Malmö: Svensk Sjöentreprenad söker en Projektingenjör

Hitta ansökningsinfo om jobbet Svensk Sjöentreprenad söker en Projektingenjör i Malmö. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Malmö inom den kategorin.

Publicerad: 2024-07-08 // Varaktighet: Heltid

Svensk Sjöentreprenad AB är ett av landets största och äldsta marina anläggningsföretag och har varit verksamma inom undervattensentreprenader sedan mitten av 1980 -talet. Till vår verksamhet söker vi nu en Projektingenjör som vill vara en del av företagets fortsatta tillväxt. Vill du vara med och bidra med din kunskap i komplexa anläggningsprojekt med marin karaktär och till ett hållbart samhällsbyggande? Välkommen din ansökan idag! 

Om verksamheten   
Svensk Sjöentreprenad AB är en del av MarCongruppen AB. Vi inriktar oss på nybyggnation, service, underhåll och utförande av projekt i anslutning till vatten. Inom detta område erbjuder vi byggnation och eller underhåll av bl.a. hamnar, kajer, bryggor, fyrar, broar, kraftverk m.m. genom ett unikt och mångårigt samarbete med anläggnings och förvaltande företag kan vi erbjuda ett brett kunnande inom dessa områden via våra verksamheter i Stockholm, Härnösand, Göteborg, Sölvesborg, Luleå och Malmö. Läs mer på: www.sse-ab.se

Om tjänsten
Vi söker en Projektingenjör som vill ta ansvar för vårt KMA-arbete inom SSE. I din roll som Projektingenjör driver, samordnar och säkerställer du kvalitets-, miljö- och arbetsmiljöarbete inkl. hållbarhetsarbete ute på projekten. Du har en stödjande och lärande funktion till framför allt projektledarna men även andra medarbetare i projekten. I rollen ingår det att utbilda och supportera i de digitala system som koncernen har beslutat om. Du har även kontakt med beställare, leverantörer, myndigheter och andra aktörer inom och utanför organisationen. Du arbetar främst med projektledarna för att systematiskt verka till att projekten följer gällande kontraktskrav, regelverk, koncerndirektiv och lagstiftning samt når uppsatta mål. Det innebär ett nära samarbete med projekten i form av operativt stöd under projektets gång, från anbudsskede till färdigställande och överlämning. Övervaka och säkerställ att KMA-frågor inom projekt hanteras i enlighet med kontraktets krav och företagets riktlinjer.
Upprätta och underhålla projektdokumentation inom Kvalitet, miljö arbetsmiljö för bolaget och se till att dokumentationen levereras enligt kontraktsvillkoren.
Behjälplig att utföra/dokumentera och följa upp skydds- och miljöronder.
Introducera och utbilda projektteamet i KMA-frågor efter samarbete med koncernens KMA-chef och se till att vi följer våra rutiner inom Kvalitet, miljö arbetsmiljö.
Stöd produktionen i projektets slutdokumentation inom miljö.
Stödjer koncernens KMA-chef vid behov
Stöd till projektledarna före-under och efter projektets genomförande

Kvalifikationer
Vi söker dig som har några års erfarenhet i en roll som projektingenjör/entreprenadingenjör eller KMA inom bygg- eller anläggningsverksamheten. Meriterande om du har erfarenhet från Marin verksamhet, betong eller grundläggning.

Vi ser gärna att du har med dig följande:  God kunskap om KMA.
 Kunskap i styrande regelverk inom området
 Erfarenhet av myndighets- och kundkontakter
 Du har goda ledaregenskaper
Vi söker dig som är tydlig och har förmåga att hålla och skapa struktur. Vidare trivs du med många sociala kontaktytor och har en förmåga att skapa goda relationer. Därtill är du bra på att skapa engagemang och förtroende bland dem du samarbetar med. Du är kommunikativ och uttrycker dig väl i tal och skrift, såväl på svenska som engelska. Är du en flexibel och lyhörd teammänniska som drivs av att uppnå högt ställda kvalitetskrav i en spännande miljö?

Vad kan Svensk Sjöentreprenad AB erbjuda dig?
Vi erbjuder dig goda utvecklingsmöjligheter som projektansvarig där du får möjlighet att succesivt växa in i din roll och få mer ansvar och få större projekt med tiden. Du erbjuds att arbeta i ett spännande företag som präglas av en god teamkänsla och en familjär stämning. För att trivas i tjänsten ska du vara en person som utmanas och drivs av att arbeta såväl strategiskt som operativt. Du kommer att ingå i ett team av erfarna projektansvariga som arbetar med våra marina tjänster. Tjänsten är placerad på Svensk Sjöentreprenads kontor i Malmö alternativt Göteborg. Resor förekommer i tjänsten.

Ansökan
I denna rekrytering samarbetar Svensk Sjöentreprenad AB med Isaksson Rekrytering Bemanning. Urval och intervjuer kommer att ske löpande, så skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt. Tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut. För frågor kring tjänsten hänvisas till ansvarig rekryterare, seniorkonsult Jonas Bessing, jonas@isakssonrekrytering.se, 0736-264750.

Isaksson Rekrytering Bemanning AB arbetar över hela Sverige med rekrytering och uthyrning av kompetent personal främst inom fastighet, teknik, energi, bygg samt ekonomi/administration. Isaksson Rekrytering och Bemanning är ett auktoriserat bemanningsbolag hos Almega-Bemanningsbolagen-Svenskt Näringsliv

Alla platsannonser →

Andra jobb i Malmö som Byggnadsingenjör

Nedan visas andra jobb i Malmö som Byggnadsingenjör.

Informationssamordnare till Fastighetsinformation, Regionfastigheter

Läs mer Jan 29
Gör skillnad. Varje dag.

Regionfastigheter utvecklar och förvaltar Region Skånes fastigheter. Just nu gör vi de största investeringarna någonsin på sjukhusområdena i Skåne. Regionfastigheter projektleder, bygger och utvecklar stora komplexa projekt i känslig sjukhusmiljö. Vi förvaltar fastigheter och avancerade tekniska system och måste kunna garantera hög driftsäkerhet årets alla dagar. Vårt arbete är en förutsättning för säker och trygg vård. Vi bygger också ut infrastrukturen för kollektivtrafiken i Skåne, med nya servicedepåer för buss, spårvagn och tåg.

Verksamhetsområde teknik består av cirka 50 medarbetare och är indelad i tre enheter; Teknisk förvaltning, Fastighetsinformation och Teknisk utveckling. Fastighetsinformation förvaltar och förmedlar byggnadstekniska information, relationshandlingar samt drift- och underhållshandlingar. På Fastighetsinformation är vi tolv medarbetare som arbetar med förvaltning av fastigheternas digitala information och dokumentation.

