Kassacentralen i Skåne AB jobb i Malmö

Hitta lediga jobb hos Kassacentralen i Skåne AB i Malmö. Välj att läsa mer om ett jobb eller gå vidare och ansök jobbet i Malmö.

Supportmedarbetare inom IT

Helpdesktekniker/Supporttekniker
Läs mer Mar 26
Är du teknikintresserad och gillar IT? Låt oss då presentera din nästa utmaning och möjligheten att vara med och utvecklas i ett expansivt företag: Supporttekniker på KassaCentralen!
Vi på KassaCentralen arbetar med vårt egenutvecklade system och produkter inom betallösningar med målet att förenkla försäljningsprocessen för våra kunder. Nu fortsätter vår tillväxtresa och letar därför efter en ny stjärna till vårt kontor i Malmö.


Om tjänsten
Som supporttekniker hos KassaCentralen arbetar du främst med teknisk support till våra kunder och löser de problem som uppstår på distans med datorn och telefonen som närmsta verktyg. Som supportmedarbetare är du en nyckelperson i vår strävan att leverera trygghet och hög kvalitet till våra kunder.
Dina arbetsuppgifter består bland annat av;
Extern kundsupport
Intern support
Konfigurering av produkter och mjukvara
Felsökning
Underhåll och reparation av hårdvara
Installation av applikationer, system och servrar
Arbeta i CRM-system

Vidare innebär tjänsten också arbete på obekväma tider med beredskapstjänst på ett roterande schema.


Vem är du?
Tjänsten innebär mycket kundkontakt, därför letar vi efter dig som är utåtriktad och trivs med att hantera kunder. Att vara service-minded är A och O!
För att trivas i rollen krävs att du är noggrann och strukturerad i ditt arbetssätt, då arbetet stundvis kan innebära ett högt tempo med varierande arbetsuppgifter.
Du ska ha;
Goda IT-kunskaper
Nätverkskunskaper
Teknisk utbildning
Erfarenhet av liknande eller likvärdigt arbete

Resten löser vi! Tjänsten inleds med en introduktions där du kommer utbildas i våra system och produkter där du ges de vidare kunskaper som krävs för tjänsten.


Tjänsten är på heltid i Malmö med start enligt överenskommelse. Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Välkommen in med din ansökan redan idag!
Du ansöker om tjänsten genom att maila CV och personligt brev till jobb@kassacentralen.se
Märk ansökan med ’supporttekniker Malmö’ i rubrikraden.

Ansök nu

Redovisningsekonom till KassaCentralen!

Redovisningsekonom
Läs mer Nov 5
Redovisningsekonom på KassaCentralen – Din nästa utmaning!
Är du en erfaren och engagerad redovisningsekonom som brinner för noggrannhet och proaktiv problemlösning? Hos KassaCentralen söker vi nu en driven redovisningsekonom med stort intresse för både ekonomi och kundrelationer.
Om du är social, trivs i en roll med mycket kundkontakt och har lätt för att hålla flera processer i gång samtidigt, då är detta rollen för dig!


Om tjänsten
I den här tjänsten blir du en viktig del av vårt redovisningsteam och får ansvar för att hantera bolagets ekonomi med precision. Här får du både självständigt och tillsammans med teamet arbeta med varierande ekonomiska uppgifter. Du kommer att:
Ansvara för löpande bokföring och redovisning av in- och utbetalningar
Genomföra bokslutsarbete och säkerställa att allt stämmer inför rapportering
Hantera redovisning av arbetsgivaravgifter, skatt och moms
Fakturera och följa upp kundfakturor, samt svara på frågor gällande fakturor och ekonomi
Ge telefonsupport till våra kunder och säljare och hjälpa dem med ekonomiska ärenden och fakturafrågor
Arbeta i vårt CRM-system för att hantera kundärenden och effektivisera processer



Om dig
Vi söker dig som är både noggrann och effektiv, med en utpräglad känsla för struktur och kvalitet. Eftersom du kommer att ha många kontaktytor i din roll, behöver du ha en god kommunikativ förmåga och vara bekväm med att ta ansvar. För att lyckas och trivas i rollen tror vi att du har:
Minst ett par års erfarenhet som redovisningsekonom eller likvärdig erfarenhet
Goda kunskaper i fakturering och självständigt bokslutsarbete
En relevant utbildning inom ekonomi
Flytande språkkunskaper i svenska och goda kunskaper i engelska



Vi ser även att du är nyfiken och engagerad, alltid vill utvecklas och drivs av att leverera högkvalitativ service till både kollegor och kunder.


