Malmö: Finnish speaking Customer Support Agent to our client in Malmö

Hitta ansökningsinfo om jobbet Finnish speaking Customer Support Agent to our client in Malmö i Malmö. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Malmö inom den kategorin.

Publicerad: 2022-01-07 // Varaktighet: Heltid

Are you fluent in Finnish? Have you worked with customer service before and are ready for new challenges in the field? Then we have something for you! Our international client is rapidly growing and needs a passionate Customer Support Agent to their team in Malmö, Sweden.

About the position

- Conduct booked online meetings with consumers
- Follow the customer throughout their query from start to finish
- Manage administrative tasks
- Continuous skill development and opportunities to influence the position
- Actively work to facilitate cooperation between customer service and the rest of the organization and external partners
- Act supporting for the sales organization with quotation preparation and store exhibitions
- Working hours will be full-time and vary between Monday-Friday 7am-6pm


The goal is to have a familiar and inspiring company culture where the employees feel proud of their workplace. We are looking for a person who is prepared to take responsibility and who is willing to develop together with the company on a long-term.

About you

- Have previous experience in customer service, preferably over the phone
- A good communicator and service-oriented in everything you do
- Want to build a long-term career in customer service
- Responsible and trustworthy
- Have a full high school diploma


You will mainly work towards the Finnish market but also other markets around the world, therefore you need to be fluent in English as well. It is also meritorious if you can speak Swedish.

Alla platsannonser →

Andra jobb i Malmö som Kundtjänstmedarbetare

Nedan visas andra jobb i Malmö som Kundtjänstmedarbetare.

Medarbetare till Order Management i Malmö

Läs mer Maj 9
Bygghemma.se är Sveriges största onlineaktör inom byggvaror, hem och trädgård. Genom vår onlinebutik, som kompletteras och understöds av flertalet fysiska visningsbutiker och ett omfattande service- och tjänsteutbud, såsom montering och installationer, erbjuder vi ett ledande sortiment från välkända externa och egna varumärken. Vi har kontor i Malmö, Kalmar och Oskarshamn.

Gillar du ansvar och drivs du av att hitta lösningar? Vill du vara med och förbättra köpupplevelsen hos Nordens ledande E-handelsaktör? Då är du kanske personen vi söker!

Vi söker nu flera initiativrika medarbetare med hög servicekänsla som alltid sätter kunden i fokus.

Om tjänsten
Order Management ansvarar för hela orderprocessen, allt från orderregistrering till fakturering. Som medarbetare inom Order Management hjälper du kunder, kollegor och leverantörer med förändringar och uppföljning av order och inköp. Du är en viktig del i att förbättra kundens köpupplevelse!

Exempel på arbetsuppgifter;

- Besvara kunder och leverantörer via telefon, e-post och chatt
- Editering av order
- Supportera kollegor i orderfrågor
- Uppföljning av pågående order
- Registrering av orderbekräftelser


Vi erbjuder
Vi erbjuder ett lärorikt och varierande arbete hos en ledande e-handelsaktör i stark tillväxt. Här finns stor potential att utvecklas. Tjänsten är placerad vid vårt kontor i Malmö.

Profilen
Vi söker dig som är noggrann och har god administrativ förmåga. Vi tror att du tidigare erfarenhet av kundservice och arbetat med administrativa arbetsuppgifter. Du brinner för ett bra kundbemötande och trivs i högt tempo.

Låter detta som din typ av utmaning?
Vi väntar på att höra ifrån dig, så skicka gärna din ansökan redan idag!

Om företaget
Bygghemma.se är en del av BHG, den största onlineaktören inom konsumenthandel i Norden, med en nettointänkt på över 12,5 Mdkr 2021.

Inom BHG ingår över 100 onlinedestinationer, innefattande till exempel: (http://www.bygghemma.se/), (http://www.nordicnest.se/), (http://www.svenssons.se/), (http://www.trademax.se/) och www.trademax.se (http://www.trademax.se/) (http://www.golvpoolen.se/) www.wearebhg.com (http://www.wearebhg.com/) - har över 2 000 anställda som varje dag arbetar för att skapa en optimal köpupplevelse genom kombinationen av ett oöverträffat produktutbud och smart teknologi, kombinerat med ledande produktexpertis och ett brett utbud av service- och tjänster.