Se gärna vår film om Regionfastigheter här: https://bit.ly/3S2t482

ARBETSUPPGIFTER
Som informationssamordnare arbetar du med att leda arbetet med framställning av teknisk dokumentation i projekt och följa upp kvalitén på levererade handlingar till beställarorganisationen. Du har en central funktion i arbetet med att upprätthålla kvalitén på förvaltningsorganisationens tekniska dokumentation genom hela förvaltningsprocessen. Hos oss ingår du i en enhet där vi aktivt tillämpar CAD och BIM-teknisk information. Din uppgift är att vara sakkunnig när det gäller hur framställning av CAD och BIM-teknisk information uppfyller ställda krav. Du kommunicerar, utbildar och leder arbetet med att tydliggöra och följa upp ställda krav till leverantörer i projekt.

I din roll är du en del av beställarorganisation. Du utför i synnerhet ditt uppdrag på beställning av ett fastighetsprojekt där du har ett nära samarbete med både projektledare, beställarorganisationen samt informationsförvaltare. Du ansvarar för att processer följs samt att dokumentation framställs och levereras i projekten enligt de krav som ställs i överlämningsrutinen.

Ditt arbete sker i nära samarbete med både projektledare och enhetskollegorna. Du bidrar till ett bra samarbete med fastighetsområdets informationsförvaltare och är ett stöd för den dagliga verksamheten inom ditt ansvarsområde. Därtill har du i uppgift att återrapportera avvikelser och förbättringsförslag som kan bidra till utveckling av arbetssätt, rutiner och ställda krav på leveranser.

Placeringsort för tjänsterna är Malmö respektive Helsingborg. Resor inom Skåne förekommer.

KVALIFIKATIONER
Vi söker dig som har en eftergymnasial utbildning med inriktning mot teknik eller fastighet, alternativt annan utbildning i kombination med arbetslivserfarenhet som arbetsgivaren bedömer relevant. Du har mycket god kunskap om fastighetsbranschens projekteringsverktyg så som CAD och databasprogramvaror. För tjänsten krävs även goda kunskaper i svenska i såväl tal som skrift och mycket god datorvana. Då resor ingår i tjänsten är B-körkort också ett krav.

Det är meriterande om du har erfarenhet av samordning och förvaltning av teknisk dokumentation inom fastighets- och byggbranschen. Vi ser gärna att du har erfarenhet från att projektleda och/eller hålla i utbildningar.

Som person ser vi att du är trygg, kreativ och självgående i din yrkesroll. Du har förmåga att strukturera ditt arbete samtidigt som du kan ställa om när förutsättningarna ändras. I rollen ingår det att hålla utbildningar och vara superanvändare, därför behöver du trivas med det och ha god kommunikativ förmåga. Vidare ser vi att du har lätt för att både lära dig nytt och dela med dig av din kunskap. Du samarbetar gärna med andra kollegor och har en hög servicenivå. Vi ser det som värdefullt att du, liksom oss, är en god ambassadör för våra värderingar. Stor vikt läggs vid personlig lämplighet.

Varmt välkommen med din ansökan idag!

ÖVRIGT
Region Skåne finns till för att alla som bor i Skåne ska må bra och känna framtidstro. Genom gränslösa samarbeten och omtanke skapas de bästa förutsättningar för ett hälsosamt liv inom näringsliv, kollektivtrafik, kultur och hälso- och sjukvård i Skåne. Tillsammans gör vi livet mera möjligt.

Regionfastigheter utvecklar Region Skånes fastigheter. Vi förvaltar drygt 1 miljon m2 i egna fastigheter och ansvarar för fastighetsdrift och fastighetsunderhåll. Dessutom hyr vi cirka 500 000 m2 runt om i Skåne av andra fastighetsägare. Regionfastigheter ansvarar också för all om- och nybyggnation av Region Skånes lokaler. Just nu gör vi de största investeringarna någonsin på sjukhusområdena i Skåne, och bygger ut infrastrukturen med en servicedepå för Öresundstågen, spårvagnsdepå i Lund och planerar för flera nya bussdepåer. Vi är cirka 450 anställda med bred och stark kompetens inom byggprojektledning, teknik och fastighetsförvaltning. Vårt arbete bidrar till ständigt bättre förutsättningar för vård, trafik och utveckling i Region Skåne. skane.se/vibygger

På https://www.skane.se/ledigajobb kan du se i vilket skede Region Skånes rekryteringar befinner sig och hur många som har sökt tjänsterna.

Till bemannings- och rekryteringsföretag och till dig som är försäljare: Vi undanber oss vänligen men bestämt direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av ytterligare jobbannonser.

Ansök nu

Informationsförvaltare till Regionfastigheter i Malmö

Läs mer Dec 6
Gör skillnad. Varje dag.

Regionfastigheter utvecklar och förvaltar Region Skånes fastigheter. Just nu gör vi de största investeringarna någonsin på sjukhusområdena i Skåne. Regionfastigheter projektleder, bygger och utvecklar stora komplexa projekt i känslig sjukhusmiljö. Vi förvaltar fastigheter och avancerade tekniska system och måste kunna garantera hög driftsäkerhet årets alla dagar. Vårt arbete är en förutsättning för säker och trygg vård. Vi bygger också ut infrastrukturen för kollektivtrafiken i Skåne, med nya servicedepåer för buss, spårvagn och tåg.

Verksamhetsområde teknik består av cirka 50 medarbetare och är indelad i tre enheter; Teknisk förvaltning, Fastighetsinformation och Teknisk utveckling. Fastighetsinformation förvaltar och förmedlar byggnadstekniska information, relationshandlingar samt drift- och underhållshandlingar. På Fastighetsinformation är vi tolv medarbetare som arbetar med förvaltning av fastigheternas digitala information och dokumentation. Informationsförvaltning är en central funktion inom förvaltningsorganisationen och utgör ett stöd för flera olika operativa och ekonomiska funktioner kopplat till den dagliga verksamheten.

Se gärna vår film om Regionfastigheter här: https://bit.ly/3S2t482

ARBETSUPPGIFTER
Som informationsförvaltare arbetar du med att administrera, distribuera och ständigt förbättra arkivet av teknisk fastighetsinformation. Ditt huvudansvar är att förvalta fastighetens tekniska information, ritningar och CAD/BIM-modeller, med syfte att upprätthålla en god kvalité på informationen i förvaltningssystemen. Rollen innebär också att du arbetar nära projekten och har stora kontaktytor med samtliga projekt inom hela förvaltningsområdet. För att lyckas i rollen behöver du ha lätt för att ta kontakt, bygga relationer och kommunicera med olika intressenter. Du förväntas också aktivt driva ändringsarbete och prioritera investeringar i förbättringsåtgärder.

I ditt dagliga arbete har du ansvar för stora arkiv av fastighetsinformation där dina administrativa färdigheter och dina kunskaper om att hantera IT-systemkopplingar är avgörande. Detta varvas med arbete i CAD-programvaror som AutoCAD där du genomför ändringsarbeten. Sammantaget är du sakkunnig inom ditt ansvarsområde och stöttar dagligen kollegor inom olika verksamhetsområden i frågor som berör IT-system och arkivet av fastighetsinformationen med ritningar och CAD/BIM-modeller.

