Victoria Park AB jobb i Malmö

Hitta lediga jobb hos Victoria Park AB i Malmö. Välj att läsa mer om ett jobb eller gå vidare och ansök jobbet i Malmö.

Fastighetstekniker till Victoria Park i Malmö

Fastighetstekniker/Drifttekniker, fastighet
Läs mer Nov 25
Victoria Park AB a?r en av Sveriges sto?rsta och mest betydande privata bostadsakto?rer som utvecklar attraktiva bostadsomra?den i landets tillväxtstäder. Med ett långsiktigt förvaltningsarbete och socialt ansvarstagande skapar vi värden för kunder, medarbetare och samhället. Idag äger och förvaltar vi över 16 800 lägenheter i fjorton städer. Och vi växer.

Vårt fastighetsbestånd i Malmö består av 2000 lägenheter belägna i Rosengård, Lindängen, Hermodsdal, Heleneholm och centrala Malmö. Vi har två kontor, ett i Heleneholm och ett i Rosengård. Nu söker vi en driven och social fastighetstekniker som kommer utgå från vårt kontor på Fosievägen.

Huvudsakliga arbetsuppgifter

I rollen som fastighetstekniker kommer du vara en del i ett team som arbetar med reparationer och felavhjälpande underhåll, tillsyn av fastigheterna samt generell tillsyn av fastigheterna. Arbetsuppgifterna innefattar bland annat.

- Utföra reparationer och underhållsåtgärder.
- Åtgärda felanmälningar från hyresgäster.
- Genomföra avflyttningsbesiktningar
- Ansvara för att följa upp att beställda arbeten är genomförda samt att hyresgästerna är nöjda.
- Fakturaavstämning för beställda åtgärder.
- Arbeta med planerat underhåll och proaktiva åtgärder.
- Systematisk brandskyddsarbete mm.


Rollen är social och serviceinriktad, du skall kunna planera ditt arbete och upprätthålla goda kontakter med hyresgäster, leverantörer och underentreprenörer. I rollen ställs det även höga krav på struktur, digital dokumentation och uppföljning. Vi ser därför att du som söker ser ordning och reda som en självklar komponent i arbetet samtidigt som du är en lagspelare och inte drar dig för att hugga i där det behövs och stötta dina kollegor.

Din profil

Vi söker dig med erfarenhet av att ha arbetat som fastighetstekniker eller reparatör inom fastigheter och har bred praktisk kompetens av förekommande reparationer. Du är generellt tekniskt intresserad och en duktig problemlösare eftersom du kommer ställas inför olika uppgifter att lösa varje dag. Vi ser gärna att du har en utbildning med inriktning fastighetstekniker eller motsvarande. Körkort för bil är ett krav.

Personliga egenskaper

I den här rekryteringen kommer vi att lägga stor vikt vid dina personliga egenskaper och vi ser därför att du som söker är en driven lagspelare som trivs med att ta egna initiativ och driva din arbetsdag framåt. Det är viktigt att du gillar att ha kontakt med människor, är serviceinriktad och har ett bra bemötande. Du tycker om att skapa trivsel och skapa förtroende i kontakten med våra hyresgäster. Vidare trivs du med eget ansvar och gillar att engagera dig och vill vara med och utveckla bostadsområdet på flera nivåer.

Vi erbjuder

Victoria Park är ett bolag med korta beslutsvägar där frihet under ansvar gäller. Du kommer att få en självständig roll där du kan bidra med din kompetens och ambition till bolaget. Vi kommer utmana och stötta dig i din utveckling. Vi är ett ungt bolag med stora tillväxtplaner, vi utvecklas dagligen som individer och som bolag.

Övrig information

- Start: Enligt ök.
- Omfattning: Heltid.
- Placering: Malmö
- Bakgrundskontroll på slutkandidat är en del av rekryteringsprocessen.
- Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till intervjufasen.


Ansökan

Vi kommer löpande att läsa ansökningarna, så skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt här via vår karriärsida. Har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta Områdeschef Tannia Rosander Fazliu på email tannia.rosander.fazliu@victoriapark.se.

Ansök nu

Hyresadministratör till Victoria Park och Hembla

Ekonomiassistent
Läs mer Nov 23
Hembla och Victoria Park är två av landets största privata hyresvärdar och vi är stolta över hur vi nått dit - tack vare våra medarbetare. I dag äger och förvaltar vi drygt 38000 lägenheter från Uppsala i norr till Trelleborg i söder. Vi drivs som två separata varumärken med en gemensam ägare i ryggen. Med hyresgästen i fokus ska vi tillsammans skapa attraktiva stadsdelar där människor trivs och känner sig trygga, och dit ännu fler vill flytta.

Nu söker vi en noggrann och strukturerad hyresadministratör till vårt Servicecenter i Malmö, Västra hamnen. Som hyresadministratör arbetar du i nära samarbete med dina kollegor inom förvaltningen och ekonomi. Du arbetar med hyresavisering, hyresändringar, inbetalningar, avstämningar, inkassohantering och överföring av bokföringsunderlag.

Huvudsakliga arbetsuppgifter

- Hyresavisering
- Avstämning hyresfordringar
- Inkassohantering
- Bokföring av inbetalningar
- Sakgranskning/attest av inkommande fakturor
- Administrera hyresförändringar
- Kontakt med hyresgäster via telefon och mail


Rollen som hyresadministratör är en serviceinriktad roll där du har daglig kontakt med våra hyresgäster genom att svara på frågor över telefon som uppstår kring framförallt hyresinbetalningar och inkassoärenden. Som hyresadministratör reder du även ut andra frågeställningar som uppkommer i processen vilket innebär många kontaktytor även inom organisationen.

Din profil

- Eftergymnasial utbildning inom relevant område
- Erfarenhet av kundkontakt
- Arbetslivserfarenhet från en roll som hyresadministratör alt utbildning eller erfarenhet inom ekonomi
- Datorvana, gärna med erfarenhet av Vitec
- Kommunicerar obehindrat på svenska och engelska, i både tal och skrift


Som person är du en strukturerad lagspelare som trivs med många kontaktytor. Din prestigelöshet och starka servicetänk gör att du alltid hugger i där det behövs och lämnar ingenting åt slumpen. Att arbeta strukturerat och noggrant är A och O för dig. Du är en driven problemlösare som gillar att ha koll på helheten utan att missa detaljerna.

Vi erbjuder

Victoria Park och Hembla är två bolag med korta beslutsvägar där frihet under ansvar gäller. Du kommer att få en självständig roll där du kan bidra med din kompetens och ambition till bolaget. Vi kommer utmana och stötta dig i din utveckling och ser gärna att du vill vara med och utvecklas som individ tillsammans med oss.

Ansökan

Du ansöker till tjänsten med ett CV och en motivering till varför du är rätt för den här rollen. Vi tar inte emot några ansökningar via mail utan vi ber dig att söka till tjänsten via länken nedan.

