Malmö: Kundtjänstmedarbetare i Malmö

Hitta ansökningsinfo om jobbet Kundtjänstmedarbetare i Malmö i Malmö. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Malmö inom den kategorin.

Publicerad: 2022-07-04 // Varaktighet: Heltid

Är du driven, engagerad och service minded? Brinner du för att hjälpa kunder och vill följa med på en tillväxtresa? Då är det dig vi söker!

I rollen som kundtjänstmedarbetare får du möjligheten att utveckla din tekniska kompetens som din förmåga att ta dig an kunder. Med tiden kommer du att ta del av fler utbildningar inom allt från portaler, chatt, IP-telefoni och fakturahantering. I ditt dagliga arbete får du nära coaching och stöttning av din närmsta teamchef där både arbetet och trivseln diskuteras. God arbetsmiljö och och utveckling är högt prioriterat och egna idéer och initiativ är varmt välkomna för att förbättra arbetssättet.

Arbetsuppgifter:
- Inkommande samtal från privatkunder
- Hantering av frågor via mail och chatt
- Ge kundsupport och service i ärenden kopplat till företagets tjänster
- Teknisk support och felsökning
- Administrativa uppgifter kopplat till samtalen

Tjänsten är förlagd i moderna lokaler i hjärtat av Malmö och du kommer arbeta i en händelserik atmosfär med stort fokus på kvalité, arbetsglädje och teamkänsla. I tjänsten finns goda utvecklingsmöjligheter för den som visar framfötterna! Främst gäller kontorstider, måndag- fredag, men även helgarbete förekommer ibland.

Du kommer inledningsvis vara anställd som konsult hos StudentConsulting för att sedan bli anställd hos vår kund. Start för tjänsten är den 11 juli med en veckas utbildning.

Din profil
- Du som gillar kundkontakt och att ge support
- Du som är driven, engagerad och målmedveten
- Du som letar efter en tjänst på heltid och vill utvecklas i arbetslivet
- Du som har ett tekniskt intresse och vill lära dig mer inom området

Om företaget
Mångfaldigt prisbelönta StudentConsulting är ett av Skandinaviens största och ledande rekryterings- och bemanningsföretag med fokus på studenter, akademiker och yrkesutbildade. Tack vare ett stort nätverk och lång erfarenhet har vi rekryterat över 11 000 personer det senaste året. Vi erbjuder intressanta och utmanande tjänster på både hel- och deltid inom områden som IT, teknik, ekonomi, administration, HR, marknadsföring, kundtjänst, försäljning, industri, produktion, logistik och transport. Hitta din framtid på www.studentconsulting.se

Alla platsannonser →

Andra jobb i Malmö som Kundtjänstmedarbetare

Nedan visas andra jobb i Malmö som Kundtjänstmedarbetare.

Securitas söker en kundserviceadministratör

Läs mer Apr 12
Nu har du chansen att söka tjänsten som kundtjänstadministratör till Securitas! Är du en glädjespridare som brinner för att ge service utöver det vanliga och som besitter administrativa skills? Är du även riskmedveten som person och en lagspelare? Då kan det här vara en tjänst för dig!
OM SECURITAS
”I över 85 år har vi på Securitas sett till att människor känner sig trygga i sin vardag. Åren ger oss erfarenhet och kompetens som vi behöver när vi nu blickar framåt. För vi är övertygade om att den trygghet och säkerhet som vi står för kommer att vara viktigare än någonsin i framtiden. Numera har vi kollegor över hela världen. Det betyder att vi har samlat ännu mer kompetens och kunskap inom Securitas. Och som Sveriges största arbetsgivare i vår bransch kan vi erbjuda dig utvecklingsmöjligheter och variation som få andra företag kan. Du tar hand om människors säkerhet Securitas tar hand om dig.”
OM TJÄNSTEN
I rollen som kundtjänstadministratör innebär det ett tätt samarbete med kunder och säljare. Du kommer även samarbeta nära med dina kollegor i samma team, som arbetar både på plats och på andra kontor runt om i landet. Mer specifikt kommer du hantera registreringar/ ändringar av avtal och fakturor där du arbetar för att kvalitetssäkra/upptäcka eventuella fel och åtgärda dessa. Det tillkommer även kundkontakt/kundservice samt övriga kundtjänstadministrativa arbetsuppgifter. Securitas vill vara i framkant när det kommer till branschen och i denna roll som kundtjänstadministratör kommer du ha en stor påverkan på detta genom den dagliga kontakten med kunder, säljare och kollegor.För anställning inom Securitas Sverige AB krävs det att du blir godkänd av Länsstyrelsen för anställning i auktoriserat bevakningsföretag (företaget gör den ansökan). Vid utvärdering av sökande till tjänsten kommer även urvalstester att användas.
VEM ÄR DU?
För att lyckas i den här rollen ser vi att du är serviceinriktad som person och har erfarenhet eller ett intresse för administration. Du har ett öga för detaljer och en bra helhetssyn och trivs bra att arbeta både självständigt och i grupp. Vi ser även att du har ett ekonomiintresse och är strukturerad samt ansvarstagande i det dagliga arbetet där du tilltalas av en föränderlig miljö. Slutligen ser vi att du har en positiv inställning med skinn på näsan. Kunskaper kring användandet av Lime och Dynamics 365 och tidigare erfarenhet inom kundservice är meriterande. VI SÖKER DIG SOM:
Har en gymnasial utbildning
Obehindrat behärskar svenska och engelska i tal och skrift
Har en god dator- och systemvana
Har en hög säkerhetsmedvetenhet

