Malmö: INTRESSEANMÄLAN - HR, rekrytering & lön

Hitta ansökningsinfo om jobbet INTRESSEANMÄLAN - HR, rekrytering & lön i Malmö. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Malmö inom den kategorin.

Publicerad: 2023-09-18 // Varaktighet: Heltid

Är du på jakt efter en ny tjänst eller ett nytt uppdrag inom HR, rekrytering eller lön i Skåne?

Vi söker ständigt nya talanger som vill se sig om efter nya utmaningar i arbetslivet. Är du intresserad av att arbeta hos oss som uthyrd konsult inom HR, rekrytering eller lön får du gärna bifoga ditt CV och personliga brev här. Konsultuppdragen varierar och styrs av våra kunders behov. Våra kunder finns i hela Skåne och du får gärna specificera i din ansökan vilket geografiskt område du är intresserad av att arbeta i.

Vanligt förekommande tjänster:
- HR-specialist/generalist
- HR-konsult/chef
- HR-koordinator
- HR-administratör
- Rekryterare
- Lönespecialist

Notera att detta inte är en specifik tjänst utan en intresseanmälan för kommande konsultuppdrag.

Vi kommer att kontakta dig när vi har ett aktuellt uppdrag som matchar din profil.

Välkommen med din ansökan!

Om verksamheten
Vi vill att du ska må bra och trivas med oss på Poolia. Därför erbjuder vi dig friskvårdsbidrag, rabatter på olika träningsanläggningar och ordnar regelbundet digitala aktiviteter. Självklart omfattas din anställning på Poolia av kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension. Poolia har ett fokus: att tillsätta kvalificerad kompetens på tjänstemannaområdet. Avgränsningen är vår styrka och det som gör oss till branschens kanske mest erfarna rekryteringskonsulter. Vi har en gedigen erfarenhet inom en rad specialistområden. Vi förstår företagen och deras affärsvillkor. Och vi har en urvalsfilosofi som identifierar varje individs unika förmågor. Tillsammans med en kvalitetssäkrad process, modern kandidatwebb och ledande digitala verktyg är detta grunden i vårt erbjudande – Rätt individ. På rätt plats. Alltid.

Alla platsannonser →

Andra jobb i Malmö som HR-konsult/PA-konsult

Nedan visas andra jobb i Malmö som HR-konsult/PA-konsult.

HR Business Partner

Läs mer Aug 29
Vill du forma en hållbar framtid tillsammans med oss?
Eolus är en ledande projektutvecklare i Europa inom förnybar energi, börsnoterat på Nasdaq Stockholm mid cap. Vi har utvecklat projekt inom förnybar energi sedan 1990 och är idag aktiva inom vindkraft, solkraft samt batterilagring i Europa och Nordamerika. Detta är en chans att komma in i ett väletablerat bolag med korta beslutsvägar med stora möjligheter att påverka. Eolus kännetecknas av en prestigelös miljö, där vi värdesätter kreativ input och nya idéer som komplement till vår grundläggande struktur som möjliggör god effektivitet. Vi söker nu en HR Business Partner, välkommen med din ansökan!I rollen som HR Business Partner kommer du arbeta brett med ett fokus på rekrytering av nya kollegor och employer branding. I rekryteringsprocessen är du drivande och ett professionellt stöd till våra chefer i allt från framtagning av kravspecifikaton, annonsskrivning till intervjuer och erbjudande. I rollen ingår även att identifiera och driva employer branding aktiviteter på universitet och karriärsmässor för att stärka Eolus arbetsgivarvarumärke.
Vi söker dig som har gedigen erfarenhet av rekrytering och vill arbeta affärsnära tillsammans med våra chefer och medarbetare för att nå våra målsättningar. Du har minst tre års erfarenhet av rekrytering, en högskoleexamen inom HR och motivation att bredda din kunskap till andra delar inom HR såsom on- och offboarding, kompetensutveckling och medarbetarundersökning. Om du har arbetat med kompetensbaserad rekrytering, uppsökande av kandidater och har erfarenhet från andra HR uppgifter än rekrytering så är det en fördel.Vi tror att du som person är nyfiken, driven och trygg med att arbeta självständigt. Med tanke på att du kommer ha mycket både interna och externa kontakter tror vi att du är social och trivs med att arbeta i en kommunikativ roll där du får representera bolaget. Du har förutom svenska mycket goda kunskaper i engelska, både muntligt och skriftligt.Detta är en heltidstjänst med placering i Malmö, kontoret är centralt beläget med mycket goda pendlingsmöjligheter. Resor förekommer i tjänsten, främst då du besöker våra andra kontor. Om du vill veta mer om denna roll, vänligen kontakta Andreas Persson, HR Business Partner på 0763-979710. Ansökan sker via vår karriärsida. Sista dag för ansökan är 16 September.Vi ser fram emot att höra ifrån dig!
Join us in shaping the future of renewable energy!