Övrig information

- Startdatum: Enligt överenskommelse
- Omfattning: Heltid
- Placering: Malmö
- Bakgrundskontroll på slutkandidat är en del av rekryteringsprocessen
- Vi tillämpar löpande urval


Varmt välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Kundservicemedarbetare Malmö

Växeltelefonist
Läs mer Nov 2
Victoria Park och Hembla är två av Sveriges största privata hyresvärdar. Tillsammans har vi ca 38 000 lägenheter från Uppsala i norr till Trelleborg i söder, med fokus på att långsiktigt äga, förvalta och rusta upp bostäder i miljonprogramsområden. Framförallt investerar vi i relationer med boende och samverkar med viktiga samhällsaktörer - för tillsammans gör vi skillnad. På riktigt. För oss handlar det inte bara om hus, utan minst lika mycket om människor, samhälle och miljö. I januari 2022 förenas Hembla och Victoria Park under ett gemensamt varumärke, Victoriahem.

Som medarbetare i vår kundservice kommer du att vara en nyckelperson i kommunikationen med våra hyresgäster i allt från att hantera felanmälningar och inkommande ärenden till att svara på frågor från våra hyresgäster.

Huvudsakliga arbetsuppgifter

- Ta emot, boka in och följa upp ärenden via telefon och mail
- Hantera alla typer av kundrelaterade ärenden i den dagliga verksamheten
- Verka för att hyresgäster använder och utnyttjar möjligheter och erbjudanden på Mina Sidor


Vårt kundserviceteam servar hela vår geografiskt spridda förvaltningsorganisation där du som kundservicemedarbetare kommer att ha daglig kontakt med såväl hyresgäster som dina kollegor spridda över hela organisationen. Arbetet innebär att lyssna på, och skapa mervärden för våra hyresgäster och se till att förväntningar infrias och gärna överträffas på ett kundorienterat och affärsmässigt sätt. Som kundservicearbetare ser du det som en självklarhet att vara en god ambassadör för företaget och att ge ett gott intryck till såväl hyresgäster, kollegor och övriga externa aktörer.

Din bakgrund

- Lägst 3-årigt gymnasium
- Erfarenhet från kundservice
- Goda kunskaper i Officepaketet
- Kunskaper i IT-baserade affärssystem
- Kommunicerar obehindrat i svenska och engelska, såväl i tal som skrift


Vi ser det som meriterande om du som söker även har

- Erfarenhet från förvaltning/bostadsbolag
- Relevant utbildning inom kundservice
- Kunskaper i Vitec


För att trivas i rollen som kundservicemedarbetare hos oss på Victoria Park och Hembla så behöver du vara en strukturerad lagspelare. Du tar ansvar för de uppgifter och ärenden som du blir tilldelad och brinner för att ge den absolut bästa servicen till våra hyresgäster.

Övrig information

- Startdatum: Omgående
- Omfattning: Heltid
- Placering: Malmö
- Vi tillämpar löpande urval så annonsen kan komma att stängas ner om vi gått över till intervjufasen
- Bakgrundskontroll på slutkandidat är en del av rekryteringsprocessen

Ansök nu

Projektledare Malmö

Projektledare, bygg och anläggning
Läs mer Nov 1
Victoria Park är en av Sveriges största privata hyresvärdar. Tillsammans med vårt systerbolag Hembla har vi ca 38 000 lägenheter från Uppsala i norr till Trelleborg i söder, där fokus ligger i att långsiktigt äga, förvalta och rusta upp bostäder i miljonprogramsområden. Framförallt investerar vi i relationer med boende och samverkar med viktiga samhällsaktörer - för tillsammans gör vi skillnad. På riktigt. För oss handlar det inte bara om hus, utan minst lika mycket om människor, samhälle och miljö.

I januari 2022 förenas Hembla och Victoria Park under ett gemensamt varumärke, Victoriahem. Som Sveriges största privata hyresvärd blir Victoriahem en stark röst i diskussionen om det vi brinner allra mest för - miljonprogrammens framtid och utveckling.

Nu söker vi en projektledare som med ett självklart engagemang vill vara med och förädla Victoria Parks bostadsbestånd. Kanske är du projektledare, eller kommer du från entreprenörs-sidan som entreprenadingenjör, platschef, projektledare och känner att det är dags att ta klivet över till beställarsidan. Är du den vi söker?

VI ERBJUDER

Victoria Park är ett bolag med korta beslutsvägar där frihet under ansvar gäller. Du kommer att få en självständig roll där du kan bidra med din kompetens och ambition till bolaget. Vi kommer utmana och stötta dig i din utveckling. Vi är ett ungt bolag med stora tillväxtplaner, vi utvecklas dagligen som individer och som bolag. Vår företagskultur kännetecknas av närheten till kunderna och ett obyråkratiskt förhållningssätt till det dagliga. Bolaget strävar efter att ha ett öppet arbetsklimat och en nära dialog på alla nivåer i organisationen.

OM TJÄNSTEN

Som Projektledare på Victoria Park får du möjlighet att arbeta med många spännande projekt - stora som små. Tjänsten innebär att du på uppdrag av förvaltningsorganisationen, i nära samarbete med uppdragsledare, områdeschefer och förvaltare genomför projekten. Du ingår i en projektgrupp och kommer företrädesvis arbeta med renoverings-, ombyggnads- och energiprojekt i vårt fastighetsbestånd i Malmö/Göteborgsregionen. Du kommer utgå från vårt huvudkontor i Västra Hamnen i Malmö men det kan förekomma resor till våra lokala förvaltningskontor i regionen. Dina ansvarsområden består bland annat av:

- Ta fram förfrågningsunderlag och ansvara för upphandling av entreprenörer
- Utföra projektkalkyler som underlag för investeringsansökningar
- Driva bygg- och underhållsprojekt mot överenskommen kvalitet, ekonomi och tid.
- Projektbudgetansvar
- Kvalitetssäkring
- Stöd och bollplank åt förvaltningen vid exempelvis byggrelaterade frågor


KVALIFIKATIONER

Vi ser gärna att du har en teknisk högskoleexamen eller bygg/teknikerfarenhet förvärvad på annat sätt. Önskvärt är att du har erfarenhet av liknande arbetsuppgifter tidigare. Det kan med fördel vara som projektledare. Alternativt kommer du från entreprenadsidan som, entreprenadingenjör, platschef, arbetsledare eller förvaltare. Vi söker dig som har ett naturligt och självklart engagemang i ditt arbete. Du är drivande, positiv och har mycket god samarbetsförmåga. Du tar ansvar, gillar utmaningar och utför ditt uppdrag ordningsamt, med god struktur och gillar att arbeta med flera parallella projekt samtidigt. Stor vikt när vi rekryterar kommer läggas vid personliga egenskaper och samsyn med företagets värdegrund. Vidare förutsätter vi att du har goda datakunskaper i kombination med en väl utvecklad förmåga att uttrycka dig i tal och skrift på svenska. Det är också viktigt att du innehar B-körkort för denna tjänst.

Övrig information

- Startdatum: Enligt överenskommelse
- Omfattning: Heltid
- Placering: Malmö, resor förekommer inom regionen
- Vi tillämpar löpande urval så annonsen kan komma att stängas ner om vi gått över till intervjufasen.
- Bakgrundskontroll på slutkandidat är en del av rekryteringsprocessen.


Om du har frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta Projekt- och Underhållschef Dan Mårtensson på e-post dan.martensson@victoriapark.se.

