Malmö: Brand Ambassadors till &Repeat Malmö

Hitta ansökningsinfo om jobbet Brand Ambassadors till &Repeat Malmö i Malmö. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Malmö inom den kategorin.

Publicerad: 2021-11-25 // Varaktighet: Deltid

Ding Ding! Joina super-startupen &Repeat; som Brand Ambassador och var med och sprid deras smarta pant-lösning på restauranger - så att fler medvetna konsumenter ska kunna just eat &Repeat;!

OM &REPEAT;
Engångsförpackningar produceras i mängder och de flesta hamnar på fel ställe - som skräp i naturen eller i förbränningsanläggningar. För att minska utsläppen av koldioxid och belastningen på jordens resurser måste vi bli mycket bättre på återvinning. Därför skapades &Repeat; - världens första cirkulära pant-lösning för engångsförpackningar inom restaurangbranschen.

Idag är &Repeat; ett sammansvetsat team på 15 personer och har sitt huvudkontor på Norrsken House i Stockholm.

HÄNG PÅ OCH

- Bli en del av &Repeats; spännande expansionsresa och tillsammans med teamet bidra till ett mer hållbart samhälle
- Ett flexibelt och betydelsefullt extrajobb där du får inblick i både marknadsföring, försäljning, kundbemötande och hållbarhet - ovärderliga kunskaper i de flesta yrkesroller!
- Så kommer du förstås ha jättekul längs vägen tillsammans med alla &Repeaters;!


OM ROLLEN

Som Brand Ambassador kommer du att vara ansiktet utåt till &Repeats; partners. Du kommer att arbeta ute på Malmö universitets restauranger för att utbilda och informera om &Repeats; pant-lösning. Det gör du genom att visa både restaurangerna men framförallt gästerna hur det fungerar att panta engångsförpackningarna för att på så sätt öka aktiviteten och kännedomen kring &Repeats; smarta lösning. Du kommer även att arbeta för att stärka alla partners och &Repeats; närvaro på sociala medier genom olika aktiviteter. Dina idéer och förslag värderas högt under hela resan.

Detta är ett flexibelt extrajobb där du arbetar lunchtider både under vardagar och helger. Du har möjlighet att tacka ja/nej till jobbförfrågningar och det finns inget minsta krav på antal uppdrag du måste tacka ja till.

VI TROR ATT DU

- Är en flexibel egenföretagare, deltidsanställd eller student
- Kan arbeta både vardagar och helger vid behov - mestadels förlagt under lunchtid
- Har goda kunskaper i både svenska och engelska
- Har ett intresse för hållbarhet och kundkontakt
- Är social, kommunikativ och en riktig relationsbyggare som trivs att ta första steget till samtal med nya människor


DET ÄR OCKSÅ ETT PLUS OM DU HAR

- Arbetat inom restaurang, service eller utesälj

ÖVRIGT

- Start: Omgående
- Placering: Malmö
- Arbetstider: Lunchtider, ca kl 10-14 under vardagar och helger
- Omfattning: Deltid, ca 1-2 dagar/vecka
- Hemsida: andrepeat.io (https://www.andrepeat.io/)

Alla platsannonser →

Andra jobb i Malmö som Utesäljare

Nedan visas andra jobb i Malmö som Utesäljare.

Copy of Sales Representative till HELWIT Skåne

Läs mer Maj 24
Nu har du chansen att komma in i ett expansivt bolag med högt tempo, inom en kategori som växer explosionsartat! Vi söker dig som vill ha en vardag där du skapar kundrelationer utöver det vanliga samtidigt som du vill bidra till en tobaksfri framtid. Du kommer att röra dig i en entreprenöriell miljö där du får vara med på HELWITs ambitiösa tillväxtresa och driva försäljningen mot deras kunder!

OM FÖRETAGET

YOIK tillverkar, distribuerar och säljer tobaksfritt snus till detaljister och konsumenter. Det hela började med att de saknade ett tobaksfritt snus med god och långvarig smak, så de bestämde sig för att skapa det själva. Idag finns YOIK på marknaden genom varumärket HELWIT och under kommande år planeras en rad olika produktinitiativ.

Teamet består i dagsläget av nio personer som arbetar över hela Sverige. De är i en tidig fas på en mycket intressant resa och de har och kommer fortsätta att anpassa sig snabbt efter trender på marknaden.

