Malmö: IT-konsult, se hit

Hitta ansökningsinfo om jobbet IT-konsult, se hit i Malmö. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Malmö inom den kategorin.

Publicerad: 2021-12-06 // Varaktighet: Heltid

Är det något du gillar så är det teknik! Du gillar känslan av att hjälpa människor, att få känna hur de uppskattar att någon som verkligen kan sin sak gör det begripligt för dem. Kanske är du till och med nyexaminerad inom IT och vill ha in din fot i branschen - här är din möjlighet!

Du är också intresserad av att vara med och konfigurera nya nätverk, nya system och även såklart att ge god service. Du tycker om att kommunicera med människor och inser vikten av återkoppling.

I grunden har du ett teknikintresse som inbegriper både nätverk och olika applikationer. Chans till fast anställning hos kunden.

Kunskaper du besitter
- Allmän kompetens inom IT

- Windows 10

- Microsoft Office



Meriterande kunskaper
- Microsoft Office 365

- Wifi (konfigurering, felsökning)

- Brandvägg (konfigurering, felsökning)

Information om oss
Human IT är ett snabbväxande och spännande bolag med kontor i Göteborg, Stockholm och Malmö. Vi är idag cirka 140 medarbetare. Läs gärna mer på www.humanit.se (http://www.humanit.se/)


Vi arbetar med Great Place To Work för att bli Sveriges bästa arbetsgivare

Alla platsannonser →

Andra jobb i Malmö som Helpdesktekniker/Supporttekniker

Nedan visas andra jobb i Malmö som Helpdesktekniker/Supporttekniker.

Customer Success Manager

Läs mer Jan 18
Är du en person som vill utmanas och utvecklas inom ett företag som är på en spännande tillväxtresa? Vill du vara en del av ett fantastiskt team och agera ansiktet utåt för oss på Netset? Om ja - fortsätt läsa!

Netset är baserat i Malmö och är världens ledande leverantör av premium e-handelslösningar för IT- och telekombranschen. Våra plattformar heter Nettailer, Nettailer SA och Nettailer Drive. Vi utvecklar dem internt, vilket innebär att vi inte bara kan dem utantill - utan med 500+ system i kommersiell drift över hela Europa vet vi också att våra lösningar är bland de bästa.

Om rollen

Som en del av vårt Customer Success team kommer du ha ett ansvar att finnas tillgänglig för våra kunder. Det innebär ett nära samarbete med våra affärsutvecklare, att bidra till en bra onboarding av våra nya kunder och att vidare vara den första kontakten när de behöver vår stöttning. Utöver detta kommer du också att förmedla våra kunders frågor internt, och genom ärendehantering och uppföljning säkerställa att de får ut de mesta av de produkter och tjänster som vi på Netset levererar.

Du kommer att jobba tillsammans med härliga kollegor som, precis som du, gärna delar med sig av sin kunskap och sina erfarenheter. I rollen kommer du att tillsammans med dem ha chansen att göra skillnad hos oss genom att:

- Driva processförbättring inom Customer Success och first line support för våra kunder
- Vara involverad i onboarding och utbildning för våra nya och befintliga kunder
- Hjälpa kunder att lösa sina problem och att komma med förslag på tillgängliga funktioner i våra plattformar, alternativt genom förslag på anpassningar
- Förmedla ärenden till second line support och se till att ärendena slutförs
- Ha kundkommunikation via mejl och telefon samt mejlutskick i samband med exempelvis planerade driftsavbrott
- Ansvara för kommunikation och åtgärder i samband med uppsättning av standardiserade integrationer mot samarbetspartners
- Nätverka och bygga relationer med samarbetspartners/distributörer


Hos oss på Netset finns det utöver detta stora möjligheter att utvecklas inom områden du brinner lite extra för, både inom customer success och affärsutveckling.

