Malmö: Senior concept manager till Nevel

Hitta ansökningsinfo om jobbet Senior concept manager till Nevel i Malmö. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Malmö inom den kategorin.

Publicerad: 2022-01-03 // Varaktighet: Heltid

Om företaget

Nevel är ett växande företag inom avancerad infrastruktur, med uppdraget att ta sina kunders infrastrukturlösningar till nästa nivå. Nevel minskar koldioxidutsläpp från energiproduktion genom att investera i energieffektivitet och öka andelen förnybara energikällor. Bolaget driver 130 energiproduktionsanläggningar och över 40 fjärrvärmenät, med branschens mest sofistikerade, digitala plattform. Nevel sysselsätter 130 experter i Finland, Sverige och Estland med en omsättning på 100 miljoner euro. Som arbetsgivare vill man ge sina medarbetare möjligheten att vara delaktiga i utvecklingen av säker infrastruktur som leder till en koldioxidneutral framtid. Läs mer om oss på (http://www.nevel.com/)

Nu söker vi för Nevels räkning en Senior Concept Manager med lång erfarenhet inom energibranschen. Detta är en ny roll där du kommer vara en central del i Nevels fortsatta utveckling och mycket ambitiösa tillväxtplaner. Tjänsten är på heltid, tillsvidare och placerad på Nevels kontor i Lomma i Skåne. Senior Concept Manager kommer rapportera till Head of Concepts i Finland.

Dina arbetsuppgifter

I rollen som Senior Concept Manager kommer du leda arbetet inom konceptutveckling där du arbetar tätt tillsammans med två Concept Managers i Stockholm. Du kommer bland annat designa tekniska lösningar inom förnybara energisystem och skapa business cases som tar bäring på ökad hållbarhet och ökad konkurrenskraft för kunden.

Huvudsakliga arbetsuppgifter

- Designa hållbara och innovativa tekniska lösningar.

- Se över kundens nuvarande energiproduktion för att sedan skapa lönsamhetsberäkningar och kostnadsförslag för presentation tillsammans med kundansvarig.

- Bistå säljteamet i Sverige med marknadsanalyser och business cases.

Din profil

För att lyckas i rollen som Concept Manager ser vi att du har teknisk universitetsutbildning samt minst tio års erfarenhet från affärsutveckling inom energisektorn. Du som söker bör tidigare ha arbetat som affärsingenjör med industriella energisystem och har god vana av att genomföra analyser och kostnadsberäkningar. Har du tidigare erfarenhet av processkemi ses detta som meriterande. Du talar och skriver flytande engelska och svenska. I övrigt har du kunskap om relevant lagstiftning, vet hur upphandlingsprocesser fungerar samt generell affärsförståelse.

Som person bör du vara analytisk och ha förmåga att tänka flera steg framåt i processen. Det är viktigt att du är relationsskapande då tjänsten innefattar sondering av marknaden och kontakt med potentiella kunder och leverantörer. Vidare har du öga för detaljer och är kreativ för att kunna hitta nya tekniska lösningar som är innovativa, hållbara och gör det möjligt för kunden att frigöra kapital till sin kärnverksamhet.

Om oss

I över 30 år har Clevry varit en game changer för ett mer soft skills-drivet arbetsliv inom talent acquisition, assessment och advisory. Vi finns globalt med kunder, konsulter och kandidater från Nordamerika till Singapore med huvudkontor i Brighton, Stockholm och Helsingfors. Våra 150 soft skills-certifierade rekryterare, affärspsykologer och experter finns alltid till er tjänst.

Rekryteringsprocessen

Vi på Clevry ser att soft skills är minst lika viktiga som hard skills. I denna rekrytering kommer du därför, när du har ansökt, via mail få en länk till ett självskattningstest. Det tar cirka 20 minuter att genomföra testet, därefter kommer du få en feedback-rapport mailad till dig som belyser dina soft skills. Vid en eventuell intervju med Clevry kommer svaren gås igenom mer ingående.

Håll utkik i din inbox! Där finner du länk till frågeformuläret.

Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Har du några frågor om tjänsten eller processen, vänligen kontakta oss på telefonnummer +46 70 777 62 30 Varmt välkommen med din ansökan redan idag!

Följ oss gärna på LinkedIn Clevry Sweden (https://www.linkedin.com/company/clevry-se/).

Alla platsannonser →

Andra jobb i Malmö som Affärsutvecklare

Nedan visas andra jobb i Malmö som Affärsutvecklare.

Almi söker två modiga rådgivare till nytt utvecklingsprojekt.

Läs mer Maj 17
Vill du vara med och utveckla småföretagare i skånskt näringsliv? Vi söker dig, kanske nyexaminerad eller konsult som brinner för affärsutveckling och vill ta dig an en tidsbegränsad anställning under ett år.

Vår ambition är att alla medarbetare ska vara tillsvidareanställda, men nu bemannar vi ett specifikt, nydanande projekt där vi ska kontakta ett stort antal företagare. Vi erbjuder dig utveckling och du kommer att lära dig några av våra verktyg för att kunna genomföra Almis nulägesanalys av små- och medelstora företag. Du kommer även att lära känna andra relevanta aktörer i ”innovationsstöd-systemet” och utvecklas av alla möten du genomför. Samtidigt kommer ett stort antal småföretagare få stöd och ledas rätt bland Almis och våra partners erbjudanden. Win Win!

Uppdraget vi söker dig till

På Almi kommer du att arbeta för att småföretagare snabbare ska kunna växla upp, utvecklas och nå sina mål. I detta projekt har Almi fått i uppdrag av Region Skåne att nå ut till hundratals småföretagare och genomföra Almis nulägesanalys med rekommendationer om nästa steg för företaget. Du får en crash-course i Almis verktyg för nulägesanalys för att därefter ta kontakt med småföretagare över hela Skåne. Du presenterar resultatet och föreslår, beroende på företagets behov och resultat lösningar bland Almis och våra partners erbjudanden. Nästa steg på resan för småföretagaren innebär en fördjupning inom något av fem områden, hållbarhet, digitalisering, kompetensförsörjning, internationalisering och affärsutveckling.

