Malmö: Sales Manager

Hitta ansökningsinfo om jobbet Sales Manager i Malmö. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Malmö inom den kategorin.

Publicerad: 2021-12-22 // Varaktighet: Heltid

SAMON AB ägs av en nordisk investeringsfond med fokus på långsiktig och hållbar tillväxt. SAMON är ett globalt bolag och grundades 1990 och har sedan starten arbetat med gasdetektering för främst kylindustrin, men även inom andra områden där skadliga eller farliga koncentrationer av gaser kan förekomma.

Vi har som målsättning att erbjuda tillförlitliga och kostnadseffektiva lösningar för applikationer där gasdetektering är väsentlig. SAMON kombinerar hög och specifik kompetens om kylapplikationer med professionell service och utbildning. En tidig upptäckt av ett gasläckage är viktigt för säkerheten, ekonomin och inte minst miljön. (http://www.samon.se).

För att möta den ökade efterfrågan på våra produkter och tjänster behöver vi förstärka vår organisation. Nu söker vi en Sales Manager till kontoret i Malmö som kommer vara ansvarig för den svenska marknaden och vara med på en spännande resa. Har du ett sinne för försäljning och teknik och drivs av långsiktiga affärer? Då är detta tjänsten för dig. Välkommen med din ansökan reda idag!



Din roll

I rollen som Sales Manager kommer du inta en viktig roll samt vara ansiktet utåt för våra kunder. Du kommer vara ansvarig för den svenska marknaden där du kommer att etablera och utveckla både nya och befintliga kundrelationer. Du kommer vara delaktig i utvecklingsarbete för säljverksamheten tillsammans med Säljdirektören där en stor del av arbetet även kommer innebära utbildning och coachning för distributörer, installatörer och konsulter.

Rollen erbjuder stimulerande, utvecklande och relationsskapande arbete i ett företag under expansion.

Huvudsakliga arbetsuppgifter

- Försäljning, samarbetsavtal, kundmöten, offerter.
- Stötta och utbilda kunder både i det tekniska och kommersiella.
- Ta fram marknadsplan och vara involverad i diverse marknadsevenemang tillsammans med lokala partners.
- Budgetansvar för den svenska marknaden samt ansvar att uppsatta mål nås.




Omfattning: Heltid, kontorstider.
Plats: Malmö.

Tjänsten är tillsvidare med huvudsaklig placering på kontoret i Malmö med cirka 75 resdagar per år. Clevry ansvarar för rekryteringsprocessen.



Din profil

Vi söker dig som har tidigare arbetat i en roll som exempelvis Account Manager och har erfarenhet av B2B försäljning där du vill utvecklas inom området. Som person brinner du för att bygga långsiktiga kundrelationer och har ett planerat och organiserat arbetssätt. Du har ett tekniskt intresse och är affärsdriven där du trivs att arbeta flexibelt och är bekväm att hålla i flera projekt samtidigt. Du är driven, självgående och orädd att ta dig an nya utmaningar inom försäljning. Vidare pratar och skriver du svenska samt engelska obehindrat. Då tjänsteresor förekommer är även B-körkort ett krav för tjänsten.

Det är meriterande om du har erfarenhet från kylteknik och har arbetat med elautomation eller HVAC på något sätt.


Om SAMON

SAMON AB ägs av en nordisk investeringsfond med fokus på långsiktig och hållbar tillväxt. SAMON är ett globalt bolag och grundades 1990 och har sedan starten arbetat med gasdetektering för främst kylindustrin, men även inom andra områden där skadliga eller farliga koncentrationer av gaser kan förekomma. Ett typiskt applikationsområde utanför kylindustrin är behovsstyrd ventilation för garage.

SAMONS produkter för kylapplikationer används både för landbaserade applikationer och på den marina sidan. Sedan starten har SAMON levererat mer än 250 000 detektorer enbart för kyl och frysanläggningar, vilket gör oss till en av de ledande tillverkarna i Europa.

Företaget har mer än 85 % av sin försäljning utanför Sverige. Bland kunderna finns företag såsom Unilever, Nestlé, Johnson Controls, Beijer Ref, Carlsberg, Coca Cola och Arla Foods.

SAMON utvecklar och tillverkar produkterna i en specialanpassad lokal i Vellinge och vi sätter stor vikt i att alltid leverera högsta kvalité som våra kunder förväntar sig.

Sedan några år tillbaka har vi expanderat och mångdubblat omsättningen, just nu är vi inne i en extra spännande tid då kraven stramats åt än mer inom kylbranschen, vilket ställer större krav på användning av våra produkter.

Om Clevry

I över 30 år har Clevry legat i framkant för ett mer soft skills-drivet arbetsliv inom talent acquisition, assessment och advisory. Vi finns globalt med kunder, konsulter och kandidater från Nordamerika till Singapore med huvudkontor i Brighton, Stockholm och Helsingfors. Våra 150 soft skills-certifierade rekryterare, affärspsykologer och experter finns alltid till er tjänst.

Rekryteringsprocessen

Vi på Clevry ser att soft skills är minst lika viktiga som hard skills. I denna rekrytering kommer du därför, när du har ansökt, via mail få en länk till ett självskattningstest. Det tar cirka 20 minuter att genomföra testet, därefter kommer du få en feedback-rapport mailad till dig som belyser dina soft skills. Vid en eventuell intervju med Clevry kommer svaren gås igenom mer ingående.

Håll utkik i din inbox! Där finner du länk till frågeformuläret.

Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Varmt välkommen med din ansökan redan idag!

Följ oss gärna på LinkedIn Clevry Sweden (https://www.linkedin.com/company/clevry-se/)

Alla platsannonser →

Andra jobb i Malmö som Account manager

Nedan visas andra jobb i Malmö som Account manager.

