Malmö: Säljare/Inredare till Kinnarps i Malmö

Hitta ansökningsinfo om jobbet Säljare/Inredare till Kinnarps i Malmö i Malmö. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Malmö inom den kategorin.

Publicerad: 2021-11-25 // Varaktighet: Heltid

Om tjänsten
Vi söker för rekrytering till Kinnarps säljteam en engagerad och affärsmässig relationsbyggare! Vi erbjuder en tjänst i ett team med en stark säljkultur samt entusiastiska och professionella kollegor som har nära till skratt. Kinnarps breda sortiment av produkter och tjänster ger dig tillgång till marknadens mest intressanta och kompletta produktportfölj. Vi arbetar med ett löpande urval för intervjuer - Välkommen med din ansökan redan idag!

Dina arbetsuppgifter i huvudsak
Arbetet som Säljare på Kinnarps är flexibelt med en stor portion av problemlösning, relationsbyggande och frihet under ansvar. Du kommer att arbeta med hela säljprocessen, med inriktning på den offentliga sektorn med ansvar för ett antal kommuner inom Malmökontorets upptagningsområde. Du kommer även, vid behov, stötta i försäljningsarbetet med näringslivskunder.

Rollen innebär arbete med befintliga kunder samt med att skapa nya affärsmöjligheter på prospektkunder. Ditt långsiktiga fokus är att leverera helhetslösningar efter kundens behov med bästa kvalitet och service. Du kommer att arbeta aktivt med målformulering, utveckling och uppföljning mot uppsatta mål.

Vem är du?
Vi tror att du har några års försäljningserfarenhet och har ett driv och intresse av att göra affärer. Erfarenhet från branschen är meriterande, vi tror dock att dina personliga egenskaper och kompetenser kommer att vara avgörande för hur du kommer att lyckas i den här rollen.

Vi söker dig som är ansvarstagande med stark egen drivkraft och har en naturlig förmåga att samarbeta. Du är en lagspelare som gillar nya utmaningar, att ge bästa service och skapa långsiktiga relationer med både dina kunder och kollegor. Du är resultatinriktad med ett stort affärssinne och som person är du strukturerad, noggrann och förtroendeingivande.

B-körkort är ett krav.

Om verksamheten
Kinnarps grundades 1942 av Jarl och Evy Andersson och är än i dag ett helägt familjeföretag.
Kinnarps är en av Europas största leverantörer av arbetsplatsinredningar och driver försäljning i ca 40 länder.
På Kinnarps respekterar och värdesätter vi människors olikheter. Vi strävar efter mångfald, där våra medarbetares olikheter berikar vår verksamhet.

Kinnarps erbjuder inredningslösningar för kontor, skola och vård/omsorg. Hög kvalitet och låg miljöpåverkan kännetecknar hela värdekedjan, från råmaterial till färdiga arbetsplatslösningar.

Läs mer på www.kinnarps.se

Alla platsannonser →

Andra jobb i Malmö som Utesäljare

Nedan visas andra jobb i Malmö som Utesäljare.

Regionsäljare Skåne län, Kvdpro

Läs mer Nov 30
Kvdpro är en av Nordens största digitala marknadsplatser för försäljning av fordon, maskiner, verktyg och branschrelaterade tillbehör. Vår vision är att hjälpa företag att växa, vilket även är något vi gör! Vi växer så att det knakar och letar nu efter fler härliga medarbetare för att kunna nå ut till ännu fler kunder! Bor du i Skåne och är redo för en ny utmaning!?



SOM REGIONSÄLJARE

.kommer ditt främsta arbetsredskap vara din telefon, din tjänstebil samt din vinnande personlighet.

Du kommer att stiga in i en roll där du som kundansvarig till stor del kommer att bearbeta nya kunder, men även befintliga, via besök och telefon. I din roll kommer du också att utföra dokumentationer av objekt, vilket innebär att du tillsammans med kund går igenom den för objektet specifika testmallen och dokumenterar ner fakta. Merparten av alla dokumentationer sker på plats hos kund. Du kommer även sköta hanteringen av objektet genom hela försäljningen, bland annat genom mäkling.

Målgruppen du bearbetar är främst företag inom entreprenad, åkeri, transport, jordbruk & bygg/anläggning. Du ansvarar för att se till att få in objekt till försäljning och för att utveckla fina kundrelationer samt skapa informativa och korrekta dokumentationer.

Du samarbetar nära ett team bestående av övriga regionsäljare, Key Account Managers, säljsupport samt försäljningschef.



VI SÖKER DIG SOM…

har viljan och drivet! Försäljning är helt enkelt en naturlig del av dig. Du är beslutsam och framåt. Din ambitionsnivå är hög och när du ger dig i kast med något är det viktigt för dig att prestera så att det blir ett märkbart resultat. Du gillar helt enkelt att ligga på topp. Det är för dig väldigt främmande att ge upp och du kämpar alltid på in det sista för att komma igenom eventuella hinder som dyker upp i din väg.

Lastbilar och Entreprenadmaskiner har du varit intresserad av sedan barnsben och du har en personlighet som går hem hos alla våra kundkategorier, allt ifrån bonden med en traktor till det lite större bolaget inom entreprenad/åkeri. Du har lätt att prata för din sak, fånga andras uppmärksamhet, få dem att ta sig till dina synpunkter och styra upp en dialog. På ett smidigt och taktfullt sätt kommunicerar du med både eftertryck och säkerhet.

