Malmö: Kundtjänstmedarbetare för kommande uppdrag

Hitta ansökningsinfo om jobbet Kundtjänstmedarbetare för kommande uppdrag i Malmö. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Malmö inom den kategorin.

Publicerad: 2023-09-18 // Varaktighet: Heltid

Kundtjänstmedarbetare sökes för kommande uppdrag! 
Har du en administrativ ådra och uppskattar att arbeta supporterande? Trivs du med kundkontakt och är en fena på att leverera högklassig service? Då ska du skicka in ditt intresse redan idag! 
 
ARBETSUPPGIFTER
I rollen som Kundtjänstmedarbetare arbetar du oftast i team och i nära samarbete med säljorganisationen. Det är en administrativ roll där du bland annat ansvarar för att ta emot och registrera ordrar samt hantera frågor. Du har en viktig roll gentemot kunder och hjälper dem över telefon och mejl. Därutöver har du kontakt med berörda funktioner inom organisationen och hjälper dem vid behov. 
 
Vanligt förekommande arbetsuppgifter:
  Kundsupport
Ärendehantering via telefon och mejl
Registrera ärenden
Hantera inkommande samtal från kund
Följa upp kundärenden
Orderläggning
Koordinera ärenden mellan kund och operations
Identifiera sätt att förbättra kundupplevelsen
 

PERSONLIGA EGENSKAPER OCH KVALIFIKATIONER
Du är en lyhörd lagspelare som trivs med att arbeta strukturerat och varierande samt att du har en förmåga att hantera flera olika arbetsuppgifter samtidigt. Vidare är du en duktig kommunikatör och värderar en god service högt. Du är duktig på att samarbeta i flera led och ser möjligheter i stället för hinder samt att du på ett naturligt och nyfiket sätt tar egna initiativ som leder ditt arbete framåt. 

Viktigt för tjänsten:
Svenska och engelska i tal och skrift.
Tidigare erfarenhet av service.
Flexibel, initiativtagande och prestigelös lagspelare
God system- och datorvana.

OM TJÄNSTEN
Arbetsplatsen för denna roll infinner sig inom Skåne och arbetstiderna kan variera. Mer information kommer du få vid ett senare tillfälle om du blir aktuell för ett uppdrag. 
Skriv gärna i din ansökan om vilket område du önskar arbeta inom samt om du önskar arbeta heltid/deltid. 

ÖVRIGT
Ansökningar via mail behandlas ej på grund av GDPR, sök tjänsten på www.eterni.se. Vi arbetar med löpande urval så vänta inte med att skicka in din ansökan. 

Varmt välkommen med din ansökan!

Alla platsannonser →

Andra jobb i Malmö som Kundtjänstmedarbetare

Nedan visas andra jobb i Malmö som Kundtjänstmedarbetare.

Produktionssupport, Malmö

Läs mer Apr 30
JOBBA SOM PRODUKTIONSSUPPORT I MALMÖ
Har du stort intresse för både logistik och bilar? Då kan vi ha rätt möjlighet för dig! Vår kund är en större aktör inom billogistik i Sverige. Med 100 år av historia inom branschen finns mycket kunskap att ta sig an. Här jobbar man tillsammans för att säkerställa en trygg billeverans till återförsäljare och företagskunder, så att gemene man kan köra tryggt på våra vägar. Är det något du vill vara en del av?
OM TJÄNSTEN
I din roll som produktionssupport kommer du dagligen hantera varierade arbetsuppgifter för att stötta verksamheten. Du blir spindeln i nätet som både hanterar den interna kontakten och den externa, med kunder. Du förväntas hantera all dialog på ett professionellt och trevligt vis för att hjälpa på bästa vis med samtliga frågor. Under dina arbetsdagar kommer du både tillbringa tid på kontoret såväl som operativt nere på golvet för att följa upp med teamledare.
Du sitter med i möten och insamlar så mycket information som möjligt för att skapa dig en förståelse för varje kunds behov och varje produktion. Förväntan är även att du aktivt jobbar för att medverka till en bra arbetsmiljö samt att genomsöka och löpande arbeta med avvikelser som rör verksamheten.
Arbetsuppgifter:
Kundsupport via mail och telefon
Support gentemot produktion, följa upp på problem och agera lösningsorienterat
Bevaka leveranser och följa upp på leveransprecision
Dra ut rapporter på statistik
Administrera orders och beställningar som inkommer via filöverföring
Support gentemot KAM och sälj med prisförfrågningar, nya produkter, nya kunder och avtal
Uppdatera kund- och artikelregister

Tjänsten avser ett konsultuppdrag som till en början beräknas vara 6 månader, möjlighet till förlängning direkt hos kund kan eventuellt erbjudas därefter.

OM DIG
Till denna tjänst söker vi dig som har ett högt driv och stort engagemang för ditt arbete, du tycker om att bidra både med ett bra arbete och till en positiv arbetsmiljö. Du är prestigelös och lägger ingen värdering i det arbete du gör eller vem du genomför det med.
Du är en problemlösare med en positiv attityd, har lätt för att lära dig nytt och är flexibel nog för att snabbt hoppa mellan olika arbetsmoment.Du har ävenett organisatoriskt sinne och gör ditt yttersta för att skapa goda resultat. Du bör även trivas i en hektisk och bullrig miljö då arbete på bilar utförs i lokalerna.Det är till din fördel om du har tidigare erfarenhet av att jobba med administration, i projekt eller inom service. Framför allt är det viktigt att du kan axla ett stort ansvar och gör det med glädje.
Krav:
Goda erfarenheter av att arbeta i olika affärssystem, till fördel Dynamics 365
Mycket goda kunskaper i både svenska och engelska, talad och skriven
Tidigare erfarenhet av arbeteinom logistik, bygg, industri eller verkstad.

