Malmö: Mobilreparatör till Conmodo

Hitta ansökningsinfo om jobbet Mobilreparatör till Conmodo i Malmö. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Malmö inom den kategorin.

Publicerad: 2021-10-29 // Varaktighet: Heltid

Tjänstebeskrivning & erbjudande
Vi söker nu nästa tekniskt lysande stjärna till Conmodo i Malmö.
Gillar du en trygg, hälsosam arbetsmiljö där du får chans att utveckla ditt tekniska intresse och växa inom ämnet? För dig som är nyfiken, vill lära dig mer om teknik och har en stor positiv energi finns det goda möjligheter att trivas i rollen som tekniker hos Conmodo.

Beroende på vilken avdelning du passar bäst på finns här många olika funktioner och områden att trivas i. Conmodo är branshledande i service och återförsäljning av diverse elektroniska produkter så som telefoner, datorer och andra hushållsprodukter. Du kommer vara en del av ett team där ni tillsammans arbetar för att serva, kontrollera och gradera inkommande produkter.

Arbetsuppgifter i korthet:
* Hantera inkommande produkter
* Gradera och kvalitetskontrollera dessa
* Vid möjlighet även ge teknisk service
* Packetera och distribuera


Personprofil
Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper och letar efter dig som är tekniskt nyfiken och vill lära dig nya saker, är engagerad och som inte är rädd för att försöka. Det är viktigt i rollen att du är mottaglig för instruktioner och har ett driv att bli bättre och lära.

Rollen kräver att du som person har en god problemlösningsförmåga, är initiativtagande och kommunikativ, samt att du har en god förmåga att planera och på ett strukturerat sätt utföra ditt arbete. Det är viktigt att du vågar ta initiativ och har en god kommunikativ förmåga.

Lämpliga personliga egenskaper:
* Driven
* Tekniskt intresserad
* Lösningsorienterad
* Inte rädd för att ta för dig och lära dig nya saker

Övrigt
För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.

Start: Omgående/enligt överenskommelse
Omfattning: Heltid
Arbetstid: 07:30-17 alternativt 11:00-19:00
Plats: Malmö

PerformIQ – rekrytering av personal med egenskaper från idrott/föreningsliv, är vår samarbetspartner och vi hänvisar eventuella frågor om tjänsten till Rekryteringskonsult Pernilla Ingemansson. Skicka in din ansökan redan idag då urval sker löpande. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen.

Alla platsannonser →

Andra jobb i Malmö som Servicetekniker, data

Nedan visas andra jobb i Malmö som Servicetekniker, data.

Onsite-Tekniker till framtida uppdrag

Läs mer Apr 3
Vi på Adecco Tech söker efter Onsite-Tekniker för framtida uppdrag hos våra kunder. Detta är en proaktiv annons med målet att hjälpa dig hitta en tjänst som matchar din kompetens och önskade karriärväg. Är du en teknikentusiast med en passion för praktisk problemlösning? Drivs du av att utveckla dina tekniska färdigheter och hjälpa människor hitta lösningar på sina tekniska problem? Då kan detta vara något för dig!

Om tjänsten
I rollen som Onsite-Tekniker kommer du att erbjuda teknisk support på plats hos våra kunder. Du kommer arbeta i ett nära samarbete med kunder och interna kollegor för att säkerställa snabb och effektiv problemlösning. Genom att skicka in din intresseanmälan ger du oss möjligheten att ha din profil i åtanke när vi letar efter kandidater för konsultuppdrag inom ditt specifika yrkesområde. Därefter kommer vi att kunna kontakta dig när vi får in ett uppdrag som matchar just din profil. Då vi samarbetar med många attraktiva företag som anlitar oss för sina personalbehov finns också chans att du blir kontaktad angående tjänster som aldrig når den öppna marknaden.

Då detta är en proaktiv annons, kan arbetsuppgifterna variera beroende på uppdrag. I rollen som Onsite-Tekniker kan dina huvudsakliga arbetsuppgifter exempelvis bestå av:

• Felsökning av både hård- och mjukvara.
• Hantera och lösa serverrelaterade problem.
• Dokumentera och rapportera ditt arbete för att säkerställa spårbarhet.
• Förebyggande arbete med förbättringar och underhåll av organisationens drift av infrastruktur.
• Stödja den dagliga IT-verksamheten.
• Installera program.
• Utföra installationer av datorer, byte av hårddiskar och internminnen i laptops.

Observera att du genom denna annons gör en intresseanmälan för framtida uppdrag. Vi får löpande in förfrågningar från kunder inom området, och etablerar därför gärna kontakt med dig som skulle vara intresserad att ta dig an en ny utmaning.

Om dig
Vi söker dig som har en stark känsla för service och problemlösning. Du är bekväm med att arbeta självständigt och ta egna initiativ inom ramen för ditt arbete. Du har tidigare bred erfarenhet av att bistå med IT-support och har en god kommunikations- och samarbetsförmåga. Specifika krav kan variera beroende på uppdrag, men generellt ser vi att du möter följande kvalifikationer:

• Eftergymnasial utbildning med inriktning mot IT eller liknande tidigare erfarenhet.
• Goda kunskaper inom hård- och mjukvara.
• Goda kunskaper inom serverdrift, underhåll och felsökning.
• Du behärskar svenska och engelska obehindrat i såväl tal som skrift.
• B-körkort är ett krav.

