Malmö: Retail Specialist/Field Trainer för Comviq - Skåne med omnejd

Hitta ansökningsinfo om jobbet Retail Specialist/Field Trainer för Comviq - Skåne med omnejd i Malmö. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Malmö inom den kategorin.

Publicerad: 2022-01-10 // Varaktighet: Heltid

Vi söker dig som är riktigt duktig på att skapa bra relationer och har ett stort teknikintresse. Du behöver också ha ett öga och förståelse för hur man skyltar i butik på ett snyggt och effektivt sätt, som driver försäljning mekaniskt. Förståelse för flera olika kulturer och pratar gärna flera språk, utöver svenska och engelska.

Du kommer tillhöra ett växande team som siktar på att bli bäst på det de gör.

Om Comviq

Comviq startades med ett tydligt mål, att utmana alla operatörer genom att pressa priserna för att ge kunden så mycket som möjligt för pengarna när det gäller mobil kommunikation. Utan dyra konceptbutiker är de alltid tillgängliga för sina kunder genom sina 19 000 återförsäljare runt om i Sverige i form av kiosker, livsmedelsbutiker och andra närbutiker, samt på nätet. Comviq marknadsförs av Tele2 och de har idag 15 miljoner kunder i 10 länder. Comviq kan vara stolta med att vara Sveriges mest sålda kontantkort.

Dina arbetsuppgifter

Som Retail Specialist/Field Trainer på Comviq ansvarar du för försäljningen av Comviqs kontantkort genom återförsäljare i din region och vara en otroligt stark bärare av varumärket. Återförsäljarna består av kiosker, livsmedelsbutiker och andra närbutiker. Genom att lära känna dina återförsäljare och bistå dem med skyltmaterial och träning kring hur de ska sälja Comviqs produkter utvecklar du den gemensamma affären.

En vanlig arbetsdag ser ut enligt följande:

- Du reser runt i din region och besöker återförsäljarna i deras butiker
- Du säkerställer att återförsäljarna har produkterna tillgängliga och lägger nya beställningar vid behov
- Du består återförsäljare med skyltmaterial
- Du lägger under dagen fokus på relationsbyggande med återförsäljarna
- Du har löpande stöd en en Regionchef för att säkerställa att du når dina mål
- Då du reser i tjänsten kan övernattningar förekomma


Din bakgrund

Vi söker dig som:

- Har minst 2 års erfarenhet inom försäljning i telekom och förstår marknaden
- Har skapat starka försäljningsresultat över tid
- Har vana av att underhålla ett stort kontaktnät och trivs med att interagera med människor, nya som gamla bekanta
- Har förståelse för flera olika kulturer och pratar gärna flera språk.
- Det är meriterande om du talar arabiska.
- Talar flytande svenska och engelska i både tal och skrift
- Körkort sedan minst 1 år tillbaka är ett krav
- Eftergymnasial utbildning är meriterande
- Det är meriterande om du har jobbat i elektronik butik t ex MediaMarkt eller Elgiganten


Personliga egenskaper:

- Du ska vara en problemlösare
- Du är intresserad av människor och affärer och strävar efter att lära dig mer
- Du är service minded och stresstålig
- Är strukturerad och förstår vikten av planering och rapportering
- Brinner för att skapa bra resultat


Vi erbjuder

- En plats i ett fantastiskt team som har vinden i ryggen
- Fast lön + bonus
- Förmånsbil
- Mobiltelefon
- Schyssta pensionsvillkor och försäkringar
- Löpande utbildning och coaching


Övrigt

Anställningsform: i detta uppdrag kommer du bli anställd av Nordic Retail Group men utföra arbetet åt Comviq.

Tjänsten är schemalagd främst på vardagar men helger samt kvällar förekommer i perioder.

Tjänsten beräknas tillsättas snarast därför sker intervjuer löpande så ansök snarast. Tjänsten är på heltid och tillsvidare. Frågor (ej ansökningar) om tjänsten kan ställas till Sara Fooladi på: fooladi@nordicretailgroup.com

Om Nordic Retail Group

Nordic Retail Group är idag Nordens ledande expert inom bemanning, rekrytering och genomförande av säljdrivande aktiviteter. Vi grundades 1997 och finns idag lokalt representerade i alla 4 nordiska länder.

Nordic Retail Group har år efter år placerat sig på topplistor över Nordens snabbast växande företag. Vi har kunnat göra det eftersom vi hjälper våra kunder att lösa en av deras mest affärskritiska utmaningar: Hur de ska maximera sin försäljning. Vi vet att lösningen handlar om människor, konsten att attrahera rätt människor med rätt motivation och erfarenhet. Vi fokuserar alltid på att finna rätt person, inte bara att fylla en vakans. Genom det är vi med all tydlighet mer fokuserade på personer än funktioner. Vi strävar efter att vara en toppresterande arbetsgivare. Att attrahera, utveckla och uppskatta de bästa talangerna inom vårt område. Vi kallar det, Passion for People!

Besök gärna http://www.nordicretailgroup.com (http://www.nordicretailgroup.com/) för mer information.

Alla platsannonser →

Andra jobb i Malmö som Utesäljare

Nedan visas andra jobb i Malmö som Utesäljare.

Copy of Sales Representative till HELWIT Skåne

Läs mer Maj 24
Nu har du chansen att komma in i ett expansivt bolag med högt tempo, inom en kategori som växer explosionsartat! Vi söker dig som vill ha en vardag där du skapar kundrelationer utöver det vanliga samtidigt som du vill bidra till en tobaksfri framtid. Du kommer att röra dig i en entreprenöriell miljö där du får vara med på HELWITs ambitiösa tillväxtresa och driva försäljningen mot deras kunder!

