Malmö: Maskinförare / Förare till Kranpunkten

Hitta ansökningsinfo om jobbet Maskinförare / Förare till Kranpunkten i Malmö. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Malmö inom den kategorin.

Publicerad: 2021-11-25 // Varaktighet: Heltid

Om Bravura:

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!

Om tjänsten:

Det här är ett konsultuppdrag med goda möjligheter till överrekrytering. I den här rollen får du initialt en anställning hos Bravura, och det är uttalat att vår kund har för avsikt att erbjuda dig anställning hos dem på sikt. Detta ger både dig och företaget en bra möjlighet att lära känna varandra samt utvärdera hur ni trivs med ert samarbete.

Om företaget:

Kranpunkten AB är specialister inom lyftmaskiner till bygg och industri, med uthyrningsverksamhet etablerad i hela Skandinavien. I deras maskinpark har de cirka 3700 maskiner som från och med 2020 helt ska ställas om till förnybar och fossilfritt drivmedel. Kranpunkten är sedan flera år tillbaka certifierande enligt miljö-, kvalitets- och arbetsmiljöstandard. Företaget ser sina medarbetare som sin viktigaste resurs och erbjuder karriärmässiga utvecklingsmöjligheter och kompetensförsörjning.

Kranpunkten AB är ett expansivt företag som är i behov av tre nya maskinförare och som präglas av en familjär, trygg och prestigelös arbetsmiljö.

Arbetsuppgifter:

I rollen som maskinförare består dina arbetsuppgifter främst av att köra teleskoplastare och hantera allt material till projektet. Det kan även förekomma att du kör maskiner som hjullastare eller truck. Du har en viktig roll som maskinförare då du arbetar med att lasta och lossa betydelsefullt gods och material, såsom lysrör eller röntgenapparater. Du vårdar och gör mindre underhåll på maskiner och anläggning.

Du arbetar tillsammans med andra maskinförare och rapporterar dagligen till projektledaren. Vidare har du mycket kontakt med externa leverantörer och kunder, vilket gör dig till en viktig ambassadör för Kranpunkten!

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Tidigare arbetslivserfarenhet av motsvarade arbete
• Förarbevis för Hjullastare
• Truckkort A-B
• Goda kunskaper i svenska och engelska, tal och skrift
• Förarbevis för Teleskoplastare (meriterande)

I rollen arbetar du tätt ihop med ditt team, varför det är viktigt att du uppskattar att jobba tillsammans med andra. Samtidigt tar du stort ägandeskap för dina ansvarsuppgifter, utförandet av dessa och säkerställer att alla blir slutförda i tid. Du gillar att ha tempo i ditt arbete och kan hantera hög arbetsbelastning utan att det påverkar kvaliteten i det du gör. Som person är du hjälpsam och du ställer alltid upp för att stötta dina kollegor, oavsett om det ingår i dina arbetsuppgifter eller inte. Du är mån om Kranpunkten som organisation och kan sätta din egen agenda åt sidan för att bidra till företagets framgång.

Övrig information:

Start: Omgående med hänsyn till uppsägningstid
Plats: Malmö
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: https://www.bravura.se/din-karriar.

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: Maskinförare, Maskin, Förare, Teleskoplastare, Hjullastare, Truck, Projekt, Ambassadör, Material, Skåne, Malmö, Heltid, Rekrytering

Alla platsannonser →

Andra jobb i Malmö som Lastmaskinförare

Nedan visas andra jobb i Malmö som Lastmaskinförare.

Maskinist till Infrakraft i Malmö!

Läs mer Sep 16
Vi vet av personlig erfarenhet att det bästa sättet att nå framgång i vår industri är att ge goda möjligheter till drivna individer. Vi söker därför kollegor med egna idéer som vill få frihet och möjlighet att utveckla sina karriärer tillsammans med några av de bästa entreprenörerna i branschen.

Rollen hos oss
Vi söker nu maskinist till vår spårgående hjulgrävare Atlas 160WSR. Arbetsuppgifterna varierar men främst schakt- och kanalisationsarbeten i järnvägsmiljö men även spårarbeten. Som medarbetare hos oss kommer du att arbeta i ett team där alla har en viktig uppgift - att utföra sina arbetsuppgifter på ett så bra sätt som möjligt och alltid med fokus på säkerhet och produktivitet.

Varför ska du jobba på Infrakraft?
Hos oss får du jobba med de projekt du vill och du behöver inte fokusera på internrapportering, utan kan fokusera på projekten.

