Malmö: Kontorschef till Uniq Dialog

Hitta ansökningsinfo om jobbet Kontorschef till Uniq Dialog i Malmö. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Malmö inom den kategorin.

Publicerad: 2021-03-24 // Varaktighet: Heltid

Brinner du för försäljning och att coacha och leda dina medarbetare? Då ska du läsa vidare! Vi söker en Kontorschef till Uniq Dialog. 

Om rollen
I din roll som Kontorschef, förbättrar och förvaltar du medarbetarna i enlighet med företagets och uppdragsgivarens värderingar och ser till att arbetet på avdelningen kontinuerligt vidareutvecklas. Du kommer ha stort ansvar i den dagliga driften av företaget. Du har personalansvar och är ansvarig för att planera och leda veckomöten samt rapporterar nyckeltal kring resultat. Du kommer att utvärdera arbetssätt och kampanjer, ansvara för rekryteringsprocessen kring ny personal, hålla i säljutbildningar samt hantera personalfrågor.

Arbetsbeskrivning
I rollen ingår det att coacha dina medarbetare och säkerställa att dessa alltid har rätt kompetens och utbildas inom sitt område för att uppnå bästa resultat och servicenivå. Det är viktigt att du har en god förståelse för försäljning och ökat kundvärde. Företaget arbetar aktivt med att skapa en bra arbetsmiljö och därför genomsyras arbetet av delaktighet. Du kommer i rollen vara ansvarig för personalen samt nyckeltal som skall levereras till den kund/uppdragsgivare som arbetar med företaget. Det är därför viktigt att du drivs av att driva processer framåt och arbeta med kontinuerlig utveckling av verksamheten.

Vem är du? Du har en stark förankring i personalfrågor samt försäljning
Du älskar att leda, coacha och stödja din personal mot önskade mål
Du har ett brinnande engagemang för försäljning, vilket är en förutsättning för att lyckas i denna tjänst
Du är lösningsorienterad, initiativtagande samt öppen och tillförlitlig
Du har erfarenhet inom försäljning över telefon, vilket är ett krav
Du kommunicerar obehindrat i tal och skrift
Du har goda kunskaper i Excel
Du är motiverande och inspirerande i ditt arbete med dina anställda
Erfarenhet inom kundservice är meriterande men inget krav.

Du kommer att bli en del av en platt organisation där eget initiativ uppskattas. Du kommer att få möjlighet att forma din roll samt hur du arbetar kring dina arbetsuppgifter. Uniq Dialog är i en växande fas och söker därför någon som vill vara med på den resan. Vi söker dig som är affärsdriven och stark i ditt ledarskap. Vidare brinner du för att leda och utveckla människor. Du drivs av att påverka din arbetssituation och företagets framtid och tror på laget före jaget. Vi ser att du har erfarenhet av telefonförsäljning och ledarskap. I denna roll kommer du arbeta med ditt ledarskap och affärsutveckling för de projekt du ansvarar för.

Om Uniq Dialog
Uniq Dialog startades år 2007 och sysselsätter idag ca 100 personer. Företaget är en av Malmös tongivande arbetsplatser för unga och valdes bl a till Årets Jobbkomet år 2014. Samma år kvalade de in på Veckans Affärers lista över Sveriges 442 superföretag och har även belönats med Gasellpriset tre år i rad. Uniq Dialog erbjuder en rad olika tjänster inom såväl outbound som inbound marknadsföring. Bland deras uppdragsgivare finns bl a finans- och försäkringsbolag, elbolag, telekomföretag, tidningsförlag och postorderföretag. Företaget är anslutna till Kontakta samt SWEDMA och bidrar aktivt till att främja branschens utveckling.

Övrig information
Tjänsten är på heltid under och är under kontorstider. Denna tjänst är inom ramen för Baronas rekryteringsverksamhet i samarbete med Uniq Dialog. Fast lön och bonus samt andra tillkommande förmåner ingår via kollektivavtal.

Start för tjänsten är omgående.

Intervjuer hålls löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag, så skicka in din ansökan redan nu. Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Sofie Eriksson på sofie.eriksson@barona.se

Varmt välkommen med din ansökan!


Om Barona
Barona är en internationell koncern med kontor i 10 länder. I Sverige har vi kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Falun och Strömsund och levererar lösningar inom kompetensförsörjning över hela landet. Vi erbjuder våra kunder ett visionärt och framtidsanpassat partnerskap och våra medarbetare spännande möjligheter i alla skeden av karriären. Ända sedan starten i Finland 1999, bygger vår framgång på att hela vår organisation är kundorienterad och utmanar traditionellt tänkande när det gäller tjänsteutbud och affärsutveckling. Genom vårt fokus på innovation och digitalisering kan vi ständigt ligga i framkant när det gäller modern rekrytering.
Läs mer på  http://barona.se/om-oss/

Alla platsannonser →

Andra jobb i Malmö som Gruppledare för kontorspersonal

Nedan visas andra jobb i Malmö som Gruppledare för kontorspersonal.

Mercedes-Benz Malmö söker Teamledare/Customer Excellence Manager

Läs mer Feb 22
Är du en stjärna på kundbemötande, brinner för att ge service i toppklass och älskar när allt går rätt till? Är du en ledare som får saker gjorda och dina kollegor att växa? På Mercedes-Benz Malmö arbetar vi med  fordon i absolut världsklass! Ta chansen att kliva in i drömfabriken. Vi är redo, är du?


Om jobbet

Vår kollega ska gå på föräldraledighet och nu söker vi dig som vill ha en varierande roll med stort ansvar. Du erbjuds en roll som Teamleader för våra kundbemötande team och du har det operativa ansvaret för hela kundresan. Tjänsten är ett vikariat på 100% som sträcker sig ca 12 månader under vår kollegas föräldraledighet. Tillträde önskar vi så snart som möjligt, men givetvis är vi flexibla för rätt kandidat. 


Du och ditt team möter kunder varje dag som har olika frågor och olika vägar att kontakta oss. Några exempel av de kundmöten vi har är; leverans av ny bil till kund, provkörningar, uppkopplingar och hjälp med digitala tjänster,  telefon, mail och chatt och bokningar till vår verkstad. Teamet ansvarar också för leadsgenerering till försäljningen och hantering av inkommande leads.


I teamet arbetar 14 kundproffs med olika ansvarsområden. Teamet stöttar du med prioritering, support, coaching. Du följer upp mot våra mål och säkerställer processföljsamhet och driver förbättringar.