Om Adecco
Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag. I Sverige finns vi på ca 50 orter och har 5000 anställda. Vår storlek gör att vi har kunder i de flesta olika branscher och en anställning som konsult hos oss leder ofta till att både ditt sociala och professionella kontaktnät växer. Vi på Adecco Tech strävar efter att vara det självklara valet för våra konsulter och visa vägen till de bästa jobben.

Om ansökan
När vi tagit emot din ansökan kommer första steget i processen vara ett mail med ett eller flera tester, beroende på hur din ansökningsprocess har sett ut hos oss innan. Adecco använder tester som en del i processen i syfte att göra en så kvalitetssäkrad och rättvis bedömning som möjligt.

Kontaktuppgifter
Har du frågor är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Beatrice Arvidsson via Beatrice.Arvidsson@adecco.se  

Om din fråga rör registrering, var god kontakta Adeccos Kandidatsupport via info@adecco.se. 

Observera att vi ej tar emot ansökningar via mail. Vänligen använd ansökningsformuläret på vår webbplats för att skicka in din ansökan!

Välkommen med din intresseanmälan!

 

Sökord: Onsite Technician, Technical Support, IT Support, Server Operations, Hardware, Software, Troubleshooting, Infrastructure, IT Operations, Driving License. Malmö

Ansök nu

Onsite-Tekniker till framtida uppdrag

Läs mer Feb 29
Vi på Adecco Tech söker efter Onsite-Tekniker för framtida uppdrag hos våra kunder. Detta är en proaktiv annons med målet att hjälpa dig hitta en tjänst som matchar din kompetens och önskade karriärväg. Är du en teknikentusiast med en passion för praktisk problemlösning? Drivs du av att utveckla dina tekniska färdigheter och hjälpa människor hitta lösningar på sina tekniska problem? Då kan detta vara något för dig!

Om tjänsten
I rollen som Onsite-Tekniker kommer du att erbjuda teknisk support på plats hos våra kunder. Du kommer arbeta i ett nära samarbete med kunder och interna kollegor för att säkerställa snabb och effektiv problemlösning. Genom att skicka in din intresseanmälan ger du oss möjligheten att ha din profil i åtanke när vi letar efter kandidater för konsultuppdrag inom ditt specifika yrkesområde. Därefter kommer vi att kunna kontakta dig när vi får in ett uppdrag som matchar just din profil. Då vi samarbetar med många attraktiva företag som anlitar oss för sina personalbehov finns också chans att du blir kontaktad angående tjänster som aldrig når den öppna marknaden.

Då detta är en proaktiv annons, kan arbetsuppgifterna variera beroende på uppdrag. I rollen som Onsite-Tekniker kan dina huvudsakliga arbetsuppgifter exempelvis bestå av:

• Felsökning av både hård- och mjukvara.
• Hantera och lösa serverrelaterade problem.
• Dokumentera och rapportera ditt arbete för att säkerställa spårbarhet.
• Förebyggande arbete med förbättringar och underhåll av organisationens drift av infrastruktur.
• Stödja den dagliga IT-verksamheten.
• Installera program.
• Utföra installationer av datorer, byte av hårddiskar och internminnen i laptops.

Observera att du genom denna annons gör en intresseanmälan för framtida uppdrag. Vi får löpande in förfrågningar från kunder inom området, och etablerar därför gärna kontakt med dig som skulle vara intresserad att ta dig an en ny utmaning.

Om dig
Vi söker dig som har en stark känsla för service och problemlösning. Du är bekväm med att arbeta självständigt och ta egna initiativ inom ramen för ditt arbete. Du har tidigare bred erfarenhet av att bistå med IT-support och har en god kommunikations- och samarbetsförmåga. Specifika krav kan variera beroende på uppdrag, men generellt ser vi att du möter följande kvalifikationer:

• Eftergymnasial utbildning med inriktning mot IT eller liknande tidigare erfarenhet.
• Goda kunskaper inom hård- och mjukvara.
• Goda kunskaper inom serverdrift, underhåll och felsökning.
• Du behärskar svenska och engelska obehindrat i såväl tal som skrift.
• B-körkort är ett krav.

Om Adecco
Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag. I Sverige finns vi på ca 50 orter och har 5000 anställda. Vår storlek gör att vi har kunder i de flesta olika branscher och en anställning som konsult hos oss leder ofta till att både ditt sociala och professionella kontaktnät växer. Vi på Adecco Tech strävar efter att vara det självklara valet för våra konsulter och visa vägen till de bästa jobben.

Om ansökan
När vi tagit emot din ansökan kommer första steget i processen vara ett mail med ett eller flera tester, beroende på hur din ansökningsprocess har sett ut hos oss innan. Adecco använder tester som en del i processen i syfte att göra en så kvalitetssäkrad och rättvis bedömning som möjligt.

Kontaktuppgifter
Har du frågor är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Beatrice Arvidsson via Beatrice.Arvidsson@adecco.se  

Om din fråga rör registrering, var god kontakta Adeccos Kandidatsupport via info@adecco.se. 

Observera att vi ej tar emot ansökningar via mail. Vänligen använd ansökningsformuläret på vår webbplats för att skicka in din ansökan!

Välkommen med din intresseanmälan!