Ansök nu

Svensk Customer Service Agent ????????

Läs mer Maj 9
Söker du ett spännande jobb inom kundtjänst på Nordens snabbast växande e-handelsbolag inom hälsokost? PROTEIN.SE söker nu en extra Proteinbabe i teamet! Du är effektiv, positiv och sprudlande, har en utmärkt service och älskar utmaningar. Extra meriterande är ifall du har ett genuint intresse av träning, hälsa och kosttillskott!

Arbetsuppgifter

Kundtjänstens huvudsakliga uppgifter är att hjälpa kunderna via chatt och telefon. Men även via ärendesystemet.

Din profil

- Mycket goda skriv- och språkkunskaper i svenska (meriterande är även norska, finska och danska).
- Du brinner för kundservice och engageras av att ge kunder ett trevligt, tydligt och personligt bemötande
- Du har ett strukturerat arbetssätt, innehar en stark prioriteringsförmåga och är stresstålig.
- Du är snabb på tangenterna
- Du har tidigare arbetslivserfarenhet från ett serviceorienterat yrke
- Arbetssökande, studerande eller har annat deltids-jobb
- Gymnasieexamen


Vi på PROTEIN.SE är doers med hög arbetskapacitet - vi verkställer våra planer och når våra mål. Vi söker efter dig som känner igen dig i den beskrivningen.

Vi erbjuder

- Välkomnande start-up känsla
- Hög utvecklingstakt
- Stort eget ansvar och varierande arbetsuppgifter


Upplägg, ansökan och kontakt

- Start: Omgående
- Omfattning: Anställningen är ett sommarvikariat på 60% baserat på behov i verksamheten och arbetspassen är förlagda dag och kvällstid mellan söndag - fredag. För rätt person finns det möjlighet att fortsätta växa inom företaget efter vikariatets slut.
- Placering: Malmö
- Bifogas i ansökan: CV och personligt brev


Vi rekryterar effektivt. Tjänst tillsätts löpande.

Referenstagning kan förekomma.

Vi undanber oss för närvarande samtal från rekryterings- och annonsleverantörer.

????????Vårt mål är att göra kvinnor starkare! ????????????

Ansök nu

Finsktalande kundtjänstmedarbetare

Läs mer Maj 9
Söker du ett spännande jobb inom kundtjänst på Nordens snabbast växande e-handelsbolag inom hälsokost? PROTEIN.FI söker nu en till kollega i vårt härliga team! Vi är doer:s med hög arbetskapacitet - vi verkställer våra planer och når våra mål. Vi söker efter dig som vill vara med och ge våra kunder den bästa personliga kundservicen.

Extra meriterande är ifall du har ett genuint intresse av träning, hälsa och kosttillskott.



Arbetsuppgifter
Hjälpa våra kunder med samtliga ärenden via mail, chatt och telefon. Proffs på att svara på frågor som leveranstid, spårning av paket, reklamationer, kampanjer och lagerstatus.



Erfarenhet:

- Du har tidigare arbetslivserfarenhet inom kundtjänst eller kundservice.



Din profil

- Mycket goda skriv- och språkkunskaper i finska (meriterande är även någon av språken danska, norska, tyska, nederländska eller svenska).
- Du brinner för kundservice och engageras av att ge våra kunder ett trevligt, tydligt och personligt bemötande med snabb återkoppling
- Att arbeta strukturerat, innehar en stark prioriteringsförmåga och är stresstålig
- Du är snabb på tangenterna och har lätt för nya program
- Som person är du nyfiken, positiv och flexibel. Du hjälper gärna dina kollegor och är lyhörd både internt och externt.




