Malmö: Säljare / Account Manager Malmö

Hitta ansökningsinfo om jobbet Säljare / Account Manager Malmö i Malmö. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Malmö inom den kategorin.

Publicerad: 2024-05-14 // Varaktighet: Heltid

Vi söker just nu vassa Account Managers!
Cloudgruppen är idag en av Sveriges ledande återförsäljare inom IT & kommunikationslösningar till företag. Tillsammans med marknadsledande leverantörer så kan vi erbjuda och förvalta en av de bästa helhetslösningarna för svenska företagare. Vi söker nu nya kollegor till vårt Malmökontor som vill vara med på en spännande resa och sätta avtryck i branschen.
Cloudgruppen består av ett hårt arbetande team med lång erfarenhet av telefoni och IT branschen. Vi bygger värde kring de smarta lösningar där ni som företag kan helt och hållet fokusera på er kärnverksamhet.
Liten som stor – vi värdesätter alla!
Cloudgruppen finns idag i följande städer:

Stockholm, Malmö, Halmstad, Göteborg, Västerås, Helsingborg, Österlen, Östersund, Sundsvall, Örebro & Lund samtidigt växer vi ständigt.
Som en Account manager hos oss ansvarar du för att kontakta nya och befintliga kunder samt bygga långvariga relationer. På Cloudgruppen kan vi garantera dig en arbetsplats där du har möjligheten att bli en framgångsrik Account Manager och vidareutvecklas, i ett team som alltid lyfter, stöttar, har kul tillsammans och med en teamkänsla utöver det vanliga.
Att jobba som Account Manager hos oss gör dig till en viktig del i Cloudgruppens fortsatta expansion, med dig ser vi till att Cloudgruppen alltid möter kundernas och leverantörernas krav och behov.
Hos oss är det ett nyfiket och kreativt sinne samt stort engagemang och starkt driv som gäller.
Arbetet innefattas av några huvudsakliga områden:
* Bygga långsiktiga kundrelationer och ständigt säkerställa att Cloudgruppen möter kundernas behov.
* Vilja vara med och stärka Cloudgruppens position ytterligare på marknaden
* Bygga upp en egen kundportfölj med återkommande kunder och intäkter.
* Via utgående samtal bokar du video och fysiska möten, där du på egen hand eller tillsammans med kollega genomför kundmöten. Du ska tycka om att tillbringa mycket tid på telefon och ute hos kund. Du kommer arbeta med hela vår produktportfölj.
Tjänsten som Account Manager är en utmanande och varierande roll där du får möjlighet att utveckla din kompetens inom många olika områden och där din arbetsinsats står i direkt relation till Cloudgruppens framgång. Ingen dag är den andra lik.
Som person gillar du utmaningar och kavlar gärna upp ärmarna där det behövs. Du drivs av försäljning och att bygga långsiktiga relationer med andra. Du vågar också tänka och vara självständig, trivs med att ta egna initiativ och är lösningsorienterad. En fördel om du har ett inarbetat nätverk. Våra kunder är viktigast för oss, och det ska de även vara för dig.
* Du har en förmåga att ta för dig och har en stark vilja av att anta utmaningar
* Du har förmåga att tänka i stora drag, men är samtidigt noggrann med detaljer
* Du är orädd, driven och tävlingsinriktad
* En karismatisk och säljande personlighet
* Drivkraften att skapa resultat och lönsamhet för oss samt våra kunder
* Flytande svenska i såväl tal som skrift.
Krav:
* Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av försäljning
Det vi värdesätter mest är din attityd, vilja & kompetens och detta kommer att vara avgörande för denna roll
* Gymnasial utbildning
Meriterande:
* Telefonvana
* Erfarenhet av CRM-system.
* Arbetat med digitala och fysiska kundmöten
Vi erbjuder:
* Fast lön + provision
* Sälj och resetävlingar
* Utbildning inom försäljningstekniker, ledarskap och personlig utveckling
* En rolig arbetsplats med glädje och energi
* Heltidstjänst.
Rekrytering sker löpande så vänta inte med din ansökan.
Jobbtyp: Heltid
Du ansöker enkelt genom att skicka in CV tillsammans med en motivering till varför vi är rätt matchning för varandra.

Alla platsannonser →

Andra jobb i Malmö som Utesäljare

Nedan visas andra jobb i Malmö som Utesäljare.

