Malmö: Customer Advisor till ett FinTech bolag

Hitta ansökningsinfo om jobbet Customer Advisor till ett FinTech bolag i Malmö. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Malmö inom den kategorin.

Publicerad: 2022-02-20 // Varaktighet: Heltid

Om tjänsten
Wrknest söker nu en serviceinriktad Customer Advisor till ett växande bolag som erbjuder finansiering för entreprenörer och småföretagare. De har på nolltid gått från start-up till scale up och söker grymma stjärnor som kan hjälpa kunderna med diverse behov.



Dina framtida arbetsuppgifter
För att kunna möta den kraftigt ökande efterfrågan från sina kunder så söker de en ny medarbetare till sitt team. Du får möjligheten att arbeta nära erfarna och drivna entreprenörer och det finns mycket goda möjligheter att utvecklas i takt med företagets ambitiösa tillväxtplaner.

Arbetsuppgifterna kommer vara varierande såsom:

- Svara på inkommande mail, telefonsamtal från både kunder och kunders kunder
- Bekräftelser - vissa fall där vi bekräftar fakturan med mottagaren per mail eller telefon


Vi söker dig som har

- Erfarenhet av kreditbedömning (dock inget krav)
- Ett sinne för kundservice
- Kundkontakt kommer självklart för dig och att kommunicera ut kreditbeslut till kund ser du som en rolig utmaning
- God kommunikativ förmåga och kan formulera dig i både tal och skrift på svenska och engelska


Vid denna rekrytering lägger vi stor vikt vid dina personliga egenskaper, då de är avgörande för hur du kommer att lyckas i rollen och företaget. Vi förstår att man inte kan allting från början - men du ska ha en vilja att lära dig! Därför söker vi dig som är ansvarstagande, strukturerad och driven. Som person trivs du att jobba i högt tempo och är serviceinriktad i din kontakt med kunder och kollegor.

Övrig information
Start: Omgående

Plats: Malmö

Omfattning: Heltid

Sök gärna så snart som möjligt då vi jobbar med löpande urval.

Alla platsannonser →

Andra jobb i Malmö som Kundtjänstmedarbetare

Nedan visas andra jobb i Malmö som Kundtjänstmedarbetare.

Securitas söker en kundserviceadministratör

Läs mer Mar 28
Nytt
Nu har du chansen att söka tjänsten som kundtjänstadministratör till Securitas! Är du en glädjespridare som brinner för att ge service utöver det vanliga och som besitter administrativa skills? Är du även riskmedveten som person och en lagspelare? Då kan det här vara en tjänst för dig!
OM SECURITAS
”I över 85 år har vi på Securitas sett till att människor känner sig trygga i sin vardag. Åren ger oss erfarenhet och kompetens som vi behöver när vi nu blickar framåt. För vi är övertygade om att den trygghet och säkerhet som vi står för kommer att vara viktigare än någonsin i framtiden. Numera har vi kollegor över hela världen. Det betyder att vi har samlat ännu mer kompetens och kunskap inom Securitas. Och som Sveriges största arbetsgivare i vår bransch kan vi erbjuda dig utvecklingsmöjligheter och variation som få andra företag kan. Du tar hand om människors säkerhet Securitas tar hand om dig.”
OM TJÄNSTEN
I rollen som kundtjänstadministratör innebär det ett tätt samarbete med kunder och säljare. Du kommer även samarbeta nära med dina kollegor i samma team, som arbetar både på plats och på andra kontor runt om i landet. Mer specifikt kommer du hantera registreringar/ ändringar av avtal och fakturor där du arbetar för att kvalitetssäkra/upptäcka eventuella fel och åtgärda dessa. Det tillkommer även kundkontakt/kundservice samt övriga kundtjänstadministrativa arbetsuppgifter. Securitas vill vara i framkant när det kommer till branschen och i denna roll som kundtjänstadministratör kommer du ha en stor påverkan på detta genom den dagliga kontakten med kunder, säljare och kollegor.För anställning inom Securitas Sverige AB krävs det att du blir godkänd av Länsstyrelsen för anställning i auktoriserat bevakningsföretag (företaget gör den ansökan). Vid utvärdering av sökande till tjänsten kommer även urvalstester att användas.
VEM ÄR DU?
För att lyckas i den här rollen ser vi att du är serviceinriktad som person och har erfarenhet eller ett intresse för administration. Du har ett öga för detaljer och en bra helhetssyn och trivs bra att arbeta både självständigt och i grupp. Vi ser även att du har ett ekonomiintresse och är strukturerad samt ansvarstagande i det dagliga arbetet där du tilltalas av en föränderlig miljö. Slutligen ser vi att du har en positiv inställning med skinn på näsan. Kunskaper kring användandet av Lime och Dynamics 365 och tidigare erfarenhet inom kundservice är meriterande. VI SÖKER DIG SOM:
Har en gymnasial utbildning
Obehindrat behärskar svenska och engelska i tal och skrift
Har en god dator- och systemvana
Har en hög säkerhetsmedvetenhet

PRAKTISK INFORMATION Arbetsgivare: WorkzUppdragsgivare: SecuritasStart: Enligt överenskommelse Omfattning: Heltidsanställning med sex månaders vikariatLön: Individuell lönesättning, kollektivavtal tillämpas Placering: Malmö Arbetstider: Måndag-fredag 08:00-16:30VI ERBJUDER DIG
Workz är specialister på kundservice. Som anställd hos oss får du en rejäl grundutbildning, därefter löpande träning och utbildning inom olika delar av kundservice som kommunikation, kundhantering och affärsmässighet. Efter genomförd utbildning blir du certifierad i kundservice. Vårt erbjudande till dig som anställd hos Workz inkluderar utöver kollektivavtalsenliga villkor en dedikerad operativ chefsom utbildar, utvecklar och finns tillgänglig för dig som konsult hos oss.
Ansökan: Sök tjänsten via vår hemsida, längst ner i annonsen. Vi genomför tester som första steg i rekryteringen. Testet skickas till din mail direkt efter ansökan och behöver slutföras, för att bli en aktuell kandidat.Kontakt: Vid frågor, kontakta vårt rekryteringsteam på rekrytering@workz.se