Om dig

För att må bra, trivas och bli framgångsrik i rollen är din inställning lika viktig som din erfarenhet. Som person bör du vara serviceinriktad och motiveras av att supportera och hjälpa andra. Du är nyfiken, drivs av att hitta lösningar på problem och du tar stort ansvar för ditt arbete.

Vi söker dig som:

- Är kommunikativ och van vid att jobba nära kunden
- Har erfarenhet av att jobba med administrativa system, så som Visma, Navision eller liknande
- Har förståelse för affärsprocesser
- Motiveras av att supportärenden besvaras i rimlig tid och med kundnöjdhet
- Kan flytande svenska och engelska i både tal och skrift


Och nu till det viktigaste, självklart har du flera års erfarenhet av att ha jobbat backoffice med någon eller några utav Netsets lösningar - skojar! Men det eller erfarenhet av e-handel vore såklart ett plus ????

Varför Netset?

Vi strävar efter att skapa en atmosfär som är familjevänlig och inspirerande, där varje medarbetare får bästa möjliga uppmärksamhet och bemötande. Vi anser att Netset ska vara en bra arbetsplats - därför investerar vi i våra medarbetare, och är alltid öppna för förslag och förbättringar som gör oss till ett bättre företag. Om du som oss gillar att utvecklas i din roll och samtidigt ha roligt med dina kollegor på vägen, genom exempelvis härliga temafester, padel, yoga eller moutainbiking - då kommer du att trivas hos oss!

Intresserad? Så här går du till väga!

Låter det här som en roll och ett team som du skulle kunna trivas i - då vill vi gärna höra mer från dig! Sök jobbet, connecta med oss eller dela detta med någon du tror skulle passa in.

Om du har frågor om rollen, teamet eller företaget, kontakta Linnea Olsson, Talent Acquisition Specialist.

En del av Progrits

Sedan 2021 är Netset en del av Progrits - en nordisk mjukvarukoncern med ett tiotal entreprenörsföretag inom fordons-, e-handel/logistik- och resebranschen. Vi drivs av teknisk innovation, med kravet att kundvärdet alltid står i centrum.

Progrits innebär ökade möjligheter till tillväxt, inte bara för oss som företag utan för dig som anställd. Det innebär också en större trygghet då investeringar görs långsiktigt och med uthållighet.

Ansök nu

Customer Success Manager

Läs mer Jan 12
Är du en person som vill utmanas och utvecklas inom ett företag som är på en spännande tillväxtresa? Vill du vara en del av ett fantastiskt team och agera ansiktet utåt för oss på Netset? Om ja - fortsätt läsa!

Netset är baserat i Malmö och är världens ledande leverantör av premium e-handelslösningar för IT- och telekombranschen. Våra plattformar heter Nettailer, Nettailer SA och Nettailer Drive. Vi utvecklar dem internt, vilket innebär att vi inte bara kan dem utantill - utan med 500+ system i kommersiell drift över hela Europa vet vi också att våra lösningar är bland de bästa.

Om rollen

Som en del av vårt Customer Success team kommer du ha ett ansvar att finnas tillgänglig för våra kunder. Det innebär ett nära samarbete med våra affärsutvecklare, att bidra till en bra onboarding av våra nya kunder och att vidare vara den första kontakten när de behöver vår stöttning. Utöver detta kommer du också att förmedla våra kunders frågor internt, och genom ärendehantering och uppföljning säkerställa att de får ut de mesta av de produkter och tjänster som vi på Netset levererar.