Ansök nu

Verksamhetsnära HR-konsult

Läs mer Okt 9
Ref: 20242082

Arbetsuppgifter
Vi är redo för framtiden men behöver bli fler på vår resa, är du redo att möta framtiden tillsammans med oss? Då är du välkommen till en dynamisk och utvecklingsinriktad avdelning, med fokus på ett hållbart och kvalificerat HR-arbete! Hos oss får du kompetenta kollegor och chefer och möjlighet att jobba i team, så du har alltid ett stöd och någon att bolla frågor med. Du får även möjlighet till distansarbete, relevant kompetensutveckling och en hållbar arbetsmiljö och mycket annat.

Nu söker vi engagerade HR-konsulter till enheten för verksamhetsnära HR-stöd som vill vara med och bidra till att meningsfullt, begripligt och hanterbart HR-arbetet för förvaltningens chefer! 

Som verksamhetsnära HR-konsult har du ett viktigt och roligt uppdrag där du stöttar en eller flera verksamheter inom arbetsmarknads- och socialförvaltningen. Du arbetar med hela HR-området vilket innebär att stötta i arbetsrättsliga frågeställningar, arbetsmiljö, rehabilitering, kompetensförsörjning, ledningsarbete, facklig samverkan och lönebildning. 

Du har en konsultativ och coachande roll och du stöttar, utmanar och inspirerar cheferna i verksamheten. Tillsammans arbetar ni för att skapa förutsättningar att utföra förvaltningens uppdrag så effektivt och framgångsrikt som möjligt. Som HR-konsult identifierar du behov och tar initiativ till förändrings- och utvecklingsarbete som leder till att förvaltningens övergripande mål påverkas positivt. 

Enheten för verksamhetsnära HR-stöd består av 12 kompetenta och engagerade kollegor. Genom ert verksamhetsnära uppdrag är ni delaktiga i ledningsgrupper, bidrar till verksamhetsutveckling och genom ett kvalificerat HR-arbete skapar ni goda förutsättningar för chefer och medarbetare i organisationen.   

Kvalifikationer
Vi söker sig som har relevant universitets- eller högskoleexamen, omfattande minst 180 högskolepoäng, med inriktning mot HR/PA eller annan utbildning som arbetsgivaren bedömer likvärdig. Du har även minst två års arbetslivserfarenhet från liknande verksamhetsnära HR-roll. 

Det är meriterande om du har flera års arbetslivserfarenhet av en kvalificerad och bred HR-roll. Har du dessutom erfarenhet av HR-arbete inom offentlig sektor ser vi det som meriterande. 

Rollen kräver god datorvana och att du uttrycker dig väl på svenska i både tal och skrift. 

Du är van vid att arbeta självständigt och har förmågan att strukturera och prioritera ditt arbete. Du har ett lösningsfokuserat förhållningssätt och ett systematiskt arbetssätt som leder till leveranser av hög kvalitet inom ramen för uppsatta deadlines. Du ser samarbete med kollegor och chefer som en framgångsfaktor för att lyckas i din roll och du motiveras av den bredd av arbetsuppgifter som uppdraget erbjuder. Du är proaktiv och tydlig i din kommunikation vilket skapar förtroende och goda samarbeten med andra.? 

Om arbetsplatsen
HR-avdelningen på arbetsmarknads- och socialförvaltningen består av 25 medarbetare som erbjuder ett kvalificerat HR-stöd till förvaltningens chefer. Vi har ett nära samarbete med förvaltningens chefer som vi levererar ett stärkande, proaktivt och verksamhetsnära stöd till.

Avdelningen består av enheten för verksamhetsnära HR-stöd, rekryteringsenheten och strategiska HR-enheten.

I vårt blickfång har vi framtidens arbetsplats och kompetensförsörjning är vår viktigaste fråga. Vi arbetar för att säkerställa ett hållbart arbetsliv och en trygg och säker arbetsplats.

Vi är redo för framtiden men behöver bli fler på vår resa, är du redo att möta framtiden tillsammans med oss? Då är du välkommen till en dynamisk och utvecklingsinriktad avdelning, med fokus på ett hållbart och kvalificerat HR-arbete!

