Malmö: INTRESSEANMÄLAN - Controller

Hitta ansökningsinfo om jobbet INTRESSEANMÄLAN - Controller i Malmö. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Malmö inom den kategorin.

Publicerad: 2023-09-18 // Varaktighet: Heltid

Vi söker ständigt Controllers för kommande uppdrag runt om i Skåne. Konsultuppdragen varierar och styrs av våra kunders behov. Våra kunder är inom både den privata och offentliga sektorn och i varierande storlek. Genom att skicka in ditt intresse via denna annons öppnar du dina dörrar för varierande utmaningar.
Skicka gärna in ditt CV eller Linkedinprofil redan idag, när det dyker upp ett konsultuppdrag som passar din profil så ringer vi direkt!

Dina arbetsuppgifter i huvudsak
Konsultuppdragen förekommer i hela Skåne. Arbetsuppgifterna varierar efter kundens behov men vanligt förekommande önskemål på kunskap är följande:

- Resultatanalys
- Sammanställa finansiell information
- Utvärdera och analysera lönsamhet
- Rapportering, månads-, kvartals. och årsvis
- Utveckla och förvalta processer
- Bidra till utvecklingen av controllerfunktionen
- Ansvara för korrekt resultat vid månads- och årsbokslut
- Ta fram material ur rapporteringssystem och sammanställa rapportpaket
- Budget och prognos
- Bokslutsarbete
- Skapa och utveckla finansiella presentationer

Notera att detta är vanligt förekommande arbetsuppgifter. Då detta inte är en specifik tjänst utan en intresseanmälan för kommande konsultuppdrag vet vi inte i förtid vilka exakta arbetsuppgifter tjänsten innehåller.


Vem är du?
Du har en eftergymnasial utbildning inom relevant område, från universitet/högskola eller YH-utbildning. Du har antingen lång erfarenhet av yrkesroller inom ekonomi eller så har du precis hunnit påbörja din karriär. Viktigt är att du vill bygga vidare på din kompetens och skaffa mer erfarenhet hos någon av våra kunder. Goda kunskaper i Excel är alltid ett måste. Det är starkt meriterande om du har erfarenhet av ett eller flera ekonomisystem.

För att passa i de flesta roller inom ekonomi bör du vara analytisk, utåtriktad, målinriktad och självständig. Du bör dessutom vara kommunikativ, ha ett gott affärsmannaskap och vara serviceinriktad. Våra kunder efterfrågar varierande erfarenhet och specialisering, därav är det av stor vikt att du är tydlig kring dina tidigare erfarenheter, kompetenser och ambitioner i ditt CV. Vi ser gärna att du har erfarenhet av att arbeta i något eller flera större affärssystem. Notera gärna även din tillgänglighet när du skickar in din intresseanmälan.

Om verksamheten

Alla platsannonser →

Andra jobb i Malmö som Controller

Nedan visas andra jobb i Malmö som Controller.

Business Controller

Läs mer Sep 27
Om bolaget 

Spares Group har framgångsrikt vuxit från 90 till 820 miljoner i omsättning under de senaste fem åren. 2023 blev man en del av Clas Ohlson och sedan tidigare återfinns bland andra Teknikdelar och Batteriexperten inom gruppen. Spares gundades 2012 och har idag cirka 80 anställda med HK i Malmö samt försäljningskontor i Stockholm.  

Om tjänsten 
I rollen som Business Controller kliver du in i en viktig roll som i nära samarbete med ledning ansvarar för gruppens controlling. Rollen är bred och du bidrar med analyser, uppföljning, prognoser och rapportering genom ett strukturerat och datadrivet arbetssätt. Då rollen har en direkt affärspåverkan är det viktigt att du har ett stort affärsdriv som kombineras med en ödmjuk och teamorienterad personlighet. I huvudsak innebär rollen vidare;

