Resultat i Sverige AB jobb i Malmö

Hitta lediga jobb hos Resultat i Sverige AB i Malmö. Välj att läsa mer om ett jobb eller gå vidare och ansök jobbet i Malmö.

UTÅTRIKTAD OCH STRUKTURERAD EKONOMIASSISTENT MED START OMGÅENDE.

Ekonomiassistent
Läs mer Nov 24
Vi söker en utåtriktad och strukturerad Ekonomiassistent med start omgående.

Om företaget
Företaget är ett snabbt växande SAAS-bolag som tillhandahåller en plattform som hjälper företag med deras ekonomiska data.
Företaget etablerades 2008 och har kontor i Malmö, Stockholm, New york, London och Hong Kong.


Dina arbetsuppgifter
Du kommer att vara bryggan mellan Finans och Sälj på bolaget och sätta upp processer för deras fakturering mot kund.
Du kommer ha daglig kontakt med säljarna på företaget och mycket av kommunikationen på företaget sker på engelska.
Dina arbetsuppgifter kommer bland annat att vara:
- Löpande ansvar för Kundreskontra.
- Ansvar för faktureringsprocessen.
- CRM Administratör.
- Se till att rutiner efterföljs i CRM systemet.


Din profil
För att lyckas i denna roll bör du vara en extrovert person som har en god social förmåga, du är driven samt gillar struktur och ordning.
Vidare så har du god förståelse för bokföringsflödet och har inga problem med att ta egna initiativ.


Framgångsfaktorer
- Universitetsexamen inom Ekonomi.
- Tidigare erfarenhet som ekonomiassistent är meriterande.
- Goda färdigheter i det engelska språket.
- God förståelse av bokföringsflödet.


Om oss
Resultat AB är ett bemanningsbolag med inriktning på uthyrning och rekrytering av Ekonomer. Vi är helt enkelt experter på Ekonomer!

Som anställd hos oss erbjuder vi friskvårdsbidrag och har kollektivavtal vilket medför tjänstepension och försäkringar. För mer information om oss, titta gärna in på vår hemsida (www.resultatab.se) och följ oss på Instagram (www.instagram.com/resultatab).


Ansökan
START: Omgående
OMFATTNING: 100%
PLACERING: Malmö
LÖN: Enligt överenskommelse.
KONTAKT: Vid frågor kontakta Markus på tel. 0763-097335
SISTA ANSÖKNINGSDATUM: 2021-12-10. Intervju sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum så ansök idag!
Denna tjänst är en hyrrekrytering där du blir anställd på Resultat och uthyrd till vår kund, för att sedan bli tillsvidareanställd hos dem. Låter detta som en intressant utmaning? Vi uppskattar om du ansöker omgående då urval och intervjuer sker löpande då tjänsten ska tillsättas inom kort. Har du frågor är du välkommen att Markus telefonnummer 0763-097335.

Ansök nu

SJÄLVGÅENDE EKONOMIASSISTENTER SÖKES TILL MALMÖ!

Ekonomiassistent
Läs mer Jun 2
Har du erfarenhet av att arbeta som Ekonomiassistent och vill fortsätta utvecklas i din roll? Då kan vi skapa nya möjligheter för dig!

Om företaget
Vi söker just nu ekonomiassistenter till kunder i Malmö. Våra kunder finns inom flera olika branscher och uppdragen kan variera i längd från några månader och uppåt. Uppdragen kan vara såväl på heltid som deltid.

Dina arbetsuppgifter
Dina arbetsuppgifter kan bland annat innefatta:

- Kundreskontra
- Leverantörsreskontra
- Löpande bokföring
- Avstämningar
- Andra vanligt förekommande arbetsuppgifter på en ekonomiavdelning

Din profil
Som person är du ansvarstagande och arbetar strukturerat för att nå målen i ditt arbete. I det dagliga arbetet är du noggrann och har ett strukturerat arbetssätt. Vidare tycker du om att arbeta med siffror och har ett sinne för problemlösning. Du har en god datavana och det är meriterande om du har erfarenhet av att arbeta i ekonomisystem. Det är även meriterande om du har arbetat som ekonomiassistent tidigare eller har minst gymnasieutbildning inom ekonomi eller motsvarande.

Framgångsfaktorer
- God datorvana
- Relevant gymnasieutbildning eller högskole- eller universitetsutbildning
- Erfarenhet av att arbeta i ekonomisystem är meriterande
- Meritande med arbetserfarenhet som ekonomiassistent

Om oss
Resultat AB är ett bemanningsbolag med inriktning på uthyrning och rekrytering av Ekonomer. Vi är helt enkelt experter på Ekonomer!

