Malmö: Senior HR Business Partner

Hitta ansökningsinfo om jobbet Senior HR Business Partner i Malmö. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Malmö inom den kategorin.

Publicerad: 2023-12-19 // Varaktighet: Heltid

Om rollen
Vi letar efter en Senior HR Business Partner med placering i Malmö. Du blir en del utav HR teamet inom ett dedikerat affärsområde. Rollen innebär att vara en nyckelspelare i HR-teamet, rapportera till Head of HR & HSE och agera som operativ och strategisk HR-partner för affärsområdet. Ditt ansvar inkluderar att bidra till HR-funktionens effektivitet, driva projekt för kultur och kompetensutveckling samt vara delaktig i ett organisatoriskt förändringsarbete under första halvan av 2024.

I din roll som HR Business Partner
kan dina arbetsuppgifter innebära:

- Vara ansvarig för HR frågor
kopplat till dotterbolag.

- Koordinera återkommande
HR-aktiviteter som lönerevision samt potential- och prestationsutvärdering.

- Stötta chefer i
förbättringsarbete utifrån identifierade områden.

- Stötta och coacha chefer i deras
roll som chefer samt med personalrelaterade frågor.

- Samverka med fackliga parter samt
stötta chefer i arbetsrättsliga frågor.

- Ge stöd och samarbeta med andra
HR kollegor.

- Förbereda kvartalsvisa
HR-rapporter och presentationer för HR Board, Leadership teams eller fackliga
organisationer.

Tjänsten är
ett konsultuppdrag med start 1 februari 2024 till 1 september 2024, med
möjlighet till förlängning eller övertag. Resor i tjänsten kan förekomma.

Om dig
För att passa in i rollen som HR Business Partner behöver du inge förtroende och vara pedagogisk. Du är en stark samarbetspartner samtidigt som du vågar stötta, driva och utmana för verksamhetens bästa.

Utöver dina personliga egenskaper har du

- En Akademisk examen inom HR eller motsvarande områden

- Minst 5 års erfarenhet av liknande arbete

- Erfarenhet av att leda och driva projekt samt identifiera, sätta upp och följa upp relevanta HR-KPI:er för verksamheten.

- Goda kunskaper i Excel

Välkommen med din ansökan!
Rekryteringen kommer hållas av Ed:Za Group. Har du några frågor eller funderingar relaterade till tjänsten och processen är du varmt välkommen att kontakta emma.berggren@edzagroup.se. Vi har ett löpande urval och rekommenderar därför att ansöka så snart du kan om du finner den intressant.

Alla platsannonser →

Andra jobb i Malmö som HR-specialist/HR-adviser

Nedan visas andra jobb i Malmö som HR-specialist/HR-adviser.

People Business Partner that empowers people to Prisjakt (Malmö) Tempora...

Läs mer Apr 22
Nytt
Some years ago, we decided to break up with traditional HR.
Why? Well, first of all, we didn’t like calling the most important part of our success story “resources.” Second, it gave us the chance to pick our own cool name — PaO, short for People and Organization.
More importantly, we wanted to truly emphasize that we are building something different: a function that encourages a workplace far from ordinary, where people can thrive and accomplish remarkable things together.
Now we're seeking an experienced People Business Partner to join our team in Malmö. It's a temporary position for a parental leave, from now until the end of February 2026.
As a Business Partner, your mission is to co-create organizational success by translating needs and opportunities for improvement into actions. Working with stuff that moves us in the right direction, helps us grow, and challenges the organization to be the best it can be.
What you'll focus on
When you join, you’ll be jumping straight into some exciting workstreams, such as:

Supporting people and leaders with a focus on change and growth.


Refining our job architecture to set a strong foundation and connection to compensation.


Starting up the Compensation module in our new HRIS, HiBob.


Participate in scaling how we work with high-performing teams, using a structured approach.


Take the next step in making AI integrated part of our WOW that changing and levering our work and changing the organisation.


