Malmö: Polestar Specialist - Malmö, Sweden

Hitta ansökningsinfo om jobbet Polestar Specialist - Malmö, Sweden i Malmö. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Malmö inom den kategorin.

Publicerad: 2022-01-04 // Varaktighet: Heltid

Passion - you have it. For people, the EV revolution, our products, and align with our sustainable mission to improve the society we live in. Your passion is energetically fueled through the social exchange and by providing exceptional service. Sounds like you? Apply today, we are reading the applications as they are submitted.



Let us describe the challenge we offer

Polestar has a new take on automotive retail, unlike conventional car dealerships or showrooms, Polestar Spaces (https://about.polestar.com/spaces/) are carefully designed, unique retail environments. Our Spaces are centrally located, staffed with product (and service-) specialists, and echo's the design language of Polestar.

We are now opening our third (!) Space in Sweden, and are looking for service minded stars to be a part of the journey from the very beginning! This new space will be located in in Södertull, Malmö.

In this role, as a Space Specialist, you will together with the team make sure to consistently deliver an incredible educational, immersive, and exciting experience to all their current and future customers. The team constitute Polestar’s front line and are our brand advocates, supporting our mission by creating memorable experiences for their visitors.



What you'll do

The main purpose in this role is to make sure that visitors get support to learn about Polestar from the moment they walk into our Space. We want to deliver an unforgettable equally innovative customer experience, just as the cars themselves.

As a Polestar Specialist, you will introduce people to our Polestar cars and services. Turning curiosity into intense interest, you will build and maintain long-term business relationships with your customers. It´s your role to engage guests by answering their questions and providing a tailored experience based upon their specific interests and agenda.

Who you are

To be a great match we believe you love the interactions with all customers, as you are are curious, creative and enthusiastic. Your aim and focus is to always deliver an uncompromised, progressive and relevant customer experience in world class, together with your team of colleagues.

You are doer with strong communication skills; you communicate in a transparent and human-centric manner to maintain an open and trusting environment within your area of the business.

We also believe that you:

- Have experience from service and working with retail in a progressive and client-oriented environment

- Have an interest and a curiosity to change the car industry, and therefore we encourage applicants from different industries

- Are fluent in Swedish and preferably in English
- Are able to work evenings and weekends after a set schedule


This role will require a valid driver’s license, an acceptable safe driving record.

Is this you? If you are interested in joining the Polestar family, don't wait with submitting your application. We apply a continuous selection and are looking for someone to start as soon as possible.

Alla platsannonser →

Andra jobb i Malmö som Kundtjänstmedarbetare

Nedan visas andra jobb i Malmö som Kundtjänstmedarbetare.

Securitas söker en kundserviceadministratör

Läs mer Apr 12
Nu har du chansen att söka tjänsten som kundtjänstadministratör till Securitas! Är du en glädjespridare som brinner för att ge service utöver det vanliga och som besitter administrativa skills? Är du även riskmedveten som person och en lagspelare? Då kan det här vara en tjänst för dig!
OM SECURITAS
”I över 85 år har vi på Securitas sett till att människor känner sig trygga i sin vardag. Åren ger oss erfarenhet och kompetens som vi behöver när vi nu blickar framåt. För vi är övertygade om att den trygghet och säkerhet som vi står för kommer att vara viktigare än någonsin i framtiden. Numera har vi kollegor över hela världen. Det betyder att vi har samlat ännu mer kompetens och kunskap inom Securitas. Och som Sveriges största arbetsgivare i vår bransch kan vi erbjuda dig utvecklingsmöjligheter och variation som få andra företag kan. Du tar hand om människors säkerhet Securitas tar hand om dig.”
OM TJÄNSTEN
I rollen som kundtjänstadministratör innebär det ett tätt samarbete med kunder och säljare. Du kommer även samarbeta nära med dina kollegor i samma team, som arbetar både på plats och på andra kontor runt om i landet. Mer specifikt kommer du hantera registreringar/ ändringar av avtal och fakturor där du arbetar för att kvalitetssäkra/upptäcka eventuella fel och åtgärda dessa. Det tillkommer även kundkontakt/kundservice samt övriga kundtjänstadministrativa arbetsuppgifter. Securitas vill vara i framkant när det kommer till branschen och i denna roll som kundtjänstadministratör kommer du ha en stor påverkan på detta genom den dagliga kontakten med kunder, säljare och kollegor.För anställning inom Securitas Sverige AB krävs det att du blir godkänd av Länsstyrelsen för anställning i auktoriserat bevakningsföretag (företaget gör den ansökan). Vid utvärdering av sökande till tjänsten kommer även urvalstester att användas.
VEM ÄR DU?
För att lyckas i den här rollen ser vi att du är serviceinriktad som person och har erfarenhet eller ett intresse för administration. Du har ett öga för detaljer och en bra helhetssyn och trivs bra att arbeta både självständigt och i grupp. Vi ser även att du har ett ekonomiintresse och är strukturerad samt ansvarstagande i det dagliga arbetet där du tilltalas av en föränderlig miljö. Slutligen ser vi att du har en positiv inställning med skinn på näsan. Kunskaper kring användandet av Lime och Dynamics 365 och tidigare erfarenhet inom kundservice är meriterande. VI SÖKER DIG SOM:
Har en gymnasial utbildning
Obehindrat behärskar svenska och engelska i tal och skrift
Har en god dator- och systemvana
Har en hög säkerhetsmedvetenhet

