Malmö: Customer Service Coordinator - extrajobb

Hitta ansökningsinfo om jobbet Customer Service Coordinator - extrajobb i Malmö. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Malmö inom den kategorin.

Publicerad: 2021-08-17 // Varaktighet: Deltid

Skånemejeriers Customer Service-team söker dig som önskar ett varierande extrajobb!

Om företaget
Skånemejerier är Sveriges näst största mejeriföretag och verksamheten består i huvudsak av produktion och försäljning av mejeriprodukter (färskvaror och ost) samt fruktdrycker. Bland varumärkena finns Skånemejerier, Bravo, Allerum, Hjordnära, Åsens och Lindahls. Vi har fyra anläggningar i södra Sverige och tjänsten är placerad i Malmö där vi har vårt Customer Service team.

Sedan 2012 ingår Skånemejerier i franska Groupe Lactalis-koncernen, världens största ostproducent och en av världens största mejerikoncernern.

Huvudsakliga arbetsuppgifter
Customer Service främsta funktion är att vara en kontakt mellan Skånemejerier och våra kunder.

Du blir en del av ett team på 10 kollegor och får möjlighet att skapa kontaktytor såväl inom som utanför företaget.

Dina huvudsakliga arbetsuppgifter innefattar att

- handlägga kundärenden, att ta emot och registrera kunders beställningar samt att svara på frågor kring våra produkter
- bygga kundrelationer
- hantera reklamationer
- hantera så väl interna som kundrelaterade problem


Tjänsten är en tidsbegränsad anställning med 2-3 schemalagda dagar i veckan, med möjlighet till ytterligare arbete vid behov. Kundserviceavdelningen är bemannad 7 dagar i veckan så återkommande helgarbete ingår.

Vem söker vi?
Vi söker dig som har utbildning på minst gymnasienivå. Du tycker om att arbeta med service och administration och strävar efter att ge förstklassig service, är professionell i alla kundkontakter och inger förtroende, även i stressade situationer. Det är viktigt att du behärskar svenska i tal och skrift. Då en del kommunikation sker på engelska är det även en fördel om du även känner dig bekväm med att uttrycka dig på engelska. Vi ser gärna att du har erfarenhet av kundservicearbete. Har du dessutom erfarenhet av att jobba i M3 eller motsvarande affärssystem så är det en merit liksom erfarenhet inom logistik- eller livsmedelsbranschen. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet.

Då möjligheterna till arbete kan variera vecka från vecka så värderar vi flexibilitet högt.

Våra värdeord
Skånemejeriers arbete grundar sig i ledorden engagemang, ambition och enkelhet. Vi strävar efter gemensamma och individuella prestationer som utvecklar både företaget och människor. Vi agerar som entreprenörer, är ansvarstagande och lojala och vi är tillgängliga, prestigelösa, öppna och pragmatiska.

Vad erbjuder företaget dig?
Skånemejerier är en del av Lactalis Group som har produktion i ett femtiotal länder på fyra kontinenter. Det ger våra medarbetare tillgång till en stor bredd av kompetensutveckling och möjligheten att bygga internationella kontaktnätverk. Bredden i vår verksamhet gör också att vi kan erbjuda utvecklingsmöjligheter inom allt från produktion till ekonomi och marknadsföring, på både lokal och internationell nivå.

Information och ansökan
Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Rebecka Bergsjö, Customer Service Manager: Rebecka.Bergsjo@skanemejerier.se eller 040-619 3251

Vid frågor om rekryteringsprocessen är du välkommen att kontakta Hanna-Beata Christensson, HR Business Partner: Hanna-Beata.Christensson@skanemejerier.se eller 040-6193009

Låter det som en spännande tjänst och du har de erfarenheter vi söker så tveka inte att höra av dig med din ansökan genom att klicka på "Skicka ansökan" (högst upp och längst ned i annonsen).

I denna rekrytering arbetar vi med löpande urval. Vi ber dig därför att ansöka så snart som möjligt dock senast 5 september 2021.

---------------------------------------------------------------------------------- På Skånemejerier arbetar vi för en säker, god och drogfri arbetsmiljö. Externa slutkandidater till tjänsten kommer därför att bli ombedda att presentera ett utdrag ur belastningsregistret, genomföra ett drogtest samt i förekommande fall erbjudas hälsoundersökning på vår Företagshälsovård. Som en del i vårt förebyggande arbete så genomför vi kontinuerligt slumpvisa alkohol- och drogtester.

Alla platsannonser →

Andra jobb i Malmö som Kundtjänstmedarbetare

Nedan visas andra jobb i Malmö som Kundtjänstmedarbetare.

Securitas söker en kundserviceadministratör

Läs mer Mar 28
Nytt
Nu har du chansen att söka tjänsten som kundtjänstadministratör till Securitas! Är du en glädjespridare som brinner för att ge service utöver det vanliga och som besitter administrativa skills? Är du även riskmedveten som person och en lagspelare? Då kan det här vara en tjänst för dig!
OM SECURITAS
”I över 85 år har vi på Securitas sett till att människor känner sig trygga i sin vardag. Åren ger oss erfarenhet och kompetens som vi behöver när vi nu blickar framåt. För vi är övertygade om att den trygghet och säkerhet som vi står för kommer att vara viktigare än någonsin i framtiden. Numera har vi kollegor över hela världen. Det betyder att vi har samlat ännu mer kompetens och kunskap inom Securitas. Och som Sveriges största arbetsgivare i vår bransch kan vi erbjuda dig utvecklingsmöjligheter och variation som få andra företag kan. Du tar hand om människors säkerhet Securitas tar hand om dig.”
OM TJÄNSTEN
I rollen som kundtjänstadministratör innebär det ett tätt samarbete med kunder och säljare. Du kommer även samarbeta nära med dina kollegor i samma team, som arbetar både på plats och på andra kontor runt om i landet. Mer specifikt kommer du hantera registreringar/ ändringar av avtal och fakturor där du arbetar för att kvalitetssäkra/upptäcka eventuella fel och åtgärda dessa. Det tillkommer även kundkontakt/kundservice samt övriga kundtjänstadministrativa arbetsuppgifter. Securitas vill vara i framkant när det kommer till branschen och i denna roll som kundtjänstadministratör kommer du ha en stor påverkan på detta genom den dagliga kontakten med kunder, säljare och kollegor.För anställning inom Securitas Sverige AB krävs det att du blir godkänd av Länsstyrelsen för anställning i auktoriserat bevakningsföretag (företaget gör den ansökan). Vid utvärdering av sökande till tjänsten kommer även urvalstester att användas.
VEM ÄR DU?
För att lyckas i den här rollen ser vi att du är serviceinriktad som person och har erfarenhet eller ett intresse för administration. Du har ett öga för detaljer och en bra helhetssyn och trivs bra att arbeta både självständigt och i grupp. Vi ser även att du har ett ekonomiintresse och är strukturerad samt ansvarstagande i det dagliga arbetet där du tilltalas av en föränderlig miljö. Slutligen ser vi att du har en positiv inställning med skinn på näsan. Kunskaper kring användandet av Lime och Dynamics 365 och tidigare erfarenhet inom kundservice är meriterande. VI SÖKER DIG SOM:
Har en gymnasial utbildning
Obehindrat behärskar svenska och engelska i tal och skrift
Har en god dator- och systemvana
Har en hög säkerhetsmedvetenhet