Ansök nu

Securitas söker en kundserviceadministratör

Läs mer Mar 28
Nytt
Nu har du chansen att söka tjänsten som kundtjänstadministratör till Securitas! Är du en glädjespridare som brinner för att ge service utöver det vanliga och som besitter administrativa skills? Är du även riskmedveten som person och en lagspelare? Då kan det här vara en tjänst för dig!
OM SECURITAS
”I över 85 år har vi på Securitas sett till att människor känner sig trygga i sin vardag. Åren ger oss erfarenhet och kompetens som vi behöver när vi nu blickar framåt. För vi är övertygade om att den trygghet och säkerhet som vi står för kommer att vara viktigare än någonsin i framtiden. Numera har vi kollegor över hela världen. Det betyder att vi har samlat ännu mer kompetens och kunskap inom Securitas. Och som Sveriges största arbetsgivare i vår bransch kan vi erbjuda dig utvecklingsmöjligheter och variation som få andra företag kan. Du tar hand om människors säkerhet Securitas tar hand om dig.”
OM TJÄNSTEN
I rollen som kundtjänstadministratör innebär det ett tätt samarbete med kunder och säljare. Du kommer även samarbeta nära med dina kollegor i samma team, som arbetar både på plats och på andra kontor runt om i landet. Mer specifikt kommer du hantera registreringar/ ändringar av avtal och fakturor där du arbetar för att kvalitetssäkra/upptäcka eventuella fel och åtgärda dessa. Det tillkommer även kundkontakt/kundservice samt övriga kundtjänstadministrativa arbetsuppgifter. Securitas vill vara i framkant när det kommer till branschen och i denna roll som kundtjänstadministratör kommer du ha en stor påverkan på detta genom den dagliga kontakten med kunder, säljare och kollegor.För anställning inom Securitas Sverige AB krävs det att du blir godkänd av Länsstyrelsen för anställning i auktoriserat bevakningsföretag (företaget gör den ansökan). Vid utvärdering av sökande till tjänsten kommer även urvalstester att användas.
VEM ÄR DU?
För att lyckas i den här rollen ser vi att du är serviceinriktad som person och har erfarenhet eller ett intresse för administration. Du har ett öga för detaljer och en bra helhetssyn och trivs bra att arbeta både självständigt och i grupp. Vi ser även att du har ett ekonomiintresse och är strukturerad samt ansvarstagande i det dagliga arbetet där du tilltalas av en föränderlig miljö. Slutligen ser vi att du har en positiv inställning med skinn på näsan. Kunskaper kring användandet av Lime och Dynamics 365 och tidigare erfarenhet inom kundservice är meriterande. VI SÖKER DIG SOM:
Har en gymnasial utbildning
Obehindrat behärskar svenska och engelska i tal och skrift
Har en god dator- och systemvana
Har en hög säkerhetsmedvetenhet

PRAKTISK INFORMATION Arbetsgivare: WorkzUppdragsgivare: SecuritasStart: Enligt överenskommelse Omfattning: Heltidsanställning med sex månaders vikariatLön: Individuell lönesättning, kollektivavtal tillämpas Placering: Malmö Arbetstider: Måndag-fredag 08:00-16:30VI ERBJUDER DIG
Workz är specialister på kundservice. Som anställd hos oss får du en rejäl grundutbildning, därefter löpande träning och utbildning inom olika delar av kundservice som kommunikation, kundhantering och affärsmässighet. Efter genomförd utbildning blir du certifierad i kundservice. Vårt erbjudande till dig som anställd hos Workz inkluderar utöver kollektivavtalsenliga villkor en dedikerad operativ chefsom utbildar, utvecklar och finns tillgänglig för dig som konsult hos oss.
Ansökan: Sök tjänsten via vår hemsida, längst ner i annonsen. Vi genomför tester som första steg i rekryteringen. Testet skickas till din mail direkt efter ansökan och behöver slutföras, för att bli en aktuell kandidat.Kontakt: Vid frågor, kontakta vårt rekryteringsteam på rekrytering@workz.se

