Malmö: Mood Manager Malmö

Hitta ansökningsinfo om jobbet Mood Manager Malmö i Malmö. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Malmö inom den kategorin.

Publicerad: 2023-09-18 // Varaktighet: Heltid

Meet a Student är en jobbplattform för studenter och juniora talanger. 
För kunds räkning söker vi nu:

Vi på H&H Group söker nu en kollega till vårt Office Services-team med placering i Malmö.  Det vi i Office Services gör är att vi arbetar med att se till så att våra kontor är i absoluta toppskick och att våra kunder och medarbetare får riktigt bra service.

Vad du kommer göra

I rollen som Mood Manager ingår bland annat följande arbetsuppgifter:

Möta upp och ta hand om våra besökare så de känner sig riktigt välkomna

Ta hand om inkommande och utgående leveranser och bud

Svara i telefon

Beställa mat, luncher, kontorsmaterial, etc

Ställa iordning konferensrummen före och efter möten så rummet genomsyras av det lilla extra

Fylla på och tömma diskmaskiner

Förbereda kaffe, frukost, konferens och event samt ställa iordning efteråt

Löpande se till att hela kontoret är i bästa skick

Ta hand om felanmälningar samt få dem åtgärdade

Vara behjälplig för enklare ekonomisysslor


Vem är det vi söker

Vi söker dig som kan ge service som upplevs både som personlig och professionell. Du har en känsla för detaljer och ser till att få saker gjorda. Du är en god kommunikatör med förmågan att lyssna in situationer och värdesätter ett nära samarbete med dina kollegor runtom i organisationen. Vi söker personer med erfarenhet av arbete med service. Troligen har du arbetat ett antal år inom hotell/konferens/reception. Du talar svenska och engelska obehindrat i tal och skrift.

Ansökan

Då tjänsten skall tillsättas så snart som möjligt vill vi gärna ha din ansökan snarast. Intervjuer sker löpande och rekryteringen upphör så snart tjänsten är tillsatt. Eventuella frågor skickas till vår Office Manager hanna.back@halvarssongroup.com.

Välkommen med din ansökan!

H&H Group AB samlar Sveriges främsta kommunikationskompetens i 14 ledande byråer: Nordic Morning, Hallvarsson & Halvarsson, Comprend, Intellecta, Jung Relations, Creo Media Group, Pyramid, Berntzon:Bylund, Petra, Mods, Involve, Wonderland, Graal och Axiom Insight.
För mer information se Halvarssongroup.com

Alla platsannonser →

Andra jobb i Malmö som Kontorsreceptionist

Nedan visas andra jobb i Malmö som Kontorsreceptionist.

Servicekoordinator/receptionist

Läs mer Aug 28
Om tjänsten

Är du en person som gillar att vara ansiktet utåt och leverera service på hög nivå? Trivs du i en roll med varierande arbetsuppgifter i en utvecklande miljö? Då kan detta vara jobbet för dig! Vi söker nu en lösningsorienterad och serviceinriktad Servicekoordinator/receptionist till företag i centrala Malmö.

Om företaget

KFX HR-partner är ett auktoriserat bemannings-, rekryterings- och omställningsföretag. Vi är mycket måna om att du ska trivas hos oss och på din kundarbetsplats. Hos oss är du en viktig och uppskattad person, både som anställd och som kollega. Vi är ett bemanningsföretag som värnar om den personliga kontakten med alla våra medarbetare. Vårt mål är att vara bemanningsbranschens bästa arbetsgivare.

Du kommer att bli anställd av KFX HR-partner, därför är det viktigt att du trivs i rollen som konsult. Som konsult är det viktigt att du kan ta egna initiativ, är flexibel och pålitlig. Du är vårt och kundens ansikte utåt och ska därför förstå vår och kundföretagets organisation. Våra ledord på KFX HR-partner är Stolthet, Omtanke och Engagemang, dessa ska genomsyra allt vi gör.

Arbetsuppgifter

I rollen som Servicekoordinator/receptionist kommer du arbeta brett med att stötta organisationens olika avdelningar och ingen dag är den andra lik. Du kommer ha en nyckelroll där du har mycket kontakt med såväl interna som externa medarbetare. Exempel på arbetsuppgifter är:

• Ansvara för att välkomna externa besökare och hänvisa besökare till lämplig person
• Säkerhetsställa att kontorsytor håller hög standard
• Boka bud och organisera alla inkommande och utgående inlägg på lämpligt sätt
• Beställa lagerförnödenheter till kontoret
• Faktura och post hantering
• Boka och genomföra konferenser

Du erbjuder administrativt stöd till organisationens olika avdelningar.

