Malmö: Säljare i Telias butik i Emporia

Hitta ansökningsinfo om jobbet Säljare i Telias butik i Emporia i Malmö. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Malmö inom den kategorin.

Publicerad: 2021-11-25 // Varaktighet:

Vill du bli en del av ett team med riktig ”Can-Do-Attityd” som delar din passion för att arbeta mot mål, tävling och ge kundbemötande i världsklass? Då kan det här vara den rätt rollen för dig! Som säljare i Telias butik i Emporia är din uppgift att, utifrån kundens behov, skapa och erbjuda skräddarsydda lösningar beståendes av våra olika tjänster och produkter. Samtidigt varvas du med roliga tävlingar och teamaktiviteter, utbildning och erfarenhet från ett av Sveriges starkaste varumärken.
Se hur det är att jobba i Telias butiker här: https://www.teliacompany.com/sv/karriar/rekrytering/
Är det här din nästa möjlighet?
Du blir en del av ett mixat team på sex personer. där vi gemensamt vill bli Telias bästa butik. I teamet finns också jag Philip Kågner, Store Leader där jag coachar och leder oss i rätt riktning. Du kan räkna med att jag också vill vara med i butik, så plötsligt står både du och jag där och varför inte starta en rolig tävling med varandra?
En dag i våra butiker är inte den andra lik. Kanske kommer det in en familj som behöver WiFi i nya huset och undrar om det går att ta med sig det till stugan, eller studentgänget som vill ha obegränsat med surf men undrar om det går att baka ihop i ett paket eller varför inte företagskunden som undrar om det finns någon telefonväxel som kan placera kundsamtal i kö under lunchtid? Ja, sånt hjälper vi våra kunder med. Där du får agera experten, skapa och sälja den bästa lösningen.
Ditt övergripande ansvar är att bemöta och utforska kunders behov och lösa deras problem genom att sälja våra tjänster och produkter mot både privat- och företagskunder. Det innebär att du arbetar mot tydliga individuella och gemensamma mål kopplat till både försäljning och kundbemötande. Du har stor möjlighet att påverka din lön med bonus baserat på prestation samtidigt som du alltid har en timlön som behovsanställd eller fast månadslön beroende på anställningstyp. Tjänsten är en behovsanställning
Rollen inkluderar, men är inte begränsad till:
Försäljning av Telias tjänster och produkter till privat- och företagskunder.
En tim- eller fast lön med stor möjlighet att påverka din totala lön då du får bonus.
Massvis av roliga teamaktiviteter, tävlingar och happenings tillsammans under hela året.
Löpande utbildning i kunddialog, försäljning, Telias tjänster och produkter.
Arbeta mot tydliga mål på individ och gruppnivå.
Sedvanlig lagerhantering och butiksdrift.



Är det här du?
Du har förmågan att snabbt skapa förtroende hos andra människor, ta initiativ och viljan att på ett affärsmannamässigt och lösningsorienterat arbeta målinriktat med kunds behov i högsta fokus. Har du tidigare erfarenhet av att driva försäljning eller utbildning finns det fördelar, men har du inte det gör det inget. Vi kommer lära dig! Det vi däremot ser som ett som krav är att du fyllt 18 år, har fullständiga gymnasiebetyg, kan flytande engelska och svenska.
Dina personliga kompetenser:
Affärsmannamässig – Du har kunden i högsta fokus och nyttja din expertis för kundbemötande i världsklass.
Initiativtagande – Du söker självmant nya utmaningar, initierar och agerar i kundmötet.
Säljorienterad – Du lägger ner tid och energi på att uppnå önskvärda resultat.
Förmåga att skapa förtroende - Du etablerar relationer och influera andras beslut.



Din erfarenhet:
Du har fyllt 18 år, färdigställt en gymnasieexamen och kan svenska, engelska flytande är ett krav.
Flera språk är en fördel.
Erfarenhet eller utbildning av försäljning eller kundtjänst är meriterande, men inget krav.