PRAKTISK INFORMATION Arbetsgivare: WorkzUppdragsgivare: SecuritasStart: Enligt överenskommelse Omfattning: Heltidsanställning med sex månaders vikariatLön: Individuell lönesättning, kollektivavtal tillämpas Placering: Malmö Arbetstider: Måndag-fredag 08:00-16:30VI ERBJUDER DIG
Workz är specialister på kundservice. Som anställd hos oss får du en rejäl grundutbildning, därefter löpande träning och utbildning inom olika delar av kundservice som kommunikation, kundhantering och affärsmässighet. Efter genomförd utbildning blir du certifierad i kundservice. Vårt erbjudande till dig som anställd hos Workz inkluderar utöver kollektivavtalsenliga villkor en dedikerad operativ chefsom utbildar, utvecklar och finns tillgänglig för dig som konsult hos oss.
Ansökan: Sök tjänsten via vår hemsida, längst ner i annonsen. Vi genomför tester som första steg i rekryteringen. Testet skickas till din mail direkt efter ansökan och behöver slutföras, för att bli en aktuell kandidat.Kontakt: Vid frågor, kontakta vårt rekryteringsteam på rekrytering@workz.se

Ansök nu

Customer Relations Representative - Deltid

Läs mer Apr 3
Bygghemma är Sveriges största onlinebaserade aktör inom byggvaror, hem och trädgård. Genom vår onlinebutik, som kompletteras och understöds av flertalet fysiska visningsbutiker och ett omfattande service- och tjänsteutbud, såsom montering och installationer, erbjuder vi ett ledande sortiment från välkända externa och egna varumärken. Vi har kontor i Malmö och Oskarshamn.
Är du en person som brinner för kundservice? Är du kanske student eller letar du efter ett flexibelt och givande extrajobb? Då kan detta vara den perfekta möjligheten för dig!
Bygghemma är e-handeln som värdesätter att kunna erbjuda våra kunder en utmärkt köpupplevelse, från rätt bemötande till rätt produkt. Vi letar efter kundorienterade och serviceinriktade personer som vill bli en del av Customer Relations och hjälpa våra kunder genom eventuella ärenden som uppstår med deras beställningar.
Om tjänstenDin roll som Customer Relations Representative innebär direktkontakt med både kunder och leverantörer via telefon och mejl. Du kommer att hantera olika ärenden såsom frågor kring order, leverans, returer och reklamationer, och guida våra kunder genom eventuella situationer där det inte riktigt blev som tänkt.
Här är tempot högt och supportkulturen stark, och till din hjälp har du erfarna kollegor ochen tät dialog med din team manager. Genom att bli en del av vårt team kommer du att få en gedigen internutbildning i våra rutiner, bemötande och system för att kunna ge våra kunder den bästa möjliga servicen.
Om digVi söker dig som trivs i en snabb och dynamisk miljö och som brinner för att lösa problem och hjälpa andra. Tidigare erfarenhet av kundservice är meriterande, men inte ett krav - vi värdesätter framför allt din positiva inställning och vilja att lära dig. Att du uttrycker dig tydligt i tal och skrift, både på svenska och engelska, är en förutsättning för att du ska lyckas.
Om du är en person som delar våra värderingar om ansvar, enkelhet, utmaningar och samarbete, och om du är redo att ta dig an en spännande och utvecklande roll, så ser vi fram emot din ansökan!
Vi erbjuderSom en del av Customer Relations kommer du att vara en del av ett engagerat och stöttande arbetsklimat där vi värdesätter samarbete och utveckling. Du kommer att ha möjlighet att påverka kundresan och bidra till att skapa en ännu bättre kundupplevelse
Förutom ett stimulerande arbete erbjuder vi även möjligheten att vara en del av ett av Nordens ledande e-handelsföretag med kontor centralt beläget i Malmö. Hos oss finns det utrymme för utveckling, och vi värdesätter en trevlig arbetsmiljö där du som medarbetare trivs och mår bra. På Bygghemma ger vi dig även möjligheten att ta del av olika företagsaktiviteter som exempelvis teambuilding-aktiviteter och after works.
TjänstgöringsgradVi erbjuderen tjänst med flexibla arbetstider, med en tjänstgöringsgrad på 20-50%.
Under sommarmånaderna och vissa storhelger ökar behovet upp till 75-100%.
Låter detta som din typ av utmaning?Vi väntar på att höra ifrån dig, så skicka gärna din ansökan redan idag! Urval sker löpande.
Om företagetBygghemma är en del av BHG, en av de största onlineaktörerna inom konsumenthandel i Norden, med en nettointänkt på drygt 13 Mdkr 2022. Inom BHG ingår över 100 onlinedestinationer, innefattande till exempel: www.bygghemma.se, www.polarpumpen.se, www.trademax.se, www.nordicnest.se och www.svenssons.se - och över 70 showrooms.
