Arena Personal Sverige AB jobb i Malmö

Hitta lediga jobb hos Arena Personal Sverige AB i Malmö. Välj att läsa mer om ett jobb eller gå vidare och ansök jobbet i Malmö.

Lagerarbetare till kosmetikaföretag

Lagerarbetare
Läs mer Maj 20
Arena Personal söker flitig extrapersonal för lagerarbete.

Arbetsuppgifterna på lager innefattar orderplock och packning där systemet pick-by-voice används (ett headset med röststyrning).

Du som extraanställd behöver kunna arbeta heldagar för att vara aktuell.

Din profil:

Vi ser gärna att du är en framåt och arbetsvillig person som inte är rädd för att ta i. Du behöver fungera i grupp men samtidigt ha förmågan att vara självständig i ditt arbete. För att passa till tjänsten bör du vara noggrann, effektiv i ditt arbete och driftig. För att få tjänsten krävs även att du är ordningsam och kan vara tydlig i din kommunikation med konsultchefen.

Kort om tjänsten:

- Du blir anställd och uthyrd av Arena Personal

- Arbetstiderna är måndag-fredag 08.00-16.30

- Det är krav på att du har en annan huvudsaklig sysselsättning på minst 50 %. Detta kan innefattas av studier eller ett annat arbete. Ansökningar som inte uppfyller detta krav kommer EJ behandlas.

Ansök nu

Truckförare

Truckförare
Läs mer Mar 28
Vi på Arena Personal söker nu en person som är erfaren truckförare med truckkort A1-A4 och B1-B4.

Du har dokumenterad erfarenhet och goda referenser från tidigare uppdrag som truckförare. Arbetet ställer krav på noggrannhet och snabbhet. Du som person bör kunna hantera stress. Det är meriterande med B-körkort.

Övrig info:

Placeringsort: Malmö

Krav:

Truckkort: A1-A4 & B1-B4



Om oss på Arena Personal:

Arena Personal är experter på rekrytering och bemanning. Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag med kollektivavtal sedan många år tillbaka. Företaget startades 1994 och är en av de mest erfarna aktörerna på den svenska bemanningsmarknaden.

Vi är även ett värderingsstyrt företag med värdeorden: Personlig, Engagerad och Professionell.

Människorna i ett företag är den viktigaste resursen, därför är varje individ unik för Arena Personal.

Ansök nu

Extraarbete till biltvätt i Malmö

Bilvårdare/Garagearbetare
Läs mer Mar 16
Vi söker nu dig som har ett annat arbete eller studerar och som vill arbeta extra med enklare biltvätt och biluthyrning hos arbetsgivare i Malmö vid behov.

Vi behöver dig som har erfarenhet av rekond/ tvätt av bilar utvändigt och invändigt. Du ska klara av att arbeta i ett högt tempo med bra resultat. Som person behöver du vara stresstålig och noggrann samt ha ett bra kundbemötande.

Arbetsgivaren behöver att du är redo och kan hoppa in snabbt vid behov när deras egen personal har frånvaro. Därmed kommer antal pass per vecka att variera.

Arbetstiderna varierar måndag-fredag 6:45-18:15.

Du blir anställd och uthyrd som konsult av Arena Personal.

Krav:

- Körkort (manuell)

- God svenska i tal och skrift

Vi kommer att hantera ansökningarna löpande.

Om oss på Arena Personal:

Arena Personal är experter på rekrytering och bemanning. Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag med kollektivavtal sedan många år tillbaka. Företaget startades 1994 och är en av de mest erfarna aktörerna på den svenska bemanningsmarknaden.

Vi är även ett värderingsstyrt företag med värdeorden: Personlig, Engagerad och Professionell.

Människorna i ett företag är den viktigaste resursen, därför är varje individ unik för Arena Personal.

Ansök nu

Bilmekaniker

Fordonstekniker/Bilmekaniker/Personbilsmekaniker
Läs mer Feb 18
Arena Personal söker nu en bilmekaniker för kunds räkning!

Tjänsten innebär att du självständigt genomför service, reparationer och felsökningar på personbil och transportbilar av alla bilmärken

Vi söker dig som klarar det mesta såsom kamremsbyte, växellådsbyte, motorbyte, göra felsökningar och har goda kunskaper inom bilelektronik.

Placeringsort: Malmö

Omfattning: Heltid

Om oss på Arena Personal:

Arena Personal är experter på rekrytering och bemanning. Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag med kollektivavtal sedan många år tillbaka. Företaget startades 1994 och är en av de mest erfarna aktörerna på den svenska bemanningsmarknaden.

Vi är även ett värderingsstyrt företag med värdeorden: Personlig, Engagerad och Professionell.

Människorna i ett företag är den viktigaste resursen, därför är varje individ unik för Arena Personal.

Ansök nu

Produktionsarbetare till kosmetikaföretag

Packare
Läs mer Maj 19
Arena Personal söker flitig extrapersonal för produktionsarbete.

Arbetsuppgifterna på produktion innefattar paketering, märkning och producering.

Du som extraanställd behöver kunna arbeta heldagar för att vara aktuell.

Din profil:

Vi ser gärna att du är en framåt och arbetsvillig person som inte är rädd för att ta i. Du behöver fungera i grupp men samtidigt ha förmågan att vara självständig i ditt arbete. För att passa till tjänsten bör du vara noggrann, effektiv i ditt arbete och driftig. För att få tjänsten krävs även att du är ordningsam och kan vara tydlig i din kommunikation med konsultchefen.

Kort om tjänsten:

- Du blir anställd och uthyrd av Arena Personal

- Arbetstiderna är måndag-fredag 07.30-16.00

- Det är krav på att du har en annan huvudsaklig sysselsättning på minst 50 %. Detta kan innefattas av studier eller ett annat arbete. Ansökningar som inte uppfyller detta krav kommer EJ behandlas.

Ansök nu

Produktionsarbetare till kosmetikaföretag (med bisyssla på 50%)

Terminalarbetare
Läs mer Maj 5
Arena Personal söker flitig extrapersonal för produktionsarbete.

Arbetsuppgifterna på produktion innefattar paketering, märkning och producering.

Du som extraanställd behöver kunna arbeta heldagar för att vara aktuell.

Din profil:

Vi ser gärna att du är en framåt och arbetsvillig person som inte är rädd för att ta i. Du behöver fungera i grupp men samtidigt ha förmågan att vara självständig i ditt arbete. För att passa till tjänsten bör du vara noggrann, effektiv i ditt arbete och driftig. För att få tjänsten krävs även att du är ordningsam och kan vara tydlig i din kommunikation med konsultchefen.

Kort om tjänsten:

- Du blir anställd och uthyrd av Arena Personal

- Arbetstiderna är måndag-fredag 07.30-16.00

- Det är krav på att du har en annan huvudsaklig sysselsättning på minst 50 %. Detta kan innefattas av studier eller ett annat arbete. Ansökningar som inte uppfyller detta krav kommer EJ behandlas.

Ansök nu

Lagermedarbetare till kosmetikaföretag (med bisyssla på 50%)

Lagerarbetare
Läs mer Jan 21
Arena Personal söker flitig extrapersonal för lagerarbete.

Arbetsuppgifterna på lager innefattar orderplock och packning där systemet pick-by-voice används (ett headset med röststyrning).

Du som extraanställd behöver kunna arbeta heldagar för att vara aktuell.

Din profil:

Vi ser gärna att du är en framåt och arbetsvillig person som inte är rädd för att ta i. Du behöver fungera i grupp men samtidigt ha förmågan att vara självständig i ditt arbete. För att passa till tjänsten bör du vara noggrann, effektiv i ditt arbete och driftig. För att få tjänsten krävs även att du är ordningsam och kan vara tydlig i din kommunikation med konsultchefen.

Kort om tjänsten:

- Du blir anställd och uthyrd av Arena Personal

- Arbetstiderna är måndag-fredag 08.00-16.30

- Det är krav på att du har en annan huvudsaklig sysselsättning på minst 50 %. Detta kan innefattas av studier eller ett annat arbete. Ansökningar som inte uppfyller detta krav kommer EJ behandlas.

Ansök nu

Lagermedarbetare till kosmetikaföretag (med bisyssla på 50%)

Lagerarbetare
Läs mer Maj 5
Arena Personal söker flitig extrapersonal för lagerarbete.

Arbetsuppgifterna på lager innefattar orderplock och packning där systemet pick-by-voice används (ett headset med röststyrning).

Du som extraanställd behöver kunna arbeta heldagar för att vara aktuell.