ATT JOBBA PÅ JOB&TALENT;
På Job&Talent; tillhör du ett av Sveriges största, och ett av världens snabbast växande rekryterings- och bemanningsföretag. Våra kunder hör till några av landets mest välkända varumärken och vi erbjuder goda möjligheter att växa och utvecklas, såväl genom att rekryteras för vidare karriär hos någon av våra kunder som internt inom Job&Talent;. Självklart är vi kollektivavtalsanslutna.
ANSÖKAN
Är du den vi söker? Om du har frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare. Kontaktuppgifter hittar du längre ned.
Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum.
Ansökan sker genom att du registrerar dig nedan, bifoga CV och personligt brev.Observera att vi inte har möjlighet att hantera ansökningar som inkommer via mail eller telefon.
Varmt välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Produktionssupport, Malmö

Läs mer Maj 15
JOBBA SOM PRODUKTIONSSUPPORT I MALMÖ
Har du stort intresse för både logistik och bilar? Då kan vi ha rätt möjlighet för dig! Vår kund är en större aktör inom billogistik i Sverige. Med 100 år av historia inom branschen finns mycket kunskap att ta sig an. Här jobbar man tillsammans för att säkerställa en trygg billeverans till återförsäljare och företagskunder, så att gemene man kan köra tryggt på våra vägar. Är det något du vill vara en del av?
OM TJÄNSTEN
I din roll som produktionssupport kommer du dagligen hantera varierade arbetsuppgifter för att stötta verksamheten. Du blir spindeln i nätet som både hanterar den interna kontakten och den externa, med kunder. Du förväntas hantera all dialog på ett professionellt och trevligt vis för att hjälpa på bästa vis med samtliga frågor. Under dina arbetsdagar kommer du både tillbringa tid på kontoret såväl som operativt nere på golvet för att följa upp med teamledare.
Du sitter med i möten och insamlar så mycket information som möjligt för att skapa dig en förståelse för varje kunds behov och varje produktion. Förväntan är även att du aktivt jobbar för att medverka till en bra arbetsmiljö samt att genomsöka och löpande arbeta med avvikelser som rör verksamheten.
Arbetsuppgifter:
Kundsupport via mail och telefon
Support gentemot produktion, följa upp på problem och agera lösningsorienterat
Bevaka leveranser och följa upp på leveransprecision
Dra ut rapporter på statistik
Administrera orders och beställningar som inkommer via filöverföring
Support gentemot KAM och sälj med prisförfrågningar, nya produkter, nya kunder och avtal
Uppdatera kund- och artikelregister

Tjänsten avser ett konsultuppdrag som till en början beräknas vara 6 månader, möjlighet till förlängning direkt hos kund kan eventuellt erbjudas därefter.

OM DIG
Till denna tjänst söker vi dig som har ett högt driv och stort engagemang för ditt arbete, du tycker om att bidra både med ett bra arbete och till en positiv arbetsmiljö. Du är prestigelös och lägger ingen värdering i det arbete du gör eller vem du genomför det med.
Du är en problemlösare med en positiv attityd, har lätt för att lära dig nytt och är flexibel nog för att snabbt hoppa mellan olika arbetsmoment.Du har ävenett organisatoriskt sinne och gör ditt yttersta för att skapa goda resultat. Du bör även trivas i en hektisk och bullrig miljö då arbete på bilar utförs i lokalerna.Det är till din fördel om du har tidigare erfarenhet av att jobba med administration, i projekt eller inom service. Framför allt är det viktigt att du kan axla ett stort ansvar och gör det med glädje.
Krav:
Goda erfarenheter av att arbeta i olika affärssystem, till fördel Dynamics 365
Mycket goda kunskaper i både svenska och engelska, talad och skriven
Tidigare erfarenhet av arbeteinom logistik, bygg, industri eller verkstad.

ATT JOBBA PÅ JOB&TALENT;
På Job&Talent; tillhör du ett av Sveriges största, och ett av världens snabbast växande rekryterings- och bemanningsföretag. Våra kunder hör till några av landets mest välkända varumärken och vi erbjuder goda möjligheter att växa och utvecklas, såväl genom att rekryteras för vidare karriär hos någon av våra kunder som internt inom Job&Talent;. Självklart är vi kollektivavtalsanslutna.
ANSÖKAN
Är du den vi söker? Om du har frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare. Kontaktuppgifter hittar du längre ned.
Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum.
Ansökan sker genom att du registrerar dig nedan, bifoga CV och personligt brev.Observera att vi inte har möjlighet att hantera ansökningar som inkommer via mail eller telefon.
Varmt välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Securitas söker en kundserviceadministratör

