Malmö: IT-administratör till Malmös trevligaste arbetsplats

Hitta ansökningsinfo om jobbet IT-administratör till Malmös trevligaste arbetsplats i Malmö. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Malmö inom den kategorin.

Publicerad: 2021-12-15 // Varaktighet: Heltid

Vill du arbeta i ett härligt gäng där intresset hos många av dina kollegor är just IT? Där du ingår i ett team som koordinerar ärenden, arbetar med garantier och försäkringshantering samt enklare felsökning? Boom! Världens chans är här!

Vad kommer dina arbetsuppgifter vara?

Servicedesken löser ständigt IT-relaterade problem, men din roll är mer av administrativ karaktär. Ditt team ansvarar bland annat för garantirelaterade ärenden från olika kunder. Ni arbetar som ett lag och ska tillsammans ge era företagskunder bästa möjliga service. Du har dagligen kontakt med både interna och externa kontaktytor. I många fall tar du emot felanmälningen från kunden, identifierar vem som äger frågan och skickar sedan vidare till rätt person inom organisationen. Sedan är det du som "äger" ärendet och ser till så att kunden blir uppdaterad om status. Det gäller att vara duktig på att ha koll på organisationens/kundens avtal och kommunikationsvägar. Det är viktigt att du förstår vikten av en bra kundupplevelse, att du vill ge bra service och att du har en hög administrativ förmåga. Om du är IT intresserad och har bra baskunskaper så kommer det att underlätta i ditt dagliga arbete.

Vad har du gjort tidigare?

Du kan tex ha arbetat administrativt eller i en kundtjänst, varit den IT intresserade butikssäljaren eller varit den andra sökt hjälp av när de haft administrativa eller IT relaterade utmaningar. Du talar och skriver svenska flytande. Som person är du kommunikativ, serviceinriktad och tycker om att lösa ärenden. Det något slitna uttrycket "spindeln i nätet" är relevant här och du är en person som trivs med att vara den som har koll på läget. Din datorvana är mycket hög och du trivs i en miljö som är tempoväxlande.

Som IT-administratör kommer du arbeta i ett riktigt trevligt team. Ni är klipporna som har koll på det mesta. Ni koordinerar ärenden, hjälper kunden och har stenkoll på läget!

Alla platsannonser →

Andra jobb i Malmö som Backofficepersonal

Nedan visas andra jobb i Malmö som Backofficepersonal.

Uthyrare med projektinriktning!

Läs mer Jun 17
Om oss
Vi ser om ditt hus! Bredablickgruppens ambition är att vara en heltäckande partner inom fastighetsbranschen. Vi består av bland annat de tre bolagen: Bredablick Förvaltning, Bredablick Facility Services och Sustend. Denna roll är för Bredablick Förvaltning och mer specifikt avdelningen Backoffice.

Med en stark tillväxtorienterad kultur är vi ett bolag som växer kraftigt år för år med en arbetsmiljö som präglas av entreprenörsanda och driv. Vi erbjuder en resa fylld med spännande möten, lärorika uppgifter och där stor möjlighet ges att bidra till företagets utveckling. Läs gärna mer om oss och vår historia här (https://bredablickgruppen.se/om-oss/)


Om tjänsten
Just nu söker vi en uthyrare med fokus på villkorsändringar! Som uthyrare i denna roll kommer du till största del ansvara för projekt gällande massuppsägningar och villkorsändringar. I rollen kommer du också att med dina kunskaper och erfarenheter få möjlighet att vara med och ytterligare utveckla och förfina våra interna processer. Vi strävar efter att alltid överträffa våra kunders förväntningar.

I denna roll kommer du också att arbeta med uthyrning av hyresobjekt såsom garage, förråd och parkeringsplatser. Tjänsten innefattar en del administration samt kundservice. Du kommer att jobba självständigt såväl som i nära samarbete med dina kollegor på avdelningen. I arbetet utgår vi från kontoret vilket innebär att all uthyrning sker via mail eller telefon.