Mer än bara ett jobb!
Oavsett vilket jobb du söker hos oss, ger vi dig verktygen och stödet du behöver för att styra din personliga utveckling. Vi vill hjälpa dig att utvecklas både på ett personligt plan och i din yrkesroll. Hos oss blir du en del av ett kreativt, motiverande och välkomnade företag där alla kan vara sig själva, med likvärdiga möjligheter att utvecklas. Vi respekterar människor och värdesätter mångfald. Förutom en attraktiv och inkluderande arbetsmiljö erbjuder vi flexibilitet och ett brett utbud av olika förmåner.
Intresserad?
Tveka inte att skicka in din ansökan om du vill bli en del utav vårt team! Om du vill veta mer om jobbet är du välkommen att kontakta mig på philip.kagner@teliacompany.com
Vi ser fram emot din ansökan. För att kunna hantera dina personuppgifter på ett säkert sätt, ber vi dig att ansöka via vårt rekryteringssystem. Vi har inte möjlighet att ta emot ansökningar via e-post eller andra kanaler. Urval och intervjuer sker löpande, tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Sista ansökningsdatum är 2021-12-10.
Som ett led i att säkerställa hög kvalitet på våra rekryteringsprocesser vill vi uppmärksamma sökande att slutkandidater kommer att omfattas av en bakgrundskontroll.
Välkommen till Telia – Home to your next big opportunity!

Alla platsannonser →

Andra jobb i Malmö som Butikssäljare, fackhandel

Nedan visas andra jobb i Malmö som Butikssäljare, fackhandel.

Kassapersonal till extra jobb på ICA i Lund

Läs mer Dec 6
Vi söker kassapersonal till ICA som vill jobba lite extra och som har en annan huvudsaklig sysselsättning. Du kommer vara anställd på Talent ME och uthyrd till våra ICA kunder i Lund. Arbetet förekommer både vardagar och helger. Perfekt för dig som student och som kan jobba lite extra

Vad erbjuder vi dig?

- Trygg anställning med kollektivavtal och förmånliga villkor.
- Gedigen utbildning med chans till vidareutveckling inom detaljhandeln.
- Möjlighet till anställning direkt i butik.
- Ett fartfyllt och omväxlande arbete
- En härlig arbetskultur


Vi erbjuder dig chansen att arbeta i flera olika butiker vilket ger dig en bred och värdefull kompetens inom dagligvaru- och detaljhandeln.

Personliga egenskaper

Som uthyrd konsult kommer du att vara en ambassadör för Talent Me och i den rollen värdesätter vi att du visar engagemang, arbetsvilja, ansvarstagande och initiativförmåga.
Du ska vara 18 år fyllda och ha tidigare erfarenhet från butiksarbete inom dagligvaru- och/ eller detaljhandel med arbetsuppgifter som kassaarbete, manuell delikatess och erfarenhet av förbutik (post & spel/ATG) är ett stort plus.
För dig med servicekänsla, flexibilitet och tydlighet finns det mängder av möjligheter att växa tillsammans med oss och våra kunder.

Om oss
Talent ME är ett bemanningsföretag och anslutet till Bemanningsföretagen via Almega. Talent ME ingår i Svensk Handel och har kollektivavtal med Handelsanställdas förbund. Vi är det lilla bemanningsföretaget, som vill göra skillnad, för kandidater och för kunderna.

Är du intresserad?
Om du uppfyller ovanstående kvalifikationer vill vi att du söker till oss redan idag!
Välkommen

Ansök nu

Store Area Manager - Region Syd

Läs mer Nov 2
Bygghemma.se är Sveriges största onlineaktör inom byggvaror, hem och trädgård. Genom vår onlinebutik, som kompletteras och understöds av flertalet fysiska visningsbutiker och ett omfattande service- och tjänsteutbud, såsom montering och installationer, erbjuder vi ett ledande sortiment från välkända externa och egna varumärken. Vi har kontor i Malmö, Kalmar och Oskarshamn.

Vi är e-handeln som satsar stort på fysiska visningsbutiker. Majoriteten av våra kunder lägger sina ordrar online i vår webbutik, men vissa behöver lite extra hjälp i beslutet, rådgivning eller så vill de få inspiration i en miljö där vi visar upp noga utvalda delar av vårt breda sortiment. Därför har vi ett antal visningsbutiker runt om i landet där kunden har möjlighet att träffa någon som kan hjälpa dem framåt i deras projekt.

Inom Region Syd har vi för närvarande tre butiker - Malmö Svågertorp, Lomma och Löddeköpinge - och till denna region söker vi nu en Store Area Manager.

