Malmö: Automationsingenjör, Envac Scandinavia AB

Hitta ansökningsinfo om jobbet Automationsingenjör, Envac Scandinavia AB i Malmö. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Malmö inom den kategorin.

Publicerad: 2022-05-24 // Varaktighet: Heltid

Vill du vara en del i utvecklandet av hållbar sopsortering och skapa förutsättningar för en renare framtid? Då ser vi fram emot att välkomna just dig till vårt team!

Envac är en av de mest innovativa aktörerna inom den globala automatiserade avfallsinsamlingsindustrin och uppfinnaren av sopsugssystemet. Med innovation och uppfinningsrikedom leder vi design och implementering av nästa generations återvinning med hjälp av resurseffektiv avfallshantering. Vår vision är att skapa smartare städer, förbättra livskvaliteten och bidra till att säkra en grönare planet för framtida generationer.

Nu söker vi en Automationsingenjör med ett brinnande intresse för teknik och PLC programmering till vårt team på Automationsavdelningen. Arbetet är omväxlande och du styr din arbetsdag utifrån aktuella projekt. Resor förekommer inom norra Europa som är ett välkommet miljöombyte där du får träffa kollegor i andra länder/städer och utbyta erfarenheter.

Vi är ett sammansvetsat och familjärt team där vi ger varandra gehör för idéer, beslutsvägarna är korta och effektiviteten hög.

Arbetsuppgifter
- Programmering.
- Drifttagning och funktionstester av våra system.
- Optimering av nya och befintliga system.
- Support till våra serviceavdelningar.
- Vidareutveckling av produkter och system.
- Ingå i övriga projektteam i egenskap av automationsingenjör.
- Projektledning.

Kvalifikationer
Vi söker dig som har/är:
- Högskoleingenjör eller YH-ingenjör med minst ett års arbetslivserfarenhet inom automation.
- Uttrycker dig väl i svenska och engelska, både tal och skrift.
- Innehar B-körkort.

Meriterande är om du kan:
- Programmeringsverktyg som Codesys, Twincat, IX Developer, GX IEC Developer eller liknande program.
- Felsökningsmetodik.
- Läsa och förstå olika sorters elritningar.

Personlighet
För att du ska trivas i rollen ser vi att du är en person som gillar att bolla idéer. Du räds inte för att säga vad du tycker och ta dig an utmaningar. Du ska tycka om att skratta på jobbet samtidigt som du kan stänga av omvärlden för att noggrant planera och sjösätta projekt som kräver detaljerad uppmärksamhet.

Ansökan
Vi samarbetar med Addilon i denna rekrytering. Din ansökan (CV och personligt brev) skickar du in snarast via länken nedan. Urval sker löpande och tjänsten kan tillsättas innan ansökningstiden gått ut. Frågor om tjänsten besvaras vardagar 9.00-10.00, 010-207 01 50, menyval 3.

Om Addilon
Rekrytering av rätt chefer och specialister inom främst teknik, försäljning, inköp och logistik i Mälardalen, Stockholm, Göteborg, Helsingfors, Köpenhamn, Oslo och Chicago.

Följ oss på:
LinkedIn | Facebook | Instagram

Vi undanber oss vänligt men bestämt direktkontakt med försäljare av ytterligare jobbannonser, kandidater etc.

Sökord: automation, automationsingenjör, ingenjör, envac, plc, Codesys, Twincat, IX Developer, GX IEC Developer

Alla platsannonser →

Andra jobb i Malmö som Automationsingenjör, maskin

Nedan visas andra jobb i Malmö som Automationsingenjör, maskin.

Junior Automationsingenjör till AFRY i Malmö!

Läs mer Apr 17
Nytt
Vill du vara en del av ett team där du kan utvecklas och utforska nya områden utan att behöva byta arbetsgivare? Då är rollen som Automationsingenjör på AFRY något för dig!

AFRY är ett internationellt tekniskt konsultbolag och är rankat som en av Sveriges mest populära arbetsgivare bland ingenjörer. AFRY har över 19 000 medarbetare och kontor i 50 länder. De är experter inom områdena infrastruktur, industri och energi. De arbetar över hela världen för att skapa hållbara lösningar för kommande generationer där de har en uttalad strategi inom just hållbarhet och grön omställning.

AFRY strävar efter att kontinuerligt investera i sina medarbetares utveckling och erbjuder därför ett omfattande utbildningspaket genom AFRY Academy, där du har möjlighet att delta i kurser och utbildningar för att förbättra dina kunskaper och kompetenser inom ditt område.

Som en del av Club AFRY får du dessutom delta i olika aktiviteter och evenemang, där du kan koppla av och ha roligt tillsammans med dina kollegor utanför arbetsplatsen.

Arbetsroll:
Som en del av sektionen Advanced Automation, bestående av 12 skickliga kollegor, kommer du att spela en central roll i att säkerställa hög kvalitet och prestanda för AFRYs automationslösningar. I rollen som junior automationsingenjör kommer du att arbeta med en varierad portfölj av uppdrag hos AFRYs kunder. Ditt ansvar kommer att omfatta implementering och underhåll av automatiserade system och integration av PLC-styrningar för att säkerställa maximal effektivitet och prestanda. Som en viktig del av automationsgruppen kommer du att arbeta med skräddarsydda lösningar för kunder inom områden som förstudier, projektgenomförande, samt om- och tillbyggnationer. Arbetet sträcker sig både in-house från kontoret i Malmö och direkt ute hos kunden.

Arbetsuppgifter
•Förebyggande, avhjälpande och planerat underhåll på styr-/regleranläggningar inklusive styrsystem/PLC
•Utföra både manuella- och automatiska test för att säkerställa att automatiserade system fungerar korrekt och effektivt
•Diagnostisera och lösa problem i automatiserade system för att minimera driftstopp och produktionsavbrott
•Utveckla och implementera styrlogik för att automatisera och reglera utrustning och processer

Vem söker vi?
Vi söker dig med ett gott kommunikativt sinne eftersom du i denna roll kommer att arbeta i olika team och interagera med människor både internt och externt. Utöver det är du noggrann som person och föredrar att arbeta i en dynamisk miljö där projekt varierar som kräver anpassning till olika miljöer och arbetsuppgifter.

Kvalifikationer:
•Har en relevant teknisk utbildning från universitet/högskola med inriktning mot automation
•Svenska och engelska i tal och skrift
•Svenskt medborgarskap

Meriterande:
•Arbete inom industriverksamheter
•Kunskap i styrsystemet Siemens
•Danska eller tyska i tal och skrift
•Körkort-B

Om Framtiden AB:
Framtiden arbetar med både bemanning och rekrytering, vi vill göra skillnad i människors liv. Skillnad gör vi genom att hjälpa människor att hitta rätt jobb och rätt kollega. Vi är specialister på att rekrytera rätt talanger till rätt företag. Framtiden finns på sju orter i Sverige samt i Oslo.