DU ERBJUDS

- Unik möjlighet att bli en del av HELWITs tillväxtresa i ett tidigt skede
- Utvecklingsmöjligheter att växa tillsammans med teamet
- Frihet under ansvar där du själv planerar dina arbetsdagar
- Tjänstebil


OM ROLLEN

Som Sales Representative blir du en del av säljteamet där du lär dig försäljningsarbetet från grunden. Du kommer att arbeta självständigt mot region Skåne och fokusera på att etablera och expandera försäljningen av HELWIT inom dagligvaruhandeln, tobakshandeln och servicehandeln. Du utgår hemifrån och planerar säljaktiviteter och kundbesök i butiker inom regionen för att nå uppsatta mål.

ANSVARSOMRÅDEN

- Regelbundet möta kunder och utveckla deras försäljning, kundnöjdhet och potential
- Bearbeta kunder i Skåne både via besök och via telefonsamtal

- Leverera säljperiodens målsättning och budget gällande volym och kostnader
- Säkerställa implementering av överenskomna kampanjplaner och kundstrategier enligt givna direktiv
- Samla in och rapportera relevant och väsentlig information



VI TROR ATT DU HAR

- Tidigare arbetslivserfarenhet inom kundservice eller försäljning

- B-körkort
- Mycket goda kunskaper i svenska och engelska i både tal och skrift


DET ÄR ETT EXTRA PLUS OM DU HAR

- Erfarenhet inom dagligvaruhandeln


SOM PERSON ÄR DU

Orädd, självständig och trivs med att äga ditt ansvarsområde. Du har en hunger efter att nå och överträffa uppsatta mål och har en god struktur i ditt sätt att göra det. Du tycker om att arbeta med människor och en snabb agil organisation motiverar dig och får dig inte att tappa fokus på dina arbetsuppgifter.

ÖVRIGT

- Start: Omgående
- Placering: Skåne
- Arbetstider: Måndag - fredag
- Omfattning: Heltid, tillsvidare
- Hemsida: helwit.se (https://helwit.se/)

Ansök nu

Lumon Expanderar! Öppnar nytt kontor i Malmö och söker nya stjärnsäljare!

Läs mer Maj 21
Vår grymma regionchef Magnus söker ett helt nytt Team. Vill du vara med från början och tillsammans med Magnus starta vår resa i Malmö? Är rollen som distriktsäljare ett steg i karriären till försäljningschef? Här finns alla möjligheter att ta nästa kliv i karriären.

Vi utökar verksamheten med ett nytt kontor i Malmö och söker nu nya distriktsäljare som kan bli en del av vårt framgångsrika team! Tycker du precis som vi att det är viktigt att trivas och att ha roligt på jobbet? Motiveras du av att jobba målinriktat och att tillsammans med dina kollegor fira när målen nås? Oavsett om du har tidigare erfarenhet från försäljning eller inte. Kan du bli vår nästa stjärnsäljare? Tveka inte att skicka in en ansökan redan idag!

Som en del av Lumon Group med över 1 miljon kunder och produktion i Finland, Kanada och Spanien växer vi hela tiden. I Sverige har vi idag över 75 anställda fördelat på våra 5 kontor i Stockholm, Göteborg och Västerås. Nu satsar vi ytterligare och expanderar på nya orter däribland Malmö.

Vi erbjuder dig:

- En utvecklande säljroll i ett starkt entreprenörsdrivet företag där du ges mycket goda möjligheter att påverka din lön.
- Fast grundlön samt provision baserad på din försäljning.
- Bilbonus alt. förmånsbil vid fast anställning
- Din egen säljcoach och en grundlig utbildning av produkten
- Säljtävlingar med fina priser
- Företagshälsovård med hälsokontroller
- Friskvårdsbidrag
- Kollektivavtal


Det bästa med att jobba på Lumon är gemenskapen. Vi peppar varandra och har väldigt roligt på jobbet. Det bästa med jobbet som säljare är ju självklart att sälja. Känslan att göra ett sälj och skicka en vinnarbild i vår säljgrupp är som att avgöra en spännande fotbollsmatch!”

Vi tror att Lumons nästa stjärna:

- Är bra på, och tycker det är roligt att bygga relationer och kommunicera med kunder och kollegor.
- Är resultatinriktad och drivs av att sätta upp mål att jobba efter, och fira när de målen nås.
- Trivs med ett eget ansvar att planera din arbetsvecka.
- Är en vinnarskalle som vill vara med och bidra till Lumons fortsatta framgångsresa.
- Gillar att allt inte är färdigutvecklat och satt i sten, utan i stället finner det motiverande att komma med förslag och nya idéer.