Som anställd hos oss erbjuder vi friskvårdsbidrag och har kollektivavtal vilket medför tjänstepension och försäkringar. För mer information om oss, titta gärna in på vår hemsida (www.resultatab.se) och följ oss på Instagram (www.instagram.com/resultatab).

Ansökan
START: Omgående eller enligt överenskommelse
OMFATTNING: Heltid eller deltid
PLACERING: Malmö
LÖN: Enligt överenskommelse
KONTAKT: Ebba Jensen, 073 – 039 44 00
SISTA ANSÖKNINGSDATUM: 2021-06-30

Tjänsten är en hyra där du kommer att bli anställd av oss på Resultat och uthyrd till kund. Låter detta som något för dig? Vi uppskattar om du ansöker omgående då urval och intervjuer sker löpande då uppdraget ska tillsättas inom kort. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Ebba Jensen på 073-039 44 00.

Ansök nu

BUSINESS SALES SUPPORT TILL DAHL SVERIGE AB

Administrativ assistent
Läs mer Feb 15
Är du en noggrann och driven person som vill arbeta med många bollar i luften i en framgångsrik och väletablerad koncern? Då vill vi komma i kontakt med dig!

Dahl söker nu en ny kollega till deras avdelning Affärsstöd. Arbetsplatsen är belägen på Dahls kontor i Östra Hindby, Malmö.


Om företaget
Dahl är ett handelsbolag vilket innebär att inköp, försäljning och logistik är deras kärnverksamhet. De ägs av den franska industrikoncernen Saint-Gobain och har över 100 års branscherfarenhet inom VVS. Deras vision är att vara den ledande värdeskaparen i branschen.

Dahl drivs av att skapa värde för deras kunder, de är marknadsledande och strävar efter att alltid göra allt lite bättre och att ge sina kunder det lilla extra. På Dahl är de 1 200 engagerade medarbetare runt om i landet, från Ystad i söder till Kiruna i norr. Var och en strävar tillsammans efter att upplevas som tillgängliga, tillförlitliga och kompetenta.


Dina arbetsuppgifter
Som Business Sales Support bidrar du till en än mer professionell back office-funktion, bibehåller en hög tillförlitlighet i organisationen liksom upprätthåller en god struktur. Detta genom att paketera och hantera stora datamängder och presentera dem på ett enkelt och värdeskapande sätt, för Dahl och dess kunder. Du arbetar nära affären och bistår säljare och försäljningschefer med både statistik och kundvård. Du följer upp grundorsaker till avvikelser och utmanar till korrigerande åtgärder och förbättringar.

Exempel på arbetsuppgifter;
• Framtagning av olika former av statistik, inkluderad viss analys/utredning.
• Kundupplägg och registervård.
• Besvara samt hantera olika typer av frågeställningar rörande kund/avtal.
• Pris och matris uppdatering.
• Felrättningar.
• Vidarefakturering.
• Bokning av leverantörsstöttningar.
• Fakturahantering.
• Driva utveckling av dina ansvarsområden.

Din profil
Som sökande till tjänsten är det meriterande om du har en ekonomiutbildning på högskolenivå (eller likvärdigt) samt erfarenhet inom liknande arbetsuppgifter. Du bör ha goda kunskaper i program som hanterar stora datamängder (primärt Excel) för att kunna kontrollera data, leverera statistik samt paketera utredningar på bra vis.

Du har ett genuint intresse för kundservice och trivs bäst när du arbetar nära affären och kan bidra med ditt strukturerade arbetssätt för att skapa tillförlitlighet till Dahls leverans. Rollen passar dig som arbetar noggrant, tycker om att ha många bollar i luften och har enkelt för att ta eget ägandeskap samtidigt som du trivs med att jobba i team.

Som Business Sales Support hanterar du många uppgifter samtidigt vilket kräver ett metodiskt och strukturerat arbetssätt samt förmågan att prioritera och hantera många arbetsuppgifter samtidigt.

Framgångsfaktorer
• Relevant arbetslivserfarenhet och/eller universitets-/högskoleutbildning
• Goda kunskaper i program som hanterar stora datamängder, framförallt Excel
• Genuint intresse för kundservice samt att du gillar att ha många bollar i luften

Om oss
Resultat AB är ett bemanningsbolag med inriktning på uthyrning och rekrytering av Ekonomer. Vi är helt enkelt experter på Ekonomer!

Som anställd hos oss erbjuder vi friskvårdsbidrag och har kollektivavtal vilket medför tjänstepension och försäkringar. För mer information om oss, titta gärna in på vår hemsida (www.resultatab.se) och följ oss på Instagram (www.instagram.com/resultatab).