Vid Sveriges största arbetsmarknads- och socialförvaltning jobbar 2500 medarbetare varje dag för att stärka malmöbor. Tillsammans med malmöborna vill vi öka möjligheterna till egen försörjning, minska hemlöshet, bidra till att barn och unga ska få bra uppväxtvillkor och verka för att nyanlända ska få goda förutsättningar. Det är ett viktigt och roligt arbete, men långt ifrån enkelt. Sök jobb hos oss, du kommer att göra skillnad.? 

Malmö stads verksamheter är organiserade i 14 förvaltningar. Vårt gemensamma uppdrag är att skapa välfärd och hållbar samhällsutveckling. Tillsammans med Malmöborna utvecklar vi en ännu bättre stad att bo, verka och vara i; olikheter, livserfarenheter och talanger gör Malmö till en smart stad i hjärtat av Europa. Världens kunskap finns här. 

Läs om Malmö stad som arbetsgivare här?malmo.se/jobb 

Som medarbetare hos oss erbjuds du flexibel arbetstid, friskvårdsbidrag och möjlighet till semesterväxling. Vi är en stor organisation med många spännande verksamheter och möjligheter till utveckling i din roll.? 

Varmt välkommen med din ansökan!? 

Information om tjänsten
Anställningsform: Tillsvidareanställning
Omfattning: 100%
Antal tjänster: 2
Tillträde: Omgående eller enligt överenskommelse

Första intervjuer planeras till vecka 44

Övrigt
Malmö stad strävar efter att medarbetarna ska representera den mångfald som finns i vår stad. Vi välkomnar därför sökande som kan bidra till att vi som arbetsgivare kan uppfylla Malmöbornas behov. 

I denna rekrytering har vi valt att utesluta det personliga brevet i ansökningsförfarandet, för att säkerställa en kompetensbaserad rekryteringsprocess. Urvalsarbetet baseras på ditt CV samt svaren på ansökningsfrågorna.

Ansök nu

HR-konsult med fokus ledar- och verksamhetsutveckling

Läs mer Okt 4
Ref: 20242066

Arbetsuppgifter
Hos oss får du möjlighet att delta i en spännande utvecklingsresa där vi ständigt utvecklar och förbättrar vårt chefsstöd i en kreativ och framåtlutad verksamhet och där vi nu utökar vår HR-avdelning!

Vill du precis som vi få allt i en och samma tjänst? Hos oss får du möjlighet att arbeta både med verksamhetsnära chefsstöd och driva egna fokusområden tillsammans med engagerade kollegor. Utöver detta erbjuder vi även en fantastisk arbetsplats mitt i Malmös hjärta, vilket ger en härligt inspirerande arbetsmiljö med närhet till stadens puls.

Du kommer att ingå i ett drivet och engagerat team med fem HR-konsulter, en HR-admin och en HR-chef, där vi kombinerar gedigen kompetens med glädje och skratt, och där gemensamma prioriteringar och härlig teamanda är en självklarhet!

Din roll:

Verksamhetsnära stöd: Rådgivning och coaching till våra chefer inom områden som arbetsrätt, arbetsmiljö, rekrytering och rehabilitering med mera.

Fokusområden: Driva egna fokusområde tillsammans med kollega inom ledar-och verksamhetsutveckling, omställning och omorganisering, kompetensförsörjning och mångfald och inkludering. I denna tjänst ingår även att kunna driva större HR-projekt.

Vi arbetar med ständig effektivisering och utveckling, vilket innebär att våra fokusområden och verksamhetsnära stöd kan variera över tid inom teamet.

Kvalifikationer
Vi söker dig med högskole-/universitetsexamen inom HR. Du har minst fem års erfarenhet i en bred HR-roll där arbete inom områdena arbetsrätt, omorganisering och omställning samt ledar- och verksamhetsutveckling har ingått. Vi ser även att du i ditt uppdrag har drivit minst två större HR-projekt och har erfarenhet från arbete i en organisation om minst 400 medarbetare. Vidare söker vi dig med goda kunskaper i svenska, i både tal och skrift.

Det är meriterande om du har erfarenhet av frågor kring kompetensförsörjning, mångfald- och inkludering, arbetsmiljö och friskfaktorer. Om du dessutom har erfarenhet av offentlig verksamhet och läraravtalet (HÖK) är det meriterande, men inget krav för denna tjänst.

Som person söker vi dig som är engagerad, prestigelös och teamorienterad. Du är strukturerad, kan prioritera och gillar att utveckla och effektivisera, och vi lägger även stor vikt vid personlig lämplighet.