Ansök nu

Securitas söker en kundserviceadministratör

Läs mer Mar 28
Nytt
Nu har du chansen att söka tjänsten som kundtjänstadministratör till Securitas! Är du en glädjespridare som brinner för att ge service utöver det vanliga och som besitter administrativa skills? Är du även riskmedveten som person och en lagspelare? Då kan det här vara en tjänst för dig!
OM SECURITAS
”I över 85 år har vi på Securitas sett till att människor känner sig trygga i sin vardag. Åren ger oss erfarenhet och kompetens som vi behöver när vi nu blickar framåt. För vi är övertygade om att den trygghet och säkerhet som vi står för kommer att vara viktigare än någonsin i framtiden. Numera har vi kollegor över hela världen. Det betyder att vi har samlat ännu mer kompetens och kunskap inom Securitas. Och som Sveriges största arbetsgivare i vår bransch kan vi erbjuda dig utvecklingsmöjligheter och variation som få andra företag kan. Du tar hand om människors säkerhet Securitas tar hand om dig.”
OM TJÄNSTEN
I rollen som kundtjänstadministratör innebär det ett tätt samarbete med kunder och säljare. Du kommer även samarbeta nära med dina kollegor i samma team, som arbetar både på plats och på andra kontor runt om i landet. Mer specifikt kommer du hantera registreringar/ ändringar av avtal och fakturor där du arbetar för att kvalitetssäkra/upptäcka eventuella fel och åtgärda dessa. Det tillkommer även kundkontakt/kundservice samt övriga kundtjänstadministrativa arbetsuppgifter. Securitas vill vara i framkant när det kommer till branschen och i denna roll som kundtjänstadministratör kommer du ha en stor påverkan på detta genom den dagliga kontakten med kunder, säljare och kollegor.För anställning inom Securitas Sverige AB krävs det att du blir godkänd av Länsstyrelsen för anställning i auktoriserat bevakningsföretag (företaget gör den ansökan). Vid utvärdering av sökande till tjänsten kommer även urvalstester att användas.
VEM ÄR DU?
För att lyckas i den här rollen ser vi att du är serviceinriktad som person och har erfarenhet eller ett intresse för administration. Du har ett öga för detaljer och en bra helhetssyn och trivs bra att arbeta både självständigt och i grupp. Vi ser även att du har ett ekonomiintresse och är strukturerad samt ansvarstagande i det dagliga arbetet där du tilltalas av en föränderlig miljö. Slutligen ser vi att du har en positiv inställning med skinn på näsan. Kunskaper kring användandet av Lime och Dynamics 365 och tidigare erfarenhet inom kundservice är meriterande. VI SÖKER DIG SOM:
Har en gymnasial utbildning
Obehindrat behärskar svenska och engelska i tal och skrift
Har en god dator- och systemvana
Har en hög säkerhetsmedvetenhet

PRAKTISK INFORMATION Arbetsgivare: WorkzUppdragsgivare: SecuritasStart: Enligt överenskommelse Omfattning: Heltidsanställning med sex månaders vikariatLön: Individuell lönesättning, kollektivavtal tillämpas Placering: Malmö Arbetstider: Måndag-fredag 08:00-16:30VI ERBJUDER DIG
Workz är specialister på kundservice. Som anställd hos oss får du en rejäl grundutbildning, därefter löpande träning och utbildning inom olika delar av kundservice som kommunikation, kundhantering och affärsmässighet. Efter genomförd utbildning blir du certifierad i kundservice. Vårt erbjudande till dig som anställd hos Workz inkluderar utöver kollektivavtalsenliga villkor en dedikerad operativ chefsom utbildar, utvecklar och finns tillgänglig för dig som konsult hos oss.
Ansökan: Sök tjänsten via vår hemsida, längst ner i annonsen. Vi genomför tester som första steg i rekryteringen. Testet skickas till din mail direkt efter ansökan och behöver slutföras, för att bli en aktuell kandidat.Kontakt: Vid frågor, kontakta vårt rekryteringsteam på rekrytering@workz.se

Ansök nu

Securitas söker en kundserviceadministratör

Läs mer Mar 25
Nu har du chansen att söka tjänsten som kundtjänstadministratör till Securitas! Är du en glädjespridare som brinner för att ge service utöver det vanliga och som besitter administrativa skills? Är du även riskmedveten som person och en lagspelare? Då kan det här vara en tjänst för dig!

OM SECURITAS

I över 85 år har vi på Securitas sett till att människor känner sig trygga i sin vardag. Åren ger oss erfarenhet och kompetens som vi behöver när vi nu blickar framåt. För vi är övertygade om att den trygghet och säkerhet som vi står för kommer att vara viktigare än någonsin i framtiden. Numera har vi kollegor över hela världen. Det betyder att vi har samlat ännu mer kompetens och kunskap inom Securitas. Och som Sveriges största arbetsgivare i vår bransch kan vi erbjuda dig utvecklingsmöjligheter och variation som få andra företag kan. Du tar hand om människors säkerhet Securitas tar hand om dig.”

OM TJÄNSTEN

I rollen som kundtjänstadministratör innebär det ett tätt samarbete med kunder och säljare. Du kommer även samarbeta nära med dina kollegor i samma team, som arbetar både på plats och på andra kontor runt om i landet. Mer specifikt kommer du hantera registreringar/ ändringar av avtal och fakturor där du arbetar för att kvalitetssäkra/upptäcka eventuella fel och åtgärda dessa. Det tillkommer även kundkontakt/kundservice samt övriga kundtjänstadministrativa arbetsuppgifter. Securitas vill vara i framkant när det kommer till branschen och i denna roll som kundtjänstadministratör kommer du ha en stor påverkan på detta genom den dagliga kontakten med kunder, säljare och kollegor.

För anställning inom Securitas Sverige AB krävs det att du blir godkänd av Länsstyrelsen för anställning i auktoriserat bevakningsföretag (företaget gör den ansökan). Vid utvärdering av sökande till tjänsten kommer även urvalstester att användas.

VEM ÄR DU?

För att lyckas i den här rollen ser vi att du är serviceinriktad som person och har erfarenhet eller ett intresse för administration. Du har ett öga för detaljer och en bra helhetssyn och trivs bra att arbeta både självständigt och i grupp. Vi ser även att du har ett ekonomiintresse och är strukturerad samt ansvarstagande i det dagliga arbetet där du tilltalas av en föränderlig miljö. Slutligen ser vi att du har en positiv inställning med skinn på näsan.

Kunskaper kring användandet av Lime och Dynamics 365 och tidigare erfarenhet inom kundservice är meriterande.

