Malmö: Lagermedarbetare till företag inom medicinteknik i Malmö/Limhamn

Hitta ansökningsinfo om jobbet Lagermedarbetare till företag inom medicinteknik i Malmö/Limhamn i Malmö. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Malmö inom den kategorin.

Publicerad: 2024-07-09 // Varaktighet: Heltid

Tjänstebeskrivning & erbjudande
PerformIQ söker nu för en kund inom medicinteknik beläget i Malmö/Limhamn en noggrann och driven lagermedarbetare. Vår kund utvecklar och distribuerar medicintekniska produkter som förbättrar människors livskvalitet.

Som lagermedarbetare hos vår kund kommer du att spela en central roll i att säkerställa att produkterna når kunderna på ett säkert och effektivt sätt.

Dina huvudsakliga arbetsuppgifter inkluderar:
Truckkörning: Använda truck för att hantera och förflytta produkter inom lagret.
Plock och pack: Noggrant plocka och packa medicintekniska produkter enligt order för att säkerställa att rätt produkter levereras i tid.
Administration: Utföra administrativa uppgifter såsom hantering av följesedlar, inleveranser och utleveranser i vårt lagerhanteringssystem.

Personprofil
Vi söker dig som är strukturerad och har en utmärkt förmåga att planera och organisera ditt arbete för att hålla ordning och reda, vilket är särskilt viktigt i vår bransch. Du är arbetsam, engagerad, tar initiativ och har en stark arbetsmoral. Du har lätt för att samarbeta med andra, kommunicerar professionellt och trevligt samt är social. Dessutom är du ödmjuk, prestigelös, flexibel och alltid redo att hjälpa till där det behövs.

För att lyckas i rollen som lagermedarbetare krävs vidare:
• Goda kunskaper i tal och skrift i svenska och engelska språket
• Truckkort A1-4 samt B1-4.
• God administrativ förmåga

Vi värderar dina egenskaper högt och ser gärna att du har en bakgrund inom idrotts- eller föreningslivet. Berätta vilken aktivitet du utövat, på vilket sätt det har format dig som person samt hur du tror att detta påverkar dig i en roll som lagermedarbetare. Vidare söker vi dig som ställer dig bakom PerformIQ:s värdegrund och värdesätter en jämn ålders- och könsfördelning såväl som etnisk samt kulturell mångfald.

Övrigt
Start: Augusti
Omfattning: Heltid
Arbetstider: 8-16:30
Plats: Malmö/ Limhamn

Uppdraget ingår i vår konsultverksamhet vilket innebär att du kommer att vara anställd av PerformIQ med stor möjlighet till vidare anställning direkt hos kundföretaget.
Skicka in din ansökan genom att trycka på ”ansök”. Om du har några frågor är du varmt välkommen att kontakta rekryteringsansvarig Jesper Wahlgren på jesper.wahlgren@performiq.se


Om PerformIQ
PerformIQ är ett auktoriserat bemannings- och rekryteringsföretag med en unik profil. Vi erbjuder personal med bakgrund inom idrotts- och föreningslivet kombinerat med utbildning och arbetslivserfarenhet. Genom idrotten har våra konsulter utvecklat prestationshöjande egenskaper och därmed skapat rätt verktyg för att lyckas bättre i arbetslivet. Det är PerformIQ! För mer information, besök www.performiq.se

Alla platsannonser →

Andra jobb i Malmö som Lagerarbetare

Nedan visas andra jobb i Malmö som Lagerarbetare.

Extrajobb under sommar och höst 2024

Läs mer Jun 26
Söker du ett extrajobb vid sidan av studier/eget företagande eller ett annat deltidsjobb? Är du en engagerad person som kan tänka dig att arbeta på olika arbetsplatser med olika arbetsuppgifter emellanåt?Ta chansen att arbeta inom bemanning!
Arbetsuppgifter
Som bemanningsbolag erbjuder vi olika uppdrag där arbetsuppgifterna varierar beroende på vilket företag man är ute och jobbar hos.Generelltjobbar vi mycket inom lager, industri och produktion där exempel på vanligt förekommande arbetsuppgifter är attplocka ordrar, köra truck, linjearbete, hålla ordning på lagret, ställa maskiner eller montering av olika slag.På vissa arbetsplatser förekommer tunga lyft. Aktuella kandidater anställs via oss på bemanningsföretaget Today Consulting. Start enligt överenskommelse.Arbetstiderna varierar, men är mestadels förlagda på dagtid. Observera att detta inte passar dig som enbart söker kvälls- och helgjobb!
Lön: enligt kollektivavtal, kan variera mellan olika arbetsplatser.Arbetstider: vanligen pass mellan 6:00-18:00, 2-3 vardagar i veckan. Sommartid har vi ofta uppdrag på heltid för att täcka upp semestrar. Placering: Malmö med omnejd (exempelvis Lund och Trelleborg).
Om digDu ska finnas tillgänglig minst 2-3 vardagar i veckan. Har du också erfarenhet av lager, industri och produktion eller innehar körkort och tillgång till bil är det meriterande. För att lyckas i rollen är det också viktigt att du:
Kan jobba både självständigt och i team.
Som person är lösningsorienterad och engagerad.
Gillar att jobba fysiskt och är händig