You’ll contribute hands-on, while collaborating with team members who are leading these focus areas.
What you bring
The most important thing is that you have solid experience as a People Business Partner. If you also have additional knowledge within Compensation and Benefits, that's a huge plus. We see lots of opportunities to further develop how we work with Comp & Ben, and your insights could help shape the next chapter in our People journey.
You’ll also thrive here if you:

Have 7+ years’ experience in the People area, with the ability to plan and execute independently


Experience from a fast-moving business environment


Are confident working with Swedish labour law.


A change agent is driven by curiosity
We believe you are passionate about both people and business. When it comes to personal traits we think you’re someone with great interpersonal skills that truly enjoys building relations and cooperating with others. You have high analytical ability and interest in continuous learning as well as a future-oriented mindset. We also think that you are an innovative problem solver who makes things happen.
The wishlist (awesome if you have one or some of these)

Excited to work in an agile framework


Bring high expertise in driving the development and implementation of Compensation frameworks

When and where:
As soon as you are free to start, we are ready here. It's a temporary position until end of February 2026. You will be located at our beautiful studios in Malmö
Why you’ll love working here
At Prisjakt, we care — for real. You’ll have flexible hours, hybrid working options, two paid hours every week just for working out, and you’re always off on your birthday (because cake > meetings). PaO is a tight, supportive team of seven, spread across different studios, towns, and even countries. We thrive on our differences and back each other up, no matter where we work from. You’ll be stepping into a team that’s reshaping what it means to “work in HR” — curious, honest, caring, and always with a twinkle in the eye.
We can’t wait to welcome you into our crazy, brilliant little universe!
Want a sneak peek into life at Prisjakt? Explore our career site or follow us on Instagram @Prisjaktlife.

Ansök nu

People & Culture Business Partner Sweden

Läs mer Apr 17
At Bygghemma, we believe that great people create great business – and we’re now looking for a driven and hands-on People & Culture Business Partner to join us on our journey to shape the future of home improvement in the Nordics.
As Sweden’s largest online retailer for building materials, home, and garden, we combine the convenience of e-commerce with the support of physical showrooms and a wide service offering. Our Malmö-based HQ is where strategy meets energy – and where your people skills will make a real impact.
Your Role
This is a broad, hands-on, and high-impact role where you'll be responsible for driving all HR-related work in Sweden. From recruitment and onboarding to employer branding, engagement, and change initiatives, you'll support our leaders and work closely with the Nordic People & Culture team to align local efforts with our shared vision.
You’ll be part of a collaborative, fast-paced environment where no two days are the same – and where your ability to balance operational tasks with strategic development makes all the difference.
What You’ll Do
Partner with Swedish managers and leaders across functions, providing proactive support in all HR matters.
Lead and localize key people processes – from hiring and onboarding to development, health & wellbeing.
Ensure compliance with Swedish labor law and collective agreements and maintain strong relations with unions.
Be a cultural champion – driving initiatives that increase engagement, foster pride, and build an even stronger employer brand.
Collaborate with HR colleagues across the Nordics to create consistency and shared best practices.

What We’re Looking For
We’re looking for someone who thrives on ownership, values strong relationships, and enjoys making things happen. You likely have:
A relevant academic background in HR, Business or similar.
Several years of broad HR experience – including recruitment, labor law, and change work.
Experience working independently with HR in a business-driven setting.
Strong communication skills and the ability to build trust across all levels.
Fluent Swedish and English, both written and spoken.

Experience in a Nordic or international context and change management is a plus – but even more important is your drive, structure, and passion for people.
Ready to make an impact? Join us and become part of a company where ambition, innovation, and teamwork go hand in hand. Apply today or reach out if you have any questions – we look forward to getting to know you!

Ansök nu

People & Culture Business Parter to Kjell & Company!