Genom småföretagarens tillväxtresa finns du sedan där som kontaktperson. Almi är en målstyrd organisation med tydliga leveranser. Du kommer i projektet att bli en viktig del av Almis team och rapporterar till projektledaren för projektet; Fokus tillväxt, på Almi Skåne, och även ha stöd och mycket kontakt med ansvarig affärschef Johan Olsén. Tjänsten sträcker sig fram till och med 2023-06-01. Du utgår från Almis kontor i Malmö eller Kristianstad. I tjänsten ingår resor inom Skåne där kundbehovet styr var du arbetar.

Vem är du
Du har akademisk utbildning, en grundläggande förståelse för en balans och resultaträkning och du brinner för affärsutveckling. Vi vill också gärna att du har erfarenhet av små och medelstora företags vardag, kanske via några års sommarjobb eller likande. Om du redan är konsult idag så har du erfarenhet av att självständigt driva affärsutveckling och processledning i små- eller medelstora företag.

Du är orädd och gillar att ta dig an och landa in utmaningar. Till exempel genom rådgivning till våra småföretagare. När du träffar dem fysiskt Live eller via Teams så har du en förmåga att skapa tillit och väcka engagemang för Almis nulägesanalys så de ser möjligheterna för deras verksamhet att växa och utvecklas. Du kan kommunicera på svenska och engelska. En fördel är om du behärskar ytterligare ett språk, kanske arabiska.

Ansökan

Vi samarbetar med Insikta AB, Charlotte Olsson som hanterar alla ansökningar. Intervjuerna kommer att genomföras av Almi. Ansök snarast via länken, men senast den 15 juni.

I ditt personliga brev vill vi att du beskriver hur du matchar "vem är du" ovan samt beskriver kort om ett projekt du ansvarat för och hur du planerade och tog steg för att leverera inom utsatt tid. Det kan vara x-jobbet eller uppdrag för kund. Skriv gärna om några utmaningar du stötte på och hur du hanterade dem och utvecklades. Och såklart - vad resultatet blev.

Att arbeta på Almi

Intresset för att starta, driva och utveckla egna företag växer hela tiden. Mitt i den här dynamiken arbetar Almi Företagspartner Skåne med kreativa entreprenörer och företag. Nu har du chansen att bli en av oss och vara med och skapa förutsättningar både för företag som vill utvecklas och för människor som vill förverkliga idéer och visioner.

Almi investerar i framtida tillväxt. Vi erbjuder finansiering och affärsutveckling till små- och medelstora företag som vill utvecklas och växa. Det omfattar såväl idéer med tillväxtpotential i tidiga faser som etablerade företag i expansionsfas. Genom systerbolaget Almi Invest investerar vi riskkapital i företag i tidiga skeden med stor tillväxtpotential och en skalbar affärsidé. Almi ägs av staten tillsammans med regionala ägare och finns nära företagen med 40 kontor över hela landet. På Almi är kompetensnivån hög och samhällsengagemanget en viktig drivkraft. Det finns ett starkt gemensamt intresse - att se fler växande och framgångsrika företag i Sverige. För att trivas hos Almi stimuleras du därför av att arbeta för andra människors framgång och för ett hållbart företagande. Miljön är dynamisk och ger möjlighet till personlig utveckling.

Almi driver ett aktivt mångfaldsarbete både internt och externt och tror på att medarbetarnas olika bakgrunder, erfarenheter, kunskaper och personligheter berikar verksamheten. I rekryteringssammanhang är fokus på mångfald utifrån exempelvis kön, ålder, och utländsk bakgrund en självklarhet.

Hos oss erbjuds du en möjlighet att påverka din arbetsdag i ett flexibelt arbete med stort eget ansvar. Du får en utåtriktad tjänst där du träffar många spännande och omväxlande kunder och företag. Givetvis har du också engagerade och duktiga kollegor som stöttar dig i ditt arbete. Vi sitter i fina lokaler i centrala Malmö, Kristianstad och Helsingborg. Läs gärna mer på www.almi.se/skane.

Ansök nu

Verksamhetsutvecklare inom ekonomiprocesser och företagsförvärv

Läs mer Apr 26
Om oss
Limhamnshusgruppen är en privatägd företagsgrupp med rötterna i fastighetsbranschen och vi har idag verksamheter inom bland annat fastigheter, industri, IT, finans samt e-handel. Några av bolagen är Bredablickgruppen (https://bredablickgruppen.se/), Hagmans Nordic (http://www.hagmans.se/en/), Rollerboys (https://rollerboysmaleri.se/)och FFAB Legopack (https://ffablegopack.se/). Limhamnshus grundades i början av sjuttiotalet och sitter idag i moderna lokaler vid Saltimporten i Malmö. Tillväxt är ett ledord och det märks tydligt genom hur snabbt vi växer både organiskt och genom nya förvärv! Hos oss finns möjligheterna - häng med på vår resa!



Om dig, vår blivande verksamhetsutvecklare
Du har en stark vilja att bidra till vår utveckling med din kompetens och dina idéer. Utmaningar triggar dig och du arbetar fokuserat och ihärdigt mot dina uppsatta mål, både i närtid och på lång sikt. Du trivs i en roll med många kontaktytor och är lyhörd för organisationens olika behov.

Du kommer ingå i ett nystartat team som arbetar med koncernövergripande utveckling och förvärv. Rollen som verksamhetsutvecklare är ny och du ges därmed möjlighet att forma den efter din egen kompetens.

