Malmö: Energisk Sales Executive søges til OneLab Malmø

Hitta ansökningsinfo om jobbet Energisk Sales Executive søges til OneLab Malmø i Malmö. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Malmö inom den kategorin.

Publicerad: 2021-11-25 // Varaktighet: Heltid

OneLab, som är en del av Axel Johnsongruppen och Novax, är ett bolag inom healthtech och befinner sig mitt i en spännande tillväxtresa. Vår plan är att inom ett år kraftigt öka omsättningen och därmed också växa med antalet medarbetare. Vi rekryterar därför Sales Executive till vårt grymma säljteam!

Så älskar du att stänga affärer, vara en del av ett vinnande team och arbeta med ett högt ROI på individuell insats och samtidigt hjälpa andra människor att må bättre?! Om ja: Skicka in din ansökan nu!

OM TJÄNSTEN

I och med bolagets fokus på tillväxt behöver vårt etablerade säljteam fler kollegor och vi söker därför dig som har ett eget driv och ett stort intresse av att ansvara för nykunds-försäljningen. Eftersom vi får fler och fler kunder i Danmark söker vi därför dig som behärskar det danska språket och har erfarenhet av B2B-arbete i Danmark!

Våra Sales Executive är nyckelspelare för bolagets tillväxt!

VI ERBJUDER DIG

- Att bli en del av ett grymt passionerat säljteam samt få flera engagerade kollegor inom olika delar av ett snabbt växande bolag.
- Att vara med och bygga upp vårt kontor i Malmö.


ARBETSUPPGIFTER/ANSVARSOMRÅDEN

inkluderade men inte begränsade till)

- Du kommer ha ett stort affärsmässigt ansvar från prospektering, initiering av kontakt, behovsanalys, till förhandling och signering av avtal.

- Du ansvarar för att ha övergripande förståelse för att professionellt driva dialogen med kund framåt.

- Du kommer att boka möte med beslutsfattare såsom HR, VD och CFO för att erbjuda lösningar till företag som vill mäta sin medarbetarhälsa för att skapa hälsosamma och attraktiva arbetsplatser.

- Till din hjälp att vinna affärer kommer du att ha experter inom bolaget, både inom ditt team och bland våra sjuksköterskor som kan bidra med klinisk expertis.

- Som Sales Executive rapporterar du direkt till vår chef i Malmö

VI SÖKER DIG SOM

- Kommunicerar obehindrat skriftligt och muntligt på danska och engelska
- Ett passionerat intresse av att stänga affären med nöjd kund.
- Arbetat minst 1 år med B2B.
- Arbetat med hela säljprocessen; från nykundsbearbetning till långsiktiga kundrelationer.
- Erfarenhet av att prospektera och identifiera potentiella affärer samt driva försäljningen mot företagets nya kunder.
- Gedigen kunskap från tjänsteförsäljning eller komplexa SaaS-lösningar.


SOM PERSON

- Har du ett stort driv och brinner du för att bygga relationer, förtroende och göra affärer.
- Känner du stort ägandeskap och ser till att avsluta uppgifter du påbörjar.
- Kan du i ett högt tempo arbeta organiserat och strukturera ditt arbete på ett effektivt sätt.
- Är en lagspelare med ett positivt lösningsfokus.


OM OSS

OneLabs vision är att hjälpa människor till bättre hälsa!

Vi vet att hälsa och lönsamhet hör ihop och därför skapade vi en modern digi-fysisk företagshälsovård. Genom att samla in, analysera och på ett pedagogiskt sätt visualisera komplex data om hälsa skapar vi därmed en värdefull grund för ett proaktivt och effektivt hälsoarbete hos våra kunder. Vår ambition är att förbättra medarbetarnas hälsa och samtidigt hjälpa våra kunder att öka sin lönsamhet. Vi gör detta genom att erbjuda smarta digifysiska hälsoundersökningar som identifierar ohälsa och i kombination med analys av hälsodata samt uppföljningar av OneLabs läkare och sjuksköterskor hjälper vi våra kunder att sätta in rätt vård i rätt tid.

OneLab består av ett härligt team som värdesätter glädje i vardagen och känner stolthet över sina produkter och möjligheten att göra gott i kombination med att skapa tillväxt. Team OneLab arbetar mot tydliga mål och milstolpar i en platt organisation där nyfikenhet och högt i tak uppmuntras. OneLab grundades 2014 och är idag ett av de ledande företagen inom preventiv företagshälsovård. OneLab finns i Sverige och i andra europeiska länder. Idag består Team OneLab av ca 35 medarbetare.