PRAKTISK INFORMATION Arbetsgivare: WorkzUppdragsgivare: SecuritasStart: Enligt överenskommelse Omfattning: Heltidsanställning med sex månaders vikariatLön: Individuell lönesättning, kollektivavtal tillämpas Placering: Malmö Arbetstider: Måndag-fredag 08:00-16:30VI ERBJUDER DIG
Workz är specialister på kundservice. Som anställd hos oss får du en rejäl grundutbildning, därefter löpande träning och utbildning inom olika delar av kundservice som kommunikation, kundhantering och affärsmässighet. Efter genomförd utbildning blir du certifierad i kundservice. Vårt erbjudande till dig som anställd hos Workz inkluderar utöver kollektivavtalsenliga villkor en dedikerad operativ chefsom utbildar, utvecklar och finns tillgänglig för dig som konsult hos oss.
Ansökan: Sök tjänsten via vår hemsida, längst ner i annonsen. Vi genomför tester som första steg i rekryteringen. Testet skickas till din mail direkt efter ansökan och behöver slutföras, för att bli en aktuell kandidat.Kontakt: Vid frågor, kontakta vårt rekryteringsteam på rekrytering@workz.se

Ansök nu

Securitas söker en kundserviceadministratör

Läs mer Mar 28
Nytt
Nu har du chansen att söka tjänsten som kundtjänstadministratör till Securitas! Är du en glädjespridare som brinner för att ge service utöver det vanliga och som besitter administrativa skills? Är du även riskmedveten som person och en lagspelare? Då kan det här vara en tjänst för dig!
OM SECURITAS
”I över 85 år har vi på Securitas sett till att människor känner sig trygga i sin vardag. Åren ger oss erfarenhet och kompetens som vi behöver när vi nu blickar framåt. För vi är övertygade om att den trygghet och säkerhet som vi står för kommer att vara viktigare än någonsin i framtiden. Numera har vi kollegor över hela världen. Det betyder att vi har samlat ännu mer kompetens och kunskap inom Securitas. Och som Sveriges största arbetsgivare i vår bransch kan vi erbjuda dig utvecklingsmöjligheter och variation som få andra företag kan. Du tar hand om människors säkerhet Securitas tar hand om dig.”
OM TJÄNSTEN
I rollen som kundtjänstadministratör innebär det ett tätt samarbete med kunder och säljare. Du kommer även samarbeta nära med dina kollegor i samma team, som arbetar både på plats och på andra kontor runt om i landet. Mer specifikt kommer du hantera registreringar/ ändringar av avtal och fakturor där du arbetar för att kvalitetssäkra/upptäcka eventuella fel och åtgärda dessa. Det tillkommer även kundkontakt/kundservice samt övriga kundtjänstadministrativa arbetsuppgifter. Securitas vill vara i framkant när det kommer till branschen och i denna roll som kundtjänstadministratör kommer du ha en stor påverkan på detta genom den dagliga kontakten med kunder, säljare och kollegor.För anställning inom Securitas Sverige AB krävs det att du blir godkänd av Länsstyrelsen för anställning i auktoriserat bevakningsföretag (företaget gör den ansökan). Vid utvärdering av sökande till tjänsten kommer även urvalstester att användas.
VEM ÄR DU?
För att lyckas i den här rollen ser vi att du är serviceinriktad som person och har erfarenhet eller ett intresse för administration. Du har ett öga för detaljer och en bra helhetssyn och trivs bra att arbeta både självständigt och i grupp. Vi ser även att du har ett ekonomiintresse och är strukturerad samt ansvarstagande i det dagliga arbetet där du tilltalas av en föränderlig miljö. Slutligen ser vi att du har en positiv inställning med skinn på näsan. Kunskaper kring användandet av Lime och Dynamics 365 och tidigare erfarenhet inom kundservice är meriterande. VI SÖKER DIG SOM:
Har en gymnasial utbildning
Obehindrat behärskar svenska och engelska i tal och skrift
Har en god dator- och systemvana
Har en hög säkerhetsmedvetenhet

PRAKTISK INFORMATION Arbetsgivare: WorkzUppdragsgivare: SecuritasStart: Enligt överenskommelse Omfattning: Heltidsanställning med sex månaders vikariatLön: Individuell lönesättning, kollektivavtal tillämpas Placering: Malmö Arbetstider: Måndag-fredag 08:00-16:30VI ERBJUDER DIG
Workz är specialister på kundservice. Som anställd hos oss får du en rejäl grundutbildning, därefter löpande träning och utbildning inom olika delar av kundservice som kommunikation, kundhantering och affärsmässighet. Efter genomförd utbildning blir du certifierad i kundservice. Vårt erbjudande till dig som anställd hos Workz inkluderar utöver kollektivavtalsenliga villkor en dedikerad operativ chefsom utbildar, utvecklar och finns tillgänglig för dig som konsult hos oss.
Ansökan: Sök tjänsten via vår hemsida, längst ner i annonsen. Vi genomför tester som första steg i rekryteringen. Testet skickas till din mail direkt efter ansökan och behöver slutföras, för att bli en aktuell kandidat.Kontakt: Vid frågor, kontakta vårt rekryteringsteam på rekrytering@workz.se