Läs mer Apr 12
Nu har du chansen att söka tjänsten som kundtjänstadministratör till Securitas! Är du en glädjespridare som brinner för att ge service utöver det vanliga och som besitter administrativa skills? Är du även riskmedveten som person och en lagspelare? Då kan det här vara en tjänst för dig!
OM SECURITAS
”I över 85 år har vi på Securitas sett till att människor känner sig trygga i sin vardag. Åren ger oss erfarenhet och kompetens som vi behöver när vi nu blickar framåt. För vi är övertygade om att den trygghet och säkerhet som vi står för kommer att vara viktigare än någonsin i framtiden. Numera har vi kollegor över hela världen. Det betyder att vi har samlat ännu mer kompetens och kunskap inom Securitas. Och som Sveriges största arbetsgivare i vår bransch kan vi erbjuda dig utvecklingsmöjligheter och variation som få andra företag kan. Du tar hand om människors säkerhet Securitas tar hand om dig.”
OM TJÄNSTEN
I rollen som kundtjänstadministratör innebär det ett tätt samarbete med kunder och säljare. Du kommer även samarbeta nära med dina kollegor i samma team, som arbetar både på plats och på andra kontor runt om i landet. Mer specifikt kommer du hantera registreringar/ ändringar av avtal och fakturor där du arbetar för att kvalitetssäkra/upptäcka eventuella fel och åtgärda dessa. Det tillkommer även kundkontakt/kundservice samt övriga kundtjänstadministrativa arbetsuppgifter. Securitas vill vara i framkant när det kommer till branschen och i denna roll som kundtjänstadministratör kommer du ha en stor påverkan på detta genom den dagliga kontakten med kunder, säljare och kollegor.För anställning inom Securitas Sverige AB krävs det att du blir godkänd av Länsstyrelsen för anställning i auktoriserat bevakningsföretag (företaget gör den ansökan). Vid utvärdering av sökande till tjänsten kommer även urvalstester att användas.
VEM ÄR DU?
För att lyckas i den här rollen ser vi att du är serviceinriktad som person och har erfarenhet eller ett intresse för administration. Du har ett öga för detaljer och en bra helhetssyn och trivs bra att arbeta både självständigt och i grupp. Vi ser även att du har ett ekonomiintresse och är strukturerad samt ansvarstagande i det dagliga arbetet där du tilltalas av en föränderlig miljö. Slutligen ser vi att du har en positiv inställning med skinn på näsan. Kunskaper kring användandet av Lime och Dynamics 365 och tidigare erfarenhet inom kundservice är meriterande. VI SÖKER DIG SOM:
Har en gymnasial utbildning
Obehindrat behärskar svenska och engelska i tal och skrift
Har en god dator- och systemvana
Har en hög säkerhetsmedvetenhet

PRAKTISK INFORMATION Arbetsgivare: WorkzUppdragsgivare: SecuritasStart: Enligt överenskommelse Omfattning: Heltidsanställning med sex månaders vikariatLön: Individuell lönesättning, kollektivavtal tillämpas Placering: Malmö Arbetstider: Måndag-fredag 08:00-16:30VI ERBJUDER DIG
Workz är specialister på kundservice. Som anställd hos oss får du en rejäl grundutbildning, därefter löpande träning och utbildning inom olika delar av kundservice som kommunikation, kundhantering och affärsmässighet. Efter genomförd utbildning blir du certifierad i kundservice. Vårt erbjudande till dig som anställd hos Workz inkluderar utöver kollektivavtalsenliga villkor en dedikerad operativ chefsom utbildar, utvecklar och finns tillgänglig för dig som konsult hos oss.
Ansökan: Sök tjänsten via vår hemsida, längst ner i annonsen. Vi genomför tester som första steg i rekryteringen. Testet skickas till din mail direkt efter ansökan och behöver slutföras, för att bli en aktuell kandidat.Kontakt: Vid frågor, kontakta vårt rekryteringsteam på rekrytering@workz.se

Ansök nu

Customer Relations Representative - Deltid

Läs mer Apr 3
Bygghemma är Sveriges största onlinebaserade aktör inom byggvaror, hem och trädgård. Genom vår onlinebutik, som kompletteras och understöds av flertalet fysiska visningsbutiker och ett omfattande service- och tjänsteutbud, såsom montering och installationer, erbjuder vi ett ledande sortiment från välkända externa och egna varumärken. Vi har kontor i Malmö och Oskarshamn.
Är du en person som brinner för kundservice? Är du kanske student eller letar du efter ett flexibelt och givande extrajobb? Då kan detta vara den perfekta möjligheten för dig!
Bygghemma är e-handeln som värdesätter att kunna erbjuda våra kunder en utmärkt köpupplevelse, från rätt bemötande till rätt produkt. Vi letar efter kundorienterade och serviceinriktade personer som vill bli en del av Customer Relations och hjälpa våra kunder genom eventuella ärenden som uppstår med deras beställningar.
Om tjänstenDin roll som Customer Relations Representative innebär direktkontakt med både kunder och leverantörer via telefon och mejl. Du kommer att hantera olika ärenden såsom frågor kring order, leverans, returer och reklamationer, och guida våra kunder genom eventuella situationer där det inte riktigt blev som tänkt.
Här är tempot högt och supportkulturen stark, och till din hjälp har du erfarna kollegor ochen tät dialog med din team manager. Genom att bli en del av vårt team kommer du att få en gedigen internutbildning i våra rutiner, bemötande och system för att kunna ge våra kunder den bästa möjliga servicen.
Om digVi söker dig som trivs i en snabb och dynamisk miljö och som brinner för att lösa problem och hjälpa andra. Tidigare erfarenhet av kundservice är meriterande, men inte ett krav - vi värdesätter framför allt din positiva inställning och vilja att lära dig. Att du uttrycker dig tydligt i tal och skrift, både på svenska och engelska, är en förutsättning för att du ska lyckas.
Om du är en person som delar våra värderingar om ansvar, enkelhet, utmaningar och samarbete, och om du är redo att ta dig an en spännande och utvecklande roll, så ser vi fram emot din ansökan!
Vi erbjuderSom en del av Customer Relations kommer du att vara en del av ett engagerat och stöttande arbetsklimat där vi värdesätter samarbete och utveckling. Du kommer att ha möjlighet att påverka kundresan och bidra till att skapa en ännu bättre kundupplevelse
Förutom ett stimulerande arbete erbjuder vi även möjligheten att vara en del av ett av Nordens ledande e-handelsföretag med kontor centralt beläget i Malmö. Hos oss finns det utrymme för utveckling, och vi värdesätter en trevlig arbetsmiljö där du som medarbetare trivs och mår bra. På Bygghemma ger vi dig även möjligheten att ta del av olika företagsaktiviteter som exempelvis teambuilding-aktiviteter och after works.
TjänstgöringsgradVi erbjuderen tjänst med flexibla arbetstider, med en tjänstgöringsgrad på 20-50%.
Under sommarmånaderna och vissa storhelger ökar behovet upp till 75-100%.
Låter detta som din typ av utmaning?Vi väntar på att höra ifrån dig, så skicka gärna din ansökan redan idag! Urval sker löpande.
Om företagetBygghemma är en del av BHG, en av de största onlineaktörerna inom konsumenthandel i Norden, med en nettointänkt på drygt 13 Mdkr 2022. Inom BHG ingår över 100 onlinedestinationer, innefattande till exempel: www.bygghemma.se, www.polarpumpen.se, www.trademax.se, www.nordicnest.se och www.svenssons.se - och över 70 showrooms.
Vårt huvudkontor ligger i Malmö och vi har verksamheter i de flesta europeiska länder. BHG är noterat på Nasdaq Stockholm, med tickern BHG. BHG:s e-handelsverksamheter - www.wearebhg.com - har över 2 000 anställda som varje dag arbetar för att skapa en optimal köpupplevelse genom ett oöverträffat produktutbud och smart teknologi, kombinerat med ledande produktexpertis och ett brett utbud av service och tjänster.