Krav:
Ett krav för att vara aktuell i denna rekryteringen krävs att du har en annan sysselsättning på minst 50% (motsvarande 20 timmar/vecka). Det kan vara att du studerar/ har ett annat deltidsjobb/är egenföretagare - och önskar kombinera detta med ett extrajobb.
Ansök redan idag då vi rekryterar löpande. Vi har hela tiden nya uppdrag som startar.Vid frågor eller funderingar är du välkommen att kontakta carolina.olen@todayconsulting.se. För aktuella kandidater kommer vi längre fram i rekryteringsprocessen att göra en referenstagning, samt avstämning mot belastningsregistret.
Today Consulting är ett auktoriserat bemannings- och rekryteringsföretag som verkar i västra och södra Sverige. Med lång erfarenhet inom rekryterings- och bemanningsbranschen vet vi hur viktigt det är att ha rätt person på rätt plats, vid rätt tillfälle. Vi är snabba. Vi är effektiva. Och vi jobbar med hjärtat.
Så du kan vara lugn, och lita på att vi förbereder din morgondag på bästa möjliga sätt. Redan idag.

Ansök nu

Spontanansökan Tranpenad Malmö- Extra anställning.

Läs mer Apr 22
Är du en dedikerad lagspelare och trivs med ett pysiskt arbete? Brinner du liksom vi att arbeta mot uppsatta mål? Då Har vi det perfekta extra jobbet för dig, som har en annan huvudsaklig sysselsättning på minst 50%!
Om tjänsten
Som medarbetare på Tranpenad kommer du arbeta som lagermedarbetare ute hos våra kunder. Du kommer att bli en viktigtdel av derasdagliga verksamheter. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer bestå av att plocka, packa och utleverera beställningar, men även andra arbetsuppgifter som hör lager till; så som truckkörning, inleveranser och inventering, med hanskanner som redskap.
För att passa in i denna tjänsten är det viktigt att du har en flexibel inställning till dina arbetsuppgifter.
Om dig som söker
Vi söker dig som älskar att tävla och drivs att att uppnå uppsatta mål, precis som vi. Du är social och är en flexibel person som inte är rädd att ta i när det behövs. Du gillar att arbeta både i ett team men även enskilt. Vidare utför du ditt arbete strukturerat, med stor noggrannhet och engagemang.
KravEn annan huvudsaklig sysselsättning på minst 50 %
Meriterande Körkort B
Truckkort A+B
Vad vi kan erbjuda dig
Tranpenad hjälper dig forma din framtid! Som Tranpenadare är du en viktig del av vår bemanningsstyrka och får en anställning med marknadsmässig lön, övertidsersättning, semester, tjänstepension och försäkringar enligt kollektivavtal. Du får även ett förmånligt friskvårdsbidrag och en generös rabatt hos gymkedjorna Nordic Wellness, SATS och Fitness24Seven!
Övriga villkor
Arbetstider: Dagtid/kvällstid måndag-söndag.Omfattning: Extra, vid annan huvudsaklig sysselsättning på minst 50 %.Lön: Enligt kollektivavtal.Start: Enligt överenskommelse.
Om Tranpenad GroupSedan 1999 har vi på Tranpenad arbetat för att få företag och människor att växa. Idag är vi en av Sveriges största aktörer inom vårt segment, med 2 500 medarbetare och kontor i Stockholm, Eskilstuna, Göteborg, Borås, Trollhättan, Jönköping och Helsingborg. Genom att vara personliga, kompetenta och ansvarstagande i allt vi gör – och ha roligt medan vi gör det – blir vi det personliga bemanningsföretaget som alla pratar om. Tranpenad är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag och anslutet till Kompetensföretagen via Almega.Sedan 2022 är matchningsbolaget Eyes4work en del av Tranpenad Group. Eyes4work startades 2018 med målsättningen att tillsammans med lokalt förankrad personal och samarbetspartners skapa effektiva kedjor där utbildning och matchning är delar i den process som leder individen framåt, mot ett nytt jobb eller vidare mot nästa mål. Eyes4work finns idag på ett 100-tal orter i landet och varje dag går 8 deltagare vidare till ett nytt jobb eller en utbildning.
AnsökanSkicka in din ansökan redan idag då intervjuer sker löpande. Vi tar inte emot ansökningar via e-post eller telefon.
Efter att du skickat in din ansökan kommer du även få göra ett personlighetstest som skickas till din mejl från Alva Labs. Det finns inga rätt eller fel, testet ett sätt för oss att på ett objektivt sätt få en bild av vem du är. Du behöver genomföra testet så snart som möjligt efter att du fått länken skickad till dig.

