Malmö: Försäljningsagent till Börjessons handskar

Hitta ansökningsinfo om jobbet Försäljningsagent till Börjessons handskar i Malmö. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Malmö inom den kategorin.

Publicerad: 2021-10-25 // Varaktighet: Heltid

Är du bra på att skapa förtroende och bemöta såväl befintliga som nya kunder på ett personligt sätt? Då är tjänsten som Försäljningsagent/Frilans för Börjesson Handskar AB intressant för dig.

Vi söker en driven Försäljningsagent/Frilans som vill arbeta med befintliga och nya kunder i mellersta och södra Sverige.

Du ansvarar för att arbeta med befintliga och nya kunder med fokus att bevara, stärka och utöka vår position på marknaden.

Du är snabbfotad, lyhörd och gläds av att träffa kunder för att hitta olika lösningar utifrån kundernas behov.

Då du kommer att arbeta som Försäljningsagent/Frilans behöver du ha ett eget företag. Ditt företag kan representera och sälja andra varumärken och produkter.

För att vara framgångsrik som Försäljningsagent/Frilans för oss behöver du:

- Vara duktig på att aktivt bygga nya och vårda befintliga kundrelationer
- Entreprenörsanda, resultatinriktad
- B-körkort och egen bil
- Flytande Svenska och kunna kommunicera på Engelska.
- Erfarenhet av försäljning till butikskedjor, stora och små butiker.
- Lämpligtvis lokaliserad i mellersta Sverige
- Möjlighet att sälja ett välkänt varumärke med brett sortiment i olika prisklasser
- Provision på attraktiv nivå utgår på all försäljning
- Du kommer att ha en befintlig kundstock att utgå ifrån med stor potential att växa.
- Du får utbildning och tar del av våra säljaktiviteter
- Säljstöd i form av bland annat marknadsmaterial och kampanjer


Vi erbjuder:

- Möjlighet att sälja ett välkänt varumärke med brett sortiment i olika prisklasser
- Provision på attraktiv nivå utgår på all försäljning
- Du kommer att ha en befintlig kundstock att utgå ifrån med stor potential att växa.
- Du får utbildning och tar del av våra säljaktiviteter
- Säljstöd i form av bland annat marknadsmaterial och kampanjer


Börjesson Handskar är ett svenskt familjeföretag med anor från 1899. Vi designar handskar, vantar, mössor och kepsar under vårt eget varumärke och har säljrättigheter för andra kända varumärken. Vi har kontor och lager i Trosa sju mil söder om Stockholm. Vår största marknad är Sverige och vi har försäljningsagenter i Finland, Tyskland och Storbritannien.

Låter detta intressant? Skicka in din ansökan idag och låt oss berätta mera!



Vid frågor kontakta Erik Skjutare på +46705657017 eller erik.skjutare@borjesson.nu

Alla platsannonser →

Andra jobb i Malmö som Utesäljare

Nedan visas andra jobb i Malmö som Utesäljare.

Regionsäljare / Produktsupport till Vermeer Viking

Läs mer Mar 27
Om företaget
Vermeer Viking är den officiella återförsäljaren av Vermeers maskinprogram & produkter i Sverige och Norge. Deras mål är att förse sina kunder med högklassig, personlig service, maskiner av hög kvalitet samt projektlösningar.
Företaget startades år 2011 i Askersund med närhet till många av de större svenska städerna och med bra kommunikationer. 2016 utökades säljområdet och täcker nu även hela Norge. De växer stadigt och befinner sig fortfarande på en spännande tillväxtresa. Under 2023 har deblivit en del av Debe Flow Group. Läs mer om Vermeer Viking häroch Debe Flow Group här.
Om tjänstenVermeer Viking är på en spännande tillväxtresa och planerar nu att utveckla ett nytt regionkontor i södra Sverige. Som regionsäljare är det din uppgift att utöka Vermeer Vikings befintliga kundbas i ditt område. Du bearbetar både befintliga och nya kunder genom fysiska besök, initialt utgår du hemifrån.
Förutom försäljning innefattar tjänsten även produkt- och installationssupport, after sales-support, operatörsutbildning samt teknisk-, projekt- och servicesupport. Det finns goda interna utbildningsmöjligheter och för rätt person är utvecklingspotentialen stor.
Kvalifikationer och egenskaperVi ser att du som söker är på väg upp i din karriär som produktspecialist eller maskinsäljare och har erfarenhet av försäljning inom branschen. Du har goda kunskaper inom entreprenadmaskiner och industrirelaterade fordon och är van vid att hantera frågor och supportärenden av maskinteknisk karaktär. Eftersom tjänsten innebär att du besöker kunder och att driva försäljning ser vi att du tidigare arbetat med försäljning eller kundvård med goda resultat.
Som person är du nyfiken, lösningsorienterad och serviceminded. Du är socialt säker och trygg i din kompetens och är duktig på att lyssna. Dina kunder har olika kunskapsnivåer när det kommer till entreprenadmaskiner och industrirelaterade fordon och det är därför viktigt att du har en förmåga att kommunicera på en nivå som anpassas efter kunden. Eftersom du kommer att arbeta självständigt trivs du bra med att arbeta individuellt, även om du ingår i ett team med personer i samma roll på andra orter. Därtill är du resultatorienterad och villig att utvecklas i din profession, det finns goda utvecklingsmöjligheter inom företaget!
Övrig information Start: Enligt överenskommelse
Plats: Skåne
Omfattning: Heltid
Lön: Enligt överenskommelse