ÖVRIG INFORMATION

Start: Omgående

Plats: Centralt i Malmö

Omfattning: Heltid

Ansökan: Skicka in CV och personligt brev

Ersättning: Lön enligt överenskommelse.

Låter detta som ett uppdrag för dig?

- Om ja; Klicka på knappen "Skicka Ansökan". Urval sker löpande och vi ser gärna att du skickar din ansökan så snart som möjligt. Vi kan komma att tillsätta tjänsten före sista ansökningsdag.

Alla platsannonser →

Andra jobb i Malmö som Account manager

Nedan visas andra jobb i Malmö som Account manager.

Erfaren B2B-säljare till marknadsledande mjukvarubolag

Läs mer Dec 7
Har du några års erfarenhet av komplex B2B försäljning och drivs av långsiktiga relationer? Hos oss på Barkfors har du nu möjligheten att få vara med och ta vår nyförsäljning till nya höjder.

Vi är marknadsledande och erbjuder en modern transportplaneringslösning för företag inom transport- och logistikbranschen. Vi arbetar med den senaste tekniken och våra kunder får genom vår kärnprodukt, mjukvaruprogrammet T5, ett förbättrat stöd, ökad kontroll och effektivare administration av sin kärnverksamhet.

Idag är Barkfors över 20 anställda som tillsammans jobbar för att utveckla och erbjuda marknaden ett ledande system och starka kundrelationer.

Om rollen

I rollen kommer du att vara ansvarig för nyförsäljningen hos oss och vara drivande i att proaktivt bearbeta marknaden utifrån Barkfors erbjudande. Våra kunder representerar bland annat åkerier, lastbilscentraler, internationell trafik, miljö/renhållning och specialtransporter. Våra största kunder omsätter upp till 2 miljarder och hanterar tiotusentals bokningar per dag.

Vi är ett växande bolag med en bred och stor kundbas kombinerat med ett ökat antal nya kunder. Du kommer att ha ett helhetsansvar för säljprocessen, från prospektering till att stänga dina affärer. Det är viktigt att du drivs av att jobba långsiktigt med dina potentiella kunder. Som stöd i kunddialogen och säljprocessen så arbetar du i ett erfaret team med våra implementationsprojektledare och produktexperter som alltid finns nära till hands.

Våra kunder finns över hela Sverige och när du är varm i kläderna kommer rollen därmed innebära en del resande. Du bör därför vara en person som trivs med kombinationen av kontorsjobb och att vara på resande fot.

Om dig

För att trivas och bli framgångsrik i rollen är din inställning lika viktig som din erfarenhet. Du har en stark inre motor, ser möjligheter och är kreativ i hur du agerar för att nå uppsatta mål och försäljningsbudget - du gillar helt enkelt att göra affärer.

I din portfölj är det viktigt att du har med dig följande:

- Erfarenhet av komplex B2B-försäljning, med fördel inom mjukvara
- Förmåga att driva försäljning på ledningsnivå
- Kunskap från transport- eller logistikbranschen
- Intresse/kunskap/förståelse kring företagens verksamhet och processer
- Erfarenhet av Change management
- God förmåga att uttrycka dig i tal och skrift, svenska och engelska
- B-körkort


Utöver detta så är det viktigt att du är trygg i att skapa relationer och att lyssna in och förstå kundens behov, samtidigt som du är lyhörd för idéer till nya affärsmöjligheter.

Låter det intressant - kontakta oss

Låter det här som en roll och ett team som du skulle kunna trivas i - då vill vi gärna höra mer från dig! Sök jobbet, connecta med oss eller dela detta med någon du tror skulle passa in.

Har du frågor om tjänsten, teamet eller företaget hör du av dig till Linnea Olsson, Tech Talent Acquisition Specialist.

En del av Progrits

Barkfors är en del av Progrits - en nordisk mjukvarukoncern med ett tiotal entreprenörsdrivna bolag inom branscherna fordon, e-handel/logistik och resor. Vi drivs av teknisk innovation, med kravet att kundnyttan alltid står i centrum.

Att vara en del av Progrits innebär ökade möjligheter för utveckling både för oss som företag och för dig som anställd, och samtidigt större trygghet.

Är du som oss, tror vi att du vill känna meningsfullhet på jobbet - och vara med om att göra Barkfors till ett ännu bättre och roligare ställe att jobba på. För roligt är viktigt - jobbet är en för stor del av livet för att inte ha kul.

Ansök nu

Erfaren B2B-säljare till marknadsledande mjukvarubolag

Läs mer Dec 2
Har du några års erfarenhet av komplex B2B försäljning och drivs av långsiktiga relationer? Hos oss på Barkfors har du nu möjligheten att få vara med och ta vår nyförsäljning till nya höjder.