För att trivas och lyckas i rollen tror vi att du har med dig:

- God erfarenhet av ekonomiprocesser och ekonomiska flöden. Du har gärna arbetat som controller, revisor eller ekonomiansvarig tidigare
- Civil- eller högskoleexamen inom ekonomi
- Viss erfarenhet av att ha drivit utvecklingsprojekt inom ekonomi, extra plus om det rör utveckling i gränslandet mot IT
- Gärna erfarenhet av olika bolag och branscher
- Goda kunskaper i svenska i tal och i skrift


Om tjänsten
I rollen som verksamhetsutvecklare hos oss på Limhamnshusgruppen kommer du dels driva utvecklingsprojekt med fokus på effektivisering och även vara ett stöd till koncernledning gällande integrationen av nya bolag.

Förvärv sker inom vår koncern i snabb takt och din uppgift är att hitta synergieffekter och identifiera värdeskapande flöden, dels när ett förvärv är gjort men även inom befintlig organisation. Utifrån vad du identifierar skapar du dina projekt som du driver vidare för utveckling av verksamheten på koncernnivå.

Det finns ett flertal projekt som är i startgroparna och beroende på just din kunskap och erfarenhet så kan du få en ledande roll alternativt bli involverad i exempelvis något av nedan projekt:

- Byte av affärssystem för producerande bolag
- Nytt system för HR/ Lön
- Utveckling av leverantörsreskontra
- Central koncernredovisning


Övrig information
- Placering: Främst vårt kontor i Malmö, Grimsbygatan 24, men möjlighet finns också att delvis utgå från vårt kontor i Stockholm, Sveavägen 121
- Omfattning: Heltid, tillsvidare med 6 mån provanställning
- Start: Enligt överenskommelse, önskvärt så snart som möjligt




Låter det intressant? Vi ser fram emot din ansökan! Du skickar in genom att klicka på "Ansök tjänst" här nedan. Du skickar in CV och besvarar ett antal urvalsfrågor. Vi tar för denna process inte emot personligt brev. Vidare i processen följer ett test, telefonavstämning och två intervjuer.

Ansök nu

?Projektledare inom Anbud till Miljardkoncern i Malmö

Läs mer Jan 20
Utmanande roll i en komplex bransch där du blir del av ett professionellt team som har laserfokus på att tillsammans vinna samhällsförändrande upphandlingar!

Start: När rätt kandidat finner sig tillgänglig
Plats: Malmö
Anställningsform: Heltid - Tillsvidareanställning

Vår kund

Vi på Delta har nu äran att hjälpa vår kund hitta deras nästa stjärna till Anbudteamet. Vår kund är ledande inom en bransch som står inför stora förändringar. AI, hållbar energi och annan teknisk innovation innebär att vår kund står inför utmaningar som även innebär tillväxtmöjligheter. Stora upphandlingar finns inom nära horisont och vår kund kommer vara med och vinna anbud på storleken 50 miljoner - 1 miljard plus. Därför finns möjligheten för dig som arbetat i linjen som Projektledare eller Managementkonsult att komma till ett miljardföretag med höga ambitioner. Du ansluter till ett högpresterande team som värdesätter öppen och rak kommunikation där alla har laserfokus på sina uppgifter. Här syns dina insatser och varje milstolpe firas tillsammans oavsett resultat.

Vår kund investerar i sina medarbetare och erbjuder utvecklingsmöjligheter i rollen såväl som inom företaget. Du kommer ha internationella kontaktytor inom koncernen och ditt arbete kommer synas för den svenska ledningsgruppen såväl som för den internationella koncernledningen. Du kommer få en skräddarsydd onboarding anpassad utefter dina förutsättningar och bakgrund.

Din profil

Idag arbetar du förmodligen som Managementkonsult eller Projektledare. Vår kund värderar dina erfarenhetsår, men det är ditt mindset och inneboende driv som är av störst vikt. Du motiveras av komplexa utmaningar och att arbeta tillsammans med högpresterande kollegor. Dina kollegor känner sig trygga i din professionalism och du har en välutvecklad kommunikativ förmåga som förstärker en öppen dialog i teamet.

Du är van vid stort ansvar i kombination med högt tempo och hanterar detta genom ditt strukturerade arbetssätt.

Huvudsakliga arbetsuppgifter

Att planera och arbetsleda tilldelade resurser inom anbudsprojektet
Analys av förfrågningsunderlag från uppdragsgivare, sammansättning av
projektgrupp, utarbetande av anbudsstrategi, driva affärslösningar samt hålla ihop
anbudstexter och kalkyl
Rapportering till styrgrupp
Delta i förhandlingar och hålla kontakten med uppdragsgivare
Tillsammans med anbudskribent ansvara för anbudets utformning avseende text,
innehåll, struktur, layout
Tillsammans med Bid Controller/Anbudscontroller ansvara för anbudets
utformning avseende kalkyl och prissättning
Driva, stötta och följa upp samtliga projektdeltagares leveranser enligt projektplan
Delta i utvecklings - och förbättringsarbete som rör anbudsprocess,
anbudsdokumentation, mallar och kalkyler

Skallkrav

Erfarenhet som Managementkonsult, Projektledare eller motsvarande
Enormt inneboende driv
Strukturerad, ansvarstagande och kommunikativ
Du ska kunna leverera ditt arbete på engelska i såväl tal som skrift
Flytande svenska i tal såväl som skrift

Meriterande

Högskoleutbildning inom ekonomi/marknad eller motsvarande
Tidigare projektlett anbud
Erfarenhet av offentlig upphandling
Projektledarutbildning




Låter det intressant?
Tveka inte att skicka in din ansökan via vår hemsida. Då urval och intervjuer sker löpande kan tjänsten tillsättas innan annonsen har löpt ut.
Titta även på andra tjänster som vi har på vår karriärsida!

careers.deltaconsulting.se (https://careers.deltaconsulting.se/)

Vid frågor, kontakta Olle Olsson på olle@deltaconsulting.se eller 070-402 84 22.
Välkommen med din ansökan!