 

Sökord: Onsite Technician, Technical Support, IT Support, Server Operations, Hardware, Software, Troubleshooting, Infrastructure, IT Operations, Driving License. Malmö

Ansök nu

Onsite-Tekniker till framtida uppdrag

Läs mer Dec 4
Vi på Adecco Tech söker efter Onsite-Tekniker för framtida uppdrag hos våra kunder. Detta är en proaktiv annons med målet att hjälpa dig hitta en tjänst som matchar din kompetens och önskade karriärväg. Är du en teknikentusiast med en passion för praktisk problemlösning? Drivs du av att utveckla dina tekniska färdigheter och hjälpa människor hitta lösningar på sina tekniska problem? Då kan detta vara något för dig!

Om tjänsten
I rollen som Onsite-Tekniker kommer du att erbjuda teknisk support på plats hos våra kunder. Du kommer arbeta i ett nära samarbete med kunder och interna kollegor för att säkerställa snabb och effektiv problemlösning. Genom att skicka in din intresseanmälan ger du oss möjligheten att ha din profil i åtanke när vi letar efter kandidater för konsultuppdrag inom ditt specifika yrkesområde. Därefter kommer vi att kunna kontakta dig när vi får in ett uppdrag som matchar just din profil. Då vi samarbetar med många attraktiva företag som anlitar oss för sina personalbehov finns också chans att du blir kontaktad angående tjänster som aldrig når den öppna marknaden.

Då detta är en proaktiv annons, kan arbetsuppgifterna variera beroende på uppdrag. I rollen som Onsite-Tekniker kan dina huvudsakliga arbetsuppgifter exempelvis bestå av:

• Felsökning av både hård- och mjukvara.
• Hantera och lösa serverrelaterade problem.
• Dokumentera och rapportera ditt arbete för att säkerställa spårbarhet.
• Förebyggande arbete med förbättringar och underhåll av organisationens drift av infrastruktur.
• Stödja den dagliga IT-verksamheten.
• Installera program.
• Utföra installationer av datorer, byte av hårddiskar och internminnen i laptops.

Observera att du genom denna annons gör en intresseanmälan för framtida uppdrag. Vi får löpande in förfrågningar från kunder inom området, och etablerar därför gärna kontakt med dig som skulle vara intresserad att ta dig an en ny utmaning.

Om dig
Vi söker dig som har en stark känsla för service och problemlösning. Du är bekväm med att arbeta självständigt och ta egna initiativ inom ramen för ditt arbete. Du har tidigare bred erfarenhet av att bistå med IT-support och har en god kommunikations- och samarbetsförmåga. Specifika krav kan variera beroende på uppdrag, men generellt ser vi att du möter följande kvalifikationer:

• Eftergymnasial utbildning med inriktning mot IT eller liknande tidigare erfarenhet.
• Goda kunskaper inom hård- och mjukvara.
• Goda kunskaper inom serverdrift, underhåll och felsökning.
• Du behärskar svenska och engelska obehindrat i såväl tal som skrift.
• B-körkort är ett krav.

Om Adecco
Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag. I Sverige finns vi på ca 50 orter och har 5000 anställda. Vår storlek gör att vi har kunder i de flesta olika branscher och en anställning som konsult hos oss leder ofta till att både ditt sociala och professionella kontaktnät växer. Vi på Adecco Tech strävar efter att vara det självklara valet för våra konsulter och visa vägen till de bästa jobben.

Om ansökan
När vi tagit emot din ansökan kommer första steget i processen vara ett mail med ett eller flera tester, beroende på hur din ansökningsprocess har sett ut hos oss innan. Adecco använder tester som en del i processen i syfte att göra en så kvalitetssäkrad och rättvis bedömning som möjligt.

Kontaktuppgifter
Har du frågor är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Beatrice Arvidsson via Beatrice.Arvidsson@adecco.se  

Om din fråga rör registrering, var god kontakta Adeccos Kandidatsupport via info@adecco.se. 

Observera att vi ej tar emot ansökningar via mail. Vänligen använd ansökningsformuläret på vår webbplats för att skicka in din ansökan!

Välkommen med din intresseanmälan!

 

Sökord: Onsite Technician, Technical Support, IT Support, Server Operations, Hardware, Software, Troubleshooting, Infrastructure, IT Operations, Driving License. Malmö

Ansök nu

Onsite-Tekniker till framtida uppdrag

Läs mer Okt 2
Vi på Adecco Professionals söker efter Onsite-Tekniker för framtida uppdrag hos våra kunder. Detta är en proaktiv annons med målet att hjälpa dig hitta en tjänst som matchar din kompetens och önskade karriärväg. Är du en teknikentusiast med en passion för praktisk problemlösning? Drivs du av att utveckla dina tekniska färdigheter och hjälpa människor hitta lösningar på sina tekniska problem? Då kan detta vara något för dig!

Om tjänsten
I rollen som Onsite-Tekniker kommer du att erbjuda teknisk support på plats hos våra kunder. Du kommer arbeta i ett nära samarbete med kunder och interna kollegor för att säkerställa snabb och effektiv problemlösning. Genom att skicka in din intresseanmälan ger du oss möjligheten att ha din profil i åtanke när vi letar efter kandidater för konsultuppdrag inom ditt specifika yrkesområde. Därefter kommer vi att kunna kontakta dig när vi får in ett uppdrag som matchar just din profil. Då vi samarbetar med många attraktiva företag som anlitar oss för sina personalbehov finns också chans att du blir kontaktad angående tjänster som aldrig når den öppna marknaden.

