Malmö: Jobba Hemifrån med fastlön

Hitta ansökningsinfo om jobbet Jobba Hemifrån med fastlön i Malmö. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Malmö inom den kategorin.

Publicerad: 2021-11-25 // Varaktighet: Heltid

.

Vilka är vi?
Webieo är en uppstickare på den Svenska marknaden, och vi växer i rasande fart. Därför söker vi nu fler drivna och tävlingsinriktade medarbetare till vårt team. Jobbet sker hemifrån ! Våra tjänster och produkter är av högsta kvalitet och riktar sig både mot privatpersoner såväl som företag. Med telefonen som verktyg kommer du att ta kontakt med både nya och befintliga kunder och sälja in våra tjänster. 
 
Vi söker dig som:
- Kan flytande svenska i tal och skrift.
- Har en positiv inställning.
- Har höga ambitioner.
- Älskar utmaningar.
- Brinner för att jobba med människor
- Har egen dator och headset
 
Hos oss får du vara med och skapa en inspirerande miljö där vi motiverar och pushar varandra till att uppnå goda resultat. Är du driven och hungrig? Vill du arbeta för ett dedikerat och professionellt företag med goda förutsättningar? Vi ger dig utveckling både på ett personligt plan och ute i arbetslivet. Det är meriterande om du har tidigare erfarenheter av försäljning men det är absolut inget krav. Oavsett så ger vi dig de verktygen som krävs för att du skall utvecklas som säljare samt uppnå dina personliga mål. 
 
Vi erbjuder: 
 
- Produkt- & säljutbildning
- Personlig coachning
- Start omgående
- Tävlingar och roliga aktiviteter
- Arbetstider 09.00-17.00
- Hög ersättning

Alla platsannonser →

Andra jobb i Malmö som Innesäljare

Nedan visas andra jobb i Malmö som Innesäljare.

German speaking sales develop representative to inRiver

Läs mer Okt 28
We're looking for our next In-house Sales star!

About you
As a person, we would like to see that you are structured and find it easy to prioritize your work. You have previous experience in some type of service profession and you are driven by working towards set goals and KPIs. This service requires that you speak fluent German and are comfortable with English. Preferably you also have experience with managing your work in CRM, ideally Salesforce. Experience with prospecting into mid-market and enterprise companies, specifically marketing and eCommerce teams is also desirable.

Job description
You will work with improving customer experiences. You do this by offering inRiver's services to various companies. You will proactively search for new potential customers via phone, e-mail and other communication channels. You will lead conversations with key stakeholders in our target markets to qualify sales opportunities. You work closely with our Regional Sales Managers to identify top targets and engage in Account-Based prospecting strategies.

As a Sales Develop Representative (SDR) you work closely with a sales person and you have a close collaboration throughout the whole sales process. During the sales process you will handle the first part of the process and then hand over the process to the sales person.

Start: As soon as possible Duration: Permanent employment Form of employment: Full time

About inRiver
With the rapid growth of eCommerce, inRiver has a unique opportunity to capitalize - and that’s exactly what we’re doing. Want to join us for the ride?

inRiver is an ambitious, global company with high growth in the software industry. At inRiver, you are guided by our values and work in an entrepreneurial atmosphere. You team up with amazingly talented people where our strong High Five culture drives collaboration and a fantastic work environment.

Ansök nu

Innesäljare till framgångsrika Ecomal

Läs mer Okt 18
OM TJÄNSTEN OCH FÖRETAGET

A-hub rekryterar nu för en tjänst som innesäljare på en av Europas mest välkända distributörer av elkraftskomponenter, Ecomal. Som innesäljare arbetar du med företagets befintliga kunder, vilka tillverkar allt från elbilar och robotar till energisystem för en hållbar framtid.

Företaget, med säte i Tyskland, har försäljningskontor över hela Europa. Ecomal är en platt organisation med en sund företagskultur och hög tillit till individen. Utöver detta grundar sig framgången i ett specialiserat och omfattande utbud av komponenter mot tillverkande industri. Här kommer du att få ett varierande arbete där du har en viktig roll i att stötta kunderna och övriga säljare och ingenjörer i organisationen med rätt komponenter, i rätt tid, till rätt pris. Ecomal omsätter cirka 1,7 mdkr och är cirka 250 anställda.





DU ERBJUDS ATT

- Vara del av ett ungt och dynamiskt team och medverka i nya arbetssätt för den nordiska marknaden.
- Ansvara för vård och utveckling av befintliga kunder.
- Utvecklas i en väldigt spännande och kraftig växande bransch.