Distriktsäljare till Infobric

Läs mer Jan 29
Vill du ta nästa kliv i din karriär och utvecklas inom försäljning i SaaS-branschen? Har du ett starkt intresse för att skapa framgångsrika affärer och äga hela kunddialogen? Hos Infobric får du chansen att bli en del av ett ledande bolag där du får möjligheten att arbeta med spännande SaaS-tjänster i en bransch som ständigt utvecklas
Om tjänsten
Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos Infobric.
Om företaget
Infobric är ett snabbväxande SaaS-bolag som arbetar på en internationell marknad. Företagets mission är att skapa socialt hållbara och resurseffektiva byggarbetsplatser genom digitala tjänster som gör kundernas arbetsdagar både säkrare och mer produktiva. Infobric grundades 2004 och har sedan dess varit en viktig del i digitaliseringen av anläggnings-, service- och byggbranschen. Idag är bolaget ett av Europas ledande ConTech-bolag med verksamhet i fyra länder. Infobrics tjänster används på över 30 000 byggarbetsplatser och av över 10 000 kunder runt om i Norden och Storbritannien.
Affärsområdet Infobric Workforce arbetar med att säkerställa en trygg och säker arbetsplats genom en rad olika lösningar till bygg- och anläggningsbranschen. Vi söker nu en ny distriktsäljare till Malmöregionen.
Arbetsuppgifter
I rollen som distriktsäljare hos Infobric erbjuds du en roll som nyckelspelare i bolagets försäljningsteam. Du tillsammans med övriga teamet arbetar aktivt för att skapa affärsmöjligheter, främst hos befintliga kunder som byggföretag och deras respektive byggarbetsplatser. Ditt primära fokus är B2B-försäljning där du ansvarar för hela kedjan, från prospektering till avslut. Det innefattar att bygga relation med befintliga kunder samt bearbeta nya, boka kundmöten samt hålla demos och presentera Infobrics system och produkter. Du har en hög närvaro ute hos kunderna och i tjänsten ingår resor till kunder i Malmöregionen som är det distrikt du ansvarar över. Distriktet sträcker sig från södra Skåne upp till Halmstad, Växjö, Kalmar.
Dina primära arbetsuppgifter är:
• Driva och bygga stark kommersiell utveckling
• Boka och utföra möten, både digitalt och fysiskt
• Bearbeta och bygga långsiktiga relationer med främst befintliga kunder
• Ha förståelse för- och skapa behovsanalyser

Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper
• Eftergymnasial utbildning inom exempelvis försäljning eller ekonomi alternativt arbetslivserfarenhet inom B2B
• Flytande svenska och engelska, i tal och skrift
• Goda kunskaper i Officepaketet
• B-körkort
• Tidigare arbetslivserfarenhet inom branschen är meriterande
För att trivas i rollen som distriktsäljare är du en resultatinriktad person som motiveras av att prestera och arbeta efter tydligt uppsatta mål. Du har vidare förmåga att arbeta strukturerat och kan självständigt driva dina projekt framåt. Då rollen innebär många kontaktytor såväl internt som externt ser vi att du är en kommunikativ och socialt säker person som får energi av dialog med nya människor. Vidare trivs du med att bygga relationer till andra och har förmågan att lyssna och förstå såväl kunder som kollegors behov. Du sätter kunden i fokus och anstränger dig alltid för att leverera lösningar.

Övrig information
Start: Omgående, med hänsyn till uppsägningstid
Plats: Malmö, med möjlighet till hybridarbete
Lön: Enligt överenskommelse Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan.
Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vårsupport genom att maila tillinfo@bravura.se eller ringa tillnummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval.
Välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Regionsäljare till Vermeer Viking

Läs mer Dec 2
Vermeer Viking är den officiella återförsäljaren av Vermeers maskinprogram & produkter i Sverige och Norge. Deras mål är att förse sina kunder med högklassig, personlig service, maskiner av hög kvalitet samt projektlösningar.
Företaget startades år 2011 i Askersund med närhet till många av de större svenska städerna och med bra kommunikationer. 2016 utökades säljområdet och täcker nu även hela Norge. De växer stadigt och befinner sig fortfarande på en spännande tillväxtresa. Under 2023 blev de en del av Debe Flow Group. Läs mer om Vermeer Viking här.
Om tjänsten
Vermeer Viking är på en spännande tillväxtresa och söker nu en regionsäljare i södra Sverige. Som regionsäljare är det din uppgift att utöka Vermeer Vikings befintliga kundbas i området Skåne och södra Sverige. Du bearbetar både befintliga och nya kunder genom fysiska besök. Du utgår initialt hemifrån och blir en nyckelspelare i regionens utveckling.
Kvalifikationer och egenskaper
Vi ser att du som söker är på väg upp i din karriär som maskinsäljare och har erfarenhet av försäljning inom branschen. Du har goda kunskaper inom entreprenadmaskiner och industrirelaterade fordon och är van vid att hantera frågor och supportärenden av maskinteknisk karaktär. Eftersom tjänsten innebär att du besöker kunder och att driva försäljning ser vi att du tidigare arbetat med försäljning eller kundvård med goda resultat.
Som person är du nyfiken, lösningsorienterad och serviceminded. Du är socialt säker och trygg i din kompetens och är duktig på att lyssna. Dina kunder har olika kunskapsnivåer när det kommer till entreprenadmaskiner och industrirelaterade fordon och det är därför viktigt att du har en förmåga att kommunicera på en nivå som anpassas efter kunden. Eftersom du kommer att arbeta självständigt trivs du bra med att arbeta individuellt, även om du ingår i ett team med personer i samma roll på andra orter. Därtill är du resultatorienterad och villig att utvecklas i din profession, det finns goda utvecklingsmöjligheter inom företaget!
Övrig information
Start: Enligt överenskommelse
Plats: Skåne
Omfattning: Heltid
Lön: Enligt överenskommelse

Vi tillämpar löpande urval i denna process vilket innebär att tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag, därför är vår rekommendation att du skickar in din ansökan så snart som möjligt.

