Malmö: Lagermedarbetare till företag inom medicinteknik i Malmö/Limhamn

Hitta ansökningsinfo om jobbet Lagermedarbetare till företag inom medicinteknik i Malmö/Limhamn i Malmö. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Malmö inom den kategorin.

Publicerad: 2024-07-09 // Varaktighet: Heltid

Tjänstebeskrivning & erbjudande
PerformIQ söker nu för en kund inom medicinteknik beläget i Malmö/Limhamn en noggrann och driven lagermedarbetare. Vår kund utvecklar och distribuerar medicintekniska produkter som förbättrar människors livskvalitet.

Som lagermedarbetare hos vår kund kommer du att spela en central roll i att säkerställa att produkterna når kunderna på ett säkert och effektivt sätt.

Dina huvudsakliga arbetsuppgifter inkluderar:
Truckkörning: Använda truck för att hantera och förflytta produkter inom lagret.
Plock och pack: Noggrant plocka och packa medicintekniska produkter enligt order för att säkerställa att rätt produkter levereras i tid.
Administration: Utföra administrativa uppgifter såsom hantering av följesedlar, inleveranser och utleveranser i vårt lagerhanteringssystem.

Personprofil
Vi söker dig som är strukturerad och har en utmärkt förmåga att planera och organisera ditt arbete för att hålla ordning och reda, vilket är särskilt viktigt i vår bransch. Du är arbetsam, engagerad, tar initiativ och har en stark arbetsmoral. Du har lätt för att samarbeta med andra, kommunicerar professionellt och trevligt samt är social. Dessutom är du ödmjuk, prestigelös, flexibel och alltid redo att hjälpa till där det behövs.

För att lyckas i rollen som lagermedarbetare krävs vidare:
• Goda kunskaper i tal och skrift i svenska och engelska språket
• Truckkort A1-4 samt B1-4.
• God administrativ förmåga

Vi värderar dina egenskaper högt och ser gärna att du har en bakgrund inom idrotts- eller föreningslivet. Berätta vilken aktivitet du utövat, på vilket sätt det har format dig som person samt hur du tror att detta påverkar dig i en roll som lagermedarbetare. Vidare söker vi dig som ställer dig bakom PerformIQ:s värdegrund och värdesätter en jämn ålders- och könsfördelning såväl som etnisk samt kulturell mångfald.

Övrigt
Start: Augusti
Omfattning: Heltid
Arbetstider: 8-16:30
Plats: Malmö/ Limhamn

Uppdraget ingår i vår konsultverksamhet vilket innebär att du kommer att vara anställd av PerformIQ med stor möjlighet till vidare anställning direkt hos kundföretaget.
Skicka in din ansökan genom att trycka på ”ansök”. Om du har några frågor är du varmt välkommen att kontakta rekryteringsansvarig Jesper Wahlgren på jesper.wahlgren@performiq.se


Om PerformIQ
PerformIQ är ett auktoriserat bemannings- och rekryteringsföretag med en unik profil. Vi erbjuder personal med bakgrund inom idrotts- och föreningslivet kombinerat med utbildning och arbetslivserfarenhet. Genom idrotten har våra konsulter utvecklat prestationshöjande egenskaper och därmed skapat rätt verktyg för att lyckas bättre i arbetslivet. Det är PerformIQ! För mer information, besök www.performiq.se

Alla platsannonser →

Andra jobb i Malmö som Lagerarbetare

Nedan visas andra jobb i Malmö som Lagerarbetare.

Lagerarbetare godsmottagning

Läs mer Mar 25
Nu söker vi dig som har god erfarenhet av lagerarbete och godsmottagning för ett inhyrningsuppdrag till vår kund i Malmö.
Företaget är en tillverkande industri av kemiska produkter och till deras lager söker vi nu en erfaren lagermedarbetare med god truckvana. Du kommer främst använda dig av skjutstativstruck samt sittstaplare och ledstaplare. Arbetet består framför allt av godsmottagning där du tar emot inkommande tankbilar och kopplar på för påfyllning av råvaror till företagets produktion, men du kommer även utföra sedvanligt lagerarbete, samt boka och skicka frakter.
Vi söker dig som har sinne för ordning och reda, är ansvarsfull och noggrann. Då du hanterar kemikalier så är det av stor betydelse att du är riskmedveten och har konsekvenstänk. Du kommer att arbeta i team så vi ser att du är en god teamplayer som har god förmåga att kommunicera. Goda kunskaper i svenska i både tal och skrift är ett krav för tjänsten samt att du kan tala och förstå engelska obehindrat. Du kommer dagligen att arbeta i SAP och har du tidigare kunskap och erfarenhet inom detta är det meriterande.
Det läggs stor vikt vid dina personliga egenskaper.
Tjänsten löper på heltid, måndag – fredag med arbetstid 7.30-16.00 under perioden april - augusti. Utrymme för sommarledighet kommer inte att finnas.
Är detta en tjänst för dig?
Varmt välkommen in med din ansökan till oss idag!

