Malmö: Finsk- och svensktalande innesäljare till Malmö

Hitta ansökningsinfo om jobbet Finsk- och svensktalande innesäljare till Malmö i Malmö. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Malmö inom den kategorin.

Publicerad: 2022-05-11 // Varaktighet: Heltid

Vi söker nu en problemlösande innesäljare till en av våra kunder i Malmö. Företaget arbetar med några utav Nordens största och ledande produkter inom skönhet och hälsa och letar nu efter en ny kollega för att stärka upp deras serviceteam.

För att passa in i tjänsten tror vi att du trivs i en arbetsmiljö med varierande uppgifter och högt temp. Du ser vad som behöver göras och inte är rädd för att ta initiativ till att utföra det. Vi ser gärna att du har jobbat med någon typ av administration tidigare då det förekommer ständigt i det dagliga arbetet. Allt detta utför du med en stor noggrannhet då företagets kunder har högsta prioritet och fokus.

Ditt främsta fokus är:

- Att agera huvudkontakt för kunder för beställningar.
- Att svara på inkommande beställningar och frågor per telefon och e-post


För att vara aktuell för tjänsten pratar och skriver du flytande svenska och finska.

Det är meriterande om du har ett intresse eller har jobbat med hudvård och skönhet eller liknande innan, men det är inget krav.

Om det låter som att det är dig vi söker, välkommen med din ansökan redan!

Alla platsannonser →

Andra jobb i Malmö som Kundtjänstmedarbetare

Nedan visas andra jobb i Malmö som Kundtjänstmedarbetare.

Dansktalande kundtjänstmedarbetare

Läs mer Jun 9
Söker du ett spännande jobb inom kundtjänst på Nordens snabbast växande e-handelsbolag inom hälsokost? PROTEIN.DK söker nu en extra Proteinbabe i teamet! Du är effektiv, positiv och sprudlande, har en utmärkt service och älskar utmaningar. Extra meriterande är ifall du har ett genuint intresse av träning, hälsa och kosttillskott!

Arbetsuppgifter

Kundtjänstens huvudsakliga uppgifter är att hjälpa kunderna via chatt och telefon. Men även via ärendesystemet.

Din profil

- Mycket goda skriv- och språkkunskaper i danska (meriterande är även norska, finska och svenska).
- Du brinner för kundservice och engageras av att ge kunder ett trevligt, tydligt och personligt bemötande
- Du har ett strukturerat arbetssätt, innehar en stark prioriteringsförmåga och är stresstålig.
- Du är snabb på tangenterna
- Du har tidigare arbetslivserfarenhet från ett serviceorienterat yrke


Vi på PROTEIN.DK är doers med hög arbetskapacitet - vi verkställer våra planer och når våra mål. Vi söker efter dig som känner igen dig i den beskrivningen.

Vi erbjuder

- Välkomnande start-up känsla
- Hög utvecklingstakt
- Stort eget ansvar och varierande arbetsuppgifter


Upplägg, ansökan och kontakt

- Start: Omgående
- Omfattning: Anställningen är en visstidsanställning baserat på behov i verksamheten, i dagsläget ser vi någon som kan jobba 65% mellan söndag - fredag. För rätt person finns det möjlighet att fortsätta växa inom företaget.
- Placering: Malmö
- Bifogas i ansökan: CV och personligt brev


Vi rekryterar effektivt. Tjänst tillsätts löpande.

Referenstagning kan förekomma.

Vi undanber oss för närvarande samtal från rekryterings- och annonsleverantörer.

????????Vårt mål är att göra kvinnor starkare! ????????????

Ansök nu

Medarbetare till Order Management i Malmö

Läs mer Maj 9
Bygghemma.se är Sveriges största onlineaktör inom byggvaror, hem och trädgård. Genom vår onlinebutik, som kompletteras och understöds av flertalet fysiska visningsbutiker och ett omfattande service- och tjänsteutbud, såsom montering och installationer, erbjuder vi ett ledande sortiment från välkända externa och egna varumärken. Vi har kontor i Malmö, Kalmar och Oskarshamn.

Gillar du ansvar och drivs du av att hitta lösningar? Vill du vara med och förbättra köpupplevelsen hos Nordens ledande E-handelsaktör? Då är du kanske personen vi söker!