OM FÖRETAGET

YOIK tillverkar, distribuerar och säljer tobaksfritt snus till detaljister och konsumenter. Det hela började med att de saknade ett tobaksfritt snus med god och långvarig smak, så de bestämde sig för att skapa det själva. Idag finns YOIK på marknaden genom varumärket HELWIT och under kommande år planeras en rad olika produktinitiativ.

Teamet består i dagsläget av nio personer som arbetar över hela Sverige. De är i en tidig fas på en mycket intressant resa och de har och kommer fortsätta att anpassa sig snabbt efter trender på marknaden.

DU ERBJUDS

- Unik möjlighet att bli en del av HELWITs tillväxtresa i ett tidigt skede
- Utvecklingsmöjligheter att växa tillsammans med teamet
- Frihet under ansvar där du själv planerar dina arbetsdagar
- Tjänstebil


OM ROLLEN

Som Sales Representative blir du en del av säljteamet där du lär dig försäljningsarbetet från grunden. Du kommer att arbeta självständigt mot region Skåne och fokusera på att etablera och expandera försäljningen av HELWIT inom dagligvaruhandeln, tobakshandeln och servicehandeln. Du utgår hemifrån och planerar säljaktiviteter och kundbesök i butiker inom regionen för att nå uppsatta mål.

ANSVARSOMRÅDEN

- Regelbundet möta kunder och utveckla deras försäljning, kundnöjdhet och potential
- Bearbeta kunder i Skåne både via besök och via telefonsamtal

- Leverera säljperiodens målsättning och budget gällande volym och kostnader
- Säkerställa implementering av överenskomna kampanjplaner och kundstrategier enligt givna direktiv
- Samla in och rapportera relevant och väsentlig information



VI TROR ATT DU HAR

- Tidigare arbetslivserfarenhet inom kundservice eller försäljning

- B-körkort
- Mycket goda kunskaper i svenska och engelska i både tal och skrift


DET ÄR ETT EXTRA PLUS OM DU HAR

- Erfarenhet inom dagligvaruhandeln


SOM PERSON ÄR DU

Orädd, självständig och trivs med att äga ditt ansvarsområde. Du har en hunger efter att nå och överträffa uppsatta mål och har en god struktur i ditt sätt att göra det. Du tycker om att arbeta med människor och en snabb agil organisation motiverar dig och får dig inte att tappa fokus på dina arbetsuppgifter.

ÖVRIGT

- Start: Omgående
- Placering: Skåne
- Arbetstider: Måndag - fredag
- Omfattning: Heltid, tillsvidare
- Hemsida: helwit.se (https://helwit.se/)

Ansök nu

Lumon Expanderar! Öppnar nytt kontor i Malmö och söker nya stjärnsäljare!

Läs mer Maj 21
Vår grymma regionchef Magnus söker ett helt nytt Team. Vill du vara med från början och tillsammans med Magnus starta vår resa i Malmö? Är rollen som distriktsäljare ett steg i karriären till försäljningschef? Här finns alla möjligheter att ta nästa kliv i karriären.

Vi utökar verksamheten med ett nytt kontor i Malmö och söker nu nya distriktsäljare som kan bli en del av vårt framgångsrika team! Tycker du precis som vi att det är viktigt att trivas och att ha roligt på jobbet? Motiveras du av att jobba målinriktat och att tillsammans med dina kollegor fira när målen nås? Oavsett om du har tidigare erfarenhet från försäljning eller inte. Kan du bli vår nästa stjärnsäljare? Tveka inte att skicka in en ansökan redan idag!

Som en del av Lumon Group med över 1 miljon kunder och produktion i Finland, Kanada och Spanien växer vi hela tiden. I Sverige har vi idag över 75 anställda fördelat på våra 5 kontor i Stockholm, Göteborg och Västerås. Nu satsar vi ytterligare och expanderar på nya orter däribland Malmö.

Vi erbjuder dig:

- En utvecklande säljroll i ett starkt entreprenörsdrivet företag där du ges mycket goda möjligheter att påverka din lön.
- Fast grundlön samt provision baserad på din försäljning.
- Bilbonus alt. förmånsbil vid fast anställning
- Din egen säljcoach och en grundlig utbildning av produkten
- Säljtävlingar med fina priser
- Företagshälsovård med hälsokontroller
- Friskvårdsbidrag
- Kollektivavtal


Det bästa med att jobba på Lumon är gemenskapen. Vi peppar varandra och har väldigt roligt på jobbet. Det bästa med jobbet som säljare är ju självklart att sälja. Känslan att göra ett sälj och skicka en vinnarbild i vår säljgrupp är som att avgöra en spännande fotbollsmatch!”

Vi tror att Lumons nästa stjärna:

- Är bra på, och tycker det är roligt att bygga relationer och kommunicera med kunder och kollegor.
- Är resultatinriktad och drivs av att sätta upp mål att jobba efter, och fira när de målen nås.
- Trivs med ett eget ansvar att planera din arbetsvecka.
- Är en vinnarskalle som vill vara med och bidra till Lumons fortsatta framgångsresa.
- Gillar att allt inte är färdigutvecklat och satt i sten, utan i stället finner det motiverande att komma med förslag och nya idéer.


Om tjänsten:

Som säljare hos oss jobbar du med att förbättra våra kunders vardag. Du besöker bostadsrättsföreningar/lägenhetsinnehavare och erbjuder kostnadsfri visning av våra produkter. Ansvarar för hela säljprocessen med allt från bokning, kundbesök, måttagning av balkongen till avtalsskrivning. Du utgår från vårt nya fräscha kontor i Malmö men större delen av tiden spenderas ute hos kunder.