Ledarskapserfarenhet, processefterlevnad och hög servicevilja är avgörande delar i jobbet. Målet är att oavsett vad kundens ärende är hos oss ska kunden få ett enastående första möte och lämna med en önskan att komma tillbaka.


I dina huvudsakliga arbetsuppgifter ingår:

- Leda ditt team bestående av  produktspecialister, servicerådgivare och logistikteam

- Personalansvar och tillhörande arbete med tex utveckling, utbildning och coachning.

- Planera, leda och utveckla den operativa verksamheten

- Processförståelse och vilja att följa och följa upp processer.

- Uppföljning av aktiviteter och styrning mot mål


Om dig

För att trivas som Teamleader hos oss är du kundfokuserad, ordningsam och ansvarstagande. Du har ett sinne för detaljer men kan även ta ett steg tillbaka för att se helheten i en process eller ett flöde.


Du har ett intresse för ledarskap och du är van vid personalansvar. Som ledare av det dagliga arbetet är du kommunikativ, samarbetsvillig och lösningsorienterad. Du kommer att ha kontaktpunkter på flera olika avdelningar och en förutsättning är att du trivs i en koordinerande och supporterande roll.


Det är inte ett krav, men vi hoppas att du har ett bil- och teknikintresse. Vi tror du tidigare har arbetat som säljare av bilar, senior servicerådgivare eller teamledare inom ex kundtjänst eller telefoni support, men vi är villiga att låta oss överraskas! I denna rekrytering kommer vi sätta stort värde i dina drivkrafter och personliga lämplighet. Vidare bör du ha god datorvana och lätt för att sätta dig in i nya datorsystem. Du behärskar svenska och engelska i tal och skrift.


Vad du erbjuds 

Du välkomnas till ett företag med cirka 140 kollegor som tillsammans jobbar mot målet att bli No.1 Även om vi har fantastiska produkter är vår personal vår största tillgång. Högst upp på vår agenda står medarbetarnöjdhet, kundnöjdhet och lönsamhet. Vi hoppas därför att du som söker ser fram emot att jobba på en arbetsplats med enormt stort medarbetarfokus.  På MB Malmö är vi övertygade om att framgång är något vi skapar tillsammans. Därför utgår vi alltid från våra värdeord Omtänksamhet, Hjälpsamhet, Leende och Tolerans.


Vi välkomnar kandidater med olika bakgrund.


Mer info

Vill du veta mer om tjänsten är du välkommen att kontakta Wow Experience Manager Annelie Attered på tel. 070-104858. Har du frågor om rekryteringsprocessen så hör av dig till Evelina Hofstedt, HR, på tel. 0722027268.


Ansök nu!

Ansöker gör du via länken nedan. Vi använder en löpande urvalsprocess så ansök så snart som möjligt, dock senast söndag 3/3. Vi ser framemot din ansökan!

Ansök nu

Mercedes-Benz Malmö söker Teamledare/Customer Excellence Manager

Läs mer Feb 16
Är du en stjärna på kundbemötande, brinner för att ge service i toppklass och älskar när allt går rätt till? Är du en ledare som får saker gjorda och dina kollegor att växa? På Mercedes-Benz Malmö arbetar vi med  fordon i absolut världsklass! Ta chansen att kliva in i drömfabriken. Vi är redo, är du?


Om jobbet

Vår kollega ska gå på föräldraledighet och nu söker vi dig som vill ha en varierande roll med stort ansvar. Du erbjuds en roll som Teamleader för våra kundbemötande team och du har det operativa ansvaret för hela kundresan. Tjänsten är ett vikariat på 100% under föräldraledigheten. Tillträde önskar vi så snart som möjligt, men givetvis är vi flexibla för rätt kandidat. 


Du och ditt team möter kunder varje dag som har olika frågor och olika vägar att kontakta oss. Några exempel av de kundmöten vi har är; leverans av ny bil till kund, provkörningar, uppkopplingar och hjälp med digitala tjänster,  telefon, mail och chatt och bokningar till vår verkstad. Teamet ansvarar också för leadsgenerering till försäljningen och hantering av inkommande leads.


I teamet arbetar 14 kundproffs med olika ansvarsområden. Teamet stöttar du med prioritering, support, coaching. Du följer upp mot våra mål och säkerställer processföljsamhet och driver förbättringar.


Ledarskapserfarenhet, processefterlevnad och hög servicevilja är avgörande delar i jobbet. Målet är att oavsett vad kundens ärende är hos oss ska kunden få ett enastående första möte och lämna med en önskan att komma tillbaka.


I dina huvudsakliga arbetsuppgifter ingår:

- Leda ditt team bestående av  produktspecialister, servicerådgivare och logistikteam

- Personalansvar och tillhörande arbete med tex utveckling, utbildning och coachning.

- Planera, leda och utveckla den operativa verksamheten

- Processförståelse och vilja att följa och följa upp processer.

- Uppföljning av aktiviteter och styrning mot mål


Om dig

För att trivas som Teamleader hos oss är du kundfokuserad, ordningsam och ansvarstagande. Du har ett sinne för detaljer men kan även ta ett steg tillbaka för att se helheten i en process eller ett flöde.


Du har ett intresse för ledarskap och du är van vid personalansvar. Som ledare av det dagliga arbetet är du kommunikativ, samarbetsvillig och lösningsorienterad. Du kommer att ha kontaktpunkter på flera olika avdelningar och en förutsättning är att du trivs i en koordinerande och supporterande roll.


Det är inte ett krav, men vi hoppas att du har ett bil- och teknikintresse. Vi tror du tidigare har arbetat som säljare av bilar, senior servicerådgivare eller teamledare inom ex kundtjänst eller telefoni support, men vi är villiga att låta oss överraskas! I denna rekrytering kommer vi sätta stort värde i dina drivkrafter och personliga lämplighet. Vidare bör du ha god datorvana och lätt för att sätta dig in i nya datorsystem. Du behärskar svenska och engelska i tal och skrift.


Vad du erbjuds 

Du välkomnas till ett företag med cirka 140 kollegor som tillsammans jobbar mot målet att bli No.1 Även om vi har fantastiska produkter är vår personal vår största tillgång. Högst upp på vår agenda står medarbetarnöjdhet, kundnöjdhet och lönsamhet. Vi hoppas därför att du som söker ser fram emot att jobba på en arbetsplats med enormt stort medarbetarfokus.  På MB Malmö är vi övertygade om att framgång är något vi skapar tillsammans. Därför utgår vi alltid från våra värdeord Omtänksamhet, Hjälpsamhet, Leende och Tolerans.