Ansök nu

Customer Relations Representative - Deltid

Läs mer Apr 12
Bygghemma är Sveriges största onlinebaserade aktör inom byggvaror, hem och trädgård. Genom vår onlinebutik, som kompletteras och understöds av flertalet fysiska visningsbutiker och ett omfattande service- och tjänsteutbud, såsom montering och installationer, erbjuder vi ett ledande sortiment från välkända externa och egna varumärken. Vi har kontor i Malmö och Oskarshamn.
Är du en person som brinner för kundservice? Är du kanske student eller letar du efter ett flexibelt och givande extrajobb? Då kan detta vara den perfekta möjligheten för dig!
Bygghemma är e-handeln som värdesätter att kunna erbjuda våra kunder en utmärkt köpupplevelse, från rätt bemötande till rätt produkt. Vi letar efter kundorienterade och serviceinriktade personer som vill bli en del av Customer Relations och hjälpa våra kunder genom eventuella ärenden som uppstår med deras beställningar.
Om tjänstenDin roll som Customer Relations Representative innebär direktkontakt med både kunder och leverantörer via telefon och mejl. Du kommer att hantera olika ärenden såsom frågor kring order, leverans, returer och reklamationer, och guida våra kunder genom eventuella situationer där det inte riktigt blev som tänkt.
Här är tempot högt och supportkulturen stark, och till din hjälp har du erfarna kollegor ochen tät dialog med din team manager. Genom att bli en del av vårt team kommer du att få en gedigen internutbildning i våra rutiner, bemötande och system för att kunna ge våra kunder den bästa möjliga servicen.
Om digVi söker dig som trivs i en snabb och dynamisk miljö och som brinner för att lösa problem och hjälpa andra. Tidigare erfarenhet av kundservice är meriterande, men inte ett krav - vi värdesätter framför allt din positiva inställning och vilja att lära dig. Att du uttrycker dig tydligt i tal och skrift, både på svenska och engelska, är en förutsättning för att du ska lyckas.
Om du är en person som delar våra värderingar om ansvar, enkelhet, utmaningar och samarbete, och om du är redo att ta dig an en spännande och utvecklande roll, så ser vi fram emot din ansökan!
Vi erbjuderSom en del av Customer Relations kommer du att vara en del av ett engagerat och stöttande arbetsklimat där vi värdesätter samarbete och utveckling. Du kommer att ha möjlighet att påverka kundresan och bidra till att skapa en ännu bättre kundupplevelse
Förutom ett stimulerande arbete erbjuder vi även möjligheten att vara en del av ett av Nordens ledande e-handelsföretag med kontor centralt beläget i Malmö. Hos oss finns det utrymme för utveckling, och vi värdesätter en trevlig arbetsmiljö där du som medarbetare trivs och mår bra. På Bygghemma ger vi dig även möjligheten att ta del av olika företagsaktiviteter som exempelvis teambuilding-aktiviteter och after works.
TjänstgöringsgradVi erbjuderen tjänst med flexibla arbetstider, med en tjänstgöringsgrad på 20-50%.
Under sommarmånaderna och vissa storhelger ökar behovet upp till 75-100%.
Låter detta som din typ av utmaning?Vi väntar på att höra ifrån dig, så skicka gärna din ansökan redan idag! Urval sker löpande.
Om företagetBygghemma är en del av BHG, en av de största onlineaktörerna inom konsumenthandel i Norden, med en nettointänkt på drygt 13 Mdkr 2022. Inom BHG ingår över 100 onlinedestinationer, innefattande till exempel: www.bygghemma.se, www.polarpumpen.se, www.trademax.se, www.nordicnest.se och www.svenssons.se - och över 70 showrooms.
Vårt huvudkontor ligger i Malmö och vi har verksamheter i de flesta europeiska länder. BHG är noterat på Nasdaq Stockholm, med tickern BHG. BHG:s e-handelsverksamheter - www.wearebhg.com - har över 2 000 anställda som varje dag arbetar för att skapa en optimal köpupplevelse genom ett oöverträffat produktutbud och smart teknologi, kombinerat med ledande produktexpertis och ett brett utbud av service och tjänster.