Vårt huvudkontor ligger i Malmö och vi har verksamheter i de flesta europeiska länder. BHG är noterat på Nasdaq Stockholm, med tickern BHG. BHG:s e-handelsverksamheter - www.wearebhg.com - har över 2 000 anställda som varje dag arbetar för att skapa en optimal köpupplevelse genom ett oöverträffat produktutbud och smart teknologi, kombinerat med ledande produktexpertis och ett brett utbud av service och tjänster.

Ansök nu

Customer Relations Representative - Deltid

Läs mer Apr 12
Bygghemma är Sveriges största onlinebaserade aktör inom byggvaror, hem och trädgård. Genom vår onlinebutik, som kompletteras och understöds av flertalet fysiska visningsbutiker och ett omfattande service- och tjänsteutbud, såsom montering och installationer, erbjuder vi ett ledande sortiment från välkända externa och egna varumärken. Vi har kontor i Malmö och Oskarshamn.
Är du en person som brinner för kundservice? Är du kanske student eller letar du efter ett flexibelt och givande extrajobb? Då kan detta vara den perfekta möjligheten för dig!
Bygghemma är e-handeln som värdesätter att kunna erbjuda våra kunder en utmärkt köpupplevelse, från rätt bemötande till rätt produkt. Vi letar efter kundorienterade och serviceinriktade personer som vill bli en del av Customer Relations och hjälpa våra kunder genom eventuella ärenden som uppstår med deras beställningar.
Om tjänstenDin roll som Customer Relations Representative innebär direktkontakt med både kunder och leverantörer via telefon och mejl. Du kommer att hantera olika ärenden såsom frågor kring order, leverans, returer och reklamationer, och guida våra kunder genom eventuella situationer där det inte riktigt blev som tänkt.
Här är tempot högt och supportkulturen stark, och till din hjälp har du erfarna kollegor ochen tät dialog med din team manager. Genom att bli en del av vårt team kommer du att få en gedigen internutbildning i våra rutiner, bemötande och system för att kunna ge våra kunder den bästa möjliga servicen.
Om digVi söker dig som trivs i en snabb och dynamisk miljö och som brinner för att lösa problem och hjälpa andra. Tidigare erfarenhet av kundservice är meriterande, men inte ett krav - vi värdesätter framför allt din positiva inställning och vilja att lära dig. Att du uttrycker dig tydligt i tal och skrift, både på svenska och engelska, är en förutsättning för att du ska lyckas.
Om du är en person som delar våra värderingar om ansvar, enkelhet, utmaningar och samarbete, och om du är redo att ta dig an en spännande och utvecklande roll, så ser vi fram emot din ansökan!
Vi erbjuderSom en del av Customer Relations kommer du att vara en del av ett engagerat och stöttande arbetsklimat där vi värdesätter samarbete och utveckling. Du kommer att ha möjlighet att påverka kundresan och bidra till att skapa en ännu bättre kundupplevelse
Förutom ett stimulerande arbete erbjuder vi även möjligheten att vara en del av ett av Nordens ledande e-handelsföretag med kontor centralt beläget i Malmö. Hos oss finns det utrymme för utveckling, och vi värdesätter en trevlig arbetsmiljö där du som medarbetare trivs och mår bra. På Bygghemma ger vi dig även möjligheten att ta del av olika företagsaktiviteter som exempelvis teambuilding-aktiviteter och after works.
TjänstgöringsgradVi erbjuderen tjänst med flexibla arbetstider, med en tjänstgöringsgrad på 20-50%.
Under sommarmånaderna och vissa storhelger ökar behovet upp till 75-100%.
Låter detta som din typ av utmaning?Vi väntar på att höra ifrån dig, så skicka gärna din ansökan redan idag! Urval sker löpande.
Om företagetBygghemma är en del av BHG, en av de största onlineaktörerna inom konsumenthandel i Norden, med en nettointänkt på drygt 13 Mdkr 2022. Inom BHG ingår över 100 onlinedestinationer, innefattande till exempel: www.bygghemma.se, www.polarpumpen.se, www.trademax.se, www.nordicnest.se och www.svenssons.se - och över 70 showrooms.
Vårt huvudkontor ligger i Malmö och vi har verksamheter i de flesta europeiska länder. BHG är noterat på Nasdaq Stockholm, med tickern BHG. BHG:s e-handelsverksamheter - www.wearebhg.com - har över 2 000 anställda som varje dag arbetar för att skapa en optimal köpupplevelse genom ett oöverträffat produktutbud och smart teknologi, kombinerat med ledande produktexpertis och ett brett utbud av service och tjänster.