Vi välkomnar kandidater med olika bakgrund.


Mer info

Vill du veta mer om tjänsten är du välkommen att kontakta Wow Experience Manager Annelie Attered på tel. 070-104858. Har du frågor om rekryteringsprocessen så hör av dig till Evelina Hofstedt, HR, på tel. 0722027268.


Ansök nu!

Ansöker gör du via länken nedan. Vi använder en löpande urvalsprocess så ansök så snart som möjligt, dock senast söndag 3/3. Vi ser framemot din ansökan!

Ansök nu

Tillståndshandläggare till E.ON Energidistribution!

Läs mer Nov 29
Är du en kvalitetsmedveten, strukturerad och samarbetsinriktad person som intresserar sig av energibranschen? Trivs du dessutom med administration och har ett tekniskt intresse? I så fall kan detta vara den perfekta rollen för dig! Här får du chansen att få in foten hos en stor och attraktiv arbetsgivare. Hos E.ON erbjuder vi dig möjligheten att driva projekt och tackla utmanande arbetsuppgifter. Vänta inte med din ansökan!

OM TJÄNSTEN
"Tillsammans med våra kunder och partners skapar vi på E.ON superkrafter. Krafter som kan möta några av samhällets största utmaningar. Omställningen till förnybar energi och utvecklingen av det elektrifierade samhället är två exempel. Det här är saker som sker här och nu, där du kan vara med och bidra."

Academic Work söker nu en Tillståndshandläggare till E.ONs avdelning Tillstånd & Rättigheter i Malmö. I dagsläget består teamet i Skåne av 20 medarbetare, varav ytterligare 10 finns utspridda i landet. Avdelningens främsta huvuduppgift är att bistå E.ON-koncernen i olika tillstånds- och marktillträdesprocesser kopplade till byggnation och förvaltning av bolagets anläggningar. Teamet har ett nära samarbete som präglas av en positiv och engagerad kultur med stark laganda.

Du erbjuds
- Ett konsultuppdrag på 6 månader med goda möjligheter till förlängning
- En administrativ roll med utmanande uppgifter som får dig att växa i ett stort bolag med många utvecklingsmöjligheter
- Ett team med härlig känsla och stort engagemang som hjälper varandra
- Möjligheten att bli en aktiv del i E.ON-koncernens framväxt och i förlängning bidra till ett hållbart samhälle

Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.

ARBETSUPPGIFTER

Arbetsuppgifter


* Handlägga tillståndsansökningar och ärenden gällande markupplåtelse och utbetalning av intrångsersättning samt göra avskrivningar i fastighetsregistret
* Ta fram avtal, värderings- och kartunderlag
* Bevaka och svara för E.ONs rättigheter i samband med Lantmäteriets förfrågningar till E.ON som rättighetshavare
* Svara för E.ONs räkning i samband med remisser gällande bygglov
* Vara behjälplig i samband med fastighetstaxering av E.ONs fastigheter


VI SÖKER DIG SOM
- Har intresse för och arbetslivserfarenhet inom administrativt arbete
- Har tidigare erfarenhet eller intresse för arbete inom fastighetsrättsliga frågor
- Kan kommunicera obehindrat på svenska för att kunna läsa och tolka avtal samt skriva tillståndsansökningar och yttranden
- Har god systemvana inom Office-paketet

Det är även meriterande ifall du...
- Tidigare erfarenhet av tolkning av kartor samt arbete i kartsystem
- Tidigare erfarenhet av att samarbeta med offentlig verksamhet

Som person är du...


* Noggrann
* Strukturerad
* Kvalitetsmedveten
* Orädd och initiativtagande


Övrig information


* Start: Årskiftet/enligt överenskommelse
* Omfattning: Initialt 6 månader med goda chanser till förlängning
* Placering: Malmö


Vår rekryteringsprocess

Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.

Vi tillämpar löpande urval och annonsen kan därmed komma att tas ned innan sista ansökningsdag om det är så att vi har gått vidare till urvals- och intervjufas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.

INFORMATION OM FÖRETAGET
Läs mer om E.ON HÄR!

Ansök nu

Accounting Manager

Läs mer Maj 29
WHAT’S IN IT FOR YOU?
Would you like to work for a global company with innovative and tasty products that are good for your health and for the planet!? Are you keen to put your accounting, financial controlling and audit skills?to work driving a shift to a more sustainable food system? Have some fun and develop your own skills along the way? If so, we are happy to tell you that we are looking for an experienced and passionate Accounting Manager to our Finance team in Malmö!

WHAT YOU WILL DO
Considering the growth journey and the increased reporting requirements that entails, we are now strengthen our Finance team with an Accounting Manager role.

Your typical day to day will involve:

- Responsible for correct monthly, quarterly, and year-end closings meeting high standards (SOX).

- Drive the monthly closings with the team.

- Contact with auditors, authorities, external accounting firms etc.

- Improve processes and daily routines within the Accounting shared service center and in the wider organization.

- Be a supportive coaching leader for a group of 5-10 people.

- Build the team’s abilities and competences for further growth.

- Internal control review.

- Improve, standardize, and digitalize processes.

The position is placed at our head office in Malmö.

WHO YOU?ARE
Besides being improvement driven, able to work in a structured way and have strong analytical skills, we believe that you are a person with great communication skills who enjoys building strong relationships and leading a team of people.

We also hope to see that you check the following boxes:

- Master’s or bachelor’s degree in finance/accounting or similar

- a minimum of 5 years of work experience within Finance

- Knowledge of tax and VAT

- SOX internal control

- Fluent in English, both written and verbal

YOUR APPLICATION
We value diversity and inclusion and welcome people from all backgrounds who see sustainability and health as important values. Even if your experience doesn’t align perfectly with every qualification in the job description, we encourage you to apply anyway. If you have the curiosity, passion, and collaborative spirit, let’s do this together! It will be fun!



We treat all candidates equally: If you are interested, please apply through our application system - any correspondence should come from there. This will ensure that the candidate experience is smooth and fair to everyone!

Please apply no later than 2023-06-18

The Oatly Way
Oatly?is a company built on the idea of change. Our mission is to help people upgrade their everyday lives and the health of the planet by making tasteful oat-based food products accessible to a wider audience in a world-class manner. It's why we come to work every day. With head office in Malmö and production in Sweden, Netherlands, China, Singapore and the US, our products are available in almost 30 countries across Europe, North America and Asia.