EXEMPEL PÅ ARBETSUPPGIFTER

- Care & Grow-ansvar för de kunder som lämnats över från Account Manager.
- Prisförhandling, uppföljning och marginalansvar.
- Hantering och bevakning av lagda ordrar.
- Arbeta tillsammans med Account Manager för att utveckla kunder samt gemensamt framtagande av strategi för att möta och slå målsättningar.
- Bygga långsiktiga relationer med kunder med målsättning att vara deras förstaval när det kommer till elkraftskomponenter.




VI SÖKER DIG SOM

- Behärskar engelska flytande i tal och skrift.
- Har god förmåga att skapa förtroende och bygga långsiktiga relationer.
- Har erfarenhet av att arbeta i roller som innesäljare eller snarlikt.
- Goda kunskaper i Office-paketet, framför allt god vana och kunskap inom Excel.




MERITERANDE

- Flytande tal och skrift av finska.



SOM PERSON ÄR/HAR DU

- Kommunikativ
- Ansvarstagande
- Uppskattar att arbeta i team
- God förmåga att organisera och skapa struktur
- Framåtanda


För den här tjänsten lägger stor vikt vid de personliga egenskaperna, samt att du kan arbeta både självständigt och i team.



PRAKTISK INFORMATION

Start: Enligt överenskommelse

Arbetstider: Kontorstider

Plats: Malmö

Anställningsform: Detta uppdrag är en rekrytering och anställningen sker direkt hos vår kund. Lön, villkor och dylikt diskuteras separat.

Hoppas vi har fångat ditt intresse. Vi ser fram emot din ansökan!



Rekryteringsprocessen hanteras av A-hub. Ecomals önskemål är därför att alla frågor rörande tjänsten hanteras av A-Hub (https://www.a-hub.se/).

Ansök nu

Onboarding specialist

Läs mer Sep 30
PinMeTo helps businesses get discovered, found, and verified on the biggest search, map, and social media platforms.

Our online Software as a Service (SaaS) platform makes sure all of our organisations, chains or franchise’s locations can be found on platforms including Apple, Facebook, Google, Instagram, Twitter, Foursquare, and many more.

Having left the startup phase, we are now scaling quickly, and we’re on the lookout for more Onboarding specialists to join the Customer Success organisation.

As an Onboarding specialist at PinMeTo you are an enabler and will play a vital role so that customer gets value from our services as soon as possible after signing with us. After the sales team has closed the deal with a customer, an onboarding specialist comes into the picture. The job is to guide and help the customer during the onboarding phase, which lays the technical foundation for the services to function at maximum capacity. You will work closely with customers to ensure they optimize utilization of products they subscribe to, are satisfied with the services they receive, and are up and running effectively.

Key Responsibilities:

- Start-up meeting with client to go through the setup process
- Successfully onboard new customers, help set up their account, troubleshoot issues and ensure they are getting the most out of our platform
- Provide technical expertise on a high level to the customers
- Lend a hand in our strategically important customer support via live chat and email when needed
- Advocating for the customer by taking their feedback and sharing it with other departments, to improve processes and product offerings
- And everything else that goes along with building a great new company!


Your profile:

- Ability to prioritize multiple competing priorities in a fast-paced environment
- Ability to work in a flat organizational environment and as a member of a team
- Ability to work both autonomously and within a team environment
- Have previous experience in a customer success role, technical support or in managing client relationships working in B2B SaaS Company
- Previous project manager/coordinator experience with multiple external stakeholders is meriting
- You’re excited by the idea of guiding people to execute their ideas using a powerful product and seeing the massive impact your guidance can have for customers
- You enjoy troubleshooting problems and overcoming technical and non-technical challenges as well as an aptitude for identifying client needs and pains
- You’re curious about people and problems. You’re a good listener who’s naturally interested to dig in, ideate, and find solutions
- Business level English, (written & verbal) Other European Language is a plus (such as German, French & Spanish)


Lastly, we are looking for a highly motivated individual who is passionate about delivering exceptional service, while still knowing how to have a fun and work-life balance.



What we offer:

PinMeTo is a young and fast growing company where everything is possible. We believe in diversity in people and love to explore each other's cultural differences. Now you have the chance to be a part of a playful and highly skilled team.

Sounds like fun? Then we'd love to get to know you! ????