Övrigt
Tjänsten är en heltidstjänst på plats på vårt kontor i Malmö med start enligt överenskommelse. Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum.
Välkommen in med din ansökan redan idag!
Ansök genom att mejla CV och personligt brev till Jobb@kassacentralen.se eller ansök via vår hemsida: https://www.kassacentralen.se/om-oss/karriar/#lediga-tjanster

Ansök nu

Servicetekniker till KassaCentralen!

Installationstekniker
Läs mer Okt 25
Är du en teknisk person i jakt på nya utmaningar och vill vara med och utvecklas i ett expansivt företag? Vi söker nu efter en ny medarbetare till vårt team i Malmö.
Om tjänsten
Som tekniker hos oss arbetar du främst med att installera våra kassasystem på plats hos våra kunder. Du ansvarar för hela kedjan från programmering av mjukvarusystemet, till installation och upplärning. Dessutom arbetar du med löpande ärenden i efterarbete för att supportera befintliga kunder.
Arbetsuppgifter innebär bland annat,
Installation och service av hård- och mjukvara
Leverans av hårdvara till kunder
Hantering av ärenden ute hos kund
Felsökning och reparation av hårdvara

Tjänsten kommer inledas med en introduktion där du kommer få kunskap om system och produkter. Som tekniker utgår du ifrån vårt kontor i Helsingborg och nyttjar en servicebil för platsbesök och installationer.
Om dig
Eftersom tjänsten innebär en stor del kundkontakt letar vi efter någon som är utåtriktad och som trivs med att hantera människor. Du representerar företaget ute hos kunderna och att vara serviceminded blir då A och O.
För att trivas i rollen krävs att du är strukturerad och lösningsorienterad i ditt arbetssätt, då arbetet ibland kan innebära planera och prioritera ärenden utifrån varierande förutsättningar.
Viktigt för arbetet är,
Teknisk eller likvärdig utbildning
Erfarenhet av tekniskt arbete, gärna inom IT eller liknande
Erfarenhet av serviceyrke och van att hantera kunder externt
Har B-körkort och är flexibel med att resa inom Skåne
Talar och skriver flytande svenska, och kan även kommunicera på engelska


Tjänsten är på heltid i Malmö med start enligt överenskommelse. Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Välkommen in med din ansökan redan idag!
Du ansöker om tjänsten genom att maila CV och personligt brev till jobb@kassacentralen.se Märk ansökan med servicetekniker.

Ansök nu

(Teknisk) Administratör

Backofficepersonal
Läs mer Okt 17
Vill du vara en del av en spännande och växande avdelning? Gillar du ordning och reda, och har ett öga för detaljer? Vi på KassaCentralen söker nu en noggrann och driven administratör till vår TruePay-avdelning.


Om tjänsten
TruePay är vår avdelning som ansvarar för hantering av kortterminaler och alla tillhörande processer. I rollen som administratör kommer du att arbete med att hantera och kvalitetssäkra beställningsprocesser, ärenden och fakturering. En stor del av arbetet går ut på att kontrollera uppgifter i beställningar på licenser som skickas in från våra säljare och därefter hantera ordern och placera en leverans ut till kund.
Arbetsuppgifter kan bestå av bland annat;
Kontrollera ansökningar
Förbereda utgående terminaler
Ta emot inkommande terminaler, återställa och lagerföra dessa
Registrera kundärenden i CRM-system
Hantera reklamationsärenden
Daglig kontakt med säljare och återförsäljare