Arbetsuppgifterna som ingår i tjänsten är:
- Ansvar för att driva projekt för våra kunder avseende massuppsägningar och villkorsändringar av existerande avtal.
- Administrera och hantera löpande uthyrning av våra objekt
- Gransknings och signering av nya hyreskontrakt


Vi erbjuder

- En spännande roll i ett expansivt bolag där du får möjligheten att självständigt driva ditt arbete
- Möjligheten att forma din roll och uppbyggnaden av tjänsteutförandet av massändringar och villkorsändringar.
- Möjligheten att på sikt driva och vara med i övertagsprocesser av ny kunder




Vi söker dig som
- Har arbetat med villkorsändringar/massuppsägningar av hyresavtal tidigare
- Har arbetat med löpande administration kring uthyrning av parkeringar, garage och förråd
- Erfarenhet av hyresförhandlingar kring lägenheter är meriterande
- God datorvana (Erfarenhet av Vitec ses som meriterande)
- Har mycket goda kunskaper i svenska, i såväl tal som i skrift. I övrigt är du en duktig kommunikatör som verkar för att stärka samarbetet mellan våra avdelningar


Som person är du

- Noggrann. Du är uppmärksam på detaljer i arbetet och strävar efter att leverera trygghet och kvalitet gentemot våra kunder.
- Strukturerad. Du planerar, organiserar och prioriterar arbetet på ett effektivt sätt. Sätter självständigt upp och håller tidsramar. Bygger strukturer som även andra kan arbeta ifrån.
- Serviceinriktad. Du är duktig på att fånga upp kunders behov och intressen, du kommunicerar på ett effektivt sätt och sätter alltid kvalitet i första hand.
- Ansvarstagande. Du tar ansvar för och driver dina arbetsuppgifter och ansvarsområden framåt.
- Självgående. Kan självständigt välja arbetsmetod samt fatta nödvändiga beslut för att driva sitt arbete framåt. Tar ansvar för att uppgiften drivs mot målets riktning och levereras i tid. Du är en doer!




Övrig information
- Placering: Malmö
- Omfattning: Heltid, tillsvidare med 6 mån provanställning
- Start: Enligt överenskommelse, önskvärt så snart som möjligt




Låter det intressant? Vi ser fram emot din ansökan! Du skickar in genom att klicka på "Ansök tjänst" här nedan. Du skickar in CV och besvarar ett antal urvalsfrågor. Vi tar för denna process inte emot personligt brev. Vidare i processen följer ett test, telefonavstämning och två intervjuer.

Ansök nu

Logistics Claims Agent

Läs mer Jun 9
Bygghemma.se är Sveriges största onlineaktör inom byggvaror, hem och trädgård. Genom vår onlinebutik, som kompletteras och understöds av flertalet fysiska visningsbutiker och ett omfattande service- och tjänsteutbud, såsom montering och installationer, erbjuder vi ett ledande sortiment från välkända externa och egna varumärken. Vi har kontor i Malmö, Kalmar och Oskarshamn.

Tycker du att e-handel verkar spännande, gillar du ansvar, är driven och tycker om att lösa problem? Då är du kanske personen vi söker!

Till vår logistikavdelning söker vi nu ytterligare en Logistics Claims Agent.

Om tjänsten
Som Logistics Claims Agent hanterar du reklamationer kopplat till transporter, såsom försvunnet- eller skadat gods.

Ditt ansvarsområde omfattar att undersöka & utvärdera reklamationer, lokalisera orsaker och förhandla med motparter samtidigt som du arbetar proaktivt med våra transportörer & leverantörer för att förhindra uppkomsten av nya reklamationer.

Du kommer kommunicera via telefon & mejl med kunder, kollegor, motparter och olika experter inom området transportskador. I ditt dagliga arbete kommer du främst att arbeta i Officepaketet såsom Outlook, Word & Excel.

Om dig
Vi söker dig som kommunikativ, noggrann och ihärdig. Vi tror att du är intresserad av e-handel och uppskattar att arbeta i högt tempo.

För att lyckas i tjänsten ser vi också att du har ett sinne för ordning och reda, uttrycker dig professionellt i tal och skrift och har en sann ”aldrig ge upp”-anda.

