Malmö: Personlig assistent för uppdrag i Bunkeflo

Hitta ansökningsinfo om jobbet Personlig assistent för uppdrag i Bunkeflo i Malmö. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Malmö inom den kategorin.

Publicerad: 2021-11-24 // Varaktighet: Deltid

Monument Assistans är alternativet för personer med personlig assistans som söker skräddarsydda lösningar. Vi har hög kompetens och bred erfarenhet av personlig assistans. För att vi ska kunna hjälpa våra kunder på allra bästa sätt så arbetar vi med hög tillgänglighet och ett nära och personligt samarbete.

Vi vet att vår personal är nyckeln till att bedriva en bra personlig assistans. Därför är det centralt för oss att du som medarbetare är både känner stolthet och glädje över att arbeta hos oss. Vi på Monument Assistans vill därför ge dig möjligheten att utvecklas i din yrkesroll. Vi uppskattar nyfikna och engagerade medarbetare.

Vi erbjuder dig goda lönevillkor, ett nära ledarskap och friskvårdsersättning. Vi ger dig en arbetsmiljö där det är högt i tak och där du har goda möjligheter att påverka din egen arbetssituation. Vi tar gärna fram individuella fortbildningslösningar beroende på i vilken typ av uppdrag du arbetar i. Hos oss får du möjligheten att växa!

Om dig
 
För vår kunds räkning i Bunkeflo, Malmö stad, söker vi en personlig assistent som är lyhörd för vår kunds behov och önskemål. 
 
För oss är det viktigt att du klickar med kunden som du ska jobba hos och att du är lyhörd för kundens behov och önskemål. Du ska vara empatisk och respektera kundens integritet.
Du har nära till skratt och är beredd att ta egna beslut. Du är ansvarstagande och har lätt för att samarbeta. Du har förmågan att ta ett steg tillbaka när det behövs. Du är duktig på att entusiasmera och tycker det är roligt med ett aktivt liv. 
 
Personlig assistans utförs under dygnets alla timmar. 
Du behöver ha erfarenhet av hantering av sond. 
 
Dina arbetsuppgifter
 
För yrket förekommande uppgifter.
Det kan vara allt från individanpassad omvårdnad till hushållssysslor.
Assistansen bedrivs främst i kundens hem men innebär också att följa med på aktiviteter utanför hemmet. 
Du arbetar stödjande och motiverande.
Utbildning får du på plats och via Monument Assistans.
 
Nu söker vi främst dig som vill arbeta som vikarie vid sjukdom och semester med möjlighet till en fast schemarad i framtiden.

Alla platsannonser →

Andra jobb i Malmö som Personlig assistent

Nedan visas andra jobb i Malmö som Personlig assistent.

Vill du göra skillnad i någons vardag? Vi söker just nu assistenter till...

Läs mer Dec 6
Beskrivning av tjänsten som personlig assistent
För kunds räkning söker vi nu personliga assistenter som vill jobba hemma hos en av våra kvinnliga kunder i Kävlinge. Vi söker flera timvikarierande assistent, som arbetar vid behov samt vid sjukfrånvaro. Passen är vanligtvis förlagda mellan 07 - 17. Kunden är normalbegåvad och vet hur hon vill ha sin assistans. Kunden har en CP-skada samt en synskada, och behöver hjälp och stöttning i den vardagliga livsföringen. Detta innebär att man som assistent är behjälplig i både hushållssysslor och personlig omvårdnad.

Vanligt förekommande arbetsuppgifter kan exempelvis vara:

- Stöttning vid aktiviteter och träning
- Städning, matlagning och bakning


Vi erbjuder dig

Vi erbjuder dig ett varierande och betydelsefullt arbete, där du som medarbetare uppmuntras ta egna initiativ. Vi har ett stort utbud av digitala utbildningar och andra verktyg för att du ska kunna utvecklas i din yrkesroll. Självklart har vi även friskvårdsbidrag. Vi ser även över möjligheten till arbete hos våra andra kunder i Skåneregionen.

Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper

- Krav för tjänsten är att du har erfarenhet av matlagning.
- Det är meriterande om du har erfarenhet från vård och omsorg och kan omsätta den erfarenheten i praktiken.
- Erfarenhet av CP-skada eller likvärdig erfarenhet är meriterande.


Du som söker tjänsten behöver ha tålamod, vara lugn, effektiv, bör kunna hantera snabba förändringar och vara trygg i din arbetsroll. Det är viktigt att du som söker är lyhörd för kundens behov samt visar respekt för kundens integritet. Vi ser det som en stor merit om du är positiv och lojal i ditt arbete, är flexibel vad gäller schema och arbetstider. Positivt om du har humor och är stabil, har en seriös inställning till jobbet samt ordning och reda. En hög arbetsmoral och en teknisk färdighet är meriterande för kunden. Ett krav är att du inte är allergisk mot katter. Arbetet förutsätter alltså att du som assistent har vana med katter. Du som assistent bör heller inte vara allergisk mot nötter eller skaldjur. Du som assistent måste också behärska det svenska språket i tal och skrift. Arbetsplatsen är rökfri.

Om Frösunda Personlig assistans

Frösunda är en av landets ledande assistansanordnare med över 25 års erfarenhet. Det gör oss till ett tryggt företag för dig som medarbetare och för våra kunder och närstående. Vi är en ansvarsfull arbetsgivare som tar helhetsansvar för assistansen dygnet runt. Tack vare lokala kontor över hela Sverige i kombination med centrala stödfunktioner finns vi alltid här för dig och dina kunder. Som medarbetare hos oss får du ett varierande arbete och möjlighet att utvecklas. Här gör du skillnad - varje dag.

Personlig Assistans - vad innebär det?
Personlig Assistans handlar i grund och botten om engagemang. Ett engagemang för en annan medmänniska som behöver hjälp med de saker i vardagen som många tar för givet, exempelvis att klä sig själv, att ta en promenad, att överhuvudtaget få vardagen fungerande. Vår bransch gör skillnad för människor - på riktigt.

Yrket som personlig assistent ställer höga krav på flexibilitet, ansvarstagande och respekt. Din förmåga att arbeta utifrån kundens fokus och önskemål är avgörande för din lämplighet som personlig assistent. Respekt, Engagemang och Nyfikenhet är Frösundas värderingar och något som du förväntas arbeta utifrån.

Övrig information

- Anställningsform: Timanställning.
- Arbetstid: Vid behov.
- Tillträde: Omgående.


Vi tillämpar individuell lönesättning och har kollektivavtal. Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet. Möjlighet till arbete hos våra andra kunder finns.

Vid frågor om tjänsten, är du varmt välkommen att kontakta:

Adam Nodelijk, Verksamhetschef

adam.nodelijk@frosunda.se

Varmt välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Assistent sökes till 15-årig kille i Malmö

Läs mer Dec 6
BESKRIVNING AV TJÄNSTEN SOM PERSONLIG ASSISTENT
Nu söker vi på Frösunda en personlig assistent till en 15-årig pojke i Malmö. Tjänsten är en timanställning, med ett par fasta pass i veckan. Arbetstiderna är väl anpassade till dig som studerar eller har en annan sysselsättning, då de är förlagda på eftermiddag/kväll samt på helger.



Assistansen utförs främst i kundens egen hemmiljö, men det ingår även att gå med på träning, på cykelpromenader, till biblioteket, badet etc. Till arbetsuppgifterna hör att hjälpa barnet fysiskt i vardagen med bland annat matintag, toalett, kläder, lek men också att stötta med kommunikation.

Vi erbjuder dig

Vi erbjuder dig ett varierande och betydelsefullt arbete, där du som medarbetare uppmuntras att fatta egna kloka beslut. Vi har ett stort utbud av digitala utbildningar och andra verktyg för att du ska kunna utvecklas i din yrkesroll.

Passar du för tjänsten?