Läs mer Mar 31
Kjell & Company is one of the largest omnichannel consumer electronics accessories retailers in the Nordics. With operations in Sweden, Norway, Denmark as well as China we live our vision of improving people’s lives through technology. Our mission is to help and inspire people to use technology in ways they didn’t think were possible. We do that with the support of our highly knowledgeable and engaged colleagues across our stores and offices, as well as a concept which combines closeness to the customer with unique service experience. Kjell & Company was founded in 1988, has headquarter in Malmö Sweden and is listed on Nasdaq First North Growth Market since 2021.
Kjell & Company is growing! We are an innovative and purpose driven organization. We believe that the right culture, values, and empowerment creates the foundation for healthy people and business. Do you want to join our journey?
About the role:
We are now looking for a People & Culture Business Partner with a strategic mind! At Kjell you will be a significant contributor for people and business success by supporting people and organizational development in the daily operations. You will work with all common functions across the Kjell group with a focus on the Retail business area. This requires close collaboration with regional managers and providing support within the whole store chain. You will be the strategic advisor as well as supporting tactical and operational development in the retail organization. You will work in a team with experienced and knowledgeable colleagues in a positive and collaborative work environment. The position involves many different operational and strategic tasks, and you must enjoy a varied day. This role will be responsible for HR within the Swedish market and possibly the Norwegian market.
Assignments:
Ensure execution of full People & Culture (HR) cycle in Retail business area. From understanding the business to supporting the managers in building tactical and operational plans for the people and organizational development
Be the senior advisor and support the managers in the dialogue around people and organization
Support to optimize organizational structure of the departments as ensure alignment and clarity in in KPI setting
Representing Kjell People & Culture team in various forums
Together with the hiring manager, support the full talent acquisition process
Support managers in development plans for their teams and employees
Oversee the daily workflow of all People & Culture matters related to the Retail business area.
Ensure deployment and updating of policies and framework
Work together with the rest of the People & Culture team to ensure collaboration and development as a team
Be an important contributor in development and implementation of People strategies as well as other initiatives, processes and programs
Provide support to the People & Culture – community.

Competence & knowledge requirements:
Fluency in the Swedish languages is required and strong communication skills in English
At least 5 years of experience working in a similar role
Relevant experience working at a retail company is advantageous
Experience from the full HR-cycle
Strong knowledge of labour law and work environment
Experience of working in a forward-thinking organization with a focus on new ways of optimizing organizational structures and people development
Very good experience of talent acquisition including assessment methods
If you have previous experience of working in CatalystOne and Teamtailor it’s a plus!

Capabilities & Mindset:
Ability to work in a fast-paced, collaborative environment
Curious problem solver
Very good at communicating and influencing
A strategic mind with a tactical and operational approach
Have a high energy to make things happen
Live Kjell values

This role is based in Malmö.
We inspire people to use technology in ways they never thought possible. Joining Kjell you are joining a company with a family feeling, where culture and values is a strong part of our daily life. We see every individual and we believe in people. Something which you will experience in what we call the Kjell Spirit.
We welcome your application as soon as possible but at the latest of 25th of April 2025.
Best regards
Kjell & Company

Ansök nu

People & Culture Business Partner to Kjell & Company!

Läs mer Mar 31
Kjell & Company is one of the largest omnichannel consumer electronics accessories retailers in the Nordics. With operations in Sweden, Norway, Denmark as well as China we live our vision of improving people’s lives through technology. Our mission is to help and inspire people to use technology in ways they didn’t think were possible. We do that with the support of our highly knowledgeable and engaged colleagues across our stores and offices, as well as a concept which combines closeness to the customer with unique service experience. Kjell & Company was founded in 1988, has headquarter in Malmö Sweden and is listed on Nasdaq First North Growth Market since 2021.
Kjell & Company is growing! We are an innovative and purpose driven organization. We believe that the right culture, values, and empowerment creates the foundation for healthy people and business. Do you want to join our journey?
About the role:
We are now looking for a People & Culture Business Partner with a strategic mind! At Kjell you will be a significant contributor for people and business success by supporting people and organizational development in the daily operations. You will work with all common functions across the Kjell group with a focus on the Retail business area. This requires close collaboration with regional managers and providing support within the whole store chain. You will be the strategic advisor as well as supporting tactical and operational development in the retail organization. You will work in a team with experienced and knowledgeable colleagues in a positive and collaborative work environment. The position involves many different operational and strategic tasks, and you must enjoy a varied day. This role will be responsible for HR within the Swedish market and possibly the Norwegian market.
Assignments:
Ensure execution of full People & Culture (HR) cycle in Retail business area. From understanding the business to supporting the managers in building tactical and operational plans for the people and organizational development
Be the senior advisor and support the managers in the dialogue around people and organization
Support to optimize organizational structure of the departments as ensure alignment and clarity in in KPI setting
Representing Kjell People & Culture team in various forums
Together with the hiring manager, support the full talent acquisition process
Support managers in development plans for their teams and employees
Oversee the daily workflow of all People & Culture matters related to the Retail business area.
Ensure deployment and updating of policies and framework
Work together with the rest of the People & Culture team to ensure collaboration and development as a team
Be an important contributor in development and implementation of People strategies as well as other initiatives, processes and programs
Provide support to the People & Culture – community.