Din profil:

Vi ser gärna att du är en framåt och arbetsvillig person som inte är rädd för att ta i. Du behöver fungera i grupp men samtidigt ha förmågan att vara självständig i ditt arbete. För att passa till tjänsten bör du vara noggrann, effektiv i ditt arbete och driftig. För att få tjänsten krävs även att du är ordningsam och kan vara tydlig i din kommunikation med konsultchefen.

Kort om tjänsten:

- Du blir anställd och uthyrd av Arena Personal

- Arbetstiderna är måndag-fredag 08.00-16.30

- Det är krav på att du har en annan huvudsaklig sysselsättning på minst 50 %. Detta kan innefattas av studier eller ett annat arbete. Ansökningar som inte uppfyller detta krav kommer EJ behandlas.

Ansök nu

Produktionsarbetare till kosmetikaföretag (med bisyssla på 50%)

Terminalarbetare
Läs mer Jan 21
Arena Personal söker flitig extrapersonal för produktionsarbete.

Arbetsuppgifterna på produktion innefattar paketering, märkning och producering.

Du som extraanställd behöver kunna arbeta heldagar för att vara aktuell.

Din profil:

Vi ser gärna att du är en framåt och arbetsvillig person som inte är rädd för att ta i. Du behöver fungera i grupp men samtidigt ha förmågan att vara självständig i ditt arbete. För att passa till tjänsten bör du vara noggrann, effektiv i ditt arbete och driftig. För att få tjänsten krävs även att du är ordningsam och kan vara tydlig i din kommunikation med konsultchefen.

Kort om tjänsten:

- Du blir anställd och uthyrd av Arena Personal

- Arbetstiderna är måndag-fredag 08.00-16.30

- Det är krav på att du har en annan huvudsaklig sysselsättning på minst 50 %. Detta kan innefattas av studier eller ett annat arbete. Ansökningar som inte uppfyller detta krav kommer EJ behandlas.

Ansök nu

Lagerarbetare/produktionsarbete med utvecklingspotential

Lagerarbetare
Läs mer Apr 26
Är du arbetsam, effektiv och noggrann? Har du tidigare erfarenheter av att arbeta på Lager och i Produktion? Då är det dig vi söker!



Vi rekryterar Lagermedarbetare/Produktionsmedarbetare
till vår
Lundgrens Sverige AB
i Malmö

Vi söker efter dig som vill utvecklas som medarbetare inom Lager/produktion

Start omgående - omfattning 100% - 6 månaders provanställning

Om företaget

Lundgrens Sverige AB startade 1949 i Göteborg och är ledande grossist inom områdena flödesteknik och industrigummi. Lundgrens har även en tillverkningsenhet i Tyresö, där vi tillverkar kundanpassade packningar och tätningar, liknade tillverkning finns i mindre skala i Malmö. Vi representerar några av världens ledande tillverkare och kan lagerföra och erbjuda marknadens bredaste sortiment av slang och slangtillbehör, transmissioner, gummi, hydraulik, packningsmaterial, O-ringar och radialtätningar. Från Malmö till Luleå kan vi förse återförsäljare och industri med produkter som förbättrar produktiviteten och stärker konkurrenskraften. Vår organisation bygger på närhet, spetskompetens och snabba beslut genom att vara lyhörda för kundens behov. Företaget ägs av Beijer Alma som är ett börsnoterat bolag. I Beijer Alma ingår tre andra bolag bl.a. Beijer Tech. Lundgrens ingår i Beijer Tech tillsammans med andra specialiserade bolag. Lundgrens har ca 125 anställda uppdelat på sju kontor över hela Sverige, vi omsätter ca 360 MKR. Sedan en tid tillbaka finns vi även representerade i Norge. Vårt mål är att växa organiskt men även genom uppköp som är en ständigt pågående process i bolaget. Verksamheten i Malmö håller till i trevliga lokalen i Jägersro.





Arbetsuppgift

Arbetsuppgifterna består av Lagerarbete och produktionsarbete.

Lagerarbete/ butiksarbete
Truckkörning, lastning/lossning av gods, packa orders till kund.
Lagret består av en butiksdel där du kommer att serva kunderna.
I butiken kommer företagskunder, betalning sker via kort eller faktura.



Rollen

I rollen som lagerarbetare krävs det att du är noggrann och gillar att samarbeta med kollegor. Vidare så ska du vara en flexibel person och ha ett genuint intresse för yrket och att arbeta i en verkstad/lagermiljö. Upplärning och information som berör arbetet och säkerheten sker muntligt, skriftligt och via praktiska moment med hjälp av kollegor och chefer.

Skallkrav:

- Relevant utbildning alternativt arbetslivserfarenhet för området inom lager
- Körkort B
- Svenska i tal och skrift
- Truckkort Kategori A och B
- Kunna mäta och göra enklare beräkningar (vid kapning av tex gummimatta)




Meriterande:

- Materialkunskap
- Branschkännedom
- Förståelse av ritningsläsning




Personliga egenskaper

- Stort engagemang, personligt ansvarstagande och att alltid göra det där extra.
- Lyhörd
- En förmåga att skapa och vårda goda relationer med sina kollegor
- Vetgirig och villig att lära sig
- Vara strukturerad och noggrann i sitt arbetssätt vilket innebär att planera, genomföra sina uppgifter rätt från början.
Vara en god ambassadör för Lundgrens
- God kommunikatör i tal såväl som i skrift


Fördelar med tjänsten och företaget

- Ett stabilt och välrenommerat företag i branschen
- Arbetar med mycket frihet under ansvar
- För rätt person finns det stora möjligheter till utveckling
- Platt organisation, korta beslutsvägar
- Trevlig atmosfär
- Gedigen introduktion


Övriga villkor

- Gemensam företagsbonus på maximalt en månadslön
- Pension och försäkring enligt kollektivavtal
- Företagshälsovård
- Friskvårdsbidrag 3 000 kr/år
- Förskottssemester




I denna rekrytering arbetar vi löpande med urval och intervjuer. tveka inte skicka in din ansökan redan idag.

Ansök nu

Regionsäljare

Utesäljare
Läs mer Maj 16
ISS fortsätter att expandera och befästa sin ledande roll inom Facility Management. För att stärka sin organisation söker ISS nu nya kollegor och Arena Personal har fått i uppdrag att rekrytera en driven Regionsäljare för nykundsbearbetning till Region Skåne med placeringsort Malmö. Om du tycker om att utvecklas tillsammans med kollegor som har nära till skratt och är hängivna och engagerade i en organisation som levererar hållbara, miljövänliga och intelligenta lösningar tycker vi att du ska läsa vidare! Vi hoppas få se din ansökan till en fantastiskt rolig och utvecklande roll som Regionsäljare i ett av världens största företag.

I rollen som Regionsäljare äger du hela säljprocessen i ditt distrikt och omges av en stöttande organisation där alla vill se dig lyckas! Ditt uppdrag är öka ISS:s kundbas med nya kunder. Du får chansen att sälja branschens smartaste och mest hållbara lösningar i ett geografiskt område som ger dig mycket goda förutsättningar att lyckas med dina mål. Du brinner för att hitta nya kunder och att på så sätt bidra till ISS:s tillväxtmål. Dina kunder kommer att få leverans av högkvalitativa tjänster som kopplar samman människor och platser - för att få tillvaron, och världen att fungera bättre. Att skapa miljöer som inspirerar och fungerar är en röd tråd genom företagets historia och man har uttalade mål kring hållbarhets- och miljöarbete. Det som kännetecknar ISS:s anställda är att de gör det lilla extra och verkligen bryr sig om sina kunder och de platser där de arbetar. All leverans kännetecknas av hög standard och smarta lösningar och vi letar dig som kan representera företagets varumärke i alla kundmöten. Du är nyfiken och proaktiv och gillar att ta del av kundernas vardag och förstå deras möjligheter och utmaningar. Vi ser gärna att du har några års erfarenhet av behovsbaserad nykundsbearbetning med goda resultat. Du kommer att arbeta i en platt, modern organisation med nära till ledning och tillsammans med ett team motiverade och positiva kollegor. Placeringsort är Malmö men du kan bo på andra ställen i Region Skåne. Resor kan förekomma inom regionen.

