Malmö: Kundtjänstmedarbetare/Hyresadministratör till Bredablick

Hitta ansökningsinfo om jobbet Kundtjänstmedarbetare/Hyresadministratör till Bredablick i Malmö. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Malmö inom den kategorin.

Publicerad: 2024-03-11 // Varaktighet: Heltid

Om
oss
Vi
ser om ditt hus! Bredablickgruppens
ambition är att vara en heltäckande partner inom fastighetsbranschen. Vi består av bland annat: Bredablick Förvaltning
och Bredablick Facility Services. Denna roll är för Bredablick Förvaltning och
mer specifikt avdelningen Backoffice.

Med en stark
tillväxtorienterad kultur är vi ett bolag som växer kraftigt år för år med en
arbetsmiljö som präglas av entreprenörsanda och driv. Vi erbjuder en resa fylld
med spännande möten, lärorika uppgifter och där stor möjlighet ges att bidra
till företagets utveckling. Läs gärna mer om oss
och vår historia här!

Om
tjänsten
Just nu söker vi
en hyresadministratör som även arbetar med kundtjänst och som
långsiktigt vill vara med och bidra till att utveckla vår
avdelning.

Som
hyresadministratör kommer du främst att arbeta med panthantering, överlåtelser,
andrahandsuthyrningar, betalsätt, samt andra spännande projekt. Som
kundtjänstmedarbetare kommer du vara den första kontaktpunkten för våra kunder
och ansvara för inkommande samtal och mejl som omfattar allt från frågor
kring ekonomisk förvaltning till uthyrning och övriga frågor. Det
kan till exempel gälla: fakturafrågor, frågor vid försäljning av bostad och uthyrning av förråd
osv.

Ditt arbete
kommer att vara varierat och ibland krävande, men vi tror att du är redo
att ta dig an utmaningarna med en positiv inställning och med en vilja att
göra skillnad. Bredablick utvecklas ständigt och du bör därför trivas med
förändringar och ha en vilja till att utvecklas långsiktigt
tillsammans med oss.

Arbetet
innefattar såväl självständigt arbete som arbete i nära
samarbete med dina kollegor på avdelningen, där din förmåga att samarbeta och
bidra till en positiv arbetsmiljö kommer att värderas högt. Teamet
består idag av en chef, 16 heltidsanställda och sex timanställda.



Vi
söker dig som

- Har 1-2 års erfarenhet av administration eller kundtjänst

- Har mycket goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och i
skrift

- Trivs med att arbeta i grupp

- God datavana samt tidigare erfarenhet av Excel ses som meriterande

- Meriterande med eftergymnasial utbildning, gärna inom ekonomi eller
fastighetsföretagande

Som
person är du

- Flexibel - Du har förmågan att snabbt kunna ställa om och
prioritera effektivt

- Noggrann- Du är uppmärksam på detaljer i arbetet och strävar efter
hög kvalité i ditt arbete

- Har god samarbetsförmåga - Då du både kommer arbeta nära ditt
team samt gentemot flera olika funktioner i koncernen är det viktigt att
du är kommunikativ, lyhörd och trivs med att arbeta tillsammans
med andra

- Har god problemlösningsförmåga- Du är duktig på att identifiera
problem och hitta effektiva lösningar

- Har hög arbetsmoral - Du drivs av att utveckla dig själv och nå dina mål



Övrig
information

- Placering: Malmö

- Omfattning: Heltid, tillsvidare med 6 mån provanställning

- Start: Enligt överenskommelse, önskvärt så snart som möjligt



Några rader från ansvarig chef på avdelningen för
administration/kundtjänst


denna avdelning kommer du att mötas av en härlig uppsättning av kollegor. Vi
arbetar nära varandra för att tillsammans lösa det löpande arbetet samtidigt som vi
driver bolaget framåt med nya idéer och rutinförslag. Visionen är att alla ska kunna lite av allt för att ha koll på helheten, men utöver det även utveckla expertis inom specifika områden. Synergin
mellan administrationen & kundtjänsten är stark vilket bidrar till att
arbete och samverkan mellan de olika områdena, vilket gynnar likväl den personliga
utvecklingen såsom företagets.
Som anställd på vår avdelning arbetar du mycket med frihet under ansvar där vi samtidigt förväntar oss engagemang, hög arbetsmoral och att du vill vara en bidragande faktor för att driva avdelningen framåt.
Hoppas denna roll lockar dig att vilja bli en
del av vårt team, Hanna"

Låter
det intressant? Ansök redan idag då
vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är
tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.

Alla platsannonser →

Andra jobb i Malmö som Backofficepersonal

Nedan visas andra jobb i Malmö som Backofficepersonal.

Administrativ stjärna till företag i Malmö!