Vi erbjuder
Vi erbjuder ett omväxlande och utmanande arbete i ett spännande och snabbt växande e-handelsföretag med goda möjligheter till utveckling. Tjänsten är placerad vid vårt kontor i centrala Malmö, bara några minuter från Malmö C.

Låter detta som din typ av utmaning?
Vi väntar på att höra ifrån dig, så skicka gärna din ansökan redan idag! Urval sker löpande.

Om företaget
Bygghemma.se är en del av BHG, den största onlineaktören inom konsumenthandel i Norden, med en nettointänkt på över 12,5 Mdkr 2021.

Inom BHG ingår över 100 onlinedestinationer, innefattande till exempel: (http://www.bygghemma.se/), (http://www.nordicnest.se/), (http://www.svenssons.se/), (http://www.golvpoolen.se/) och (http://www.trademax.se/) - och över 70 showrooms. Vårt huvudkontor ligger i Malmö och vi har verksamheter i de flesta europeiska länder. BHG är noterat på Nasdaq Stockholm, med tickern BHG.

BHG:s e-handelsverksamheter - (http://www.wearebhg.com/) - har över 2 000 anställda som varje dag arbetar för att skapa en optimal köpupplevelse genom kombinationen av ett oöverträffat produktutbud och smart teknologi, kombinerat med ledande produktexpertis och ett brett utbud av service- och tjänster.

Ansök nu

Kundservicemedarbetare till vårt Servicecenter i Malmö

Läs mer Jun 1
Victoriahem utvecklar attraktiva bostadsområden i landets tillväxtregioner. Många av våra hus byggdes under miljonprogrammet, och genom att investera i och utveckla hela stadsdelar skapar vi riktigt bra platser att bo på. Vi tar hand om drygt 39 000 familjers hem i 31 kommuner, från Uppsala i norr till Trelleborg i söder och vi fortsätter växa.

Som medarbetare i vår kundservice kommer du att vara en nyckelperson i kommunikationen med våra hyresgäster där du på ett kundorienterad sätt hanterar felanmälningar och inkommande ärenden via telefon och mail. Du kommer arbeta deltid och arbetstiderna är förlagda under 08:00-13:00 på vardagar.

Huvudsakliga arbetsuppgifter

- Ta emot, boka in och följa upp ärenden via telefon och mail

- Hantera alla typer av kundrelaterade ärenden i den dagliga verksamheten

- Verka för att hyresgäster använder och utnyttjar möjligheter och erbjudanden på Mina Sidor

- Vara en god ambassadör för företaget och ge ett gott intryck till såväl hyresgäster, kollegor och övriga externa aktörer

Du ingår i ett engagerat kundserviceteam som servar hela vår geografiskt spridda förvaltningsorganisation. Du kommer att ha daglig kontakt med såväl hyresgäster som dina kollegor över hela organisationen. Arbetet innebär att lyssna på, och skapa mervärden för våra hyresgäster och se till att förväntningar infrias och gärna överträffas på ett kundorienterat och affärsmässigt sätt.

Din bakgrund

- Vi ser gärna arbetslivserfarenhet från olika serviceinriktade yrken.

- Goda IT-kunskaper och datorvana.

- Kommunicerar obehindrat i svenska och engelska, såväl i tal som skrift.

För att trivas i rollen som kundservicemedarbetare hos oss på Victoriahem så behöver du vara en strukturerad lagspelare. Du tar ansvar för de uppgifter och ärenden som du blir tilldelad och brinner för att ge den absolut bästa servicen till våra hyresgäster.

Övrig information

- Startdatum: Enligt ök

- Omfattning: Deltid ca 60%

- Placering: Malmö

- Bakgrundskontroll på slutkandidat är en del av rekryteringsprocessen

Ansökan

Vi kommer löpande att läsa ansökningarna, så sök gärna så snart som möjligt. Du söker via vår Karriärsida. Har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta Gruppchef Carina Wetterqvist på carina.wetterqvist@victoriahem.se

Välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Uthyrare till Bredablick Förvaltning!

Läs mer Jun 7
Om oss
Vi ser om ditt hus! Bredablickgruppens ambition är att vara en heltäckande partner inom fastighetsbranschen. Vi består av bland annat de tre bolagen: Bredablick Förvaltning, Bredablick Facility Services och Sustend. Denna roll är för Bredablick Förvaltning och mer specifikt avdelningen Backoffice.