Då detta är en proaktiv annons, kan arbetsuppgifterna variera beroende på uppdrag. I rollen som Onsite-Tekniker kan dina huvudsakliga arbetsuppgifter exempelvis bestå av:

• Felsökning av både hård- och mjukvara.
• Hantera och lösa serverrelaterade problem.
• Dokumentera och rapportera ditt arbete för att säkerställa spårbarhet.
• Förebyggande arbete med förbättringar och underhåll av organisationens drift av infrastruktur.
• Stödja den dagliga IT-verksamheten.
• Installera program.
• Utföra installationer av datorer, byte av hårddiskar och internminnen i laptops.

Observera att du genom denna annons gör en intresseanmälan för framtida uppdrag. Vi får löpande in förfrågningar från kunder inom området, och etablerar därför gärna kontakt med dig som skulle vara intresserad att ta dig an en ny utmaning.

Om dig
Vi söker dig som har en stark känsla för service och problemlösning. Du är bekväm med att arbeta självständigt och ta egna initiativ inom ramen för ditt arbete. Du har tidigare bred erfarenhet av att bistå med IT-support och har en god kommunikations- och samarbetsförmåga. Specifika krav kan variera beroende på uppdrag, men generellt ser vi att du möter följande kvalifikationer:

• Eftergymnasial utbildning med inriktning mot IT eller liknande tidigare erfarenhet.
• Goda kunskaper inom hård- och mjukvara.
• Goda kunskaper inom serverdrift, underhåll och felsökning.
• Du behärskar svenska och engelska obehindrat i såväl tal som skrift.
• B-körkort är ett krav.

Om Adecco
Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag. I Sverige finns vi på ca 50 orter och har 5000 anställda. Vår storlek gör att vi har kunder i de flesta olika branscher och en anställning som konsult hos oss leder ofta till att både ditt sociala och professionella kontaktnät växer. Vi på Adecco Professionals strävar efter att vara det självklara valet för våra konsulter och visa vägen till de bästa jobben.

Om ansökan
När vi tagit emot din ansökan kommer första steget i processen vara ett mail med ett eller flera tester, beroende på hur din ansökningsprocess har sett ut hos oss innan. Adecco använder tester som en del i processen i syfte att göra en så kvalitetssäkrad och rättvis bedömning som möjligt.

Kontaktuppgifter
Har du frågor är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Beatrice Arvidsson via Beatrice.Arvidsson@adecco.se  

Om din fråga rör registrering, var god kontakta Adeccos Kandidatsupport via info@adecco.se. 

Observera att vi ej tar emot ansökningar via mail. Vänligen använd ansökningsformuläret på vår webbplats för att skicka in din ansökan!

Välkommen med din intresseanmälan!

 

Sökord: Onsite Technician, Technical Support, IT Support, Server Operations, Hardware, Software, Troubleshooting, Infrastructure, IT Operations, Driving License. Malmö

Ansök nu

Servicetekniker till företag i Malmö

Läs mer Okt 19
Om tjänsten

Har du erfarenhet av att arbeta som servicetekniker? Är du tekniskt intresserad, nyfiken, noggrann och har kunskap inom el och diagnostik? Då söker vi dig för ett kommande uppdrag hos en bilkoncern i Malmö!

Om oss

KFX HR-partner är ett auktoriserat rekryterings-, bemannings- och omställningsföretag. Med lång erfarenhet, kompetens och nära relationer är vi en ovanligt personlig HR-partner i en alltmer digital värld. Vi ser våra konsulter som mer än bara en resurs vi hyr ut, våra kandidater som kunder och våra kunder som samarbetspartners.

KFX HR-partners fokus har alltid varit att bygga långsiktiga relationer. Vårt mål är att vara våra kunders första val av HR-partner och branschens bästa arbetsgivare. Våra ledord på KFX är stolthet, omtanke och engagemang och dessa genomsyrar allt vi gör.

Arbetsuppgifter

Dina arbetsuppgifter kan bland annat vara att utföra felsökningar, reparera och installera företagets bilar. Även arbete i olika interna system kan förekomma. Det viktiga är att du är noggrann, teknisk och arbetar för att ge bästa service och högsta kvalité i ditt arbete.

Kvalifikationer

Vi ser att du:

• Är utbildad servicetekniker med några års erfarenhet
• Har god kunskap om el och diagnostik
• Har god datorvana
• Har B-körkort
• Talar flytande och skriver obehindrat på svenska och engelska

Du är/har:

• Ett intresse av teknik och mekanik
• Service-minded och sätter alltid kunden i fokus
• Noggrann och kvalitetsmedveten
• Ett professionellt och trevligt förhållningssätt mot kunder och arbetskollegor
• En lagspelare
• Stresstålig och flexibel
• Minst 3 års erfarenhet

Övrigt

Omfattning: Rekrytering, Heltid tillsvidare.

Detta är en proaktiv annons och urval kommer att ske löpande för matchning av uppdrag. Skicka därför in din ansökan redan idag. Vi tar inte emot ansökningar via telefon eller mejl. Har du övriga frågor är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Joakim Felldin.

Ansök nu

Andra jobb i Malmö från Performiq AB

Nedan visas andra jobb i Malmö från Performiq AB .

Dansktalande Account Manager till Conrad Elektronik i Malmö

Account manager
Läs mer Apr 8
Logga
Är du en initiativtagande och tekniskt intresserad person som trivs att arbeta kundnära? Drivs du av att arbeta med försäljning och är dessutom flytande i danska? Då kan du vara den personen vi söker som ska bli nästa Account Manager för Conrad Electroniks som ska arbeta mot den danska marknaden.