Om tjänsten:

Som säljare hos oss jobbar du med att förbättra våra kunders vardag. Du besöker bostadsrättsföreningar/lägenhetsinnehavare och erbjuder kostnadsfri visning av våra produkter. Ansvarar för hela säljprocessen med allt från bokning, kundbesök, måttagning av balkongen till avtalsskrivning. Du utgår från vårt nya fräscha kontor i Malmö men större delen av tiden spenderas ute hos kunder.

Dina arbetsuppgifter i huvudsak

- Visningar (även kvällstid eller helg förekommer)
- Deltagande på mässor
- Kundmöten - demonstrera produkter och ge offert till kunden på plats.
- Uppsökande försäljning genom bland annat dörrknackning och telefon.


När du börjar hos oss får du en grundlig introduktion och produktutbildning som ger dig en bra bas för att du succesivt ska kunna ta ett självständigt ansvar och utveckla försäljningen i ditt distrikt. En stor del av arbetet handlar om att uppsöka och informera kunder om våra produkter.

Vi söker dig som:

- Har B-körkort
- Meriterande med en bakgrund inom bygg eller någon form av teknisk kunskap.


- Behärskar det svenska språket flytande i både tal och skrift.
- God datorvana


Det viktigaste i denna tjänst är rätt attityd, entusiasm och viljan att jobba med försäljning!

Rekryteringen sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.

Varmt välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Säljande Business Unit Manager ( IT-infrastruktur)

Läs mer Maj 16
Till Sveriges största privatägda IT- och teknikkonsultföretag söker vi nu en säljande affärsområdeschef med fokus IT-infrastruktur. I rollen har du resultat- och personalansvar, är medlem i ledningsgrupp, men framför allt fokuserar du på att skapa affärer. Affärsområdet i Malmö är i startgroparna, idag 10 konsulter, med en stark tro på tillväxt i region Syd. Om du drivs av att skapa affärer, resultat och av att bygga framgångsrika team, så är detta rollen och bolaget för dig! Hör av dig så berättar jag mer.

Ansök nu

Commercial Account Executive till Resia i Malmö

Läs mer Apr 29
Brinner du för försäljning och göra skillnad för våra kunder, då är detta ditt drömjobb!

Vi har förmånen att jobba i världens roligaste bransch, vinna nya affärer, boka resor och att arrangera möten till våra kunder är det bästa vi vet. Tillsammans med vår nya ägare TripActions har vi som målsättning att skapa Nordens bästa helhetslösning för hantering av resor, företagskort, reseräkningar och vår nya resa har precis startat! Är du en relationsskapande, handlingskraftig och engagerad person? Vill du arbeta i en energifylld miljö med ett högt tempo och högt uppsatta mål?

Vårt växande säljteam söker nu en ny kollega och kanske är det dig vi söker!

Vårt erbjudande till dig

Resia befinner sig i en dynamisk bransch där stort fokus ligger på den digitala transformationen där vi sätter kunden och våra medarbetare i fokus. Resia söker en Commercial Account Executive för att ansluta sig till vårt växande säljteam.

För rätt person kan vi erbjuda ett mycket stimulerande uppdrag i en tydligt värderingsstyrd organisation där vi har kollegor över hela världen. Respekt, kompetens och energi utgör grunden i allt vi gör och vår kultur präglas av upptäckarglädje och gemenskap med ett tydligt mål, att göra skillnad för våra kunder.

Rollen i korthet

I rollen Commercial Account Executive kommer du att ansvara för att vinna nya kunder och generera intäkter samtidigt som satta individuella mål uppnås. Denna roll är fokuserad på nya affärer, därför måste du vara kreativ och självgående. Det krävs att du är duktig på att kommunicera och bygga relationer med beslutsfattare i små till medelstora företag.

Vi söker dig som brinner för försäljning och som vill vara med och skapa smartare företagsresor för våra kunder. Du gillar att ansvara för att hantera hela försäljningscykeln från prospektering till kontraktsgenerering. Ha koll på såväl de senaste restrenderna som dina säljsiffror. Du är full av energi, en förebild som engagerad säljare och du ser möjligheter hellre än problem. Att vara handlingskraftig och en professionell problemlösare är något som kommer naturligt för dig.