Ansök nu

Securitas söker en kundserviceadministratör

Läs mer Apr 8
Nu har du chansen att söka tjänsten som kundtjänstadministratör till Securitas! Är du en glädjespridare som brinner för att ge service utöver det vanliga och som besitter administrativa skills? Är du även riskmedveten som person och en lagspelare? Då kan det här vara en tjänst för dig!
OM SECURITAS
”I över 85 år har vi på Securitas sett till att människor känner sig trygga i sin vardag. Åren ger oss erfarenhet och kompetens som vi behöver när vi nu blickar framåt. För vi är övertygade om att den trygghet och säkerhet som vi står för kommer att vara viktigare än någonsin i framtiden. Numera har vi kollegor över hela världen. Det betyder att vi har samlat ännu mer kompetens och kunskap inom Securitas. Och som Sveriges största arbetsgivare i vår bransch kan vi erbjuda dig utvecklingsmöjligheter och variation som få andra företag kan. Du tar hand om människors säkerhet Securitas tar hand om dig.”
OM TJÄNSTEN
I rollen som kundtjänstadministratör innebär det ett tätt samarbete med kunder och säljare. Du kommer även samarbeta nära med dina kollegor i samma team, som arbetar både på plats och på andra kontor runt om i landet. Mer specifikt kommer du hantera registreringar/ ändringar av avtal och fakturor där du arbetar för att kvalitetssäkra/upptäcka eventuella fel och åtgärda dessa. Det tillkommer även kundkontakt/kundservice samt övriga kundtjänstadministrativa arbetsuppgifter. Securitas vill vara i framkant när det kommer till branschen och i denna roll som kundtjänstadministratör kommer du ha en stor påverkan på detta genom den dagliga kontakten med kunder, säljare och kollegor.För anställning inom Securitas Sverige AB krävs det att du blir godkänd av Länsstyrelsen för anställning i auktoriserat bevakningsföretag (företaget gör den ansökan). Vid utvärdering av sökande till tjänsten kommer även urvalstester att användas.
VEM ÄR DU?
För att lyckas i den här rollen ser vi att du är serviceinriktad som person och har erfarenhet eller ett intresse för administration. Du har ett öga för detaljer och en bra helhetssyn och trivs bra att arbeta både självständigt och i grupp. Vi ser även att du har ett ekonomiintresse och är strukturerad samt ansvarstagande i det dagliga arbetet där du tilltalas av en föränderlig miljö. Slutligen ser vi att du har en positiv inställning med skinn på näsan. Kunskaper kring användandet av Lime och Dynamics 365 och tidigare erfarenhet inom kundservice är meriterande. VI SÖKER DIG SOM:
Har en gymnasial utbildning
Obehindrat behärskar svenska och engelska i tal och skrift
Har en god dator- och systemvana
Har en hög säkerhetsmedvetenhet

