Malmö: Global Sourcing Engineer - Kockum Sonics

Hitta ansökningsinfo om jobbet Global Sourcing Engineer - Kockum Sonics i Malmö. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Malmö inom den kategorin.

Publicerad: 2024-05-23 // Varaktighet: Heltid

KOCKUMATION GROUP is a world-leading supplier of marine and industrial applications,represented all over the world both through subsidiaries and representatives. Kockumation Group isorganized into four business areas, - marine, alarm, train and industry.The company markets and designs high-quality niche products revolving around our core knowledge in software automation, acoustics and mechatronics.The group focuses on meeting demanding needs in the worldwide marine and industrial markets with a strong commitment to customer satisfaction.
As Global Sourcing Engineer you will beresponsible for the sourcing of all products and components for Kockumation Group companiesKockum Sonics and Polarmarine. You will act as Team Lead within the Supply Chain function, andcoordinate sourcing projects with local teams of the two companies. Here, you will take on supplier development processes, focusing oncontract management, andsourcing activitiesinclosecollaboration with discipline engineers. This is a new position at the company andto be successful in this role you arecollaborative, solution-focused and havestrong communication skills.

The position as Global Sourcing Engineer has following areas of responsibility:
Leading the sourcing and purchasing activities within the two companies.
Build a Sourcing Execution Plan for all required components and services.
Working with suppliers on commercial, contractual, technical, and scheduled requirements with focus on quality, cost reduction and delivery performance.
Set up sourcing contracts with suppliers.
Supplier evaluation and negotiation.
Overall responsibility for correct quality and on-time delivery of goods and services by suppliers.
Responsible for the group inventory control and replenishment.
International travels.


We need you to have:
Bachelor’s degree in Mechanical Engineering orequivalent.
5 years of professional experience in sourcing, category management, project management, or supply chain management within a lean manufacturing organization or similar.
Operational background in Global Sourcing / Supply chain in industrial business environments
Proven track record in Sourcing processes, preferably in mechanical/mechatronics industries.
Excellent communication skills in English.
Experience inMicrosoft Office (Excel, Word, Project, PowerPoint)
Experience from business system Pyramid or similar.


In this recruitment Kockumation Groupcollaborates with Incopia - specialists in supply chain. This position refers to an employment directly with Kockumation Group, Malmö.For questions regarding the position or the recruitment process, please contact:Talent Acquisition Specialist, Nathalie Cullenham Corbeus,nathalie.cullenhamcorbeus@incopia.se 0735 18 25 45We review applications continuously, therefore we look forward to receive your application as soon as possible!

Alla platsannonser →

Andra jobb i Malmö som Inköpare

Nedan visas andra jobb i Malmö som Inköpare.

Projektinköpare

Läs mer Apr 10
Letar du efter en nyckelroll där du får hantera inköp och leverantörsrelationer för olika projekt? Vi på Incopia letar nu efter en projektinköpare till vår kund!
Incopia är ett konsult- och rekryteringsbolag med specialistkompetens inom supply chain och inköp. Vi tillhandahåller lösningar av konsulttjänster för att möta de behov och utmaningar som våra kunder står inför. Som medarbetare på Incopia blir man en viktig del av vårt omfattande nätverk av personer och företag inom supply chain och inköp, och ges goda möjligheter att utvecklas i sin roll och se nya branscher. För oss på Incopia är gemenskap och värme grundläggande värderingar som genomsyrar vår företagskultur.
Beskrivning av rollenSom projektinköpare hos vår kund kommer du att ha det övergripande ansvaret för materialinköp till projekt, inklusive orderläggning och leveransbevakning. Du säkerställer kvalitetssäkrade leveranser från leverantörer och hanterar eventuella avvikelser i enlighet med de avtal som finns. Du kommer även att arbeta proaktivt med att förbättra processer för att optimera kvalitet, ledtider och effektivitet, och säkerställa att projekten levereras i tid.
Ansvarsområden inom Projektinköp Leda det dagliga inköpsarbetet för dina projekt.
Lägga inköpsorder samt följa upp och leveransbevaka.
Driva och utveckla leverantörsrelationer inom ditt ansvarsområde.
Leda förbättringsprojekt för att uppfylla krav på kvalitet och ledtider.
Ta fram och hantera RFQ:er för att säkerställa bästa möjliga pris och leveransvillkor.
Kontrollera och godkänna fakturor från leverantörer.
Reklamation och avvikelsehantering.
Vem är du?
Vi söker en person med ett starkt driv som är kommunikativ och trivs i en roll där både samarbete och självständighet är avgörande för framgång. Din förmåga att hantera flera uppgifter samtidigt, tillsammans med din lösningsorienterade attityd gör dig till en värdefull tillgång i ett arbete som innebär att driva flera parallella projekt.
Kvalifikationer för projektinköpare Minst 1-2 års erfarenhet inom inköp, gärna med fokus på projektinköp.
Förmåga att arbeta strukturerat och målinriktat.
Erfarenhet av projektarbete inom supply chain är meriterande.
Flytande svenska och engelska i tal och skrift.
Akademisk utbildning inom inköp, supply chain eller liknande område.