Dina arbetsuppgifter i huvudsak

- Visningar (även kvällstid eller helg förekommer)
- Deltagande på mässor
- Kundmöten - demonstrera produkter och ge offert till kunden på plats.
- Uppsökande försäljning genom bland annat dörrknackning och telefon.


När du börjar hos oss får du en grundlig introduktion och produktutbildning som ger dig en bra bas för att du succesivt ska kunna ta ett självständigt ansvar och utveckla försäljningen i ditt distrikt. En stor del av arbetet handlar om att uppsöka och informera kunder om våra produkter.

Vi söker dig som:

- Har B-körkort
- Meriterande med en bakgrund inom bygg eller någon form av teknisk kunskap.


- Behärskar det svenska språket flytande i både tal och skrift.
- God datorvana


Det viktigaste i denna tjänst är rätt attityd, entusiasm och viljan att jobba med försäljning!

Rekryteringen sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.

Varmt välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Säljande Business Unit Manager ( IT-infrastruktur)

Läs mer Maj 16
Till Sveriges största privatägda IT- och teknikkonsultföretag söker vi nu en säljande affärsområdeschef med fokus IT-infrastruktur. I rollen har du resultat- och personalansvar, är medlem i ledningsgrupp, men framför allt fokuserar du på att skapa affärer. Affärsområdet i Malmö är i startgroparna, idag 10 konsulter, med en stark tro på tillväxt i region Syd. Om du drivs av att skapa affärer, resultat och av att bygga framgångsrika team, så är detta rollen och bolaget för dig! Hör av dig så berättar jag mer.

Ansök nu

Commercial Account Executive till Resia i Malmö

Läs mer Apr 29
Brinner du för försäljning och göra skillnad för våra kunder, då är detta ditt drömjobb!

Vi har förmånen att jobba i världens roligaste bransch, vinna nya affärer, boka resor och att arrangera möten till våra kunder är det bästa vi vet. Tillsammans med vår nya ägare TripActions har vi som målsättning att skapa Nordens bästa helhetslösning för hantering av resor, företagskort, reseräkningar och vår nya resa har precis startat! Är du en relationsskapande, handlingskraftig och engagerad person? Vill du arbeta i en energifylld miljö med ett högt tempo och högt uppsatta mål?

Vårt växande säljteam söker nu en ny kollega och kanske är det dig vi söker!

Vårt erbjudande till dig

Resia befinner sig i en dynamisk bransch där stort fokus ligger på den digitala transformationen där vi sätter kunden och våra medarbetare i fokus. Resia söker en Commercial Account Executive för att ansluta sig till vårt växande säljteam.

För rätt person kan vi erbjuda ett mycket stimulerande uppdrag i en tydligt värderingsstyrd organisation där vi har kollegor över hela världen. Respekt, kompetens och energi utgör grunden i allt vi gör och vår kultur präglas av upptäckarglädje och gemenskap med ett tydligt mål, att göra skillnad för våra kunder.

Rollen i korthet

I rollen Commercial Account Executive kommer du att ansvara för att vinna nya kunder och generera intäkter samtidigt som satta individuella mål uppnås. Denna roll är fokuserad på nya affärer, därför måste du vara kreativ och självgående. Det krävs att du är duktig på att kommunicera och bygga relationer med beslutsfattare i små till medelstora företag.

Vi söker dig som brinner för försäljning och som vill vara med och skapa smartare företagsresor för våra kunder. Du gillar att ansvara för att hantera hela försäljningscykeln från prospektering till kontraktsgenerering. Ha koll på såväl de senaste restrenderna som dina säljsiffror. Du är full av energi, en förebild som engagerad säljare och du ser möjligheter hellre än problem. Att vara handlingskraftig och en professionell problemlösare är något som kommer naturligt för dig.

För att generera en långsiktig och hög försäljning bygger du och upprättar starka relationer med kunder. Du har förmåga att känna av vad som är viktigt i respektive kundmöte och är påläst om kunden. Resias produkterbjudande ligger som en naturlig grund för att skapa ett unikt kunderbjudande. Du trivs i ett arbete med högt tempo under eget ansvar och du känner en tillfredsställelse i att göra goda affärer. Även om du har fokus på dina personliga sälj mål ser du också vikten av att jobba tillsammans i teamet och uppnå teamets gemensamma mål.

Du har inga problem med att uttrycka dig på svenska och engelska i såväl tal som skrift och har gärna kunskaper i ett eller flera andra språk. Vi på Resia är övertygande att mångfald berikar därför uppmuntrar vi sökande av olika bakgrund.

För att lyckas i rollen har du erfarenhet av det här

- 3 års erfarenhet av en avslutande roll i hela försäljningscykeln, helst inom resebranschen
- Erfarenhet av utgående prospektering och genomförande av produktdemonstrationer
- Bevisad meritlista för att nå eller överträffa försäljningsmål
- Du är nyfiken: letar alltid efter en möjlighet att lära, växa och ge och ta emot feedback
- Du har körkort
- Du arbetar självständigt: när du ser ett behov åtgärdar du det
- Samarbetspartner: du tycker om att arbeta med andra och hjälpa när det är möjligt


Omfattning
Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid med placering på vårt kontor i Malmö.

Tillträde
Enligt överenskommelse.

Kontakt
Vid frågor om tjänsten kontakta gärna säljchef Anne Branteryd via e-post: anne.branteryd@resia.se eller på telefon +46 730 63 63 12

Ansökan
Du är välkommen men din ansökan senast den 31 maj via vår karriärsida (https://jobb.resiatravelgroup.se/). Klicka på knappen "Klart jag vill ansöka!" där du laddar upp ditt CV och ditt personliga brev.

Vi kommer omgående att inleda vår urvalsprocess med fortlöpande intervjuer, så du ökar dina möjligheter genom att skicka in din ansökan redan idag.