Ansök nu

Fältsäljare

Läs mer Nov 15
Nu söker vi en Fältsäljare i Skånetill vårt affärsområde Vegas.Är du driven, målinriktad och vill arbeta med försäljning? Då kan du vara den vi söker! Vi erbjuder dig en spännande och utvecklande roll där du får möjlighet att skapa hållbar tillväxtmed våra Vegaspartners. Vi skapar mervärde för våra affärspartners inom restauranger och bingohallar med våra spelautomater och spelansvar i världsklass. Läs mer nedan och ansök redan idag!
Vad kommer du att göra?
I rollen kommer du bland annat jobba med att etablera nya partners och utveckla befintliga. Genom uppsökande verksamhet ansvarar du för att bygga upp ett brett nätverk för nya samarbeten inom restaurangbranschen. Somfältsäljare Vegas besöker du restaurangmarknaden och säljer in våra produkter och tjänster till restauranger, kaféer, hotell och andra typer av matställen med serveringstillstånd. Uppdraget innebär att genom uppsökande säljbearbetning, ansvara för dialogen med Vegaspartners, nyetablera och genomföra aktiviteter på det angivna distriktet som syftar till att öka en god partner- och kundupplevelse.
Den person vi söker är självgående och vill med stark drivkraft göra skillnad i sitt dagliga arbete. Du har passion för försäljning och god prestationsförmåga för kunder och partners samt är en positiv lagspelare.
Svenska Spel Vegas verkar på den reglerade spelmarknaden och en viktig del i rollen är att etablera nya spelplatser som gagnar Vegas och Svenska Spels varumärken ur kundupplevelse- och spelansvarsperspektiv, samtför enhållbar tillväxt.
Några exempel på dina arbetsuppgifter kan vara att:
Aktivt utveckla ditt distrikt med säljbesök och digital säljbearbetning i syfte attskapa spelmarknadens nöjdastekunder och skapa hållbar tillväxt genom att etablera nya och vårda befintliga partners i goda, långsiktiga relationer
Genom planering, genomförande, uppföljning, internt samarbete och lärande se till att upplevelse- och spelansvarsåtgärder efterlevs efter regelverk och säljcykelplan
Lönsamhetsutveckla partnersamarbeten
Ansvara för att Svenska Spels och Vegas varumärke och vision och värdegrund återspeglas i dialog och aktiviteter ute hos våra affärspartners
Samarbeta internt med övriga avdelningar och team inombolaget

Är du den som kommer att göra det?
För att nå framgång i den här rollen är du en person med starkt eget driv, som trivs i sociala sammanhang, som har lätt för att kommunicera, anpassa dig efter situationer och förstå kundens behov. Du har ett starkt kundfokus och ett affärssinne som gör att du kan leverera lösningar som passar varje kunds unika situation. Du är också en positiv och nyfiken person som inte ger upp vid motgångar, utan ser dem som utmaningar att övervinna. Som en del av ett engagerat och prestigelöst team gör du ditt bästa för att arbeta tillsammans mot gemensamma mål.
Mötas, inspirera, coacha och engagera. Ja, du vill helt enkelt ge de allra bästa förutsättningarna till alla du samarbetarmed för att skapa en hållbar tillväxt där kunderna spelar sunt för att Vegas fortsatt ska kunna erbjuda en spelupplevelse i världsklass.
Utöver detta har du också följande erfarenheter och kompetenser:
Erfarenhet av uppsökande kundkontakt och försäljning/kundkontakt
Meriterade med erfarenhet inom restaurangbranschen och har ett etablerat nätverk
B-körkort
IT-vana, då vi jobbar i flera IT- och CRM-system
Goda kunskaper i svenska och engelska. Har du även kunskap i ett tredje språk ser vi det som meriterande så vårt mål att vår säljkår skall spegla mångfalden hos vårt kunder och samhälle i övrigt

Vi är Vegas, en del av Svenska Spel och Casino Cosmopol
Vegas spelautomater är de enda tillåtna på svenska marknaden, och vårt uppdrag är att erbjuda, marknadsföra och utveckla positiva spelupplevelser. Det gör vi på ett ansvarsfullt och hållbart sätt så våra kunder trivs, har roligt, kommer tillbaka och rekommenderar oss till andra.
Vegas spelautomater har funnits runt om i Sverige sedan 1996. Idag finns det drygt 1300 restauranger och bingohallarsom har Vegas automater. 2019 lanserade vi dessutom våra nya spelautomater med en ännu bättre spelupplevelse och tryggare spelansvar med kunden i fokus. Här kan du läsa ännu mer om Vegas.
Hos oss väntar ett spännande arbete hos en trygg arbetsgivare som värnar om dig, och ger bra anställningsvillkor och förmåner. Läs mer om vårt erbjudande till dig som anställd här.
Vi är modiga, nyfikna och strävar efter enkelhet i allt vi gör samt skapar resultat tillsammans. Vi skapar hållbara spelupplevelser som bidrar till ett bättre Sverige. Vi sponsrar idrottsrörelsen på alla nivåer, förebygger spelproblem och vår vinst gå tillbaka till samhället.
Ansökan och kontaktuppgifter
Tjänsten innebär en tillsvidareanställning som inleds med en provanställning.Startdatum kommer vi överens om tillsammans, men gärnaså snart som möjligt. Du bor lämpligast i Malmö eller däromkring för en bra utgångspunkt i ditt distrikt Skåne .
Företagsbil, dator och mobiltelefon ingår som dina arbetsverktyg för tjänsten. Resor med övernattning kan förekomma i tjänsten.
Om du har frågor om tjänsten kan du ta kontakt med Thomas Engström, Operativ försäljningschef Vegas, på thomas.engstrom@svenskaspel.se
Om du har frågor om rekryteringsprocessen kan du kontakta Team TA på, teamta@svenskaspel.se.
Vi utför urval och intervjuer löpande så tveka inte att ansöka så snart som möjligt.

Ansök nu

Resande säljare till BUDDY!