B2B Account Manager med fokus på IT & E-Handel

Läs mer Maj 27
Nytt
Är du framåtlutad med stort resultatfokus och har drivet för att lyckas? Är du en entreprenör som gillar bra affärer och har ett teknikintresse? Vill du även ha möjlighet till stora karriärmöjligheter och vara en del av ett vinnande team som drivs av framgång så är du den vi söker!

Om företaget

Företaget är ett starkt väletablerat, marknadsledande bolag inom e-handel-detaljhandel och eftermarknad både i norden och övriga Europa. Företaget omsätter närmare 600 Miljoner SEK på omkring 50 anställda och befinner sig i en expansiv fas där flera affärsområden skall utvecklas som skall stärka företagets position på marknaden. Företaget kan även stoltsera med att deras VD Talal Alshammari nyligen utsågs till EY: årets manliga stjärnskott.

Dina Arbetsuppgifter

I rollen som Accountmanager inom IT så jobbar man främst mot den Nordiska marknaden men även mer internationellt inom EU-området. Som säljare så kontaktar du kunderna digitalt via telefon samt mail, där ditt ansvar är att kontakta och skapa goda relationer med SME-kunder inom E-handel och eftermarknad.

Du kommer var en del i ett starkt och drivande team inom IT/mobila reservdelar där företaget är auktoriserad distributör för Samsung, Huawei, Motorola, SIGN ,Copter, Lenovo och HP.

I din roll så kommer du tilldelas en större del befintliga kunder som du skall utveckla över tid. Men du behöver även hitta nya affärsmöjligheter genom nykundsbearbetning.

Vidare bör du vara en självgående person som håller hög aktivitet, är relationsbyggande, drivs av resultat samtidigt som du värdesätter att ha roligt på jobbet.

Kriterier för tjänsten

- Du är flytande i Svenska, engelska och det är ett stort plus om du talar danska eller arabiska.
- Du är affärsdriven och vill ständigt utvecklas inom försäljning.
- Du är strukturerad, nytänkande och lösningsorienterad.
- Du är kundorienterad och relationskapande.
- Du har ett sinne och intresse för teknik och hårdvara.


Övriga saker som är kan vara meriterade är om du tex har erfarenhet av Hubspot CRM och har ytterligare språkkunskaper.

Vidare så ser vi att du som söker är ödmjuk, självgående och har en vinnarmentalitet med ambition att utvecklas inom bolaget.

Lön och villkor

Fast lön samt provision.

Ansök nu

Säljare till marknadsledande mjukvarubolag

Läs mer Apr 28
Har du några års erfarenhet av B2B-försäljning och drivs av att bygga långsiktiga relationer? Hos oss på Barkfors har du nu möjligheten att få vara med och ta vår nyförsäljning till nya höjder.

Vi är marknadsledande inom logtech och erbjuder en modern transportplaneringslösning för företag inom transport- och logistikbranschen. Med över 30 års erfarenhet och passion för nya innovationer kombinerar vi gårdagens lärdomar med den allra senaste tekniken. Våra kunder känner oss bäst genom vår kärnprodukt; mjukvaruprogrammet T5 som ger ett förbättrat stöd, ökad kontroll och effektivare administration av kundens kärnverksamhet.

Idag är vi över 20 anställda och vi arbetar ständigt tillsammans för att utveckla och erbjuda marknaden ett ledande system och starka kundrelationer.

Om rollen

I rollen som säljare hos oss kommer du att vara ansvarig för vår nyförsäljning och bli en nyckelspelare i att proaktivt bearbeta marknaden utifrån Barkfors erbjudande. Våra kunder representerar bland annat åkerier, lastbilscentraler, internationell trafik, miljö/renhållning och specialtransporter. Våra största kunder omsätter upp till 2 miljarder och hanterar tiotusentals bokningar per dag.

Vi har styrkan av en bred och stor kundbas i ryggen, samtidigt som vi nu befinner oss i en spännande tillväxtfas med ett ökat antal nya kunder. Du kommer därför att ha ett helhetsansvar för säljprocessen, från prospektering till att stänga dina affärer. Det är viktigt att du drivs av att bygga och utveckla långsiktiga relationer med dina potentiella kunder. Som stöd i kunddialogen och säljprocessen arbetar du i ett erfaret team med våra implementationsprojektledare och produktexperter som alltid finns nära till hands.

Våra kunder finns över hela Sverige och när du är varm i kläderna kommer rollen därmed innebära en del resande. Du bör därför vara en person som trivs med kombinationen av kontorsjobb och att vara på resande fot.

Om dig

För att trivas och bli framgångsrik i rollen är din inställning lika viktig som din erfarenhet. Du har en stark inre motor, ser möjligheter och är kreativ i hur du agerar för att nå uppsatta mål och försäljningsbudget - du gillar helt enkelt att göra affärer.

I din portfölj är det viktigt att du har med dig följande:

- Erfarenhet av B2B-försäljning, med fördel inom mjukvara
- Förmåga att driva försäljning på ledningsnivå
- Intresse för Change Management
- God förmåga att uttrycka dig i tal och skrift, svenska och engelska
- B-körkort


Utöver detta så är det viktigt att du är trygg i att skapa relationer och att lyssna in och förstå kundens behov, samtidigt som du är lyhörd för idéer till nya affärsmöjligheter.

Varför Barkfors?

Vi strävar efter att skapa en inkluderande och tillåtande atmosfär med högt i tak, där medarbetarnas prestationer uppmärksammas och firas. Vårt mål är att göra Barkfors till ett än mer trivsamt och meningsfullt ställe att jobba på, vi är därför alltid öppna för förslag och förbättringar som gör oss till ett bättre företag. Om du som oss vill kunna utvecklas i din roll och samtidigt ha kul med dina kollegor på vägen- då kommer du att trivas hos oss!

Låter detta intressant - kontakta oss!