Ansök nu

Securitas söker en kundserviceadministratör

Läs mer Mar 28
Nytt
Nu har du chansen att söka tjänsten som kundtjänstadministratör till Securitas! Är du en glädjespridare som brinner för att ge service utöver det vanliga och som besitter administrativa skills? Är du även riskmedveten som person och en lagspelare? Då kan det här vara en tjänst för dig!
OM SECURITAS
”I över 85 år har vi på Securitas sett till att människor känner sig trygga i sin vardag. Åren ger oss erfarenhet och kompetens som vi behöver när vi nu blickar framåt. För vi är övertygade om att den trygghet och säkerhet som vi står för kommer att vara viktigare än någonsin i framtiden. Numera har vi kollegor över hela världen. Det betyder att vi har samlat ännu mer kompetens och kunskap inom Securitas. Och som Sveriges största arbetsgivare i vår bransch kan vi erbjuda dig utvecklingsmöjligheter och variation som få andra företag kan. Du tar hand om människors säkerhet Securitas tar hand om dig.”
OM TJÄNSTEN
I rollen som kundtjänstadministratör innebär det ett tätt samarbete med kunder och säljare. Du kommer även samarbeta nära med dina kollegor i samma team, som arbetar både på plats och på andra kontor runt om i landet. Mer specifikt kommer du hantera registreringar/ ändringar av avtal och fakturor där du arbetar för att kvalitetssäkra/upptäcka eventuella fel och åtgärda dessa. Det tillkommer även kundkontakt/kundservice samt övriga kundtjänstadministrativa arbetsuppgifter. Securitas vill vara i framkant när det kommer till branschen och i denna roll som kundtjänstadministratör kommer du ha en stor påverkan på detta genom den dagliga kontakten med kunder, säljare och kollegor.För anställning inom Securitas Sverige AB krävs det att du blir godkänd av Länsstyrelsen för anställning i auktoriserat bevakningsföretag (företaget gör den ansökan). Vid utvärdering av sökande till tjänsten kommer även urvalstester att användas.
VEM ÄR DU?
För att lyckas i den här rollen ser vi att du är serviceinriktad som person och har erfarenhet eller ett intresse för administration. Du har ett öga för detaljer och en bra helhetssyn och trivs bra att arbeta både självständigt och i grupp. Vi ser även att du har ett ekonomiintresse och är strukturerad samt ansvarstagande i det dagliga arbetet där du tilltalas av en föränderlig miljö. Slutligen ser vi att du har en positiv inställning med skinn på näsan. Kunskaper kring användandet av Lime och Dynamics 365 och tidigare erfarenhet inom kundservice är meriterande. VI SÖKER DIG SOM:
Har en gymnasial utbildning
Obehindrat behärskar svenska och engelska i tal och skrift
Har en god dator- och systemvana
Har en hög säkerhetsmedvetenhet

PRAKTISK INFORMATION Arbetsgivare: WorkzUppdragsgivare: SecuritasStart: Enligt överenskommelse Omfattning: Heltidsanställning med sex månaders vikariatLön: Individuell lönesättning, kollektivavtal tillämpas Placering: Malmö Arbetstider: Måndag-fredag 08:00-16:30VI ERBJUDER DIG
Workz är specialister på kundservice. Som anställd hos oss får du en rejäl grundutbildning, därefter löpande träning och utbildning inom olika delar av kundservice som kommunikation, kundhantering och affärsmässighet. Efter genomförd utbildning blir du certifierad i kundservice. Vårt erbjudande till dig som anställd hos Workz inkluderar utöver kollektivavtalsenliga villkor en dedikerad operativ chefsom utbildar, utvecklar och finns tillgänglig för dig som konsult hos oss.
Ansökan: Sök tjänsten via vår hemsida, längst ner i annonsen. Vi genomför tester som första steg i rekryteringen. Testet skickas till din mail direkt efter ansökan och behöver slutföras, för att bli en aktuell kandidat.Kontakt: Vid frågor, kontakta vårt rekryteringsteam på rekrytering@workz.se

Ansök nu

Securitas söker en kundserviceadministratör

Läs mer Mar 25
Nu har du chansen att söka tjänsten som kundtjänstadministratör till Securitas! Är du en glädjespridare som brinner för att ge service utöver det vanliga och som besitter administrativa skills? Är du även riskmedveten som person och en lagspelare? Då kan det här vara en tjänst för dig!

OM SECURITAS

I över 85 år har vi på Securitas sett till att människor känner sig trygga i sin vardag. Åren ger oss erfarenhet och kompetens som vi behöver när vi nu blickar framåt. För vi är övertygade om att den trygghet och säkerhet som vi står för kommer att vara viktigare än någonsin i framtiden. Numera har vi kollegor över hela världen. Det betyder att vi har samlat ännu mer kompetens och kunskap inom Securitas. Och som Sveriges största arbetsgivare i vår bransch kan vi erbjuda dig utvecklingsmöjligheter och variation som få andra företag kan. Du tar hand om människors säkerhet Securitas tar hand om dig.”

OM TJÄNSTEN

I rollen som kundtjänstadministratör innebär det ett tätt samarbete med kunder och säljare. Du kommer även samarbeta nära med dina kollegor i samma team, som arbetar både på plats och på andra kontor runt om i landet. Mer specifikt kommer du hantera registreringar/ ändringar av avtal och fakturor där du arbetar för att kvalitetssäkra/upptäcka eventuella fel och åtgärda dessa. Det tillkommer även kundkontakt/kundservice samt övriga kundtjänstadministrativa arbetsuppgifter. Securitas vill vara i framkant när det kommer till branschen och i denna roll som kundtjänstadministratör kommer du ha en stor påverkan på detta genom den dagliga kontakten med kunder, säljare och kollegor.

För anställning inom Securitas Sverige AB krävs det att du blir godkänd av Länsstyrelsen för anställning i auktoriserat bevakningsföretag (företaget gör den ansökan). Vid utvärdering av sökande till tjänsten kommer även urvalstester att användas.

VEM ÄR DU?

För att lyckas i den här rollen ser vi att du är serviceinriktad som person och har erfarenhet eller ett intresse för administration. Du har ett öga för detaljer och en bra helhetssyn och trivs bra att arbeta både självständigt och i grupp. Vi ser även att du har ett ekonomiintresse och är strukturerad samt ansvarstagande i det dagliga arbetet där du tilltalas av en föränderlig miljö. Slutligen ser vi att du har en positiv inställning med skinn på näsan.