Sedan 1974 har Resia hjälpt kunder till ett bättre sätt att resa och arrangerat möten som utvecklar deras verksamhet. Med branschens bästa kompetens, en utmärkande energi och stor nyfikenhet har vi som målsättning att göra skillnad för våra kunder.

Resia är numera en del av TripActions som är den enda helhetslösningen för hantering av resor, företagskort och reseräkningar som hjälper kunder över hela världen. Travel Managers liksom ekonomiavdelningar har högt förtroende för TripActions och TripActions Liquid™ som använder realtidsdata för att hjälpa företag och deras anställda att resa säkert, minska utgifter och öka produktiviteten. Läs mer på (https://tripactions.com/).

Huvudsätet för Resia finns i Göteborg där vårt huvudkontor stöttar kundmötet med funktioner som försäljningsutveckling, ekonomi, HR och IT.

Ansök nu

Teknisk säljare till Kone!

Läs mer Maj 25
Inledning
Nu söker Kone AB ytterligare en medarbetare till försäljningsteamet i region Syd! Är du en driven säljare med sinne för affärer? Har du en god grundläggande teknisk förståelse och en nyfikenhet för ny teknik? Då kanske det är just dig vi söker!

Arbetsuppgifter
I rollen som säljare är dina dagar varierande. Vissa dagar kommer du att spendera tid på kontoret med dina kollegor, andra vara på resande fot eller på plats ute hos våra kunder. Du arbetar med både varma och kalla kunder där försäljningsprocesserna kan variera från månader till år. Du arbetar i nära samarbete med tekniker hos kund och har ansvar över att ta in all information till kalkyl- och offertarbetet. Därefter släpper du vidare projektet till dina kompetenta kollegor inom organisationen.

Vanligt förekommande arbetsuppgifter: Bearbeta nya kunder och skapa nya affärer.
Göra bedömningar och ta in nya order till befintliga kunder.
Samla in underlag och skapa kalkyler och offerter.
Följa upp avslutande arbeten för att säkerställa kundnöjdhet.

Vi söker dig som
Vi söker dig med stort driv, en god teknisk förståelse, affärssinne och tidigare erfarenhet inom försäljning. För att trivas och lyckas i din roll tror vi att du som person är tålmodig, social, prestigelös och brinner för att ta dig an nya utmaningar! Du behöver även ha god samarbetsförmåga och förståelse för branschen.

Krav för tjänsten: Goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift.
Goda datorkunskaper i Office, Word, Excel.
En förståelse för att driva lönsamma projekt.
Tidigare erfarenhet av teknisk försäljning.

Vi erbjuder dig
I början av din anställning hos oss kommer du att få ta del av ett introduktionsprogram individuellt anpassat utifrån dina tidigare erfarenheter inom försäljning, förhandling och teknik. Du får givetvis alla arbetsverktyg för att lyckas i din roll och ingår i ett engagerat team där ni stöttar varandra mot gemensamma mål.
Du erbjuds en fast grundlön med årlig bonus samt diverse förmåner i form av försäkringar och friskvårdsbidrag.

Ansökan
Du söker tjänsten via ansökningslänken med registrerat CV på www.jksgroup.se. Skicka gärna in din ansökan så fort som möjligt, då vi arbetar med ett löpande urval. I denna rekryteringsprocess samarbetar Kone AB med JKS Sverige och har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Johanna Holmberg på JKS Sverige på 042-12 12 16.

Ansök nu

Andra jobb i Malmö från NRG Sweden AB

Nedan visas andra jobb i Malmö från NRG Sweden AB .

Philip Morris söker IQOS-coach i Malmö

Eventsäljare/Eventförsäljare
Läs mer Maj 19
Trivs du i roller där du får träffa nya människor och presentera nya produkter? Har du en känsla för försäljning och att hitta kundanpassade lösningar? Vill du vara med och skapa en rökfri framtid? Då kan rollen som IQOS-coach vara rollen för dig!

Vi söker engagerade säljare som vill jobba med Philip Morris och bolagets innovativa produkt IQOS i Malmö.

Om Philip Morris

Bolaget Philip Morris är ett anrikt, globalt, väletablerat tobaksbolag med många års erfarenhet inom sitt segment (tobak). De är innovativa och nytänkande med mål om en rökfri framtid och att nå nyfikna vuxna rökare som söker ett alternativ till cigaretter.

Dina arbetsuppgifter

Din roll är viktig för bolaget då du kommer vara den som har främsta kontakten med vuxna rökare och presentera den produkt Philip Morris säljer. Din arbetsdag spenderas hos olika återförsäljare där du kommer att demonstrera vår produkt till kunder som finns på plats. Du kommer dagligen att ha en aktiv dialog med intresserade tobaksanvändare för att presentera produkten, berätta hur den fungerar och för att svara på frågor. Vi har IQOS coacher över hela Sverige och du kommer att samarbeta nära dem men även med kollegor inom Commercial Deployment.

Rollen är självständig och du kommer dagligen att följa upp och utvärdera dina resultat för att vi tillsammans ska nå vårt gemensamma mål om en rökfri framtid.

Vi erbjuder dig

- Produktutbildning och produktkännedom
- Säljträning
- Möjligheten att ingå i ett fantastiskt team av härliga medarbetare


Personliga egenskaper

- Du tycker om mötet med människor och det ska kännas och synas när man pratar med dig.
- Du är resultatinriktad och vågar att sälja och ta för dig.
- Du har hög moral, är lösningsorienterad, nyfiken och ansvarstagande. Du tycker om att jobba och du trivs i team även på distans och ser hellre lösningarna än problemen.
- Vi söker dig som vill vara med och skapa en rökfri framtid.