Låter det här som en roll och ett team som du skulle kunna trivas i - då vill vi gärna höra mer från dig! Sök jobbet, connecta med oss eller dela detta med någon du tror skulle passa in.

Har du frågor om tjänsten, teamet eller företaget hör du av dig till Linnea Olsson, Talent Acquisition Specialist, linnea.olsson@progrits.se.

En del av Progrits

Barkfors är en del av Progrits - en nordisk mjukvarukoncern med ett tiotal entreprenörsdrivna bolag inom branscherna fordon, e-handel/logistik och resor. Vi drivs av teknisk innovation, med kravet att kundnyttan alltid står i centrum.

Att vara en del av Progrits innebär ökade möjligheter för utveckling både för oss som företag och för dig som anställd, och samtidigt större trygghet.

Ansök nu

Säljare / Junior Account Manager

Läs mer Apr 26
Har du som mål att bli bäst inom företagsförsäljning och göra skillnad för både företag och människor genom framgångsrika affärer? Drivs du av utmaningar, att arbeta mot tydliga mål och att ständigt bli bättre? Då ska du fortsätta läsa och ansöka längre ner.

Om företaget

Bravura är ett rekryterings- och bemanningsföretag där vårt företagande har utgångspunkt i en övertygelse om att jobb är något fundamentalt för alla människor. Vi tror att människor och företag gör skillnad för varandra och vi har möjlighet att vara länken däremellan. Så stärker vi företag genom människor och människor genom jobb.

Vi är en attraktiv arbetsgivare för dig som är målinriktad, tycker om att göra affärer samt trivs i en inspirerande och entreprenöriell miljö. Hos oss får du möjlighet till initiativtagande och ansvar samt erbjuds möjlighet till personlig utveckling och avancemang. Hos oss får du även en arbetsplats där vi ser att en god gemenskap och glädje genererar bättre resultat.

Bravura Malmö består av ca 30 st medarbetare, där 8 av oss arbetar med försäljning. Här får du möjligheten att bli en del av ett stort, engagerat och personligt team som besitter mängder av kunskap.

Om tjänsten

Som Account Manager hos oss arbetar du med att bygga upp din egen kundbas och du har möjlighet att skaffa dig ett stort kontaktnät i näringslivet. Du kommer i kontakt med företag inom olika branscher i hela tjänstemannasektorn och vi lovar dig en allmänbildande och utvecklande roll.

Du ansvarar för affären från ax till limpa vilket innebär att du självständigt prospekterar och bokar möten hos potentiella kundföretag. Väl ute på dina kundmöten gör du behovsanalys och presenterar våra lösningar inom rekrytering och bemanning. Du prisförhandlar och skriver offerter samt har ett tätt samarbete med dina kollegor på rekryterings- och bemanningsavdelningen. Du har eget ansvar för att bygga långsiktiga relationer med dina kunder, det är en entreprenöriell miljö där du får driva dina egna affärer!



Sales Trainee Program

- Sales Trainee Program är en del av Bravuras långsiktiga målsättning mot att bli bäst i världen på det vi gör. Vi vill med detta program ge dig bästa förutsättningarna att lyckas i din roll. Du kommer:
- Utvecklas inom försäljning och nå nya höjder
- Lära dig grunderna inom B2B-försäljning inklusive: mötesteknik & mötesstruktur, prissättning & förhandlingsteknik, affärsförståelse & kundfokus med mera.
- Vara del av ett framgångskoncept och snabb tillväxtresa
- Jobba tillsammans med härliga kollegor i en kultur som präglas av engagemang, glädje och framgång




Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper

Vi tror på människors potential att utvecklas. Med rätt inställning och engagemang finns det egentligen inga begränsningar för vad du kan uppnå.

Om du sliter för att bli en vinnare och har rätt inställning så tror vi att du kan lyckas även om du inte hunnit skaffa dig lång arbetslivserfarenhet. Har du detta i kombination med ett professionellt och affärsmässigt agerande, intresse för kunskap och utveckling samt ett föredömligt agerande gentemot andra i din omgivning så har du goda förutsättningar att lyckas!

För att kunna utföra arbetet behövs dock att du har (eller planerar att ta) B-körkort samt goda kunskaper i svenska och bekväm med att uttrycka dig på engelska.

Givetvis delar du våra värderingar: inspirerande, generös, pålitlig och målinriktad, vilket även innefattar att du har ett fördomsfritt förhållningssätt. Det är starkt meriterande med erfarenhet inom service och försäljning.



Övrig information

Start: 8 augusti
Plats: Malmö
Lön: Fast + provision

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna Frågor och svar - Bravura (https://www.bravura.se/fragor-och-svar)

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: Karriärsida - Bravura (https://www.bravura.se/din-karriar#hs_cos_wrapper_widget_1528111162772)

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport: Kontakta oss - Bravura (https://www.bravura.se/kontakt?gclid=CjwKCAjwjZmTBhB4EiwAynRmDwrOO9TBUCRbvUbbB898KkzqB-SD280AupAGV-iReyMObYzo99ZUdxoCF7oQAvD_BwE) så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Säljare till marknadsledande mjukvarubolag

Läs mer Apr 21
Har du några års erfarenhet av B2B-försäljning och drivs av att bygga långsiktiga relationer? Hos oss på Barkfors har du nu möjligheten att få vara med och ta vår nyförsäljning till nya höjder.

Vi är marknadsledande inom logtech och erbjuder en modern transportplaneringslösning för företag inom transport- och logistikbranschen. Med över 30 års erfarenhet och passion för nya innovationer kombinerar vi gårdagens lärdomar med den allra senaste tekniken. Våra kunder känner oss bäst genom vår kärnprodukt; mjukvaruprogrammet T5 som ger ett förbättrat stöd, ökad kontroll och effektivare administration av kundens kärnverksamhet.

Idag är vi över 20 anställda och vi arbetar ständigt tillsammans för att utveckla och erbjuda marknaden ett ledande system och starka kundrelationer.