Vi är marknadsledande och erbjuder en modern transportplaneringslösning för företag inom transport- och logistikbranschen. Vi arbetar med den senaste tekniken och våra kunder får genom vår kärnprodukt, mjukvaruprogrammet T5, ett förbättrat stöd, ökad kontroll och effektivare administration av sin kärnverksamhet.

Idag är Barkfors över 20 anställda som tillsammans jobbar för att utveckla och erbjuda marknaden ett ledande system och starka kundrelationer.

Om rollen

I rollen kommer du att vara ansvarig för nyförsäljningen hos oss och vara drivande i att proaktivt bearbeta marknaden utifrån Barkfors erbjudande. Våra kunder representerar bland annat åkerier, lastbilscentraler, internationell trafik, miljö/renhållning och specialtransporter. Våra största kunder omsätter upp till 2 miljarder och hanterar tiotusentals bokningar per dag.

Vi är ett växande bolag med en bred och stor kundbas kombinerat med ett ökat antal nya kunder. Du kommer att ha ett helhetsansvar för säljprocessen, från prospektering till att stänga dina affärer. Det är viktigt att du drivs av att jobba långsiktigt med dina potentiella kunder. Som stöd i kunddialogen och säljprocessen så arbetar du i ett erfaret team med våra implementationsprojektledare och produktexperter som alltid finns nära till hands.

Våra kunder finns över hela Sverige och när du är varm i kläderna kommer rollen därmed innebära en del resande. Du bör därför vara en person som trivs med kombinationen av kontorsjobb och att vara på resande fot.

Om dig

För att trivas och bli framgångsrik i rollen är din inställning lika viktig som din erfarenhet. Du har en stark inre motor, ser möjligheter och är kreativ i hur du agerar för att nå uppsatta mål och försäljningsbudget - du gillar helt enkelt att göra affärer.

I din portfölj är det viktigt att du har med dig följande:

- Erfarenhet av komplex B2B-försäljning, med fördel inom mjukvara
- Förmåga att driva försäljning på ledningsnivå
- Kunskap från transport- eller logistikbranschen
- Intresse/kunskap/förståelse kring företagens verksamhet och processer
- Erfarenhet av Change management
- God förmåga att uttrycka dig i tal och skrift, svenska och engelska
- B-körkort


Utöver detta så är det viktigt att du är trygg i att skapa relationer och att lyssna in och förstå kundens behov, samtidigt som du är lyhörd för idéer till nya affärsmöjligheter.

Låter det intressant - kontakta oss

Låter det här som en roll och ett team som du skulle kunna trivas i - då vill vi gärna höra mer från dig! Sök jobbet, connecta med oss eller dela detta med någon du tror skulle passa in.

Har du frågor om tjänsten, teamet eller företaget hör du av dig till Linnea Olsson, Tech Talent Acquisition Specialist.

En del av Progrits

Barkfors är en del av Progrits - en nordisk mjukvarukoncern med ett tiotal entreprenörsdrivna bolag inom branscherna fordon, e-handel/logistik och resor. Vi drivs av teknisk innovation, med kravet att kundnyttan alltid står i centrum.

Att vara en del av Progrits innebär ökade möjligheter för utveckling både för oss som företag och för dig som anställd, och samtidigt större trygghet.

Är du som oss, tror vi att du vill känna meningsfullhet på jobbet - och vara med om att göra Barkfors till ett ännu bättre och roligare ställe att jobba på. För roligt är viktigt - jobbet är en för stor del av livet för att inte ha kul.

Ansök nu

Energisk Sales Executive søges til OneLab Malmø!

Läs mer Nov 25
OneLab, som är en del av Axel Johnsongruppen och Novax, är ett bolag inom healthtech och befinner sig mitt i en spännande tillväxtresa. Vår plan är att inom ett år kraftigt öka omsättningen och därmed också växa med antalet medarbetare. Vi rekryterar därför Sales Executive till vårt grymma säljteam!

Så älskar du att stänga affärer, vara en del av ett vinnande team och arbeta med ett högt ROI på individuell insats och samtidigt hjälpa andra människor att må bättre?! Om ja: Skicka in din ansökan nu!

OM TJÄNSTEN

I och med bolagets fokus på tillväxt behöver vårt etablerade säljteam fler kollegor och vi söker därför dig som har ett eget driv och ett stort intresse av att ansvara för nykunds-försäljningen. Eftersom vi får fler och fler kunder i Danmark söker vi därför dig som behärskar det danska språket och har erfarenhet av B2B-arbete i Danmark!

Våra Sales Executive är nyckelspelare för bolagets tillväxt!