Kvalifikationer

För att passa som Servicekoordinator/receptionist hos oss behöver du:

• Ha tidigare erfarenhet inom liknande arbetsuppgifter
• Mycket goda kunskaper i svenska och engelska, i såväl tal som skrift
• Goda kunskaper i Microsoft Office-paketet.

Som person är du lösningsorienterad och flexibel. Du har god initiativförmåga och är inte rädd för att våga testa nytt. Du är strukturerad och gillar att ha många bollar i luften samtidigt. Vidare har du även god samarbetsförmåga och gillar att vara väldigt "hands on" när det kommer till att hantera en mängd olika arbetsuppgifter.

Övrigt

Om detta låter som något för dig uppmuntrar vi dig att skicka in ansökan redan nu! Tillsättningen kommer att ske så snabbt som möjligt. Tjänstens omfattning är 100% med provanställning som kan leda till en tillsvidaretjänst.

Vi tar ej emot ansökningar via mail eller telefon, och hänvisar dig att söka direkt via vår hemsida. Har du frågor eller funderingar? Kontakta ansvarig rekryterare Joakim Felldin.

Ansök nu

Administrative Coordinator

Läs mer Jul 24
ENERCON söker teamorienterad Administrative Coordinator
ENERCON
Är du kommunikativ älskar att jobba med människor och har ett intresse för förnybar energi? Då är det kanske just du som vi söker till rollen som Administratör till Enercon. Vilka är Enercon? Enercon är en global tillverkare av vindkraftverk och en pionjär inom utvecklingen av vindkraftsteknik. Som pionjär inom vindkraftsteknik har vi specialiserat oss på utveckling, produktion, försäljning och service av landbaserade vindkraftverk. Rollen som söks kommer vara begränsad till våra verksamheter inom Norden och Baltikum.
Administrative Coordinator hos ENERCON
Som Administrative Coordinator kommer du ingå i ett team bestående av tre anställda vars främsta uppgift är att förenkla för chefer och andra befattningshavare genom att utföra administrativa uppgifter och genomföra kostnadseffektiviseringar. Du kommer ha ett nära samarbete med övriga kollegor inom de nordiska och baltiska avdelningarna.
Rollen innehåller ett brett register av arbetsuppgifter inom administration och du blir i stor utsträckning ett verksamhetsnära stöd. Dina huvudsakliga uppgifter är:
         Säkerställa en professionell on- och offboarding av anställda
         Genomföra leverantörsförhandlingar för kontor och servicestationer
         Säkerställa en god fastighetsförvaltning på samtliga kontor och servicestationer
         Utveckla och upprätthålla processer och policies
         Utveckla och upprätthålla kommunikationskanaler till anställda
         Planera och utföra företagsevenemang
         Stötta i budgetarbete samt uppföljning av budget
I rollen som Administrative Coordinator får du arbeta både i en praktisk och en rådgivande roll. Eftersom rollen kräver ett stort nätverk är det viktigt att du är duktig på att bygga relationer, har god kommunikationsförmåga och inte är oäven att ta egna initiativ. Du är en serviceorienterad person där struktur och effektivitet genomsyrar ditt arbete. Rollen ställer krav på god planeringsförmåga, eget ansvarstagande och en vilja att hitta nya lösningar.
Kvalifikationer:
God verbal och skriftlig förmåga i såväl svenska som engelska.
Goda kunskaper inom Microsoft Office programmen PowerPoint, Word och Excel
Erfarenhet från liknande roller är meriterande
Erfarenhet inom processledning är meriterande
Stämmer annonsen överens med vad du söker? Ansök då med CV och personligt brev senast den 31 augusti. Intervjuer kommer hållas löpande och annonsen kan komma stängas innan slutdatum.

Ansök nu

Administratör

Läs mer Jul 29
Vi söker nu en ny kollega till vår kund i centrala Malmö med omgående start! Har du tidigare arbetat inom administration? Vill du arbeta i en roll där du både får sköta receptionen, ta hand om enkla frakter och faktureringar? Se hit! Vi har en spännande administrativ roll på ett internationellt bolag! 
 
Om vår kund
Kockumation är en världsledande leverantör av marina och industriella applikationer, akustik och mekatronik. Idag verkar vi globalt och har fyra affärsområden: marin, larm, tåg och industri.
Vi är ett stabilt och framgångsrikt bolag, med en lång historia. Vår arbetsmiljö och ledarskap präglas av entreprenörskap, uppfinnarglädje och kreativitet.
Till vårt huvudkontor i Malmö söker vi nu en administratör med tillhörande uppgifter inom administration, bokning av enkla frakter och fakturering. 
 
Om rollen
I rollen som administratör kommer du arbeta i en roll där du både tar emot besökare och har hand om telefonväxeln samtidigt som du arbetar med bolagets enkla frakter.
Vidare stöttar du även vid fakturering och en del administrativa arbeten. 
 