Om Delta Consulting
Vi på Delta Consulting är specialister på ekonomipersonal. Vår vision är att skapa en helt ny standard.

Vi jobbar dagligen med att skapa möten mellan ekonomer och företag där ekonomer jobbar. I vårt arbete hjälper vi våra kandidater att ta nästa steg i karriären samtidigt som vi hjälper våra kunder att hitta rätt person. Vi förmedlar både permanenta anställningar och temporära anställningar i form av uthyrning och interim.

Vår verksamhet styrs av våra tre ledord: noggrannhet, långsiktighet och positiv förändring. Oavsett om du är i början av din karriär eller en erfaren CFO är vi din självklara samarbetspartner när det är dags för en ny utmaning.

Ansök nu

Juniora rådgivare till nytt utvecklingsprojekt

Läs mer Maj 20
Meet a Student är en jobbplattform för studenter och juniora talanger.
För kunds räkning söker vi nu:
Vill du vara med och utveckla småföretagare i skånskt näringsliv? Vi söker dig, kanske nyexaminerad eller konsult som brinner för affärsutveckling och vill ta dig an en tidsbegränsad anställning under ett år.
Vår ambition är att alla medarbetare ska vara tillsvidareanställda, men nu bemannar vi ett specifikt, nydanande projekt där vi ska kontakta ett stort antal företagare. Vi erbjuder dig utveckling och du kommer att lära dig några av våra verktyg för att kunna genomföra Almis nulägesanalys av små- och medelstora företag. Du kommer även att lära känna andra relevanta aktörer i ”innovationsstöd-systemet” och utvecklas av alla möten du genomför. Samtidigt kommer ett stort antal småföretagare få stöd och ledas rätt bland Almis och våra partners erbjudanden. Win Win!
Uppdraget vi söker dig till
På Almi kommer du att arbeta för att småföretagare snabbare ska kunna växla upp, utvecklas och nå sina mål. I detta projekt har Almi fått i uppdrag av Region Skåne att nå ut till hundratals småföretagare och genomföra Almis nulägesanalys med rekommendationer om nästa steg för företaget. Du får en crash-course i Almis verktyg för nulägesanalys för att därefter ta kontakt med småföretagare över hela Skåne. Du presenterar resultatet och föreslår, beroende på företagets behov och resultat lösningar bland Almis och våra partners erbjudanden. Nästa steg på resan för småföretagaren innebär en fördjupning inom något av fem områden, hållbarhet, digitalisering, kompetensförsörjning, internationalisering och affärsutveckling.
Genom småföretagarens tillväxtresa finns du sedan där som kontaktperson. Almi är en målstyrd organisation med tydliga leveranser. Du kommer i projektet att bli en viktig del av Almis team och rapporterar till projektledaren för projektet; Fokus tillväxt, på Almi Skåne, och även ha stöd och mycket kontakt med ansvarig affärschef Johan Olsén. Tjänsten sträcker sig fram till och med 2023-06-01. Du utgår från Almis kontor i Malmö eller Kristianstad. I tjänsten ingår resor inom Skåne där kundbehovet styr var du arbetar.
Vem är du
Du har akademisk utbildning, en grundläggande förståelse för en balans och resultaträkning och du brinner för affärsutveckling. Vi vill också gärna att du har erfarenhet av små och medelstora företags vardag, kanske via några års sommarjobb eller likande. Om du redan är konsult idag så har du erfarenhet av att självständigt driva affärsutveckling och processledning i små- eller medelstora företag.
Du är orädd och gillar att ta dig an och landa in utmaningar. Till exempel genom rådgivning till våra småföretagare. När du träffar dem fysiskt Live eller via Teams så har du en förmåga att skapa tillit och väcka engagemang för Almis nulägesanalys så de ser möjligheterna för deras verksamhet att växa och utvecklas. Du kan kommunicera på svenska och engelska. En fördel är om du behärskar ytterligare ett språk, kanske arabiska.

Ansök nu

Juniora rådgivare till nytt utvecklingsprojekt

Läs mer Maj 26
Meet a Student är en jobbplattform för studenter och juniora talanger.
För kunds räkning söker vi nu:
Vill du vara med och utveckla småföretagare i skånskt näringsliv? Vi söker dig, kanske nyexaminerad eller konsult som brinner för affärsutveckling och vill ta dig an en tidsbegränsad anställning under ett år.
Vår ambition är att alla medarbetare ska vara tillsvidareanställda, men nu bemannar vi ett specifikt, nydanande projekt där vi ska kontakta ett stort antal företagare. Vi erbjuder dig utveckling och du kommer att lära dig några av våra verktyg för att kunna genomföra Almis nulägesanalys av små- och medelstora företag. Du kommer även att lära känna andra relevanta aktörer i ”innovationsstöd-systemet” och utvecklas av alla möten du genomför. Samtidigt kommer ett stort antal småföretagare få stöd och ledas rätt bland Almis och våra partners erbjudanden. Win Win!
Uppdraget vi söker dig till
På Almi kommer du att arbeta för att småföretagare snabbare ska kunna växla upp, utvecklas och nå sina mål. I detta projekt har Almi fått i uppdrag av Region Skåne att nå ut till hundratals småföretagare och genomföra Almis nulägesanalys med rekommendationer om nästa steg för företaget. Du får en crash-course i Almis verktyg för nulägesanalys för att därefter ta kontakt med småföretagare över hela Skåne. Du presenterar resultatet och föreslår, beroende på företagets behov och resultat lösningar bland Almis och våra partners erbjudanden. Nästa steg på resan för småföretagaren innebär en fördjupning inom något av fem områden, hållbarhet, digitalisering, kompetensförsörjning, internationalisering och affärsutveckling.
Genom småföretagarens tillväxtresa finns du sedan där som kontaktperson. Almi är en målstyrd organisation med tydliga leveranser. Du kommer i projektet att bli en viktig del av Almis team och rapporterar till projektledaren för projektet; Fokus tillväxt, på Almi Skåne, och även ha stöd och mycket kontakt med ansvarig affärschef Johan Olsén. Tjänsten sträcker sig fram till och med 2023-06-01. Du utgår från Almis kontor i Malmö eller Kristianstad. I tjänsten ingår resor inom Skåne där kundbehovet styr var du arbetar.
Vem är du
Du har akademisk utbildning, en grundläggande förståelse för en balans och resultaträkning och du brinner för affärsutveckling. Vi vill också gärna att du har erfarenhet av små och medelstora företags vardag, kanske via några års sommarjobb eller likande. Om du redan är konsult idag så har du erfarenhet av att självständigt driva affärsutveckling och processledning i små- eller medelstora företag.
Du är orädd och gillar att ta dig an och landa in utmaningar. Till exempel genom rådgivning till våra småföretagare. När du träffar dem fysiskt Live eller via Teams så har du en förmåga att skapa tillit och väcka engagemang för Almis nulägesanalys så de ser möjligheterna för deras verksamhet att växa och utvecklas. Du kan kommunicera på svenska och engelska. En fördel är om du behärskar ytterligare ett språk, kanske arabiska.