VI ERBJUDER DIG

- Att bli en del av ett grymt passionerat säljteam samt få flera engagerade kollegor inom olika delar av ett snabbt växande bolag.
- Att vara med och bygga upp vårt kontor i Malmö.


ARBETSUPPGIFTER/ANSVARSOMRÅDEN

inkluderade men inte begränsade till)

- Du kommer ha ett stort affärsmässigt ansvar från prospektering, initiering av kontakt, behovsanalys, till förhandling och signering av avtal.

- Du ansvarar för att ha övergripande förståelse för att professionellt driva dialogen med kund framåt.

- Du kommer att boka möte med beslutsfattare såsom HR, VD och CFO för att erbjuda lösningar till företag som vill mäta sin medarbetarhälsa för att skapa hälsosamma och attraktiva arbetsplatser.

- Till din hjälp att vinna affärer kommer du att ha experter inom bolaget, både inom ditt team och bland våra sjuksköterskor som kan bidra med klinisk expertis.

- Som Sales Executive rapporterar du direkt till vår chef i Malmö

VI SÖKER DIG SOM

- Kommunicerar obehindrat skriftligt och muntligt på danska och engelska
- Ett passionerat intresse av att stänga affären med nöjd kund.
- Arbetat minst 1 år med B2B.
- Arbetat med hela säljprocessen; från nykundsbearbetning till långsiktiga kundrelationer.
- Erfarenhet av att prospektera och identifiera potentiella affärer samt driva försäljningen mot företagets nya kunder.
- Gedigen kunskap från tjänsteförsäljning eller komplexa SaaS-lösningar.


SOM PERSON

- Har du ett stort driv och brinner du för att bygga relationer, förtroende och göra affärer.
- Känner du stort ägandeskap och ser till att avsluta uppgifter du påbörjar.
- Kan du i ett högt tempo arbeta organiserat och strukturera ditt arbete på ett effektivt sätt.
- Är en lagspelare med ett positivt lösningsfokus.


OM OSS

OneLabs vision är att hjälpa människor till bättre hälsa!

Vi vet att hälsa och lönsamhet hör ihop och därför skapade vi en modern digi-fysisk företagshälsovård. Genom att samla in, analysera och på ett pedagogiskt sätt visualisera komplex data om hälsa skapar vi därmed en värdefull grund för ett proaktivt och effektivt hälsoarbete hos våra kunder. Vår ambition är att förbättra medarbetarnas hälsa och samtidigt hjälpa våra kunder att öka sin lönsamhet. Vi gör detta genom att erbjuda smarta digifysiska hälsoundersökningar som identifierar ohälsa och i kombination med analys av hälsodata samt uppföljningar av OneLabs läkare och sjuksköterskor hjälper vi våra kunder att sätta in rätt vård i rätt tid.

OneLab består av ett härligt team som värdesätter glädje i vardagen och känner stolthet över sina produkter och möjligheten att göra gott i kombination med att skapa tillväxt. Team OneLab arbetar mot tydliga mål och milstolpar i en platt organisation där nyfikenhet och högt i tak uppmuntras. OneLab grundades 2014 och är idag ett av de ledande företagen inom preventiv företagshälsovård. OneLab finns i Sverige och i andra europeiska länder. Idag består Team OneLab av ca 35 medarbetare.



ÖVRIG INFORMATION

Start: Omgående

Plats: Centralt i Malmö

Omfattning: Heltid

Ansökan: Skicka in CV och personligt brev

Ersättning: Lön enligt överenskommelse.

Låter detta som ett uppdrag för dig?

- Om ja; Klicka på knappen "Skicka Ansökan". Urval sker löpande och vi ser gärna att du skickar din ansökan så snart som möjligt. Vi kan komma att tillsätta tjänsten före sista ansökningsdag.

Ansök nu

Regional Key Account Manager Logistic Systems Jungheinrich

Läs mer Nov 24
Vill du jobba i ett internationellt tillväxtföretag med hållbarhetstänk och spjutspetsteknologi?

Jungheinrich har tagit stora marknadsandelar i Sverige och Danmark tack vare sin ambitiösa försäljningsavdelning, höga servicenivå och fokus på att erbjuda kunden framtidens logistiklösningar. Håkan som är säljare idag går vidare till en specialistroll inom automation och därför söker vi nu en Regional Key Account Manager

Rollen

Som Regional Key Account Manager Logistic Systems på Jungheinrich får du ett övergripande kund-, och budgetansvar och arbetar genom de sex distriktsäljarna med att erbjuda och ta fram logistiklösningar. Fokus är smalgångstruckar, plocktruckar, ställage, lagerautomater samt övriga tjänster som finns i Logistic Systems produktportfölj i Sverige. Dina kunder är ledningen på lagerhållande och/producerande verksamheter i Sverige och du arbetar i team med din kollega Richard som har samma roll.

