Malmö: Ordermottagare till Swerock

Hitta ansökningsinfo om jobbet Ordermottagare till Swerock i Malmö. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Malmö inom den kategorin.

Publicerad: 2022-03-29 // Varaktighet: Heltid

Om företaget

Peab är Nordens samhällsbyggare med 15 000 medarbetare och en omsättning på 57 miljarder kronor. Med lokal närvaro och fokus på egna resurser utvecklar, anlägger och bygger vi vardagen där livet levs. Huvudkontoret finns i Förslöv på Bjärehalvön i Skåne. Aktien är noterad vid Nasdaq Stockholm.

Din roll

I din roll som ordermottagare kommer du främst att arbeta med fjärrstyrning av vågar som innehar avfall och gods som ska återvinnas. Rollen kommer innebära kontakt med chaufförer som lastar av gods, kunder och platschefer. Du kommer också att bistå med rådgivning till privatpersoner som införskaffar material. Du kommer även administrera detta i interna system vilket innebär att du kommer ha en varierad roll som kräver både självständigt arbete och likaledes samarbete med kollegor samt övriga aktörer.

Uppdraget är på heltid och du erbjuds ett kontrakt om 6 månader med start omgående. Placering är på Swerock i Malmö och arbetstiderna är 07.00-16.00. Detta är ett konsultuppdrag vilket innebär att du blir anställd av oss på Clevry och uthyrd som konsult till Swerock med goda chanser till överrekrytering eller förlängning.

Huvudsakliga arbetsuppgifter

- Fjärrstyrning av vågar
- Kontakt med chaufförer, kunder och platschefer
- Rådgivning till privatpersoner
- Administration i interna system


Din profil

Vi söker dig med en fullständig gymnasieutbildning, gärna inom ett teoretiskt område. Har du tidigare erfarenhet av liknande arbete inom ordermottagning är detta högst meriterande men inget krav. Det är dessutom meriterande om du har erfarenhet av service då rollen innebär mycket kontakt med kunder, kollegor och chaufförer.

Vi kommer utgå mycket från dina personliga egenskaper i denna rekryteringsprocess. Vi ser därför att du är en trygg och lugn person med en god social förmåga. Vi tror att du trivs i ett arbete som kan inneha ett högt tempo och som kräver att du är handlingskraftig och beslutsam. I övrigt bör du vara noggrann och strukturerad, lättlärd samt återhämta dig lätt. Du bör även ha goda kunskaper inom Office-paketet.

B-körkort är ett krav för tjänsten.

Om Clevry

I över 30 år har Clevry legat i framkant för ett mer soft skills-drivet arbetsliv inom talent acquisition, assessment och advisory. Vi finns globalt med kunder, konsulter och kandidater från Nordamerika till Singapore med huvudkontor i Brighton, Stockholm och Helsingfors. Våra 150 soft skills-certifierade rekryterare, affärspsykologer och experter finns alltid till er tjänst.

Rekryteringsprocessen

Vi på Clevry ser att soft skills är minst lika viktiga som hard skills. I denna rekrytering kommer du därför, när du har ansökt, via mail få en länk till ett självskattningstest. Det tar cirka 20 minuter att genomföra testet, därefter kommer du få en feedback-rapport mailad till dig som belyser dina soft skills. Vid en eventuell intervju med Clevry kommer svaren gås igenom mer ingående.

Håll utkik i din inbox! Där finner du länk till frågeformuläret.

Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Varmt välkommen med din ansökan redan idag!

Följ oss gärna på LinkedIn Clevry Sweden (https://www.linkedin.com/company/clevry-se/)

Alla platsannonser →

Andra jobb i Malmö som Orderadministratör

Nedan visas andra jobb i Malmö som Orderadministratör.

Ordermottagare till Swerock!

Läs mer Apr 14
Om företaget

Peab är Nordens samhällsbyggare med 15 000 medarbetare och en omsättning på 57 miljarder kronor. Med lokal närvaro och fokus på egna resurser utvecklar, anlägger och bygger vi vardagen där livet levs. Huvudkontoret finns i Förslöv på Bjärehalvön i Skåne. Aktien är noterad vid Nasdaq Stockholm.

Din roll

I din roll som ordermottagare kommer du främst att arbeta med fjärrstyrning av vågar som innehar avfall och gods som ska återvinnas. Rollen kommer innebära kontakt med chaufförer som lastar av gods, kunder och platschefer. Du kommer också att bistå med rådgivning till privatpersoner som införskaffar material. Du kommer även administrera detta i interna system vilket innebär att du kommer ha en varierad roll som kräver både självständigt arbete och likaledes samarbete med kollegor samt övriga aktörer.

Uppdraget är på heltid och du erbjuds ett kontrakt om 6 månader med start omgående. Placering är på Swerock i Malmö och arbetstiderna är 07.00-16.00. Detta är ett konsultuppdrag vilket innebär att du blir anställd av oss på Clevry och uthyrd som konsult till Swerock med goda chanser till överrekrytering eller förlängning.