Tjänstebeskrivning & erbjudande
PerformIQ söker nu till Conrad Elektroniks räkning en dansktalande Account Manager/ Sales representative som ska arbeta mot den danska marknaden.

Som Account manager kommer din huvudsakliga uppgift vara att vårda och följa upp befintliga kunder på den danska marknaden, primärt genom telefon och digitala plattformar. Ditt ansvarsområde sträcker sig från att vägleda kunder, hantera offerter och att etablera långsiktiga kundrelationer. Denna roll erbjuder en utmärkt möjlighet till karriärutveckling inom försäljning och markerar starten på Conrads strävan att bygga upp en framstående försäljningsorganisation i både Danmark och Skandinavien.

Utöver att vårda befintliga kunder förväntas du också generera en kontinuerlig tillväxt för din egen kundportfölj. Detta innebär att du kommer att arbeta med aktiviteter såsom besöksplanering, utformning av inköpslösningar, förhandling av partneravtal och noggrann analys av marknaden.

Du kommer att tillhöra det skandinaviska försäljningsteamet med tre andra kollegor som utgår från kontoret i Malmö, WTC i Västra hamnen men har möjlighet till hemmaarbete två dagar i veckan. Utöver detta kommer du även arbeta i nära och tät dialog med teamledare, samt lokala och internationella kollegor för att optimera och bibehålla Conrads position som ledande aktör i regionen.

Därför vill du arbeta på Conrad:
• Vi erbjuder dig möjligheten att bidra till den fortsatta tillväxten av en av Europas största elektronikkoncerner och bli en del av ett team av entusiastiska proffs.
• Vår företagskultur är informell, dynamisk och resultatinriktad med tydliga KPI: er
• Vi erbjuder utmärkta arbetsförhållanden i Malmö (WTC, Västra Hamnen) och en konkurrenskraftig lön med bonusmöjligheter.
• Vi uppmuntrar personlig utveckling och mjuka färdigheter genom utbildning och träning.

Personprofil
Vi letar efter dig som älskar att vinna, du besitter ett stort eget driv och viktigast av allt, du ger inte upp. Du gillar att arbeta strategiskt och målinriktat för att nå och överträffa dina mål

För att lyckas i rollen som Account Manager krävs vidare:
• Erfarenhet inom försäljning och relationsskapande.
• Flytande i danska i både tal och skrift
• B körkort.

Tjänsten passar dig som är flexibel, lösningsorienterad, självgående och med hög ansvarskänsla. Som person är du utåtriktad och har en stark kommunikationsförmåga för att skapa långsiktiga relationer med våra kunder.

Det är meriterande om du har en bakgrund inom elektronik och komponenter. Utöver detta värderas även erfarenhet av försäljning inom en industriell B2B-miljö.

Övrigt
Start: Enligt överenskommelse
Omfattning: Heltid
Arbetstid: Kontorstider
Plats: Malmö med möjligheter till hemmaarbete

PerformIQ – rekrytering av personal med egenskaper från idrott/föreningsliv, är vår samarbetspartner och vi hänvisar eventuella frågor om tjänsten till Rekryteringskonsult Jesper Wahlgren på jesper.wahlgren@performiq.se. Skicka in din ansökan redan idag då intervjuer sker löpande. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen.
Välkommen med din ansökan!

Företagspresentation
Vi är Conrad, en totalleverantör av mer än 750 000 tekniska och elektroniska produkter. Vi har legat i framkant i Europa i många år - från mätteknik och komponenter till verktyg, multimedia och många tekniska tjänster för våra företagskunder. Vi är i full gång med att bli en av Europas största och mest tillgängliga företagslösningar inom elektronik och teknik.

Ansök nu

Servictekniker till Bioteria!

Serviceelektriker, installation
Läs mer Apr 15
Tjänstebeskrivning & erbjudande
Vill du vara en del av ett familjärt företag som aktivt arbetar för en grönare och mer hållbar framtid? Vill du arbeta med produkter med stark miljöprofil som ligger i absolut framkant? Trivs du även i en flexibel roll med mycket eget ansvar? Om ja: Då tror vi att rollen som Servicetekniker hos oss är helt rätt för dig!

Varför ska Bioteria vara din nästa arbetsgivare?
1. Du bidrar till en grönare och mer hållbar framtid för våran planet!
2. Du arbetar med framtidens produkter när det kommer till effektiv avfallshantering!
3. Du får vara en del av Bioteriafamiljen där medarbetaren står i fokus!
4. Dagligen vara i en stimulerande arbetsmiljö där du ständigt utvecklas!
5. Dagligen vara med att påverka både Bioteria och Bioterias kunders framgång och välmående!

Tjänstebeskrivning
Som servicetekniker representerar du Bioteria hos kunderna genom att arbeta med service och installation av biotekniska systemlösningar. Du arbetar med miljöanpassande lösningar i miljöer där avfall och fett orsakar problem och lukt, såsom i fettavskiljare, storköksventilation samt inom avfallshantering.

Du har ett nära samarbete med ansvarig säljare i regionen och tillsammans är ni en viktig del i att utveckla befintliga affärer och generera merförsäljning till Bioterias kunder, som är allt från mindre aktörer till större kommuner och fastighetsbolag.

Som servicetekniker planerar du dina rutter och besök självständigt och i dialog med vår sambandscentral. Du utgår hemifrån och arbetar i region Malmö med omnejd.