Du skapar ett nära samarbete med de sex distriktsäljarna och genomför sambesök med fokus på södra och västra Sverige. Leads som kommer från distriktsäljarna och marknad ansvarar du för att följa upp. Till din hjälp finns bred intern stöttning för att du ska lyckas i rollen. Du har ett gemensamt budgetansvar med hela teamet på Logistic Systems och ni arbetar mot gemensamma mål. Hälften av din tid sker tillsammans med våra kunder för att förstå deras behov och föreslå helhetslösningar, resterande tid går till offertförberedelse och samarbete internt, - vi arbetar i AutoCad och SAP där vi levandegör förslagen till kund. Vi beräknar cirka 2 resdagar per vecka. Du rapporterar till Director Logistics Systems,Henrik Svensson, och utgår från huvudkontoret i Malmö eller filialkontoret i Göteborg.

I arbetsuppgifterna ingår:

Proaktivt bearbeta potentiella kunder i samarbete med distriktssäljarna via fysiska och digitala möten
Hantera inkommande förfrågningar och leads
Genomföra behovsanalys och erbjuda bästa möjliga logistiklösning för kunden
Samverka internt med övriga säljavdelningen, administrativ backup och servicechefer.
Medverka på mässor, event och säljaktiviteter

Vi erbjuder

Som en av oss kommer du att arbeta med kunniga kollegor där laget går före jaget, vi ställer upp för varandra och hjälps åt att få nöjda kunder. Du kommer att utvecklas både professionellt och personligen i en internationell, snabbväxande bransch och dynamisk miljö och i takt med att företaget och marknaden utvecklas. Det finns en fast lön, bonus och bilförmån kopplat till denna tjänst. Vi erbjuder dig en grundlig introduktion till företaget, våra produkter och tjänster. Här är vi: https://www.jungheinrich.se/om... (https://www.jungheinrich.se/om-oss/kontakta-oss/ta-ditt-lager-till-nya-hoejder--631250)

Vem är du?

Du trivs med ett rörligt arbete med stort eget ansvar och vill gärna tillhöra ett team där man brinner för lager, flöden, tekniska logistiklösningar och arbetar mot målen tillsammans. Du har lätt för att skapa kontakter och få förtroende och gillar kombinationen teknik och försäljning. Vi tror att du har minst några års erfarenhet av framgångsrik, teknisk försäljning eller projektledning, gärna med eget budgetansvar. Du har också en relevant akademisk utbildning och kommunicerar obehindrat i tal och skrift på engelska och svenska.

Ansök

Ansök gärna snarast via länken, dock senast den 11 december 2021. Vi behandlar självklart dina underlag konfidentiellt. Om du har frågor ber vi dig att ringa eller maila vår samarbetspartner Insikta AB Charlotte Olsson, charlotte@insikta.se, 070-6021911

Jungheinrich AG är en av världens största leverantörer av truckar, ställage och lagersystem. Den årliga tillverkningen är över 125 000 truckar. Företaget har totalt 18 000 anställda och en omsättning på 4 miljarder Euro. Vårt koncernspråk är engelska. Jungheinrich Svenska AB är helägt av det tyska moderbolaget och har cirka 170 medarbetare, varav 80 i Malmö och 10 i Göteborg samt en omsättning på +500 miljoner kronor.

Huvudkontoret är placerat i Malmö. Vi har filialkontor i Stockholm och Göteborg, samt försäljningskontor i Linköping, Örebro och Sundsvall. Vår verksamhet består av försäljning av nya och begagnade truckar, truckuthyrning, truckservice och reservdelar. Vi erbjuder även kompletta lagerlösningar

Ansök nu

Account Manager / teknisk säljare Logistic Systems Jungheinrich

Läs mer Nov 19
Vill du jobba i ett internationellt tillväxtföretag med hållbarhetstänk och spjutspetsteknologi?

Jungheinrich har tagit stora marknadsandelar i Sverige och Danmark tack vare sin ambitiösa försäljningsavdelning, höga servicenivå och fokus på att erbjuda kunden framtidens logistiklösningar. Håkan som är säljare idag går vidare till en specialistroll inom automation och därför söker vi nu en teknisk säljare.

Rollen

Som Account Manager/teknisk säljare får du ett övergripande kund-, och budgetansvar för försäljningen av logistiklösningar, dvs smalgångstruckar och plocktruckar, ställage, lagerautomater samt övriga tjänster som finns i Logistic Systems produktportfölj i Sverige. Dina kunder är lagerhållande och/producerande verksamheter i Sverige och du arbetar nära Richard som har samma roll.