Huvudsakliga arbetsuppgifter

- Fjärrstyrning av vågar
- Kontakt med chaufförer, kunder och platschefer
- Rådgivning till privatpersoner
- Administration i interna system


Din profil

Vi söker dig med en fullständig gymnasieutbildning, gärna inom ett teoretiskt område. Har du tidigare erfarenhet av liknande arbete inom ordermottagning är detta högst meriterande men inget krav. Det är dessutom meriterande om du har erfarenhet av service då rollen innebär mycket kontakt med kunder, kollegor och chaufförer.

Vi kommer utgå mycket från dina personliga egenskaper i denna rekryteringsprocess. Vi ser därför att du är en trygg och lugn person med en god social förmåga. Vi tror att du trivs i ett arbete som kan inneha ett högt tempo och som kräver att du är handlingskraftig och beslutsam. I övrigt bör du vara noggrann och strukturerad, lättlärd samt återhämta dig lätt. Du bör även ha goda kunskaper inom Office-paketet.

B-körkort är ett krav för tjänsten.

Om Clevry

I över 30 år har Clevry legat i framkant för ett mer soft skills-drivet arbetsliv inom talent acquisition, assessment och advisory. Vi finns globalt med kunder, konsulter och kandidater från Nordamerika till Singapore med huvudkontor i Brighton, Stockholm och Helsingfors. Våra 150 soft skills-certifierade rekryterare, affärspsykologer och experter finns alltid till er tjänst.

Rekryteringsprocessen

Vi på Clevry ser att soft skills är minst lika viktiga som hard skills. I denna rekrytering kommer du därför, när du har ansökt, via mail få en länk till ett självskattningstest. Det tar cirka 20 minuter att genomföra testet, därefter kommer du få en feedback-rapport mailad till dig som belyser dina soft skills. Vid en eventuell intervju med Clevry kommer svaren gås igenom mer ingående.

Håll utkik i din inbox! Där finner du länk till frågeformuläret.

Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Varmt välkommen med din ansökan redan idag!

Följ oss gärna på LinkedIn Clevry Sweden (https://www.linkedin.com/company/clevry-se/)

Ansök nu

Ordermottagare till Swerock!

Läs mer Apr 29
Om företaget

Peab är Nordens samhällsbyggare med 15 000 medarbetare och en omsättning på 57 miljarder kronor. Med lokal närvaro och fokus på egna resurser utvecklar, anlägger och bygger vi vardagen där livet levs. Huvudkontoret finns i Förslöv på Bjärehalvön i Skåne. Aktien är noterad vid Nasdaq Stockholm.

Din roll

I din roll som ordermottagare kommer du främst att arbeta med fjärrstyrning av vågar som innehar avfall och gods som ska återvinnas. Rollen kommer innebära kontakt med chaufförer som lastar av gods, kunder och platschefer. Du kommer också att bistå med rådgivning till privatpersoner som införskaffar material. Du kommer även administrera detta i interna system vilket innebär att du kommer ha en varierad roll som kräver både självständigt arbete och likaledes samarbete med kollegor samt övriga aktörer.

Uppdraget är på heltid och du erbjuds ett kontrakt om 6 månader med start omgående. Placering är på Swerock i Malmö och arbetstiderna är 07.00-16.00. Detta är ett konsultuppdrag vilket innebär att du blir anställd av oss på Clevry och uthyrd som konsult till Swerock med goda chanser till överrekrytering eller förlängning.

Huvudsakliga arbetsuppgifter

- Fjärrstyrning av vågar
- Kontakt med chaufförer, kunder och platschefer
- Rådgivning till privatpersoner
- Administration i interna system


Din profil

Vi söker dig med en fullständig gymnasieutbildning, gärna inom ett teoretiskt område. Har du tidigare erfarenhet av liknande arbete inom ordermottagning är detta högst meriterande men inget krav. Det är dessutom meriterande om du har erfarenhet av service då rollen innebär mycket kontakt med kunder, kollegor och chaufförer.

Vi kommer utgå mycket från dina personliga egenskaper i denna rekryteringsprocess. Vi ser därför att du är en trygg och lugn person med en god social förmåga. Vi tror att du trivs i ett arbete som kan inneha ett högt tempo och som kräver att du är handlingskraftig och beslutsam. I övrigt bör du vara noggrann och strukturerad, lättlärd samt återhämta dig lätt. Du bör även ha goda kunskaper inom Office-paketet.

B-körkort är ett krav för tjänsten.

Om Clevry

I över 30 år har Clevry legat i framkant för ett mer soft skills-drivet arbetsliv inom talent acquisition, assessment och advisory. Vi finns globalt med kunder, konsulter och kandidater från Nordamerika till Singapore med huvudkontor i Brighton, Stockholm och Helsingfors. Våra 150 soft skills-certifierade rekryterare, affärspsykologer och experter finns alltid till er tjänst.

Rekryteringsprocessen

Vi på Clevry ser att soft skills är minst lika viktiga som hard skills. I denna rekrytering kommer du därför, när du har ansökt, via mail få en länk till ett självskattningstest. Det tar cirka 20 minuter att genomföra testet, därefter kommer du få en feedback-rapport mailad till dig som belyser dina soft skills. Vid en eventuell intervju med Clevry kommer svaren gås igenom mer ingående.