Med en stark tillväxtorienterad kultur är vi ett bolag som växer kraftigt år för år med en arbetsmiljö som präglas av entreprenörsanda och driv. Vi erbjuder en resa fylld med spännande möten, lärorika uppgifter och där stor möjlighet ges att bidra till företagets utveckling. Läs gärna mer om oss och vår historia här (https://bredablickgruppen.se/om-oss/)


Om tjänsten
Just nu söker vi en uthyrare med fokus på villkorsändringar! Som uthyrare i denna roll kommer du till största del ansvara för projekt gällande massuppsägningar och villkorsändringar. I rollen kommer du också att med dina kunskaper och erfarenheter få möjlighet att vara med och ytterligare utveckla och förfina våra interna processer. Vi strävar efter att alltid överträffa våra kunders förväntningar.

I denna roll kommer du också att arbeta med uthyrning av hyresobjekt såsom garage, förråd och parkeringsplatser. Tjänsten innefattar en del administration samt kundservice. Du kommer att jobba självständigt såväl som i nära samarbete med dina kollegor på avdelningen. I arbetet utgår vi från kontoret vilket innebär att all uthyrning sker via mail eller telefon.

Arbetsuppgifterna som ingår i tjänsten är:
- Ansvar för att driva projekt för våra kunder avseende massuppsägningar och villkorsändringar av existerande avtal.
- Administrera och hantera löpande uthyrning av våra objekt
- Gransknings och signering av nya hyreskontrakt


Vi erbjuder

- En spännande roll i ett expansivt bolag där du får möjligheten att självständigt driva ditt arbete
- Möjligheten att forma din roll och uppbyggnaden av tjänsteutförandet av massändringar och villkorsändringar.
- Möjligheten att på sikt driva och vara med i övertagsprocesser av ny kunder




Vi söker dig som
- Har arbetat med villkorsändringar/massuppsägningar av hyresavtal tidigare
- Har arbetat med löpande administration kring uthyrning av parkeringar, garage och förråd
- Erfarenhet av hyresförhandlingar kring lägenheter är meriterande
- God datorvana (Erfarenhet av Vitec ses som meriterande)
- Har mycket goda kunskaper i svenska, i såväl tal som i skrift. I övrigt är du en duktig kommunikatör som verkar för att stärka samarbetet mellan våra avdelningar


Som person är du

- Noggrann. Du är uppmärksam på detaljer i arbetet och strävar efter att leverera trygghet och kvalitet gentemot våra kunder.
- Strukturerad. Du planerar, organiserar och prioriterar arbetet på ett effektivt sätt. Sätter självständigt upp och håller tidsramar. Bygger strukturer som även andra kan arbeta ifrån.
- Serviceinriktad. Du är duktig på att fånga upp kunders behov och intressen, du kommunicerar på ett effektivt sätt och sätter alltid kvalitet i första hand.
- Ansvarstagande. Du tar ansvar för och driver dina arbetsuppgifter och ansvarsområden framåt.
- Självgående. Kan självständigt välja arbetsmetod samt fatta nödvändiga beslut för att driva sitt arbete framåt. Tar ansvar för att uppgiften drivs mot målets riktning och levereras i tid. Du är en doer!




Övrig information
- Placering: Malmö
- Omfattning: Heltid, tillsvidare med 6 mån provanställning
- Start: Enligt överenskommelse, önskvärt så snart som möjligt




Låter det intressant? Vi ser fram emot din ansökan! Du skickar in genom att klicka på "Ansök tjänst" här nedan. Du skickar in CV och besvarar ett antal urvalsfrågor. Vi tar för denna process inte emot personligt brev. Vidare i processen följer ett test, telefonavstämning och två intervjuer.

Ansök nu

Uthyrare till Bredablick Förvaltning!

Läs mer Maj 30
Om oss
Vi ser om ditt hus! Bredablickgruppens ambition är att vara en heltäckande partner inom fastighetsbranschen. Vi består av bland annat de tre bolagen: Bredablick Förvaltning, Bredablick Facility Services och Sustend. Denna roll är för Bredablick Förvaltning och mer specifikt avdelningen Backoffice.