Du arbetar i nära samarbete med enhetens övriga informationsförvaltare. Tillsammans med dem har du i uppgift att bedriva ett ständigt förbättringsarbete och utveckla båda arbetssätt och användningen av IT-system.

Du har placeringsort Malmö. Resor inom Skåne förekommer.

KVALIFIKATIONER
Vi söker dig som har en utbildning med inriktning mot teknik eller fastighet, alternativt annan utbildning i kombination med arbetslivserfarenhet som arbetsgivaren bedömer relevant. Du har erfarenhet av ritningstekniska handlingar för bygg- och fastighet, antingen genom din utbildning och/eller arbetslivserfarenhet. För tjänsten krävs även erfarenhet av CAD-programvaran AutoCAD, goda kunskaper i svenska i såväl tal som skrift och mycket god datorvana. Det är meriterande om du har erfarenhet av att arbeta med filhantering och uppsättningar av metadata i filbaserade databassystem.

Som person ser vi att du är trygg, självgående och nytänkande i din yrkesroll. Du har förmåga att organisera och planera ditt arbete samtidigt som du kan ställa om när förutsättningarna ändras. Vi ser också att du har lätt för att både lära dig nytt och dela med dig av din kunskap, särskilt vad gäller CAD- och BIM-programvaror. Du samarbetar gärna med andra kollegor samt har en god kommunikativ förmåga och en hög servicenivå. Vi ser det som värdefullt att du, liksom oss, är en god ambassadör för våra värderingar. Stor vikt läggs vid personlig lämplighet.

Varmt välkommen med din ansökan idag!

Vi planerar för att hålla intervjuer den 22/1 och 23/1.

ÖVRIGT
Region Skåne finns till för att alla som bor i Skåne ska må bra och känna framtidstro. Genom gränslösa samarbeten och omtanke skapas de bästa förutsättningar för ett hälsosamt liv inom näringsliv, kollektivtrafik, kultur och hälso- och sjukvård i Skåne. Tillsammans gör vi livet mera möjligt.

Regionfastigheter utvecklar Region Skånes fastigheter. Vi förvaltar drygt 1 miljon m2 i egna fastigheter och ansvarar för fastighetsdrift och fastighetsunderhåll. Dessutom hyr vi cirka 500 000 m2 runt om i Skåne av andra fastighetsägare. Regionfastigheter ansvarar också för all om- och nybyggnation av Region Skånes lokaler. Just nu gör vi de största investeringarna någonsin på sjukhusområdena i Skåne, och bygger ut infrastrukturen med en servicedepå för Öresundstågen, spårvagnsdepå i Lund och planerar för flera nya bussdepåer. Vi är cirka 450 anställda med bred och stark kompetens inom byggprojektledning, teknik och fastighetsförvaltning. Vårt arbete bidrar till ständigt bättre förutsättningar för vård, trafik och utveckling i Region Skåne. skane.se/vibygger

På https://www.skane.se/ledigajobb kan du se i vilket skede Region Skånes rekryteringar befinner sig och hur många som har sökt tjänsterna.

Till bemannings- och rekryteringsföretag och till dig som är försäljare: Vi undanber oss vänligen men bestämt direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av ytterligare jobbannonser.

Ansök nu

Projektledare fastighet till VA SYDs Fastighetsenhet

Läs mer Dec 16
VA SYD söker en resultatorienterad byggprojektledare till vår fastighetsenhet. Har en teknisk bakgrund och gedigen förståelse för byggnaders system och fysik? Då ska du läsa vidare!

Det här handlar jobbet om I denna roll ansvarar du för förvaltningen av våra fastigheter och tilldelas specifika anläggningar. Tjänsten innebär en kombination av tekniskt kunnande, administrativ förmåga och samordning av projekt med entreprenörer.

I arbetsuppgifterna ingår bland annat:

Förvaltning av VA SYDs fastigheter, med fokus på byggnaders system, teknik och fysik.
Projektledning inom fastighetsområdet, från planering till uppföljning.
Regelbunden kontakt med entreprenörer för beställning och uppföljning av arbeten.
Administration och projektrapportering för att säkerställa kvalitet och resultat.
Resor mellan olika anläggningar med utgångspunkt från kontoret i Malmö.
Vi erbjuder Du kommer till en arbetsplats med god gemenskap och stolthet över våra mål och samhällsviktiga uppdrag där du ges mycket eget ansvar och möjlighet att påverka både arbetet och din egen kompetensutveckling. Vi värnar om våra medarbetare och satsar på delaktighet och utveckling samt balans mellan arbete och fritid och erbjuder bland annat friskvårdstid, friskvårdsbidrag och möjlighet till semesterdagsväxling. Vi arbetar aktivt för att VA SYD ska upplevas som en mycket bra arbetsplats av våra medarbetare.  VA SYD är stolta mottagare av utmärkelsen  ”Excellent Arbetsgivare 2024”  hos Nyckeltalsinstitutet, som visar att våra satsningar på ett hållbart arbetsliv ger resultat.  

Vem är du? Vi söker dig som står bakom vår miljöidentitet och våra kärnvärden kvalitet, engagemang och lyhördhet. Du har god kommunikationsförmåga och lätt för att samarbeta med olika aktörer. Rollen kräver även att du är kundorienterad och tycker om att lösa problem utifrån verksamhetens behov. Du trivs i en roll där du får ta ansvar och där både tekniska och administrativa färdigheter kommer till nytta.

Dina erfarenheter Rollen som projektledare kräver att du har:

Erfarenhet av projektledning, helst inom byggsektorn
En teknisk bakgrund och gedigen förståelse för byggnaders system och fysik
God administrativ förmåga och vana att arbeta med projektrapportering
B-körkort
Meriterande är erfarenhet av att arbeta i en liknande roll inom en offentlig organisation eller kommunal verksamhet.
Meriterande är kunskap om LOU (Lagen om offentlig upphandling).
Meriterande är erfarenhet från byggbranschen, gärna från utförarsidan
Vill du vara med och driva på miljösmarta lösningar i samhällsbygget? Välkommen med din ansökan!

Vilka är VA SYD?

VA SYD är en av Sveriges största VA- och avfallsorganisationer som storsatsar på hållbar avloppsrening och driver på miljösmarta lösningar i samhällsbygget. Vår verksamhet är igång dygnet runt, har över en halv miljon kunder och omsätter en och en halv miljard per år.  Vi renar, kvalitetssäkrar och levererar dricksvatten och tar hand om det som spolas ner i våra avlopp för att vårda hav och vattendrag. Vi hanterar skyfall genom att skapa kreativa lösningar för vattnets väg och samlar in avfall för återvinning och återbruk. Vi motiverar och inspirerar våra kunder till att göra smarta miljöval. 