Ansök nu

Andra jobb i Malmö från Clevry Sweden AB

Nedan visas andra jobb i Malmö från Clevry Sweden AB .

Marknadskoordinator - Sommarjobb

Marknadsassistent
Läs mer Maj 13
Om företaget

Systemtext arbetar för säkrare arbetsplatser genom korrekt utformade och placerade arbetsmiljöskyltar. Deras arbetsmiljöskyltar, med internationellt patenterade färgefterlysande Supernova® skyltar i spetsen, säljs och marknadsförs via ett nätverk av kunniga återförsäljare i Norden. De är experter i arbetsmiljöskyltning och erbjuder inventeringshjälp genom Skyltronden® och möjlighet till rådgivning.

Systemtext är ett företag med stark tillväxt och med en vilja att ligga i framkant. Med siktet internationellt ställt är målsättningen både spännande och utmanande. I Systemtexts värld är det människoliv som räknas. Systemtext - Safety in sight

Systemtext hemsida (https://www.systemtext.com/sv-se)



Din roll

I rollen som Marknadskoordinator hos Systemtext i sommar kommer du att vara en del av deras marknadsteam. Du kommer att stötta marknadsansvarig med grafiska/analoga arbetsuppgifter samt markandsrelaterade arbetsuppgifter. Under hösten kommer Systemtext lansera en produktkatalog vilket innebär att fokuset under sommaren kommer kretsa kring att stötta i det analoga delarna kring detta projekt.



Huvudsakliga arbetsuppgifter

- Arbete inför produktkatalog med tryck och grafiskt arbete
- Content till hemsida och nyhetsbrev
- Digital annonsering
- Kundundersökningar
- Presentationer
- Kontakt med interna och externa ytor, ex tryckerier och marknasbyråer
- Övriga marknadsrelaterade arbetsuppgifter tillkommer




Plats: Malmö

Omfattning: Heltid under mitt juni - augusti. Möjlighet till extrajobb under hösten finns.

Arbetstider: Kl 8-17 med möjlighet till viss flex.

Detta är ett konsultuppdrag vilket innebär att du blir anställd av Clevry, men jobbar som konsult på Systemtext. Hela rekryteringsprocessen hanteras av Clevry där vi använder oss av ett löpande urval.



Din profil

Vi söker dig som studerar på universitets- eller YH-nivå med en inriktning mot marknad, kommunikation, grafisk design eller annan likvärdig eftergymnasial inriktning. Du ska ha möjlighet att arbeta heltid under mitten av juni - augusti. Du kommunicerar flytande på svenska och engelska, både i tal och skrift.

Som markandskoordinator har du mycket kontaktytor och vi söker därför dig som är utåtriktad och kommunikativ som vågar ta för sig. I ditt arbetssätt är du strukturerad och kreativ. Du är bra på att hantera många bollar i luften och trivs i en social roll.

Om Clevry

I över 30 år har Clevry legat i framkant för ett mer soft skills-drivet arbetsliv inom talent acquisition, assessment och advisory. Vi finns globalt med kunder, konsulter och kandidater från Nordamerika till Singapore med huvudkontor i Brighton, Stockholm och Helsingfors. Våra 150 soft skills-certifierade rekryterare, affärspsykologer och experter finns alltid till er tjänst.

Rekryteringsprocessen

Vi på Clevry ser att soft skills är minst lika viktiga som hard skills. I denna rekrytering kommer du därför, när du har ansökt, via mail få en länk till ett självskattningstest. Det tar cirka 20 minuter att genomföra testet, därefter kommer du få en feedback-rapport mailad till dig som belyser dina soft skills. Vid en eventuell intervju med Clevry kommer svaren gås igenom mer ingående.

Håll utkik i din inbox! Där finner du länk till frågeformuläret.

Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Varmt välkommen med din ansökan redan idag!

Följ oss gärna på LinkedIn Clevry Sweden (https://www.linkedin.com/company/clevry-se/)

Ansök nu

Ordermottagare till Swerock!

Orderadministratör
Läs mer Apr 14
Om företaget

Peab är Nordens samhällsbyggare med 15 000 medarbetare och en omsättning på 57 miljarder kronor. Med lokal närvaro och fokus på egna resurser utvecklar, anlägger och bygger vi vardagen där livet levs. Huvudkontoret finns i Förslöv på Bjärehalvön i Skåne. Aktien är noterad vid Nasdaq Stockholm.