Du skapar ett nära samarbete med de sex distriktsäljarna och genomför sambesök med fokus på södra och västra Sverige. Leads som kommer från distriktsäljarna och marknad ansvarar du för att följa upp. Till din hjälp finns bred intern stöttning för att du ska lyckas i rollen. Du har ett gemensamt budgetansvar med hela teamet på Logistic Systems och ni arbetar mot gemensamma mål. Hälften av din tid sker tillsammans med våra kunder för att förstå deras behov och föreslå helhetslösningar, resterande tid går till offertförberedelse och samarbete internt, - vi arbetar i AutoCad och SAP där vi levandegör förslagen till kund. Vi beräknar cirka 2 resdagar per vecka. Du rapporterar till Director Logistics Systems,Henrik Svensson, och utgår från huvudkontoret i Malmö eller filialkontoret i Göteborg.

I arbetsuppgifterna ingår:

Proaktivt bearbeta potentiella kunder i samarbete med distriktssäljarna via fysiska och digitala möten
Hantera inkommande förfrågningar och leads
Genomföra behovsanalys och erbjuda bästa möjliga logistiklösning för kunden
Samverka internt med övriga säljavdelningen, administrativ backup och servicechefer.
Medverka på mässor, event och säljaktiviteter

Vi erbjuder

Som en av oss kommer du att arbeta med kunniga kollegor där laget går före jaget, vi ställer upp för varandra och hjälps åt att få nöjda kunder. Du kommer att utvecklas både professionellt och personligen i en internationell, snabbväxande bransch och dynamisk miljö och i takt med att företaget och marknaden utvecklas. Det finns en fast lön, bonus och bilförmån kopplat till denna tjänst. Vi erbjuder dig en grundlig introduktion till företaget, våra produkter och tjänster. Här är vi: https://www.jungheinrich.se/om... (https://www.jungheinrich.se/om-oss/kontakta-oss/ta-ditt-lager-till-nya-hoejder--631250)

Vem är du?

Du trivs med ett rörligt arbete med stort eget ansvar och vill gärna tillhöra ett team där man brinner för lager, flöden, tekniska logistiklösningar och arbetar mot målen tillsammans. Du har lätt för att skapa kontakter och få förtroende och gillar kombinationen teknik och försäljning. Vi tror att du har minst några års erfarenhet av framgångsrik, teknisk försäljning, med eget budgetansvar. Du har också en relevant akademisk utbildning och kommunicerar obehindrat i tal och skrift på engelska och svenska.

Ansök

Ansök gärna snarast via länken, dock senast den 11 december 2021. Vi behandlar självklart dina underlag konfidentiellt. Om du har frågor ber vi dig att ringa eller maila vår samarbetspartner Insikta AB Charlotte Olsson, charlotte@insikta.se, 070-6021911

Jungheinrich AG är en av världens största leverantörer av truckar, ställage och lagersystem. Den årliga tillverkningen är över 125 000 truckar. Företaget har totalt 18 000 anställda och en omsättning på 4 miljarder Euro. Vårt koncernspråk är engelska. Jungheinrich Svenska AB är helägt av det tyska moderbolaget och har cirka 170 medarbetare, varav 80 i Malmö och 10 i Göteborg samt en omsättning på +500 miljoner kronor.

Huvudkontoret är placerat i Malmö. Vi har filialkontor i Stockholm och Göteborg, samt försäljningskontor i Linköping, Örebro och Sundsvall. Vår verksamhet består av försäljning av nya och begagnade truckar, truckuthyrning, truckservice och reservdelar. Vi erbjuder även kompletta lagerlösningar

Ansök nu

Andra jobb i Malmö från Onelab AB

Nedan visas andra jobb i Malmö från Onelab AB .

Energisk Sales Executive søges til OneLab Malmø!

Account manager
Läs mer Nov 25
OneLab, som är en del av Axel Johnsongruppen och Novax, är ett bolag inom healthtech och befinner sig mitt i en spännande tillväxtresa. Vår plan är att inom ett år kraftigt öka omsättningen och därmed också växa med antalet medarbetare. Vi rekryterar därför Sales Executive till vårt grymma säljteam!

Så älskar du att stänga affärer, vara en del av ett vinnande team och arbeta med ett högt ROI på individuell insats och samtidigt hjälpa andra människor att må bättre?! Om ja: Skicka in din ansökan nu!