Håll utkik i din inbox! Där finner du länk till frågeformuläret.

Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Varmt välkommen med din ansökan redan idag!

Följ oss gärna på LinkedIn Clevry Sweden (https://www.linkedin.com/company/clevry-se/)

Ansök nu

Delivery Service Agent

Läs mer Apr 4
Bygghemma.se är Sveriges största onlineaktör inom byggvaror, hem och trädgård. Genom vår onlinebutik, som kompletteras och understöds av flertalet fysiska visningsbutiker och ett omfattande service- och tjänsteutbud, såsom montering och installationer, erbjuder vi ett ledande sortiment från välkända externa och egna varumärken. Vi har kontor i Malmö, Kalmar och Oskarshamn.

Gillar du ansvar och drivs du av att hitta lösningar? Vill du vara med och förbättra köpupplevelsen hos Nordens ledande E-handelsaktör? Då är du kanske personen vi söker!

Om tjänsten
Som Delivery Service Agent arbetar du med att hantera, förebygga och förmedla leveransavvikelser relaterade till bolagets transporter till och från våra kunder.

Rollen ansvarar för att informera om avvikelser i transportflödet och notifiera påverkade kunder och samarbetspartners om eventuella förseningar. Du supporterar våra leverantörer och transportörer i att identifiera och förebygga avvikelser i leveranskedjan.

Som Delivery Service Agent har du telefonen som ditt viktigaste arbetsredskap och arbetar brett över hela transportflödet med målet att kundupplevelsen kopplat till leveranskedjan blir så hög som möjligt.

Vi erbjuder
Vi erbjuder ett lärorikt och varierande arbete hos en ledande e-handelsaktör i stark tillväxt. Här finns stor potential att utvecklas. Tjänsten är placerad vid vårt kontor i Malmö.

Profilen
Vi söker dig som är noggrann och har god administrativ samt kommunikativ förmåga. Vi tror att du har tidigare erfarenhet av kundservice-inriktat arbete. Du drivs av att hitta lösningar och brinner för ett bra kundbemötande.

Låter detta som din typ av utmaning?
Vi väntar på att höra ifrån dig, så skicka gärna din ansökan redan idag!

Om företaget
Bygghemma.se är en del av BHG, den största onlineaktören inom konsumenthandel i Norden, med en nettointänkt på över 12,5 Mdkr 2021.

Inom BHG ingår över 100 onlinedestinationer, innefattande till exempel: www.bygghemma.se, www.trademax.se, www.chilli.se, (http://www.furniturebox.se/) och (http://www.nordicnest.se/) - och över 70 showrooms. Vårt huvudkontor ligger i Malmö och vi har verksamheter i de flesta europeiska länder. BHG är noterat på Nasdaq Stockholm, med tickern BHG.

BHG:s e-handelsverksamheter - (http://www.wearebhg.com/) - har över 2 000 anställda som varje dag arbetar för att skapa en optimal köpupplevelse genom kombinationen av ett oöverträffat produktutbud och smart teknologi, kombinerat med ledande produktexpertis och ett brett utbud av service- och tjänster.

Ansök nu

Ordermottagare till Swerock!

Läs mer Mar 29
Om företaget

Peab är Nordens samhällsbyggare med 15 000 medarbetare och en omsättning på 57 miljarder kronor. Med lokal närvaro och fokus på egna resurser utvecklar, anlägger och bygger vi vardagen där livet levs. Huvudkontoret finns i Förslöv på Bjärehalvön i Skåne. Aktien är noterad vid Nasdaq Stockholm.

Din roll

I din roll som ordermottagare kommer du främst att arbeta med fjärrstyrning av vågar som innehar avfall och gods som ska återvinnas. Rollen kommer innebära kontakt med chaufförer som lastar av gods, kunder och platschefer. Du kommer också att bistå med rådgivning till privatpersoner som införskaffar material. Du kommer även administrera detta i interna system vilket innebär att du kommer ha en varierad roll som kräver både självständigt arbete och likaledes samarbete med kollegor samt övriga aktörer.

Uppdraget är på heltid och du erbjuds ett kontrakt om 6 månader med start omgående. Placering är på Swerock i Malmö och arbetstiderna är 07.00-16.00. Detta är ett konsultuppdrag vilket innebär att du blir anställd av oss på Clevry och uthyrd som konsult till Swerock med goda chanser till överrekrytering eller förlängning.

Huvudsakliga arbetsuppgifter

- Fjärrstyrning av vågar
- Kontakt med chaufförer, kunder och platschefer
- Rådgivning till privatpersoner
- Administration i interna system


Din profil

Vi söker dig med en fullständig gymnasieutbildning, gärna inom ett teoretiskt område. Har du tidigare erfarenhet av liknande arbete inom ordermottagning är detta högst meriterande men inget krav. Det är dessutom meriterande om du har erfarenhet av service då rollen innebär mycket kontakt med kunder, kollegor och chaufförer.

Vi kommer utgå mycket från dina personliga egenskaper i denna rekryteringsprocess. Vi ser därför att du är en trygg och lugn person med en god social förmåga. Vi tror att du trivs i ett arbete som kan inneha ett högt tempo och som kräver att du är handlingskraftig och beslutsam. I övrigt bör du vara noggrann och strukturerad, lättlärd samt återhämta dig lätt. Du bör även ha goda kunskaper inom Office-paketet.