Vi tillämpar löpande urval i denna process vilket innebär att tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. Vi rekommenderar dig därför att ansöka så snart som möjligt!
Har du frågor eller funderingar kring Asta Agencys rekryteringsprocess, tveka inte att höra av dig till sofie@astaagency.se.
Om Asta Agency
Asta Agency är ett bemannings- och rekryteringsföretag där du som jobbsökare står i fokus. Vi jobbar med attraktiva arbetsgivare i hela tjänstemannasektorn i storstäderna.
Hos Asta Agency har du möjlighet att antingen jobba som konsult eller att bli rekryterad direkt till våra kunder. Vi är din partner på vägen mot en framgångsrik karriär.
Om detta inte skulle vara rollen för dig just nu uppmanar vi dig att connecta med oss eller söka efter fler jobbmöjligheter på vår hemsida.

Ansök nu

Mötesbokare till Malmö; 1KOMMA5° SYD - fd SolensEnergi

Läs mer Mar 25
Vi arbetar för ett klimatneutralt samhälle genom energismarta lösningar fo?r energistyrning. Vi är ett snabbväxande framtidsföretag och en del av 1KOMMA5° koncernen där miljö, medarbetare, kunder och nya tekniska lösningar står i fokus. Vi söker nu en fältsäljare för att nå ut till fler kunder.

Ända sedan starten 2012 har vi levererat solcellsanläggningar, energilager och elbilsladdare. Vårt fokus på kunskap och kvalitet har gett oss Skånes nöjdaste solcellskunder och en stark lokal profil. Det har legat till grund för bolagets tillväxt samt att vi i oktober 2022 blev en del av 1KOMMA5°-koncernen.

1KOMMA5° Sverige är Sveriges ledande solcellsleverantör för villaägare och driver mot målet att alla 1,9 miljoner villaägare ska producera egen grön el med hjälp av solenergi.

Uppdraget
I rollen som mötesbokare åker du ut till villaområden och knackar dörr hos potentiella kunder med målsättningen att ENDAST boka in kundmöten tillsammans med en av våra säljare. Du har god kommunikativ förmåga och du är trygg i dig själv.

Det kan även förekomma arbete på events så som att delta på informationsträffar, stå i gallerior, dela ut broschyrer samt prata med potentiella kunder.

Vem är du?
För att trivas hos oss bör du vara en tävlingsmänniska som älskar sälj och att träffa nya människor. Rollen kräver väldigt självständigt arbete samt ett stort driv, du bör även ha en god administrativ färdighet.

- Har en stark kommunikationsförmåga, både på svenska och engelska

- Tycker om kundkontakt

- Har en positiv och lösningsorienterad attityd

- Kan arbeta kvällstid varje vecka

START: Enligt överenskommelse
PLATS: Malmö med omnejd
OMFATTNING: Extrajobb
ARBETSTIDER: 2-4 dagar/vecka (Måndag-torsdag kl. 16-20, även helger kan förekomma)
LÖN: Fast timlön + provision

1KOMMA5° strävar efter att vara en attraktiv arbetsgivare som är fri från diskriminering och ger lika möjligheter för alla. I vår personalsammansättning vill vi spegla samhället i övrigt och välkomnar både kvinnor och män i olika åldrar och med olika bakgrund till att bli vår kollega. För att säkerställa att våra medarbetares värdegrund stämmer överens med 1KOMMA5º tar vi en bakgrundskontroll som en del av rekryteringsprocessen.