Om rollen

I rollen som säljare hos oss kommer du att vara ansvarig för vår nyförsäljning och bli en nyckelspelare i att proaktivt bearbeta marknaden utifrån Barkfors erbjudande. Våra kunder representerar bland annat åkerier, lastbilscentraler, internationell trafik, miljö/renhållning och specialtransporter. Våra största kunder omsätter upp till 2 miljarder och hanterar tiotusentals bokningar per dag.

Vi har styrkan av en bred och stor kundbas i ryggen, samtidigt som vi nu befinner oss i en spännande tillväxtfas med ett ökat antal nya kunder. Du kommer därför att ha ett helhetsansvar för säljprocessen, från prospektering till att stänga dina affärer. Det är viktigt att du drivs av att bygga och utveckla långsiktiga relationer med dina potentiella kunder. Som stöd i kunddialogen och säljprocessen arbetar du i ett erfaret team med våra implementationsprojektledare och produktexperter som alltid finns nära till hands.

Våra kunder finns över hela Sverige och när du är varm i kläderna kommer rollen därmed innebära en del resande. Du bör därför vara en person som trivs med kombinationen av kontorsjobb och att vara på resande fot.

Om dig

För att trivas och bli framgångsrik i rollen är din inställning lika viktig som din erfarenhet. Du har en stark inre motor, ser möjligheter och är kreativ i hur du agerar för att nå uppsatta mål och försäljningsbudget - du gillar helt enkelt att göra affärer.

I din portfölj är det viktigt att du har med dig följande:

- Erfarenhet av B2B-försäljning, med fördel inom mjukvara
- Förmåga att driva försäljning på ledningsnivå
- Intresse för Change Management
- God förmåga att uttrycka dig i tal och skrift, svenska och engelska
- B-körkort


Utöver detta så är det viktigt att du är trygg i att skapa relationer och att lyssna in och förstå kundens behov, samtidigt som du är lyhörd för idéer till nya affärsmöjligheter.

Varför Barkfors?

Vi strävar efter att skapa en inkluderande och tillåtande atmosfär med högt i tak, där medarbetarnas prestationer uppmärksammas och firas. Vårt mål är att göra Barkfors till ett än mer trivsamt och meningsfullt ställe att jobba på, vi är därför alltid öppna för förslag och förbättringar som gör oss till ett bättre företag. Om du som oss vill kunna utvecklas i din roll och samtidigt ha kul med dina kollegor på vägen- då kommer du att trivas hos oss!

Låter detta intressant - kontakta oss!

Låter det här som en roll och ett team som du skulle kunna trivas i - då vill vi gärna höra mer från dig! Sök jobbet, connecta med oss eller dela detta med någon du tror skulle passa in.

Har du frågor om tjänsten, teamet eller företaget hör du av dig till Linnea Olsson, Talent Acquisition Specialist, linnea.olsson@progrits.se.

En del av Progrits

Barkfors är en del av Progrits - en nordisk mjukvarukoncern med ett tiotal entreprenörsdrivna bolag inom branscherna fordon, e-handel/logistik och resor. Vi drivs av teknisk innovation, med kravet att kundnyttan alltid står i centrum.

Att vara en del av Progrits innebär ökade möjligheter för utveckling både för oss som företag och för dig som anställd, och samtidigt större trygghet.

Ansök nu

Säljare till marknadsledande mjukvarubolag

Läs mer Apr 14
Har du några års erfarenhet av B2B-försäljning och drivs av att bygga långsiktiga relationer? Hos oss på Barkfors har du nu möjligheten att få vara med och ta vår nyförsäljning till nya höjder.

Vi är marknadsledande inom logtech och erbjuder en modern transportplaneringslösning för företag inom transport- och logistikbranschen. Med över 30 års erfarenhet och passion för nya innovationer kombinerar vi gårdagens lärdomar med den allra senaste tekniken. Våra kunder känner oss bäst genom vår kärnprodukt; mjukvaruprogrammet T5 som ger ett förbättrat stöd, ökad kontroll och effektivare administration av kundens kärnverksamhet.

Idag är vi över 20 anställda och vi arbetar ständigt tillsammans för att utveckla och erbjuda marknaden ett ledande system och starka kundrelationer.

Om rollen

I rollen som säljare hos oss kommer du att vara ansvarig för vår nyförsäljning och bli en nyckelspelare i att proaktivt bearbeta marknaden utifrån Barkfors erbjudande. Våra kunder representerar bland annat åkerier, lastbilscentraler, internationell trafik, miljö/renhållning och specialtransporter. Våra största kunder omsätter upp till 2 miljarder och hanterar tiotusentals bokningar per dag.

Vi har styrkan av en bred och stor kundbas i ryggen, samtidigt som vi nu befinner oss i en spännande tillväxtfas med ett ökat antal nya kunder. Du kommer därför att ha ett helhetsansvar för säljprocessen, från prospektering till att stänga dina affärer. Det är viktigt att du drivs av att bygga och utveckla långsiktiga relationer med dina potentiella kunder. Som stöd i kunddialogen och säljprocessen arbetar du i ett erfaret team med våra implementationsprojektledare och produktexperter som alltid finns nära till hands.

Våra kunder finns över hela Sverige och när du är varm i kläderna kommer rollen därmed innebära en del resande. Du bör därför vara en person som trivs med kombinationen av kontorsjobb och att vara på resande fot.

Om dig

För att trivas och bli framgångsrik i rollen är din inställning lika viktig som din erfarenhet. Du har en stark inre motor, ser möjligheter och är kreativ i hur du agerar för att nå uppsatta mål och försäljningsbudget - du gillar helt enkelt att göra affärer.