PRAKTISK INFORMATION Arbetsgivare: WorkzUppdragsgivare: SecuritasStart: Enligt överenskommelse Omfattning: Heltidsanställning med sex månaders vikariatLön: Individuell lönesättning, kollektivavtal tillämpas Placering: Malmö Arbetstider: Måndag-fredag 08:00-16:30VI ERBJUDER DIG
Workz är specialister på kundservice. Som anställd hos oss får du en rejäl grundutbildning, därefter löpande träning och utbildning inom olika delar av kundservice som kommunikation, kundhantering och affärsmässighet. Efter genomförd utbildning blir du certifierad i kundservice. Vårt erbjudande till dig som anställd hos Workz inkluderar utöver kollektivavtalsenliga villkor en dedikerad operativ chefsom utbildar, utvecklar och finns tillgänglig för dig som konsult hos oss.
Ansökan: Sök tjänsten via vår hemsida, längst ner i annonsen. Vi genomför tester som första steg i rekryteringen. Testet skickas till din mail direkt efter ansökan och behöver slutföras, för att bli en aktuell kandidat.Kontakt: Vid frågor, kontakta vårt rekryteringsteam på rekrytering@workz.se

Ansök nu

Securitas söker en kundserviceadministratör

Läs mer Apr 2
Nu har du chansen att söka tjänsten som kundtjänstadministratör till Securitas! Är du en glädjespridare som brinner för att ge service utöver det vanliga och som besitter administrativa skills? Är du även riskmedveten som person och en lagspelare? Då kan det här vara en tjänst för dig!
OM SECURITAS
”I över 85 år har vi på Securitas sett till att människor känner sig trygga i sin vardag. Åren ger oss erfarenhet och kompetens som vi behöver när vi nu blickar framåt. För vi är övertygade om att den trygghet och säkerhet som vi står för kommer att vara viktigare än någonsin i framtiden. Numera har vi kollegor över hela världen. Det betyder att vi har samlat ännu mer kompetens och kunskap inom Securitas. Och som Sveriges största arbetsgivare i vår bransch kan vi erbjuda dig utvecklingsmöjligheter och variation som få andra företag kan. Du tar hand om människors säkerhet Securitas tar hand om dig.”
OM TJÄNSTEN
I rollen som kundtjänstadministratör innebär det ett tätt samarbete med kunder och säljare. Du kommer även samarbeta nära med dina kollegor i samma team, som arbetar både på plats och på andra kontor runt om i landet. Mer specifikt kommer du hantera registreringar/ ändringar av avtal och fakturor där du arbetar för att kvalitetssäkra/upptäcka eventuella fel och åtgärda dessa. Det tillkommer även kundkontakt/kundservice samt övriga kundtjänstadministrativa arbetsuppgifter. Securitas vill vara i framkant när det kommer till branschen och i denna roll som kundtjänstadministratör kommer du ha en stor påverkan på detta genom den dagliga kontakten med kunder, säljare och kollegor.För anställning inom Securitas Sverige AB krävs det att du blir godkänd av Länsstyrelsen för anställning i auktoriserat bevakningsföretag (företaget gör den ansökan). Vid utvärdering av sökande till tjänsten kommer även urvalstester att användas.
VEM ÄR DU?
För att lyckas i den här rollen ser vi att du är serviceinriktad som person och har erfarenhet eller ett intresse för administration. Du har ett öga för detaljer och en bra helhetssyn och trivs bra att arbeta både självständigt och i grupp. Vi ser även att du har ett ekonomiintresse och är strukturerad samt ansvarstagande i det dagliga arbetet där du tilltalas av en föränderlig miljö. Slutligen ser vi att du har en positiv inställning med skinn på näsan. Kunskaper kring användandet av Lime och Dynamics 365 och tidigare erfarenhet inom kundservice är meriterande. VI SÖKER DIG SOM:
Har en gymnasial utbildning
Obehindrat behärskar svenska och engelska i tal och skrift
Har en god dator- och systemvana
Har en hög säkerhetsmedvetenhet

