Malmö: Fastighetstekniker till Victoria Park i Malmö

Hitta ansökningsinfo om jobbet Fastighetstekniker till Victoria Park i Malmö i Malmö. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Malmö inom den kategorin.

Publicerad: 2021-11-25 // Varaktighet: Heltid

Victoria Park AB a?r en av Sveriges sto?rsta och mest betydande privata bostadsakto?rer som utvecklar attraktiva bostadsomra?den i landets tillväxtstäder. Med ett långsiktigt förvaltningsarbete och socialt ansvarstagande skapar vi värden för kunder, medarbetare och samhället. Idag äger och förvaltar vi över 16 800 lägenheter i fjorton städer. Och vi växer.

Vårt fastighetsbestånd i Malmö består av 2000 lägenheter belägna i Rosengård, Lindängen, Hermodsdal, Heleneholm och centrala Malmö. Vi har två kontor, ett i Heleneholm och ett i Rosengård. Nu söker vi en driven och social fastighetstekniker som kommer utgå från vårt kontor på Fosievägen.

Huvudsakliga arbetsuppgifter

I rollen som fastighetstekniker kommer du vara en del i ett team som arbetar med reparationer och felavhjälpande underhåll, tillsyn av fastigheterna samt generell tillsyn av fastigheterna. Arbetsuppgifterna innefattar bland annat.

- Utföra reparationer och underhållsåtgärder.
- Åtgärda felanmälningar från hyresgäster.
- Genomföra avflyttningsbesiktningar
- Ansvara för att följa upp att beställda arbeten är genomförda samt att hyresgästerna är nöjda.
- Fakturaavstämning för beställda åtgärder.
- Arbeta med planerat underhåll och proaktiva åtgärder.
- Systematisk brandskyddsarbete mm.


Rollen är social och serviceinriktad, du skall kunna planera ditt arbete och upprätthålla goda kontakter med hyresgäster, leverantörer och underentreprenörer. I rollen ställs det även höga krav på struktur, digital dokumentation och uppföljning. Vi ser därför att du som söker ser ordning och reda som en självklar komponent i arbetet samtidigt som du är en lagspelare och inte drar dig för att hugga i där det behövs och stötta dina kollegor.

Din profil

Vi söker dig med erfarenhet av att ha arbetat som fastighetstekniker eller reparatör inom fastigheter och har bred praktisk kompetens av förekommande reparationer. Du är generellt tekniskt intresserad och en duktig problemlösare eftersom du kommer ställas inför olika uppgifter att lösa varje dag. Vi ser gärna att du har en utbildning med inriktning fastighetstekniker eller motsvarande. Körkort för bil är ett krav.

Personliga egenskaper

I den här rekryteringen kommer vi att lägga stor vikt vid dina personliga egenskaper och vi ser därför att du som söker är en driven lagspelare som trivs med att ta egna initiativ och driva din arbetsdag framåt. Det är viktigt att du gillar att ha kontakt med människor, är serviceinriktad och har ett bra bemötande. Du tycker om att skapa trivsel och skapa förtroende i kontakten med våra hyresgäster. Vidare trivs du med eget ansvar och gillar att engagera dig och vill vara med och utveckla bostadsområdet på flera nivåer.

Vi erbjuder

Victoria Park är ett bolag med korta beslutsvägar där frihet under ansvar gäller. Du kommer att få en självständig roll där du kan bidra med din kompetens och ambition till bolaget. Vi kommer utmana och stötta dig i din utveckling. Vi är ett ungt bolag med stora tillväxtplaner, vi utvecklas dagligen som individer och som bolag.

Övrig information

- Start: Enligt ök.
- Omfattning: Heltid.
- Placering: Malmö
- Bakgrundskontroll på slutkandidat är en del av rekryteringsprocessen.
- Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till intervjufasen.


Ansökan

Vi kommer löpande att läsa ansökningarna, så skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt här via vår karriärsida. Har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta Områdeschef Tannia Rosander Fazliu på email tannia.rosander.fazliu@victoriapark.se.

Alla platsannonser →

Andra jobb i Malmö som Fastighetstekniker/Drifttekniker, fastighet

Nedan visas andra jobb i Malmö som Fastighetstekniker/Drifttekniker, fastighet.