Vi söker nu flera initiativrika medarbetare med hög servicekänsla som alltid sätter kunden i fokus.

Om tjänsten
Order Management ansvarar för hela orderprocessen, allt från orderregistrering till fakturering. Som medarbetare inom Order Management hjälper du kunder, kollegor och leverantörer med förändringar och uppföljning av order och inköp. Du är en viktig del i att förbättra kundens köpupplevelse!

Exempel på arbetsuppgifter;

- Besvara kunder och leverantörer via telefon, e-post och chatt
- Editering av order
- Supportera kollegor i orderfrågor
- Uppföljning av pågående order
- Registrering av orderbekräftelser


Vi erbjuder
Vi erbjuder ett lärorikt och varierande arbete hos en ledande e-handelsaktör i stark tillväxt. Här finns stor potential att utvecklas. Tjänsten är placerad vid vårt kontor i Malmö.

Profilen
Vi söker dig som är noggrann och har god administrativ förmåga. Vi tror att du tidigare erfarenhet av kundservice och arbetat med administrativa arbetsuppgifter. Du brinner för ett bra kundbemötande och trivs i högt tempo.

Låter detta som din typ av utmaning?
Vi väntar på att höra ifrån dig, så skicka gärna din ansökan redan idag!

Om företaget
Bygghemma.se är en del av BHG, den största onlineaktören inom konsumenthandel i Norden, med en nettointänkt på över 12,5 Mdkr 2021.

Inom BHG ingår över 100 onlinedestinationer, innefattande till exempel: (http://www.bygghemma.se/), (http://www.nordicnest.se/), (http://www.svenssons.se/), (http://www.trademax.se/) och www.trademax.se (http://www.trademax.se/) (http://www.golvpoolen.se/) www.wearebhg.com (http://www.wearebhg.com/) - har över 2 000 anställda som varje dag arbetar för att skapa en optimal köpupplevelse genom kombinationen av ett oöverträffat produktutbud och smart teknologi, kombinerat med ledande produktexpertis och ett brett utbud av service- och tjänster.

Ansök nu

Svensk Customer Service Agent ????????

Läs mer Maj 9
Söker du ett spännande jobb inom kundtjänst på Nordens snabbast växande e-handelsbolag inom hälsokost? PROTEIN.SE söker nu en extra Proteinbabe i teamet! Du är effektiv, positiv och sprudlande, har en utmärkt service och älskar utmaningar. Extra meriterande är ifall du har ett genuint intresse av träning, hälsa och kosttillskott!

Arbetsuppgifter

Kundtjänstens huvudsakliga uppgifter är att hjälpa kunderna via chatt och telefon. Men även via ärendesystemet.

Din profil

- Mycket goda skriv- och språkkunskaper i svenska (meriterande är även norska, finska och danska).
- Du brinner för kundservice och engageras av att ge kunder ett trevligt, tydligt och personligt bemötande
- Du har ett strukturerat arbetssätt, innehar en stark prioriteringsförmåga och är stresstålig.
- Du är snabb på tangenterna
- Du har tidigare arbetslivserfarenhet från ett serviceorienterat yrke
- Arbetssökande, studerande eller har annat deltids-jobb
- Gymnasieexamen


Vi på PROTEIN.SE är doers med hög arbetskapacitet - vi verkställer våra planer och når våra mål. Vi söker efter dig som känner igen dig i den beskrivningen.

Vi erbjuder

- Välkomnande start-up känsla
- Hög utvecklingstakt
- Stort eget ansvar och varierande arbetsuppgifter


Upplägg, ansökan och kontakt

- Start: Omgående
- Omfattning: Anställningen är ett sommarvikariat på 60% baserat på behov i verksamheten och arbetspassen är förlagda dag och kvällstid mellan söndag - fredag. För rätt person finns det möjlighet att fortsätta växa inom företaget efter vikariatets slut.
- Placering: Malmö
- Bifogas i ansökan: CV och personligt brev


Vi rekryterar effektivt. Tjänst tillsätts löpande.

Referenstagning kan förekomma.

Vi undanber oss för närvarande samtal från rekryterings- och annonsleverantörer.