VI SÖKER DIG SOM:

- Har en gymnasial utbildning

- Obehindrat behärskar svenska och engelska i tal och skrift

- Har en god dator- och systemvana

- Har en hög säkerhetsmedvetenhet

PRAKTISK INFORMATION

Arbetsgivare: Workz
Uppdragsgivare: Securitas
Start: Enligt överenskommelse
Omfattning: Heltidsanställning med sex månaders vikariat
Lön: Individuell lönesättning, kollektivavtal tillämpas
Placering: Malmö
Arbetstider: Måndag-fredag 08:00-16:30

VI ERBJUDER DIG

Workz är specialister på kundservice. Som anställd hos oss får du en rejäl grundutbildning, därefter löpande träning och utbildning inom olika delar av kundservice som kommunikation, kundhantering och affärsmässighet. Efter genomförd utbildning blir du certifierad i kundservice. Vårt erbjudande till dig som anställd hos Workz inkluderar utöver kollektivavtalsenliga villkor en dedikerad operativ chef som utbildar, utvecklar och finns tillgänglig för dig som konsult hos oss.

Ansökan: Sök tjänsten via vår hemsida, längst ner i annonsen.
Vi genomför tester som första steg i rekryteringen. Testet skickas till din mail direkt efter ansökan och behöver slutföras, för att bli en aktuell kandidat.

Kontakt: Vid frågor, kontakta vårt rekryteringsteam på rekrytering@workz.se

Ansök nu

Securitas söker en kundserviceadministratör

Läs mer Mar 26
Nu har du chansen att söka tjänsten som kundtjänstadministratör till Securitas! Är du en glädjespridare som brinner för att ge service utöver det vanliga och som besitter administrativa skills? Är du även riskmedveten som person och en lagspelare? Då kan det här vara en tjänst för dig!

OM SECURITAS

I över 85 år har vi på Securitas sett till att människor känner sig trygga i sin vardag. Åren ger oss erfarenhet och kompetens som vi behöver när vi nu blickar framåt. För vi är övertygade om att den trygghet och säkerhet som vi står för kommer att vara viktigare än någonsin i framtiden. Numera har vi kollegor över hela världen. Det betyder att vi har samlat ännu mer kompetens och kunskap inom Securitas. Och som Sveriges största arbetsgivare i vår bransch kan vi erbjuda dig utvecklingsmöjligheter och variation som få andra företag kan. Du tar hand om människors säkerhet Securitas tar hand om dig.”

OM TJÄNSTEN

I rollen som kundtjänstadministratör innebär det ett tätt samarbete med kunder och säljare. Du kommer även samarbeta nära med dina kollegor i samma team, som arbetar både på plats och på andra kontor runt om i landet. Mer specifikt kommer du hantera registreringar/ ändringar av avtal och fakturor där du arbetar för att kvalitetssäkra/upptäcka eventuella fel och åtgärda dessa. Det tillkommer även kundkontakt/kundservice samt övriga kundtjänstadministrativa arbetsuppgifter. Securitas vill vara i framkant när det kommer till branschen och i denna roll som kundtjänstadministratör kommer du ha en stor påverkan på detta genom den dagliga kontakten med kunder, säljare och kollegor.

För anställning inom Securitas Sverige AB krävs det att du blir godkänd av Länsstyrelsen för anställning i auktoriserat bevakningsföretag (företaget gör den ansökan). Vid utvärdering av sökande till tjänsten kommer även urvalstester att användas.

VEM ÄR DU?

För att lyckas i den här rollen ser vi att du är serviceinriktad som person och har erfarenhet eller ett intresse för administration. Du har ett öga för detaljer och en bra helhetssyn och trivs bra att arbeta både självständigt och i grupp. Vi ser även att du har ett ekonomiintresse och är strukturerad samt ansvarstagande i det dagliga arbetet där du tilltalas av en föränderlig miljö. Slutligen ser vi att du har en positiv inställning med skinn på näsan.

Kunskaper kring användandet av Lime och Dynamics 365 och tidigare erfarenhet inom kundservice är meriterande.

VI SÖKER DIG SOM:

- Har en gymnasial utbildning

- Obehindrat behärskar svenska och engelska i tal och skrift

- Har en god dator- och systemvana

- Har en hög säkerhetsmedvetenhet

PRAKTISK INFORMATION

Arbetsgivare: Workz
Uppdragsgivare: Securitas
Start: Enligt överenskommelse
Omfattning: Heltidsanställning med sex månaders vikariat
Lön: Individuell lönesättning, kollektivavtal tillämpas
Placering: Malmö
Arbetstider: Måndag-fredag 08:00-16:30

VI ERBJUDER DIG

Workz är specialister på kundservice. Som anställd hos oss får du en rejäl grundutbildning, därefter löpande träning och utbildning inom olika delar av kundservice som kommunikation, kundhantering och affärsmässighet. Efter genomförd utbildning blir du certifierad i kundservice. Vårt erbjudande till dig som anställd hos Workz inkluderar utöver kollektivavtalsenliga villkor en dedikerad operativ chef som utbildar, utvecklar och finns tillgänglig för dig som konsult hos oss.

Ansökan: Sök tjänsten via vår hemsida, längst ner i annonsen.
Vi genomför tester som första steg i rekryteringen. Testet skickas till din mail direkt efter ansökan och behöver slutföras, för att bli en aktuell kandidat.

Kontakt: Vid frågor, kontakta vårt rekryteringsteam på rekrytering@workz.se

Ansök nu

Andra jobb i Malmö från Wrknest AB

Nedan visas andra jobb i Malmö från Wrknest AB .

Account Manager B2B till Sveriges ledande Tech-leverantör ????????