Vem är du?
Vi söker dig som vet vad god service innebär och som erbjuder en hjälpande hand till både kollegor och besökande till bolaget. Är lugn, ansvarsfull i ditt arbetssätt samtidigt som du är strukturerad och kan enkelt prioritera mellan arbetsuppgifter. För att axla rollen krävs det att du har god datorvana. Det är meriterande om du arbetat inom enkla administrativa uppgifter tidigare. God svenska och engelska i både tal och skrift är ett krav då företaget har både nationella och internationella kunder. 
 
Vad erbjuds du?
Du erbjuds en spännande roll i en internationell miljö på Kockum Sonics där du har möjligheten att påverka. Tjänsten är en direktrekrytering till Kockum Sonics på heltid med sex månaders provanställning som tillämpas. Arbetstiderna är måndag till fredag, 07:45 - 16:15.
 
Vill du veta mer?
I den här rekryteringen samarbetar Kockum Sonics med OnePartnerGroup.
Har du frågor om tjänsten eller undrar hur processen ser ut framöver är du välkommen att kontakta ansvariga rekryteringskonsulter Alan Amin eller Jacob Edström.

Urval och intervjuer sker löpande så vi hoppas få läsa din ansökan så snart som möjligt, så vänta inte med din ansökan. Detta innebär att rollen kan komma att tillsättas före sista ansökningsdatum.
Vi tar inte emot ansökningarna via mail med hänsyn till GDPR. 

Vi ser fram emot din ansökan!

Ansök nu

Extra arbete som receptionist till COOR i Malmö med omnejd!

Läs mer Jul 2
Brinner du för att erbjuda högklassig service och har en stark vilja att hjälpa människor? Är du engagerad och har en positiv inställning till arbetsuppgifterna du tar dig an? Då är det dig vi letar efter för att arbeta extra som receptionist.

Vi söker individer som har studier eller annan sysselsättning på minst 50%, och kan visa intyg på detta. Du bör ha ett flexibelt schema och kunna arbeta minst 16 timmar per vecka, även kunna komma in på kort varsel.

Som receptionist kommer du att vara ansiktet utåt för vårt företag och vara den första kontaktpunkten för våra kunder. Hos COOR erbjuds du möjligheten till att arbeta och utvecklas i ett innovativt företag med en hög ambitionsnivå där service till kunden är det viktigaste av allt. Du blir en del av ett team som tillsammans hjälper varandra med att skapa den bästa möjliga arbetsplatsen för kunden.

Att vara receptionist är en otroligt mångsidig roll som kräver anpassningsförmåga. Du måste vara bekväm med att arbeta i en miljö med varierande tempo, där dagar kan växla mellan intensiva och lugnare perioder. Flexibilitet är nyckeln - du ska ha möjlighet att arbeta 2-3 dagar i veckan och vara beredd att ställa upp med kort varsel. Det innebär att du kan få ett samtal på morgonen om att hoppa in på ett skift samma dag. Under sommarlovet kan det även finnas heltidsarbete under några veckor.

Detta är ett konsultuppdrag vilket innebär att du blir anställd av StudentConsulting men hyrs ut till vår kund COOR.

Exempel på arbetsuppgifter:
• Välkomna besökare och kollegor i receptionen med en service på hög nivå
• Ta emot beställningar av kontorsmaterial, frukost och catering
• Svara i telefon, hantera mejl, boka mötesrum, skriva in besökare och producera passerkort/lånekort
• Hantera felanmälningar och alltid ligga steget före kunden
• Vara behjälplig och lyhörd gällande den dagligen driften i kontakten med kunden.
• Säkerställa att lokalerna är i toppskick samt att konferenstekniken fungerar optimalt.

Din profil
Vi söker dig som har minst en gymnasieutbildning, gärna med arbetslivserfarenhet av arbete inom receptionistyrket. Du behärskar både det svenska och engelska språket helt obehindrat i såväl tal som skrift. Det är viktigt att du - både för din egen och andras säkerhet - kan göra dig förstådd i kontakt med andra samt att du kan läsa och förstå skriftliga instruktioner på både svenska samt engelska. Vidare behöver du ha datorvana med kunskaper i Officepaketet samt B-körkort.

Som person ser vi att du är lyhörd, trygg i dig själv och har en positiv inställning till livet. Du är i grunden en serviceinriktad person med en god förmåga till att bygga såväl relationer som att skapa en trivsam och välkomnande atmosfär. Du strävar efter att hålla ordning och struktur i ditt arbete, har ett prestigelöst förhållningssätt och ser utmaningar som möjligheter.
Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet.


