Malmö: Supporttekniker SecuritasHome Malmö

Hitta ansökningsinfo om jobbet Supporttekniker SecuritasHome Malmö i Malmö. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Malmö inom den kategorin.

Publicerad: 2023-09-18 // Varaktighet: Heltid

Företagsbeskrivning
Securitas har en viktig roll i samhället och förvaltar ett av Sveriges viktigaste uppdrag - att skydda och hjälpa människor att känna sig trygga. Nu har du chansen att bli en del av Sveriges största säkerhetsföretag. Oavsett om du vill jobba mycket eller lite, dag eller natt så behöver vi bli fler.
Som landets största arbetsgivare i vår bransch kan vi erbjuda dig utvecklingsmöjligheter och variation som få andra företag kan. Vi strävar efter ett enhetligt ledarskap med balans mellan förväntningar och förutsättningar. Du tar hand om människors säkerhet – Securitas tar hand om dig.
Jobbeskrivning
Är du på jakt efter ett socialt jobb där du dagligen kommer i kontakt med många människor? För dig som är serviceinriktad och älskar god kundvård letar vi just nu efter en supporttekniker till vår enhet i Malmö. Vill du ge service och bidra till samhällsnytta samtidigt? Då är detta tjänsten för dig!
Rollen som supporttekniker innebär att hjälpa kunder med uppkomna problem med sitt larmsystem eller ge råd och tips kring hantering av deras utrustning via telefon och dator. På Securitas vill vi vara bäst i vår bransch och i rollen som supporttekniker kommer du ha en stor påverkan på detta genom att alltid ge våra kunder förstklassig service!
Tjänsten innehåller bland annat;
Support för privatpersoners hemlarm.
Support för företag och deras larmanläggning.
Administration av framtida affärskoncept som passar in i en support- och servicegrupp.

Arbetstiderna löper varannan vecka enligt följande schema;
Vecka 1: måndag – fredag 08:00-17:00
Vecka 2: måndag – torsdag 11:00-20:00, söndag 10:00-17:00
Kravspecifikation
Gymnasieutbildning med godkänt resultat i svenska och engelska.
Tjänsten passar dig som drivs av att jobba genom andra och vilja göra sitt absolut bästa varje arbetsdag. Det är meriterande om du tidigare arbetat inom kundtjänst eller någon form av supportfunktion, men störst vikt kommer läggas vid din personliga lämplighet för tjänsten.
Som person tror vi att du är en serviceinriktad, lugn och organiserad person som kan hantera periodvis högt arbetstempo. Du är intresserad av teknik och har lätt för att förstå instruktioner. Vi ser att du som söker är en självständig person och litar på din egen förmåga, förstår snabbt problem och löser dessa på ett kreativt sätt. Du har ett systematiskt och noggrant tillvägagångssätt med ett öga för detaljer.
Att ta ansvar kommer naturligt för dig – du är helt enkelt en ärlig, hjälpsam och vaksam person som får människor omkring dig att känna sig trygga.
Vi främjar en jämn könsfördelning och ser gärna kvinnliga sökande till denna tjänst.

Vi är trygghet. Vi är Securitas.
Övrig information
Du söker till tjänsten genom att klicka på ansök här nedan.
Vi tar endast emot ansökningar via vårt rekryteringsverktyg. Vi jobbar med löpande urval, så om du är intresserad av tjänsten – skicka din ansökan redan idag!
Har du frågor kring rollen är du välkommen att höra av dig till kontaktperson: eddie.eurenius@securitas.se.
Tjänsten är en heltidsanställning med tillträde enligt överenskommelse. Vi tillämpar 6 mån provanställning
Vi arbetar med urvalstester
Vi kommunicerar i första hand via mail
Sista ansökningsdag är 16/10 2023

För anställning inom Securitas Sverige AB krävs det att du blir godkänd av Länsstyrelsen för anställning i auktoriserat bevakningsföretag (den ansökan görs av Securitas).
Lön och anställningsförhållanden baseras på kollektivavtal mellan arbetsgivarorganisationen Säkerhetsföretagen och Svenska Transportarbetareförbundet.
Mer info om Securitas som arbetsgivare och hur det är att jobba hos oss hittar du på www.securitas.se

Alla platsannonser →

Andra jobb i Malmö som Kundtjänstmedarbetare

Nedan visas andra jobb i Malmö som Kundtjänstmedarbetare.

Norsktalande Customer Relations Representative

Läs mer Okt 1
Bygghemma är Sveriges största onlinebaserade aktör inom byggvaror, hem och trädgård. Genom vår onlinebutik, som kompletteras och understöds av flertalet fysiska visningsbutiker och ett omfattande service- och tjänsteutbud, såsom montering och installationer, erbjuder vi ett ledande sortiment från välkända externa och egna varumärken.
Är du en person som brinner för kundservice? Vill du skapa långvariga relationer och bidra till att utveckla kundupplevelsen? Då kan detta vara den perfekta möjligheten för dig!
Bygghemma är e-handeln som värdesätter att kunna erbjuda våra kunder en utmärkt köpupplevelse, från rätt bemötande till rätt produkt. Vi söker en Norsktalande Customer Relations Representative som kommer på ett kundorienterat och serviceinriktat sätt, att hjälpa våra kunder med eventuella ärenden som uppstår med deras beställningar.
Om tjänstenDin roll som Customer Relations Representative innebär direktkontakt med både norska kunder och leverantörer via telefon och mejl. Du kommer att hantera olika ärenden såsom frågor kring order, leverans, returer och reklamationer, och guida våra kunder genom eventuella situationer där det inte riktigt blev som tänkt.
Här är tempot högt och supportkulturen stark, och till din hjälp har du en tät dialog med din chef. Genom att bli en del av oss så kommer du att få en gedigen internutbildning i våra rutiner, bemötande och system för att kunna ge våra kunder den bästa möjliga servicen.
Om digVi söker dig som trivs i en snabb och dynamisk miljö och som brinner för att lösa problem och hjälpa andra. Tidigare erfarenhet av kundservice är meriterande, men inte ett krav - vi värdesätter framför allt din positiva inställning och vilja att lära dig. För att du ska lyckas i rollen är det ett krav att du uttrycker dig tydligt i både tal och skrift på norska och engelska.
Vi erbjuderSom en del av Customer Relations kommer du att vara en del av ett engagerat och stöttande arbetsklimat där vi värdesätter samarbete och utveckling. Du kommer att ha möjlighet att påverka kundresan och bidra till att skapa en ännu bättre kundupplevelse
Förutom ett stimulerande arbete erbjuder vi även möjligheten att vara en del av ett av Nordens ledande e-handelsföretag med kontor centralt beläget i Malmö. Hos oss finns det utrymme för utveckling, och vi värdesätter en trevlig arbetsmiljö där du som medarbetare trivs och mår bra. På Bygghemma ger vi dig även möjligheten att ta del av olika företagsaktiviteter som exempelvis teambuilding-aktiviteter och after works.
Tjänstgöringsgrad: Tjänsten är en tillsvidareanställning om 100%
Låter detta som din typ av utmaning?Vi väntar på att höra ifrån dig, så skicka gärna din ansökan redan idag! Urval sker löpande.
Om företagetBygghemma är en del av BHG, en av de största onlineaktörerna inom konsumenthandel i Norden, med en nettointänkt på drygt 13 Mdkr 2022. Inom BHG ingår över 100 onlinedestinationer, innefattande till exempel: www.bygghemma.se, www.polarpumpen.se, www.trademax.se, www.nordicnest.se och www.svenssons.se - och över 70 showrooms.
Vårt huvudkontor ligger i Malmö och vi har verksamheter i de flesta europeiska länder. BHG är noterat på Nasdaq Stockholm, med tickern BHG. BHG:s e-handelsverksamheter - www.wearebhg.com - har över 2 000 anställda som varje dag arbetar för att skapa en optimal köpupplevelse genom ett oöverträffat produktutbud och smart teknologi, kombinerat med ledande produktexpertis och ett brett utbud av service och tjänster.