Likaså är du van att planera ditt arbete och din tid på ett effektivt sätt. Dina dagar kommer att se olika ut och det är viktigt att du kan se förändring som något utvecklande och är orädd och öppen för att testa nya tillvägagångssätt. Du trivs som bäst när du befinner dig i en fartfylld miljö. Du kommer ofta snabbt till skott och har inga problem att hantera tuffa deadlines och tidspress.

Vi sätter stort värde i dina personliga egenskaper i denna rekrytering och det är viktigt att kemin stämmer. Har du ett öppet sinne, viljan att utvecklas, hitta nya vägar och besitter en förmåga att driva igenom dina idéer, då har du goda förutsättningar att bli vår nästa kollega!



VI VILL ATT DU HAR ERFARENHET/KUNSKAP INOM:

- Administration
- Försäljning
- Objektskunskap om entreprenad-/lantbruksmaskiner och/eller lastbilar
- Kommunicera obehindrat i tal och skrift på svenska och engelska
- B-körkort




VARFÖR KVDPRO?

På KVD förenas vi av våra gemensamma värderingar; Nytänkande, Omtänksamma, Drivande och Enkla. Vi hjälper varandra. Tillsammans är vi snabbare, starkare och bättre. Vi ser till vad som är bäst för våra kollegor och våra kunder. Vi strävar efter att vara lite bättre idag än vad vi var igår, men inte lika bra som imorgon! Alla på KVD är lika viktiga. Därför lyssnar vi på varandra och vet att en god idé är en god idé oavsett vem som levererar den.

Vi har ett bra kollektivavtal, ett schyst förmånspaket och titt som tätt bjuds det på olika personalevenemang. I denna tjänst kommer du även bli erbjuden tjänstebil.



OM KVDPRO

Kvdpro är en digital marknadsplats för försäljning av fordon, maskiner, verktyg och branschrelaterade tillbehör inom åkeri, lantbruk, entreprenad, bygg och industri. Vi lägger stor vikt vid tillgänglighet och enkelhet för våra kunder oavsett var i landet man befinner sig. Vi är helt enkelt mycket stolta att vara unika i branschen med anläggningar från norr till söder. Vi är även en del av Kvd-koncernen och har sedan starten 1991 varit en pionjär inom digital försäljning via auktion och fastpris av maskiner och fordon. Kvd är en ledande aktör på svenska marknaden inom försäljning av personbilar (Kvdbil), maskiner, fordon, tillbehör och verktyg (Kvdpro), fritidsfordon (Forsbergs fritidscenter) samt IT-lösningar för fordonsindustrin (Smart365 och Bilpriser).

Om du klickar här (https://jobb.kvd.se/departments/kvdpro) kan du läsa mer om oss som bolag.



ÖVRIGT

Tjänsten utgår från ditt hem som ligger i Skåne län.

Vårt huvudkontor ligger i Göteborg.

Tjänsten är en tillsvidareanställning



Vi går igenom ansökningar löpande så sök redan idag!



Vid frågor om tjänsten, kontakta Sara Johansson, HR-specialist på sara.johansson@kvdbil.se



Välkommen med din ansökan på jobb.kvd.se (https://jobb.kvd.se/jobs)



I den här rekryteringen har vi valt annonsering och kanaler och tackar därför vänligen men bestämt nej till direktkontakt med försäljare och rekryteringsföretag.

Ansök nu

Säljare dagligvaruhandel & livsmedel (Delikatesser)

Läs mer Nov 29
Nu söker vi efter ytterligare 1 talang för att bygga vidare försäljningen i Skåne och Halland med omnejd.
Har du erfarenhet av att arbeta hårt, men att inte få något för det? Eller arbetar du i ett bolag som inte ser din fulla potential? Tyvärr finns det många bolag som inte främjar Entreprenörskap och hungriga individer som vill göra en skillnad. Hos oss på Bon Cena tänker vi annorlunda, känner du igen dig i ovanstående scenario? Läs då vidare!

Hos oss kommer du arbeta med Skandinaviens största sortiment av tryffel, ost och charkuterier från Kroatien. Du ansluter dig till ett modernt, ungt och expansivt företag med stor potential på marknaden, där du ges möjligheten att bli en del av Bon Cena´s fortsatta framgångssaga. Du kommer erbjudas goda förutsättningar för att lyckas i rollen som distriktsäljare och för rätt personer kommer det finnas attraktiva och ledande karriärsteg inom bolaget.

Bon Cena startades utifrån saknaden av de delikatesser som Kroatien har att erbjuda, så är vårt mål att ge alla möjligheten till att njuta en del av Kroatien i sina hem.

I rollen som säljare hos Bon Cena kommer du ansvara för att bearbeta och utveckla verksamhetens försäljning och goda affärsrelationer i Skåne & Halland. Du kommer bearbeta nya samt vårda och utveckla befintliga kunder. Du driver dina säljprocesser självständigt och i övrigt förväntas du att arbeta med hela säljcykeln från segmentering och förstakontakten, till att skapa nya kunder, exponeringar i butik och bygga goda relationer med dina kunder på ett lönsamt sätt.