Läs mer Okt 10
Är du en driven, självgående och orädd person med en passion för både försäljning och djur? Vill du representera ett snabbväxande varumärke inom hållbar och naturlig djurmat? Då är du kanske BUDDYs nya resande säljare!
Om rollen:Som resande säljare på BUDDY blir du en viktig del av bolaget där du ansvarar för att utveckla och driva försäljningen genom att hitta och bygga långsiktiga relationer med nya och befintligakunder. Du kommer att representera ett av Sveriges mest innovativa och snabbväxande företag inom hållbar djurmat, där de alltid sätter djurens hälsa och välbefinnande i första rummet.
Din vardag kommer att bestå av att:
Hitta och bearbeta nya kunder på fältet B2B.
Skapa starka kundrelationer och bygga upp ett nätverk inom branschen.
Resa och träffa kunder i södra Sverige och Norden.
Presentera BUDDYs produkter och värderingar på ett engagerande och övertygande sätt.
Vara en ambassadör för BUDDYs vision om hållbarhet och naturlig djurmat.
Vem är du? Du är självgående, orädd och har en stark förmåga att bygga relationer.
Du har tidigare erfarenhet av försäljning, gärna som fältsäljare
Du har körkort och egen bil och är flexibel att resa inom både Sverige och Norden.
Du har en passion för att få in nya kunder och ser möjligheter där andra ser hinder.

Har du arbetat med försäljning inom djurrelaterade produkter eller tjänster är det ett stort plus – men vi värdesätter även om du varit säljare inom ett annat område men harett genuint intresse för djur.
Vad erbjuder BUDDY?Hos vår kund får du möjligheten att representera ett företag som brinner för hållbarhet och kvalitet. BUDDY erbjuder:
Konkurrenskraftig lön med traktamente, reseersättning och milersättning.
Möjlighet att på sikt få en tjänstebil.
Att vara del av ett snabbväxande företag.
En flexibel och varierande arbetsdag där du själv planerar och tar ansvar för dina dagar.
Om BUDDY:
BUDDY är ett svenskt varumärke som erbjuder naturlig och hållbar djurmat för hundar och katter. Deras produkter är tillverkade med noggrant utvalda ingredienser utan onödiga tillsatser, för att främja djurens hälsa och välmående. BUDDY tror på transparens och enkelhet – deras kunder ska veta exakt vad deras älskade djur får i sig. De strävar efter att göra det enkelt att ge sitt husdjur den bästa möjliga maten, samtidigt som de gör gott för planeten.

Välkommen med din ansökan!
Tror du att detta skulle passa dig, eller kanske någon du känner? Vi har ett löpande urval och kan komma att tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdag, tveka därför inte - utan skicka in din ansökan redan idag!
Rekryteringen kommer hållas av Ed:Za Group. Har du några frågor eller funderingar relaterade till tjänsten och processen är du varmt välkommen att kontakta oss.

Ansök nu

Säljare till Sesol i Malmö

Läs mer Sep 26
Letar du efter ett arbete där du får bidra till en hållbar framtid? Vill du arbeta på ett företag där vi hjälper varandra att lyckas? Har du en önskan om att kunna påverka din egen lön genom att arbeta strukturerat och effektivt? Då tror vi att vi har ett arbete för dig!
Detta gör livet trevligt hos oss
Hos oss får du som säljare en attraktiv lön och provision från första sälj. Du får utbildning tillsammans med våra utbildningsansvariga och försäljningschefer, detta för att du ska kunna ta dig till nästa nivå inom försäljning ihop med oss. Du kommer att träffa dina kollegor inom försäljning över hela bolaget regelbundet för utbyte av erfarenheter och kompetenser. Vi på Sesol är mycket stolta över att tillhöra en bolag där vi tar hand om varandra och vill varandras bästa. Ett prestigelöst företag där alla hjälps åt är det som kännetecknar oss.
Ta utmaningen
Vi letar efter säljare som vill träffa våra privatkunder hemma hos dem för att stötta dem i deras val av solpaneler, batterier och laddboxar. Arbetet innebär mycket kontakt med människor där det krävs en bra kommunikationsförmåga och en förmåga att lyssna på kunden. Våra kunder är ibland mycket kunniga inom solenergi och ibland är området helt nytt för dem, därför är det oerhört viktigt att du kan anpassa din kommunikation så de förstår och får svar på sina frågor.
För att vi ska förstå våra kunder så bra som möjligt behöver vi olika perspektiv vilket vi får av att vi själva är olika. Vi behöver äldre och yngre, kvinnor och män, personer med olika bakgrund och olika etnisk tillhörighet. Det alla våra säljare dock har gemensamt är viljan att lyckas!
Vem är vår perfekta match
För att du ska passa i rollen som vår nästa storsäljare ser vi att du har erfarenhet av att bygga kundrelationer, där du alltid sätter kunden i fokus. Du drivs av att arbeta mot uppsatta mål, gillar att socialisera, ta ansvar och att lyckas. Med din höga ambitionsnivå har du dokumenterat goda försäljningsresultat och trivs bäst i ett högt tempo tillsammans med ditt säljteam. Det är också en stor fördel om du har möjlighet att öppna din kalender även kvällstid i viss utsträckning.
Vi önskar att du har erfarenhet inom fältförsäljning alternativt uppsökande försäljning.
har erfarenhet av att jobba med värdebaserad försäljning.
har erfarenhet av att jobba mot budgetansvar.
har erfarenhet av att bygga kundrelationer.
har minst 3 års erfarenhet av försäljning.
behärskar flytande svenska i tal och skrift.
har B-körkort.
Det är extra bra om du även har erfarenhet av tekniskförsäljning.
erfarenhet från samma bransch.
arbetat i CRM system.
Bra att veta om anställningen
Lön: fast och rörlig lön
Placering: Malmö
Tillträde: enligt överenskommelse
Om Sesol
Vi älskar solen lite mer än andra - att jobba hos oss på Sesol innebär därför ett soligt äventyr som vi vill att du ska få uppleva.Tillsammans bidrar vi alla till att göra världen till en lite grönare plats. Med vårt huvudkontor i Jönköping och kontor i 17 andra städer i Sverige och Norge, är vi en arbetsgivare för alla som vill ta sig ut ur skuggorna och ut i solen.Med Nordic Capital som majoritetsägare och vårt dotterbolagNordic Energy på Cypern, så fortsätter vi vår tillväxtresa inom förnybar energi.
Välkommen till Sveriges bästa arbetsgivare!