Du är student, gärna med ett par år kvar på din utbildning

Du är fantasifull och har lätt för att kommunicera med barn

Du är lyhörd och har tålamod

Du har goda språkkunskaper i svenska

Du är rökfri

OM FRÖSUNDA PERSONLIG ASSISTANS
Frösunda är en av landets ledande assistansanordnare med över 25 års erfarenhet. Det gör oss till ett tryggt företag för dig som medarbetare och för våra kunder och närstående. Vi är en ansvarsfull arbetsgivare som tar helhetsansvar för assistansen dygnet runt. Tack vare lokala kontor över hela Sverige i kombination med centrala stödfunktioner finns vi alltid här för dig och dina kunder. Som medarbetare hos oss får du ett varierande arbete och möjlighet att utvecklas. Här gör du skillnad - varje dag.

ÖVRIG INFORMATION
- Anställningsform: Timanställning med möjlighet till tillsvidareanställning
- Omfattning: Deltid
- Arbetstid: Eftermiddagar, kvällar och helger
- Tillträde: Omgående


Vi tillämpar individuell lönesättning och har kollektivavtal. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet. Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.

Sista ansökningsdag 2021-12-15

Vid frågor om tjänsten, är du varmt välkommen att kontakta:

Verksamhetschef Lizzie Mattsson, 010 -130 37 62

Ansökningar tas ej emot per telefon.

Varmt välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Personlig assistent sökes åt 13-årig tjej i Oxie

Läs mer Nov 29
BESKRIVNING AV TJÄNSTEN SOM PERSONLIG ASSISTENT
Nu söker vi på Frösunda en personlig assistent till en 13-årig tjej i Oxie. Tjänsten är en timanställning, med ett par fasta pass i månaden. Arbetstiderna är väl anpassade till dig som studerar eller har en annan sysselsättning, då de är förlagda på eftermiddag/kväll samt på helger. Det finns även möjlighet till en större tjänst i höst.



Assistansen utförs främst i kundens egen hemmiljö, men det ingår även att gå med på träning, på cykelpromenader, till biblioteket, badet etc. Till arbetsuppgifterna hör att hjälpa barnet fysiskt i vardagen med bland annat matintag, toalett, kläder, lek men också att stötta med kommunikation. Du kommer även att hämta kunden i skolan, vilket gör att körkort är ett krav.

Vi erbjuder dig

Vi erbjuder dig ett varierande och betydelsefullt arbete, där du som medarbetare uppmuntras att fatta egna kloka beslut. Vi har ett stort utbud av digitala utbildningar och andra verktyg för att du ska kunna utvecklas i din yrkesroll.

Passar du för tjänsten?

Du är student, gärna med ett par år kvar på din utbildning

Du är fantasifull och har lätt för att kommunicera med barn

Du är lyhörd och har tålamod

Du har goda språkkunskaper i svenska

Du är rökfri

Du har erfarenhet av sondmatning

Du har erfarenhet av TAKK



OM FRÖSUNDA PERSONLIG ASSISTANS
Frösunda är en av landets ledande assistansanordnare med över 25 års erfarenhet. Det gör oss till ett tryggt företag för dig som medarbetare och för våra kunder och närstående. Vi är en ansvarsfull arbetsgivare som tar helhetsansvar för assistansen dygnet runt. Tack vare lokala kontor över hela Sverige i kombination med centrala stödfunktioner finns vi alltid här för dig och dina kunder. Som medarbetare hos oss får du ett varierande arbete och möjlighet att utvecklas. Här gör du skillnad - varje dag.

ÖVRIG INFORMATION
- Anställningsform: Timanställning
- Omfattning: Deltid
- Arbetstid: Eftermiddagar, kvällar och helger
- Tillträde: Omgående


Vi tillämpar individuell lönesättning och har kollektivavtal. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet. Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.

Sista ansökningsdag 2021-12-15

Vid frågor om tjänsten, är du varmt välkommen att kontakta:

Verksamhetschef Lizzie Mattsson, 010 -130 37 62

Ansökningar tas ej emot per telefon.

Varmt välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Personlig Assistent sökes för vikariat till en kvinna i Malmö, Ca 80% T...