Du motiveras av att arbeta i en verksamhet där tempot är högt och engagemang, driv och humor präglar vardagen och har en väl utvecklad förmåga att leda och motivera dig själv. Du är strukturerad och ansvarsfull och är van att självständigt planera ditt arbete och trivs i en roll där du får stor möjlighet att själv påverka resultatet i en expansiv organisation. Dina personliga egenskaper utmärks av en stor uthållighet på samma sätt som du alltid driver ditt arbete framåt med stor envishet och engagemang. Du månar om dina kollegor och företagets kunder och uttrycker dig obehindrat på både svenska och engelska - i tal och skrift. Relationer bygger du snabbt och har ett högt driv samt ett starkt resultatfokus. Du har en stark tro till din förmåga att lyckas och beskrivs som en engagerande person med ett positivt och lösningsorienterat förhållningssätt. Att hålla löften och leverera i världsklass är självklara ledstjärnor i ditt arbete. Likt övriga kollegor på ISS har du alltid nära till skratt, glimten i ögat och ett brinnande intresse för din viktiga del av verksamheten.

ISS är inne i en mycket spännande resa där man tar företaget till nya nivåer som andas nytänkande, flexibilitet och framåtanda. Du erbjuds en utvecklande roll som Regionsäljare, där du får möjlighet att bidra till ett företag i tillväxt med en ljus framtid.

Är du den vi söker? Sänd in dina ansökningshandlingar nedan, urval sker löpande. Om du har frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta Arena Personal, rekryteringsansvarig Helene Aspensjö 072-6014093.

ISS är en global aktör med en marknadsledande position. Det ger en marknadsexpertis som även garanterar högsta kvalitet på lokal nivå. Med den ledande position företaget har garanterar man nya hållbara, miljövänliga och intelligenta lösningar som är anpassade efter kundens lokala, nationella och globala behov. ISS har över 50 000 kunder i över 30 länder och i Sverige omsätter förtaget över 4 MDR kronor och har ca 5000 anställda. I levrensutbudet ingår bland annat Städtjänster, Mat och dryck, Säkerhetstjänster, Support och Teknik. ISS grundades redan 1901 men fick den form man känner igen idag på 1930-talet.

Ansök nu

Ekonomiassistent Leverantörsreskontra

Ekonomiassistent
Läs mer Maj 18
Vi söker nu en ekonomiassistent inom leverantörsresekontra för uthyrningsuppdrag hos en av våra kunder i Centrala Malmö. Den vi söker ska vara erfaren av arbetet och ha utbildning och kunskap.

Viktigt att du som söker har erfarenhet av att hantera kontering av ett stort antal fakturor samt leverantörsreskontra.

Som person ska du vara noggrann, pålitlig och en person som tycker om att ta ett stort eget ansvar. Du skall vara självgående i ditt arbete och som konsult är det viktigt att du snabbt kan sätta dig in i arbetet.

Erfarenhet av UBW är önskvärt men inget krav.

Uppdragets längd beräknas pågå ungefär i 6 månader och du kommer att ha din anställning hos oss på Arena Personal.

Då start är omgående så kommer vi att hantera ansökningarna löpande.

Om oss på Arena Personal:

Arena Personal är experter på rekrytering och bemanning. Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag med kollektivavtal sedan många år tillbaka. Företaget startades 1994 och är en av de mest erfarna aktörerna på den svenska bemanningsmarknaden.

Vi är även ett värderingsstyrt företag med värdeorden: Personlig, Engagerad och Professionell.

Människorna i ett företag är den viktigaste resursen, därför är varje individ unik för Arena Personal.

Ansök nu

Ekonomiassistent Leverantörsreskontra

Ekonomiassistent
Läs mer Maj 17
Vi söker nu en ekonomiassistent inom leverantörsresekontra för uthyrningsuppdrag hos en av våra kunder i Centrala Malmö. Den vi söker ska vara erfaren av arbetet och ha utbildning och kunskap.

Viktigt att du som söker har erfarenhet av att hantera kontering av ett stort antal fakturor samt leverantörsreskontra.

Som person ska du vara noggrann, pålitlig och en person som tycker om att ta ett stort eget ansvar. Du skall vara självgående i ditt arbete och som konsult är det viktigt att du snabbt kan sätta dig in i arbetet.

Erfarenhet av UBW är önskvärt men inget krav.

Uppdragets längd beräknas pågå ungefär i 6 månader och du kommer att ha din anställning hos oss på Arena Personal.

Då start är omgående så kommer vi att hantera ansökningarna löpande.

Om oss på Arena Personal:

Arena Personal är experter på rekrytering och bemanning. Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag med kollektivavtal sedan många år tillbaka. Företaget startades 1994 och är en av de mest erfarna aktörerna på den svenska bemanningsmarknaden.

Vi är även ett värderingsstyrt företag med värdeorden: Personlig, Engagerad och Professionell.

Människorna i ett företag är den viktigaste resursen, därför är varje individ unik för Arena Personal.

Ansök nu

Ekonomiassistent Leverantörsreskontra

Ekonomiassistent
Läs mer Maj 13
Vi söker nu en ekonomiassistent inom leverantörsresekontra för uthyrningsuppdrag hos en av våra kunder i Centrala Malmö. Den vi söker ska vara erfaren av arbetet och ha utbildning och kunskap.

Viktigt att du som söker har erfarenhet av att hantera kontering av ett stort antal fakturor samt leverantörsreskontra.

Som person ska du vara noggrann, pålitlig och en person som tycker om att ta ett stort eget ansvar. Du skall vara självgående i ditt arbete och som konsult är det viktigt att du snabbt kan sätta dig in i arbetet.

Erfarenhet av UBW är önskvärt men inget krav.

Uppdragets längd beräknas pågå ungefär i 6 månader och du kommer att ha din anställning hos oss på Arena Personal.

Då start är omgående så kommer vi att hantera ansökningarna löpande.

Om oss på Arena Personal:

Arena Personal är experter på rekrytering och bemanning. Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag med kollektivavtal sedan många år tillbaka. Företaget startades 1994 och är en av de mest erfarna aktörerna på den svenska bemanningsmarknaden.

Vi är även ett värderingsstyrt företag med värdeorden: Personlig, Engagerad och Professionell.

Människorna i ett företag är den viktigaste resursen, därför är varje individ unik för Arena Personal.

Ansök nu

Projektcontroller med fastighetsbakgrund

Controller
Läs mer Maj 12
Till en av våra kunder i Centrala Malmö söker vi nu en projektcontroller med fastighetsbakgrund för ett uthyrningsuppdrag.

Tjänsten är på heltid, start omgående och pågår under 9 månader.

I rollen kommer du att arbeta i en nära dialog med verksamhetsområdet underhåll i samband med uppföljning samt kalkylberäkning för investeringar. Ansvaret inkluderar administrering av projektavslut samt diskussion med redovisning kring skattemässig hantering. Rollen inkluderar även controlleransvar för administrativa avdelningar/funktioner för upphandling, miljö samt fastighetsutveckling.

Som person behöver du vara kommunikativ, prestigelös, pedagogisk, stresstålig och mycket analytisk.

Vi kommer att hantera ansökningarna löpande

Du kommer att ha din anställning hos Arena Personal och vara uthyrd till arbetsplatsen.

Ansök nu

Ekonomiassistent Leverantörsreskontra

Ekonomiassistent
Läs mer Maj 12
Vi söker nu en ekonomiassistent inom leverantörsresekontra för uthyrningsuppdrag hos en av våra kunder i Centrala Malmö. Den vi söker ska vara erfaren av arbetet och ha utbildning och kunskap.

Viktigt att du som söker har erfarenhet av att hantera kontering av ett stort antal fakturor samt leverantörsreskontra.

Som person ska du vara noggrann, pålitlig och en person som tycker om att ta ett stort eget ansvar. Du skall vara självgående i ditt arbete och som konsult är det viktigt att du snabbt kan sätta dig in i arbetet.

Erfarenhet av UBW är önskvärt men inget krav.

Uppdragets längd beräknas pågå ungefär i 6 månader och du kommer att ha din anställning hos oss på Arena Personal.

Då start är omgående så kommer vi att hantera ansökningarna löpande.

Om oss på Arena Personal:

Arena Personal är experter på rekrytering och bemanning. Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag med kollektivavtal sedan många år tillbaka. Företaget startades 1994 och är en av de mest erfarna aktörerna på den svenska bemanningsmarknaden.

Vi är även ett värderingsstyrt företag med värdeorden: Personlig, Engagerad och Professionell.

Människorna i ett företag är den viktigaste resursen, därför är varje individ unik för Arena Personal.

Ansök nu

Ekonomiassistent Leverantörsreskontra

Ekonomiassistent
Läs mer Maj 12
Vi söker nu en ekonomiassistent inom leverantörsresekontra för uthyrningsuppdrag hos en av våra kunder i Centrala Malmö. Den vi söker ska vara erfaren av arbetet och ha utbildning och kunskap.

Viktigt att du som söker har erfarenhet av att hantera kontering av ett stort antal fakturor samt leverantörsreskontra.