Competence & knowledge requirements:
Fluency in the Swedish languages is required and strong communication skills in English
At least 5 years of experience working in a similar role
Relevant experience working at a retail company is advantageous
Experience from the full HR-cycle
Strong knowledge of labour law and work environment
Experience of working in a forward-thinking organization with a focus on new ways of optimizing organizational structures and people development
Very good experience of talent acquisition including assessment methods
If you have previous experience of working in CatalystOne and Teamtailor it’s a plus!

Capabilities & Mindset:
Ability to work in a fast-paced, collaborative environment
Curious problem solver
Very good at communicating and influencing
A strategic mind with a tactical and operational approach
Have a high energy to make things happen
Live Kjell values

This role is based in Malmö.
We inspire people to use technology in ways they never thought possible. Joining Kjell you are joining a company with a family feeling, where culture and values is a strong part of our daily life. We see every individual and we believe in people. Something which you will experience in what we call the Kjell Spirit.
We welcome your application as soon as possible but at the latest of 25th of April 2025.
Best regards
Kjell & Company

Ansök nu

Lönespecialist till vår kund i Malmö

Läs mer Apr 22
Nytt
Vi söker en erfaren HR-specialist för vår kund i Malmö. Är du en driven och engagerad person med gedigen erfarenhet inom HR? Då kan du vara den vi letar efter!

Senior HR-specialist sökes till vår kund i Malmö
Vi söker en erfaren HR-specialist för vår kund i Malmö. Är du en driven och engagerad person med gedigen erfarenhet inom HR? Då kan du vara den vi letar efter!
Arbetsuppgifter:
* Ansvara för och utveckla HR-processer och rutiner
* Hantera rekrytering, onboarding och personaladministration
* Stödja chefer och medarbetare i HR-relaterade frågor
* Säkerställa att företaget följer arbetsrättsliga lagar och regler
* Analysera och rapportera HR-data för att stödja affärsbeslut

Kvalifikationer:
* Minst 5 års erfarenhet inom HR
* Erfarenhet av att arbeta med Visma HR +8
* Goda kunskaper i arbetsrätt och personaladministration
* Stark kommunikationsförmåga och förmåga att bygga relationer
* Självständig och lösningsorienterad
Vi erbjuder:
* En dynamisk arbetsmiljö med möjlighet att påverka och utveckla HR-funktionen
* Konkurrenskraftig lön och förmåner
* En positiv och engagerad arbetsmiljö där dina idéer och initiativ uppmuntras
* Möjlighet till personlig och professionell utveckling
Kontaktuppgifter och ansökan
För att söka tjänsten klickar du på knappen "Ansök nu". Vid frågor är du välkommen att kontakta konsultchef Jessica Björk på jessica.bjork@manpower.se.
Urval och intervjuer sker löpande så ansök redan idag!

Ansök nu

Andra jobb i Malmö från EdZa AB

Nedan visas andra jobb i Malmö från EdZa AB .

Resande säljare till BUDDY!