Ansök nu

Spontanansökan Tranpenad Malmö- Extra anställning.

Läs mer Apr 8
Är du en dedikerad lagspelare och trivs med ett pysiskt arbete? Brinner du liksom vi att arbeta mot uppsatta mål? Då Har vi det perfekta extra jobbet för dig, som har en annan huvudsaklig sysselsättning på minst 50%!
Om tjänsten
Som medarbetare på Tranpenad kommer du arbeta som lagermedarbetare ute hos våra kunder. Du kommer att bli en viktigtdel av derasdagliga verksamheter. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer bestå av att plocka, packa och utleverera beställningar, men även andra arbetsuppgifter som hör lager till; så som truckkörning, inleveranser och inventering, med hanskanner som redskap.
För att passa in i denna tjänsten är det viktigt att du har en flexibel inställning till dina arbetsuppgifter.
Om dig som söker
Vi söker dig som älskar att tävla och drivs att att uppnå uppsatta mål, precis som vi. Du är social och är en flexibel person som inte är rädd att ta i när det behövs. Du gillar att arbeta både i ett team men även enskilt. Vidare utför du ditt arbete strukturerat, med stor noggrannhet och engagemang.
KravEn annan huvudsaklig sysselsättning på minst 50 %
Meriterande Körkort B
Truckkort A+B
Vad vi kan erbjuda dig
Tranpenad hjälper dig forma din framtid! Som Tranpenadare är du en viktig del av vår bemanningsstyrka och får en anställning med marknadsmässig lön, övertidsersättning, semester, tjänstepension och försäkringar enligt kollektivavtal. Du får även ett förmånligt friskvårdsbidrag och en generös rabatt hos gymkedjorna Nordic Wellness, SATS och Fitness24Seven!
Övriga villkor
Arbetstider: Dagtid/kvällstid måndag-söndag.Omfattning: Extra, vid annan huvudsaklig sysselsättning på minst 50 %.Lön: Enligt kollektivavtal.Start: Enligt överenskommelse.
Om Tranpenad GroupSedan 1999 har vi på Tranpenad arbetat för att få företag och människor att växa. Idag är vi en av Sveriges största aktörer inom vårt segment, med 2 500 medarbetare och kontor i Stockholm, Eskilstuna, Göteborg, Borås, Trollhättan, Jönköping och Helsingborg. Genom att vara personliga, kompetenta och ansvarstagande i allt vi gör – och ha roligt medan vi gör det – blir vi det personliga bemanningsföretaget som alla pratar om. Tranpenad är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag och anslutet till Kompetensföretagen via Almega.Sedan 2022 är matchningsbolaget Eyes4work en del av Tranpenad Group. Eyes4work startades 2018 med målsättningen att tillsammans med lokalt förankrad personal och samarbetspartners skapa effektiva kedjor där utbildning och matchning är delar i den process som leder individen framåt, mot ett nytt jobb eller vidare mot nästa mål. Eyes4work finns idag på ett 100-tal orter i landet och varje dag går 8 deltagare vidare till ett nytt jobb eller en utbildning.
AnsökanSkicka in din ansökan redan idag då intervjuer sker löpande. Vi tar inte emot ansökningar via e-post eller telefon.
Efter att du skickat in din ansökan kommer du även få göra ett personlighetstest som skickas till din mejl från Alva Labs. Det finns inga rätt eller fel, testet ett sätt för oss att på ett objektivt sätt få en bild av vem du är. Du behöver genomföra testet så snart som möjligt efter att du fått länken skickad till dig.