Ansök nu

Andra jobb i Malmö från Cloudgruppen Sverige AB

Nedan visas andra jobb i Malmö från Cloudgruppen Sverige AB .

Account Manager B2B till Cloudgruppen Malmö

Account manager
Läs mer Feb 3
Vi söker dig som vill vidga dina vyer och ta nästa kliv i karriären!Drivs du utav försäljning och har ett intresse för IT? Vill du ingå i ett proffsigt och glatt team där alla har en gemensam nämnare? Att göra affärer! Då bör du läsa vidare.
Cloudgruppen är idag en av Sveriges ledande återförsäljare inom IT & kommunikationslösningar till företag. Tillsammans med marknadsledande leverantörer så kan vi erbjuda och förvalta en av de bästa helhetslösningarna för svenska företagare. Vi söker nu nya kollegor till vårt kontor i centrala Malmösom vill vara med på en spännande resa och sätta avtryck i branschen.
Cloudgruppen består av ett hårt arbetande team med lång erfarenhet av telefoni och IT branschen. Vi bygger värde kring de smarta lösningar där ni som företag kan helt och hållet fokusera på er kärnverksamhet.
Liten som stor – vi värdesätter alla!
Cloudgruppen finns idag i följande städer:
Stockholm, Malmö, Göteborg, Halmstad, Västerås, Uppsala, Marbella, Piteå, Umeå, Gävle, Sundsvall, samtidigt växer vi ständigt.
Som en Account manager hos oss ansvarar du för att kontakta nya och befintliga kunder samt bygga långvariga relationer. På Cloudgruppen kan vi garantera dig en arbetsplats där du har möjligheten att bli en framgångsrik Account Manager och vidareutvecklas, i ett team som alltid lyfter, stöttar, har kul tillsammans och med en teamkänsla utöver det vanliga.
Att jobba som Account Manager hos oss gör dig till en viktig del i Cloudgruppens fortsatta expansion, med dig ser vi till att Cloudgruppen alltid möter kundernas och leverantörernas krav och behov.
Hos oss är det ett nyfiket och kreativt sinne samt stort engagemang och starkt driv som gäller.
Arbetet innefattas av några huvudsakliga områden:
Bygga långsiktiga kundrelationer och ständigt säkerställa att Cloudgruppen möter kundernas behov.
Vilja vara med och stärka Cloudgruppens position ytterligare på marknaden
Bygga upp en egen kundportfölj med återkommande kunder och intäkter.
Via utgående samtal bokas digitala och fysiska möten, där du på egen hand eller tillsammans med kollega genomför kundmöten.

Tjänsten som Account Manager är en utmanande och varierande roll där du får möjlighet att utveckla din kompetens inom många olika områden och där din arbetsinsats står i direkt relation till Cloudgruppens framgång. Ingen dag är den andra lik.
Som person gillar du utmaningar och kavlar gärna upp ärmarna där det behövs. Du drivs av försäljning och att bygga långsiktiga relationer med andra. Du vågar också tänka och vara självständig, trivs med att ta egna initiativ och är lösningsorienterad. Våra kunder är viktigast för oss, och det ska de även vara för dig.
Du har en förmåga att ta för dig och har en stark vilja av att anta utmaningar
Du har förmåga att tänka i stora drag, men är samtidigt noggrann med detaljer
Du är orädd, driven och tävlingsinriktad
En karismatisk och säljande personlighet
Drivkraften att skapa resultat och lönsamhet för oss samt våra kunder
Flytande svenska i såväl tal som skrift.

Krav:
Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av försäljning inom B2B.
Gymnasial utbildning

Meriterande:
Erfarenhet av CRM-system.
Telefonvana
Arbetat med digitala och fysiska kundmöten

Vi erbjuder:
Fast grundlön plus provisionslön
Resetävlingar och roliga kickoffs
Lunchträning
Betald utbildning inom försäljningstekniker, ledarskap och personlig utveckling
Betalt utbildning kring hela vår produkt och tjänsteportfölj
En rolig arbetsplats med glädje och energi
Heltidstjänst

Ansökan:Urval och intervjuprocess kommer påbörjas omgående. Tveka inte att visa ditt intresse redan idag!
Vid frågor om rollen är du välkommen att kontakta rekryteringsansvarig Andrea Rodriguez på: Andrea.rodriguez@cloudgruppen.se Vi ser fram emot din ansökan!