PRAKTISK INFORMATION Arbetsgivare: WorkzUppdragsgivare: SecuritasStart: Enligt överenskommelse Omfattning: Heltidsanställning med sex månaders vikariatLön: Individuell lönesättning, kollektivavtal tillämpas Placering: Malmö Arbetstider: Måndag-fredag 08:00-16:30VI ERBJUDER DIG
Workz är specialister på kundservice. Som anställd hos oss får du en rejäl grundutbildning, därefter löpande träning och utbildning inom olika delar av kundservice som kommunikation, kundhantering och affärsmässighet. Efter genomförd utbildning blir du certifierad i kundservice. Vårt erbjudande till dig som anställd hos Workz inkluderar utöver kollektivavtalsenliga villkor en dedikerad operativ chefsom utbildar, utvecklar och finns tillgänglig för dig som konsult hos oss.
Ansökan: Sök tjänsten via vår hemsida, längst ner i annonsen. Vi genomför tester som första steg i rekryteringen. Testet skickas till din mail direkt efter ansökan och behöver slutföras, för att bli en aktuell kandidat.Kontakt: Vid frågor, kontakta vårt rekryteringsteam på rekrytering@workz.se

Ansök nu

Customer Relations Representative - Deltid

Läs mer Apr 3
Bygghemma är Sveriges största onlinebaserade aktör inom byggvaror, hem och trädgård. Genom vår onlinebutik, som kompletteras och understöds av flertalet fysiska visningsbutiker och ett omfattande service- och tjänsteutbud, såsom montering och installationer, erbjuder vi ett ledande sortiment från välkända externa och egna varumärken. Vi har kontor i Malmö och Oskarshamn.
Är du en person som brinner för kundservice? Är du kanske student eller letar du efter ett flexibelt och givande extrajobb? Då kan detta vara den perfekta möjligheten för dig!
Bygghemma är e-handeln som värdesätter att kunna erbjuda våra kunder en utmärkt köpupplevelse, från rätt bemötande till rätt produkt. Vi letar efter kundorienterade och serviceinriktade personer som vill bli en del av Customer Relations och hjälpa våra kunder genom eventuella ärenden som uppstår med deras beställningar.
Om tjänstenDin roll som Customer Relations Representative innebär direktkontakt med både kunder och leverantörer via telefon och mejl. Du kommer att hantera olika ärenden såsom frågor kring order, leverans, returer och reklamationer, och guida våra kunder genom eventuella situationer där det inte riktigt blev som tänkt.
Här är tempot högt och supportkulturen stark, och till din hjälp har du erfarna kollegor ochen tät dialog med din team manager. Genom att bli en del av vårt team kommer du att få en gedigen internutbildning i våra rutiner, bemötande och system för att kunna ge våra kunder den bästa möjliga servicen.
Om digVi söker dig som trivs i en snabb och dynamisk miljö och som brinner för att lösa problem och hjälpa andra. Tidigare erfarenhet av kundservice är meriterande, men inte ett krav - vi värdesätter framför allt din positiva inställning och vilja att lära dig. Att du uttrycker dig tydligt i tal och skrift, både på svenska och engelska, är en förutsättning för att du ska lyckas.
Om du är en person som delar våra värderingar om ansvar, enkelhet, utmaningar och samarbete, och om du är redo att ta dig an en spännande och utvecklande roll, så ser vi fram emot din ansökan!
Vi erbjuderSom en del av Customer Relations kommer du att vara en del av ett engagerat och stöttande arbetsklimat där vi värdesätter samarbete och utveckling. Du kommer att ha möjlighet att påverka kundresan och bidra till att skapa en ännu bättre kundupplevelse
Förutom ett stimulerande arbete erbjuder vi även möjligheten att vara en del av ett av Nordens ledande e-handelsföretag med kontor centralt beläget i Malmö. Hos oss finns det utrymme för utveckling, och vi värdesätter en trevlig arbetsmiljö där du som medarbetare trivs och mår bra. På Bygghemma ger vi dig även möjligheten att ta del av olika företagsaktiviteter som exempelvis teambuilding-aktiviteter och after works.
TjänstgöringsgradVi erbjuderen tjänst med flexibla arbetstider, med en tjänstgöringsgrad på 20-50%.
Under sommarmånaderna och vissa storhelger ökar behovet upp till 75-100%.
Låter detta som din typ av utmaning?Vi väntar på att höra ifrån dig, så skicka gärna din ansökan redan idag! Urval sker löpande.
Om företagetBygghemma är en del av BHG, en av de största onlineaktörerna inom konsumenthandel i Norden, med en nettointänkt på drygt 13 Mdkr 2022. Inom BHG ingår över 100 onlinedestinationer, innefattande till exempel: www.bygghemma.se, www.polarpumpen.se, www.trademax.se, www.nordicnest.se och www.svenssons.se - och över 70 showrooms.
Vårt huvudkontor ligger i Malmö och vi har verksamheter i de flesta europeiska länder. BHG är noterat på Nasdaq Stockholm, med tickern BHG. BHG:s e-handelsverksamheter - www.wearebhg.com - har över 2 000 anställda som varje dag arbetar för att skapa en optimal köpupplevelse genom ett oöverträffat produktutbud och smart teknologi, kombinerat med ledande produktexpertis och ett brett utbud av service och tjänster.