Läs mer Apr 19
Nu söker vi dig som älskar struktur i kombination med administration inom HR till ett företag i Malmö.
För det här uppdraget kommer du ingå iett projekt där ditt fokus kommer ligga på det administrativa. Teamet du kommer att tillhöra harolika erfarenhet, men en sak har ni gemensamt - ni är alla galet professionella, noggranna och serviceminded!
Vi söker efter dig som har tidigare erfarenheter av att jobba administrativt och i en koordinerande roll. Du har en god systemvana och har tidigare jobbat med Excel, Word, Powerpoint, ja hela office-paketet helt enkelt. Som person är du ordningsam och strukturerad. Du är självgående och initiativtagande. Du förstår helt enkeltatt kommunikation är A & O för ett gott samarbete.
Detta är ett konsultuppdrag, eller gig som vi kallar det på Gigstep. Du blir anställd av Gigstep som konsult och arbetar ute hos vår kund. Gigget pågår i 6 månadermen det finns mycket stora möjligheter till förlängning om du gjort ett grymt jobb!
Urval och intervjuer sker löpande, vänta inte med att skicka in din ansökan!

Ansök nu

Kundtjänstmedarbetare/Hyresadministratör till Bredablick!

Läs mer Mar 11
Om
oss
Vi
ser om ditt hus! Bredablickgruppens
ambition är att vara en heltäckande partner inom fastighetsbranschen. Vi består av bland annat: Bredablick Förvaltning
och Bredablick Facility Services. Denna roll är för Bredablick Förvaltning och
mer specifikt avdelningen Backoffice.

Med en stark
tillväxtorienterad kultur är vi ett bolag som växer kraftigt år för år med en
arbetsmiljö som präglas av entreprenörsanda och driv. Vi erbjuder en resa fylld
med spännande möten, lärorika uppgifter och där stor möjlighet ges att bidra
till företagets utveckling. Läs gärna mer om oss
och vår historia här!

Om
tjänsten
Just nu söker vi
en hyresadministratör som även arbetar med kundtjänst och som
långsiktigt vill vara med och bidra till att utveckla vår
avdelning.

Som
hyresadministratör kommer du främst att arbeta med panthantering, överlåtelser,
andrahandsuthyrningar, betalsätt, samt andra spännande projekt. Som
kundtjänstmedarbetare kommer du vara den första kontaktpunkten för våra kunder
och ansvara för inkommande samtal och mejl som omfattar allt från frågor
kring ekonomisk förvaltning till uthyrning och övriga frågor. Det
kan till exempel gälla: fakturafrågor, frågor vid försäljning av bostad och uthyrning av förråd
osv.

Ditt arbete
kommer att vara varierat och ibland krävande, men vi tror att du är redo
att ta dig an utmaningarna med en positiv inställning och med en vilja att
göra skillnad. Bredablick utvecklas ständigt och du bör därför trivas med
förändringar och ha en vilja till att utvecklas långsiktigt
tillsammans med oss.

Arbetet
innefattar såväl självständigt arbete som arbete i nära
samarbete med dina kollegor på avdelningen, där din förmåga att samarbeta och
bidra till en positiv arbetsmiljö kommer att värderas högt. Teamet
består idag av en chef, 16 heltidsanställda och sex timanställda.



Vi
söker dig som

- Har 1-2 års erfarenhet av administration eller kundtjänst

- Har mycket goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och i
skrift

- Trivs med att arbeta i grupp

- God datavana samt tidigare erfarenhet av Excel ses som meriterande

- Meriterande med eftergymnasial utbildning, gärna inom ekonomi eller
fastighetsföretagande

Som
person är du

- Flexibel - Du har förmågan att snabbt kunna ställa om och
prioritera effektivt

- Noggrann- Du är uppmärksam på detaljer i arbetet och strävar efter
hög kvalité i ditt arbete

- Har god samarbetsförmåga - Då du både kommer arbeta nära ditt
team samt gentemot flera olika funktioner i koncernen är det viktigt att
du är kommunikativ, lyhörd och trivs med att arbeta tillsammans
med andra

- Har god problemlösningsförmåga- Du är duktig på att identifiera
problem och hitta effektiva lösningar

- Har hög arbetsmoral - Du drivs av att utveckla dig själv och nå dina mål



Övrig
information

- Placering: Malmö

- Omfattning: Heltid, tillsvidare med 6 mån provanställning

- Start: Enligt överenskommelse, önskvärt så snart som möjligt



Några rader från ansvarig chef på avdelningen för
administration/kundtjänst


denna avdelning kommer du att mötas av en härlig uppsättning av kollegor. Vi
arbetar nära varandra för att tillsammans lösa det löpande arbetet samtidigt som vi
driver bolaget framåt med nya idéer och rutinförslag. Visionen är att alla ska kunna lite av allt för att ha koll på helheten, men utöver det även utveckla expertis inom specifika områden. Synergin
mellan administrationen & kundtjänsten är stark vilket bidrar till att
arbete och samverkan mellan de olika områdena, vilket gynnar likväl den personliga
utvecklingen såsom företagets.
Som anställd på vår avdelning arbetar du mycket med frihet under ansvar där vi samtidigt förväntar oss engagemang, hög arbetsmoral och att du vill vara en bidragande faktor för att driva avdelningen framåt.
Hoppas denna roll lockar dig att vilja bli en
del av vårt team, Hanna"

Låter
det intressant? Ansök redan idag då
vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är
tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.

Ansök nu

Sommarjobb som Vågadministratör till Swerock!