Om arbetsplatsen

Kulturförvaltningen i Malmö stad arbetar för att alla Malmöbor ska få ta del av ett rikt och varierat kulturliv. Vår verksamhet inkluderar Kulturskolan, Biblioteken i Malmö, Malmö Konsthall, Malmö Museum, Kulturarrangemang och Mötesplatser, Malmö Stadsarkiv och Malmö Konstmuseum. Vi stödjer även det fria kulturlivet och har ca 620 medarbetare som tillsammans skapar en dynamisk och inspirerande arbetsmiljö.

Malmö stads verksamheter är organiserade i 14 förvaltningar. Vårt gemensamma uppdrag är att skapa välfärd och hållbar samhällsutveckling. Tillsammans med Malmöborna utvecklar vi en ännu bättre stad att bo, verka och vara i; olikheter, livserfarenheter och talanger gör Malmö till en smart stad i hjärtat av Europa. Världens kunskap finns här.

Läs om Malmö stad som arbetsgivare här malmo.se/jobb


Information om tjänsten
Anställningsform: Tillsvidare
Omfattning: Heltid
Antal tjänster: 1
Tillträde: Snarast möjligt.

Vi tillämpar löpande urval med en planerad intervjuperiod mellan v.42-44.

Övrigt
Observera att vi i Malmö stad tagit bort det personliga brevet från ansökningsprocessen och ersatt det med urvalsfrågor, detta för en mer inkluderande rekryteringsprocess och en effektiv kandidatupplevelse för dig som söker jobb hos oss. Dina svar blir en viktig del i vårt urvalsarbete. 

Malmö stad strävar efter att medarbetarna ska representera den mångfald som finns i vår stad. Vi välkomnar därför sökande som kan bidra till att vi som arbetsgivare kan uppfylla Malmöbornas behov.

Ansök nu

HR-konsult med fokus effektiv bemanning och digitalisering

Läs mer Okt 4
Ref: 20242067

Arbetsuppgifter
Hos oss får du möjlighet att delta i en spännande utvecklingsresa där vi ständigt utvecklar och förbättrar vårt chefsstöd i en kreativ och framåtlutad verksamhet och där vi nu utökar vår HR-avdelning!

Vill du precis som vi få allt i en och samma tjänst? Hos oss får du möjlighet att arbeta både med verksamhetsnära chefsstöd och driva egna fokusområden tillsammans med engagerade kollegor. Utöver detta erbjuder vi även en fantastisk arbetsplats mitt i Malmös hjärta, vilket ger en härligt inspirerande arbetsmiljö med närhet till stadens puls.

Du kommer att ingå i ett drivet och engagerat team med fem HR-konsulter, en HR-admin och en HR-chef, där vi kombinerar gedigen kompetens med glädje och skratt, och där gemensamma prioriteringar och härlig teamanda är en självklarhet!

Din roll:

Verksamhetsnära stöd: Rådgivning och coaching till våra chefer inom områden som arbetsrätt, arbetsmiljö, rekrytering och rehabilitering med mera.

Fokusområden: Driva egna fokusområde tillsammans med kollega inom arbetstid, effektiv bemanning och digitalisering inom HR-området samt samordna förvaltningens arbetsmarknadsanställningar och praktiktjänster.

Under 2025 kommer du tillsammans med kollega få fortsatt driva arbetet med systeminförandet av Malmö stads bemanningssystem (Medvind) samt arbeta tillsammans med kollegor gällande innehåll i Malmö stads digitala lärplattform (LMS).

Vi arbetar med ständig effektivisering och utveckling, vilket innebär att våra fokusområden och verksamhetsnära stöd kan variera över tid inom teamet.

Kvalifikationer
Vi söker dig med högskole-/universitetsexamen inom HR. Du har minst två års erfarenhet i en bred HR-roll från en offentlig verksamhet om minst 400 medarbetare där du har arbetat med frågor inom arbetsrätt, effektiv bemanning, digitalisering och framtagning av utbildningsmaterial. Vidare söker vi dig med goda kunskaper i svenska, i både tal och skrift.

Det är meriterande om du har erfarenhet av HR-projekt, systeminförande, rekrytering, employer branding och rehabilitering. Om du dessutom har erfarenhet av läraravtalet (HÖK) är det meriterande, men det är inget krav för denna tjänst.

Som person är du engagerad, pedagogisk och teamorienterad. Du är strukturerad, kan prioritera och gillar att utveckla och effektivisera, och vi lägger också stor vikt vid personlig lämplighet.