För tjänsten som Automationsingenjör kommer du under en inledande period vara anställd genom oss på Framtiden för att sedan gå över och bli anställd direkt hos AFRY.

Villkor:
Startdatum: augusti 2024
Placeringsort: Malmö
Arbetstider: 08:00 – 17:00 med möjlighet till flex
Omfattning: Heltid

Ansök nu

Automationsingenjör | Service & Support av styrsystem

Läs mer Apr 5
Företagsbeskrivning
AFRY Advanced Automation är en stor organisation inom AFRY, med över 600 engagerade medarbetare i Sverige hjälper vi våra kunder med avancerade tekniska lösningar samtidigt som vi är på väg in i en omställning inom industrin mot en grönare framtid och mer digitaliserad värld. Vi ser därför ett stort behov av att engagera fler kompetenta medarbetare.
Häng med på vår spännande resa!
Jobbeskrivning
Service & support verksamheten på AFRY i Malmö växer så vi söker en automationsingenjör med intresse för service och support av styrsystem. Det är en omväxlande tjänst med många kundkontakter och samarbete med kollegor.
Supportgruppen består av kunniga och engagerade kollegor där erfarenhets- och kunskapsdelning är en stark del av kulturen. Vi samarbetar med kollegor inom andra geografier och teknikområden.
AFRY består av en fantastisk värld av ingenjörskompetens inom en mängd olika områden. När vi väver dessa samman kan vi erbjuda marknaden något som ingen annan kan. Detta ger dig möjligheter att ta del av AFRYs breda kunnande, inte minst är detta viktigt för din egen kompetensutveckling.
I tjänsten ingår följande arbetsuppgifter:
Deltaga i en supportgrupp som har dygnet runt support alla årets dagar, varje deltagare har ca 10 dygnet runt supportveckor per år.
Felundersökning av PLC styrsystem och uppföljning av supportärenden.
Ansvar för kundkontakt och förslag på förbättringslösningar.
Ansvar för planering och utförande av planerat systemunderhåll och årliga systemgenomgångar.
Dokumentation i JIRA ärendesystem.
Tilläggsarbete i form av PLC programmering, test, dokumentation och driftstart.

Kravspecifikation
Erfarenhet som behövs för tjänsten är:
Automationsingenjör med några års erfarenhet av programmering inom PLC styrsystem.
Stort intresse för problemlösning, samarbete och kundrelationer
Kunskap inom ABB styrsystem främst ABB 800xA.
Erfarenhet av systemunderhåll som t.ex. patchning av ABB 800xA servrar
B körkort är ett krav för att köra till kunder vid support.
Mycket goda kunskaper i Svenska både i tal och skrift.

Som person är du är initiativrik, öppen och ansvarstagande. Vi värdesätter ett gott affärsmässigt förhållningssätt högt då våra kontaktytor, både internt och externt, bygger på samarbete och goda relationer.
Det är meriterande med utbildning inom ABB System Assessment/System Health Check samt kunskap och erfarenhet av programmering inom Siemens och Mitsubishi styrsystem.
Är du den vi söker, ansök redan idag!
Ytterligare information
AFRY delar vi en stark kultur som präglas av att dela kunskap och kompetensutveckling i form av interna och externa utbildningar samt individuella utvecklingsplaner.
Utöver detta erbjuder vi:
Generöst årligt friskvårdbidrag och företagshälsovård
Tjänstepension
Förmåner via vår partner Benify
Bonus vid tips av rekrytering
Kollektivavtal
Flexibla arbetstider
Tillhörighet i vår personalförening Club AFRY som anordnar roliga aktiviteter så som skidresor, träningstillfällen, stuguthyrning, gästföreläsningar och mycket, mycket mer!

Om du har frågor gällande tjänsten får du gärna kontakta Eva, har du frågor gällande rekryteringsprocessen är du välkommen att kontakta Emma. Du hittar kontaktuppgifter nedan.
Varmt välkommen med din ansökan!

Eva Nyberg
Sektionschef
010 505 57 57
eva.nyberg@afry.com

Emma Karlsson
Talent Acquisition Partner
0722 00 83 53
emma.m.karlsson@afry.com

Sista ansökningsdag: 2024-05-10
Vi tar inte emot ansökningar via e-mail. Vi undanber oss direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt säljare av ytterligare jobbannonser.
På AFRY driver vi förändring i allt vi gör. Vi anser att förändring sker när modiga idéer möts, när vi samarbetar, skapar innovation och omfamnar kreativa lösningar, det är så vi skapar framtiden. Vi söker konstant kvalificerade kandidater som vill ansluta sig till våra inkluderande team runt om i världen. Bli en del av oss och påskynda den gröna omställningen



Jag är intresserad

Ansök nu

Automationsingenjör | Corrpal Systems

Läs mer Apr 2
Detta kan Corrpal Systems erbjuda dig
Välkommen till en tjänst som innehåller det mesta du kan önska dig som automationsingenjör. Hos oss på Corrpal Systems får du möjlighet att vara en del av en ledande, innovativ och expansiv tillverkare av transportsystem. Du får chansen att använda och utveckla dina tekniska färdigheter inom automation, i en miljö där kvalitet och kundanpassade lösningar alltid står i centrum. I din vardag kommer du att programmera och utveckla framtidens maskinlinjer för wellpappindustrin, med möjlighet att resa globalt och se dina lösningar användas över hela världen. Med en stark koppling till vår ägare Göpfert Maschinen GmbH erbjuder vi dig en plattform för professionell tillväxt, teknisk innovation och en spännande karriär i en internationell miljö. Tjänsten är hybrid där du tillåts arbeta hemifrån när du inte är på resande fot.
Corrpal Systems AB
Corrpal Systems AB i Ystad tillverkar, säljer och installerar maskinlinjer för materialhantering till wellpappindustrin. Vi är en ledande aktör inom vår nisch och vår styrka är vår kvalitet och vår förmåga att flexibelt lösa våra kunders olika behov. Vår marknad är huvudsakligen Europa, men våra installationer finns över hela världen. Vår ägare är Göpfert Maschinen GmbH, www.goepfert.de, som är världsledande på konverteringsmaskiner till wellpappindustrin. Corrpal Systems omsättning är drygt 200 msek och vi har ca 50 anställda. Vi är inne i ett expansivt skede och behöver förstärka vår organisation.
Arbetsbeskrivning
Vi fortsätter att förstärka vårt tekniska team och rekryterar nu en automationsingenjör till vårt teknikteam. Som automationsingenjör hos oss på Corrpal Systems kommer du att arbeta tillsammans med kollegor för att designa och utveckla maskinlinjer för wellpappindustrin över hela världen. Du kommer att arbeta med automationslösningarna i våra maskiner och system. Arbetet innefattar förberedande av PLC-program, HMI-lösningar med hjälp av Siemens mjukvaror. Du kommer också att ansvara för att testa, verifiera och driftsätta, produkterna och systemen, samt bistå med teknisk support till organisationen. Du kommer vara en viktig person hos oss när det kommer till arbetet med att ständigt förbättra våra automationslösningar. Resor såväl i Sverige som övriga världen är vanligt förekommande i tjänsten.
Din profil
Vi söker dig som har en eftergymnasial teknisk utbildning såsom högskole- eller en yrkeshögskoleutbildning inom automation. Har du erfarenhet av arbete med Siemens är detta starkt meriterande.
Vi ser gärna att du har erfarenhet av programmering och driftsättning av maskiner.
Viss kännedom om högnivåspråk är meriterande.
Kännedom eller kunskaper av positionerande rörelser i maskiner.
Goda kunskaper i programmering. Gärna från maskinbyggande företag.