Ansök nu

Erfaren B2B säljare med projektansvar

Läs mer Sep 29
Concito Consulting sitter i fantastiska lokaler i Västra Hamnen och är ett etablerat och snabbväxande företag inom B2B-försäljning och digital marknadsföring. Vi arbetar med välkända varumärken och efter en riktigt stark höst 2020 och en otrolig start på 2021 så ser vi fram emot vår största expansion någonsin och tillsätter nu ett flertal tjänster för inkommande projekt.

Därför söker vi dig med erfarenhet och passion för att skapa nya affärsmöjligheter åt våra kunder och ta dig an en viktig roll för deras fortsatta framgång.

Vi är ute efter dig som har några års erfarenhet av B2B försäljning, framförallt nykundsbearbetning och vill ha ansvar för och driva egna projekt med några av de främsta bolagen på B2B marknaden



Rollbeskrivning
Din roll som B2B Konsult/Projektledare innebär att du först kartlägger uppdragsgivarens marknad, fastställer möjlig kundbas och sedan bearbetar denna och levererar affärsmöjligheter till uppdragsgivaren. Vi använder branschens ledande CRM verktyg och digitala medel och stort fokus läggs på mätbarhet och resultat.

Våra konsulter brinner för att sälja, ringa kalla samtal och motiveras av vetskapen att de bidrar till att skapa nya affärsmöjligheter för våra kunder och påverkar deras bottom line. Vi söker nu dig som har tidigare erfarenhet då målet är att du får ansvar för egna projekt, dvs. för hela processen, från prospektering och nykundsbearbetning till avstämningar och rapportering till kund.

I dina projekt kommer du ha nära dialog och samarbete med dina kollegor, andra projektledare samt även VD.

I vissa projekt kan ansvar för andra konsulter bli aktuellt och då ser vi till personens förmåga att leda och organisera.

Tjänsten är på heltid och placerad i Västra Hamnen, Malmö.

Krav:
- Minst 2 års tidigare erfarenhet av mötesbokning/B2B försäljning
- Flytande kunskaper i svenska tal/skrift
- Goda kunskaper i engelska tal/skrift
- Ha vana att jobba i CRM system


Meriterande:
- Erfarenhet av Pipedrive eller Hubspot
- Erfarenhet från försäljning inom någon av följande tjänsteområden: SaaS lösningar, IT, Konsulttjänster, Finans och Media/PR
- Vana att kommunicera med högt uppsatta chefer


Vem är du?
För att lyckas i rollen som konsult hos oss måste du vara en strukturerad, kommunikativ och snabbtänkt person. Självklart är du driven och tar eget ansvar för att upprätthålla ett högt arbetstempo. För att passa in hos våra kunder är du en öppen och lättsam person samt en riktig lagspelare. Då du kan komma att ha kontakt med högt uppsatta chefer tror vi att du har en god social kompetens.

Ansökan:
Vi ser fram emot ditt CV och personliga brev.

Välkommen med din ansökan!

HR@concito.consulting, 040-41 44 40

Ansök nu

Erfaren B2B säljare med projektansvar

Läs mer Okt 27
Brinner du för B2B försäljning? Är du duktig på att knyta nya kontakter och har erfarenhet av nykundsbearbetning? Då skall du söka denna tjänst som tar både dig och din karriär till nya nivåer!

Concito Consulting är ett etablerat och snabbväxande företag inom B2B-försäljning och digital marknadsföring. Vi arbetar med några av de största och kändaste aktörerna på marknaden, se Concito.se (https://concito.se/). Vi söker dig med erfarenhet och passion för att skapa nya affärsmöjligheter åt våra kunder och ta dig an en viktig roll för deras fortsatta framgång.

Rollbeskrivning
Du kommer arbeta som konsult inom försäljning och marknadskontakter för våra kunder. Du kommer att hantera allt från segmenteringar till att hitta rätt beslutsfattare samt ta den första relationsbaserade kontakten med kunderna. Således ligger ett stort fokus på ett strukturerat arbetssätt och att kunna hantera personliga kontakter på den högsta nivån i svenskt näringsliv.

Dina primära arbetsuppgifter kommer att bestå av:

- Säljkontakt genom telefon och mejl.
- CRM och administrativt säljarbete.
- Projektansvar och rapportering internt samt mot slutkund.