Om arbetsplatsen
Kulturförvaltningen i Malmö stad arbetar för att alla Malmöbor ska få ta del av ett rikt och varierat kulturliv. Vår verksamhet inkluderar Kulturskolan, Biblioteken i Malmö, Malmö Konsthall, Malmö Museum, Kulturarrangemang och Mötesplatser, Malmö Stadsarkiv och Malmö Konstmuseum. Vi stödjer även det fria kulturlivet och har ca 620 medarbetare som tillsammans skapar en dynamisk och inspirerande arbetsmiljö.

Malmö stads verksamheter är organiserade i 14 förvaltningar. Vårt gemensamma uppdrag är att skapa välfärd och hållbar samhällsutveckling. Tillsammans med Malmöborna utvecklar vi en ännu bättre stad att bo, verka och vara i; olikheter, livserfarenheter och talanger gör Malmö till en smart stad i hjärtat av Europa. Världens kunskap finns här.


Läs om Malmö stad som arbetsgivare här malmo.se/jobb


Information om tjänsten
Anställningsform: Tillsvidare
Omfattning: 100%
Antal tjänster: 1
Tillträde: Snarast möjligt.

Vi tillämpar löpande urval med planerad intervjuperiod mellan v.42-44.

Övrigt
Observera att vi i Malmö stad tagit bort det personliga brevet från ansökningsprocessen och ersatt det med urvalsfrågor, detta för en mer inkluderande rekryteringsprocess och en effektiv kandidatupplevelse för dig som söker jobb hos oss. Dina svar blir en viktig del i vårt urvalsarbete. 

Malmö stad strävar efter att medarbetarna ska representera den mångfald som finns i vår stad. Vi välkomnar därför sökande som kan bidra till att vi som arbetsgivare kan uppfylla Malmöbornas behov.

Ansök nu

Relocationkonsult / Administratör / HR

Läs mer Sep 16
Dina arbetsuppgifter
Vill du bli en del av en framgångsrik och växande verksamhet, där du får möjlighet att utvecklas tillsammans med härliga kollegor? Är du serviceminded utöver det vanliga, van att arbeta i en internationell miljö och har kännedom inom Relocation/Mobility eller HR?

Då ser vi fram emot att höra av dig!

"Att arbeta som Relocationkonsult är att ha ett arbete med omväxling och mycket glädje! Det är ett stort privilegium att få vara med människor som har tagit ett stort beslut om att flytta till ett annat land. Som Relocationkonsult är man en viktig del i hela processen från början i hemlandet till flytten i Sverige då vi ses på plats. Det kan vara de små frågorna som blir de viktigaste lösningarna som blir det avgörande hur familjerna kommer att trivas i sitt nya hemland." säger Amanda Karlsson, sedan några år Relocationkonsult hos oss på Alfa.
Alfa Quality Moving växer och söker en Relocationkonsult till sitt specialistteam i Stockholm.

Arbetsbeskrivning
Som Relocationkonsult blir du en viktig del av Alfas Mobility team och säkerställer att våra kunder och deras medarbetare får professionell support i samband med flytt till och från Sverige. Du samarbetar med svenska och internationella uppdragsgivare och i din roll fungerar du som kontaktperson för både kunder och medarbetare.
En expatriat ställs inför en mängd utmaningar i samband med sin flytt och professionellt stöd är ofta avgörande för en lyckad vistelse.
Som Relocationkonsult säkerställer du att dina klienter får den bästa supporten och hjälper till med till exempel:

-Hantera olika typer av ansökningar
-Boka möten hos banker
-Registrera korrekta uppgifter hos myndigheter
-Kontakta försäkringbolag
-Kontakta hyresvärdar
-Kontakta skolor
-Besikta bostäder vid in- och utflytt
-Följa med och stötta vid besök hos myndigheter, banker, skolor mm.
-Ha en fördjupad kunskap om svenska samhället och dess kultur

Som Relocationkonsult har du ett brett kontaktnät och samarbetar löpande med olika specialister internt hos Alfa, uppdragsgivare och familjer som flyttar, samt aktuella myndigheter och andra samarbetspartners.
I rollen som Relocationkonsult ingår du i Alfas Mobility team, rapporterar till Business Manager Mobility och är placerad på vårt kontor i centrala Stockholm.
Resor förekommer i tjänsten med upp till 3 timmar från Stockholm.