Vi tror inte på att detaljstyra våra medarbetare utan du har mycket frihet och behöver vara självgående. Vi erbjuder bra löner, bra sjukvårdsförsäkring och pensionspaket.

Låter det intressant? Läs vidare om du har det som krävs för att bli en av oss!

Kompetenser och personliga egenskaper
För att trivas hos oss är du?flexibel men samtidigt beslutsam. Du ska ha god samarbetsförmåga samt trivas med högt tempo.

Vi tror att du är en driven och självständig person som gärna tar egna initiativ och kan generera resultat tillsammans med andra. Du är även trygg i din yrkesroll och vill vidareutvecklas inom ditt yrke.

Yrkesbevis är ett krav samt du bör ha några års erfarenhet inom området.

Då vi har projekt och etableringar runt om i mellersta och södra Sverige innebär tjänsten resor samt arbete på annan ort, därför ser vi att du har möjlighet att vara flexibel eftersom?resor, helg- och nattarbete förekommer.

B-körkort är ett krav. Du ska också behärska både svenska och engelska, i tal och skrift.

Ansök nu
Har du frågor om tjänsten kan du kontakta Viktor Ehlorsson på viktor.ehlorsson@infrakraft.se (mailto:victor.ehlorsson@infrakraft.se)

Har du frågor kring rekryteringsprocessen hör du av dig till Kristina Tranberg, HR-chef på 073-0325013 eller kristina.tranberg@infrakraft.se

Alla ansökningar behandlas löpande vilket innebär att tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdagen. Vi tar ej emot ansökningar som inkommer via mail.

Vi strävar efter att vara en attraktiv arbetsgivare och ger lika möjligheter för alla och vår personalsammansättning ska spegla samhället i övrigt och vi vill därför att både kvinnor och män i olika åldrar och med olika bakgrund är varmt välkomna till oss!



Start: Enligt överenskommelse

Omfattning: Heltid

Arbetsområde: Mellersta och södra Sverige - resor förekommer

Ansök senast: 26 september - vi tar ej emot ansökningar som inkommer via mail.

Ansök nu

TMA-Förare till ledande Svenskt Bygg & Anläggningsbolag

Läs mer Jun 28
Jobbeskrivning
Til vår kund som är en Global aktör inom Bygg & Anläggning söker vi en TMA-förare med erfarenhet för start omgående. Tjänsten är på heltid, dagtid måndag-fredag. Beroende på var du bor finns möjligheten att utgå från depåerna både i Malmö och Hörby. För rätt person finns möjligheten att, efter 6-månaders utyrning via oss på Uniflex, bli direktanställd hos kunden.

Personliga egenskaper
Du som söker måste ha följande kvalifikationer:
- C-körkort och YKB
- Behörighet APV
- Utbildning och erfaenhet av att köra TMA-bil

Som person är du lugn och har förmågan att hantera stress som kan uppstå i trafiken. Du har ett bra säkerhetstänk och värnar om en trygg arbetsmiljö för dig själv och dina kollegor.

Intervjuer och urval sker löpande så välkommen med din ansökan redan idag!




Du skickar din ansökan via vår hemsida www.uniflex.se

Se till att eventuella referenser som finns namngivna i dina ansökningshandlingar har kännedom om att de finns med där och att de eventuellt kommer att bli kontaktade vid en eventuell rekryteringsprocess.

Uniflex är ett auktoriserat bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering. Uniflex finns i Sverige, Norge och Finland. I Sverige är vi drygt 3 000 anställda och finns på ett 40 tal orter. Vi är medlemmar i Almega Kompetensföretagen samt Byggföretagen och har kollektivavtal med LO, Byggnads, Unionen och Akademikerförbunden. Uniflex är kvalitets-, miljö- och arbetsmiljöcertifierade enligt ISO 9001, ISO 14001 samt ISO 45001.

På Uniflex ser vi våra medarbetare som vår viktigaste tillgång och därför erbjuder vi följande:

• Kollektivavtal
• Tjänstepension
• Friskvårdsbidrag och andra personalförmåner
• Försäkringar
• Marknadsmässig lön
• Karriär och utveckling

Vi söker ständigt efter nya kollegor som arbetar i enighet med våra värderingar affärsfokus, engagemang, glädje och ansvarstagande.

Ansök nu

Andra jobb i Malmö från Bravura Sverige AB

Nedan visas andra jobb i Malmö från Bravura Sverige AB .