Ansök nu

Svensktalande Kundtjänst

Läs mer Sep 27
Svensktalande kundtjänst med brinnande intresse för kund nöjdhet till one.com i Malmö!
Tycker du om att prata med människor på telefon? Är du snabb på tangenterna och kan chatta och skriva mail med kunder? Är du lösningsfokuserad, inkännande och drivs av att göra kunder nöjda och sporras av att hjälpa människor, att ge utmärkt service och att lösa problem? Då har vi rätt tjänst för dig på vårt supportcenter i Malmö! Där hjälper vi kunder via telefon, chatt och epost med deras hostinglösningar, tekniska problem och allt som kan uppkomma för en användare som försöker skapa sig en plats på Internet med hemsida, epost och domän.
På one.com har vi vår kundkontakt som högsta prioritet och arbetar hårt för att alltid ge support och kundtjänst i världsklass, för att försäkra oss om att även I en marknad med hård konkurrens så känner våra kunder att de har allt de behöver och lite till. Och nu behöver vi utöka vårt team med en ny support agent för den svenska sidan av marknaden till vårt kontor i Glasvasen; precis bredvid Malmö Central.
Detta är en unik möjlighet att vara en del av ett team av både danska och svenska kollegor som tillsammans jobbar mot samma mål; att ge Nordens absolut bästa support och kundservice åt våra kunder. Vi gör ingenting halvdant utan arbetar kontinuerligt på att överträffa oss själva, samtidigt som vi har roligt på jobbet och utvecklas både individuellt och som ett team.
Ansvarsområden och vem vi sökerVi vill som sagt ge våra kunder en upplevelse i världsklass när de kontaktar oss för support. Det handlar inte bara om att lösa problemet; det handlar om att överträffa kundens förväntningar och förstå värdet av empati, förståelse och personlighet. Vi tror på ”hire for attitude, train for skill” så vad du har gjort tidigare är mindre viktigt, det viktigaste för oss är att du har en vilja att lära dig, en väldigt starkt önskan att ge service utöver det vanliga och att du är positiv, öppen och utåtriktad.
Din mest viktiga uppgift blir att ta emot kunder via telefon, chatt och epost för att hjälpa kunder med allehanda tekniska (och ibland mindre tekniska) problem, samt att se till att kunden du talar med har rätt paket, har rätt produkter och inte saknar något från oss.
Så skicka in din ansökan så snart som möjligt ifall du tycker att detta är du:
Kundfokuserad och med en stark önskan att hjälpa till-Grundläggande IT-vana
Utmärkt kommunikationsförmåga både skriftligt och muntligt
Du kan tala och skriva på engelska (då vi är ett bolag med många nationaliteter och kontor på olika delar i världen sker den mesta interna kommunikationen på engelska)
Positiv och framåt, “glaset är halvfullt”-attityd
Stor villighet att lära
Tålmodig, stresstålig och anpassningsbar vid förändringar
Målinriktad, ”vinnarskalle” och drivs av att slå uppsatta förväntningar
Stor förmåga att ta feedback och coachning för att utvecklas
Ödmjuk
Flexibel och med en förmåga att tänka utanför boxen
Erfarenhet från kundtjänst, support eller försäljning är ett plus men inget krav
Förmåga att göra många saker samtidigt
Vi erbjuder
En heltidstjänst I ett stort företag inom hosting- och domänbranschen som rör sig fort framåt, där du blir en del av ett varmt team som alla arbetar tillsammans för att överträffa förväntningar. Du kommer arbeta I Glasvasen precis vid Malmö Central. Arbetet är förlagt mellan 08-18 (7,5 h per dag) på vardagar. Arbete på helger och röda dagar förekommer.
Vi erbjuder en hybrid arbetsmodell, men under de första månaderna av din anställning kommer du att arbeta 100% på kontoret för att säkerställa en gedigen upplärning och introduktion
Fast lön, sjukvårdsförsäkring, lunchdeals, omfattande utbildning med mera.
StartdatumVi behöver dig så snart som möjligt, så skicka in din ansökan snarast för intervjuer sker löpande. Har du frågor om tjänsten kan du kontakta Martin Ast, på martin.ast@group.one.