Drifttekniker till Victoria Park i Malmö/Kristianstad

Läs mer Dec 6
Drifttekniker till Victoria Park i Malmö/Kristianstad

Är du en person som har siktet inställt på målet och ser till att lösa eventuella problem som uppstår på vägen? Vill du utveckla dina kunskaper inom fastighetsdrift och underhåll och samtidigt ha ett givande och roligt jobb? Då har du hittat rätt. Sök rollen som drifttekniker på Victoria Park redan idag! Välkommen med din ansökan!

I januari 2022 förenas Victoria Park och Hembla under ett gemensamt varumärke, Victoriahem. Victoria Park och Hembla är två av landets största privata hyresvärdar och vi är stolta över hur vi nått dit – tack vare våra medarbetare. Idag äger och förvaltar vi drygt 38,000 lägenheter från Uppsala i norr till Trelleborg i söder. Fram till sammanslagningen drivs vi som två separata varumärken, men med en gemensam ägare i ryggen. Med hyresgästen i fokus ska Victoriahem skapa attraktiva stadsdelar där människor trivs och känner sig trygga, och dit ännu fler vill flytta.

Vi erbjuder

En tjänst med korta beslutsvägar och frihet under ansvar. Som drifttekniker hos oss kommer du att tillåtas arbeta självständigt och bidra till vår framgång med din erfarenhet, kompetens och ambition. Vi kommer utmana och stötta dig i din utveckling. Victoriahem har stora tillväxtplaner och ambitionen att utvecklas, både på individnivå och som bolag. Victoria Park är en arbetsgivare som månar om sina medarbetare genom att erbjuda trygga anställningsvillkor och förmåner.

Vad går arbetet ut på?
                                                                                                                                                       
Det dagliga arbetet går främst ut på att bedriva fastighets ronderingar och att arbeta med tekniskt underhåll, tekniska analyser och felsökningar. Du genomför förebyggande och avhjälpande underhåll och kan identifiera energi- och vattenbesparande åtgärder samt driftoptimera befintliga installationer. Tjänsten är heltid och du rapporterat till områdeschefen.

Kundkontakt med Victoria Park hyresgäster är en viktig del i arbetet och ditt huvudområde kommer att vara teknisk drift och underhåll i Victoria Park fastigheter i Malmö, Trelleborg och Kristianstad.

Huvudsakliga arbetsuppgifter:
  Rondering, drift, underhåll och felavhjälpande åtgärder av ventilations-, värme- och elsystem i våra fastigheter
Genomföra mätningar av inomhusklimat i lägenheter med stora avvikelser.
Ansvara för att fastigheterna drivs på ett energieffektivt sätt, fokusera på avvikande trender, vana att arbeta i uppkopplade system BAS såsom Webport.
Teknisk support/mentor till fastighetstekniker inom arbetsområdet, och då främst inom inomhusklimat.
Vara delaktig i att komma med förslag på förebyggande åtgärder och underhåll för att sänka energikostnaden i fastigheterna
Driva mindre energiprojekt, exempelvis fläktbyte, pumpbyte mm
Medverka vid myndighetsbesiktningar inom ansvarsområdet (OVK, energideklaration mm)

Är du den vi söker?

Som drifttekniker är det viktigt att man som person är självgående, organiserad och kommunikativ. Du har en stark drivkraft att leverera i enlighet med hyresgästernas förväntningar eller kanske till och med lite mer. Du har en fallenhet för att prata med olika typer av människor och en genuin vilja att göra ett bra jobb. Vi förutsätter att du är trygg i din kompetens och är ansvarstagande.

Vi önskar även att du har:
  Flera års arbetslivserfarenhet från fastighetsteknikbranschen med liknande arbetsuppgifter
Utbildning med driftteknisk inriktning 
Kunskaper inom styr- och reglerteknik, värme och ventilation
Erfarenhet av att, direkt eller indirekt, leda andra
Kunskap inom värmepumpsteknik
Goda kunskaper i Officepaketet
Körkort B
Kommunicerar obehindrat på svenska i tal och skrift samt god kommunikativ förmåga i tal på engelska

Vi hoppas att du som söker vill utvecklas långsiktigt tillsammans med oss. Victoria Park är en arbetsplats som värdesätter mångfald och jämn könsfördelning och uppmuntrar därför sökanden med olika bakgrund.
                  