Uppföljning, analys och rapportering (vecko, månad/-kvartal) för verksamhetsområdena inom gruppen
Ansvar för finansiella prognosprocesser och att dessa är i linje med övergripande mål
Budget/-och prognos
Ekonomisk rapportering till ledning och styrelse
Leda samt delta i projekt inom ekonomiområdet
Vara aktiv i tillväxtfrågor med mål att påverka lönsamhet och råda i finansiella frågor
Identifiera, analysera och komma med förbättringsförslag 
Delaktig i implementering och utveckling av nödvändiga system för effektiv ekonomistyrning 
Analys och kvalitetssäkring av bokslut 
Skapa relevanta KPIér, rapporter samt presentationsmaterial 

Din bakgrund

För att lyckas i rollen som Business Controller är det viktigt att du har ett skarpt analytiskt sinne, är noggrann, framåtlutande i ditt arbete och brinner för analys, siffror och att påverka verksamheten i positiv riktning. Då rollen är nyinrättad, har en stor bredd och bolaget befinner sig under stark tillväxt är det viktigt att du trivs i en föränderlig miljö där möjligheter är triggande för dig. Vidare behöver du minimum 3-5 års erfarenhet av liknande arbete och kommer denna erfarenhet från bolag som driver e-handel ses detta som starkt meriterande. Vidare ställer vi som krav att du; 

Kan uppvisa ett gott trackrecord av ovan beskrivna arbetsuppgifter 
Har goda redovisningskunskaper
Har erfarenhet av att framgångsrikt leda och driva projekt 
Har tidigare erfarenhet av en roll med tydligt affärsdriv
Har utmärkta Excel- kunskaper och god systemvana. Erfarenhet av BI eller liknande är meriterande
Behärskar flytande Engelska och Svenska i tal och skrift

Spares Group erbjuder 

Som Business Controller hos Spares Group ges du möjligheten till en utvecklande och utmanande nyckelposition i ett modernt, entreprenöriellt och expansivt bolag. Du erbjuds en spännande tillväxtresa tillsammans med drivna och engagerade kollegor. Medarbetarna är Spares viktigaste resurs och tillsammans värnar man om en god trivsel på arbetsplatsen och arbetar aktivt för ett välkomnande och inkluderande arbetsklimat med tydlig vi-känsla. 

Placering & start
Spares kontor är placerat i Malmö och tillsättning är enligt överenskommelse.

Kontakt & ansökan
Har du frågor om tjänsten är du varmt välkommen att kontakta Nis Kehler på Nis@ecommercerecruit.se

Vi tillämpar löpande urvalsarbete och uppmanar dig att skicka din ansökan snarast för att säkerställa att den kommer med i processen. Vi ser med stort intresse fram emot din ansökan.

Ansök nu

Controller, vikariat, till Ekonomienheten på Regionfastigheter i Malmö

Läs mer Okt 9
Gör skillnad. Varje dag.

Vill du vara en del av en organisation där mycket händer och där vi ständigt arbetar för att tillsammans öka kvalitén i det vi gör? Hos oss får du möjlighet att, tillsammans med dina kollegor, vara med och utveckla våra interna ekonomiprocesser och vår enhet. Låter det här som en tjänst för dig? Välkommen med din ansökan!

Regionfastigheter utvecklar och förvaltar Region Skånes fastigheter. Just nu gör vi de största investeringarna någonsin på sjukhusområdena i Skåne. Regionfastigheter projektleder, bygger och utvecklar stora komplexa projekt i känslig sjukhusmiljö.

Vi förvaltar fastigheter och avancerade tekniska system och måste kunna garantera hög driftsäkerhet årets alla dagar. Vårt arbete är en förutsättning för säker och trygg vård. Vi bygger också ut infrastrukturen för kollektivtrafiken i Skåne, med nya servicedepåer för buss, spårvagn och tåg.

Ekonomienheten på Regionfastigheter är idag 13 personer. Vi är uppdelade i två team, ett som är stöd till våra verksamhetsområden (VO), där vi är totalt sex stycken, och det är i detta team som denna tjänst är placerad med stöttning mot VO fastighetsdrift och VO teknik. Det andra teamet är sju stycken och arbetar som ett stöd till våra byggprojekt. Tjänsten är ett vikariat med placering på Dockplatsen i Malmö och det finns möjlighet att även arbeta en del på distans.

