Malmö: IT Specialist

Hitta ansökningsinfo om jobbet IT Specialist i Malmö. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Malmö inom den kategorin.

Publicerad: 2021-12-02 // Varaktighet: Heltid

Vi söker nu dig som jobbat som IT-support tidigare och har ett stort intresse av problemlösning och IT. Du har några års erfarenhet från att ha jobbat med nätverk, klient, virtuella miljöer, drift och underhåll och Windows server med mera innan. Du kanske till och med har en utbildning inom IT och nätverksteknik.

Du kommer att arbeta i ett nördigt team med ett genuint IT-intresse. För att passa där bör rollen bör du ha en god kommunikativ förmåga, flexibilitet samt ha möjlighet att arbeta dygnets alla timmar då obekväma arbetstider förekommer.

Det krävs att du har en god kompetens i AD, Exchange, Molnbaserade databastjänster (exv Azure), säkerhetshantering, System- och serverhantering samt Linux, Databaser () och O365.

Det är även meriterande om du har erfarenhet från Powershell, Sharepoint, Ubuntu, Safecom och Mobilitet.

Flytande svenska samt engelska i tal och skrift är ett krav för tjänsten.

Stämmer detta in på dig? Skicka in din ansökan redan idag.

Alla platsannonser →

Andra jobb i Malmö som Helpdesktekniker/Supporttekniker

Nedan visas andra jobb i Malmö som Helpdesktekniker/Supporttekniker.

Customer Success Manager

Läs mer Jan 18
Är du en person som vill utmanas och utvecklas inom ett företag som är på en spännande tillväxtresa? Vill du vara en del av ett fantastiskt team och agera ansiktet utåt för oss på Netset? Om ja - fortsätt läsa!

Netset är baserat i Malmö och är världens ledande leverantör av premium e-handelslösningar för IT- och telekombranschen. Våra plattformar heter Nettailer, Nettailer SA och Nettailer Drive. Vi utvecklar dem internt, vilket innebär att vi inte bara kan dem utantill - utan med 500+ system i kommersiell drift över hela Europa vet vi också att våra lösningar är bland de bästa.

Om rollen

Som en del av vårt Customer Success team kommer du ha ett ansvar att finnas tillgänglig för våra kunder. Det innebär ett nära samarbete med våra affärsutvecklare, att bidra till en bra onboarding av våra nya kunder och att vidare vara den första kontakten när de behöver vår stöttning. Utöver detta kommer du också att förmedla våra kunders frågor internt, och genom ärendehantering och uppföljning säkerställa att de får ut de mesta av de produkter och tjänster som vi på Netset levererar.

Du kommer att jobba tillsammans med härliga kollegor som, precis som du, gärna delar med sig av sin kunskap och sina erfarenheter. I rollen kommer du att tillsammans med dem ha chansen att göra skillnad hos oss genom att:

- Driva processförbättring inom Customer Success och first line support för våra kunder
- Vara involverad i onboarding och utbildning för våra nya och befintliga kunder
- Hjälpa kunder att lösa sina problem och att komma med förslag på tillgängliga funktioner i våra plattformar, alternativt genom förslag på anpassningar
- Förmedla ärenden till second line support och se till att ärendena slutförs
- Ha kundkommunikation via mejl och telefon samt mejlutskick i samband med exempelvis planerade driftsavbrott
- Ansvara för kommunikation och åtgärder i samband med uppsättning av standardiserade integrationer mot samarbetspartners
- Nätverka och bygga relationer med samarbetspartners/distributörer


Hos oss på Netset finns det utöver detta stora möjligheter att utvecklas inom områden du brinner lite extra för, både inom customer success och affärsutveckling.

Om dig

För att må bra, trivas och bli framgångsrik i rollen är din inställning lika viktig som din erfarenhet. Som person bör du vara serviceinriktad och motiveras av att supportera och hjälpa andra. Du är nyfiken, drivs av att hitta lösningar på problem och du tar stort ansvar för ditt arbete.

Vi söker dig som:

- Är kommunikativ och van vid att jobba nära kunden
- Har erfarenhet av att jobba med administrativa system, så som Visma, Navision eller liknande
- Har förståelse för affärsprocesser
- Motiveras av att supportärenden besvaras i rimlig tid och med kundnöjdhet
- Kan flytande svenska och engelska i både tal och skrift


Och nu till det viktigaste, självklart har du flera års erfarenhet av att ha jobbat backoffice med någon eller några utav Netsets lösningar - skojar! Men det eller erfarenhet av e-handel vore såklart ett plus ????