Account manager
Läs mer Mar 8
Om tjänsten

Vi på Wrknest söker nu en Account Manager inom B2B till vår kund som är kända för att erbjuda snabba, pålitliga och kostnadseffektiva internetlösningar till såväl företags- som privatkunder. De har vunnit flera priser, bland annat har de haft Sveriges nöjdaste kunder fyra år i rad! Nu söker de alltså nästa stjärna som vill arbeta som Account Manager inom B2B och bli en del del av deras Malmökontor. Det är ett drivet team med högt i tak som ständigt inspirerar varandra till utveckling.

Tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom oss på Wrknest men du kommer anställas direkt hos kund. Vi önskar därför att all kontakt sker via oss på Wrknest.

Dina framtida arbetsuppgifter

I denna roll kommer du att ansvara över hela säljprocesser där dina arbetsuppgifter kommer att innefatta allt från att presentera prisförslag, skapa skräddarsydda paket och erbjudanden till att förhandla och skriva avtal med kunderna. Din roll kommer att vara angörande för att säkerställa smidiga och professionella säljprocesser som främjar långvariga kundrelationer. Detta är den perfekta rollen för dig som har en önskan att utvecklas inom IT-försäljning och som söker en möjlighet att jobba med större företagskunder! Hos Bahnhof erbjuds du en grundlön med provision som kommer att följa din egen utveckling. Du kommer snabbt att kunna bygga en stark kundbas som gynnar ditt säljresultat och på så sätt öppnar upp möjligheter till imponerande löneutveckling.

Vi söker dig som

- Har erfarenhet av telefonförsäljning eller av att ringa kalla samtal

- Har erfarenhet av något serviceinriktat yrke (butik/sälj etc.)

- Är orädd och initiativtagande

- Kommunicerar flytande på svenska

- Är duktig på att bygga relationer

Vi ser det som meriterande

- IT-intresse

Vid denna rekrytering lägger vi stor vikt vid dina personliga egenskaper, då de är avgörande för hur du kommer att lyckas i rollen och företaget. Vi förstår att man inte kan allting från början - men du ska ha en vilja att lära dig! Därför söker vi dig som är engagerad, driven och gärna vill utvecklas. Som person är du även noggrann i ditt arbete och serviceinriktad i din kontakt med kunder och kollegor.

Övrig information

Start: Omgående, med hänsyn till uppsägningstid

Plats: Malmö

Omfattning: 100%

Anställningsform: Tillsvidareanställning med inledande provanställning

Sök gärna så snart som möjligt då vi jobbar med löpande urval.

Om Wrknest

På Wrknest gör vi inte som alla andra. Vi tror på att hela tiden våga se nya möjligheter och tänka nytt. När vi startade var det för att utmana gamla sätt att rekrytera på.

Vi lever i en tid av snabb digital utveckling. Kunskap behöver förnyas kontinuerligt för att vara aktuell. Därför gäller det att kunna ställa om snabbt. Det här gör att vi inte enbart tittar på kandidatens CV vid en rekrytering. Istället ser vi till den samlade potentialen och erbjuder individanpassad upskilling. På så vis kan vi snabbt matcha de kunskapsbehov som finns just nu. Läs mer på www.wrknest.se (https://wrknest.se/).

Ansök nu

Javautvecklare/ Teknisk support till stor bank

Backend-utvecklare
Läs mer Jan 8
Om tjänsten

Vi är för närvarande på jakt efter en javautvecklare som är i början av sin karriär. Den som anställs kommer att bli en del av ett team som fokuserar på att utveckla system för utlandsbetalningar inom banksektorn. Initialt kommer konsultens uppgifter att innefatta att bekanta sig med ett av dessa system genom att hantera teknisk support och genomföra systemuppdateringar.

I takt med att personen växer in i sin roll, kommer fokus gradvis att skifta mot mer direkt javautveckling. Detta kommer bland annat att inkludera arbete med testautomation. Utöver detta, ges också möjligheten att spela en aktiv roll i bankens tekniska utveckling, särskilt i samband med övergången till en molnbaserad plattform och användningen av containerteknologi.

Denna position erbjuder en unik möjlighet för en ambitiös utvecklare att växa professionellt, samtidigt som de bidrar till den tekniska framstegen inom en etablerad finansiell institution.

Vi söker dig som har

- Java EE
- Git
- Teamcity/Jenkins eller motsvarande
- Scriptning
- Linux
- CI/CD, Testautomation

Vid denna rekrytering lägger vi stor vikt vid dina personliga egenskaper, då de är avgörande för hur du kommer att lyckas i rollen och företaget. Vi förstår att man inte kan allting från början - men du ska ha en vilja att lära dig! Därför söker vi dig som är noggran, strukturerad och teamplayer. Som person är du även noggrann i ditt arbete och serviceinriktad i din kontakt med kunder och kollegor.

Övrig information

Start: 1 februari 2024

Plats: Stockholm

Omfattning: 100%

Anställningsform: Tillsvidareanställning

Sök gärna så snart som möjligt då vi jobbar med löpande urval.

Om Wrknest

På Wrknest gör vi inte som alla andra. Vi tror på att hela tiden våga se nya möjligheter och tänka nytt. När vi startade var det för att utmana gamla sätt att rekrytera på.

Vi lever i en tid av snabb digital utveckling. Kunskap behöver förnyas kontinuerligt för att vara aktuell. Därför gäller det att kunna ställa om snabbt. Det här gör att vi inte enbart tittar på kandidatens CV vid en rekrytering. Istället ser vi till den samlade potentialen och erbjuder individanpassad upskilling. På så vis kan vi snabbt matcha de kunskapsbehov som finns just nu. Läs mer på www.wrknest.se (https://wrknest.se/) .

Ansök nu

Account Manager för uppstart av vårt Malmö-kontor ????

Account manager
Läs mer Nov 21
Efter att ha framgångsrikt etablerat oss i först Stockholm och sedan Göteborg är det nu dags för nästa steg: Malmö! Vill du bidra starkt i vår scale up-miljö för att bygga och driva säljarbetet i södra Sverige?