Som person ska du vara noggrann, pålitlig och en person som tycker om att ta ett stort eget ansvar. Du skall vara självgående i ditt arbete och som konsult är det viktigt att du snabbt kan sätta dig in i arbetet.

Erfarenhet av UBW är önskvärt men inget krav.

Uppdragets längd beräknas pågå ungefär i 6 månader och du kommer att ha din anställning hos oss på Arena Personal.

Då start är omgående så kommer vi att hantera ansökningarna löpande.

Om oss på Arena Personal:

Arena Personal är experter på rekrytering och bemanning. Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag med kollektivavtal sedan många år tillbaka. Företaget startades 1994 och är en av de mest erfarna aktörerna på den svenska bemanningsmarknaden.

Vi är även ett värderingsstyrt företag med värdeorden: Personlig, Engagerad och Professionell.

Människorna i ett företag är den viktigaste resursen, därför är varje individ unik för Arena Personal.

Ansök nu

Ekonomiassistent Leverantörsreskontra

Ekonomiassistent
Läs mer Maj 9
Vi söker nu en ekonomiassistent inom leverantörsresekontra för uthyrningsuppdrag hos kund i Centrala Malmö. Den vi söker ska vara erfaren av arbetet och ha utbildning och kunskap.

Viktigt att du som söker har erfarenhet av att hantera kontering av ett stort antal fakturor samt leverantörsreskontra.

Som person ska du vara noggrann, pålitlig och en person som tycker om att ta ett stort eget ansvar. Du skall vara självgående i ditt arbete och som konsult är det viktigt att du snabbt kan sätta dig in i arbetet.

Erfarenhet av UBW är önskvärt men inget krav.

Uppdragets längd beräknas pågå ungefär i 6 månader.

Då start är omgående så kommer vi att hantera ansökningarna löpande.

Ansök nu

Ekonomiassistent Leverantörsreskontra

Ekonomiassistent
Läs mer Maj 10
Vi söker nu en ekonomiassistent inom leverantörsresekontra för uthyrningsuppdrag hos en av våra kunder i Centrala Malmö. Den vi söker ska vara erfaren av arbetet och ha utbildning och kunskap.

Viktigt att du som söker har erfarenhet av att hantera kontering av ett stort antal fakturor samt leverantörsreskontra.

Som person ska du vara noggrann, pålitlig och en person som tycker om att ta ett stort eget ansvar. Du skall vara självgående i ditt arbete och som konsult är det viktigt att du snabbt kan sätta dig in i arbetet.

Erfarenhet av UBW är önskvärt men inget krav.

Uppdragets längd beräknas pågå ungefär i 6 månader och du kommer att ha din anställning hos oss på Arena Personal.

Då start är omgående så kommer vi att hantera ansökningarna löpande.

Om oss på Arena Personal:

Arena Personal är experter på rekrytering och bemanning. Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag med kollektivavtal sedan många år tillbaka. Företaget startades 1994 och är en av de mest erfarna aktörerna på den svenska bemanningsmarknaden.

Vi är även ett värderingsstyrt företag med värdeorden: Personlig, Engagerad och Professionell.

Människorna i ett företag är den viktigaste resursen, därför är varje individ unik för Arena Personal.

Ansök nu

Kundtjänstmedarbetare

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Apr 7
Vi söker dig som har tidigare erfarenhet och intresse av kundtjänstarbete. Till en av våra kunder i Malmö söker vi nu för ett uthyrningsuppdrag två personer. Du kommer att ha en upplärningsperiod under maj för att sedan kunna arbeta självgående under sommaren på schema. Vi ser också att du kan arbeta vid behov under hösten.

Du kommer att få arbeta i ett positivt och trevligt team. Arbetsplatsen präglas av gemenskap och en vilja att tillsammans leverera den bästa servicen. Kontoret är beläget centralt i Malmö.

Du kommer att arbeta med att hjälpa kunder via telefon och mail. Därför är det viktigt att du är duktig kommunikativt både skriftligt och muntligt. Du ska trivas i och drivas av att ge den bästa servicen till kunderna. Din förmåga att hantera olika typer av personer och på ett lugnt och pedagogiskt sätt hantera problem som uppstår är viktigt.

Vi ser helst att du har tidigare erfarenhet av liknande arbete eller andra serviceyrken. Det är meriterande om du kan flera språk.

Vi kommer att hantera ansökningarna löpande.

Ansök nu

Kundtjänstmedarbetare

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Apr 4
Vi söker dig som har tidigare erfarenhet och intresse av kundtjänstarbete. Till en av våra kunder i Malmö söker vi nu för ett uthyrningsuppdrag två personer. Du kommer att ha en upplärningsperiod under maj för att sedan kunna arbeta självgående under sommaren på schema. Vi ser också att du kan arbeta vid behov under hösten.

Du kommer att få arbeta i ett positivt och trevligt team. Arbetsplatsen präglas av gemenskap och en vilja att tillsammans leverera den bästa servicen. Kontoret är beläget centralt i Malmö.

Du kommer att arbeta med att hjälpa kunder via telefon och mail. Därför är det viktigt att du är duktig kommunikativt både skriftligt och muntligt. Du ska trivas i och drivas av att ge den bästa servicen till kunderna. Din förmåga att hantera olika typer av personer och på ett lugnt och pedagogiskt sätt hantera problem som uppstår är viktigt.

Vi ser helst att du har tidigare erfarenhet av liknande arbete eller andra serviceyrken. Det är meriterande om du kan flera språk.

Vi kommer att hantera ansökningarna löpande.

Ansök nu

Ekonom

Business controller
Läs mer Apr 1
För ett konsultuppdrag hos en av våra kunder söker vi dig som är utbildad och erfaren ekonom. Du kommer att arbeta med ekonomianalys och intern styrning av ekonomin. Du kommer att stötta och följa upp projekt samt äga och hantera intern kostnadsallokeringsmodell. Du skall ha stor erfarenhet och vara mycket duktig på excel och pivot. Vi se också att du har en pedagogisk och kommunikativ förmåga.

Du kommer att vara en del i ett positivt team som arbetar bra tillsammans.

Uppdraget är initialt på 6 månader men kan bli förlängt.

Vi kommer att hantera ansökningarna löpande.

Vi erbjuder:
Arena Personal är ett auktoriserat bemanningsföretag och självklart har vi kollektivavtal. Vi har funnits som aktör i bemannings- och rekryteringsbranschen i över 20 år. Vi har ett personligt engagemang och anstränger oss alltid för att ordna saker på bästa sätt. För oss är det viktigt att våra anställda trivs och mår bra.

Ansök nu

Produktionsarbetare

Packare
Läs mer Jan 19
Arena personal söker för kunds räkning (välkänt sminkföretag) flitig extrapersonal för produktionsarbete.

Arbetsuppgifterna på produktion innefattar paketering, märkning och producering. Arbetstiderna är måndag - fredag 07.30-16.00

Du som extraanställd behöver kunna arbeta heldagar för att vara aktuell.

Det är krav på att du har en annan huvudsaklig sysselsättning på minst 50 %. Detta kan innefattas av studier eller ett annat arbete. Ansökningar som inte uppfyller detta krav kommer EJ behandlas. Från Arena Personals sida ses helst att du har möjlighet att arbeta i snitt minst 3 vardagar i veckan.

Din profil Vi ser gärna att du är en framåt och arbetsvillig person som inte är rädd för att ta i. Du behöver fungera i grupp men samtidigt ha förmågan att vara självständig i ditt arbete. För att passa till tjänsten bör du vara noggrann, effektiv i ditt arbete och driftig. För att få tjänsten krävs även att du är ordningsam och kan vara tydlig i din kommunikation med konsultchefen.

Ansök nu

Produktionsarbetare

Packare
Läs mer Jan 13
Arena personal söker för kunds räkning (välkänt sminkföretag) flitig extrapersonal för produktionsarbete.

Arbetsuppgifterna på produktion innefattar paketering, märkning och producering. Arbetstiderna är måndag - fredag 07.30-16.00

Du som extraanställd behöver kunna arbeta heldagar för att vara aktuell.

Det är krav på att du har en annan huvudsaklig sysselsättning på minst 50 %. Detta kan innefattas av studier eller ett annat arbete. Ansökningar som inte uppfyller detta krav kommer EJ behandlas. Från Arena Personals sida ses helst att du har möjlighet att arbeta i snitt minst 3 vardagar i veckan.

Din profil Vi ser gärna att du är en framåt och arbetsvillig person som inte är rädd för att ta i. Du behöver fungera i grupp men samtidigt ha förmågan att vara självständig i ditt arbete. För att passa till tjänsten bör du vara noggrann, effektiv i ditt arbete och driftig. För att få tjänsten krävs även att du är ordningsam och kan vara tydlig i din kommunikation med konsultchefen.