Ansök nu

Customer Relations Representative - Deltid

Läs mer Apr 12
Bygghemma är Sveriges största onlinebaserade aktör inom byggvaror, hem och trädgård. Genom vår onlinebutik, som kompletteras och understöds av flertalet fysiska visningsbutiker och ett omfattande service- och tjänsteutbud, såsom montering och installationer, erbjuder vi ett ledande sortiment från välkända externa och egna varumärken. Vi har kontor i Malmö och Oskarshamn.
Är du en person som brinner för kundservice? Är du kanske student eller letar du efter ett flexibelt och givande extrajobb? Då kan detta vara den perfekta möjligheten för dig!
Bygghemma är e-handeln som värdesätter att kunna erbjuda våra kunder en utmärkt köpupplevelse, från rätt bemötande till rätt produkt. Vi letar efter kundorienterade och serviceinriktade personer som vill bli en del av Customer Relations och hjälpa våra kunder genom eventuella ärenden som uppstår med deras beställningar.
Om tjänstenDin roll som Customer Relations Representative innebär direktkontakt med både kunder och leverantörer via telefon och mejl. Du kommer att hantera olika ärenden såsom frågor kring order, leverans, returer och reklamationer, och guida våra kunder genom eventuella situationer där det inte riktigt blev som tänkt.
Här är tempot högt och supportkulturen stark, och till din hjälp har du erfarna kollegor ochen tät dialog med din team manager. Genom att bli en del av vårt team kommer du att få en gedigen internutbildning i våra rutiner, bemötande och system för att kunna ge våra kunder den bästa möjliga servicen.
Om digVi söker dig som trivs i en snabb och dynamisk miljö och som brinner för att lösa problem och hjälpa andra. Tidigare erfarenhet av kundservice är meriterande, men inte ett krav - vi värdesätter framför allt din positiva inställning och vilja att lära dig. Att du uttrycker dig tydligt i tal och skrift, både på svenska och engelska, är en förutsättning för att du ska lyckas.
Om du är en person som delar våra värderingar om ansvar, enkelhet, utmaningar och samarbete, och om du är redo att ta dig an en spännande och utvecklande roll, så ser vi fram emot din ansökan!
Vi erbjuderSom en del av Customer Relations kommer du att vara en del av ett engagerat och stöttande arbetsklimat där vi värdesätter samarbete och utveckling. Du kommer att ha möjlighet att påverka kundresan och bidra till att skapa en ännu bättre kundupplevelse
Förutom ett stimulerande arbete erbjuder vi även möjligheten att vara en del av ett av Nordens ledande e-handelsföretag med kontor centralt beläget i Malmö. Hos oss finns det utrymme för utveckling, och vi värdesätter en trevlig arbetsmiljö där du som medarbetare trivs och mår bra. På Bygghemma ger vi dig även möjligheten att ta del av olika företagsaktiviteter som exempelvis teambuilding-aktiviteter och after works.
TjänstgöringsgradVi erbjuderen tjänst med flexibla arbetstider, med en tjänstgöringsgrad på 20-50%.
Under sommarmånaderna och vissa storhelger ökar behovet upp till 75-100%.
Låter detta som din typ av utmaning?Vi väntar på att höra ifrån dig, så skicka gärna din ansökan redan idag! Urval sker löpande.
Om företagetBygghemma är en del av BHG, en av de största onlineaktörerna inom konsumenthandel i Norden, med en nettointänkt på drygt 13 Mdkr 2022. Inom BHG ingår över 100 onlinedestinationer, innefattande till exempel: www.bygghemma.se, www.polarpumpen.se, www.trademax.se, www.nordicnest.se och www.svenssons.se - och över 70 showrooms.
Vårt huvudkontor ligger i Malmö och vi har verksamheter i de flesta europeiska länder. BHG är noterat på Nasdaq Stockholm, med tickern BHG. BHG:s e-handelsverksamheter - www.wearebhg.com - har över 2 000 anställda som varje dag arbetar för att skapa en optimal köpupplevelse genom ett oöverträffat produktutbud och smart teknologi, kombinerat med ledande produktexpertis och ett brett utbud av service och tjänster.