Ansök nu

Mötesbokare till Malmö; 1KOMMA5° SYD - fd SolensEnergi

Läs mer Mar 22
Vi arbetar för ett klimatneutralt samhälle genom energismarta lösningar fo?r energistyrning. Vi är ett snabbväxande framtidsföretag och en del av 1KOMMA5° koncernen där miljö, medarbetare, kunder och nya tekniska lösningar står i fokus. Vi söker nu en fältsäljare för att nå ut till fler kunder.

Ända sedan starten 2012 har vi levererat solcellsanläggningar, energilager och elbilsladdare. Vårt fokus på kunskap och kvalitet har gett oss Skånes nöjdaste solcellskunder och en stark lokal profil. Det har legat till grund för bolagets tillväxt samt att vi i oktober 2022 blev en del av 1KOMMA5°-koncernen.

1KOMMA5° Sverige är Sveriges ledande solcellsleverantör för villaägare och driver mot målet att alla 1,9 miljoner villaägare ska producera egen grön el med hjälp av solenergi.

Uppdraget
I rollen som mötesbokare åker du ut till villaområden och knackar dörr hos potentiella kunder med målsättningen att ENDAST boka in kundmöten tillsammans med en av våra säljare. Du har god kommunikativ förmåga och du är trygg i dig själv.

Det kan även förekomma arbete på events så som att delta på informationsträffar, stå i gallerior, dela ut broschyrer samt prata med potentiella kunder.

Vem är du?
För att trivas hos oss bör du vara en tävlingsmänniska som älskar sälj och att träffa nya människor. Rollen kräver väldigt självständigt arbete samt ett stort driv, du bör även ha en god administrativ färdighet.

- Har en stark kommunikationsförmåga, både på svenska och engelska

- Tycker om kundkontakt

- Har en positiv och lösningsorienterad attityd

- Kan arbeta kvällstid varje vecka

START: Enligt överenskommelse
PLATS: Malmö med omnejd
OMFATTNING: Extrajobb
ARBETSTIDER: 2-4 dagar/vecka (Måndag-torsdag kl. 16-20, även helger kan förekomma)
LÖN: Fast timlön + provision

1KOMMA5° strävar efter att vara en attraktiv arbetsgivare som är fri från diskriminering och ger lika möjligheter för alla. I vår personalsammansättning vill vi spegla samhället i övrigt och välkomnar både kvinnor och män i olika åldrar och med olika bakgrund till att bli vår kollega. För att säkerställa att våra medarbetares värdegrund stämmer överens med 1KOMMA5º tar vi en bakgrundskontroll som en del av rekryteringsprocessen.

Ansök nu

Säljare / Account Manager Malmö

Läs mer Mar 20
Vi söker just nu vassa Account Managers!

Cloudgruppen är idag en av Sveriges ledande återförsäljare inom IT & kommunikationslösningar till företag. Tillsammans med marknadsledande leverantörer så kan vi erbjuda och förvalta en av de bästa helhetslösningarna för svenska företagare. Vi söker nu nya kollegor till vårt Malmökontor som vill vara med på en spännande resa och sätta avtryck i branschen.

Cloudgruppen består av ett hårt arbetande team med lång erfarenhet av telefoni och IT branschen. Vi bygger värde kring de smarta lösningar där ni som företag kan helt och hållet fokusera på er kärnverksamhet.

Liten som stor - vi värdesätter alla!

Cloudgruppen finns idag i följande städer:



Stockholm, Malmö, Halmstad, Göteborg, Västerås, Helsingborg, Österlen, Östersund, Sundsvall, Örebro & Lund samtidigt växer vi ständigt.

Som en Account manager hos oss ansvarar du för att kontakta nya och befintliga kunder samt bygga långvariga relationer. På Cloudgruppen kan vi garantera dig en arbetsplats där du har möjligheten att bli en framgångsrik Account Manager och vidareutvecklas, i ett team som alltid lyfter, stöttar, har kul tillsammans och med en teamkänsla utöver det vanliga.