B-körkort är ett krav för tjänsten.

Om Clevry

I över 30 år har Clevry legat i framkant för ett mer soft skills-drivet arbetsliv inom talent acquisition, assessment och advisory. Vi finns globalt med kunder, konsulter och kandidater från Nordamerika till Singapore med huvudkontor i Brighton, Stockholm och Helsingfors. Våra 150 soft skills-certifierade rekryterare, affärspsykologer och experter finns alltid till er tjänst.

Rekryteringsprocessen

Vi på Clevry ser att soft skills är minst lika viktiga som hard skills. I denna rekrytering kommer du därför, när du har ansökt, via mail få en länk till ett självskattningstest. Det tar cirka 20 minuter att genomföra testet, därefter kommer du få en feedback-rapport mailad till dig som belyser dina soft skills. Vid en eventuell intervju med Clevry kommer svaren gås igenom mer ingående.

Håll utkik i din inbox! Där finner du länk till frågeformuläret.

Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Varmt välkommen med din ansökan redan idag!

Följ oss gärna på LinkedIn Clevry Sweden (https://www.linkedin.com/company/clevry-se/)

Ansök nu

Ordermottagare till Swerock!

Läs mer Apr 12
Om företaget

Peab är Nordens samhällsbyggare med 15 000 medarbetare och en omsättning på 57 miljarder kronor. Med lokal närvaro och fokus på egna resurser utvecklar, anlägger och bygger vi vardagen där livet levs. Huvudkontoret finns i Förslöv på Bjärehalvön i Skåne. Aktien är noterad vid Nasdaq Stockholm.

Din roll

I din roll som ordermottagare kommer du främst att arbeta med fjärrstyrning av vågar som innehar avfall och gods som ska återvinnas. Rollen kommer innebära kontakt med chaufförer som lastar av gods, kunder och platschefer. Du kommer också att bistå med rådgivning till privatpersoner som införskaffar material. Du kommer även administrera detta i interna system vilket innebär att du kommer ha en varierad roll som kräver både självständigt arbete och likaledes samarbete med kollegor samt övriga aktörer.

Uppdraget är på heltid och du erbjuds ett kontrakt om 6 månader med start omgående. Placering är på Swerock i Malmö och arbetstiderna är 07.00-16.00. Detta är ett konsultuppdrag vilket innebär att du blir anställd av oss på Clevry och uthyrd som konsult till Swerock med goda chanser till överrekrytering eller förlängning.

Huvudsakliga arbetsuppgifter

- Fjärrstyrning av vågar
- Kontakt med chaufförer, kunder och platschefer
- Rådgivning till privatpersoner
- Administration i interna system


Din profil

Vi söker dig med en fullständig gymnasieutbildning, gärna inom ett teoretiskt område. Har du tidigare erfarenhet av liknande arbete inom ordermottagning är detta högst meriterande men inget krav. Det är dessutom meriterande om du har erfarenhet av service då rollen innebär mycket kontakt med kunder, kollegor och chaufförer.

Vi kommer utgå mycket från dina personliga egenskaper i denna rekryteringsprocess. Vi ser därför att du är en trygg och lugn person med en god social förmåga. Vi tror att du trivs i ett arbete som kan inneha ett högt tempo och som kräver att du är handlingskraftig och beslutsam. I övrigt bör du vara noggrann och strukturerad, lättlärd samt återhämta dig lätt. Du bör även ha goda kunskaper inom Office-paketet.

B-körkort är ett krav för tjänsten.

Om Clevry

I över 30 år har Clevry legat i framkant för ett mer soft skills-drivet arbetsliv inom talent acquisition, assessment och advisory. Vi finns globalt med kunder, konsulter och kandidater från Nordamerika till Singapore med huvudkontor i Brighton, Stockholm och Helsingfors. Våra 150 soft skills-certifierade rekryterare, affärspsykologer och experter finns alltid till er tjänst.

Rekryteringsprocessen

Vi på Clevry ser att soft skills är minst lika viktiga som hard skills. I denna rekrytering kommer du därför, när du har ansökt, via mail få en länk till ett självskattningstest. Det tar cirka 20 minuter att genomföra testet, därefter kommer du få en feedback-rapport mailad till dig som belyser dina soft skills. Vid en eventuell intervju med Clevry kommer svaren gås igenom mer ingående.

Håll utkik i din inbox! Där finner du länk till frågeformuläret.

Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Varmt välkommen med din ansökan redan idag!

Följ oss gärna på LinkedIn Clevry Sweden (https://www.linkedin.com/company/clevry-se/)

Ansök nu

Andra jobb i Malmö från Clevry Sweden AB

Nedan visas andra jobb i Malmö från Clevry Sweden AB .

Ekonomiassistent till Scanlog!

Ekonomiassistent
Läs mer Jul 1
Scanlog är ett ungt företag på logistikmarknaden och blivit DI Gasell tre år i rad som tilldelas Sveriges snabbast växande företag!