Läs mer Mar 11
Om företaget:

Peab AB är ett svenskt bygg- och anläggningsföretag med en omsättning på omkring 59 miljarder kronor och en personalstyrka på cirka 14 000 anställda. Företaget har sin huvudsakliga verksamhet i Norden där deras affärsområden består av bygg, anläggning, industri och projektutveckling. Med lokal närvaro och fokus på egna resurser utvecklar, anlägger och bygger vi vardagen där livet levs. Inom Peab koncernen finns det många affärsområden där vi söker Vågpersonal / Administratör till Swerocks avdelning Råvaruförsäljning.

I Peab blir du delaktig i det spännande arbetet att bygga framtidens hållbara samhälle. Vi engagerar oss i sociala frågor och i frågor som rör miljön för de människor som nu och i framtiden påverkas av det vi bygger och anlägger. Det är viktigt för oss att du delar våra kärnvärden jordnära, utvecklande, personliga och pålitliga eftersom de är grundläggande för det vi gör. Hos oss finns stora möjligheter till personlig utveckling.

Vill du bygga ett hållbart samhälle med oss? Välkommen med din ansökan redan idag!

Din roll:

Just nu söker vi en Vågadministratör till Swerock för sommarjobb och eventuellt extrajobb vid sidan av studierna. På avdelningen du kommer att på jobba är dom specialiserade på berg och grusmaterial.

Huvudsakliga arbetsuppgifter:

- Besvara inkommande samtal från chaufförer

- Ansvara för in- och utvägningar av lastbilar

- Registrera information, eventuell prisjustering samt säkerhetsställa att rätt information ligger inne i systemet

- Lättare serviceåtgärder för att se till att vågen är i gott skick

Omfattning: 4 veckor mellan v27-v30

Arbetstid: v27 är passen 06-16 och resterande 06-15

Placering: Blentarp, Skåne

Anställningsform: Tjänsten är ett konsultuppdrag där du kommer att vara anställd via oss på Clevry och arbeta hos vår kund Swerock.

Din profil:

Vi söker dig som studerar på universitet eller högskola alternativt innehar en annan sysselsättning på minst 50 %. Det är meriterande om du tidigare har arbetat inom servicebranschen. Vi ser gärna att du som person är självgående, initiativtagande, kommunikativ och noggrann i ditt arbete. Du besitter grundläggande kunskaper inom Office och Excel och framöver dig flytande i det svenska språket i tal och skrift.

Ett krav för rollen är att du innehar B körkort och tillgång till bil för att ta dig till arbetsplatsen.

Om Clevry:

I över 30 år har Clevry varit en game changer för ett mer soft skills-drivet arbetsliv inom talent acquisition, assessment och advisory. Vi finns globalt med kunder, konsulter och kandidater från Nordamerika till Singapore med huvudkontor i Brighton, Stockholm och Helsingfors. Våra 150 soft skills-certifierade rekryterare, affärspsykologer och experter finns alltid till er tjänst.

Rekryteringsprocessen:

Vi på Clevry ser att soft skills är minst lika viktiga som hard skills. I denna rekrytering kommer du därför, när du har ansökt, via mail få en länk till ett självskattningstest. Det tar cirka 20 minuter att genomföra testet, därefter kommer du få en feedback-rapport mailad till dig som belyser dina soft skills. Vid en eventuell intervju med Clevry kommer svaren gås igenom mer ingående.

Håll utkik i din inbox! Där finner du länk till frågeformuläret.

Följ oss gärna på LinkedIn Clevry Sweden (https://www.linkedin.com/company/clevry/mycompany/)

Ansök nu

Transport Claims Agent

Läs mer Mar 4
Bygghemma är Sveriges största onlinebaserade aktör inom byggvaror, hem och trädgård. Genom vår onlinebutik, som kompletteras och understöds av flertalet fysiska visningsbutiker och ett omfattande service- och tjänsteutbud, såsom montering och installationer, erbjuder vi ett ledande sortiment från välkända externa och egna varumärken. Vi har kontor i Malmö, Kalmar och Oskarshamn.

Vi på Bygghemma söker nu en Transport Claims Agent. Var med på en spännande och lärorik resa hos en av Nordens ledande e-handelsaktörer.

Om tjänsten
Som Transport Claims Agent kommer du att arbeta i en spännande och utvecklande roll på Bygghemmas logistikavdelning. Du kommer att arbeta med att proaktivt minimera förekomsten av skador genom att implementera effektiva processer och se till att transportörer och leverantörer uppfyller sina skyldigheter. Detta innebär att du kommer att ta ansvar för hanteringen av reklamationer inom transport och driva in krediter som är kopplade till reklamationsärenden för bolagets transporter.

I rollen kommer du att samarbeta nära med interna avdelningar för att säkerställa att reklamationsprocessen integreras i verksamheten. Du kommer även att samarbeta med relevanta intressenter för att proaktivt minska förekomsten av skador. Som Transport Claims Agent kommer du ständigt att analysera och rapportera data och statistik gällande reklamationshantering och kreditinkrävning för att identifiera möjligheter till förbättring och effektivisering.

Vid behov förväntas du också resa till terminaler och leverantörer i norden.