Ansök nu

Andra jobb i Malmö från Eterni Sweden AB

Nedan visas andra jobb i Malmö från Eterni Sweden AB .

Säljare sökes till Procurator

Innesäljare
Läs mer Maj 24
Säljare sökes till Procurator
Tycker du om varierande arbetsuppgifter inom försäljning och administration som utförs i ett högt tempo tillsammans med ett glatt gäng som är ledande inom deras bransch? Har du en naturlig fallenhet för affärer, relationsskapande och struktur? Då ska du söka denna tjänst idag! 
ARBETSUPPGIFTER  
I rollen som Säljare på Procurator arbetar du med försäljning mot såväl befintliga som nya kunder. Du ansvarar för ett antal kunder i ett tilldelat distrikt och samarbetar nära Utesäljare, Key Account Managers och butikerna för att skapa ett attraktivt kunderbjudande. Därtill följer du köpmönster hos befintliga kunder och arbetar aktivt med att bredda och utveckla affären. Därutöver arbetar du med att bygga upp en kundbas av prospekts och bearbetar såväl kalla, som tidigare köpande kunder.  
Du kommer främst att utföra arbetsuppgifter som:  
Etablera kontakt med befintliga och nya kunder, primärt via mejl och telefon.  
Bygga upp en pipeline av prospekts.  
Bredda och utveckla affärerna i ditt distrikt i samarbete med andra funktioner internt.  
Administrera bokningar och uppföljningar.  
Extern och intern kommunikation med samarbetspartners.  
Stödja utesäljare samt hålla kontakt med Procurators butiker.  

PERSONLIGA EGENSKAPER OCH KVALIFIKATIONER 
För att trivas i rollen som Säljare är du en serviceinriktad och uthållig lagspelare som inte räds nya kontakter. Du har ett brinnande intresse för försäljning, god förhandlingsförmåga och förstår vikten av att vara proaktiv i ditt arbetssätt. Vidare har du en naturlig fallenhet för att skapa goda relationer samt en förmåga att se helheten. Att hålla god struktur på ditt arbete ser du som en självklarhet samt att du har en vilja att utveckla verksamheten. Då du i rollen har många olika kontaktytor inom bolaget förstår du vikten av ett gott samarbete internt.  
Viktigt för tjänsten:  
Tidigare erfarenhet från service och försäljning, med fördel från en liknande roll.  
Meriterande med relevant utbildning inom försäljning.  
God dator- och systemvana, meriterande med kunskaper i SAP.  
Svenska och engelska i tal och skrift.  
Affärsmässig och handlingskraftig personlighet.  

OM TJÄNSTEN  
Tjänsten som Säljare är ett konsultuppdrag på heltid på sex månader. Arbetstiderna är förlagda måndag-fredag 08.00-16.30 och du ingår i ett dedikerat team som värdesätter en hög laganda. Du blir till en början anställd av Eterni Sweden AB och arbetar som konsult. För rätt person finns goda möjligheter att efter sex månader få en anställning direkt hos Procurator som ser långsiktigt på denna tjänst.  
ÖVRIGT 
Ansökningar via e-post behandlas ej på grund av GDPR, sök tjänsten på www.eterni.se. Vi arbetar med löpande urval så vänta inte med att skicka in din ansökan. 
Varmt välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Batteriingenjör till ArcQor AB i Älmhult

Civilingenjör, konstruktion, elektronik
Läs mer Maj 31
BATTERIINGENJÖR TILL ARCQOR AB I ÄLMHULT

Är du våra nya Li-Ion Battery Expert? Och vill du vara med i en spännande bransch och leverera stryktåliga produkter som kommer användas världen över?

ArcQor är ett starkt växande företag som grundades 1993 i Älmhult. Innanför dörrarna i Älmhultsfabriken konstruerar samt tillverkar vi strömförsörjningsprodukter till både försvars- och säkerhetsorganisationer världen över. Vi söker nu en engagerad och kompetent batteriingenjör, är det kanske just dig letar efter! Läs gärna mer om vår verksamhet på arcqor.com

ARBETSUPPGIFTER
Vi söker dig som vill arbeta med elektronik och den senaste tekniken av Li-Ion batterier. I ditt arbete kommer du behöva argumentera för- eller emot användandet av olika batterier och förstå vilken påverkan valet av batteri har på ett övergripande plan. Du har en naturligt kommunikativ roll i ett nära samarbete med andra ingenjörer, planerare och produktionsmedarbetare!

I denna roll har du ett övergripande ansvarar för:
  Konstruktion och kvalificering av Li-Ion batteripack till våra försvarskunders olika system.
Konfigurationen av olika batteripack bestående av battericeller till högre spänningar.
Gör bedömningar för att välja rätt batterityp för olika produkter
Livslängdsfrågeställningen, karaktärisering av åldrandeprocessen samt hantering av batteriunderhåll.
Övriga arbetsuppgifter som är kopplade till elektronik kommer förekomma.
 
Vi erbjuder ett givande och självständigt arbete på en marknad med stor utvecklingspotential. Då vi är ett mindre företag finns det möjlighet att jobba med flera olika delar inom bolaget. Våra beslutsvägar är korta, vilket ger dig en fin möjlighet att kunna vara med och påverka både din egen och företagets utveckling.

PERSONLIGA EGENSKAPER KVALIFIKATIONER
Vi söker dig med relevant utbildning inom elektronik, gärna civilingenjörsutbildning. Du bör ha ett intresse för batterier, önskvärt om du har förståelse för, eller vill lära dig mer om olika typer av moderna batterier.