Läs mer Nov 26
Beskrivning av tjänsten som timvikarierande Personlig Assistent
För kunds räkning söker vi en vikarie som vill arbeta som personlig assistent till en av våra kvinnliga kunder i Malmö. Du kommer ersätta en annan assistent under en period som går på föräldraledighet framöver. Tjänsten kommer till att börja med gälla i 20 veckor, med mycket goda chanser till förlängning. Tjänsten är på ca 80%. Arbetet innefattar hjälp med både personlig hygien, hushållssysslor och övriga göromål som får kundens vardag att fungera.

Vi erbjuder dig

Vi erbjuder dig ett varierande och betydelsefullt arbete, där du som medarbetare uppmuntras att fatta egna kloka beslut. Vi har ett stort utbud av digitala utbildningar och andra verktyg för att du ska kunna utvecklas i din yrkesroll. Självklart har vi även friskvårdsbidrag.

Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper
Vi ser gärna att du har lätt för att ta initiativ, att du är social, lyhörd, ordentlig och omtänksam. Meriterande om du har erfarenhet från vårdyrket samt behärskar albanska.

Om Frösunda Personlig assistans
Frösunda är en av landets ledande assistansanordnare med över 25 års erfarenhet. Det gör oss till ett tryggt företag för dig som medarbetare och för våra kunder och närstående. Vi är en ansvarsfull arbetsgivare som tar helhetsansvar för assistansen dygnet runt. Tack vare lokala kontor över hela Sverige i kombination med centrala stödfunktioner finns vi alltid här för dig och dina kunder. Som medarbetare hos oss får du ett varierande arbete och möjlighet att utvecklas. Här gör du skillnad - varje dag.

Övrig information
- Anställningsform: Tidsbegränsad visstidsanställning.
- Omfattning: Ca 80%.
- Arbetstid: 09:00-10:45. Sovande jour är förlagd mellan 23:30 - 07:00. Aktivt arbete förekommer under natten, ca 1 timme.
- Tillträde: 2022-01-06


Vi tillämpar individuell lönesättning och har kollektivavtal. Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet.

Sista ansökningsdag 2021-12-23.

Varmt välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Personlig assistent till tjej i Malmö sökes

Läs mer Nov 17
Hej!

Jag är en tjej på 20 år som söker en positiv och flexibel assistent för en tjänst som mestadels är förlagd under skollov och vissa helger.

Ett krav för att vara intressant för tjänsten är att du kan jobba hela jullovet då man jobbar ca 75-100%.

Jag läser tredje året på handel- och administrationsprogrammet och mina stora intressen är TikTok och Youtube.

Du som assistent jobbar med mig hemma hos min familj där det ingår två busiga småsyskon och en katt, utöver min mamma och pappa.

Du måste alltså vara bekväm med att arbeta i en familj.

I arbetet tillsammans med mig ansvarar du som personlig assistent för att stötta upp med vardagliga hjälpbehov som bl.a. inkluderar träning med diverse hjälpmedel, fritidsaktiviteter och hjälp med personlig hygien. Då jag sitter i rullstol så ingår det en del lyft, så du måste känna att din kropp orkar med det.

I ditt arbete kan det även ingå att följa med på läkarbesök, sjukgymnastik och andra aktiviteter som sker i min vardag. Det kan även ingå resor med övernattningar på annan ort.

Jag ser helst att du redan har någon annan sysselsättning t.ex. studier eller liknande.

Arbetstiden är främst förlagd på skollov och vissa helger då jag går i skolan på annan ort under vardagarna och för att få tjänsten så det är avgörande att du kan och vill jobba då och under hela jullovet.

Om personkemin funkar och allt känns bra, så kan det finnas möjlighet till en anställning på 75-100% från sommaren -22 när jag tagit studenten.

Då mitt handikapp inte tar semester, så jobbar man hos mig även helgdagar som t.ex. jul, nyår och midsommar.

Viktigast är personkemin, men väldigt stor vikt läggs vid flexibilitet då jag liksom alla andra inte alltid vill planera allt långt i förväg utan vill kunna vara spontan.