Ansök nu

Junior Account Manager till Cloudgruppen Malmö

Innesäljare
Läs mer Jul 10
Vi söker just nu ambitiösa stjärnor till rollen som Junior Account Manager till Cloudgruppen i Malmö!
Cloudgruppen är idag en av Sveriges ledande återförsäljare inom IT & kommunikationslösningar till företag. Tillsammans med marknadsledande leverantörer så kan vi erbjuda och förvalta en av de bästa helhetslösningarna för svenska företagare. Vi söker nu nya kollegor som vill vara med på en spännande resa och sätta avtryck i branschen.
Cloudgruppen består av ett hårt arbetande team med lång erfarenhet av telefoni och IT branschen. Vi bygger värde kring de smarta lösningar där ni som företag kan helt och hållet fokusera på er kärnverksamhet.
Liten som stor – vi värdesätter alla!
Cloudgruppen finns idag i följande städer:
Stockholm, Malmö, Halmstad, Göteborg, Västerås, Umeå, Gävle, Sundsvall, Skellefteå, samtidigt växer vi ständigt.
Som en Junior Account Manager hos oss ansvarar du för att kontakta nya kunder för att bygga långvariga relationer. På Cloudgruppen kan vi garantera dig en arbetsplats där du har möjligheten att bli en framgångsrik innesäljare och vidareutvecklas, i ett team som alltid lyfter, stöttar, har kul tillsammans och med en teamkänsla utöver det vanliga.
Att jobba som Junior Account Managerhos oss gör dig till en viktig del i Cloudgruppens fortsatta expansion, med dig ser vi till att Cloudgruppen alltid möter kundernas och leverantörernas krav och behov.
Hos oss är det ett nyfiket och kreativt sinne samt stort engagemang och starkt driv som gäller.
Arbetet innefattas av några huvudsakliga områden:
Bygga långsiktiga kundrelationer och ständigt säkerställa att Cloudgruppen möter kundernas behov.
Vilja vara med och stärka Cloudgruppens position ytterligare på marknaden
Bygga upp en egen kundportfölj med återkommande kunder och intäkter.
Via utgående samtal skapas affären tillsammans med kunden.

Tjänsten som Junior Account Managerär en utmanande och varierande roll där du får möjlighet att utveckla din kompetens inom många olika områden och där din arbetsinsats står i direkt relation till Cloudgruppens framgång. Ingen dag är den andra lik.
Om dig:Som person gillar du utmaningar och kavlar gärna upp ärmarna där det behövs. Du drivs av försäljning och att bygga långsiktiga relationer med andra. Vi ser gärna att dubesitter ett lösningsorienterat arbetssätt, att dutrivs i en självständig roll och är en person som inte är rädd för att taegna initiativ. Våra kunder är viktigast för oss, och det ska de även vara för dig.
Du har en förmåga att ta för dig och har en stark vilja av att anta utmaningar
Du har förmåga att tänka i stora drag, men är samtidigt noggrann med detaljer
Du är orädd, driven och tävlingsinriktad
En karismatisk och säljande personlighet
Drivkraften att skapa resultat och lönsamhet för oss samt våra kunder
Flytande svenska i såväl tal som skrift.

Krav:
Vi söker dig med gymnasial utbildning,som har kunskap inom säljteknik och metoder för både B2C- och B2B-försäljning. Dessutom har du en mycket god förståelse för människor, relationer och försäljning inom båda segmenten.
Meriterande:
Erfarenhet av CRM-system.
Telefonvana
Arbetat med digitala och fysiska kundmöten

Vi erbjuder:
Garantilön plus provisionslön
Sälj och resetävlingar
Utbildning inom försäljningstekniker, ledarskap och personlig utveckling
En rolig arbetsplats med glädje och energi
Heltidstjänst.

Rekrytering sker löpande så vänta inte med din ansökan.
Jobbtyp: HeltidDu ansöker enkelt genom att skicka in CV tillsammans med en motivering till varför vi är rätt matchning för varandra. Skulle du ha frågor eller funderingar om tjänsten är du välkommen att kontakta försäljningschef i Malmö Adrian på adrian.delija@cloudgruppen.se
Just nu är det semestertider på Cloudgruppen, vilket innebär att det kan dröja lite längre än vanligt innan du får återkoppling på din ansökan. Givetvis går det jättebra att skicka in din ansökan ändå, vi gör vårt bästa för att du ska få svar så snart som möjligt. Glad sommar!

Ansök nu

Account Manager Copyprint till Cloudgruppen Malmö

Account manager
Läs mer Jun 7
Vi söker just nu en vass CopyprintAccount Manager till teamet i Malmö!
Cloudgruppen är idag en av Sveriges ledande återförsäljare inom IT & kommunikationslösningar till företag. Tillsammans med marknadsledande leverantörer så kan vi erbjuda och förvalta en av de bästa helhetslösningarna för svenska företagare. Vi söker nu nya kollegor till vårt nyrenoverade Malmökontor som vill vara med på en spännande resa och sätta avtryck i branschen.
Cloudgruppen består av ett hårt arbetande team med lång erfarenhet av telefoni och IT branschen. Vi bygger värde kring de smarta lösningar där företag helt och hållet kan fokusera på sin kärnverksamhet.
Liten som stor – vi värdesätter alla!
Cloudgruppen finns idag i följande städer:
Malmö, Göteborg, Stockholm, Halmstad, Västerås, Gävle, Umeå, Sundsvall, Skellefteå och växer ständigt.
Som AM hos oss ansvarar du för att kontakta nya och befintliga kunder samt bygga långvariga relationer. På Cloudgruppen kan vi garantera dig en arbetsplats där du har möjligheten att bli en framgångsrik AM och vidareutvecklas i ett team som alltid lyfter, stöttar och har kul tillsammans.
Att jobba som AM hos oss gör dig till en viktig del i Cloudgruppens fortsatta expansion, med dig ser vi till att Cloudgruppen alltid möter kundernas och leverantörernas krav och behov.
Hos oss är det ett nyfiket och kreativt sinne med stort engagemang och starkt driv som gäller.
Arbetet innefattas av några huvudsakliga områden:
Bygga långsiktiga kundrelationer och ständigt säkerställa att Cloudgruppen möter kundernas behov.
Vilja vara med och stärka Cloudgruppens position ytterligare på marknaden
Bygga upp en egen kundportfölj med återkommande kunder och intäkter.