Varmt välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Uthyrningsadministratör till Servicecenter

Förvaltningsassistent
Läs mer Dec 7
Victoria Park och Hembla är två av Sveriges största privata hyresvärdar. Tillsammans har vi ca 38 000 lägenheter från Uppsala i norr till Trelleborg i söder, med fokus på att långsiktigt äga, förvalta och rusta upp bostäder i miljonprogramsområden. Framförallt investerar vi i relationer med boende och samverkar med viktiga samhällsaktörer - för tillsammans gör vi skillnad. På riktigt. För oss handlar det inte bara om hus, utan minst lika mycket om människor, samhälle och miljö.

I januari 2022 förenas Hembla och Victoria Park under ett gemensamt varumärke, Victoriahem. Som Sveriges största privata hyresvärd blir Victoriahem en stark röst i diskussionen om det vi brinner allra mest för - miljonprogrammens framtid och utveckling.

Nu söker vi uthyrningsadministratörer till vårt Servicecenter i Malmö, Västra Hamnen. Som uthyrningsadministratör brinner du för ordning och reda. Du kommer ha daglig kontakt med kunder och dina kollegor i förvaltningsorganisationen och arbeta aktivt med att bistå med stöd och administrativ hjälp i uthyrningsprocessen.

Huvudsakliga arbetsuppgifter

- Administrativa arbetsuppgifter av uthyrningsärenden
- Samarbeta med uthyrare
- Kontakt med bostadssökande
- Administrerar uppsägningsärenden
- Hantera överlåtelse, direktbyte samt andrahandsuthyrning
- Kontroll av anställningsintyg, lönespecifikationer och referenstagning enligt uthyrningspolicy


Som uthyrningsadministratör är du strukturerad i ditt arbete och säkerställer att de juridiska riktlinjerna följs i varje ärende. Du kommer att ingå i ett team som arbetar centralt och stöder hela förvaltningsorganisationen. Du ser det som en naturlig del av din arbetsdag att samarbeta med dina kollegor och trivs i interaktionen med andra människor. Du ser alltid till att hålla deadlines och levererar dina arbetsuppgifter med en uteslutande hög kvalitet.

Din profil

- Lägst 3-årigt gymnasium
- Tidigare erfarenhet av administrativt arbete
- Goda kunskaper i Officepaketet
- Kunskaper i IT-baserade affärssystem


Vi ser det som meriterande om du som söker även har

- Relevant utbildning inom fastighetsförvaltning samt hyresjuridik
- Erfarenhet från fastighetsförvaltning
- Erfarenhet av fastighetssystemet Vitec


Ansökan

Du ansöker till tjänsten med ett CV och ett personligt brev där du berättar om dig själv och med motivering till varför du är rätt för den här rollen. Med hänvisning till GDPR så tar vi inte emot några ansökningar via mail utan vi ber dig att söka till tjänsten via länken nedan.

Övrig information

- Startdatum: Enligt ök
- Omfattning: Heltid
- Placering: Malmö
- Bakgrundskontroll på slutkandidat är en del av rekryteringsprocessen
- Vi tillämpar löpande urval


Varmt välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Uthyrningsadministratör till Servicecenter

Förvaltningsassistent
Läs mer Okt 20
Victoria Park och Hembla är två av Sveriges största privata hyresvärdar. Tillsammans har vi ca 38 000 lägenheter från Uppsala i norr till Trelleborg i söder, med fokus på att långsiktigt äga, förvalta och rusta upp bostäder i miljonprogramsområden. Framförallt investerar vi i relationer med boende och samverkar med viktiga samhällsaktörer - för tillsammans gör vi skillnad. På riktigt. För oss handlar det inte bara om hus, utan minst lika mycket om människor, samhälle och miljö.

I januari 2022 förenas Hembla och Victoria Park under ett gemensamt varumärke, Victoriahem. Som Sveriges största privata hyresvärd blir Victoriahem en stark röst i diskussionen om det vi brinner allra mest för - miljonprogrammens framtid och utveckling.

Nu söker vi uthyrningsadministratörer till vårt Servicecenter i Malmö, Västra Hamnen. Som uthyrningsadministratör brinner du för ordning och reda. Du kommer ha daglig kontakt med kunder och dina kollegor i förvaltningsorganisationen och arbeta aktivt med att bistå med stöd och administrativ hjälp i uthyrningsprocessen.

Huvudsakliga arbetsuppgifter

- Administrativa arbetsuppgifter av uthyrningsärenden
- Samarbeta med uthyrare
- Kontakt med bostadssökande
- Administrerar uppsägningsärenden
- Hantera överlåtelse, direktbyte samt andrahandsuthyrning
- Kontroll av anställningsintyg, lönespecifikationer och referenstagning enligt uthyrningspolicy


Som uthyrningsadministratör är du strukturerad i ditt arbete och säkerställer att de juridiska riktlinjerna följs i varje ärende. Du kommer att ingå i ett team som arbetar centralt och stöder hela förvaltningsorganisationen. Du ser det som en naturlig del av din arbetsdag att samarbeta med dina kollegor och trivs i interaktionen med andra människor. Du ser alltid till att hålla deadlines och levererar dina arbetsuppgifter med en uteslutande hög kvalitet.

Din profil

- Lägst 3-årigt gymnasium
- Tidigare erfarenhet av administrativt arbete
- Goda kunskaper i Officepaketet
- Kunskaper i IT-baserade affärssystem


Vi ser det som meriterande om du som söker även har

- Relevant utbildning inom fastighetsförvaltning samt hyresjuridik
- Erfarenhet från fastighetsförvaltning
- Erfarenhet av fastighetssystemet Vitec


Ansökan

Du ansöker till tjänsten med ett CV och ett personligt brev där du berättar om dig själv och med motivering till varför du är rätt för den här rollen. Med hänvisning till GDPR så tar vi inte emot några ansökningar via mail utan vi ber dig att söka till tjänsten via länken nedan.

Övrig information

- Startdatum: Enligt ök
- Omfattning: Heltid
- Placering: Malmö
- Bakgrundskontroll på slutkandidat är en del av rekryteringsprocessen
- Vi tillämpar löpande urval


Varmt välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Studenter sökes för deltidsarbete i Kundservice

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Okt 18
Är du student och söker ett meriterande deltidsjobb? Då har du möjlighet att skaffa dig intressant och relevant kunskap och erfarenhet av fastighetsbranschen genom att vara deltidsanställd på Victoria Park och Hemblas Servicecenter i Västra Hamnen Malmö.

Victoria Park och Hembla är två av Sveriges största och mest betydande privata fastighetsägare. Genom vår hållbara förvaltning utvecklar vi attraktiva bostadsområden i landets tillväxtstäder. Vårt fastighetsbestånd sträcker sig från Uppsala i norr till Trelleborg i söder och består av 38000 lägenheter.

Som medarbetare i vår kundservice kommer du att vara en nyckelperson i kommunikationen med våra hyresgäster i allt från att hantera felanmälningar och inkommande ärenden till att hantera information och frågor via sociala medier. Du kommer arbeta deltid och arbetstiderna är förlagda under dagtid på vardagar.