Din roll

I din roll som ordermottagare kommer du främst att arbeta med fjärrstyrning av vågar som innehar avfall och gods som ska återvinnas. Rollen kommer innebära kontakt med chaufförer som lastar av gods, kunder och platschefer. Du kommer också att bistå med rådgivning till privatpersoner som införskaffar material. Du kommer även administrera detta i interna system vilket innebär att du kommer ha en varierad roll som kräver både självständigt arbete och likaledes samarbete med kollegor samt övriga aktörer.

Uppdraget är på heltid och du erbjuds ett kontrakt om 6 månader med start omgående. Placering är på Swerock i Malmö och arbetstiderna är 07.00-16.00. Detta är ett konsultuppdrag vilket innebär att du blir anställd av oss på Clevry och uthyrd som konsult till Swerock med goda chanser till överrekrytering eller förlängning.

Huvudsakliga arbetsuppgifter

- Fjärrstyrning av vågar
- Kontakt med chaufförer, kunder och platschefer
- Rådgivning till privatpersoner
- Administration i interna system


Din profil

Vi söker dig med en fullständig gymnasieutbildning, gärna inom ett teoretiskt område. Har du tidigare erfarenhet av liknande arbete inom ordermottagning är detta högst meriterande men inget krav. Det är dessutom meriterande om du har erfarenhet av service då rollen innebär mycket kontakt med kunder, kollegor och chaufförer.

Vi kommer utgå mycket från dina personliga egenskaper i denna rekryteringsprocess. Vi ser därför att du är en trygg och lugn person med en god social förmåga. Vi tror att du trivs i ett arbete som kan inneha ett högt tempo och som kräver att du är handlingskraftig och beslutsam. I övrigt bör du vara noggrann och strukturerad, lättlärd samt återhämta dig lätt. Du bör även ha goda kunskaper inom Office-paketet.

B-körkort är ett krav för tjänsten.

Om Clevry

I över 30 år har Clevry legat i framkant för ett mer soft skills-drivet arbetsliv inom talent acquisition, assessment och advisory. Vi finns globalt med kunder, konsulter och kandidater från Nordamerika till Singapore med huvudkontor i Brighton, Stockholm och Helsingfors. Våra 150 soft skills-certifierade rekryterare, affärspsykologer och experter finns alltid till er tjänst.

Rekryteringsprocessen

Vi på Clevry ser att soft skills är minst lika viktiga som hard skills. I denna rekrytering kommer du därför, när du har ansökt, via mail få en länk till ett självskattningstest. Det tar cirka 20 minuter att genomföra testet, därefter kommer du få en feedback-rapport mailad till dig som belyser dina soft skills. Vid en eventuell intervju med Clevry kommer svaren gås igenom mer ingående.

Håll utkik i din inbox! Där finner du länk till frågeformuläret.

Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Varmt välkommen med din ansökan redan idag!

Följ oss gärna på LinkedIn Clevry Sweden (https://www.linkedin.com/company/clevry-se/)

Ansök nu

Ordermottagare till Swerock!

Orderadministratör
Läs mer Apr 29
Om företaget

Peab är Nordens samhällsbyggare med 15 000 medarbetare och en omsättning på 57 miljarder kronor. Med lokal närvaro och fokus på egna resurser utvecklar, anlägger och bygger vi vardagen där livet levs. Huvudkontoret finns i Förslöv på Bjärehalvön i Skåne. Aktien är noterad vid Nasdaq Stockholm.

Din roll

I din roll som ordermottagare kommer du främst att arbeta med fjärrstyrning av vågar som innehar avfall och gods som ska återvinnas. Rollen kommer innebära kontakt med chaufförer som lastar av gods, kunder och platschefer. Du kommer också att bistå med rådgivning till privatpersoner som införskaffar material. Du kommer även administrera detta i interna system vilket innebär att du kommer ha en varierad roll som kräver både självständigt arbete och likaledes samarbete med kollegor samt övriga aktörer.

Uppdraget är på heltid och du erbjuds ett kontrakt om 6 månader med start omgående. Placering är på Swerock i Malmö och arbetstiderna är 07.00-16.00. Detta är ett konsultuppdrag vilket innebär att du blir anställd av oss på Clevry och uthyrd som konsult till Swerock med goda chanser till överrekrytering eller förlängning.

Huvudsakliga arbetsuppgifter

- Fjärrstyrning av vågar
- Kontakt med chaufförer, kunder och platschefer
- Rådgivning till privatpersoner
- Administration i interna system


Din profil

Vi söker dig med en fullständig gymnasieutbildning, gärna inom ett teoretiskt område. Har du tidigare erfarenhet av liknande arbete inom ordermottagning är detta högst meriterande men inget krav. Det är dessutom meriterande om du har erfarenhet av service då rollen innebär mycket kontakt med kunder, kollegor och chaufförer.

Vi kommer utgå mycket från dina personliga egenskaper i denna rekryteringsprocess. Vi ser därför att du är en trygg och lugn person med en god social förmåga. Vi tror att du trivs i ett arbete som kan inneha ett högt tempo och som kräver att du är handlingskraftig och beslutsam. I övrigt bör du vara noggrann och strukturerad, lättlärd samt återhämta dig lätt. Du bör även ha goda kunskaper inom Office-paketet.

B-körkort är ett krav för tjänsten.

Om Clevry

I över 30 år har Clevry legat i framkant för ett mer soft skills-drivet arbetsliv inom talent acquisition, assessment och advisory. Vi finns globalt med kunder, konsulter och kandidater från Nordamerika till Singapore med huvudkontor i Brighton, Stockholm och Helsingfors. Våra 150 soft skills-certifierade rekryterare, affärspsykologer och experter finns alltid till er tjänst.