#LI-TA1

Ansök nu

Program Administrator till E.ON!

Läs mer Okt 11
Hade du velat befinna dig i centrum av något "as-häftigt"? Enligt ansvarig chef är det något du kan få uppleva i rollen som Program Administrator för ett av E.ONs största transformationssatsningar! Programmet är just nu i startgroparna mot en spännande och utvecklande resa där vi letar efter dig som vill tycka, tänka och bidra - med hjälp av just din unika erfarenhet och kompetens! Denna chans vill du inte missa. Sök nu!

OM TJÄNSTEN
E.ON har under en längre tid gjort en spännande utvecklingsresa, med ambitionen att kunna erbjuda sina kunder 100% förnybar och hållbar energi. Att ligga i framkant i sitt interna arbete, med fokus på digitalisering, mångfald och en inkluderande arbetsmiljö är något E.ON målsätter högt. Din arbetsplats blir inget mindre än E.ONs nya huvudkontor i Malmö, ett hållbart och miljöcertifierad kontor som fokuserar på människans hälsa och välmående i byggnader.
EAM Programmet

E.ONs EAM program säker nu en Program Administrator (PA) som kan avlasta och supporta med administrativa uppgifter i minst 2 år framöver under programmets gång. Rollens ansvarsområden kräver administrativ talang, noggrannhet och en struktur där du med förmåga att ha många bollar i luften, hålla ordning och reda samt parera varierade uppgifter och prioriteringar, är extra intressant och värdefull för oss att träffa. Trots att tjänsten främst handlar om att supporta och assistera, har denna roll ett stort ansvar där du ofta är delaktig vid möten och blir tillfrågad vad just du tycker!

Du erbjuds
- Ett konsultuppdrag på initialt 6 månader med goda chanser till förlängning om alla parter är nöjda
- En fot in på ett företag som vill satsa på dig och din utveckling
- En dedikerad konsultchef som kan stötta och coacha dig i din framtida karriär

Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.

ARBETSUPPGIFTER

Arbetsuppgifter


* Delta, lyssna in, hantera och arrangera möten (lokal, inbjudningar, samverka med nationella så väl som internationella kollegor).
* Föra mötesanteckningar, dokumentera underlag
* Sharepont - Hantera och organisera inkommande dokument till verktyget, du blir ytterst ansvarig för att hålla ordning och reda
* Supporta chef med diverse administrativa uppgifter


VI SÖKER DIG SOM
- Har en eftergymnasial examen, gärna inom administration
- Besitter mycket goda kunskaper i Microsoft Office
- Är van vid att föra anteckningar - ex. du behöver lyssna in och hitta kontexten ur ett möte samt strukturera upp informationen på ett proffsigt sätt
- Är mycket bekväm med verktygen Teams och Sharepoint - kan använda dessa för att skapa en kvalitativ dokumenthanteringsstruktur
- Kan obehindrat kommunicera på Svenska och Engelska i tal och skrift
- Har administrativ erfarenhet/kunskap

Kunskap kan erhållas genom utbildning, erfarenhet eller att vara självlärd.

Det är meriterande om du har
- B körkort - vid eventuella resor i tjänst
- Tyska - mycket dokumentation finns på Tyska

För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:
- Strukturerad
- Serviceinrikad
- Kvalitetsmedveten
- Kommunikativ
- Lagspelare

Vår rekryteringsprocess

Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.

Vi tillämpar löpande urval och annonsen kan därmed komma att tas ned innan sista ansökningsdag om det är så att vi har gått vidare till urvals- och intervjufas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.

Ansök nu

Andra jobb i Malmö från Barona Professionals AB

Nedan visas andra jobb i Malmö från Barona Professionals AB .

Serveringspersonal under början av maj i Malmö

Servitör/Servitris
Läs mer Apr 16
Är du redo att vara en del av den spännande Eurovision-upplevelsen i Malmö? Vi söker efter engagerade och energiska individer som kan hjälpa oss under den intensiva perioden mellan 2 maj och 12 maj.
Krav:
Du måste vara 20 år +, då öppning och stängning av restaurangen kommer att förekomma.
Samarbetare: Du trivs i team och håller ordning och reda.
Språkkunskaper: Bekväm med både svenska och engelska.
Personlighet: Glädje, ambition, stresstålighet och pålitlighet är nyckelord för dig.
Service: Du brinner för att ge våra gäster den bästa möjliga upplevelsen.

Fördelar:
Lön enligt kollektivavtal.
Flexibla arbetstider: Arbete kvällar och helger.
Fysisk aktivitet: Förvänta dig att nå upp till 10 000 steg per arbetspass!

Arbetsuppgifter:
Biljetthantering
Kassahantering
Kundkontakt
Servering
Alkoholutskänkning

Om du är redo att vara en del av ett team som levererar exceptionell service och skapar minnesvärda stunder för våra gäster, skicka in din ansökan idag!

Kontakt
Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Elin Nilsson, elin.nilsson@barona.se

Varmt välkommen med din ansökan!


Mer om Barona
Barona är en internationell koncern med kontor i 10 länder. I Sverige har vi kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Falun och Strömsund men levererar lösningar inom kompetensförsörjning över hela landet. Vi erbjuder våra kunder ett visionärt och framtidsanpassat partnerskap och våra medarbetare spännande möjligheter i alla skeden av karriären. Ända sedan starten i Finland 1999, bygger vår framgång på att hela vår organisation är kundorienterad och utmanar traditionellt tänkande när det gäller tjänsteutbud och affärsutveckling. Genom vårt fokus på innovation och digitalisering kan vi ständigt ligga i framkant när det gäller modern rekrytering.
Läs mer här:  https://barona.se/om-barona/

Ansök nu

Säljande Affärsutvecklare inom lantbruk

Lantmästare
Läs mer Mar 18
Säljande Affärsutevcklare inom Lantbruk på Viltfrö, del av finska Malmgård Riistasiemen
En spännande möjlighet för dig som är en passionerad och engagerad individ med en stark förståelse för jordbrukssektorn och en brinnande önskan att främja hållbarhet och innovation inom jordbruk.

Plats
Du arbetar mestadels bekvämt hemifrån men resande till kunders hemvist är en del av tjänsten. Våra kunder sträcker sig över Mellansverige och särskilt Skåne.
 