Fältsäljare/Utesäljare
Läs mer Okt 10
Är du en driven, självgående och orädd person med en passion för både försäljning och djur? Vill du representera ett snabbväxande varumärke inom hållbar och naturlig djurmat? Då är du kanske BUDDYs nya resande säljare!
Om rollen:Som resande säljare på BUDDY blir du en viktig del av bolaget där du ansvarar för att utveckla och driva försäljningen genom att hitta och bygga långsiktiga relationer med nya och befintligakunder. Du kommer att representera ett av Sveriges mest innovativa och snabbväxande företag inom hållbar djurmat, där de alltid sätter djurens hälsa och välbefinnande i första rummet.
Din vardag kommer att bestå av att:
Hitta och bearbeta nya kunder på fältet B2B.
Skapa starka kundrelationer och bygga upp ett nätverk inom branschen.
Resa och träffa kunder i södra Sverige och Norden.
Presentera BUDDYs produkter och värderingar på ett engagerande och övertygande sätt.
Vara en ambassadör för BUDDYs vision om hållbarhet och naturlig djurmat.
Vem är du? Du är självgående, orädd och har en stark förmåga att bygga relationer.
Du har tidigare erfarenhet av försäljning, gärna som fältsäljare
Du har körkort och egen bil och är flexibel att resa inom både Sverige och Norden.
Du har en passion för att få in nya kunder och ser möjligheter där andra ser hinder.

Har du arbetat med försäljning inom djurrelaterade produkter eller tjänster är det ett stort plus – men vi värdesätter även om du varit säljare inom ett annat område men harett genuint intresse för djur.
Vad erbjuder BUDDY?Hos vår kund får du möjligheten att representera ett företag som brinner för hållbarhet och kvalitet. BUDDY erbjuder:
Konkurrenskraftig lön med traktamente, reseersättning och milersättning.
Möjlighet att på sikt få en tjänstebil.
Att vara del av ett snabbväxande företag.
En flexibel och varierande arbetsdag där du själv planerar och tar ansvar för dina dagar.
Om BUDDY:
BUDDY är ett svenskt varumärke som erbjuder naturlig och hållbar djurmat för hundar och katter. Deras produkter är tillverkade med noggrant utvalda ingredienser utan onödiga tillsatser, för att främja djurens hälsa och välmående. BUDDY tror på transparens och enkelhet – deras kunder ska veta exakt vad deras älskade djur får i sig. De strävar efter att göra det enkelt att ge sitt husdjur den bästa möjliga maten, samtidigt som de gör gott för planeten.

Välkommen med din ansökan!
Tror du att detta skulle passa dig, eller kanske någon du känner? Vi har ett löpande urval och kan komma att tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdag, tveka därför inte - utan skicka in din ansökan redan idag!
Rekryteringen kommer hållas av Ed:Za Group. Har du några frågor eller funderingar relaterade till tjänsten och processen är du varmt välkommen att kontakta oss.