Du kommer att jobba tillsammans med härliga kollegor som, precis som du, gärna delar med sig av sin kunskap och sina erfarenheter. I rollen kommer du att tillsammans med dem ha chansen att göra skillnad hos oss genom att:

- Driva processförbättring inom Customer Success och first line support för våra kunder
- Vara involverad i onboarding och utbildning för våra nya och befintliga kunder
- Hjälpa kunder att lösa sina problem och att komma med förslag på tillgängliga funktioner i våra plattformar, alternativt genom förslag på anpassningar
- Förmedla ärenden till second line support och se till att ärendena slutförs
- Ha kundkommunikation via mejl och telefon samt mejlutskick i samband med exempelvis planerade driftsavbrott
- Ansvara för kommunikation och åtgärder i samband med uppsättning av standardiserade integrationer mot samarbetspartners
- Nätverka och bygga relationer med samarbetspartners/distributörer


Hos oss på Netset finns det utöver detta stora möjligheter att utvecklas inom områden du brinner lite extra för, både inom customer success och affärsutveckling.

Om dig

För att må bra, trivas och bli framgångsrik i rollen är din inställning lika viktig som din erfarenhet. Som person bör du vara serviceinriktad och motiveras av att supportera och hjälpa andra. Du är nyfiken, drivs av att hitta lösningar på problem och du tar stort ansvar för ditt arbete.

Vi söker dig som:

- Är kommunikativ och van vid att jobba nära kunden
- Har erfarenhet av att jobba med administrativa system, så som Visma, Navision eller liknande
- Har förståelse för affärsprocesser
- Motiveras av att supportärenden besvaras i rimlig tid och med kundnöjdhet
- Kan flytande svenska och engelska i både tal och skrift


Och nu till det viktigaste, självklart har du flera års erfarenhet av att ha jobbat backoffice med någon eller några utav Netsets lösningar - skojar! Men det eller erfarenhet av e-handel vore såklart ett plus ????

Varför Netset?

Vi strävar efter att skapa en atmosfär som är familjevänlig och inspirerande, där varje medarbetare får bästa möjliga uppmärksamhet och bemötande. Vi anser att Netset ska vara en bra arbetsplats - därför investerar vi i våra medarbetare, och är alltid öppna för förslag och förbättringar som gör oss till ett bättre företag. Om du som oss gillar att utvecklas i din roll och samtidigt ha roligt med dina kollegor på vägen, genom exempelvis härliga temafester, padel, yoga eller moutainbiking - då kommer du att trivas hos oss!

Intresserad? Så här går du till väga!

Låter det här som en roll och ett team som du skulle kunna trivas i - då vill vi gärna höra mer från dig! Sök jobbet, connecta med oss eller dela detta med någon du tror skulle passa in.

Om du har frågor om rollen, teamet eller företaget, kontakta Linnea Olsson, Talent Acquisition Specialist.

En del av Progrits

Sedan 2021 är Netset en del av Progrits - en nordisk mjukvarukoncern med ett tiotal entreprenörsföretag inom fordons-, e-handel/logistik- och resebranschen. Vi drivs av teknisk innovation, med kravet att kundvärdet alltid står i centrum.

Progrits innebär ökade möjligheter till tillväxt, inte bara för oss som företag utan för dig som anställd. Det innebär också en större trygghet då investeringar görs långsiktigt och med uthållighet.

Ansök nu

Junior Service Desk Agent

Läs mer Jan 13
Mero söker nu för kunds räkning en Service Desk Agent till sitt kontor i Malmö. Här får du med IT-intresse chansen att utvecklas att ta steget in i branschen och samtidigt arbeta på ett globalt företag. Är du en positiv och flexibel person som gillar att hjälpa människor?

Ta chansen, sök tjänsten redan idag då urvalet kommer ske löpande!

Dina arbetsuppgifter

I rollen som Service Desk Agent sitter du inhouse och hjälper företagets externa kunder och deras anställda med olika IT-ärenden.

Exempel på arbetsuppgifter:

- Hantera ärenden via mail och telefon
- Registrera och administrera ärenden i ärendesystemet
- Administrera IT-miljöer, exempelvis användarkonton, behörigheter och utskriftköer
- Instruera användare i hur de ska arbeta med olika program
- Ge stöd och service mot användare gällande hård- och mjukvara
- Hantering av beställningar

Du får en introduktion in i arbetet för att du på bästa möjliga vis få en så bra och trygg start som möjligt.