Kunskaper kring användandet av Lime och Dynamics 365 och tidigare erfarenhet inom kundservice är meriterande.

VI SÖKER DIG SOM:

- Har en gymnasial utbildning

- Obehindrat behärskar svenska och engelska i tal och skrift

- Har en god dator- och systemvana

- Har en hög säkerhetsmedvetenhet

PRAKTISK INFORMATION

Arbetsgivare: Workz
Uppdragsgivare: Securitas
Start: Enligt överenskommelse
Omfattning: Heltidsanställning med sex månaders vikariat
Lön: Individuell lönesättning, kollektivavtal tillämpas
Placering: Malmö
Arbetstider: Måndag-fredag 08:00-16:30

VI ERBJUDER DIG

Workz är specialister på kundservice. Som anställd hos oss får du en rejäl grundutbildning, därefter löpande träning och utbildning inom olika delar av kundservice som kommunikation, kundhantering och affärsmässighet. Efter genomförd utbildning blir du certifierad i kundservice. Vårt erbjudande till dig som anställd hos Workz inkluderar utöver kollektivavtalsenliga villkor en dedikerad operativ chef som utbildar, utvecklar och finns tillgänglig för dig som konsult hos oss.

Ansökan: Sök tjänsten via vår hemsida, längst ner i annonsen.
Vi genomför tester som första steg i rekryteringen. Testet skickas till din mail direkt efter ansökan och behöver slutföras, för att bli en aktuell kandidat.

Kontakt: Vid frågor, kontakta vårt rekryteringsteam på rekrytering@workz.se

Ansök nu

Securitas söker en kundserviceadministratör

Läs mer Mar 26
Nu har du chansen att söka tjänsten som kundtjänstadministratör till Securitas! Är du en glädjespridare som brinner för att ge service utöver det vanliga och som besitter administrativa skills? Är du även riskmedveten som person och en lagspelare? Då kan det här vara en tjänst för dig!

OM SECURITAS

I över 85 år har vi på Securitas sett till att människor känner sig trygga i sin vardag. Åren ger oss erfarenhet och kompetens som vi behöver när vi nu blickar framåt. För vi är övertygade om att den trygghet och säkerhet som vi står för kommer att vara viktigare än någonsin i framtiden. Numera har vi kollegor över hela världen. Det betyder att vi har samlat ännu mer kompetens och kunskap inom Securitas. Och som Sveriges största arbetsgivare i vår bransch kan vi erbjuda dig utvecklingsmöjligheter och variation som få andra företag kan. Du tar hand om människors säkerhet Securitas tar hand om dig.”

OM TJÄNSTEN

I rollen som kundtjänstadministratör innebär det ett tätt samarbete med kunder och säljare. Du kommer även samarbeta nära med dina kollegor i samma team, som arbetar både på plats och på andra kontor runt om i landet. Mer specifikt kommer du hantera registreringar/ ändringar av avtal och fakturor där du arbetar för att kvalitetssäkra/upptäcka eventuella fel och åtgärda dessa. Det tillkommer även kundkontakt/kundservice samt övriga kundtjänstadministrativa arbetsuppgifter. Securitas vill vara i framkant när det kommer till branschen och i denna roll som kundtjänstadministratör kommer du ha en stor påverkan på detta genom den dagliga kontakten med kunder, säljare och kollegor.

För anställning inom Securitas Sverige AB krävs det att du blir godkänd av Länsstyrelsen för anställning i auktoriserat bevakningsföretag (företaget gör den ansökan). Vid utvärdering av sökande till tjänsten kommer även urvalstester att användas.

VEM ÄR DU?

För att lyckas i den här rollen ser vi att du är serviceinriktad som person och har erfarenhet eller ett intresse för administration. Du har ett öga för detaljer och en bra helhetssyn och trivs bra att arbeta både självständigt och i grupp. Vi ser även att du har ett ekonomiintresse och är strukturerad samt ansvarstagande i det dagliga arbetet där du tilltalas av en föränderlig miljö. Slutligen ser vi att du har en positiv inställning med skinn på näsan.

Kunskaper kring användandet av Lime och Dynamics 365 och tidigare erfarenhet inom kundservice är meriterande.

VI SÖKER DIG SOM:

- Har en gymnasial utbildning

- Obehindrat behärskar svenska och engelska i tal och skrift

- Har en god dator- och systemvana

- Har en hög säkerhetsmedvetenhet

PRAKTISK INFORMATION

Arbetsgivare: Workz
Uppdragsgivare: Securitas
Start: Enligt överenskommelse
Omfattning: Heltidsanställning med sex månaders vikariat
Lön: Individuell lönesättning, kollektivavtal tillämpas
Placering: Malmö
Arbetstider: Måndag-fredag 08:00-16:30

VI ERBJUDER DIG

Workz är specialister på kundservice. Som anställd hos oss får du en rejäl grundutbildning, därefter löpande träning och utbildning inom olika delar av kundservice som kommunikation, kundhantering och affärsmässighet. Efter genomförd utbildning blir du certifierad i kundservice. Vårt erbjudande till dig som anställd hos Workz inkluderar utöver kollektivavtalsenliga villkor en dedikerad operativ chef som utbildar, utvecklar och finns tillgänglig för dig som konsult hos oss.

Ansökan: Sök tjänsten via vår hemsida, längst ner i annonsen.
Vi genomför tester som första steg i rekryteringen. Testet skickas till din mail direkt efter ansökan och behöver slutföras, för att bli en aktuell kandidat.

Kontakt: Vid frågor, kontakta vårt rekryteringsteam på rekrytering@workz.se

Ansök nu

Andra jobb i Malmö från Skånemejerier Försäljning AB

Nedan visas andra jobb i Malmö från Skånemejerier Försäljning AB .

Laborant för nattskift till Malmö Mejeri

Laboratorietekniker, kemi
Läs mer Mar 22
Skånemejerier är det ledande mejeriföretaget i södra Sverige, en utmanare nationellt och dessutom en del av världens största mejerikoncern Lactalis.

Vägledda av ambition, engagemang och enkelhet arbetar alla våra medarbetare mot samma mål - att utveckla och producera riktigt bra mat som både smakar och gör gott.