Din profil
Den vi söker har relevant eftergymnasial utbildning och minst tre års erfarenhet från närliggande område inom Relocation/Mobility, HR eller administration.
Du behöver trivas i en både internationell och multikulturell arbetsmiljö och ha hög "multicultural understanding". Vi ser det som mycket positivt om du har bott och studerat eller arbetat utomlands. Vidare har du van att arbeta i olika affärsstödjande system och har en mycket god administrativ förmåga. Du behärskar engelska och gärna svenska på hög nivå i både tal och skrift och har du även andra språkkunskaper är det en fördel.
Då resor förekommer i tjänsten behöver du ha B-körkort.
Det är meriterande om du har branscherfarenhet.

Som person är du trygg, positiv och får energi av att träffa nya människor. Du har lätt för att skapa och bibehålla goda relationer och agerar på ett ansvarstagande och lösningsorienterat sätt. Du har förmåga att arbeta självständigt, men uppskattar också det stöd du kan få och ge i ett team av kollegor med hög kompetens. Du har ett strukturerat arbetssätt, är en god kommunikatör och ser god service som en självklarhet. Du behöver vara van att prioritera och kunna omprioritera vid behov, samt arbeta proaktivt och få saker ur händerna. Stor vikt läggs vid personlig lämplighet.

Övrig information
I denna rekrytering samarbetar vi med Maxkompetens. Vid frågor, kontakta Malin Rangstedt på malin.rangstedt@maxkompetens.se
Urval och intervjuer kommer att ske löpande, ansök därför gärna så snart som möjligt.
Arbetstid: Heltid
Anställningsform: Tillsvidare med provanställning

Om Maxkompetens
Maxkompetens är ett av Sveriges ledande rekrytering och bemanningsbolag sedan 2003. Vi har kunduppdrag i hela landet och kontor i; Stockholm, Växjö, Kristianstad, Halmstad, Borås & Göteborg. Varje år tillsätter vi över 1200 jobb och har 250 anställda. Våra kompetensområden är HR & Lön, Ekonomi & Finans, Kundtjänst & Administration, Marknad & Försäljning, It & Teknik, Inköp & Logistik, Industri.

Varje människa har en fantastisk potential. Det är viktigt att ta vara på alla människors kompetens och erbjuda dem möjligheten att uppnå sina drömmar. Genom omsorgsfullhet, väl fungerande rekryteringsprocesser och hög kompetens hjälper vi människor och företag att mötas och lyckas tillsammans. En bättre värld helt enkelt! Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag med kollektivavtal, försäkringar, friskvård och tjänstepension.


Om kunden
Alfa Mobility är den ledande leverantören av mobility-tjänster i Norden och erbjuder tjänster inom migration, relocation, internationell flytt och magasinering. Med över 250 anställda och 9 kontor i Sverige, Danmark, Norge och Finland hanterar vi 150 länder och genomför årligen över 10 000 uppdrag. Våra kunder består av privata, företags- och industripartners och vi är certifierade medlemmar i de mest relevanta branschorganisationerna inom internationell flytt och relocation. Alfa Mobility har en stark inriktning på kvalitet, omsorg och hållbarhet och är ISO 14001 & 27001-certifierade.

Ansök nu

Andra jobb i Malmö från Poolia Sverige AB

Nedan visas andra jobb i Malmö från Poolia Sverige AB .

Conmodo i Malmö söker nya medarbetare!

Administratör
Läs mer Okt 10
Om tjänsten
Conmodo växer & söker ständigt nya medarbetare till sina team i Malmö. Vi söker nu dig som precis tagit studenten eller arbetat några år men vill prova något nytt. På Conmodo arbetar du antigen som tekniker eller med logistik & administration. Du kommer till en början vara provanställd via oss på Poolia för att sedan bli anställd av Conmodo om allt faller rätt ut. Tjänsten är med start omgående och pågår löpande. Låter detta som något för dig? Sök redan idag, urval och intervjuer hålls löpande.

Dina arbetsuppgifter i huvudsak
Conmodo är ett företag som reparerar elektronik, där det största inflödet är mobiltelefoner och PC. Bolagets kunder finns i de nordiska länderna, och största inflödet kommer från Sverige och Danmark. Du kommer att ingå i ett härligt team och tillsammans med dina kollegor ser du till att arbetets utförs med stor noggrannhet. Upplärning sker på plats och inga förkunskaper krävs.

Arbetsuppgifter som kan förekomma är följande:
· Hantera inkommande produkter, dagens inkommande flöden - både svenska och danska kunder
· Undersökning av enheten och konstatera felet
· Reparera mobiltelefoner, PC, el skotrar etc.
· Sluttesta produkten, - både manuellt och i ett program
· Lite admin - skriva arbetsrapport samt checka av mot leverantörenssystem såsom uppdateringar etc.