De är ett helt oberoende svenskägt logistikföretag med fokus på internationella och globala transportlösningar. Kunderbjudandet är heltäckande internationella logistiklösningar med alla typer av transportsätt; flyg, sjö, bil och järnväg. De brinner för ansvarsfull Logistik - kostnadseffektiva, miljömässigt hållbara lösningar, fullt ansvar för levererad kvalitet och ett socialt ansvar där de verkar.

Din roll

I denna rekryteringsprocess sköter Clevry urvalsprocessen sedan tar Scanlog vid och för slutkandidat erbjuds en tillsvidaretjänst direkt hos kunden.

Scanlog är ett ungt och modernt företag som har ansvarsfull logistik, digitalisering och medarbetare som sina tre fokusområden. De söker nu en ekonomiassistent till deras team i Malmö. Rollen är på heltid och förväntas tillsättas så snart som möjligt.

Huvudsakliga arbetsuppgifter

- Hantering av kund och leverantörsreskontra
- Löpande bokföring
- In- och utbetalningar
- Stöd vid månadsbokslut
- Avstämningar
- Påminnelser, inkasso
- Delta i förbättringsarbete av ekonomisystem och processer



Din profil

Vi söker dig som har tidigare arbetslivserfarenhet som Ekonomiassistent och har grundläggande redovisningskunskaper. Du har god datorvana och kunskaper i Excel samt är flytande i engelska och svenska både i tal och skrift.

Viktigast av allt är din personliga inställning, viljan och drivet att leverera en hög servicenivå då du som ekonomiassistent har daglig kontakt med kunder, leverantörer och kollegor från alla avdelningar inom vår organisation. Som person är du noggrann och ser vad som behöver göras samt har ett engagemang för dina arbetsuppgifter. Du är positiv, social och ansvarsfull.

Om Clevry

I över 30 år har Clevry legat i framkant för ett mer soft skills-drivet arbetsliv inom talent acquisition, assessment och advisory. Vi finns globalt med kunder, konsulter och kandidater från Nordamerika till Singapore med huvudkontor i Brighton, Stockholm och Helsingfors. Våra 150 soft skills-certifierade rekryterare, affärspsykologer och experter finns alltid till er tjänst.

Rekryteringsprocessen

Vi på Clevry ser att soft skills är minst lika viktiga som hard skills. I denna rekrytering kommer du därför, när du har ansökt, via mail få en länk till ett självskattningstest. Det tar cirka 20 minuter att genomföra testet, därefter kommer du få en feedback-rapport mailad till dig som belyser dina soft skills. Vid en eventuell intervju med Clevry kommer svaren gås igenom mer ingående.

Håll utkik i din inbox! Där finner du länk till frågeformuläret.

Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum.

Följ oss gärna på LinkedIn Clevry Sweden (https://www.linkedin.com/company/clevry/mycompany/)

Ansök nu

Junior Assistent till KPMG i Malmö

Redovisningsassistent
Läs mer Jun 23
Om KPMG:

KPMG Audit & Assurance är en av världens ledande konsult- och revisionsbyråer. I vårt globala nätverk ingår långt över 10 000 medarbetare med drygt 1000 Revisorer i Sverige, Lettland och Litauen. Vi är rådgivare till stora internationella börsföretag såväl som till mindre familjeägda företag. Affärsmässighet, förståelse för de stora sammanhangen och djup specialkompetens är starka kännetecken för oss. KPMG sitter i moderna lokaler centralt i Malmö City. Har du nyligen tagit studenten och vill vänta med universitetsstudier och istället testa på arbetslivet? Vill du få en inblick i näringslivets kärna och arbeta med landets främsta Revisorer? Då ska du söka tjänsten som junior assistent till KPMG, Audit & Assurance i Malmö.

Din roll:

I rollen som junior assistent så kommer du att stötta våra team inom Audit & Assurance i Malmö.

Huvudsakliga arbetsuppgifter:

- Hantera bokningar i bemanningssystem
- Ta ut listor/rapporter ur system, samla in underlag
- Bistå med administrativa uppgifter i kontakt med andra KPMG länder
- Bistå i diverse uppgifter på revisionsuppdrag


Tjänsten är en visstidsanställning på 12 månaders heltid hos KPMG.

Din profil:

Rollen är perfekt för dig som nyligen tagit studenten och vill arbeta på en högpresterande arbetsplats innan det kanske är dags för att studera vidare på Universitetet. Har du som mål att bli revisor, ekonom eller liknande så är detta en extra bra möjlighet att få en inblick i ekonomisk verksamhet.

Vi söker dig som:

- Har en gymnasieexamen med goda betyg (bifoga gärna dina betyg)
- Har ett intresse för samhälle och företag
- Är flytande i svenska och har goda kunskaper i engelska
- Har baskunskaper i Office-paketet


På KPMG kommer du att få mycket frihet under ansvar vilket ställer höga krav på att du tar eget ansvar och är initiativtagande. Du är ambitiös och resultatinriktad med en stor känsla för service och att vara behjälplig där det behövs för att nå teamets mål. Du är noggrann, lyhörd och anpassar dig lätt för olika situationer. Du har en vilja att utvecklas och att snabbt sätta dig in i nya arbetsuppgifter. Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper.