Som person är du samarbetande, driven, analytisk och har en stark förmåga att lösa tekniska problem. Du är också öppen för att vara en bidragande del när det kommer till teknikutveckling av våra produkter. Tjänsten är som vi skrev hybrid och ger dig flexibilitet, men för att gynna dina kollegiala relationer ser vi gärna att du själv är drivande att ibland förlägga en del arbetstid i Ystad. Allt i syfte att stärka gruppen och dela kunskaper och erfarenhet. Du har goda kunskaper i svenska och engelska i både tal och skrift.
Denna rekryteringsprocess
I denna rekrytering samarbetar Corrpal Systems med HIREQ. Har du frågor är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare. Kontakta oss gärna redan idag. Vi utlovar en snabb rekryteringsprocess där du inte kommer att behöva vänta mer än max tre dagar innan vi har bedömt din ansökan. Välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Automationsingenjör inom Produktion VA SYD

Läs mer Jan 24
Är du automationsingenjör med erfarenhet från processindustrin eller liknande och vill vara med och bygga VA SYDs nya automationsplattform? Gillar du att jobba med teknik som gör nytta för hela samhället? Då är det dig vi söker!

Det här handlar jobbet om Som automationsingenjör på VA SYD stöttar du driften på anläggningar med problemlösning, teknisk utveckling och ständiga förbättringar, samtidigt som du är med och bidrar med din kompetens i projekt där utrullningen av VA SYDs nya DCS-system "Mimer" går som en röd tråd, se mer info nedan.  Du kommer att ingå i VA SYDs automationsgrupp som idag består av åtta automationsingenjörer och är en del av VA SYDs Underhållsenhet. 

I rollen som automationsingenjör kommer du att jobba brett med alla våra anläggningar efter behov. Dina arbetsuppgifter innefattar att:

supportera VA SYDs driftanläggningar , genom förvaltning, drift, underhåll och utveckling av VA SYDs automationslösningar
tillsammans med kollegor optimera och utveckla VA SYDs reningsprocesser
programmera och driftsätta automationssystem på anläggningar
delta i projekt som teknisk specialist och mottagare
stödja framtagande av kravställningar inför upphandlingar 
löpande arbeta med att standardisera VA SYDs automationslösning
i samarbete med andra avdelningar och enheter främja arbetet med ökad digitalisering
Underhållsenheten bedriver och utvecklar underhållsarbetet på VA SYDs anläggningar och är en stödfunktion som jobbar på uppdrag åt Produktionsavdelningen och Distributionsavdelningen. Dessa avdelningar  ansvarar för VA SYDs anläggningar för dricksvatten, avloppsrening samt tillhörande anläggningar för styrning och reglering av ledningsnäten. Underhållse nheten jobbar tvärfunktionellt och lösningsorienterat och har bred kunskap inom automation, informationshantering och jobbar både förebyggande och avhjälpande med underhåll. 

Vi erbjuder

Du kommer till en arbetsplats med god gemenskap och stolthet över vårt viktiga samhällsuppdrag. Som automationsingenjör hos oss ges du mycket eget ansvar och möjlighet att påverka både arbetet och din egen kompetensutveckling. Vi värnar om våra medarbetare och satsar på delaktighet och utveckling samt balans mellan arbete och fritid. Vi erbjuder bland annat friskvårdstid, friskvårdsbidrag, möjlighet till semesterdagsväxling, flextid och arbetar aktivt för att VA SYD ska upplevas som en mycket bra arbetsplats av våra medarbetare.  VA SYD är stolt mottagare av utmärkelsen ”Bäst i branschen” för Attraktiv Arbetsgivarindex hos Nyckeltalsinstitutet, som visar att våra satsningar på ett hållbart arbetsliv ger resultat.


Vem är du? Vi söker dig som har ett tekniskt intresse och  tycker om att ha en ansvarsfull roll med tydlig inriktning att leverera goda resultat, samt förmågan att snabbt sätta dig in i tekniska problemställningar. Du trivs med att arbeta i samarbete med andra och är en god kommunikatör. Du har förmågan att planera ditt arbete väl och anpassa dig till förändrade omständigheter. Du uttrycker dig väl på svenska i tal och skrift. Självklart står du bakom vår miljöidentitet och våra kärnvärden kvalitet, engagemang och lyhördhet. 

Dina erfarenheter Vi söker dig som har:

högskoleutbildning eller yrkeshögskoleutbildning med inriktning mot automation eller en annan teknisk utbildning som tillsammans med din arbetslivserfarenhet bedöms som likvärdig
arbetserfarenhet av industriautomation, med fördel från processindustri (flera års erfarenhet ses som meriterande)
erfarenhet av programmering och utveckling i PLC- och SCADA/DCS-system
kännedom av industriella kommunikationslösningar t. ex Profibus, Profinet och OPC
B-körkort
Det är meriterande om du har erfarenhet av automationslösningar från ABB som AC800m, AC500 och 800xA.

VA SYD har påbörjat resan med att förnya automationsplattformen, vill du vara med i det fortsatta arbetet?  Välkommen med din ansökan!

Läs mer på:  https://new.abb.com/news/sv/detail/73008/mimer-och-vishetens-kalla-styr-och-overvakar-dricksvatten-och-avloppsvatten-inom-va-syd  och  https://valjframtiden.se.abb.com/nu-digitaliseras-vatten-och-avlopp-for-framtiden/ .