Rollen
Som Store Area Manager driver och utvecklar du butikerna i regionen. Du ansvar för att bygga en vinnande kultur, där vi alltid ger våra kunder bästa tänkbara service. Du är själv aktiv med att möta kunder i våra butiker och till din hjälp har du duktiga medarbetare, en god supportstruktur och inte minst våra leverantörer som du kontinuerligt kommer vara i kontakt med.

Huvudsakliga ansvarsområden;

- Säkerställa att kunderna alltid möter attraktiva och säljande butiker
- Arbeta för att Bygghemmas service i butik lever upp till kundernas förväntningar
- Coaching och utveckling av medarbetare
- Aktivt deltaga i rekrytering, introduktion och utbildning av nya medarbetare inom regionen

Tjänsten utgår ifrån vår butik i Malmö Svågertorp och rapporterar till Sales Manager Offline Sales.

Om dig
Vi söker dig som är en entusiasmerande ledare med hög förståelse för detaljhandeln. Du förstår vikten av att skapa långvariga relationer med kunden och gillar tanken av att kombinera orden service, kundfokus och försäljning på ett framgångsrikt sätt.

Har du kunskaper och erfarenhet från byggvaruhandeln ser vi det som meriterande, men ännu viktigare är ditt driv och din vilja att vara med och utveckla verksamheten inom ett företag i stark tillväxt.

Som person ser vi att du är ambitiös och du tar personligt ägarskap för verksamheten och dina medarbetare. Du är en ”doer” som trivs i en resultatorienterad miljö.

Vi erbjuder
En omväxlande och lärorik roll med stor potential att utvecklas inom en snabbväxande koncern.

Låter detta som din typ av utmaning?
Vi väntar på att höra ifrån dig, så skicka gärna din ansökan redan idag! Urval sker löpande.

Låter detta som din typ av utmaning?
Vi väntar på att höra ifrån dig, så skicka gärna din ansökan redan idag! Vi kommer att hantera ansökningar löpande.

Om företaget
Bygghemma.se är en del av BHG, den största onlineaktören inom konsumenthandel i Norden, med en nettointänkt på cirka 9 Mdkr 2020.

Inom BHG ingår över 100 onlinedestinationer, innefattande till exempel: www.bygghemma.se (http://www.bygghemma.se/), www.nordicnest.se (http://www.nordicnest.se/), www.svenssons.se (http://www.svenssons.se/), www.golvpoolen.se (http://www.golvpoolen.se/) och www.trademax.se (http://www.trademax.se/) - och över 70 showrooms. Vårt huvudkontor ligger i Malmö och vi har verksamheter i de flesta europeiska länder. BHG är noterat på Nasdaq Stockholm, med tickern BHG.

BHG:s e-handelsverksamheter - www.wearebhg.com (http://www.wearebhg.com/) - har över 2 000 anställda som varje dag arbetar för att skapa en optimal köpupplevelse genom kombinationen av ett oöverträffat produktutbud och smart teknologi, kombinerat med ledande produktexpertis och ett brett utbud av service- och tjänster.

Ansök nu

Engagerad butikschef i centrala Malmö

Läs mer Okt 26
Till vår kund i centrala Malmö söker vi en butikschef med omgående start

Är du en engagerad och driven butikschef som brinner för teamets utveckling och att ge kunderna den personliga och professionella servicen med det lilla extra? - Då har du hittat rätt!



Vi söker dig som:

- Brinner för kundmötet, vill arbeta i och ansvara för ett litet sammansvetsat team och skapa förutsättningar för utveckling!
- Har erfarenhet av att arbeta inom detaljhandeln och/eller försäljning och personalansvar
- Har vana vid att arbeta med kassaansvar
- Är flytande i svenska och engelska i tal och skrift
- Trivs med att sätta dig in i nya arbetsuppgifter och miljöer, att arbeta strukturerat och noggrant
- Motiveras av att tillsammans med ditt team leverera service i världsklass och nå ambitiösa säljmål
- är positiv, trevlig och tillmötesgående
- är flexibel, plikttrogen och lojal både mot kunder, varumärket och kollegor
- är ansvarsfull, mogen och en bra teamplayer


Det är meriterande men inget krav om du:

- Har ett intresse för design och inredning



Hos vår kund är det högt i tak och ett företag där du kan växa och utvecklas i din karriär, vi ser fram emot din ansökan!

Placeringsort: Malmö

Tjänstgöringsgrad: 100%

Start omgående. Intervjuer sker löpande så ansök redan idag!

