Malmö: Finnish speaking Customer Support Agent to our client in Malmö

Hitta ansökningsinfo om jobbet Finnish speaking Customer Support Agent to our client in Malmö i Malmö. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Malmö inom den kategorin.

Publicerad: 2021-12-10 // Varaktighet: Heltid

Are you fluent in Finnish? Have you worked with customer service before and are ready for new challenges in the field? Then we have something for you! Our international client is rapidly growing and needs a passionate Customer Support Agent to their team in Malmö, Sweden.

About the position

- Conduct booked online meetings with consumers
- Follow the customer throughout their query from start to finish
- Manage administrative tasks
- Continuous skill development and opportunities to influence the position
- Actively work to facilitate cooperation between customer service and the rest of the organization and external partners
- Act supporting for the sales organization with quotation preparation and store exhibitions
- Working hours will be full-time and vary between Monday-Friday 7am-6pm


The goal is to have a familiar and inspiring company culture where the employees feel proud of their workplace. We are looking for a person who is prepared to take responsibility and who is willing to develop together with the company on a long-term.

About you

- Have previous experience in customer service, preferably over the phone
- A good communicator and service-oriented in everything you do
- Want to build a long-term career in customer service
- Responsible and trustworthy
- Have a full high school diploma


You will mainly work towards the Finnish market but also other markets around the world, therefore you need to be fluent in English as well. It is also meritorious if you can speak Swedish.

Alla platsannonser →

Andra jobb i Malmö som Kundtjänstmedarbetare

Nedan visas andra jobb i Malmö som Kundtjänstmedarbetare.

Securitas söker en kundserviceadministratör

Läs mer Apr 12
Nu har du chansen att söka tjänsten som kundtjänstadministratör till Securitas! Är du en glädjespridare som brinner för att ge service utöver det vanliga och som besitter administrativa skills? Är du även riskmedveten som person och en lagspelare? Då kan det här vara en tjänst för dig!
OM SECURITAS
”I över 85 år har vi på Securitas sett till att människor känner sig trygga i sin vardag. Åren ger oss erfarenhet och kompetens som vi behöver när vi nu blickar framåt. För vi är övertygade om att den trygghet och säkerhet som vi står för kommer att vara viktigare än någonsin i framtiden. Numera har vi kollegor över hela världen. Det betyder att vi har samlat ännu mer kompetens och kunskap inom Securitas. Och som Sveriges största arbetsgivare i vår bransch kan vi erbjuda dig utvecklingsmöjligheter och variation som få andra företag kan. Du tar hand om människors säkerhet Securitas tar hand om dig.”
OM TJÄNSTEN
I rollen som kundtjänstadministratör innebär det ett tätt samarbete med kunder och säljare. Du kommer även samarbeta nära med dina kollegor i samma team, som arbetar både på plats och på andra kontor runt om i landet. Mer specifikt kommer du hantera registreringar/ ändringar av avtal och fakturor där du arbetar för att kvalitetssäkra/upptäcka eventuella fel och åtgärda dessa. Det tillkommer även kundkontakt/kundservice samt övriga kundtjänstadministrativa arbetsuppgifter. Securitas vill vara i framkant när det kommer till branschen och i denna roll som kundtjänstadministratör kommer du ha en stor påverkan på detta genom den dagliga kontakten med kunder, säljare och kollegor.För anställning inom Securitas Sverige AB krävs det att du blir godkänd av Länsstyrelsen för anställning i auktoriserat bevakningsföretag (företaget gör den ansökan). Vid utvärdering av sökande till tjänsten kommer även urvalstester att användas.
VEM ÄR DU?
För att lyckas i den här rollen ser vi att du är serviceinriktad som person och har erfarenhet eller ett intresse för administration. Du har ett öga för detaljer och en bra helhetssyn och trivs bra att arbeta både självständigt och i grupp. Vi ser även att du har ett ekonomiintresse och är strukturerad samt ansvarstagande i det dagliga arbetet där du tilltalas av en föränderlig miljö. Slutligen ser vi att du har en positiv inställning med skinn på näsan. Kunskaper kring användandet av Lime och Dynamics 365 och tidigare erfarenhet inom kundservice är meriterande. VI SÖKER DIG SOM:
Har en gymnasial utbildning
Obehindrat behärskar svenska och engelska i tal och skrift
Har en god dator- och systemvana
Har en hög säkerhetsmedvetenhet