Ansök nu

Customer Relations Representative - Deltid

Läs mer Sep 19
Bygghemma är Sveriges största onlinebaserade aktör inom byggvaror, hem och trädgård. Genom vår onlinebutik, som kompletteras och understöds av flertalet fysiska visningsbutiker och ett omfattande service- och tjänsteutbud, såsom montering och installationer, erbjuder vi ett ledande sortiment från välkända externa och egna varumärken. Vi har kontor i Malmö och Oskarshamn.
Är du en person som brinner för kundservice? Är du kanske student eller letar du efter ett flexibelt och givande extrajobb? Då kan detta vara den perfekta möjligheten för dig!
Bygghemma är e-handeln som värdesätter att kunna erbjuda våra kunder en utmärkt köpupplevelse, från rätt bemötande till rätt produkt. Vi letar efter kundorienterade och serviceinriktade personer som vill bli en del av Customer Relations och hjälpa våra kunder genom eventuella ärenden som uppstår med deras beställningar.
Om tjänstenDin roll som Customer Relations Representative innebär direktkontakt med både kunder och leverantörer via telefon och mejl. Du kommer att hantera olika ärenden såsom frågor kring order, leverans, returer och reklamationer, och guida våra kunder genom eventuella situationer där det inte riktigt blev som tänkt.
Här är tempot högt och supportkulturen stark, och till din hjälp har du erfarna kollegor och en tät dialog med din team manager. Genom att bli en del av vårt team kommer du att få en gedigen internutbildning i våra rutiner, bemötande och system för att kunna ge våra kunder den bästa möjliga servicen.
Om digVi söker dig som trivs i en snabb och dynamisk miljö och som brinner för att lösa problem och hjälpa andra. Tidigare erfarenhet av kundservice är meriterande, men inte ett krav - vi värdesätter framför allt din positiva inställning och vilja att lära dig. Att du uttrycker dig tydligt i tal och skrift, både på svenska och engelska, är en förutsättning för att du ska lyckas.
Om du är en person som delar våra värderingar om ansvar, enkelhet, utmaningar och samarbete, och om du är redo att ta dig an en spännande och utvecklande roll, så ser vi fram emot din ansökan!
Vi erbjuderSom en del av Customer Relations kommer du att vara en del av ett engagerat och stöttande arbetsklimat där vi värdesätter samarbete och utveckling. Du kommer att ha möjlighet att påverka kundresan och bidra till att skapa en ännu bättre kundupplevelse
Förutom ett stimulerande arbete erbjuder vi även möjligheten att vara en del av ett av Nordens ledande e-handelsföretag med kontor centralt beläget i Oskarshamn. Hos oss finns det utrymme för utveckling, och vi värdesätter en trevlig arbetsmiljö där du som medarbetare trivs och mår bra. På Bygghemma ger vi dig även möjligheten att ta del av olika företagsaktiviteter som exempelvis teambuilding-aktiviteter och after works.
TjänstgöringsgradVi erbjuder en tjänst med flexibla arbetstider, med en tjänstgöringsgrad på 20-50%.
Under sommarmånaderna och vissa storhelger ökar behovet upp till 75-100%.
Låter detta som din typ av utmaning?Vi väntar på att höra ifrån dig, så skicka gärna din ansökan redan idag! Urval sker löpande.
Om företagetBygghemma är en del av BHG, en av de största onlineaktörerna inom konsumenthandel i Norden, med en nettointänkt på drygt 13 Mdkr 2022. Inom BHG ingår över 100 onlinedestinationer, innefattande till exempel: www.bygghemma.se, www.polarpumpen.se, www.trademax.se, www.nordicnest.se och www.svenssons.se - och över 70 showrooms.
Vårt huvudkontor ligger i Malmö och vi har verksamheter i de flesta europeiska länder. BHG är noterat på Nasdaq Stockholm, med tickern BHG. BHG:s e-handelsverksamheter - www.wearebhg.com - har över 2 000 anställda som varje dag arbetar för att skapa en optimal köpupplevelse genom ett oöverträffat produktutbud och smart teknologi, kombinerat med ledande produktexpertis och ett brett utbud av service och tjänster.

Ansök nu

Customer Relations Representative - Deltid

Läs mer Sep 5
Bygghemma är Sveriges största onlinebaserade aktör inom byggvaror, hem och trädgård. Genom vår onlinebutik, som kompletteras och understöds av flertalet fysiska visningsbutiker och ett omfattande service- och tjänsteutbud, såsom montering och installationer, erbjuder vi ett ledande sortiment från välkända externa och egna varumärken. Vi har kontor i Malmö och Oskarshamn.
Är du en person som brinner för kundservice? Är du kanske student eller letar du efter ett flexibelt och givande extrajobb? Då kan detta vara den perfekta möjligheten för dig!
Bygghemma är e-handeln som värdesätter att kunna erbjuda våra kunder en utmärkt köpupplevelse, från rätt bemötande till rätt produkt. Vi letar efter kundorienterade och serviceinriktade personer som vill bli en del av Customer Relations och hjälpa våra kunder genom eventuella ärenden som uppstår med deras beställningar.
Om tjänstenDin roll som Customer Relations Representative innebär direktkontakt med både kunder och leverantörer via telefon och mejl. Du kommer att hantera olika ärenden såsom frågor kring order, leverans, returer och reklamationer, och guida våra kunder genom eventuella situationer där det inte riktigt blev som tänkt.
Här är tempot högt och supportkulturen stark, och till din hjälp har du erfarna kollegor och en tät dialog med din team manager. Genom att bli en del av vårt team kommer du att få en gedigen internutbildning i våra rutiner, bemötande och system för att kunna ge våra kunder den bästa möjliga servicen.
Om digVi söker dig som trivs i en snabb och dynamisk miljö och som brinner för att lösa problem och hjälpa andra. Tidigare erfarenhet av kundservice är meriterande, men inte ett krav - vi värdesätter framför allt din positiva inställning och vilja att lära dig. Att du uttrycker dig tydligt i tal och skrift, både på svenska och engelska, är en förutsättning för att du ska lyckas.
Om du är en person som delar våra värderingar om ansvar, enkelhet, utmaningar och samarbete, och om du är redo att ta dig an en spännande och utvecklande roll, så ser vi fram emot din ansökan!
Vi erbjuderSom en del av Customer Relations kommer du att vara en del av ett engagerat och stöttande arbetsklimat där vi värdesätter samarbete och utveckling. Du kommer att ha möjlighet att påverka kundresan och bidra till att skapa en ännu bättre kundupplevelse
Förutom ett stimulerande arbete erbjuder vi även möjligheten att vara en del av ett av Nordens ledande e-handelsföretag med kontor centralt beläget i Oskarshamn. Hos oss finns det utrymme för utveckling, och vi värdesätter en trevlig arbetsmiljö där du som medarbetare trivs och mår bra. På Bygghemma ger vi dig även möjligheten att ta del av olika företagsaktiviteter som exempelvis teambuilding-aktiviteter och after works.
TjänstgöringsgradVi erbjuder en tjänst med flexibla arbetstider, med en tjänstgöringsgrad på 20-50%.
Under sommarmånaderna och vissa storhelger ökar behovet upp till 75-100%.
Låter detta som din typ av utmaning?Vi väntar på att höra ifrån dig, så skicka gärna din ansökan redan idag! Urval sker löpande.
Om företagetBygghemma är en del av BHG, en av de största onlineaktörerna inom konsumenthandel i Norden, med en nettointänkt på drygt 13 Mdkr 2022. Inom BHG ingår över 100 onlinedestinationer, innefattande till exempel: www.bygghemma.se, www.polarpumpen.se, www.trademax.se, www.nordicnest.se och www.svenssons.se - och över 70 showrooms.
Vårt huvudkontor ligger i Malmö och vi har verksamheter i de flesta europeiska länder. BHG är noterat på Nasdaq Stockholm, med tickern BHG. BHG:s e-handelsverksamheter - www.wearebhg.com - har över 2 000 anställda som varje dag arbetar för att skapa en optimal köpupplevelse genom ett oöverträffat produktutbud och smart teknologi, kombinerat med ledande produktexpertis och ett brett utbud av service och tjänster.