För att generera en långsiktig och hög försäljning bygger du och upprättar starka relationer med kunder. Du har förmåga att känna av vad som är viktigt i respektive kundmöte och är påläst om kunden. Resias produkterbjudande ligger som en naturlig grund för att skapa ett unikt kunderbjudande. Du trivs i ett arbete med högt tempo under eget ansvar och du känner en tillfredsställelse i att göra goda affärer. Även om du har fokus på dina personliga sälj mål ser du också vikten av att jobba tillsammans i teamet och uppnå teamets gemensamma mål.

Du har inga problem med att uttrycka dig på svenska och engelska i såväl tal som skrift och har gärna kunskaper i ett eller flera andra språk. Vi på Resia är övertygande att mångfald berikar därför uppmuntrar vi sökande av olika bakgrund.

För att lyckas i rollen har du erfarenhet av det här

- 3 års erfarenhet av en avslutande roll i hela försäljningscykeln, helst inom resebranschen
- Erfarenhet av utgående prospektering och genomförande av produktdemonstrationer
- Bevisad meritlista för att nå eller överträffa försäljningsmål
- Du är nyfiken: letar alltid efter en möjlighet att lära, växa och ge och ta emot feedback
- Du har körkort
- Du arbetar självständigt: när du ser ett behov åtgärdar du det
- Samarbetspartner: du tycker om att arbeta med andra och hjälpa när det är möjligt


Omfattning
Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid med placering på vårt kontor i Malmö.

Tillträde
Enligt överenskommelse.

Kontakt
Vid frågor om tjänsten kontakta gärna säljchef Anne Branteryd via e-post: anne.branteryd@resia.se eller på telefon +46 730 63 63 12

Ansökan
Du är välkommen men din ansökan senast den 31 maj via vår karriärsida (https://jobb.resiatravelgroup.se/). Klicka på knappen "Klart jag vill ansöka!" där du laddar upp ditt CV och ditt personliga brev.

Vi kommer omgående att inleda vår urvalsprocess med fortlöpande intervjuer, så du ökar dina möjligheter genom att skicka in din ansökan redan idag.

Sedan 1974 har Resia hjälpt kunder till ett bättre sätt att resa och arrangerat möten som utvecklar deras verksamhet. Med branschens bästa kompetens, en utmärkande energi och stor nyfikenhet har vi som målsättning att göra skillnad för våra kunder.

Resia är numera en del av TripActions som är den enda helhetslösningen för hantering av resor, företagskort och reseräkningar som hjälper kunder över hela världen. Travel Managers liksom ekonomiavdelningar har högt förtroende för TripActions och TripActions Liquid™ som använder realtidsdata för att hjälpa företag och deras anställda att resa säkert, minska utgifter och öka produktiviteten. Läs mer på (https://tripactions.com/).

Huvudsätet för Resia finns i Göteborg där vårt huvudkontor stöttar kundmötet med funktioner som försäljningsutveckling, ekonomi, HR och IT.

Ansök nu

Teknisk säljare till Kone!

Läs mer Maj 25
Inledning
Nu söker Kone AB ytterligare en medarbetare till försäljningsteamet i region Syd! Är du en driven säljare med sinne för affärer? Har du en god grundläggande teknisk förståelse och en nyfikenhet för ny teknik? Då kanske det är just dig vi söker!

Arbetsuppgifter
I rollen som säljare är dina dagar varierande. Vissa dagar kommer du att spendera tid på kontoret med dina kollegor, andra vara på resande fot eller på plats ute hos våra kunder. Du arbetar med både varma och kalla kunder där försäljningsprocesserna kan variera från månader till år. Du arbetar i nära samarbete med tekniker hos kund och har ansvar över att ta in all information till kalkyl- och offertarbetet. Därefter släpper du vidare projektet till dina kompetenta kollegor inom organisationen.

Vanligt förekommande arbetsuppgifter: Bearbeta nya kunder och skapa nya affärer.
Göra bedömningar och ta in nya order till befintliga kunder.
Samla in underlag och skapa kalkyler och offerter.
Följa upp avslutande arbeten för att säkerställa kundnöjdhet.

Vi söker dig som
Vi söker dig med stort driv, en god teknisk förståelse, affärssinne och tidigare erfarenhet inom försäljning. För att trivas och lyckas i din roll tror vi att du som person är tålmodig, social, prestigelös och brinner för att ta dig an nya utmaningar! Du behöver även ha god samarbetsförmåga och förståelse för branschen.