Med en stark tillväxtorienterad kultur är vi ett bolag som växer kraftigt år för år med en arbetsmiljö som präglas av entreprenörsanda och driv. Vi erbjuder en resa fylld med spännande möten, lärorika uppgifter och där stor möjlighet ges att bidra till företagets utveckling. Läs gärna mer om oss och vår historia här (https://bredablickgruppen.se/om-oss/)


Om tjänsten
Just nu söker vi en uthyrare med fokus på villkorsändringar! Som uthyrare i denna roll kommer du till största del ansvara för projekt gällande massuppsägningar och villkorsändringar. I rollen kommer du också att med dina kunskaper och erfarenheter få möjlighet att vara med och ytterligare utveckla och förfina våra interna processer. Vi strävar efter att alltid överträffa våra kunders förväntningar.

I denna roll kommer du också att arbeta med uthyrning av hyresobjekt såsom garage, förråd och parkeringsplatser. Tjänsten innefattar en del administration samt kundservice. Du kommer att jobba självständigt såväl som i nära samarbete med dina kollegor på avdelningen. I arbetet utgår vi från kontoret vilket innebär att all uthyrning sker via mail eller telefon.

Arbetsuppgifterna som ingår i tjänsten är:
- Ansvar för att driva projekt för våra kunder avseende massuppsägningar och villkorsändringar av existerande avtal.
- Administrera och hantera löpande uthyrning av våra objekt
- Gransknings och signering av nya hyreskontrakt


Vi erbjuder

- En spännande roll i ett expansivt bolag där du får möjligheten att självständigt driva ditt arbete
- Möjligheten att forma din roll och uppbyggnaden av tjänsteutförandet av massändringar och villkorsändringar.
- Möjligheten att på sikt driva och vara med i övertagsprocesser av ny kunder




Vi söker dig som
- Har arbetat med villkorsändringar/massuppsägningar av hyresavtal tidigare
- Har arbetat med löpande administration kring uthyrning av parkeringar, garage och förråd
- Erfarenhet av hyresförhandlingar kring lägenheter är meriterande
- God datorvana (Erfarenhet av Vitec ses som meriterande)
- Har mycket goda kunskaper i svenska, i såväl tal som i skrift. I övrigt är du en duktig kommunikatör som verkar för att stärka samarbetet mellan våra avdelningar


Som person är du

- Noggrann. Du är uppmärksam på detaljer i arbetet och strävar efter att leverera trygghet och kvalitet gentemot våra kunder.
- Strukturerad. Du planerar, organiserar och prioriterar arbetet på ett effektivt sätt. Sätter självständigt upp och håller tidsramar. Bygger strukturer som även andra kan arbeta ifrån.
- Serviceinriktad. Du är duktig på att fånga upp kunders behov och intressen, du kommunicerar på ett effektivt sätt och sätter alltid kvalitet i första hand.
- Ansvarstagande. Du tar ansvar för och driver dina arbetsuppgifter och ansvarsområden framåt.
- Självgående. Kan självständigt välja arbetsmetod samt fatta nödvändiga beslut för att driva sitt arbete framåt. Tar ansvar för att uppgiften drivs mot målets riktning och levereras i tid. Du är en doer!




Övrig information
- Placering: Malmö
- Omfattning: Heltid, tillsvidare med 6 mån provanställning
- Start: Enligt överenskommelse, önskvärt så snart som möjligt




Låter det intressant? Vi ser fram emot din ansökan! Du skickar in genom att klicka på "Ansök tjänst" här nedan. Du skickar in CV och besvarar ett antal urvalsfrågor. Vi tar för denna process inte emot personligt brev. Vidare i processen följer ett test, telefonavstämning och två intervjuer.

Ansök nu

Andra jobb i Malmö från Gigstep AB

Nedan visas andra jobb i Malmö från Gigstep AB .

Ekonomiassistent till bolag i centrala Malmö!

Ekonomiassistent
Läs mer Jun 10
Brinner du för ekonomi och är siffror din grej? Då är det dig vi söker!