Ansök nu

Securitas söker en kundserviceadministratör

Läs mer Apr 8
Nu har du chansen att söka tjänsten som kundtjänstadministratör till Securitas! Är du en glädjespridare som brinner för att ge service utöver det vanliga och som besitter administrativa skills? Är du även riskmedveten som person och en lagspelare? Då kan det här vara en tjänst för dig!
OM SECURITAS
”I över 85 år har vi på Securitas sett till att människor känner sig trygga i sin vardag. Åren ger oss erfarenhet och kompetens som vi behöver när vi nu blickar framåt. För vi är övertygade om att den trygghet och säkerhet som vi står för kommer att vara viktigare än någonsin i framtiden. Numera har vi kollegor över hela världen. Det betyder att vi har samlat ännu mer kompetens och kunskap inom Securitas. Och som Sveriges största arbetsgivare i vår bransch kan vi erbjuda dig utvecklingsmöjligheter och variation som få andra företag kan. Du tar hand om människors säkerhet Securitas tar hand om dig.”
OM TJÄNSTEN
I rollen som kundtjänstadministratör innebär det ett tätt samarbete med kunder och säljare. Du kommer även samarbeta nära med dina kollegor i samma team, som arbetar både på plats och på andra kontor runt om i landet. Mer specifikt kommer du hantera registreringar/ ändringar av avtal och fakturor där du arbetar för att kvalitetssäkra/upptäcka eventuella fel och åtgärda dessa. Det tillkommer även kundkontakt/kundservice samt övriga kundtjänstadministrativa arbetsuppgifter. Securitas vill vara i framkant när det kommer till branschen och i denna roll som kundtjänstadministratör kommer du ha en stor påverkan på detta genom den dagliga kontakten med kunder, säljare och kollegor.För anställning inom Securitas Sverige AB krävs det att du blir godkänd av Länsstyrelsen för anställning i auktoriserat bevakningsföretag (företaget gör den ansökan). Vid utvärdering av sökande till tjänsten kommer även urvalstester att användas.
VEM ÄR DU?
För att lyckas i den här rollen ser vi att du är serviceinriktad som person och har erfarenhet eller ett intresse för administration. Du har ett öga för detaljer och en bra helhetssyn och trivs bra att arbeta både självständigt och i grupp. Vi ser även att du har ett ekonomiintresse och är strukturerad samt ansvarstagande i det dagliga arbetet där du tilltalas av en föränderlig miljö. Slutligen ser vi att du har en positiv inställning med skinn på näsan. Kunskaper kring användandet av Lime och Dynamics 365 och tidigare erfarenhet inom kundservice är meriterande. VI SÖKER DIG SOM:
Har en gymnasial utbildning
Obehindrat behärskar svenska och engelska i tal och skrift
Har en god dator- och systemvana
Har en hög säkerhetsmedvetenhet

PRAKTISK INFORMATION Arbetsgivare: WorkzUppdragsgivare: SecuritasStart: Enligt överenskommelse Omfattning: Heltidsanställning med sex månaders vikariatLön: Individuell lönesättning, kollektivavtal tillämpas Placering: Malmö Arbetstider: Måndag-fredag 08:00-16:30VI ERBJUDER DIG
Workz är specialister på kundservice. Som anställd hos oss får du en rejäl grundutbildning, därefter löpande träning och utbildning inom olika delar av kundservice som kommunikation, kundhantering och affärsmässighet. Efter genomförd utbildning blir du certifierad i kundservice. Vårt erbjudande till dig som anställd hos Workz inkluderar utöver kollektivavtalsenliga villkor en dedikerad operativ chefsom utbildar, utvecklar och finns tillgänglig för dig som konsult hos oss.
Ansökan: Sök tjänsten via vår hemsida, längst ner i annonsen. Vi genomför tester som första steg i rekryteringen. Testet skickas till din mail direkt efter ansökan och behöver slutföras, för att bli en aktuell kandidat.Kontakt: Vid frågor, kontakta vårt rekryteringsteam på rekrytering@workz.se

