Carotte Staff AB jobb i Malmö

Hitta lediga jobb hos Carotte Staff AB i Malmö. Välj att läsa mer om ett jobb eller gå vidare och ansök jobbet i Malmö.

Service Manager / Serviceansvarig till attraktivt Fastighetsbolag

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Nov 25
Om vår kund

Vår kund är idag Sveriges ledande aktör inom kontorshotell och är en del av ett börsnoterat fastighetsbolag. Företaget bjuder individanpassade och smarta kontorsmöjligheter med digitala och flexibla lösningar. De hjälper varje företagare att skräddarsy sin arbetsmiljö för att kunna arbeta smart och effektivt. Moderna lösningar gör det enkelt för varje medlem att varje dag kunna byta kontor för att på bästa sätt möta en arbetsdag med sin expertis inom respektive område utan att behöva oroa sig över fysiska hinder. Idag har bolaget nästan ett stort antal kontorshotell runt om i landet. De växer snabbt och kommer under närmsta år öppna runt 20 nya enheter. förväntningar. Idag har bolaget två kontorshotell i Malmöregionen.

Du blir initialt anställd av Carotte under sex månader, därefter är ambitionen att du rekryteras över och blir tillsvidareanställd direkt hos företaget.

Om tjänsten

I rollen som Service Manager/Serviceansvarig har du en avgörande roll i att säkerställa kundnöjdheten hos hyresgästerna. Du ansvarar för hyresgästservicen och att den dagliga driften fungerar för deras kontorshotell i Malmö. Du arbetar i tät dialog med företagets regionens Site Manager och säkerställer att allt fungerar på anläggningarna. I ditt dagliga arbete är du ofta ut på plats för att se till att allt är rent, snyggt och fungerar. Du har tät dialog med hyresgäster och leverantörer där du ansvarar för att koordinera felanmälningar.

I arbetsuppgifterna ingår även:

- Inköp och beställning av förbrukningsmaterial
- Förbereda lokalerna inför inflytt och besiktiga vid utflytt
- Ta emot leveranser och ansvara för leveranser i samband med nyöppnade anläggningar
- Hantera lås- och nyckelservice
- Hantera och koordinera teknik och IT-frågor mellan hyresgäst och leverantör
- Hjälpa till vid marknadsföringsevent och gemensamma aktiviteter på anläggningarna
- Andra administrativa uppgifter kan tillkomma


Din profil

För att lyckas i rollen ser vi att du har erfarenhet av service, koordinering och administration. Vi ser med fördel att du har erfarenhet av servicearbete mot slutkund gärna inom fastighet- och lokalfrågor alternativt inom hotell och andra serviceyrken. Det är meriterande om du har intresse av IT- och teknikfrågor. Du har B-körkort samt talar och skriver flytande svenska och engelska.

Som person ser vi att du är självgående, serviceinriktad, strukturerad och alltid ser till kundens behov först. Du är positiv och prestigelös då arbetsuppgifterna kommer att vara varierande, kan ofta förutse vad som kommer behövas härnäst och älskar känslan när du kan säga "jag anade det så jag har redan kollat upp det". Din känsla för hur du formulerar dig och informerar gör att många uppskattar just ditt sätt att kommunicera.

För att passa i rollen som Service Manager har du ett serviceinriktat förhållningssätt, gillar att nätverka och utveckla nya kontakter. Att jobba i olika system är inget nytt och office- paketet är något du känner dig bekväm med. För att trivas i rollen tror vi att du är en riktig teamplayer, men har inga problem med att jobba självständigt.

Om Carotte

Carotte Staff är rekryterings- och bemanningsföretaget inom Carotte Group som hjälper våra kunder med allt från nyckelpositioner och andra tjänster på heltid till korta deltidsuppdrag. Vi skräddarsyr uppdragen efter våra kunders behov och drivs av att förstå varje kunds specifika behov på djupet. Carotte Staff är specialiserade på roller inom servicebranschen och besöksnäringen.

Välkommen med din ansökan!

Vi tar inte emot ansökningar via mejl men om du har några frågor eller funderingar är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare. Vi behandlar våra ansökningar löpande och rekommenderar att du skickar in din ansökan så snart som möjligt.