Tjänsten är på heltid och arbetet är förlagt måndag till fredag från 8:30 till 17:00. Tider som 10:30 till 19:00 kan förekomma vid enstaka tillfällen. Placering på Conmodos kontor på Industrigatan 33B i Malmö.



Vem är du?
Vi söker dig som precis tagit studenten eller arbetat några år men vill prova något nytt. För att vara Conmodos nästa stjärna ser vi att du har viljan att lära dig nya saker, är engagerad, vågar fråga och har lätt för att lära sig nytt. Självklart är du nyfiken och fingerfärdig då det är en hel del pillande med enheterna. Det är också viktigt att du har lätt för att följa instruktioner och rutiner, samt förstår värdet av att följa dessa. Du talar och skriver flytande svenska och engelska. Språk som förekommer hos oss är svenska, norska, danska och engelska. Vi har många konsulter som arbetar på Conmodo idag och de ser fram emot att få med dig in i gänget!

OBS! För att vara aktuell för tjänsten får du inte förekomma i belastningsregistret.

Varmt välkommen in med din ansökan!

Ansök nu

INTRESSEANMÄLAN - Administration i Helsingborg

Administratör/Administrativ assistent
Läs mer Sep 6
Är du på jakt efter en ny tjänst eller ett nytt uppdrag inom administration eller kundtjänst i Helsingborgsområdet?

Vi söker ständigt nya talanger som vill se sig om efter nya utmaningar i arbetslivet. Är du intresserad av att arbeta hos oss som uthyrd konsult inom administration får du gärna bifoga ditt CV och personliga brev här. Konsultuppdragen varierar och styrs av våra kunders behov.

Vanligt förekommande tjänster:
- Administratör
- Sekreterare
- Registrator/diarieförare
- Dokumenthanterare
- Arkivarie

Notera att detta inte är en specifik tjänst utan en intresseanmälan för kommande konsultuppdrag.

Vi kommer att kontakta dig när vi har ett aktuellt uppdrag som matchar din profil.

Välkommen med din ansökan!

Om verksamheten
Vi vill att du ska må bra och trivas med oss på Poolia. Därför erbjuder vi dig friskvårdsbidrag, rabatter på olika träningsanläggningar och ordnar regelbundet digitala aktiviteter. Självklart omfattas din anställning på Poolia av kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension. Poolia har ett fokus: att tillsätta kvalificerad kompetens på tjänstemannaområdet. Avgränsningen är vår styrka och det som gör oss till branschens kanske mest erfarna rekryteringskonsulter. Vi har en gedigen erfarenhet inom en rad specialistområden. Vi förstår företagen och deras affärsvillkor. Och vi har en urvalsfilosofi som identifierar varje individs unika förmågor. Tillsammans med en kvalitetssäkrad process, modern kandidatwebb och ledande digitala verktyg är detta grunden i vårt erbjudande – Rätt individ. På rätt plats. Alltid.

Ansök nu

INTRESSEANMÄLAN - Inköp, logistik & orderhantering

Inköpare
Läs mer Sep 6
Är du på jakt efter en ny tjänst eller ett nytt uppdrag inom inköp, logistik eller orderhantering i Skåne?

Vi söker ständigt nya talanger som vill se sig om efter nya utmaningar i arbetslivet. Är du intresserad av att arbeta hos oss som uthyrd konsult inom inköp, logistik eller ordhantering får du gärna bifoga ditt CV och personliga brev här. Konsultuppdragen varierar och styrs av våra kunders behov. Våra kunder finns i hela Skåne och du får gärna specificera i din ansökan vilket geografiskt område du är intresserad av att arbeta i.

Vanligt förekommande tjänster:
- Inköpare
- Orderspecialist
- Produktionsplanerare
- Transportplanerare
- Speditör
- Koordinator
- Logistiker

Notera att detta inte är en specifik tjänst utan en intresseanmälan för kommande konsultuppdrag.

Vi kommer att kontakta dig när vi har ett aktuellt uppdrag som matchar din profil.

Välkommen med din ansökan!