Har du frågor om rollen? Kontakta vår Talent Acquisition Specialist, Nathalie Cullenham Corbeus, via e-post på nathalie.cullenhamcorbeus@incopia.se eller ring 0735 18 25 45.
Incopia erbjuder en stimulerande arbetsmiljö med möjligheter att växa och påverka. Välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Operations Coordinator Malmö!

Läs mer Jan 20
Om rollen
Som Operations Coordinator kommer du att vara en central del av vårt team och stötta verksamheten i att hantera och optimera processer för inköp, leverantörer och fakturahantering. Du blir länken mellan olika team och bidrar till smidiga operationer genom att säkerställa att allt från fakturor till kundorder hanteras med precision och effektivitet. Vi söker en lagspelare som är prestige, noggrann och strukturerad!
Dina ansvarsområden: Leverantörshantering: Registrera och godkänna leverantörer samt säkerställa att nödvändig dokumentation finns på plats.
Inköp och fakturor: Granska inköpsordrar (PO) och fakturor för korrekthet och efterlevnad av regelverk.
Kundadministration: Registrera och godkänna kunder, inklusive kreditkontroller och riskbedömningar.
Stöd till säljteamet: Ge support vid fakturering och hantera frågor kring uteblivna betalningar.
Rapportering och prognoser: Samarbeta med försäljnings- och marknadsteamet för att skapa försäljnings- och kostnadsprognoser.Ansvara för att underhålla och uppdatera kund- och leverantörsdata.
Processförbättring: Samarbeta med team för att identifiera och implementera förbättringar i arbetsflöden.
Kvalifikationer vi söker dig med: Utbildning: Kandidatexamen eller högre inom relevant område.
Erfarenhet: Dokumenterad erfarenhet inom finans, inköp eller relaterade områden.
Kompetens: Expertis i hantering av ekonomiska dokument, P2P-processer, fakturering och inköpsordrar.
Språkkunskaper: Flytande svenska och engelska i både tal och skrift.
Teknisk kompetens: Erfarenhet av relevanta programvaror och system för ekonomi och inköp.
Praktisk information Uppdragsperiod: 1 mars 2025 -31 augusti 2025
Plats: Hyllie, Malmö (kontorsbaserad)
Arbetstid: Heltid, 100%
Sista ansökningsdag: 22 januari

Vi behandlar ansökningar löpande. Vänta inte – skicka in din ansökan redan idag och ta chansen att bli en del av ett dynamiskt och framgångsrikt team!
Sway Sourcing är en innovativ rekryteringspartner som specialiserar sig på att matcha rätt talang med rätt företag – snabbt och effektivt. Vårt huvudfokus ligger inom Ekonomi, Administration, HR, Marknad och IT, men vi har även den breda expertis och flexibilitet som krävs för att leverera skräddarsydda rekryteringslösningar inom alla branscher.
Trots att vi är en relativt ny aktör har vi redan byggt förtroende hos många av Sveriges största företag och arbetar både nationellt och internationellt. Med baser i Sverige och Spanien erbjuder vi en unik kombination av lokal expertis och global räckvidd. Vårt starka nätverk och djupa branschinsikter gör oss till en självklar partner för företag som vill ligga steget före i sin rekrytering.

Ansök nu

Operativ Inköpare – Direktanställning hos kund

Läs mer Jan 13
Vi söker en erfaren och lösningsorienterad operativ inköpare för en direktanställning hos vår kund i Malmö. Har du minst 5 års erfarenhet av inköp och relevant utbildning inom inköp, logiskt eller liknade kan du vara den vi söker.
Vem är du?
Minst 5 års erfarenhet av operativt inköp.
Erfarenhet av affärssystem (ex. SAP eller Dynamics 365).
Kommunicerar obehindrat på svenska och engelska.
Det är meriterande om du har erfarenhet av internationella leverantörer och kategoriinköp.