Personliga egenskaper
Concito Consulting söker dig som värderar ett gott samarbete internt och ser det som en självklarhet att alltid vidareutvecklas. För att trivas i rollen som säljkonsult behöver du ha ett intresse för försäljning och tillhörande administration samt vara ansvarstagande med god arbetsmoral. Vidare känner du dig bekväm i kunddialoger samt har inga problem med att planera ditt eget arbete och vara initiativtagande.

Kvalifikationer
Viktigt för tjänsten är att du har:

- Tidigare erfarenhet av nykundsbearbetning inom B2B.
- Ett strukturerat arbetssätt och en driven personlighet.
- Mycket god svenska samt engelska i tal och skrift.
- God system- och datorvana.


Om tjänsten
Tjänsten som B2B säljare med projektansvar är ett konsultuppdrag på heltid som sträcker sig tills vidare med start omgående. Arbetstiderna är främst måndag-fredag 08.00-17.00.

Ansökan:
Vi ser fram emot ditt CV och personliga brev.

Välkommen med din ansökan!

HR@concito.consulting, 040-41 44 40

Ansök nu

Andra jobb i Malmö från Qlick Mobil Sverige AB

Nedan visas andra jobb i Malmö från Qlick Mobil Sverige AB .

Extraknäck hemifrån (kväll och helg)

Abonnemangsförsäljare
Läs mer Dec 8
Nytt
Vilka är vi?

Webieo är en uppstickare på den Svenska marknaden, och vi växer i rasande fart. Därför söker vi nu fler drivna och tävlingsinriktade medarbetare till vårt team. Jobbet sker hemifrån ! Våra tjänster och produkter är av högsta kvalitet och riktar sig både mot privatpersoner såväl som företag. Med telefonen som verktyg kommer du att ta kontakt med både nya och befintliga kunder och sälja in våra tjänster. 
 
Vi söker dig som:
- Kan flytande svenska i tal och skrift.
- Har en positiv inställning.
- Har höga ambitioner.
- Älskar utmaningar.
- Brinner för att jobba med människor
- Har egen dator och headset
 
Hos oss får du vara med och skapa en inspirerande miljö där vi motiverar och pushar varandra till att uppnå goda resultat. Är du driven och hungrig? Vill du arbeta för ett dedikerat och professionellt företag med goda förutsättningar? Vi ger dig utveckling både på ett personligt plan och ute i arbetslivet. Det är meriterande om du har tidigare erfarenheter av försäljning men det är absolut inget krav. Oavsett så ger vi dig de verktygen som krävs för att du skall utvecklas som säljare samt uppnå dina personliga mål. 
 
Vi erbjuder: 
 
- Produkt- & säljutbildning (Via Skype)
- Personlig coachning (Via Skype)
- Start omgående
- Tävlingar och roliga aktiviteter
- Arbetstider 17.00-21.00 Mån-Fre  11.00-18.00 Lör-Sön
- Hög ersättning

Ansök nu

Extraknäck hemifrån (kväll och helg)

Abonnemangsförsäljare
Läs mer Dec 7
Vilka är vi?

Webieo är en uppstickare på den Svenska marknaden, och vi växer i rasande fart. Därför söker vi nu fler drivna och tävlingsinriktade medarbetare till vårt team. Jobbet sker hemifrån ! Våra tjänster och produkter är av högsta kvalitet och riktar sig både mot privatpersoner såväl som företag. Med telefonen som verktyg kommer du att ta kontakt med både nya och befintliga kunder och sälja in våra tjänster. 
 
Vi söker dig som:
- Kan flytande svenska i tal och skrift.
- Har en positiv inställning.
- Har höga ambitioner.
- Älskar utmaningar.
- Brinner för att jobba med människor
- Har egen dator och headset
 
Hos oss får du vara med och skapa en inspirerande miljö där vi motiverar och pushar varandra till att uppnå goda resultat. Är du driven och hungrig? Vill du arbeta för ett dedikerat och professionellt företag med goda förutsättningar? Vi ger dig utveckling både på ett personligt plan och ute i arbetslivet. Det är meriterande om du har tidigare erfarenheter av försäljning men det är absolut inget krav. Oavsett så ger vi dig de verktygen som krävs för att du skall utvecklas som säljare samt uppnå dina personliga mål. 
 
Vi erbjuder: 
 
- Produkt- & säljutbildning (Via Skype)
- Personlig coachning (Via Skype)
- Start omgående
- Tävlingar och roliga aktiviteter
- Arbetstider 17.00-21.00 Mån-Fre  11.00-18.00 Lör-Sön
- Hög ersättning

Ansök nu