Ansök nu

Securitas söker en kundserviceadministratör

Läs mer Apr 2
Nu har du chansen att söka tjänsten som kundtjänstadministratör till Securitas! Är du en glädjespridare som brinner för att ge service utöver det vanliga och som besitter administrativa skills? Är du även riskmedveten som person och en lagspelare? Då kan det här vara en tjänst för dig!
OM SECURITAS
”I över 85 år har vi på Securitas sett till att människor känner sig trygga i sin vardag. Åren ger oss erfarenhet och kompetens som vi behöver när vi nu blickar framåt. För vi är övertygade om att den trygghet och säkerhet som vi står för kommer att vara viktigare än någonsin i framtiden. Numera har vi kollegor över hela världen. Det betyder att vi har samlat ännu mer kompetens och kunskap inom Securitas. Och som Sveriges största arbetsgivare i vår bransch kan vi erbjuda dig utvecklingsmöjligheter och variation som få andra företag kan. Du tar hand om människors säkerhet Securitas tar hand om dig.”
OM TJÄNSTEN
I rollen som kundtjänstadministratör innebär det ett tätt samarbete med kunder och säljare. Du kommer även samarbeta nära med dina kollegor i samma team, som arbetar både på plats och på andra kontor runt om i landet. Mer specifikt kommer du hantera registreringar/ ändringar av avtal och fakturor där du arbetar för att kvalitetssäkra/upptäcka eventuella fel och åtgärda dessa. Det tillkommer även kundkontakt/kundservice samt övriga kundtjänstadministrativa arbetsuppgifter. Securitas vill vara i framkant när det kommer till branschen och i denna roll som kundtjänstadministratör kommer du ha en stor påverkan på detta genom den dagliga kontakten med kunder, säljare och kollegor.För anställning inom Securitas Sverige AB krävs det att du blir godkänd av Länsstyrelsen för anställning i auktoriserat bevakningsföretag (företaget gör den ansökan). Vid utvärdering av sökande till tjänsten kommer även urvalstester att användas.
VEM ÄR DU?
För att lyckas i den här rollen ser vi att du är serviceinriktad som person och har erfarenhet eller ett intresse för administration. Du har ett öga för detaljer och en bra helhetssyn och trivs bra att arbeta både självständigt och i grupp. Vi ser även att du har ett ekonomiintresse och är strukturerad samt ansvarstagande i det dagliga arbetet där du tilltalas av en föränderlig miljö. Slutligen ser vi att du har en positiv inställning med skinn på näsan. Kunskaper kring användandet av Lime och Dynamics 365 och tidigare erfarenhet inom kundservice är meriterande. VI SÖKER DIG SOM:
Har en gymnasial utbildning
Obehindrat behärskar svenska och engelska i tal och skrift
Har en god dator- och systemvana
Har en hög säkerhetsmedvetenhet

PRAKTISK INFORMATION Arbetsgivare: WorkzUppdragsgivare: SecuritasStart: Enligt överenskommelse Omfattning: Heltidsanställning med sex månaders vikariatLön: Individuell lönesättning, kollektivavtal tillämpas Placering: Malmö Arbetstider: Måndag-fredag 08:00-16:30VI ERBJUDER DIG
Workz är specialister på kundservice. Som anställd hos oss får du en rejäl grundutbildning, därefter löpande träning och utbildning inom olika delar av kundservice som kommunikation, kundhantering och affärsmässighet. Efter genomförd utbildning blir du certifierad i kundservice. Vårt erbjudande till dig som anställd hos Workz inkluderar utöver kollektivavtalsenliga villkor en dedikerad operativ chefsom utbildar, utvecklar och finns tillgänglig för dig som konsult hos oss.
Ansökan: Sök tjänsten via vår hemsida, längst ner i annonsen. Vi genomför tester som första steg i rekryteringen. Testet skickas till din mail direkt efter ansökan och behöver slutföras, för att bli en aktuell kandidat.Kontakt: Vid frågor, kontakta vårt rekryteringsteam på rekrytering@workz.se

Ansök nu

Andra jobb i Malmö från Studentconsulting Sweden AB (Publ)

Nedan visas andra jobb i Malmö från Studentconsulting Sweden AB (Publ) .

Gjutare på heltid sökes till stor industri i Svedala

Gjutare
Läs mer Apr 11
Ta chansen att arbeta på ett spännande gjuteri i Svedala!

Du kommer arbeta i gjuteriet där det tillverkas mantlar. Mantlarna tillverkas till olika kunder över hela världen. Gjuteriet tillhör ett av Nordens största stålindustri som smälter upp till 60 ton per dygn. Det är en otroligt spännande verksamhet med möjlighet till varierade arbetsuppgifter inom industrin.

På gjuteriet finns det flertal olika arbetsmoment. Vi söker både sig som är intresserad av att arbeta som formare och smältare. I arbetsuppgifterna som formare tillverkar du formar för att kunna gjuta produkterna. I denna tjänst arbetar du vid stora maskiner och vi ser gärna att du har erfarenhet av CNC maskiner sedan tidigare.
Arbetsuppgifterna som Smältare innebär att du arbetar med att smälta stålen i tillverkningen.

Denna tjänst är en heltidstjänst med start omgående. Du arbetar 4-skift där tiderna är enligt nedan:
FM-skift 06.00-14.00
EM-skift 14.00-22.06
Natt-skift 22.00-06.00
Helg 06.00-18.00
Du roterar på de olika skiften och har 1 veckas ledigt innan du går på skiftet igen. Detta ger dig en väldigt flexibel vardag.

Tjänsten inleds med en längre introduktion för att ge dig rätt förutsättningar för tjänsten.

Din profil
Vi söker dig som är intresserad av ett jobb inom tung industri. Det viktigaste för tjänsten är att du är en driven person som har viljan att lära dig nya saker. För att trivas i rollen ser vi gärna att du är händig och har ett tekniskt intresse. I tjänsten ingår man i ett team av kollegor där det är viktigt med god samarbetsförmåga. Vidare lägger vi stor vikt att du har ett högt säkerhetstänk. Då du arbetar inom en tung industri, ser vi också att du inte är rädd för att ta i och bli skitig.