Varför Netset?

Vi strävar efter att skapa en atmosfär som är familjevänlig och inspirerande, där varje medarbetare får bästa möjliga uppmärksamhet och bemötande. Vi anser att Netset ska vara en bra arbetsplats - därför investerar vi i våra medarbetare, och är alltid öppna för förslag och förbättringar som gör oss till ett bättre företag. Om du som oss gillar att utvecklas i din roll och samtidigt ha roligt med dina kollegor på vägen, genom exempelvis härliga temafester, padel, yoga eller moutainbiking - då kommer du att trivas hos oss!

Intresserad? Så här går du till väga!

Låter det här som en roll och ett team som du skulle kunna trivas i - då vill vi gärna höra mer från dig! Sök jobbet, connecta med oss eller dela detta med någon du tror skulle passa in.

Om du har frågor om rollen, teamet eller företaget, kontakta Linnea Olsson, Talent Acquisition Specialist.

En del av Progrits

Sedan 2021 är Netset en del av Progrits - en nordisk mjukvarukoncern med ett tiotal entreprenörsföretag inom fordons-, e-handel/logistik- och resebranschen. Vi drivs av teknisk innovation, med kravet att kundvärdet alltid står i centrum.

Progrits innebär ökade möjligheter till tillväxt, inte bara för oss som företag utan för dig som anställd. Det innebär också en större trygghet då investeringar görs långsiktigt och med uthållighet.

Ansök nu

Customer Success Manager

Läs mer Jan 12
Är du en person som vill utmanas och utvecklas inom ett företag som är på en spännande tillväxtresa? Vill du vara en del av ett fantastiskt team och agera ansiktet utåt för oss på Netset? Om ja - fortsätt läsa!

Netset är baserat i Malmö och är världens ledande leverantör av premium e-handelslösningar för IT- och telekombranschen. Våra plattformar heter Nettailer, Nettailer SA och Nettailer Drive. Vi utvecklar dem internt, vilket innebär att vi inte bara kan dem utantill - utan med 500+ system i kommersiell drift över hela Europa vet vi också att våra lösningar är bland de bästa.

Om rollen

Som en del av vårt Customer Success team kommer du ha ett ansvar att finnas tillgänglig för våra kunder. Det innebär ett nära samarbete med våra affärsutvecklare, att bidra till en bra onboarding av våra nya kunder och att vidare vara den första kontakten när de behöver vår stöttning. Utöver detta kommer du också att förmedla våra kunders frågor internt, och genom ärendehantering och uppföljning säkerställa att de får ut de mesta av de produkter och tjänster som vi på Netset levererar.

Du kommer att jobba tillsammans med härliga kollegor som, precis som du, gärna delar med sig av sin kunskap och sina erfarenheter. I rollen kommer du att tillsammans med dem ha chansen att göra skillnad hos oss genom att:

- Driva processförbättring inom Customer Success och first line support för våra kunder
- Vara involverad i onboarding och utbildning för våra nya och befintliga kunder
- Hjälpa kunder att lösa sina problem och att komma med förslag på tillgängliga funktioner i våra plattformar, alternativt genom förslag på anpassningar
- Förmedla ärenden till second line support och se till att ärendena slutförs
- Ha kundkommunikation via mejl och telefon samt mejlutskick i samband med exempelvis planerade driftsavbrott
- Ansvara för kommunikation och åtgärder i samband med uppsättning av standardiserade integrationer mot samarbetspartners
- Nätverka och bygga relationer med samarbetspartners/distributörer


Hos oss på Netset finns det utöver detta stora möjligheter att utvecklas inom områden du brinner lite extra för, både inom customer success och affärsutveckling.

Om dig

För att må bra, trivas och bli framgångsrik i rollen är din inställning lika viktig som din erfarenhet. Som person bör du vara serviceinriktad och motiveras av att supportera och hjälpa andra. Du är nyfiken, drivs av att hitta lösningar på problem och du tar stort ansvar för ditt arbete.