Säljare / Kundansvarig säljare / Account manager

Account manager
Läs mer Nov 29
Om Bravura:

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!

Om tjänsten:

Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos företaget.

Om företaget:

Mer information om företaget ges vid intervjutillfälle.

Arbetsuppgifter:

I rollen som säljare har du ansvar för företagets befintliga kunder. Arbetsuppgifterna inkluderar kundbesök, offertarbete, proaktiv bearbetning och uppföljning. Du har ansvar för att identifiera möjligheter och behov hos kunden med syfte att utveckla affärerna försäljningen och samarbetet. Du arbetar proaktivt och skapar mervärde för kunderna genom att bygga och bevara god kundkontakt. Dina kunddialoger präglas av förtroendeingivande och långsiktiga relationer. Försäljningscyklarna är olika långa vilket ställer krav på förståelsen för kundens verksamhet och din egen uthållighet. Därtill förekommer det resande i tjänsten då kunderna är placerade i Södra Sverige.

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Några års erfarenhet av B2B försäljning
• B-körkort
• Mycket goda kunskaper i både svenska och engelska i tal och skrift

För att trivas i rollen ser vi att du drivs av att skapa och upprätthålla goda kundrelationer vilket grundas i ditt intresse för försäljning och att göra affärer. Vidare tar du stort eget ansvar för ditt arbete och du räds inte att ta egna initiativ för att komma framåt. Du är ambitiös och har en entreprenörsanda som speglas i din vilja att nå framgång och goda resultat. Som person är du resultatfokuserad och uppskattar att arbeta i en vinstorienterad framåtlutad kultur med högt tempo och stark lagkänsla där du är delaktig i företagets utveckling. Vidare har du en god social förmåga, är duktig på att bygga långsiktiga relationer och skapa förtroende hos dina kunder och kollegor. Slutligen tror vi att du är en person som värdesätter långsiktigt engagemang till företaget och identifierar dig med verksamheten. Stor vikt läggs på personlig lämplighet.

Övrig information:

Start: Omgående med hänsyn till uppsägningstid
Plats: Malmö
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: https://www.bravura.se/din-karriar.

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: Säljare, account manager, kundansvarig, kundansvarig säljare, kundansvar, kundrelation, B2B, sälj, kundkontakt, heltid

Ansök nu

Konstruktör / CAD-konstruktör

Konstruktör, tillverkningsindustri
Läs mer Nov 30
Om Bravura:

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!

Om tjänsten:

Det här är ett konsultuppdrag med goda möjligheter till överrekrytering. I den här rollen får du initialt en anställning hos Bravura, och det är uttalat att NP Innovation har för avsikt att erbjuda dig anställning hos dem på sikt. Detta ger både dig och NP Innovation en bra möjlighet att lära känna varandra samt utvärdera hur ni trivs med ert samarbete.

Om företaget:

NP Innovation är specialiserade på filtreringslösningar och vattenrening för användning inom fiskodling, industri samt kommun. NP Innovation arbetar med hela kedjan för sina produkter, allt från produktutveckling, kontakt med återförsäljare till service och eftermarknad. Kundkretsen finns över hela världen och företaget befinner sig i en stark expansionsfas. Huvudkontoret ligger i Malmö.

Arbetsuppgifter:

I rollen som konstruktör arbetar du mestadels i CAD och skapar kundanpassade lösningar utifrån kundens önskemål. Utefter kundens order ansvarar du för att ta fram tillverkningsunderlag ur modeller och ritningar. Därefter är din uppgift att ta fram kundanpassade vattenreningsfilter. Du samarbetar nära med konstruktionschefen, leverantörer och kunder och tar fram enklare 3D-modeller och ritningar till produktionen. Du har således flera olika kontaktytor, både internt på företaget såväl externt.

Tillsammans med dina kollegor blir du en del av en härlig gemenskap. Här får du möjligheten att vara med och påverka företagets framtid, som en viktig pusselbit i en spännande tillväxtresa.

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Högskole- eller civilingenjör inom relevant område, alternativt yrkeshögskoleutbildning som CAD-konstruktör
• Grundläggande kunskaper i CAD
• Kunskaper i affärssystem (meriterande)
• Goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift

Vi ser att du är en engagerad lagspelare som är van vid att ta eget ansvar. Samarbete och kommunikation är två ledord för den här tjänsten och viktiga aspekter för att kunna lyckas i rollen. Du är teknisk intresserad och besitter ett praktiskt tankesätt. Du trivs i en roll där det sker snabba förändringar och att du hela tiden måste prioritera ditt arbete för varje situation. Du är en person som har bra ordning och reda och gärna har koll på detaljer. Du uppskattar frihet i din arbetsroll där du ges möjlighet att ta initiativ och utveckla. Slutligen tror vi att ditt arbetssätt präglas av kvalitetsmedvetenhet och noggrannhet.