Kontaktuppgifter

Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare: Mari Möllerberg: mari@talentme.se

Ansök nu

Butiksmedarbetare till Malmö

Läs mer Okt 21
Vi söker nu efter en butiksmedarbetare till vår kund med butik i Bulltofta, Malmö.

Butiken säljer produkter inom städ och dina arbetsuppgifter är sedvanliga butiksuppgifter samt arbete på lager. Du kommer plocka varor, lasta och lossa leveranser, ta emot kundordrar och köra varor i budbil kortare sträckor.

Driven och noggrann bör vara ord som beskriver dig. Du har lätt för att bygga relationer med kunder och sätter deras behov i centrum. Du trivs bra i att jobba i högt tempo och är en framåtsträvande person som vill utvecklas och lära sig nytt hela tiden. Du kan jobba självständigt och tar gärna egna initiativ. Du kommer tillhöra ett team med god gemenskap så det är viktigt att du fungerar i grupp.

Tjänsten är på heltid och du kommer jobba dagtid på vardagar. Detta är ett gig med start omgående som löper året ut.

Ansök nu

Säljare Deltid/Helg Svågertorp

Läs mer Sep 24
Vi söker deltidssäljare (30%) till vår butik i Svågertorp.

Vill du jobba med att ge våra stora och små kunder service i världsklass och sälja produkter för en enklare, snyggare, bättre, säkrare och roligare vardag?

Vi tror att du som söker

- Vet vad det innebär att ge högklassig service
- Längtar efter varje nytt kundmöte
- Gillar personlig försäljning
- Är en lagspelare som uppskattar att jobba mot uppsatta mål
- Tål ett högt tempo
- Tycker att omväxlande arbetsuppgifter är motiverande
- Vill ha ett riktigt roligt extrajobb vid sidan om dina eftergymnasiala studier.
- Om du tidigare jobbat med sällanköpsförsäljning o/e inom retail så är det ett plus men inget krav.


Som säljare hos oss ingår alla i butiken förekommande arbetsuppgifter så som personlig försäljning, varumottagning, prismärkning, lagerarbete, kassa, exponering och att hålla butiken välfylld och städad.

Om våra önskemål passar in på dig och du vill jobba med oss så tveka inte - Sök!

Vi kan komma att tillsätta tjänster löpande. Sista ansökningsdag 8/10

Start: omgående

Omfattning:

Inledningsvis varannan helg och en till två vardagar per vecka

Lön: Enligt Handels

Ansök nu

Andra jobb i Malmö från Telia Sverige AB

Nedan visas andra jobb i Malmö från Telia Sverige AB .

Store Leader till Telias butik i Emporia

Butikssäljare, fackhandel
Läs mer Sep 13
Är detta din nästa utmaning? Är du genuint intresserad av att utveckla medarbetare och driva försäljning?
Vi söker nu en Store Leader till vår butik i Emporia – är du den vi söker?
Du kommer att coacha, utveckla och utbilda dina medarbetare till att leverera en kundupplevelse och ett kundmöte i världsklass. Kunden är alltid i fokus! Du har fullt personalansvar för medarbetarna i din/dina butiker. Du har ett närvarande ledarskap och arbetar sida vid sida med ditt team. Du utvecklar och leder medarbetare med målsättningen att nå uppsatta mål samt utveckla verksamheten mot Telias strategiska mål. Du förväntas genomföra medarbetar- och utvecklingssamtal regelbundet. Du är en förebild för dina medarbetare genom att vara en senior ledare som alltid tänker affärsmannamässigt och föregår med ett gott exempel genom att leva efter våra värderingar. Du är högt förändringsbenägen och har en förmåga att förklara orsakerna bakom förändringar till dina medarbetare.
Du ansvarar för att din/dina butiker når sina uppsatta försäljnings- och kundnöjdhetsmål genom att ge dem rätt stöttning, utveckling och förutsättningar. Du säkerställer lönsamheten i din/dina butiker genom att aktivt arbeta mot måltalen i form av värde, volym och kundnöjdhet. I rollen som Store Leader förväntas du också arbeta kontinuerligt med att planera och genomföra säljfrämjande och relationsbyggande aktiviteter och utveckla försäljningen på din lokala marknad. Du utvecklar din personal för att butikerna framgångsrikt ska bidra till verksamhetens och regionens övergripande mål. Det är självklart för dig att bygga en sund kultur hos dina medarbetare baserat på kundbehoven.
Du kommer att sitta med i regionens ledningsgrupp tillsammans med din Regional Market Leader och övriga Store Leaders inom regionen. Du kommer tillsammans med oss att driva försäljning, coachning och kundmötet framåt.
Och vem är du?
Du är en förebild för dina medarbetare genom att vara en senior person som tänker affärsmannamässigt och föregår med ett gott exempel genom att leva efter våra värderingar. Du arbetar aktivt med ditt självledarskap och du tycker om att leda i förändring. Du är inte rädd för att ta ansvar, initiativ och ta beslut och du brinner för att utveckla dina medarbetare.
Du har tidigare erfarenhet av att leda andra och har tidigare arbetat med försäljning.
Gymnasieutbildning är ett minimikrav, ledarskaps och coach-utbildningar är högt meriterande och du måste kunna uttrycka dig väl i skrift, både på engelska och svenska.
Din personlighet:
Kund- och resultatorienterad
Engagerande och coachande
Nyfiken och lyhörd
Effektiv och förändringsbenägen
Gillar ett strukturerat arbetssätt
Du är en lagspelare som gillar att motivera och inspirera
Grundkrav för rollen.
2 års dokumenterad erfarenhet av ledarskap och försäljning
Bra kommunikativförmåga på både Svenska och Engelska