Om dig
Vi tror att en relevant utbildning inom ekonomi, logistik eller liknande område kommer att ge dig en stark grund för att förstå och hantera de utmaningar som följer med rollen, men det är inget krav.

För att vara framgångsrik i rollen är det viktigt att du har erfarenhet av att arbeta med reklamationshantering, meriterande om det är inom transportbranschen. Särskilt värdefullt är om du har erfarenhet inom e-handel, transport eller liknande verksamhet, vilket ger dig insikt i de specifika krav och utmaningar som är vanliga inom vår bransch. För att kunna hantera reklamationer effektivt är det viktigt att du har kunskaper om logistik- och transportprocesser samt är väl förtrogen med gällande regelverk och standarder. Det är meriterande om du har erfarenhet av att driva in krediter och förhandla med externa parter. Erfarenhet från NSAB-2015 är också meriterande.

För att trivas i rollen behöver du ha en stark analytisk förmåga, kommunikations- och förhandlingsegenskaper samt en god samarbetsförmåga. Självständighet och proaktivitet är viktiga egenskaper för att kunna minimera skador och maximera kreditinkrävningen.

Det är meriterande att ha körkort, vilket kan vara till fördel för att kunna utföra arbetsuppgifterna på ett effektivt sätt.

Vi erbjuder
Vi erbjuder ett spännande arbete hos en av Nordens ledande e-handelsaktörer med kontor som är centralt beläget i Malmö, bara några minuter från Malmö C. Här får du ett varierande och utmanande arbete och det finns utrymme för utveckling. Logistikavdelningen är i ständig förändring och du kommer få vara delaktig i moderna logistiklösningar. Här får du arbeta tillsammans med ett tight team som har en stark teamkänsla. Bygghemma värdesätter lagkänsla, ett trevligt arbetsklimat och ger möjlighet för dig att delta i bland annat olika teambuildingaktiviteter och after work.

Om du är en person som delar våra värderingar om ansvar, enkelhet, utmaningar och samarbete, och om du är redo att ta dig an en spännande och utvecklande roll, så ser vi fram emot din ansökan!

Tjänstgöringsgrad: Tjänsten är en tillsvidareanställning om 100%

Låter detta som din typ av utmaning?
Vi väntar på att höra ifrån dig, så skicka gärna din ansökan redan idag! Urval sker löpande.

Om företaget
Bygghemma är en del av BHG, en av de största onlineaktörerna inom konsumenthandel i Norden, med en nettointänkt på drygt 13 Mdkr 2022. Inom BHG ingår över 100 onlinedestinationer, innefattande till exempel: www.bygghemma.se (https://eur04.safelinks.protection.outlook.com/?url=http://www.bygghemma.se/&data=05|01|Johanna.Svensson@bygghemma.se|dab49256eeb74f31c2d708db4f954623|2be00f4b09474e8e910ed0f0a1db0603|0|0|638191274756217467|Unknown|TWFpbGZsb3d8eyJWIjoiMC4wLjAwMDAiLCJQIjoiV2luMzIiLCJBTiI6Ik1haWwiLCJXVCI6Mn0=|3000|||&sdata=Bz6xxcrSJwI2B245R5SbKrIHNmO9zEnQsmQ4noq4k7I=&reserved=0), www.polarpumpen.se (https://eur04.safelinks.protection.outlook.com/?url=http://www.polarpumpen.se/&data=05|01|Johanna.Svensson@bygghemma.se|dab49256eeb74f31c2d708db4f954623|2be00f4b09474e8e910ed0f0a1db0603|0|0|638191274756217467|Unknown|TWFpbGZsb3d8eyJWIjoiMC4wLjAwMDAiLCJQIjoiV2luMzIiLCJBTiI6Ik1haWwiLCJXVCI6Mn0=|3000|||&sdata=lygZqZFse5uxCK+drodsWnPDjFSOXigukPw1Igx3r7Y=&reserved=0), www.trademax.se (https://eur04.safelinks.protection.outlook.com/?url=http://www.trademax.se/&data=05|01|Johanna.Svensson@bygghemma.se|dab49256eeb74f31c2d708db4f954623|2be00f4b09474e8e910ed0f0a1db0603|0|0|638191274756217467|Unknown|TWFpbGZsb3d8eyJWIjoiMC4wLjAwMDAiLCJQIjoiV2luMzIiLCJBTiI6Ik1haWwiLCJXVCI6Mn0=|3000|||&sdata=SbWP0rtNj6acMPgkgkRdhUMkNJx3onNcKhV04dajsgk=&reserved=0), www.nordicnest.se (https://eur04.safelinks.protection.outlook.com/?url=http://www.nordicnest.se/&data=05|01|Johanna.Svensson@bygghemma.se|dab49256eeb74f31c2d708db4f954623|2be00f4b09474e8e910ed0f0a1db0603|0|0|638191274756217467|Unknown|TWFpbGZsb3d8eyJWIjoiMC4wLjAwMDAiLCJQIjoiV2luMzIiLCJBTiI6Ik1haWwiLCJXVCI6Mn0=|3000|||&sdata=OYlL0/FtxFzJy3qBadgnXortIx++PXaCcGJy8HSW9vI=&reserved=0) och www.svenssons.se (https://eur04.safelinks.protection.outlook.com/?url=http://www.svenssons.se/&data=05|01|Johanna.Svensson@bygghemma.se|dab49256eeb74f31c2d708db4f954623|2be00f4b09474e8e910ed0f0a1db0603|0|0|638191274756217467|Unknown|TWFpbGZsb3d8eyJWIjoiMC4wLjAwMDAiLCJQIjoiV2luMzIiLCJBTiI6Ik1haWwiLCJXVCI6Mn0=|3000|||&sdata=nv3vl0wjfuK+rv2GxTRhCMFxuwQGT65xd8iJ+D2AWkM=&reserved=0) - och över 70 showrooms.