Därför vill folk jobba hos oss!

- Vi är ett ungt och expansivt företag med karriärmöjligheter
- Vi tror på personlig utveckling & Coachning
- Vi erbjuder mentorskap
- Vi ger dig möjligheten att påverka din egna lön
- Vi är ett tight team som ställer upp för varandra


Vårt motto inom bolaget är: ¨Vi är inte här för att delta, vi är här för att ta över¨, vilket också genomsyrar hela organisationens ambitionsnivå.

Om dig

Som person har du ett stort affärsdriv, du trivs med många bollar i luften och har en bra förmåga att prioritera och ta beslut. Du trivs med att ansvara för ditt egna arbete och är drivande i ditt sätt att arbeta. Du är skicklig på att få personer att trivas i din omgivning. Du förstår vikten av att förvalta och bygga goda relationer av befintliga samt nya kunder på marknaden. Vidare är du positiv till din personlighet, kommunikativ samt har förmågan att kombinera ett högt driv med en stor ödmjukhet. Har du dessutom ett intresse för mat/delikatesser så har du alla förutsättningar för att lyckas hos Bon Cena.

Bon Cena erbjuder dig

- Tjänstebil
- Ett roligt och varierande arbete i ett expansivt företag.
- Mycket goda karriärmöjligheter och personlig utveckling.
- Ett arbete med frihet under ansvar.
- Engagerade, stöttande och erfarna kollegor med ett gemensamt fokus.
- En stabil fast lön samt provision.


krav & kvalifikationer

- B-körkort
- Positiv personlighet med högt driv och ödmjukhet
- Inga tidigare erfarenheter krävs
- Erfarenhet inom försäljning eller dagligvaruhandeln är meriterande


Placering & start

Tjänsten är placerad i Skåne där säljaren utgår från sitt hem. Planerad start för tjänsten 10de januari v.2 2022 beroende på uppsägningstid. Ansökningarna bearbetas löpande.

Ansök nu

Brand Ambassadors till &Repeat Malmö

Läs mer Nov 25
Ding Ding! Joina super-startupen &Repeat; som Brand Ambassador och var med och sprid deras smarta pant-lösning på restauranger - så att fler medvetna konsumenter ska kunna just eat &Repeat;!

OM &REPEAT;
Engångsförpackningar produceras i mängder och de flesta hamnar på fel ställe - som skräp i naturen eller i förbränningsanläggningar. För att minska utsläppen av koldioxid och belastningen på jordens resurser måste vi bli mycket bättre på återvinning. Därför skapades &Repeat; - världens första cirkulära pant-lösning för engångsförpackningar inom restaurangbranschen.

Idag är &Repeat; ett sammansvetsat team på 15 personer och har sitt huvudkontor på Norrsken House i Stockholm.

HÄNG PÅ OCH

- Bli en del av &Repeats; spännande expansionsresa och tillsammans med teamet bidra till ett mer hållbart samhälle
- Ett flexibelt och betydelsefullt extrajobb där du får inblick i både marknadsföring, försäljning, kundbemötande och hållbarhet - ovärderliga kunskaper i de flesta yrkesroller!
- Så kommer du förstås ha jättekul längs vägen tillsammans med alla &Repeaters;!


OM ROLLEN

Som Brand Ambassador kommer du att vara ansiktet utåt till &Repeats; partners. Du kommer att arbeta ute på Malmö universitets restauranger för att utbilda och informera om &Repeats; pant-lösning. Det gör du genom att visa både restaurangerna men framförallt gästerna hur det fungerar att panta engångsförpackningarna för att på så sätt öka aktiviteten och kännedomen kring &Repeats; smarta lösning. Du kommer även att arbeta för att stärka alla partners och &Repeats; närvaro på sociala medier genom olika aktiviteter. Dina idéer och förslag värderas högt under hela resan.

Detta är ett flexibelt extrajobb där du arbetar lunchtider både under vardagar och helger. Du har möjlighet att tacka ja/nej till jobbförfrågningar och det finns inget minsta krav på antal uppdrag du måste tacka ja till.

VI TROR ATT DU

- Är en flexibel egenföretagare, deltidsanställd eller student
- Kan arbeta både vardagar och helger vid behov - mestadels förlagt under lunchtid
- Har goda kunskaper i både svenska och engelska
- Har ett intresse för hållbarhet och kundkontakt
- Är social, kommunikativ och en riktig relationsbyggare som trivs att ta första steget till samtal med nya människor


DET ÄR OCKSÅ ETT PLUS OM DU HAR

- Arbetat inom restaurang, service eller utesälj

ÖVRIGT

- Start: Omgående
- Placering: Malmö
- Arbetstider: Lunchtider, ca kl 10-14 under vardagar och helger
- Omfattning: Deltid, ca 1-2 dagar/vecka
- Hemsida: andrepeat.io (https://www.andrepeat.io/)

Ansök nu

Säljare dagligvaruhandel & livsmedel (Delikatesser)

Läs mer Nov 24
Nu söker vi efter ytterligare 1 talang för att bygga vidare försäljningen i Skåne och Halland med omnejd.
Har du erfarenhet av att arbeta hårt, men att inte få något för det? Eller arbetar du i ett bolag som inte ser din fulla potential? Tyvärr finns det många bolag som inte främjar Entreprenörskap och hungriga individer som vill göra en skillnad. Hos oss på Bon Cena tänker vi annorlunda, känner du igen dig i ovanstående scenario? Läs då vidare!