Krav för tjänsten:
- Traverskort
- Flytande svenska i tal och skrift

Meriterande:
- Tidigare erfarenhet inom tung industri, verkstad, svets etc.
- Relevant utbildning
- Truckkort

Vi kommer lägga stor vikt vid personlig lämplighet

Om företaget
Mångfaldigt prisbelönta StudentConsulting är ett av Skandinaviens största och ledande rekryterings- och bemanningsföretag med fokus på studenter, akademiker och yrkesutbildade. Tack vare ett stort nätverk och lång erfarenhet har vi tillsatt över 20 000 jobb det senaste året. Vi erbjuder intressanta och utmanande tjänster på både hel- och deltid inom områden som IT, teknik, ekonomi, administration, HR, marknadsföring, kundtjänst, försäljning, industri, produktion, logistik och transport. Hitta din framtid på www.studentconsulting.com

Ansök nu

Sommarjobba som kundtjänstmedarbetare på Bredband2!

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Apr 19
Letar du efter ett sommarjobb inom kundtjänst och vill ta del av en rolig och dynamisk arbetsplats? Är du driven, engagerad och trivs med ett serviceinriktat arbete? Då har vi den perfekta tjänsten för dig!

Vi på StudentConsulting har den stora äran att jobba med ett så starkt varumärke som Bredband2. Vi söker nya engagerade medarbetare som vill sommarjobba på företagets kundtjänst och ta del av organisationens gemenskap och sammanhållning! Tjänsten påbörjas den 10 juni med en introduktion där du sedan kommer arbeta heltid juni, juli och augusti. Arbetstiderna är 09:00-18:00, där även helgarbete förekommer.

De främsta arbetsuppgifter kommer vara att ta emot inkommande telefonsamtal från privatkunder samt hantera frågor via mejl och chatt. Din viktigaste arbetsuppgift kommer vara att ge kunderna bästa möjliga service samt hjälpa de utifrån deras behov. Du kommer även arbeta med teknisk support, felsökning samt diverse administrativa arbetsuppgifter kopplade till telefonsamtalen.

I rollen som kundtjänstmedarbetare får du möjligheten att utveckla din tekniska kompetens som din förmåga att ta dig an kunder. Med tiden kommer du att ta del av fler utbildningar inom allt från portaler, chatt, IP-telefoni och fakturahantering. I ditt dagliga arbete får du nära coaching och stöttning av din närmsta teamchef där både arbetet och trivseln diskuteras. God arbetsmiljö och utveckling är högt prioriterat och egna idéer och initiativ är varmt välkomna för att förbättra arbetssättet.

I denna roll kommer du vara anställd av StudentConsulting men arbeta hos Bredband2. Arbetstiderna är förlagda måndag - fredag mellan 09 - 18, samt helgarbete en gång i månaden. Det är en heltidstjänst mellan juni - augusti 2023. Vår kund har sitt kontor i centrala Malmö och där kommer du arbeta i en händelserik atmosfär med stort fokus på kvalité, arbetsglädje och teamkänsla.

Din profil
- Dig som gillar kundkontakt och att ge support
- Dig som är driven, engagerad och målmedveten
- Dig som letar efter en tjänst på heltid i sommar och vill utvecklas i arbetslivet
- Dig som har ett tekniskt intresse och vill lära dig mer inom området
- Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet av teknisk support eller kundtjänst

Låter detta som något för dig? Ta då chansen och sök idag!

Om företaget
Mångfaldigt prisbelönta StudentConsulting är ett av Skandinaviens största och ledande rekryterings- och bemanningsföretag med fokus på studenter, akademiker och yrkesutbildade. Tack vare ett stort nätverk och lång erfarenhet har vi tillsatt över 20 000 jobb det senaste året. Vi erbjuder intressanta och utmanande tjänster på både hel- och deltid inom områden som IT, teknik, ekonomi, administration, HR, marknadsföring, kundtjänst, försäljning, industri, produktion, logistik och transport. Hitta din framtid på www.studentconsulting.com

Ansök nu

Extrajobb som marknadsassistent i Malmö!

Marknadskoordinator
Läs mer Apr 23
Har du erfarenhet av foto, bildhantering och administrativt arbete? Är du studerande eller har en annan sysselsättning och söker ett extra arbete vid sidan om, är detta kanske rätt för dig!

Som marknadsassistent arbetar du som stöd till marknadschefen och arbetar mångsidigt med flera uppgifter. Arbetsuppgifterna varierar dagligen men det handlar om att vara tillmötesgående och initiativtagande och göra det lilla extra för att stötta marknadschefen i sitt arbete. Flexibilitet är viktigt för denna tjänst och du ska ha möjlighet att arbeta ca. 8h i veckan utanför dina studier.

Exempel på arbetsuppgifter
- Producera informations och reklammaterial
- Arbeta med skapandet av filmer och video
- Skapa presentationer och annonser
- Hantera kontakten med organisationens kunder
- Sköta olika slags administrativa uppgifter
- Vara behjälplig och lyhörd gällande den dagligen driften i kontakt med marknadschefen

Du kommer att vara anställd som konsult hos oss på StudentConsulting och arbeta från vår kunds kontor som ligger i Malmö.