Vi erbjuder

- Ett positivt team med en härlig gemenskap och högt i tak
- Stort eget ansvar och varierande arbetsuppgifter
- Stora möjligheter att växa inom bolaget




Upplägg, ansökan och kontakt

- Start: Omgående
- Omfattning: Anställningen är en visstidsanställning baserat på behov i verksamheten, i dagsläget ser vi någon som kan jobba ca 20 h i veckan fördelat mellan måndag- torsdag 9-22, fredag 9-17 och söndag 10-22.
- Placering: Våra lokaler i Malmö
- Bifogas i ansökan: CV och personligt brev
- Sista ansökningsdatum: 2021-09-20






Vi rekryterar effektivt. Tjänst tillsätts löpande.

Referenstagning kan förekomma.

Vi undanber oss för närvarande samtal från rekryterings- och annonsleverantörer.

????????Vårt mål är att göra kvinnor starkare! ????????????

Ansök nu

German Speaking Customer Service Agent to leading Fintech Bank in Stockholm

Läs mer Maj 5
We are looking for fluent German and English speakers who want a role that is more than just your standard call centre. We are looking for individuals who want to delight the customer and give a positive service experience at a leading international fintech company. For this position it is possible to work remote but you have to be in Stockholm during your training period, approximately 2 weeks.

The role as a Customer Service Agent, you will work towards the German market in an innovative, well-known company. You are given the opportunity to think creatively and are encouraged to take on your tasks with a focus to give a great service experience. You will primarily work with email and chat - in German.

We believe that you have a passion for customer service, a positive outlook as well as a a confident and friendly approach. Do you want to learn and grow with an innovative fintech company as a Customer Service agent? If so, read on.

Essential Skills/Experience:

- Excellent written and verbal and skills
- Fluent in German & English
- Committed to the delivery of an exceptional level of customer service
- Natural ability to work independently within an established team
- Comfortable using IT systems on a daily basis, skilled using email & chat to communicate


We offer you:

- Opportunities for career development/progression
- Be a part of a team with a strong community
- A fully paid education at the beginning of your employment
- Salary and benefits according to collective agreement
- A great flexibility in your role


Working hours:

This role is full-time and you will work various hours located within the Customer Service's opening hours: Monday-Friday. The office is located in central Stockholm.

This is a fantastic opportunity to join an established organisation where you will have the support to grow and develop within a professional working environment. If you are interested in being considered for the role please apply now!

Ansök nu

Medarbetare till Order Management i Malmö

Läs mer Maj 4
Bygghemma.se är Sveriges största onlineaktör inom byggvaror, hem och trädgård. Genom vår onlinebutik, som kompletteras och understöds av flertalet fysiska visningsbutiker och ett omfattande service- och tjänsteutbud, såsom montering och installationer, erbjuder vi ett ledande sortiment från välkända externa och egna varumärken. Vi har kontor i Malmö, Kalmar och Oskarshamn.

Gillar du ansvar och drivs du av att hitta lösningar? Vill du vara med och förbättra köpupplevelsen hos Nordens ledande E-handelsaktör? Då är du kanske personen vi söker!

Vi söker nu flera initiativrika medarbetare med hög servicekänsla som alltid sätter kunden i fokus.

Om tjänsten
Order Management ansvarar för hela orderprocessen, allt från orderregistrering till fakturering. Som medarbetare inom Order Management hjälper du kunder, kollegor och leverantörer med förändringar och uppföljning av order och inköp. Du är en viktig del i att förbättra kundens köpupplevelse!

Exempel på arbetsuppgifter;

- Besvara kunder och leverantörer via telefon, e-post och chatt
- Editering av order
- Supportera kollegor i orderfrågor
- Uppföljning av pågående order
- Registrering av orderbekräftelser


Vi erbjuder
Vi erbjuder ett lärorikt och varierande arbete hos en ledande e-handelsaktör i stark tillväxt. Här finns stor potential att utvecklas. Tjänsten är placerad vid vårt kontor i Malmö.

Profilen
Vi söker dig som är noggrann och har god administrativ förmåga. Vi tror att du tidigare erfarenhet av kundservice och arbetat med administrativa arbetsuppgifter. Du brinner för ett bra kundbemötande och trivs i högt tempo.

Låter detta som din typ av utmaning?
Vi väntar på att höra ifrån dig, så skicka gärna din ansökan redan idag!