Din profil


Vi söker dig som har en positiv inställning och gillar att hjälpa människor. Du är en serviceinriktad person som gillar att arbeta i team. Du har inga problem med att prata och kommunicera med människor från olika avdelningar, både på plats och via telefon. Du har ett intresse för IT och vill ta steget in i branschen för att utvecklas vidare då det finns många steg att ta inom företaget och bransch.

Krav

- IT-intresse
- Datorvana
- Svenska och engelska i tal och skrift


Meriterande

- Tidigare arbetserfarenhet inom IT-support eller liknande
- Tidigare erfarenhet av ärrendesystem, exempelvis ServiceNow, Sm9 eller Easit BPS
- Goda kunskaper om kringutrustning, operativsystem, nätverk, kommunikation och informationssäkerhet




Om företaget

Vår kund har som mål att vara kundens förstahandsval gällande affärsförnyelse och det ledande mjukvaru- och tjänsteföretaget i Norden. Företaget finns i flertalet länder runt om i världen. Idag hjälper företaget flera stora och små kunder, både myndigheter och företag, med bland annat teknisk support för att förenkla kunden och deras anställdas vardag så mycket som möjligt.

Villkor

Omfatting: Heltid (måndag-fredag, dagtid)
Anställningsform: Konsultuppdrag kvartalsvis via Mero, anställning kvartalsvis med förlänging
Lön: Timlön
Start: Omgående

OBS! Vår kund arbetar mot myndighet och region, därför är det krav på att du har ett prickfritt belastningsregister. Vi ser gärna att du beställer detta i samband med att du söker tjänsten, följ länken (https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/kontrollera-dina-uppgifter-i-belastningsregistret/) för att göra detta. När du får hem brevet från Polisen, håll det oöppnat.

Urvalet sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan annonsens slutdatum!

Ansök nu

Junior Service Desk Agent

Läs mer Jan 11
Mero söker nu för kunds räkning en Service Desk Agent till sitt kontor i Malmö. Här får du med IT-intresse chansen att utvecklas att ta steget in i branschen och samtidigt arbeta på ett globalt företag. Är du en positiv och flexibel person som gillar att hjälpa människor?

Ta chansen, sök tjänsten redan idag då urvalet kommer ske löpande!

Dina arbetsuppgifter

I rollen som Service Desk Agent sitter du inhouse och hjälper företagets externa kunder och deras anställda med olika IT-ärenden.

Exempel på arbetsuppgifter:

- Hantera ärenden via mail och telefon
- Registrera och administrera ärenden i ärendesystemet
- Administrera IT-miljöer, exempelvis användarkonton, behörigheter och utskriftköer
- Instruera användare i hur de ska arbeta med olika program
- Ge stöd och service mot användare gällande hård- och mjukvara
- Hantering av beställningar

Du får en introduktion in i arbetet för att du på bästa möjliga vis få en så bra och trygg start som möjligt.

Din profil


Vi söker dig som har en positiv inställning och gillar att hjälpa människor. Du är en serviceinriktad person som gillar att arbeta i team. Du har inga problem med att prata och kommunicera med människor från olika avdelningar, både på plats och via telefon. Du har ett intresse för IT och vill ta steget in i branschen för att utvecklas vidare då det finns många steg att ta inom företaget och bransch.

Krav

- IT-intresse
- Datorvana
- Svenska och engelska i tal och skrift


Meriterande

- Tidigare arbetserfarenhet inom IT-support eller liknande
- Tidigare erfarenhet av ärrendesystem, exempelvis ServiceNow, Sm9 eller Easit BPS
- Goda kunskaper om kringutrustning, operativsystem, nätverk, kommunikation och informationssäkerhet




Om företaget

Vår kund har som mål att vara kundens förstahandsval gällande affärsförnyelse och det ledande mjukvaru- och tjänsteföretaget i Norden. Företaget finns i flertalet länder runt om i världen. Idag hjälper företaget flera stora och små kunder, både myndigheter och företag, med bland annat teknisk support för att förenkla kunden och deras anställdas vardag så mycket som möjligt.