Ansök nu

Customer Relations Representative

Läs mer Sep 5
Bygghemma är Sveriges största onlinebaserade aktör inom byggvaror, hem och trädgård. Genom vår onlinebutik, som kompletteras och understöds av flertalet fysiska visningsbutiker och ett omfattande service- och tjänsteutbud, såsom montering och installationer, erbjuder vi ett ledande sortiment från välkända externa och egna varumärken. Vi har kontor i Malmö och Oskarshamn.
Är du en person som brinner för kundservice? Vill du skapa långvariga relationer och bidra till att utveckla kundupplevelsen? Då kan detta vara den perfekta möjligheten för dig!
Bygghemma är e-handeln som värdesätter att kunna erbjuda våra kunder en utmärkt köpupplevelse, från rätt bemötande till rätt produkt. Vi letar efter kundorienterade och serviceinriktade personer som vill bli en del av Customer Relations och hjälpa våra kunder genom eventuella ärenden som uppstår med deras beställningar.
Om tjänstenDin roll som Customer Relations Representative innebär direktkontakt med både kunder och leverantörer via telefon och mejl. Du kommer att hantera olika ärenden såsom frågor kring order, leverans, returer och reklamationer, och guida våra kunder genom eventuella situationer där det inte riktigt blev som tänkt.
Här är tempot högt och supportkulturen stark, och till din hjälp har du erfarna kollegor och en tät dialog med din team manager. Genom att bli en del av vårt team kommer du att få en gedigen internutbildning i våra rutiner, bemötande och system för att kunna ge våra kunder den bästa möjliga servicen.
Om digVi söker dig som trivs i en snabb och dynamisk miljö och som brinner för att lösa problem och hjälpa andra. Tidigare erfarenhet av kundservice är meriterande, men inte ett krav - vi värdesätter framför allt din positiva inställning och vilja att lära dig. Att du uttrycker dig tydligt i tal och skrift, både på svenska och engelska, är en förutsättning för att du ska lyckas.
Om du är en person som delar våra värderingar om ansvar, enkelhet, utmaningar och samarbete, och om du är redo att ta dig an en spännande och utvecklande roll, så ser vi fram emot din ansökan!
Vi erbjuderSom en del av Customer Relations kommer du att vara en del av ett engagerat och stöttande arbetsklimat där vi värdesätter samarbete och utveckling. Du kommer att ha möjlighet att påverka kundresan och bidra till att skapa en ännu bättre kundupplevelse
Förutom ett stimulerande arbete erbjuder vi även möjligheten att vara en del av ett av Nordens ledande e-handelsföretag med kontor centralt beläget i Malmö. Hos oss finns det utrymme för utveckling, och vi värdesätter en trevlig arbetsmiljö där du som medarbetare trivs och mår bra. På Bygghemma ger vi dig även möjligheten att ta del av olika företagsaktiviteter som exempelvis teambuilding-aktiviteter och after works.
Tjänstgöringsgrad: Tjänsten är en tillsvidareanställning om 100%Låter detta som din typ av utmaning?Vi väntar på att höra ifrån dig, så skicka gärna din ansökan redan idag! Urval sker löpande.
Om företagetBygghemma är en del av BHG, en av de största onlineaktörerna inom konsumenthandel i Norden, med en nettointänkt på drygt 13 Mdkr 2022. Inom BHG ingår över 100 onlinedestinationer, innefattande till exempel: www.bygghemma.se, www.polarpumpen.se, www.trademax.se, www.nordicnest.se och www.svenssons.se - och över 70 showrooms.
Vårt huvudkontor ligger i Malmö och vi har verksamheter i de flesta europeiska länder. BHG är noterat på Nasdaq Stockholm, med tickern BHG. BHG:s e-handelsverksamheter - www.wearebhg.com - har över 2 000 anställda som varje dag arbetar för att skapa en optimal köpupplevelse genom ett oöverträffat produktutbud och smart teknologi, kombinerat med ledande produktexpertis och ett brett utbud av service och tjänster.

Ansök nu

Andra jobb i Malmö från Securitas AB

Nedan visas andra jobb i Malmö från Securitas AB .