Din profil
Du bör ha god kommunikationsförmåga både i tal och skrift på både svenska och engelska. En pågående utbildning inom design, webbutveckling och medieproduktion är önskvärd. Erfarenhet av att producera olika typer av innehåll såsom film, webbmaterial och trycksaker är värdefullt. Tidigare arbete med Adobe InDesign är meriterande, och flexibilitet i arbetstiderna är möjlig. Vi söker någon som är intresserad av en långsiktig roll och vill utvecklas inom teamet.

Vi söker dig som är driven, lyhörd, ansvarstagande och alltid ger det yttersta i varje situation. Du som söker har ett eget driv och trivs med att arbeta självständigt för att göra teamet framgångsrikt. Som person är du även lösningsorienterad och ser möjligheter i stället för hinder. Du strävar efter att hålla ordning och struktur i ditt arbete och har god förmåga att prioritera mellan arbetsuppgifter och kommer gärna med förslag på nya lösningar och förbättringar.


Låter detta som en tjänst för dig? Passa på att skicka in din ansökan redan idag! Vi hanterar alla ansökningar löpande.

Om företaget
Mångfaldigt prisbelönta StudentConsulting är ett av Skandinaviens största och ledande rekryterings- och bemanningsföretag med fokus på studenter, akademiker och yrkesutbildade. Tack vare ett stort nätverk och lång erfarenhet har vi tillsatt över 20 000 jobb det senaste året. Vi erbjuder intressanta och utmanande tjänster på både hel- och deltid inom områden som IT, teknik, ekonomi, administration, HR, marknadsföring, kundtjänst, försäljning, industri, produktion, logistik och transport. Hitta din framtid på www.studentconsulting.com

Ansök nu

C-chaufförer sökes till företag i Malmö för ett långsiktigt behov!

Renhållningsförare
Läs mer Apr 8
Har du C-kort och vill ha en långvarig anställning på ett välkänt företag? Är du dessutom självgående, noggrann och trivs bra på vägarna? Då är detta tjänsten för dig! Sök redan idag då vi går igenom ansökningar löpande.

Vi söker nu en C-chaufför till vår kund som är ett av Europas ledande återvinningsföretag.

I tjänsten kommer du samla in för kundens räkning material för återvinning runt om i Malmö. Detta arbetet utför du tillsammans med en sammansvetsad arbetsgrupp i åkeriverksamheten. Materialet som insamlas är bland annat glas, metall, plast, tidning och kartong. Det är korta sträckor mellan stoppen och det kan vara upp mot 150 stopp per dag.
Du är mycket utanför sopbilen och arbetar, därav bör du trivas med ett fysiskt arbete. För att utföra arbetsuppgifterna behöver du ha tidigare erfarenhet av att köra baklastare.. Vidare, använder du inte en GPS i arbetet utan du får en lista med de olika ställena, med anledning till detta är det fördelaktigt om du har lite kännedom om Malmö sedan innan.

Arbetstiderna är dagtid 05:30-16.15. Du arbetar 10h-pass och har en arbetsvecka på enbart 4 dagar. För att ge dig rätt förutsättningar för tjänsten startar din anställning med en introduktion.

Arbetet består av många olika moment, vilket därmed kräver noggrannhet, ansvarstagande och stresstålighet. Tjänsten förväntas att tillsättas så fort vi träffar rätt kandidat.

Du kommer bli anställd som konsult via StudentConsulting och bli uthyrd till vår kund.

Sök redan idag om detta låter som en tjänst för dig!

Din profil
Vi söker dig med:

- C-körkort
- Giltig YKB
- Giltigt digitalt förarkort för aktuell period
- Goda språkkunskaper, kunna utrycka dig väl i svenska i båda tal och skrift
- Tidigare erfarenhet av återvinningsarbete

Varmt välkommen med din ansökan!

Om företaget
Mångfaldigt prisbelönta StudentConsulting är ett av Skandinaviens största och ledande rekryterings- och bemanningsföretag med fokus på studenter, akademiker och yrkesutbildade. Tack vare ett stort nätverk och lång erfarenhet har vi tillsatt över 20 000 jobb det senaste året. Vi erbjuder intressanta och utmanande tjänster på både hel- och deltid inom områden som IT, teknik, ekonomi, administration, HR, marknadsföring, kundtjänst, försäljning, industri, produktion, logistik och transport. Hitta din framtid på www.studentconsulting.com

Ansök nu

Student sökes för extrajobb som terminalarbetare på stort logistikföretag!

Terminalarbetare
Läs mer Apr 8
Är du studerande? Är du en effektiv och noggrann person som tycker om att arbeta med fysiska arbetsuppgifter? Sök tjänsten redan idag!

Vår kund är ett erkänt post- och logistikföretag. Koncernen har drygt 40 000 medarbetare och förmedlar omkring 30 miljoner försändelser varje dag. De erbjuder standardtjänster för paket, pall, express samt olika logistiklösningar för systemtransporter, tredjepartslogistik och spedition.