Vårt huvudkontor ligger i Malmö och vi har verksamheter i de flesta europeiska länder. BHG är noterat på Nasdaq Stockholm, med tickern BHG. BHG:s e-handelsverksamheter - www.wearebhg.com (https://eur04.safelinks.protection.outlook.com/?url=http://www.wearebhg.com/&data=05|01|Johanna.Svensson@bygghemma.se%...

Ansök nu

Sommarjobb som logistiksupport

Läs mer Apr 15
Vi letar nu efter en administrativ och serviceminded sommarvikarie till vår trevliga kund, ett av Sveriges ledande återvinningsföretag.

Placering: Malmö
Omfattning: Heltid 100% Deltid kan ev. fungera (dock minst 75%)
Arbetstid: M-F kl. 8-16 från vår kunds kontor
Period: Önskvärt att du ar tillgänglig för arbete mellan vecka 23-34 (23 juni - 25 augusti) men viss flexibilitet finns.

Om jobbet

Som logistiksupport kommer du att arbeta backoffice i vår kunds kundsupport med administration kring deras ordrar och transportlogistik.

I rollen som logistiksupport kommer du bl. a. att arbeta med:

* Att säkerställa fungerande leveranser vilket innebär kontroll av utförda ordrar i systemet, där du kontrollerar och godkänner kostnader och ersättningar.
* Mottagning och kontroll av material och hantering av ekonomiska underlag
* Avvikelsehantering och information till kund om ev. avvikelser.
* Förbättringsarbete för att hitta långsiktiga lösningar för en bättre transport/hantering

Vem söker vi

Vi söker dig som är tillgänglig för sommarjobb i Malmö under juni - augusti månad. Du har en eftergymnasial utbildning inom administration, supply chain eller inköp alternativt arbetslivserfarenhet från något motsvarande arbete. Har du arbetat inom någon typ av administrativ kundsupport tidigare är det ett plus. Ett krav är att du har erfarenhet av/ har arbetat i, något större affärssystem.

Som person är du serviceminded och lösningsorienterad. Du trivs när du får arbeta proaktivt i en föränderlig miljö.

Så är du student med erfarenhet av en roll inom service och kundtjänst och har god systemvana så kan detta vara ett passande sommarjobb för dig!

Uppdraget är ett konsultuppdrag och du kommer att ha din anställning hos oss på Manpower men tillbringa dina arbetsdagar på plats ute i vår kunds verksamhet.

Varmt välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Andra jobb i Malmö från Bredablick Förvaltning i Sverige AB

Nedan visas andra jobb i Malmö från Bredablick Förvaltning i Sverige AB .

Fastighetstekniker till Bredablick!

Fastighetstekniker/Drifttekniker, fastighet
Läs mer Apr 9
Om oss
Vi ser om ditt hus! Bredablickgruppens ambition är att vara en heltäckande partner inom fastighetsbranschen. Vi består av bland annat bolagen: Bredablick Förvaltning och Bredablick Facility Services. Denna roll är för Bredablick Förvaltning och mer specifikt avdelningen Teknisk förvaltning.
Med en stark tillväxtorienterad kultur är vi ett bolag som växer kraftigt år för år med en arbetsmiljö som präglas av entreprenörsanda och driv. Vi erbjuder en resa fylld med spännande möten, lärorika uppgifter och där stor möjlighet ges att bidra till företagets utveckling. Läs gärna mer om oss och vår historia här!

Om tjänsten
Vi söker nu dig som vill göra oss sällskap i en roll som fastighetstekniker. Hos oss får du arbeta i en föränderlig miljö, tillsammans med kollegor som med sina olika kompetenser är med och formar Bredablick till ett bolag i toppklass!
I rollen som fastighetstekniker hos oss kommer din arbetsplats att vara ute hos våra kunder, du kommer därmed att ha ett rörligt arbete och arbeta mot flera olika objekt och fastigheter. Du ansvarar för tillsyn och skötsel av våra kunders fastigheter, felsökning, service, reparationer, både hemma hos privatpersoner och i gemensamma utrymmen. Tillsammans med dina kollegor kommer du även utföra andra fastighetstekniska arbetsuppgifter. Exempel på arbetsuppgifter
Felsökning och reparationer
Underhållsservice
Merförsäljning
Kontakter med boende och fastighetsägare
Kontakter med underentreprenörer