Krav för tjänsten: Goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift.
Goda datorkunskaper i Office, Word, Excel.
En förståelse för att driva lönsamma projekt.
Tidigare erfarenhet av teknisk försäljning.

Vi erbjuder dig
I början av din anställning hos oss kommer du att få ta del av ett introduktionsprogram individuellt anpassat utifrån dina tidigare erfarenheter inom försäljning, förhandling och teknik. Du får givetvis alla arbetsverktyg för att lyckas i din roll och ingår i ett engagerat team där ni stöttar varandra mot gemensamma mål.
Du erbjuds en fast grundlön med årlig bonus samt diverse förmåner i form av försäkringar och friskvårdsbidrag.

Ansökan
Du söker tjänsten via ansökningslänken med registrerat CV på www.jksgroup.se. Skicka gärna in din ansökan så fort som möjligt, då vi arbetar med ett löpande urval. I denna rekryteringsprocess samarbetar Kone AB med JKS Sverige och har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Johanna Holmberg på JKS Sverige på 042-12 12 16.

Ansök nu

Andra jobb i Malmö från Gigstr AB

Nedan visas andra jobb i Malmö från Gigstr AB .

Copy of Sales Representative till HELWIT Skåne

Utesäljare
Läs mer Maj 24
Nu har du chansen att komma in i ett expansivt bolag med högt tempo, inom en kategori som växer explosionsartat! Vi söker dig som vill ha en vardag där du skapar kundrelationer utöver det vanliga samtidigt som du vill bidra till en tobaksfri framtid. Du kommer att röra dig i en entreprenöriell miljö där du får vara med på HELWITs ambitiösa tillväxtresa och driva försäljningen mot deras kunder!

OM FÖRETAGET

YOIK tillverkar, distribuerar och säljer tobaksfritt snus till detaljister och konsumenter. Det hela började med att de saknade ett tobaksfritt snus med god och långvarig smak, så de bestämde sig för att skapa det själva. Idag finns YOIK på marknaden genom varumärket HELWIT och under kommande år planeras en rad olika produktinitiativ.

Teamet består i dagsläget av nio personer som arbetar över hela Sverige. De är i en tidig fas på en mycket intressant resa och de har och kommer fortsätta att anpassa sig snabbt efter trender på marknaden.

DU ERBJUDS

- Unik möjlighet att bli en del av HELWITs tillväxtresa i ett tidigt skede
- Utvecklingsmöjligheter att växa tillsammans med teamet
- Frihet under ansvar där du själv planerar dina arbetsdagar
- Tjänstebil


OM ROLLEN

Som Sales Representative blir du en del av säljteamet där du lär dig försäljningsarbetet från grunden. Du kommer att arbeta självständigt mot region Skåne och fokusera på att etablera och expandera försäljningen av HELWIT inom dagligvaruhandeln, tobakshandeln och servicehandeln. Du utgår hemifrån och planerar säljaktiviteter och kundbesök i butiker inom regionen för att nå uppsatta mål.

ANSVARSOMRÅDEN

- Regelbundet möta kunder och utveckla deras försäljning, kundnöjdhet och potential
- Bearbeta kunder i Skåne både via besök och via telefonsamtal

- Leverera säljperiodens målsättning och budget gällande volym och kostnader
- Säkerställa implementering av överenskomna kampanjplaner och kundstrategier enligt givna direktiv
- Samla in och rapportera relevant och väsentlig information



VI TROR ATT DU HAR

- Tidigare arbetslivserfarenhet inom kundservice eller försäljning

- B-körkort
- Mycket goda kunskaper i svenska och engelska i både tal och skrift


DET ÄR ETT EXTRA PLUS OM DU HAR

- Erfarenhet inom dagligvaruhandeln


SOM PERSON ÄR DU

Orädd, självständig och trivs med att äga ditt ansvarsområde. Du har en hunger efter att nå och överträffa uppsatta mål och har en god struktur i ditt sätt att göra det. Du tycker om att arbeta med människor och en snabb agil organisation motiverar dig och får dig inte att tappa fokus på dina arbetsuppgifter.