Du ska även vara lyhörd, positiv, ansvarstagande, ha lätt för att samarbeta och vara anpassningsbar då du jobbar med hela min familj runt dig.

Andra önskvärda egenskaper är tålamod och att man kan ta egna initiativ. I jobbet ingår även perioder av stillasittande och mindre aktivitet då jag ibland vill göra mina egna grejer.

Du kan inte vara allergisk mot pälsdjur och inte heller vara rökare.

Vi på Nordström Assistans är övertygade att med rätt hjälp och förutsättningar kan man nå mer. Vi vill förändra, förbättra och skapa vägen till en bättre tillvaro. Vi har funnits sedan 1998 och erbjuder idag personlig assistans i hela Sverige och utgår från regionalkontoren i Stockholm, Gotland, Malmö, Klippan, Jönköping, Västervik, Sundsvall och Gällivare. Vår framgång vilar på våra medarbetare och vi söker dig som vill vara en del av vårt team!

Ersättning utbetalas i form av timlön. Om inget annat avtalas tillkommer 12% semesterersättning och OB-ersättning. Vi följer kollektivavtal mellan Kommunal/Vårdföretagarna.

Du hittar mer information på (https://www.nordstromassistans.se/) https://www.nordstromassistans... (https://www.nordstromassistans.se)

Ansök nu

Andra jobb i Malmö från Monument Assistans AB

Nedan visas andra jobb i Malmö från Monument Assistans AB .

Personlig assistent till kund i Malmö

Personlig assistent
Läs mer Dec 16
Monument Assistans är alternativet för personer med personlig assistans som söker skräddarsydda lösningar. Vi har hög kompetens och bred erfarenhet av personlig assistans. För att vi ska kunna hjälpa våra kunder på allra bästa sätt så arbetar vi med hög tillgänglighet och ett nära och personligt samarbete.

Vi vet att vår personal är nyckeln till att bedriva en bra personlig assistans. Därför är det centralt för oss att du som medarbetare är både känner stolthet och glädje över att arbeta hos oss. Vi på Monument Assistans vill därför ge dig möjligheten att utvecklas i din yrkesroll. Vi uppskattar nyfikna och engagerade medarbetare.

Vi erbjuder dig goda lönevillkor, ett nära ledarskap och friskvårdsersättning. Vi ger dig en arbetsmiljö där det är högt i tak och där du har goda möjligheter att påverka din egen arbetssituation. Vi tar gärna fram individuella fortbildningslösningar beroende på i vilken typ av uppdrag du arbetar i. Hos oss får du möjligheten att växa!

Om dig
 
För vår kunds räkning i Malmö söker vi en kvinna mellan 25- och 40 år som är lyhörd för vår kunds behov och önskemål och som talar och skriver flytande svenska.
 
För oss är det viktigt att du klickar med kunden. Du ska vara empatisk, ha tålamod och respektera kundens integritet. 
Du har nära till skratt och är beredd att ta egna beslut. Du är ansvarstagande och har lätt för att samarbeta. Du har förmågan att ta ett steg tillbaka när det behövs. Du är duktig på att entusiasmera och tycker det är roligt med ett aktivt liv. Du är ordningsam och noggrann.

Uppdraget är schemalagt under dagtid på vardagar. Du kan jobba dag som natt och helger. 
Har du erfarenhet av personlig assistans är det bra men inte nödvändigt för att du ska bli bli aktuell för tjänsten.
Du blir en del av ett team som jobbar tillsammans med och för kunden.
 
Dina arbetsuppgifter
 
För yrket förekommande uppgifter.
Det kan vara allt från individanpassad omvårdnad och hushållssysslor.
Assistansen bedrivs främst i kundens hem men innebär också att följa med på aktiviteter utanför hemmet. 
Du arbetar stödjande och motiverande. Du är kreativ och driven.
 
Utbildning får du på plats och via Monument Assistans.
 
Uppdraget handlar om ett vikariat och tjänsten ligger på cirka 25%.