Sökord: Service Manager, Serviceansvarig, fastighetsförvaltare, fastighet, Malmö, koordinator, kundservice, leverantörsansvarig, SDM

Ansök nu

Rekrytering- och bemanningskoordinator till Carottes Malmöetablering

Rekryterare/Rekryteringskonsult
Läs mer Okt 22
Om oss

Carotte består idag av fem bolag, Catering, Deli, Event, Housekeeping och Staff. Tillsammans tar vi ett helhetsgrepp om allt som har med mat, möten och service att göra hos våra kunder. Koncernen grundades 1982 och har kontor i Stockholm och Göteborg. De senaste fem åren har Carotte genom nya ägare förnyat organisationen och adderat fyra nya bolag till koncernen. År 2019 köpte starka investerare, som arbetat inom koncernen i olika roller, upp Carotte. Ägarnas perspektiv är långsiktiga och tillväxt- och utvecklingsmålen är högt uppsatta. Vi har snabbt tagit marknadsandelar och kommer under 2022 minst dubbla vår omsättning från 2021. Vår ambition är att växa till Sveriges främsta bolag inom Soft Facility Management och att fortsätta etablera kontor på nya regioner. Dock är det viktigt för oss att bibehålla kvalitén under resan och att alltid sträva mot marknadens nöjdaste kunder.

Carotte Staff är Sveriges snabbast växande bemannings- och rekryteringsföretag inom besöksnäringen. Vi hjälper våra kunder med allt från nyckelpositioner och andra tjänster på heltid till korta deltidsuppdrag. Vi skräddarsyr uppdragen efter våra kunders behov och drivs av att förstå varje kunds specifika behov på djupet. Vi har under året signerat fyra stora ramavtal med företag inom branschen. Som ett led i att kunna leverera i alla storstadsregioner startar vi nu upp ett kontor i Malmö, där du får en avgörande nyckelroll.

Om tjänsten
Carotte Staff expanderar vilket gör att vi nu söker en nya stjärna till Malmö som, tillsammans med oss, vill driva vår rekrytering- och bemannings avdelning i regionen. Att arbeta i ett entreprenöriellt bolag har för rätt person många fördelar som exempelvis frihet under ansvar och att man kommer få ta egna (ibland snabba) beslut.

Den första personen vi söker är en Rekryterings- och bemanningskoordinator som kommer ha en nyckelroll hos oss. Du kommer ha ett varierat arbete, med både högt och lågt där det kommer krävas hög arbetsmoral och mycket vilja. Arbetstiderna är primärt förlagda under kontorstid, men vid större leveranser kan arbeta under kvällar och helger förekomma i vissa fall.

Arbetsuppgifter

I dina arbetsuppgifter kommer det ingå att:

Rekrytering och bemanning av konsulter

Tillsammans med vår centrala säljavdelning delta i säljarbete

Hålla i interna utbildningar för ny personal

Sköta introduktion och arbetsleda våra konsulter

Hantera kompetensutveckling för våra konsulter

I vissa fall arbeta ute på fältet tillsammans med konsulterna.

Ha tät dialog med våra kunder för uppföljningar och merförsäljning

Vi söker dig som

Har minst 2-3 års dokumenterad erfarenhet från restaurangbranschen

Har dokumenterat erfarenhet som chef/teamleader/ledare

Är självgående och initiativtagande

Är relationsskapande och har ett pedagogiskt förhållningssätt

Talar och skriver obehindrat på svenska och engelska



Det är meriterande om du…

Arbetat i en liknande roll

Tidigare har arbetat inom bemanning- och rekrytering

I den här rekryteringsprocessen kommer vi lägga stor vikt på din personliga lämplighet och din motivation för rollen. För att trivas i den här rollen tror vi att du har både en stark kommunikativ och pedagogisk förmåga. Du trivs i en prestigelös och social roll med breda kontaktytor och du är inte rädd för att ta kontakt med personer på eller utanför organisationen.

Motivera väl i din ansökan varför just du passar för rollen - både erfarenhets- och personlighetsmässigt.

ÖVRIG INFORMATION

Start: Början av 2022

Omfattning: Heltid

Lön: Månadslön

Placering: Malmö

Sök tjänsten genom att klicka på Ansök. Det kan hända att vi tillsätter rollen innan utsatt slutdatum. Vi tar inte emot ansökningar via mejl men om du har några frågor eller funderingar tveka inte på att mejla oss på rekrytering@carotte.se

Ansök nu