Personprofil
Vi söker dig som är händig och föredrar att arbeta aktivt med kroppen. Du är en problemlösare av rang som alltid strävar efter att leverera förstklassigt resultat. Prestigelöshet, teamkänsla och samarbete är för dig en självklarhet samt att du besitter god förmåga att lägga upp och planera din arbetsvardag. Vidare är det meriterande om du har en bakgrund som Fastihetstekniker/Skötare, VVSare, Servicetekniker, Elektriker eller Snickare.

Krav på tjänsten är:
- Talar och skriver flytande på svenska och engelska.
- B-körkort.

Övrigt
Start: Omgående enligt överenskommelse.
Omfattning: Heltid.
Arbetstid: 07-16 med flexibilitet.
Plats: Malmö med omnejd.

Företagspresentation
Bioteria är ett miljöteknikföretag som infört en helt ny teknik som gör stor skillnad för sina kunder, miljön och för samhället. Bioteria är övertygade om att bioteknikens visioner, möjligheter och konkreta framsteg kommer att möjliggöra fullständigt miljövänliga och hållbara samhällen. Om du delar denna framtidstro – och dessutom vill vara en aktiv del av den pågående Biorevolutionen så är du rätt person för jobbet. Läs mer på Bioteria.com.

PerformIQ – rekrytering av personal med egenskaper från idrott/föreningsliv, är vår samarbetspartner. Har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta Rekryteringskonsult Oscar Backman på Oscar.backman@performiq.se
Välkommen in med din ansökan redan idag!

Ansök nu

Servictekniker till Bioteria!

Servicetekniker, elektronik
Läs mer Apr 15
Tjänstebeskrivning & erbjudande
Vill du vara en del av ett familjärt företag som aktivt arbetar för en grönare och mer hållbar framtid? Vill du arbeta med produkter med stark miljöprofil som ligger i absolut framkant? Trivs du även i en flexibel roll med mycket eget ansvar? Om ja: Då tror vi att rollen som Servicetekniker hos oss är helt rätt för dig!

Varför ska Bioteria vara din nästa arbetsgivare?
1. Du bidrar till en grönare och mer hållbar framtid för våran planet!
2. Du arbetar med framtidens produkter när det kommer till effektiv avfallshantering!
3. Du får vara en del av Bioteriafamiljen där medarbetaren står i fokus!
4. Dagligen vara i en stimulerande arbetsmiljö där du ständigt utvecklas!
5. Dagligen vara med att påverka både Bioteria och Bioterias kunders framgång och välmående!

Tjänstebeskrivning
Som servicetekniker representerar du Bioteria hos kunderna genom att arbeta med service och installation av biotekniska systemlösningar. Du arbetar med miljöanpassande lösningar i miljöer där avfall och fett orsakar problem och lukt, såsom i fettavskiljare, storköksventilation samt inom avfallshantering.

Du har ett nära samarbete med ansvarig säljare i regionen och tillsammans är ni en viktig del i att utveckla befintliga affärer och generera merförsäljning till Bioterias kunder, som är allt från mindre aktörer till större kommuner och fastighetsbolag.

Som servicetekniker planerar du dina rutter och besök självständigt och i dialog med vår sambandscentral. Du utgår hemifrån och arbetar i region Malmö med omnejd.

Personprofil
Vi söker dig som är händig och föredrar att arbeta aktivt med kroppen. Du är en problemlösare av rang som alltid strävar efter att leverera förstklassigt resultat. Prestigelöshet, teamkänsla och samarbete är för dig en självklarhet samt att du besitter god förmåga att lägga upp och planera din arbetsvardag. Vidare är det meriterande om du har en bakgrund som Fastihetstekniker/Skötare, VVSare, Servicetekniker, Elektriker eller Snickare.

Krav på tjänsten är:
- Talar och skriver flytande på svenska och engelska.
- B-körkort.

Övrigt
Start: Omgående enligt överenskommelse.
Omfattning: Heltid.
Arbetstid: 07-16 med flexibilitet.
Plats: Malmö med omnejd.

Företagspresentation
Bioteria är ett miljöteknikföretag som infört en helt ny teknik som gör stor skillnad för sina kunder, miljön och för samhället. Bioteria är övertygade om att bioteknikens visioner, möjligheter och konkreta framsteg kommer att möjliggöra fullständigt miljövänliga och hållbara samhällen. Om du delar denna framtidstro – och dessutom vill vara en aktiv del av den pågående Biorevolutionen så är du rätt person för jobbet. Läs mer på Bioteria.com.

PerformIQ – rekrytering av personal med egenskaper från idrott/föreningsliv, är vår samarbetspartner. Har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta Rekryteringskonsult Oscar Backman på Oscar.backman@performiq.se
Välkommen in med din ansökan redan idag!

Ansök nu

Underhållsingenjör till kraftvärmeverket på SYSAV

Drift- och underhållsingenjör, anläggning
Läs mer Apr 15
Tjänstebeskrivning & erbjudande
Arbetar du på energibolag eller inom process- /tillverkningsindustrin och brinner för mekanik och teknik? Vill du arbeta med ett drivet gäng med starkt engagemang som ställer upp för varandra? Då kan det här vara tjänsten för dig!

Sysav bidrar till en hållbar värld där så mycket som möjligt tas tillvara. Vi omhändertar avfall, avgiftar, förädlar och för tillbaka resurser till samhället. Vi skapar också insikt kring hållbar konsumtion och visar vägen för branschen genom innovativa lösningar. Sysav är stolt över att bidra till att skapa världens mest hållbara region – tillsammans med kunder, samarbetspartners och våra 14 ägarkommuner.