Vår vision är att bli Sveriges mest hållbara mejeri, och då handlar det inte bara om att erbjuda produkter som är bra för både människa och miljö, utan också om att vara en hållbar arbetsplats. Hos oss får du möjlighet att utvecklas, växa och påverka vår gemensamma väg framåt.


Huvudsakliga arbetsuppgifter
Laboratoriet utför en mängd olika fysikaliska, kemiska, och mikrobiologiska analyser för att i slutändan kunna säkerställa livsmedelssäkerhet och produktkvalitet. Förutom analyser utför laboratoriet också en del provtagning ute i produktionslokalerna.

Vårt team på laboratoriet består av en laboratoriechef, en laboratoriekoordinator, en laboratoriespecialist och 10 laboranter. Nattetid kommer ni att vara två personer på plats.

Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att vara:

- Provtagning i mejeriets olika avdelningar
- Analysarbete med avseende på både fysikaliska, kemiska och mikrobiologiska parametrar
- Avläsning, bedömning och rapportering. Alla analyssvar rapporteras i LabMaster samt sammanställs och skickas till produktionen.
- Kvalitetskontroller av analysmetoderna

Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid med placering på vårt mejeri i Malmö. Då vi har produktion dygnet runt behöver vi även bemanna laboratoriet nattetid. Den här tjänsten innebär därför nattarbete ungefär 75% av arbetstiden och resterande 25% av arbetstiden är förlagd på dagtid. Även helgarbete förekommer.


Vem söker vi?
För att trivas och lyckas i den här tjänsten tror vi att du är noggrann, strukturerad och kvalitetsmedveten i ditt arbete. Du är en lagspelare som trivs med att samarbeta tillsammans med andra, men som också kan arbeta självgående, se möjligheter och ta egna initiativ. Du är stresstålig, flexibel och beredd att anpassa dig efter produktionens svängningar. Det är viktigt att du har förmågan att snabbt återgå till en arbetsuppgift trots att du blir avbruten. Vi tror också att du är van att noggrant och effektivt mata in information via dator. I rollen är det viktigt att du har god förmåga att känna smaknyanser och urskilja färger.

Vi ser också gärna att du har:

- Högskoleutbildning inom livsmedel, kemi, biologi eller biomedicin, alternativt erfarenhet av laborativt arbete och en vilja att lära.
- God datorvana, främst inom Excel
- Goda språkkunskaper i svenska och engelska.

Våra värdeord
Skånemejeriers arbete grundar sig i ledorden engagemang, ambition och enkelhet. Vi strävar efter gemensamma och individuella prestationer som utvecklar både företaget och människor. Vi agerar som entreprenörer, är ansvarstagande och lojala och vi är tillgängliga, prestigelösa, öppna och pragmatiska.



Vad erbjuder företaget dig?
Skånemejerier är en del av Lactalis Group som har produktion i ett femtiotal länder på fyra kontinenter. Det ger våra medarbetare tillgång till en stor bredd av kompetensutveckling och möjligheten att bygga internationella kontaktnätverk. Bredden i vår verksamhet gör också att vi kan erbjuda utvecklingsmöjligheter inom allt från produktion till ekonomi och marknadsföring, på både lokal och internationell nivå.



Information och ansökan
Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta:
Ebba Blixth, Laboratoriechef
040-619 31 81
ebba.blixth@skanemejerier.se

Vid frågor om rekryteringsprocessen är du välkommen att kontakta:
Astrid Nordén, HR Partner
040-619 30 18
astrid.norden@skanemejerier.se

Har du frågor till vår fackliga representant, kontakta:
Lotta Bjurstål, ordförande Unionen, via lotta.bjurstal@skanemejerier.se

Roger Kreü, ordförande Ledarna, via roger.kreu@skanemejerier.se.

I denna rekrytering arbetar vi med löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Vi tar inte emot ansökningar via mail. Vi ber dig därför att ansöka via formuläret nedan så snart som möjligt dock senast 2024-04-20.

----------------------------------------------------------------------------------
På Skånemejerier arbetar vi för en säker, god och drogfri arbetsmiljö. Externa slutkandidater till tjänsten kommer därför att bli ombedda att presentera ett utdrag ur belastningsregistret, genomföra ett drogtest samt i förekommande fall erbjudas hälsoundersökning på vår Företagshälsovård. Som en del i vårt förebyggande arbete så genomför vi kontinuerligt slumpvisa alkohol och drogtester.

Ansök nu

Lastbilschaufför

Distributionsförare
Läs mer Feb 22
Skånemejerier är det ledande mejeriföretaget i södra Sverige, en utmanare nationellt och dessutom en del av världens största mejerikoncern Lactalis.

Vägledda av ambition, engagemang och enkelhet arbetar alla våra medarbetare mot samma mål - att utveckla och producera riktigt bra mat som både smakar och gör gott.

Vår vision är att bli Sveriges mest hållbara mejeri, och då handlar det inte bara om att erbjuda produkter som är bra för både människa och miljö, utan också om att vara en hållbar arbetsplats. Hos oss får du möjlighet att utvecklas, växa och påverka vår gemensamma väg framåt.



Om rollen
Vi söker en driven lastbilschaufför som vill vara en del av vårt dynamiska team inom mejeridistribution. Som distributionschaufför spelar du en nyckelroll i att leverera högkvalitativa mejeriprodukt till våra kunder. Om du har erfarenhet av att köra distributionsbilar med bakgavellyft, är det här en fantastisk möjlighet för dig!

Huvudsakliga arbetsuppgifter

- Körning av distributionsbil, både C och CE med bakgavellyft för att säkerställa smidiga och punktliga leveranser av våra mejeriprodukter

- Hantering av gods med noggrannhet och säkerställande av korrekt lastning och lossning.

- Säkerställa att höga servicestandarder upprätthålls genom att ge utmärkt kundservice vid leveranser.

Arbetet är förlagt på dagtid på såväl vardagar som helger.



Vem söker vi?
Vi söker dig med god känsla för kunddialog samt har service i blodet. Som distributionschaufför är du den första och sista länken till våra kunder och din känsla för service och förmåga att samarbeta är därför extra viktig. Då du dagligen möter kunder och samarbetspartners förutsätter vi att du är social person som förstår vikten av att leverera en produkt och tjänst i tid med ett trevligt bemötande. Vi är stolta över att ha dig som kollega och vill att du ska känna dig stolt över att jobba hos just oss!