Vi erbjuder en varierad roll i ett företag med stark framåtanda. Här har du möjlighet att på sikt växa i rollen och vi uppmuntrar alltid utveckling. Rollen som fastighetstekniker innebär ett högt egenansvar; du blir den som löser de problem som uppstår -stora som små!
Vi söker dig som Har minst 1-2 års erfarenhet av roll som fastighetstekniker eller likvärdigt. Har du utbildning som fastighetstekniker ses det som meriterande
Har du dessutom erfarenhet av underhåll/reparationer av ventilation och värmesystem ses det som meriterande
Har du utbildning som fastighetstekniker eller installatör är detmeriterande
Har goda kunskaper i svenska, i tal såväl som skrift
Har B-körkort (Manuell)
Har grundläggande IT kunskaper och förståelse för olika IT-system

För att trivas i rollen tror vi att du som person
Är ansvarstagande och följer upp dina åtaganden mot både kund och arbetsgivare
Är van vid att snabbt växla mellan olika arbetsuppgifter, prioritera och lösa problem under högt tempo.
Är nyfiken och har en initiativförmåga som skapar positiva kontakter både internt som externt.
Har en god kommunikativ förmåga. I rollen kommunicerar du dagligen med kollegor, kunder och intressenter.
Har en god inställning till att arbeta i digitala system. Det är till din fördel om du tidigare har arbetat i exempelvis olika arbetsorder/tidrapporterings-system.
Övrig information
Placering:Malmö
Omfattning: Heltid, tillsvidareanställning med 6 mån provanställning
Start: Enligt överenskommelse. Vi tillämpar ett löpande urval och tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför gärna så snart som möjligt.
Låter det intressant? Vi ser fram emot din ansökan! Du skickar in genom att klicka på "Ansök tjänst" här nedan. Du skickar in CV och besvarar ett antal urvalsfrågor. Vi tar för denna process inte emot personligt brev. Vidare i processen följer ett test, telefonavstämning och intervju.

Ansök nu

Kundtjänstmedarbetare/Hyresadministratör till Bredablick!

Backofficepersonal
Läs mer Mar 11
Om
oss
Vi
ser om ditt hus! Bredablickgruppens
ambition är att vara en heltäckande partner inom fastighetsbranschen. Vi består av bland annat: Bredablick Förvaltning
och Bredablick Facility Services. Denna roll är för Bredablick Förvaltning och
mer specifikt avdelningen Backoffice.

Med en stark
tillväxtorienterad kultur är vi ett bolag som växer kraftigt år för år med en
arbetsmiljö som präglas av entreprenörsanda och driv. Vi erbjuder en resa fylld
med spännande möten, lärorika uppgifter och där stor möjlighet ges att bidra
till företagets utveckling. Läs gärna mer om oss
och vår historia här!

Om
tjänsten
Just nu söker vi
en hyresadministratör som även arbetar med kundtjänst och som
långsiktigt vill vara med och bidra till att utveckla vår
avdelning.

Som
hyresadministratör kommer du främst att arbeta med panthantering, överlåtelser,
andrahandsuthyrningar, betalsätt, samt andra spännande projekt. Som
kundtjänstmedarbetare kommer du vara den första kontaktpunkten för våra kunder
och ansvara för inkommande samtal och mejl som omfattar allt från frågor
kring ekonomisk förvaltning till uthyrning och övriga frågor. Det
kan till exempel gälla: fakturafrågor, frågor vid försäljning av bostad och uthyrning av förråd
osv.

Ditt arbete
kommer att vara varierat och ibland krävande, men vi tror att du är redo
att ta dig an utmaningarna med en positiv inställning och med en vilja att
göra skillnad. Bredablick utvecklas ständigt och du bör därför trivas med
förändringar och ha en vilja till att utvecklas långsiktigt
tillsammans med oss.

Arbetet
innefattar såväl självständigt arbete som arbete i nära
samarbete med dina kollegor på avdelningen, där din förmåga att samarbeta och
bidra till en positiv arbetsmiljö kommer att värderas högt. Teamet
består idag av en chef, 16 heltidsanställda och sex timanställda.



Vi
söker dig som

- Har 1-2 års erfarenhet av administration eller kundtjänst

- Har mycket goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och i
skrift

- Trivs med att arbeta i grupp

- God datavana samt tidigare erfarenhet av Excel ses som meriterande

- Meriterande med eftergymnasial utbildning, gärna inom ekonomi eller
fastighetsföretagande

Som
person är du

- Flexibel - Du har förmågan att snabbt kunna ställa om och
prioritera effektivt

- Noggrann- Du är uppmärksam på detaljer i arbetet och strävar efter
hög kvalité i ditt arbete

- Har god samarbetsförmåga - Då du både kommer arbeta nära ditt
team samt gentemot flera olika funktioner i koncernen är det viktigt att
du är kommunikativ, lyhörd och trivs med att arbeta tillsammans
med andra

- Har god problemlösningsförmåga- Du är duktig på att identifiera
problem och hitta effektiva lösningar