Tjänsten som Account Manager är en utmanande och varierande roll där du får möjlighet att utveckla din kompetens inom området copyprint och där din arbetsinsats står i direkt relation till Cloudgruppens framgång. Ingen dag är den andra lik.Som person gillar du utmaningar och kavlar gärna upp ärmarna där det behövs. Du drivs av försäljning och att bygga långsiktiga relationer med andra. Du vågar också tänka och vara självständig, trivs med att ta egna initiativ och är lösnings orienterad. Våra kunder är viktigast för oss, och det ska de även vara för dig.
Du har en förmåga att ta för dig och har en stark vilja av att anta utmaningar
Du har förmåga att tänka i stora drag, men är samtidigt noggrann med detaljer
Du är orädd, driven och tävlingsinriktad
En karismatisk och säljande personlighet
Drivkraften att skapa resultat och lönsamhet för oss samt våra kunder
Har god kommunikativ förmåga och vana att arbeta med telefonen som ditt främsta verktyg
Flytande svenska i såväl tal som skrift.

Krav:
Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av försäljning mot företag.
Det vi värdesätter mest är din attityd, vilja & kompetens och detta kommer att vara avgörande för denna roll
Gymnasial utbildning

Meriterande:
Tidigare arbetat med Copyprint försäljning
Erfarenhet av CRM-system.
Arbetat med digitala och fysiska kundmöten

Vi erbjuder:
Fastlön + provision
Sälj och resetävlingar
Utbildning inom försäljningstekniker, ledarskap och personlig utveckling
En rolig arbetsplats med glädje och energi
Heltidstjänst.

Rekrytering sker löpande så vänta inte med din ansökan.
Jobbtyp: Heltid
Du ansöker enkelt genom att skicka in CV tillsammans med en motivering till varför vi är rätt matchning för varandra.

Ansök nu

Junior Account Manager till Cloudgruppen Malmö

Innesäljare
Läs mer Jul 4
Vi söker just nu ambitiösa stjärnor till rollen som Junior Account Manager till Cloudgruppen i Malmö!
Cloudgruppen är idag en av Sveriges ledande återförsäljare inom IT & kommunikationslösningar till företag. Tillsammans med marknadsledande leverantörer så kan vi erbjuda och förvalta en av de bästa helhetslösningarna för svenska företagare. Vi söker nu nya kollegor som vill vara med på en spännande resa och sätta avtryck i branschen.
Cloudgruppen består av ett hårt arbetande team med lång erfarenhet av telefoni och IT branschen. Vi bygger värde kring de smarta lösningar där ni som företag kan helt och hållet fokusera på er kärnverksamhet.
Liten som stor – vi värdesätter alla!
Cloudgruppen finns idag i följande städer:
Stockholm, Malmö, Halmstad, Göteborg, Västerås, Umeå, Gävle, Sundsvall, Skellefteå, samtidigt växer vi ständigt.
Som en Junior Account Manager hos oss ansvarar du för att kontakta nya kunder för att bygga långvariga relationer. På Cloudgruppen kan vi garantera dig en arbetsplats där du har möjligheten att bli en framgångsrik innesäljare och vidareutvecklas, i ett team som alltid lyfter, stöttar, har kul tillsammans och med en teamkänsla utöver det vanliga.
Att jobba som Junior Account Managerhos oss gör dig till en viktig del i Cloudgruppens fortsatta expansion, med dig ser vi till att Cloudgruppen alltid möter kundernas och leverantörernas krav och behov.
Hos oss är det ett nyfiket och kreativt sinne samt stort engagemang och starkt driv som gäller.
Arbetet innefattas av några huvudsakliga områden:
Bygga långsiktiga kundrelationer och ständigt säkerställa att Cloudgruppen möter kundernas behov.
Vilja vara med och stärka Cloudgruppens position ytterligare på marknaden
Bygga upp en egen kundportfölj med återkommande kunder och intäkter.
Via utgående samtal skapas affären tillsammans med kunden.

Tjänsten som Junior Account Managerär en utmanande och varierande roll där du får möjlighet att utveckla din kompetens inom många olika områden och där din arbetsinsats står i direkt relation till Cloudgruppens framgång. Ingen dag är den andra lik.
Om dig:Som person gillar du utmaningar och kavlar gärna upp ärmarna där det behövs. Du drivs av försäljning och att bygga långsiktiga relationer med andra. Vi ser gärna att dubesitter ett lösningsorienterat arbetssätt, att dutrivs i en självständig roll och är en person som inte är rädd för att taegna initiativ. Våra kunder är viktigast för oss, och det ska de även vara för dig.
Du har en förmåga att ta för dig och har en stark vilja av att anta utmaningar
Du har förmåga att tänka i stora drag, men är samtidigt noggrann med detaljer
Du är orädd, driven och tävlingsinriktad
En karismatisk och säljande personlighet
Drivkraften att skapa resultat och lönsamhet för oss samt våra kunder
Flytande svenska i såväl tal som skrift.