OM TJÄNSTEN

I och med bolagets fokus på tillväxt behöver vårt etablerade säljteam fler kollegor och vi söker därför dig som har ett eget driv och ett stort intresse av att ansvara för nykunds-försäljningen. Eftersom vi får fler och fler kunder i Danmark söker vi därför dig som behärskar det danska språket och har erfarenhet av B2B-arbete i Danmark!

Våra Sales Executive är nyckelspelare för bolagets tillväxt!

VI ERBJUDER DIG

- Att bli en del av ett grymt passionerat säljteam samt få flera engagerade kollegor inom olika delar av ett snabbt växande bolag.
- Att vara med och bygga upp vårt kontor i Malmö.


ARBETSUPPGIFTER/ANSVARSOMRÅDEN

inkluderade men inte begränsade till)

- Du kommer ha ett stort affärsmässigt ansvar från prospektering, initiering av kontakt, behovsanalys, till förhandling och signering av avtal.

- Du ansvarar för att ha övergripande förståelse för att professionellt driva dialogen med kund framåt.

- Du kommer att boka möte med beslutsfattare såsom HR, VD och CFO för att erbjuda lösningar till företag som vill mäta sin medarbetarhälsa för att skapa hälsosamma och attraktiva arbetsplatser.

- Till din hjälp att vinna affärer kommer du att ha experter inom bolaget, både inom ditt team och bland våra sjuksköterskor som kan bidra med klinisk expertis.

- Som Sales Executive rapporterar du direkt till vår chef i Malmö

VI SÖKER DIG SOM

- Kommunicerar obehindrat skriftligt och muntligt på danska och engelska
- Ett passionerat intresse av att stänga affären med nöjd kund.
- Arbetat minst 1 år med B2B.
- Arbetat med hela säljprocessen; från nykundsbearbetning till långsiktiga kundrelationer.
- Erfarenhet av att prospektera och identifiera potentiella affärer samt driva försäljningen mot företagets nya kunder.
- Gedigen kunskap från tjänsteförsäljning eller komplexa SaaS-lösningar.


SOM PERSON

- Har du ett stort driv och brinner du för att bygga relationer, förtroende och göra affärer.
- Känner du stort ägandeskap och ser till att avsluta uppgifter du påbörjar.
- Kan du i ett högt tempo arbeta organiserat och strukturera ditt arbete på ett effektivt sätt.
- Är en lagspelare med ett positivt lösningsfokus.


OM OSS

OneLabs vision är att hjälpa människor till bättre hälsa!

Vi vet att hälsa och lönsamhet hör ihop och därför skapade vi en modern digi-fysisk företagshälsovård. Genom att samla in, analysera och på ett pedagogiskt sätt visualisera komplex data om hälsa skapar vi därmed en värdefull grund för ett proaktivt och effektivt hälsoarbete hos våra kunder. Vår ambition är att förbättra medarbetarnas hälsa och samtidigt hjälpa våra kunder att öka sin lönsamhet. Vi gör detta genom att erbjuda smarta digifysiska hälsoundersökningar som identifierar ohälsa och i kombination med analys av hälsodata samt uppföljningar av OneLabs läkare och sjuksköterskor hjälper vi våra kunder att sätta in rätt vård i rätt tid.

OneLab består av ett härligt team som värdesätter glädje i vardagen och känner stolthet över sina produkter och möjligheten att göra gott i kombination med att skapa tillväxt. Team OneLab arbetar mot tydliga mål och milstolpar i en platt organisation där nyfikenhet och högt i tak uppmuntras. OneLab grundades 2014 och är idag ett av de ledande företagen inom preventiv företagshälsovård. OneLab finns i Sverige och i andra europeiska länder. Idag består Team OneLab av ca 35 medarbetare.



ÖVRIG INFORMATION

Start: Omgående

Plats: Centralt i Malmö

Omfattning: Heltid

Ansökan: Skicka in CV och personligt brev

Ersättning: Lön enligt överenskommelse.

Låter detta som ett uppdrag för dig?

- Om ja; Klicka på knappen "Skicka Ansökan". Urval sker löpande och vi ser gärna att du skickar din ansökan så snart som möjligt. Vi kan komma att tillsätta tjänsten före sista ansökningsdag.

Ansök nu

Driven Enterprise Sales Executive sökes till OneLab i Malmö!

Account manager
Läs mer Sep 27
OneLab, som är en del av Axel Johnsongruppen och Novax, är ett bolag inom healthtech och befinner sig mitt i en spännande tillväxtresa. Vår plan är att inom ett år kraftigt öka omsättningen och därmed också växa med antalet medarbetare. Vi rekryterar därför Enterprise Sales Executive till vårt grymma säljteam!

Så älskar du att stänga affärer, förstå komplexa utmaningar och bygga långsiktiga relationer samt att vara en del av ett vinnande team? Om ja: Skicka in din ansökan nu!