Brinner du för lantbruket och sugen på att forma framtiden för näringslivet i branschen?
På Viltfrö erbjuder vi inte bara ett jobb – vi erbjuder en möjlighet att fördjupa din kärlek till hållbart jordbruk med din förmåga att engagera dig i våra kunders vardag samt följa upp ny forskning kommer du att vara en klippa i våra kunders strävan till hållbart jordbruk. Vårt fokus går längre än att bara sälja produkter; vi är dedikerade till att banbryta nya tillvägagångssätt och tänja på tekniska gränser inom jordbrukssektorn. Som vår affärsutvecklare för Sverige kommer du att vara avgörande för att skapa och utöka vårt verksamhetsavtryck. Om du är exalterad över möjligheten att kombinera din passion för jordbruk med din talang för affärsutveckling, ta tag i hatten och gå med oss på Viltfrö. Låt oss tillsammans odla innovation och skörda framgång i den ständigt föränderliga jordbruksvärlden.
 

Möjligheten:
Som vår affärsutvecklare för Sverige kommer du att gå i spetsen för expansionen av vår verksamhet i Sverige och dra nytta av stödet och expertis från vår etablerade verksamhet i Finland. Ditt uppdrag? Driv tillväxt och främja varaktiga relationer med våra kunder. Men det är mer än bara försäljning – det handlar om att djupt förstå våra kunders behov, förutse deras utmaningar och överträffa deras förväntningar med skräddarsydda/fungerande lösningar. Med självständigheten att arbeta på distans och stödet av ett dedikerat team har du de verktyg och det stöd som krävs för att lyckas. Dina primära fokusområden kommer att omfatta Skåne och Mellansverige, vilket kräver regelbundna resor för att odla robusta förbindelser och partnerskap i dessa regioner. Din spetskompetens är förankrad i nordiskt klimat men byggs av kunskap från världen över.
 

Varför gå med oss?
Gå med oss på Viltfrö och befinn dig i framkant av en bransch som ständigt utvecklas. Vi är inte nöjda med status quo – vi driver förändring och vi vill att du ska vara en del av det. Vårt engagemang för miljömässig hållbarhet, betoning på kundcentrerade lösningar och praktiskt engagemang för att tänja på tekniska gränser skiljer oss från resten. Med ett team dedikerat till spetskompetens och en företagskultur som värdesätter integritet och samarbete är detta inte bara ett jobb – det är en chans att göra skillnad samtidigt som du fördjupar dig i den senaste branschutvecklingen och positionerar dig själv som en ledare inom området.
 

Krav:
• Bakgrund eller utbildning inom Agronomi, Lantmästare, eller relevant branscherfarenhet föredras.
• Djup passion för hålbart jordbruk och orubbligt engagemang för spetskompetens är avgörande.
• Demonstrerad integritet, kundfokus och stark kommersiell medvetenhet.
• Behärskar både engelska och svenska flytande; kunskaper i finska och tyska är meriterande.
• Gärna beprövad meritlista inom affärsutveckling.
• Erfaren av intressenthantering.
• Entusiastisk över att ta tillvara möjligheter till tillväxt och ha modet att ta vara på viktiga ögonblick.
 

Förmåner och fördelar:
• Konkurrenskraftig lön
• Flexibla arbetstider med fokus på balans mellan arbete och privatliv
• Möjligheter till personlig och professionell utveckling
• En stödjande och samarbetande teammiljö
• Chansen att bli en del av ett företag som bygger en hållbar framtid för samhället
 

Redo att gå med oss?
Om du är redo att ta din karriär till nästa nivå och bli en del av ett företag som formar framtiden för jordbruket, vill vi höra från dig.


Om oss
Malmgård Riistesiemen är en ledande aktör inom utsädesindustrin, känd för att leverera högkvalitativa utsäden skräddarsydda för agronomisk excellens. Vårt dotterbolag, Viltfrö, med bas i Sverige, bidrar till att bredda vår räckvidd och vår kompetens. Med ömsesidigt engagemang för innovation och hållbarhet samarbetar Malmgård Riistesiemen och Viltfrö för att tillhandahålla lantbrukare med förstklassiga utsädeslösningar, främja motståndskraftiga skördar och miljövård. För mer information, vänligen besök vår hemsida via följande länk: Malmgård Viltfrö – Where the good things grow (viltfro.se)


Om Barona
Barona är en internationell koncern med kontor i 10 länder. I Sverige har vi kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Falun och Strömsund, men vi levererar kompetensförsörjningslösningar över hela landet. Vi erbjuder våra kunder ett visionärt och framåtblickande partnerskap, och våra anställda spännande möjligheter i alla skeden av sina karriärer.
https://barona.se/om-barona/

Ansök nu

Säljande Affärsutvecklare inom lantbruk

Lantmästare
Läs mer Mar 18
Säljande Affärsutevcklare inom Lantbruk på Viltfrö, del av finska Malmgård Riistasiemen
En spännande möjlighet för dig som är en passionerad och engagerad individ med en stark förståelse för jordbrukssektorn och en brinnande önskan att främja hållbarhet och innovation inom jordbruk.

Plats
Du arbetar mestadels bekvämt hemifrån men resande till kunders hemvist är en del av tjänsten. Våra kunder sträcker sig över Mellansverige och särskilt Skåne.
 

Brinner du för lantbruket och sugen på att forma framtiden för näringslivet i branschen?
På Viltfrö erbjuder vi inte bara ett jobb – vi erbjuder en möjlighet att fördjupa din kärlek till hållbart jordbruk med din förmåga att engagera dig i våra kunders vardag samt följa upp ny forskning kommer du att vara en klippa i våra kunders strävan till hållbart jordbruk. Vårt fokus går längre än att bara sälja produkter; vi är dedikerade till att banbryta nya tillvägagångssätt och tänja på tekniska gränser inom jordbrukssektorn. Som vår affärsutvecklare för Sverige kommer du att vara avgörande för att skapa och utöka vårt verksamhetsavtryck. Om du är exalterad över möjligheten att kombinera din passion för jordbruk med din talang för affärsutveckling, ta tag i hatten och gå med oss på Viltfrö. Låt oss tillsammans odla innovation och skörda framgång i den ständigt föränderliga jordbruksvärlden.
 