Övrig information På VA SYD arbetar vi med en kompetensbaserad rekryteringsprocess. Det innebär att alla sökande bedöms utifrån samma kriterier och prioriterade kompetenser. Våra intervjuer fokuserar på de kompetenser som är viktiga för rollen, vilka inkluderar yrkesmässig erfarenhet, kunskap och beteenden. Vi har tagit bort det personliga brevet från vår process och ber dig istället att kortfattat motivera varför du söker jobbet och besvara några urvalsfrågor som utgår från kraven i rollen. På så sätt sparar vi både din och vår tid genom att det blir tydligt för dig vad du ska fokusera på, och vi kan matcha rätt kandidat för rollen och göra ett effektivt och rättvist urval. För att kvalitetssäkra rekryteringsprocessen hos VA SYD samt möjliggöra god kommunikation med våra sökande ber vi dig ansöka online via länk i annonsen.

VA SYD bedriver samhällsviktig verksamhet och ställer därför höga krav på säkerhets- och sekretessmedvetande hos våra medarbetare. En del av våra tjänster är säkerhetsklassade, det innebär att du som sökande eventuellt behöver gå igenom en säkerhetsprövning innan anställning enlighet med Säkerhetsskyddslagen (2018:585). Vissa av våra anställningar kan även innebära en krigsplacering.

Ansök nu

Informationssamordnare till Fastighetsinformation, Regionfastigheter Lund

Läs mer Okt 15
Gör skillnad. Varje dag.

Regionfastigheter utvecklar och förvaltar Region Skånes fastigheter. Just nu gör vi de största investeringarna någonsin på sjukhusområdena i Skåne. Regionfastigheter projektleder, bygger och utvecklar stora komplexa projekt i känslig sjukhusmiljö. Vi förvaltar fastigheter och avancerade tekniska system och måste kunna garantera hög driftsäkerhet årets alla dagar. Vårt arbete är en förutsättning för säker och trygg vård. Vi bygger också ut infrastrukturen för kollektivtrafiken i Skåne, med nya servicedepåer för buss, spårvagn och tåg.

Verksamhetsområde teknik består av cirka 50 medarbetare och är indelad i tre enheter; Teknisk förvaltning, Fastighetsinformation och Teknisk utveckling. Fastighetsinformation förvaltar och förmedlar byggnadstekniska information, relationshandlingar samt drift- och underhållshandlingar. På Fastighetsinformation är vi tolv medarbetare som arbetar med förvaltning av fastigheternas digitala information och dokumentation.

Se gärna vår film om Regionfastigheter här: https://bit.ly/3S2t482

ARBETSUPPGIFTER
Som informationssamordnare arbetar du med att leda arbetet med framställning av teknisk dokumentation i projekt och följa upp kvalitén på levererade handlingar till beställarorganisationen. Du har en central funktion i arbetet med att upprätthålla kvalitén på förvaltningsorganisationens tekniska dokumentation genom hela förvaltningsprocessen. Hos oss ingår du i en enhet där vi aktivt tillämpar CAD och BIM-teknisk information. Din uppgift är att vara sakkunnig när det gäller hur framställning av CAD och BIM-teknisk information uppfyller ställda krav. Du kommunicerar, utbildar och leder arbetet med att tydliggöra och följa upp ställda krav till leverantörer i projekt.

I din roll är du en del av beställarorganisation. Du utför i synnerhet ditt uppdrag på beställning av ett fastighetsprojekt där du har ett nära samarbete med både projektledare, beställarorganisationen samt informationsförvaltare. Du ansvarar för att processer följs samt att dokumentation framställs och levereras i projekten enligt de krav som ställs i överlämningsrutinen.

Ditt arbete sker i nära samarbete med både projektledare och enhetskollegorna. Du bidrar till ett bra samarbete med fastighetsområdets informationsförvaltare och är ett stöd för den dagliga verksamheten inom ditt ansvarsområde. Därtill har du i uppgift att återrapportera avvikelser och förbättringsförslag som kan bidra till utveckling av arbetssätt, rutiner och ställda krav på leveranser.

Du har placeringsort Lund. Resor inom Skåne förekommer.

KVALIFIKATIONER
Vi söker dig som har en eftergymnasial utbildning med inriktning mot teknik eller fastighet, alternativt annan utbildning i kombination med arbetslivserfarenhet som arbetsgivaren bedömer relevant. Du har mycket god kunskap om fastighetsbranschens projekteringsverktyg så som CAD och databasprogramvaror. För tjänsten krävs även goda kunskaper i svenska i såväl tal som skrift och mycket god datorvana. Då resor ingår i tjänsten är B-körkort också ett krav.

Det är meriterande om du har erfarenhet av samordning och förvaltning av teknisk dokumentation inom fastighets- och byggbranschen. Vi ser gärna att du har erfarenhet från att projektleda och/eller hålla i utbildningar.

Som person ser vi att du är trygg, kreativ och självgående i din yrkesroll. Du har förmåga att strukturera ditt arbete samtidigt som du kan ställa om när förutsättningarna ändras. I rollen ingår det att hålla utbildningar och vara superanvändare, därför behöver du trivas med det och ha god kommunikativ förmåga. Vidare ser vi att du har lätt för att både lära dig nytt och dela med dig av din kunskap. Du samarbetar gärna med andra kollegor och har en hög servicenivå. Vi ser det som värdefullt att du, liksom oss, är en god ambassadör för våra värderingar. Stor vikt läggs vid personlig lämplighet.

Varmt välkommen med din ansökan idag!

ÖVRIGT
Region Skåne finns till för att alla som bor i Skåne ska må bra och känna framtidstro. Genom gränslösa samarbeten och omtanke skapas de bästa förutsättningar för ett hälsosamt liv inom näringsliv, kollektivtrafik, kultur och hälso- och sjukvård i Skåne. Tillsammans gör vi livet mera möjligt.

Regionfastigheter utvecklar Region Skånes fastigheter. Vi förvaltar drygt 1 miljon m2 i egna fastigheter och ansvarar för fastighetsdrift och fastighetsunderhåll. Dessutom hyr vi cirka 500 000 m2 runt om i Skåne av andra fastighetsägare. Regionfastigheter ansvarar också för all om- och nybyggnation av Region Skånes lokaler. Just nu gör vi de största investeringarna någonsin på sjukhusområdena i Skåne, och bygger ut infrastrukturen med en servicedepå för Öresundstågen, spårvagnsdepå i Lund och planerar för flera nya bussdepåer. Vi är cirka 450 anställda med bred och stark kompetens inom byggprojektledning, teknik och fastighetsförvaltning. Vårt arbete bidrar till ständigt bättre förutsättningar för vård, trafik och utveckling i Region Skåne. skane.se/vibygger

På https://www.skane.se/ledigajobb kan du se i vilket skede Region Skånes rekryteringar befinner sig och hur många som har sökt tjänsterna.