Se gärna vår film om Regionfastigheter här: https://bit.ly/3S2t482

ARBETSUPPGIFTER
Som controller på Regionfastigheter har du en verksamhetsnära roll i ekonomifrågor. Målet för oss är att vara ett nära, serviceinriktat och professionellt stöd till verksamheten. I uppdraget som controller ingår bland annat arbete med budget, uppföljning och prognoser. Tillsammans med verksamhetsansvariga arbetar du med att analysera utfall, resultat och ta fram beslutsunderlag. I arbetet ingår att delta i verksamhetens utvecklingsarbete och vara rådgivande och representera ekonomiperspektivet.

Exempel på vad dina arbetsuppgifter består av:
• Ansvara för uppföljning, analys och rapportering enligt tidplaner för verksamheter.
• Delta i verksamhetens kommande förändringsarbete utifrån ekonomiperspektivet.
• Stödja verksamheten och säkerställa kvalitet i budget- och prognosarbetet.
• Samordna uppföljning, budget och prognos för flera områden.
• Medverka till utveckling av styrning och uppföljning av ekonomi i verksamheten.

I rollen som controller arbetar du självständigt med att stötta verksamhetsansvariga som arbetar med fastighetsdrift i våra lokaler. Du rapporterar till verksamhetsområdescheferna samt ekonomichef för Regionfastigheter. Hos oss får du ett stort nätverk där du samarbetar nära driftchefer, enhetschefer, andra controllers, administratörer och områdeschefer inom förvaltningen.

KVALIFIKATIONER
Vi välkomnar dig med högskole-/universitetsutbildning inom ekonomi eller motsvarande som bedöms likvärdig. Du har några års erfarenhet där du har arbetat som controller och/eller ekonom. Vidare krävs det att du har en allmänt god datakunskap och mycket goda kunskaper i Microsoft Officepaketet, främst Excel. Därtill har du god erfarenhet av arbete i redovisningssystem som exempelvis Raindance och ekonomistyrningssystem som exempelvis QlikSense. Du formulerar dig väl på svenska i såväl tal som skrift. Har du tidigare arbetat inom fastigheter och/eller har ett extra intresse för det ser vi det som meriterande. Likväl om du har tidigare arbetslivserfarenhet av förändringsarbete inom ekonomistyrning.

Som person är du proaktiv, strukturerad och har ett affärsmässigt förhållningssätt. Vidare kan du på ett pedagogiskt sätt förklara ekonomi och du har en god kännedom i hur du förmedlar information på rätt sätt till rätt part. Du motiveras av att fördjupa dig i detaljer, samtidigt som du har förmågan att lyfta blicken och se hela verksamhetsområdet och dess möjligheter. Därtill besitter du en god analytisk-och lösningsfokuserad förmåga där du kan både utmana och stödja beroende på situation och med utgångspunkt i verksamhetens mål.

Vidare är du lyhörd för behov och har lätt för att ge god service och skapa goda relationer. Arbetet ställer krav på att du är självgående och trivs med att självständigt stödja ditt verksamhetsområde, samtidigt som du gärna delar med dig av dina kunskaper. Vi förväntar oss att du aktivt bidrar till verksamhetens utveckling och till att skapa en god arbetsmiljö. Stor vikt läggs vid personlig lämplighet.

Varmt välkommen med din ansökan. Vi ser fram emot att lära känna dig!

ÖVRIGT
Region Skåne finns till för att alla som bor i Skåne ska må bra och känna framtidstro. Genom gränslösa samarbeten och omtanke skapas de bästa förutsättningar för ett hälsosamt liv inom näringsliv, kollektivtrafik, kultur och hälso- och sjukvård i Skåne. Tillsammans gör vi livet mera möjligt.