Krav

- C-körkort

- YKB

- Kunskaper i svenska

Meriterande

- CE-körkort

- Truckkort



Information och ansökan
Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Rami Baitty, Transport Operations Manager, via mail rami.baitty@skanemejerier.se.

Vid frågor om rekryteringsprocessen är du välkommen att kontakta Astrid Nordén, HR Partner, via mail Astrid.norden@skanemejerier.se (mailto:astrid.norden@skanemejerier.se).

Har du frågor till vår fackliga representant, kontakta Mats Thörnblad, ordförande Livs, via mail mats.thörnblad@skanemejerier.se (mailto:mats.thörnblad@skanemejerier.se).

Låter det som en spännande tjänst och du har de erfarenheter vi söker så tveka inte att höra av dig med din ansökan. Skicka din ansökan senast den 2024-03-22.

På Skånemejerier arbetar vi för en säker, god och drogfri arbetsmiljö. Externa slutkandidater till tjänsten kommer därför att bli ombedda att presentera ett utdrag ur belastningsregistret, genomföra ett drogtest samt i förekommande fall erbjudas hälsoundersökning på vår Företagshälsovård. Som en del i vårt förebyggande arbete så genomför vi kontinuerligt slumpvisa alkohol och drogtester.

Ansök nu

Sommarvikariat Supply Planner

Logistiker
Läs mer Jan 12
Skånemejerier är det ledande mejeriföretaget i södra Sverige, en utmanare nationellt och dessutom en del av världens största mejerikoncern Lactalis.

Vägledda av ambition, engagemang och enkelhet arbetar alla våra medarbetare mot samma mål - att utveckla och producera riktigt bra mat som både smakar och gör gott.

Vår vision är att bli Sveriges mest hållbara mejeri, och då handlar det inte bara om att erbjuda produkter som är bra för både människa och miljö, utan också om att vara en hållbar arbetsplats. Hos oss får du möjlighet att utvecklas, växa och påverka vår gemensamma väg framåt.



Om tjänsten
I rollen som Supply Planner blir du länken mellan Skånemejerier och dess kunder inom Detaljhandel, Storhushåll och Grossisthandel. Du blir en del av Skånemejeriers Supply Planning-avdelning som består av cirka 14 medarbetare. Dina arbetsuppgifter kommer huvudsakligen att bestå av:

Belägga maskiner utifrån förutbestämd maskinkapacitet.

Fördela order utifrån kapacitet och leveransförmåga

Hålla tät dialog med produktioner för att minimera avvikelser

Avvikelsehantering

Proaktivt kommunicera avvikelser med kund och säljavdelning

- Ansvar för materialavrop

- Ständigt verka för förbättring av processer

Du erbjuds en roll tillsammans med duktiga och erfarna medarbetare i ett framgångsrikt bolag med en lång tradition inom sin bransch. Skånemejerier sätter ett stort värde på trivsamhet och arbetar aktivt för ett positivt och kamratligt arbetsklimat där det är viktigt att trivas, utvecklas och att ha kul tillsammans.

För dig som studerar kan det även finnas möjlighet att göra din LIA-praktik under våren hos oss.



Vem söker vi?
För att lyckas i rollen som Supply planner är det viktigt att du är serviceinriktad, lösningsorienterad och noggrann i dina utföranden. Har du erfarenhet av ovan beskrivna arbetsuppgifter eller motsvarande ses detta som meriterande. Du har lägst en eftergymnasial utbildning och studerar du Supply Chain Management ses detta som en fördel. Du har goda IT-kunskaper och har du dessutom erfarenhet av M3 ser vi detta som mycket meriterande för rollen. Vidare besitter du en utmärkt kommunikationsförmåga i såväl tal som skrift och kan effektivt och snabbt bygga förtroende i dialoger både externt och internt.

Stor vikt kommer läggas vid din personliga lämplighet där ditt sinne för service, ditt driv och din förmåga att se och förstå helheten i ditt arbete är avgörande. Att du är trygg i dig själv, en god lagspelare och sätter ett värde på att utveckla såväl dig själv som din omgivning ser vi som en självklarhet.

Placering och start
Tjänsten är placerad på Skånemejeriers huvudkontor i Malmö. Ett krav för tjänsten är att du kan arbeta heltid under sommarveckorna 26-34 och dessförinnan kunnat närvara för upplärning enligt överenskommelse. Det finns eventuellt möjlighet att få fortsatt arbetstillfällen under hösten vid extra behov.



Våra värdeord
Skånemejeriers arbete grundar sig i ledorden engagemang, ambition och enkelhet. Vi strävar efter gemensamma och individuella prestationer som utvecklar både företaget och människor. Vi agerar som entreprenörer, är ansvarstagande och lojala och vi är tillgängliga, prestigelösa, öppna och pragmatiska.



Vad erbjuder företaget dig?
Skånemejerier är en del av Lactalis Group som har produktion i ett femtiotal länder på fyra kontinenter. Det ger våra medarbetare tillgång till en stor bredd av kompetensutveckling och möjligheten att bygga internationella kontaktnätverk. Bredden i vår verksamhet gör också att vi kan erbjuda utvecklingsmöjligheter inom allt från produktion till ekonomi och marknadsföring, på både lokal och internationell nivå.



Information och ansökan
Har du frågor om tjänsten är du varmt välkommen att kontakta rekryterande chef Ermin Karahasanovic, Manager Supply Planning, via mail ermin.karahasanovic@skanemejerier.se

Vid frågor om rekryteringsprocessen är du välkommen att kontakta Astrid Nordén, HR Partner via mail astrid.norden@skanemejerier.se (mailto:Astrid.norden@skanemejerier.se).

Har du frågor till vår fackliga representant, kontakta Lotta Bjurstål, ordförande Unionen, via mail lotta.bjurstal@skanemejerier.se (mailto:Lotta.bjurstal@skanemejerier.se).



I denna rekrytering arbetar vi med löpande urval. Vi ber dig därför att skicka in din ansökan så snart som möjligt, dock senast 2024-02-15.

----------------------------------------------------------------------------------
På Skånemejerier arbetar vi för en säker, god och drogfri arbetsmiljö. Externa slutkandidater till tjänsten kommer därför att bli ombedda att presentera ett utdrag ur belastningsregistret, genomföra ett drogtest samt i förekommande fall erbjudas hälsoundersökning på vår Företagshälsovård. Som en del i vårt förebyggande arbete så genomför vi kontinuerligt slumpvisa alkohol och drogtester.