Intresserad?
Har du frågor är du välkommen att kontakta mig Sandra Gransten på 0705-091095. Vi kommer att intervjua löpande, så skicka gärna din ansökan så snart som möjligt.
Välkommen till Telia – Home to your next big opportunity!

Ansök nu

Säljare till Telia butik Mobilia

Butikssäljare, fackhandel
Läs mer Aug 25
Vill du bli en del av ett team med riktig ”Can-Do-Attityd” som delar din passion för att arbeta mot mål, tävling och ge kundbemötande i världsklass? Då kan det här vara den rätt rollen för dig! Som säljare i Telias butik på Mobilia är din uppgift att, utifrån kundens behov, skapa och erbjuda skräddarsydda lösningar beståendes av våra olika tjänster och produkter. Samtidigt varvas du med roliga tävlingar och teamaktiviteter, utbildning och erfarenhet från ett av Sveriges starkaste varumärken.
Se hur det är att jobba i Telias butiker här: https://www.teliacompany.com/sv/karriar/rekrytering/
Är det här din nästa möjlighet?
Du blir en del av ett mixat team på sex st. där vi gemensamt vill bli Telias bästa butik (Psst… våra andra butiker har samma ambition så det gäller att ligga i). I teamet finns också jag Sanne Öland, Store Leader där jag coachar och leder oss i rätt riktning. Du kan räkna med att jag också vill vara med i butik, så plötsligt står både du och jag där och varför inte starta en rolig tävling med varandra?
En dag i våra butiker är inte den andra lik. Kanske kommer det in en familj som behöver WiFi i nya huset och undrar om det går att ta med sig det till stugan, eller studentgänget som vill ha obegränsat med surf men undrar om det går att baka ihop i ett paket eller varför inte företagskunden som undrar om det finns någon telefonväxel som kan placera kundsamtal i kö under lunchtid? Ja, sånt hjälper vi våra kunder med. Där du får agera experten, skapa och sälja den bästa lösningen.
Ditt övergripande ansvar är att bemöta och utforska kunders behov och lösa deras problem genom att sälja våra tjänster och produkter mot både privat- och företagskunder. Det innebär att du arbetar mot tydliga individuella och gemensamma mål kopplat till både försäljning och kundbemötande. Du har stor möjlighet att påverka din lön med bonus baserat på prestation samtidigt som du alltid har en timlön som behovsanställd eller fast månadslön beroende på anställningstyp. Tjänsten är just nu en behovsanställning.
Rollen inkluderar, men är inte begränsad till:
Försäljning av Telias tjänster och produkter till privat- och företagskunder.
En tim- eller fast lön med stor möjlighet att påverka din totala lön då du får bonus.
Massvis av roliga teamaktiviteter, tävlingar och happenings tillsammans under hela året.
Löpande utbildning i kunddialog, försäljning, Telias tjänster och produkter.
Arbeta mot tydliga mål på individ och gruppnivå.
Sedvanlig lagerhantering och butiksdrift.