I din portfölj är det viktigt att du har med dig följande:

- Erfarenhet av B2B-försäljning, med fördel inom mjukvara
- Förmåga att driva försäljning på ledningsnivå
- Intresse för Change Management
- God förmåga att uttrycka dig i tal och skrift, svenska och engelska
- B-körkort


Utöver detta så är det viktigt att du är trygg i att skapa relationer och att lyssna in och förstå kundens behov, samtidigt som du är lyhörd för idéer till nya affärsmöjligheter.

Varför Barkfors?

Vi strävar efter att skapa en inkluderande och tillåtande atmosfär med högt i tak, där medarbetarnas prestationer uppmärksammas och firas. Vårt mål är att göra Barkfors till ett än mer trivsamt och meningsfullt ställe att jobba på, vi är därför alltid öppna för förslag och förbättringar som gör oss till ett bättre företag. Om du som oss vill kunna utvecklas i din roll och samtidigt ha kul med dina kollegor på vägen- då kommer du att trivas hos oss!

Låter detta intressant - kontakta oss!

Låter det här som en roll och ett team som du skulle kunna trivas i - då vill vi gärna höra mer från dig! Sök jobbet, connecta med oss eller dela detta med någon du tror skulle passa in.

Har du frågor om tjänsten, teamet eller företaget hör du av dig till Linnea Olsson, Talent Acquisition Specialist, linnea.olsson@progrits.se.

En del av Progrits

Barkfors är en del av Progrits - en nordisk mjukvarukoncern med ett tiotal entreprenörsdrivna bolag inom branscherna fordon, e-handel/logistik och resor. Vi drivs av teknisk innovation, med kravet att kundnyttan alltid står i centrum.

Att vara en del av Progrits innebär ökade möjligheter för utveckling både för oss som företag och för dig som anställd, och samtidigt större trygghet.

Ansök nu

Andra jobb i Malmö från Clevry Sweden AB

Nedan visas andra jobb i Malmö från Clevry Sweden AB .

Marknadskoordinator - Sommarjobb

Marknadsassistent
Läs mer Maj 13
Om företaget

Systemtext arbetar för säkrare arbetsplatser genom korrekt utformade och placerade arbetsmiljöskyltar. Deras arbetsmiljöskyltar, med internationellt patenterade färgefterlysande Supernova® skyltar i spetsen, säljs och marknadsförs via ett nätverk av kunniga återförsäljare i Norden. De är experter i arbetsmiljöskyltning och erbjuder inventeringshjälp genom Skyltronden® och möjlighet till rådgivning.

Systemtext är ett företag med stark tillväxt och med en vilja att ligga i framkant. Med siktet internationellt ställt är målsättningen både spännande och utmanande. I Systemtexts värld är det människoliv som räknas. Systemtext - Safety in sight

Systemtext hemsida (https://www.systemtext.com/sv-se)



Din roll

I rollen som Marknadskoordinator hos Systemtext i sommar kommer du att vara en del av deras marknadsteam. Du kommer att stötta marknadsansvarig med grafiska/analoga arbetsuppgifter samt markandsrelaterade arbetsuppgifter. Under hösten kommer Systemtext lansera en produktkatalog vilket innebär att fokuset under sommaren kommer kretsa kring att stötta i det analoga delarna kring detta projekt.



Huvudsakliga arbetsuppgifter

- Arbete inför produktkatalog med tryck och grafiskt arbete
- Content till hemsida och nyhetsbrev
- Digital annonsering
- Kundundersökningar
- Presentationer
- Kontakt med interna och externa ytor, ex tryckerier och marknasbyråer
- Övriga marknadsrelaterade arbetsuppgifter tillkommer




Plats: Malmö

Omfattning: Heltid under mitt juni - augusti. Möjlighet till extrajobb under hösten finns.

Arbetstider: Kl 8-17 med möjlighet till viss flex.

Detta är ett konsultuppdrag vilket innebär att du blir anställd av Clevry, men jobbar som konsult på Systemtext. Hela rekryteringsprocessen hanteras av Clevry där vi använder oss av ett löpande urval.



Din profil

Vi söker dig som studerar på universitets- eller YH-nivå med en inriktning mot marknad, kommunikation, grafisk design eller annan likvärdig eftergymnasial inriktning. Du ska ha möjlighet att arbeta heltid under mitten av juni - augusti. Du kommunicerar flytande på svenska och engelska, både i tal och skrift.

Som markandskoordinator har du mycket kontaktytor och vi söker därför dig som är utåtriktad och kommunikativ som vågar ta för sig. I ditt arbetssätt är du strukturerad och kreativ. Du är bra på att hantera många bollar i luften och trivs i en social roll.

Om Clevry

I över 30 år har Clevry legat i framkant för ett mer soft skills-drivet arbetsliv inom talent acquisition, assessment och advisory. Vi finns globalt med kunder, konsulter och kandidater från Nordamerika till Singapore med huvudkontor i Brighton, Stockholm och Helsingfors. Våra 150 soft skills-certifierade rekryterare, affärspsykologer och experter finns alltid till er tjänst.

Rekryteringsprocessen

Vi på Clevry ser att soft skills är minst lika viktiga som hard skills. I denna rekrytering kommer du därför, när du har ansökt, via mail få en länk till ett självskattningstest. Det tar cirka 20 minuter att genomföra testet, därefter kommer du få en feedback-rapport mailad till dig som belyser dina soft skills. Vid en eventuell intervju med Clevry kommer svaren gås igenom mer ingående.

Håll utkik i din inbox! Där finner du länk till frågeformuläret.

Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Varmt välkommen med din ansökan redan idag!

Följ oss gärna på LinkedIn Clevry Sweden (https://www.linkedin.com/company/clevry-se/)

Ansök nu

Ordermottagare till Swerock!