Till bemannings- och rekryteringsföretag och till dig som är försäljare: Vi undanber oss vänligen men bestämt direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av ytterligare jobbannonser.

Ansök nu

Försäljningsingenjör

Läs mer Sep 27
Vilka är Hilti?
Hilti är platsen där innovation förbättrar produktivitet, säkerhet och hållbarhet inom den globala byggbranschen. Där starka kundrelationer skapar lösningar som bygger en bättre framtid. Där det finns stolthet och en känsla av tillhörighet över 120 länder som sträcker sig hela vägen in i våra liv och hem. Där människor utforskar möjligheter, utnyttjar sin potential, tar ansvar för sin personliga utveckling och skapar långvariga karriärer.


Hilti Svenska AB är stolta över att ha varit topplacerade i Great Place to Works undersökning över Sveriges bästa arbetsplats i kategorin stora organisationer i mer än 10 år.


Job reference: WD-0031846

Vad söker vi?
Är du en ingenjör på jakt efter en roll som drivs av både teknisk och kommersiell förståelse, som innebär många interaktioner under arbetsdagen, såväl med kunder som kollegor? Trivs du i en vardag med hög puls och tempo där du får möjligheten att påverka resultat? Det här kan vara rollen för dig! Som Specification Engineer på Hilti är du en del av våra drygt 30 ingenjörer i Sverige som genom förståelse och erfarenhet av de tekniska utmaningarna i byggbranschen skapar värde för våra kunder. Som ingenjör på Hilti bidrar vi med spetskompetens inom teknikområden som förekommer på allt ifrån mindre till världens mest komplexa byggprojekt. Med vår marknadsledande position har vi lösningar som kan göra skillnad och nyckeln till Hiltis bidrag till att göra byggbranschen bättre, är att förstå och samarbeta med våra kunder. Genom exempelvis projektering och optimering av upphängningar, robotteknik för borrning och marknadsledande lösningar kopplade till hållbarhet söker vi dig som vill göra skillnad. Bli en del av vårt härliga team!


Vad erbjuder vi?
Vi ger dig allt du behöver för att nå framgång i din roll, förmånsbil samt nära coaching och stöd från chef och kollegor. Vi tillhandahåller ett omfattande introduktionsprogram inklusive utbildningar nationellt och internationellt samt regelbunden fortbildning för att säkerställa både personlig utveckling och kompetensutveckling. Hilti erbjuder spännande karriärvägar nationellt och internationellt och ger dig möjlighet att arbeta utveckla branschen med våra viktigaste kunder. Hos oss arbetar du mot långsiktiga målsättningar i en flexibel vardag där du själv styr över din agenda. Sist men inte minst så får du förmånen att jobba med Hiltis innovationer så som borrroboten Jaibot och marknadens bästa produkter.


Vad innebär rollen?
I rollen som Specification Engineer ansvarar du för att Hiltis tekniska lösningar föreskrivs hos de utvalda konstruktörer du ansvarar för - dina nyckelkunder i föreskrivande led. Detta sker bl.a. genom försäljning av (och utbildning inom) våra programvaror för dimensionering, försäljning av våra projekteringstjänster och stöttning i tekniska utmaningar och frågeställningar.

Vi tror att detta är en perfekt roll för dig som vill utvecklas i ett dynamiskt företag och som uppskattar att arbeta med stort eget driv och engagemang inom såväl teknik som försäljning. Du får fullt utrymme att utöva entreprenörskap i din roll med stöd av Hiltis affärsmodell, värderingar och strategi. Kanske arbetar du idag på kontor med fasta tider men vill hellre arbeta mot långsiktiga målsättningar i en mer flexibel vardag där du själv styr över din agenda.

Rollen utgår från fältet och därigenom är resor en naturlig del av vardagen - vi ser därför en flexibilitet i placeringsort men tror att du bor i Malmö med omnejd.


Vi önskar att du:
Minst 3 års relevant arbetslivserfarenhet
Har avlagd ingenjörsexamen, högskole- eller universitetsnivå
Har erfarenhet av teknisk produkt- och tjänsteförsäljning.
Kan omsätta teori till praktik och vice versa.
Är van vid att arbeta både självständigt och i team
Trivs i en roll som ställer stort krav på samarbete och nätverkande, både internt och externt
Har förståelse för byggets olika skeden samt dess beslutsfattare
Körkort för personbil
Har god förmåga att förmedla ett budskap på svenska och engelska i tal och skrift


Passar du in på ovanstående profil, tveka inte att ansöka redan idag! Vänligen skicka med CV och personligt brev i din ansökan. Ansökningarna hanteras löpande och inga ansökningar tas emot via mail. Som ett första steg i rekryteringsprocessen bjuds du in till att delta i en digital videointervju. Därefter väntar intervjuer i två led, dels med rekryterande chef samt ett led uppåt. Mot slutet av rekryteringsprocessen genomför vi en bakgrundskontroll samt tar alkohol- och drogtest i samband med referenstagning.

Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Engineering Manager Daniel Wallner på 076 135 20 80 eller daniel.wallner@hilti.com. Har du frågor gällande rekryteringsprocessen är du välkommen att kontakta Rekryteringsansvarig Sara Henriksson på 073 056 04 41 eller sara.henriksson@hilti.com.

Ansök nu

Andra jobb i Malmö från Isaksson Rekrytering & Bemanning AB

Nedan visas andra jobb i Malmö från Isaksson Rekrytering & Bemanning AB .

Svensk Sjöentreprenad söker entreprenadingenjör till Malmö

Projekteringsingenjör, bygg och anläggning
Läs mer Jan 27
Svensk Sjöentreprenad AB är ett av landets största och äldsta marina anläggningsföretag och har varit verksamma inom undervattensentreprenader sedan mitten av 1980-talet. Till vår verksamhet i Malmö söker vi nu en Entreprenadingenjör som vill vara en del av företagets fortsatta tillväxt. Vill du vara med och bidra med din kunskap i komplexa anläggningsprojekt med marin karaktär och till ett hållbart samhällsbyggande? Välkommen med din ansökan idag!