Ansök nu

Personlig Assistent till man i Malmö (Oxie)

Personlig assistent
Läs mer Mar 20
Monument Assistans är alternativet för personer med personlig assistans som söker skräddarsydda lösningar. Vi har hög kompetens och bred erfarenhet av personlig assistans. För att vi ska kunna hjälpa våra kunder på allra bästa sätt så arbetar vi med omfattande tillgänglighet och ett nära och personligt samarbete.

Vi vet att vår personal är nyckeln till att bedriva en bra personlig assistans. Därför är det centralt för oss att du som medarbetare både känner stolthet och glädje över att arbeta hos oss. Vi på Monument Assistans vill därför ge dig möjligheten att utvecklas i din yrkesroll. Vi uppskattar nyfikna och engagerade medarbetare.

Vi erbjuder dig goda lönevillkor, ett nära ledarskap och friskvårdsersättning. Vi är medlemmar i Fora, d.v.s. vi har ett fullständigt försäkringssystem inklusive tjänstepension, för våra anställda. Vi ger dig en arbetsmiljö där det är högt i tak och där du har goda möjligheter att påverka din egen arbetssituation. Vi tar gärna fram individuella fortbildningslösningar beroende på i vilken typ av uppdrag du arbetar i. Hos oss får du möjlighet att växa!


Om dig

För vår kunds räkning söker vi en kvinna eller man från 35 år och uppåt. Du behöver vara lyhörd för vår kunds behov och önskemål och du talar och skriver flytande svenska. Kunden är en man i 60-årsåldern som är rullstolsburen efter en trafikolycka.

Du ska vara empatisk och respektera kundens integritet. Du har nära till skratt och är beredd att ta egna beslut. Du är ansvarstagande och har lätt för att samarbeta. Det är viktigt att du kan hantera stress men också att du har förmågan att ta ett steg tillbaka när det behövs. Du är duktig på att entusiasmera och tycker det är roligt med ett aktivt liv. 

Personlig assistans utförs under dygnets alla timmar. För din del handlar det främst om dagtid, mellan 9:00 till 17:00, men det kan även gälla kvällar/helger vid större aktiviteter.

Har du erfarenhet av personlig assistans eller har undersköterskeutbildning är det bra. Än viktigare än utbildning är dock att det klaffar med kunden, att personkemin stämmer. Du behöver ha körkort och du ska vara rökfri. Stort plus är vana av högskada (tetraplegi).

Utdrag ur polisens belastningsregister kommer att efterfrågas.


Dina arbetsuppgifter

Arbetsuppgifterna kräver flexibilitet. Det kan vara allt från att fiska till att vara med vid möten, läkarbesök, arbete i trädgård, enklare reperationer, hushållsarbeten o.s.v. I hemmet finns också kundens hustru.

Vidare hjälper du till med att duscha. Du sköter uridom- och kolostomihantering vid behov. Du kan på ett säkert sätt hantera takliftar.

Assistansen bedrivs främst i kundens hem men innebär också att följa med på aktiviteter utanför hemmet. Vid förflyttning förekommer det en del lyft.

Du arbetar stödjande och motiverande.

Utbildning får du på plats och via Monument Assistans i samråd med kund.


Krav:

Körkort:
* B (Personbil)

Ansök nu

Kundansvarig personlig assistans

Enhetschef inom social omsorg
Läs mer Mar 31
Monument Assistans är ett assistansbolag för dig som letar efter skräddarsydda lösningar men också ett personligt bemötande. Vi utgår från dina behov och önskemål. Därför har vi inga färdiga modeller för hur din assistans ska se ut eller vem som ska jobba hos dig. Det kommer vi fram till tillsammans. Det viktiga är att du kan leva ditt liv så problemfritt som det bara är möjligt. Din personliga assistans ska vara så enkel och okomplicerad som möjligt.

Vi vill också att du ska känna trygghet. Vi följer alltid de regler och lagar som finns. Därför är vi också alltid villiga att ge dig full insyn i din egen assistans. Monument Assistans låser inte heller in dig i krångliga avtal med långa uppsägningstider och för att vi ska kunna hjälpa dig på allra bästa sätt så arbetar vi med hög tillgänglighet.