PRAKTISK INFORMATION Arbetsgivare: WorkzUppdragsgivare: SecuritasStart: Enligt överenskommelse Omfattning: Heltidsanställning med sex månaders vikariatLön: Individuell lönesättning, kollektivavtal tillämpas Placering: Malmö Arbetstider: Måndag-fredag 08:00-16:30VI ERBJUDER DIG
Workz är specialister på kundservice. Som anställd hos oss får du en rejäl grundutbildning, därefter löpande träning och utbildning inom olika delar av kundservice som kommunikation, kundhantering och affärsmässighet. Efter genomförd utbildning blir du certifierad i kundservice. Vårt erbjudande till dig som anställd hos Workz inkluderar utöver kollektivavtalsenliga villkor en dedikerad operativ chefsom utbildar, utvecklar och finns tillgänglig för dig som konsult hos oss.
Ansökan: Sök tjänsten via vår hemsida, längst ner i annonsen. Vi genomför tester som första steg i rekryteringen. Testet skickas till din mail direkt efter ansökan och behöver slutföras, för att bli en aktuell kandidat.Kontakt: Vid frågor, kontakta vårt rekryteringsteam på rekrytering@workz.se

Ansök nu

Customer Relations Representative - Deltid

Läs mer Apr 3
Bygghemma är Sveriges största onlinebaserade aktör inom byggvaror, hem och trädgård. Genom vår onlinebutik, som kompletteras och understöds av flertalet fysiska visningsbutiker och ett omfattande service- och tjänsteutbud, såsom montering och installationer, erbjuder vi ett ledande sortiment från välkända externa och egna varumärken. Vi har kontor i Malmö och Oskarshamn.
Är du en person som brinner för kundservice? Är du kanske student eller letar du efter ett flexibelt och givande extrajobb? Då kan detta vara den perfekta möjligheten för dig!
Bygghemma är e-handeln som värdesätter att kunna erbjuda våra kunder en utmärkt köpupplevelse, från rätt bemötande till rätt produkt. Vi letar efter kundorienterade och serviceinriktade personer som vill bli en del av Customer Relations och hjälpa våra kunder genom eventuella ärenden som uppstår med deras beställningar.
Om tjänstenDin roll som Customer Relations Representative innebär direktkontakt med både kunder och leverantörer via telefon och mejl. Du kommer att hantera olika ärenden såsom frågor kring order, leverans, returer och reklamationer, och guida våra kunder genom eventuella situationer där det inte riktigt blev som tänkt.
Här är tempot högt och supportkulturen stark, och till din hjälp har du erfarna kollegor ochen tät dialog med din team manager. Genom att bli en del av vårt team kommer du att få en gedigen internutbildning i våra rutiner, bemötande och system för att kunna ge våra kunder den bästa möjliga servicen.
Om digVi söker dig som trivs i en snabb och dynamisk miljö och som brinner för att lösa problem och hjälpa andra. Tidigare erfarenhet av kundservice är meriterande, men inte ett krav - vi värdesätter framför allt din positiva inställning och vilja att lära dig. Att du uttrycker dig tydligt i tal och skrift, både på svenska och engelska, är en förutsättning för att du ska lyckas.
Om du är en person som delar våra värderingar om ansvar, enkelhet, utmaningar och samarbete, och om du är redo att ta dig an en spännande och utvecklande roll, så ser vi fram emot din ansökan!
Vi erbjuderSom en del av Customer Relations kommer du att vara en del av ett engagerat och stöttande arbetsklimat där vi värdesätter samarbete och utveckling. Du kommer att ha möjlighet att påverka kundresan och bidra till att skapa en ännu bättre kundupplevelse
Förutom ett stimulerande arbete erbjuder vi även möjligheten att vara en del av ett av Nordens ledande e-handelsföretag med kontor centralt beläget i Malmö. Hos oss finns det utrymme för utveckling, och vi värdesätter en trevlig arbetsmiljö där du som medarbetare trivs och mår bra. På Bygghemma ger vi dig även möjligheten att ta del av olika företagsaktiviteter som exempelvis teambuilding-aktiviteter och after works.
TjänstgöringsgradVi erbjuderen tjänst med flexibla arbetstider, med en tjänstgöringsgrad på 20-50%.
Under sommarmånaderna och vissa storhelger ökar behovet upp till 75-100%.
Låter detta som din typ av utmaning?Vi väntar på att höra ifrån dig, så skicka gärna din ansökan redan idag! Urval sker löpande.
Om företagetBygghemma är en del av BHG, en av de största onlineaktörerna inom konsumenthandel i Norden, med en nettointänkt på drygt 13 Mdkr 2022. Inom BHG ingår över 100 onlinedestinationer, innefattande till exempel: www.bygghemma.se, www.polarpumpen.se, www.trademax.se, www.nordicnest.se och www.svenssons.se - och över 70 showrooms.
Vårt huvudkontor ligger i Malmö och vi har verksamheter i de flesta europeiska länder. BHG är noterat på Nasdaq Stockholm, med tickern BHG. BHG:s e-handelsverksamheter - www.wearebhg.com - har över 2 000 anställda som varje dag arbetar för att skapa en optimal köpupplevelse genom ett oöverträffat produktutbud och smart teknologi, kombinerat med ledande produktexpertis och ett brett utbud av service och tjänster.