Ansök nu

Grovarbetare som vill arbeta i Danmark

Grovarbetare, bygg och anläggning
Läs mer Mar 28
Vi söker till vår kund flera grovarbetare för arbete i Danmark.

Daglig transport kommer ske från Malmö varje dag, samkörning är att föredra.

Arbetsbeskrivninng
Arbetsuppgifterna kommer bestå av att sätt stängsel, gjuta stolpar samt enklare mark och anläggnings uppdrag, arbetet kräver en viss erfarenhet av branschen.

Som person är du social, samarbetsvillig och flexibel. I ditt arbete är du noggrann och arbetar bra både ensam och i grupp. Du är en person som känner ansvar, är prestigelös och ser till både kundföretaget samt arbetsgivarens bästa.
För tjänsten krävs att du kan behärska svenska eller engelska, danska är meriterande.

Start Mars- April eller enligt överenskommelse.

Utbildning

Bygg och anläggning
B körkort är ett krav och tillgång till egen bil.
Arbete på väg är meriterande

Erfarenhet
Krav på erfarenhet inom byggbranschen, meriterande inom mark & anläggning.

Personliga kvalifikationer
Social och van att arbeta i team. Du tar stolthet i att göra ett bra jobb med hög kvalitet och tempo.

Lön och anställningsvillkor
Enligt kollektivavtal

Ansök nu

Däckskiftare

Däckmontör/Däck- och hjulmekaniker
Läs mer Mar 14
För kommande uppdrag i Malmö och Lund söker vi nu däckskiftare.

Vi söker dig som har tidigare erfarenhet som däckskiftare och som har intresse av arbetet. Du ska vara arbetsam, pålitlig och stresstålig som person. Du behöver ha en god fysik och du ska trivas att arbeta i ett högt tempo. Det är bra om du är allmänt händig och tekniskt kunnig. Du klarar av att arbeta självständigt och du har ett gott bemötande.

Krav på B-körkort

Arbetsuppgifterna kommer främst att innebära hjulskifte/däckmontering, däckbalansering och att köra in och ut bilar från verkstad.

Vi ser fram emot att få din ansökan redan idag.

Om oss på Arena Personal:

Arena Personal är experter på rekrytering och bemanning. Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag med kollektivavtal sedan många år tillbaka. Företaget startades 1994 och är en av de mest erfarna aktörerna på den svenska bemanningsmarknaden.

Vi är även ett värderingsstyrt företag med värdeorden: Personlig, Engagerad och Professionell.

Människorna i ett företag är den viktigaste resursen, därför är varje individ unik för Arena Personal.

Ansök nu

Ekonomiassistenter

Ekonomiassistent
Läs mer Feb 15
Nu söker vi på Arena Personal ekonomiassistenter för kommande uppdrag i hela Skåne.

Vi söker dig som har erfarenhet/utbildning som ekonomiassistent. Vi ser att du har erfarenhet av de sedvanliga arbetsuppgifterna som ekonomiassistent som till exempel leverantörsreskontra och utbetalningar, fakturering, kundreskontra och inbetalningar, daglig bokföring av banktransaktioner, hantering av utlägg och löpande redovisning med mera.

Beskriv i din ansökan vilka arbetsuppgifter som du har erfarenhet av, samt även vilka system du har arbetat i.

Som person är du strukturerad, detaljorienterad och organiserad. Du behöver vara flexibel och lösningsorienterad för att trivas i en konsultroll.

Vi ser fram mot att få ta del av din ansökan.

Om oss på Arena Personal:

Arena Personal är experter på rekrytering och bemanning. Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag med kollektivavtal sedan många år tillbaka. Företaget startades 1994 och är en av de mest erfarna aktörerna på den svenska bemanningsmarknaden.

Vi är även ett värderingsstyrt företag med värdeorden: Personlig, Engagerad och Professionell.

Människorna i ett företag är den viktigaste resursen, därför är varje individ unik för Arena Personal.

Ansök nu

Däckmottagare/registrerare

Godsmottagare
Läs mer Mar 9
Till ett däckhotell i Malmö söker vi nu en person som främst kommer att arbeta med att registrera inkommande däck. Du behöver vara snabb, noggrann, pålitlig och inte rädd för att hugga i. Du kommer att ta emot däcken, registrera tum och däckmärke i systemet. Har du truckkort är det ett extra plus för då kan du även hjälpa till i den övriga hanteringen på däckhotellet.

Uppdraget är på heltid med tänkt start 14/3 och uppdraget beräknas pågå 4-5 veckor ungefär. Du arbetar måndag-fredag, dagtid.

Vi kommer att hantera ansökningarna löpande.

Om oss på Arena Personal:

Arena Personal är experter på rekrytering och bemanning. Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag med kollektivavtal sedan många år tillbaka. Företaget startades 1994 och är en av de mest erfarna aktörerna på den svenska bemanningsmarknaden.

Vi är även ett värderingsstyrt företag med värdeorden: Personlig, Engagerad och Professionell.

Människorna i ett företag är den viktigaste resursen, därför är varje individ unik för Arena Personal.

Ansök nu

Löneadministratör

Löneadministratör
Läs mer Mar 9
Vi söker nu en löneadministratör för ett uthyrningsuppdrag på 50-75% i Malmö.

Uppdraget startar omgående och pågår till januari 2023.

Vi söker dig som är har tidigare erfarenhet som löneadministratör och som förstår och kan arbeta med hela löneprocessen. Du kommer att bland annat hantera löneutbetalningar, pension och inbetalningar. Kunskaper och erfarenhet av arbete i Agda är ett krav.

Som person skall du vara självgående, driven och ordningsam. Du skall trivas i en roll där du får ta ett stort eget ansvar och vi förväntar oss att du kan driva dina egna processer.

Vi kommer att hantera ansökningarna löpande.

Om oss på Arena Personal:

Arena Personal är experter på rekrytering och bemanning. Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag med kollektivavtal sedan många år tillbaka. Företaget startades 1994 och är en av de mest erfarna aktörerna på den svenska bemanningsmarknaden.

Vi är även ett värderingsstyrt företag med värdeorden: Personlig, Engagerad och Professionell.

Människorna i ett företag är den viktigaste resursen, därför är varje individ unik för Arena Personal.

Ansök nu

Däckskiftare

Däckmontör/Däck- och hjulmekaniker
Läs mer Feb 28
För kommande uppdrag i Malmö och Lund söker vi nu däckskiftare.

Vi söker dig som har tidigare erfarenhet som däckskiftare och som har intresse av arbetet. Du ska vara arbetsam, pålitlig och stresstålig som person. Du behöver ha en god fysik och du ska trivas att arbeta i ett högt tempo. Det är bra om du är allmänt händig och tekniskt kunnig. Du klarar av att arbeta självständigt och du har ett gott bemötande.

Krav på B-körkort

Arbetsuppgifterna kommer främst att innebära hjulskifte/däckmontering, däckbalansering och att köra in och ut bilar från verkstad.

Vi ser fram emot att få din ansökan redan idag.

Om oss på Arena Personal:

Arena Personal är experter på rekrytering och bemanning. Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag med kollektivavtal sedan många år tillbaka. Företaget startades 1994 och är en av de mest erfarna aktörerna på den svenska bemanningsmarknaden.

Vi är även ett värderingsstyrt företag med värdeorden: Personlig, Engagerad och Professionell.

Människorna i ett företag är den viktigaste resursen, därför är varje individ unik för Arena Personal.

Ansök nu

Däckmottagare

Godsmottagare
Läs mer Mar 7
Till ett däckhotell i Malmö söker vi nu en person som främst kommer att arbeta med att registrera inkommande däck. Du behöver vara snabb, noggrann, pålitlig och inte rädd för att hugga i. Du kommer att ta emot däcken, registrera tum och däckmärke i systemet. Har du truckkort är det ett extra plus för då kan du även hjälpa till i den övriga hanteringen på däckhotellet.

Uppdraget är på heltid med tänkt start 14/3 och uppdraget beräknas pågå 4-5 veckor ungefär. Du arbetar måndag-fredag, dagtid.

Vi kommer att hantera ansökningarna löpande.

Om oss på Arena Personal:

Arena Personal är experter på rekrytering och bemanning. Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag med kollektivavtal sedan många år tillbaka. Företaget startades 1994 och är en av de mest erfarna aktörerna på den svenska bemanningsmarknaden.

Vi är även ett värderingsstyrt företag med värdeorden: Personlig, Engagerad och Professionell.