Om tjänsten:
 
Vi letar efter en person med stort servicetänk och driv som är beredd och vill ta ett stort ansvar med att hjälpa till att driva vår verksamhet inom personlig assistans i region Syd.
Vi räknar med att expandera i regionen vilket ger dig goda möjligheter att få ett utökat ansvarsområde allteftersom. 
 
Du arbetar i en arbetsledande roll där dina arbetsuppgifter varierar från dag till dag med fokus på att dina kunder och din personal är nöjda.
 
Du kommer att ha stort stöd från vårt huvudkontor i Lund men förväntas kunna agera och fatta många beslut på egen hand. Du är placerad i Malmö eller i Lund.
 
Du har stora möjligheter att påverka din egen arbetssituation och får chansen att komma in i vår verksamhet i ett relativt tidigt skede vilket ger dig stora möjligheter för personlig utveckling hos Monument Assistans.
 
Det förekommer resor, ibland med övernattning, i tjänsten.
 
Om dig:
 
Tjänsten som kundansvarig på Monument Assistans ställer höga krav på dig som person och ger dig samtidigt stora möjligheter till utveckling och frihet. Du kommer att ha möjligheter att påverka din egen roll och ditt verksamhetsområde i hög grad.
 
Du är van vid ett högt tempo och skräms inte av att ha ett stort ansvar. Vi vill att du har aktuell erfarenhet av personlig assistans i en arbetsledande roll. Du är väl förtrogen med såväl lagstiftning som operativ verksamhet. Du är strukturerad och noggrann i din administration av dina uppdrag.
 
Vi skräddarsyr alla våra uppdrag för våra kunder. Tillgänglighet, personligt bemötande och lyhördhet är viktiga begrepp i verksamheten. Vi värdesätter personliga egenskaper som lojalitet, ärlighet och ödmjukhet.
 
Ange i din ansökan vilka egenskaper och erfarenheter som du tar med dig in i företaget och hur de egenskaperna kan få oss att växa och bli ännu bättre än vad vi är idag.
 
 
Dina arbetsuppgifter:
 
Kundansvar
Personalansvar
Budgetansvar
Administration och rapportering
 
Vi tillämpar 6 månaders provanställning.
 
Ansökan görs endast externt via länken nedan. Vi tillämpar löpande rekrytering.
 
 
Läs gärna mer om oss och om företaget på: www.monumentassistans.se


Krav:

Körkort:
* B (Personbil)

Ansök nu

Personlig assistent till man i Malmö

Personlig assistent
Läs mer Jan 9
Monument Assistans är alternativet för personer med personlig assistans som söker skräddarsydda lösningar. Vi har hög kompetens och bred erfarenhet av personlig assistans. För att vi ska kunna hjälpa våra kunder på allra bästa sätt så arbetar vi med hög tillgänglighet och ett nära och personligt samarbete.

Vi vet att vår personal är nyckeln till att bedriva en bra personlig assistans. Därför är det centralt för oss att du som medarbetare är både känner stolthet och glädje över att arbeta hos oss. Vi på Monument Assistans vill därför ge dig möjligheten att utvecklas i din yrkesroll. Vi uppskattar nyfikna och engagerade medarbetare.

Vi erbjuder dig goda lönevillkor, ett nära ledarskap och friskvårdsersättning. Vi ger dig en arbetsmiljö där det är högt i tak och där du har goda möjligheter att påverka din egen arbetssituation. Vi tar gärna fram individuella fortbildningslösningar beroende på i vilken typ av uppdrag du arbetar i. Hos oss får du möjligheten att växa!

Om dig

För vår kunds räkning söker vi en person som är lyhörd för vår kunds behov och önskemål och som talar och skriver flytande svenska. 

För oss är det viktigt att du klickar med kunden som du ska jobba hos och att du är lyhörd för kundens behov och önskemål. Du ska vara empatisk och respektera kundens integritet.

Du har nära till skratt och är beredd att ta egna beslut. Du är ansvarstagande och har lätt för att samarbeta. Det är också viktigt att du kan hantera stress men också att du har förmågan att ta ett steg tillbaka när det behövs. Du är duktig på att entusiasmera och tycker det är roligt med ett aktivt liv.