Om företaget
Bygghemma.se är en del av BHG, den största onlineaktören inom konsumenthandel i Norden, med en nettointänkt på över 12,5 Mdkr 2021.

Inom BHG ingår över 100 onlinedestinationer, innefattande till exempel: (http://www.bygghemma.se/), (http://www.nordicnest.se/), (http://www.svenssons.se/), (http://www.trademax.se/) och www.trademax.se (http://www.trademax.se/) (http://www.golvpoolen.se/) www.wearebhg.com (http://www.wearebhg.com/) - har över 2 000 anställda som varje dag arbetar för att skapa en optimal köpupplevelse genom kombinationen av ett oöverträffat produktutbud och smart teknologi, kombinerat med ledande produktexpertis och ett brett utbud av service- och tjänster.

Ansök nu

Andra jobb i Malmö från Sprio AB

Nedan visas andra jobb i Malmö från Sprio AB .

German Speaking Customer Service Agent to leading Fintech Bank in Stockholm

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Maj 5
We are looking for fluent German and English speakers who want a role that is more than just your standard call centre. We are looking for individuals who want to delight the customer and give a positive service experience at a leading international fintech company. For this position it is possible to work remote but you have to be in Stockholm during your training period, approximately 2 weeks.

The role as a Customer Service Agent, you will work towards the German market in an innovative, well-known company. You are given the opportunity to think creatively and are encouraged to take on your tasks with a focus to give a great service experience. You will primarily work with email and chat - in German.

We believe that you have a passion for customer service, a positive outlook as well as a a confident and friendly approach. Do you want to learn and grow with an innovative fintech company as a Customer Service agent? If so, read on.

Essential Skills/Experience:

- Excellent written and verbal and skills
- Fluent in German & English
- Committed to the delivery of an exceptional level of customer service
- Natural ability to work independently within an established team
- Comfortable using IT systems on a daily basis, skilled using email & chat to communicate


We offer you:

- Opportunities for career development/progression
- Be a part of a team with a strong community
- A fully paid education at the beginning of your employment
- Salary and benefits according to collective agreement
- A great flexibility in your role


Working hours:

This role is full-time and you will work various hours located within the Customer Service's opening hours: Monday-Friday. The office is located in central Stockholm.

This is a fantastic opportunity to join an established organisation where you will have the support to grow and develop within a professional working environment. If you are interested in being considered for the role please apply now!

Ansök nu

Bluestep Bank söker bolånespecialister i Malmö!

Privatekonomisk rådgivare
Läs mer Aug 25
Har du tidigare arbetat med försäljning och/eller med rådgivning över telefon inom bank- och finansbranschen? Sprio söker nu sociala och målmedvetna bolånespecialister på heltid till Bluestep Bank. Bli en del av ett bolag i tillväxt där du har stora möjligheter att själv påverka din utveckling!

I rollen som bolånespecialist kommer du att vägleda och handlägga kunders förfrågningar om bolån. Kundnöjdhet står alltid i fokus och du skapar individanpassade lösningar utifrån varje kunds förutsättningar. Du ingår i ett tight team med ett nära ledarskap, stark laganda och motiverade kollegor som alla drivs av att hjälpa och förändra människors situation till det bättre.

Dina arbetsuppgifter kommer bland annat bestå av att;

- Hantering av låneansökningar, fatta kreditbeslut, beviljande av låneansökningar och skriva lånelöfte
- Ansvara för administration och uppföljning av befintliga kunder


Du ska ha erfarenhet av bolåneprodukten och gärna ha relevant licens inom området så som exempelvis SwedSec. Ytterligare krav för tjänsten är att du tidigare har arbetat med försäljning eller rådgivning över telefon, samt är flytande i tal och skrift på svenska och engelska. Det är också meriterande om du har eftergymnasial utbildning från mäklar-, ekonomi- eller bankbranschen.