Ansökan
START: Enligt överenskommelse
OMFATTNING: Heltid, 100%
PLACERING: Malmö, Östra Hindby
LÖN: Enligt överenskommelse
KONTAKT: Hanna Eriksson 072-230 99 89
SISTA ANSÖKNINGSDATUM: 2021-02-19

Denna tjänst är en hyrrekrytering på 6 månader, där du först blir uthyrd av oss för att sedan bli direkt anställd av vår kund. Låter detta som en intressant utmaning? Vi uppskattar om du ansöker omgående då urval och intervjuer sker löpande då tjänsten ska tillsättas inom kort. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Hanna Eriksson, 072-230 99 89

Ansök nu

BUSINESS SALES SUPPORT TILL DAHL SVERIGE AB

Administrativ assistent
Läs mer Feb 4
Är du en noggrann och driven person som vill arbeta med många bollar i luften i en framgångsrik och väletablerad koncern? Då vill vi komma i kontakt med dig!

Dahl söker nu en ny kollega till deras avdelning Affärsstöd. Arbetsplatsen är belägen på Dahls kontor i Östra Hindby, Malmö.


Om företaget
Dahl är ett handelsbolag vilket innebär att inköp, försäljning och logistik är deras kärnverksamhet. De ägs av den franska industrikoncernen Saint-Gobain och har över 100 års branscherfarenhet inom VVS. Deras vision är att vara den ledande värdeskaparen i branschen.

Dahl drivs av att skapa värde för deras kunder, de är marknadsledande och strävar efter att alltid göra allt lite bättre och att ge sina kunder det lilla extra. På Dahl är de 1 200 engagerade medarbetare runt om i landet, från Ystad i söder till Kiruna i norr. Var och en strävar tillsammans efter att upplevas som tillgängliga, tillförlitliga och kompetenta.


Dina arbetsuppgifter
Som Business Sales Support bidrar du till en än mer professionell back office-funktion, bibehåller en hög tillförlitlighet i organisationen liksom upprätthåller en god struktur. Detta genom att paketera och hantera stora datamängder och presentera dem på ett enkelt och värdeskapande sätt, för Dahl och dess kunder. Du arbetar nära affären och bistår säljare och försäljningschefer med både statistik och kundvård. Du följer upp grundorsaker till avvikelser och utmanar till korrigerande åtgärder och förbättringar.

Exempel på arbetsuppgifter;
• Framtagning av olika former av statistik, inkluderad viss analys/utredning.
• Kundupplägg och registervård.
• Besvara samt hantera olika typer av frågeställningar rörande kund/avtal.
• Pris och matris uppdatering.
• Felrättningar.
• Vidarefakturering.
• Bokning av leverantörsstöttningar.
• Fakturahantering.
• Driva utveckling av dina ansvarsområden.

Din profil
Som sökande till tjänsten är det meriterande om du har en ekonomiutbildning på högskolenivå (eller likvärdigt) samt erfarenhet inom liknande arbetsuppgifter. Du bör ha goda kunskaper i program som hanterar stora datamängder (primärt Excel) för att kunna kontrollera data, leverera statistik samt paketera utredningar på bra vis.

Du har ett genuint intresse för kundservice och trivs bäst när du arbetar nära affären och kan bidra med ditt strukturerade arbetssätt för att skapa tillförlitlighet till Dahls leverans. Rollen passar dig som arbetar noggrant, tycker om att ha många bollar i luften och har enkelt för att ta eget ägandeskap samtidigt som du trivs med att jobba i team.

Som Business Sales Support hanterar du många uppgifter samtidigt vilket kräver ett metodiskt och strukturerat arbetssätt samt förmågan att prioritera och hantera många arbetsuppgifter samtidigt.

Framgångsfaktorer
• Relevant arbetslivserfarenhet och/eller universitets-/högskoleutbildning
• Goda kunskaper i program som hanterar stora datamängder, framförallt Excel
• Genuint intresse för kundservice samt att du gillar att ha många bollar i luften

Om oss
Resultat AB är ett bemanningsbolag med inriktning på uthyrning och rekrytering av Ekonomer. Vi är helt enkelt experter på Ekonomer!

Som anställd hos oss erbjuder vi friskvårdsbidrag och har kollektivavtal vilket medför tjänstepension och försäkringar. För mer information om oss, titta gärna in på vår hemsida (www.resultatab.se) och följ oss på Instagram (www.instagram.com/resultatab).