Vilka är VA SYD?

VA SYD är en av Sveriges största VA- och avfallsorganisationer som storsatsar på hållbar avloppsrening och driver på miljösmarta lösningar i samhällsbygget. Vår verksamhet är igång dygnet runt, har över en halv miljon kunder och omsätter en och en halv miljard kronor per år. Vi renar, kvalitetssäkrar och levererar dricksvatten och tar hand om det som spolas ner i våra avlopp för att vårda hav och vattendrag. Vi hanterar skyfall genom att skapa kreativa lösningar för vattnets väg och samlar in avfall för återvinning och återbruk. Vi motiverar och inspirerar våra kunder till att göra smarta miljöval. 

Övrig information På VA SYD arbetar vi med en kompetensbaserad rekryteringsprocess. Det innebär att alla sökande bedöms utifrån samma kriterier och prioriterade kompetenser. Våra intervjuer fokuserar på de kompetenser som är viktiga för rollen, vilka inkluderar yrkesmässig erfarenhet, kunskap och beteenden. Vi har tagit bort det personliga brevet från vår process och ber dig istället att kortfattat motivera varför du söker jobbet och besvara några urvalsfrågor som utgår från kraven i rollen. På så sätt sparar vi både din och vår tid genom att det blir tydligt för dig vad du ska fokusera på, och vi kan matcha rätt kandidat för rollen och göra ett effektivt och rättvist urval. För att kvalitetssäkra rekryteringsprocessen hos VA SYD samt möjliggöra god kommunikation med våra sökande ber vi dig ansöka online via länk i annonsen.

VA SYD bedriver samhällsviktig verksamhet och ställer därför höga krav på säkerhets- och sekretessmedvetande hos våra medarbetare. En del av våra tjänster är säkerhetsklassade, det innebär att du som sökande eventuellt behöver gå igenom en säkerhetsprövning innan anställning enlighet med Säkerhetsskyddslagen (2018:585). Vissa av våra anställningar kan även innebära en krigsplacering.

Ansök nu

Automationsspecialist

Läs mer Feb 26
Automationsspecialist till Malmö
Vill du vara med och påverka omvandlingen av samhället och industrin för en mer produktiv och hållbar framtid? Då kan rollen som automationsspecialist vara något för dig! På ABB får du chansen att göra just detta samtidigt som du arbetar i ett bolag som värnar som sina medarbetare och erbjuder dig unika möjligheter.
Vi erbjuder
Som automationsspecialist hos oss blir du en del av Energy Industries projektverksamhet i Sverige som fortsätter växa.
Du får arbeta i projekt med hög automationsteknisk komplexitet och ständigt utvecklas i ditt arbete tillsammans med extremt kunniga och engagerade kollegor. Erfarenhet och kunskapsdelning är en stor del av vår kultur.
ABB erbjuder goda utbildnings- och karriärmöjligheter. Som en del av ABB får du möjlighet till flexibelt arbete med frihet att välja bäst lämpad arbetsplats och vi förser dig med komplett IT-utrustning till din hemarbetsplats. Utöver detta erbjuder vi bland annat friskvårdsbidrag, idrottsaktiviteter, extra föräldralön, hälsoundersökning, arbetstidsförkortning samt förmånsportal Benify med privata rabatter och erbjudanden.


Vad har Magnus Ström, Head of Engineering, att säga om tjänsten och företaget?
"Genom en stark gemenskap, öppenhet, bra kommunikation och en stor portion tillit skapar vi tillsammans glädje och affärsresultat. Möjligheten att kombinera arbete hemifrån med att vara på kontoret gör att vi skapar en dynamisk och flexibel arbetsmiljö som stödjer oss.
Vår vision är att med vårt teknologiska ledarskap inom automation och elektrifiering möjliggöra en mer hållbar och resurseffektiv framtid."
Läs mer om vad Magnus har att säga om tjänsten och företaget på https://career.masterhelp.se/abb


Ansvarsområde och arbetsuppgifter
Som automationsspecialist antar du en både bred och djup teknisk roll i våra kundprojekt inom området automation och industriell IT/OT. Vi baserar primärt våra projektleveranser på ABB:s marknadsledande DCS plattform 800xA men i denna roll behöver du även ha kunskaper i ABB Advant.
Rollen som automationsspecialist omfattar generellt att ta fram systemdesign, programmering och systemutveckling samt tester, dokumentation och driftsättning. Du kombinerar praktiskt arbete med tekniken med att delta i skapandet av kompletta systemlösningar. Du kan omvandla kundernas processbehov till automationslösningar. Vi tror även att du vill släppa fram ditt driv för att ta fram nya innovativa industriell IT- och automationslösningar tillsammans med dina kollegor i projekten. Projekten varierar i storlek och karaktär och du ges möjligheten att arbeta tvärfunktionellt mellan branscherna och kunderna.
Din profil
För att lyckas rollen som automationsspecialist är det viktigt att du har ett brinnande intresse för automation och är öppen för att lära dig nytt. Du är en målinriktad och prestigelös lagspelare med vilja att utvecklas. Du kan kombinera din tekniska kompetens med en kommersiell vinkling och trivs i en roll där du får ta ansvar, ägarskap och arbeta dagligen med tekniken. Du kommer främst att arbeta i ABB 800xA men det är viktigt att du har erfarenhet av att arbeta med ABB Advant.
Kvalifikationer
Teknisk utbildning på högskolenivå med inriktning mot el, automation, data eller motsvarande alternativt gymnasienivå med tillhörande yrkeslivserfarenhet
Du är etablerad i din yrkesroll och har några års erfarenhet som ingenjör inom automation
Du har automationserfarenhet från energi- eller processindustrin
Du har erfarenhet och kunskaper i ABB Advant
Erfarenhet och kunskaper i ABB system 800xA
B-körkort
Flytande kunskaper isvenska och engelska både i tal och skrift



Kontakt och ansökan
I denna rekrytering samarbetar vi med rekryteringskonsult Sara Persson, 0720–712688, på Intenso Teknikrekrytering.
Skicka in din ansökan via ansökningsknappen. Vi arbetar med löpande urval under denna rekrytering, vi vill därför gärna ha in din ansökan snarast möjligt.
Välkommen med din ansökan!
Om ABB
ABB är ledande inom teknik för elektrifiering och automation och möjliggör en mer hållbar och resurseffektiv framtid. Företagets lösningar kopplar samman ingenjörskunnande och mjukvara för att optimera hur saker tillverkas, flyttas, drivs och styrs. Med avstamp i mer än 140 års expertis driver ABB:s ca 105 000 medarbetare nya innovationer som påskyndar den industriella omställningen.