Ansök nu

Intresseanmälan för uppdrag inom lager - Malmö

Läs mer Jul 17
Har du tidigare erfarenhet av arbete inom lager eller är ny inom branschen och är nyfiken på nya arbetsmöjligheter inom området?
Vi på Boxflowsöker ständigt nya medarbetare för våra kunders räkning i malmöområdet. I rollen som konsult arbetar du ute hos våra kunder med arbetsuppgifter som truckkörning, orderplock och sortering av gods.Arbetstider kan komma att variera men är framförallt dagtid förlagt måndag till fredag. Uppdragen kan komma att variera i omfattning och därför ber vi dig gärna specificera vad du söker i din intresseanmälan.

Observera att detta endast är en intresseanmälan för eventuella framtida uppdrag.
Arbetsuppgifter
Våra uppdrag kan variera gällande arbetsuppgifter men vanligt förekommande kompetenser vi söker är;
Truckförare (motvikt, skjutstativ, höglyftande plocktruck)
Terminalarbetare (paketsortering, lastning/lossning)
Orderplockare (E-handel & större gods, pick by voice)
Containerlossare


Profil & bakgrund
För att trivas i rollen som ambulerande konsult är du flexibel och driven i ditt arbete. Du trivs med en varierande vardag där du arbetar både självständigt såväl med dina kollegor. Truckkort är ett vanligt förekommande krav hos våra kunder och har du tillgång till egen bil är detta meriterande.
Vanligt förekommande krav
Truckkort A1-A4, B1-B4 + D1

Observera återigen att detta endast är en intresseanmälan och vi kommer att kontakta dig vid eventuella aktuella uppdrag.

Vi tar inte mot ansökningar via e-post eller telefon.
Om Boxflow
Boxflow grundades 2018 och har verksamhet i Halmstad, Göteborg, Stockholm, Västerås Helsingborg, Malmö,Kristianstad,Perstorp ochBorås. Boxflow erbjuder tjänster inom Tredjepartslogistik, Consulting inom logistik samt uthyrning av personal inom logistik och industri. Boxflow har haft en stadig tillväxt sedan start och beräknas omsätta över 400 miljoner 2024 med fler än 1100 anställda

Ansök nu

Andra jobb i Malmö från Performiq AB

Nedan visas andra jobb i Malmö från Performiq AB .

Produktionsingenjör till Sever Pharma Solutions

Produktionsingenjör, maskin
Läs mer Jun 18
Tjänstebeskrivning & erbjudande
Sever Pharma Solutions söker nu en erfaren produktionsingenjör med kunskaper inom läkemedels-, medicinteknisk- eller FMCG-produktion. Som produktionsingenjör kommer du att arbeta i ett team med tio erfarna ingenjörer och du kommer att vara tekniskt ansvarig för en av våra produktionslinjer, inklusive produktägarskap.

I rollen kommer du exempelvis att:
• Effektivt undersöka och hantera avvikelser, utföra korrigerande åtgärder (CAPA), Change Request och leda OOS-utredningar för att säkerställa efterlevnad och kvalitet.
• Använda statistiska processkontrollmetoder för att övervaka processprestanda, identifiera trender och genomföra korrigerande åtgärder vid behov.
• Utföra riskbedömningar för att identifiera potentiella faror och proaktivt mildra risker i produktionsverksamheten.
• Förbättra produktionseffektiviteten, optimera processer och driva kontinuerligt förbättringsarbete.
• Säkerställa efterlevnad av alla relevanta regulatoriska krav, inklusive FDA och EMA.
• Vägleda och coacha kollegorna för att främja tillväxt och utveckling.

Tjänsten passar dig som trivs i en roll med stort dagligt samarbete med dina kollegor där du kommer att få möjligheten att vara en del av ett innovativt företag med en platt organisation och goda utvecklingsmöjligheter.

Personprofil
Vi söker dig som arbetar noggrant, strukturerat och med ett genomgående kvalitetstänk. Du är både praktiskt och analytiskt lagd, har stor initiativförmåga, är noggrann och duktig på att kommunicera. Du är en lagspelare som alltid arbetar för teamet och att ta ansvar och ägandeskap är självklart för dig. Kreativitet och att vara lösningsorienterad är också dina ledord.

Krav för tjänsten:
• Minst 3 års erfarenhet av liknande roller inom läkemedels-, medicinteknik- eller livsmedelsindustrin.
• Ingenjörsutbildning inom maskinteknik, teknisk fysik eller annan relevant utbildning.
• Kunskaper inom GMP eller andra relevanta kvalitetsstandarder.
• Flytande i engelska och svenska i både tal och skrift.