Vi söker dig som:

- Är kommunikativ och van vid att jobba nära kunden
- Har erfarenhet av att jobba med administrativa system, så som Visma, Navision eller liknande
- Har förståelse för affärsprocesser
- Motiveras av att supportärenden besvaras i rimlig tid och med kundnöjdhet
- Kan flytande svenska och engelska i både tal och skrift


Och nu till det viktigaste, självklart har du flera års erfarenhet av att ha jobbat backoffice med någon eller några utav Netsets lösningar - skojar! Men det eller erfarenhet av e-handel vore såklart ett plus ????

Varför Netset?

Vi strävar efter att skapa en atmosfär som är familjevänlig och inspirerande, där varje medarbetare får bästa möjliga uppmärksamhet och bemötande. Vi anser att Netset ska vara en bra arbetsplats - därför investerar vi i våra medarbetare, och är alltid öppna för förslag och förbättringar som gör oss till ett bättre företag. Om du som oss gillar att utvecklas i din roll och samtidigt ha roligt med dina kollegor på vägen, genom exempelvis härliga temafester, padel, yoga eller moutainbiking - då kommer du att trivas hos oss!

Intresserad? Så här går du till väga!

Låter det här som en roll och ett team som du skulle kunna trivas i - då vill vi gärna höra mer från dig! Sök jobbet, connecta med oss eller dela detta med någon du tror skulle passa in.

Om du har frågor om rollen, teamet eller företaget, kontakta Linnea Olsson, Talent Acquisition Specialist.

En del av Progrits

Sedan 2021 är Netset en del av Progrits - en nordisk mjukvarukoncern med ett tiotal entreprenörsföretag inom fordons-, e-handel/logistik- och resebranschen. Vi drivs av teknisk innovation, med kravet att kundvärdet alltid står i centrum.

Progrits innebär ökade möjligheter till tillväxt, inte bara för oss som företag utan för dig som anställd. Det innebär också en större trygghet då investeringar görs långsiktigt och med uthållighet.

Ansök nu

Junior Service Desk Agent

Läs mer Jan 13
Mero söker nu för kunds räkning en Service Desk Agent till sitt kontor i Malmö. Här får du med IT-intresse chansen att utvecklas att ta steget in i branschen och samtidigt arbeta på ett globalt företag. Är du en positiv och flexibel person som gillar att hjälpa människor?

Ta chansen, sök tjänsten redan idag då urvalet kommer ske löpande!

Dina arbetsuppgifter

I rollen som Service Desk Agent sitter du inhouse och hjälper företagets externa kunder och deras anställda med olika IT-ärenden.

Exempel på arbetsuppgifter:

- Hantera ärenden via mail och telefon
- Registrera och administrera ärenden i ärendesystemet
- Administrera IT-miljöer, exempelvis användarkonton, behörigheter och utskriftköer
- Instruera användare i hur de ska arbeta med olika program
- Ge stöd och service mot användare gällande hård- och mjukvara
- Hantering av beställningar

Du får en introduktion in i arbetet för att du på bästa möjliga vis få en så bra och trygg start som möjligt.

Din profil


Vi söker dig som har en positiv inställning och gillar att hjälpa människor. Du är en serviceinriktad person som gillar att arbeta i team. Du har inga problem med att prata och kommunicera med människor från olika avdelningar, både på plats och via telefon. Du har ett intresse för IT och vill ta steget in i branschen för att utvecklas vidare då det finns många steg att ta inom företaget och bransch.

Krav

- IT-intresse
- Datorvana
- Svenska och engelska i tal och skrift


Meriterande

- Tidigare arbetserfarenhet inom IT-support eller liknande
- Tidigare erfarenhet av ärrendesystem, exempelvis ServiceNow, Sm9 eller Easit BPS
- Goda kunskaper om kringutrustning, operativsystem, nätverk, kommunikation och informationssäkerhet




Om företaget

Vår kund har som mål att vara kundens förstahandsval gällande affärsförnyelse och det ledande mjukvaru- och tjänsteföretaget i Norden. Företaget finns i flertalet länder runt om i världen. Idag hjälper företaget flera stora och små kunder, både myndigheter och företag, med bland annat teknisk support för att förenkla kunden och deras anställdas vardag så mycket som möjligt.

Villkor

Omfatting: Heltid (måndag-fredag, dagtid)
Anställningsform: Konsultuppdrag kvartalsvis via Mero, anställning kvartalsvis med förlänging
Lön: Timlön
Start: Omgående

OBS! Vår kund arbetar mot myndighet och region, därför är det krav på att du har ett prickfritt belastningsregister. Vi ser gärna att du beställer detta i samband med att du söker tjänsten, följ länken (https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/kontrollera-dina-uppgifter-i-belastningsregistret/) för att göra detta. När du får hem brevet från Polisen, håll det oöppnat.