Arbetsuppgifterna består av att leda och utveckla underhållet samt supportera teknikerna i det förebyggande och avhjälpande underhållet med fokus på problemlösning och rotorsaksanalys. Du kommer att medverka och driva utredningar som syftar till att minska antalet störningar, stopp och haverier i den operativa verksamheten. Arbetet är fritt och självständigt med intressanta uppgifter i olika sammanhang där dina insatser blir en viktig del av verksamhetens framgång.

Du kommer framför allt att:
• Driva och medverka i olika utredningar
• Ge support till mekaniker och elektriker
• Ta fram arbetsinstruktioner, KPI:er och prestandakontroller, då vi ska gå från att vara avhjälpande till att bli mer förebyggande i vårt underhållsarbete
• Tillsammans med andra enheter bevaka den tekniska utvecklingen och arbeta med uppgraderingar, modernisering och ständiga förbättringar av maskinparken
• Medverka till utveckling och förbättring av arbetssätt, rutiner och metoder
• Vara delaktig i planering, utveckling av revisionen (den stora årliga underhållet av kraftvärmepannorna). Även kunna ta rollen som revisionsledare vid behov.

På Sysav bidrar du till en hållbar värld där så mycket som möjligt tas tillvara. Hos oss får du en arbetsplats där ett tillitsfullt och lyhört ledarskap och medarbetarskap premieras. En hybrid arbetsplats, när det är möjligt, samt balans mellan arbete och fritid, är viktigt för många av våra medarbetare och därför även för oss. Förutom friskvårdsbidrag, erbjuder vi en förmånlig sjukvårdsförsäkring och tillgång till vår Förmånsportal samt gratis pensionsrådgivning.


Personprofil
Vi tror att du har en eftergymnasial utbildning inom det tekniska området samt några års arbetserfarenhet från kraftvärmeanläggning, process- eller tillverkningsindustrin.
Du har arbetat med löpande underhåll och förbättringsarbeten och har god förståelse för mekanik och teknik.

I ditt arbete med förbättringar är det meriterande om du har erfarenhet av 6 Sigma och TPM.

För att trivas i rollen ser vi att du är prestigelös med en rak och tydlig kommunikation. Du samarbetar och kommunicerar med både tekniker och ledning och tar egna initiativ för att nå verksamhetens mål. Som person ser vi att du är en analytisk och en strukturerad problemlösare och självklart är du serviceinriktad. Tjänsten innebär mycket kontakter såväl internt som externt med leverantörer och entreprenörer.

I den här rollen får du vara i verkligheten där majoriteten av Malmö/Burlövs fjärrvärme produceras. Rollen har möjlighet att ge dig ett bra helhetsperspektiv på energiavdelningen och Sysavs organisation.


Övrigt
Start: Omgående/enligt överenskommelse
Omfattning: Heltid
Plats: Malmö

För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.
Urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.

I den här rekryteringen samarbetar Sysav med PerformIQ. Vänligen kontakta ansvarig rekryteringskonsult Mattias Söderberg på mattias.soderberg@performiq.se vid eventuella frågor gällande rekryteringsprocessen.

Välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Verksamhetsutvecklare till Energiavdelningen på SYSAV

Civilingenjör, anläggning, elkraft
Läs mer Apr 9
Tjänstebeskrivning & erbjudande
Är du utbildad Civilingenjör / Högskoleingenjör med ett starkt intresse för projektledning och förbättringsarbete?
Känner du dig hemma inom energi / industrisektorn och vill till en organisation som har en positiv påverkan på miljön i Skåne?
Då kan det här vara tjänsten för dig!

Sysav bidrar till en hållbar värld där så mycket som möjligt tas tillvara. Vi omhändertar avfall, avgiftar, förädlar och för tillbaka resurser till samhället. Vi skapar också insikt kring hållbar konsumtion och visar vägen för branschen genom innovativa lösningar. Sysav är stolt över att bidra till att skapa världens mest hållbara region – tillsammans med kunder, samarbetspartners och våra 14 ägarkommuner.

Avdelningen Energi driver Sysavs kraftvärmeverksamhet som energiåtervinner avfall till el och fjärrvärme. Sysav står för majoriteten av Malmö/Burlövs fjärrvärmeproduktion varje år. Sysav är en av de största aktörerna inom detta område i Sverige. Det vi gör här har stor påverkan i systemperspektivet.

Avdelningen Energi fortsätter att växa och kommer anställa två Verksamhetsutvecklare till ett nyskapat team, Process-och teknikoptimering (PTO), med fokus att systematisera förbättringsarbetet tillsammans med resten av avdelningen.

Vi söker dig som vill till en arbetsplats där du får vara med och skapa en förbättringskultur, affärsnytta och i slutändan en bättre miljö.

Arbetsbeskrivning:
• Medverka, driva och leda förstudier, projekt och investeringsprojekt som ska utveckla avdelningen.
• Arbeta med ständiga förbättringar av anläggningar, arbetssätt, driftstrategier och processer i syfte att optimera.
• Utbilda och involvera avdelningens personal med verktyg inom ständiga förbättringar.
• Driva/medverka i utredningar av händelser (exempelvis driftsstörningar, miljöavvikelser och arbetsmiljöavvikelser).
• Arbeta med och skapa ett visuellt system över anläggningens prestanda som ska vara verksamhetens underlag för att kunna ta beslut vilka projekt och förbättringar som ska prioriteras och utföras.
• Hålla dig uppdaterad om relevant benchmark och omvärldsanalys.