Ansök nu

Andra jobb i Malmö från Addilon Professionals AB

Nedan visas andra jobb i Malmö från Addilon Professionals AB .

Strategisk nykundsbearbetande KAM, Purmo Sverige AB

Affärsutvecklare
Läs mer Apr 2
Är du redo att ta ditt nästa kliv i din karriär? Då kanske denna tjänst som är en rekrytering är något för dig!Brinner du för att etablera nya, strategisk och långsiktiga samarbeten med nya kunder? Vill du vara med på en utvecklingsresa där din insats kommer vara en stark bidragande faktor till Purmos fortsatta tillväxt? Som Affärsutvecklare är ditt fokus att hitta nya samarbeten med större kunder inom vårt segment Electrical DYI / Elprodukter i Sverige och Norge. Låter det som din nästa utmaning? Då ser vi fram emot din ansökan!

Du utgår från något av våra kontor i Sverige där hybridarbete tillämpas. Du rapporterar till Chef Elektriska komponenter.

Arbetsuppgifter
Proaktiv analys, kartläggning och bearbetning av strategiskt viktiga nya större kunder i Sverige och Norge, där målet är att skapa långsiktiga samarbeten och hållbara affärsavtal.

Exempel på arbetsuppgifter:
- Proaktiv kartlägga och bearbeta strategiskt viktiga nya större kunder i Sverige och Norge.
- Boka och genomföra såväl digitala som fysiska kundbesök med personer i företagens inköpsorganisationer och andra nyckelpersoner.
- Uppdatera CRM-system så att aktiviteter och mål ligger i linje med uppsatta nyckeltal samt rapportera progress.
- Samarbete med intressenter, både inom och utanför organisationen.
- Förhandla och teckna avtal.

Kvalifikationer
Vi söker dig som har/är:
- Eftergymnasial utbildning inom försäljning, ekonomi och/eller marknadsföring.
- Erfarenhet av försäljning på strategisk nivå och långsiktig bearbetning av större kunders inköpsorganisation.
- Erfarenhet av framgångsrik förhandling och avtalsskrivning.
- Erfarenhet av B2B-försäljning av konsumentprodukter, där elektriska produkter är meriterande
- Goda IT-kunskaper i affärssystem och behärskar Office 365.
- Mycket god förmåga att uttrycka dig väl på svenska och engelska i såväl tal som skrift samt förstå Norska.
- B-körkort och en familjesituation som tillåter resor med övernattning.

Personlighet
För att lyckas i rollen ser vi att du har/är:
- Affärsinriktad med ett starkt driv att gå i mål med förhandlingar och avtal.
- Initiativförmåga och förmåga att arbeta strukturerat och självständigt.
- Förtroendeingivande och relationsinriktad.
- Uthållig och van vid långa säljcykler.

Erbjudande
Som Affärsutvecklare erbjuds du ett fritt och ansvarsfullt jobb med goda villkor som:
- Anställning i en marknadsledande organisation av hållbara lösningar för ett bättre inomhusklimat i stark tillväxt.
- Goda möjligheter till personlig och karriärmässig utveckling.
- Tjänstebil.

Om Purmo
Purmo är en ledande leverantör av hållbara lösningar för ett bättre inomhusklimat. Våra värmesystem och kylsystem är utformade för att erbjuda de högsta nivåerna av inomhuskomfort och effektivitet.
Comfort delivered är vårt löfte till våra kunder. För att hjälpa alla att uppnå en hållbar inomhuskomfort är vi dedikerade till att leverera ledande lösningar och tjänster för ett bättre inomhusklimat.
Vi strävar ständigt efter innovativa lösningar för ett bättre inomhusklimat både med tanke på komfort och energieffektivitet. Purmos lösningar är utformade för att bidra till ett bättre välbefinnande och samtidigt minska trycket på planetens resurser. Läs mer på https://www.purmo.com/sv-se och aktuella produkter på https://www.purmo.com/sv-SE/produkter/rumsapparater/elvarme/elradiatorer

Ansökan
Vi samarbetar med Addilon i denna rekrytering. Din ansökan (CV och personligt brev) skickar du in snarast via länken nedan. Urval sker löpande och tjänsten kan tillsättas innan ansökningstiden gått ut. Frågor om tjänsten besvaras vardagar 9.00-10.00, 010 207 43 20.

Om Addilon
Rekrytering och uthyrning av rätt chefer och specialister inom främst teknik, försäljning, inköp och logistik i Stockholm, Göteborg, Mälardalen, Helsingfors, Köpenhamn, Oslo och Chicago.

Följ oss gärna:
LinkedIn | Facebook | Instagram

Vi undanber oss vänligt men bestämt direktkontakt med försäljare av ytterligare jobbannonser, kandidater etc.

Ansök nu

Inköpschef (Interim)

Inköpschef
Läs mer Mar 14
Vill du arbeta i framkant inom svensk industri och näringsliv och utvecklas både som person och i professionen? Vi söker dig som vill arbeta som anställd konsult eller som underkonsult i denna roll.Arbetsuppgifter
Huvudsakliga arbetsuppgifter i rollen är att:
- ansvara för hela inköpsprocessen
- driva verksamhets- och processutveckling inom inköpsområdet mot uppsatta mål
- utforma och implementera inköpsstrategier
- driva utveckling och styrning av leverantörsbas mot uppsatta mål
- leda inköpsavdelningens löpande arbete och ha personalansvar

Kvalifikationer
Vi söker dig som har/är:
- akademisk examen eller annan likvärding eftergymasial utbildning
- hög IT-mognad, dvs. behärskar Office 365, affärssystem och andra system som är relevanta för rollen
- mycket goda kunskaper i svenska och engelska i såväl tal som skrift

Inom inköp vill vi att du har erfarenhet av:
- att ha verkat i rollen som inköpschef (med personalansvar) i minst 4 år
- strategiskt inköps- och upphandlingsarbete
- verksamhets- och processutveckling
- utveckla och implementera inköpsstrategier
- kategoristyrning
- leverantörsutveckling / Supplier Relationship Management, SRM
- förhandlingsvana
- avtalsskrivning

Läs mer om kompetensnivåer på följande länk: https://www.addilon.se/konsult/kompetensnivaer/

Personlighet
För att lyckas i rollen ser vi att du är:
- kommunikativ
- initiativtagande
- strukturerad
- analytisk

Vi erbjuder
Som konsult hos oss får möjlighet att arbeta hos kunder som ligger i framkant inom svensk industri och näringsliv. Uppdragen anpassas för att nivån ligga i linje med kundens förväntningar och vara så utvecklande och stimulerande som möjligt. Till din hjälp kommer du att ha många duktiga kollegor och ett aktivt erfarenhetsutbyte. Vi transformerar karriärer och bygger framgångsrika företag genom att alltid utgå från våra värderingar.