Hundförare till Malmö

Hundförare
Läs mer Sep 12
Företagsbeskrivning
Securitas har en viktig roll i samhället och förvaltar ett av Sveriges viktigaste uppdrag - att skydda och hjälpa människor att känna sig trygga. Nu har du chansen att bli en del av Sveriges största säkerhetsföretag. Oavsett om du vill jobba mycket eller lite, dag eller natt så behöver vi bli fler.
Som landets största arbetsgivare i vår bransch kan vi erbjuda dig utvecklingsmöjligheter och variation som få andra företag kan. Vi strävar efter ett enhetligt ledarskap med balans mellan förväntningar och förutsättningar. Du tar hand om människors säkerhet – Securitas tar hand om dig.
Om rollen
Har du ett stort hundintresse och vill kombinera detta med ett samhällsviktigt uppdrag där du får möjlighet att göra skillnad på riktigt? Vi på Securitas letar just nu efter dig som vill axla rollen som hundförare hos oss. Vill du bli en del av en arbetsgrupp med både två- och fyrbenta kollegor?
Väktare
Som väktare som utför bevakning med hund skyddar du egendom, byggnader och lokaler mot brand, stöld och skador. Arbetet sker främst i industrier, kontor och verkstäder med tillhörande ytterområden. För att rapportera till våra kunder vad som gjorts under arbetet, kommer du använda ett datoriserat informationssystem.
Som hundförare ska du i samspel med din bevakningshund använda hundens sinnen för att få ett extra personligt skydd. Det personliga skyddet som bevakningshunden tillför innebär att du direkt får signaler om det finns oväntade personer i din omgivning. En bra bevakningshund är som en förlängning av dina sinnen och bidrar till att ni tillsammans har större möjlighet att upptäcka saker som annars kanske inte upptäckts. Hunden tränas även till att skydda dig själv som förare om en hotsituation skulle uppstå.
Arbetet som hundförare är självständigt och upplevs ofta som fritt, men med ett stort ansvar. Som hundförare på Securitas får du möjlighet till regelbundna hundträningar tillsammans med vår hundenhet och instruktör. Varje år får du göra ett funktionstest för polisen.
Det kan även finnas även möjlighet till vidareutveckling för prepartsökekipage EDD/NDD.
Arbetsuppgifterna är högst varierande och hos oss kan du jobba både inom- och utomhus, natt eller dag. Arbetspassens längd skiljer sig åt, men är ofta 12-timmarspass. Då vi är en verksamhet som är igång årets alla dagar är det vanligt med arbete varannan helg. Som medarbetare på vårt kontor i Malmö blir du en del av ett sammansvetsat gäng.
Vi är trygghet. Vi är Securitas.
Kravspecifikation
Krav
Du har ett uppkört och godkänt ekipage
Du är utbildad väktare minst VU1
Har yrkeserfarenhet från säkerhetsbranschen
Godkända betyg i svenska och engelska från första året i gymnasiet
B-körkort

Meriterande om du
har arbetat med liknande arbetsuppgifter tidigare

Du som påbörjat din resa till hundförare, men inte riktigt är i mål är också välkommen att söka!
Då ser vi fram emot att du visar eller berättar för oss på vilken nivå du redan tränar aktivt med din hund.
Du kommer behöva lägga ner mycket tid tillsammans med din hund för att bli ett godkänt ekipage. Naturligtvis ingår stöttning från vår instruktör, men mycket träning kommer behöva genomföras på fritiden.
Du kan läsa mer om kraven för hund och hundförare på Securitas hemsida https://www.securitas.se/media/hundforare-att-arbeta-med-manniskans-basta-van-/
Som person tror vi att du är serviceinriktad, lugn och organiserad och kan hantera periodvis högt arbetstempo. Du är intresserad av teknik och har lätt för att förstå instruktioner. Vi ser att du som söker är en självständig person och litar på din egen förmåga, snabbt förstår problem och löser dessa på ett kreativt sätt. Du har ett systematiskt och noggrant tillvägagångssätt med ett öga för detaljer. Stor vikt kommer att läggas vid din personliga lämplighet för tjänsten.
Att ta ansvar kommer naturligt för dig – du är helt enkelt en ärlig, hjälpsam och vaksam person som får människor omkring dig att känna sig trygga.
Ytterligare information
Vi tar endast emot ansökningar via vårt rekryteringsverktyg. Vi jobbar med löpande urval, så om du är intresserad av tjänsten – skicka din ansökan redan idag!
Har du frågor kring rollen är du välkommen att höra av dig till kontaktperson: jessica.lenanader@securitas.se.
Tjänsten är Heltid Natt med tillträde enligt överenskommelse. Vi tillämpar 6mån provanställning
Vi arbetar med urvalstester
Vi kommunicerar i första hand via mail
Sista ansökningsdag är 1 november 2024
Om tjänsten tillsätts innan sluttdatum så tas annonsen ned

För anställning inom Securitas Sverige AB krävs det att du har godkända betyg från gymnasiet i svenska och engelska samt blir godkänd av Länsstyrelsen för anställning i auktoriserat bevakningsföretag enligt Lag (1974:191) om bevakningsföretag (den ansökan görs av Securitas). Beroende på befattning kan även säkerhetsprövning enligt Säkerhetsskyddslag (2018:585) bli aktuell. För att utreda och bedöma om du uppfyller kraven för att bli godkänd enligt respektive författning sker en bakgrundskontroll. Bedömningen avser laglydnad, lämplighet, pålitlighet, lojalitet samt eventuella sårbarheter. Uppgifter som inhämtas kan ex. komma från dig själv, öppna källor eller myndigheter. Vi tillämpar en helhetsbedömning vid prövning av lämplighet för respektive befattning.
Lön och anställningsförhållanden baseras på kollektivavtal mellan arbetsgivarorganisationen Säkerhetsföretagen och Svenska Transportarbetareförbundet.
Mer info om Securitas som arbetsgivare och vår rekryteringsprocess hittar du på securitas.se

Ansök nu

Väktare Malmö

Väktare
Läs mer Sep 16
Företagsbeskrivning
Securitas har en viktig roll i samhället och förvaltar ett av Sveriges viktigaste uppdrag - att skydda och hjälpa människor att känna sig trygga. Nu har du chansen att bli en del av Sveriges största säkerhetsföretag. Oavsett om du vill jobba mycket eller lite, dag eller natt så behöver vi bli fler.
Som landets största arbetsgivare i vår bransch kan vi erbjuda dig utvecklingsmöjligheter och variation som få andra företag kan. Vi strävar efter ett enhetligt ledarskap med balans mellan förväntningar och förutsättningar. Du tar hand om människors säkerhet – Securitas tar hand om dig.
Om rollen
Vill du vara med och göra skillnad? Om du inte redan är utbildad väktare bekostar Securitas din utbildning inför anställning.
Som ronderande väktare är din främsta uppgift att leverera trygghet ute hos våra kunder – främst vid industrier, på kontor och i verkstäder – genom att skydda egendom och byggnader mot brand, stöld och skador. Vanligtvis är det du som sköter larmanläggningarna och rapporterar med hjälp av ett datoriserat rondinformationssystem. Arbetet är självständigt och upplevs ofta som fritt, men med ett stort ansvar.
Som stationär väktare är din främsta uppgift att leverera trygghet till någon av våra kunder genom att vara uppmärksam och se till att allt är i sin ordning. Ofta arbetar du vid entrén till ett större företag och kontrollerar de som passerar in och ut, men du kan även utföra rondering och kameraövervakning. Arbetsuppgifterna varierar från kund till kund. Man arbetar självständigt och under eget ansvar.
Tjänsterna passar dig som gillar att jobba med människor och hjälpa dem i deras vardag. Som väktare på vårt kontor i Malmö blir du en del av ett sammansvetsat gäng. Arbetsuppgifterna är högst varierande och som väktare kan du jobba både inom- och utomhus, natt eller dag. Arbetspassens längd skiljer sig åt, men är ofta 12-timmarspass antingen dag eller natt. Då vi är en verksamhet som är igång årets alla dagar är det vanligt med arbete varannan helg.
Vi är trygghet. Vi är Securitas.
Kravspecifikation
Krav
Godkända betyg i svenska och engelska från första året i gymnasiet
B-körkort