Ansök nu

Konsultuppdrag för den praktiskt lagda - Malmö

Diversearbetare
Läs mer Aug 15
Är du driven, praktiskt lagd, bor i Malmö-traktenoch vill hoppa på ett spännande konsultuppdrag inom vattenrengöring? Uppdraget haromgående start och löper fram till vecka 50. Vid goda prestationer kan det även finnas möjlighet till överrekrytering på sikt.
Start: Inom 2 veckorSlutar: Vecka 50Omfattning för detta projekt: Heltid 2 skift.80h/vecka,varannan vecka ledig.
Om uppdragetVi söker nu personersom vill jobba som konsult genom oss på EdZa och hjälpa vår kund Tecomatic och derasoperativa verksamhet. Detta uppdrag är tidsbegränsat fram till vecka 50, men möjlighet till överrekrytering kan finnas om man gör bra ifrån sig samt att fortsatt behov kommer in hos Tecomatic.
I rollen kommer du att anlägga styrkärmar och skärmbassänger, arbeta med att ta upp sediment från botten av dammar och sjöar för att säkra en god vattenmiljö och ett bra ekosystem. I detta projekt är det rening av avloppsdammar inom Malmö-regionen.Arbetet kan emellanåt vara fysiskt krävande. Du kommer inför arbetets start att få gå en SSG-utbildning samt få arbetskläder och skor.
Tecomatic arbetar med miljömuddring där de tar upp sediment med pontoner och därefter avvattnar sedimentet före bortforsling. Som operatör kommer du att utföra alla uppgifter inom sedimenttömning från att köra pontonen i dammen till att övervaka och styra avvattningen på land. Arbetet är mycket självständigt där du arbetar i team om 2 personer, där alla samarbetar för att projekten ska löpa så smidigt och effektivt som möjligt. Arbetet kan även innebära viss administration. Arbetet utförs i projektform på plats hos kunden. Deras kunder finns över hela Sverige, en hög grad av resande med övernattningar ingår i arbetet om du på sikt skulle bli överrekryterad.
Om digTill detta uppdrag lägger vi stor fokus på dig som person. För att passa i rollen ser vi att du trivs med attha ett fysiskt/ praktiskt och fritt arbete utomhus och somkan arbeta. Du ärbåde självständigt, gillar att ta initiativ samthar god samarbetsförmåga. Vi ser även att du har ett flexibelt mind-set och ser lösningar istället för problem. Du har ett bra säkerhetstänk och förstår vikten av att jobba enligt instruktion ochregelverk.
Utöver dina personliga egenskaper ser vi att du:
Är en praktiskt lagd person som gillar fysiskt arbete.
Behärskar det svenska i tal och skrift och förstår engelska hjälpligt.
Har B-körkort.
Bor i Malmö-området.
Meriterande BE-körkort
Erfarenhet av att köra maskiner.
Har du erfarenhet av entreprenadarbeten, sjövana, jobbar som snickare, grävmaskinist, inom hydraulik eller liknande så ser vi det som mycket meriterande.

Välkommen med din ansökan! Rekryteringsprocessen kommer hållas av Ed:Za Group och du kommer vara anställd som konsult via Ed:Za Group. Vi tar inte emot ansökningar via mail utan hänvisar till att söka genom annonsen.Har du några frågor eller funderingar relaterade till tjänsten och processen är du varmt välkommen att kontakta oss på charlotte.hoffstrom@edzagroup.se

Ansök nu

Säljande Demonstratör till BUDDY på deltid!

Butiksdemonstratör
Läs mer Jul 9
Älskar du djur och vill ha ett flexibelt deltidsjobb där du kan kombinera din passion med arbete? BUDDY söker nu engagerade och serviceinriktade personer som vill jobba med attdemonstrera deras produkter i butiker och på mässorrunt om i landet.Är du deras nästa stjärna - sök tjänsten redan idag!

Om företaget
BUDDYstartades för att grundarna självahade svårt att hitta riktigt bra hundmat till deras pälsklingar. Därav tog de saken i egna händer och skapade produkter som de själva vill mata deras hundar med.Dekallar det förärligt foder tillverkat med kärlek.Deras mission är att skapa ett hälsosammare och lyckligare liv för djur, och deras vision är att bli det mest betrodda varumärket inom djurvårdssektorn.
Om teamet & rollen
BUDDYär kända för deras innovativa kultur och starka engagemang för service. Att arbeta hos dem innebär att vara en del av ett dynamiskt och passionerat team som älskar djur och alltid sätter kundens och djurens behov i fokus.
Som Säljande Demonstratörkommer du bland annat att:
Stå i butiker samt på mässor runt om i Sverigeoch erbjuda provsmakningar
Delta på event och presentera nya produkter
Arbeta med merförsäljning

Du kommer att vara anställd som konsult hos oss på AmbitionX men arbeta hos BUDDY.

Om dig
Vi letar efter en energiskperson som är service-minded, kommunikativ och proffessionell. Utöver det ser vi att du ärnyfiken, intresserad och har lätt för att lära sig nya saker.