Ansökan
Din ansökan (CV och personligt brev) skickar du in snarast via länken nedan. Urval sker löpande och tjänsten kan tillsättas innan ansökningstiden gått ut. Frågor om tjänsten besvaras för dig som går vidare till intervju.

För att arbeta som konsult hos oss krävs det att du:

1. Delar våra värderingar
2. Är etablerad i ditt yrke
3. Har relevant erfarenhet för uppdraget
4. Gärna har erfarenhet från olika roller och olika branscher

Vissa av våra uppdrag omfattas av försvarssekretess. Det innebär att du behöver ha svenskt medborgarskap samt genomgå och godkännas i en säkerhetsprövning.

Om Addilon
Rekrytering och uthyrning av rätt chefer och specialister inom främst teknik, försäljning, inköp och logistik i Stockholm, Göteborg, Mälardalen, Helsingfors, Köpenhamn, Oslo och Chicago.

Följ oss på:
LinkedIn | Facebook | Instagram

Vi undanber oss vänligt men bestämt direktkontakt med försäljare av ytterligare jobbannonser, kandidater etc.

Ansök nu

Affärsutvecklare B2B, Purmo Sverige AB

Affärsutvecklare
Läs mer Mar 6
Är du redo att ta ditt nästa kliv i din karriär? Då kanske denna tjänst som är en rekrytering är något för dig!Brinner du för att etablera nya, strategisk och långsiktiga samarbeten med nya kunder? Vill du vara med på en utvecklingsresa där din insats kommer vara en stark bidragande faktor till Purmos fortsatta tillväxt? Som Affärsutvecklare är ditt fokus att hitta nya samarbeten med större kunder inom vårt segment Electrical DYI / Elprodukter i Sverige och Norge. Låter det som din nästa utmaning? Då ser vi fram emot din ansökan!

Du utgår från något av våra kontor i Sverige där hybridarbete tillämpas. Du rapporterar till Chef Elektriska komponenter.

Arbetsuppgifter
Proaktiv analys, kartläggning och bearbetning av strategiskt viktiga nya större kunder i Sverige och Norge, där målet är att skapa långsiktiga samarbeten och hållbara affärsavtal.

Exempel på arbetsuppgifter:
- Proaktiv kartlägga och bearbeta strategiskt viktiga nya större kunder i Sverige och Norge.
- Boka och genomföra såväl digitala som fysiska kundbesök med personer i företagens inköpsorganisationer och andra nyckelpersoner.
- Uppdatera CRM-system så att aktiviteter och mål ligger i linje med uppsatta nyckeltal samt rapportera progress.
- Samarbete med intressenter, både inom och utanför organisationen.
- Förhandla och teckna avtal.

Kvalifikationer
Vi söker dig som har/är:
- Eftergymnasial utbildning inom försäljning, ekonomi och/eller marknadsföring.
- Erfarenhet av försäljning på strategisk nivå och långsiktig bearbetning av större kunders inköpsorganisation.
- Erfarenhet av framgångsrik förhandling och avtalsskrivning.
- Erfarenhet av B2B-försäljning av konsumentprodukter, där elektriska produkter är meriterande
- Goda IT-kunskaper i affärssystem och behärskar Office 365.
- Mycket god förmåga att uttrycka dig väl på svenska och engelska i såväl tal som skrift samt förstå Norska.
- B-körkort och en familjesituation som tillåter resor med övernattning.

Personlighet
För att lyckas i rollen ser vi att du har/är:
- Affärsinriktad med ett starkt driv att gå i mål med förhandlingar och avtal.
- Initiativförmåga och förmåga att arbeta strukturerat och självständigt.
- Förtroendeingivande och relationsinriktad.
- Uthållig och van vid långa säljcykler.

Erbjudande
Som Affärsutvecklare erbjuds du ett fritt och ansvarsfullt jobb med goda villkor som:
- Anställning i en marknadsledande organisation av hållbara lösningar för ett bättre inomhusklimat i stark tillväxt.
- Goda möjligheter till personlig och karriärmässig utveckling.
- Tjänstebil.

Om Purmo
Purmo är en ledande leverantör av hållbara lösningar för ett bättre inomhusklimat. Våra värmesystem och kylsystem är utformade för att erbjuda de högsta nivåerna av inomhuskomfort och effektivitet.
Comfort delivered är vårt löfte till våra kunder. För att hjälpa alla att uppnå en hållbar inomhuskomfort är vi dedikerade till att leverera ledande lösningar och tjänster för ett bättre inomhusklimat.
Vi strävar ständigt efter innovativa lösningar för ett bättre inomhusklimat både med tanke på komfort och energieffektivitet. Purmos lösningar är utformade för att bidra till ett bättre välbefinnande och samtidigt minska trycket på planetens resurser. Läs mer på https://www.purmo.com/sv-se och aktuella produkter på https://www.purmo.com/sv-SE/produkter/rumsapparater/elvarme/elradiatorer

Ansökan
Vi samarbetar med Addilon i denna rekrytering. Din ansökan (CV och personligt brev) skickar du in snarast via länken nedan. Urval sker löpande och tjänsten kan tillsättas innan ansökningstiden gått ut. Frågor om tjänsten besvaras vardagar 9.00-10.00, 010 207 43 20.

Om Addilon
Rekrytering och uthyrning av rätt chefer och specialister inom främst teknik, försäljning, inköp och logistik i Stockholm, Göteborg, Mälardalen, Helsingfors, Köpenhamn, Oslo och Chicago.

Följ oss gärna:
LinkedIn | Facebook | Instagram

Vi undanber oss vänligt men bestämt direktkontakt med försäljare av ytterligare jobbannonser, kandidater etc.