Om rollenSom operativ inköpare ansvarar du för att:
Säkerställa att rätt varor levereras i tid och med rätt kvalitet.
Hantera avtal, förhandlingar och relationer med leverantörer.
Snabbt lösa utmaningar och prioritera i en dynamisk vardag.

Vi erbjuder
Direktanställning hos vår kund.
Anställningsform: Heltid.
Lön: 38 000–45 000 kr/månad.
Möjlighet att påverka och förbättra inköpsprocesser.

Ansök nu

Supply Chain i Skåne!

Läs mer Dec 27
Söker du nya utmaningar inom Supply Chain, inköp och logistik i Skåne?

ValueOne har ett kontinuerligt behov av kompetenta personer inom Supply Chain som vill vara med och växa med våra kunder i Skåne.

Är du intresserad av att utvecklas karriärmässigt kan vi erbjuda olika tjänster och uppdrag inom Supply Chain, inköp och logistik. 

Detta är en generell annons som inte är kopplad till ett specifikt jobb.

ValueOne är specialister inom Supply Chain Management - inköp och logistik. ?Vi erbjuder våra kunder tjänster inom tre affärsområden: uthyrning och rekryteringsstöd inom vårt specialistområde samt verksamhetsutveckling av företags funktion för Supply Chain avseende strategi, modell, metod, process, organisation och kompetens.

Vi kan erbjuda en mängd olika uppdrag på alla nivåer inom Supply Chain Management. Som konsult hos ValueOne ingår du i ett professionellt och driftigt team bestående av de främsta konsulterna inom inköp och logistik. Väljer du att gå med i vårt team erbjuds du:

marknadsmässig lön, som du själv kan påverka
tjänstepension
sjuk- och vårdförsäkring 
friskvårdsbidrag
personlig coachning och karriärrådgivning
nätverksträffar med kompetenta kollegor och Supply Chain professionals genom återkommande event och föreläsningar 
kompetensutveckling genom världsledande individanpassade utbildningar och kurser inom Supply Chain tack vare vårt partnerskap med CIPS (www.cips.org)


Hos ValueOne ges du möjlighet till personlig samt professionell utveckling och får ingå i ett erfaret team med stor kompetens. Vi är specialister inom Supply Chain Management och kan erbjuda dig en möjlighet att utvecklas och utmana din yrkeskompetens och ledarförmåga genom spännande uppdrag inom en mängd olika branscher. Vi jobbar med uppdrag i hela Skåne och ser därför helst att du är flexibel och mobil.

Vi är intresserade av dig som har erfarenhet av:

Inköp på operativ, taktisk och strategisk nivå.
Inköp av indirekt material, bought in services, IT, Marketing, Facility Management, MRO, IM&S.
Category Management.
Supplier Quality, SQE, SQA.
Chefsroller inom inköp, logistik och lager.
Transportkoordinering och orderadministration.
Supply planning och demand planning.
Produktionsplanering och huvudplanering.
Logistikutveckling.
Analys och prognosarbete inom Supply Chain.

Dina erfarenheter

Vi söker dig som vill utvecklas inom Supply Chain, oavsett på vilken nivå du befinner dig i din karriär. Som person ser vi gärna att du har en stark egen drivkraft och är resultatinriktad. Akademisk eller eftergymnasial utbildning med inriktning mot inköp, Supply Chain och logistik är meriterande för de tjänster vi söker. Men även du som skaffat dig värdefull kunskap och erfarenhet inom Supply Chain i arbetslivet kan söka tjänsterna.

Ansökan

Ansökan och CV skickar du in via vår hemsida: http://valueone.se/aktuella-jobb/. Vi hanterar ansökningar och tillsätter tjänsterna löpande. Har du frågor om uppdragen är du välkommen att kontakta Per Nyberg på telefon: 0731-52 02 78.

Ansök nu

Junior Procurement Specialist

Läs mer Dec 19
IO Interactive is looking for a Junior Procurement Specialist to join our team and support the operational needs of our studios and projects. This is an exciting opportunity to contribute to the development of our titles, including Project 007, a James Bond video game with an original story, and Project Fantasy, an innovative online fantasy RPG and our live service title Hitman.
As part of the Procurement & Outsourcing team, you will assist with procurement processes with an initial focus on IT procurement, supplier coordination, and contract management to support our development teams.What you will do:
Execute procurement strategies with a focus on IT procurement under the guidance of senior team members.
Drive contract and license reviews and negotiations.
Maintain and update supplier relationships and evaluate both new and ongoing supplier performances.
Collaborate with various departments at IOI to understand and help fulfill their procurement needs.
Help identify potential procurement risks and suggest mitigation strategies.