Om Clevry:
I den här rekryteringsprocessen samarbetar KPMG med Clevry. I över 30 år har Clevry varit en game changer för ett mer soft skills-drivet arbetsliv inom talent acquisition, assessment och advisory. Vi finns globalt med kunder, konsulter och kandidater från Nordamerika till Singapore med huvudkontor i Brighton, Stockholm och Helsingfors. Våra 150 soft skills-certifierade rekryterare, affärspsykologer och experter finns alltid till er tjänst.

Rekryteringsprocessen:
Vi på Clevry ser att soft skills är minst lika viktiga som hard skills. I denna rekrytering kommer du därför, när du har ansökt, via mail få en länk till ett självskattningstest. Det tar cirka 20 minuter att genomföra testet, därefter kommer du få en feedback-rapport mailad till dig som belyser dina soft skills. Vid en eventuell intervju med Clevry kommer svaren gås igenom mer ingående. Håll utkik i din inbox! Där finner du länk till frågeformuläret. Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Har du några frågor om tjänsten eller processen, vänligen kontakta oss på julia.revland@clevry.com. Varmt välkommen med din ansökan redan idag!

Följ oss gärna på LinkedIn Clevry Sweden (https://www.linkedin.com/company/clevry-se/)

Ansök nu

Marknadskoordinator - Sommarjobb

Marknadsassistent
Läs mer Maj 13
Om företaget

Systemtext arbetar för säkrare arbetsplatser genom korrekt utformade och placerade arbetsmiljöskyltar. Deras arbetsmiljöskyltar, med internationellt patenterade färgefterlysande Supernova® skyltar i spetsen, säljs och marknadsförs via ett nätverk av kunniga återförsäljare i Norden. De är experter i arbetsmiljöskyltning och erbjuder inventeringshjälp genom Skyltronden® och möjlighet till rådgivning.

Systemtext är ett företag med stark tillväxt och med en vilja att ligga i framkant. Med siktet internationellt ställt är målsättningen både spännande och utmanande. I Systemtexts värld är det människoliv som räknas. Systemtext - Safety in sight

Systemtext hemsida (https://www.systemtext.com/sv-se)



Din roll

I rollen som Marknadskoordinator hos Systemtext i sommar kommer du att vara en del av deras marknadsteam. Du kommer att stötta marknadsansvarig med grafiska/analoga arbetsuppgifter samt markandsrelaterade arbetsuppgifter. Under hösten kommer Systemtext lansera en produktkatalog vilket innebär att fokuset under sommaren kommer kretsa kring att stötta i det analoga delarna kring detta projekt.



Huvudsakliga arbetsuppgifter

- Arbete inför produktkatalog med tryck och grafiskt arbete
- Content till hemsida och nyhetsbrev
- Digital annonsering
- Kundundersökningar
- Presentationer
- Kontakt med interna och externa ytor, ex tryckerier och marknasbyråer
- Övriga marknadsrelaterade arbetsuppgifter tillkommer




Plats: Malmö

Omfattning: Heltid under mitt juni - augusti. Möjlighet till extrajobb under hösten finns.

Arbetstider: Kl 8-17 med möjlighet till viss flex.

Detta är ett konsultuppdrag vilket innebär att du blir anställd av Clevry, men jobbar som konsult på Systemtext. Hela rekryteringsprocessen hanteras av Clevry där vi använder oss av ett löpande urval.



Din profil

Vi söker dig som studerar på universitets- eller YH-nivå med en inriktning mot marknad, kommunikation, grafisk design eller annan likvärdig eftergymnasial inriktning. Du ska ha möjlighet att arbeta heltid under mitten av juni - augusti. Du kommunicerar flytande på svenska och engelska, både i tal och skrift.

Som markandskoordinator har du mycket kontaktytor och vi söker därför dig som är utåtriktad och kommunikativ som vågar ta för sig. I ditt arbetssätt är du strukturerad och kreativ. Du är bra på att hantera många bollar i luften och trivs i en social roll.

Om Clevry

I över 30 år har Clevry legat i framkant för ett mer soft skills-drivet arbetsliv inom talent acquisition, assessment och advisory. Vi finns globalt med kunder, konsulter och kandidater från Nordamerika till Singapore med huvudkontor i Brighton, Stockholm och Helsingfors. Våra 150 soft skills-certifierade rekryterare, affärspsykologer och experter finns alltid till er tjänst.

Rekryteringsprocessen

Vi på Clevry ser att soft skills är minst lika viktiga som hard skills. I denna rekrytering kommer du därför, när du har ansökt, via mail få en länk till ett självskattningstest. Det tar cirka 20 minuter att genomföra testet, därefter kommer du få en feedback-rapport mailad till dig som belyser dina soft skills. Vid en eventuell intervju med Clevry kommer svaren gås igenom mer ingående.

Håll utkik i din inbox! Där finner du länk till frågeformuläret.

Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Varmt välkommen med din ansökan redan idag!

Följ oss gärna på LinkedIn Clevry Sweden (https://www.linkedin.com/company/clevry-se/)

Ansök nu

Ordermottagare till Swerock!