Ansök nu

Warehouse Operative - Osteotec

Läs mer Jan 31
Are you a person with strong interest and knowledge in logistics and flows, and would you like to be part of a unique and exciting company in the medical device sector? Logent AB is now recruiting a Warehouse Operative for Osteotec in Malmö which is an international company making people lives better.
Logent is now looking for a skilled and detail-oriented Warehouse Operative to join Osteotec’s operations team, where you'll play a crucial role in ensuring and maintaining logistics excellence at their site in southern Sweden.
About the Role:
As Osteotec’s new Warehouse Operative, you'll be at the heart of their operations, managing vital logistic flows and ensuring seamless warehouse activities. You will have direct responsibility for fulfilling orders, checking loan kits and managing in- and outbound goods. The role combines hands-on operations as well ensure high quality and overall efficiency throughout the processes. You will also perform stock audits in order to ensure the warehouse is running in an orderly fashion.
Key Responsibilities
Operations Management:
Drive efficient warehouse operations through ERP system management
Lead end-to-end medical kit logistics, from assembly to hospital dispatch
Ensure quality control through meticulous inspection and documentation
Optimise processes to reduce waste and enhance productivity

Customer & Team Support:
Partner with sales teams to ensure smooth surgery case management
Provide exceptional customer service support
Collaborate with leadership on strategic initiatives
Engage in cross-departmental projects (Customer Service, Quality Assurance, Sales, Finance)

Professional Development:
Gain expertise through ongoing product training
Develop cross-functional skills across various departments
Contribute to continuous improvement initiatives
Build valuable experience in medical device logistics

This role offers opportunities to grow within medical logistics while making a direct impact on healthcare delivery. You'll be part of a dynamic team where your contributions directly support Osteotec’s future success.
We believe you have some of the following qualifications:
Experience in medical device industry handling sterile/non-sterile implantable devices
Strong communication and problem-solving abilities
Track record of process improvement and team engagement
Proven organisational skills with attention to detail
Advanced computer literacy in Microsoft Office suite and Power BI
Self-motivated with ability to work both independently and in teams
Experience in administrative environments with high-quality standards
Experience in continuous improvement initiatives

As the ideal candidate you are:
The ideal candidate will be proactive, detail-oriented, and passionate about maintaining high standards in medical device handling. You should be comfortable managing multiple priorities while maintaining unwavering attention to quality and safety protocols.
Join our team and be part of ensuring healthcare providers have the equipment they need, when they need it.
Application:
Selection is made on an ongoing basis and the positions may be filled before the final application date. We place great emphasis on your personal qualities, commitment, and suitability.
If you have questions about the position or the process, you are welcome to contact Thérèse Grivérus, therese.griverus@logent.se. We do not process applications via email due to GDPR.

Ansök nu

Höglyftande plocktrucksförare till lager i Staffanstorp

Läs mer Jan 24
Är du en effektiv och kvalitetsmedveten truckförare med siktet inställt på ett långsiktig uppdrag?Har du gedigen erfarenhet av truckkörning med höglyftande plocktruck? Då tycker vi att du vill läsa vidare!
Om tjänsten
Vi söker dig som har erfarenhet av lagerarbete och truckkörning av höglyftande plocktruck, till vår kund i Staffanstorp.
Arbetsuppgifter Lagerarbete- plock och pack.
Truckkörning med höglyftande plocktruck B4
Truckkörning medskjutstativtruckförekommer.


Om dig som söker
Vi tror att du är skicklig, pålitlig och brinner för att köra truck. Trivs du dessutom med högt tempo och prioriterar säkerhet är det ett stort plus.Personer med rätt inställning och hög arbetsmoral ser vi ett långsiktigt samarbete med. Vi ser gärna att du har arbetat på lager tidigare och vet vad det innebär.
Krav Truckkort A1-A4 samt B1-B4.
Erfarenhet av truckkörning med höglyftande plocktruck.
Du talar och skriver svenska och engelska obehindrat.
Personliga egenskaper Noggrann, serviceinriktad och ansvarsfull.
Kvalité- och produktivitetsmedveten.
Stort engagemang och intresse för lager- och terminalarbete.
Du är en social person som har lätt för att komma in i nya grupper.