Regionfastigheter utvecklar Region Skånes fastigheter. Vi förvaltar drygt 1 miljon m2 i egna fastigheter och ansvarar för fastighetsdrift och fastighetsunderhåll. Dessutom hyr vi cirka 500 000 m2 runt om i Skåne av andra fastighetsägare. Regionfastigheter ansvarar också för all om- och nybyggnation av Region Skånes lokaler. Just nu gör vi de största investeringarna någonsin på sjukhusområdena i Skåne, och bygger ut infrastrukturen med en servicedepå för Öresundstågen, spårvagnsdepå i Lund och planerar för flera nya bussdepåer. Vi är cirka 450 anställda med bred och stark kompetens inom byggprojektledning, teknik och fastighetsförvaltning. Vårt arbete bidrar till ständigt bättre förutsättningar för vård, trafik och utveckling i Region Skåne. skane.se/vibygger

På https://www.skane.se/ledigajobb kan du se i vilket skede Region Skånes rekryteringar befinner sig och hur många som har sökt tjänsterna.

Till bemannings- och rekryteringsföretag och till dig som är försäljare: Vi undanber oss vänligen men bestämt direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av ytterligare jobbannonser.

Ansök nu

Controller

Läs mer Sep 30
Flygprestanda AB har tack vare sin spjutspetskompetens i branschen under 55 år blivit en av de ledande leverantörerna av start och landningsberäkningar åt flygbolag världen över. Vi ligger också i framkant när det gäller utveckling av nya produkter och tjänster inom flygindustrin.
Vi är specialister på mjukvaror och mjukvarutjänter till flygbolagens operativa avdelningar, där våra Javaprodukter används för att planera individuella flygningar, medan vår iPad lösning används av piloter för att göra start- och landningsberäkningar inför varje flygning.
Eftersom våra kunder använder våra tjänster inför varje flygning, förväntar de sig både hög kvalitet och praktiska lösningar.
I fräscha lokaler och ett attraktivt läge intill Stortorget i centrala Malmö kan vi erbjuda stimulerande och utmanande arbetsuppgifter för en driven Controller.


Tjänstebeskrivning:
Du kommer förutom att ansvara för vår Ekonomiavdelning även arbeta nära vår Säljavdelning.
Exempel på arbetsuppgifter:
Bokföring
Fakturahantering
Löneadministation
Hålla kontakt med våra nationella och internationella kunder avseende kontrakt och ekonomiska frågor.



Vi söker dig som är:
Professionell och ”Service Minded”.
Pragmatisk med en förmåga att se den större bilden.
Noggrann och strukturerad.
Ansvarsfull.
Mycket goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift.



Språkkrav:
Svenska flytande i tal och skrift
Engelska flytande i tal och skrift



Meriterande:
Högskoleutbilning inom ekonomi med inriktning redovisning.
Ytterligare språkkunskaper utöver engelska och svenska.



Du ansöker med CV och personligt brev till careers@flygp.se. Din ansökan vill vi ha senast den 30 oktober 2024.
Note: Recruiting process will be ongoing and the position may be appointed before this date.
Kontaktperson: Åke Grundemar 040-6420026 / 0765-26 26 26

Ansök nu

Controller till Kockum Sonics

Läs mer Okt 4
Är du en driven controller som vill ta nästa steg i karriären hos ett globalt företag med en stark och jordnära företagskultur? På Kockum Sonics får du chansen att utvecklas i en dynamisk miljö där hela värdekedjan står i fokus. Med verksamhet i länder som Danmark, Storbritannien, Schweiz, Kina och Filippinerna, erbjuder vi dig en unik möjlighet att arbeta internationellt samtidigt som du är en del av ett sammansvetsat team med korta beslutsvägar.

Om tjänsten
Som Controller hos oss blir du en nyckelspelare i ett företag som värdesätter innovation, samarbete och arbetsglädje. Vi ger dig friheten att använda din nyfikenhet och din kompetens för att skapa värde i en verksamhet där varje led är lika viktigt.