Vi arbetar med löpande urval och tjänsten beräknas att tillsättas så snart vi hittat rätt kandidat, så tveka ej att skicka in din ansökan direkt!

Om företaget
Mångfaldigt prisbelönta StudentConsulting är ett av Skandinaviens största och ledande rekryterings- och bemanningsföretag med fokus på studenter, akademiker och yrkesutbildade. Tack vare ett stort nätverk och lång erfarenhet har vi tillsatt över 20 000 jobb det senaste året. Vi erbjuder intressanta och utmanande tjänster på både hel- och deltid inom områden som IT, teknik, ekonomi, administration, HR, marknadsföring, kundtjänst, försäljning, industri, produktion, logistik och transport. Hitta din framtid på www.studentconsulting.com

Ansök nu

Receptionist på deltid till Sweco i Malmö

Läs mer Feb 5
Om tjänsten
Är du en riktig glädjespridare som brinner för service och gillar nya
utmaningar?

Under våren 2024 kommer vi tillsätta en rad roliga tjänster inom kontor, reception och konferens för att bygga upp ett motiverat serviceteam hos en av Coors nyaste kunder. Sweco är ett av Europas ledande konsultföretag inom arkitektur och teknik med kontor på flera håll i landet. Den här tjänsten är placerad på Swecos fina kontor i Malmö.

I denna roll är du inte bara ansiktet utåt, utan bygger relationer i hela huset med alla du dagligen möter - alltid med överraskande och inspirerande service som drivkraft! Tillsammans med dina kollegor lägger du grunden för ett positivt och minnesvärt intryck och sprider trivsel och värme på kontoret.

I samarbete med vårt moderbolag Coor söker vi nu en driven och engagerad receptionist?som vill vara med på denna spännande resa??från start!

I dina ansvarsområden ingår bland annat:

- Välkomna, guida och skriva in besökare

- Beställa transporter, taxi, bud mm.

- Ha uppsikt över foajé/entré och se till att den är iordningställd

- Telefon och mailhantering

- Post och bud

- Vissa administrativa uppgifter

- Stötta resterande serviceteamet vid behov

Vem är du
Med din välkomnande personlighet, initiativförmåga och strukturerade arbetssätt gör du alltid det lilla extra för att leverera förstklassig service. Att dina gäster och kunder alltid kommer först är en självklarhet för dig och med din höga servicekänsla säkerställer du ett varmt och professionellt välkomnande samt en trivsam och stimulerande arbetsmiljö för alla du kommer i kontakt med. Du har sedan tidigare goda kunskaper och vana inom Office-paketet och lätt för att förstå administrativa processer.

Självklart ska du också ha roligt på jobbet - arbetsglädje syns och sprids! För att lyckas med detta tror vi att du är en utåtriktad lagspelare och gillar att utvecklas tillsammans med andra. Tillsammans med dig vill vi skapa en levande och dynamisk arbetsplats där du och ditt team är de främsta ambassadörerna!

Vi ser att du har

- Tidigare jobbat med service, gärna i kontorsmiljö

- Goda kunskaper av Office-paketet samt datavana

- Goda kunskaper i Svenska och Engelska

Om anställningen
Anställningen är en tillsvidareanställning med 6 månaders inledande provanställning hos Coor med placering på Swecos kontor i Malmö. Tjänsten är på deltid (50%) och arbetstiderna är mån till fre kontorstider. Start för tjänsten är i slutet på april.

Vi utför bakgrundskontroller på alla kandidater innan anställning.

Coor erbjuder
Här får du en roll med stor frihet under ansvar i en välkomnande miljö i stark partnerskapsanda. Medarbetarna är Coors?viktigaste tillgång och för oss är det viktigt att erbjuda en trevlig och trygg arbetsmiljö med schyssta villkor, gott ledarskap och möjligheter till utveckling. Vår ambition är att du som medarbetare ska känna att du inte bara är din jobbtitel, du är mycket mer än så. Vi levererar meningsfull service, och i detta arbete är du vår viktigaste resurs. Vi arbetar aktivt med kompetens- och karriärsutveckling för att du ska få möjlighet att utvecklas och därmed nyttja din fulla potential. Då Coor är ett stort och expansivt företag kan du utvecklas både inom arbetsgruppen såväl som inom andra delar av verksamheten.



Om Middlepoint
Vi vet att ett personligt och positivt bemötande är grunden till en god serviceupplevelse. Med omtanke och värdskap som röd tråd har Middlepoint levererat högklassig arbetsplats- och frontdeskservice sedan starten 2009. Vi är ISO-certifierade inom kvalité (9001), miljö (14001) och arbetsmiljö (45001) och är ett helägt dotterbolag till Coor. Genom noga och omsorgsfullt utvalda medarbetare skapar vi välkomnande miljöer där vi kan hålla fokus på alla detaljer och göra det lilla extra. Hos oss är kunderna mittpunkten.