Om verksamheten
Vi vill att du ska må bra och trivas med oss på Poolia. Därför erbjuder vi dig friskvårdsbidrag, rabatter på olika träningsanläggningar och ordnar regelbundet digitala aktiviteter. Självklart omfattas din anställning på Poolia av kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension. Poolia har ett fokus: att tillsätta kvalificerad kompetens på tjänstemannaområdet. Avgränsningen är vår styrka och det som gör oss till branschens kanske mest erfarna rekryteringskonsulter. Vi har en gedigen erfarenhet inom en rad specialistområden. Vi förstår företagen och deras affärsvillkor. Och vi har en urvalsfilosofi som identifierar varje individs unika förmågor. Tillsammans med en kvalitetssäkrad process, modern kandidatwebb och ledande digitala verktyg är detta grunden i vårt erbjudande – Rätt individ. På rätt plats. Alltid.

Ansök nu

INTRESSEANMÄLAN - Kundtjänst & Reception

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Sep 6
Är du på jakt efter en ny tjänst eller ett nytt uppdrag inom kundtjänst eller reception i Skåne?

Vi söker ständigt nya talanger som vill se sig om efter nya utmaningar i arbetslivet. Är du intresserad av att arbeta hos oss som uthyrd konsult inom kundtjänst eller reception får du gärna bifoga ditt CV och personliga brev här. Konsultuppdragen varierar och styrs av våra kunders behov. Våra kunder finns i hela Skåne och du får gärna specificera i din ansökan vilket geografiskt område du är intresserad av att arbeta i.

Vanligt förekommande tjänster:
- Kundtjänstmedarbetare
- Receptionist
- Kontorskoordinator
- Servicespecialist

Notera att detta inte är en specifik tjänst utan en intresseanmälan för kommande konsultuppdrag.

Vi kommer att kontakta dig när vi har ett aktuellt uppdrag som matchar din profil.

Välkommen med din ansökan!

Om verksamheten
Vi vill att du ska må bra och trivas med oss på Poolia. Därför erbjuder vi dig friskvårdsbidrag, rabatter på olika träningsanläggningar och ordnar regelbundet digitala aktiviteter. Självklart omfattas din anställning på Poolia av kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension. Poolia har ett fokus: att tillsätta kvalificerad kompetens på tjänstemannaområdet. Avgränsningen är vår styrka och det som gör oss till branschens kanske mest erfarna rekryteringskonsulter. Vi har en gedigen erfarenhet inom en rad specialistområden. Vi förstår företagen och deras affärsvillkor. Och vi har en urvalsfilosofi som identifierar varje individs unika förmågor. Tillsammans med en kvalitetssäkrad process, modern kandidatwebb och ledande digitala verktyg är detta grunden i vårt erbjudande – Rätt individ. På rätt plats. Alltid.

Ansök nu

INTRESSEANMÄLAN - IT & teknik

Helpdesktekniker/Supporttekniker
Läs mer Sep 6
Är du på jakt efter en ny tjänst eller ett nytt uppdrag inom IT & teknik i Skåne?

Vi söker ständigt nya talanger som vill se sig om efter nya utmaningar i arbetslivet. Är du intresserad av att arbeta hos oss som uthyrd konsult inom IT & teknik får du gärna bifoga ditt CV och personliga brev här. Konsultuppdragen varierar och styrs av våra kunders behov. Våra kunder finns i hela Skåne och du får gärna specificera i din ansökan vilket geografiskt område du är intresserad av att arbeta i.

Vanligt förekommande tjänster:
- Systemutvecklare
- Programmerare
- 1st, 2nd & 3d-line support tekniker
- On-site tekniker
- Hårdvarutekniker
- Systemadministratör
- Mjukvarutestare

Notera att detta inte är en specifik tjänst utan en intresseanmälan för kommande konsultuppdrag.

Vi kommer att kontakta dig när vi har ett aktuellt uppdrag som matchar din profil.

Välkommen med din ansökan!

Om verksamheten
Vi vill att du ska må bra och trivas med oss på Poolia. Därför erbjuder vi dig friskvårdsbidrag, rabatter på olika träningsanläggningar och ordnar regelbundet digitala aktiviteter. Självklart omfattas din anställning på Poolia av kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension. Poolia har ett fokus: att tillsätta kvalificerad kompetens på tjänstemannaområdet. Avgränsningen är vår styrka och det som gör oss till branschens kanske mest erfarna rekryteringskonsulter. Vi har en gedigen erfarenhet inom en rad specialistområden. Vi förstår företagen och deras affärsvillkor. Och vi har en urvalsfilosofi som identifierar varje individs unika förmågor. Tillsammans med en kvalitetssäkrad process, modern kandidatwebb och ledande digitala verktyg är detta grunden i vårt erbjudande – Rätt individ. På rätt plats. Alltid.

Ansök nu