Krav:
Studerande eller annan sysselsättning på minst 50%
Bor i du i Mellansverige eller Södra Sverigemed omnejd
Har körkort (tillgång till egen bil ären stor fördel)
Har tidigare säljerfarenhet eller en serviceinriktad personlighet som gör att du lätt knyter kontakter
Är energisk, glad och älskar djur, särskilt hundar och katter

Välkommen med din ansökanRekryteringen kommer hållas av Ed:Za Group. Har du några frågor eller funderingar relaterade till tjänsten och processen är du varmt välkommen att kontakta oss på julia.sundquist@edzagroup.se

Ansök nu

Junior IT-Tekniker

Helpdesktekniker/Supporttekniker
Läs mer Jun 25
Vi söker en Junior IT-Tekniker med 1-2 års erfarenhet av IT-sektorn till vår kund i Malmö. Om du är en ansvarsfull, driven och serviceinriktad person som vill utvecklas i en dynamisk miljö, är detta rollen för dig!
Uppdragsperiod12 aug 202401 okt 2024 med möjlig chans till förlängning
Om rollenSom Junior IT-Tekniker kommer du att spela en central roll i leveransen av IT-tjänster till vår kunds befintliga kunder. Du kommer att:
Arbeta med implementering, drift och support av M365-tjänster, Exchange, Digital Workplace, Azure och MDM/Intune.
Stödja säljarna under införsäljningsprocessen av IT- och molntjänster.
Hantera nätverkslösningar, inklusive trådlösa nätverk, switching och brandväggar.
Vara en viktig kontaktpunkt för kunderna och erbjuda förstklassig support.

Vi söker dig somVi söker dig som är prestigelös och vill vara med på en spännande resa där du tillsammans med vår kund bygger ett engagerat och framgångsrikt IT-team. Du är kundfokuserad, bekväm med att kommunicera med olika människor och kan förklara tekniska funktioner på olika nivåer. Du är lösningsorienterad, resultatinriktad och passionerad för att erbjuda kunderna bästa möjliga service. Utöver det ser vi att du har:
Har 1-2 års erfarenhet inom IT-sektorn.
Har ett starkt intresse för IT och teknik.
Har en bakgrund inom kundservice, bemötande eller försäljning.
Har avslutad gymnasieutbildning.
Besitter grundläggande kunskaper inom Microsoft Azure, Microsoft 365, Microsoft Intune, Windows Server och Windows infrastruktur.
Har grundläggande kunskaper om nätverk och nätverksutrustning.
Har erfarenhet av inköp och beställningar.
Innehar B-körkort.

För att lyckas i denna roll behöver du ha ett starkt driv, trivas med ett högt arbetstempo och vara angelägen om att utvecklas kontinuerligt. Du kommer att arbeta i en varierande miljö, både ute hos kunder och på kontoret, vilket kräver god social kompetens, samarbetsförmåga samt förmåga att arbeta självständigt när det behövs.
Meriterande
Eftergymnasial utbildning inom IT
Relevanta Microsoft-certifieringar

Välkommen med din ansökan!Tror du att detta skulle passa dig, eller kanske någon du känner? Vi har ett löpande urval och kan komma att tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdag, tveka därför inte - utan skicka in din ansökan redan idag!
Rekryteringen kommer hållas av Ed:Za Group. Har du några frågor eller funderingar relaterade till tjänsten och processen är du varmt välkommen att kontakta julia.sundquist@edzagroup.se

Ansök nu

Arbetsledande installatör till DREM, Göteborg

VVS-montör
Läs mer Mar 14
Är du en ansvarstagande och driven person med en bakgrund inom arbetsledning och VVS? Vill du dessutom leda ett professionellt team och göra skillnad för att främja en mer hållbar värld? Då är detta rollen för dig!

Om rollen
I rollen som Arbetsledare hos DREM kommer du att vara ansvarig för att säkerställa högkvalitativa installationer av värmepumpar hos DREMs privatkunder.

Först och främst kommer du som Arbetsledare att ha ett ledande ansvar för ett team av värmepumpstekniker, där du inte bara leder och stöttar utan även bidrar till teamets utveckling och framgång. Du kommer att fördela projekt, övervaka kvalitet och erbjuda stöd och råd för att se till att teamet når sina mål. Dessutom kommer du att ha projektledaransvar i form av att leda och planera projekt från start till slut. Du kommer även att ansvara för kvalitetssäkring och se till att installationerna uppfyller kvalitetsstandarder och överensstämmer med branschregler och föreskrifter. Då DREMs kontor ligger i Stockholm kommer du att ha löpande kontakt med personerna som arbetar där.