Kontaktuppgifter och ansökan

Välkommen med din ansökan redan idag då vi löpande arbetar med urval och intervjuer. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig seniora rekryteringskonsult Ira Isaksson, 0704-85 75 59. Ansökan kan endast ske via vår hemsida ej via mail. Detta är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Isaksson Rekrytering, du kommer anställas direkt hos Victoria Park.

Isaksson Rekrytering Bemanning AB arbetar över hela Sverige med rekrytering och uthyrning av kompetent personal främst inom fastighet, teknik, energi, bygg samt ekonomi/administration. Isaksson Rekrytering Bemanning är ett auktoriserat bemanningsbolag hos Kompetensföretagen-Svenskt Näringsliv-Almega. Vi är även medlemmar i Byggföretagen, (före detta BI).

Ansök nu

Drifttekniker

Läs mer Nov 27
L&T i Sverige bedriver idag en rikstäckande verksamhet genom bolagen L&T FM AB och L&T Service AB och sysselsätter ca 1 400 medarbetare, företagens nettoomsättning 2020 var 1 400 MSEK.

Den finska koncernmoderbolaget Lassila & Tikanoja oyj har verksamhet i Finland och Sverige. Företagets nettoomsättning 2020 var 751,9 miljoner euro och sysselsätter cirka 8 200 anställda. L&T är noterat på Nasdaq Helsingfors.

 

Vi på L&T jobbar aktivt med att fastigheterna inte ska ha ett bäst före datum. Vill du vara en i gänget och påverka samhället mot en mer miljövänlig framtid? Vi söker just nu en driven drifttekniker för att förstärka vårt team!

Tjänsten

I rollen som drifttekniker kommer du att arbeta med drift, underhåll och optimering av fastighetstekniska system och installationer. Vi ser gärna att du har cirka 5 års erfarenhet som drifttekniker och har kunskap inom driftsystem som värme, varmvatten och ventilation med fokus styr & regler. För denna roll behöver du även kunskap inom felsökning av dessa system samt byte av eventuella trasiga komponenter. Rollen på heltid med placeringen i Malmö.

Tjänsten erbjuder ett varierande och fritt arbete under ansvar som skall ske med ständig kundfokus och bästa serviceförmåga. Vi eftersträvar ständigt en minskad miljöpåverkan och resurseffektivisering hos våra kunder. Därför är energioptimering något vi tror att du också känner stort engagemang för. 

Kvalifikationer

- Cirka 5 års erfarenhet av arbete som drifttekniker
- Vi söker dig som gärna har utbildning som drifttekniker och inom styr & regler.
- Behärskar svenska mycket väl, både i tal och skrift
- Mycket god datorvana och administrativ förmåga då all rapportering sker digitalt
- B-körkort

Din profil

För att lyckas i rollen som drifttekniker bör du vara mycket service- och kundorienterad med ett självständigt och problemlösningsorienterat arbetssätt. Vidare är du flexibel samt har en god förmåga att kunna planera och strukturera din arbetsdag. Vi ser också att du har en god samarbetsförmåga och värdesätter arbetsteamet högt då du löpande kommer behöva ta/ge hjälp av/till dina kollegor.

Kontakt och anso?kan 
Va?r samarbetspartner i den ha?r rekryteringen a?r rekryteringsfo?retaget Prima
Rekrytering AB. Har du fra?gor, sa? tveka inte att ringa Seniorkonsult Per Grytter tel.
0760-25-35-96.

I den ha?r rekryteringen kommer vi arbeta med lo?pande urval, sa? skicka ga?rna din anso?kan idag.

Ansök nu

Projektingenjör Entreprenad - Fastighetsautomation

Läs mer Sep 14
Bastec utvecklar system för byggnadsautomation som styr inomhusklimatet och minskar energianvändningen i alla typer av byggnader.

Bastec är ett stabilt och expansivt Malmöföretag som omsätter ca 55 msek med god lönsamhet. Företaget har 36 anställda som arbetar i nyrenoverade ljusa och fräscha lokaler, nära Jägersro i Malmö.