- Har hög arbetsmoral - Du drivs av att utveckla dig själv och nå dina mål



Övrig
information

- Placering: Malmö

- Omfattning: Heltid, tillsvidare med 6 mån provanställning

- Start: Enligt överenskommelse, önskvärt så snart som möjligt



Några rader från ansvarig chef på avdelningen för
administration/kundtjänst


denna avdelning kommer du att mötas av en härlig uppsättning av kollegor. Vi
arbetar nära varandra för att tillsammans lösa det löpande arbetet samtidigt som vi
driver bolaget framåt med nya idéer och rutinförslag. Visionen är att alla ska kunna lite av allt för att ha koll på helheten, men utöver det även utveckla expertis inom specifika områden. Synergin
mellan administrationen & kundtjänsten är stark vilket bidrar till att
arbete och samverkan mellan de olika områdena, vilket gynnar likväl den personliga
utvecklingen såsom företagets.
Som anställd på vår avdelning arbetar du mycket med frihet under ansvar där vi samtidigt förväntar oss engagemang, hög arbetsmoral och att du vill vara en bidragande faktor för att driva avdelningen framåt.
Hoppas denna roll lockar dig att vilja bli en
del av vårt team, Hanna"

Låter
det intressant? Ansök redan idag då
vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är
tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.

Ansök nu

LIA/Praktik hösten 2024 till Ekonomiavdelningen på Bredablick Förvaltning!

Ekonomiassistent
Läs mer Feb 14
Ska du göra din praktik eller LIA under hösten 2024? I nuläget tar vi emot ansökningar för hösten 2024. Vår ekonomiavdelning har en betydelsefull roll i organisationen. Ekonomiteamet arbetar koncernövergripande och stöttar upp där behov finns.

Hos oss praktiserar du som ekonomiassistent. Vi är måna om att göra din praktikperiod så lärorik och bra som möjligt, därför har vi endast ett begränsat antal platser.

Du skickar in genom att klicka på "Ansök tjänst" här nedan. Vi tar för denna processen inte emot personligt brev. Vidare i processen följer ett test, telefonavstämning och en intervju.

Vi erbjuder

En stimulerande praktikplats där du lär känna företaget från grunden samt får en god inblick i ekonomiarbetets alla delar. För rätt match kan det finnas möjlighet till arbete när du är klar med din utbildning.

Som person är du

- Flexibel- Du tycker det är utvecklande att ta dig an nya situationer och motiveras av att överträffa förväntningar.

- Driven- Du är inte rädd för att ta intiativ och har en fallenhet för att anamma ny kunskap.

- Noggrann- Du släpper inte ifrån dig saker som har brister.



Om oss

Vi ser om ditt hus! Bredablickgruppens ambition är att vara en heltäckande partner inom fastighetsbranschen. Vi består av bland annat två bolag: Bredablick Förvaltning och Bredablick Facility Services.

Med en stark tillväxtorienterad kultur är vi ett bolag som växer kraftigt år för år med en arbetsmiljö som präglas av entreprenörsanda och driv. Vi erbjuder en resa fylld med spännande möten, lärorika uppgifter och där stor möjlighet ges att bidra till företagets utveckling. Läs gärna mer om oss och vår historia här! (https://bredablickgruppen.se/om-oss/)

Låter det intressant? Ansök redan idag!

Ansök nu

Säsongsarbete till Malmö och Lund!

Trädgårdsanläggare/Trädgårdsanläggningsarbetare
Läs mer Jan 9
Om oss
Vi ser om ditt hus! Bredablickgruppens ambition är att vara en heltäckande partner inom fastighetsbranschen. Vi består av bland annat av två bolag: Bredablick Förvaltning och Bredablick Facility Services. Denna roll är för Bredablick Förvaltning och mer specifikt avdelningen Teknisk Förvaltning.

Med en stark tillväxtorienterad kultur är vi ett bolag som växer kraftigt år för år med en arbetsmiljö som präglas av entreprenörsanda och driv. Vi erbjuder en resa fylld med spännande möten, lärorika uppgifter och där stor möjlighet ges att bidra till företagets utveckling. Läs gärna mer om oss och vår historia här (https://bredablickgruppen.se/om-oss/)

Om tjänsten
Just nu söker vi efter flera trädgårdsarbetare med erfarenhet och kunskap av utemiljö. Vi erbjuder visstidsanställning mellan april-oktober med chans till förlängning och en spännande resa framöver! Som trädgårdsarbetare är du Bredablicks representant ute hos våra kunder. Du ansvarar för den löpande trädgårdsskötseln hos våra bostadsrättsinnehavare.

Vi söker därmed säsongsarbetare till Malmö och Lund!

Vi söker dig som

- Har erfarenhet av trädgårdsskötsel

- Det är meriterande om du har utbildning inom trädgårdsskötsel och även giltiga certifikat och kunskap av att hantera trädgårdsmaskiner, i allt från häcksax, trimmer, motorsågar till åkgräsklippare.