Om dig
Vi förstår att det är få som har arbetslivserfarenhet av ovanstående arbetsuppgifter och därför lägger vi stor vikt vid personlig lämplighet i denna process. Vi tror på att allting går att lära sig med rätt inställning. Med det sagt, så är det meriterande om du har erfarenhet av restaurangbranschen eller liknande branscher som innefattar kassavana. Har du dessutom ett teknikintresse så har vi hittat rätt.
För att trivas i rollen krävs att du är noggrann och strukturerad i ditt arbetssätt. Vidare är du lyhörd och driver ett självständigt och lösningsorienterat arbete med ett positivt förhållningssätt.
Viktigt för tjänsten är,
Erfarenhet av serviceyrke med direkt hantering av kunder externt eller internt
Vana att hantera ärende i CRM-system
Flytande i svenska i tal och skrift
Van PC-användare
Telefonvana


Övrigt
Tjänsten är en heltidstjänst på plats på vårt kontor i Malmö med start enligt överenskommelse. Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum.
Välkommen in med din ansökan redan idag!
Ansök genom att mejla CV och personligt brev till Jobb@kassacentralen.se eller ansök via vår hemsida: https://www.kassacentralen.se

Ansök nu

Ekonomi- och löneadministratör

Löneadministratör/Lönekonsult
Läs mer Aug 19
Är du på jakt efter nya möjligheter och vill vara med och utvecklas i ett expansivt bolag? Vi på KassaCentralen söker nu en ny stjärna inom ekonomi och lön som främst kommer fokusera på lönehantering och fakturering.


I rollen som ekonomi- och löneadministratör hos på KassaCentralen kommer du att hantera frågor kring lön och förmåner men även sköta enklare administrativa arbetsuppgifter inom ekonomi. Detta kommer innebära bland annat löneadministration, ekonomiadministration, fakturering och kundservice.
Arbetsuppgifter inkluderar bland annat,
Löneadministration med löpande lönehantering
Hantering av lönesystem
Provisionsberäkningar
Fakturering
Service internt och externt



Vem söker vi?
Vi söker dig som trivs i en självständig roll med stort eget ansvar för att planera sin arbetsdag och arbetsuppgifter för att säkerställa efterlevnad och leverans. Du behöver vara noggrann och ha ett öga för detaljer då det är av högsta vikt att göra korrekta beräkningar för underlag. Dessutom är det viktigt att du trivs att arbete i en serviceinriktad funktion då rollen kommer innebära mycket support till dina kollegor men också mycket kontakt med externa parter.
Krav för tjänsten
Eftergymnasial utbildning inom lämpligt område så som ekonomi eller personaladministration.
Erfarenhet av tidigare arbete i lönesystem.
Talar svenska och engelska flytande.
God datorvana och erfarenhet av Office-paketet

Meriterande
Erfarenhet av att arbeta i Fortknox
Erfarenhet av att arbete i Visma lön



Tjänsten är på heltid i Malmö med start enligt överenskommelse. Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Välkommen in med din ansökan redan idag!


Du ansöker om tjänsten genom att maila CV och personligt brev till jobb@kassacentralen.se eller genom vår hemsida kassacentralen.se

Ansök nu

Redovisningsekonom till innovativt företag!

Redovisningsekonom
Läs mer Jul 10
Vi söker dig som är en erfaren och driven redovisningsekonom för en spännande tjänst med stort fokus på fakturering och kundkontakt. Är du social, extrovert och trivs med att ha många bollar i luften? Då kan du vara den vi letar efter!


Som redovisningsekonom på KassaCentralen är din huvudsakliga uppgift att se till att bolagets redovisningsarbete utförs på ett noggrant och korrekt sätt.