Är det här du?
Du har förmågan att snabbt skapa förtroende hos andra människor, ta initiativ och viljan att på ett affärsmannamässigt och lösningsorienterat arbeta målinriktat med kunds behov i högsta fokus. Har du tidigare erfarenhet av att driva försäljning eller utbildning finns det fördelar, men har du inte det gör det inget. Vi kommer lära dig! Det vi däremot ser som ett som krav är att du fyllt 18 år, har fullständiga gymnasiebetyg, kan flytande engelska och svenska.
Dina personliga kompetenser:
Affärsmannamässig – Du har kunden i högsta fokus och nyttja din expertis för kundbemötande i världsklass.
Initiativtagande – Du söker självmant nya utmaningar, initierar och agerar i kundmötet.
Säljorienterad – Du lägger ner tid och energi på att uppnå önskvärda resultat.
Förmåga att skapa förtroende - Du etablerar relationer och influera andras beslut.

Din erfarenhet:
Du har fyllt 18 år, färdigställt en gymnasieexamen och kan svenska, engelska flytande är ett krav.
Flera språk är en fördel.
Erfarenhet eller utbildning av försäljning eller kundtjänst är meriterande, men inget krav.

Mer än bara ett jobb!
Oavsett vilket jobb du söker hos oss, ger vi dig verktygen och stödet du behöver för att styra din personliga utveckling. Vi vill hjälpa dig att utvecklas både på ett personligt plan och i din yrkesroll. Hos oss blir du en del av ett kreativt, motiverande och välkomnade företag där alla kan vara sig själva, med likvärdiga möjligheter att utvecklas. Vi respekterar människor och värdesätter mångfald. Förutom en attraktiv och inkluderande arbetsmiljö erbjuder vi flexibilitet och ett brett utbud av olika förmåner.
Intresserad?
Tveka inte att skicka in din ansökan om du vill bli en del utav vårt team! Om du vill veta mer om jobbet är du välkommen att kontakta mig på sanne.oland@teliacompany.com
Vi ser fram emot din ansökan. För att kunna hantera dina personuppgifter på ett säkert sätt, ber vi dig att ansöka via vårt rekryteringssystem. Vi har inte möjlighet att ta emot ansökningar via e-post eller andra kanaler. Urval och intervjuer sker löpande, tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Sista ansökningsdatum är 2021-09-12.
Som ett led i att säkerställa hög kvalitet på våra rekryteringsprocesser vill vi uppmärksamma sökande att slutkandidater kommer att omfattas av en bakgrundskontroll.
Välkommen till Telia – Home to your next big opportunity!

Ansök nu

Säljare till Telia butik Mobilia

Butikssäljare, fackhandel
Läs mer Aug 30
Vill du bli en del av ett team med riktig ”Can-Do-Attityd” som delar din passion för att arbeta mot mål, tävling och ge kundbemötande i världsklass? Då kan det här vara den rätt rollen för dig! Som säljare i Telias butik på Mobilia är din uppgift att, utifrån kundens behov, skapa och erbjuda skräddarsydda lösningar beståendes av våra olika tjänster och produkter. Samtidigt varvas du med roliga tävlingar och teamaktiviteter, utbildning och erfarenhet från ett av Sveriges starkaste varumärken.
Se hur det är att jobba i Telias butiker här: https://www.teliacompany.com/sv/karriar/rekrytering/
Är det här din nästa möjlighet?
Du blir en del av ett mixat team på sex st. där vi gemensamt vill bli Telias bästa butik (Psst… våra andra butiker har samma ambition så det gäller att ligga i). I teamet finns också jag Sanne Öland, Store Leader där jag coachar och leder oss i rätt riktning. Du kan räkna med att jag också vill vara med i butik, så plötsligt står både du och jag där och varför inte starta en rolig tävling med varandra?
En dag i våra butiker är inte den andra lik. Kanske kommer det in en familj som behöver WiFi i nya huset och undrar om det går att ta med sig det till stugan, eller studentgänget som vill ha obegränsat med surf men undrar om det går att baka ihop i ett paket eller varför inte företagskunden som undrar om det finns någon telefonväxel som kan placera kundsamtal i kö under lunchtid? Ja, sånt hjälper vi våra kunder med. Där du får agera experten, skapa och sälja den bästa lösningen.
Ditt övergripande ansvar är att bemöta och utforska kunders behov och lösa deras problem genom att sälja våra tjänster och produkter mot både privat- och företagskunder. Det innebär att du arbetar mot tydliga individuella och gemensamma mål kopplat till både försäljning och kundbemötande. Du har stor möjlighet att påverka din lön med bonus baserat på prestation samtidigt som du alltid har en timlön som behovsanställd eller fast månadslön beroende på anställningstyp. Tjänsten är just nu en behovsanställning.
Rollen inkluderar, men är inte begränsad till:
Försäljning av Telias tjänster och produkter till privat- och företagskunder.
En tim- eller fast lön med stor möjlighet att påverka din totala lön då du får bonus.
Massvis av roliga teamaktiviteter, tävlingar och happenings tillsammans under hela året.
Löpande utbildning i kunddialog, försäljning, Telias tjänster och produkter.
Arbeta mot tydliga mål på individ och gruppnivå.
Sedvanlig lagerhantering och butiksdrift.