Villkor

Omfatting: Heltid (måndag-fredag, dagtid)
Anställningsform: Konsultuppdrag kvartalsvis via Mero, anställning kvartalsvis med förlänging
Lön: Timlön
Start: Omgående

OBS! Vår kund arbetar mot myndighet och region, därför är det krav på att du har ett prickfritt belastningsregister. Vi ser gärna att du beställer detta i samband med att du söker tjänsten, följ länken (https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/kontrollera-dina-uppgifter-i-belastningsregistret/) för att göra detta. När du får hem brevet från Polisen, håll det oöppnat.

Urvalet sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan annonsens slutdatum!

Ansök nu

Junior First Line Support till Foxway

Läs mer Jan 4
https://www.foxway.com/)
Drivs du av att skapa kundvärde och arbeta med digitalisering och hållbarhet?
Då är Foxway en perfekt match.

Är du dessutom en fena på relationsbyggande, är vi snart i mål. Foxway är ett globalt företag med över 600 kollegor i fem länder. Tillsammans gör dem det digitala livet enkelt för deras kunder. Det gör dem genom att jobba hållbart i alla dimensioner. Miljömedvetet, socialt och ekonomiskt. Win-win-win för kunden, företaget och miljön. Organisk tillväxt i kombination med strategiska förvärv har gjort att Foxway vuxit kraftigt de senaste åren.

Hur ser en arbetsdag ut?

Foxway behöver efter årsskiftet förstärka sin Servicedesk i Malmö. Här får du chansen att arbeta med varierande arbetsuppgifter samtidigt som du blir en del av ett härligt team. För ett stort projekt behöver de stötta upp teamet med ytterligare en kollega under en två till tre månaders period.

I rollen arbetar du som Service Desk Agent och hjälper Foxways kunder runt om i Sverige med deras hantering av IT. Ditt arbete sker självständigt och du arbetar mot deadlines men du har alltid dina kollegor nära till hands om problem uppstår. Projektet kommer pågå från och med 14/1 till och med 1/4 2022.

Exempel på arbetsuppgifter:

- Fjärrinstallation av skrivare och skrivarmjukvaror
- Administrera ärenden i ärendehanteringssystem
- Enklare administration och beställningsflöden


Mer information ges under eventuell intervju



Vem är du?

Vi söker dig som gillar service och vill ge dina kunder bästa möjliga hjälp. Du är social och kommunikativ och kan ge kunden ett bra och trevligt bemötande på både telefon och mejl. Vi lägger vikt vid personlighet snarare än erfarenhet, ett stort tekniskt intresse räcker långt för denna tjänst men erfarenhet av liknande arbetsuppgifter är såklart alltid ett plus.

Då det ibland kan bli många inkommande ärenden under en kort tid ser vi gärna att du gillar effektivitet men samtidigt kan hålla en hög grad av noggrannhet. Slutligen tror vi att du som söker tycker om att arbeta och ser lösningar i stället för problem.

Krav:

- Tekniskt intresse
- Svenska och engelska i tal och skrift


Meriterande:

- Tidigare erfarenhet via praktik eller arbete med likande uppgifter, gärna med arbete i ärendesystem
- Erfarenhet av ServiceNow
- Erfarenhet av print, Windows server, molntjänster


Om Foxway

Foxways vision är att göra det digitala livet enklare. Det är deras bidrag till en positiv förändring i samhället. Foxway vill förenkla IT-tjänster och göra dem hållbara så att deras kunder kan fokusera på det de är bäst på. Företaget har vuxit snabbt de senaste åren och deras ambition är att vara det ledande företaget i Europa för hållbara IT-tjänster och återvinning av elektronik. Alla steg hanteras in-house vilket gör dem unika på marknaden. Foxway är här för att hjälpa sina kunder att hitta sin väg i det digitala livet.