Huvudsakliga arbetsuppgifter
• Delaktig i budget och prognoser – Du bidrar i arbetet med underlag för och uppföljning av budget och prognoser.
• Utveckling av rapportpaket – Skapa och hantera rapportpaket för våra internationella bolag.
• Delaktighet i bokslut – Stöd i arbetet med att säkerställa korrekta bokslut.
• Vinstavräkning för projekt – Hantera vinstavräkningen för våra projekt och säkerställ att de följer uppsatta mål.
• Uppföljning av projektordrar – Jämför och analysera projektordrar mot faktiska utfall.
• Kvalitetsgranskning och analys – Granska och analysera lager och kundfordringar med syfte att optimera våra processer.
• Förbättringsarbete i ERP-system – Delta aktivt i förbättringar och utveckling av processer, rutiner och rapporter i vårt ERP-system (Pyramid).


Lämplig bakgrund
Vi söker dig som har en ekonomiutbildning på universitets- eller högskolenivå samt några års erfarenhet som Controller, gärna från ett producerande företag. För att trivas och utvecklas i rollen behöver du ha en god grund i redovisning och känna dig trygg i din förmåga att se både helheten och detaljerna. Erfarenhet av större integrerade ERP-system är meriterande. Du behärskar svenska och engelska obehindrat i både tal och skrift och har gedigen erfarenhet av att arbeta med Excel.

Personliga egenskaper
Du är en målinriktad och prestigelös person som motiveras av att förbättra och underlätta för verksamheten. Du har en naturlig förmåga att skapa relationer och trivs med att förklara ekonomi för icke-ekonomer. Med en analytisk och strukturerad approach är du alltid på jakt efter bättre lösningar och sätt att driva verksamheten framåt. Då vi är ett litet team som arbetar nära varandra lägger vi stor vikt vid din personlighet – vi söker dig som är kommunikativ, tålmodig och en lagspelare.

Vad erbjuder vi
Som Controller på Kockum Sonics blir du en central del av vårt lilla, sammansvetsade ekonomiteam och rapporterar direkt till koncernens CFO. Hos oss får du stor frihet och ansvar, med möjlighet att påverka verksamheten och din egen utveckling. Vi erbjuder en arbetsplats där utveckling och sammanhållning står i centrum, och där du får chansen att vara med och forma framtiden i ett företag med en internationell räckvidd men en familjär kultur.

Om företaget
KOCKUM SONICS has its roots in the early days of industrialisation. Over the years we have delivered innovative design solutions for marine and industrial applications worldwide.

Today we have a diversified product portfolio ranging from acoustic signaling and cleaning equipment to complex software systems based on cutting edge information technology.

We are driven by a solid commitment to deliver customer value by enhancing our customers’ profitability. We are constantly seeking new and creative solutions, product designs, systems, support solutions or even business processes.
With its worldwide network of representatives and wholly owned subsidiaries, KOCKUM SONICS is always ready to support you.

Ansökan
I denna rekrytering samarbetar vi med SJR. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta rekryteringskonsult Tomas Vinnersten via tomas.vinnersten@sjr.se. Intervjuer sker löpande och tjänsten kan tillsättas innan ansökningstiden går ut, så tveka inte att skicka in din ansökan redan idag.

Notera att vi inte tar emot ansökningshandlingar via e-post. Vi använder arbetspsykologiska tester för att säkerställa en rättvis och fördomsfri rekryteringsprocess. Din ansökan ska inte innehålla känsliga personuppgifter. Eventuella bakgrundskontroller kan komma att genomföras i slutskedet av rekryteringen.

Välkommen med din ansökan – vi ser fram emot att höra från dig!

Ansök nu

Andra jobb i Malmö från Poolia Sverige AB

Nedan visas andra jobb i Malmö från Poolia Sverige AB .

Conmodo i Malmö söker nya medarbetare!

Administratör
Läs mer Okt 10
Om tjänsten
Conmodo växer & söker ständigt nya medarbetare till sina team i Malmö. Vi söker nu dig som precis tagit studenten eller arbetat några år men vill prova något nytt. På Conmodo arbetar du antigen som tekniker eller med logistik & administration. Du kommer till en början vara provanställd via oss på Poolia för att sedan bli anställd av Conmodo om allt faller rätt ut. Tjänsten är med start omgående och pågår löpande. Låter detta som något för dig? Sök redan idag, urval och intervjuer hålls löpande.