Huvudsakliga arbetsuppgifter

- Ta emot, boka in och följa upp ärenden via telefon och mail
- Hantera alla typer av kundrelaterade ärenden i den dagliga verksamheten
- Verka för att hyresgäster använder och utnyttjar möjligheter och erbjudanden på Mina Sidor
- Vara en god ambassadör för företaget och ge ett gott intryck till såväl hyresgäster, kollegor och övriga externa aktörer


Du ingår i ett engagerat kundserviceteam som ska serva hela vår geografiskt spridda förvaltningsorganisation. Du kommer att ha daglig kontakt med såväl hyresgäster som dina kollegor spridda över hela organisationen. Arbetet innebär att lyssna på, och skapa mervärden för våra hyresgäster och se till att förväntningar infrias och gärna överträffas på ett kundorienterat och affärsmässigt sätt.

Din bakgrund

- Studerande på en eftergymnasial utbildning, gärna med inriktning mot fastighet
- Arbetslivserfarenhet från tidigare ferie/extrajobb.
- Goda IT-kunskaper och datorvana.
- Kommunicerar obehindrat i svenska och engelska, såväl i tal som skrift.


För att trivas i rollen som kundservicemedarbetare hos oss på Victoria Park och Hembla så behöver du vara en strukturerad lagspelare. Du tar ansvar för de uppgifter och ärenden som du blir tilldelad och brinner för att ge den absolut bästa servicen till våra hyresgäster.

Övrig information

- Startdatum: Enligt ök
- Omfattning: Deltid eller vid behov
- Placering: Malmö
- Bakgrundskontroll på slutkandidat är en del av rekryteringsprocessen

Ansök nu

Kundservicemedarbetare på deltid till vårt Servicecenter

Receptionist, telefonist
Läs mer Sep 30
Victoria Park och Hembla är två av Sveriges största privata hyresvärdar. Vi drivs som två separata varumärken med en gemensam ägare i ryggen. Nu har vi etablerat ett gemensamt Servicecenter i Malmö där kundserviceteamet servar båda bolagens hyresgäster från Uppsala i norr till Trelleborg i söder.

Nu har Du chansen att bli en del av vårt drivna och engagerade kundserviceteam. Vi söker dig som har bakgrund inom servicebranschen och som vill ta steget in i fastighetsbranschen. Vårt kundserviceteam är ett av tre team på vårt Servicecenter som är stödfunktion för båda våra bolag. Som medarbetare i vårt team kommer du att vara en nyckelperson i kommunikationen med våra hyresgäster där du hanterar felanmälningar och inkommande ärenden via mail och telefon. Tjänsten är på deltid och innefattar dagtid måndag till fredag, med en sysselsättningsgrad på 60%.

Huvudsakliga arbetsuppgifter

- Ta emot, boka in och följa upp ärenden via telefon och mail
- Hantera alla typer av kundrelaterade ärenden i den dagliga verksamheten
- Hantera ärenden och information via sociala medier
- Verka för att hyresgäster använder och utnyttjar möjligheter och erbjudanden på Mina Sidor
- Vara en god ambassadör för företaget och ge ett gott intryck till såväl hyresgäster, kollegor och övriga externa aktörer


Du ingår i ett kundserviceteam som ska serva hela vår geografiskt spridda förvaltningsorganisation. Som kundservicemedarbetare har du daglig kontakt med såväl hyresgäster som dina kollegor spridda över hela organisationen. Arbetet innebär att lyssna på, och skapa mervärden för våra hyresgäster och se till att förväntningar infrias och gärna överträffas på ett kundorienterat och affärsmässigt sätt.

Din bakgrund

- Arbetslivserfarenhet från servicebranschen
- Goda IT-kunskaper och datorvana.
- Kommunicerar obehindrat i svenska och engelska, såväl i tal som skrift.


För att trivas i rollen som kundservicemedarbetare hos oss på Victoria Park och Hembla så behöver du vara en strukturerad lagspelare. Du tar ansvar för de uppgifter och ärenden som du blir tilldelad och brinner för att ge den absolut bästa servicen till våra hyresgäster.

Vi erbjuder

Victoria Park och Hembla är två bolag med korta beslutsvägar där frihet under ansvar gäller. Du kommer att få en självständig roll där du kan bidra med din kompetens och ambition till bolaget. Vi kommer utmana och stötta dig i din utveckling och vill gärna är du är med och utvecklas som individ tillsammans med oss som bolag.

Övrig information

- Startdatum: Enligt ök
- Omfattning: Deltid med en sysselsättningsgrad på 60%, måndag till fredag
- Placering: Västra hamnen, Malmö
- Bakgrundskontroll på slutkandidat är en del av rekryteringsprocessen

Ansök nu

Uthyrare till Victoria Park i Malmö

Fastighetsmäklare
Läs mer Sep 9
Är du en driven och engagerad person som trivs med att hålla högt tempo? Har du dessutom ett intresse för fastighetsbranschen och siktet inställt på att få komma till en arbetsplats där du får utvecklas tillsammans med ditt team? Då kan du vara den vi söker!

Victoria Park utvecklar attraktiva bostadsområden i landets tillväxtstäder. I vår hållbara förvaltning rustar vi upp och renoverar på lång sikt samtidigt som vi bygger fler bostäder, men framförallt investerar vi i relationer med boende och samverkar med viktiga samhällsaktörer - för tillsammans gör vi skillnad. På riktigt. För oss handlar det inte bara om hus, utan minst lika mycket om människor, samhälle och miljö.

Vi finns i 14 städer med 16 800 hyreslägenheter och över 200 medarbetare. Och vi växer.

Vårt fastighetsbestånd i Malmö består av 2000 lägenheter belägna i Rosengård, Lindängen, Hermodsdal, Heleneholm och centrala Malmö. Vi har två kontor, ett i Heleneholm och ett i Rosengård. Totalt är vi ett team på 25 personer och nu söker vi en driven uthyrare som vill utvecklas tillsammans med oss.

Huvudsakliga arbetsuppgifter

- Ansvara för uthyrningsprocessen av lediga bostäder
- Kontakt med befintliga hyresgäster och leverantörer
- Ta emot och hantera synpunkter från hyresgäster
- Ansvara för merförsäljning
- Boka in och genomföra visningar
- Bistå förvaltare och/eller områdeschef med förvaltningsadministrativa uppgifter
- Tillsammans med övriga i teamet bidra till att utveckla bostadsområdet på flera nivåer
- Lokalt agera förebild för och representera Victoria Park där vårt arbete med rullande ROT och social hållbarhet är en viktig komponent i arbetet


Det här är jobbet för dig som gillar att skapa relationer, hitta lösningar och skapa resultat. Du behöver vara kreativ och nyskapande i arbetet för att nå ut på bästa sätt. Du skapar till exempel kontakter med företag och organisationer för att marknadsföra Victoria Park som hyresvärd, och har koll på vad som är på gång i närområdet för att kunna vara på plats vid rätt tillfälle och träffa intressenter.

Din profil

- Fastighetsmäklarutbildning alternativt minst gymnasieutbildning i kombination med yrkeserfarenhet inom fastighetsmarknaden samt erfarenhet av försäljning
- Goda kunskaper i Officepaketet, mycket goda kunskaper i Excel
- Grundläggande kunskaper i hyresjuridik samt meriterande med tidigare arbete med avtalshantering
- Tidigare erfarenhet av försäljning, kundtjänst eller likvärdigt
- Kommunicerar obehindrat på både svenska och engelska, i tal och skrift


Vi erbjuder

Victoria Park är ett bolag med korta beslutsvägar där frihet under ansvar gäller. Du kommer att få en självständig roll där du kan bidra med din kompetens och ambition till bolaget. Vi kommer utmana och stötta dig i din utveckling och ser gärna att du vill vara med och utvecklas som individ tillsammans med oss som bolag.