Möjligheten:
Som vår affärsutvecklare för Sverige kommer du att gå i spetsen för expansionen av vår verksamhet i Sverige och dra nytta av stödet och expertis från vår etablerade verksamhet i Finland. Ditt uppdrag? Driv tillväxt och främja varaktiga relationer med våra kunder. Men det är mer än bara försäljning – det handlar om att djupt förstå våra kunders behov, förutse deras utmaningar och överträffa deras förväntningar med skräddarsydda/fungerande lösningar. Med självständigheten att arbeta på distans och stödet av ett dedikerat team har du de verktyg och det stöd som krävs för att lyckas. Dina primära fokusområden kommer att omfatta Skåne och Mellansverige, vilket kräver regelbundna resor för att odla robusta förbindelser och partnerskap i dessa regioner. Din spetskompetens är förankrad i nordiskt klimat men byggs av kunskap från världen över.
 

Varför gå med oss?
Gå med oss på Viltfrö och befinn dig i framkant av en bransch som ständigt utvecklas. Vi är inte nöjda med status quo – vi driver förändring och vi vill att du ska vara en del av det. Vårt engagemang för miljömässig hållbarhet, betoning på kundcentrerade lösningar och praktiskt engagemang för att tänja på tekniska gränser skiljer oss från resten. Med ett team dedikerat till spetskompetens och en företagskultur som värdesätter integritet och samarbete är detta inte bara ett jobb – det är en chans att göra skillnad samtidigt som du fördjupar dig i den senaste branschutvecklingen och positionerar dig själv som en ledare inom området.
 

Krav:
• Bakgrund eller utbildning inom Agronomi, Lantmästare, eller relevant branscherfarenhet föredras.
• Djup passion för hålbart jordbruk och orubbligt engagemang för spetskompetens är avgörande.
• Demonstrerad integritet, kundfokus och stark kommersiell medvetenhet.
• Behärskar både engelska och svenska flytande; kunskaper i finska och tyska är meriterande.
• Gärna beprövad meritlista inom affärsutveckling.
• Erfaren av intressenthantering.
• Entusiastisk över att ta tillvara möjligheter till tillväxt och ha modet att ta vara på viktiga ögonblick.
 

Förmåner och fördelar:
• Konkurrenskraftig lön
• Flexibla arbetstider med fokus på balans mellan arbete och privatliv
• Möjligheter till personlig och professionell utveckling
• En stödjande och samarbetande teammiljö
• Chansen att bli en del av ett företag som bygger en hållbar framtid för samhället
 

Redo att gå med oss?
Om du är redo att ta din karriär till nästa nivå och bli en del av ett företag som formar framtiden för jordbruket, vill vi höra från dig.


Om oss
Malmgård Riistesiemen är en ledande aktör inom utsädesindustrin, känd för att leverera högkvalitativa utsäden skräddarsydda för agronomisk excellens. Vårt dotterbolag, Viltfrö, med bas i Sverige, bidrar till att bredda vår räckvidd och vår kompetens. Med ömsesidigt engagemang för innovation och hållbarhet samarbetar Malmgård Riistesiemen och Viltfrö för att tillhandahålla lantbrukare med förstklassiga utsädeslösningar, främja motståndskraftiga skördar och miljövård. För mer information, vänligen besök vår hemsida via följande länk: Malmgård Viltfrö – Where the good things grow (viltfro.se)


Om Barona
Barona är en internationell koncern med kontor i 10 länder. I Sverige har vi kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Falun och Strömsund, men vi levererar kompetensförsörjningslösningar över hela landet. Vi erbjuder våra kunder ett visionärt och framåtblickande partnerskap, och våra anställda spännande möjligheter i alla skeden av sina karriärer.
https://barona.se/om-barona/

Ansök nu

Säljande Affärsutvecklare inom lantbruk

Lantmästare
Läs mer Mar 18
Säljande Affärsutevcklare inom Lantbruk på Viltfrö, del av finska Malmgård Riistasiemen
En spännande möjlighet för dig som är en passionerad och engagerad individ med en stark förståelse för jordbrukssektorn och en brinnande önskan att främja hållbarhet och innovation inom jordbruk.

Plats
Du arbetar mestadels bekvämt hemifrån men resande till kunders hemvist är en del av tjänsten. Våra kunder sträcker sig över Mellansverige och särskilt Skåne.
 

Brinner du för lantbruket och sugen på att forma framtiden för näringslivet i branschen?
På Viltfrö erbjuder vi inte bara ett jobb – vi erbjuder en möjlighet att fördjupa din kärlek till hållbart jordbruk med din förmåga att engagera dig i våra kunders vardag samt följa upp ny forskning kommer du att vara en klippa i våra kunders strävan till hållbart jordbruk. Vårt fokus går längre än att bara sälja produkter; vi är dedikerade till att banbryta nya tillvägagångssätt och tänja på tekniska gränser inom jordbrukssektorn. Som vår affärsutvecklare för Sverige kommer du att vara avgörande för att skapa och utöka vårt verksamhetsavtryck. Om du är exalterad över möjligheten att kombinera din passion för jordbruk med din talang för affärsutveckling, ta tag i hatten och gå med oss på Viltfrö. Låt oss tillsammans odla innovation och skörda framgång i den ständigt föränderliga jordbruksvärlden.
 

Möjligheten:
Som vår affärsutvecklare för Sverige kommer du att gå i spetsen för expansionen av vår verksamhet i Sverige och dra nytta av stödet och expertis från vår etablerade verksamhet i Finland. Ditt uppdrag? Driv tillväxt och främja varaktiga relationer med våra kunder. Men det är mer än bara försäljning – det handlar om att djupt förstå våra kunders behov, förutse deras utmaningar och överträffa deras förväntningar med skräddarsydda/fungerande lösningar. Med självständigheten att arbeta på distans och stödet av ett dedikerat team har du de verktyg och det stöd som krävs för att lyckas. Dina primära fokusområden kommer att omfatta Skåne och Mellansverige, vilket kräver regelbundna resor för att odla robusta förbindelser och partnerskap i dessa regioner. Din spetskompetens är förankrad i nordiskt klimat men byggs av kunskap från världen över.
 

Varför gå med oss?
Gå med oss på Viltfrö och befinn dig i framkant av en bransch som ständigt utvecklas. Vi är inte nöjda med status quo – vi driver förändring och vi vill att du ska vara en del av det. Vårt engagemang för miljömässig hållbarhet, betoning på kundcentrerade lösningar och praktiskt engagemang för att tänja på tekniska gränser skiljer oss från resten. Med ett team dedikerat till spetskompetens och en företagskultur som värdesätter integritet och samarbete är detta inte bara ett jobb – det är en chans att göra skillnad samtidigt som du fördjupar dig i den senaste branschutvecklingen och positionerar dig själv som en ledare inom området.
 

