Malmö: Löneadministratör

Hitta ansökningsinfo om jobbet Löneadministratör i Malmö. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Malmö inom den kategorin.

Publicerad: 2022-02-24 // Varaktighet: Deltid

Vi söker nu en löneadministratör för ett uthyrningsuppdrag på 50-75% i Malmö.

Uppdraget startar omgående och pågår till januari 2023.

Vi söker dig som är har tidigare erfarenhet som löneadministratör och som förstår och kan arbeta med hela löneprocessen. Du kommer att bland annat hantera löneutbetalningar, pension och inbetalningar. Kunskaper och erfarenhet av arbete i Agda är ett krav.

Som person skall du vara självgående, driven och ordningsam. Du skall trivas i en roll där du får ta ett stort eget ansvar och vi förväntar oss att du kan driva dina egna processer.

Vi kommer att hantera ansökningarna löpande.

Alla platsannonser →

Andra jobb i Malmö som Löneadministratör

Nedan visas andra jobb i Malmö som Löneadministratör.

Löneadministratör till Malmö!

Läs mer Mar 25
Nu letar vi med ljus och lykta efter dig som arbetat/arbetar som löneadminstratör!

I rollen kommer att ingå i ett team av 5 Lönespecialister/administratörer och HR-generalist inom avdelningen HR Support. Här kommer du att erbjudas en arbetsplats i spännande och växande miljö med utvecklingspotential för rätt person. Du kommer att bli en viktig nyckelspelare för företaget och bidra till företagets utvecklingsresa framåt.

Du tillsammans med kollegor kommer att fokusera på:

- Besvara frågor och ge stöd till anställda, chefer och HR-kollegor angående löne- och relaterade ärenden.

- Hantera skatteavdrag och rapportering för att säkerställa efterlevnad av skatteregler.

- Administrera nyanställdas data i lönesystemet, skapa avtal och uppdatera förändringar i anställningsinformation.

- Genomföra fakturering och kontroller, hantera semester och ATF-kompensation samt utföra relaterade interna kontroller.

- Rapportera till externa parter inom relaterade områden (t.ex. Försäkringskassan, Skatteverket).

- Säkerställa förbättringar av arbetssätt och driva kontinuerliga förbättringar tillsammans med kollegor

Krav

- Erfarenhet av lönearbete

- Har ett strukturerat och noggrant arbetssätt

- Nyfiken och initiativtagande

Utöver kraven ovan tror vi också att du som person är du driven och motiverad till att utvecklas tillsammans med företaget. Du trivs att driva processer framåt och är inte rädd för att ta egna intuitiv. Du har ett strukturerat arbetssätt och är både ansvarsfull och väldigt noggrann. Dessutom tror vi att du skulle beskriva dig själv som en lagspelare med god kommunikativ förmåga.

Startdatum: 1 April 2024

Slutdatum: 20 Mars 2025

Omfattning: 100%

Ort: Malmö, möjlighet till visst distansarbete finns.

Urval sker löpande, vänta inte med din ansökan!

Ansök nu

Löneadministratör till Limhamnsgruppen

Läs mer Mar 22
Limhamnshusgruppen söker en Löneadministratör

Limhamnshusgruppen är en privatägd företagsgrupp med rötterna i fastighetsbranschen som idag har verksamheter inom bland annat fastigheter, industri, IT, måleri, reklam, finans och e-handel.

Limhamnshus grundades i början av sjuttiotalet och sitter idag i moderna lokaler på Saltimporten i Malmö. Företagsgruppen består idag av verksamheter inom bland annat fastighetsbranschen och färgtillverkning. Tillväxt är ett ledord och det märks tydligt genom hur snabbt vi växer, både organiskt och genom nya förvärv. Hos oss finns möjligheterna - häng med på vår resa!



Om tjänsten

Vi behöver förstärka vårt team med en noggrann och driven löneadministratör. I denna roll fyller du en viktig funktion i vår koncern och för våra bolag. I tjänsten som löneadministratör är du en del av koncernens ekonomifunktion där du tillsammans med två andra personer administrerar löneprocessen för hela koncernen. Du arbetar även nära med vår HR-avdelning samt organisationens chefer.