Meriterande om du
har arbetat med liknande arbetsuppgifter tidigare
har en civil eller militär skyddsvaktsutbildning

Som person tror vi att du är serviceinriktad, lugn och organiserad och kan hantera periodvis högt arbetstempo. Du är intresserad av teknik och har lätt för att förstå instruktioner. Vi ser att du som söker är en självständig person och litar på din egen förmåga, snabbt förstår problem och löser dessa på ett kreativt sätt. Du har ett systematiskt och noggrant tillvägagångssätt med ett öga för detaljer. Stor vikt kommer att läggas vid din personliga lämplighet för tjänsten.
Att ta ansvar kommer naturligt för dig – du är helt enkelt en ärlig, hjälpsam och vaksam person som får människor omkring dig att känna sig trygga.
Ytterligare information
Vi tar endast emot ansökningar via vårt rekryteringsverktyg. Vi jobbar med löpande urval, så om du är intresserad av tjänsten – skicka din ansökan redan idag!
Har du frågor kring rollen är du välkommen att höra av dig till kontaktperson: jessica.lenander@securitas.se.
Tjänsten är behovsanställning med tillträde enligt överenskommelse. Vi tillämpar 6 mån provanställning
Vi arbetar med urvalstester
Vi kommunicerar i första hand via mail
Sista ansökningsdag är 2024.10.24
Annons tas bort när platserna är fyllda.

För anställning inom Securitas Sverige AB krävs det att du har godkända betyg från gymnasiet i svenska och engelska samt blir godkänd av Länsstyrelsen för anställning i auktoriserat bevakningsföretag enligt Lag (1974:191) om bevakningsföretag (den ansökan görs av Securitas). Beroende på befattning kan även säkerhetsprövning enligt Säkerhetsskyddslag (2018:585) bli aktuell. För att utreda och bedöma om du uppfyller kraven för att bli godkänd enligt respektive författning sker en bakgrundskontroll. Bedömningen avser laglydnad, lämplighet, pålitlighet, lojalitet samt eventuella sårbarheter. Uppgifter som inhämtas kan ex. komma från dig själv, öppna källor eller myndigheter. Vi tillämpar en helhetsbedömning vid prövning av lämplighet för respektive befattning.
Lön och anställningsförhållanden baseras på kollektivavtal mellan arbetsgivarorganisationen Säkerhetsföretagen och Svenska Transportarbetareförbundet.
Mer info om Securitas som arbetsgivare och vår rekryteringsprocess hittar du på securitas.se

Ansök nu

Operatör till Larmcentralen i Malmö

Larmoperatör
Läs mer Sep 13
Företagsbeskrivning
Securitas har en viktig roll i samhället och förvaltar ett av Sveriges viktigaste uppdrag - att skydda och hjälpa människor att känna sig trygga. Nu har du chansen att bli en del av Sveriges största säkerhetsföretag. Oavsett om du vill jobba mycket eller lite, dag eller natt så behöver vi bli fler.
Som landets största arbetsgivare i vår bransch kan vi erbjuda dig utvecklingsmöjligheter och variation som få andra företag kan. Vi strävar efter ett enhetligt ledarskap med balans mellan förväntningar och förutsättningar. Du tar hand om människors säkerhet – Securitas tar hand om dig.
Jobbeskrivning
Som operatör kommer du fungera som spindeln i nätet för våra kunders säkerhetslösningar. Du tar emot inkommande larm och samtal och säkerställer att rätt åtgärd sätts in utan fördröjning. Du fattar snabba beslut baserade på i förväg fastställda riktlinjer som tagits fram i överenskommelse med kunden. Framförallt fungerar du som ett stort stöd för våra väktare då du blir stöd när de utför dessa ärenden ute hos kund som stundtals kan vara riskfyllda.
Du kommer till exempel att:
Ta emot inkommande larm och samtal
Hantera kontakten med väktare när de är ute på uppdrag.

Tjänsten passar dig som trivs i en samordnade roll och vill kombinera detta med ett samhällsviktigt uppdrag. Ibland är det tufft att stå mellan hot och människa, men som tur är har vi en stark gemenskap oss kollegor emellan och vi hoppas att du ska känna att du får minst lika bra stöd som det du ger.
För den här rollen söker vi någon som kan arbeta på ett rullande schema på både dag- och nattetid.
Vi är trygghet. Vi är Securitas.
Kravspecifikation
Krav
Du har godkända betyg i svenska och engelska från första året i gymnasiet

Du kommer att använda datorn som ditt främsta verktyg så vi ser gärna att du som söker har en god datorvana sedan tidigare. Det är meriterande om du arbetat natt tidigare.
Som person tror vi att du är en serviceinriktad, lugn och organiserad person som kan hantera periodvis högt arbetstempo. Vi ser gärna att du som söker har ett stort intresse för teknik och har lätt att förstå instruktioner.
Då du kommer att ha ett stort ansvar i din roll, men samtidigt jobba väldigt nära såväl kunder som kollegor, tror vi att du har lätt att jobba både självständigt men också i team. Att ta ansvar kommer naturligt för dig – du är helt enkelt en ärlig, hjälpsam och vaksam person som får människor omkring dig att känna sig trygga.
Övrig information
Vi tar endast emot ansökningar via vårt rekryteringsverktyg. Vi jobbar med löpande urval, så om du är intresserad av tjänsten – skicka din ansökan redan idag!
Har du frågor kring rollen är du välkommen att höra av dig till kontaktperson: martin.levin@securitas.se.
Tjänsten är på heltid med tillträde enligt överenskommelse. Vi tillämpar 6 mån provanställning
Arbetstiden kommer att förläggas både dagtid och nattetid. Semesterspridning ingår i ditt schema.
Vi arbetar med urvalstester
Vi kommunicerar i första hand via mail
Sista ansökningsdag är 2024-09-22