Krav:
• Bakgrund eller utbildning inom Agronomi, Lantmästare, eller relevant branscherfarenhet föredras.
• Djup passion för hålbart jordbruk och orubbligt engagemang för spetskompetens är avgörande.
• Demonstrerad integritet, kundfokus och stark kommersiell medvetenhet.
• Behärskar både engelska och svenska flytande; kunskaper i finska och tyska är meriterande.
• Gärna beprövad meritlista inom affärsutveckling.
• Erfaren av intressenthantering.
• Entusiastisk över att ta tillvara möjligheter till tillväxt och ha modet att ta vara på viktiga ögonblick.
 

Förmåner och fördelar:
• Konkurrenskraftig lön
• Flexibla arbetstider med fokus på balans mellan arbete och privatliv
• Möjligheter till personlig och professionell utveckling
• En stödjande och samarbetande teammiljö
• Chansen att bli en del av ett företag som bygger en hållbar framtid för samhället
 

Redo att gå med oss?
Om du är redo att ta din karriär till nästa nivå och bli en del av ett företag som formar framtiden för jordbruket, vill vi höra från dig.


Om oss
Malmgård Riistesiemen är en ledande aktör inom utsädesindustrin, känd för att leverera högkvalitativa utsäden skräddarsydda för agronomisk excellens. Vårt dotterbolag, Viltfrö, med bas i Sverige, bidrar till att bredda vår räckvidd och vår kompetens. Med ömsesidigt engagemang för innovation och hållbarhet samarbetar Malmgård Riistesiemen och Viltfrö för att tillhandahålla lantbrukare med förstklassiga utsädeslösningar, främja motståndskraftiga skördar och miljövård. För mer information, vänligen besök vår hemsida via följande länk: Malmgård Viltfrö – Where the good things grow (viltfro.se)


Om Barona
Barona är en internationell koncern med kontor i 10 länder. I Sverige har vi kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Falun och Strömsund, men vi levererar kompetensförsörjningslösningar över hela landet. Vi erbjuder våra kunder ett visionärt och framåtblickande partnerskap, och våra anställda spännande möjligheter i alla skeden av sina karriärer.
https://barona.se/om-barona/

Ansök nu

Säljande Affärsutvecklare inom lantbruk

Lantmästare
Läs mer Mar 18
Säljande Affärsutevcklare inom Lantbruk på Viltfrö, del av finska Malmgård Riistasiemen
En spännande möjlighet för dig som är en passionerad och engagerad individ med en stark förståelse för jordbrukssektorn och en brinnande önskan att främja hållbarhet och innovation inom jordbruk.

Plats
Du arbetar mestadels bekvämt hemifrån men resande till kunders hemvist är en del av tjänsten. Våra kunder sträcker sig över Mellansverige och särskilt Skåne.
 

Brinner du för lantbruket och sugen på att forma framtiden för näringslivet i branschen?
På Viltfrö erbjuder vi inte bara ett jobb – vi erbjuder en möjlighet att fördjupa din kärlek till hållbart jordbruk med din förmåga att engagera dig i våra kunders vardag samt följa upp ny forskning kommer du att vara en klippa i våra kunders strävan till hållbart jordbruk. Vårt fokus går längre än att bara sälja produkter; vi är dedikerade till att banbryta nya tillvägagångssätt och tänja på tekniska gränser inom jordbrukssektorn. Som vår affärsutvecklare för Sverige kommer du att vara avgörande för att skapa och utöka vårt verksamhetsavtryck. Om du är exalterad över möjligheten att kombinera din passion för jordbruk med din talang för affärsutveckling, ta tag i hatten och gå med oss på Viltfrö. Låt oss tillsammans odla innovation och skörda framgång i den ständigt föränderliga jordbruksvärlden.
 

Möjligheten:
Som vår affärsutvecklare för Sverige kommer du att gå i spetsen för expansionen av vår verksamhet i Sverige och dra nytta av stödet och expertis från vår etablerade verksamhet i Finland. Ditt uppdrag? Driv tillväxt och främja varaktiga relationer med våra kunder. Men det är mer än bara försäljning – det handlar om att djupt förstå våra kunders behov, förutse deras utmaningar och överträffa deras förväntningar med skräddarsydda/fungerande lösningar. Med självständigheten att arbeta på distans och stödet av ett dedikerat team har du de verktyg och det stöd som krävs för att lyckas. Dina primära fokusområden kommer att omfatta Skåne och Mellansverige, vilket kräver regelbundna resor för att odla robusta förbindelser och partnerskap i dessa regioner. Din spetskompetens är förankrad i nordiskt klimat men byggs av kunskap från världen över.
 

Varför gå med oss?
Gå med oss på Viltfrö och befinn dig i framkant av en bransch som ständigt utvecklas. Vi är inte nöjda med status quo – vi driver förändring och vi vill att du ska vara en del av det. Vårt engagemang för miljömässig hållbarhet, betoning på kundcentrerade lösningar och praktiskt engagemang för att tänja på tekniska gränser skiljer oss från resten. Med ett team dedikerat till spetskompetens och en företagskultur som värdesätter integritet och samarbete är detta inte bara ett jobb – det är en chans att göra skillnad samtidigt som du fördjupar dig i den senaste branschutvecklingen och positionerar dig själv som en ledare inom området.
 

Krav:
• Bakgrund eller utbildning inom Agronomi, Lantmästare, eller relevant branscherfarenhet föredras.
• Djup passion för hålbart jordbruk och orubbligt engagemang för spetskompetens är avgörande.
• Demonstrerad integritet, kundfokus och stark kommersiell medvetenhet.
• Behärskar både engelska och svenska flytande; kunskaper i finska och tyska är meriterande.
• Gärna beprövad meritlista inom affärsutveckling.
• Erfaren av intressenthantering.
• Entusiastisk över att ta tillvara möjligheter till tillväxt och ha modet att ta vara på viktiga ögonblick.
 

Förmåner och fördelar:
• Konkurrenskraftig lön
• Flexibla arbetstider med fokus på balans mellan arbete och privatliv
• Möjligheter till personlig och professionell utveckling
• En stödjande och samarbetande teammiljö
• Chansen att bli en del av ett företag som bygger en hållbar framtid för samhället
 

Redo att gå med oss?
Om du är redo att ta din karriär till nästa nivå och bli en del av ett företag som formar framtiden för jordbruket, vill vi höra från dig.