Bakgrund

- Du har tidigare jobbat med försäljning och känner dig van i rollen.
- Du har jobbat mot säljmål och vet vad som krävs för att uppnå dem.


Övrigt

Anställningsform: I detta uppdrag kommer du bli anställd av Nordic Retail Group men utföra arbetet åt kunden, Philip Morris i din ort/distrikt.

Tjänsten är schemalagd på vardagar. Det är en heltidsanställning med projektuppdrag på sex månader med starta i maj/juni. För rätt person finns chans till förlängning av uppdraget.

Frågor (ej ansökan) skickas till Daniel Dixgård på: dixgard@nordicretailgroup.com.

Om Nordic Retail Group

Nordic Retail Group är en fullservice retail byrå, som grundades 1997 och finns idag lokalt representerade i alla fyra nordiska länder. Vi fokuserar på att hjälpa våra kunder att bygga sina varumärken och nå sina mål genom att erbjuda bemanning, rekrytering, creative studio, och andra innovativa uppfinningar för våra kunder. Vi har byggt ett starkt team och vi vet vad som krävs för ett varumärke att lyckas inom retail och hur man ökar försäljning både lokalt och globalt.

På Nordic Retail Group har vi ett arbetsklimat som är kreativt och energiskt och vi är alltid ivriga att göra det lilla extra för att lyckas. Vi har verkligen passion för människor och det är därför det är viktigt för oss att erbjuda den mest säkra, inkluderande och inspirerande arbetsplatsen vi kan för våra fantastiska medarbetare.

Vi värdesätter högt att ha ett mångsidigt team med olika typer av erfarenheter och bakgrunder som ingår i gruppen. Det är viktigt för oss att alla känner sig värderade, uppskattade och som en viktig del av vårt team. Det viktigaste är att vi vill att vår personal ska älska att komma till jobbet. Som våra grundare alltid säger: “Du ska inte bara vissla på väg hem från kontoret - utan också på väg till kontoret”.

Besök vår hemsida www.nordicretailgroup.com (http://www.nordicretailgroup.com/) för mer information.

Ansök nu

Stylist till Dyson - Malmö Emporia

Butikssäljare, fackhandel
Läs mer Maj 11
Vi söker en skönhetsentusiast med passion för innovativ teknik för att representera Dyson i Malmö. Som Dyson Expert / Stylist kommer du att specialisera dig på att leverera spännande demonstrationer och stylingar till kunder, med fokus på den nya hårtorken, Airwrap stylern och grundläggande kunskap om Dysons övriga produkter.

Om Dyson

Dysons nordiska huvudkontor ligger i Stockholm. Idag säljs Dysons produkter i 65 länder. Dyson har vuxit från en man med en idé till ett världsomspännande teknikföretag med över 1 000 ingenjörer. Men den står inte still. I hjärtat av företaget finns ett ständigt växande team av ingenjörer och forskare. Fler idéer. Fler uppfinningar. Läs mer på: www.dyson.se

Arbetsområden

- Var kundorienterad och alltid ge kundservice utöver det vanliga.

- Fånga konsumenternas uppmärksamhet med inspirerande demonstrationer och stylingar.

- Håll ordning och reda runt Dysons monter.
- Fyll på sortiment och hjälp till med de dagliga sysslorna.


Vi förväntar oss

- Erfarenhet från detaljhandel och servicebranschen.
- Erfarenhet som hårstylist/frisör, men engagemang och viljan att lära sig är minst lika viktigt.
- Du har ett högt driv och kan balansera din förmåga att både vara en lagspelare, samt arbeta självständigt.
- Du är social, professionell och skapar snabbt goda relationer med dina kollegor och kunder.
- Du behärskar svenska och engelska flytande i tal och skrift


Vi erbjuder en glad och energisk arbetsplats där du blir en del av ett team av härliga kollegor som alltid är villiga att hjälpa till och ge support. Vi står för en utbildning i produktkunskap i samband med start.

Vi erbjuder dig

- En plats i ett fantastiskt team
- Sjukförsäkring och ett tryggt avtal
- Löpande coachning


Övrigt
I denna tjänst kommer du att vara anställd av Nordic Retail Group. Innan ditt första pass behöver du gå en produktutbildning med Dyson.

Var: Jobbet är placerat i Emporia Köpcentrum och utförs i Dysons monter.
Arbetstider: Tjänsten kräver arbetsdagar uppdelade på vardagar, lördagar och söndagar
Anställning: Deltid - 50-75%

Tjänsten beräknas tillsättas så i maj så intervjuer sker löpande så ansök så snart som möjligt. Vi söker 2-3 personer med kontrakt på 50-75% med projektuppdrag på åtta månader. Det finns stor chans till fast anställning.
Frågor (ej ansökningar) om tjänsten kan ställas till Daniel Dixgård: dixgard@nordicretailgroup.com

Om Nordic Retail Group

Nordic Retail Group är en fullservice retail byrå, som grundades 1997 och finns idag lokalt representerade i alla fyra nordiska länder. Vi fokuserar på att hjälpa våra kunder att bygga sina varumärken och nå sina mål genom att erbjuda bemanning, rekrytering, creative studio, och andra innovativa uppfinningar för våra kunder. Vi har byggt ett starkt team och vi vet vad som krävs för ett varumärke att lyckas inom retail och hur man ökar försäljning både lokalt och globalt.

På Nordic Retail Group har vi ett arbetsklimat som är kreativt och energiskt och vi är alltid ivriga att göra det lilla extra för att lyckas. Vi har verkligen passion för människor och det är därför det är viktigt för oss att erbjuda den mest säkra, inkluderande och inspirerande arbetsplatsen vi kan för våra fantastiska medarbetare.