Att jobba som Account Manager hos oss gör dig till en viktig del i Cloudgruppens fortsatta expansion, med dig ser vi till att Cloudgruppen alltid möter kundernas och leverantörernas krav och behov.

Hos oss är det ett nyfiket och kreativt sinne samt stort engagemang och starkt driv som gäller.

Arbetet innefattas av några huvudsakliga områden:

Bygga långsiktiga kundrelationer och ständigt säkerställa att Cloudgruppen möter kundernas behov.

Vilja vara med och stärka Cloudgruppens position ytterligare på marknaden

Bygga upp en egen kundportfölj med återkommande kunder och intäkter.

Via utgående samtal bokar du video och fysiska möten, där du på egen hand eller tillsammans med kollega genomför kundmöten. Du ska tycka om att tillbringa mycket tid på telefon och ute hos kund. Du kommer arbeta med hela vår produktportfölj.

Tjänsten som Account Manager är en utmanande och varierande roll där du får möjlighet att utveckla din kompetens inom många olika områden och där din arbetsinsats står i direkt relation till Cloudgruppens framgång. Ingen dag är den andra lik.

Som person gillar du utmaningar och kavlar gärna upp ärmarna där det behövs. Du drivs av försäljning och att bygga långsiktiga relationer med andra. Du vågar också tänka och vara självständig, trivs med att ta egna initiativ och är lösningsorienterad. En fördel om du har ett inarbetat nätverk. Våra kunder är viktigast för oss, och det ska de även vara för dig.

Du har en förmåga att ta för dig och har en stark vilja av att anta utmaningar

Du har förmåga att tänka i stora drag, men är samtidigt noggrann med detaljer

Du är orädd, driven och tävlingsinriktad

En karismatisk och säljande personlighet

Drivkraften att skapa resultat och lönsamhet för oss samt våra kunder

Flytande svenska i såväl tal som skrift.

Krav:

Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av försäljning

Det vi värdesätter mest är din attityd, vilja & kompetens och detta kommer att vara avgörande för denna roll

Gymnasial utbildning

Meriterande:

Telefonvana

Erfarenhet av CRM-system.

Arbetat med digitala och fysiska kundmöten

Vi erbjuder:

Fast lön + provision

Sälj och resetävlingar

Utbildning inom försäljningstekniker, ledarskap och personlig utveckling

En rolig arbetsplats med glädje och energi

Heltidstjänst.

Rekrytering sker löpande så vänta inte med din ansökan.

Jobbtyp: Heltid

Du ansöker enkelt genom att skicka in CV tillsammans med en motivering till varför vi är rätt matchning för varandra.

Ansök nu

Säljare inom cleantech till ledande solcellsföretag i Malmö!

Läs mer Mar 19
Om oss ??
1KOMMA5° satsar på energismarta lösningar såsom solceller, laddboxar och ellagring samt energistyrsystemet Heartbeat. Företaget grundades 2021 och har idag över 1200 anställda på över 55 olika platser i Norden, Europa och Australien. 1KOMMA5° siktar på att bli marknadsledande i Europa med en försäljning på över 100 miljarder SEK per år senast 2030.??Tillsammans har vi redan installerat över 20 000 anläggningar i Norden.

Om rollen
Vi erbjuder en spännande möjlighet för dig som säljare att ta hand om hela säljprocessen, från prospektering till avtal. Du kommer att vara en värdefull del av ett dynamiskt team, där det är av yttersta vikt att du trivs med att arbeta i ett snabbrörligt tempo. Tillsammans med ditt team kommer du att åka ut till villaområden och knacka dörr i förhoppning om att hitta intresserade kunder, du bör därför vara resultatintresserad och engagerad samt van vid att arbeta mot kalla kunder.

Vi kommer ge dig:

- Möjlighet att sälja våra innovativa produkter

- En fast lön och en attraktiv provisionsmodell

- En utvecklande och utmanande arbetsplats med goda karriärmöjligheter

- Kompentensutveckling inom försäljning

- Utbildning av våra produkter och branschen

- Friskvårdsbidrag och tjänstepension

Vi tror att du:

- Har tidigare erfarenhet av försäljning

- Är en driven vinnarskalle och ser lösningar istället för problem

- Är flexibel och har möjlighet att arbeta kvällstid

- Du kan uttrycka dig i tal så väl som i skrift på både svenska och engelska

- Arbetat med CRM-system (meriterande)