Ansök nu

Laborant till Malmö Mejeri

Laborant, kemi
Läs mer Dec 21
Skånemejerier är det ledande mejeriföretaget i södra Sverige, en utmanare nationellt och dessutom en del av världens största mejerikoncern Lactalis.

Vägledda av ambition, engagemang och enkelhet arbetar alla våra medarbetare mot samma mål - att utveckla och producera riktigt bra mat som både smakar och gör gott.

Vår vision är att bli Sveriges mest hållbara mejeri, och då handlar det inte bara om att erbjuda produkter som är bra för både människa och miljö, utan också om att vara en hållbar arbetsplats. Hos oss får du möjlighet att utvecklas, växa och påverka vår gemensamma väg framåt.


Huvudsakliga arbetsuppgifter
Laboratoriet utför en mängd olika fysikaliska, kemiska, och mikrobiologiska analyser för att i slutändan kunna säkerställa livsmedelssäkerhet och produktkvalitet. Förutom analyser utför laboratoriet också en del provtagning ute i produktionslokalerna.

Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att vara:

- Provtagning i mejeriets olika avdelningar
- Analysarbete med avseende på både fysikaliska, kemiska och mikrobiologiska parametrar
- Avläsning, bedömning och rapportering. Alla analyssvar rapporteras i LabMaster samt sammanställs och skickas till produktionen.
- Kvalitetskontroller av analysmetoderna

Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid med placering på vårt mejeri i Malmö. På avdelningen arbetar vi i dagsläget 2-skift, och helgarbete förekommer. Observera att även arbete på natt kommer att bli aktuellt inom en snar framtid.


Vem söker vi?
För att trivas och lyckas i den här tjänsten tror vi att du är noggrann, strukturerad och kvalitetsmedveten i ditt arbete. Du är en lagspelare som trivs med att samarbeta tillsammans med andra, men som också kan arbeta självgående, se möjligheter och ta egna initiativ. Du är stresstålig, flexibel och beredd att anpassa dig efter produktionens svängningar. Det är viktigt att du har förmågan att snabbt återgå till en arbetsuppgift trots att du blir avbruten. Vi tror också att du är van att noggrant och effektivt mata in information via dator. I rollen är det viktigt att du har god förmåga att känna smaknyanser och urskilja färger.

Vi ser också gärna att du har:

- Högskoleutbildning inom livsmedel, kemi, biologi eller biomedicin, alternativt erfarenhet av laborativt arbete och en vilja att lära.
- God datorvana, främst inom Excel
- Goda språkkunskaper i svenska och engelska.

Våra värdeord
Skånemejeriers arbete grundar sig i ledorden engagemang, ambition och enkelhet. Vi strävar efter gemensamma och individuella prestationer som utvecklar både företaget och människor. Vi agerar som entreprenörer, är ansvarstagande och lojala och vi är tillgängliga, prestigelösa, öppna och pragmatiska.



Vad erbjuder företaget dig?
Skånemejerier är en del av Lactalis Group som har produktion i ett femtiotal länder på fyra kontinenter. Det ger våra medarbetare tillgång till en stor bredd av kompetensutveckling och möjligheten att bygga internationella kontaktnätverk. Bredden i vår verksamhet gör också att vi kan erbjuda utvecklingsmöjligheter inom allt från produktion till ekonomi och marknadsföring, på både lokal och internationell nivå.



Information och ansökan
Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta:
Ebba Blixth, Laboratoriechef
040-619 31 81
ebba.blixth@skanemejerier.se

Vid frågor om rekryteringsprocessen är du välkommen att kontakta:
Astrid Nordén, HR Partner
040-619 30 18
astrid.norden@skanemejerier.se

Har du frågor till vår fackliga representant, kontakta:
Lotta Bjurstål, ordförande Unionen, via lotta.bjurstal@skanemejerier.se

Roger Kreü, ordförande Ledarna, via roger.kreu@skanemejerier.se.

I denna rekrytering arbetar vi med löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Vi tar inte emot ansökningar via mail. Vi ber dig därför att ansöka via formuläret nedan så snart som möjligt dock senast 2024-01-14.

----------------------------------------------------------------------------------
På Skånemejerier arbetar vi för en säker, god och drogfri arbetsmiljö. Externa slutkandidater till tjänsten kommer därför att bli ombedda att presentera ett utdrag ur belastningsregistret, genomföra ett drogtest samt i förekommande fall erbjudas hälsoundersökning på vår Företagshälsovård. Som en del i vårt förebyggande arbete så genomför vi kontinuerligt slumpvisa alkohol och drogtester.

Ansök nu

Arbetsledare Process

Processoperatör, mejeri
Läs mer Jul 27
Skånemejerier är det ledande mejeriföretaget i södra Sverige, en utmanare nationellt och dessutom en del av världens största mejerikoncern Lactalis.

Vägledda av ambition, engagemang och enkelhet arbetar alla våra medarbetare mot samma mål - att utveckla och producera riktigt bra mat som både smakar och gör gott.

Vår vision är att bli Sveriges mest hållbara mejeri, och då handlar det inte bara om att erbjuda produkter som är bra för både människa och miljö, utan också om att vara en hållbar arbetsplats. Hos oss får du möjlighet att utvecklas, växa och påverka vår gemensamma väg framåt.

Om rollen
Just nu kan vi erbjuda en spännande roll som arbetsledare i vår mjölkmottagning och processavdelning på mejeriet i Malmö. På avdelningen tillverkas många olika mejeriprodukter och din roll som arbetsledare är att se till att det sker till rätt mängd och med rätt kvalitet på utsatt tid. Men det viktigaste är att du har förmåga att leda och motivera personalen för att bibehålla ett effektivt, trivsamt och lojalt team på cirka 10 medarbetare. På avdelningen jobbar vi 3-skift så visst nattarbete kan förekomma.

I rollen som arbetsledare kommer du att...

- Ha visst arbetsmiljöansvar (fysiska och organisatoriska).

- Leda och fördela arbetet enligt avdelningschefens riktlinjer.

- Hantera personalplanering inklusive schemaläggning.

- Ha personalansvar för ca 12 medarbetare (inklusive hålla medarbetarsamtal, lönesamtal, sjukfrånvarohantering och rehabiliteringsärenden)

- Ta fram och uppdatera kvalitets- och miljödokumentation och följa riktlinjer i dessa.