Dina arbetsuppgifter kommer bestå till stor del av;
Löpande bokföring och redovisning av in- och utbetalningar
Redovisning av andra diverse ekonomiska
aktiviteter
Redovisa arbetsgivaravgifter, skatt och moms
Bokslutsarbete
Fakturering
Telefonsupport till kunder och säljare för ekonomi- och fakturafrågor
Ärendehantering i CRM-system

Personen vi söker behöver besitta en god kommunikativ förmåga med en vana att hantera flera intressenter, då du i din roll kommer ha mycket kontakt med både säljare och kunder. Du ska även vara noggrann, strukturerad och ha god förståelse för ekonomiska processer. Vidare krävs att du trivs i en dynamisk miljö där flera uppgifter hanteras samtidigt i parallella processer.


Vi söker någon som,
Har ett par års arbetslivserfarenhet som redovisningsekonom, eller likvärdigt arbete
Har stor erfarenhet av fakturering
Har relevant utbildning inom ekonomi
Goda språkkunskaper i svenska och engelska



Vad kan vi erbjuda dig?
Utöver att få arbeta i ett innovativt och framgångsrikt företag, så kommer du bli en del av ett engagerat team med fantastiska kollegor!
Självklart erbjuder vi konkurrenskraftig lön och förmåner, men även möjlighet till fortbildning inom ditt arbetsområde. Vi tror på personlig utvecklig genom ansvarstagande och driva medarbetare som vill nå längre!


Vi jobbar med löpande rekrytering, vilket innebär att tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum!
Välkommen in med din ansökan redan idag!

Ansök nu

Redovisningsekonom på KassaCentralen – Din nästa utmaning!

Redovisningsekonom
Läs mer Jun 5
Vi söker dig som är en erfaren och driven redovisningsekonom för en spännande tjänst med stort fokus på fakturering och kundkontakt. Är du social, extrovert och trivs med att ha många bollar i luften? Då kan du vara den vi letar efter!


Som redovisningsekonom på KassaCentralen är din huvudsakliga uppgift att se till att bolagets redovisningsarbete utförs på ett noggrant och korrekt sätt.
Dina arbetsuppgifter kommer bestå till stor del av;
Löpande bokföring och redovisning av in- och utbetalningar
Redovisning av andra diverse ekonomiska aktiviteter
Redovisa arbetsgivaravgifter, skatt och moms
Bokslutsarbete
Fakturering
Telefonsupport till kunder och säljare för ekonomi- och fakturafrågor
Ärendehantering i CRM-system



Personen vi söker behöver besitta en god kommunikativ förmåga med en vana att hantera flera intressenter, då du i din roll kommer ha mycket kontakt med både säljare och kunder. Du ska även vara noggrann, strukturerad och ha god förståelse för ekonomiska processer. Vidare krävs att du trivs i en dynamisk miljö där flera uppgifter hanteras samtidigt i parallella processer.
Vi söker någon som,
Har ett par års arbetslivserfarenhet som redovisningsekonom, eller likvärdigt arbete
Har stor erfarenhet av fakturering
Har relevant utbildning inom ekonomi
Goda språkkunskaper i svenska och engelska



Vad kan vi erbjuda dig?
Utöver att få arbeta i ett innovativt och framgångsrikt företag, så kommer du bli en del av ett engagerat team med fantastiska kollegor!
Självklart erbjuder vi konkurrenskraftig lön och förmåner, men även möjlighet till fortbildning inom ditt arbetsområde. Vi tror på personlig utvecklig genom ansvarstagande och driva medarbetare som vill nå längre!

Ansök nu

Junior redovisningsekonom för omgående start!

Redovisningsekonom
Läs mer Nov 2
Är du en driven redovisningsekonom i början av din karriär och vill vara med och utvecklas i ett expansivt företag? Vi på KassaCentralen söker nu efter en ny stjärna till vår ekonomiavdelning!