Vi värderar dina egenskaper högt och ser gärna att du har en bakgrund inom idrotts- eller föreningslivet. Berätta vilken aktivitet du utövat, på vilket sätt det har format dig som person samt hur du tror att detta påverkar dig i en roll som produktionsingenjör. Vidare söker vi dig som ställer dig bakom PerformIQ: s värdegrund och värdesätter en jämn ålders- och könsfördelning såväl som etnisk samt kulturell mångfald.

Utöver ovan är det viktigt att du delar Sever Pharma Solutions tre värdegrunder:
• Göra skillnad, Nära kunderna och Bästa arbetsplatsen

Övrigt
Start: Enligt överenskommelse
Omfattning: Heltid
Arbetstid: Dagtid
Plats: Malmö

PerformIQ – rekrytering av personal med egenskaper från idrott/föreningsliv, är vår samarbetspartner och vi hänvisar eventuella frågor om tjänsten till Rekryteringskonsult Anna Lindberg på anna.lindberg@performiq.se. Skicka in din ansökan redan idag då intervjuer sker löpande. Vänligen notera att vi ej tar emot ansökningar via e-post. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen.

Välkommen med din ansökan!

Företagspresentation
Sever Pharma Solutions ligger i Malmö där vi utvecklar och tillverkar läkemedel på kontrakt. I närmare 50 år har vi levererat enligt de internationella krav som ställs på läkemedelsföretag. Våra kunder är allt från stora globala till mindre lokala läkemedelsföretag. Antalet anställda är drygt 340 personer. För mera information om företaget se vår hemsida www.severpharmasolutions.com.

Ansök nu

Produktionsingenjör till Sever Pharma Solutions

Produktionsingenjör, maskin
Läs mer Jul 11
Tjänstebeskrivning & erbjudande
Sever Pharma Solutions söker nu en erfaren produktionsingenjör med kunskaper inom läkemedels-, medicinteknisk- eller FMCG-produktion. Som produktionsingenjör kommer du att arbeta i ett team med tio erfarna ingenjörer och du kommer att vara tekniskt ansvarig för en av våra produktionslinjer, inklusive produktägarskap.

I rollen kommer du exempelvis att:
• Effektivt undersöka och hantera avvikelser, utföra korrigerande åtgärder (CAPA), Change Request och leda OOS-utredningar för att säkerställa efterlevnad och kvalitet.
• Använda statistiska processkontrollmetoder för att övervaka processprestanda, identifiera trender och genomföra korrigerande åtgärder vid behov.
• Utföra riskbedömningar för att identifiera potentiella faror och proaktivt mildra risker i produktionsverksamheten.
• Förbättra produktionseffektiviteten, optimera processer och driva kontinuerligt förbättringsarbete.
• Säkerställa efterlevnad av alla relevanta regulatoriska krav, inklusive FDA och EMA.
• Vägleda och coacha kollegorna för att främja tillväxt och utveckling.

Tjänsten passar dig som trivs i en roll med stort dagligt samarbete med dina kollegor där du kommer att få möjligheten att vara en del av ett innovativt företag med en platt organisation och goda utvecklingsmöjligheter.

Personprofil
Vi söker dig som arbetar noggrant, strukturerat och med ett genomgående kvalitetstänk. Du är både praktiskt och analytiskt lagd, har stor initiativförmåga, är noggrann och duktig på att kommunicera. Du är en lagspelare som alltid arbetar för teamet och att ta ansvar och ägandeskap är självklart för dig. Kreativitet och att vara lösningsorienterad är också dina ledord.

Krav för tjänsten:
• Minst 3 års erfarenhet av liknande roller inom läkemedels-, medicinteknik- eller livsmedelsindustrin.
• Ingenjörsutbildning inom maskinteknik, teknisk fysik eller annan relevant utbildning.
• Kunskaper inom GMP eller andra relevanta kvalitetsstandarder.
• Flytande i engelska och svenska i både tal och skrift.

Vi värderar dina egenskaper högt och ser gärna att du har en bakgrund inom idrotts- eller föreningslivet. Berätta vilken aktivitet du utövat, på vilket sätt det har format dig som person samt hur du tror att detta påverkar dig i en roll som produktionsingenjör. Vidare söker vi dig som ställer dig bakom PerformIQ: s värdegrund och värdesätter en jämn ålders- och könsfördelning såväl som etnisk samt kulturell mångfald.