Dina arbetsuppgifter kommer bland annat att inkludera:



- Administration innefattande hela löneprocessen, från att hantera tidrapportering och löneunderlag till inrapportering till externa myndigheter och institut
Månadsavstämningar
Hålla samtliga lönesystem uppdaterade med aktuella uppgifter
Ta fram uppföljning av personalstatistik
Utveckla och effektivisera löneadministrativa rutiner



Vi efterfrågar:

- En eftergymnasial utbildning som löneadministratör och runt 2-3 års erfarenhet från en liknande tjänst

- Kan tolka kollektivavtal, regelverk, lönerelaterade lagar och förordningar

- Har erfarenhet av personal- och lönesystemet Hogia, erfarenheter av AGDA och Visma är meriterande.

Då löneprocessen varierar i arbetstoppar under månaden lägger vi stor vikt vid egenskapen flexibilitet. Du är serviceinriktad och social då du dagligen har kontakt med både interna och externa kontaktytor. Som person är du strukturerad och vill jobba i en organisation där det händer mycket och tempot är högt.



Limhamnsgruppen erbjuder:

En roll där du får utvecklas och ges möjlighet till karriär inom vår växande organisation
En arbetsplats med fantastiska kollegor där vi har höga förväntningar på varandra och en riktigt god stämning!

Limhamnsgruppen erbjuder nedan upplägg för sina anställda:

- En attraktiv lönesättning

- 30 dagars semester

- Flextid och hybrid upplägg

- Friskvårdsbidrag

- Pensionsavsättning

- Sjukförsäkringar och föräldralön

Tjänsten är en tillsvidareanställning på 100% som inleds med 6 månaders provanställning. Önskat tillträdesdatum är innan sommaren . Tester och referenstagning kan komma att bli aktuellt på slutkandidater.



Vi kommer att intervjua löpande och välkomnar din ansökan så fort som möjligt.

I denna rekrytering av Limhamnsgruppen valt att samarbeta med DocuPartner. Samtliga frågor om tjänsten riktas till Rekryterare Linda Ström som nås på linda.strom@docupartner.se alternativt 070-825 08 10

Ansök nu

Löneadministratör till Limhamnsgruppen

Läs mer Mar 22
Limhamnshusgruppen söker en Löneadministratör

Limhamnshusgruppen är en privatägd företagsgrupp med rötterna i fastighetsbranschen som idag har verksamheter inom bland annat fastigheter, industri, IT, måleri, reklam, finans och e-handel.

Limhamnshus grundades i början av sjuttiotalet och sitter idag i moderna lokaler på Saltimporten i Malmö. Företagsgruppen består idag av verksamheter inom bland annat fastighetsbranschen och färgtillverkning. Tillväxt är ett ledord och det märks tydligt genom hur snabbt vi växer, både organiskt och genom nya förvärv. Hos oss finns möjligheterna - häng med på vår resa!



Om tjänsten

Vi behöver förstärka vårt team med en noggrann och driven löneadministratör. I denna roll fyller du en viktig funktion i vår koncern och för våra bolag. I tjänsten som löneadministratör är du en del av koncernens ekonomifunktion där du tillsammans med två andra personer administrerar löneprocessen för hela koncernen. Du arbetar även nära med vår HR-avdelning samt organisationens chefer.



Dina arbetsuppgifter kommer bland annat att inkludera:



- Administration innefattande hela löneprocessen, från att hantera tidrapportering och löneunderlag till inrapportering till externa myndigheter och institut
Månadsavstämningar
Hålla samtliga lönesystem uppdaterade med aktuella uppgifter
Ta fram uppföljning av personalstatistik
Utveckla och effektivisera löneadministrativa rutiner



Vi efterfrågar:

- En eftergymnasial utbildning som löneadministratör och runt 2-3 års erfarenhet från en liknande tjänst

- Kan tolka kollektivavtal, regelverk, lönerelaterade lagar och förordningar

- Har erfarenhet av personal- och lönesystemet Hogia, erfarenheter av AGDA och Visma är meriterande.

Då löneprocessen varierar i arbetstoppar under månaden lägger vi stor vikt vid egenskapen flexibilitet. Du är serviceinriktad och social då du dagligen har kontakt med både interna och externa kontaktytor. Som person är du strukturerad och vill jobba i en organisation där det händer mycket och tempot är högt.