Du kan jobba dag som natt och även helger. Du kan jobba dygnspass. Personlig assistans utförs under dygnets alla timmar. Det är viktigt att du är flexibel, lätt att nå och kan hoppa in med kort varsel.

Har du erfarenhet av personlig assistans eller har undersköterskeutbildning är det bra men inte nödvändigt för att bli aktuell för tjänsten.

Utdrag ur polisens belastningsregister kan komma att efterfrågas.

Dina arbetsuppgifter

För yrket förekommande arbetsuppgifter. Detta kan vara allt från individanpassad omvårdnad och hushållssysslor till att fungera som stöd i olika sammanhang. Vår kund lever ett aktivt liv.

Assistansen bedrivs främst i kundens hem men innebär också att följa med på aktiviteter utanför hemmet. Vid förflyttning förekommer det en del lyft. Du arbetar stödjande och motiverande.

Utbildning får du på plats och via Monument Assistans. Vi söker både personer för en fast schemarad och timanstälning vid behov. 

Vi rekryterar löpande så skicka in din ansökan redan idag.

Ansök nu

Personlig assistent till man i Malmö

Personlig assistent
Läs mer Jul 15
Monument Assistans är alternativet för personer med personlig assistans som söker skräddarsydda lösningar. Vi har hög kompetens och bred erfarenhet av personlig assistans. För att vi ska kunna hjälpa våra kunder på allra bästa sätt så arbetar vi med hög tillgänglighet och ett nära och personligt samarbete.

Vi vet att vår personal är nyckeln till att bedriva en bra personlig assistans. Därför är det centralt för oss att du som medarbetare är både känner stolthet och glädje över att arbeta hos oss. Vi på Monument Assistans vill därför ge dig möjligheten att utvecklas i din yrkesroll. Vi uppskattar nyfikna och engagerade medarbetare.

Vi erbjuder dig goda lönevillkor, ett nära ledarskap och friskvårdsersättning. Vi ger dig en arbetsmiljö där det är högt i tak och där du har goda möjligheter att påverka din egen arbetssituation. Vi tar gärna fram individuella fortbildningslösningar beroende på i vilken typ av uppdrag du arbetar i. Hos oss får du möjligheten att växa!

Om dig

För vår kunds räkning söker vi en person som är lyhörd för vår kunds behov och önskemål och som talar och skriver flytande svenska. 

För oss är det viktigt att du klickar med kunden som du ska jobba hos och att du är lyhörd för kundens behov och önskemål. Du ska vara empatisk och respektera kundens integritet.

Du har nära till skratt och är beredd att ta egna beslut. Du är ansvarstagande och har lätt för att samarbeta. Det är också viktigt att du kan hantera stress men också att du har förmågan att ta ett steg tillbaka när det behövs. Du är duktig på att entusiasmera och tycker det är roligt med ett aktivt liv.

Du kan jobba dag som natt och även helger. Du kan jobba dygnspass. Personlig assistans utförs under dygnets alla timmar. Det är viktigt att du är flexibel, lätt att nå och kan hoppa in med kort varsel.

Har du erfarenhet av personlig assistans eller har undersköterskeutbildning är det bra men inte nödvändigt för att bli aktuell för tjänsten.

Utdrag ur polisens belastningsregister kan komma att efterfrågas.

Dina arbetsuppgifter

För yrket förekommande arbetsuppgifter. Detta kan vara allt från individanpassad omvårdnad och hushållssysslor till att fungera som stöd i olika sammanhang. Vår kund lever ett aktivt liv.

Assistansen bedrivs främst i kundens hem men innebär också att följa med på aktiviteter utanför hemmet. Vid förflyttning förekommer det en del lyft. Du arbetar stödjande och motiverande.

Utbildning får du på plats och via Monument Assistans. Vi söker både personer för en fast schemarad och timanstälning vid behov. 

Vi rekryterar löpande så skicka in din ansökan redan idag.

Ansök nu