För anställning inom Securitas Sverige AB krävs det att du har godkända betyg från gymnasiet i svenska och engelska samt blir godkänd av Länsstyrelsen för anställning i auktoriserat bevakningsföretag enligt Lag (1974:191) om bevakningsföretag (den ansökan görs av Securitas). Beroende på befattning kan även säkerhetsprövning enligt Säkerhetsskyddslag (2018:585) bli aktuell. För att utreda och bedöma om du uppfyller kraven för att bli godkänd enligt respektive författning sker en bakgrundskontroll. Bedömningen avser laglydnad, lämplighet, pålitlighet, lojalitet samt eventuella sårbarheter. Uppgifter som inhämtas kan ex. komma från dig själv, öppna källor eller myndigheter. Vi tillämpar en helhetsbedömning vid prövning av lämplighet för respektive befattning.
Vi har gjort medieval för samtliga rekryteringar så vi undanber oss därför samtal från annonssäljare eller säljare av rekryteringstjänster.
Lön och anställningsförhållanden baseras på kollektivavtal mellan arbetsgivarorganisationen Säkerhetsföretagen och Svenska Transportarbetareförbundet.
Mer info om Securitas som arbetsgivare och vår rekryteringsprocess hittar du på securitas.se

Ansök nu

Securitas Supporttekniker Video & Technical Solutions i Malmö

Helpdesktekniker/Supporttekniker
Läs mer Feb 9
Företagsbeskrivning
Securitas har en viktig roll i samhället och förvaltar ett av Sveriges viktigaste uppdrag - att skydda och hjälpa människor att känna sig trygga. Nu har du chansen att bli en del av Sveriges största säkerhetsföretag.
Som landets största arbetsgivare i vår bransch kan vi erbjuda dig utvecklingsmöjligheter och variation som få andra företag kan. Vi arbetar aktivt för ett enhetligt ledarskap med balans mellan förväntningar och förutsättningar.
Du tar hand om människors säkerhet – Securitas tar hand om dig.
Jobbeskrivning
Vi på Securitas har en hög ambitionsnivå att vara bäst i vår bransch och utvecklar ständigt vårt erbjudande som totalleverantör till våra kunder. Att vara supporttekniker hos oss innebär att du känner ett ansvar för hela serviceprocessen, med din nischade specialkunskap som fördjupning. Du får möjlighet att aktivt delta i utvecklingen av våra servicerelaterade tjänster för att vässa vårt utbud ytterligare. Om det låter som en intressant utmaning för dig bör du inte missa denna chans!
Kameratjänster är ett område som utvecklas i snabb takt, och därför söker vi ytterligare en Supporttekniker till vårt team inom Video & Technical Solutions. Det är en specialenhet som representerar områdena service och produktion, där denna tjänst inriktar sig främst mot service och eftermarknad. Tillsammans med vårt team i Malmö kommer du arbeta med hantering av ärenden remote. Du kommer få en kontorsplats på vårt kontor i Malmö tillsammans med övriga i teamet.
Hos oss får du möjligheten att arbeta i en spännande miljö med ett tjänsteutbud i framkant och bli en del av vårt härliga gäng! Vi gillar öppna dialoger och har en vänskaplig stämning som det är viktigt för oss att alla bidrar till för att trivas ihop. Video & Technical Solutions utgörs av ett team på 19 personer som är stationerade i Malmö och Ludvika. Du kommer via ett nära samarbete med bland annat kollegor, kunder, projektledare och chefer skapa ett stort kontaktnät i din roll.
I dina arbetsuppgifter ingår bland annat:
hantera serviceuppdrag med hög servicekänsla samt driva dem i mål
konfigurering av teknisk utrustning såsom NAS, högtalare, kameror etc
samverka med externa partners vid felsökning och servicearbeten
vara delaktig i utvecklingen av servicerelaterade tjänster

Som Supporttekniker ingår att du ska hålla dig uppdaterad på utvecklingen inom ditt specialområde, men även närliggande områden. Du ska ha förmågan att kunna ge support inom ditt specialområde för att sprida kunskap vidare.
Vi är trygghet. Vi är Securitas.
Kravspecifikation
Vi söker dig som har en eftergymnasial bakgrund inom IT eller teknik med goda kunskaper i Windowsmiljö. Du har tidigare erfarenhet av arbete inom servicedesk och IT-supportfunktioner samt från säkerhetsteknisk utrustning. Det är meriterande med erfarenhet av kamerasystem – Milestone, Axis, Bosch, AgentVI etc, men viktigare är goda tekniska kunskaper av Windows-enheter såsom klientdatorer och servrar. Stor vikt kommer även att läggas vid din personliga lämplighet för tjänsten.
Då arbetet innebär mycket kommunikation både skriftligen och muntligen är det mycket viktigt att du behärskar svenska väl i både tal och skrift.
Specifikt efterfrågade krav:
Eftergymnasial bakgrund inom IT eller teknik
Erfarenhet av arbete inom servicedesk och IT-supportfunktioner
Godkända betyg i svenska och engelska från minst första året i gymnasiet

Meriterande:
Arbetat med ärendehantering i någon form
Erfarenhet av kamerasystem
Arbetat med säkerhetsteknisk utrustning

Att lösa problem är ditt gebit och du triggas av komplexiteten som krävs för att lösa dessa. Du trivs när du får arbeta med varierande uppgifter, är noggrann och har en bra struktur som du följer. Du vet vad som ska prioriteras och när, vilket gör att du hela tiden kommer framåt i ditt arbete. Du är mån om att ge den absolut bästa servicen du kan till dina kollegor!
Ytterligare information
Vi tar endast emot ansökningar via vårt rekryteringsverktyg. Vi jobbar med löpande urval, så om du är intresserad av tjänsten – skicka din ansökan redan idag!
Har du frågor kring rollen är du välkommen att höra av dig till kontaktperson: albin.jonsson@securitas.se.
Tjänsten är en heltidstjänst på dagtid med tillträde enligt överenskommelse. Vi tillämpar 6 mån provanställning.
Vi arbetar med urvalstester
Vi kommunicerar i första hand via mail
Sista ansökningsdag är 21 februari