Limhamnsgruppen erbjuder:

En roll där du får utvecklas och ges möjlighet till karriär inom vår växande organisation
En arbetsplats med fantastiska kollegor där vi har höga förväntningar på varandra och en riktigt god stämning!

Limhamnsgruppen erbjuder nedan upplägg för sina anställda:

- En attraktiv lönesättning

- 30 dagars semester

- Flextid och hybrid upplägg

- Friskvårdsbidrag

- Pensionsavsättning

- Sjukförsäkringar och föräldralön

Tjänsten är en tillsvidareanställning på 100% som inleds med 6 månaders provanställning. Önskat tillträdesdatum är innan sommaren . Tester och referenstagning kan komma att bli aktuellt på slutkandidater.



Vi kommer att intervjua löpande och välkomnar din ansökan så fort som möjligt.

I denna rekrytering av Limhamnsgruppen valt att samarbeta med DocuPartner. Samtliga frågor om tjänsten riktas till Rekryterare Linda Ström som nås på linda.strom@docupartner.se alternativt 070-825 08 10

Ansök nu

Löneadministratör till Limhamnsgruppen

Läs mer Mar 21
Limhamnshusgruppen söker en Löneadministratör

Limhamnshusgruppen är en privatägd företagsgrupp med rötterna i fastighetsbranschen som idag har verksamheter inom bland annat fastigheter, industri, IT, måleri, reklam, finans och e-handel.

Limhamnshus grundades i början av sjuttiotalet och sitter idag i moderna lokaler på Saltimporten i Malmö. Företagsgruppen består idag av verksamheter inom bland annat fastighetsbranschen och färgtillverkning. Tillväxt är ett ledord och det märks tydligt genom hur snabbt vi växer, både organiskt och genom nya förvärv. Hos oss finns möjligheterna - häng med på vår resa!



Om tjänsten

Vi behöver förstärka vårt team med en noggrann och driven löneadministratör. I denna roll fyller du en viktig funktion i vår koncern och för våra bolag. I tjänsten som löneadministratör är du en del av koncernens ekonomifunktion där du tillsammans med två andra personer administrerar löneprocessen för hela koncernen. Du arbetar även nära med vår HR-avdelning samt organisationens chefer.



Dina arbetsuppgifter kommer bland annat att inkludera:



- Administration innefattande hela löneprocessen, från att hantera tidrapportering och löneunderlag till inrapportering till externa myndigheter och institut
Månadsavstämningar
Hålla samtliga lönesystem uppdaterade med aktuella uppgifter
Ta fram uppföljning av personalstatistik
Utveckla och effektivisera löneadministrativa rutiner



Vi efterfrågar:

- En eftergymnasial utbildning som löneadministratör och runt 2-3 års erfarenhet från en liknande tjänst

- Kan tolka kollektivavtal, regelverk, lönerelaterade lagar och förordningar

- Har erfarenhet av personal- och lönesystemet Hogia, erfarenheter av AGDA och Visma är meriterande.

Då löneprocessen varierar i arbetstoppar under månaden lägger vi stor vikt vid egenskapen flexibilitet. Du är serviceinriktad och social då du dagligen har kontakt med både interna och externa kontaktytor. Som person är du strukturerad och vill jobba i en organisation där det händer mycket och tempot är högt.



Limhamnsgruppen erbjuder:

En roll där du får utvecklas och ges möjlighet till karriär inom vår växande organisation
En arbetsplats med fantastiska kollegor där vi har höga förväntningar på varandra och en riktigt god stämning!

Limhamnsgruppen erbjuder nedan upplägg för sina anställda:

- En attraktiv lönesättning

- 30 dagars semester

- Flextid och hybrid upplägg

- Friskvårdsbidrag

- Pensionsavsättning

- Sjukförsäkringar och föräldralön

Tjänsten är en tillsvidareanställning på 100% som inleds med 6 månaders provanställning. Önskat tillträdesdatum är innan sommaren . Tester och referenstagning kan komma att bli aktuellt på slutkandidater.



Vi kommer att intervjua löpande och välkomnar din ansökan så fort som möjligt.