Vi värdesätter högt att ha ett mångsidigt team med olika typer av erfarenheter och bakgrunder som ingår i gruppen. Det är viktigt för oss att alla känner sig värderade, uppskattade och som en viktig del av vårt team. Det viktigaste är att vi vill att vår personal ska älska att komma till jobbet. Som våra grundare alltid säger: “Du ska inte bara vissla på väg hem från kontoret - utan också på väg till kontoret”.

Besök vår hemsida www.nordicretailgroup.com (http://www.nordicretailgroup.com/) för mer information.

Ansök nu

Stylist till Dyson - Malmö Emporia

Butikssäljare, fackhandel
Läs mer Maj 13
Vi söker en skönhetsentusiast med passion för innovativ teknik för att representera Dyson i Malmö. Som Dyson Expert / Stylist kommer du att specialisera dig på att leverera spännande demonstrationer och stylingar till kunder, med fokus på den nya hårtorken, Airwrap stylern och grundläggande kunskap om Dysons övriga produkter.

Om Dyson

Dysons nordiska huvudkontor ligger i Stockholm. Idag säljs Dysons produkter i 65 länder. Dyson har vuxit från en man med en idé till ett världsomspännande teknikföretag med över 1 000 ingenjörer. Men den står inte still. I hjärtat av företaget finns ett ständigt växande team av ingenjörer och forskare. Fler idéer. Fler uppfinningar. Läs mer på: www.dyson.se

Arbetsområden

- Var kundorienterad och alltid ge kundservice utöver det vanliga.

- Fånga konsumenternas uppmärksamhet med inspirerande demonstrationer och stylingar.

- Håll ordning och reda runt Dysons monter.
- Fyll på sortiment och hjälp till med de dagliga sysslorna.


Vi förväntar oss

- Erfarenhet från detaljhandel och servicebranschen.
- Erfarenhet som hårstylist/frisör, men engagemang och viljan att lära sig är minst lika viktigt.
- Du har ett högt driv och kan balansera din förmåga att både vara en lagspelare, samt arbeta självständigt.
- Du är social, professionell och skapar snabbt goda relationer med dina kollegor och kunder.
- Du behärskar svenska och engelska flytande i tal och skrift


Vi erbjuder en glad och energisk arbetsplats där du blir en del av ett team av härliga kollegor som alltid är villiga att hjälpa till och ge support. Vi står för en utbildning i produktkunskap i samband med start.

Vi erbjuder dig

- En plats i ett fantastiskt team
- Sjukförsäkring och ett tryggt avtal
- Löpande coachning


Övrigt
I denna tjänst kommer du att vara anställd av Nordic Retail Group. Innan ditt första pass behöver du gå en produktutbildning med Dyson.

Var: Jobbet är placerat i Emporia Köpcentrum och utförs i Dysons monter.
Arbetstider: Tjänsten kräver arbetsdagar uppdelade på vardagar, lördagar och söndagar
Anställning: Deltid - 50-75%

Tjänsten beräknas tillsättas så i maj så intervjuer sker löpande så ansök så snart som möjligt. Vi söker 2-3 personer med kontrakt på 50-75% med projektuppdrag på åtta månader. Det finns stor chans till fast anställning.
Frågor (ej ansökningar) om tjänsten kan ställas till Daniel Dixgård: dixgard@nordicretailgroup.com

Om Nordic Retail Group

Nordic Retail Group är en fullservice retail byrå, som grundades 1997 och finns idag lokalt representerade i alla fyra nordiska länder. Vi fokuserar på att hjälpa våra kunder att bygga sina varumärken och nå sina mål genom att erbjuda bemanning, rekrytering, creative studio, och andra innovativa uppfinningar för våra kunder. Vi har byggt ett starkt team och vi vet vad som krävs för ett varumärke att lyckas inom retail och hur man ökar försäljning både lokalt och globalt.

På Nordic Retail Group har vi ett arbetsklimat som är kreativt och energiskt och vi är alltid ivriga att göra det lilla extra för att lyckas. Vi har verkligen passion för människor och det är därför det är viktigt för oss att erbjuda den mest säkra, inkluderande och inspirerande arbetsplatsen vi kan för våra fantastiska medarbetare.

Vi värdesätter högt att ha ett mångsidigt team med olika typer av erfarenheter och bakgrunder som ingår i gruppen. Det är viktigt för oss att alla känner sig värderade, uppskattade och som en viktig del av vårt team. Det viktigaste är att vi vill att vår personal ska älska att komma till jobbet. Som våra grundare alltid säger: “Du ska inte bara vissla på väg hem från kontoret - utan också på väg till kontoret”.

Besök vår hemsida www.nordicretailgroup.com (http://www.nordicretailgroup.com/) för mer information.

Ansök nu

Philip Morris söker IQOS-coach i Malmö

Eventsäljare/Eventförsäljare
Läs mer Maj 11
Trivs du i roller där du får träffa nya människor och presentera nya produkter? Har du en känsla för försäljning och att hitta kundanpassade lösningar? Vill du vara med och skapa en rökfri framtid? Då kan rollen som IQOS-coach vara rollen för dig!

Vi söker engagerade säljare som vill jobba med Philip Morris och bolagets innovativa produkt IQOS i Malmö.

Om Philip Morris

Bolaget Philip Morris är ett anrikt, globalt, väletablerat tobaksbolag med många års erfarenhet inom sitt segment (tobak). De är innovativa och nytänkande med mål om en rökfri framtid och att nå nyfikna vuxna rökare som söker ett alternativ till cigaretter.

Dina arbetsuppgifter

Din roll är viktig för bolaget då du kommer vara den som har främsta kontakten med vuxna rökare och presentera den produkt Philip Morris säljer. Din arbetsdag spenderas hos olika återförsäljare där du kommer att demonstrera vår produkt till kunder som finns på plats. Du kommer dagligen att ha en aktiv dialog med intresserade tobaksanvändare för att presentera produkten, berätta hur den fungerar och för att svara på frågor. Vi har IQOS coacher över hela Sverige och du kommer att samarbeta nära dem men även med kollegor inom Commercial Deployment.