Utöver ovan är det viktigt att du delar Sever Pharma Solutions tre värdegrunder:
• Göra skillnad, Nära kunderna och Bästa arbetsplatsen

Övrigt
Start: Enligt överenskommelse
Omfattning: Heltid
Arbetstid: Dagtid
Plats: Malmö

PerformIQ – rekrytering av personal med egenskaper från idrott/föreningsliv, är vår samarbetspartner och vi hänvisar eventuella frågor om tjänsten till Rekryteringskonsult Anna Lindberg på anna.lindberg@performiq.se. Skicka in din ansökan redan idag då intervjuer sker löpande. Vänligen notera att vi ej tar emot ansökningar via e-post. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen.

Välkommen med din ansökan!

Företagspresentation
Sever Pharma Solutions ligger i Malmö där vi utvecklar och tillverkar läkemedel på kontrakt. I närmare 50 år har vi levererat enligt de internationella krav som ställs på läkemedelsföretag. Våra kunder är allt från stora globala till mindre lokala läkemedelsföretag. Antalet anställda är drygt 340 personer. För mera information om företaget se vår hemsida www.severpharmasolutions.com.

Ansök nu

Dansktalande Account Manager till Conrad Elektronik i Malmö

Account manager
Läs mer Jun 11
Logga
Är du en initiativtagande och tekniskt intresserad person som trivs att arbeta kundnära? Drivs du av att arbeta med försäljning och kan prata danska? Då kan du vara den personen vi söker som ska bli nästa Account Manager för Conrad Electroniks som ska arbeta mot den danska marknaden.

Tjänstebeskrivning & erbjudande
PerformIQ söker nu till Conrad Elektroniks räkning en dansktalande Account Manager/ Sales representative som ska arbeta mot den danska marknaden.

Som Account manager kommer din huvudsakliga uppgift vara att vårda och följa upp befintliga kunder på den danska marknaden, primärt genom telefon och digitala plattformar. Ditt ansvarsområde sträcker sig från att vägleda kunder, hantera offerter och att etablera långsiktiga kundrelationer. Denna roll erbjuder en utmärkt möjlighet till karriärutveckling inom försäljning och markerar starten på Conrads strävan att bygga upp en framstående försäljningsorganisation i både Danmark och Skandinavien.

Utöver att vårda befintliga kunder förväntas du också generera en kontinuerlig tillväxt för din egen kundportfölj. Detta innebär att du kommer att arbeta med aktiviteter såsom besöksplanering, utformning av inköpslösningar, förhandling av partneravtal och noggrann analys av marknaden.

Du kommer att tillhöra det skandinaviska försäljningsteamet med tre andra kollegor som utgår från kontoret i Malmö, WTC i Västra hamnen men har möjlighet till hemmaarbete två dagar i veckan. Utöver detta kommer du även arbeta i nära och tät dialog med teamledare, samt lokala och internationella kollegor för att optimera och bibehålla Conrads position som ledande aktör i regionen.

Därför vill du arbeta på Conrad:
• Vi erbjuder dig möjligheten att bidra till den fortsatta tillväxten av en av Europas största elektronikkoncerner och bli en del av ett team av entusiastiska proffs.
• Vår företagskultur är informell, dynamisk och resultatinriktad med tydliga KPI: er
• Vi erbjuder utmärkta arbetsförhållanden i Malmö (WTC, Västra Hamnen) och en konkurrenskraftig lön med bonusmöjligheter.
• Vi uppmuntrar personlig utveckling och mjuka färdigheter genom utbildning och träning.

Personprofil
Vi letar efter dig som älskar att vinna, du besitter ett stort eget driv och viktigast av allt, du ger inte upp. Du gillar att arbeta strategiskt och målinriktat för att nå och överträffa dina mål

För att lyckas i rollen som Account Manager krävs vidare:
• Erfarenhet inom försäljning och relationsskapande.
• Danska i både tal och skrift
• B körkort.

Tjänsten passar dig som är flexibel, lösningsorienterad, självgående och med hög ansvarskänsla. Som person är du utåtriktad och har en stark kommunikationsförmåga för att skapa långsiktiga relationer med våra kunder.

Det är meriterande om du har en bakgrund inom elektronik och komponenter. Utöver detta värderas även erfarenhet av försäljning inom en industriell B2B-miljö.