För Foxway är det viktigt med en arbetsplats som värdesätter mångfald och inkludering och ger lika möjligheter för alla.

Mero och övriga villkor


För den här tjänsten så kommer du vara anställd via oss på Mero Rekrytering under projektperioden som är mellan 2022-01-14 till och med 1/4 2022.

Ort: Malmö
Start: 14/1-22

Eftersom tjänsten ska tillsättas redan 14/1 så sker urvalet löpande så se till att höra av dig redan idag om du har några frågor eller skicka in din ansökan på en gång för att inte missa din chans!

Ansök nu

Andra jobb i Malmö från Human IT-Consulting Sverige AB

Nedan visas andra jobb i Malmö från Human IT-Consulting Sverige AB .

IT-konsult, se hit!

Helpdesktekniker/Supporttekniker
Läs mer Dec 6
Är det något du gillar så är det teknik! Du gillar känslan av att hjälpa människor, att få känna hur de uppskattar att någon som verkligen kan sin sak gör det begripligt för dem. Kanske är du till och med nyexaminerad inom IT och vill ha in din fot i branschen - här är din möjlighet!

Du är också intresserad av att vara med och konfigurera nya nätverk, nya system och även såklart att ge god service. Du tycker om att kommunicera med människor och inser vikten av återkoppling.

I grunden har du ett teknikintresse som inbegriper både nätverk och olika applikationer. Chans till fast anställning hos kunden.

Kunskaper du besitter
- Allmän kompetens inom IT

- Windows 10

- Microsoft Office



Meriterande kunskaper
- Microsoft Office 365

- Wifi (konfigurering, felsökning)

- Brandvägg (konfigurering, felsökning)

Information om oss
Human IT är ett snabbväxande och spännande bolag med kontor i Göteborg, Stockholm och Malmö. Vi är idag cirka 140 medarbetare. Läs gärna mer på www.humanit.se (http://www.humanit.se/)


Vi arbetar med Great Place To Work för att bli Sveriges bästa arbetsgivare

Ansök nu

DevOps-stjärnor sökes! ?

Systemutvecklare/Programmerare
Läs mer Nov 25
Vi söker dig som älskar teknik och Open source, blir jätteglad av Linux, molnlösningar och teamwork. Du vill komma till oss för att arbeta med spetskompetens inom DevOps, utvecklas såväl professionellt som personligt, och njuta av friheten att utforska dina största personliga intresseområden.

På grund av våra uppdrag är flytande svenska i tal och skrift ett krav.


Human inställning

Vi har en stark sammanhållning i gruppen och en tät intern kontakt, och att sätta laget före jaget är en självklarhet. Kompetens- och karriärsutveckling ser vi som oerhört viktigt, och vi arbetar ständigt med att stötta din individuella resa.


Meriterande kompetenser

- DevOps; Dev eller Ops, men också själva metodiken
- Erfarenhet av en eller flera molnplattformar såsom AWS, Azure, Google, OpenStack
- Erfarenhet av Kubernetes (OpenShift, AKS, EKS osv)
- Linux
- Automatisering t.ex. Ansible
- Erfarenhet av programmering/script (Java, JavaScript, Python, Bach, Perl osv)
- CI/CD
- Git
- Säkerhet



Human IT

Vi sätter medarbetarna i fokus, värdesätter ditt engagemang och uppskattar att du vill vara en aktiv del av bolagets framgång. Idag är vi ca 30 specialister inom Open source och DevOps som främst genomför sitt uppdrag på plats hos kund.


Vi arbetar med Great Place To Work för att bli Sveriges bästa arbetsplats

Ansök nu

Azure Arkitekt

Infrastrukturarkitekt
Läs mer Feb 2
Vi söker just nu dig som är riktigt grym på Azure och som vill jobba varierat!