Om tjänsten

Wrknest har nu funnits i snart tre år och vi har fått en riktig pangstart på vår resa! Vi jobbar dagligen med otroligt spännande kunder och får vara delaktiga med att bygga deras bolag och därmed deras framgångsresa. För att kunna fortsätta växa och att kunna göra detta i ännu högre utsträckning söker vi nu en Account Manager som ska driva säljarbetet och vara kuggen som bygger upp våra affärer i södra Sverige.

Du kommer i nära samarbete med en av våra vassaste Recruitment Partners Linnea (https://se.linkedin.com/in/linnea-neldemo-a28232114) bygga upp Malmö-verksamheten och se till att detta blir vår nästa framgångssaga.

Dina framtida arbetsuppgifter

Som Account Manager kommer du ansvara för att bygga upp och driva säljarbetet i region Syd. Detta kommer bland annat innefatta nykundsbearbetning i form av att hitta potentiella partners till oss för våra rekryterings- och bemanningslösningar. I takt med att Malmö-kontoret växer finns det stora möjligheter att du är den som får bygga vidare på teamet, arbeta med mer strategisk affärsutveckling och arbete med nyckelkunder.

Du och en erfaren Recruitment Partner kommer jobba i ett väldigt tight team för att säkerställa tillväxten och kunder som är upp över öronen över samarbetet med oss.

I takt med att ni bygger detta kontor och får fart på affärerna finns det inga gränser för hur mycket du kan utvecklas hos oss på Wrknest!

Vi söker dig som

För att lyckas i denna rollen tror vi att du har viss erfarenhet och förståelse för sälj och vet vad det innebär att bygga upp en kundstock.

Personlighetsmässigt är nyckeln till att lyckas hos oss målmedvetenhet samt oräddheten att våga ta sig an utmaningar som initialt kanske kan kännas som utanför ens förmåga. Om du känner igen dig i detta och samtidigt kan köpa in på våra värdeord: Enkelt, Entreprenörsskap och Engagemang så kommer du passa som handen i handsken hos oss!

Övrig information

Start: Q1 2024

Plats: Malmö

Omfattning: Heltid

Anställningsform: Tillsvidare med provanställning

Lön: Grundlön + provision

Sök gärna så snart som möjligt då vi jobbar med löpande urval.

Om Wrknest

På Wrknest gör vi inte som alla andra. Vi tror på att hela tiden våga se nya möjligheter och tänka nytt. När vi startade var det för att utmana gamla sätt att rekrytera på.

Vi lever i en tid av snabb digital utveckling. Kunskap behöver förnyas kontinuerligt för att vara aktuell. Därför gäller det att kunna ställa om snabbt. Det här gör att vi inte enbart tittar på kandidatens CV vid en rekrytering. Istället ser vi till den samlade potentialen och erbjuder individanpassad upskilling. På så vis kan vi snabbt matcha de kunskapsbehov som finns just nu. Läs mer på www.wrknest.se (https://wrknest.se/) .

Ansök nu

Strategikonsult med etableringsuppdrag av Hifab Advisory i Malmö

Organisationsutvecklare
Läs mer Nov 9
Efter att ha framgångsrikt etablerat sig i först Stockholm och sedan Göteborg är det nu dags för nästa steg: Malmö! Vill du vara med och bygga upp Hifab Advisorys verksamhet i Skåneregionen? Läs då vidare!

Hifab Advisory är en start-up inom Hifab-gruppen med syfte att möta behovet av strategisk rådgivning och förändringsledning hos beslutsfattare inom fastighet och samhällsbyggnad. Hifab Advisory hjälper sina kunder med strategisk rådgivning, analyser, projektledning av strategiska initiativ och interimstjänster samt skräddarsyr alltid deras stöd efter kundens behov och förutsättningar.

Vi på Wrknest söker nu Hifab Advisorys nästa stjärna som vill vara med och leda omställningen av fastighetsbranschen till mer hållbar. För att kunna fortsätta växa och att kunna göra detta i ännu högre utsträckning söker vi nu en etableringsansvarig strategikonsult som vill bygga upp bolagets verksamhet i Malmö. Du kommer att jobba med de roligaste projekten i sann start up-anda men med tryggheten av ett gediget och stort bolag i ryggen. Det blir din uppgift att utveckla verksamheten på flera olika plan, och framöver rekrytera ditt team till Malmö-kontoret.

Dina framtida arbetsuppgifter

Som strategikonsult hos Hifab Advisory kommer du att arbeta med att driva in nya uppdrag och sedan hjälpa kunderna att ta sig an frågeställningar kopplade till Hållbarhet, Affärs- och Verksamhetsutveckling, Energi eller Digitalisering, frågor som oftast är kritiska för det övergripande utvecklingsarbetet. Uppdragen kan exempelvis beröra klimatfärdplaner, återbruk, nya rapporteringsramverk (EU Taxonomin, SBTi, TCFD, SFDR, CSRD mfl.), konceptutveckling eller energi- och digitaliseringsstrategi. En gemensam nämnare för uppdragen är att skapa tydlighet i komplexa frågeställningar, där du tillsammans med dina kollegor kommer göra analyser och avvägningar kopplat till affär, ekonomi och hållbarhet samtidigt som ni samarbetar med flera olika intressenter. Utveckling och lärande är en viktig del i det dagliga arbetet, då Hifab Advisory ständigt vill hålla sig relevanta som rådgivare.

Det blir din uppgift att bygga upp verksamheten i Malmö och rollen innebär att arbeta mycket med affärsutveckling där nätverkande blir en naturlig del av din vardag. På sikt kommer du få rekrytera in nya medarbetare till Malmö som ska ingå i ditt team där du har personalansvar.