Övrig information:

Start: Omgående med hänsyn till uppsägningstid
Plats: Malmö
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: https://www.bravura.se/din-karriar.

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: Konstruktör, CAD, konstruktion, ingenjör, ritning, produktutveckling, vattenrening, filter, vattenreningsfilter, 3D, innovation, heltid, Malmö

Ansök nu

IT- kemist / Systemspecialist för Labdatasystem (LIMS)

Systemförvaltare
Läs mer Dec 1
Om Bravura:

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!

Om tjänsten:

Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos Software Point.

Om företaget:

Software Point är en ledande leverantör av Laboratory Information Management System (LIMS) i Nordeuropa. Bolaget har levererat innovativa LIMS- och biobanklösningar till mer än 500 stora och små laboratorier till de flesta branscher inom den offentliga och privata sektorn, bland annat hälso- och sjukvård, läkemedel, bioteknik, energi, miljö, mat, skog, förpackning, stål och kemisk industri. Servicen omfattar hela applikationens livslängd, inklusive leverans, support, utbildning och rådgivning.

Bolaget har fem kontor i Norden och tillhör det globala bolaget LabVantage Group. Som anställd på Software Point garanteras du omväxlande arbetsuppgifter och många spännande möten med människor och du erbjuds stora möjligheter att påverka ditt eget arbete.

Arbetsuppgifter:

Som systemspecialist på Software Point arbetar du mot företagets kunder. Du har löpande kontakt med kunderna för att förstå deras arbetssätt och processer och fånga upp behov av utveckling, funktionalitet och nya lösningar i deras biobanks LIMS. Detta förmedlar du vidare till Software Points utvecklare och tillsammans arbetar ni för att ge största möjliga mervärde till kundernas verksamhet. Kundprojekten innebär bland annat projektledning, verksamhetsanalys, funktions- och designspecifikationer, systemkonfigurering och utbildning, och du tar ett stort ansvar för att driva kunddialogen framåt. Målsättningen är att Software Points system ska vara ryggraden i biobanker, som både nationellt och internationellt samarbetar för att bidra till ännu bättre vård och behandling i framtiden.

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• God förståelse för operativ labbverksamhet genom arbetslivserfarenhet och/eller eftergymnasial utbildning
• Erfarenhet av att arbeta med labdatasystem inom laboratorier (LIMS)
• Grundläggande teknisk förståelse och stort intresse för systemlösningar
• Kunskaper i Java, webbaserade system, databaser och systemintegrationer är meriterande
• Goda kunskaper i engelska och svenska eller ett skandinaviskt språk , då språken talas internt och externt med kunder

Som person är du lösningsorienterad, relationsskapande och självgående. Du trivs i en roll där du får ta stort ansvar och driva dina arbetsuppgifter framåt, ta initiativ och etablera god kontakt med kunder. Du är engagerad och mån om att förstå kundens verksamhet och behov, och har lätt för att kommunicera och samarbeta med olika personer.

Övrig information:

Start: Enligt överenskommelse
Plats: Du tillhör teamet och kontoret i Lund, med viss flexibilitet för hemarbete
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: https://www.bravura.se/din-karriar.

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: systemspecialist, LIMS, biobank, labdatasystem, biobankning, systemintegration, Software Point, Lund

Ansök nu

Inköpskoordinator / Administratör / Logistikkoordinator

Inköpare
Läs mer Nov 30
Om Bravura:

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!

Om tjänsten:

Det här är ett konsultuppdrag med goda möjligheter till överrekrytering. I den här rollen får du initialt en anställning hos Bravura, och det är uttalat att NP Innovation har för avsikt att erbjuda dig anställning hos dem på sikt. Detta ger både dig och NP Innovation en bra möjlighet att lära känna varandra samt utvärdera hur ni trivs med ert samarbete.

Om företaget:

NP Innovation är specialiserade på filtreringslösningar och vattenrening för användning inom fiskodling, industri samt kommun. NP Innovation arbetar med hela kedjan för sina produkter, allt från produktutveckling, kontakt med återförsäljare till service och eftermarknad. Kundkretsen finns över hela världen och företaget befinner sig i en stark expansionsfas. Huvudkontoret ligger i Malmö.