Du som söker har lite erfarenhet av ekonomiarbetet sen tidigare, kanske är du nyexaminerad och jobbat extra med ekonomi under din studietid? Du har stor koll på ekonomiflödet och dess olika delar och är så gott som självgående inom kund/leverantörsreskontra.

Du är väl bekant med fakturering, budgetering och vi ser gärna att du har stenkoll på de flesta ekonomiska termer.

Exempel på arbetsuppgifter:

- Ta emot scannade fakturor i fakturahanteringssystem
- Löpande leverantörsreskontrauppgifter
- Kontering av fakturor
- Uppföljning av fakturor som är i attestflödet
- Betalning av leverantörsfakturor


Det är meriterande om du tidigare har jobbat i Rillion och Palette, men det är inget krav.

Som person har du ett starkt driv och en förmåga att själv planera ditt arbete, du är ansvarstagande och prestigelös. Utöver det är du noggrann, strukturerad och viktigast av allt har du en god analytisk förmåga.

Det här är ett konsultuppdrag på 6 månader med ambitionen att bli överanställd hos kunden.

Ansök nu

Ekonomiassistent till bolag i centrala Malmö!

Ekonomiassistent
Läs mer Jun 15
Brinner du för ekonomi och är siffror din grej? Då är det dig vi söker!

Du som söker har lite erfarenhet av ekonomiarbetet sen tidigare, kanske är du nyexaminerad och jobbat extra med ekonomi under din studietid? Du har stor koll på ekonomiflödet och dess olika delar och är så gott som självgående inom kund/leverantörsreskontra.

Du är väl bekant med fakturering, budgetering och vi ser gärna att du har stenkoll på de flesta ekonomiska termer.

Exempel på arbetsuppgifter:

- Ta emot scannade fakturor i fakturahanteringssystem
- Löpande leverantörsreskontrauppgifter
- Kontering av fakturor
- Uppföljning av fakturor som är i attestflödet
- Betalning av leverantörsfakturor


Det är meriterande om du tidigare har jobbat i Rillion och Palette, men det är inget krav.

Som person har du ett starkt driv och en förmåga att själv planera ditt arbete, du är ansvarstagande och prestigelös. Utöver det är du noggrann, strukturerad och viktigast av allt har du en god analytisk förmåga.

Det här är ett konsultuppdrag på 6 månader med ambitionen att bli överanställd hos kunden.

Ansök nu

IT Infrastructure Engineer till bolag i Malmö

Nätverkstekniker
Läs mer Jun 9
Är du driven med ett brinnande intresse för IT och utveckla verksamhetens IT infrastruktur? Tycker du om flexibla arbetstider och att delta i beslutsfattningar? Då har vi jobbet för dig!

Arbetsuppgifter

Vi söker nu dig som har bred kunskap och vill utvecklas inom IT samt arbeta med företagets interna infrastruktur i rollen som IT Infrastructure Engineer. Tillsammans med ett grymt team kommer ni utveckla och bevara företagets mjukvara och hårdvara. Dina arbetsuppgifter kommer att vara utmanande och varierade där du bland annat kommer att arbeta med:

- Second/Third Line support
- Microsoft SCCM
- Virtualisering av server i VMware
- Administration i Microsoft 365, Active Directory, Network
- Underhållning av hårdvaruservrar


Andra kvalifikationer som efterfrågas innefattar kompetens inom:

- Server (Windows server OS, Active Directory, virtualisering, säkerhetskopiering/återställning)
- Nätverk (Baskunskap kring brandväggar, switchar, WIFI, VPN, VLAN)
- Molntjänster såsom Microsoft 365 och Azure


Har du även kompetens inom Linux, Docker/Kubernetes och lagring? Toppen - det är meriterande!

Om dig

Du har ett driv att ständigt utvecklas och en vilja av att lära nytt. Samtidigt är du en flexibel lagspelare som trivs att arbeta både individuellt och i team för att bidra till personlig och organisatorisk förbättring. Ett strukturerat arbetssätt är något som du älskar och du trivs med att samarbeta med andra. För att lyckas i rollen är du flytande i svenska och engelska och kan kommunicera på ett pedagogiskt sätt med dina nationella och internationella kollegor.