Du kommer dagligen att arbeta i Sysavs projektmodell och med Sysavs olika stödsystem exempelvis inom ekonomi och underhåll. Du arbetar med att ta fram underlag genom att analysera teknisk dokumentation och produktionsdata. Du har även kommunikativa uppgifter inom ditt arbete med att koordinera projekt och uppdrag mellan olika delar av organisationen.

På Sysav bidrar du till en hållbar värld där så mycket som möjligt tas tillvara. Hos oss får du en arbetsplats där ett tillitsfullt och lyhört ledarskap och medarbetarskap premieras. En hybrid arbetsplats, när det är möjligt, samt balans mellan arbete och fritid, är viktigt för många av våra medarbetare och därför även för oss. Förutom friskvårdsbidrag, erbjuder vi en förmånlig sjukvårdsförsäkring och tillgång till vår Förmånsportal samt gratis pensionsrådgivning.


Personprofil
Vi söker dig som brinner för förbättringsarbeten och som gillar att samarbeta och interagera med andra. Du är en drivande person som vill leda och arbeta i projekt, samtidigt som du har en god analytisk förmåga. Det är viktigt att du känner dig bekväm med att läsa, skriva och kommunicera kring tekniska frågor.

Du är utbildad civilingenjör eller högskoleingenjör med några års erfarenhet från att ha arbetat på energibolag eller inom den tillverkande industrin med förbättringsarbeten och/eller på ett projektbaserat sätt. Saknar du den formella utbildningen kan du har förvärvat motsvarande kompetens genom gedigen arbetslivserfarenhet.

I den här rollen får du vara i verkligheten där majoriteten av Malmö/Burlövs fjärrvärme produceras. Rollen har möjlighet att ge dig ett bra helhetsperspektiv på energiavdelningen och Sysavs organisation. Du kommer ha möjlighet att fördjupa dig inom kraftvärmeteknik, teknisk projektledning, förbättringsarbetesmetodik och datahantering.


Övrigt
Start: Omgående/enligt överenskommelse
Omfattning: Heltid
Plats: Malmö

För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.
Urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.

I den här rekryteringen samarbetar Sysav med PerformIQ. Vänligen kontakta ansvarig rekryteringskonsult Mattias Söderberg på mattias.soderberg@performiq.se vid eventuella frågor gällande rekryteringsprocessen.

Välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Terminalarbetare på deltid sökes till företag i Arlöv

Terminalarbetare
Läs mer Mar 28
Tjänstebeskrivning & erbjudande
Har du tidigare erfarenhet från terminalarbete? Är du en noggrann och arbetsam person med laganda och säkerhet som starka ledord? Då ska du läsa vidare i denna annons!

PerformIQ söker för kunds räkning en terminalarbetare på deltid till ett etablerat företag i Arlöv. Ditt uppdrag består till största del av truckkörning med exempelvis följande:

• Lastning och lossning
• Omplacering av gods
• Hantera inkommande- och utgående gods

Personprofil
Vi söker dig som har truckkort och erfarenhet av truckkörning sedan innan. Att ha arbetat mycket med motviktstruck är ett plus.
Det är meriterande om du har arbetat i en terminal och är van vid den miljön.

Som person känner du igen dig i nedanstående:

- Du är initiativtagande och effektiv i ditt arbete
- Du trivs i ett lag
- Du har en god samarbetsförmåga

Vidare trivs du med att arbeta både självständigt och tillsammans med andra.

Vi värderar dina egenskaper högt och ser gärna att du har en bakgrund inom idrotts- eller föreningslivet. Berätta vilken aktivitet du utövat, på vilket sätt det har format dig som person samt hur du tror att detta påverkar dig i en roll som truckförare. Vidare söker vi dig som ställer dig bakom PerformIQs värdegrund och värdesätter en jämn ålders- och könsfördelning såväl som etnisk samt kulturell mångfald.

Övrigt
Start: Omgående
Omfattning: Deltid, 80%
Arbetstid: 08:00-17:00, måndag, tisdag, torsdag och fredag.
Plats: Arlöv

Uppdraget ingår i vår konsultverksamhet vilket innebär att du kommer att vara anställd av PerformIQ. Skicka in din ansökan genom att trycka på ”ansök”. Om du har några frågor är du varmt välkommen att kontakta rekryteringsansvarig Nicklas Nilsson på nicklas.nilsson@performiq.se. Ansök redan idag då intervjuer sker löpande. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen.

Välkommen med din ansökan!

Om PerformIQ
PerformIQ är ett auktoriserat bemannings- och rekryteringsföretag med en unik profil. Vi erbjuder personal med bakgrund inom idrotts- och föreningslivet kombinerat med utbildning och arbetslivserfarenhet. Genom idrotten har våra konsulter utvecklat prestationshöjande egenskaper och därmed skapat rätt verktyg för att lyckas bättre i arbetslivet.

Som konsult hos PerformIQ omfattas du av kollektivavtal, vilket innebär att du kan känna dig trygg med dina anställningsvillkor hos oss. På PerformIQ ser vi oss själva som ett lag där alla medarbetare är lika viktiga och vi behandlar våra konsulter som lagkamrater. När du blir en del av vårt lag får du en tränare som finns tillgänglig för dig under hela din anställning. För mer information, besök www.performiq.se

Ansök nu