- Har b-körkort (meriterande)

START: Enligt överenskommelse
PLATS: Stockholm
OMFATTNING: 90% med möjlighet till kortare fredagar
LÖN: Fast lön + provision
ARBETSTIDER: Måndag-torsdag kl.12-20, fredag kl.12-16

1KOMMA5° strävar efter att vara en attraktiv arbetsgivare som är fri från diskriminering och ger lika möjligheter för alla. I vår personalsammansättning vill vi spegla samhället i övrigt och välkomnar både kvinnor och män i olika åldrar och med olika bakgrund till att bli vår kollega. För att säkerställa att våra medarbetares värdegrund stämmer överens med 1KOMMA5º tar vi en bakgrundskontroll som en del av rekryteringsprocessen.

Ansök nu

Andra jobb i Malmö från Gigstep AB

Nedan visas andra jobb i Malmö från Gigstep AB .

Löneadministratör till Malmö!

Löneadministratör/Lönekonsult
Läs mer Mar 25
Nu letar vi med ljus och lykta efter dig som arbetat/arbetar som löneadminstratör!

I rollen kommer att ingå i ett team av 5 Lönespecialister/administratörer och HR-generalist inom avdelningen HR Support. Här kommer du att erbjudas en arbetsplats i spännande och växande miljö med utvecklingspotential för rätt person. Du kommer att bli en viktig nyckelspelare för företaget och bidra till företagets utvecklingsresa framåt.

Du tillsammans med kollegor kommer att fokusera på:

- Besvara frågor och ge stöd till anställda, chefer och HR-kollegor angående löne- och relaterade ärenden.

- Hantera skatteavdrag och rapportering för att säkerställa efterlevnad av skatteregler.

- Administrera nyanställdas data i lönesystemet, skapa avtal och uppdatera förändringar i anställningsinformation.

- Genomföra fakturering och kontroller, hantera semester och ATF-kompensation samt utföra relaterade interna kontroller.

- Rapportera till externa parter inom relaterade områden (t.ex. Försäkringskassan, Skatteverket).

- Säkerställa förbättringar av arbetssätt och driva kontinuerliga förbättringar tillsammans med kollegor

Krav

- Erfarenhet av lönearbete

- Har ett strukturerat och noggrant arbetssätt

- Nyfiken och initiativtagande

Utöver kraven ovan tror vi också att du som person är du driven och motiverad till att utvecklas tillsammans med företaget. Du trivs att driva processer framåt och är inte rädd för att ta egna intuitiv. Du har ett strukturerat arbetssätt och är både ansvarsfull och väldigt noggrann. Dessutom tror vi att du skulle beskriva dig själv som en lagspelare med god kommunikativ förmåga.

Startdatum: 1 April 2024

Slutdatum: 20 Mars 2025

Omfattning: 100%

Ort: Malmö, möjlighet till visst distansarbete finns.

Urval sker löpande, vänta inte med din ansökan!

Ansök nu

Embedded-utvecklare med erfarenhet av C och Assembly!

Civilingenjör, systemutveckling
Läs mer Mar 15
Har du ett brinnande intresse för IT och teknik samt vill arbeta i projekt tillsammans med ett öppet och socialt team? Vi söker Embedded-utvecklare till en av våra kunder i Malmö.

Om tjänsten:

Här kommer du att arbeta i ett team tillsammans med kreativa och engagerade kollegor som driver utveckling och underhåll företagets produkter. Genom agila arbetssätt ser ni till att levererar bästa möjliga kvalitet på företagets produkter.

Du kommer att arbeta i ett väldigt kompetent och tekniskt starkt team som värdesätter individuell utveckling, laganda, positivitet. Tillsammans ansvarar ni för möjliggöra nya produktfunktioner och lösa komplexa problem som uppstår på vägen. Med det sagt så kommer du vara med och optimera företagets inbyggda system från start till lansering.

Om dig:

Du brinner för att utveckla nya produkter och lösningar, från att det är ett koncept tills det är lanserat. Du har ett stort intresse för nya tekniker och har en stor vilja att ständigt lära dig ännu mer. Du har förtroende i din kompetens men är samtidigt prestigelös och tar till dig allt du kan lära dig.

Utöver ovanstående krävs det även att du har:

- Några års arbetslivserfarenhet inom embedded-utveckling

- Du är bekväm i dina programmeringskunskaper inom embedded, så som C och Assembly. Har du även erfarenhet av C++ och Python är det såklart meriterande!