Ansök nu

Customer Relations Representative - Deltid

Läs mer Apr 12
Bygghemma är Sveriges största onlinebaserade aktör inom byggvaror, hem och trädgård. Genom vår onlinebutik, som kompletteras och understöds av flertalet fysiska visningsbutiker och ett omfattande service- och tjänsteutbud, såsom montering och installationer, erbjuder vi ett ledande sortiment från välkända externa och egna varumärken. Vi har kontor i Malmö och Oskarshamn.
Är du en person som brinner för kundservice? Är du kanske student eller letar du efter ett flexibelt och givande extrajobb? Då kan detta vara den perfekta möjligheten för dig!
Bygghemma är e-handeln som värdesätter att kunna erbjuda våra kunder en utmärkt köpupplevelse, från rätt bemötande till rätt produkt. Vi letar efter kundorienterade och serviceinriktade personer som vill bli en del av Customer Relations och hjälpa våra kunder genom eventuella ärenden som uppstår med deras beställningar.
Om tjänstenDin roll som Customer Relations Representative innebär direktkontakt med både kunder och leverantörer via telefon och mejl. Du kommer att hantera olika ärenden såsom frågor kring order, leverans, returer och reklamationer, och guida våra kunder genom eventuella situationer där det inte riktigt blev som tänkt.
Här är tempot högt och supportkulturen stark, och till din hjälp har du erfarna kollegor ochen tät dialog med din team manager. Genom att bli en del av vårt team kommer du att få en gedigen internutbildning i våra rutiner, bemötande och system för att kunna ge våra kunder den bästa möjliga servicen.
Om digVi söker dig som trivs i en snabb och dynamisk miljö och som brinner för att lösa problem och hjälpa andra. Tidigare erfarenhet av kundservice är meriterande, men inte ett krav - vi värdesätter framför allt din positiva inställning och vilja att lära dig. Att du uttrycker dig tydligt i tal och skrift, både på svenska och engelska, är en förutsättning för att du ska lyckas.
Om du är en person som delar våra värderingar om ansvar, enkelhet, utmaningar och samarbete, och om du är redo att ta dig an en spännande och utvecklande roll, så ser vi fram emot din ansökan!
Vi erbjuderSom en del av Customer Relations kommer du att vara en del av ett engagerat och stöttande arbetsklimat där vi värdesätter samarbete och utveckling. Du kommer att ha möjlighet att påverka kundresan och bidra till att skapa en ännu bättre kundupplevelse
Förutom ett stimulerande arbete erbjuder vi även möjligheten att vara en del av ett av Nordens ledande e-handelsföretag med kontor centralt beläget i Malmö. Hos oss finns det utrymme för utveckling, och vi värdesätter en trevlig arbetsmiljö där du som medarbetare trivs och mår bra. På Bygghemma ger vi dig även möjligheten att ta del av olika företagsaktiviteter som exempelvis teambuilding-aktiviteter och after works.
TjänstgöringsgradVi erbjuderen tjänst med flexibla arbetstider, med en tjänstgöringsgrad på 20-50%.
Under sommarmånaderna och vissa storhelger ökar behovet upp till 75-100%.
Låter detta som din typ av utmaning?Vi väntar på att höra ifrån dig, så skicka gärna din ansökan redan idag! Urval sker löpande.
Om företagetBygghemma är en del av BHG, en av de största onlineaktörerna inom konsumenthandel i Norden, med en nettointänkt på drygt 13 Mdkr 2022. Inom BHG ingår över 100 onlinedestinationer, innefattande till exempel: www.bygghemma.se, www.polarpumpen.se, www.trademax.se, www.nordicnest.se och www.svenssons.se - och över 70 showrooms.
Vårt huvudkontor ligger i Malmö och vi har verksamheter i de flesta europeiska länder. BHG är noterat på Nasdaq Stockholm, med tickern BHG. BHG:s e-handelsverksamheter - www.wearebhg.com - har över 2 000 anställda som varje dag arbetar för att skapa en optimal köpupplevelse genom ett oöverträffat produktutbud och smart teknologi, kombinerat med ledande produktexpertis och ett brett utbud av service och tjänster.