Rekryteringsprocessen

Vi på Clevry ser att soft skills är minst lika viktiga som hard skills. I denna rekrytering kommer du därför, när du har ansökt, via mail få en länk till ett självskattningstest. Det tar cirka 20 minuter att genomföra testet, därefter kommer du få en feedback-rapport mailad till dig som belyser dina soft skills. Vid en eventuell intervju med Clevry kommer svaren gås igenom mer ingående.

Håll utkik i din inbox! Där finner du länk till frågeformuläret.

Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Varmt välkommen med din ansökan redan idag!

Följ oss gärna på LinkedIn Clevry Sweden (https://www.linkedin.com/company/clevry-se/)

Ansök nu

Ordermottagare till Swerock!

Orderadministratör
Läs mer Mar 29
Om företaget

Peab är Nordens samhällsbyggare med 15 000 medarbetare och en omsättning på 57 miljarder kronor. Med lokal närvaro och fokus på egna resurser utvecklar, anlägger och bygger vi vardagen där livet levs. Huvudkontoret finns i Förslöv på Bjärehalvön i Skåne. Aktien är noterad vid Nasdaq Stockholm.

Din roll

I din roll som ordermottagare kommer du främst att arbeta med fjärrstyrning av vågar som innehar avfall och gods som ska återvinnas. Rollen kommer innebära kontakt med chaufförer som lastar av gods, kunder och platschefer. Du kommer också att bistå med rådgivning till privatpersoner som införskaffar material. Du kommer även administrera detta i interna system vilket innebär att du kommer ha en varierad roll som kräver både självständigt arbete och likaledes samarbete med kollegor samt övriga aktörer.

Uppdraget är på heltid och du erbjuds ett kontrakt om 6 månader med start omgående. Placering är på Swerock i Malmö och arbetstiderna är 07.00-16.00. Detta är ett konsultuppdrag vilket innebär att du blir anställd av oss på Clevry och uthyrd som konsult till Swerock med goda chanser till överrekrytering eller förlängning.

Huvudsakliga arbetsuppgifter

- Fjärrstyrning av vågar
- Kontakt med chaufförer, kunder och platschefer
- Rådgivning till privatpersoner
- Administration i interna system


Din profil

Vi söker dig med en fullständig gymnasieutbildning, gärna inom ett teoretiskt område. Har du tidigare erfarenhet av liknande arbete inom ordermottagning är detta högst meriterande men inget krav. Det är dessutom meriterande om du har erfarenhet av service då rollen innebär mycket kontakt med kunder, kollegor och chaufförer.

Vi kommer utgå mycket från dina personliga egenskaper i denna rekryteringsprocess. Vi ser därför att du är en trygg och lugn person med en god social förmåga. Vi tror att du trivs i ett arbete som kan inneha ett högt tempo och som kräver att du är handlingskraftig och beslutsam. I övrigt bör du vara noggrann och strukturerad, lättlärd samt återhämta dig lätt. Du bör även ha goda kunskaper inom Office-paketet.

B-körkort är ett krav för tjänsten.

Om Clevry

I över 30 år har Clevry legat i framkant för ett mer soft skills-drivet arbetsliv inom talent acquisition, assessment och advisory. Vi finns globalt med kunder, konsulter och kandidater från Nordamerika till Singapore med huvudkontor i Brighton, Stockholm och Helsingfors. Våra 150 soft skills-certifierade rekryterare, affärspsykologer och experter finns alltid till er tjänst.

Rekryteringsprocessen

Vi på Clevry ser att soft skills är minst lika viktiga som hard skills. I denna rekrytering kommer du därför, när du har ansökt, via mail få en länk till ett självskattningstest. Det tar cirka 20 minuter att genomföra testet, därefter kommer du få en feedback-rapport mailad till dig som belyser dina soft skills. Vid en eventuell intervju med Clevry kommer svaren gås igenom mer ingående.

Håll utkik i din inbox! Där finner du länk till frågeformuläret.

Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Varmt välkommen med din ansökan redan idag!

Följ oss gärna på LinkedIn Clevry Sweden (https://www.linkedin.com/company/clevry-se/)

Ansök nu

Ordermottagare till Swerock!

Orderadministratör
Läs mer Apr 12
Om företaget

Peab är Nordens samhällsbyggare med 15 000 medarbetare och en omsättning på 57 miljarder kronor. Med lokal närvaro och fokus på egna resurser utvecklar, anlägger och bygger vi vardagen där livet levs. Huvudkontoret finns i Förslöv på Bjärehalvön i Skåne. Aktien är noterad vid Nasdaq Stockholm.

Din roll

I din roll som ordermottagare kommer du främst att arbeta med fjärrstyrning av vågar som innehar avfall och gods som ska återvinnas. Rollen kommer innebära kontakt med chaufförer som lastar av gods, kunder och platschefer. Du kommer också att bistå med rådgivning till privatpersoner som införskaffar material. Du kommer även administrera detta i interna system vilket innebär att du kommer ha en varierad roll som kräver både självständigt arbete och likaledes samarbete med kollegor samt övriga aktörer.

Uppdraget är på heltid och du erbjuds ett kontrakt om 6 månader med start omgående. Placering är på Swerock i Malmö och arbetstiderna är 07.00-16.00. Detta är ett konsultuppdrag vilket innebär att du blir anställd av oss på Clevry och uthyrd som konsult till Swerock med goda chanser till överrekrytering eller förlängning.

Huvudsakliga arbetsuppgifter

- Fjärrstyrning av vågar
- Kontakt med chaufförer, kunder och platschefer
- Rådgivning till privatpersoner
- Administration i interna system


Din profil

Vi söker dig med en fullständig gymnasieutbildning, gärna inom ett teoretiskt område. Har du tidigare erfarenhet av liknande arbete inom ordermottagning är detta högst meriterande men inget krav. Det är dessutom meriterande om du har erfarenhet av service då rollen innebär mycket kontakt med kunder, kollegor och chaufförer.