Är du sugen på en utvecklande och riktigt rolig utmaning? Skicka in ditt cv och personliga brev.

Följ oss på Instagram för att se mer av vad som händer hos oss:

http://instagram.com/middlepoi...

Vännerna på Middlepoint!

Ansök nu

Andra jobb i Malmö från Meet a Group international AB

Nedan visas andra jobb i Malmö från Meet a Group international AB .

Underhållsmekaniker/industrimekaniker

Underhållsmekaniker
Läs mer Sep 9
Nytt
Jobbify är en jobbplattform för vassa kandidater.
För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen:

Tedservice håller på att expandera och vi behöver fler konsulter. Du kommer att arbeta som inhyrd konsult mot våra kunder i Sydvästra Skåne med inriktning Malmö.

 

Vi söker en mekaniker med god samarbetsförmåga och initiativkraft som är drivande, självständig och har en positiv anda. Våra kunder står i fokus varför det är viktigt att du har lätt för kommunikation med andra människor.

 

Tjänsten innebär att utföra löpande underhåll, felsökning, reparationer. Som konsult kan det bli aktuellt att arbeta hos olika kunder och uppdragen kan variera från 1 vecka till flera år beroende på kund.

 

Som person känner du stort ansvar för ditt arbete, du är strukturerad, noggrann, punktlig och har lätt för att anpassa dig till nya arbetsuppgifter och situationer.

 

Vi vill att du:

Vill utvecklas till att leda mindre grupper

Har arbetslivserfarenhet i yrket

Har mycket goda kunskaper i svenska i tal och skrift

Kan följa skriftliga och muntliga instruktioner

Har körkort B och egen bil

Har högt säkerhetstänk

Har Heta arbete, skylift och fallskydd

Att arbeta hos oss på Tedservice innebär att arbeta tillsammans med de bästa i branschen. Långsiktigheten i våra relationer och strategier tillsammans med vår affärsidé gör oss till en trygg, stabil och uppskattad arbetsgivare. Gillar man frihet under ansvar är Tedservice den ideala arbetsplatsen.

Vi arbetar mycket för att vår personal skall trivas och känna samhörighet vilket innebär en hel del gemensamma aktiviteter, korta beslutsvägar och individuella lösningar.

Vi hanterar ansökningar efter hand under ansökningsperioden.

Rekryteringsförmedlare och rekryterare övriga försäljare för rekryteringstjänster undanbedjes.

Ansök nu

Säljare sökes på deltid för uppdrag till operatören Tre.

Telefonförsäljare
Läs mer Sep 4
Meet a Student är en jobbplattform för juniora talanger.
För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen:

Driven Säljare till Tellsome i Malmö på Deltid

Vill du jobba i en inspirerande miljö där du får möjlighet att påverka din egen lön och utvecklas i din yrkesroll? Tellsome söker nu entusiastiska säljare som vill vara med och växa tillsammans med oss!
Om Tellsome

Vi är en oberoende återförsäljare inom mobil telekommunikation som arbetar med direktförsäljning mot konsumenter på den svenska marknaden. Våra ljusa och moderna lokaler är belägna precis bakom Lilla torg i Malmö, där vi fokuserar på att skapa en familjär och trivsam arbetsmiljö. Du kan få en inblick i vår vardag genom att besöka vår Instagram, @Tellsome.
Vad vi erbjuder


Deltidstjänst på en stabil och rolig arbetsplats

Moderna lokaler i centrala Malmö

Generös lönemodell utan lönetak

Generösa provisioner och bonusar

Möjlighet att utvecklas både personligen och i din yrkesroll

Tävlingar med vinster som presentkort, bonusar, el-scooter och resor

En säljcoach som har blivit utnämnd till Sveriges bästa säljare inom operatören Tre och har slagit försäljningsrekord genom tiderna. Denna coachning kommer att hjälpa dig att prestera på topp och maximera din lön!



Om rollen

De bästa säljarna på Tellsome har en lön på upp till 80,000 kr, med en snittlön på 24,000 kr. Du kommer att arbeta med marknadens absolut bästa sälj/CRM-system "Retailer" och ha stöd från ett team av 8 dedikerade agenter som hanterar all administration.

Arbetstider: Möjlighet att arbeta mellan 16:00 och 21:00, måndag till söndag. Det är inte obligatoriskt att arbeta alla dessa dagar, utan vi erbjuder flexibilitet att anpassa ditt schema efter dina behov.