PRAKTISK INFORMATION Arbetsgivare: WorkzUppdragsgivare: SecuritasStart: Enligt överenskommelse Omfattning: Heltidsanställning med sex månaders vikariatLön: Individuell lönesättning, kollektivavtal tillämpas Placering: Malmö Arbetstider: Måndag-fredag 08:00-16:30VI ERBJUDER DIG
Workz är specialister på kundservice. Som anställd hos oss får du en rejäl grundutbildning, därefter löpande träning och utbildning inom olika delar av kundservice som kommunikation, kundhantering och affärsmässighet. Efter genomförd utbildning blir du certifierad i kundservice. Vårt erbjudande till dig som anställd hos Workz inkluderar utöver kollektivavtalsenliga villkor en dedikerad operativ chefsom utbildar, utvecklar och finns tillgänglig för dig som konsult hos oss.
Ansökan: Sök tjänsten via vår hemsida, längst ner i annonsen. Vi genomför tester som första steg i rekryteringen. Testet skickas till din mail direkt efter ansökan och behöver slutföras, för att bli en aktuell kandidat.Kontakt: Vid frågor, kontakta vårt rekryteringsteam på rekrytering@workz.se

Ansök nu

Andra jobb i Malmö från Polestar Performance AB

Nedan visas andra jobb i Malmö från Polestar Performance AB .

Polestar Specialist - Malmö, Sweden (Part Time)

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Jan 4
Passion - you have it. For people, the EV revolution, our products, and align with our sustainable mission to improve the society we live in. Your passion is energetically fueled through the social exchange and by providing exceptional service.

Are you a student looking for practical experience that can be combined with your studies? Apply today!



Let us describe the challenge we offer

Polestar has a new take on automotive retail, unlike conventional car dealerships or showrooms, Polestar Spaces (https://about.polestar.com/spaces/) are carefully designed, unique retail environments. Our Spaces are centrally located, staffed with product (and service-) specialists, and echo's the design language of Polestar.

We are now opening our third (!) Space in Sweden, and are looking for service minded stars to be a part of the journey from the very beginning! This new space will be located in in Södertull, Malmö.

We are looking after several service-minded Polestars who will work part-time beside of your studies of other part time assignment. We expect you to be able to work approximately 20 %, flexible weekdays and weekends. You will have your own schedule, but we are looking for you who can be flexible and willing to step sometimes in at short notice to cover sick leave and periods of high activity in the Space. We also hope that we have the opportunity to offer you a full-time schedule in the summer and during other holidays.

In the role as a Space Specialist, you will together with the team make sure to consistently deliver an incredible educational, immersive, and exciting experience to all their current and future customers. The team constitute Polestar’s front line and are our brand advocates, supporting our mission by creating memorable experiences for their visitors.



What you'll do

The main purpose in this role is to make sure that visitors get support to learn about Polestar from the moment they walk into our Space. We want to deliver an unforgettable equally innovative customer experience, just as the cars themselves.

As a Polestar Specialist, you will introduce people to our Polestar cars and services. Turning curiosity into intense interest, you will build and maintain long-term business relationships with your customers. It´s your role to engage guests by answering their questions and providing a tailored experience based upon their specific interests and agenda.

Who you are

To be a great match we believe you love the interactions with all customers, as you are are curious, creative and enthusiastic. Your aim and focus is to always deliver an uncompromised, progressive and relevant customer experience in world class, together with your team of colleagues.

You are doer with strong communication skills; you communicate in a transparent and human-centric manner to maintain an open and trusting environment within your area of the business.

We also believe that you:

- Have experience from service and working with retail in a progressive and client-oriented environment

- Have an interest and a curiosity to change the car industry, and therefore we encourage applicants from different industries

- Are fluent in Swedish and preferably in English
- Are able to work evenings and weekends after a set schedule


This role will require a valid driver’s license, an acceptable safe driving record.

Is this you? If you are interested in joining the Polestar family, don't wait with submitting your application. We apply a continuous selection and are looking for someone to start as soon as possible.

Ansök nu