Om oss
Malmgård Riistesiemen är en ledande aktör inom utsädesindustrin, känd för att leverera högkvalitativa utsäden skräddarsydda för agronomisk excellens. Vårt dotterbolag, Viltfrö, med bas i Sverige, bidrar till att bredda vår räckvidd och vår kompetens. Med ömsesidigt engagemang för innovation och hållbarhet samarbetar Malmgård Riistesiemen och Viltfrö för att tillhandahålla lantbrukare med förstklassiga utsädeslösningar, främja motståndskraftiga skördar och miljövård. För mer information, vänligen besök vår hemsida via följande länk: Malmgård Viltfrö – Where the good things grow (viltfro.se)


Om Barona
Barona är en internationell koncern med kontor i 10 länder. I Sverige har vi kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Falun och Strömsund, men vi levererar kompetensförsörjningslösningar över hela landet. Vi erbjuder våra kunder ett visionärt och framåtblickande partnerskap, och våra anställda spännande möjligheter i alla skeden av sina karriärer.
https://barona.se/om-barona/

Ansök nu

Säljande Affärsutvecklare inom lantbruk

Lantmästare
Läs mer Mar 18
Säljande Affärsutevcklare inom Lantbruk på Viltfrö, del av finska Malmgård Riistasiemen
En spännande möjlighet för dig som är en passionerad och engagerad individ med en stark förståelse för jordbrukssektorn och en brinnande önskan att främja hållbarhet och innovation inom jordbruk.

Plats
Du arbetar mestadels bekvämt hemifrån men resande till kunders hemvist är en del av tjänsten. Våra kunder sträcker sig över Mellansverige och särskilt Skåne.
 

Brinner du för lantbruket och sugen på att forma framtiden för näringslivet i branschen?
På Viltfrö erbjuder vi inte bara ett jobb – vi erbjuder en möjlighet att fördjupa din kärlek till hållbart jordbruk med din förmåga att engagera dig i våra kunders vardag samt följa upp ny forskning kommer du att vara en klippa i våra kunders strävan till hållbart jordbruk. Vårt fokus går längre än att bara sälja produkter; vi är dedikerade till att banbryta nya tillvägagångssätt och tänja på tekniska gränser inom jordbrukssektorn. Som vår affärsutvecklare för Sverige kommer du att vara avgörande för att skapa och utöka vårt verksamhetsavtryck. Om du är exalterad över möjligheten att kombinera din passion för jordbruk med din talang för affärsutveckling, ta tag i hatten och gå med oss på Viltfrö. Låt oss tillsammans odla innovation och skörda framgång i den ständigt föränderliga jordbruksvärlden.
 

Möjligheten:
Som vår affärsutvecklare för Sverige kommer du att gå i spetsen för expansionen av vår verksamhet i Sverige och dra nytta av stödet och expertis från vår etablerade verksamhet i Finland. Ditt uppdrag? Driv tillväxt och främja varaktiga relationer med våra kunder. Men det är mer än bara försäljning – det handlar om att djupt förstå våra kunders behov, förutse deras utmaningar och överträffa deras förväntningar med skräddarsydda/fungerande lösningar. Med självständigheten att arbeta på distans och stödet av ett dedikerat team har du de verktyg och det stöd som krävs för att lyckas. Dina primära fokusområden kommer att omfatta Skåne och Mellansverige, vilket kräver regelbundna resor för att odla robusta förbindelser och partnerskap i dessa regioner. Din spetskompetens är förankrad i nordiskt klimat men byggs av kunskap från världen över.
 

Varför gå med oss?
Gå med oss på Viltfrö och befinn dig i framkant av en bransch som ständigt utvecklas. Vi är inte nöjda med status quo – vi driver förändring och vi vill att du ska vara en del av det. Vårt engagemang för miljömässig hållbarhet, betoning på kundcentrerade lösningar och praktiskt engagemang för att tänja på tekniska gränser skiljer oss från resten. Med ett team dedikerat till spetskompetens och en företagskultur som värdesätter integritet och samarbete är detta inte bara ett jobb – det är en chans att göra skillnad samtidigt som du fördjupar dig i den senaste branschutvecklingen och positionerar dig själv som en ledare inom området.
 

Krav:
• Bakgrund eller utbildning inom Agronomi, Lantmästare, eller relevant branscherfarenhet föredras.
• Djup passion för hålbart jordbruk och orubbligt engagemang för spetskompetens är avgörande.
• Demonstrerad integritet, kundfokus och stark kommersiell medvetenhet.
• Behärskar både engelska och svenska flytande; kunskaper i finska och tyska är meriterande.
• Gärna beprövad meritlista inom affärsutveckling.
• Erfaren av intressenthantering.
• Entusiastisk över att ta tillvara möjligheter till tillväxt och ha modet att ta vara på viktiga ögonblick.
 

Förmåner och fördelar:
• Konkurrenskraftig lön
• Flexibla arbetstider med fokus på balans mellan arbete och privatliv
• Möjligheter till personlig och professionell utveckling
• En stödjande och samarbetande teammiljö
• Chansen att bli en del av ett företag som bygger en hållbar framtid för samhället
 

Redo att gå med oss?
Om du är redo att ta din karriär till nästa nivå och bli en del av ett företag som formar framtiden för jordbruket, vill vi höra från dig.


Om oss
Malmgård Riistesiemen är en ledande aktör inom utsädesindustrin, känd för att leverera högkvalitativa utsäden skräddarsydda för agronomisk excellens. Vårt dotterbolag, Viltfrö, med bas i Sverige, bidrar till att bredda vår räckvidd och vår kompetens. Med ömsesidigt engagemang för innovation och hållbarhet samarbetar Malmgård Riistesiemen och Viltfrö för att tillhandahålla lantbrukare med förstklassiga utsädeslösningar, främja motståndskraftiga skördar och miljövård. För mer information, vänligen besök vår hemsida via följande länk: Malmgård Viltfrö – Where the good things grow (viltfro.se)


Om Barona
Barona är en internationell koncern med kontor i 10 länder. I Sverige har vi kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Falun och Strömsund, men vi levererar kompetensförsörjningslösningar över hela landet. Vi erbjuder våra kunder ett visionärt och framåtblickande partnerskap, och våra anställda spännande möjligheter i alla skeden av sina karriärer.
https://barona.se/om-barona/

Ansök nu