Hos vår kund finns varierande arbetsuppgifter inom olika kategorier. Arbetsuppgifterna på terminalen kommer främst vara av- och pålastning av paket från lastbilar samt sortering av paket. Det är en tjänst som stundtals kan vara fysiskt krävande vilket är viktigt att du känner passar dig!

Terminalen har öppet dygnet runt men de vanligaste arbetstiderna är måndag - fredag 08:45-16:30, 16:30-20:45, 12:25 - 20:45 men nattpass mellan 00:00-07:30 kan också förekomma. Det är viktigt att du är flexibel och kan arbeta olika arbetstider beroende på hur behovet ser ut hos vår kund. Ibland förekommer även kortare pass.

Du förväntas att kunna arbeta 2 pass i veckan räknat måndag till fredag.

Du kommer vara anställd av StudentConsulting men uthyrd till vår kund i Malmö!

Din profil
För att bli aktuell för tjänsten krävs att du läser en CSN berättigad utbildning på minst 50%. Krav är också att du studerar minst 1 år framåt.

För att passa för tjänsten krävs att du är punktlig, arbetsvillig och fysiskt uthållig då det förekommer mycket tunga lyft. Vidare krävs det att du har en positiv inställning till arbetet. Du är flexibel med olika arbetstider.

B-körkort och truckkort är meriterande då det kan betyda fler arbetsuppgifter.

Om företaget
Mångfaldigt prisbelönta StudentConsulting är ett av Skandinaviens största och ledande rekryterings- och bemanningsföretag med fokus på studenter, akademiker och yrkesutbildade. Tack vare ett stort nätverk och lång erfarenhet har vi tillsatt över 20 000 jobb det senaste året. Vi erbjuder intressanta och utmanande tjänster på både hel- och deltid inom områden som IT, teknik, ekonomi, administration, HR, marknadsföring, kundtjänst, försäljning, industri, produktion, logistik och transport. Hitta din framtid på www.studentconsulting.com

Ansök nu

Studerande truckförare sökes för extrajobb till Skånemejeriers produktion!

Truckförare
Läs mer Apr 19
Vill du ha ett flexibelt och välbetalt jobb vid sidan av dina studier? Har du dessutom truckkort och vill jobba inom en produktion? Då har vi jobbet för dig!

Vi söker nu dig som vill jobba som truckförare inom Skånemejeriers produktion.

Dina arbetsuppgifter kommer vara att med truck köra pallar lastade med mejeriets produkter, bland annat från bandet till hyllor och tvär om. Du kommer även köra upp tompallstaplar, plasta in pallar inför utkörningen till butiker, och du ska även ha möjligheten att assistera kollegorna med diverse arbetsuppgifter så som att stå vid maskinlinjen, städ och underhåll.

Det är väldigt viktigt att du är flexibel i ditt arbetssätt och kan ställa om i din truckkörning. Du behöver vara trygg i din körning och vi ser helst att du har erfarenhet av att köra truck.

Det krävs att du kan jobba i skift och helger, då tillverkningen sker dygnet runt alla dagar i veckan. Vi gör löpande urval och kommer tillsättas så fort vi hittar rätt kandidat. Du kommer vara anställd av StudentConsulting och uthyrd till kund. Som student ska du kunna jobba minst 3 dagar i veckan och vara flexibel med arbetstider. Vi ser även att du kan jobba upp till heltid i sommar!

Skånemejerier är Sveriges näst största mejeriföretag och verksamheten består i huvudsak av produktion och försäljning av mejeriprodukter (färskvaror och ost) samt fruktdrycker. De har fyra anläggningar i södra Sverige: på den största anläggning i Malmö tillverkas de flesta av deras färskvaror, på de två enheterna i Kristianstad producerar de ost och förädlar och packar den. I Hjo finns den ekologiska tillverkningen.

Din profil
Du är positiv och glad som person, gillar fysiskt arbete och ständig stimulans och sysselsättning. Du har inga problem med att jobba i team, gillar att ta för dig och är inte rädd för att ta initiativ och göra det lilla extra.

Du ska även ha ett godkänt truckkort med behörighet A+B. Erfarenhet av truckkörning är en merit.

Skånemejerier ligger i Fosie industriområde, Malmö. Därför är det viktigt att du bor i Malmö eller har tillgång till bil eftersom pendlingen dit kan vara begränsad.

Är du personen vi söker till denna tjänst? Sök då tjänsten redan idag! Vi jobbar med löpande urval och intervjuer vilket betyder att så fort vi finner rätt kandidater kommer de att tillsättas!

Om företaget
Mångfaldigt prisbelönta StudentConsulting är ett av Skandinaviens största och ledande rekryterings- och bemanningsföretag med fokus på studenter, akademiker och yrkesutbildade. Tack vare ett stort nätverk och lång erfarenhet har vi tillsatt över 20 000 jobb det senaste året. Vi erbjuder intressanta och utmanande tjänster på både hel- och deltid inom områden som IT, teknik, ekonomi, administration, HR, marknadsföring, kundtjänst, försäljning, industri, produktion, logistik och transport. Hitta din framtid på www.studentconsulting.com

Ansök nu