Hos oss kommer du arbeta med Skandinaviens största sortiment av tryffel, ost och charkuterier från Kroatien. Du ansluter dig till ett modernt, ungt och expansivt företag med stor potential på marknaden, där du ges möjligheten att bli en del av Bon Cena´s fortsatta framgångssaga. Du kommer erbjudas goda förutsättningar för att lyckas i rollen som distriktsäljare och för rätt personer kommer det finnas attraktiva och ledande karriärsteg inom bolaget.

Bon Cena startades utifrån saknaden av de delikatesser som Kroatien har att erbjuda, så är vårt mål att ge alla möjligheten till att njuta en del av Kroatien i sina hem.

I rollen som säljare hos Bon Cena kommer du ansvara för att bearbeta och utveckla verksamhetens försäljning och goda affärsrelationer i Skåne & Halland. Du kommer bearbeta nya samt vårda och utveckla befintliga kunder. Du driver dina säljprocesser självständigt och i övrigt förväntas du att arbeta med hela säljcykeln från segmentering och förstakontakten, till att skapa nya kunder, exponeringar i butik och bygga goda relationer med dina kunder på ett lönsamt sätt.

Därför vill folk jobba hos oss!

- Vi är ett ungt och expansivt företag med karriärmöjligheter
- Vi tror på personlig utveckling & Coachning
- Vi erbjuder mentorskap
- Vi ger dig möjligheten att påverka din egna lön
- Vi är ett tight team som ställer upp för varandra


Vårt motto inom bolaget är: ¨Vi är inte här för att delta, vi är här för att ta över¨, vilket också genomsyrar hela organisationens ambitionsnivå.

Om dig

Som person har du ett stort affärsdriv, du trivs med många bollar i luften och har en bra förmåga att prioritera och ta beslut. Du trivs med att ansvara för ditt egna arbete och är drivande i ditt sätt att arbeta. Du är skicklig på att få personer att trivas i din omgivning. Du förstår vikten av att förvalta och bygga goda relationer av befintliga samt nya kunder på marknaden. Vidare är du positiv till din personlighet, kommunikativ samt har förmågan att kombinera ett högt driv med en stor ödmjukhet. Har du dessutom ett intresse för mat/delikatesser så har du alla förutsättningar för att lyckas hos Bon Cena.

Bon Cena erbjuder dig

- Tjänstebil
- Ett roligt och varierande arbete i ett expansivt företag.
- Mycket goda karriärmöjligheter och personlig utveckling.
- Ett arbete med frihet under ansvar.
- Engagerade, stöttande och erfarna kollegor med ett gemensamt fokus.
- En stabil fast lön samt provision.


krav & kvalifikationer

- B-körkort
- Positiv personlighet med högt driv och ödmjukhet
- Inga tidigare erfarenheter krävs
- Erfarenhet inom försäljning eller dagligvaruhandeln är meriterande


Placering & start

Tjänsten är placerad i Skåne där säljaren utgår från sitt hem. Planerad start för tjänsten 10de januari v.2 2022 beroende på uppsägningstid. Ansökningarna bearbetas löpande.

Ansök nu

Säljare dagligvaruhandel & livsmedel (Delikatesser)

Läs mer Nov 22
Nu söker vi efter ytterligare 1 talang för att bygga vidare försäljningen i Skåne och Halland med omnejd.
Har du erfarenhet av att arbeta hårt, men att inte få något för det? Eller arbetar du i ett bolag som inte ser din fulla potential? Tyvärr finns det många bolag som inte främjar Entreprenörskap och hungriga individer som vill göra en skillnad. Hos oss på Bon Cena tänker vi annorlunda, känner du igen dig i ovanstående scenario? Läs då vidare!

Hos oss kommer du arbeta med Skandinaviens största sortiment av tryffel, ost och charkuterier från Kroatien. Du ansluter dig till ett modernt, ungt och expansivt företag med stor potential på marknaden, där du ges möjligheten att bli en del av Bon Cena´s fortsatta framgångssaga. Du kommer erbjudas goda förutsättningar för att lyckas i rollen som distriktsäljare och för rätt personer kommer det finnas attraktiva och ledande karriärsteg inom bolaget.

Bon Cena startades utifrån saknaden av de delikatesser som Kroatien har att erbjuda, så är vårt mål att ge alla möjligheten till att njuta en del av Kroatien i sina hem.

I rollen som säljare hos Bon Cena kommer du ansvara för att bearbeta och utveckla verksamhetens försäljning och goda affärsrelationer i Skåne & Halland. Du kommer bearbeta nya samt vårda och utveckla befintliga kunder. Du driver dina säljprocesser självständigt och i övrigt förväntas du att arbeta med hela säljcykeln från segmentering och förstakontakten, till att skapa nya kunder, exponeringar i butik och bygga goda relationer med dina kunder på ett lönsamt sätt.

Därför vill folk jobba hos oss!