Övrig information

- Startdatum: Enligt överenskommelse
- Omfattning: Heltid
- Placering: Malmö
- Vi tillämpar löpande urval så annonsen kan komma att stängas ner om vi gått över till intervjufasen.
- Bakgrundskontroll på slutkandidat är en del av rekryteringsprocessen.


Om du har frågor kring tjänsten så är du välkommen att kontakta Områdeschef Tannia Rosander Fazliu på tannia.rosander.fazliu@victoriapark.se

Varmt välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Uthyrningsadministratör till vårt Servicecenter

Uthyrare
Läs mer Aug 20
Hembla och Victoria Park är två av landets största privata hyresvärdar och vi är stolta över hur vi har nått dit - tack vare våra medarbetare. I dag äger och förvaltar vi drygt 38 000 lägenheter från Uppsala i norr till Trelleborg i söder. Vi drivs som två separata varumärken med en gemensam ägare i ryggen. Med hyresgästen i fokus ska vi tillsammans skapa attraktiva stadsdelar där människor trivs och känner sig trygga, och dit ännu fler vill flytta.

Nu söker vi uthyrningsadministratörer till vårt Servicecenter i Malmö, Västra Hamnen. Som uthyrningsadministratör brinner du för ordning och reda. Du kommer ha daglig kontakt med kunder och dina kollegor i förvaltningsorganisationen och arbeta aktivt med att bistå med stöd och administrativ hjälp i uthyrningsprocessen.

Huvudsakliga arbetsuppgifter

- Administrativa arbetsuppgifter av uthyrningsärenden
- Samarbeta med uthyrare
- Kontakt med bostadssökande
- Administrerar uppsägningsärenden
- Hantera överlåtelse, direktbyte samt andrahandsuthyrning
- Kontroll av anställningsintyg, lönespecifikationer och referenstagning enligt uthyrningspolicy


Som uthyrningsadministratör är du strukturerad i ditt arbete och säkerställer att de juridiska riktlinjerna följs i varje ärende. Du kommer att ingå i ett team som arbetar centralt och stöder hela förvaltningsorganisationen. Du ser det som en naturlig del av din arbetsdag att samarbeta med dina kollegor och trivs i interaktionen med andra människor. Du ser alltid till att hålla deadlines och levererar dina arbetsuppgifter med en uteslutande hög kvalitet.

Din profil

- Lägst 3-årigt gymnasium
- Tidigare erfarenhet av administrativt arbete
- Goda kunskaper i Officepaketet
- Kunskaper i IT-baserade affärssystem


Vi ser det som meriterande om du som söker även har

- Relevant utbildning inom fastighetsförvaltning samt hyresjuridik
- Erfarenhet inom förvaltning och hyresjuridik
- Erfarenhet av fastighetssystemet Vitec


Ansökan

Du ansöker till tjänsten med ett CV och ett personligt brev där du berättar om dig själv och med motivering till varför du är rätt för den här rollen. Vi tar inte emot några ansökningar via mail utan du söker till tjänsten via länken nedan.

Övrig information

- Startdatum: Enligt ök
- Omfattning: Heltid
- Placering: Malmö
- Bakgrundskontroll på slutkandidat är en del av rekryteringsprocessen
- Vi tillämpar löpande urval


Varmt välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Uthyrningsadministratör till vårt Servicecenter

Uthyrare
Läs mer Jul 30
Hembla och Victoria Park är två av landets största privata hyresvärdar och vi är stolta över hur vi har nått dit - tack vare våra medarbetare. I dag äger och förvaltar vi drygt 38 000 lägenheter från Uppsala i norr till Trelleborg i söder. Vi drivs som två separata varumärken med en gemensam ägare i ryggen. Med hyresgästen i fokus ska vi tillsammans skapa attraktiva stadsdelar där människor trivs och känner sig trygga, och dit ännu fler vill flytta.

Nu söker vi uthyrningsadministratörer till vårt Servicecenter i Malmö, Västra Hamnen. Som uthyrningsadministratör brinner du för ordning och reda. Du kommer ha daglig kontakt med kunder och dina kollegor i förvaltningsorganisationen och arbeta aktivt med att bistå med stöd och administrativ hjälp i uthyrningsprocessen.

Huvudsakliga arbetsuppgifter

- Administrativa arbetsuppgifter av uthyrningsärenden
- Samarbeta med uthyrare
- Kontakt med bostadssökande
- Administrerar uppsägningsärenden
- Hantera överlåtelse, direktbyte samt andrahandsuthyrning
- Kontroll av anställningsintyg, lönespecifikationer och referenstagning enligt uthyrningspolicy


Som uthyrningsadministratör är du strukturerad i ditt arbete och säkerställer att de juridiska riktlinjerna följs i varje ärende. Du kommer att ingå i ett team som arbetar centralt och stöder hela förvaltningsorganisationen. Du ser det som en naturlig del av din arbetsdag att samarbeta med dina kollegor och trivs i interaktionen med andra människor. Du ser alltid till att hålla deadlines och levererar dina arbetsuppgifter med en uteslutande hög kvalitet.

Din profil

- Lägst 3-årigt gymnasium
- Tidigare erfarenhet av administrativt arbete
- Goda kunskaper i Officepaketet
- Kunskaper i IT-baserade affärssystem


Vi ser det som meriterande om du som söker även har

- Relevant utbildning inom fastighetsförvaltning samt hyresjuridik
- Erfarenhet inom förvaltning och hyresjuridik
- Erfarenhet av fastighetssystemet Vitec


Ansökan

Du ansöker till tjänsten med ett CV och ett personligt brev där du berättar om dig själv och med motivering till varför du är rätt för den här rollen. Vi tar inte emot några ansökningar via mail utan du söker till tjänsten via länken nedan.

Övrig information

- Startdatum: Enligt ök
- Omfattning: Heltid
- Placering: Malmö
- Bakgrundskontroll på slutkandidat är en del av rekryteringsprocessen
- Vi tillämpar löpande urval


Varmt välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Hyresadministratör till Victoria Park och Hembla

Ekonomiassistent
Läs mer Jul 2
Hembla och Victoria Park är två av landets största privata hyresvärdar och vi är stolta över hur vi nått dit - tack vare våra medarbetare. I dag äger och förvaltar vi drygt 38000 lägenheter från Uppsala i norr till Trelleborg i söder. Vi drivs som två separata varumärken med en gemensam ägare i ryggen. Med hyresgästen i fokus ska vi tillsammans skapa attraktiva stadsdelar där människor trivs och känner sig trygga, och dit ännu fler vill flytta.

Nu söker vi en noggrann och strukturerad hyresadministratör till vårt Servicecenter i Malmö, Västra hamnen. Som hyresadministratör arbetar du i nära samarbete med dina kollegor inom förvaltningen och ekonomi. Du arbetar med hyresavisering, hyresändringar, inbetalningar, avstämningar, inkassohantering och överföring av bokföringsunderlag.