OM TJÄNSTEN

I rollen som Enterprise Sales Executive ansvarar du för nykunds-försäljningen inom Enterprise-segmentet. Vi önskar oss fler kollegor och därför söker vi dig som har ett uthålligt driv och ett stort intresse av affären och vill ansvara för vår Enterprise nykunds-försäljning.

Våra Sales Enterprise och Sales Executive är nyckelspelare för bolagets tillväxt!

VI ERBJUDER DIG

- Att bli en del av ett grymt passionerat säljteam samt få flera engagerade kollegor inom olika delar av ett snabbt växande bolag.
- Att bygga affärsrelationer med nyckelpersoner och beslutsfattare inom Sveriges största bolag.
- En möjlighet att vara med och bygga upp vårt kontor i Malmö.


ARBETSUPPGIFTER/ANSVARSOMRÅDEN

inkluderade men inte begränsade till)

- Du kommer ha ett stort affärsmässigt ansvar från prospektering, initiering av kontakt, behovsanalys, till förhandling och signering av avtal.

- Du kommer att få, tillsammans med vårt team, göra förstudier på dina prospekts med målet att konvertera dessa till långsiktiga kunder.

- Du kommer också att ansvara för att säkerställa att kunden implementeras enligt överenskommelse.

- Du ansvarar för att ha övergripande förståelse för att professionellt driva dialogen med kund framåt.

- Du kommer att boka möte med beslutsfattare såsom HR, VD och CFO för att erbjuda lösningar till företag som vill mäta sin medarbetarhälsa för att skapa hälsosamma och attraktiva arbetsplatser.

- Du kommer att driva försäljningen mot företag med 500 anställda upp till Sveriges största bolag.
- Till din hjälp att vinna affärer kommer du att ha experter inom bolaget, både inom ditt team och bland våra sjuksköterskor som kan bidra med klinisk expertis.


- Du rapporterar till Head of Enterprise Sales.

VI SÖKER DIG SOM HAR

- Arbetat tre år med B2B
- Arbetat med hela säljprocessen; från nykundsbearbetning till långsiktiga kundrelationer.
- Erfarenhet av att identifiera beslutsfattare och kartlägga företagens beslutsstruktur.
- Gedigen kunskap från tjänsteförsäljning eller komplexa SaaS-lösningar.


- Ett passionerat intresse av att stänga affären med nöjd kund.

SOM PERSON

- Har du ett stort driv och brinner du för att bygga relationer, förtroende och göra affärer.
- Känner du stort ägandeskap och ser till att avsluta uppgifter du påbörjar.
- Kan du trots ett högt tempo arbeta organiserat och strukturera ditt arbete på ett effektivt sätt.
- Är en lagspelare med ett positivt lösningsfokus.


OM OSS

OneLabs vision är att hjälpa människor till bättre hälsa!

Vi vet att hälsa och lönsamhet hör ihop och därför skapade vi en modern digi-fysisk företagshälsovård. Genom att samla in, analysera och på ett pedagogiskt sätt visualisera komplex data om hälsa skapar vi därmed en värdefull grund för ett proaktivt och effektivt hälsoarbete hos våra kunder. Vår ambition är att förbättra medarbetarnas hälsa och samtidigt hjälpa våra kunder att öka sin lönsamhet. Vi gör detta genom att erbjuda smarta digifysiska hälsoundersökningar som identifierar ohälsa och i kombination med analys av hälsodata samt uppföljningar av OneLabs läkare och sjuksköterskor hjälper vi våra kunder att sätta in rätt vård i rätt tid.

OneLab består av ett härligt team som värdesätter glädje i vardagen och känner stolthet över sina produkter och möjligheten att göra gott i kombination med att skapa tillväxt. Team OneLab arbetar mot tydliga mål och milstolpar i en platt organisation där nyfikenhet och högt i tak uppmuntras. OneLab grundades 2014 och är idag ett av de ledande företagen inom preventiv företagshälsovård. OneLab finns i Sverige och i andra europeiska länder. Idag består Team OneLab av ca 35 medarbetare.



ÖVRIG INFORMATION

Start: Omgående

Plats: Centralt i Malmö

Omfattning: Heltid

Ansökan: Skicka in CV och personligt brev

Ersättning: Lön enligt överenskommelse.

Låter detta som ett uppdrag för dig?

- Om ja; Klicka på knappen "Skicka Ansökan". Urval sker löpande och vi ser gärna att du skickar din ansökan så snart som möjligt. Vi kan komma att tillsätta tjänsten före sista ansökningsdag.

Ansök nu