Ansök nu

Securitas söker en kundserviceadministratör

Läs mer Apr 8
Nu har du chansen att söka tjänsten som kundtjänstadministratör till Securitas! Är du en glädjespridare som brinner för att ge service utöver det vanliga och som besitter administrativa skills? Är du även riskmedveten som person och en lagspelare? Då kan det här vara en tjänst för dig!
OM SECURITAS
”I över 85 år har vi på Securitas sett till att människor känner sig trygga i sin vardag. Åren ger oss erfarenhet och kompetens som vi behöver när vi nu blickar framåt. För vi är övertygade om att den trygghet och säkerhet som vi står för kommer att vara viktigare än någonsin i framtiden. Numera har vi kollegor över hela världen. Det betyder att vi har samlat ännu mer kompetens och kunskap inom Securitas. Och som Sveriges största arbetsgivare i vår bransch kan vi erbjuda dig utvecklingsmöjligheter och variation som få andra företag kan. Du tar hand om människors säkerhet Securitas tar hand om dig.”
OM TJÄNSTEN
I rollen som kundtjänstadministratör innebär det ett tätt samarbete med kunder och säljare. Du kommer även samarbeta nära med dina kollegor i samma team, som arbetar både på plats och på andra kontor runt om i landet. Mer specifikt kommer du hantera registreringar/ ändringar av avtal och fakturor där du arbetar för att kvalitetssäkra/upptäcka eventuella fel och åtgärda dessa. Det tillkommer även kundkontakt/kundservice samt övriga kundtjänstadministrativa arbetsuppgifter. Securitas vill vara i framkant när det kommer till branschen och i denna roll som kundtjänstadministratör kommer du ha en stor påverkan på detta genom den dagliga kontakten med kunder, säljare och kollegor.För anställning inom Securitas Sverige AB krävs det att du blir godkänd av Länsstyrelsen för anställning i auktoriserat bevakningsföretag (företaget gör den ansökan). Vid utvärdering av sökande till tjänsten kommer även urvalstester att användas.
VEM ÄR DU?
För att lyckas i den här rollen ser vi att du är serviceinriktad som person och har erfarenhet eller ett intresse för administration. Du har ett öga för detaljer och en bra helhetssyn och trivs bra att arbeta både självständigt och i grupp. Vi ser även att du har ett ekonomiintresse och är strukturerad samt ansvarstagande i det dagliga arbetet där du tilltalas av en föränderlig miljö. Slutligen ser vi att du har en positiv inställning med skinn på näsan. Kunskaper kring användandet av Lime och Dynamics 365 och tidigare erfarenhet inom kundservice är meriterande. VI SÖKER DIG SOM:
Har en gymnasial utbildning
Obehindrat behärskar svenska och engelska i tal och skrift
Har en god dator- och systemvana
Har en hög säkerhetsmedvetenhet