Who you are:
BA in Supply Chain Management or similar.
A motivated professional with 1–2 years of experience in procurement, supply chain or a related field (experience in gaming or tech is a bonus).
Experience in software and IT Procurement.
Familiar with basic contract negotiation and procurement principles.
Detail-oriented with strong organizational and communication skills.
An independent, proactive team player with a solutions-oriented mindset.

Who we are:
IO Interactive is an independent videogame development and publishing company with studios in Copenhagen, Malmö, Barcelona, Istanbul and Brighton. As the creative force behind some of the most talked-about multiplatform video games in the last decade, we are committed to creating unforgettable characters and experiences – all powered by our award-winning, proprietary Glacier technology.
We know that to achieve those goals, we need courage, talented people and a great working environment – and we do our utmost to have all of that. Across our multiple studios, we’re working on several projects. Crucially though, we’re all one team. We value the work and impact that each person brings to the table and we actively encourage new ideas, whilst listening to your insights along the way.
We have a dedicated team of People Managers, who look after you as an individual and as an employee. With more than 40 nationalities, we know that everyone is different and we are proud to have a reputation for being a friendly workplace with highly-talent people.

Ansök nu

Andra jobb i Malmö från Incopia Sverige AB

Nedan visas andra jobb i Malmö från Incopia Sverige AB .

Projektinköpare

Inköpare
Läs mer Apr 10
Letar du efter en nyckelroll där du får hantera inköp och leverantörsrelationer för olika projekt? Vi på Incopia letar nu efter en projektinköpare till vår kund!
Incopia är ett konsult- och rekryteringsbolag med specialistkompetens inom supply chain och inköp. Vi tillhandahåller lösningar av konsulttjänster för att möta de behov och utmaningar som våra kunder står inför. Som medarbetare på Incopia blir man en viktig del av vårt omfattande nätverk av personer och företag inom supply chain och inköp, och ges goda möjligheter att utvecklas i sin roll och se nya branscher. För oss på Incopia är gemenskap och värme grundläggande värderingar som genomsyrar vår företagskultur.
Beskrivning av rollenSom projektinköpare hos vår kund kommer du att ha det övergripande ansvaret för materialinköp till projekt, inklusive orderläggning och leveransbevakning. Du säkerställer kvalitetssäkrade leveranser från leverantörer och hanterar eventuella avvikelser i enlighet med de avtal som finns. Du kommer även att arbeta proaktivt med att förbättra processer för att optimera kvalitet, ledtider och effektivitet, och säkerställa att projekten levereras i tid.
Ansvarsområden inom Projektinköp Leda det dagliga inköpsarbetet för dina projekt.
Lägga inköpsorder samt följa upp och leveransbevaka.
Driva och utveckla leverantörsrelationer inom ditt ansvarsområde.
Leda förbättringsprojekt för att uppfylla krav på kvalitet och ledtider.
Ta fram och hantera RFQ:er för att säkerställa bästa möjliga pris och leveransvillkor.
Kontrollera och godkänna fakturor från leverantörer.
Reklamation och avvikelsehantering.
Vem är du?
Vi söker en person med ett starkt driv som är kommunikativ och trivs i en roll där både samarbete och självständighet är avgörande för framgång. Din förmåga att hantera flera uppgifter samtidigt, tillsammans med din lösningsorienterade attityd gör dig till en värdefull tillgång i ett arbete som innebär att driva flera parallella projekt.
Kvalifikationer för projektinköpare Minst 1-2 års erfarenhet inom inköp, gärna med fokus på projektinköp.
Förmåga att arbeta strukturerat och målinriktat.
Erfarenhet av projektarbete inom supply chain är meriterande.
Flytande svenska och engelska i tal och skrift.
Akademisk utbildning inom inköp, supply chain eller liknande område.


Har du frågor om rollen? Kontakta vår Talent Acquisition Specialist, Nathalie Cullenham Corbeus, via e-post på nathalie.cullenhamcorbeus@incopia.se eller ring 0735 18 25 45.
Incopia erbjuder en stimulerande arbetsmiljö med möjligheter att växa och påverka. Välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Supply Chain Specialist - Xiromed

Uppköpare
Läs mer Jan 27
Are You Xiromeds Next Supply Chain Specialist?Do you want to work with purchasing and demand planning inarole where you can make an impact, and be part of a forward-thinking organization? We are searching foran analytical and driven professional with an entrepreneurial mindset, eager to take on challenges and contribute to growth!