Du har kännedom om övergripande batterikemi och olika typer av batteriers påverkan. Vidare har du ett genuint intresse för elektronik i allmänhet samt lätt för att ta till dig och sätta dig in i ny teknik. Du har minst ett par års praktiskt erfarenhet i ingenjörsyrket, kanske som konstruktör, utvecklingsingenjör eller liknande.  

Som person är du självgående och initiativrik samt trivs med att verka i en innovativ och kreativ omgivning. Vi ser gärna att du är lättlärd och snabbt kan sätta dig in i nya systemmiljöer och arbetsuppgifter. Ett visst praktiskt kunnande är också önskvärt, då utvecklingsteamet sitter i nära anslutning till produktionen.

Vi är ett familjärt och jordnära företag som värnar om ett gott samarbete och en trevlig och välkomnande arbetsmiljö. Vi är drivna och framåtriktade, något som vi hoppas att även du är och trivs med. Vi främjar allas intresse och engagemang och mår bra när vi tillsammans kan bidra till ArcQors fortsatta utveckling och goda resultat.

För rollen kräver vi flytande svenska och engelska samt B-körkort då det kan förekomma arbetsresor.

OM TJÄNSTEN
Tjänsten är en direktrekrytering till ArcQor AB. 

Vi rekryterar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut.


ÖVRIG INFORMATION
Ansökningar via mail behandlas ej på grund av GDPR, sök tjänsten på www.eterni.se. Vi arbetar med löpande urval så vänta inte med att skicka in din ansökan.

VARMT VÄLKOMMEN MED DIN ANSÖKAN!

Ansök nu

Batteriingenjör till ArcQor AB i Älmhult

Civilingenjör, konstruktion, elektronik
Läs mer Maj 27
BATTERIINGENJÖR TILL ARCQOR AB I ÄLMHULT

Är du våra nya Li-Ion Battery Expert? Och vill du vara med i en spännande bransch och leverera stryktåliga produkter som kommer användas världen över?

ArcQor är ett starkt växande företag som grundades 1993 i Älmhult. Innanför dörrarna i Älmhultsfabriken konstruerar samt tillverkar vi strömförsörjningsprodukter till både försvars- och säkerhetsorganisationer världen över. Vi söker nu en engagerad och kompetent batteriingenjör, är det kanske just dig letar efter! Läs gärna mer om vår verksamhet på arcqor.com

ARBETSUPPGIFTER
Vi söker dig som vill arbeta med elektronik och den senaste tekniken av Li-Ion batterier. I ditt arbete kommer du behöva argumentera för- eller emot användandet av olika batterier och förstå vilken påverkan valet av batteri har på ett övergripande plan. Du har en naturligt kommunikativ roll i ett nära samarbete med andra ingenjörer, planerare och produktionsmedarbetare!

I denna roll har du ett övergripande ansvarar för:
  Konstruktion och kvalificering av Li-Ion batteripack till våra försvarskunders olika system.
Konfigurationen av olika batteripack bestående av battericeller till högre spänningar.
Gör bedömningar för att välja rätt batterityp för olika produkter
Livslängdsfrågeställningen, karaktärisering av åldrandeprocessen samt hantering av batteriunderhåll.
Övriga arbetsuppgifter som är kopplade till elektronik kommer förekomma.
 
Vi erbjuder ett givande och självständigt arbete på en marknad med stor utvecklingspotential. Då vi är ett mindre företag finns det möjlighet att jobba med flera olika delar inom bolaget. Våra beslutsvägar är korta, vilket ger dig en fin möjlighet att kunna vara med och påverka både din egen och företagets utveckling.

PERSONLIGA EGENSKAPER KVALIFIKATIONER
Vi söker dig med relevant utbildning inom elektronik, gärna civilingenjörsutbildning. Du bör ha ett intresse för batterier, önskvärt om du har förståelse för, eller vill lära dig mer om olika typer av moderna batterier.

Du har kännedom om övergripande batterikemi och olika typer av batteriers påverkan. Vidare har du ett genuint intresse för elektronik i allmänhet samt lätt för att ta till dig och sätta dig in i ny teknik. Du har minst ett par års praktiskt erfarenhet i ingenjörsyrket, kanske som konstruktör, utvecklingsingenjör eller liknande.  

Som person är du självgående och initiativrik samt trivs med att verka i en innovativ och kreativ omgivning. Vi ser gärna att du är lättlärd och snabbt kan sätta dig in i nya systemmiljöer och arbetsuppgifter. Ett visst praktiskt kunnande är också önskvärt, då utvecklingsteamet sitter i nära anslutning till produktionen.

Vi är ett familjärt och jordnära företag som värnar om ett gott samarbete och en trevlig och välkomnande arbetsmiljö. Vi är drivna och framåtriktade, något som vi hoppas att även du är och trivs med. Vi främjar allas intresse och engagemang och mår bra när vi tillsammans kan bidra till ArcQors fortsatta utveckling och goda resultat.

För rollen kräver vi flytande svenska och engelska samt B-körkort då det kan förekomma arbetsresor.

OM TJÄNSTEN
Tjänsten är en direktrekrytering till ArcQor AB. 

Vi rekryterar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut.


ÖVRIG INFORMATION
Ansökningar via mail behandlas ej på grund av GDPR, sök tjänsten på www.eterni.se. Vi arbetar med löpande urval så vänta inte med att skicka in din ansökan.

VARMT VÄLKOMMEN MED DIN ANSÖKAN!