- Vi är ett ungt och expansivt företag med karriärmöjligheter
- Vi tror på personlig utveckling & Coachning
- Vi erbjuder mentorskap
- Vi ger dig möjligheten att påverka din egna lön
- Vi är ett tight team som ställer upp för varandra


Vårt motto inom bolaget är: ¨Vi är inte här för att delta, vi är här för att ta över¨, vilket också genomsyrar hela organisationens ambitionsnivå.

Om dig

Som person har du ett stort affärsdriv, du trivs med många bollar i luften och har en bra förmåga att prioritera och ta beslut. Du trivs med att ansvara för ditt egna arbete och är drivande i ditt sätt att arbeta. Du är skicklig på att få personer att trivas i din omgivning. Du förstår vikten av att förvalta och bygga goda relationer av befintliga samt nya kunder på marknaden. Vidare är du positiv till din personlighet, kommunikativ samt har förmågan att kombinera ett högt driv med en stor ödmjukhet. Har du dessutom ett intresse för mat/delikatesser så har du alla förutsättningar för att lyckas hos Bon Cena.

Bon Cena erbjuder dig

- Tjänstebil
- Ett roligt och varierande arbete i ett expansivt företag.
- Mycket goda karriärmöjligheter och personlig utveckling.
- Ett arbete med frihet under ansvar.
- Engagerade, stöttande och erfarna kollegor med ett gemensamt fokus.
- En stabil fast lön samt provision.


krav & kvalifikationer

- B-körkort
- Positiv personlighet med högt driv och ödmjukhet
- Inga tidigare erfarenheter krävs
- Erfarenhet inom försäljning eller dagligvaruhandeln är meriterande


Placering & start

Tjänsten är placerad i Skåne där säljaren utgår från sitt hem. Planerad start för tjänsten 10de januari v.2 2022 beroende på uppsägningstid. Ansökningarna bearbetas löpande.

Ansök nu

Andra jobb i Malmö från Poolia Sverige AB

Nedan visas andra jobb i Malmö från Poolia Sverige AB .

Intresseanmälan för kommande uppdrag som Redovisningsekonom i Malmö!

Redovisningsekonom
Läs mer Dec 1
Vi söker ständigt grymma redovisningsekonomer för kommande uppdrag runt om i Skåne. Konsultuppdragen inom ekonomi varierar och styrs av våra kunders behov. Våra kunder är inom både den privata och offentliga sektorn och i varierande storlek. Genom att skicka in ditt intresse via denna annons öppnar du dina dörrar för varierande utmaningar.
Skicka gärna in ditt CV eller Linkedinprofil redan idag, när det dyker upp ett konsultuppdrag som passar din profil så ringer vi direkt!

Dina arbetsuppgifter i huvudsak
Konsultuppdragen förekommer i hela Skåne. Arbetsuppgifterna varierar efter kundens behov men vanligt förekommande önskemål på kunskap är följande:
- kund- och leverantörsreskontra
- löpande bokföring
- avstämningar
- bokslutsarbete
- deklarationer
- projektredovisning
- diverse ekonomiska rapporter

Notera att detta är vanligt förekommande arbetsuppgifter. Då detta inte är en specifik tjänst utan en intresseanmälan för kommande konsultuppdrag vet vi inte i förtid vilka exakta arbetsuppgifter tjänsten innehåller.


Vem är du?
Du har en eftergymnasial utbildning inom ekonomi, från universitet/högskola eller YH-utbildning. Du har antingen lång erfarenhet av yrkesroller inom ekonomi eller så har du precis hunnit påbörja din karriär. Viktigt är att du vill bygga vidare på din kompetens och skaffa mer erfarenhet hos någon av våra kunder. Goda kunskaper i Excel är alltid ett måste. Det är starkt meriterande om du har erfarenhet av ett eller flera ekonomisystem.

För att passa i de flesta roller inom ekonomi bör du vara analytisk, utåtriktad, målinriktad och självständig. Du bör dessutom vara kommunikativ, ha ett gott affärsmannaskap och vara serviceinriktad. Våra kunder efterfrågar varierande erfarenhet och specialisering, därav är det av stor vikt att du är tydlig kring dina tidigare erfarenheter, kompetenser och ambitioner i ditt CV. Vi ser gärna att du har erfarenhet av att arbeta i något eller flera större affärssystem. Notera gärna även din tillgänglighet när du skickar in din intresseanmälan.

Om verksamheten
Poolias målsättning
Poolia har ett fokus: att tillsätta kvalificerad kompetens på tjänstemannaområdet. Avgränsningen är vår styrka och det som gör oss till branschens kanske mest erfarna rekryteringskonsulter. Vi har en gedigen erfarenhet inom en rad specialistområden. Vi förstår företagen och deras affärsvillkor. Och vi har en urvalsfilosofi som identifierar varje individs unika förmågor. Tillsammans med en kvalitetssäkrad process, modern kandidatwebb och ledande digitala verktyg är detta grunden i vårt erbjudande – Rätt individ. På rätt plats. Alltid.

Ansök nu

Intresseanmälan för kommande uppdrag inom 1st line IT-support i Malmö!