Bastecs produkter säljs via ett 100-tal samarbetspartners och återförsäljare. I Malmöregionen driver Bastec även egna kundprojekt och entreprenader. Bastecs största projekt hittills är MAX IV, som är en ny nationell högteknologisk forskningsanläggning norr om Lund.

Bastec har nått stora framgångar med vårt BAS2-koncept och satsar nu framåt med nya intressanta utvecklingsprojekt. Bastec utvecklar alla produkter i egen regi och behöver förstärka organisationen med fler medarbetare.

 

Projektingenjör Entreprenad - Fastighetsautomation

Som projektingenjör arbetar du bl.a. med projektledning, konfigurering av styrsystem, dokumentation, idrifttagning och besiktning. Det är ett omväxlande och utvecklande arbete som kräver bra ordningssinne och planeringsförmåga.

Efter en ”inskolningsperiod” får du successivt ansvar för dina egna projekt. Det innebär att du genomför dina projekt självständigt men med god hjälp från övriga projektingenjörer i den omfattning som du känner behov av.

För att inte startsträckan ska bli för lång tror vi att du måste ha erfarenhet från minst ett av följande områden: automation, ventilation, värme, kyla eller svagströmsinstallation. Eftersom du kommer att ha många kontakter med kunder, entreprenörer, konsulter m.fl. lägger vi stor vikt vid din personlighet. Du bör vara serviceinriktad, noggrann, flexibel och entusiastisk. Samt sist men inte minst – du måste vara teknikintresserad!

För mer information är du välkommen att kontakta:

Prima Rekrytering AB, Seniorkonsult Per Grytter, mobil 0760 253596.

Skicka din ansökan

Om du tycker detta låter intressant så vänta inte. Skicka din ansökan idag!

Ansök nu

Nu är vi på jakt efter fler fastighetstekniker.

Läs mer Nov 10
VÅRT ERBJUDANDE

Är du en person som trivs i en händelserik arbetsmiljö, där ditt arbete gör skillnad? Då kan vi ha jobbet för dig! Vi erbjuder goda karriärmöjligheter i miljö med spännande utmaningar och en arbetsplats som erbjuder varierade arbetsuppgifter.
Framgång skapas av våra innovativa och duktiga medarbetare där deras nyfikenhet och professionella kompetenser skapar mervärde för våra kunder.

ARBETSBESKRIVNING

- Du kommer arbeta med löpande tillsyn, skötsel och underhåll av byggnaden och installationer hos vår kund. Arbetet utförs så väl på egen hand som tillsammans med övriga kollegor i gruppen. Du kommer att ha ett nära samarbete med såväl hyresgäster, partners och underleverantörer, vilket gör att vi lägger stor vikt vid din personliga lämplighet.


DINA KVALIFIKATIONER

- Vi ser gärna att du har en tidigare erfarenhet av en liknande roll som fastighetstekniker. Vidare ser vi att du har goda allmäntekniska kunskaper.
- B-körkort är ett krav.


MERITERANDE

- Finns en relevant yrkesutbildning/kompetens inom exempelvis hantverkaryrken, styr och reglering, vvs, el, eller liknande är detta meriterande.

DIN PROFIL

För att lyckas och trivas i rollen så tror vi att du:

- har viljan att utvecklas och vara en god ambassadör för Pema People.
- är ansvarsfull har god känsla för detaljer.
- har en hög servicenivå.
- är strukturerad och noggrann då arbetet innehåller flera, ibland komplicerade, moment.
- är självständig i din roll kommer du ha kontakt med flera olika personer dagligen vilket kräver att du är en person med ett socialt intresse.


OM OSS

På Pema People är vi övertygade: Personalen är vår viktigaste resurs. Vårt starkaste argument. En unik möjlighet för våra kunder. I kombination med nytänkande, flexibilitet och lyhördhet för kundens behov resulterar den filosofin i bemannings- och personallösningar som verkligen gör skillnad. Både idag och i morgon.

ANSÖKAN

Är du den vi söker? Om du har frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare. Kontaktuppgifter hittar du längre ned.

Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum.