????????Vårt mål är att göra kvinnor starkare! ????????????

Ansök nu

Finsktalande kundtjänstmedarbetare

Läs mer Maj 9
Söker du ett spännande jobb inom kundtjänst på Nordens snabbast växande e-handelsbolag inom hälsokost? PROTEIN.FI söker nu en till kollega i vårt härliga team! Vi är doer:s med hög arbetskapacitet - vi verkställer våra planer och når våra mål. Vi söker efter dig som vill vara med och ge våra kunder den bästa personliga kundservicen.

Extra meriterande är ifall du har ett genuint intresse av träning, hälsa och kosttillskott.



Arbetsuppgifter
Hjälpa våra kunder med samtliga ärenden via mail, chatt och telefon. Proffs på att svara på frågor som leveranstid, spårning av paket, reklamationer, kampanjer och lagerstatus.



Erfarenhet:

- Du har tidigare arbetslivserfarenhet inom kundtjänst eller kundservice.



Din profil

- Mycket goda skriv- och språkkunskaper i finska (meriterande är även någon av språken danska, norska, tyska, nederländska eller svenska).
- Du brinner för kundservice och engageras av att ge våra kunder ett trevligt, tydligt och personligt bemötande med snabb återkoppling
- Att arbeta strukturerat, innehar en stark prioriteringsförmåga och är stresstålig
- Du är snabb på tangenterna och har lätt för nya program
- Som person är du nyfiken, positiv och flexibel. Du hjälper gärna dina kollegor och är lyhörd både internt och externt.




Vi erbjuder

- Ett positivt team med en härlig gemenskap och högt i tak
- Stort eget ansvar och varierande arbetsuppgifter
- Stora möjligheter att växa inom bolaget




Upplägg, ansökan och kontakt

- Start: Omgående
- Omfattning: Anställningen är en visstidsanställning baserat på behov i verksamheten, i dagsläget ser vi någon som kan jobba ca 20 h i veckan fördelat mellan måndag- torsdag 9-22, fredag 9-17 och söndag 10-22.
- Placering: Våra lokaler i Malmö
- Bifogas i ansökan: CV och personligt brev
- Sista ansökningsdatum: 2021-09-20






Vi rekryterar effektivt. Tjänst tillsätts löpande.

Referenstagning kan förekomma.

Vi undanber oss för närvarande samtal från rekryterings- och annonsleverantörer.

????????Vårt mål är att göra kvinnor starkare! ????????????

Ansök nu

German Speaking Customer Service Agent to leading Fintech Bank in Stockholm

Läs mer Maj 5
We are looking for fluent German and English speakers who want a role that is more than just your standard call centre. We are looking for individuals who want to delight the customer and give a positive service experience at a leading international fintech company. For this position it is possible to work remote but you have to be in Stockholm during your training period, approximately 2 weeks.

The role as a Customer Service Agent, you will work towards the German market in an innovative, well-known company. You are given the opportunity to think creatively and are encouraged to take on your tasks with a focus to give a great service experience. You will primarily work with email and chat - in German.

We believe that you have a passion for customer service, a positive outlook as well as a a confident and friendly approach. Do you want to learn and grow with an innovative fintech company as a Customer Service agent? If so, read on.

Essential Skills/Experience:

- Excellent written and verbal and skills
- Fluent in German & English
- Committed to the delivery of an exceptional level of customer service
- Natural ability to work independently within an established team
- Comfortable using IT systems on a daily basis, skilled using email & chat to communicate


We offer you:

- Opportunities for career development/progression
- Be a part of a team with a strong community
- A fully paid education at the beginning of your employment
- Salary and benefits according to collective agreement
- A great flexibility in your role


Working hours:

This role is full-time and you will work various hours located within the Customer Service's opening hours: Monday-Friday. The office is located in central Stockholm.

This is a fantastic opportunity to join an established organisation where you will have the support to grow and develop within a professional working environment. If you are interested in being considered for the role please apply now!

Ansök nu

Andra jobb i Malmö från Gigstep AB

Nedan visas andra jobb i Malmö från Gigstep AB .

Ekonomiassistent till bolag i centrala Malmö!