PRAKTISK INFORMATION Arbetsgivare: WorkzUppdragsgivare: SecuritasStart: Enligt överenskommelse Omfattning: Heltidsanställning med sex månaders vikariatLön: Individuell lönesättning, kollektivavtal tillämpas Placering: Malmö Arbetstider: Måndag-fredag 08:00-16:30VI ERBJUDER DIG
Workz är specialister på kundservice. Som anställd hos oss får du en rejäl grundutbildning, därefter löpande träning och utbildning inom olika delar av kundservice som kommunikation, kundhantering och affärsmässighet. Efter genomförd utbildning blir du certifierad i kundservice. Vårt erbjudande till dig som anställd hos Workz inkluderar utöver kollektivavtalsenliga villkor en dedikerad operativ chefsom utbildar, utvecklar och finns tillgänglig för dig som konsult hos oss.
Ansökan: Sök tjänsten via vår hemsida, längst ner i annonsen. Vi genomför tester som första steg i rekryteringen. Testet skickas till din mail direkt efter ansökan och behöver slutföras, för att bli en aktuell kandidat.Kontakt: Vid frågor, kontakta vårt rekryteringsteam på rekrytering@workz.se

Ansök nu

Securitas söker en kundserviceadministratör

Läs mer Apr 2
Nu har du chansen att söka tjänsten som kundtjänstadministratör till Securitas! Är du en glädjespridare som brinner för att ge service utöver det vanliga och som besitter administrativa skills? Är du även riskmedveten som person och en lagspelare? Då kan det här vara en tjänst för dig!
OM SECURITAS
”I över 85 år har vi på Securitas sett till att människor känner sig trygga i sin vardag. Åren ger oss erfarenhet och kompetens som vi behöver när vi nu blickar framåt. För vi är övertygade om att den trygghet och säkerhet som vi står för kommer att vara viktigare än någonsin i framtiden. Numera har vi kollegor över hela världen. Det betyder att vi har samlat ännu mer kompetens och kunskap inom Securitas. Och som Sveriges största arbetsgivare i vår bransch kan vi erbjuda dig utvecklingsmöjligheter och variation som få andra företag kan. Du tar hand om människors säkerhet Securitas tar hand om dig.”
OM TJÄNSTEN
I rollen som kundtjänstadministratör innebär det ett tätt samarbete med kunder och säljare. Du kommer även samarbeta nära med dina kollegor i samma team, som arbetar både på plats och på andra kontor runt om i landet. Mer specifikt kommer du hantera registreringar/ ändringar av avtal och fakturor där du arbetar för att kvalitetssäkra/upptäcka eventuella fel och åtgärda dessa. Det tillkommer även kundkontakt/kundservice samt övriga kundtjänstadministrativa arbetsuppgifter. Securitas vill vara i framkant när det kommer till branschen och i denna roll som kundtjänstadministratör kommer du ha en stor påverkan på detta genom den dagliga kontakten med kunder, säljare och kollegor.För anställning inom Securitas Sverige AB krävs det att du blir godkänd av Länsstyrelsen för anställning i auktoriserat bevakningsföretag (företaget gör den ansökan). Vid utvärdering av sökande till tjänsten kommer även urvalstester att användas.
VEM ÄR DU?
För att lyckas i den här rollen ser vi att du är serviceinriktad som person och har erfarenhet eller ett intresse för administration. Du har ett öga för detaljer och en bra helhetssyn och trivs bra att arbeta både självständigt och i grupp. Vi ser även att du har ett ekonomiintresse och är strukturerad samt ansvarstagande i det dagliga arbetet där du tilltalas av en föränderlig miljö. Slutligen ser vi att du har en positiv inställning med skinn på näsan. Kunskaper kring användandet av Lime och Dynamics 365 och tidigare erfarenhet inom kundservice är meriterande. VI SÖKER DIG SOM:
Har en gymnasial utbildning
Obehindrat behärskar svenska och engelska i tal och skrift
Har en god dator- och systemvana
Har en hög säkerhetsmedvetenhet