Urval sker löpande, vänta inte med din ansökan!

Ansök nu

Löneadministratör till Malmö!

Löneadministratör/Lönekonsult
Läs mer Mar 15
Nu letar vi med ljus och lykta efter dig som arbetat/arbetar som löneadminstratör!

I rollen kommer att ingå i ett team av 5 Lönespecialister/administratörer och HR-generalist inom avdelningen HR Support. Här kommer du att erbjudas en arbetsplats i spännande och växande miljö med utvecklingspotential för rätt person. Du kommer att bli en viktig nyckelspelare för företaget och bidra till företagets utvecklingsresa framåt.

Du tillsammans med kollegor kommer att fokusera på:

- Hantera administrativa uppgifter i lönesystem SAP.

- Besvara frågor och ge stöd till anställda, chefer och HR-kollegor angående löne- och relaterade ärenden.

- Hantera skatteavdrag och rapportering för att säkerställa efterlevnad av skatteregler.

- Administrera nyanställdas data i lönesystemet, skapa avtal och uppdatera förändringar i anställningsinformation.

- Genomföra fakturering och kontroller, hantera semester och ATF-kompensation samt utföra relaterade interna kontroller.

- Rapportera till externa parter inom relaterade områden (t.ex. Försäkringskassan, Skatteverket).

- Säkerställa förbättringar av arbetssätt och driva kontinuerliga förbättringar tillsammans med kollegor

Krav

- Erfarenhet av lönearbete

- Erfarenhet av SAP som lönesystem

- Har ett strukturerat och noggrant arbetssätt

- Nyfiken och initiativtagande

Utöver kraven ovan tror vi också att du som person är du driven och motiverad till att utvecklas tillsammans med företaget. Du trivs att driva processer framåt och är inte rädd för att ta egna intuitiv. Du har ett strukturerat arbetssätt och är både ansvarsfull och väldigt noggrann. Dessutom tror vi att du skulle beskriva dig själv som en lagspelare med god kommunikativ förmåga.

Startdatum: 1 April 2024

Slutdatum: 20 Mars 2025

Omfattning: 100%

Ort: Malmö, möjlighet till visst distansarbete finns.

Urval sker löpande, vänta inte med din ansökan!

Ansök nu

Fullstack-utvecklare till företag i Malmö!

Systemutvecklare/Programmerare
Läs mer Feb 5
I den här rollen som fullstack-utvecklare kommer du att ansvara för att planera, utveckla och underhålla vår kunds mjukvarusystem som styr och kontrollerar drivmedelsanläggningar och integrerar sig med externa tredjepartsapplikationer.

Här kommer du få en överblick över den befintliga backend-strukturen för att sen arbeta i olika projekt relaterade till företagets kunder och samarbetspartners. Målet är att utveckla en tjänst där det krävs erfarenhet inom backend, frontend och kunskap inom analys, design, implementering, testning och dokumentation. Här uppmuntras det såklart till att bidra med egna förslag och Idéer för att förbättra system och rutiner.

Hos vår kunds utvecklingsavdelning fokuseras det på att skapa och förbättra både lösningar inom hårdvara och mjukvara. De konstruerar och förbättrar komponenter samtidigt som det säkerställs att hårdvaran uppfyller olika funktionella och regulatoriska krav. Man kommer att jobba med C# i Visual Studio med ramverken ASP.NET, .NET 6, MVC, Web Services och WinForms. Dessutom kommer du att få jobba med HTML, CSS och MS .

Du kommer att jobba i ett agilt team där ni säkerställer att företagets mjukvaruulösningar passar tillsammans med hårdvaran och uppfyller de krav som finns.

För den här tjänsten krävs det även att du har:

- Minst en kandidatexamen

- Minst 3 års arbetslivserfarenhet från en liknande roll

- Erfarenhet av C#, .NET, HTML, CSS, och Javascript

- Erfarenhet av responsiv design och förståelse för UX-design principer

- Erfarenhet av att skapa och hantera integrationer samt designa API:er

- Kompetens inom databashantering och optimering, företrädesvis -databaser

Det är dessutom ett stort plus om du har jobbat med molnlösningar i Azure och system arkitektur.