Svensk Sjöentreprenad AB är en del av MarCongruppen AB. Vi inriktar oss på nybyggnation, service, underhåll och utförande av projekt i anslutning till vatten. Inom detta område erbjuder vi byggnation och eller underhåll av bl.a. hamnar, kajer, bryggor, fyrar, broar, kraftverk m.m. genom ett unikt och mångårigt samarbete med anläggnings och förvaltande företag kan vi erbjuda ett brett kunnande inom dessa områden via våra verksamheter i Stockholm, Härnösand, Göteborg, Sölvesborg, Luleå och Malmö. Läs mer på: www.sse-ab.se 

Om tjänsten
I din roll som Entreprenadingenjör driver, samordnar och säkerställer du bl.a projektekonomi, dokumentation och stöd till våra platschefer. I rollen ingår att vara med på bygg- och ekonomimöten och dialog med våra kunder. Du har även kontakt med beställare, leverantörer, myndigheter och andra aktörer inom och utanför organisationen. Du arbetar främst med platscheferna för att systematiskt verka till att projekten följer gällande kontraktskrav, regelverk, ekonomisk uppföljning samt att vi når uppsatta mål. Det innebär ett nära samarbete med projekten i form av operativt stöd under projektets gång, från anbudsskede till färdigställande och överlämning. Övervaka och säkerställ att projekt hanteras i enlighet med kontraktets krav och företagets riktlinjer.
Upprätta och följa upp ekonomiska planer för projekten, prognosarbete.
Behjälplig att utföra/dokumentera och följa upp skydds-och miljöronder.
Samordna och sammanställa projektdokumentation
Stöd produktionen med planering, inköp och kundkontakter
Stöd till platscheferna före-under och efter projektets genomförande

Kvalifikationer
Vi söker dig som har några års erfarenhet i en roll som entreprenadingenjör inom bygg- eller anläggningsverksamheten. Meriterande om du har erfarenhet från Marin verksamhet, betong eller grundläggning.

Vi ser gärna att du har med dig följande:  God kunskap om entreprenadjuridik.
 Kunskap i AMA/MER/AB/ABT
 Erfarenhet av myndighets- och kundkontakter
 Du har goda ledaregenskaper

Vi söker dig som är tydlig och har förmåga att hålla och skapa struktur. Vidare trivs du med många sociala kontaktytor och har en förmåga att skapa goda relationer. Därtill är du bra på att skapa engagemang och förtroende bland dem du samarbetar med. Du är kommunikativ och uttrycker dig väl i tal och skrift, såväl på svenska som engelska. Är du en flexibel och lyhörd teammänniska som drivs av att uppnå högt ställda kvalitetskrav i en spännande miljö?

Vad kan Svensk Sjöentreprenad AB erbjuda dig?
Vi erbjuder dig goda utvecklingsmöjligheter som projektansvarig där du får möjlighet att succesivt växa in i din roll och få mer ansvar och få större projekt med tiden. Du erbjuds att arbeta i ett spännande företag som präglas av en god teamkänsla och en familjär stämning. För att trivas i tjänsten ska du vara en person som utmanas och drivs av att arbeta såväl strategiskt som operativt. Du kommer att ingå i ett team av erfarna projektansvariga som arbetar med våra marina tjänster. Tjänsten är placerad på Svensk Sjöentreprenads kontor i Malmö. Resor förekommer i tjänsten.

Ansökan
I denna rekrytering samarbetar Svensk Sjöentreprenad AB med Isaksson Rekrytering Bemanning. Urval och intervjuer kommer att ske löpande, så skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt. Tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut. För frågor kring tjänsten hänvisas till ansvarig rekryterare, seniorkonsult Jonas Bessing, jonas@isakssonrekrytering.se, 0736-264750.

Isaksson Rekrytering Bemanning AB arbetar över hela Sverige med rekrytering och uthyrning av kompetent personal främst inom fastighet, teknik, energi, bygg samt ekonomi/administration. Isaksson Rekrytering och Bemanning är ett auktoriserat bemanningsbolag hos Almega-Bemanningsbolagen-Svenskt Näringsliv

Ansök nu

Projektchef/Projektledare till Red Management i Malmö

Projektledare, bygg och anläggning
Läs mer Dec 6
Red Management växer och vi söker nu en driven och erfaren Projektledare som vill vara med och forma framtidens fastighetsprojekt i Malmö. Hos oss får du möjlighet att arbeta med spännande projekt inom fastighetsutveckling och förvaltning – från idé till färdigt resultat. Välkommen med din ansökan till Isaksson Rekrytering!

RED Management är ett fastighetskonsultbolag som erbjuder svenska och internationella fastighetsägare och byggherrar rådgivning och ledning av fastighetsprojekt. Bolaget bildades 2012 och vi drivs av att skapa bra affärer och att uppfylla mål. Att skapa det lilla extra försprånget oavsett om det gäller innehåll eller utförande. För mer information besök vår hemsida RED Management • Start.

Ditt uppdrag
Som Projektledare hos Red Management får du möjligheten att vara med och bygga upp vår verksamhet i Malmö. Vi är i en spännande utvecklingsfas och du kommer att få driva projekt- och fastighetsutvecklingsuppdrag självständigt från idé till färdigställande, antingen som helhet eller i olika etapper beroende på projektets omfattning. En viktig del av ditt arbete är att hitta nya uppdrag och utveckla långsiktiga relationer med kunder och samarbetspartners för att bidra till vår och regionens framgång.

Exempel på arbetsuppgifter:

Identifiera och dra in nya uppdrag samt utveckla befintliga projekt


Leda och koordinera alla ingående aktörer i projektet


Del i Due Dilligence uppdrag


Förhandla om markförvärv och hantera exploateringsavtal


Driva detaljplanearbete och hantera dialoger med myndigheter, andra fastighetsägare


Förhandla och upprätta avtal såsom fastighetsförvärv, exploateringsavtal och entreprenadavtal


Leda programutredningar


Upphandla konsulter till projektteam


Upphandla och leda entreprenader för att säkerställa projektens framdrift och kvalitet


Vägleda och koordinera hyresgäster



Med din affärsmässighet, strategiska överblick och operativa drivkraft bidrar du till att förverkliga kundernas visionermsamtidigt som du aktivt bidrar till Red Managements fortsatta utveckling och framgång.

Är du den vi söker?
Vi söker en resultatdriven person som har ett etablerat nätverk, som är affärsmässig och kan skapa värde för våra kunders projekt. Du är analytisk och strukturerad vilket gör att du framgångsrikt hanterar komplexa uppdrag och håller fokus på helheten och kundens affär. Med din marknadsorienterade inställning trivs du i en roll där du kan kombinera strategiskt tänkande med operativt arbete.