Orderadministratör
Läs mer Apr 14
Om företaget

Peab är Nordens samhällsbyggare med 15 000 medarbetare och en omsättning på 57 miljarder kronor. Med lokal närvaro och fokus på egna resurser utvecklar, anlägger och bygger vi vardagen där livet levs. Huvudkontoret finns i Förslöv på Bjärehalvön i Skåne. Aktien är noterad vid Nasdaq Stockholm.

Din roll

I din roll som ordermottagare kommer du främst att arbeta med fjärrstyrning av vågar som innehar avfall och gods som ska återvinnas. Rollen kommer innebära kontakt med chaufförer som lastar av gods, kunder och platschefer. Du kommer också att bistå med rådgivning till privatpersoner som införskaffar material. Du kommer även administrera detta i interna system vilket innebär att du kommer ha en varierad roll som kräver både självständigt arbete och likaledes samarbete med kollegor samt övriga aktörer.

Uppdraget är på heltid och du erbjuds ett kontrakt om 6 månader med start omgående. Placering är på Swerock i Malmö och arbetstiderna är 07.00-16.00. Detta är ett konsultuppdrag vilket innebär att du blir anställd av oss på Clevry och uthyrd som konsult till Swerock med goda chanser till överrekrytering eller förlängning.

Huvudsakliga arbetsuppgifter

- Fjärrstyrning av vågar
- Kontakt med chaufförer, kunder och platschefer
- Rådgivning till privatpersoner
- Administration i interna system


Din profil

Vi söker dig med en fullständig gymnasieutbildning, gärna inom ett teoretiskt område. Har du tidigare erfarenhet av liknande arbete inom ordermottagning är detta högst meriterande men inget krav. Det är dessutom meriterande om du har erfarenhet av service då rollen innebär mycket kontakt med kunder, kollegor och chaufförer.

Vi kommer utgå mycket från dina personliga egenskaper i denna rekryteringsprocess. Vi ser därför att du är en trygg och lugn person med en god social förmåga. Vi tror att du trivs i ett arbete som kan inneha ett högt tempo och som kräver att du är handlingskraftig och beslutsam. I övrigt bör du vara noggrann och strukturerad, lättlärd samt återhämta dig lätt. Du bör även ha goda kunskaper inom Office-paketet.

B-körkort är ett krav för tjänsten.

Om Clevry

I över 30 år har Clevry legat i framkant för ett mer soft skills-drivet arbetsliv inom talent acquisition, assessment och advisory. Vi finns globalt med kunder, konsulter och kandidater från Nordamerika till Singapore med huvudkontor i Brighton, Stockholm och Helsingfors. Våra 150 soft skills-certifierade rekryterare, affärspsykologer och experter finns alltid till er tjänst.

Rekryteringsprocessen

Vi på Clevry ser att soft skills är minst lika viktiga som hard skills. I denna rekrytering kommer du därför, när du har ansökt, via mail få en länk till ett självskattningstest. Det tar cirka 20 minuter att genomföra testet, därefter kommer du få en feedback-rapport mailad till dig som belyser dina soft skills. Vid en eventuell intervju med Clevry kommer svaren gås igenom mer ingående.

Håll utkik i din inbox! Där finner du länk till frågeformuläret.

Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Varmt välkommen med din ansökan redan idag!

Följ oss gärna på LinkedIn Clevry Sweden (https://www.linkedin.com/company/clevry-se/)

Ansök nu

Ordermottagare till Swerock!

Orderadministratör
Läs mer Apr 29
Om företaget

Peab är Nordens samhällsbyggare med 15 000 medarbetare och en omsättning på 57 miljarder kronor. Med lokal närvaro och fokus på egna resurser utvecklar, anlägger och bygger vi vardagen där livet levs. Huvudkontoret finns i Förslöv på Bjärehalvön i Skåne. Aktien är noterad vid Nasdaq Stockholm.

Din roll

I din roll som ordermottagare kommer du främst att arbeta med fjärrstyrning av vågar som innehar avfall och gods som ska återvinnas. Rollen kommer innebära kontakt med chaufförer som lastar av gods, kunder och platschefer. Du kommer också att bistå med rådgivning till privatpersoner som införskaffar material. Du kommer även administrera detta i interna system vilket innebär att du kommer ha en varierad roll som kräver både självständigt arbete och likaledes samarbete med kollegor samt övriga aktörer.

Uppdraget är på heltid och du erbjuds ett kontrakt om 6 månader med start omgående. Placering är på Swerock i Malmö och arbetstiderna är 07.00-16.00. Detta är ett konsultuppdrag vilket innebär att du blir anställd av oss på Clevry och uthyrd som konsult till Swerock med goda chanser till överrekrytering eller förlängning.

Huvudsakliga arbetsuppgifter

- Fjärrstyrning av vågar
- Kontakt med chaufförer, kunder och platschefer
- Rådgivning till privatpersoner
- Administration i interna system


Din profil

Vi söker dig med en fullständig gymnasieutbildning, gärna inom ett teoretiskt område. Har du tidigare erfarenhet av liknande arbete inom ordermottagning är detta högst meriterande men inget krav. Det är dessutom meriterande om du har erfarenhet av service då rollen innebär mycket kontakt med kunder, kollegor och chaufförer.