Ansök nu

Batteriingenjör till ArcQor AB i Älmhult

Civilingenjör, konstruktion, elektronik
Läs mer Maj 8
BATTERIINGENJÖR TILL ARCQOR AB I ÄLMHULT

Är du våra nya Li-Ion Battery Expert? Och vill du vara med i en spännande bransch och leverera stryktåliga produkter som kommer användas världen över?

ArcQor är ett starkt växande företag som grundades 1993 i Älmhult. Innanför dörrarna i Älmhultsfabriken konstruerar samt tillverkar vi strömförsörjningsprodukter till både försvars- och säkerhetsorganisationer världen över. Vi söker nu en engagerad och kompetent batteriingenjör, är det kanske just dig letar efter! Läs gärna mer om vår verksamhet på arcqor.com

ARBETSUPPGIFTER
Vi söker dig som vill arbeta med elektronik och den senaste tekniken av Li-Ion batterier. I ditt arbete kommer du behöva argumentera för- eller emot användandet av olika batterier och förstå vilken påverkan valet av batteri har på ett övergripande plan. Du har en naturligt kommunikativ roll i ett nära samarbete med andra ingenjörer, planerare och produktionsmedarbetare!

I denna roll har du ett övergripande ansvarar för:
  Konstruktion och kvalificering av Li-Ion batteripack till våra försvarskunders olika system.
Konfigurationen av olika batteripack bestående av battericeller till högre spänningar.
Gör bedömningar för att välja rätt batterityp för olika produkter
Livslängdsfrågeställningen, karaktärisering av åldrandeprocessen samt hantering av batteriunderhåll.
Övriga arbetsuppgifter som är kopplade till elektronik kommer förekomma.
 
Vi erbjuder ett givande och självständigt arbete på en marknad med stor utvecklingspotential. Då vi är ett mindre företag finns det möjlighet att jobba med flera olika delar inom bolaget. Våra beslutsvägar är korta, vilket ger dig en fin möjlighet att kunna vara med och påverka både din egen och företagets utveckling.

PERSONLIGA EGENSKAPER KVALIFIKATIONER
Vi söker dig med relevant utbildning inom elektronik, gärna civilingenjörsutbildning. Du bör ha ett intresse för batterier, önskvärt om du har förståelse för, eller vill lära dig mer om olika typer av moderna batterier.

Du har kännedom om övergripande batterikemi och olika typer av batteriers påverkan. Vidare har du ett genuint intresse för elektronik i allmänhet samt lätt för att ta till dig och sätta dig in i ny teknik. Du har minst ett par års praktiskt erfarenhet i ingenjörsyrket, kanske som konstruktör, utvecklingsingenjör eller liknande.  

Som person är du självgående och initiativrik samt trivs med att verka i en innovativ och kreativ omgivning. Vi ser gärna att du är lättlärd och snabbt kan sätta dig in i nya systemmiljöer och arbetsuppgifter. Ett visst praktiskt kunnande är också önskvärt, då utvecklingsteamet sitter i nära anslutning till produktionen.

Vi är ett familjärt och jordnära företag som värnar om ett gott samarbete och en trevlig och välkomnande arbetsmiljö. Vi är drivna och framåtriktade, något som vi hoppas att även du är och trivs med. Vi främjar allas intresse och engagemang och mår bra när vi tillsammans kan bidra till ArcQors fortsatta utveckling och goda resultat.

För rollen kräver vi flytande svenska och engelska samt B-körkort då det kan förekomma arbetsresor.

OM TJÄNSTEN
Tjänsten är en direktrekrytering till ArcQor AB. 

Vi rekryterar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut.


ÖVRIG INFORMATION
Ansökningar via mail behandlas ej på grund av GDPR, sök tjänsten på www.eterni.se. Vi arbetar med löpande urval så vänta inte med att skicka in din ansökan.

VARMT VÄLKOMMEN MED DIN ANSÖKAN!

Ansök nu

IT-Projektledare till Procurator  

IT-samordnare
Läs mer Maj 22
IT-Projektledare till Procurator  
Trivs du i en roll där du får ha ett ben i tekniken och ett i verksamheten? Är du en kommunikativ, analytisk och flexibel person som trivs i en roll där du får påverka? Har du dessutom ett brinnande intresse för affärssystem och en positiv kundresa? Då ska du söka denna tjänst idag! 
ARBETSUPPGIFTER  
I rollen som IT-Projektledare arbetar du med ett ben i tekniken och ett ben i Procurators verksamhet. Det är en central del av bolaget och ditt huvudsakliga ansvarsområde handlar om integrationer i affärsystemet i relation till såväl nya som befintliga kunder. Du har nära kontakt med både kontaktpersoner hos kunder och leverantörer av tekniken samt att du samarbetar med funktioner internt för att skapa en positiv och enkel kundresa. IT-avdelningen har en nyckelroll i att utveckla affärerna och därför samverkar ni i en snabbrörlig miljö för att skapa effektiva processer kopplade till affärssystem.  
Du kommer främst att utföra arbetsuppgifter som:  
Ansvara för processen av integrationer i SAP kopplade till intern verksamhet och försäljning.  
Kontakt med leverantörer gällande utveckling av systemet och testköra uppdateringar.  
Delta i uppstart av nya kundsamarbeten tillsammans med övriga interna funktioner.  
Samarbeta med övriga kollegor inom IT för att utveckla Procurators affärer och fånga upp förbättringspotential.  