Om tjänsten
En stor del av arbetet består av löpande bokföring och redovisning av in- och utbetalningar samt andra diverse ekonomiuppgifter. Det löpande arbetet kommer att varvas mycket med kundreskontra och fakturering tillsammans med extern support till våra kunder.
Dina arbetsuppgifter består bland annat av;
Löpande bokföring
Kundreskontra
Fakturering
In- & utbetalningar
Extern telefonsupport
Registrera ärenden i CRM-system



Vem är du?
Vi tror att du är i början av din karriär med ett par år arbetslivserfarenhet, en ambitiös person som vill framåt och drivs av utmaningar och utveckling. Vi letar efter en person som vill vara med och växa tillsammans med oss och som söker möjligheter till arbetsmässig och personlig utveckling. Tjänsten kommer stundvis innebära en del kundkontakt så det krävs att du är en utåtriktad och social person som levererar god service.
Relevant utbildning inom ekonomi och redovisning
Minst 1-2 års erfarenhet av likvärdigt arbete
Erfarenhet av fakturering
Kunskaper inom Fotnox, Agoy, MS Office och Excel
Goda kunskaper inom IT och digitalt arbetssätt
Flytande i svenska och engelska



För att trivas i rollen krävs att du är noggrann och strukturerad i ditt arbetssätt. Vi ser gärna att du är flexibel och klarar av att hantera många bollar i luften då arbetet stundvis kan innebära ett högt tempo med varierande arbetsuppgifter.


Tjänsten är på heltid i Malmö med start enligt överenskommelse. Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Välkommen in med din ansökan redan idag!
Du ansöker om tjänsten genom att maila CV och personligt brev till jobb@kassacentralen.se

Ansök nu

Jobba inom teknisk support!

Helpdesktekniker/Supporttekniker
Läs mer Okt 31
Är du en teknisk och lösningsorienterad person som letar efter ett jobb där du kan kombinera arbetet med dina privata intressen? Då är detta tjänsten för dig.
Vi letar efter vår nästa support-stjärna!
Om tjänsten
Som supporttekniker hos KassaCentralen arbetar du till största del med teknisk support och löser de problem som uppstår ute hos våra kunder på distans. Arbetet bedrivs med datorn och telefonen som närmsta verktyg, och vid behov åker vi ut till kunder.
Dina arbetsuppgifter består bland annat av;
Programmering av produkter
Felsökning
Underhålla och reparerar hårdvara
Intern och extern support
Installation av applikationer, system och servrar
Arbeta i CRM-system



Det är en tjänst som innebär beredskap efter att man är trygg i arbetet.


Vem är du?
Då tjänsten innebär en stor del kundkontakt letar vi efter dig som är utåtriktad och trivs med att hantera kunder. Det är en viktig roll eftersom det innebär att du är med och formar KassaCentralens varumärke. Så att vara serviceminded är A och O.
För att trivas i rollen krävs att du är noggrann och strukturerad i ditt arbetssätt, då arbetet stundvis kan innebära ett högt tempo med varierande arbetsuppgifter. Vidare är du lyhörd och driver ett självständigt och lösningsorienterat arbete med ett positivt förhållningssätt.
Vi söker dig som har,
Ett IT-intresse och vill kombinera detta med mötet med människor
Liknande eller likvärdig erfarenhet
Teknisk utbildning



Tjänsten är på heltid i Malmö med omgående start. Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Välkommen in med din ansökan redan idag!
Du ansöker om tjänsten genom att maila CV och personligt brev till jobb@kassacentralen.se
Märk ansökan med ’supporttekniker’ i rubrikraden.

Ansök nu

Teknisk Administratör!

Systemadministratör
Läs mer Maj 15
Vi på KassaCentralen söker nu en ny administrativ stjärna till vår avdelning TrueAPP. En tjänst där den ena dagen inte är den andra lik, och där du får det bästa av båda världar - en del kundkontakt och service och en del tekniskt administrativa arbetsuppgifter.
TrueAPP är vår avdelning som arbetar med betallösningar online via internet eller app, du kan läsa mer om avdelningen och vad vi gör här: https://www.kassacentralen.se/produkter/trueapp/


Du kommer att ha en nära relation med våra kunder och säljare under hela processen, och arbeta med att följa upp produkt och göra ändringar efter kunders önskemål. Arbetsuppgifter kan vara allt ifrån att skriva ordningen i en meny i excel som sedan importeras in i kassasystemet eller att installera en nätverksskrivare.