Människorna i ett företag är den viktigaste resursen, därför är varje individ unik för Arena Personal.

Ansök nu

Däckmottagare/registrerare

Godsmottagare
Läs mer Mar 8
Till ett däckhotell i Malmö söker vi nu en person som främst kommer att arbeta med att registrera inkommande däck. Du behöver vara snabb, noggrann, pålitlig och inte rädd för att hugga i. Du kommer att ta emot däcken, registrera tum och däckmärke i systemet. Har du truckkort är det ett extra plus för då kan du även hjälpa till i den övriga hanteringen på däckhotellet.

Uppdraget är på heltid med tänkt start 14/3 och uppdraget beräknas pågå 4-5 veckor ungefär. Du arbetar måndag-fredag, dagtid.

Vi kommer att hantera ansökningarna löpande.

Om oss på Arena Personal:

Arena Personal är experter på rekrytering och bemanning. Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag med kollektivavtal sedan många år tillbaka. Företaget startades 1994 och är en av de mest erfarna aktörerna på den svenska bemanningsmarknaden.

Vi är även ett värderingsstyrt företag med värdeorden: Personlig, Engagerad och Professionell.

Människorna i ett företag är den viktigaste resursen, därför är varje individ unik för Arena Personal.

Ansök nu

Löneadministratör

Löneadministratör
Läs mer Mar 8
Vi söker nu en löneadministratör för ett uthyrningsuppdrag på 50-75% i Malmö.

Uppdraget startar omgående och pågår till januari 2023.

Vi söker dig som är har tidigare erfarenhet som löneadministratör och som förstår och kan arbeta med hela löneprocessen. Du kommer att bland annat hantera löneutbetalningar, pension och inbetalningar. Kunskaper och erfarenhet av arbete i Agda är ett krav.

Som person skall du vara självgående, driven och ordningsam. Du skall trivas i en roll där du får ta ett stort eget ansvar och vi förväntar oss att du kan driva dina egna processer.

Vi kommer att hantera ansökningarna löpande.

Om oss på Arena Personal:

Arena Personal är experter på rekrytering och bemanning. Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag med kollektivavtal sedan många år tillbaka. Företaget startades 1994 och är en av de mest erfarna aktörerna på den svenska bemanningsmarknaden.

Vi är även ett värderingsstyrt företag med värdeorden: Personlig, Engagerad och Professionell.

Människorna i ett företag är den viktigaste resursen, därför är varje individ unik för Arena Personal.

Ansök nu

Löneadministratör

Löneadministratör
Läs mer Mar 3
Vi söker nu en löneadministratör för ett uthyrningsuppdrag på 50-75% i Malmö.

Uppdraget startar omgående och pågår till januari 2023.

Vi söker dig som är har tidigare erfarenhet som löneadministratör och som förstår och kan arbeta med hela löneprocessen. Du kommer att bland annat hantera löneutbetalningar, pension och inbetalningar. Kunskaper och erfarenhet av arbete i Agda är ett krav.

Som person skall du vara självgående, driven och ordningsam. Du skall trivas i en roll där du får ta ett stort eget ansvar och vi förväntar oss att du kan driva dina egna processer.

Vi kommer att hantera ansökningarna löpande.

Ansök nu

Löneadministratör

Löneadministratör
Läs mer Feb 28
Vi söker nu en löneadministratör för ett uthyrningsuppdrag på 50-75% i Malmö.

Uppdraget startar omgående och pågår till januari 2023.

Vi söker dig som är har tidigare erfarenhet som löneadministratör och som förstår och kan arbeta med hela löneprocessen. Du kommer att bland annat hantera löneutbetalningar, pension och inbetalningar. Kunskaper och erfarenhet av arbete i Agda är ett krav.

Som person skall du vara självgående, driven och ordningsam. Du skall trivas i en roll där du får ta ett stort eget ansvar och vi förväntar oss att du kan driva dina egna processer.

Vi kommer att hantera ansökningarna löpande.

Ansök nu

Löneadministratör

Löneadministratör
Läs mer Mar 7
Vi söker nu en löneadministratör för ett uthyrningsuppdrag på 50-75% i Malmö.

Uppdraget startar omgående och pågår till januari 2023.

Vi söker dig som är har tidigare erfarenhet som löneadministratör och som förstår och kan arbeta med hela löneprocessen. Du kommer att bland annat hantera löneutbetalningar, pension och inbetalningar. Kunskaper och erfarenhet av arbete i Agda är ett krav.

Som person skall du vara självgående, driven och ordningsam. Du skall trivas i en roll där du får ta ett stort eget ansvar och vi förväntar oss att du kan driva dina egna processer.

Vi kommer att hantera ansökningarna löpande.

Om oss på Arena Personal:

Arena Personal är experter på rekrytering och bemanning. Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag med kollektivavtal sedan många år tillbaka. Företaget startades 1994 och är en av de mest erfarna aktörerna på den svenska bemanningsmarknaden.

Vi är även ett värderingsstyrt företag med värdeorden: Personlig, Engagerad och Professionell.

Människorna i ett företag är den viktigaste resursen, därför är varje individ unik för Arena Personal.

Ansök nu

Löneadministratör

Löneadministratör
Läs mer Feb 24
Vi söker nu en löneadministratör för ett uthyrningsuppdrag på 50-75% i Malmö.

Uppdraget startar omgående och pågår till januari 2023.

Vi söker dig som är har tidigare erfarenhet som löneadministratör och som förstår och kan arbeta med hela löneprocessen. Du kommer att bland annat hantera löneutbetalningar, pension och inbetalningar. Kunskaper och erfarenhet av arbete i Agda är ett krav.

Som person skall du vara självgående, driven och ordningsam. Du skall trivas i en roll där du får ta ett stort eget ansvar och vi förväntar oss att du kan driva dina egna processer.

Vi kommer att hantera ansökningarna löpande.

Ansök nu

Däckmontörer

Däckmontör/Däck- och hjulmekaniker
Läs mer Feb 14
För kommande uppdrag i Malmö och Lund söker vi nu däckmontörer.

Vi söker dig som har tidigare erfarenhet som däckmontör och som har intresse av arbetet. Du ska vara arbetsam, pålitlig och stresstålig som person. Du behöver ha en god fysik och du ska trivas att arbeta i ett högt tempo. Det är bra om du är allmänt händig och tekniskt kunnig. Du klarar av att arbeta självständigt och du har ett gott bemötande.

Krav på B-körkort

Arbetsuppgifterna kommer främst att innebära hjulskifte/däckmontering, däckbalansering och att köra in och ut bilar från verkstad.

Vi ser fram emot att få din ansökan redan idag.

Om oss på Arena Personal:

Arena Personal är experter på rekrytering och bemanning. Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag med kollektivavtal sedan många år tillbaka. Företaget startades 1994 och är en av de mest erfarna aktörerna på den svenska bemanningsmarknaden.

Vi är även ett värderingsstyrt företag med värdeorden: Personlig, Engagerad och Professionell.

Människorna i ett företag är den viktigaste resursen, därför är varje individ unik för Arena Personal.

Ansök nu

Teknisk allt-i-allo

Helpdesktekniker/Supporttekniker
Läs mer Feb 4
Vi söker nu en teknisk allt-i-allo till ett uthyrningsuppdrag i Malmö.

Arbetsuppgifterna kommer att vara blandade. Det viktigaste är att du som söker har goda kunskaper inom konferensteknik, IT frågor, patchning och riggning av datorer. Utöver det kommer du hjälpa till med lagerhantering, avlasta övrig personal med till exempel köra post och annat. Du kommer även att vara behjälplig med att sköta driften av arbetsplatsens bilar.

Arbetsgivaren har flera arbetsplatser vilket innebär att du skall se till att alla platser har uppdaterade konferenslokaler. Det innebär att du kommer att vara på varje arbetsplats minst en gång i veckan för att säkerställa detta.

Som person behöver du vara tekniskt kunnig och intresserad, en doer, trivas i en ansvarsfull roll, vara flexibel, serviceinriktad och lösningsfokuserad.

Krav på B-Körkort samt minst IT eller el-teknisk utbildning på gymnasienivå, eller likvärdigt.

Vi kommer att hantera ansökningarna löpande.

Ansök nu

Produktionsmedarbetare till känt kosmetikaföretag

Terminalarbetare
Läs mer Jan 27
Arena Personal söker flitig produktionsmedarbetare till känt kosmetikaföretag.

Arbetsuppgifterna på produktion innefattar paketering, märkning och producering.

Din profil:

Vi ser gärna att du är en framåt och arbetsvillig person som inte är rädd för att ta i. Du behöver fungera i grupp men samtidigt ha förmågan att vara självständig i ditt arbete. För att passa till tjänsten bör du vara noggrann, effektiv i ditt arbete och driftig.