Att jobba hos oss

På Human IT sätter vi våra anställda i fokus. Vi vill växa tillsammans och värdesätter engagemang och ambition. För oss är det därför viktigt att du får chansen att vara med och påverka vägen framåt. I utbyte erbjuder vi en chans till kompetens- och karriärsutveckling genom varierande och utmanande uppdrag, tillgång till utbildningar och vårt eget nätverk av kunniga konsulter. Hos oss arbetar allt från nyutexaminerade tekniker till specialister som tillsammans skapar en miljö med högt i tak och utrymme för personlig och teknisk utveckling.

Vår ledstjärna i rekryteringen är att anställa dem vi tror på! Det skapar ett driv för oss att träffa våra konsulter genom olika aktiviteter på eller utanför kontoret, med socialt eller kompetensutvecklande fokus. Vi strävar efter att erbjuda en variation och sammanhang så att du känner att det finns något för just dig. Därför ser vi gärna drivna personer bland våra konsulter som gärna tipsar och för oss närmare att kunna erbjuda den miljön!

Vi är inte branschinriktade och kan därför erbjuda en härlig variation bland uppdragen för dig som konsult. Några exempel på branscher vi jobbar med just nu är automotive, media, telekom, science och bank.

Passar jobbet dig?

Vi letar dig som har djupare förståelse och erfarenhet inom Azure, Azure AD, Office 365 och som gärna hjälper kunden i olika lägen. Du kommer att jobba brett med olika kunder som expertrådgivare, workshops, som arkitekt och med implementationer. Har du erfarenhet inom Azure DevOps eller security så är det meriterande.

Anställningsstart:

Vi intervjuar och anställer fortlöpande under annonseringstiden så tveka inte att skicka in din ansökan redan idag!

Känns den här beskrivningen inte riktigt in på dig? Vi vill hemskt gärna få kontakt med dig ändå och välkomnar din spontanansökan (https://humanit.teamtailor.com/connect)!

Ansök nu

Senior Delivery Lead

Personalansvarig
Läs mer Jun 16
Our company is looking for a Service Delivery lead to join our team.

Responsibilities:

- Establishing the on-going staff needs of the client, through the development of close business relationship.
- Maintaining a positive team environment through an approachable and motivational style.
- Provide advice, where appropriate, to leaders and candidates on HR best practice, and relevant legislation.
- Manage a portfolio of employees.
- Managing services to agreed processes, thus ensuring compliance audit.
- Networking with the client’s key decision makers in order to identify and take advantage of new business opportunities.
- Manage investigations, disciplinary and grievance processes.
- Manage customers’ expectations.
- Ensure administration and project report deadlines are met including accurate submission of weekly / monthly reports.
- Conducting regular performance reviews with service delivery consultants.
- Reporting as necessary against Service Design and Transition work and deliverables.


Requirements:

- Outstanding organisational, multi-tasking and planning skills.
- Excellent communication (written and verbal) with exceptional interpersonal skills.
- Must be flexible and be able to travel across sites if required.
- Takes a positive approach to situations and adopts a solution mind set.
- Excellent IT skills - MS office, Excel, Word and PowerPoint.
- Must have previous HR team leader experience.
- Experienced in client service delivery, always looking at improvements and efficiencies.

Human IT works together with Great Place To Work to make Sweden's best workplace.

Ansök nu

Frontendutvecklare i Malmö

Frontend-utvecklare
Läs mer Dec 16
Att jobba hos oss

På Human IT sätter vi våra anställda i fokus. Vi vill växa tillsammans och värdesätter engagemang och ambition. För oss är det därför viktigt att du får chansen att vara med och påverka vägen framåt. I utbyte erbjuder vi en chans till kompetens- och karriärsutveckling genom varierande och utmanande uppdrag, tillgång till utbildningar och vårt eget nätverk av kunniga konsulter. Hos oss arbetar allt från nyutexaminerade tekniker till specialister som tillsammans skapar en miljö med högt i tak och utrymme för personlig och teknisk utveckling.