Huvudsakliga arbetsuppgifter

- Hyresavisering
- Avstämning hyresfordringar
- Inkassohantering
- Bokföring av inbetalningar
- Sakgranskning/attest av inkommande fakturor
- Administrera hyresförändringar
- Kontakt med hyresgäster via telefon och mail


Rollen som hyresadministratör är en serviceinriktad roll där du har daglig kontakt med våra hyresgäster genom att svara på frågor över telefon som uppstår kring framförallt hyresinbetalningar och inkassoärenden. Som hyresadministratör reder du även ut andra frågeställningar som uppkommer i processen vilket innebär många kontaktytor även inom organisationen.

Din profil

- Eftergymnasial utbildning inom relevant område
- Erfarenhet av kundkontakt
- Arbetslivserfarenhet från en roll som hyresadministratör alt utbildning eller erfarenhet inom ekonomi
- Datorvana, gärna med erfarenhet av Vitec
- Kommunicerar obehindrat på svenska och engelska, i både tal och skrift


Som person är du en strukturerad lagspelare som trivs med många kontaktytor. Din prestigelöshet och starka servicetänk gör att du alltid hugger i där det behövs och lämnar ingenting åt slumpen. Att arbeta strukturerat och noggrant är A och O för dig. Du är en driven problemlösare som gillar att ha koll på helheten utan att missa detaljerna.

Vi erbjuder

Victoria Park och Hembla är två bolag med korta beslutsvägar där frihet under ansvar gäller. Du kommer att få en självständig roll där du kan bidra med din kompetens och ambition till bolaget. Vi kommer utmana och stötta dig i din utveckling och ser gärna att du vill vara med och utvecklas som individ tillsammans med oss.

Ansökan

Du ansöker till tjänsten med ett CV och en motivering till varför du är rätt för den här rollen. Vi tar inte emot några ansökningar via mail utan vi ber dig att söka till tjänsten via länken nedan.

Övrig information

- Startdatum: September 2021
- Omfattning: Heltid
- Placering: Malmö
- Bakgrundskontroll på slutkandidat är en del av rekryteringsprocessen
- Vi tillämpar löpande urval


Varmt välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Hyresadministratör till Victoria Park och Hembla

Ekonomiassistent
Läs mer Nov 16
Hembla och Victoria Park är två av landets största privata hyresvärdar och vi är stolta över hur vi nått dit - tack vare våra medarbetare. I dag äger och förvaltar vi drygt 38000 lägenheter från Uppsala i norr till Trelleborg i söder. Vi drivs som två separata varumärken med en gemensam ägare i ryggen. Med hyresgästen i fokus ska vi tillsammans skapa attraktiva stadsdelar där människor trivs och känner sig trygga, och dit ännu fler vill flytta.

Nu söker vi en noggrann och strukturerad hyresadministratör till vårt Servicecenter i Malmö, Västra hamnen. Som hyresadministratör arbetar du i nära samarbete med dina kollegor inom förvaltningen och ekonomi. Du arbetar med hyresavisering, hyresändringar, inbetalningar, avstämningar, inkassohantering och överföring av bokföringsunderlag.

Huvudsakliga arbetsuppgifter

- Hyresavisering
- Avstämning hyresfordringar
- Inkassohantering
- Bokföring av inbetalningar
- Sakgranskning/attest av inkommande fakturor
- Administrera hyresförändringar
- Kontakt med hyresgäster via telefon och mail


Rollen som hyresadministratör är en serviceinriktad roll där du har daglig kontakt med våra hyresgäster genom att svara på frågor över telefon som uppstår kring framförallt hyresinbetalningar och inkassoärenden. Som hyresadministratör reder du även ut andra frågeställningar som uppkommer i processen vilket innebär många kontaktytor även inom organisationen.

Din profil

- Eftergymnasial utbildning inom relevant område
- Erfarenhet av kundkontakt
- Arbetslivserfarenhet från en roll som hyresadministratör alt utbildning eller erfarenhet inom ekonomi
- Datorvana, gärna med erfarenhet av Vitec
- Kommunicerar obehindrat på svenska och engelska, i både tal och skrift


Som person är du en strukturerad lagspelare som trivs med många kontaktytor. Din prestigelöshet och starka servicetänk gör att du alltid hugger i där det behövs och lämnar ingenting åt slumpen. Att arbeta strukturerat och noggrant är A och O för dig. Du är en driven problemlösare som gillar att ha koll på helheten utan att missa detaljerna.

Vi erbjuder

Victoria Park och Hembla är två bolag med korta beslutsvägar där frihet under ansvar gäller. Du kommer att få en självständig roll där du kan bidra med din kompetens och ambition till bolaget. Vi kommer utmana och stötta dig i din utveckling och ser gärna att du vill vara med och utvecklas som individ tillsammans med oss.

Ansökan

Du ansöker till tjänsten med ett CV och en motivering till varför du är rätt för den här rollen. Vi tar inte emot några ansökningar via mail utan vi ber dig att söka till tjänsten via länken nedan.

Övrig information

- Startdatum: Enligt överenskommelse
- Omfattning: Heltid
- Placering: Malmö
- Bakgrundskontroll på slutkandidat är en del av rekryteringsprocessen
- Vi tillämpar löpande urval


Varmt välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Inköpskoordinator

Inköpsassistent
Läs mer Maj 14
Är du en strukturerad och driven person med öga för detaljer? Har du dessutom ett intresse för fastighetsbranschen och siktet inställt på att få komma till en arbetsplats där du får utvecklas tillsammans med ditt team? Då kan du vara den vi söker!

Victoria Park och Hembla är två av Sveriges största privata hyresvärdar. Vi drivs som två separata varumärken med en gemensam ägare i ryggen. I vår hållbara förvaltning rustar vi upp och renoverar på lång sikt samtidigt som vi bygger fler bostäder, men framförallt investerar vi i relationer med boende och samverkar med viktiga samhällsaktörer - för tillsammans gör vi skillnad. På riktigt.

Nu söker vi efter vår nya inköpskoordinator. Inköpsavdelningen stöttar båda bolagen vilket innebär att du som koordinator kommer få en bred och spännande roll i en bransch som aldrig står stilla. Låter det spännande? Det tycker vi!

Huvudsakliga arbetsuppgifter

- Arbeta nära vår förvaltning för att säkerställa att de centralt förhandlade avtalen följs och används
- Ta fram statistik för uppföljning och analys för att utveckla inköpsflöden och avtal
- Sammanställa kalkyler, prognoser och rapporter
- Granska nya leverantörer och säkerställa att alla leverantörer som används i verksamheten är kvalitetssäkrade
- Ansvara för administrationen av våra servicebilar gentemot leasingbolag
- Registrera nya avtal och leverantörer i vårt fastighetssystem Vitec
- Löpande uppföljning av verksamhetens inköpsflöden
- Kommunicera relevant information till organisationen
- Initiera möten med förvaltningen i syfte att uppdatera om nyheter och följa upp utfall
- Administrativt stöd till övriga inköpsorganisationen och förvaltningen vad gäller inköpsfrågor
- Utveckla och underhålla bolagens avtalsdatabas


Din profil

- Relevant erfarenhets- och utbildningsbakgrund
- Erfarenhet från bygg/fastighet, alternativt ett stort intresse för branschen
- Tidigare erfarenheter att samarbeta med leverantörer och hantering av leverantörsrelationer
- Mycket goda kunskaper i svenska och engelska där du kommunicerar obehindrat i både tal och skrift
- Körkort klass B


För att du ska trivas och utvecklas hos oss tror vi att du är strukturerad, driven och kommunikativ. Du har lätt för att samarbeta med andra men kan även driva ditt egna arbete självständigt. en viktig del i rollen är att arbeta löpande med att säkerställa kvalité och följa upp att de avtal som är upphandlade följs av vår förvaltning, och därför behöver du vara övertygande på ett förtroendeingivande sätt för att lyckas i rollen - det är A och O att du har förmågan att bygga långsiktiga relationer.