Vi söker dig som har

- Akademisk utbildning, företrädelsevis masterexamen. Ingenjörsutbildning inom samhällsbyggnad eller ekonomiutbildning

- 2-5 års yrkeslivserfarenhet av liknande roll inom fastighets- och samhällsbyggnadsbranschen där du är van att arbeta mot externa kunder

- Flytande språkkunskaper i svenska och goda kunskaper i engelska

- Goda kunskaper i PowerPoint och Excel

- Erfarenhet inom ett eller flera av följande kompetensområden: Hållbarhet, Affärs- och Verksamhetsutveckling, Energi eller Digitalisering.

- Stort intresse för affärsutveckling och entreprenörskap

Vid denna rekrytering lägger vi stor vikt vid dina personliga egenskaper, då de är avgörande för hur du kommer att lyckas i rollen och företaget. Vi förstår att man inte kan allting från början - men du ska ha en vilja att lära dig! Därför söker vi dig som är lösningsorienterad, kommunikativ och trygg i nya situationer. Som person är du även noggrann i ditt arbete och serviceinriktad i din kontakt med kunder och kollegor.

Övrig information

Start: Enligt överenskommelse

Plats: Malmö

Omfattning: Heltid

Anställningsform: Tillsvidare med inledande provanställning

Sök gärna så snart som möjligt då vi jobbar med löpande urval.

Om företaget
Hifab Advisory är en start-up inom Hifab-gruppen med syfte att möta behovet av strategisk rådgivning och förändringsledning hos beslutsfattare inom fastighet och samhällsbyggnad. Samhällsbyggnadssektorn förändras och befinner sig i en snabb omställning där drivkrafter inom hållbarhet, ekonomi och teknik sätter nya förutsättningar för projekt och förvaltning. Hållbarhetsfrågan är central på både styrelse- och ledningsgruppens agenda. På Hifab Advisory hjälper de sina kunder att driva en hållbar utveckling, där en gedigen branschkännedom kombineras med hög affärsförståelse.

Om Wrknest
På Wrknest gör vi inte som alla andra. Vi tror på att hela tiden våga se nya möjligheter och tänka nytt. När vi startade var det för att utmana gamla sätt att rekrytera på.

Vi lever i en tid av snabb digital utveckling. Kunskap behöver förnyas kontinuerligt för att vara aktuell. Därför gäller det att kunna ställa om snabbt. Det här gör att vi inte enbart tittar på kandidatens CV vid en rekrytering. Istället ser vi till den samlade potentialen och erbjuder individanpassad upskilling. På så vis kan vi snabbt matcha de kunskapsbehov som finns just nu. Läs mer på www.wrknest.se (https://wrknest.se/) .

Ansök nu

Byggledare inom anläggning & infrastruktur till Hifab Malmö ?????

Projektledare, bygg och anläggning
Läs mer Okt 25
Wrknest söker nu en driven Byggledare med erfarenhet av mark, gata och VA till Hifab i Malmö inom anläggning och infrastruktur. Här blir du en del av ett framåtlutat gäng där dina idéer, intressen och din kompetens har en stor inverkan på både riktningen av projekten och affären. Malmö är under ständig förändring. För att möta behovet av nästa generations infrastruktur krävs specialiserade konsulter med hög kompetens som kan leda utvecklingen.

Om tjänsten
Hifab leder allt från små till riktigt stora projekt, de erbjuder strategisk rådgivning och har kompetens inom bland annat bro- och betongkonstruktioner, VA-, gatu-, spår-, mark- och infrastrukturprojekt. Som byggledare får du möjlighet att samarbeta med andra avdelningar och har du erfarenhet av hållbara lösningar, digitala arbetssätt och BIM eller ny teknik kan du ingå i ett av deras nationella kompetensnätverk.

Rollen passar dig som motiveras av att arbeta i projektform och att utveckla nya och befintliga kundrelationer. Som person gillar du att lösa problem och ser nya möjligheter i komplexa miljöer. Hos Hifab är det viktigt att det är kul när de utvecklas och här tar alla hand om varandra, sätter kunderna i fokus och investerar i varandras gemensamma utveckling.

Detta är en direktrekrytering till Hifab Malmö där all initial kontakt i rekryteringsprocessen sköts av Wrknest.

Dina framtida arbetsuppgifter
Som byggledare på Hifab är du en rådgivare och ledare som hjälper deras kunder att lyckas med sina projekt. Som en del av ett team är du också med och utvecklar verksamheten och deras kunduppdrag med dina specialistområden. Du kommer bland annat:

- På ett strukturerat sätt ansvara, planera och koordinera alla byggrelaterade aktiviteter i projekten inom mark, gata eller VA

- Skapa och följa tidsplaner, vidta åtgärder vid eventuella problem

- Säkerställa att allt arbete som utförs uppfyller de överenskomna kvalitetsstandarderna och specifikationerna samt att säkerställa en säker arbetsmiljö

- Fungera som en central kommunikationslänk mellan alla intressenter i projektet

- Ansvara för rapportering och budgethantering

- Hålla i byggmöten, skapa och upprätthålla starka kundrelationer genom professionellt bemötande och god kommunikation

- Ansvara för att upprätta och uppdatera all projektrelaterad dokumentation, inklusive ritningar, arbetsbeskrivningar och materiallistor

Vi söker dig som har

- Minst 5 års erfarenhet som byggledare, platschef eller arbetsledare

- Utbildning som högskoleingenjör inom anläggning/samhällsbyggnad, alt gymnasieingenjör, eller bygg- och anläggningsteknisk linje

- B-körkort

- Goda språkkunskaper i svenska i tal och skrift

Vi ser det som meriterande att ha

- Erfarenhet av Bas-P och Bas-U

- Erfarenhet som projektledare

- Erfarenhet av nyläggning/omläggning av fjärrvärme som arbetsledare, platschef eller byggledare.