Ansökan sker genom att du registrerar dig nedan. Bifoga CV och personligt brev.
Varmt välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Andra jobb i Malmö från Victoria Park AB

Nedan visas andra jobb i Malmö från Victoria Park AB .

Hyresadministratör till Victoria Park och Hembla

Ekonomiassistent
Läs mer Nov 23
Hembla och Victoria Park är två av landets största privata hyresvärdar och vi är stolta över hur vi nått dit - tack vare våra medarbetare. I dag äger och förvaltar vi drygt 38000 lägenheter från Uppsala i norr till Trelleborg i söder. Vi drivs som två separata varumärken med en gemensam ägare i ryggen. Med hyresgästen i fokus ska vi tillsammans skapa attraktiva stadsdelar där människor trivs och känner sig trygga, och dit ännu fler vill flytta.

Nu söker vi en noggrann och strukturerad hyresadministratör till vårt Servicecenter i Malmö, Västra hamnen. Som hyresadministratör arbetar du i nära samarbete med dina kollegor inom förvaltningen och ekonomi. Du arbetar med hyresavisering, hyresändringar, inbetalningar, avstämningar, inkassohantering och överföring av bokföringsunderlag.

Huvudsakliga arbetsuppgifter

- Hyresavisering
- Avstämning hyresfordringar
- Inkassohantering
- Bokföring av inbetalningar
- Sakgranskning/attest av inkommande fakturor
- Administrera hyresförändringar
- Kontakt med hyresgäster via telefon och mail


Rollen som hyresadministratör är en serviceinriktad roll där du har daglig kontakt med våra hyresgäster genom att svara på frågor över telefon som uppstår kring framförallt hyresinbetalningar och inkassoärenden. Som hyresadministratör reder du även ut andra frågeställningar som uppkommer i processen vilket innebär många kontaktytor även inom organisationen.

Din profil

- Eftergymnasial utbildning inom relevant område
- Erfarenhet av kundkontakt
- Arbetslivserfarenhet från en roll som hyresadministratör alt utbildning eller erfarenhet inom ekonomi
- Datorvana, gärna med erfarenhet av Vitec
- Kommunicerar obehindrat på svenska och engelska, i både tal och skrift


Som person är du en strukturerad lagspelare som trivs med många kontaktytor. Din prestigelöshet och starka servicetänk gör att du alltid hugger i där det behövs och lämnar ingenting åt slumpen. Att arbeta strukturerat och noggrant är A och O för dig. Du är en driven problemlösare som gillar att ha koll på helheten utan att missa detaljerna.

Vi erbjuder

Victoria Park och Hembla är två bolag med korta beslutsvägar där frihet under ansvar gäller. Du kommer att få en självständig roll där du kan bidra med din kompetens och ambition till bolaget. Vi kommer utmana och stötta dig i din utveckling och ser gärna att du vill vara med och utvecklas som individ tillsammans med oss.

Ansökan

Du ansöker till tjänsten med ett CV och en motivering till varför du är rätt för den här rollen. Vi tar inte emot några ansökningar via mail utan vi ber dig att söka till tjänsten via länken nedan.

Övrig information

- Startdatum: Enligt överenskommelse
- Omfattning: Heltid
- Placering: Malmö
- Bakgrundskontroll på slutkandidat är en del av rekryteringsprocessen
- Vi tillämpar löpande urval


Varmt välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Kundservicemedarbetare Malmö

Växeltelefonist
Läs mer Nov 2
Victoria Park och Hembla är två av Sveriges största privata hyresvärdar. Tillsammans har vi ca 38 000 lägenheter från Uppsala i norr till Trelleborg i söder, med fokus på att långsiktigt äga, förvalta och rusta upp bostäder i miljonprogramsområden. Framförallt investerar vi i relationer med boende och samverkar med viktiga samhällsaktörer - för tillsammans gör vi skillnad. På riktigt. För oss handlar det inte bara om hus, utan minst lika mycket om människor, samhälle och miljö. I januari 2022 förenas Hembla och Victoria Park under ett gemensamt varumärke, Victoriahem.

Som medarbetare i vår kundservice kommer du att vara en nyckelperson i kommunikationen med våra hyresgäster i allt från att hantera felanmälningar och inkommande ärenden till att svara på frågor från våra hyresgäster.