I denna rekrytering av Limhamnsgruppen valt att samarbeta med DocuPartner. Samtliga frågor om tjänsten riktas till Rekryterare Linda Ström som nås på linda.strom@docupartner.se alternativt 070-825 08 10

Ansök nu

Löneadministratör, Malmö

Läs mer Mar 18
LÖNEADMINISTRATÖR MED ERFARENHET AV SAP, MALMÖ

På uppdrag av vår kund söker vi en löneadministratör för ett längre uppdrag med start omgående. Du erbjuds möjligheten att bli en del av ett team som idag består av fem löneadministratörer och - specialister samt HR-generalist. Tillsammans jobbar ni för att underlätta och hjälpa den övriga verksamheten med frågor som rör lön.

OM TJÄNSTEN

I det dagliga arbetet kommer du tillsammans med dina kollegor hantera administrativa uppgifter i lönesystem SAP. Ni stöttar anställda, chefer och HR-kollegor genom att besvara på frågor och ärenden relaterade till lön.

I ditt arbete kommer du även:



- Hantera skatteavdrag och rapportering för att säkerställa efterlevnad av skatteregler.
- Administrera nyanställdas data i lönesystemet, skapa avtal och uppdatera förändringar i anställningsinformation.
- Genomföra fakturering och kontroller, hantera semester och ATF-kompensation samt utföra relaterade interna kontroller.
- Rapportera till externa parter inom relaterade områden (t.ex. Försäkringskassan, Skatteverket).
- Säkerställa förbättringar av arbetssätt och driva kontinuerliga förbättringar tillsammans med kollegor

Detta är ett uppdrag som konsult där du erbjuds heltidsanställning via Job&Talent;, uppdraget är planerat att löpa till mars 2025. Du kommer även erbjudas möjlighet att arbeta till viss del på distans.

OM DIG

Du som blir aktuell för uppdraget är sedan tidigare van vid att arbeta med lönehantering. Som konsult förväntas du komma in i arbetet snabbt och med lätthet, du behöver även ha erfarenhet av att arbeta med SAP som arbetsverktyg. Som person är du nyfiken och initiativtagande, du har en positiv inställning och kommer bra överens med dina kollegor. Du har starka kunskaper vad gäller lön, rutiner och processer och agerar hjälpsamt gentemot samtliga.

Krav:

- Erfarenhet av lönearbete

- Tidigare arbetat med SAP

- Mycket goda kunskaper i svenska och engelska, talad och skriven



ATT JOBBA PÅ JOB&TALENT;
På Job&Talent; tillhör du ett av Sveriges största, och ett av världens snabbast växande rekryterings- och bemanningsföretag. Våra kunder hör till några av landets mest välkända varumärken och vi erbjuder goda möjligheter att växa och utvecklas, såväl genom att rekryteras för vidare karriär hos någon av våra kunder som internt inom Job&Talent;. Självklart är vi kollektivavtalsanslutna.

ANSÖKAN

Är du den vi söker? Om du har frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare. Kontaktuppgifter hittar du längre ned.

Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum.

Ansökan sker genom att du registrerar dig nedan, bifoga CV och personligt brev.
Observera att vi inte har möjlighet att hantera ansökningar som inkommer via mail eller telefon.

Varmt välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Andra jobb i Malmö från Arena Personal Sverige AB

Nedan visas andra jobb i Malmö från Arena Personal Sverige AB .

Arbetsterapeut

Arbetsterapeut
Läs mer Mar 21
Arena Personal söker för kundsräkning en engagerad Arbetsterapeut!

Kundens vision är att sänka arbetslösheten och minska utanförskapet genom att stötta och vägleda människor mot ett varaktigt arbete eller utbildning!

Vi söker dig som vill vara med och stärka styrkor. Arbetet kommer i huvudsak vara att arbeta i Arbetsförmedlingens upphandlade tjänst Steg till arbete. Målgruppen som du kommer att möta i uppdraget är arbetssökande, personer med eller utan kända funktionsnedsättningar, som behöver få sina förutsättningar för arbete utredda för att sedan prövas i reell miljö. Du kommer att arbeta både i grupp och enskilt.

Arbetsuppgifterna innefattar bland annat följande:

Samordna och genomföra uppdraget att bedöma arbetsförmåga

Handleda deltagare samt kartlägga arbetsförmåga

Genomföra observationer och dokumentera i skriftlig rapport

Stärka och utveckla deltagaren mot att finna en lämplig yrkesinriktning samt därefter finna lämplig arbetsplats.