Rollen kommer till en början att bestå av 50% arbetsledning och 50% installation av värmepumpar med ambitionen att den i takt med att teamet växer blir en mer renodlad arbetsledarroll.

Om dig
För att passa in i rollen ser vi att du är en social person med utmärkt kommunikationsförmåga och en passion för kundservice då du kommer att vara ansiktet utåt för företaget. Vi ser även att du har en stark problemlösningsförmåga och ett öga för detaljer.

Utöver detta ser vi att du:

- Har erfarenhet av arbetsledning, projekt- och schemaplanering

- Har en stark bakgrund inom VVS, värmepumpinstallation och felsökning i minst 5 år

- Har utmärkt kunskap om produkter och installation av luft-vatten- och bergvärmepumpar

- Kommunicerar obehindrat på svenska i tal och skrift

- B-körkort

Om DREM
DREM strävar efter att göra skillnad genom att erbjuda kompletta värmepumpinstallationer för husägare. De utmärker sig genom deras egenbyggda digitala plattform och fokuserar på att skapa kundupplevelser i världsklass. Hos DREM blir du en del av ett dynamiskt team som arbetar för att göra hem mer bekväma och energieffektiva.

Välkommen med din ansökan!
Denna rekrytering kommer att hållas av Ed:Za Group. Har du några frågor eller funderingar relaterade till tjänsten och processen är du varmt välkommen att kontakta emma.berggren@edzagroup.se

Ansök nu

Rörmokare / Värmepumpstekniker till DREM, Malmö

VVS-montör
Läs mer Mar 14
Vill du vara med på DREMs resa mot att bli Europas ledande värmepumpsinstallatör? Då kan detta vara rollen för dig! Vi letar efter en engagerad Rörmokare/Värmepumpstekniker för en heltidsanställning i Malmö.

Om teamet & rollen
I rollen som Värmepumpstekniker kommer du att vara ansvarig för installation av värmepumpssystem för DREMs privatkunder. Du kommer att få möjlighet att arbeta tillsammans med ett professionellt team och bidra till att påverka branschen för förnybar energi, vilket i sin tur främjar en hållbar värld!

DREM strävar efter att göra skillnad genom att erbjuda kompletta värmepumpsinstallationer för husägare. De utmärker sig genom deras egenbyggda digitala plattform och fokuserar på att skapa kundupplevelser i världsklass. Hos DREM blir du en del av ett dynamiskt team som arbetar för att göra hem mer bekväma och energieffektiva.

Om dig
För att passa in i rollen ser vi det som avgörande att du har en förmåga att arbeta självständigt och i team, hantera tid effektivt samt ha utmärkta kommunikationsfärdigheter.

Utöver dina personliga egenskaper ser vi att du har:

- Erfarenhet av installation, service och reparation av VVS-system, särskilt värmepumpar.

- Starka tekniska- och mekaniska färdigheter och kunskap om el- och VVS-system.

- Certifiering inom VVS.

- B-körkort.

- Flytande kunskaper på svenska i både tal och skrift.

Det är särskilt meriterande om du har kyl-certifikat och säker vatten-behörighet.

Vad DREM erbjuder
DREM erbjuder dig en konkurrenskraftig lön och förmåner såsom friskvårdsbidrag och möjlighet till pensionsavsättning. Du får chansen att vara med på en spännande tillväxtresa i en snabbt växande startup samt personlig- och professionell utveckling genom coachning och utbildningar. Läs mer om vilka DREM är här: Om oss | DREM Energy (https://drem.se/about-us)

Välkommen med din ansökan!
Rekryteringen kommer hållas av Ed:Za Group. Har du några frågor eller funderingar relaterade till tjänsten och processen är du varmt välkommen att kontakta emma.berggren@edzagroup.se

Ansök nu