Vem letar vi efter?
Vi letar efter någon som är utåtriktad och brinner för god service! Det är viktigt att du har god servicevana och gillar kundkontakt.
Vi letar efter någon som känner sig bekväm att arbeta i Windowsmiljö och Office365 - framförallt Excel.
Eftersom våra kunder främst verkar inom restaurangbranschen, ser vi gärna att du har erfarenhet från branschen. Kanske har du tidigare arbetat som servitör eller hovmästare och vill komma ifrån sena kvällar och nätter?
Får vi drömma så ser vi gärna att du har förståelse för hur hemsidor fungerar, t.ex. att du känner till wordpress, men även om du har kunskaper inom nätverk är det meriterande.


Vi tillämpar löpande rekryteringer och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Tjänsten är en heltidstjänst och vi arbetar Måndag - Fredag, 08.00-17.00.


Låter det som en spännande tjänst? Ansök redan idag!

Ansök nu

Lagermedarbetare på heltid!

Lagerarbetare
Läs mer Apr 27
Har du erfarenhet av att arbeta på lager och är redo att ta nästa steg? Då letar vi efter dig!


Tjänsten
Vi på KassaCentralen ska nu anställa en ny lagermedarbetare, som kommer att ansvara för lagerhållningen och logistiken på företaget.
Arbetet är ett klassiskt lagerjobb som innebär bland annat,
Hantera in- & utleveranser
Boka transporter
Inventering
Plocka och packa varor för upphämtning



Vi letar efter dig som har en hög arbetsmoral och förmåga att själv strukturera och organisera ditt arbete. Övriga kvalifikationer är,
B-körtkort för manuell bil
Erfarenhet av fraktsedlar/retursedlar
Vana att arbeta i affärssystem



Stämmer detta in på dig? Då vill vi gärna träffa dig!
Ansökan redan idag!


Vi arbetar med löpande rekrytering, vilket innebär att vi kallar till intervjuer löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum.
Ansök genom att mejla CV till jobb@kassacentralen.se

Ansök nu

IT-tekniker för omgående start i Malmö!

Helpdesktekniker/Supporttekniker
Läs mer Mar 17
Är du väl insatt i datorer och nätverk? Är du även god kommunikatör som sätter kundensupplevelse i fokus?


Vi på KassaCentralen letar nu efter nästa medarbetare att ingå i vårt fantastiska supportteam. Du kommer bli del av et större team men arbetet i sig är självständigt. I rollen ingår det även beredskapstjänst, så man förväntas vara tillgänglig enligt ett löpande schema.
Arbetsuppgifter innebär bland annat:
Programmering
Felsökning
Ärendehantering i CRM-system
Telefon- & mailsupport
Underhåll och reparation av hård- och mjukvara
Installation av applikationer, system och servrar



Vi letar efter dig som tycker om att arbeta med felsökning av tekniska produkter och vägleda kunder till den rätta lösningen. Arbetet kräver att du är självgående och nyfiken men även pedagogisk.
Känner det som en bra beskrivning av dig, och du dessutom har kunskaper om följande..
Nätverksinstallation

Integration mellan system
portar och switchar
Windows och windows server



.. Så låter det som en bra matchning!
Tjänsten vi ska tillsätta är en heltidstjänst på vårt huvudkontor i Malmö. Vi erbjuder en dynamisk arbetsmiljö med goda utvecklingsmöjligheter för rätt kandidat. Normala arbetstider är Måndag-Fredag, kontorstider. Övrig tid präglas av trevliga AWs med pubquiz och även CS-turneringar!
Är du vår nästa medarbetare (och kanske stjärnspelare)? Tveka inte och sök idag! Du ansöker genom att maila jobb@kassacentralen.se med CV och personligt brev.
Vi arbetar med löpande rekrytering och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum.

Ansök nu

Account manager i Gävle!