För att få tjänsten krävs även att du är ordningsam och kan vara tydlig i din kommunikation med konsultchefen.

Kort om tjänsten:

- Heltid

- Arbetstiderna är måndag-fredag 07.30-16.00

- Du blir anställd och uthyrd av Arena Personal

Ansök nu

Operatör/montör till industri i Malmö

Montör, metallprodukter
Läs mer Jan 24
Vi söker nu en operatörer/montör för uthyrningsuppdrag hos arbetsgivare i Malmö med start omgående. Arbetet är på heltid och arbetstiderna är måndag-torsdag 7-15:45 och fredagar 7-14:45.

Företaget är verksamma inom tillverkning av komponenter till fordonsindustrin.

På arbetsplatsen tillämpar man arbetsrotation och du kommer därmed att få jobba på flera ställen i produktionen.

Arbetsuppgifter är slipning av kylare samt att bistå en annan operatör med provtryckning av kylare, plus eventuellt montering av kylare.

Slipning och provtryckning är ett fysiskt betungande jobb så du behöver ha en god fysik.

En del av produktionsprocessen består av lödning med flussmedel och därmed är det viktigt att du inte har någon form av allergi för att kunna klara arbetet.

Har du erfarenhet av arbete från industrin är det meriterande liksom erfarenhet av arbete med slipmaskin. Du kommer att få en introduktion och upplärning på arbetsplatsen i arbetsuppgifterna.

Det viktigaste är att du som person är händig, tekniskt intresserad, ordningsam, pålitlig, engagerad har tålamod och kan arbeta självständigt. Det är viktigt att du kan läsa och förstå instruktioner på svenska.

Vi kommer att hantera ansökningarna löpande.

Ansök nu

Teknisk allt-i-allo

Kontorsvaktmästare
Läs mer Jan 25
Vi söker nu en teknisk allt-i-allo till ett uthyrningsuppdrag i Malmö.

Arbetsuppgifterna kommer att vara blandade. Det viktigaste är att du som söker har goda kunskaper inom konferensteknik, IT frågor, patchning och riggning av datorer. Utöver det kommer du hjälpa till med lagerhantering, avlasta övrig personal med till exempel köra post och annat. Du kommer även att vara behjälplig med att sköta driften av arbetsplatsens bilar.

Arbetsgivaren har flera arbetsplatser vilket innebär att du skall se till att alla platser har uppdaterade konferenslokaler. Det innebär att du kommer att vara på varje arbetsplats minst en gång i veckan för att säkerställa detta.

Som person behöver du vara tekniskt kunnig och intresserad, en doer, trivas i en ansvarsfull roll, vara flexibel, serviceinriktad och lösningsfokuserad.

Krav på B-Körkort samt minst IT eller el-teknisk utbildning på gymnasienivå, eller likvärdigt.

Vi kommer att hantera ansökningarna löpande.

Ansök nu

Konsultchef

Personalchef/HR-chef
Läs mer Dec 22
Arena Personal växer och söker nu en konsultchef! Du kommer i huvudsak ansvara för hela rekryteringsprocessen med kundkontakt, rekrytering, anställning och kontinuerlig uppföljning med både kund och kandidat under processens gång åt en stor kund på tjänstemannasidan.

Som konsultchef hos oss erbjuds du en omväxlande vardag där relationer till såväl kunder, konsulter och kandidater ligger till grund för en stor del av arbetet. Här blandas skratt och en härlig stämning med ett högt tempo, vi firar våra framgångar tillsammans och stöttar varandra vid utmaningar. Du fördelar din arbetstid mellan kontoren i Malmö och Helsingborg och visst utrymme för hemarbete finns.

Som person ser vi att du är prestigelös, flexibel, lösningsorienterad, strukturerad och duktig på att prioritera i dina arbetsuppgifter. Du är en lagspelare men det krävs ett stort eget ansvar där du tar fullt ansvar för ditt eget projekt och dess processer. Har du även en viss säljerfarenhet och tidigare jobbat med försäljning av rekrytering och bemanning är det meriterande. Utbildningsmässigt är det meriterande med någon form av utbildning inom ekonomi, beteendevetenskap, personal/HR eller liknande. Det viktigaste är dock din personlighet, erfarenhet och ditt driv i att vilja lyckas i yrkesrollen som Konsultchef. I denna rekrytering arbetar vi löpande med urval och intervjuer.

Ansök nu

Administrativ utredare till MKB Fastighets AB

Administrativ assistent
Läs mer Jan 14
Vi söker nu dig som är van administratör och vill arbeta med utredande uppgifter hos MKB Fastighets AB i Malmö. Kontoret är beläget centralt i Malmö.

Din utbildning är inte det viktiga utan att du är van administratör och trivs i en roll där du får vara problemlösare och eftersöka information i utredande syfte.

I rollen kommer du att ha mycket interna och externa kontakter. Du kommer bland annat att ha kontakt med myndigheter i vissa fall. Du behöver även ha en vana av att möta och hantera människor i olika situationer på ett professionellt sätt.

Som person är du strukturerad, kommunikativ, en kreativ problemlösare, professionell och har lätt för att samarbeta.

Du kommer att ingå i ett mindre Team där ni arbetar tätt tillsammans med uppdraget.

Det är meriterande om du har erfarenhet från fastighetsbranschen.

Detta är ett uthyrningsuppdrag vilket innebär att du kommer vara anställd av oss på Arena Personal. Uppdraget är på heltid och har planerad start i februari.

Vi kommer att hantera ansökningarna löpande.

Ansök nu

Vi söker studenter för extra arbete inom kundtjänst

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Aug 9
Vi söker nu två stycken nya medarbetare för kundtjänstarbete vid behov till en av våra kunder som sitter i mycket fina lokaler i Centrala Malmö. Du som söker skall studera eller ha ett annat arbete på 50%.

Du kommer att vara placerad i företagets kundtjänst där du tar emot samtal via telefon samt mail från kunderna.

Du kommer också att arbeta med dokumentation och det kan även bli aktuellt med inhopp i deras reception.

Tjänsten börjar med en upplärningsperiod på 2 veckor och sedan kommer du att bli uppbokad och inringd vid behov hos företaget.

Arbetstiderna är förlagda någon gång mellan klockan 07:00-17:00 måndag-torsdag

samt 07:00-16:00 på fredagar.

Vi kommer att hantera ansökningarna löpande och kalla på intervjuer då arbetet är tänkt att starta redan i augusti månad.

Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet från arbete på kundtjänst eller annat arbete inom service.

Om du kan andra språk är detta också meriterande men inget krav dock är engelska ett krav.

För att bli aktuell för tjänsten måste du vara studerande eller ha ett annat arbete. Då företaget tänker långsiktigt vill vi att du helst har minst två år kvar på dina studier samt att du skall ha en hög tillgänglighet.

Som person skall du vara service-minded, ha en positiv personlighet och brinna för att ge god service till kunderna. Du behöver även vara ordningsam och noggrann i din dokumentation samt besitta ett tålamod i kontakten med kunderna. Din förmåga att prioritera i ditt arbete är viktig och du behöver kunna hantera stress på ett bra sätt. Vidare är det viktigt att du är en problemlösare och att du har lätt för att lära då du kommer att arbeta i olika datasystem.

Ansök nu

Operatör/montör till industri i Malmö

Montör, metallprodukter
Läs mer Jan 11
Vi söker nu en operatörer/montör för uthyrningsuppdrag hos arbetsgivare i Malmö med start omgående. Arbetet är på heltid och arbetstiderna är måndag-torsdag 7-15:45 och fredagar 7-14:45.

Företaget är verksamma inom tillverkning av komponenter till fordonsindustrin.

På arbetsplatsen tillämpar man arbetsrotation och du kommer därmed att få jobba på flera ställen i produktionen.

Arbetsuppgifter är slipning av kylare samt att bistå en annan operatör med provtryckning av kylare, plus eventuellt montering av kylare.

Slipning och provtryckning är ett fysiskt betungande jobb så du behöver ha en god fysik.

En del av produktionsprocessen består av lödning med flussmedel och därmed är det viktigt att du inte har någon form av allergi för att kunna klara arbetet.

Har du erfarenhet av arbete från industrin är det meriterande liksom erfarenhet av arbete med slipmaskin. Du kommer att få en introduktion och upplärning på arbetsplatsen i arbetsuppgifterna.

Det viktigaste är att du som person är händig, tekniskt intresserad, ordningsam, pålitlig, engagerad har tålamod och kan arbeta självständigt. Det är viktigt att du kan läsa och förstå instruktioner på svenska.