Är det här du?
Du har förmågan att snabbt skapa förtroende hos andra människor, ta initiativ och viljan att på ett affärsmannamässigt och lösningsorienterat arbeta målinriktat med kunds behov i högsta fokus. Har du tidigare erfarenhet av att driva försäljning eller utbildning finns det fördelar, men har du inte det gör det inget. Vi kommer lära dig! Det vi däremot ser som ett som krav är att du fyllt 18 år, har fullständiga gymnasiebetyg, kan flytande engelska och svenska.
Dina personliga kompetenser:
Affärsmannamässig – Du har kunden i högsta fokus och nyttja din expertis för kundbemötande i världsklass.
Initiativtagande – Du söker självmant nya utmaningar, initierar och agerar i kundmötet.
Säljorienterad – Du lägger ner tid och energi på att uppnå önskvärda resultat.
Förmåga att skapa förtroende - Du etablerar relationer och influera andras beslut.

Din erfarenhet:
Du har fyllt 18 år, färdigställt en gymnasieexamen och kan svenska, engelska flytande är ett krav.
Flera språk är en fördel.
Erfarenhet eller utbildning av försäljning eller kundtjänst är meriterande, men inget krav.

Mer än bara ett jobb!
Oavsett vilket jobb du söker hos oss, ger vi dig verktygen och stödet du behöver för att styra din personliga utveckling. Vi vill hjälpa dig att utvecklas både på ett personligt plan och i din yrkesroll. Hos oss blir du en del av ett kreativt, motiverande och välkomnade företag där alla kan vara sig själva, med likvärdiga möjligheter att utvecklas. Vi respekterar människor och värdesätter mångfald. Förutom en attraktiv och inkluderande arbetsmiljö erbjuder vi flexibilitet och ett brett utbud av olika förmåner.
Intresserad?
Tveka inte att skicka in din ansökan om du vill bli en del utav vårt team! Om du vill veta mer om jobbet är du välkommen att kontakta mig på sanne.oland@teliacompany.com
Vi ser fram emot din ansökan. För att kunna hantera dina personuppgifter på ett säkert sätt, ber vi dig att ansöka via vårt rekryteringssystem. Vi har inte möjlighet att ta emot ansökningar via e-post eller andra kanaler. Urval och intervjuer sker löpande, tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Sista ansökningsdatum är 2021-09-03.
Som ett led i att säkerställa hög kvalitet på våra rekryteringsprocesser vill vi uppmärksamma sökande att slutkandidater kommer att omfattas av en bakgrundskontroll.
Välkommen till Telia – Home to your next big opportunity!