Ekonomiassistent
Läs mer Jun 10
Brinner du för ekonomi och är siffror din grej? Då är det dig vi söker!

Du som söker har lite erfarenhet av ekonomiarbetet sen tidigare, kanske är du nyexaminerad och jobbat extra med ekonomi under din studietid? Du har stor koll på ekonomiflödet och dess olika delar och är så gott som självgående inom kund/leverantörsreskontra.

Du är väl bekant med fakturering, budgetering och vi ser gärna att du har stenkoll på de flesta ekonomiska termer.

Exempel på arbetsuppgifter:

- Ta emot scannade fakturor i fakturahanteringssystem
- Löpande leverantörsreskontrauppgifter
- Kontering av fakturor
- Uppföljning av fakturor som är i attestflödet
- Betalning av leverantörsfakturor


Det är meriterande om du tidigare har jobbat i Rillion och Palette, men det är inget krav.

Som person har du ett starkt driv och en förmåga att själv planera ditt arbete, du är ansvarstagande och prestigelös. Utöver det är du noggrann, strukturerad och viktigast av allt har du en god analytisk förmåga.

Det här är ett konsultuppdrag på 6 månader med ambitionen att bli överanställd hos kunden.

Ansök nu

Ekonomiassistent till bolag i centrala Malmö!

Ekonomiassistent
Läs mer Jun 15
Brinner du för ekonomi och är siffror din grej? Då är det dig vi söker!

Du som söker har lite erfarenhet av ekonomiarbetet sen tidigare, kanske är du nyexaminerad och jobbat extra med ekonomi under din studietid? Du har stor koll på ekonomiflödet och dess olika delar och är så gott som självgående inom kund/leverantörsreskontra.

Du är väl bekant med fakturering, budgetering och vi ser gärna att du har stenkoll på de flesta ekonomiska termer.

Exempel på arbetsuppgifter:

- Ta emot scannade fakturor i fakturahanteringssystem
- Löpande leverantörsreskontrauppgifter
- Kontering av fakturor
- Uppföljning av fakturor som är i attestflödet
- Betalning av leverantörsfakturor


Det är meriterande om du tidigare har jobbat i Rillion och Palette, men det är inget krav.

Som person har du ett starkt driv och en förmåga att själv planera ditt arbete, du är ansvarstagande och prestigelös. Utöver det är du noggrann, strukturerad och viktigast av allt har du en god analytisk förmåga.

Det här är ett konsultuppdrag på 6 månader med ambitionen att bli överanställd hos kunden.

Ansök nu

IT Infrastructure Engineer till bolag i Malmö

Nätverkstekniker
Läs mer Jun 9
Är du driven med ett brinnande intresse för IT och utveckla verksamhetens IT infrastruktur? Tycker du om flexibla arbetstider och att delta i beslutsfattningar? Då har vi jobbet för dig!

Arbetsuppgifter

Vi söker nu dig som har bred kunskap och vill utvecklas inom IT samt arbeta med företagets interna infrastruktur i rollen som IT Infrastructure Engineer. Tillsammans med ett grymt team kommer ni utveckla och bevara företagets mjukvara och hårdvara. Dina arbetsuppgifter kommer att vara utmanande och varierade där du bland annat kommer att arbeta med:

- Second/Third Line support
- Microsoft SCCM
- Virtualisering av server i VMware
- Administration i Microsoft 365, Active Directory, Network
- Underhållning av hårdvaruservrar


Andra kvalifikationer som efterfrågas innefattar kompetens inom:

- Server (Windows server OS, Active Directory, virtualisering, säkerhetskopiering/återställning)
- Nätverk (Baskunskap kring brandväggar, switchar, WIFI, VPN, VLAN)
- Molntjänster såsom Microsoft 365 och Azure


Har du även kompetens inom Linux, Docker/Kubernetes och lagring? Toppen - det är meriterande!

Om dig

Du har ett driv att ständigt utvecklas och en vilja av att lära nytt. Samtidigt är du en flexibel lagspelare som trivs att arbeta både individuellt och i team för att bidra till personlig och organisatorisk förbättring. Ett strukturerat arbetssätt är något som du älskar och du trivs med att samarbeta med andra. För att lyckas i rollen är du flytande i svenska och engelska och kan kommunicera på ett pedagogiskt sätt med dina nationella och internationella kollegor.