Ansök nu

Kvaliteschef (konsultuppdrag)

Kvalitetschef
Läs mer Feb 20
Vill du arbeta i framkant inom svensk industri och näringsliv och utvecklas både som person och i professionen? Vi söker dig som vill arbeta som anställd konsult eller som underkonsult i denna roll.Arbetsuppgifter
Som Kvalitetschef jobbar du hos våra kunder med att utveckla, implementera och förbättra kvalitetsstrategier och processer för att säkerställa överensstämmelse med interna standarder och externa regleringar. Exempel på arbetsuppgifter kan vara:
- Utveckla, implementera och förbättra kvalitetsstrategier och processer för att säkerställa överensstämmelse med interna standarder och externa regleringar
- Ansvara för kvalitetsledningssystemet och säkerställa att det uppfyller relevanta ISO-standarder och certifieringar
- Genomföra interna och externa revisioner för att säkerställa kvalitetskontroll och upptäcka områden för förbättring
- Samarbeta med andra avdelningar, inklusive produktion, inköp och teknik för att säkerställa ett smidigt och kvalitetssäkert processflöde
- Delta i ledningsmöten och bidra med kvalitetsinsikter och rekommendationer

Kvalifikationer
Vi söker dig som har/är:
- Akademisk examen eller annan likvärding eftergymasial utbildning
- Minst 5 års arbetslivserfarenhet inom rubricerat område
- Gedigen erfarenhet och kunskap av att arbeta med kvalitetsledningssystem inom tillverkande industri med fokus på kontinuerliga förbättringar
- God kunskap om kvalitetsstandarder och verktyg såsom ISO 9001, ISO 14001, ISO/TS16949
- Erfarenhet av att leda och utveckla kvalitetsteam och genomföra förändringsinitiativ
- Hög IT-mognad, dvs. behärskar Office 365, affärssystem och andra system som är relevanta för rollen
- Mycket goda kunskaper i svenska och engelska i såväl tal som skrift

Personlighet
För att lyckas i rollen ser vi att du är:
- Analytisk
- Initiativtagande
- Kommunikativ
- Strukturerad

Läs mer om kompetensnivåer på följande länk: https://www.addilon.se/konsult/kompetensnivaer/

Vi erbjuder
Som konsult hos oss får möjlighet att arbeta hos kunder som ligger i framkant inom svensk industri och näringsliv. Uppdragen anpassas för att nivån ligga i linje med kundens förväntningar och vara så utvecklande och stimulerande som möjligt. Till din hjälp kommer du att ha många duktiga kollegor och ett aktivt erfarenhetsutbyte. Vi transformerar karriärer och bygger framgångsrika företag genom att alltid utgå från våra värderingar.

Ansökan
Din ansökan (CV och personligt brev) skickar du in snarast via länken nedan. Urval sker löpande och tjänsten kan tillsättas innan ansökningstiden gått ut. Frågor om tjänsten besvaras för dig som går vidare till intervju.

För att arbeta som konsult hos oss krävs det att du:

1. Delar våra värderingar
2. Är etablerad i ditt yrke
3. Har relevant erfarenhet för uppdraget
4. Gärna har erfarenhet från olika roller och olika branscher

Vissa av våra uppdrag omfattas av försvarssekretess. Det innebär att du behöver ha svenskt medborgarskap samt genomgå och godkännas i en säkerhetsprövning.

Om Addilon
Rekrytering och uthyrning av rätt chefer och specialister inom främst teknik, försäljning, inköp och logistik i Stockholm, Göteborg, Mälardalen, Helsingfors, Köpenhamn, Oslo och Chicago.

Följ oss på:
LinkedIn | Facebook | Instagram

Vi undanber oss vänligt men bestämt direktkontakt med försäljare av ytterligare jobbannonser, kandidater etc.

Ansök nu

Automationsingenjör (konsult)

Automationsingenjör, maskin
Läs mer Feb 13
Vill du arbeta i framkant inom svensk industri och näringsliv och utvecklas både som person och i professionen? Vi söker dig som vill arbeta som anställd konsult eller som underkonsult i denna roll.Bli en Nyckelspelare i den Teknologiska Framtiden!

Som Automationsingenjör hos oss, blir du en del av en innovativ och dynamisk grupp som är engagerad i att driva den teknologiska utvecklingen framåt. Vi erbjuder dig möjligheten att arbeta med spännande uppdrag hos våra framstående kunder inom industribranschen. Här får du chansen att göra en verklig skillnad genom att lösa komplexa utmaningar och bidra till att förbättra produktionsprocesserna. Exempel på arbetsuppgifter du kommer att hantera inkluderar:


• Analys och Lösning: Utforska och analysera kundernas produktionsbehov och problem för att utveckla skräddarsydda lösningar.
• Innovativ Design: Skapa framtidssäkrade automationslösningar, inkluderande både hårdvara och mjukvara, som stödjer och optimerar produktionsprocesser.
• Ekonomisk Expertis: Deltaga aktivt i kalkyl- och offertarbete, säkerställ att automationsprojekten är både tekniskt och ekonomiskt optimala.
• Specialiserad Programmering: Arbeta med PLC- och HMI/SCADA-programmering för att uppnå maximal effektivitet.
• Projektledning: Ta ledarskap i delprojekt, och säkerställa att målen uppnås inom ramen för tid och budget.
• Driftsättning och Testning: Deltaga vid driftsättningar och FAT/SAT, och säkerställa att systemen möter förväntningarna och standarderna.
• Problemhantering: Snabb och effektiv felsökning och problemlösning för att minimera driftstörningar.
• Tekniskt Stöd: Tillhandahålla tekniskt stöd och rådgivning till andra team inom företaget samt direkt till kunder, när det gäller automationslösningar och system.
• Dokumentation: Skapa tekniska dokument och manualer för automationsprojekt. Detta inkluderar designspecifikationer, testplaner och användardokumentation.
• Uppdatering och Underhåll: Underhålla och uppdatera befintliga automationslösningar baserat på feedback och förändrade krav.
• Utbildning: Hålla i utbildningar för kollegor och kunder gällande de automationslösningar som tagits fram.
• Systemintegration: Integrera olika automationslösningar med varandra och med andra system inom företaget.
• Säkerhetsfokus: Garantera att alla automationslösningar följer gällande säkerhetsstandarder.

Kvalifikationer
Vi söker dig som:


• Har en ingenjörsexamen på högskole- eller universitetsnivå.
• Har minst 3 års arbetslivserfarenhet av PLC- och/eller robotprogrammering.
• Är väl insatt i programmering av PLC/SCADA/HMI, med erfarenhet från verktyg såsom Codesys, Siemens S7/TIA, Mitsubishi, Beckhoff, MELSEC eller ABB.
• Har en djupgående förståelse för de olika aspekterna av automation, inklusive el och mekanik.
• Är bekant med att arbeta med mekatronik inom tillverkande industri.
• Har erfarenhet av att arbeta med robotprogrammering och simulering med hjälp av Kuka/Kukasim, ABB/Robotstudio, UR eller Yaskawa.
• Är tekniskt bevandrad och behärskar användningen av Office 365, affärssystem, och andra relevanta digitala verktyg.
• Har utmärkta kommunikationsfärdigheter på både svenska och engelska, i tal och skrift.