Orderadministratör
Läs mer Apr 14
Om företaget

Peab är Nordens samhällsbyggare med 15 000 medarbetare och en omsättning på 57 miljarder kronor. Med lokal närvaro och fokus på egna resurser utvecklar, anlägger och bygger vi vardagen där livet levs. Huvudkontoret finns i Förslöv på Bjärehalvön i Skåne. Aktien är noterad vid Nasdaq Stockholm.

Din roll

I din roll som ordermottagare kommer du främst att arbeta med fjärrstyrning av vågar som innehar avfall och gods som ska återvinnas. Rollen kommer innebära kontakt med chaufförer som lastar av gods, kunder och platschefer. Du kommer också att bistå med rådgivning till privatpersoner som införskaffar material. Du kommer även administrera detta i interna system vilket innebär att du kommer ha en varierad roll som kräver både självständigt arbete och likaledes samarbete med kollegor samt övriga aktörer.

Uppdraget är på heltid och du erbjuds ett kontrakt om 6 månader med start omgående. Placering är på Swerock i Malmö och arbetstiderna är 07.00-16.00. Detta är ett konsultuppdrag vilket innebär att du blir anställd av oss på Clevry och uthyrd som konsult till Swerock med goda chanser till överrekrytering eller förlängning.

Huvudsakliga arbetsuppgifter

- Fjärrstyrning av vågar
- Kontakt med chaufförer, kunder och platschefer
- Rådgivning till privatpersoner
- Administration i interna system


Din profil

Vi söker dig med en fullständig gymnasieutbildning, gärna inom ett teoretiskt område. Har du tidigare erfarenhet av liknande arbete inom ordermottagning är detta högst meriterande men inget krav. Det är dessutom meriterande om du har erfarenhet av service då rollen innebär mycket kontakt med kunder, kollegor och chaufförer.

Vi kommer utgå mycket från dina personliga egenskaper i denna rekryteringsprocess. Vi ser därför att du är en trygg och lugn person med en god social förmåga. Vi tror att du trivs i ett arbete som kan inneha ett högt tempo och som kräver att du är handlingskraftig och beslutsam. I övrigt bör du vara noggrann och strukturerad, lättlärd samt återhämta dig lätt. Du bör även ha goda kunskaper inom Office-paketet.

B-körkort är ett krav för tjänsten.

Om Clevry

I över 30 år har Clevry legat i framkant för ett mer soft skills-drivet arbetsliv inom talent acquisition, assessment och advisory. Vi finns globalt med kunder, konsulter och kandidater från Nordamerika till Singapore med huvudkontor i Brighton, Stockholm och Helsingfors. Våra 150 soft skills-certifierade rekryterare, affärspsykologer och experter finns alltid till er tjänst.

Rekryteringsprocessen

Vi på Clevry ser att soft skills är minst lika viktiga som hard skills. I denna rekrytering kommer du därför, när du har ansökt, via mail få en länk till ett självskattningstest. Det tar cirka 20 minuter att genomföra testet, därefter kommer du få en feedback-rapport mailad till dig som belyser dina soft skills. Vid en eventuell intervju med Clevry kommer svaren gås igenom mer ingående.

Håll utkik i din inbox! Där finner du länk till frågeformuläret.

Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Varmt välkommen med din ansökan redan idag!

Följ oss gärna på LinkedIn Clevry Sweden (https://www.linkedin.com/company/clevry-se/)

Ansök nu

Ordermottagare till Swerock!

Orderadministratör
Läs mer Apr 29
Om företaget

Peab är Nordens samhällsbyggare med 15 000 medarbetare och en omsättning på 57 miljarder kronor. Med lokal närvaro och fokus på egna resurser utvecklar, anlägger och bygger vi vardagen där livet levs. Huvudkontoret finns i Förslöv på Bjärehalvön i Skåne. Aktien är noterad vid Nasdaq Stockholm.

Din roll

I din roll som ordermottagare kommer du främst att arbeta med fjärrstyrning av vågar som innehar avfall och gods som ska återvinnas. Rollen kommer innebära kontakt med chaufförer som lastar av gods, kunder och platschefer. Du kommer också att bistå med rådgivning till privatpersoner som införskaffar material. Du kommer även administrera detta i interna system vilket innebär att du kommer ha en varierad roll som kräver både självständigt arbete och likaledes samarbete med kollegor samt övriga aktörer.

Uppdraget är på heltid och du erbjuds ett kontrakt om 6 månader med start omgående. Placering är på Swerock i Malmö och arbetstiderna är 07.00-16.00. Detta är ett konsultuppdrag vilket innebär att du blir anställd av oss på Clevry och uthyrd som konsult till Swerock med goda chanser till överrekrytering eller förlängning.

Huvudsakliga arbetsuppgifter

- Fjärrstyrning av vågar
- Kontakt med chaufförer, kunder och platschefer
- Rådgivning till privatpersoner
- Administration i interna system


Din profil

Vi söker dig med en fullständig gymnasieutbildning, gärna inom ett teoretiskt område. Har du tidigare erfarenhet av liknande arbete inom ordermottagning är detta högst meriterande men inget krav. Det är dessutom meriterande om du har erfarenhet av service då rollen innebär mycket kontakt med kunder, kollegor och chaufförer.

Vi kommer utgå mycket från dina personliga egenskaper i denna rekryteringsprocess. Vi ser därför att du är en trygg och lugn person med en god social förmåga. Vi tror att du trivs i ett arbete som kan inneha ett högt tempo och som kräver att du är handlingskraftig och beslutsam. I övrigt bör du vara noggrann och strukturerad, lättlärd samt återhämta dig lätt. Du bör även ha goda kunskaper inom Office-paketet.

B-körkort är ett krav för tjänsten.

Om Clevry

I över 30 år har Clevry legat i framkant för ett mer soft skills-drivet arbetsliv inom talent acquisition, assessment och advisory. Vi finns globalt med kunder, konsulter och kandidater från Nordamerika till Singapore med huvudkontor i Brighton, Stockholm och Helsingfors. Våra 150 soft skills-certifierade rekryterare, affärspsykologer och experter finns alltid till er tjänst.