Urvalet sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan annonsens slutdatum!

Ansök nu

Junior Service Desk Agent

Läs mer Jan 11
Mero söker nu för kunds räkning en Service Desk Agent till sitt kontor i Malmö. Här får du med IT-intresse chansen att utvecklas att ta steget in i branschen och samtidigt arbeta på ett globalt företag. Är du en positiv och flexibel person som gillar att hjälpa människor?

Ta chansen, sök tjänsten redan idag då urvalet kommer ske löpande!

Dina arbetsuppgifter

I rollen som Service Desk Agent sitter du inhouse och hjälper företagets externa kunder och deras anställda med olika IT-ärenden.

Exempel på arbetsuppgifter:

- Hantera ärenden via mail och telefon
- Registrera och administrera ärenden i ärendesystemet
- Administrera IT-miljöer, exempelvis användarkonton, behörigheter och utskriftköer
- Instruera användare i hur de ska arbeta med olika program
- Ge stöd och service mot användare gällande hård- och mjukvara
- Hantering av beställningar

Du får en introduktion in i arbetet för att du på bästa möjliga vis få en så bra och trygg start som möjligt.

Din profil


Vi söker dig som har en positiv inställning och gillar att hjälpa människor. Du är en serviceinriktad person som gillar att arbeta i team. Du har inga problem med att prata och kommunicera med människor från olika avdelningar, både på plats och via telefon. Du har ett intresse för IT och vill ta steget in i branschen för att utvecklas vidare då det finns många steg att ta inom företaget och bransch.

Krav

- IT-intresse
- Datorvana
- Svenska och engelska i tal och skrift


Meriterande

- Tidigare arbetserfarenhet inom IT-support eller liknande
- Tidigare erfarenhet av ärrendesystem, exempelvis ServiceNow, Sm9 eller Easit BPS
- Goda kunskaper om kringutrustning, operativsystem, nätverk, kommunikation och informationssäkerhet




Om företaget

Vår kund har som mål att vara kundens förstahandsval gällande affärsförnyelse och det ledande mjukvaru- och tjänsteföretaget i Norden. Företaget finns i flertalet länder runt om i världen. Idag hjälper företaget flera stora och små kunder, både myndigheter och företag, med bland annat teknisk support för att förenkla kunden och deras anställdas vardag så mycket som möjligt.

Villkor

Omfatting: Heltid (måndag-fredag, dagtid)
Anställningsform: Konsultuppdrag kvartalsvis via Mero, anställning kvartalsvis med förlänging
Lön: Timlön
Start: Omgående

OBS! Vår kund arbetar mot myndighet och region, därför är det krav på att du har ett prickfritt belastningsregister. Vi ser gärna att du beställer detta i samband med att du söker tjänsten, följ länken (https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/kontrollera-dina-uppgifter-i-belastningsregistret/) för att göra detta. När du får hem brevet från Polisen, håll det oöppnat.

Urvalet sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan annonsens slutdatum!

Ansök nu

Junior First Line Support till Foxway

Läs mer Jan 4
https://www.foxway.com/)
Drivs du av att skapa kundvärde och arbeta med digitalisering och hållbarhet?
Då är Foxway en perfekt match.

Är du dessutom en fena på relationsbyggande, är vi snart i mål. Foxway är ett globalt företag med över 600 kollegor i fem länder. Tillsammans gör dem det digitala livet enkelt för deras kunder. Det gör dem genom att jobba hållbart i alla dimensioner. Miljömedvetet, socialt och ekonomiskt. Win-win-win för kunden, företaget och miljön. Organisk tillväxt i kombination med strategiska förvärv har gjort att Foxway vuxit kraftigt de senaste åren.

Hur ser en arbetsdag ut?

Foxway behöver efter årsskiftet förstärka sin Servicedesk i Malmö. Här får du chansen att arbeta med varierande arbetsuppgifter samtidigt som du blir en del av ett härligt team. För ett stort projekt behöver de stötta upp teamet med ytterligare en kollega under en två till tre månaders period.

I rollen arbetar du som Service Desk Agent och hjälper Foxways kunder runt om i Sverige med deras hantering av IT. Ditt arbete sker självständigt och du arbetar mot deadlines men du har alltid dina kollegor nära till hands om problem uppstår. Projektet kommer pågå från och med 14/1 till och med 1/4 2022.