Vi letar efter dig som är nyfiken och engagerad. För att trivas i rollen krävs det dessutom att du har en god kommunikativ förmåga samt att på ett lättförståeligt sätt kunna förklara tekniska koncept. Du bör vara en problemlösare av rang och går igång på tekniska utmaningar. Självklart ser vi även att du har en god samarbetsförmåga och tycker det är roliga att dela med dig av din kunskap till dina kollegor.

Om gigget:

Det här är ett konsultuppdrag, eller gig som vi kallar det här på Gigstep. Du kommer inledningsvis bli anställd av oss på Gigstep för att gå över till företaget efter 6 månader.

Ansök nu

Tar du studenten till sommaren och vill jobba med IT? SE HIT!

Helpdesktekniker/Supporttekniker
Läs mer Mar 25
Världens chans för dig med IT-intresse är här! Knip första platsen på prispallen och joina en framgångsrik servicedesk i centrala Malmö!

Tar du studenten till sommar och har läst en gymnasieutbildning inom IT? Toppen, då är det dig vi söker! Den här tjänsten är perfekt för dig som vill kickstarta din karriär inom IT! Det här gigget börjar 1 augusti - Klockrent för dig som vill vara lite ledig i sommar och vila upp dig innan du påbörjar din karriär inom it.

Vardagen speglas av hjälpsamhet och teamwork! Detta i en kombo av tempoväxlingar! För att lyckas behöver du vara kommunikativ, lösningsorienterad och driven. Självklart är det också viktigt att du har ett genuint intresse för IT och teknik. Att ta steget in i IT-sfären via oss på Gigstep är det många som gjort innan dig. På arbetsplatsen finns goda utvecklingsmöjligheter och vi på Gigstep följer dig och är ditt bollplank genom hela din resa via oss. Arbetsplatsen ligger i centrala Malmö så oavsett om du bor i Malmö, pendlar med tåg eller buss så är det smidigt att ta sig.

Varje dag hanterar du ärenden från kunder via telefon, chatt samt e-post. Det är ett växlande tempo där vardagen styrs av händelser i kundens miljö, trots detta håller ni alltid en hög kvalitet och servicenivå.

Vi ser gärna att du har fått kännedom om exempelvis Active Directory, Windows 7/10, Basic Nätverk (TCP/IP, DNS, DHCP), Office365, Felsökning, Ärendehantering samt Mobila enheter från din utbildning.

Det är viktigt att du är lyhörd och värdesätter goda kundkontakter. Det är även avgörande för rollen att du är analytisk, noggrann och kan arbeta strukturerat.

Trots att start inte är förrän 1 augusti kommer vi att göra löpande urval så vänta inte med att skicka in din ansökan! Vi vill komma i kontakt med dig redan idag! Tänk vad skönt att redan ha jobbet fixat och kunna slappna av och fokusera på sista tiden i skolan!

Ansök nu

C-utvecklare i Linux user space!

Mjukvaruutvecklare
Läs mer Dec 6
Är du en samarbetsinriktad och nyfiken person med passion för C programmering? Missa då inte chansen att söka in som mjukvaruutvecklare till ett globalt bolag som är marknadsledande i sin bransch!

Om tjänsten:

Ditt framtida team består av utvecklare, både juniora och mer erfarna och en testare. Tillsammans bidrar ni till en välkomnande och öppen arbetsmiljö. Här värdesätts lagarbetet och utbyte av kompetens samtidigt som det krävs att man kan jobba självständigt för att nå förväntade uppsatta mål.

Här kommer du få arbeta på ett världsledande och internationellt företag där det finns goda möjligheter att utvecklas, delvis internt men även utveckling av din egna kompetens. Du kommer att ingå i ett mindre agilt team där du hela tiden kommer få lära dig nya saker.

Arbetsuppgifter:

Som mjukvaruutvecklare kommer du att spela en viktig roll i att leverera nya och innovativa funktioner och produkter. Här kommer du att arbeta med utveckling och underhåll av Linux applikationer i Security/Network Domänen. När det kommer till koden så kommer du främst programmera i C, men också i Python.

För att passa in i den här rollen krävs det att du har några års erfarenhet av C-programmering. Du är nyfiken, gillar utmaningar och går igång på tekniska problem. Du kan se både helheten och detaljer. Du är bekväm med att ta initiativ och är öppen för att lära dig ännu mer samtidigt som du gärna delar med dig av dina egna idéer.

Ansök nu