ÖVRIGT

- Start: Omgående
- Placering: Skåne
- Arbetstider: Måndag - fredag
- Omfattning: Heltid, tillsvidare
- Hemsida: helwit.se (https://helwit.se/)

Ansök nu

Extrajobb som Eventpersonal i Malmö

Eventsäljare/Eventförsäljare
Läs mer Nov 10
Vi söker drivna och utåtriktade personer som vill arbeta extra under hösten och vintern på våra kommande event! Eventen kommer att variera från stora till små, allt från sampling av produkter och promoting i butiker i Malmö till roadshows och turnéer runt om i Sverige och Norden. Som Eventpersonal på Gigstr kommer du att få möjligheten till att arbeta för kända varumärken som Netflix, Swedish Match, Triumf Glass, Findus och WOLT. Du är välkommen att söka oavsett om du kan arbeta vid enstaka eller flera tillfällen!

OM GIGSTR

Gigstr (https://www.gigstr.com/) grundades 2016 och är en flexibel bemanningstjänst. Vi kombinerar professionella rekryterare och projektledare med ny teknik för att hjälpa företag att hitta talanger och driva projekt. Genom att göra det superenkelt för företag att bemanna och rekrytera vill vi få fler företag att våga växa mer. Då skapas fler jobb och alla vinner - talangerna, företagen, vi och världen. Vi är i dagsläget en del av Norrsken House och har kontor på Birger Jarlsgatan 57 i Stockholm.

OM ROLLEN

Som Eventpersonal kommer vi att kontakta dig när vi har behov av drivna och utåtriktade personer som ska stötta upp på våra event. Eventen kommer att skilja sig åt och kan röra sig allt från sampling av produkter och promoting i butiker i Malmö till roadshows och turnéer runt om i Sverige och Norden. Vi arbetar med varumärken som Netflix, Swedish Match, Triumf Glass, Findus och WOLT och har dessutom ett partnerskap med Norrsken House där vi genomför digitala och fysiska event åt kunder.

VI TROR ATT DU

- Har god social förmåga, är självgående och initiativtagande
- Är uppmärksam, lyhörd och kan ta eget ansvar för att säkerställa att eventen blir utfört på bästa möjliga sätt
- Är stresstålig och flexibel
- Mycket goda kunskaper i svenska i både tal och skrift


DET ÄR MERITERANDE OM DU

- Har B-körkort

ÖVRIGT

- Start: Vid behov
- Arbetstider: Våra event är förlagda både under dag, kväll- och helgtid
- Omfattning: Deltid
- Placering: Malmö
- Övrigt: Vi erbjuder kollektivavtal med timlön

Ansök nu

Fullstack Developer to Younium

Mjukvaruutvecklare
Läs mer Okt 12
Younium is looking for a Fullstack Developer who want's to become a core member of their tech team and take on a broad set of responsibilities. This is an unique opportunity to make a difference and see the impact of your contribution and expertise on Younium's platform that help B2B companies take control of their subscription-based business. As they are a small and agile organization, their processes are often fast-paced. The work you do while sipping your morning coffee may be seen by hundreds of users when it's time for your afternoon break!

ABOUT YOUNIUM

Younium was founded in 2017 and is a subscription management hub for B2B companies to streamline subscription management, invoicing/billing, financial reporting, and data insights. Using Younium's product means less time on manual administration and an opportunity to never miss secure revenue. They are currently a team of 28 Youniumers working in Stockholm, Malmö, Amsterdam and remotely.

YOU ARE OFFERED

- Working in a fast-growing and dynamic organization where your work will have a large impact on the company - no two days will be the same!
- Plenty of opportunities and room to grow
- Sustainable working conditions and work-life balance through the ability for remote work and flexible working hours
- Great team spirit and an ongoing quest to have fun in everything they do at work and outside!


ABOUT THE ROLE

The tech team involves eight developers where five of them are currently working fullstack. You will work with technologies as C# .NET and Angular and further develop the platform. As Younium are looking to expand, you will also eventually be able to take on more responsibility and grow with the team.

JOB REQUIREMENTS

- 1-2 years of experience within fullstack development
- Good knowledge of C# .NET and are familiar with Angular
- Good communication skills in English


AS A PERSON YOU ARE

- A great team player
- Ambitious and forward-thinking
- Enthusiastic and enjoy learning new things


OTHER INFORMATION

- Location: Malmö
- Work extent: Full-time
- Assignment: Permanent employment
- Website: younium.com (https://www.younium.com/)


ABOUT GIGSTR

Find gigs, hire talent and run projects with Gigstr - the network of professionals who love brands, growth and innovation.