Arbetsuppgifter:

I rollen som koordinator ges du möjlighet till en central och varierande roll med en administrativ och koordinerande funktion. Dina arbetsuppgifter innebär inköp av produktionsmaterial, övervaka led- och leveranstider för att upprätthålla produktionens kontinuitet. Vidare kommer du att utföra mestadels av ditt arbete i affärssystemet Pyramid där du bland annat håller koll på artiklar, lagersaldon, priser och lagerplatser med därtill hörande uppgifter. I rollen har du ett nära samarbete med leverantörer och kollegor. I takt med att du kommer in i rollen ges du möjlighet till att utveckla och påverka din del i rollen.

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Avslutad gymnasial utbildning
• Goda kunskaper i affärssystem
• Erfarenhet av inköp, administration eller koordinerande roll (meriterande)
• Goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift

Vi tror att du som söker är en lösningsfokuserad och flexibel person. För att trivas i rollen gillar du att ha tempo i ditt arbete och kan hantera en varierande arbetsdag utan att det påverkar kvaliteten i ditt arbete. Därtill har du en förmåga att handla och agera snabbt då du drivs av att få saker gjorda. Eftersom att rollen har många kontaktytor är du kommunikativ och serviceminded med god samarbetsförmåga.

Övrig information:

Start: Omgående med hänsyn till uppsägningstid
Plats: Malmö
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: https://www.bravura.se/din-karriar.

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: Inköp, koordinator, logistik, inköpskoordinator, logistikoordinator, leverantörer, leverantörskontakt, administration, administrera, Pyramid, lager, heltid, Malmö

Ansök nu

Servicedesk specialist / First line support

Helpdesktekniker/Supporttekniker
Läs mer Nov 24
Om Bravura:

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!

Om tjänsten:

Det här är ett konsultuppdrag med goda möjligheter till överrekrytering. I den här rollen får du initialt en anställning hos Bravura, och det är uttalat att Menigo har för avsikt att erbjuda dig anställning hos dem på sikt. Detta ger både dig och Menigo en bra möjlighet att lära känna varandra samt utvärdera hur ni trivs med ert samarbete.

Om företaget:

Menigo Foodservice AB är en helhetsleverantör och levererar varor åt företag som arbetar professionellt både inom dryck och mat. För att optimera sina leveranser erbjuder företaget rådgivning gällande val av produkter, menyplanering och de bidrar även med sin breda kunskap kring råvaror. Menigo har över 15 000 kunder i Sverige och kontor på flera platser i landet. Nu söker Menigo en 1st line support till sitt härliga team i Malmö!

Arbetsuppgifter:

I rollen som servicedesk specialist ansvarar du för att ge first line support till alla inom Menigos verksamheter. Du tar emot och hanterar IT-incidenter. Genom felsökning och felavhjälpning supporterar du ärenden som kommer in. Vidare innefattar dina arbetsuppgifter ärendehantering och att administrera behörigheter. Du ges även möjligt till att utveckla arbetsprocesser tillsammans med dina kollegor. Inom Menigo pågår en digital moderniseringsresa och du kommer vara en viktig del i att vidareutveckla servicedeskfunktionen inom Menigo.

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Avslutad gymnasial utbildning, meriterande med utbildning inom IT
• Erfarenhet av first line support, IT-servicedesk
• Kunskap om felsökning i IT-infrastruktur, Microsoftmiljö och/eller applikationsmiljöer
• Goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift

Som person är du serviceinriktad och trivs med att ha många kontaktytor, varpå du har en god kommunikativ förmåga. Du har ett intresse för att hjälpa andra och har ett tillmötesgående tillvägagångssätt. Vidare sätter du alltid kunder och kollegor i fokus och motiveras av att agera problemlösande. Du har en öppen inställning till andra människor och ser ett värde i att samarbeta. I rollen förväntas du ta ansvar och driva ditt arbete framåt. Slutligen tror vi att ditt driv och energi bidrar till utvecklandet av Menigos arbetssätt.

Övrig information:

Start: Omgående med hänsyn till uppsägningstid
Plats: Malmö/Arlöv
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: https://www.bravura.se/din-karriar.

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: IT, support, servicedesk, IT-support, first line, felsökning, IT, heltid, Malmö

Ansök nu