Helpdesktekniker/Supporttekniker
Läs mer Dec 1
Om tjänsten
Som supporttekniker arbetar du som problemlösare av IT-frågor, alltid med största fokus på användaren. Du kommer arbeta med 1st line, där du sitter antingen hos uppdragsgivaren eller är ute och arbetar i användarnas miljöer. Oavsett i vilken roll du arbetar kommer din vardag att vara fartfylld där du kommer få använda dig av din tekniska förmåga. Arbetsuppgifterna inkluderar support främst genom telefon och mail. Generellt arbetar du inom något eller flera av nedanstående områden:

• Ärendehantering
• Felsökning
• PC-support
• Windows
• Mailklienter
• Active Directory
• Skrivare och kringutrustning
• Mobilitet
• Nätverk
• Dokumentation
• SLA

Vem är du?
Vi letar efter dig som brinner för IT och som alltid strävar efter att ge bästa service! Du har en gymnasieutbildning inom IT och det är inte krav på arbetslivserfarenhet, då det viktigaste för att vara framgångsrik i rollen är dina personliga egenskaper, nyfikenhet av att lära sig och ett brinnande tekniskt intresse! Det är meriterande om du även har en eftergymnasial utbildning inom IT (support, nätverk, system, drift), gärna YH/KY med LIA-erfarenhet. Det är mycket meriterande om du har befintlig erfarenhet inom servicedesk, helpdesk eller liknande roller.

Det är bra om du har kännedom inom ärendehantering, felsökning, Active Directory, Windows 7/10, Basic Nätverk (TCP/IP, DNS, DHCP, Router/Switch, Proxy). Ytterligare tekniska kompetenser kan vara mycket meriterande beroende på specifikt uppdrag – var noggrann med att notera dina specifika kompetenser och erfarenheter i din ansökan!

Som person är du positiv och mycket serviceinriktad, du är lyhörd och drivs av en stark vilja att hjälpa och stötta användare. Du är uthållig och är både kreativ och metodisk i felsökningsarbetet. Du har lätt för att möta olika personer och har en pedagogisk förmåga i dialogen med användare.

Det är ett krav att du talar och skriver både svenska och engelska på flytande nivå.

Om verksamheten
IT-branschen är dynamisk och konstant föränderlig, det vet vi på Poolia IT. Därför värderar vi din kompetens och personliga egenskaper högt när vi anställer en konsult. Att få rätt person på rätt plats är vi specialister på och vi vet vikten av nytänkande inom IT-branschen för att kunna erbjuda lösningar som passar våra konsulter lika bra som våra kunder.

Att vara konsult passar dig som på kort tid vill skaffa dig bred erfarenhet. Vi erbjuder dig chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du kan utveckla din kompetens.

Ansök nu

Intresseanmälan för kommande uppdrag som Controller i Malmö!

Controller
Läs mer Dec 1
Vi söker ständigt grymma controllers för kommande uppdrag runt om i Skåne. Konsultuppdragen inom ekonomi varierar och styrs av våra kunders behov. Våra kunder är inom både den privata och offentliga sektorn och i varierande storlek. Genom att skicka in ditt intresse via denna annons öppnar du dina dörrar för varierande utmaningar.
Skicka gärna in ditt CV eller Linkedinprofil redan idag, när det dyker upp ett konsultuppdrag som passar din profil så ringer vi direkt!

Dina arbetsuppgifter i huvudsak
Konsultuppdragen förekommer i hela Skåne. Arbetsuppgifterna varierar efter kundens behov men vanligt förekommande önskemål på kunskap är följande:

- Resultatanalys
- Sammanställa finansiell information
- Utvärdera och analysera lönsamhet
- Rapportering, månads-, kvartals. och årsvis
- Utveckla och förvalta processer
- Bidra till utvecklingen av controllerfunktionen
- Ansvara för korrekt resultat vid månads- och årsbokslut
- Ta fram material ur rapporteringssystem och sammanställa rapportpaket
- Budget och prognos
- Bokslutsarbete
- Skapa och utveckla finansiella presentationer

Notera att detta är vanligt förekommande arbetsuppgifter. Då detta inte är en specifik tjänst utan en intresseanmälan för kommande konsultuppdrag vet vi inte i förtid vilka exakta arbetsuppgifter tjänsten innehåller.


Vem är du?
Du har en eftergymnasial utbildning inom relevant område, från universitet/högskola eller YH-utbildning. Du har antingen lång erfarenhet av yrkesroller inom ekonomi eller så har du precis hunnit påbörja din karriär. Viktigt är att du vill bygga vidare på din kompetens och skaffa mer erfarenhet hos någon av våra kunder. Goda kunskaper i Excel är alltid ett måste. Det är starkt meriterande om du har erfarenhet av ett eller flera ekonomisystem.

För att passa i de flesta roller inom ekonomi bör du vara analytisk, utåtriktad, målinriktad och självständig. Du bör dessutom vara kommunikativ, ha ett gott affärsmannaskap och vara serviceinriktad. Våra kunder efterfrågar varierande erfarenhet och specialisering, därav är det av stor vikt att du är tydlig kring dina tidigare erfarenheter, kompetenser och ambitioner i ditt CV. Vi ser gärna att du har erfarenhet av att arbeta i något eller flera större affärssystem. Notera gärna även din tillgänglighet när du skickar in din intresseanmälan.