Personlighet
För att lyckas i rollen ser vi att du:


• Har förmågan att arbeta effektivt både individuellt och i team, och trivs i en snabbt föränderlig miljö.
• Är lösningsorienterad och har förmågan att tänka kreativt för att lösa komplexa tekniska utmaningar.
• Är självständig, proaktiv och har goda organisatoriska färdigheter.
• Har erfarenhet av att leda och genomföra tekniska projekt, och kan hantera flera projekt samtidigt.
• Har förmågan att förstå och tillgodose kundernas behov och förväntningar.

Läs mer om kompetensnivåer på följande länk: https://www.addilon.se/konsult/kompetensnivaer/

Vi erbjuder
Som konsult hos oss får möjlighet att arbeta hos kunder som ligger i framkant inom svensk industri och näringsliv. Uppdragen anpassas för att nivån ligga i linje med kundens förväntningar och vara så utvecklande och stimulerande som möjligt. Till din hjälp kommer du att ha många duktiga kollegor och ett aktivt erfarenhetsutbyte. Vi transformerar karriärer och bygger framgångsrika företag genom att alltid utgå från våra värderingar.

Ansökan
Din ansökan (CV och personligt brev) skickar du in snarast via länken nedan. Urval sker löpande och tjänsten kan tillsättas innan ansökningstiden gått ut. Frågor om tjänsten besvaras för dig som går vidare till intervju.

För att arbeta som konsult hos oss krävs det att du:

1. Delar våra värderingar
2. Är etablerad i ditt yrke
3. Har relevant erfarenhet för uppdraget
4. Gärna har erfarenhet från olika roller och olika branscher

Vissa av våra uppdrag omfattas av försvarssekretess. Det innebär att du behöver ha svenskt medborgarskap samt genomgå och godkännas i en säkerhetsprövning.

Om Addilon
Rekrytering och uthyrning av rätt chefer och specialister inom främst teknik, försäljning, inköp och logistik i Stockholm, Göteborg, Mälardalen, Helsingfors, Köpenhamn, Oslo och Chicago.

Följ oss på:
LinkedIn | Facebook | Instagram

Vi undanber oss vänligt men bestämt direktkontakt med försäljare av ytterligare jobbannonser, kandidater etc.

Ansök nu

Affärsutvecklare B2B, Purmo Sverige AB

Affärsutvecklare
Läs mer Feb 14
Är du redo att ta ditt nästa kliv i din karriär? Då kanske denna tjänst som är en rekrytering är något för dig!Brinner du för att etablera nya, strategisk och långsiktiga samarbeten med nya kunder? Vill du vara med på en utvecklingsresa där din insats kommer vara en stark bidragande faktor till Purmos fortsatta tillväxt? Som Affärsutvecklare är ditt fokus att hitta nya samarbeten med större kunder inom vårt segment Electrical DYI / Elprodukter i Sverige och Norge. Låter det som din nästa utmaning? Då ser vi fram emot din ansökan!

Du utgår från något av våra kontor i Sverige där hybridarbete tillämpas. Du rapporterar till Chef Elektriska komponenter.

Arbetsuppgifter
Proaktiv analys, kartläggning och bearbetning av strategiskt viktiga nya större kunder i Sverige och Norge, där målet är att skapa långsiktiga samarbeten och hållbara affärsavtal.

Exempel på arbetsuppgifter:
- Proaktiv kartlägga och bearbeta strategiskt viktiga nya större kunder i Sverige och Norge.
- Boka och genomföra såväl digitala som fysiska kundbesök med personer i företagens inköpsorganisationer och andra nyckelpersoner.
- Uppdatera CRM-system så att aktiviteter och mål ligger i linje med uppsatta nyckeltal samt rapportera progress.
- Samarbete med intressenter, både inom och utanför organisationen.
- Förhandla och teckna avtal.

Kvalifikationer
Vi söker dig som har/är:
- Eftergymnasial utbildning inom försäljning, ekonomi och/eller marknadsföring.
- Erfarenhet av försäljning på strategisk nivå och långsiktig bearbetning av större kunders inköpsorganisation.
- Erfarenhet av framgångsrik förhandling och avtalsskrivning.
- Erfarenhet av B2B-försäljning av konsumentprodukter, där elektriska produkter är meriterande
- Goda IT-kunskaper i affärssystem och behärskar Office 365.
- Mycket god förmåga att uttrycka dig väl på svenska och engelska i såväl tal som skrift samt förstå Norska.
- B-körkort och en familjesituation som tillåter resor med övernattning.

Personlighet
För att lyckas i rollen ser vi att du har/är:
- Affärsinriktad med ett starkt driv att gå i mål med förhandlingar och avtal.
- Initiativförmåga och förmåga att arbeta strukturerat och självständigt.
- Förtroendeingivande och relationsinriktad.
- Uthållig och van vid långa säljcykler.

Erbjudande
Som Affärsutvecklare erbjuds du ett fritt och ansvarsfullt jobb med goda villkor som:
- Anställning i en marknadsledande organisation av hållbara lösningar för ett bättre inomhusklimat i stark tillväxt.
- Goda möjligheter till personlig och karriärmässig utveckling.
- Tjänstebil.

Om Purmo
Purmo är en ledande leverantör av hållbara lösningar för ett bättre inomhusklimat. Våra värmesystem och kylsystem är utformade för att erbjuda de högsta nivåerna av inomhuskomfort och effektivitet.
Comfort delivered är vårt löfte till våra kunder. För att hjälpa alla att uppnå en hållbar inomhuskomfort är vi dedikerade till att leverera ledande lösningar och tjänster för ett bättre inomhusklimat.
Vi strävar ständigt efter innovativa lösningar för ett bättre inomhusklimat både med tanke på komfort och energieffektivitet. Purmos lösningar är utformade för att bidra till ett bättre välbefinnande och samtidigt minska trycket på planetens resurser. Läs mer på https://www.purmo.com/sv-se och aktuella produkter på https://www.purmo.com/sv-SE/produkter/rumsapparater/elvarme/elradiatorer

Ansökan
Vi samarbetar med Addilon i denna rekrytering. Din ansökan (CV och personligt brev) skickar du in snarast via länken nedan. Urval sker löpande och tjänsten kan tillsättas innan ansökningstiden gått ut. Frågor om tjänsten besvaras vardagar 9.00-10.00, 010 207 43 20.

Om Addilon
Rekrytering och uthyrning av rätt chefer och specialister inom främst teknik, försäljning, inköp och logistik i Stockholm, Göteborg, Mälardalen, Helsingfors, Köpenhamn, Oslo och Chicago.

Följ oss gärna:
LinkedIn | Facebook | Instagram

Vi undanber oss vänligt men bestämt direktkontakt med försäljare av ytterligare jobbannonser, kandidater etc.

Ansök nu