Övrigt
Start: Enligt överenskommelse
Omfattning: Heltid
Arbetstid: Kontorstider
Plats: Malmö med möjligheter till hemmaarbete

PerformIQ – rekrytering av personal med egenskaper från idrott/föreningsliv, är vår samarbetspartner och vi hänvisar eventuella frågor om tjänsten till Rekryteringskonsult Jesper Wahlgren på jesper.wahlgren@performiq.se. Skicka in din ansökan redan idag då intervjuer sker löpande. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen.
Välkommen med din ansökan!

Företagspresentation
Vi är Conrad, en totalleverantör av mer än 750 000 tekniska och elektroniska produkter. Vi har legat i framkant i Europa i många år - från mätteknik och komponenter till verktyg, multimedia och många tekniska tjänster för våra företagskunder. Vi är i full gång med att bli en av Europas största och mest tillgängliga företagslösningar inom elektronik och teknik.

Ansök nu

Account Manager till Conrad Elektronik i Malmö

Account manager
Läs mer Jun 24
Logga
Är du en initiativtagande och tekniskt intresserad person som trivs att arbeta kundnära? Drivs du av att arbeta med försäljning och har förståelse för danska språket? Då kan du vara den personen vi söker som ska bli nästa Account Manager för Conrad Electroniks som ska arbeta mot den danska marknaden.

Tjänstebeskrivning & erbjudande
PerformIQ söker nu till Conrad Elektroniks räkning en dansktalande Account Manager/ Sales representative som ska arbeta mot den danska marknaden.

Som Account manager kommer din huvudsakliga uppgift vara att vårda och följa upp befintliga kunder på den danska marknaden, primärt genom telefon och digitala plattformar. Ditt ansvarsområde sträcker sig från att vägleda kunder, hantera offerter och att etablera långsiktiga kundrelationer. Denna roll erbjuder en utmärkt möjlighet till karriärutveckling inom försäljning och markerar starten på Conrads strävan att bygga upp en framstående försäljningsorganisation i både Danmark och Skandinavien.

Utöver att vårda befintliga kunder förväntas du också generera en kontinuerlig tillväxt för din egen kundportfölj. Detta innebär att du kommer att arbeta med aktiviteter såsom besöksplanering, utformning av inköpslösningar, förhandling av partneravtal och noggrann analys av marknaden.

Du kommer att tillhöra det skandinaviska försäljningsteamet med tre andra kollegor som utgår från kontoret i Malmö, WTC i Västra hamnen men har möjlighet till hemmaarbete två dagar i veckan. Utöver detta kommer du även arbeta i nära och tät dialog med teamledare, samt lokala och internationella kollegor för att optimera och bibehålla Conrads position som ledande aktör i regionen.

Därför vill du arbeta på Conrad:
• Vi erbjuder dig möjligheten att bidra till den fortsatta tillväxten av en av Europas största elektronikkoncerner och bli en del av ett team av entusiastiska proffs.
• Vår företagskultur är informell, dynamisk och resultatinriktad med tydliga KPI: er
• Vi erbjuder utmärkta arbetsförhållanden i Malmö (WTC, Västra Hamnen) och en konkurrenskraftig lön med bonusmöjligheter.
• Vi uppmuntrar personlig utveckling och mjuka färdigheter genom utbildning och träning.

Personprofil
Vi letar efter dig som älskar att vinna, du besitter ett stort eget driv och viktigast av allt, du ger inte upp. Du gillar att arbeta strategiskt och målinriktat för att nå och överträffa dina mål

För att lyckas i rollen som Account Manager krävs vidare:
• Erfarenhet inom försäljning och relationsskapande.
• Förståelse för danska språket i tal och skrift
• B körkort.

Tjänsten passar dig som är flexibel, lösningsorienterad, självgående och med hög ansvarskänsla. Som person är du utåtriktad och har en stark kommunikationsförmåga för att skapa långsiktiga relationer med våra kunder.

Det är meriterande om du har en bakgrund inom elektronik och komponenter. Utöver detta värderas även erfarenhet av försäljning inom en industriell B2B-miljö.

Övrigt
Start: Enligt överenskommelse
Omfattning: Heltid
Arbetstid: Kontorstider
Plats: Malmö med möjligheter till hemmaarbete

PerformIQ – rekrytering av personal med egenskaper från idrott/föreningsliv, är vår samarbetspartner och vi hänvisar eventuella frågor om tjänsten till Rekryteringskonsult Jesper Wahlgren på jesper.wahlgren@performiq.se. Skicka in din ansökan redan idag då intervjuer sker löpande. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen.
Välkommen med din ansökan!