Rekryteringsprocessen

Vi på Clevry ser att soft skills är minst lika viktiga som hard skills. I denna rekrytering kommer du därför, när du har ansökt, via mail få en länk till ett självskattningstest. Det tar cirka 20 minuter att genomföra testet, därefter kommer du få en feedback-rapport mailad till dig som belyser dina soft skills. Vid en eventuell intervju med Clevry kommer svaren gås igenom mer ingående.

Håll utkik i din inbox! Där finner du länk till frågeformuläret.

Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Varmt välkommen med din ansökan redan idag!

Följ oss gärna på LinkedIn Clevry Sweden (https://www.linkedin.com/company/clevry-se/)

Ansök nu

Ordermottagare till Swerock!

Orderadministratör
Läs mer Mar 29
Om företaget

Peab är Nordens samhällsbyggare med 15 000 medarbetare och en omsättning på 57 miljarder kronor. Med lokal närvaro och fokus på egna resurser utvecklar, anlägger och bygger vi vardagen där livet levs. Huvudkontoret finns i Förslöv på Bjärehalvön i Skåne. Aktien är noterad vid Nasdaq Stockholm.

Din roll

I din roll som ordermottagare kommer du främst att arbeta med fjärrstyrning av vågar som innehar avfall och gods som ska återvinnas. Rollen kommer innebära kontakt med chaufförer som lastar av gods, kunder och platschefer. Du kommer också att bistå med rådgivning till privatpersoner som införskaffar material. Du kommer även administrera detta i interna system vilket innebär att du kommer ha en varierad roll som kräver både självständigt arbete och likaledes samarbete med kollegor samt övriga aktörer.

Uppdraget är på heltid och du erbjuds ett kontrakt om 6 månader med start omgående. Placering är på Swerock i Malmö och arbetstiderna är 07.00-16.00. Detta är ett konsultuppdrag vilket innebär att du blir anställd av oss på Clevry och uthyrd som konsult till Swerock med goda chanser till överrekrytering eller förlängning.

Huvudsakliga arbetsuppgifter

- Fjärrstyrning av vågar
- Kontakt med chaufförer, kunder och platschefer
- Rådgivning till privatpersoner
- Administration i interna system


Din profil

Vi söker dig med en fullständig gymnasieutbildning, gärna inom ett teoretiskt område. Har du tidigare erfarenhet av liknande arbete inom ordermottagning är detta högst meriterande men inget krav. Det är dessutom meriterande om du har erfarenhet av service då rollen innebär mycket kontakt med kunder, kollegor och chaufförer.

Vi kommer utgå mycket från dina personliga egenskaper i denna rekryteringsprocess. Vi ser därför att du är en trygg och lugn person med en god social förmåga. Vi tror att du trivs i ett arbete som kan inneha ett högt tempo och som kräver att du är handlingskraftig och beslutsam. I övrigt bör du vara noggrann och strukturerad, lättlärd samt återhämta dig lätt. Du bör även ha goda kunskaper inom Office-paketet.

B-körkort är ett krav för tjänsten.

Om Clevry

I över 30 år har Clevry legat i framkant för ett mer soft skills-drivet arbetsliv inom talent acquisition, assessment och advisory. Vi finns globalt med kunder, konsulter och kandidater från Nordamerika till Singapore med huvudkontor i Brighton, Stockholm och Helsingfors. Våra 150 soft skills-certifierade rekryterare, affärspsykologer och experter finns alltid till er tjänst.

Rekryteringsprocessen

Vi på Clevry ser att soft skills är minst lika viktiga som hard skills. I denna rekrytering kommer du därför, när du har ansökt, via mail få en länk till ett självskattningstest. Det tar cirka 20 minuter att genomföra testet, därefter kommer du få en feedback-rapport mailad till dig som belyser dina soft skills. Vid en eventuell intervju med Clevry kommer svaren gås igenom mer ingående.

Håll utkik i din inbox! Där finner du länk till frågeformuläret.

Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Varmt välkommen med din ansökan redan idag!

Följ oss gärna på LinkedIn Clevry Sweden (https://www.linkedin.com/company/clevry-se/)

Ansök nu

Ordermottagare till Swerock!

Orderadministratör
Läs mer Apr 12
Om företaget

Peab är Nordens samhällsbyggare med 15 000 medarbetare och en omsättning på 57 miljarder kronor. Med lokal närvaro och fokus på egna resurser utvecklar, anlägger och bygger vi vardagen där livet levs. Huvudkontoret finns i Förslöv på Bjärehalvön i Skåne. Aktien är noterad vid Nasdaq Stockholm.

Din roll

I din roll som ordermottagare kommer du främst att arbeta med fjärrstyrning av vågar som innehar avfall och gods som ska återvinnas. Rollen kommer innebära kontakt med chaufförer som lastar av gods, kunder och platschefer. Du kommer också att bistå med rådgivning till privatpersoner som införskaffar material. Du kommer även administrera detta i interna system vilket innebär att du kommer ha en varierad roll som kräver både självständigt arbete och likaledes samarbete med kollegor samt övriga aktörer.

Uppdraget är på heltid och du erbjuds ett kontrakt om 6 månader med start omgående. Placering är på Swerock i Malmö och arbetstiderna är 07.00-16.00. Detta är ett konsultuppdrag vilket innebär att du blir anställd av oss på Clevry och uthyrd som konsult till Swerock med goda chanser till överrekrytering eller förlängning.

Huvudsakliga arbetsuppgifter

- Fjärrstyrning av vågar
- Kontakt med chaufförer, kunder och platschefer
- Rådgivning till privatpersoner
- Administration i interna system


Din profil

Vi söker dig med en fullständig gymnasieutbildning, gärna inom ett teoretiskt område. Har du tidigare erfarenhet av liknande arbete inom ordermottagning är detta högst meriterande men inget krav. Det är dessutom meriterande om du har erfarenhet av service då rollen innebär mycket kontakt med kunder, kollegor och chaufförer.