Vi önskar att du har följande erfarenheter och kvalifikationer

Gärna akademisk examen med inriktning mot lantmäteri väg och vatten, samhällsbyggnad eller motsvarande yrkeserfarenhet


Mångårig erfarenhet som projektledare/projektutvecklare/projektchef inom bygg- och fastighetsbranschen


Erfarenhet av nyproduktion så väl som förädling av befintligt fastighetsbestånd


Gärna verksam som uppdragsansvarig på projektledningsföretag eller egen regi


Har en egen uppdragsportfölj idag


Van att agera som beställar- och byggherreombud


Kunskaper inom planering, projektering och projektledning, innefattande med lednings- och projektstyrning, upphandling/Inköp och styrning av entreprenader, köp- och säljprocesser mark och fastigheter, fastighetsekonomi, kostnadsuppföljning, budgetansvar och prognosarbete


B-körkort



Kontaktuppgifter och ansökan
I den här rekryteringen har vi valt att samarbeta med Isaksson Rekrytering Bemanning AB. Därför söker du direkt via deras hemsida. Vi tar inte emot några ansökningar via mejl pga. GDPR. Vid frågor vänligen kontakta ansvarig rekryteringskonsult Ira Isaksson på tel: 070 485 75 59 eller ira@isakssonrekrytering.se

Isaksson Rekrytering Bemanning AB arbetar över hela Sverige med rekrytering och uthyrning av kompetent personal främst inom fastighet, bygg, infrastruktur, teknik och förnybar energi Isaksson Rekrytering Bemanning är ett auktoriserat bemanningsbolag hos Kompetensföretagen-Svenskt Näringsliv-Almega. Vi är även medlemmar i Byggföretagen, (före detta BI). https://www.isakssonrekrytering.se

Ansök nu

Distriktsansvarig säljare Sydsverige

Utesäljare
Läs mer Jan 8
Distriktsansvarig säljare till Hey’di
Är du redo att ta din karriär till nästa nivå? Hos oss är vi fast beslutna att vara föregångare inom vår bransch. Vi är övertygade om att kvalitet, innovation och enastående kundservice är nyckeln till vår framgång. Nu är det dags att förstärka vårt team och vi letar efter en entusiastisk och resultatdriven distriktsansvarig säljare som kommer att spela en avgörande roll i att driva vår företagstillväxt och överträffa våra mål. Du utgår från ditt hemmakontor i en ort någonstans i Sydsverige.

Om du är redo för en spännande utmaning, vill vara en del av ett vinnande team och tror att du kan göra skillnad, då är det här jobbet för dig!

Om Hey'di
Hey’di startade sin verksamhet 1968. De ursprungliga produkterna omfattade primärt vattentät ytbehandling av mur och betong, senare har en kontinuerlig aktiv produktutveckling lett fram till dagens sortiment som omfattar cementbaserad dekorputs, spackel och avjämningsmassor, fäst och fogmassor, membransystem, gjutmassor och en mängd specialprodukter till olika användningsområden inom bygg och anläggning.
Namnet “Hey’di” är ursprungligen tyskt, sammansatt av efternamnet ‘Heyen’ och ordet ‘Dichtung’ som betyder tätning. Hey’di AS äger varumärket i de nordiska länderna, och Hey’di AS är idag ett självständigt norskt bolag utan några bindningar till det ursprungliga tyska bolaget. Produktionen flyttade 2001 till en ny anläggning på Ausenfjellet Industriområde cirka 3 mil från Oslo. Anläggningen är senare utbyggd i flera etapper. Hey’di AS har egen produktutveckling och har en kompentent säljkår som alltid erbjuder utbildning till återförsäljare, hantverkare, beställare m.m.

Att arbeta hos oss
Vi har en trevlig och kunskapsrik arbetsmiljö och det finns goda möjligheter att utvecklas. Det är korta och snabba beslutsvägar och du har stor frihet och möjlighet att påverka. Du får arbeta med bra produkter tillsammans med duktiga kollegor. Du får också en bra introduktion och blir upplärd i våra produkter.

Ditt uppdrag som distriktsansvarig
Som distriktsansvarig kommer du att vara en nyckelmedlem i vårt team och vara ansvarig för att driva tillväxtstrategier för våra kunder i regionen vilket inkluderar grossister, kedjor, entreprenörer och underentreprenörer. Du kommer rapportera till företagets ledning i Norge och samarbeta nära med säljavdelningen för att uppnå våra tillväxtmål. Du blir anställd i vårt svenska bolag. Dina ansvarsområden blir: Utveckla och underhålla starka relationer med våra kunder.
Identifiera affärsmöjligheter och utforma strategier för att maximera försäljning och lönsamhet.
Förstå och anpassa dig till marknadstrender och kundbehov.
Ansvara för att uppnå företagets tillväxtmål och resultatkrav för ditt distrikt.
Skapa och regelbundet rapportera försäljningsrapporter och prognoser.

Arbetsuppgifter: Budget- och resultatansvar för den egna kundportföljen
Upprätta årlig säljbudget och säkerställa att målen uppnås
Kundsupport – huvudsakligen den egna kundportföljen och behjälplig med de kundfrågor som inkommer via telefon
Vara drivande i att uppsöka försäljning hos existerande och nya kunder
Säkra god utveckling/tillväxt hos existerande och nya kunder, samt kunders kunder
Ansvar för kundrelaterade aktiviteter och andra kundrelaterade planer
Arbeta fram erbjudande och uppföljning av dessa
Hålla kurser och lära upp kunder i våra produkter
Första kontakt för reklamationer från den egna kundportföljen
Planläggning och deltagande på events, konferenser, mässor osv.

Vem söker vi för tjänsten?
Vi söker en person som förstår vikten av att kommunicera effektivt, och som även kan bygga och underhålla långsiktiga relationer med våra kunder. Din förmåga att översätta idéer till praktiska lösningar och självständigt genomföra dem är en nyckel till framgång i denna roll. Du är en målinriktad individ med ett starkt fokus på försäljning och tillväxt, och vill vara en del av ett team som aktivt strävar efter att uppnå utmanande mål. Vi söker dig som har följande erfarenheter och kvalifikationer: Dokumenterad erfarenhet av branschrelaterad försäljning med goda resultat
God teknisk förståelse inom mur- och betongbranschen eller motsvarande
Komfortabel med presentationer, rapportering och förhandling
Goda IT-kunskaper
B-körkort

Ansök idag!
I den här rekryteringen samarbetar Hey´di med Isaksson Rekrytering Bemanning AB. Välkommen att kontakta ansvarig senior rekryteringskonsult Annika Loberg tel. 073 - 048 85 50 för mer information om tjänsten. Vi arbetar med löpande urval, så ansök redan idag. Vi tar inte emot ansökningar via e-post. Vi tillämpar referenstagning och bakgrundskontroll inför en anställning.

Välkommen med din ansökan!

Isaksson Rekrytering Bemanning AB arbetar över hela Sverige med rekrytering och uthyrning av kompetent personal främst inom fastighet, teknik, energi, bygg samt ekonomi/administration. Isaksson Rekrytering Bemanning är ett auktoriserat bemanningsbolag hos Kompetensföretagen-Svenskt Näringsliv-Almega. Vi är medlemmar i Byggföretagen, (f.d. BI). För mer information besök https://www.isakssonrekrytering.se

Ansök nu

Arbetschef Anläggning till Skåne

Väg- och vattenbyggnadsingenjör
Läs mer Feb 10
För vår kunds räkning söker vi nu en Arbetschef Anläggning till Skåne, Blekinge samt Småland med lämplig placering i Malmö. I rollen som arbetschef erbjuds du en omväxlande vardag med ansvar för att leda och utveckla ditt verksamhetsområde. Du får en central funktion och du säkerställer att arbetet bedrivs utifrån företagets affärsplan och övergripande mål. Till dina arbetsuppgifter hör marknadsbevakning, anbudsförfarande och affärsutveckling. Att skapa kundrelationer samt upprätthålla befintliga samarbeten är en nyckelfaktor, likväl som fokus på tillväxt och nya uppdrag.