Utföra administration som tillhör uppdraget

Bidra till övrig utveckling av vår verksamhet

Bidra till nöjda deltagare

Vi söker dig som är legitimerad Arbetsterapeut och har kompetens att arbeta med de arbetsterapeutiska instrumenten: Model of Human Occupation Screening Tool (MOHOST), Dialog om arbetsförmåga (DOA), Worker Role Interview (WRI), Assessment of Work Characteristics (AWC), Assessment of Work Performance (AWP).

Som person är du är genuint nyfiken på människor och motiveras av att få andra att nå sina mål. Vi önskar också att du är duktig på att lyssna, på att läsa mellan raderna och förstå vilka lösningar som är möjliga för dina deltagare i den situation de befinner sig i för stunden. Rollen som Arbetsterapeut kräver en kombination av strukturerat och noggrant administrativt arbete, att identifiera dina deltagares möjligheter att komma ut på arbetsmarknaden samt förmågan att ha en god arbetsmarknadskunskap samt kännedom om den lokala arbetsmarknaden. Till dig som har förmåga att kombinera dessa tre delar kan vi erbjuda en spännande roll där du kan göra skillnad för dina medmänniskor.

VI ERBJUDER:

Nya spännande utmaningar varje dag!

Härliga, hjälpsamma och lättsamma kollegor - vi har roligt på jobbet!

En hög tillit till anställdas kompetens och förmågor

En öppen arbetsplats, högt i tak och gott samarbete

Möjlighet att göra skillnad - hjälpa människor till sysselsättning

Rekryteringen sker löpande så tveka inte att skicka in din ansökan så snart som möjligt. Tillträde enligt överenskommelse, individuell lönesättning tillämpas. Tjänsten kan vara på hel- eller deltid beroende på vad som passar dig, vi erbjuder flexibla anställningsmöjligheter.

Har du frågor, maila ansvarig teamledare Fredrik Andreasson fredrik.andreasson@arbetslivsresurs.se

Arbetslivsresurs är en del av Arenakoncernen. Arbetslivsresurs identifierar, stärker och utvecklar människor till att bli sitt bästa jag. Vi är specialister på att utveckla människor. Vi har en bred och kvalificerad kompetens för att kunna tillgodose viktiga behov hos kunder. Läs mer om oss och vår verksamhet på vår hemsida www.arbetslivsresurs.se

Varmt välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Arbetskonsulent

Jobbcoach/Utbildningscoach
Läs mer Mar 21
Arena personal söker för kundsräkning en engagerad Arbetskonsulent!

Kundens vision är att sänka arbetslösheten och minska utanförskapet genom att stötta och vägleda människor mot ett varaktigt arbete eller utbildning!

Vi söker dig som vill vara med och stärka styrkor. Arbetet kommer i huvudsak vara att arbeta i Arbetsförmedlingens upphandlade tjänst Steg till arbete. Målgruppen som du kommer att möta i uppdraget är arbetssökande, personer med eller utan kända funktionsnedsättningar, som behöver få sina förutsättningar för arbete utredda för att sedan prövas i reell miljö. Du kommer att arbeta både i grupp och enskilt.

Vi söker en driven och målinriktad person som har stark vilja att coacha individer och matcha dem till arbete eller utbildning inom ramen för Arbetsförmedlingens tjänst Steget till arbete.

Som arbetskonsulent i Steget till arbete (STA), vilket är en upphandlad tjänst från Arbetsförmedlingen, genomför du coachande insatser både på individ och gruppnivå. Du utför bland annat kartläggning av deltagares resurser, genomför föreläsningar, anordnar prövningsplatser samt har motiverande samtal.

Du har möjlighet att vara kreativ och anpassa ditt arbete efter individen vilket gör arbetet både roligt och inspirerande. Tjänsten kräver att du kan arbeta strukturerat och noggrant administrativt. Då dagarna kan se olika ut behöver du ha en god förmåga att självständigt planera ditt arbete. Utöver rollen som konsult i STA kommer du även vara behjälplig i andra tjänster och uppdrag som vi har.

Din profil

Minst 2 års högskoleutbildning eller yrkeshögskola på heltid inom sociologi, beteendevetenskap, pedagogik eller medicin.