Huvudsakliga arbetsuppgifter

- Ta emot, boka in och följa upp ärenden via telefon och mail
- Hantera alla typer av kundrelaterade ärenden i den dagliga verksamheten
- Verka för att hyresgäster använder och utnyttjar möjligheter och erbjudanden på Mina Sidor


Vårt kundserviceteam servar hela vår geografiskt spridda förvaltningsorganisation där du som kundservicemedarbetare kommer att ha daglig kontakt med såväl hyresgäster som dina kollegor spridda över hela organisationen. Arbetet innebär att lyssna på, och skapa mervärden för våra hyresgäster och se till att förväntningar infrias och gärna överträffas på ett kundorienterat och affärsmässigt sätt. Som kundservicearbetare ser du det som en självklarhet att vara en god ambassadör för företaget och att ge ett gott intryck till såväl hyresgäster, kollegor och övriga externa aktörer.

Din bakgrund

- Lägst 3-årigt gymnasium
- Erfarenhet från kundservice
- Goda kunskaper i Officepaketet
- Kunskaper i IT-baserade affärssystem
- Kommunicerar obehindrat i svenska och engelska, såväl i tal som skrift


Vi ser det som meriterande om du som söker även har

- Erfarenhet från förvaltning/bostadsbolag
- Relevant utbildning inom kundservice
- Kunskaper i Vitec


För att trivas i rollen som kundservicemedarbetare hos oss på Victoria Park och Hembla så behöver du vara en strukturerad lagspelare. Du tar ansvar för de uppgifter och ärenden som du blir tilldelad och brinner för att ge den absolut bästa servicen till våra hyresgäster.

Övrig information

- Startdatum: Omgående
- Omfattning: Heltid
- Placering: Malmö
- Vi tillämpar löpande urval så annonsen kan komma att stängas ner om vi gått över till intervjufasen
- Bakgrundskontroll på slutkandidat är en del av rekryteringsprocessen

Ansök nu

Projektledare Malmö

Projektledare, bygg och anläggning
Läs mer Nov 1
Victoria Park är en av Sveriges största privata hyresvärdar. Tillsammans med vårt systerbolag Hembla har vi ca 38 000 lägenheter från Uppsala i norr till Trelleborg i söder, där fokus ligger i att långsiktigt äga, förvalta och rusta upp bostäder i miljonprogramsområden. Framförallt investerar vi i relationer med boende och samverkar med viktiga samhällsaktörer - för tillsammans gör vi skillnad. På riktigt. För oss handlar det inte bara om hus, utan minst lika mycket om människor, samhälle och miljö.

I januari 2022 förenas Hembla och Victoria Park under ett gemensamt varumärke, Victoriahem. Som Sveriges största privata hyresvärd blir Victoriahem en stark röst i diskussionen om det vi brinner allra mest för - miljonprogrammens framtid och utveckling.

Nu söker vi en projektledare som med ett självklart engagemang vill vara med och förädla Victoria Parks bostadsbestånd. Kanske är du projektledare, eller kommer du från entreprenörs-sidan som entreprenadingenjör, platschef, projektledare och känner att det är dags att ta klivet över till beställarsidan. Är du den vi söker?

VI ERBJUDER

Victoria Park är ett bolag med korta beslutsvägar där frihet under ansvar gäller. Du kommer att få en självständig roll där du kan bidra med din kompetens och ambition till bolaget. Vi kommer utmana och stötta dig i din utveckling. Vi är ett ungt bolag med stora tillväxtplaner, vi utvecklas dagligen som individer och som bolag. Vår företagskultur kännetecknas av närheten till kunderna och ett obyråkratiskt förhållningssätt till det dagliga. Bolaget strävar efter att ha ett öppet arbetsklimat och en nära dialog på alla nivåer i organisationen.