Krav:
Vi söker dig med gymnasial utbildning,som har kunskap inom säljteknik och metoder för både B2C- och B2B-försäljning. Dessutom har du en mycket god förståelse för människor, relationer och försäljning inom båda segmenten.
Meriterande:
Erfarenhet av CRM-system.
Telefonvana
Arbetat med digitala och fysiska kundmöten

Vi erbjuder:
Garantilön plus provisionslön
Sälj och resetävlingar
Utbildning inom försäljningstekniker, ledarskap och personlig utveckling
En rolig arbetsplats med glädje och energi
Heltidstjänst.

Rekrytering sker löpande så vänta inte med din ansökan.
Jobbtyp: HeltidDu ansöker enkelt genom att skicka in CV tillsammans med en motivering till varför vi är rätt matchning för varandra. Skulle du ha frågor eller funderingar om tjänsten är du välkommen att kontakta försäljningschef i Malmö Adrian på adrian.delija@cloudgruppen.se
Just nu är det semestertider på Cloudgruppen, vilket innebär att det kan dröja lite längre än vanligt innan du får återkoppling på din ansökan. Givetvis går det jättebra att skicka in din ansökan ändå, vi gör vårt bästa för att du ska få svar så snart som möjligt. Glad sommar!

Ansök nu

Account Manager Copyprint till Cloudgruppen Malmö

Account manager
Läs mer Jun 6
Vi söker just nu en vass CopyprintAccount Manager till teamet i Malmö!
Cloudgruppen är idag en av Sveriges ledande återförsäljare inom IT & kommunikationslösningar till företag. Tillsammans med marknadsledande leverantörer så kan vi erbjuda och förvalta en av de bästa helhetslösningarna för svenska företagare. Vi söker nu nya kollegor till vårt nyrenoverade Malmökontor som vill vara med på en spännande resa och sätta avtryck i branschen.
Cloudgruppen består av ett hårt arbetande team med lång erfarenhet av telefoni och IT branschen. Vi bygger värde kring de smarta lösningar där företag helt och hållet kan fokusera på sin kärnverksamhet.
Liten som stor – vi värdesätter alla!
Cloudgruppen finns idag i följande städer:
Malmö, Göteborg, Stockholm, Halmstad, Västerås, Gävle, Umeå, Sundsvall, Skellefteå och växer ständigt.
Som AM hos oss ansvarar du för att kontakta nya och befintliga kunder samt bygga långvariga relationer. På Cloudgruppen kan vi garantera dig en arbetsplats där du har möjligheten att bli en framgångsrik AM och vidareutvecklas i ett team som alltid lyfter, stöttar och har kul tillsammans.
Att jobba som AM hos oss gör dig till en viktig del i Cloudgruppens fortsatta expansion, med dig ser vi till att Cloudgruppen alltid möter kundernas och leverantörernas krav och behov.
Hos oss är det ett nyfiket och kreativt sinne med stort engagemang och starkt driv som gäller.
Arbetet innefattas av några huvudsakliga områden:
Bygga långsiktiga kundrelationer och ständigt säkerställa att Cloudgruppen möter kundernas behov.
Vilja vara med och stärka Cloudgruppens position ytterligare på marknaden
Bygga upp en egen kundportfölj med återkommande kunder och intäkter.

Tjänsten som Account Manager är en utmanande och varierande roll där du får möjlighet att utveckla din kompetens inom området copyprint och där din arbetsinsats står i direkt relation till Cloudgruppens framgång. Ingen dag är den andra lik.Som person gillar du utmaningar och kavlar gärna upp ärmarna där det behövs. Du drivs av försäljning och att bygga långsiktiga relationer med andra. Du vågar också tänka och vara självständig, trivs med att ta egna initiativ och är lösnings orienterad. Våra kunder är viktigast för oss, och det ska de även vara för dig.
Du har en förmåga att ta för dig och har en stark vilja av att anta utmaningar
Du har förmåga att tänka i stora drag, men är samtidigt noggrann med detaljer
Du är orädd, driven och tävlingsinriktad
En karismatisk och säljande personlighet
Drivkraften att skapa resultat och lönsamhet för oss samt våra kunder
Har god kommunikativ förmåga och vana att arbeta med telefonen som ditt främsta verktyg
Flytande svenska i såväl tal som skrift.

Krav:
Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av försäljning mot företag.
Det vi värdesätter mest är din attityd, vilja & kompetens och detta kommer att vara avgörande för denna roll
Gymnasial utbildning

Meriterande:
Tidigare arbetat med Copyprint försäljning
Erfarenhet av CRM-system.
Arbetat med digitala och fysiska kundmöten

Vi erbjuder:
Fastlön + provision
Sälj och resetävlingar
Utbildning inom försäljningstekniker, ledarskap och personlig utveckling
En rolig arbetsplats med glädje och energi
Heltidstjänst.

Rekrytering sker löpande så vänta inte med din ansökan.
Jobbtyp: Heltid
Du ansöker enkelt genom att skicka in CV tillsammans med en motivering till varför vi är rätt matchning för varandra.

Ansök nu