Dina arbetsuppgifter i huvudsak
Conmodo är ett företag som reparerar elektronik, där det största inflödet är mobiltelefoner och PC. Bolagets kunder finns i de nordiska länderna, och största inflödet kommer från Sverige och Danmark. Du kommer att ingå i ett härligt team och tillsammans med dina kollegor ser du till att arbetets utförs med stor noggrannhet. Upplärning sker på plats och inga förkunskaper krävs.

Arbetsuppgifter som kan förekomma är följande:
· Hantera inkommande produkter, dagens inkommande flöden - både svenska och danska kunder
· Undersökning av enheten och konstatera felet
· Reparera mobiltelefoner, PC, el skotrar etc.
· Sluttesta produkten, - både manuellt och i ett program
· Lite admin - skriva arbetsrapport samt checka av mot leverantörenssystem såsom uppdateringar etc.

Tjänsten är på heltid och arbetet är förlagt måndag till fredag från 8:30 till 17:00. Tider som 10:30 till 19:00 kan förekomma vid enstaka tillfällen. Placering på Conmodos kontor på Industrigatan 33B i Malmö.



Vem är du?
Vi söker dig som precis tagit studenten eller arbetat några år men vill prova något nytt. För att vara Conmodos nästa stjärna ser vi att du har viljan att lära dig nya saker, är engagerad, vågar fråga och har lätt för att lära sig nytt. Självklart är du nyfiken och fingerfärdig då det är en hel del pillande med enheterna. Det är också viktigt att du har lätt för att följa instruktioner och rutiner, samt förstår värdet av att följa dessa. Du talar och skriver flytande svenska och engelska. Språk som förekommer hos oss är svenska, norska, danska och engelska. Vi har många konsulter som arbetar på Conmodo idag och de ser fram emot att få med dig in i gänget!

OBS! För att vara aktuell för tjänsten får du inte förekomma i belastningsregistret.

Varmt välkommen in med din ansökan!

Ansök nu

INTRESSEANMÄLAN - Administration i Helsingborg

Administratör/Administrativ assistent
Läs mer Sep 6
Är du på jakt efter en ny tjänst eller ett nytt uppdrag inom administration eller kundtjänst i Helsingborgsområdet?

Vi söker ständigt nya talanger som vill se sig om efter nya utmaningar i arbetslivet. Är du intresserad av att arbeta hos oss som uthyrd konsult inom administration får du gärna bifoga ditt CV och personliga brev här. Konsultuppdragen varierar och styrs av våra kunders behov.

Vanligt förekommande tjänster:
- Administratör
- Sekreterare
- Registrator/diarieförare
- Dokumenthanterare
- Arkivarie

Notera att detta inte är en specifik tjänst utan en intresseanmälan för kommande konsultuppdrag.

Vi kommer att kontakta dig när vi har ett aktuellt uppdrag som matchar din profil.

Välkommen med din ansökan!

Om verksamheten
Vi vill att du ska må bra och trivas med oss på Poolia. Därför erbjuder vi dig friskvårdsbidrag, rabatter på olika träningsanläggningar och ordnar regelbundet digitala aktiviteter. Självklart omfattas din anställning på Poolia av kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension. Poolia har ett fokus: att tillsätta kvalificerad kompetens på tjänstemannaområdet. Avgränsningen är vår styrka och det som gör oss till branschens kanske mest erfarna rekryteringskonsulter. Vi har en gedigen erfarenhet inom en rad specialistområden. Vi förstår företagen och deras affärsvillkor. Och vi har en urvalsfilosofi som identifierar varje individs unika förmågor. Tillsammans med en kvalitetssäkrad process, modern kandidatwebb och ledande digitala verktyg är detta grunden i vårt erbjudande – Rätt individ. På rätt plats. Alltid.