PRAKTISK INFORMATION Arbetsgivare: WorkzUppdragsgivare: SecuritasStart: Enligt överenskommelse Omfattning: Heltidsanställning med sex månaders vikariatLön: Individuell lönesättning, kollektivavtal tillämpas Placering: Malmö Arbetstider: Måndag-fredag 08:00-16:30VI ERBJUDER DIG
Workz är specialister på kundservice. Som anställd hos oss får du en rejäl grundutbildning, därefter löpande träning och utbildning inom olika delar av kundservice som kommunikation, kundhantering och affärsmässighet. Efter genomförd utbildning blir du certifierad i kundservice. Vårt erbjudande till dig som anställd hos Workz inkluderar utöver kollektivavtalsenliga villkor en dedikerad operativ chefsom utbildar, utvecklar och finns tillgänglig för dig som konsult hos oss.
Ansökan: Sök tjänsten via vår hemsida, längst ner i annonsen. Vi genomför tester som första steg i rekryteringen. Testet skickas till din mail direkt efter ansökan och behöver slutföras, för att bli en aktuell kandidat.Kontakt: Vid frågor, kontakta vårt rekryteringsteam på rekrytering@workz.se

Ansök nu

Andra jobb i Malmö från Sprio AB

Nedan visas andra jobb i Malmö från Sprio AB .

German Speaking Customer Service Agent to leading Fintech Bank in Stockholm

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Maj 5
We are looking for fluent German and English speakers who want a role that is more than just your standard call centre. We are looking for individuals who want to delight the customer and give a positive service experience at a leading international fintech company. For this position it is possible to work remote but you have to be in Stockholm during your training period, approximately 2 weeks.

The role as a Customer Service Agent, you will work towards the German market in an innovative, well-known company. You are given the opportunity to think creatively and are encouraged to take on your tasks with a focus to give a great service experience. You will primarily work with email and chat - in German.

We believe that you have a passion for customer service, a positive outlook as well as a a confident and friendly approach. Do you want to learn and grow with an innovative fintech company as a Customer Service agent? If so, read on.

Essential Skills/Experience:

- Excellent written and verbal and skills
- Fluent in German & English
- Committed to the delivery of an exceptional level of customer service
- Natural ability to work independently within an established team
- Comfortable using IT systems on a daily basis, skilled using email & chat to communicate


We offer you:

- Opportunities for career development/progression
- Be a part of a team with a strong community
- A fully paid education at the beginning of your employment
- Salary and benefits according to collective agreement
- A great flexibility in your role


Working hours:

This role is full-time and you will work various hours located within the Customer Service's opening hours: Monday-Friday. The office is located in central Stockholm.

This is a fantastic opportunity to join an established organisation where you will have the support to grow and develop within a professional working environment. If you are interested in being considered for the role please apply now!

Ansök nu

Bluestep Bank söker bolånespecialister i Malmö!

Privatekonomisk rådgivare
Läs mer Aug 25
Har du tidigare arbetat med försäljning och/eller med rådgivning över telefon inom bank- och finansbranschen? Sprio söker nu sociala och målmedvetna bolånespecialister på heltid till Bluestep Bank. Bli en del av ett bolag i tillväxt där du har stora möjligheter att själv påverka din utveckling!

I rollen som bolånespecialist kommer du att vägleda och handlägga kunders förfrågningar om bolån. Kundnöjdhet står alltid i fokus och du skapar individanpassade lösningar utifrån varje kunds förutsättningar. Du ingår i ett tight team med ett nära ledarskap, stark laganda och motiverade kollegor som alla drivs av att hjälpa och förändra människors situation till det bättre.

Dina arbetsuppgifter kommer bland annat bestå av att;

- Hantering av låneansökningar, fatta kreditbeslut, beviljande av låneansökningar och skriva lånelöfte
- Ansvara för administration och uppföljning av befintliga kunder


Du ska ha erfarenhet av bolåneprodukten och gärna ha relevant licens inom området så som exempelvis SwedSec. Ytterligare krav för tjänsten är att du tidigare har arbetat med försäljning eller rådgivning över telefon, samt är flytande i tal och skrift på svenska och engelska. Det är också meriterande om du har eftergymnasial utbildning från mäklar-, ekonomi- eller bankbranschen.