Exempel på arbetsuppgifter:

- Fjärrinstallation av skrivare och skrivarmjukvaror
- Administrera ärenden i ärendehanteringssystem
- Enklare administration och beställningsflöden


Mer information ges under eventuell intervju



Vem är du?

Vi söker dig som gillar service och vill ge dina kunder bästa möjliga hjälp. Du är social och kommunikativ och kan ge kunden ett bra och trevligt bemötande på både telefon och mejl. Vi lägger vikt vid personlighet snarare än erfarenhet, ett stort tekniskt intresse räcker långt för denna tjänst men erfarenhet av liknande arbetsuppgifter är såklart alltid ett plus.

Då det ibland kan bli många inkommande ärenden under en kort tid ser vi gärna att du gillar effektivitet men samtidigt kan hålla en hög grad av noggrannhet. Slutligen tror vi att du som söker tycker om att arbeta och ser lösningar i stället för problem.

Krav:

- Tekniskt intresse
- Svenska och engelska i tal och skrift


Meriterande:

- Tidigare erfarenhet via praktik eller arbete med likande uppgifter, gärna med arbete i ärendesystem
- Erfarenhet av ServiceNow
- Erfarenhet av print, Windows server, molntjänster


Om Foxway

Foxways vision är att göra det digitala livet enklare. Det är deras bidrag till en positiv förändring i samhället. Foxway vill förenkla IT-tjänster och göra dem hållbara så att deras kunder kan fokusera på det de är bäst på. Företaget har vuxit snabbt de senaste åren och deras ambition är att vara det ledande företaget i Europa för hållbara IT-tjänster och återvinning av elektronik. Alla steg hanteras in-house vilket gör dem unika på marknaden. Foxway är här för att hjälpa sina kunder att hitta sin väg i det digitala livet.

För Foxway är det viktigt med en arbetsplats som värdesätter mångfald och inkludering och ger lika möjligheter för alla.

Mero och övriga villkor


För den här tjänsten så kommer du vara anställd via oss på Mero Rekrytering under projektperioden som är mellan 2022-01-14 till och med 1/4 2022.

Ort: Malmö
Start: 14/1-22

Eftersom tjänsten ska tillsättas redan 14/1 så sker urvalet löpande så se till att höra av dig redan idag om du har några frågor eller skicka in din ansökan på en gång för att inte missa din chans!

Ansök nu

Andra jobb i Malmö från Gigstep AB

Nedan visas andra jobb i Malmö från Gigstep AB .

Junior systemadministratör till uppdrag i Malmö

Systemadministratör
Läs mer Jan 17
Nu söker vi en Junior Systemadministratör med fokus på Windows och Linux.

Uppdragsbeskrivning:
Vardagliga arbetsuppgifter innefattar ansvar för den dagliga driften, support och administrativa uppgifter inom IT-miljöer. Felsökning och problemlösning är också en stor del av arbetet. Vi ser att du har ett stort intresse för IT och i synnerhet för Windows. Ett stort plus är om du har arbetat med Linux och är insatt i hur operativsystemet fungerar.

Du bör har koll på nedan:

- Grundläggande kunskaper om Windowsmiljöer (server och klient)
- Applikationsinstallationer
- Klientinstallationer
- Active Directory
- Goda kunskaper i svenska och engelska i både tal och skrift

Meriterande:



- Grundläggande kunskap i VMware
- Grundläggande kunskap i Linux



Slutdatum: 2022-08-31
Plats: Malmö, distansarbete ej möjligt.
Arbetstid: 100%

Stämmer detta in på dig så tveka inte att söka redan idag!

Ansök nu

IT-administratör till Malmös trevligaste arbetsplats

Backofficepersonal
Läs mer Dec 15
Vill du arbeta i ett härligt gäng där intresset hos många av dina kollegor är just IT? Där du ingår i ett team som koordinerar ärenden, arbetar med garantier och försäkringshantering samt enklare felsökning? Boom! Världens chans är här!

Vad kommer dina arbetsuppgifter vara?