PERSONLIGA EGENSKAPER OCH KVALIFIKATIONER 
För att trivas i rollen som IT-Projektledare är du en strukturerad, analytisk och kommunikativ person med ett stort intresse för IT och system. Du trivs i en roll med många kontaktytor och har en förmåga att på ett pedagogiskt sätt kommunicera med allt från tekniker till säljare. Du brinner för att göra IT lättförståeligt, användarvänligt och effektivt samt att du har en förmåga att bolla mellan flera olika processer samtidigt. Därtill trivs du i en varierande roll där du får vara med att påverka samt att du ser det som en självklarhet att agera affärsmässigt i alla led.   
Viktigt för tjänsten:  
Tidigare erfarenhet av att arbeta med flöden i affärssystem, med fördel mot handel och distribution.  
Kunskaper i standards så som SAP iDoc, EDIFACT, cXML och/eller Peppol.  
Mycket goda kunskaper i användandet av affärssystem, kunskaper i SAP är meriterande.  
Flytande svenska och engelska i tal och skrift.  
Kunskaper i inköpsportaler som Ariba, Basware, Coupa och/eller Tradeshift är meriterande.  
Merirerande med erfarenhet från Message Brokers som SAP PI och/eller Microsoft BizTalk.  

OM TJÄNSTEN  
Tjänsten som IT-Projektledare är en rekrytering där du blir anställd direkt hos Procurator på deras huvudkontor i Malmö. Du ingår i ett team som består av cirka sex personer och arbetar mot hela koncernen som består av cirka 2000 anställda, plus samarbetspartners internationellt. Arbetstiderna är förlagda dagtid måndag-fredag och möjlighet till distansarbete finns. Anställningen inleds med en gedigen introduktion och du ingår i ett bolag som ligger i framkant vad gäller sin IT-utveckling. Fina förmåner ingår.  
ÖVRIGT 
Ansökningar via e-post behandlas ej på grund av GDPR, sök tjänsten på www.eterni.se. Vi arbetar med löpande urval så vänta inte med att skicka in din ansökan. 
Varmt välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Batteriingenjör till ArcQor AB i Älmhult

Civilingenjör, konstruktion, elektronik
Läs mer Maj 17
BATTERIINGENJÖR TILL ARCQOR AB I ÄLMHULT

Är du våra nya Li-Ion Battery Expert? Och vill du vara med i en spännande bransch och leverera stryktåliga produkter som kommer användas världen över?

ArcQor är ett starkt växande företag som grundades 1993 i Älmhult. Innanför dörrarna i Älmhultsfabriken konstruerar samt tillverkar vi strömförsörjningsprodukter till både försvars- och säkerhetsorganisationer världen över. Vi söker nu en engagerad och kompetent batteriingenjör, är det kanske just dig letar efter! Läs gärna mer om vår verksamhet på arcqor.com

ARBETSUPPGIFTER
Vi söker dig som vill arbeta med elektronik och den senaste tekniken av Li-Ion batterier. I ditt arbete kommer du behöva argumentera för- eller emot användandet av olika batterier och förstå vilken påverkan valet av batteri har på ett övergripande plan. Du har en naturligt kommunikativ roll i ett nära samarbete med andra ingenjörer, planerare och produktionsmedarbetare!

I denna roll har du ett övergripande ansvarar för:
  Konstruktion och kvalificering av Li-Ion batteripack till våra försvarskunders olika system.
Konfigurationen av olika batteripack bestående av battericeller till högre spänningar.
Gör bedömningar för att välja rätt batterityp för olika produkter
Livslängdsfrågeställningen, karaktärisering av åldrandeprocessen samt hantering av batteriunderhåll.
Övriga arbetsuppgifter som är kopplade till elektronik kommer förekomma.
 
Vi erbjuder ett givande och självständigt arbete på en marknad med stor utvecklingspotential. Då vi är ett mindre företag finns det möjlighet att jobba med flera olika delar inom bolaget. Våra beslutsvägar är korta, vilket ger dig en fin möjlighet att kunna vara med och påverka både din egen och företagets utveckling.

PERSONLIGA EGENSKAPER KVALIFIKATIONER
Vi söker dig med relevant utbildning inom elektronik, gärna civilingenjörsutbildning. Du bör ha ett intresse för batterier, önskvärt om du har förståelse för, eller vill lära dig mer om olika typer av moderna batterier.

Du har kännedom om övergripande batterikemi och olika typer av batteriers påverkan. Vidare har du ett genuint intresse för elektronik i allmänhet samt lätt för att ta till dig och sätta dig in i ny teknik. Du har minst ett par års praktiskt erfarenhet i ingenjörsyrket, kanske som konstruktör, utvecklingsingenjör eller liknande.  

Som person är du självgående och initiativrik samt trivs med att verka i en innovativ och kreativ omgivning. Vi ser gärna att du är lättlärd och snabbt kan sätta dig in i nya systemmiljöer och arbetsuppgifter. Ett visst praktiskt kunnande är också önskvärt, då utvecklingsteamet sitter i nära anslutning till produktionen.

Vi är ett familjärt och jordnära företag som värnar om ett gott samarbete och en trevlig och välkomnande arbetsmiljö. Vi är drivna och framåtriktade, något som vi hoppas att även du är och trivs med. Vi främjar allas intresse och engagemang och mår bra när vi tillsammans kan bidra till ArcQors fortsatta utveckling och goda resultat.

För rollen kräver vi flytande svenska och engelska samt B-körkort då det kan förekomma arbetsresor.

OM TJÄNSTEN
Tjänsten är en direktrekrytering till ArcQor AB. 

Vi rekryterar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut.


ÖVRIG INFORMATION
Ansökningar via mail behandlas ej på grund av GDPR, sök tjänsten på www.eterni.se. Vi arbetar med löpande urval så vänta inte med att skicka in din ansökan.

VARMT VÄLKOMMEN MED DIN ANSÖKAN!

Ansök nu