I tjänsten ingår verksamhetsansvar avseende resultat, personal, budget, arbetsmiljö, kvalitet och miljö. Vi söker dig som både vill bygga upp ett vinnande lag och skapa en långsiktig och framgångsrik verksamhet på den lokala marknaden. Du leder din egen arbetschefsgrupp och ingår i bolagets ledningsgrupp.

Är du den vi söker?
Vi söker dig med minst 5–10 års erfarenhet av kvalificerad projektledning och styrning i produktionsprocessen inom anläggning eller motsvarande. Vi tror att du har en teknisk utbildning på högskole- eller universitetsnivå. Du har ett coachande ledarskap och är van vid personalansvar för såväl tjänstemän som yrkesarbetare. Du trivs med att jobba med människors utveckling och att skapa en teamkänsla. Du är kommunikativ och har en god samarbets- och planeringsförmåga. Du är drivande, affärsmässig och gillar att bygga upp långsiktiga relationer.

Kontaktuppgifter och ansökan
Vi arbetar med löpande urval och kan komma att tillsätta tjänsten så fort vi hittat rätt person. Vi tar tyvärr inte emot ansökningar via e-post. För frågor om tjänsten, kontakta jonas@isaksssonrekrytering.se eller 0736–264750. Ansökningar hanteras löpande och tjänsten skall tillsättas snarast möjligt.

Isaksson Rekrytering Bemanning AB arbetar över hela Sverige med rekrytering och uthyrning av kompetent personal främst inom fastighet, teknik, energi, bygg samt ekonomi/administration. Isaksson Rekrytering och Bemanning är ett auktoriserat bemanningsbolag hos Almega-Bemanningsbolagen-Svenskt Näringsliv.

Ansök nu

Arbetschef Anläggning till Skåne

Väg- och vattenbyggnadsingenjör
Läs mer Jan 27
För vår kunds räkning söker vi nu en Arbetschef Anläggning till Skåne, Blekinge samt Småland med lämplig placering i Malmö. I rollen som arbetschef erbjuds du en omväxlande vardag med ansvar för att leda och utveckla ditt verksamhetsområde. Du får en central funktion och du säkerställer att arbetet bedrivs utifrån företagets affärsplan och övergripande mål. Till dina arbetsuppgifter hör marknadsbevakning, anbudsförfarande och affärsutveckling. Att skapa kundrelationer samt upprätthålla befintliga samarbeten är en nyckelfaktor, likväl som fokus på tillväxt och nya uppdrag.

I tjänsten ingår verksamhetsansvar avseende resultat, personal, budget, arbetsmiljö, kvalitet och miljö. Vi söker dig som både vill bygga upp ett vinnande lag och skapa en långsiktig och framgångsrik verksamhet på den lokala marknaden. Du leder din egen arbetschefsgrupp och ingår i bolagets ledningsgrupp.

Är du den vi söker?
Vi söker dig med minst 5–10 års erfarenhet av kvalificerad projektledning och styrning i produktionsprocessen inom anläggning eller motsvarande. Vi tror att du har en teknisk utbildning på högskole- eller universitetsnivå. Du har ett coachande ledarskap och är van vid personalansvar för såväl tjänstemän som yrkesarbetare. Du trivs med att jobba med människors utveckling och att skapa en teamkänsla. Du är kommunikativ och har en god samarbets- och planeringsförmåga. Du är drivande, affärsmässig och gillar att bygga upp långsiktiga relationer.

Kontaktuppgifter och ansökan
Vi arbetar med löpande urval och kan komma att tillsätta tjänsten så fort vi hittat rätt person. Vi tar tyvärr inte emot ansökningar via e-post. För frågor om tjänsten, kontakta jonas@isaksssonrekrytering.se eller 0736–264750. Ansökningar hanteras löpande och tjänsten skall tillsättas snarast möjligt.

Isaksson Rekrytering Bemanning AB arbetar över hela Sverige med rekrytering och uthyrning av kompetent personal främst inom fastighet, teknik, energi, bygg samt ekonomi/administration. Isaksson Rekrytering och Bemanning är ett auktoriserat bemanningsbolag hos Almega-Bemanningsbolagen-Svenskt Näringsliv.

Ansök nu

Arbetschef Anläggning till Skåne

Väg- och vattenbyggnadsingenjör
Läs mer Jan 20
För vår kunds räkning söker vi nu en Arbetschef Anläggning till Skåne, Blekinge samt Småland med lämplig placering i Malmö. I rollen som arbetschef erbjuds du en omväxlande vardag med ansvar för att leda och utveckla ditt verksamhetsområde. Du får en central funktion och du säkerställer att arbetet bedrivs utifrån företagets affärsplan och övergripande mål. Till dina arbetsuppgifter hör marknadsbevakning, anbudsförfarande och affärsutveckling. Att skapa kundrelationer samt upprätthålla befintliga samarbeten är en nyckelfaktor, likväl som fokus på tillväxt och nya uppdrag.

I tjänsten ingår verksamhetsansvar avseende resultat, personal, budget, arbetsmiljö, kvalitet och miljö. Vi söker dig som både vill bygga upp ett vinnande lag och skapa en långsiktig och framgångsrik verksamhet på den lokala marknaden. Du leder din egen arbetschefsgrupp och ingår i bolagets ledningsgrupp.

Är du den vi söker?
Vi söker dig med minst 5–10 års erfarenhet av kvalificerad projektledning och styrning i produktionsprocessen inom anläggning eller motsvarande. Vi tror att du har en teknisk utbildning på högskole- eller universitetsnivå. Du har ett coachande ledarskap och är van vid personalansvar för såväl tjänstemän som yrkesarbetare. Du trivs med att jobba med människors utveckling och att skapa en teamkänsla. Du är kommunikativ och har en god samarbets- och planeringsförmåga. Du är drivande, affärsmässig och gillar att bygga upp långsiktiga relationer.

Kontaktuppgifter och ansökan
Vi arbetar med löpande urval och kan komma att tillsätta tjänsten så fort vi hittat rätt person. Vi tar tyvärr inte emot ansökningar via e-post. För frågor om tjänsten, kontakta jonas@isaksssonrekrytering.se eller 0736–264750. Ansökningar hanteras löpande och tjänsten skall tillsättas snarast möjligt.

Isaksson Rekrytering Bemanning AB arbetar över hela Sverige med rekrytering och uthyrning av kompetent personal främst inom fastighet, teknik, energi, bygg samt ekonomi/administration. Isaksson Rekrytering och Bemanning är ett auktoriserat bemanningsbolag hos Almega-Bemanningsbolagen-Svenskt Näringsliv.

Ansök nu