Om verksamheten
Poolias målsättning
Poolia har ett fokus: att tillsätta kvalificerad kompetens på tjänstemannaområdet. Avgränsningen är vår styrka och det som gör oss till branschens kanske mest erfarna rekryteringskonsulter. Vi har en gedigen erfarenhet inom en rad specialistområden. Vi förstår företagen och deras affärsvillkor. Och vi har en urvalsfilosofi som identifierar varje individs unika förmågor. Tillsammans med en kvalitetssäkrad process, modern kandidatwebb och ledande digitala verktyg är detta grunden i vårt erbjudande – Rätt individ. På rätt plats. Alltid.

Ansök nu

Intresseanmälan för kommande uppdrag som Ekonomiassistent i Malmö!

Ekonomiassistent
Läs mer Dec 1
Vi söker ständigt grymma ekonomiassistenter för kommande uppdrag runt om i Skåne. Konsultuppdragen inom ekonomi varierar och styrs av våra kunders behov. Våra kunder är inom både den privata och offentliga sektorn och i varierande storlek. Genom att skicka in ditt intresse via denna annons öppnar du dina dörrar för varierande utmaningar.
Skicka gärna in ditt CV eller Linkedinprofil redan idag, när det dyker upp ett konsultuppdrag som passar din profil så ringer vi direkt!

Dina arbetsuppgifter i huvudsak
Konsultuppdragen förekommer i hela Skåne. Arbetsuppgifterna varierar efter kundens behov men vanligt förekommande önskemål på kunskap är följande:

- stötta befintlig ekonomiavdelning
- bankbetalningar
- granskning och ankomstregistrering
- hantera leverantörsreskontra
- hantera kundreskontra
- kreditprövningar
- inkassohantering och påminnelser
- löpande bokföring
- andra vanligt förekommande administrativa uppgifter

Notera att detta är vanligt förekommande arbetsuppgifter. Då detta inte är en specifik tjänst utan en intresseanmälan för kommande konsultuppdrag vet vi inte i förtid vilka exakta arbetsuppgifter tjänsten innehåller.


Vem är du?
Du har en eftergymnasial utbildning inom ekonomi, från universitet/högskola eller YH-utbildning. Du har antingen lång erfarenhet av yrkesroller inom ekonomi eller så har du precis hunnit påbörja din karriär. Viktigt är att du vill bygga vidare på din kompetens och skaffa mer erfarenhet hos någon av våra kunder. Goda kunskaper i Excel är alltid ett måste. Det är starkt meriterande om du har erfarenhet av ett eller flera ekonomisystem.
För att passa i de flesta roller inom ekonomi bör du vara analytisk, utåtriktad, målinriktad och självständig. Du bör dessutom vara kommunikativ, ha ett gott affärsmannaskap och vara serviceinriktad. Våra kunder efterfrågar varierande erfarenhet och specialisering, därav är det av stor vikt att du är tydlig kring dina tidigare erfarenheter, kompetenser och ambitioner i ditt CV. Vi ser gärna att du har erfarenhet av att arbeta i något eller flera större affärssystem. Notera gärna även din tillgänglighet när du skickar in din intresseanmälan.

Om verksamheten
Poolias målsättning:
Poolia har ett fokus: att tillsätta kvalificerad kompetens på tjänstemannaområdet. Avgränsningen är vår styrka och det som gör oss till branschens kanske mest erfarna rekryteringskonsulter. Vi har en gedigen erfarenhet inom en rad specialistområden. Vi förstår företagen och deras affärsvillkor. Och vi har en urvalsfilosofi som identifierar varje individs unika förmågor. Tillsammans med en kvalitetssäkrad process, modern kandidatwebb och ledande digitala verktyg är detta grunden i vårt erbjudande – Rätt individ. På rätt plats. Alltid.

Ansök nu

Ekonomiassistenter och administratörer för deltidsuppdrag i Skåne!

Ekonomiassistent
Läs mer Dec 1
Vi söker ständigt grymma ekonomiassistenter och administratörer på deltidsuppdrag runt om i Skåne. Konsultuppdragen inom ekonomi och administration varierar och styrs av våra kunders behov. Omfattningen på uppdragen kan vara allt från 25 - 75 %. Våra kunder är inom både den privata och offentliga sektorn och i varierande storlek. Genom att skicka in din ansökan öppnar du dina dörrar för varierande utmaningar. Skicka gärna in ditt CV eller Linkedinprofil redan idag, när det dyker upp ett konsultuppdrag som passar din profil så ringer vi direkt!

Om tjänsten
Konsultuppdragen förekommer i hela Skåne. Arbetsuppgifterna varierar efter kundens behov men vanligt förekommande önskemål på kunskap är följande:
- stötta befintlig ekonomiavdelning
- bankbetalningar
- granskning och ankomstregistrering
- hantera leverantörsreskontra
- hantera kundreskontra
- kreditprövningar
- inkassohantering och påminnelser
- löpande bokföring
- andra vanligt förekommande administrativa uppgifter
- Support via telefon och mail för uppdragsgivarens kunder, vilket kan gälla såväl företagskunder som privatpersoner
- Administrering av orders, produktinformation och liknande i affärssystemet SAP (även andra system)
- Kontorsstöd gällande hantering av fakturor, konferensbokning, inkommande mail och samtal
- Mötesplanering, ta fram presentationer, agera som allmänt stöd kring underlag och information, samt sammanställning av rapporter

Notera att detta är vanligt förekommande arbetsuppgifter. Då detta inte är en specifik tjänst utan en intresseanmälan för kommande konsultuppdrag vet vi inte i förtid vilka exakta arbetsuppgifter tjänsten innehåller.