Vi söker dig som


Har hög social kompetens och är tävlingsinriktad

Brinner för försäljning och har hög arbetsmoral

Har god kommunikativ förmåga och erfarenhet av att göra affärer via telefon

Är van vid att hantera olika typer av människor och förstår vikten av ett gott bemötande

Erfarenhet inom telemarketing är en fördel men inget krav



Rekryteringsprocess

Vår rekryteringsprocess är till största delen digital. Du kommer få viktig information via sms och mail när du går vidare i processen, så se till att ha koll på din mobil. Intervjuer sker löpande och vi uppmanar dig att skicka in din ansökan så snart som möjligt för att inte missa chansen till en intervju.
Ansökan

Vill du starta din karriär hos oss omgående? Skicka din ansökan idag och bli en del av Tellsome-familjen!

Ansök nu

Field Sales Operations Manager till Orkla Foods Sverige

Försäljningschef
Läs mer Sep 3
Jobbify är en jobbplattform för vassa kandidater.
För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen:

Är du en affärsdriven person med en stor portion av mod och passion som älskar såljkårsutveckling på både operativ och strategisk nivå?

Vi erbjuder möjligheten att bli en del av ett marknadsledande företag med fantastiska varumärken, där du med stort förtroende får driva ditt uppdrag. Modig, pålitlig och inspirerande är våra värdeord som hjälper oss att skapa en öppen, energifylld och professionell stämning.

Ansvarsområden

I rollen som Field Sales Operations Manager kommer du att vara en nyckelperson i säljledningen där du ansvarar för att driva säljkårens arbete framåt genom paketering och utveckling av säljkårens verktyg och arbetssätt.

Rollen är bred och varierande. I denna roll skapas en fantastisk plattform för att kunna växa inom bolaget. Du kommer arbeta nära och även täcka upp för vår försäljningschef i olika besluts- och mötesforum. Du kommer driva olika utvecklingsprojekt och blir en viktig röst in i organisationen när det gäller säljkårens arbete. I denna roll lär du dig hela portföljen och har örat mot rälsen där all försäljning skapas.

Du kommer bl.a. att ansvara för:

Framdrift/utveckling av säljkårens arbete

Effektivisera och förbättra processer och arbetssätt för säljkåren

Paketering av ex. nya kampanjer, material inför lanseringar samt nya säljcykler

Föda in behov samt förenkla uppföljningar och rapporter i våra digitala system

Driva utvecklingsprojekt samt prognostisera, analysera och optimera säljkårens arbete


Det är avgörande att du förstår säljkårens arbete, liksom Orkla Foods sortiment och hur säljkårsarbetet kan utvecklas och optimeras. Du ansvarar för att analysera, dra slutsatser och verka för förbättring. Du kan sätta en forecast och agerar när du ser en avvikelse.

Teknisk förståelse och viss systemkunskap behöver finnas för att kunna förenkla och driva på utveckling som behövs, både internt och externt, även om det inte är du som genomför själva systemutvecklingen. Vi arbetar bl.a. med CRM systemet Argus, Power BI och Pep (plats efter prestation). Du får gärna vara duktig på excel.

Rollen är ofta säljkårens språkrör gentemot ex. KAM, Brand Managers och Category Managers. Du ansvarar för att paketera säljkårens uppdrag samt säkerställa att det som planeras är genomförbart och att tiden i butik prioriteras rätt.

Du jobbar nära och rapporterar till försäljningschefen Caroline. Du jobbar även nära fem regionchefer som sitter utspridda i landet, samt säljkoordinatorn Marika som sitter tillsammans med dig på huvudkontoret i Malmö.

Kvalifikationer

Vi söker dig som har relevant akademisk examen eller eftergymnasial utbildning, i kombination med relevant erfarenhet från dagligvaruhandeln (DVH). Du har erfarenhet av arbete i sälj- och/eller marknadsorganisation med en mycket god förståelse för hur säljkårsarbete och fysisk butik fungerar.

Som person är du driven, affärsmässig, modig, analytisk och strategisk. Du har förmåga att se långsiktiga möjligheter och affärer. Att behärska svenska och engelska i tal och skrift är också ett krav. Arbetsuppgifterna utförs i nära samarbete med övriga funktioner, vilket kräver att du är en god kommunikatör med hög samarbetsförmåga och förståelse för hela affären.

Du är engagerad och sprider energi samt är möjlighetsorienterad med en "hands-on" attityd. Du trivs som bäst med många bollar och luften och har en ådra av entreprenörskap i dig, där du naturligt söker efter förbättring och nya möjligheter.