Xiromed is a growing force in the generic pharmaceutical industry, dedicated to making healthcare more sustainable. By delivering cost-efficient therapies, we help free up resources for life-saving treatments across Northern Europe. Based in Höllviken, Sweden, our close-knit team punches well above its weight, managing operations in 10 countries and a portfolio of over 140 products. Supported by our parent company INSUD Pharma—a global industry leader with 9,000+ employees and 2 billion turnover—we combine startup agility with world-class backing.
Role DescriptionAs a Supply Chain Specialist, you will play a crucial role in everything from order management to trend analysis and forecasting.You’ll work closely with commercial, production, and finance teams to align processes, optimize inventory, and contribute to strategic initiatives.With yourERP-systems experience, you’ll leverage tools like Power BI, SAPand AI to analyze trends and support decision-making.You’ll work alongside a talented team of six and report directly to our Supply ChainManager.
Responsibilities Handle order placement and delivery monitoring to secure stock levels.
Responsible for monthly sales and demand forecasts.
Track inventory levels, transfer internal stock between sites, and maintain optimal stock availability.
Analyze sales data and market trends.
Provide accurate and timely sales reports to the finance team.
Work closely with production teams to maintain supply chain efficiency and alignment.
Lead development projects to optimize supply chain processes.
Responsible for maintaining the SAP system with updated information.


Who Are We Looking For?We are looking for someone who is analytical,self-driven, and curious, quick toembrace new ways of working.You have a proactive mindset, excellent communication skillsand collaborate effectively both internally and externally. Your positive attitude sets you apart, ensuring that you approach every task with enthusiasm and determination.
Qualifications and Experience Purchasing and supply chain experience.
A university degree, or equivalentin arelated field.
Proficiency in English, both written and spoken. Spanish and German areconsidered a plus.
Strong skills in ERP systems, preferably SAP.
Excellent Excel skills (e.g., pivot tables and VLOOKUP).
A holistic understanding and curiosity about the entire supply chain process.


In this recruitment, Xiromed collaborates with Incopia - specialists in supply chain. This position refers to employment directly with Xiromed, Höllviken. For questions regarding the position or the recruitment process, please contact:Talent Acquisition Specialist, Nathalie Cullenham Corbeus, nathalie.cullenhamcorbeus@incopia.se 0735 18 25 45We review applications continuously; thereforewe look forward to receiving your application as soon as possible!

Ansök nu

Entreprenadinköpare

Inköpare
Läs mer Maj 9
Incopia söker nu fler inköpare som vill bli en del av Incopias växande team i Region SYD!
Incopia är ett konsult- och rekryteringsbolag med specialistkompetens inom supply chain och inköp. Vi tillhandahåller lösningar av konsulttjänster för att möta de behov och utmaningar som våra kunder står inför. Som medarbetare på Incopia blir man en viktig del av vårt omfattande nätverk av personer och företag inom supply chain och inköp, och ges goda möjligheter att utvecklas i sin roll och se nya branscher. För oss på Incopia är gemenskap och värme grundläggande värderingar som genomsyrar vår företagskultur.
Entreprenadinköpare
Som Entreprenadinköpare hos våra kunder kommer du att delta och stötta i det nationella ochinternationella kategoriarbetet, utveckla strategier,förhandla samt utveckla avtals- och leverantörsportföljen. Här arbetar du med leverantörsrelationer och blir kundens ansikte utåt som den kommersiella kontaktpersonen mot leverantörer. För att lyckas i denna roll har du erfarenhet av operativt och strategiskt inköpsarbete samt kunskap inom AB 04 och ABT 06.
Vi söker efter dig som är flexibel, kommunikativ och gillar att skapa och vårda relationer. Du kan snabbt sätta dig in i nya arbetsuppgifter och är redo att ta snabba beslut när det behövs. Du har ett eget driv och är inte rädd för att själv hitta lösningar på utmaningar. Vidare är du även nyfiken, analytisk och har förmågan att prioritera.
Vi ser gärna att du har:
Minst 3–5 års inköpserfarenhet
Erfarenhet av AB 04 och ABT 06
Erfarenhet av pris och avtalsförhandling
Kunskap att driva processer och projekt
Flytande svenska och engelska både i tal och skrift
Akademisk utbildning inom bygg/anläggning,inköp och supply chain eller motsvarande


På Incopia har vi många års specialistkompetens inom supply chain och inköp och ett brett och levande nätverk. Vår breda erfarenhet och kunskap gör att vi kan navigera genom olika branscher och våra kunder återfinns överallt. Med konsult och rekryteringslösningar hjälper vi företag att effektivisera sina processer, minska kostnader och samtidigt öka värdet i hela leveranskedjan.