OM TJÄNSTEN

Som Projektledare på Victoria Park får du möjlighet att arbeta med många spännande projekt - stora som små. Tjänsten innebär att du på uppdrag av förvaltningsorganisationen, i nära samarbete med uppdragsledare, områdeschefer och förvaltare genomför projekten. Du ingår i en projektgrupp och kommer företrädesvis arbeta med renoverings-, ombyggnads- och energiprojekt i vårt fastighetsbestånd i Malmö/Göteborgsregionen. Du kommer utgå från vårt huvudkontor i Västra Hamnen i Malmö men det kan förekomma resor till våra lokala förvaltningskontor i regionen. Dina ansvarsområden består bland annat av:

- Ta fram förfrågningsunderlag och ansvara för upphandling av entreprenörer
- Utföra projektkalkyler som underlag för investeringsansökningar
- Driva bygg- och underhållsprojekt mot överenskommen kvalitet, ekonomi och tid.
- Projektbudgetansvar
- Kvalitetssäkring
- Stöd och bollplank åt förvaltningen vid exempelvis byggrelaterade frågor


KVALIFIKATIONER

Vi ser gärna att du har en teknisk högskoleexamen eller bygg/teknikerfarenhet förvärvad på annat sätt. Önskvärt är att du har erfarenhet av liknande arbetsuppgifter tidigare. Det kan med fördel vara som projektledare. Alternativt kommer du från entreprenadsidan som, entreprenadingenjör, platschef, arbetsledare eller förvaltare. Vi söker dig som har ett naturligt och självklart engagemang i ditt arbete. Du är drivande, positiv och har mycket god samarbetsförmåga. Du tar ansvar, gillar utmaningar och utför ditt uppdrag ordningsamt, med god struktur och gillar att arbeta med flera parallella projekt samtidigt. Stor vikt när vi rekryterar kommer läggas vid personliga egenskaper och samsyn med företagets värdegrund. Vidare förutsätter vi att du har goda datakunskaper i kombination med en väl utvecklad förmåga att uttrycka dig i tal och skrift på svenska. Det är också viktigt att du innehar B-körkort för denna tjänst.

Övrig information

- Startdatum: Enligt överenskommelse
- Omfattning: Heltid
- Placering: Malmö, resor förekommer inom regionen
- Vi tillämpar löpande urval så annonsen kan komma att stängas ner om vi gått över till intervjufasen.
- Bakgrundskontroll på slutkandidat är en del av rekryteringsprocessen.


Om du har frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta Projekt- och Underhållschef Dan Mårtensson på e-post dan.martensson@victoriapark.se.

Varmt välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Uthyrningsadministratör till Servicecenter

Förvaltningsassistent
Läs mer Dec 7
Victoria Park och Hembla är två av Sveriges största privata hyresvärdar. Tillsammans har vi ca 38 000 lägenheter från Uppsala i norr till Trelleborg i söder, med fokus på att långsiktigt äga, förvalta och rusta upp bostäder i miljonprogramsområden. Framförallt investerar vi i relationer med boende och samverkar med viktiga samhällsaktörer - för tillsammans gör vi skillnad. På riktigt. För oss handlar det inte bara om hus, utan minst lika mycket om människor, samhälle och miljö.

I januari 2022 förenas Hembla och Victoria Park under ett gemensamt varumärke, Victoriahem. Som Sveriges största privata hyresvärd blir Victoriahem en stark röst i diskussionen om det vi brinner allra mest för - miljonprogrammens framtid och utveckling.

Nu söker vi uthyrningsadministratörer till vårt Servicecenter i Malmö, Västra Hamnen. Som uthyrningsadministratör brinner du för ordning och reda. Du kommer ha daglig kontakt med kunder och dina kollegor i förvaltningsorganisationen och arbeta aktivt med att bistå med stöd och administrativ hjälp i uthyrningsprocessen.

Huvudsakliga arbetsuppgifter

- Administrativa arbetsuppgifter av uthyrningsärenden
- Samarbeta med uthyrare
- Kontakt med bostadssökande
- Administrerar uppsägningsärenden
- Hantera överlåtelse, direktbyte samt andrahandsuthyrning
- Kontroll av anställningsintyg, lönespecifikationer och referenstagning enligt uthyrningspolicy


Som uthyrningsadministratör är du strukturerad i ditt arbete och säkerställer att de juridiska riktlinjerna följs i varje ärende. Du kommer att ingå i ett team som arbetar centralt och stöder hela förvaltningsorganisationen. Du ser det som en naturlig del av din arbetsdag att samarbeta med dina kollegor och trivs i interaktionen med andra människor. Du ser alltid till att hålla deadlines och levererar dina arbetsuppgifter med en uteslutande hög kvalitet.