Din inställning och dina värderingar går hand i hand med våra; du är modig, inspirerande och pålitlig! Självklart har du även ett stort intresse för mat och dryck. Vi erbjuder dig en intressant blandning av roliga arbetsuppgifter och stort utrymme för egna initiativ och utveckling.
Om Orkla Foods


Orkla Foods Sverige tillagar mat och dryck i Sverige med kärlek och omtanke om människor, hav och land. Vi är en lokal samhällsaktör som med våra 1600 medarbetare gör skillnad och bidrar till en mer hållbar och hälsosam vardag. Mer än 90 procent av det vi säljer i Sverige tillverkar vi lokalt på någon av våra 9 anläggningar. Vi går i täten för hållbar produktutveckling och innovation genom våra välkända varumärken Abba, Kalles, Felix, BOB, Ekströms, Risifrutti, Grandiosa, Önos, Kung Gustaf, FUN Light, Grebbestads, JOKK, Den Gamle Fabrik, Ejderns, Svennes, Hållö, Lucullus, Limfjord, Anamma, Krögarklass, Liva Energi och Paulúns.

Vi har en omsättning på cirka 6 miljarder kronor och har runt 1 500 anställda i Malmö, Eslöv, Fågelmara, Kumla, Kungshamn, Tollarp, Uddevalla (lager), Vansbro och Örebro.

Vår vision är att vi ska vara ”Din vän i vardagen” genom att leva upp till våra värdeord – modig, pålitlig och inspirerande.
Ansökan

Skicka in din ansökan så snart som möjligt, då vi arbetar med ett löpande urval. Sista ansökningsdagen är onsdagen den 18/9.

Orkla Foods samarbetar i denna rekrytering med EQuality. Har du några frågor är du varmt välkommen att kontakta Jennifer Friman på jennifer.friman@equality.nu eller 0703-20 12 12.



Om EQuality Rekrytering & Interim


Med EQuality får du kvalitet i rekryteringen. Vi får verksamheter framgångsrika genom rätt person på rätt plats. EQuality arbetar branschöverskridande och fokuserar på exekutiva befattningar och nyckelfunktioner. Vi arbetar med executive search, rekrytering & interim samt med tester och kandidatutvärdering.

Våra värderingar är professionelt, transparens och engagemang och EQuality står för:

EQ - Emotionell intelligens är lika viktigt som IQ

Equality - Mångfald och jämlikhet är en självklarhet för oss

Quality - Vi säkerställer kvalitet i varje rekrytering, både för kund och kandidat

Ansök nu

Vi söker fler stjärnor - Joina vårt team som mötesbokare

Besöksbokare/Kundbokare
Läs mer Aug 30
Meet a Student är en jobbplattform för juniora talanger.
För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen:
Om jobbet ????????

På StjärnaFyrkant arbetar vi med telefoni, IT och fordonslösningar för att hjälpa företag att förbättra sin kommunikation med kunder och medarbetare. Vi söker nu en driven möteskoordinatorsom vill vara med på vår spännande resa!

Som mötesbokare på SjärnaFyrkant kommer du att spela en viktig roll i vår fortsatta expansion. Vi strävar efter att uppfylla våra kunders och leverantörers behov och krav, och med din hjälp kommer vi att kunna göra det möjligt.

Vi söker dig med ett kreativt och nyfiket sinne som är starkt engagerad och driven. Dina ansvarsområden inkluderar att bygga långsiktiga kundrelationer, att stärka vår position på marknaden, och att boka fysiska och digitala möten med potentiella kunder genom att göra utgående samtal. Att prata med kunder och planera möten med kollegor är en viktig del av rollen.

Som möteskoordinator på SjärnaFyrkant kommer du att ha en varierande och utmanande roll där du får möjlighet att utveckla din kompetens inom flera områden. Din insats kommer att spela en direkt roll i SjärnaFyrkants framgång. Varje arbetsdag är unik och ingen dag är den andra lik!

Om dig ????

Bra kommunikativ förmåga över telefon och i personliga möten

Strukturerad och snabblärd person med förmåga att hantera pressade situationer på ett lugnt, effektivt och positivt sätt

Plikttrogen, engagerad och affärsmässig person

Socialt kompetent person med hög moral och etik

Affärsdriven, förtroendeingivande och pedagogisk person


Är du intresserad av att bli del del av StjärnaFyrkant teamet?????
Så om du vill bli en del av vårt härliga och energifyllda team på StjärnaFyrkant och hjälpa oss att ta vår verksamhet till nästa nivå, skicka in din ansökan så snart som möjligt! Vi ser fram emot att höra från dig.

Ansök nu

StjärnaFyrkant söker Malmös bästa B2B säljare

Innesäljare
Läs mer Aug 30
Jobbify är en jobbplattform för vassa kandidater.
För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen:
Om jobbet ????
StjärnaFyrkant är en av Sveriges ledande återförsäljare inom telefoni & kommunikationslösningar till företag. Vår målsättning är att våra kunder bara ska behöva ha en kontakt och att vi tar hand om tekniken och låter kunden fokusera på sin kärnverksamhet.