Vår ledstjärna i rekryteringen är att anställa dem vi tror på och det skapar ett driv för oss att träffa våra konsulter genom olika aktiviteter på eller utanför kontoret, med socialt eller kompetensutvecklande fokus.

Passar jobbet dig?

Du tycker om att lära dig nytt och tycker att utveckling är riktigt roligt! Du får gärna ha en relevant utbildning men det är inte ett krav. Våra uppdrag innehåller ofta t.ex.
- JavaScript (Angular, React, Vue eller Node.js)
- Bootstrap/uibootstrap
- CSS3/SASS
- HTML5
- TypeScript
- REST/JSON

Tjänstedesign, konceptutveckling, interaktionsdesign, grafisk design, digitala tillgänglighetskrav, tillgänglighetskrav WCAG (erfarenhet från minst 2.0 är meriterande!), Java eller Ruby, No, serverprogrammering, molnlösningar och ibland även DevOps/Arkitektur så tidigare erfarenhet av något av detta behövs.

Just nu söker vi personer med ett par (4-5) års erfarenhet som minimum.

Är du social, utåt och tycker om att träffa nya människor? Tycker du dessutom om att lösa problem och ständigt utvecklas - då är jobbet helt rätt för dig.

Anställningsstart:

Vi intervjuar och anställer fortlöpande under annonseringstiden så tveka inte att skicka in din ansökan redan idag!

Ansök nu

Javautvecklare i Malmö

Mjukvaruutvecklare
Läs mer Sep 17
Att jobba hos oss

På Human IT sätter vi våra anställda i fokus. Vi vill växa tillsammans och värdesätter engagemang och ambition. För oss är det därför viktigt att du får chansen att vara med och påverka vägen framåt. I utbyte erbjuder vi en chans till kompetens- och karriärutveckling genom varierande och utmanande uppdrag, tillgång till utbildningar och vårt eget nätverk av kunniga konsulter. Hos oss arbetar allt från nyutexaminerade till specialister som tillsammans skapar en miljö med högt i tak och utrymme för personlig och teknisk utveckling.

Vår ledstjärna i rekryteringen är att anställa dem vi tror på och det skapar ett driv för oss att träffa våra konsulter genom olika aktiviteter på eller utanför kontoret, med socialt eller kompetensutvecklande fokus.

Passar jobbet dig?

Vi söker moderna Javautvecklare, gärna med bred repertoar. Du kan hålla dig långt bak i stacken men känner även att de mjuka frontend-delarna lockar. Vi välkomnar såväl utvecklare som kan och vill jobba brett som de som har djupare kunskap inom det som nämns nedan.

Vi söker just nu utvecklare som är duktiga på:
- Java
- ETL
- Spring boot (gärna säkerhet)
- Hibernate
- Rest/Json
-

Du får gärna kunna HMS, XML, SOAP, Git och Maven också. Vi söker personer med ett par års (4-5) erfarenhet som minimum.

Du triggas av att prova på nytt och utmana dina gränser. Hos oss kommer du jobba varierat hos olika sorters kunder både väl gäller bransch och storlek. Vi välkomnar gärna dig med gedigen erfarenhet som vill jobba som expertstöd i säljprocesser och ta lead i olika projekt, men det är inget krav.

Anställningsstart:

Vi intervjuar och anställer löpande, så tveka inte över att skicka in din ansökan idag!

Vi ser fram emot att få kontakt med dig!



Känns den här beskrivningen inte riktigt in på dig? Vi vill hemskt gärna få kontakt med dig ändå och välkomnar din spontanansökan (https://humanit.teamtailor.com/connect)!

Ansök nu