Kanske jobbar du i dagsläget i Second Line och vill levla upp till Third Line, eller är du bara redo för nästa karriärsmöjlighet? Hör av dig till oss!

Ansök nu

Receptionist till företag i centrala Malmö!

Frontofficepersonal
Läs mer Maj 25
Vi söker nu en lyhörd, serviceminded och flexibel person till en av våra kunder. Här kommer du få jobba i en modern arbetsmiljö och med trevliga kollegor i centrala Malmö.

Vi tror att du som söker är en koordinerande person som trivs i en rörlig miljö och alltid sätter kunden i störst fokus. Dessutom är du strukturerad, har förmågan att hantera flera olika arbetsuppgifter parallellt och vet vad som ska prioriteras. Du är prestigelös och tar gärna egna initiativ. Att ta kontakt med människor är inga problem för dig då du har servicekänslan i ryggraden. Du är noggrann, ser detaljer och uppmärksammar kollegor och kunder i din omgivning.

Flytande i svenska och engelska är ett krav då du kommer hantera telefon och mail på båda språken.

Det är meriterande om du har jobbat i en liknande tjänst tidigare eller om du har utbildning inom området service management.

Det här uppdraget är på 50%, därför är det perfekt för dig som tillexempel studerar eller jobbar deltid.

Vi ser fram emot din ansökan!

Ansök nu

Sommarjobb för dig med intresse för fastighetsteknik!

Fastighetsingenjör
Läs mer Maj 23
Västra Skåne är din arbetsplats. Du åker ut tillsammans med en senior medarbetare och hjälper honom/henne med det administrativa. Det kan vara allt från att mäta till att föra anteckningar. Tidsschemat är tajt och det är viktigt att ni är på rätt plats vid rätt tidpunkt.

Som läget ser ut nu kommer du arbeta heltid tisdag till fredag, men det kan komma att bli mer. Start är omgående och till årsskiftet. Arbetstiderna varierar något, men räkna med relativt tidiga morgnar och att ni ibland får stanna kvar i fastigheten för att bli klara med ert uppdrag.

Vi tror att du har intresse i byggtekniska projekt, akustik och/eller fastigheter. Kanske har du tagit en paus från någon ingenjörsutbildning eller liknande. Vi är öppna för förslag, men det är viktigt att du är noggrann, kommunikativ och pålitlig.

Troligtvis underlättar det om du har körkort, men det är inget krav. Orterna ni besöker är små, men som tur är finns Pågatågen. Den seniora medarbetaren som du assisterar har firmabil och kan hämta upp dig vid tågstationen.

Ansök nu

Kundtjänstmedarbetare se hit!

Backofficepersonal
Läs mer Maj 18
Är du en noggrann och serviceminded kundtjänstmedarbetare som också har ett lite kittlande intresse för IT? Perfekt!

Vi söker kundtjänstmedarbetare till ett IT-företag men där du kommer att jobba med kundtjänst. Du kommer dagligen att ha kontakt med kunder som ringer eller mejlar in med sina frågor, felanmälningar, ärenden, eller beställningar.

Du kan tex ha arbetat administrativt eller i en kundtjänst, varit den IT intresserade butikssäljaren eller varit den andra sökt hjälp av när de haft administrativa eller IT relaterade utmaningar. Du är flytande i svenska och engelska i både tal och skrift Som person är du kommunikativ, serviceinriktad och tycker om att lösa ärenden. Det något slitna uttrycket "spindeln i nätet" är relevant här och du är en person som trivs med att vara den som har koll på läget. Din datorvana är mycket hög och du trivs i en miljö som är tempoväxlande.

Det viktigaste är att du alltid ger kunderna högklassig service. Det är högt tempo i denna tjänsten och det är därför viktigt att du trivs i en miljö där det hela tiden händer oförutsedda saker. Ingen dag är den andra lik och du kommer stöta på utmaningar varje dag.

För det här uppdraget söker vi både heltid och studentmedarbetare. Om du studerar kan det även finnas goda möjligheter till att arbeta under sommaren.

Om det här stämmer in på dig, skicka in din ansökan redan idag!

Ansök nu