Vi kommer utgå mycket från dina personliga egenskaper i denna rekryteringsprocess. Vi ser därför att du är en trygg och lugn person med en god social förmåga. Vi tror att du trivs i ett arbete som kan inneha ett högt tempo och som kräver att du är handlingskraftig och beslutsam. I övrigt bör du vara noggrann och strukturerad, lättlärd samt återhämta dig lätt. Du bör även ha goda kunskaper inom Office-paketet.

B-körkort är ett krav för tjänsten.

Om Clevry

I över 30 år har Clevry legat i framkant för ett mer soft skills-drivet arbetsliv inom talent acquisition, assessment och advisory. Vi finns globalt med kunder, konsulter och kandidater från Nordamerika till Singapore med huvudkontor i Brighton, Stockholm och Helsingfors. Våra 150 soft skills-certifierade rekryterare, affärspsykologer och experter finns alltid till er tjänst.

Rekryteringsprocessen

Vi på Clevry ser att soft skills är minst lika viktiga som hard skills. I denna rekrytering kommer du därför, när du har ansökt, via mail få en länk till ett självskattningstest. Det tar cirka 20 minuter att genomföra testet, därefter kommer du få en feedback-rapport mailad till dig som belyser dina soft skills. Vid en eventuell intervju med Clevry kommer svaren gås igenom mer ingående.

Håll utkik i din inbox! Där finner du länk till frågeformuläret.

Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Varmt välkommen med din ansökan redan idag!

Följ oss gärna på LinkedIn Clevry Sweden (https://www.linkedin.com/company/clevry-se/)

Ansök nu

Enhetschef till entreprenadföretag i Skåne

Arbetsledare, anläggning
Läs mer Feb 14
Om företaget

Företaget är en modern aktör inom entreprenadbranschen och nu letar vi efter deras nya Enhetschef med placering i Skåne. Har du tidigare erfarenhet av ledarskap och insyn i entreprenadbranschen? Är du en modig chef med en känsla för att skapa en bra teamkänsla? Välkommen med din ansökan så pratar vi mer och företaget.

Detta är en heltidstjänst med start omgående alternativt med hänsyn till eventuell uppsägningstid. Vi på Clevry ansvarar för rekryteringsprocessen men du kommer sedan att bli anställd direkt hos företaget.

Din roll

Företaget är i början av en spännande resa där man utökar sin verksamhet i Skåne och söker därför efter en enhetschef som kan visa dem vägen. Därför söker de just nu efter en driven och entreprenörsdriven enhetschef med stort intresse för såväl kunder, affärer och ledarskap. I rollen kommer du att ha personal- och budgetansvar. Du kommer bland annat att arbeta med planering, strukturering, avtalshantering, fakturering, arbetsmiljö, uppföljning och utveckling av personal och verksamhet.

Exempel på arbetsuppgifter

- Personalansvar med fokus på ett individanpassat ledarskap
- Delegering av arbetsuppgifter
- Ekonomi- och budgetarbete
- Stötta upp vid säljmöten, byggmöten etc.
- Avtalsadministration, stöttning vid tvister
- Arbetsmiljöfrågor
- Uppföljning och utveckling av personal och verksamhet
- Löpande kontakt med kunder, anställda och regionchef
- Övrig administration


Genom tjänsten kommer du få möjlighet att bygga din egen verksamhet i en större organisation. Det finns en bra grund att stå på men samtidigt stora möjligheter att skapa något eget tillsammans med dina medarbetare.

Din profil

Vi söker dig som tidigare har arbetat som enhetschef, platschef eller liknande inom byggsektorn i Skåne eller närliggande områden. Du har tidigare haft budget- och personalansvar och brinner för ledarskap. Vi ser att du har god datavana och är van att arbeta i Excel. Vidare är du flytande i svenska och engelska vad gäller tal och skrift. Det är meriterande om du har erfarenhet av att hantera underleverantörer.

Som person är du driven och engagerad med ett genuint intresse för att driva verksamheten framåt. Du är strategisk, lösningsfokuserad och påhittig i ditt sätt att ta dig an olika typer av utmaningar. Vidare är du orädd som person och vågar gå utanför boxen och ta läskiga beslut. Att vara strukturerad, kvalitetsmedveten, ansvarstagande och ha en tydlig kommunikation är för dig en självklarhet. Du har ett stort fokus på såväl kunder som anställda och en stark tro på ett individanpassat ledarskap.

Om Clevry

I över 30 år har Clevry legat i framkant för ett mer soft skills-drivet arbetsliv inom talent acquisition, assessment och advisory. Vi finns globalt med kunder, konsulter och kandidater från Nordamerika till Singapore med huvudkontor i Brighton, Stockholm och Helsingfors. Våra 150 soft skills-certifierade rekryterare, affärspsykologer och experter finns alltid till er tjänst.

Rekryteringsprocessen

Vi på Clevry ser att soft skills är minst lika viktiga som hard skills. I denna rekrytering kommer du därför, när du har ansökt, via mail få en länk till ett självskattningstest. Det tar cirka 20 minuter att genomföra testet, därefter kommer du få en feedback-rapport mailad till dig som belyser dina soft skills. Vid en eventuell intervju med Clevry kommer svaren gås igenom mer ingående.

Håll utkik i din inbox! Där finner du länk till frågeformuläret.

Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Har du några frågor om tjänsten eller processen, vänligen kontakta oss på julia.revland@clevry.com. Varmt välkommen med din ansökan redan idag!

Följ oss gärna på LinkedIn Clevry Sweden (https://www.linkedin.com/company/clevry-se/)

Ansök nu