Servicedesken löser ständigt IT-relaterade problem, men din roll är mer av administrativ karaktär. Ditt team ansvarar bland annat för garantirelaterade ärenden från olika kunder. Ni arbetar som ett lag och ska tillsammans ge era företagskunder bästa möjliga service. Du har dagligen kontakt med både interna och externa kontaktytor. I många fall tar du emot felanmälningen från kunden, identifierar vem som äger frågan och skickar sedan vidare till rätt person inom organisationen. Sedan är det du som "äger" ärendet och ser till så att kunden blir uppdaterad om status. Det gäller att vara duktig på att ha koll på organisationens/kundens avtal och kommunikationsvägar. Det är viktigt att du förstår vikten av en bra kundupplevelse, att du vill ge bra service och att du har en hög administrativ förmåga. Om du är IT intresserad och har bra baskunskaper så kommer det att underlätta i ditt dagliga arbete.

Vad har du gjort tidigare?

Du kan tex ha arbetat administrativt eller i en kundtjänst, varit den IT intresserade butikssäljaren eller varit den andra sökt hjälp av när de haft administrativa eller IT relaterade utmaningar. Du talar och skriver svenska flytande. Som person är du kommunikativ, serviceinriktad och tycker om att lösa ärenden. Det något slitna uttrycket "spindeln i nätet" är relevant här och du är en person som trivs med att vara den som har koll på läget. Din datorvana är mycket hög och du trivs i en miljö som är tempoväxlande.

Som IT-administratör kommer du arbeta i ett riktigt trevligt team. Ni är klipporna som har koll på det mesta. Ni koordinerar ärenden, hjälper kunden och har stenkoll på läget!

Ansök nu

IT-älskande supporttekniker söker

Helpdesktekniker/Supporttekniker
Läs mer Dec 3
Är du en initiativtagande och problemlösande IT-support med en bra lagkänsla som? Då är det dig vi letar efter.

Vi söker dig som vill arbeta i ett litet team med nära samarbete men med stor flexibilitet. Du bör ha erfarenhet som IT-support sen tidigare och bör ha lätt för att arbeta i olika system och nya uppgifter.

Arbetsuppgifterna innefattar ärendehantering och support via mail och telefon för företagets interna funktion.

Som person är du kommunikativ och logiskt lagd med stor IT-kompetens. Vi tror att du har ett genuint intresse för IT så kanske sitter du även framför datorn på din fritid. Det är även meriterande om du har certifiering inom ITIL men inget krav.

Start omgående och uppdraget löper på till slutet av mars, med chans till förlängning.

Välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Servicestjärna till roligt uppdrag!

Receptionist, telefonist
Läs mer Nov 3
Vi söker nu en administrativ och problemlösande medarbetare till en av våra kunder i Malmö. Företaget arbetar med några av Nordens största och ledande produkter inom skönhet och hälsa och letar nu efter en ny kollega för att stärka upp deras serviceteam under en period framöver.

Vi tror att du som söker trivs i en arbetsmiljö med varierande uppgifter och högt temp. Du ser vad som behöver göras och inte är rädd för att ta initiativ till att utföra det. Vi ser gärna att du har jobbat med någon typ av administration tidigare och utför din arbetsuppgifter med en stor noggrannhet då företagets konsumenter och kunder har högsta prioritet och fokus.

Det är meriterande om du har ett intresse eller har jobbat med hudvård eller liknande innan, men det är inget krav.

Så studerar du, är egenföretagande eller helt enkelt bara har tid över till ett roligt uppdrag? Tveka inte på att skicka in din ansökan redan idag så berättar jag mer om uppdraget!

Ansök nu

Senior Databastekniker till uppdrag i Malmö

Nätverkstekniker
Läs mer Okt 28
Vi söker nu seniora och erfarna databastekniker till ett projekt för kunds räkning (Windowsmiljö). Du kommer att ingå i ett kundprojekt , vilket innebär att du kommer att göra analyser av servrar och applikationer för att sen bidra till en migrationsplan.

Det finns inget krav på att behöva befinna sig på plats, så du kan sitta från alla världens hörn. Men för att lyckas med projektet krävs det att du har tidigare erfarenhet av:

- IIS Web server
- MS server
- Windows 2008/2012/2016


Utöver ovanstående kompetens söker vi dig som är driven, analytisk och har erfarenhet ifrån liknande uppdrag sen tidigare.

Du kanske har ditt egna företag, eller så blir du anställd via oss direkt. Det bestämmer du!

Start omgående och projektet räknas vara klart i slutet på april 2022.

Låter det som ett uppdrag för dig? Sök idag!

Ansök nu