Ansök nu

INTRESSEANMÄLAN - Inköp, logistik & orderhantering

Inköpare
Läs mer Sep 6
Är du på jakt efter en ny tjänst eller ett nytt uppdrag inom inköp, logistik eller orderhantering i Skåne?

Vi söker ständigt nya talanger som vill se sig om efter nya utmaningar i arbetslivet. Är du intresserad av att arbeta hos oss som uthyrd konsult inom inköp, logistik eller ordhantering får du gärna bifoga ditt CV och personliga brev här. Konsultuppdragen varierar och styrs av våra kunders behov. Våra kunder finns i hela Skåne och du får gärna specificera i din ansökan vilket geografiskt område du är intresserad av att arbeta i.

Vanligt förekommande tjänster:
- Inköpare
- Orderspecialist
- Produktionsplanerare
- Transportplanerare
- Speditör
- Koordinator
- Logistiker

Notera att detta inte är en specifik tjänst utan en intresseanmälan för kommande konsultuppdrag.

Vi kommer att kontakta dig när vi har ett aktuellt uppdrag som matchar din profil.

Välkommen med din ansökan!

Om verksamheten
Vi vill att du ska må bra och trivas med oss på Poolia. Därför erbjuder vi dig friskvårdsbidrag, rabatter på olika träningsanläggningar och ordnar regelbundet digitala aktiviteter. Självklart omfattas din anställning på Poolia av kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension. Poolia har ett fokus: att tillsätta kvalificerad kompetens på tjänstemannaområdet. Avgränsningen är vår styrka och det som gör oss till branschens kanske mest erfarna rekryteringskonsulter. Vi har en gedigen erfarenhet inom en rad specialistområden. Vi förstår företagen och deras affärsvillkor. Och vi har en urvalsfilosofi som identifierar varje individs unika förmågor. Tillsammans med en kvalitetssäkrad process, modern kandidatwebb och ledande digitala verktyg är detta grunden i vårt erbjudande – Rätt individ. På rätt plats. Alltid.

Ansök nu

INTRESSEANMÄLAN - HR, rekrytering & lön

HR-assistent
Läs mer Sep 6
Är du på jakt efter en ny tjänst eller ett nytt uppdrag inom HR, rekrytering eller lön i Skåne?

Vi söker ständigt nya talanger som vill se sig om efter nya utmaningar i arbetslivet. Är du intresserad av att arbeta hos oss som uthyrd konsult inom HR, rekrytering eller lön får du gärna bifoga ditt CV och personliga brev här. Konsultuppdragen varierar och styrs av våra kunders behov. Våra kunder finns i hela Skåne och du får gärna specificera i din ansökan vilket geografiskt område du är intresserad av att arbeta i.

Vanligt förekommande tjänster:
- HR-specialist/generalist
- HR-konsult/chef
- HR-koordinator
- HR-administratör
- Rekryterare
- Lönespecialist

Notera att detta inte är en specifik tjänst utan en intresseanmälan för kommande konsultuppdrag.

Vi kommer att kontakta dig när vi har ett aktuellt uppdrag som matchar din profil.

Välkommen med din ansökan!

Om verksamheten
Vi vill att du ska må bra och trivas med oss på Poolia. Därför erbjuder vi dig friskvårdsbidrag, rabatter på olika träningsanläggningar och ordnar regelbundet digitala aktiviteter. Självklart omfattas din anställning på Poolia av kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension. Poolia har ett fokus: att tillsätta kvalificerad kompetens på tjänstemannaområdet. Avgränsningen är vår styrka och det som gör oss till branschens kanske mest erfarna rekryteringskonsulter. Vi har en gedigen erfarenhet inom en rad specialistområden. Vi förstår företagen och deras affärsvillkor. Och vi har en urvalsfilosofi som identifierar varje individs unika förmågor. Tillsammans med en kvalitetssäkrad process, modern kandidatwebb och ledande digitala verktyg är detta grunden i vårt erbjudande – Rätt individ. På rätt plats. Alltid.