Information och ansökan

- Sök till tjänsten redan idag - urval sker löpande
- Bakgrundskontroll på slutkandidat är en del av rekryteringsprocessen
- För mer information kring tjänsten kontakta inköpschef Mattias Olander - mattias.olander@victoriapark.se.


Varmt välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Kundservicemedarbetare till Victoria Park och Hembla

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Maj 31
Victoria Park och Hembla är två av Sveriges största privata hyresvärdar. Vi drivs som två separata varumärken med en gemensam ägare i ryggen. Nu etablerar vi ett gemensamt Servicecenter i Malmö där kundserviceteamet kommer att serva båda bolagens hyresgäster från Uppsala i norr till Trelleborg i söder.

Som medarbetare i vår kundservice kommer du att vara en nyckelperson i kommunikationen med våra hyresgäster i allt från att hantera felanmälningar och inkommande ärenden till att svara på frågor från våra hyresgäster.

Huvudsakliga arbetsuppgifter

- Ta emot, boka in och följa upp ärenden via telefon, mail och chatt
- Hantera alla typer av kundrelaterade ärenden i den dagliga verksamheten
- Verka för att hyresgäster använder och utnyttjar möjligheter och erbjudanden på Mina Sidor


Du ingår i ett växande kundserviceteam som ska serva hela vår geografiskt spridda förvaltningsorganisation. Du kommer att ha daglig kontakt med såväl hyresgäster som dina kollegor spridda över hela organisationen. Arbetet innebär att lyssna på, och skapa mervärden för våra hyresgäster och se till att förväntningar infrias och gärna överträffas på ett kundorienterat och affärsmässigt sätt. Som kundservicearbetare ser du det som en självklarhet att vara en god ambassadör för företaget och att ge ett gott intryck till såväl hyresgäster, kollegor och övriga externa aktörer.

Din bakgrund

- Lägst 3-årigt gymnasium
- Erfarenhet från kundservice
- Goda kunskaper i Officepaketet
- Kunskaper i IT-baserade affärssystem
- Kommunicerar obehindrat i svenska och engelska, såväl i tal som skrift


Vi ser det som meriterande om du som söker även har

- Erfarenhet från förvaltning/bostadsbolag
- Relevant utbildning inom kundservice
- Kunskaper i Vitec


För att trivas i rollen som kundservicemedarbetare hos oss på Victoria Park så behöver du vara en strukturerad lagspelare. Du tar ansvar för de uppgifter och ärenden som du blir tilldelad och brinner för att ge den absolut bästa servicen till våra hyresgäster.

Övrig information

- Startdatum: Omgående
- Omfattning: Heltid
- Placering: Malmö
- Vi tillämpar löpande urval så annonsen kan komma att stängas ner om vi gått över till intervjufasen
- Bakgrundskontroll på slutkandidat är en del av rekryteringsprocessen

Ansök nu

Kundservicemedarbetare till Victoria Park och Hembla

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Maj 3
Victoria Park och Hembla är två av Sveriges största privata hyresvärdar. Vi drivs som två separata varumärken med en gemensam ägare i ryggen. Nu etablerar vi ett gemensamt Servicecenter i Malmö där kundserviceteamet kommer att serva båda bolagens hyresgäster från Uppsala i norr till Trelleborg i söder.

Som medarbetare i vår kundservice kommer du att vara en nyckelperson i kommunikationen med våra hyresgäster i allt från att hantera felanmälningar och inkommande ärenden till att svara på frågor från våra hyresgäster.

Huvudsakliga arbetsuppgifter

- Ta emot, boka in och följa upp ärenden via telefon, mail och chatt
- Hantera alla typer av kundrelaterade ärenden i den dagliga verksamheten
- Verka för att hyresgäster använder och utnyttjar möjligheter och erbjudanden på Mina Sidor


Du ingår i ett växande kundserviceteam som ska serva hela vår geografiskt spridda förvaltningsorganisation. Du kommer att ha daglig kontakt med såväl hyresgäster som dina kollegor spridda över hela organisationen. Arbetet innebär att lyssna på, och skapa mervärden för våra hyresgäster och se till att förväntningar infrias och gärna överträffas på ett kundorienterat och affärsmässigt sätt. Som kundservicearbetare ser du det som en självklarhet att vara en god ambassadör för företaget och att ge ett gott intryck till såväl hyresgäster, kollegor och övriga externa aktörer.

Din bakgrund

- Lägst 3-årigt gymnasium
- Erfarenhet från kundservice
- Goda kunskaper i Officepaketet
- Kunskaper i IT-baserade affärssystem
- Kommunicerar obehindrat i svenska och engelska, såväl i tal som skrift


Vi ser det som meriterande om du som söker även har

- Erfarenhet från förvaltning/bostadsbolag
- Relevant utbildning inom kundservice
- Kunskaper i Vitec


För att trivas i rollen som kundservicemedarbetare hos oss på Victoria Park så behöver du vara en strukturerad lagspelare. Du tar ansvar för de uppgifter och ärenden som du blir tilldelad och brinner för att ge den absolut bästa servicen till våra hyresgäster.

Övrig information

- Startdatum: Omgående
- Omfattning: Heltid
- Placering: Malmö
- Vi tillämpar löpande urval så annonsen kan komma att stängas ner om vi gått över till intervjufasen
- Bakgrundskontroll på slutkandidat är en del av rekryteringsprocessen

Ansök nu

Kundservicemedarbetare Malmö

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Apr 9
Nu söker vi en ny engagerad medarbetare till vårt team inom kundservice som brinner för att leverera kundbemötande och service i toppklass.

Victoria Park är en av Sveriges största och mest betydande privata fastighetsägare. Genom vår hållbara förvaltning utvecklar vi attraktiva bostadsområden i landets tillväxtstäder. Idag finns vi i fjorton städer med 16 700 lägenheter.

Som medarbetare i vår kundservice kommer du att vara en nyckelperson i kommunikationen med våra hyresgäster i allt från att hantera felanmälningar och inkommande ärenden till att svara på frågor från våra hyresgäster.