- Genomföra inventering och beställning av kemikalier samt ingredienser.

- Jobba med ständiga förbättringar och optimering i samarbete med Processoptimerare.

Vidare kommer du även aktivt arbeta med förebyggande underhåll, kontrollera processutrustningen under drift, sakgranska/attestera fakturor samt medverka på skydds-, hygien- och avfallsronder och vid produktionsplanering. Du kommer att rapportera till avdelningschefen. Tjänsten är tillsvidare och på heltid.



Vem söker vi?
Som arbetsledare i processen krävs det att du kan arbeta självständigt och har förmåga att hantera många bollar i luften samtidigt, samt att du är kvalitets- och hygienmedveten. Du bör ha en teknisk utbildning på lägst gymnasienivå. Livsmedelsteknisk utbildning är en stor merit!

Vidare bör du också ha erfarenhet av produktionsarbete. För att passa i rollen som arbetsledare bör du ha förmåga och vilja att driva det dagliga arbetet med ditt team.

Utöver det ser vi gärna att du är:

- Tydlig och synlig i din ledarroll

- Engagerad och driftig

- Lyhörd

- Förändringsbenägen och lösningsorienterad.



Våra värdeord
Skånemejeriers arbete grundar sig i ledorden engagemang, ambition och enkelhet. Vi strävar efter gemensamma och individuella prestationer som utvecklar både företaget och människor. Vi agerar som entreprenörer, är ansvarstagande och lojala och vi är tillgängliga, prestigelösa, öppna och pragmatiska.



Vad erbjuder företaget dig?
Skånemejerier är en del av Lactalis Group som har produktion i ett femtiotal länder på fyra kontinenter. Det ger våra medarbetare tillgång till en stor bredd av kompetensutveckling och möjligheten att bygga internationella kontaktnätverk. Bredden i vår verksamhet gör också att vi kan erbjuda utvecklingsmöjligheter inom allt från produktion till ekonomi och marknadsföring, på både lokal och internationell nivå.



Information och ansökan
Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Malin Ericsson, Avdelningschef Process, via mail malin.ericsson@skanemejerier.se.

Vid frågor om rekryteringsprocessen är du välkommen att kontakta Astrid Nordén, HR Partner, via mail astrid.norden@skanemejerier.se.

Har du frågor till vår fackliga representant, kontakta Roger Kreü, ordförande Ledarna, via mail roger.kreu@skanemejerier.se.



I denna rekrytering arbetar vi med löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Vi ber dig därför att ansöka så snart som möjligt dock senast 2023-09-10.

----------------------------------------------------------------------------------
På Skånemejerier arbetar vi för en säker, god och drogfri arbetsmiljö. Externa slutkandidater till tjänsten kommer därför att bli ombedda att presentera ett utdrag ur belastningsregistret, genomföra ett drogtest samt i förekommande fall erbjudas hälsoundersökning på vår Företagshälsovård. Som en del i vårt förebyggande arbete så genomför vi kontinuerligt slumpvisa alkohol och drogtester.

Ansök nu

Lastbilschaufför

Distributionsförare
Läs mer Dec 4
Skånemejerier är det ledande mejeriföretaget i södra Sverige, en utmanare nationellt och dessutom en del av världens största mejerikoncern Lactalis.

Vägledda av ambition, engagemang och enkelhet arbetar alla våra medarbetare mot samma mål - att utveckla och producera riktigt bra mat som både smakar och gör gott.

Vår vision är att bli Sveriges mest hållbara mejeri, och då handlar det inte bara om att erbjuda produkter som är bra för både människa och miljö, utan också om att vara en hållbar arbetsplats. Hos oss får du möjlighet att utvecklas, växa och påverka vår gemensamma väg framåt.

Om rollen
Vi söker en driven lastbilschaufför som vill vara en del av vårt dynamiska team inom mejeridistribution. Som distributionschaufför spelar du en nyckelroll i att leverera högkvalitativa mejeriprodukt till våra kunder. Om du har erfarenhet av att köra distributionsbilar med bakgavellyft, är det här en fantastisk möjlighet för dig!

Huvudsakliga arbetsuppgifter

- Körning av distributionsbil, både C och CE med bakgavellyft för att säkerställa smidiga och punktliga leveranser av våra mejeriprodukter

- Hantering av gods med noggrannhet och säkerställande av korrekt lastning och lossning.

- Säkerställa att höga servicestandarder upprätthålls genom att ge utmärkt kundservice vid leveranser.

Arbetet är förlagt på dagtid på såväl vardagar som helger.

Vem söker vi?
Vi söker dig med god känsla för kunddialog samt har service i blodet. Som distributionschaufför är du den första och sista länken till våra kunder och din känsla för service och förmåga att samarbeta är därför extra viktig. Då du dagligen möter kunder och samarbetspartners förutsätter vi att du är social person som förstår vikten av att leverera en produkt och tjänst i tid med ett trevligt bemötande. Vi är stolta över att ha dig som kollega och vill att du ska känna dig stolt över att jobba hos just oss!

Krav

- C-körkort

- YKB

- Kunskaper i svenska

Meriterande

- CE-körkort

Information och ansökan
Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Jerry Holbank, Transport Operations Manager, via mail jerry.holbank @skanemejerier.se (mailto:peter.liljedahl@skanemejerier.se).

Vid frågor om rekryteringsprocessen är du välkommen att kontakta Sofia Kronmann, HR Partner, via mail Sofia.kronmann@skanemejerier.se (mailto:astrid.norden@skanemejerier.se).

Har du frågor till vår fackliga representant, kontakta Mats Thörnblad, ordförande Livs, via mail mats.thörnblad@skanemejerier.se (mailto:mats.thörnblad@skanemejerier.se).

Låter det som en spännande tjänst och du har de erfarenheter vi söker så tveka inte att höra av dig med din ansökan.

På Skånemejerier arbetar vi för en säker, god och drogfri arbetsmiljö. Externa slutkandidater till tjänsten kommer därför att bli ombedda att presentera ett utdrag ur belastningsregistret, genomföra ett drogtest samt i förekommande fall erbjudas hälsoundersökning på vår Företagshälsovård. Som en del i vårt förebyggande arbete så genomför vi kontinuerligt slumpvisa alkohol och drogtester.

Ansök nu