Ansök nu

INTRESSEANMÄLAN - Kundtjänst & Reception

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Sep 6
Är du på jakt efter en ny tjänst eller ett nytt uppdrag inom kundtjänst eller reception i Skåne?

Vi söker ständigt nya talanger som vill se sig om efter nya utmaningar i arbetslivet. Är du intresserad av att arbeta hos oss som uthyrd konsult inom kundtjänst eller reception får du gärna bifoga ditt CV och personliga brev här. Konsultuppdragen varierar och styrs av våra kunders behov. Våra kunder finns i hela Skåne och du får gärna specificera i din ansökan vilket geografiskt område du är intresserad av att arbeta i.

Vanligt förekommande tjänster:
- Kundtjänstmedarbetare
- Receptionist
- Kontorskoordinator
- Servicespecialist

Notera att detta inte är en specifik tjänst utan en intresseanmälan för kommande konsultuppdrag.

Vi kommer att kontakta dig när vi har ett aktuellt uppdrag som matchar din profil.

Välkommen med din ansökan!

Om verksamheten
Vi vill att du ska må bra och trivas med oss på Poolia. Därför erbjuder vi dig friskvårdsbidrag, rabatter på olika träningsanläggningar och ordnar regelbundet digitala aktiviteter. Självklart omfattas din anställning på Poolia av kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension. Poolia har ett fokus: att tillsätta kvalificerad kompetens på tjänstemannaområdet. Avgränsningen är vår styrka och det som gör oss till branschens kanske mest erfarna rekryteringskonsulter. Vi har en gedigen erfarenhet inom en rad specialistområden. Vi förstår företagen och deras affärsvillkor. Och vi har en urvalsfilosofi som identifierar varje individs unika förmågor. Tillsammans med en kvalitetssäkrad process, modern kandidatwebb och ledande digitala verktyg är detta grunden i vårt erbjudande – Rätt individ. På rätt plats. Alltid.

Ansök nu

INTRESSEANMÄLAN - IT & teknik

Helpdesktekniker/Supporttekniker
Läs mer Sep 6
Är du på jakt efter en ny tjänst eller ett nytt uppdrag inom IT & teknik i Skåne?

Vi söker ständigt nya talanger som vill se sig om efter nya utmaningar i arbetslivet. Är du intresserad av att arbeta hos oss som uthyrd konsult inom IT & teknik får du gärna bifoga ditt CV och personliga brev här. Konsultuppdragen varierar och styrs av våra kunders behov. Våra kunder finns i hela Skåne och du får gärna specificera i din ansökan vilket geografiskt område du är intresserad av att arbeta i.

Vanligt förekommande tjänster:
- Systemutvecklare
- Programmerare
- 1st, 2nd & 3d-line support tekniker
- On-site tekniker
- Hårdvarutekniker
- Systemadministratör
- Mjukvarutestare

Notera att detta inte är en specifik tjänst utan en intresseanmälan för kommande konsultuppdrag.

Vi kommer att kontakta dig när vi har ett aktuellt uppdrag som matchar din profil.

Välkommen med din ansökan!

Om verksamheten
Vi vill att du ska må bra och trivas med oss på Poolia. Därför erbjuder vi dig friskvårdsbidrag, rabatter på olika träningsanläggningar och ordnar regelbundet digitala aktiviteter. Självklart omfattas din anställning på Poolia av kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension. Poolia har ett fokus: att tillsätta kvalificerad kompetens på tjänstemannaområdet. Avgränsningen är vår styrka och det som gör oss till branschens kanske mest erfarna rekryteringskonsulter. Vi har en gedigen erfarenhet inom en rad specialistområden. Vi förstår företagen och deras affärsvillkor. Och vi har en urvalsfilosofi som identifierar varje individs unika förmågor. Tillsammans med en kvalitetssäkrad process, modern kandidatwebb och ledande digitala verktyg är detta grunden i vårt erbjudande – Rätt individ. På rätt plats. Alltid.

Ansök nu