Minst ett (1) års erfarenhet på minst halvtid av individuell eller grupphandledning/coaching av personer med psykisk eller fysisk ohälsa alternativt funktionsnedsättning under de senaste tre (3) åren.

Vana vid och intresse för att arbeta både med individer och grupper.

Ett coachande och lösningsinriktat förhållningssätt.

God kommunikativ förmåga i både tal och skrift.

Mycket god administrativ förmåga och datorvana.

God kännedom om den lokala arbetsmarknaden

Som person är du utåtriktad, prestigelös, flexibel och gillar variation i dina arbetsuppgifter. Du är bra på att skapa relationer, bygga nätverk och vi ser gärna att du har ett brett kontaktnät i aktuellt geografiskt område. I ditt arbete gör du skillnad och du vill se resultat i dina insatser.

Intervjuer sker löpande, tillsättning av tjänsten enligt överenskommelse.

Vid frågor, kontakta Fredrik Andreasson, fredrik.andreasson@arbetslivsresurs.se

Ansök nu

Motivikstruckförare under däcksäsongen 2023

Terminalarbetare
Läs mer Sep 28
Nu söker vi till vår kund

Motviktstruckförare för kortare uppdrag under däcksäsongen

Ort: Malmö- Jägersro.

Start V43, omfattning 100% och minst en månad ex förlängning-

Meriterande om du har
Erfarenhet av att lasta och lossa lastbilar
Erfarenhet av klämaggregat

Ansök nu

Produktionsarbetare till kosmetikaföretag (med bisyssla på 50%)

Packare
Läs mer Jan 19
Arena Personal söker flitig extrapersonal för produktionsarbete.

Arbetsuppgifterna på produktion innefattar paketering, märkning och producering.

Du som extraanställd behöver kunna arbeta heldagar för att vara aktuell.

Din profil:

Vi ser gärna att du är en framåt och arbetsvillig person som inte är rädd för att ta i. Du behöver fungera i grupp men samtidigt ha förmågan att vara självständig i ditt arbete. För att passa till tjänsten bör du vara noggrann, effektiv i ditt arbete och driftig. Att vara fingerfärdig är bra då produkterna är små. För att få tjänsten krävs även att du är ordningsam och kan vara tydlig i din kommunikation med konsultchefen.

Kort om tjänsten:

- Du blir anställd och uthyrd av Arena Personal

- Tjänsten är en behovsanställning/timanställning

- Arbetstiderna är förlagda måndag-fredag 07.30-16.00

- Det är krav på att du har en annan huvudsaklig sysselsättning på minst 50 %. Detta kan innefattas av studier eller ett annat arbete. Ansökningar som inte uppfyller detta krav kommer EJ behandlas.

Ansök nu

Rekryteringsträff i Malmö 6 september

Truckförare
Läs mer Sep 5
Söker du jobb?

Då är du välkommen till rekryteringsträff med Arena Personal som nu söker personal till ett antal olika branscher i Skåne. Tag med ditt CV och goda humör (så träffas vi i minglet!)

Passa på samtidigt att se våra fina lokaler och träffa våra medarbetare.

När? onsdagen den 6/9 kl 10.00-11.30

Var? Gustav Adolfs Torg 4, Malmö

Hur? Ta med ditt CV och kom in på en speedintervju, en kaffe eller bara härligt häng. Det tar ungefär 5 minuter per intervju.

Obs! Föranmälan krävs. Du anmäler dig genom att skicka ett mail till Evelina.Striah@arenamatchning.se.

Kontaktperson

Evelina Striah

Evelina.Striah@arenamatchning.se

Hjärtligt välkommen!

Ansök nu

Reception/Kundtjänstmedarbetare

Kontorsreceptionist
Läs mer Jan 16
Vi söker åt kunds räkning en trygg och lugn kundtjänstmedarbetare. Du kommer att bemanna receptionen på företaget och vara dess ansikte utåt. Du kommer att stå inför en massa kundkontakt med väldigt varierad form av frågor, allt från glada till ibland ganska upprörda. Det är därför av oerhörd vikt att du är en balanserad och samlad person. Du behöver också vara noggrann och uppmärksam i det du gör.

Ansök nu