Ansök nu

Säljare till Telias butik på Emporia

Butikssäljare, fackhandel
Läs mer Jul 20
Vill du bli en del av ett team med riktig ”Can-Do-Attityd” som delar din passion för att arbeta mot mål, tävling och ge kundbemötande i världsklass? Då kan det här vara den rätt rollen för dig! Som säljare i Telias butik i Emporia är din uppgift att, utifrån kundens behov, skapa och erbjuda skräddarsydda lösningar beståendes av våra olika tjänster och produkter. Samtidigt varvas du med roliga tävlingar och teamaktiviteter, utbildning och erfarenhet från ett av Sveriges starkaste varumärken.
Se hur det är att jobba i Telias butiker här: https://www.teliacompany.com/sv/karriar/rekrytering/
Är det här din nästa möjlighet?
Du blir en del av ett mixat team på sex st. där vi gemensamt vill bli Telias bästa butik (Psst… våra andra butiker har samma ambition så det gäller att ligga i). I teamet finns också jag Anneli Linder, Store Leader där jag coachar och leder oss i rätt riktning. Du kan räkna med att jag också vill vara med i butik, så plötsligt står både du och jag där och varför inte starta en rolig tävling med varandra?
En dag i våra butiker är inte den andra lik. Kanske kommer det in en familj som behöver WiFi i nya huset och undrar om det går att ta med sig det till stugan, eller studentgänget som vill ha obegränsat med surf men undrar om det går att baka ihop i ett paket eller varför inte företagskunden som undrar om det finns någon telefonväxel som kan placera kundsamtal i kö under lunchtid? Ja, sånt hjälper vi våra kunder med. Där du får agera experten, skapa och sälja den bästa lösningen.
Ditt övergripande ansvar är att bemöta och utforska kunders behov och lösa deras problem genom att sälja våra tjänster och produkter mot både privat- och företagskunder. Det innebär att du arbetar mot tydliga individuella och gemensamma mål kopplat till både försäljning och kundbemötande. Du har stor möjlighet att påverka din lön med bonus baserat på prestation samtidigt som du alltid har en timlön som behovsanställd eller fast månadslön beroende på anställningstyp. Tjänsten är en behovsanställning.
Rollen inkluderar, men är inte begränsad till:
Försäljning av Telias tjänster och produkter till privat- och företagskunder.
En tim- eller fast lön med stor möjlighet att påverka din totala lön då du får bonus.
Massvis av roliga teamaktiviteter, tävlingar och happenings tillsammans under hela året.
Löpande utbildning i kunddialog, försäljning, Telias tjänster och produkter.
Arbeta mot tydliga mål på individ och gruppnivå.
Sedvanlig lagerhantering och butiksdrift.

Är det här du?
Du har förmågan att snabbt skapa förtroende hos andra människor, ta initiativ och viljan att på ett affärsmannamässigt och lösningsorienterat arbeta målinriktat med kunds behov i högsta fokus. Har du tidigare erfarenhet av att driva försäljning eller utbildning finns det fördelar, men har du inte det gör det inget. Vi kommer lära dig! Det vi däremot ser som ett som krav är att du fyllt 18 år, har fullständiga gymnasiebetyg, kan flytande engelska och svenska.
Dina personliga kompetenser:
Affärsmannamässig – Du har kunden i högsta fokus och nyttja din expertis för kundbemötande i världsklass.
Initiativtagande – Du söker självmant nya utmaningar, initierar och agerar i kundmötet.
Säljorienterad – Du lägger ner tid och energi på att uppnå önskvärda resultat.
Förmåga att skapa förtroende - Du etablerar relationer och influerar andras beslut.

Din erfarenhet:
Du har fyllt 18 år, färdigställt en gymnasieexamen och kan svenska, engelska flytande är ett krav.
Flera språk är en fördel.
Erfarenhet eller utbildning av försäljning eller kundtjänst är meriternade, men inget krav.

Mer än bara ett jobb!
Oavsett vilket jobb du söker hos oss, ger vi dig verktygen och stödet du behöver för att styra din personliga utveckling. Vi vill hjälpa dig att utvecklas både på ett personligt plan och i din yrkesroll. Hos oss blir du en del av ett kreativt, motiverande och välkomnade företag där alla kan vara sig själva, med likvärdiga möjligheter att utvecklas. Vi respekterar människor och värdesätter mångfald. Förutom en attraktiv och inkluderande arbetsmiljö erbjuder vi flexibilitet och ett brett utbud av olika förmåner.
Intresserad?
Tveka inte att skicka in din ansökan om du vill bli en del utav vårt team! Om du vill veta mer om jobbet är du välkommen att kontakta mig på anneli.linder@teliacompany.com.
Vi ser fram emot din ansökan. För att kunna hantera dina personuppgifter på ett säkert sätt, ber vi dig att ansöka via vårt rekryteringssystem. Vi har inte möjlighet att ta emot ansökningar via e-post eller andra kanaler. Urval och intervjuer sker löpande, tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Sista ansökningsdatum är 2021-08-15.
Som ett led i att säkerställa hög kvalitet på våra rekryteringsprocesser vill vi uppmärksamma sökande att slutkandidater kommer att omfattas av en bakgrundskontroll.
Välkommen till Telia – Home to your next big opportunity!

Ansök nu