Du ansvarar för att bygga långvariga relationer med nya och befintliga kunder. Via utgående samtal bokas digitala och fysiska möten där vi hjälper kunden att finna den bästa, samt den mest kostnadseffektiva lösningen inom telefoni, IT & andra tjänster som vi har att erbjuda.

Om dig ????
Vi ser att du har tidigare erfarenhet av försäljning och är van vid att hantera B2B-kunder, gärna inom telefoni. Du har en stark förmåga att förstå kundens behov och hitta lösningar som passar deras verksamhet. Det är också viktigt att du är driven, självgående och har en passion för att uppnå dina mål.

Vi kommer ge dig utbildning inom försäljningstekniker, ledarskap och personlig utveckling.

Varför StjärnaFyrkant ????


Marknadens bästa lönevillkor

Modern arbetsplats i centrala Malmö

Arbeta med Sveriges bästa operatörer med bra villkor och ersättningar

På sikt få kalendern och säljpipen fylld av vassa mötesbokare

Fantastiska förutsättningar att göra bra affärer genom smart prospektering och bra samarbeten (vi är tex Sveriges Åkeriföretag rekommenderade telefonileverantör)


Är du intresserad av att bli del del av StjärnaFyrkant teamet?????
Så om du vill bli en del av vårt härliga och energifyllda team på StjärnaFyrkant och hjälpa oss att ta vår verksamhet till nästa nivå, skicka in din ansökan så snart som möjligt! Vi ser fram emot att höra från dig.

Ansök nu

Software Engineer Frontend @ Quiddly

Mjukvaruutvecklare
Läs mer Aug 30
Jobbify är en jobbplattform för vassa kandidater.
För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen:


Frontend React Developer @ Quiddly - part of the Blingdale Group????

Join the transactional revolution! Quiddly is on a mission towards transactional transcendence! With us, you will be at the forefront in fintech. You will have the opportunity to work with the latest technology in a fast paced startup environment.

Quiddly builds a platform for invoice service, factoring and debt collection where we streamline operational processes and modernize the payment flow. You will join the expansion of our platform as we grow. Sounds good? Keep reading!

What you will be doing:



Work closely with the Developing team, our CTO and Product Owner

Design client-side architecture

Build front-end UX by best practices

Maintain and build front-end tests

Troubleshooting and debugging code

Make code reviews for other developers





We offer you: 

???? Allocation in our Options Program
???? Remote work up to 50% of your working hours
???? Select your own equipment from preferred supplier
???? 6 weeks prepaid vacation
???? Occupational pension according to ITP plan
????????????????? Parental leave pay
???? Annual health check
??????????? Wellness allowance of 4,000 SEK / year
???? Paid parking just outside our office
???? Bicycle benefit for those who prefer to commute by bike
???? Breakfast & Fika - Crackers and fika are always close at hand
???? Join regular after works and happenings!
???? Ping Pong til you drop in our internal table tennis league
???? Team spirit - become part of a tight and successful team
???? Saas & Fintech - two of the hottest industries on the market
???? A development plan for you as an individual
???? Great career opportunities within the Blingdale Group

 

 

Who are you?

To be successful in the role you will need:

Either a MSc. or experience as a Frontend Developer with React

Speak and write fluently in English and Swedish


Bonus if you have one or more of the following:

Experience with Google Cloud, (alternatively AWS or Azure

Experience with Postgre or other equivalent database

Technical support experience and the ability to have conversations with customers

The ideal education for this role is a MSc Computer Science (Civilingenjör Datateknik). (This is not a strict requirement - if you are great at what you do, your application is always welcome!)


We also belive that you are a driven problem solver capable of working at the pace of a start-up. You are accustomed to working independently and taking ownership of your own work. You are analytical, thorough and a fast learner.


Site and language

Hybrid, On-site in Malmö 50%
We have an office in central Malmö and encourage our employees to come in to collaborate in person - therefore you need to live in the Malmö area. But, we also understand if you want to sit and code for a few days without interruptions and consequently we also offer the possibility to work from home some days of the week.

We speak English in the development organization. Swedish is the primary language at the office and in the rest of the organization.




About Quiddly????

Quiddly, which is part of the Blingdale Group, is a software company that licenses and develops platforms for credit and invoice management. We are currently offering modules for invoicing, factoring and debt collection, payment solutions, and our integration engine Squidd. We own, develop and maintain all source code, while focusing on scalable, secure and flexible system architecture.

Quiddly’s concept is simple, but the solutions are advanced. Our customers can pick and choose from our presets to lay the foundation for a new fintech product. Everything is state of the art modular technology that integrates with all types of systems.

Ansök nu