Huvudsakliga arbetsuppgifter

- Ta emot, boka in och följa upp ärenden via telefon, mail och chatt
- Hantera alla typer av kundrelaterade ärenden i den dagliga verksamheten
- Verka för att hyresgäster använder och utnyttjar möjligheter och erbjudanden på Mina Sidor


Du ingår i ett växande kundserviceteam som ska serva hela vår geografiskt spridda förvaltningsorganisation. Du kommer att ha daglig kontakt med såväl hyresgäster som dina kollegor spridda över hela organisationen. Arbetet innebär att lyssna på, och skapa mervärden för våra hyresgäster och se till att förväntningar infrias och gärna överträffas på ett kundorienterat och affärsmässigt sätt. Som kundservicearbetare ser du det som en självklarhet att vara en god ambassadör för företaget och att ge ett gott intryck till såväl hyresgäster, kollegor och övriga externa aktörer.

Din bakgrund

- Lägst 3-årigt gymnasium
- Erfarenhet från kundservice
- Goda kunskaper i Officepaketet
- Kunskaper i IT-baserade affärssystem
- Kommunicerar obehindrat i svenska och engelska, såväl i tal som skrift


Vi ser det som meriterande om du som söker även har

- Erfarenhet från förvaltning/bostadsbolag
- Relevant utbildning inom kundservice
- Kunskaper i Vitec


För att trivas i rollen som kundservicemedarbetare hos oss på Victoria Park så behöver du vara en strukturerad lagspelare. Du tar ansvar för de uppgifter och ärenden som du blir tilldelad och brinner för att ge den absolut bästa servicen till våra hyresgäster.

Övrig information

- Startdatum: Enligt ök
- Omfattning: Heltid
- Placering: Malmö
- Vi tillämpar löpande urval så annonsen kan komma att stängas ner om vi gått över till intervjufasen
- Bakgrundskontroll på slutkandidat är en del av rekryteringsprocessen

Ansök nu

Kundservicemedarbetare Malmö

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Feb 16
Nu söker vi en ny engagerad medarbetare till vårt team inom kundservice som brinner för att leverera kundbemötande och service i toppklass.

Victoria Park är en av Sveriges största och mest betydande privata fastighetsägare. Genom vår hållbara förvaltning utvecklar vi attraktiva bostadsområden i landets tillväxtstäder. Idag finns vi i fjorton städer med 16 700 lägenheter.

Som medarbetare i vår kundservice kommer du att vara en nyckelperson i kommunikationen med våra hyresgäster i allt från att hantera felanmälningar och inkommande ärenden till att svara på frågor från våra hyresgäster.

Huvudsakliga arbetsuppgifter

- Ta emot, boka in och följa upp ärenden via telefon, mail och chatt
- Hantera alla typer av kundrelaterade ärenden i den dagliga verksamheten
- Verka för att hyresgäster använder och utnyttjar möjligheter och erbjudanden på Mina Sidor


Du ingår i ett växande kundserviceteam som ska serva hela vår geografiskt spridda förvaltningsorganisation. Du kommer att ha daglig kontakt med såväl hyresgäster som dina kollegor spridda över hela organisationen. Arbetet innebär att lyssna på, och skapa mervärden för våra hyresgäster och se till att förväntningar infrias och gärna överträffas på ett kundorienterat och affärsmässigt sätt. Som kundservicearbetare ser du det som en självklarhet att vara en god ambassadör för företaget och att ge ett gott intryck till såväl hyresgäster, kollegor och övriga externa aktörer.

Din bakgrund

- Lägst 3-årigt gymnasium
- Erfarenhet från kundservice
- Goda kunskaper i Officepaketet
- Kunskaper i IT-baserade affärssystem
- Kommunicerar obehindrat i svenska och engelska, såväl i tal som skrift


Vi ser det som meriterande om du som söker även har

- Erfarenhet från förvaltning/bostadsbolag
- Relevant utbildning inom kundservice
- Kunskaper i Vitec


För att trivas i rollen som kundservicemedarbetare hos oss på Victoria Park så behöver du vara en strukturerad lagspelare. Du tar ansvar för de uppgifter och ärenden som du blir tilldelad och brinner för att ge den absolut bästa servicen till våra hyresgäster.

Övrig information

- Startdatum: Enligt ök
- Omfattning: Heltid
- Placering: Malmö
- Vi tillämpar löpande urval så annonsen kan komma att stängas ner om vi gått över till intervjufasen
- Bakgrundskontroll på slutkandidat är en del av rekryteringsprocessen

Ansök nu

Studenter sökes för sommarjobb i Kundservice

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Feb 16
Läser du Fastighetföretagande eller Fastighetsmäklarprogrammet på Malmö Universitet? Då har du möjlighet att skatta dig meriterande kunskap och erfarenhet av fastighetsbranschen genom att vara sommaranställd på Victoria Parks Servicecenter i Västra Hamnen Malmö under sommaren 2021.

Victoria Park utvecklar attraktiva bostadsområden i landets tillväxtstäder. I vår hållbara förvaltning rustar vi upp och renoverar på lång sikt samtidigt som vi bygger fler bostäder, men framförallt investerar vi i relationer med boende och samverkar med viktiga samhällsaktörer - för tillsammans gör vi skillnad. På riktigt. För oss handlar det inte bara om hus, utan minst lika mycket om människor, samhälle och miljö.

Vi finns i 14 städer med 16 800 hyreslägenheter och över 200 medarbetare. Och vi växer.

Som medarbetare i vår kundservice kommer du att vara en nyckelperson i kommunikationen med våra hyresgäster i allt från att hantera felanmälningar och inkommande ärenden till att svara på frågor från våra hyresgäster. Du kommer arbeta heltid under sommaren 2021 med chans till förlängning i form av deltidsanställning i höst.

Huvudsakliga arbetsuppgifter

- Ta emot, boka in och följa upp ärenden via telefon, mail och chatt
- Hantera alla typer av kundrelaterade ärenden i den dagliga verksamheten
- Verka för att hyresgäster använder och utnyttjar möjligheter och erbjudanden på Mina Sidor


Du ingår i ett kundserviceteam som ska serva hela vår geografiskt spridda förvaltningsorganisation. Du kommer att ha daglig kontakt med såväl hyresgäster som dina kollegor spridda över hela organisationen. Arbetet innebär att lyssna på, och skapa mervärden för våra hyresgäster och se till att förväntningar infrias och gärna överträffas på ett kundorienterat och affärsmässigt sätt. Som kundservicearbetare ser du det som en självklarhet att vara en god ambassadör för företaget och att ge ett gott intryck till såväl hyresgäster, kollegor och övriga externa aktörer.

Din bakgrund

- Studerande/Antagen vid Malmöuniversitet där du läser antingen programmet för Fastighetsföretagande eller Fastighetsmäklare.
- Arbetslivserfarenhet från tidigare ferie/extrajobb.
- Goda IT-kunskaper och datorvana.
- Kommunicerar obehindrat i svenska och engelska, såväl i tal som skrift.


Vi ser det som meriterande om du som söker även har arbetslivserfarenhet från förvaltning/bostadsbolag.

För att trivas i rollen som kundservicemedarbetare hos oss på Victoria Park så behöver du vara en strukturerad lagspelare. Du tar ansvar för de uppgifter och ärenden som du blir tilldelad och brinner för att ge den absolut bästa servicen till våra hyresgäster.

Övrig information

- Startdatum: Mitten av juni
- Omfattning: Heltid mitten av juni - sista aug.
- Placering: Västra hamnen, Malmö
- Bakgrundskontroll på slutkandidat är en del av rekryteringsprocessen

Ansök nu