Rollen är självständig och du kommer dagligen att följa upp och utvärdera dina resultat för att vi tillsammans ska nå vårt gemensamma mål om en rökfri framtid.

Vi erbjuder dig

- Produktutbildning och produktkännedom
- Säljträning
- Möjligheten att ingå i ett fantastiskt team av härliga medarbetare


Personliga egenskaper

- Du tycker om mötet med människor och det ska kännas och synas när man pratar med dig.
- Du är resultatinriktad och vågar att sälja och ta för dig.
- Du har hög moral, är lösningsorienterad, nyfiken och ansvarstagande. Du tycker om att jobba och du trivs i team även på distans och ser hellre lösningarna än problemen.
- Vi söker dig som vill vara med och skapa en rökfri framtid.


Bakgrund

- Du har tidigare jobbat med försäljning och känner dig van i rollen.
- Du har jobbat mot säljmål och vet vad som krävs för att uppnå dem.


Övrigt

Anställningsform: I detta uppdrag kommer du bli anställd av Nordic Retail Group men utföra arbetet åt kunden, Philip Morris i din ort/distrikt.

Tjänsten är schemalagd på vardagar. Det är en heltidsanställning med projektuppdrag på sex månader med starta i maj/juni. För rätt person finns chans till förlängning av uppdraget.

Frågor (ej ansökan) skickas till Daniel Dixgård på: dixgard@nordicretailgroup.com.

Om Nordic Retail Group

Nordic Retail Group är en fullservice retail byrå, som grundades 1997 och finns idag lokalt representerade i alla fyra nordiska länder. Vi fokuserar på att hjälpa våra kunder att bygga sina varumärken och nå sina mål genom att erbjuda bemanning, rekrytering, creative studio, och andra innovativa uppfinningar för våra kunder. Vi har byggt ett starkt team och vi vet vad som krävs för ett varumärke att lyckas inom retail och hur man ökar försäljning både lokalt och globalt.

På Nordic Retail Group har vi ett arbetsklimat som är kreativt och energiskt och vi är alltid ivriga att göra det lilla extra för att lyckas. Vi har verkligen passion för människor och det är därför det är viktigt för oss att erbjuda den mest säkra, inkluderande och inspirerande arbetsplatsen vi kan för våra fantastiska medarbetare.

Vi värdesätter högt att ha ett mångsidigt team med olika typer av erfarenheter och bakgrunder som ingår i gruppen. Det är viktigt för oss att alla känner sig värderade, uppskattade och som en viktig del av vårt team. Det viktigaste är att vi vill att vår personal ska älska att komma till jobbet. Som våra grundare alltid säger: “Du ska inte bara vissla på väg hem från kontoret - utan också på väg till kontoret”.

Besök vår hemsida www.nordicretailgroup.com (http://www.nordicretailgroup.com/) för mer information.

Ansök nu

Philip Morris söker IQOS-coach i Malmö

Eventsäljare/Eventförsäljare
Läs mer Maj 10
Trivs du i roller där du får träffa nya människor och presentera nya produkter? Har du en känsla för försäljning och att hitta kundanpassade lösningar? Vill du vara med och skapa en rökfri framtid? Då kan rollen som IQOS-coach vara rollen för dig!

Vi söker engagerade säljare som vill jobba med Philip Morris och bolagets innovativa produkt IQOS i Malmö.

Om Philip Morris

Bolaget Philip Morris är ett anrikt, globalt, väletablerat tobaksbolag med många års erfarenhet inom sitt segment (tobak). De är innovativa och nytänkande med mål om en rökfri framtid och att nå nyfikna vuxna rökare som söker ett alternativ till cigaretter.

Dina arbetsuppgifter

Din roll är viktig för bolaget då du kommer vara den som har främsta kontakten med vuxna rökare och presentera den produkt Philip Morris säljer. Din arbetsdag spenderas hos olika återförsäljare där du kommer att demonstrera vår produkt till kunder som finns på plats. Du kommer dagligen att ha en aktiv dialog med intresserade tobaksanvändare för att presentera produkten, berätta hur den fungerar och för att svara på frågor. Vi har IQOS coacher över hela Sverige och du kommer att samarbeta nära dem men även med kollegor inom Commercial Deployment.

Rollen är självständig och du kommer dagligen att följa upp och utvärdera dina resultat för att vi tillsammans ska nå vårt gemensamma mål om en rökfri framtid.

Vi erbjuder dig

- Produktutbildning och produktkännedom
- Säljträning
- Möjligheten att ingå i ett fantastiskt team av härliga medarbetare


Personliga egenskaper

- Du tycker om mötet med människor och det ska kännas och synas när man pratar med dig.
- Du är resultatinriktad och vågar att sälja och ta för dig.
- Du har hög moral, är lösningsorienterad, nyfiken och ansvarstagande. Du tycker om att jobba och du trivs i team även på distans och ser hellre lösningarna än problemen.
- Vi söker dig som vill vara med och skapa en rökfri framtid.


Bakgrund

- Du har tidigare jobbat med försäljning och känner dig van i rollen.
- Du har jobbat mot säljmål och vet vad som krävs för att uppnå dem.


Övrigt

Anställningsform: I detta uppdrag kommer du bli anställd av Nordic Retail Group men utföra arbetet åt kunden, Philip Morris i din ort/distrikt.

Tjänsten är schemalagd på vardagar. Det är en heltidsanställning med projektuppdrag på sex månader med starta i maj/juni. För rätt person finns chans till förlängning av uppdraget.