Din profil

- Lägst 3-årigt gymnasium
- Tidigare erfarenhet av administrativt arbete
- Goda kunskaper i Officepaketet
- Kunskaper i IT-baserade affärssystem


Vi ser det som meriterande om du som söker även har

- Relevant utbildning inom fastighetsförvaltning samt hyresjuridik
- Erfarenhet från fastighetsförvaltning
- Erfarenhet av fastighetssystemet Vitec


Ansökan

Du ansöker till tjänsten med ett CV och ett personligt brev där du berättar om dig själv och med motivering till varför du är rätt för den här rollen. Med hänvisning till GDPR så tar vi inte emot några ansökningar via mail utan vi ber dig att söka till tjänsten via länken nedan.

Övrig information

- Startdatum: Enligt ök
- Omfattning: Heltid
- Placering: Malmö
- Bakgrundskontroll på slutkandidat är en del av rekryteringsprocessen
- Vi tillämpar löpande urval


Varmt välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Uthyrningsadministratör till Servicecenter

Förvaltningsassistent
Läs mer Okt 20
Victoria Park och Hembla är två av Sveriges största privata hyresvärdar. Tillsammans har vi ca 38 000 lägenheter från Uppsala i norr till Trelleborg i söder, med fokus på att långsiktigt äga, förvalta och rusta upp bostäder i miljonprogramsområden. Framförallt investerar vi i relationer med boende och samverkar med viktiga samhällsaktörer - för tillsammans gör vi skillnad. På riktigt. För oss handlar det inte bara om hus, utan minst lika mycket om människor, samhälle och miljö.

I januari 2022 förenas Hembla och Victoria Park under ett gemensamt varumärke, Victoriahem. Som Sveriges största privata hyresvärd blir Victoriahem en stark röst i diskussionen om det vi brinner allra mest för - miljonprogrammens framtid och utveckling.

Nu söker vi uthyrningsadministratörer till vårt Servicecenter i Malmö, Västra Hamnen. Som uthyrningsadministratör brinner du för ordning och reda. Du kommer ha daglig kontakt med kunder och dina kollegor i förvaltningsorganisationen och arbeta aktivt med att bistå med stöd och administrativ hjälp i uthyrningsprocessen.

Huvudsakliga arbetsuppgifter

- Administrativa arbetsuppgifter av uthyrningsärenden
- Samarbeta med uthyrare
- Kontakt med bostadssökande
- Administrerar uppsägningsärenden
- Hantera överlåtelse, direktbyte samt andrahandsuthyrning
- Kontroll av anställningsintyg, lönespecifikationer och referenstagning enligt uthyrningspolicy


Som uthyrningsadministratör är du strukturerad i ditt arbete och säkerställer att de juridiska riktlinjerna följs i varje ärende. Du kommer att ingå i ett team som arbetar centralt och stöder hela förvaltningsorganisationen. Du ser det som en naturlig del av din arbetsdag att samarbeta med dina kollegor och trivs i interaktionen med andra människor. Du ser alltid till att hålla deadlines och levererar dina arbetsuppgifter med en uteslutande hög kvalitet.

Din profil

- Lägst 3-årigt gymnasium
- Tidigare erfarenhet av administrativt arbete
- Goda kunskaper i Officepaketet
- Kunskaper i IT-baserade affärssystem


Vi ser det som meriterande om du som söker även har

- Relevant utbildning inom fastighetsförvaltning samt hyresjuridik
- Erfarenhet från fastighetsförvaltning
- Erfarenhet av fastighetssystemet Vitec


Ansökan

Du ansöker till tjänsten med ett CV och ett personligt brev där du berättar om dig själv och med motivering till varför du är rätt för den här rollen. Med hänvisning till GDPR så tar vi inte emot några ansökningar via mail utan vi ber dig att söka till tjänsten via länken nedan.

Övrig information

- Startdatum: Enligt ök
- Omfattning: Heltid
- Placering: Malmö
- Bakgrundskontroll på slutkandidat är en del av rekryteringsprocessen
- Vi tillämpar löpande urval


Varmt välkommen med din ansökan!

Ansök nu