Vi kommer att hantera ansökningarna löpande.

Ansök nu

E.ON söker senior projektledare 50%

Organisationsutvecklare
Läs mer Dec 28
E.ON håller på att skapa sitt nya nordiska huvudkontor i Malmö. Bygget pågår för fullt och inflyttning kommer att ske under Q2 2023. Programmet som styr skapandet av det nya kontoret kallas internt för One Team One House (OTOH). Programmet hanterar inte bara skapandet av ett nytt kontor. Det ska även driva förändring från ett mer traditionellt arbetssätt och kontor till ett aktivitetsbaserat arbetssätt och där kontoret som skapas ska stötta nya och framtida arbetssätt.

Förändringsresan kommer att påverka E.ON’s samtliga kontorsmedarbetare i Malmö (1500 personer). Förändringsresan har startat redan nu med en inledande pilot (120 deltagare) och kommer fram emot sommaren 2022 att påbörjas för samtliga chefer och medarbetare i Malmö. Programmet inkluderar även IT som ett viktigt stöd för implementeringen av ett aktivitetsbaserat arbetssätt nu och i framtiden.

Programmet behöver förbereda linjeorganisationen för att ta över förvaltningen och utvecklingen av det framtagna konceptet, säkerställa rätt paketering av tjänster samt debitering av kostnader. För att belysa alla nödvändiga områden kommer ett projekt sättas upp som ska utreda och ta fram en framtida förvaltningsorganisation både för det nya kontoret men även E.ONs övriga kontor i landet.

Vi söker därför en erfaren projektledare som kan styra upp ett projekt som ska utreda vad förvaltningsorganisationen ska innehålla för funktioner, tjänster och debitering. Erfarenheter från liknande uppdrag där företag implementerat aktivitetsbaserat arbetssätt och förändrat förvaltningsmodellen är meriterande.

Projektledaren ansvarar för att planera och genomföra aktiviteter som krävs för att nödvändiga områden belyses och behandlas. En intern projektgrupp kommer att tillsättas med kompetens inom RE, FM, ABW, IT, kommunikation samt programmet OTOH.

E,on tänker sig att projektet startas upp under januari och pågår under en intensiv period fram till sommaren 2022. Tanken är att vi fram till dess har tagit fram en tänkt förvaltningsorganisation, paketerat tjänster, tagit fram prissättning, omstrukturering av budgetmedel och kostnadsfördelning både för OTOH men även övriga REFM uppdraget på E.ON.

Att implementera framtagna strukturer sker under andra halvåret 2022 och blir ett annat projekt som ej omfattas av ovanstående beskrivning.

Vi erbjuder:
Arena Personal är ett auktoriserat bemanningsföretag och självklart har vi kollektivavtal. Vi har funnits som aktör i bemannings- och rekryteringsbranschen i över 20 år. Vi har ett personligt engagemang och anstränger oss alltid för att ordna saker på bästa sätt. För oss är det viktigt att våra anställda trivs och mår bra. Som anställd hos erbjuder vi därför bland annat:

- Marknadsmässig lön

- Personlig och stöttande konsultchef

- Kollektivavtal och försäkringar för din anställningstrygghet

Som bemanningsanställd får du viktiga kontakter ute på olika arbetsplatser och detta nätverk kan vara till stor hjälp längre fram i din karriär.

Ansök nu

Extra arbete inom Kundtjänst i Malmö

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Jan 7
Studerar du eller har ett annat arbete och vill arbeta extra inom kundtjänst? Då ska du söka det här arbetet.

Till arbetsgivare som sitter i kontor Centralt i Malmö söker vi nu personal som kan arbeta extra vid behov. Vi söker dig som kan arbeta 2-5 dagar/vecka.

Du kommer att vara placerad i företagets kundtjänst där du tar emot samtal via telefon samt mail från kunderna.

Du kommer också att arbeta med dokumentation och det kan även bli aktuellt med inhopp i deras reception.

Arbetstiderna är förlagda någon gång mellan klockan 07:00-17:00 måndag-torsdag

samt 07:00-16:00 på fredagar.

Vi kommer att hantera ansökningarna löpande och kalla på intervjuer.

Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet från arbete på kundtjänst eller annat arbete inom service.

Om du kan andra språk är detta också meriterande men inget krav dock är engelska ett krav.

För att bli aktuell för tjänsten måste du vara studerande eller ha ett annat arbete på minst 50%. Vi ser gärna att du har en hög tillgänglighet.

Som person skall du vara service-minded, ha en positiv personlighet och brinna för att ge god service till kunderna. Du behöver även vara ordningsam och noggrann i din dokumentation samt besitta ett tålamod i kontakten med kunderna. Din förmåga att prioritera i ditt arbete är viktig och du behöver kunna hantera stress på ett bra sätt. Vidare är det viktigt att du är en problemlösare och att du har lätt för att lära då du kommer att arbeta i olika datasystem.

Ansök nu

Extraarbete Biltvätt Malmö

Bilrekonditionerare
Läs mer Dec 30
Vi söker nu dig som har ett annat arbete eller studerar och som vill arbeta extra med enklare biltvätt och biluthyrning hos arbetsgivare i Malmö vid behov.

Vi behöver dig som har erfarenhet av rekond/tvätt av bilar utvändigt och invändigt. Du ska klara av att arbeta i ett högt tempo med bra resultat.

Du måste ha B-körkort eftersom du vid behov skall köra hyrbilar till andra ställen i Malmö.

Eftersom du kommer att ha mycket kundkontakt är det viktigt att du har en god svenska.

Som person behöver du vara stresstålig och noggrann samt ha ett bra kundbemötande.

Arbetstiderna varierar måndag-fredag 6:45-18:15.

Arbetsgivaren behöver att du är redo och kan hoppa in snabbt vid behov när deras egen personal har frånvaro. Därmed kommer antal pass per vecka att variera.

Du kommer att vara anställd av oss på Arena Personal och uthyrd till arbetsgivaren.

Vi kommer att hantera ansökningarna löpande.

Ansök nu

Extrajobb som receptionist på Fitness24Seven

Receptionist, telefonist
Läs mer Dec 13
Trivs du i en självständig roll där service, träning och relationer är i fokus? Då är Fitness24Seven rätt ställe för dig! Vi ser fram emot din ansökan!

Som extraanställd receptionist på Fitness24Seven kommer du att jobba i en miljö där service, träning och hälsa är i fokus. Jobbet innebär mycket kontakt med människor, dels med dina kollegor men mest med gymmets medlemmar. Receptionsarbete, försäljning av medlemskap, ärendehantering, kundservice samt att hålla ordning & reda på gymmet blir några av dina arbetsuppgifter.

Detta är ett konsultuppdrag, vilket innebär att du blir anställd av Arena Personal men jobbar på Fitness24Seven. Du kommer inledningsvis få en gedigen introduktion för din roll som receptionist, för att sedan kunna jobba självständigt. Då uppdraget är vid behov innebär det att du kommer hjälpa till på de anläggningar runtom i Skåne där någon är sjuk, har semester eller bara förstärker personalstyrkan på gymmet den dagen.

Vi söker dig som:

- har ett intresse för service
- är driven och tar eget ansvar
- jobbar effektivt, organiserat och självständigt
- tycker träning och hälsa är intressant
- tycker om att bygga relationer med medlemmar
- kan jobba eftermiddagar och kvällar
- är minst 18 år gammal


Har du tidigare arbetat med ett serviceinriktat jobb är det meriterande, men inget krav. Vi ser att du behärskar svenska flytande i tal och skrift och har en god förståelse för engelska i tal och skrift.

I den här rekryteringen är det Arena Personal som sköter hela rekryteringsprocessen. Tänk på att söka jobbet snarast om du är intresserad! Urvalet sker löpande och tjänsten kan tillsättas före sista ansökningsdatum. Vi tar inga ansökningar via email.

Vi erbjuder:
Arena Personal är ett auktoriserat bemanningsföretag och självklart har vi kollektivavtal. Vi har funnits som aktör i bemannings- och rekryteringsbranschen i över 20 år. Vi har ett personligt engagemang och anstränger oss alltid för att ordna saker på bästa sätt. För oss är det viktigt att våra anställda trivs och mår bra. Som anställd hos erbjuder vi därför bland annat:

- Marknadsmässig lön

- Personlig och stöttande konsultchef

- Kollektivavtal och försäkringar för din anställningstrygghet

Som bemanningsanställd får du viktiga kontakter ute på olika arbetsplatser och detta nätverk kan vara till stor hjälp längre fram i din karriär.

Ansök nu