Frågor (ej ansökan) skickas till Daniel Dixgård på: dixgard@nordicretailgroup.com.

Om Nordic Retail Group

Nordic Retail Group är en fullservice retail byrå, som grundades 1997 och finns idag lokalt representerade i alla fyra nordiska länder. Vi fokuserar på att hjälpa våra kunder att bygga sina varumärken och nå sina mål genom att erbjuda bemanning, rekrytering, creative studio, och andra innovativa uppfinningar för våra kunder. Vi har byggt ett starkt team och vi vet vad som krävs för ett varumärke att lyckas inom retail och hur man ökar försäljning både lokalt och globalt.

På Nordic Retail Group har vi ett arbetsklimat som är kreativt och energiskt och vi är alltid ivriga att göra det lilla extra för att lyckas. Vi har verkligen passion för människor och det är därför det är viktigt för oss att erbjuda den mest säkra, inkluderande och inspirerande arbetsplatsen vi kan för våra fantastiska medarbetare.

Vi värdesätter högt att ha ett mångsidigt team med olika typer av erfarenheter och bakgrunder som ingår i gruppen. Det är viktigt för oss att alla känner sig värderade, uppskattade och som en viktig del av vårt team. Det viktigaste är att vi vill att vår personal ska älska att komma till jobbet. Som våra grundare alltid säger: “Du ska inte bara vissla på väg hem från kontoret - utan också på väg till kontoret”.

Besök vår hemsida www.nordicretailgroup.com (http://www.nordicretailgroup.com/) för mer information.

Ansök nu

Stylist till Dyson - Malmö Emporia

Butikssäljare, fackhandel
Läs mer Maj 9
Vi söker en skönhetsentusiast med passion för innovativ teknik för att representera Dyson i Malmö. Som Dyson Expert / Stylist kommer du att specialisera dig på att leverera spännande demonstrationer och stylingar till kunder, med fokus på den nya hårtorken, Airwrap stylern och grundläggande kunskap om Dysons övriga produkter.

Om Dyson

Dysons nordiska huvudkontor ligger i Stockholm. Idag säljs Dysons produkter i 65 länder. Dyson har vuxit från en man med en idé till ett världsomspännande teknikföretag med över 1 000 ingenjörer. Men den står inte still. I hjärtat av företaget finns ett ständigt växande team av ingenjörer och forskare. Fler idéer. Fler uppfinningar. Läs mer på: www.dyson.se

Arbetsområden

- Var kundorienterad och alltid ge kundservice utöver det vanliga.

- Fånga konsumenternas uppmärksamhet med inspirerande demonstrationer och stylingar.

- Håll ordning och reda runt Dysons monter.
- Fyll på sortiment och hjälp till med de dagliga sysslorna.


Vi förväntar oss

- Erfarenhet från detaljhandel och servicebranschen.
- Erfarenhet som hårstylist/frisör, men engagemang och viljan att lära sig är minst lika viktigt.
- Du har ett högt driv och kan balansera din förmåga att både vara en lagspelare, samt arbeta självständigt.
- Du är social, professionell och skapar snabbt goda relationer med dina kollegor och kunder.
- Du behärskar svenska och engelska flytande i tal och skrift


Vi erbjuder en glad och energisk arbetsplats där du blir en del av ett team av härliga kollegor som alltid är villiga att hjälpa till och ge support. Vi står för en utbildning i produktkunskap i samband med start.

Vi erbjuder dig

- En plats i ett fantastiskt team
- Sjukförsäkring och ett tryggt avtal
- Löpande coachning


Övrigt
I denna tjänst kommer du att vara anställd av Nordic Retail Group. Innan ditt första pass behöver du gå en produktutbildning med Dyson.

Var: Jobbet är placerat i Emporia Köpcentrum och utförs i Dysons monter.
Arbetstider: Tjänsten kräver arbetsdagar uppdelade på vardagar, lördagar och söndagar
Anställning: Deltid - 50-75%

Tjänsten beräknas tillsättas så i maj så intervjuer sker löpande så ansök så snart som möjligt. Vi söker 2-3 personer med kontrakt på 50-75% med projektuppdrag på åtta månader. Det finns stor chans till fast anställning.
Frågor (ej ansökningar) om tjänsten kan ställas till Daniel Dixgård: dixgard@nordicretailgroup.com

Om Nordic Retail Group

Nordic Retail Group är en fullservice retail byrå, som grundades 1997 och finns idag lokalt representerade i alla fyra nordiska länder. Vi fokuserar på att hjälpa våra kunder att bygga sina varumärken och nå sina mål genom att erbjuda bemanning, rekrytering, creative studio, och andra innovativa uppfinningar för våra kunder. Vi har byggt ett starkt team och vi vet vad som krävs för ett varumärke att lyckas inom retail och hur man ökar försäljning både lokalt och globalt.

På Nordic Retail Group har vi ett arbetsklimat som är kreativt och energiskt och vi är alltid ivriga att göra det lilla extra för att lyckas. Vi har verkligen passion för människor och det är därför det är viktigt för oss att erbjuda den mest säkra, inkluderande och inspirerande arbetsplatsen vi kan för våra fantastiska medarbetare.

Vi värdesätter högt att ha ett mångsidigt team med olika typer av erfarenheter och bakgrunder som ingår i gruppen. Det är viktigt för oss att alla känner sig värderade, uppskattade och som en viktig del av vårt team. Det viktigaste är att vi vill att vår personal ska älska att komma till jobbet. Som våra grundare alltid säger: “Du ska inte bara vissla på väg hem från kontoret - utan också på väg till kontoret”.

Besök vår hemsida www.nordicretailgroup.com (http://www.nordicretailgroup.com/) för mer information.

Ansök nu