För anställning inom Securitas Sverige AB krävs det att du har godkända betyg från gymnasiet i svenska och engelska samt blir godkänd av Länsstyrelsen för anställning i auktoriserat bevakningsföretag (den ansökan görs av Securitas).
Vi har gjort medieval för samtliga rekryteringar så vi undanber oss därför samtal från annonssäljare eller säljare av rekryteringstjänster.
Lön och anställningsförhållanden baseras på kollektivavtal mellan arbetsgivarorganisationen Säkerhetsföretagen och Unionen samt Ledarna.
Mer info om Securitas som arbetsgivare och vår rekryteringsprocess hittar du på securitas.se

Ansök nu

Securitas Supporttekniker Video & Technical Solutions i Malmö

Helpdesktekniker/Supporttekniker
Läs mer Jan 9
Företagsbeskrivning
Securitas har en viktig roll i samhället och förvaltar ett av Sveriges viktigaste uppdrag - att skydda och hjälpa människor att känna sig trygga. Nu har du chansen att bli en del av Sveriges största säkerhetsföretag.
Som landets största arbetsgivare i vår bransch kan vi erbjuda dig utvecklingsmöjligheter och variation som få andra företag kan. Vi arbetar aktivt för ett enhetligt ledarskap med balans mellan förväntningar och förutsättningar.
Du tar hand om människors säkerhet – Securitas tar hand om dig.
Jobbeskrivning
Vi på Securitas har en hög ambitionsnivå att vara bäst i vår bransch och utvecklar ständigt vårt erbjudande som totalleverantör till våra kunder. Att vara supporttekniker hos oss innebär att du känner ett ansvar för hela serviceprocessen, med din nischade specialkunskap som fördjupning. Du får möjlighet att aktivt delta i utvecklingen av våra servicerelaterade tjänster för att vässa vårt utbud ytterligare. Om det låter som en intressant utmaning för dig bör du inte missa denna chans!
Kameratjänster är ett område som utvecklas i snabb takt, och därför söker vi ytterligare en Supporttekniker till vårt team inom Video & Technical Solutions. Det är en specialenhet som representerar områdena service och produktion, där denna tjänst inriktar sig främst mot service och eftermarknad. Tillsammans med vårt team i Malmö kommer du arbeta med hantering av ärenden remote. Du kommer få en kontorsplats på vårt kontor i Malmö tillsammans med övriga i teamet.
Hos oss får du möjligheten att arbeta i en spännande miljö med ett tjänsteutbud i framkant och bli en del av vårt härliga gäng! Vi gillar öppna dialoger och har en vänskaplig stämning som det är viktigt för oss att alla bidrar till för att trivas ihop. Video & Technical Solutions utgörs av ett team på 19 personer som är stationerade i Malmö och Ludvika. Du kommer via ett nära samarbete med bland annat kollegor, kunder, projektledare och chefer skapa ett stort kontaktnät i din roll.
I dina arbetsuppgifter ingår bland annat:
hantera serviceuppdrag med hög servicekänsla samt driva dem i mål
konfigurering av teknisk utrustning såsom NAS, högtalare, kameror etc
samverka med externa partners vid felsökning och servicearbeten
vara delaktig i utvecklingen av servicerelaterade tjänster

Som Supporttekniker ingår att du ska hålla dig uppdaterad på utvecklingen inom ditt specialområde, men även närliggande områden. Du ska ha förmågan att kunna ge support inom ditt specialområde för att sprida kunskap vidare.
Vi är trygghet. Vi är Securitas.
Kravspecifikation
Vi söker dig som har en eftergymnasial bakgrund inom IT eller teknik med goda kunskaper i Windowsmiljö. Du har tidigare erfarenhet av arbete inom servicedesk och IT-supportfunktioner samt från säkerhetsteknisk utrustning. Det är meriterande med erfarenhet av kamerasystem – Milestone, Axis, Bosch, AgentVI etc, men viktigare är goda tekniska kunskaper av Windows-enheter såsom klientdatorer och servrar. Stor vikt kommer även att läggas vid din personliga lämplighet för tjänsten.
Då arbetet innebär mycket kommunikation både skriftligen och muntligen är det mycket viktigt att du behärskar svenska väl i både tal och skrift.
Specifikt efterfrågade krav:
Eftergymnasial bakgrund inom IT eller teknik
Erfarenhet av arbete inom servicedesk och IT-supportfunktioner
Godkända betyg i svenska och engelska från minst första året i gymnasiet

Meriterande:
Arbetat med ärendehantering i någon form
Erfarenhet av kamerasystem
Arbetat med säkerhetsteknisk utrustning

Att lösa problem är ditt gebit och du triggas av komplexiteten som krävs för att lösa dessa. Du trivs när du får arbeta med varierande uppgifter, är noggrann och har en bra struktur som du följer. Du vet vad som ska prioriteras och när, vilket gör att du hela tiden kommer framåt i ditt arbete. Du är mån om att ge den absolut bästa servicen du kan till dina kollegor!
Ytterligare information
Vi tar endast emot ansökningar via vårt rekryteringsverktyg. Vi jobbar med löpande urval, så om du är intresserad av tjänsten – skicka din ansökan redan idag!
Har du frågor kring rollen är du välkommen att höra av dig till kontaktperson: albin.jonsson@securitas.se.
Tjänsten är en heltidstjänst på dagtid med tillträde enligt överenskommelse. Vi tillämpar 6 mån provanställning.
Vi arbetar med urvalstester
Vi kommunicerar i första hand via mail
Sista ansökningsdag är 9 februari

För anställning inom Securitas Sverige AB krävs det att du har godkända betyg från gymnasiet i svenska och engelska samt blir godkänd av Länsstyrelsen för anställning i auktoriserat bevakningsföretag (den ansökan görs av Securitas).
Vi har gjort medieval för samtliga rekryteringar så vi undanber oss därför samtal från annonssäljare eller säljare av rekryteringstjänster.
Lön och anställningsförhållanden baseras på kollektivavtal mellan arbetsgivarorganisationen Säkerhetsföretagen och Unionen samt Ledarna.
Mer info om Securitas som arbetsgivare och vår rekryteringsprocess hittar du på securitas.se

Ansök nu