- Innehar B-körkort (manuell)

- Är flytande i svenska i både tal och skrift

Dina arbetsuppgifter inkluderar:

- Gräsklippning och annan uteskötsel

- Klippning/beskärning av häckar, buskar och andra växter

- Ogräsrensning av rabatter och buskage

- Ogräsbekämpning av alla hårdgjorda ytor

- Nyplantering och renoveringar av befintliga rabatter och buskage

- Kontinuerlig kontakt med vår kund

Som person är du

- Noggrann

- Initiativtagande

- Engagerad

- Lösningsbenägen

Övrig information

- Placering: Malmö eller Lund

- Omfattning: Säsong fram till slutet på oktober

- Start: Början av april

Låter det intressant? Ansök redan idag då vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.

Ansök nu

Säsongsarbete till Malmö och Lund!

Trädgårdsanläggare/Trädgårdsanläggningsarbetare
Läs mer Mar 15
Om oss
Vi ser om ditt hus! Bredablickgruppens ambition är att vara en heltäckande partner inom fastighetsbranschen. Vi består av bland annat av två bolag: Bredablick Förvaltning och Bredablick Facility Services. Denna roll är för Bredablick Förvaltning och mer specifikt avdelningen Teknisk Förvaltning.

Med en stark tillväxtorienterad kultur är vi ett bolag som växer kraftigt år för år med en arbetsmiljö som präglas av entreprenörsanda och driv. Vi erbjuder en resa fylld med spännande möten, lärorika uppgifter och där stor möjlighet ges att bidra till företagets utveckling. Läs gärna mer om oss och vår historia här (https://bredablickgruppen.se/om-oss/)

Om tjänsten
Just nu söker vi efter flera trädgårdsarbetare med erfarenhet och kunskap av utemiljö. Vi erbjuder visstidsanställning mellan april-oktober med chans till förlängning och en spännande resa framöver! Som trädgårdsarbetare är du Bredablicks representant ute hos våra kunder. Du ansvarar för den löpande trädgårdsskötseln hos våra bostadsrättsinnehavare.

Vi söker därmed säsongsarbetare till Malmö och Lund!

Vi söker dig som

- Har erfarenhet av trädgårdsskötsel

- Det är meriterande om du har utbildning inom trädgårdsskötsel och även giltiga certifikat och kunskap av att hantera trädgårdsmaskiner, i allt från häcksax, trimmer, motorsågar till åkgräsklippare.

- Innehar B-körkort (manuell)

- Är flytande i svenska i både tal och skrift

Dina arbetsuppgifter inkluderar:

- Gräsklippning och annan uteskötsel

- Klippning/beskärning av häckar, buskar och andra växter

- Ogräsrensning av rabatter och buskage

- Ogräsbekämpning av alla hårdgjorda ytor

- Nyplantering och renoveringar av befintliga rabatter och buskage

- Kontinuerlig kontakt med vår kund

Som person är du

- Noggrann

- Initiativtagande

- Engagerad

- Lösningsbenägen

Övrig information

- Placering: Malmö eller Lund

- Omfattning: Säsong fram till slutet på oktober

- Start: Början av april

Låter det intressant? Ansök redan idag då vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.

Ansök nu

Sommarjobbare inom lokalvård i Skåne!

Städare/Lokalvårdare
Läs mer Apr 12
Om tjänsten

Sommarjobbare sökes till sommaren 2024 - se hit!

Vi på Bredablick Facility Services söker sommarjobbare mellan 15 april till 30 september runt om i Skåne. Vi ser helst att man har möjlighet att arbeta under hela perioden men vi kan även anpassa det efter behov. Vi har ett behov av sommarjobbare i Malmö, Ystad, Åhus, Kristianstad och Svedala.

Som servicemedarbetare hos oss ingår daglig städning av kontor, hygienutrymmen, industrier samt gym. Det kan också förekomma annat än städning tex värdinnetjänst.

Våra tjänster utförs enligt fastställda schema där du växlar mellan arbete enskilt och i team.

Vi söker dig som

• Vill ha ett omväxlande arbete under sommaren
• Har goda kunskaper i svenska, i tal såväl som skrift
• Tidigare erfarenhet av lokalvård ses som meriterande

Körkort:

• B-körkort är ett plus
• Har du tillgång till egen bil är det ett plus

Övrig information

• Placering: Enligt ovan.
• Period: 15 april till 30 september
• Sysselsättning kan anpassas till deltid och heltid samt variera
• Helgarbete förekommer

Har du önskemål om ort så får du gärna skriva detta i din ansökan.

Om oss

Bredablickgruppen levererar kvalitetslösningar inom förvaltning, projektledning samt facility services. Vi är ca 600 anställda som representerar Bredablick runt om i landet. Vi är en organisation utan glastak, där befordringar inte bestäms av ålder eller år i företaget utan av vad just du bidrar med. Vi kan ge dig en språngbräda till en häftig karriär och möjlighet att påverka på ett tidigt stadium om du ger oss ditt engagemang. Med en starkt tillväxtorienterad kultur är vi ett bolag som växer kraftigt år för år med en arbetsmiljö präglad av entreprenörsanda och driv. Samtliga medarbetare på alla nivåer i företaget har engagemang i att bidra till nöjda kunder, hög lönsamhet och stark tillväxt. Ta nu chansen och följ med på vår spännande resa!

Låter det intressant? Ansök redan idag då vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.

Ansök nu