Ansökan
START: Enligt överenskommelse
OMFATTNING: Heltid, 100%
PLACERING: Malmö, Östra Hindby
LÖN: Enligt överenskommelse
KONTAKT: Hanna Eriksson 072-230 99 89
SISTA ANSÖKNINGSDATUM: 2021-02-15

Denna tjänst är en hyrrekrytering på 6 månader, där du först blir uthyrd av oss för att sedan bli direkt anställd av vår kund. Låter detta som en intressant utmaning? Vi uppskattar om du ansöker omgående då urval och intervjuer sker löpande då tjänsten ska tillsättas inom kort. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Hanna Eriksson, 072-230 99 89

Ansök nu

BUSINESS SALES SUPPORT TILL DAHL SVERIGE AB

Administrativ assistent
Läs mer Feb 1
Är du en noggrann och driven person som vill arbeta med många bollar i luften i en framgångsrik och väletablerad koncern? Då vill vi komma i kontakt med dig!

Dahl söker nu en ny kollega till deras avdelning Affärsstöd. Arbetsplatsen är belägen på Dahls kontor i Östra Hindby, Malmö.


Om företaget
Dahl är ett handelsbolag vilket innebär att inköp, försäljning och logistik är deras kärnverksamhet. De ägs av den franska industrikoncernen Saint-Gobain och har över 100 års branscherfarenhet inom VVS. Deras vision är att vara den ledande värdeskaparen i branschen.

Dahl drivs av att skapa värde för deras kunder, de är marknadsledande och strävar efter att alltid göra allt lite bättre och att ge sina kunder det lilla extra. På Dahl är de 1 200 engagerade medarbetare runt om i landet, från Ystad i söder till Kiruna i norr. Var och en strävar tillsammans efter att upplevas som tillgängliga, tillförlitliga och kompetenta.


Dina arbetsuppgifter
Som Business Sales Support bidrar du till en än mer professionell back office-funktion, bibehåller en hög tillförlitlighet i organisationen liksom upprätthåller en god struktur. Detta genom att paketera och hantera stora datamängder och presentera dem på ett enkelt och värdeskapande sätt, för Dahl och dess kunder. Du arbetar nära affären och bistår säljare och försäljningschefer med både statistik och kundvård. Du följer upp grundorsaker till avvikelser och utmanar till korrigerande åtgärder och förbättringar.

Exempel på arbetsuppgifter;
• Framtagning av olika former av statistik, inkluderad viss analys/utredning.
• Kundupplägg och registervård.
• Besvara samt hantera olika typer av frågeställningar rörande kund/avtal.
• Pris och matris uppdatering.
• Felrättningar.
• Vidarefakturering.
• Bokning av leverantörsstöttningar.
• Fakturahantering.
• Driva utveckling av dina ansvarsområden.

Din profil
Som sökande till tjänsten är det meriterande om du har en ekonomiutbildning på högskolenivå (eller likvärdigt) samt erfarenhet inom liknande arbetsuppgifter. Du bör ha goda kunskaper i program som hanterar stora datamängder (primärt Excel) för att kunna kontrollera data, leverera statistik samt paketera utredningar på bra vis.

Du har ett genuint intresse för kundservice och trivs bäst när du arbetar nära affären och kan bidra med ditt strukturerade arbetssätt för att skapa tillförlitlighet till Dahls leverans. Rollen passar dig som arbetar noggrant, tycker om att ha många bollar i luften och har enkelt för att ta eget ägandeskap samtidigt som du trivs med att jobba i team.

Som Business Sales Support hanterar du många uppgifter samtidigt vilket kräver ett metodiskt och strukturerat arbetssätt samt förmågan att prioritera och hantera många arbetsuppgifter samtidigt.

Framgångsfaktorer
• Relevant arbetslivserfarenhet och/eller universitets-/högskoleutbildning
• Goda kunskaper i program som hanterar stora datamängder, framförallt Excel
• Genuint intresse för kundservice samt att du gillar att ha många bollar i luften

Om oss
Resultat AB är ett bemanningsbolag med inriktning på uthyrning och rekrytering av Ekonomer. Vi är helt enkelt experter på Ekonomer!

Som anställd hos oss erbjuder vi friskvårdsbidrag och har kollektivavtal vilket medför tjänstepension och försäkringar. För mer information om oss, titta gärna in på vår hemsida (www.resultatab.se) och följ oss på Instagram (www.instagram.com/resultatab).

Ansökan
START: Enligt överenskommelse
OMFATTNING: Heltid, 100%
PLACERING: Malmö, Östra Hindby
LÖN: Enligt överenskommelse
KONTAKT: Hanna Eriksson 072-230 99 89
SISTA ANSÖKNINGSDATUM: 2021-02-15

Denna tjänst är en hyrrekrytering på 6 månader, där du först blir uthyrd av oss för att sedan bli direkt anställd av vår kund. Låter detta som en intressant utmaning? Vi uppskattar om du ansöker omgående då urval och intervjuer sker löpande då tjänsten ska tillsättas inom kort. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Hanna Eriksson, 072-230 99 89

Ansök nu