Ansök nu

Extrajobb som Eventpersonal

Eventsäljare/Eventförsäljare
Läs mer Aug 31
Vi söker drivna och utåtriktade personer som vill arbeta extra under hösten och vintern på våra kommande event! Eventen kommer att variera från stora till små, allt från sampling av produkter och promoting i butiker i Malmö till roadshows och turnéer runt om i Sverige och Norden. Som Eventpersonal på Gigstr kommer du att få möjligheten till att arbeta för kända varumärken som Netflix, Swedish Match, Triumf Glass, Findus och WOLT. Du är välkommen att söka oavsett om du kan arbeta vid enstaka eller flera tillfällen!
OM GIGSTR
Gigstr grundades 2016 och är en flexibel bemanningstjänst. Vi kombinerar professionella rekryterare och projektledare med ny teknik för att hjälpa företag att hitta talanger och driva projekt. Genom att göra det superenkelt för företag att bemanna och rekrytera vill vi få fler företag att våga växa mer. Då skapas fler jobb och alla vinner - talangerna, företagen, vi och världen. Vi är i dagsläget en del av Norrsken House och har kontor på Birger Jarlsgatan 57 i Stockholm.
OM ROLLEN
Som Eventpersonal kommer vi att kontakta dig när vi har behov av drivna och utåtriktade personer som ska stötta upp på våra event. Eventen kommer att skilja sig åt och kan röra sig allt från sampling av produkter och promoting i butiker i Malmö till roadshows och turnéer runt om i Sverige och Norden. Vi arbetar med varumärken som Netflix, Swedish Match, Triumf Glass, Findus och WOLT och har dessutom ett partnerskap med Norrsken House där vi genomför digitala och fysiska event åt kunder.
VI TROR ATT DU
Har god social förmåga, är självgående och initiativtagande
Är uppmärksam, lyhörd och kan ta eget ansvar för att säkerställa att eventen blir utfört på bästa möjliga sätt
Är stresstålig och flexibel
Mycket goda kunskaper i svenska i både tal och skrift

DET ÄR MERITERANDE OM DU
Har B-körkort

ÖVRIGT
Start: Vid behov
Arbetstider: Våra event är förlagda både under dag, kväll- och helgtid
Omfattning: Deltid
Placering: Malmö
Övrigt: Vi erbjuder kollektivavtal med timlön

Ansök nu

Frontend Developer (Angular) to Younium

Frontend-utvecklare
Läs mer Jun 18
Younium is looking for a Frontend Developer who want's to become a core member of their tech team and take on a broad set of responsibilities. This is an unique opportunity to make a difference and see the impact of your contribution and expertise on Younium's platform that help B2B companies take control of their subscription-based business. As they are a small and agile organization, their processes are often fast-paced. The work you do while sipping your morning coffee may be seen by hundreds of users when it's time for your afternoon break!
ABOUT YOUNIUM
Younium was founded in 2017 and is a subscription management hub for B2B companies to streamline subscription management, invoicing/billing, financial reporting, and data insights. Using Younium's product means less time on manual administration and an opportunity to never miss secure revenue. They are currently a team of 28 Youniumers working in Stockholm, Malmö, Amsterdam and remotely.
YOU ARE OFFERED
Working in a fast-growing and dynamic organization where your work will have a large impact on the company - no two days will be the same!
Plenty of opportunities and room to grow
Sustainable working conditions and work-life balance through the ability for remote work and flexible working hours
Great team spirit and an ongoing quest to have fun in everything they do at work and outside!

ABOUT THE ROLE
The tech team involves five fulltstack developers and although they have been involved with frontend before, you will be their first dedicated Frontend Developer in this role and further develop the platform using Angular. You will get the opportunity to help shape your own role and will be an important part of their future work! As Younium are looking to expand, you will also eventually be able to take on more responsibility and manage the front-end activities.
JOB REQUIREMENTS
1-2 years of experience within frontend development
Good knowledge of Angular
Good communication skills in English

AS A PERSON YOU ARE
A great team player
Ambitious and forward-thinking
Enthusiastic and enjoy learning new things

OTHER INFORMATION
Location: Malmö
Work extent: Full-time
Assignment: Permanent employment
Website: younium.com

ABOUT GIGSTR
Find gigs, hire talent and run projects with Gigstr - the network of professionals who love brands, growth and innovation.

Ansök nu