Account manager
Läs mer Dec 15
Har du ett brinnande intresse för försäljning och drivs av att leverera resultat? Vill du vara med och utvecklas tillsammans med ett växande företag som präglas av gemenskap, engagemang och resultat? KassaCentralen fortsätter växa och vi letar nu efter vår nya säljare som vill vara med på en spännande resa!
KassaCentralen är ledande inom branschen och har över 35 års erfarenhet med ett 60-tal anställda i hela Sverige. Vi hjälper företag förenkla försäljningsprocessen med våra egenutvecklade produkter inom betallösningar. TruePOS passar till flera olika branscher så som restauranger, livsmedelsbutiker, detaljhandel, bagerier och kedjor.


Arbetsuppgifter
Du kommer att ha olika arbetsuppgifter men kommer ges stort eget ansvar och frihet att disponera din tid för att nå dina mål, men stöttning från chefer och interna avdelningar.
· Upprätthålla och utveckla affärer hos befintliga kunder
· Bearbeta nya kunder
· Strategisk affärsutveckling med kunden
· Registrera ärenden i affärssystem
· Vårda långsiktiga kundrelationer
Eftersom restaurangsegmentet är en stor del av vår kundkrets, ser vi det som meriterande om du har erfarenhet av den branschen sen tidigare.

Vem är du?
En resultatorienterad säljare med god initiativförmåga och intresse för att göra affärer. Du förstår också vikten av att arbeta tillsammans med kollegor för att uppnå lönsamhet och bästa resultat för verksamheten.
· Klarar av att driva eget arbete, organiserad och noggrann
· Resultatorienterad
· Utåtriktad och med god vana att kommunicera med kunder

Övrigt
Tjänsten är på heltid i Gävle med start enligt överenskommelse. Din lön kommer bestå av en fast samt en rörlig del. Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Välkommen in med din ansökan redan idag!
Du ansöker om tjänsten genom att maila CV och personligt brev till jobb@kassacentralen.se

Ansök nu

Administratör för heltidstjänst i Malmö

Administrativ assistent
Läs mer Sep 6
Är du en driven administratör i början av din karriär och vill vara med och utvecklas i ett expansivt företag? Vi på KassaCentralen söker nu efter en ny medarbetare för en heltidstjänst som administratör inom betallösningar.


KassaCentralen är ledande inom branschen och har över 35 års erfarenhet med ett 60-tal anställda i hela Sverige. Vi hjälper företag förenkla försäljningsprocessen med våra egenutvecklade produkter inom betallösningar. TruePOS passar till flera olika branscher så som restauranger, livsmedelsbutiker, detaljhandel, bagerier och kedjor. Vi ser till att våra kunder är nöjda från start — från beställning till leverans.


En stor del av arbetet går ut på att kontrollera uppgifter i beställningar på licenser som skickas in från våra säljare och därefter hantera ordern och placera en leverans ut till kund. Du kommer även att hantera reklamationsärenden som inkommer från kunder.
Dina arbetsuppgifter består bland annat av;
· Kontrollera ansökningar
· Plocka ut terminaler och ladda ner mjukvara
· Ta emot inkommande terminaler, återställa och lagerföra dessa
· Registrera ärenden i CRM-system
· Hantera reklamationsärenden


Vi letar efter dig som är organiserad med ett öga för detaljer, och ser gärna att du har ett teknikintresse.
För att trivas i rollen krävs att du är noggrann och strukturerad i ditt arbetssätt. Vi ser gärna att du är flexibel och klarar av att hantera många bollar i luften då arbetet stundvis kan innebära ett högt tempo med varierande arbetsuppgifter. Vidare är du lyhörd och driver ett självständigt och lösningsorienterat arbete med ett positivt förhållningssätt.
Ingen förkunskap eller erfarenhet är ett krav utan kommer i denna process lägga stor vikt vid personlig lämplighet. Det är däremot meriterande om du har erfarenhet av branscher inom restaurang eller liknande som innefattar kassavana.


Tjänsten är på heltid i Malmö med start enligt överenskommelse. Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Välkommen in med din ansökan redan idag!
Du ansöker om tjänsten genom att maila CV och personligt brev till jobb@kassacentralen.se

Ansök nu