Kanske jobbar du i dagsläget i Second Line och vill levla upp till Third Line, eller är du bara redo för nästa karriärsmöjlighet? Hör av dig till oss!

Ansök nu

Receptionist till företag i centrala Malmö!

Frontofficepersonal
Läs mer Maj 25
Vi söker nu en lyhörd, serviceminded och flexibel person till en av våra kunder. Här kommer du få jobba i en modern arbetsmiljö och med trevliga kollegor i centrala Malmö.

Vi tror att du som söker är en koordinerande person som trivs i en rörlig miljö och alltid sätter kunden i störst fokus. Dessutom är du strukturerad, har förmågan att hantera flera olika arbetsuppgifter parallellt och vet vad som ska prioriteras. Du är prestigelös och tar gärna egna initiativ. Att ta kontakt med människor är inga problem för dig då du har servicekänslan i ryggraden. Du är noggrann, ser detaljer och uppmärksammar kollegor och kunder i din omgivning.

Flytande i svenska och engelska är ett krav då du kommer hantera telefon och mail på båda språken.

Det är meriterande om du har jobbat i en liknande tjänst tidigare eller om du har utbildning inom området service management.

Det här uppdraget är på 50%, därför är det perfekt för dig som tillexempel studerar eller jobbar deltid.

Vi ser fram emot din ansökan!

Ansök nu

Sommarjobb för dig med intresse för fastighetsteknik!

Fastighetsingenjör
Läs mer Maj 23
Västra Skåne är din arbetsplats. Du åker ut tillsammans med en senior medarbetare och hjälper honom/henne med det administrativa. Det kan vara allt från att mäta till att föra anteckningar. Tidsschemat är tajt och det är viktigt att ni är på rätt plats vid rätt tidpunkt.

Som läget ser ut nu kommer du arbeta heltid tisdag till fredag, men det kan komma att bli mer. Start är omgående och till årsskiftet. Arbetstiderna varierar något, men räkna med relativt tidiga morgnar och att ni ibland får stanna kvar i fastigheten för att bli klara med ert uppdrag.

Vi tror att du har intresse i byggtekniska projekt, akustik och/eller fastigheter. Kanske har du tagit en paus från någon ingenjörsutbildning eller liknande. Vi är öppna för förslag, men det är viktigt att du är noggrann, kommunikativ och pålitlig.

Troligtvis underlättar det om du har körkort, men det är inget krav. Orterna ni besöker är små, men som tur är finns Pågatågen. Den seniora medarbetaren som du assisterar har firmabil och kan hämta upp dig vid tågstationen.

Ansök nu

Kundtjänstmedarbetare se hit!

Backofficepersonal
Läs mer Maj 18
Är du en noggrann och serviceminded kundtjänstmedarbetare som också har ett lite kittlande intresse för IT? Perfekt!

Vi söker kundtjänstmedarbetare till ett IT-företag men där du kommer att jobba med kundtjänst. Du kommer dagligen att ha kontakt med kunder som ringer eller mejlar in med sina frågor, felanmälningar, ärenden, eller beställningar.

Du kan tex ha arbetat administrativt eller i en kundtjänst, varit den IT intresserade butikssäljaren eller varit den andra sökt hjälp av när de haft administrativa eller IT relaterade utmaningar. Du är flytande i svenska och engelska i både tal och skrift Som person är du kommunikativ, serviceinriktad och tycker om att lösa ärenden. Det något slitna uttrycket "spindeln i nätet" är relevant här och du är en person som trivs med att vara den som har koll på läget. Din datorvana är mycket hög och du trivs i en miljö som är tempoväxlande.

Det viktigaste är att du alltid ger kunderna högklassig service. Det är högt tempo i denna tjänsten och det är därför viktigt att du trivs i en miljö där det hela tiden händer oförutsedda saker. Ingen dag är den andra lik och du kommer stöta på utmaningar varje dag.

För det här uppdraget söker vi både heltid och studentmedarbetare. Om du studerar kan det även finnas goda möjligheter till att arbeta under sommaren.

Om det här stämmer in på dig, skicka in din ansökan redan idag!

Ansök nu