Vi kommer utgå mycket från dina personliga egenskaper i denna rekryteringsprocess. Vi ser därför att du är en trygg och lugn person med en god social förmåga. Vi tror att du trivs i ett arbete som kan inneha ett högt tempo och som kräver att du är handlingskraftig och beslutsam. I övrigt bör du vara noggrann och strukturerad, lättlärd samt återhämta dig lätt. Du bör även ha goda kunskaper inom Office-paketet.

B-körkort är ett krav för tjänsten.

Om Clevry

I över 30 år har Clevry legat i framkant för ett mer soft skills-drivet arbetsliv inom talent acquisition, assessment och advisory. Vi finns globalt med kunder, konsulter och kandidater från Nordamerika till Singapore med huvudkontor i Brighton, Stockholm och Helsingfors. Våra 150 soft skills-certifierade rekryterare, affärspsykologer och experter finns alltid till er tjänst.

Rekryteringsprocessen

Vi på Clevry ser att soft skills är minst lika viktiga som hard skills. I denna rekrytering kommer du därför, när du har ansökt, via mail få en länk till ett självskattningstest. Det tar cirka 20 minuter att genomföra testet, därefter kommer du få en feedback-rapport mailad till dig som belyser dina soft skills. Vid en eventuell intervju med Clevry kommer svaren gås igenom mer ingående.

Håll utkik i din inbox! Där finner du länk till frågeformuläret.

Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Varmt välkommen med din ansökan redan idag!

Följ oss gärna på LinkedIn Clevry Sweden (https://www.linkedin.com/company/clevry-se/)

Ansök nu

Enhetschef till entreprenadföretag i Skåne

Arbetsledare, anläggning
Läs mer Feb 14
Om företaget

Företaget är en modern aktör inom entreprenadbranschen och nu letar vi efter deras nya Enhetschef med placering i Skåne. Har du tidigare erfarenhet av ledarskap och insyn i entreprenadbranschen? Är du en modig chef med en känsla för att skapa en bra teamkänsla? Välkommen med din ansökan så pratar vi mer och företaget.

Detta är en heltidstjänst med start omgående alternativt med hänsyn till eventuell uppsägningstid. Vi på Clevry ansvarar för rekryteringsprocessen men du kommer sedan att bli anställd direkt hos företaget.

Din roll

Företaget är i början av en spännande resa där man utökar sin verksamhet i Skåne och söker därför efter en enhetschef som kan visa dem vägen. Därför söker de just nu efter en driven och entreprenörsdriven enhetschef med stort intresse för såväl kunder, affärer och ledarskap. I rollen kommer du att ha personal- och budgetansvar. Du kommer bland annat att arbeta med planering, strukturering, avtalshantering, fakturering, arbetsmiljö, uppföljning och utveckling av personal och verksamhet.

Exempel på arbetsuppgifter

- Personalansvar med fokus på ett individanpassat ledarskap
- Delegering av arbetsuppgifter
- Ekonomi- och budgetarbete
- Stötta upp vid säljmöten, byggmöten etc.
- Avtalsadministration, stöttning vid tvister
- Arbetsmiljöfrågor
- Uppföljning och utveckling av personal och verksamhet
- Löpande kontakt med kunder, anställda och regionchef
- Övrig administration


Genom tjänsten kommer du få möjlighet att bygga din egen verksamhet i en större organisation. Det finns en bra grund att stå på men samtidigt stora möjligheter att skapa något eget tillsammans med dina medarbetare.

Din profil

Vi söker dig som tidigare har arbetat som enhetschef, platschef eller liknande inom byggsektorn i Skåne eller närliggande områden. Du har tidigare haft budget- och personalansvar och brinner för ledarskap. Vi ser att du har god datavana och är van att arbeta i Excel. Vidare är du flytande i svenska och engelska vad gäller tal och skrift. Det är meriterande om du har erfarenhet av att hantera underleverantörer.

Som person är du driven och engagerad med ett genuint intresse för att driva verksamheten framåt. Du är strategisk, lösningsfokuserad och påhittig i ditt sätt att ta dig an olika typer av utmaningar. Vidare är du orädd som person och vågar gå utanför boxen och ta läskiga beslut. Att vara strukturerad, kvalitetsmedveten, ansvarstagande och ha en tydlig kommunikation är för dig en självklarhet. Du har ett stort fokus på såväl kunder som anställda och en stark tro på ett individanpassat ledarskap.

Om Clevry

I över 30 år har Clevry legat i framkant för ett mer soft skills-drivet arbetsliv inom talent acquisition, assessment och advisory. Vi finns globalt med kunder, konsulter och kandidater från Nordamerika till Singapore med huvudkontor i Brighton, Stockholm och Helsingfors. Våra 150 soft skills-certifierade rekryterare, affärspsykologer och experter finns alltid till er tjänst.

Rekryteringsprocessen

Vi på Clevry ser att soft skills är minst lika viktiga som hard skills. I denna rekrytering kommer du därför, när du har ansökt, via mail få en länk till ett självskattningstest. Det tar cirka 20 minuter att genomföra testet, därefter kommer du få en feedback-rapport mailad till dig som belyser dina soft skills. Vid en eventuell intervju med Clevry kommer svaren gås igenom mer ingående.

Håll utkik i din inbox! Där finner du länk till frågeformuläret.

Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Har du några frågor om tjänsten eller processen, vänligen kontakta oss på julia.revland@clevry.com. Varmt välkommen med din ansökan redan idag!

Följ oss gärna på LinkedIn Clevry Sweden (https://www.linkedin.com/company/clevry-se/)

Ansök nu