Företagspresentation
Vi är Conrad, en totalleverantör av mer än 750 000 tekniska och elektroniska produkter. Vi har legat i framkant i Europa i många år - från mätteknik och komponenter till verktyg, multimedia och många tekniska tjänster för våra företagskunder. Vi är i full gång med att bli en av Europas största och mest tillgängliga företagslösningar inom elektronik och teknik.

Ansök nu

Underhållsingenjör till kraftvärmeverket på SYSAV

Drift- och underhållsingenjör, anläggning
Läs mer Jul 4
Tjänstebeskrivning & erbjudande
Arbetar du på energibolag eller inom process- /tillverkningsindustrin och brinner för mekanik och teknik? Vill du arbeta med ett drivet gäng med starkt engagemang som ställer upp för varandra? Då kan det här vara tjänsten för dig!

Sysav bidrar till en hållbar värld där så mycket som möjligt tas tillvara. Vi omhändertar avfall, avgiftar, förädlar och för tillbaka resurser till samhället. Vi skapar också insikt kring hållbar konsumtion och visar vägen för branschen genom innovativa lösningar. Sysav är stolt över att bidra till att skapa världens mest hållbara region – tillsammans med kunder, samarbetspartners och våra 14 ägarkommuner.

Arbetsuppgifterna består av att leda och utveckla underhållet samt supportera teknikerna i det förebyggande och avhjälpande underhållet med fokus på problemlösning och rotorsaksanalys. Du kommer att medverka och driva utredningar som syftar till att minska antalet störningar, stopp och haverier i den operativa verksamheten. Arbetet är fritt och självständigt med intressanta uppgifter i olika sammanhang där dina insatser blir en viktig del av verksamhetens framgång.

Du kommer framför allt att:
• Driva och medverka i olika utredningar
• Ge support till mekaniker och elektriker
• Ta fram arbetsinstruktioner, KPI:er och prestandakontroller, då vi ska gå från att vara avhjälpande till att bli mer förebyggande i vårt underhållsarbete
• Tillsammans med andra enheter bevaka den tekniska utvecklingen och arbeta med uppgraderingar, modernisering och ständiga förbättringar av maskinparken
• Medverka till utveckling och förbättring av arbetssätt, rutiner och metoder
• Vara delaktig i planering, utveckling av revisionen (den stora årliga underhållet av kraftvärmepannorna). Även kunna ta rollen som revisionsledare vid behov.

På Sysav bidrar du till en hållbar värld där så mycket som möjligt tas tillvara. Hos oss får du en arbetsplats där ett tillitsfullt och lyhört ledarskap och medarbetarskap premieras. En hybrid arbetsplats, när det är möjligt, samt balans mellan arbete och fritid, är viktigt för många av våra medarbetare och därför även för oss. Förutom friskvårdsbidrag, erbjuder vi en förmånlig sjukvårdsförsäkring och tillgång till vår Förmånsportal samt gratis pensionsrådgivning.


Personprofil
Vi tror att du har en eftergymnasial utbildning inom det tekniska området samt några års arbetserfarenhet från kraftvärmeanläggning, process- eller tillverkningsindustrin.
Du har arbetat med löpande underhåll och förbättringsarbeten och har god förståelse för mekanik och teknik.

I ditt arbete med förbättringar är det meriterande om du har erfarenhet av 6 Sigma och TPM.

För att trivas i rollen ser vi att du är prestigelös med en rak och tydlig kommunikation. Du samarbetar och kommunicerar med både tekniker och ledning och tar egna initiativ för att nå verksamhetens mål. Som person ser vi att du är en analytisk och en strukturerad problemlösare och självklart är du serviceinriktad. Tjänsten innebär mycket kontakter såväl internt som externt med leverantörer och entreprenörer.

I den här rollen får du vara i verkligheten där majoriteten av Malmö/Burlövs fjärrvärme produceras. Rollen har möjlighet att ge dig ett bra helhetsperspektiv på energiavdelningen och Sysavs organisation.


Övrigt
Start: Omgående/enligt överenskommelse
Omfattning: Heltid
Plats: Malmö

För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.
Urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.

PerformIQ är vår samarbetspartner och vi hänvisar eventuella frågor om tjänsten till Rekryteringskonsult Mattias Söderberg på mattias.soderberg@performiq.se. Ansökningstiden är fram till och med den 5 augusti och du kommer att få återkoppling därefter.

Välkommen med din ansökan!

Ansök nu