Vem är du?
Vi söker dig som har en någon form av eftergymnasial utbildning inom ekonomi eller administration. Du har antingen lång erfarenhet av yrkesroller inom ekonomi eller administration, alternativt har du precis hunnit börja dina karriär. Viktigt är att du vill bygga vidare på din kompetens och skapa mer erfarenhet hos någon av våra kunder. Goda kunskaper i Excel är alltid ett måste. Det är starkt meriterande om du har erfarenhet av ett eller flera affärssystem.

För att passa i de flesta roller bör du vara analytisk, utåtriktad, målinriktad och självständig. Du bör dessutom vara kommunikativ, ha ett gott affärsmannaskap och vara serviceinriktad. Våra kunder efterfrågar varierande erfarenhet och specialisering, därav är det av stor vikt att du är tydlig kring dina tidigare erfarenheter, kompetenser och ambitioner i CV. Vi ser gärna att du har erfarenhet av att arbeta i något eller flera större HR-system. Notera gärna även din tillgänglighet.


Om verksamheten
Poolias målsättning:
Poolia har ett fokus: att tillsätta kvalificerad kompetens på tjänstemannaområdet. Avgränsningen är vår styrka och det som gör oss till branschens kanske mest erfarna rekryteringskonsulter. Vi har en gedigen erfarenhet inom en rad specialistområden. Vi förstår företagen och deras affärsvillkor. Och vi har en urvalsfilosofi som identifierar varje individs unika förmågor. Tillsammans med en kvalitetssäkrad process, modern kandidatwebb och ledande digitala verktyg är detta grunden i vårt erbjudande – Rätt individ. På rätt plats. Alltid.

Ansök nu

Intresseanmälan för kommande uppdrag inom kundtjänst och admin i Skåne!

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Dec 1
Vi söker ständigt person för kommande uppdrag inom kundtjänst och administration runt om i Skåne. Konsultuppdragen inom ekonomi varierar och styrs av våra kunders behov. Våra kunder är inom både den privata och offentliga sektorn och i varierande storlek. Genom att skicka in ditt intresse via denna annons öppnar du dina dörrar för varierande utmaningar.
Skicka gärna in ditt CV eller Linkedinprofil redan idag, när det dyker upp ett konsultuppdrag som passar din profil så ringer vi direkt!

Dina arbetsuppgifter i huvudsak
Konsultuppdragen förekommer i hela Skåne. Arbetsuppgifterna varierar efter den specifika kundens behov men vanligt förekommande önskemål på kunskap är följande:

- Support via telefon och mail för uppdragsgivarens kunder, vilket kan gälla såväl företagskunder som privatpersoner
- Administrering av orders, produktinformation och liknande i affärssystemet SAP (även andra system)
- Kontorsstöd gällande hantering av fakturor, konferensbokning, inkommande mail och samtal
- Mötesplanering, ta fram presentationer, agera som allmänt stöd kring underlag och information, samt sammanställning av rapporter
- Hantera avtal, kundinformation, ta fram exv. försäljningsstatistik till organisationen
- Koordinerande uppgifter gällande exv. event, utbildningar, resor osv.
- Övriga ad hoc-uppgifter

En stor känsla för service och detaljer är ofta väldigt positivt för att vara framgångsrik i denna typ av roll.

Notera att detta är vanligt förekommande arbetsuppgifter. Då detta inte är en specifik tjänst utan en intresseanmälan för kommande konsultuppdrag vet vi inte i förtid vilka exakta arbetsuppgifter tjänsten innehåller.


Vem är du?
Vi söker dig med eftergymnasial utbildning inom relevant område. Antingen har du längre erfarenhet av arbete inom kundtjänst och/eller administration eller så har du kanske precis hunnit påbörja din karriär och är intresserad av att bygga vidare på din kompetens.

För att trivas i en konsultroll är det av vikt att du som person är öppen, analytisk och självgående. Du bör ha en god kommunikativ förmåga, intresse för affärsmannaskap och en naturlig känsla för service!

Våra uppdragsgivare efterfrågar varierande erfarenhet och specialisering, därav är det av stor vikt att du är tydlig kring dina tidigare erfarenheter, kompetenser och ambitioner i CV och personligt brev. Vi ser gärna att du har erfarenhet av att arbeta i något eller flera större ekonomisystem. Kunskap inom Excel är ett måste. Notera gärna tillgänglighet och vilken typ av ekonomitjänster du främst är intresserad av, för lättare matchning. Underkonsulter är av intresse!



Poolias målsättning
Poolia har ett fokus: att tillsätta kvalificerad kompetens på tjänstemannaområdet. Avgränsningen är vår styrka och det som gör oss till branschens kanske mest erfarna rekryteringskonsulter. Vi har en gedigen erfarenhet inom en rad specialistområden. Vi förstår företagen och deras affärsvillkor. Och vi har en urvalsfilosofi som identifierar varje individs unika förmågor. Tillsammans med en kvalitetssäkrad process, modern kandidatwebb och ledande digitala verktyg är detta grunden i vårt erbjudande – Rätt individ. På rätt plats. Alltid.

Ansök nu