Vid denna rekrytering lägger vi stor vikt vid dina personliga egenskaper, då de är avgörande för hur du kommer att lyckas i rollen och företaget. Vi förstår att man inte kan allting från början - men du ska ha en vilja att lära dig! Därför söker vi dig som är initiativtagande, kommunikativ och lösningsorienterad. Som person är du även noggrann i ditt arbete och serviceinriktad i din kontakt med kunder och kollegor.

Övrig information

Start: Enligt överenskommelse

Plats: Malmö, centralt beläget

Omfattning: Heltid 100%

Anställningsform: Tillsvidare med inledande provanställning

Sök gärna så snart som möjligt då vi jobbar med löpande urval.

Om företaget

Hifab är ett konsultbolag inom fastigheter och samhällsbyggnad. De erbjuder oberoende rådgivning och projektledning i projektens alla faser. Deras uppdragsgivare äger, utvecklar, förvaltar eller nyttjar mark, lokaler, byggnader och infrastruktur.

Att Hifab är oberoende innebär att de enbart arbetar som rådgivare och projektledare där de fullt ut representerar sin kund som uppdragsgivare. De arbetar i stora komplexa projekt med många intressenter och samverkan är en naturlig del av hur Hifab arbetar och leder. Sedan 2016 är Hifab undertecknande medlem i FN Global Compact. De är certifierade enligt ISO 14001 och ISO 9001 och kvalitet och miljö är en viktig del i hur Hifab utvecklar sitt arbete.

Om Wrknest

På Wrknest gör vi inte som alla andra. Vi tror på att hela tiden våga se nya möjligheter och tänka nytt. När vi startade var det för att utmana gamla sätt att rekrytera på.

Vi lever i en tid av snabb digital utveckling. Kunskap behöver förnyas kontinuerligt för att vara aktuell. Därför gäller det att kunna ställa om snabbt. Det här gör att vi inte enbart tittar på kandidatens CV vid en rekrytering. Istället ser vi till den samlade potentialen och erbjuder individanpassad upskilling. På så vis kan vi snabbt matcha de kunskapsbehov som finns just nu. Läs mer på www.wrknest.se (https://wrknest.se/) .

Ansök nu

Business Manager för uppstart av vårt Malmö-kontor ????

Account manager
Läs mer Sep 20
Efter att ha framgångsrikt etablerat oss i först Stockholm och sedan Göteborg är det nu dags för nästa steg: Malmö! Vill du bidra starkt i vår scale up-miljö för att bygga och driva säljarbetet i södra Sverige?

Om tjänsten

Wrknest har nu funnits i drygt två år och vi har fått en riktig pangstart på vår resa! Vi jobbar dagligen med otroligt spännande kunder och får vara delaktiga med att bygga deras bolag och därmed deras framgångsresa. För att kunna fortsätta växa och att kunna göra detta i ännu högre utsträckning söker vi nu en Business Manager som ska driva säljarbetet och vara kuggen som bygger upp våra affärer i södra Sverige.

Du kommer i nära samarbete med en av våra vassaste Recruitment Partners bygga upp Malmö-verksamheten och se till att detta blir vår nästa framgångssaga.



Dina framtida arbetsuppgifter

Som Business Manager kommer du ansvara för att bygga upp och driva säljarbetet i region Syd. Detta kommer bland annat innefatta nykundsbearbetning i form av att hitta potentiella partners till oss för våra rekryterings- bemannings och interimslösningar. I takt med att Malmö-kontoret växer finns det stora möjligheter att du är den som får bygga vidare på teamet, arbeta med mer strategisk affärsutveckling och arbete med nyckelkunder.

Du och en erfaren Recruitment Partner kommer jobba i ett väldigt tight team för att säkerställa tillväxten och kunder som är upp över öronen över samarbetet med oss.

I takt med att ni bygger detta kontor och får fart på affärerna finns det inga gränser för hur mycket du kan utvecklas hos oss på Wrknest!

Vi söker dig som

För att lyckas i denna rollen tror vi att du har viss erfarenhet och förståelse för rekryterings- och bemanningsbranschen.

Personlighetsmässigt är nyckeln till att lyckas hos oss målmedvetenhet samt oräddheten att våga ta sig an utmaningar som initialt kanske kan kännas som utanför ens förmåga. Om du känner igen dig i detta och samtidigt kan köpa in på våra värdeord: Enkelt, Entreprenörsskap och Engagemang så kommer du passa som handen i handsken hos oss!

Övrig information

Start: Efter sommaren

Plats: Malmö

Omfattning: Heltid

Anställningsform: Tillsvidare med provanställning

Lön: Grundlön + provision

Sök gärna så snart som möjligt då vi jobbar med löpande urval.

Om Wrknest

På Wrknest gör vi inte som alla andra. Vi tror på att hela tiden våga se nya möjligheter och tänka nytt. När vi startade var det för att utmana gamla sätt att rekrytera på.

Vi lever i en tid av snabb digital utveckling. Kunskap behöver förnyas kontinuerligt för att vara aktuell. Därför gäller det att kunna ställa om snabbt. Det här gör att vi inte enbart tittar på kandidatens CV vid en rekrytering. Istället ser vi till den samlade potentialen och erbjuder individanpassad upskilling. På så vis kan vi snabbt matcha de kunskapsbehov som finns just nu. Läs mer på www.wrknest.se (https://wrknest.se/) .

Ansök nu