Kort om Bluestep bank

Bluestep Bank är specialister på bolån och ett komplement till de traditionella bankerna. De är en modern nischbank som fokuserar på kundens framtida betalningsförmåga och de tror på finansiell inkludering av fler oavsett anställningsform. Deras mission är att erbjuda människor som av olika anledningar inte kan få lån hos sin traditionella bank ekonomisk trygghet. Deras grundvärderingar är Professionell, Respekt, Driv och Annorlunda. Bluestep Bank arbetar för att deras medarbetare ska känna för deras uppdrag och att deras värderingar ska genomsyra företagets agerande i vardagen.

Bluestep Bank startades i Sverige 2005 och har sedan dess hjälpt tiotusentals människor att komma in på bostadsmarknaden. Numera finns de även i Norge och Finland. Bluestep Bank ägs sedan 2017 av EQT, som har hjälpt dem att ta steget vidare in i en alltmer digitaliserad bransch och satt en tydlig agenda för framåtanda och tillväxt. De är över 300 anställda fördelat mellan huvudkontoret i Stockholm, Oslo, Helsingfors och Helsingborg.

Företagskulturen är starkt präglad av entreprenörskap och teamkänsla i kombination med att de är väletablerade och har en trygghet som kommer med ett större bolag. Bluestep Bank har medarbetare med mycket varierande ursprung och bakgrund och de är övertygande om att det gör dem bättre på att förstå och möta deras kunders behov!

Inkom gärna med din ansökan redan idag, vi tillsätter löpande!

Ansök nu

Vi söker medarbetare till butik i Malmö - på deltid!

Butikssäljare, fackhandel
Läs mer Aug 13
Har du en annan huvudsaklig sysselsättning och söker ett deltidsjobb? Har du en härlig energi och älskar att jobba med service och människor? Har du tidigare erfarenheter av butiksarbete? Då har vi jobbet för dig! Sprio söker dig som är driven och lösningsorienterad som vill arbeta med försäljning i butik på deltid i Malmö!

För att trivas i rollen bör du ha ett intresse för inredning samt ett öga för detaljer. I rollen som butiksmedarbetare kommer du fokusera på kundmöten, hantering av kassan samt att hålla ordning i butiken. Tjänsten inleds med en fullt betald utbildning och introduktion. Du kommer att arbeta i snitt två till tre dagar i veckan och arbetstiderna kommer i regel att förläggas på kvällar och helger.



Vi söker dig som:

- Har erfarenhet av att arbeta inom detaljhandeln - minst ett år i närtid
- Har en fullständig gymnasieexamen med innehavande slutbetyg
- Har en annan huvudsaklig sysselsättning
- Är en driven och ansvarsfull person med stor social kompetens
- Är flytande i svenska och engelska i tal och skrift

Ansök nu

Vi söker driven butiksmedarbetare på deltid - i Malmö!

Butikssäljare, fackhandel
Läs mer Aug 13
Studerar du på universitet eller högskola och vill arbeta extra under studietiden? Är du en positiv person med härlig energi? Är du lösningsorienterad och kommunikativ? Se hit! Då har vi det perfekta jobbet för dig! Sprio söker dig som älskar att träffa kunder och vill arbeta med försäljning i butik på deltid till vår kund i Malmö!

För att trivas i rollen bör du ha ett intresse för inredning samt ett öga för detaljer. Som butiksmedarbetare kommer du fokusera på kundmöte, hantering av kassan samt att hålla ordning i butiken. Tjänsten avser ett långsiktigt uppdrag och inleds med en fullt betald utbildning och introduktion.

Vi söker dig som:

- Har erfarenhet av att arbeta inom detaljhandeln minst 1 år i närtid
- Har en fullständig gymnasieexamen med innehavande slutbetyg
- Har en annan huvudsaklig sysselsättning
- Är en driven person med stor social kompetens
- Trivs med att arbeta både självständigt och i grupp
- Är flytande i svenska och engelska i tal och skrift


Du kommer att arbeta i snitt två till tre dagar i veckan. Arbetstiderna kommer i regel förläggas på kvällar och helger. Företaget är flexibelt när det kommer till schemaläggning i samband med tentor eller andra obligatoriska studierelaterade aktiviteter, dock krävs det att du kan vara flexibel tillbaka och att du kan arbeta extra mycket vid högtider och röda dagar.

Ansök nu