Ansök nu

Strategisk inköpare

Inköpare
Läs mer Sep 13
Vi på Incopia Syd söker nu efter fler strategiska inköpare som vill bli en del av Incopias växande team!

Incopia är ett konsultföretag med kompetens inom supply chain och inköp. Som konsult hos oss erbjuds man att arbeta på ett företag med högt fokus på människor och möjligheter och ges samtidigt de bästa förutsättningarna att utmana sig själv och växa i sin roll inom inköp och supply chain.

I rollen som strategisk inköpare kommer du att arbetar med leverantörsstrategier, utveckling av leverantörsrelationer och sourcing av nya leverantörer. Du kommer även att driva förhandlingar och skapa avtal samtidigt som du samarbetar tätt med interna och externa samarbetspartners. För att lyckas i denna roll ser i gärna att du är flexibel, kommunikativ och gillar att skapa och vårda relationer.

Vad letar vi efter?

- 2-5 års erfarenhet av operativ- och/eller strategiskt inköp.

- Har erfarenhet av tillverkande industri.

- Har erfarenhet av pris och avtalsförhandling.

- Analytisk och har förmågan att prioritera.

- En teamplayer.

- Att du är skicklig på svenska och engelska både i tal och skrift.

Skicka in din ansökan redan idag, vi går igenom ansökningar löpande.

För frågor om tjänsten eller din ansökan, varmt välkommen att höra av dig till:

Talent Acquisition Specialist, Nathalie Cullenham Corbeus, Nathalie.cullenhamcorbeus@incopia.se 0735 18 25 45


Incopia

Incopia är ett företag som erbjuder konsult och rekryteringslösningar inom inköp och supply chain. Vi är en arbetsplats med intressanta och utmanande projekt och uppdrag till våra anställda. Genom att vara ett kundorienterat konsultföretag lockar vi erfarna, skickliga medarbetare och med vår expertis inom supply chain och inköp hjälper vi företagen i Norden att reducera kostnader och öka värdet i kundens leveranskedja.

Ansök nu

Operativa inköpare

Inköpare
Läs mer Jul 6
Vi söker just nu efter fler Operativa inköpare som vill bli en del av Incopias växande team i Syd!

Incopia är ett konsultföretag med expertis inom supply chain och inköp. Som konsult hos oss erbjuds man att arbeta på ett företag med högt fokus på människor och möjligheter och ges samtidigt de bästa förutsättningarna att utmana sig själv och växa i sin roll inom inköp och supply chain.

I rollen som operativ inköpare kommer du att arbeta med orderhantering, leveransbevakning och uppföljning. Du kommer också vara delaktig i att utveckla inköpsprocessen. Man arbetar ofta tvärfunktionellt och koordinerande, och för att lyckas hos våra kunder tror vi att man har några års erfarenhet av inköp eller liknande roller inom supply chain.

Vem är du?

Vi söker efter dig som är ansvarstagande, lösningsorienterad och har en positiv attityd. Du är en god kommunikatör och gillar att vårda relationer. Du trivs med att vara en teamplayer och är van vid att jobba i ett högt tempo och med ditt driv och flexibilitet tycker du om att arbeta du proaktivt.

Vi ser gärna att du har:

- Minst 2 års inköpserfarenhet.

- Förmågan att prioritera i ditt arbete.

- Skicklig på svenska och engelska både i tal och skrift.

- Det är meriterande om du har ett tekniskt intresse eller erfarenhet från tillverkande industri.

Skicka in din ansökan redan idag, vi ser fram emot att höra från dig!

För frågor om tjänsten eller din ansökan, varmt välkommen att höra av dig till:
Talent Acquisition Specialist, Nathalie Cullenham Corbeus
nathalie.cullenhamcorbeus@incopia.se 0735 18 25 45



Incopia

Incopia är ett konsultföretag där vi erbjuder en arbetsplats med intressanta och utmanande projekt och uppdrag till våra anställda. Genom att vara ett kundorienterat konsultföretag lockar vi erfarna, skickliga medarbetare och med vår expertis inom supply chain och inköp hjälper vi företagen i Norden att reducera kostnader och öka värdet i kundens leveranskedja.

Ansök nu