Kort om Bluestep bank

Bluestep Bank är specialister på bolån och ett komplement till de traditionella bankerna. De är en modern nischbank som fokuserar på kundens framtida betalningsförmåga och de tror på finansiell inkludering av fler oavsett anställningsform. Deras mission är att erbjuda människor som av olika anledningar inte kan få lån hos sin traditionella bank ekonomisk trygghet. Deras grundvärderingar är Professionell, Respekt, Driv och Annorlunda. Bluestep Bank arbetar för att deras medarbetare ska känna för deras uppdrag och att deras värderingar ska genomsyra företagets agerande i vardagen.

Bluestep Bank startades i Sverige 2005 och har sedan dess hjälpt tiotusentals människor att komma in på bostadsmarknaden. Numera finns de även i Norge och Finland. Bluestep Bank ägs sedan 2017 av EQT, som har hjälpt dem att ta steget vidare in i en alltmer digitaliserad bransch och satt en tydlig agenda för framåtanda och tillväxt. De är över 300 anställda fördelat mellan huvudkontoret i Stockholm, Oslo, Helsingfors och Helsingborg.

Företagskulturen är starkt präglad av entreprenörskap och teamkänsla i kombination med att de är väletablerade och har en trygghet som kommer med ett större bolag. Bluestep Bank har medarbetare med mycket varierande ursprung och bakgrund och de är övertygande om att det gör dem bättre på att förstå och möta deras kunders behov!

Inkom gärna med din ansökan redan idag, vi tillsätter löpande!

Ansök nu

Vi söker medarbetare till butik i Malmö - på deltid!

Butikssäljare, fackhandel
Läs mer Aug 13
Har du en annan huvudsaklig sysselsättning och söker ett deltidsjobb? Har du en härlig energi och älskar att jobba med service och människor? Har du tidigare erfarenheter av butiksarbete? Då har vi jobbet för dig! Sprio söker dig som är driven och lösningsorienterad som vill arbeta med försäljning i butik på deltid i Malmö!

För att trivas i rollen bör du ha ett intresse för inredning samt ett öga för detaljer. I rollen som butiksmedarbetare kommer du fokusera på kundmöten, hantering av kassan samt att hålla ordning i butiken. Tjänsten inleds med en fullt betald utbildning och introduktion. Du kommer att arbeta i snitt två till tre dagar i veckan och arbetstiderna kommer i regel att förläggas på kvällar och helger.



Vi söker dig som:

- Har erfarenhet av att arbeta inom detaljhandeln - minst ett år i närtid
- Har en fullständig gymnasieexamen med innehavande slutbetyg
- Har en annan huvudsaklig sysselsättning
- Är en driven och ansvarsfull person med stor social kompetens
- Är flytande i svenska och engelska i tal och skrift

Ansök nu

Vi söker driven butiksmedarbetare på deltid - i Malmö!

Butikssäljare, fackhandel
Läs mer Aug 13
Studerar du på universitet eller högskola och vill arbeta extra under studietiden? Är du en positiv person med härlig energi? Är du lösningsorienterad och kommunikativ? Se hit! Då har vi det perfekta jobbet för dig! Sprio söker dig som älskar att träffa kunder och vill arbeta med försäljning i butik på deltid till vår kund i Malmö!

För att trivas i rollen bör du ha ett intresse för inredning samt ett öga för detaljer. Som butiksmedarbetare kommer du fokusera på kundmöte, hantering av kassan samt att hålla ordning i butiken. Tjänsten avser ett långsiktigt uppdrag och inleds med en fullt betald utbildning och introduktion.

Vi söker dig som:

- Har erfarenhet av att arbeta inom detaljhandeln minst 1 år i närtid
- Har en fullständig gymnasieexamen med innehavande slutbetyg
- Har en annan huvudsaklig sysselsättning
- Är en driven person med stor social kompetens
- Trivs med att arbeta både självständigt och i grupp
- Är flytande i svenska och engelska i tal och skrift


Du kommer att arbeta i snitt två till tre dagar i veckan. Arbetstiderna kommer i regel förläggas på kvällar och helger. Företaget är flexibelt när det kommer till schemaläggning i samband med tentor eller andra obligatoriska studierelaterade aktiviteter, dock krävs det att du kan vara flexibel tillbaka och att du kan arbeta extra mycket vid högtider och röda dagar.

Ansök nu