Vi kommer utgå mycket från dina personliga egenskaper i denna rekryteringsprocess. Vi ser därför att du är en trygg och lugn person med en god social förmåga. Vi tror att du trivs i ett arbete som kan inneha ett högt tempo och som kräver att du är handlingskraftig och beslutsam. I övrigt bör du vara noggrann och strukturerad, lättlärd samt återhämta dig lätt. Du bör även ha goda kunskaper inom Office-paketet.

B-körkort är ett krav för tjänsten.

Om Clevry

I över 30 år har Clevry legat i framkant för ett mer soft skills-drivet arbetsliv inom talent acquisition, assessment och advisory. Vi finns globalt med kunder, konsulter och kandidater från Nordamerika till Singapore med huvudkontor i Brighton, Stockholm och Helsingfors. Våra 150 soft skills-certifierade rekryterare, affärspsykologer och experter finns alltid till er tjänst.

Rekryteringsprocessen

Vi på Clevry ser att soft skills är minst lika viktiga som hard skills. I denna rekrytering kommer du därför, när du har ansökt, via mail få en länk till ett självskattningstest. Det tar cirka 20 minuter att genomföra testet, därefter kommer du få en feedback-rapport mailad till dig som belyser dina soft skills. Vid en eventuell intervju med Clevry kommer svaren gås igenom mer ingående.

Håll utkik i din inbox! Där finner du länk till frågeformuläret.

Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Varmt välkommen med din ansökan redan idag!

Följ oss gärna på LinkedIn Clevry Sweden (https://www.linkedin.com/company/clevry-se/)

Ansök nu

Ordermottagare till Swerock!

Orderadministratör
Läs mer Mar 29
Om företaget

Peab är Nordens samhällsbyggare med 15 000 medarbetare och en omsättning på 57 miljarder kronor. Med lokal närvaro och fokus på egna resurser utvecklar, anlägger och bygger vi vardagen där livet levs. Huvudkontoret finns i Förslöv på Bjärehalvön i Skåne. Aktien är noterad vid Nasdaq Stockholm.

Din roll

I din roll som ordermottagare kommer du främst att arbeta med fjärrstyrning av vågar som innehar avfall och gods som ska återvinnas. Rollen kommer innebära kontakt med chaufförer som lastar av gods, kunder och platschefer. Du kommer också att bistå med rådgivning till privatpersoner som införskaffar material. Du kommer även administrera detta i interna system vilket innebär att du kommer ha en varierad roll som kräver både självständigt arbete och likaledes samarbete med kollegor samt övriga aktörer.

Uppdraget är på heltid och du erbjuds ett kontrakt om 6 månader med start omgående. Placering är på Swerock i Malmö och arbetstiderna är 07.00-16.00. Detta är ett konsultuppdrag vilket innebär att du blir anställd av oss på Clevry och uthyrd som konsult till Swerock med goda chanser till överrekrytering eller förlängning.

Huvudsakliga arbetsuppgifter

- Fjärrstyrning av vågar
- Kontakt med chaufförer, kunder och platschefer
- Rådgivning till privatpersoner
- Administration i interna system


Din profil

Vi söker dig med en fullständig gymnasieutbildning, gärna inom ett teoretiskt område. Har du tidigare erfarenhet av liknande arbete inom ordermottagning är detta högst meriterande men inget krav. Det är dessutom meriterande om du har erfarenhet av service då rollen innebär mycket kontakt med kunder, kollegor och chaufförer.

Vi kommer utgå mycket från dina personliga egenskaper i denna rekryteringsprocess. Vi ser därför att du är en trygg och lugn person med en god social förmåga. Vi tror att du trivs i ett arbete som kan inneha ett högt tempo och som kräver att du är handlingskraftig och beslutsam. I övrigt bör du vara noggrann och strukturerad, lättlärd samt återhämta dig lätt. Du bör även ha goda kunskaper inom Office-paketet.

B-körkort är ett krav för tjänsten.

Om Clevry

I över 30 år har Clevry legat i framkant för ett mer soft skills-drivet arbetsliv inom talent acquisition, assessment och advisory. Vi finns globalt med kunder, konsulter och kandidater från Nordamerika till Singapore med huvudkontor i Brighton, Stockholm och Helsingfors. Våra 150 soft skills-certifierade rekryterare, affärspsykologer och experter finns alltid till er tjänst.

Rekryteringsprocessen

Vi på Clevry ser att soft skills är minst lika viktiga som hard skills. I denna rekrytering kommer du därför, när du har ansökt, via mail få en länk till ett självskattningstest. Det tar cirka 20 minuter att genomföra testet, därefter kommer du få en feedback-rapport mailad till dig som belyser dina soft skills. Vid en eventuell intervju med Clevry kommer svaren gås igenom mer ingående.

Håll utkik i din inbox! Där finner du länk till frågeformuläret.

Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Varmt välkommen med din ansökan redan idag!

Följ oss gärna på LinkedIn Clevry Sweden (https://www.linkedin.com/company/clevry-se/)

Ansök nu