Vad vi kan erbjuda dig
Tranpenad hjälper dig forma din framtid! Som Tranpenadareärdu en viktigdel av vår bemanningsstyrka ochfår en anställning med marknadsmässig lön, övertidsersättning, semester, tjänstepension och försäkringar enligt kollektivavtal. Du får även ett förmånligt friskvårdsbidrag och en generös rabatt hos gymkedjorna Nordic Wellness, SATS och Fitness24Seven!

Övriga villkor
Anställningsform: Tillsvidareanställning med inledande VisstidsanställningOmfattning: Heltid, 38h arbetsveckaArbetstid: 2 skiftLön: Enligt kollektivavtal

Om Tranpenad GroupSedan 1999 har vi på Tranpenad arbetat för att få företag och människor att växa. Idag är vi en av Sveriges största aktörer inom vårt segment, med 2 500 medarbetare och kontor i Stockholm, Eskilstuna, Göteborg, Borås, Trollhättan, Jönköping och Helsingborg. Genom att vara personliga, kompetenta och ansvarstagande i allt vi gör – och ha roligt medan vi gör det – blir vi det personliga bemanningsföretaget som alla pratar om. Tranpenad är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag och anslutet till Kompetensföretagen via Almega.Sedan 2022 är matchningsbolaget Eyes4work en del av Tranpenad Group. Eyes4work startades 2018 med målsättningen att tillsammans med lokalt förankrad personal och samarbetspartners skapa effektiva kedjor där utbildning och matchning är delar i den process som leder individen framåt, mot ett nytt jobb eller vidare mot nästa mål. Eyes4work finns idag på ett 60-tal orter i landet och varje dag går 8 deltagare vidare till ett nytt jobb eller en utbildning.
AnsökanSkicka in din ansökan redan idag då intervjuer sker löpande. Vi tar inte emot ansökningar via e-post eller telefon.
Vi använder oss av Verifieras kontrollverktyg för att säkerställa att de aktuella kandidaterna inte har en bakgrund som är oförenlig med Tranpenads värdegrund.
För oss är det viktigt med en trygg arbetsmiljö och därför har vi nolltolerans mot alkohol och droger. För att säkerställa att våra policys efterlevs kan det förekomma alkohol- och drogtester, innan och under anställning.

Ansök nu

Höglyftande plocktrucksförare till lager i Staffanstorp

Läs mer Jan 24
Är du en effektiv och kvalitetsmedveten truckförare med siktet inställt på ett långsiktig uppdrag?Har du gedigen erfarenhet av truckkörning med höglyftande plocktruck? Då tycker vi att du vill läsa vidare!
Om tjänsten
Vi söker dig som har erfarenhet av lagerarbete och truckkörning av höglyftande plocktruck, till vår kund i Staffanstorp.
Arbetsuppgifter Lagerarbete- plock och pack.
Truckkörning med höglyftande plocktruck B4
Truckkörning medskjutstativtruckförekommer.


Om dig som söker
Vi tror att du är skicklig, pålitlig och brinner för att köra truck. Trivs du dessutom med högt tempo och prioriterar säkerhet är det ett stort plus.Personer med rätt inställning och hög arbetsmoral ser vi ett långsiktigt samarbete med. Vi ser gärna att du har arbetat på lager tidigare och vet vad det innebär.
Krav Truckkort A1-A4 samt B1-B4.
Erfarenhet av truckkörning med höglyftande plocktruck.
Du talar och skriver svenska och engelska obehindrat.
Personliga egenskaper Noggrann, serviceinriktad och ansvarsfull.
Kvalité- och produktivitetsmedveten.
Stort engagemang och intresse för lager- och terminalarbete.
Du är en social person som har lätt för att komma in i nya grupper.


Vad vi kan erbjuda dig
Tranpenad hjälper dig forma din framtid! Som Tranpenadareärdu en viktigdel av vår bemanningsstyrka ochfår en anställning med marknadsmässig lön, övertidsersättning, semester, tjänstepension och försäkringar enligt kollektivavtal. Du får även ett förmånligt friskvårdsbidrag och en generös rabatt hos gymkedjorna Nordic Wellness, SATS och Fitness24Seven!

Övriga villkor
Anställningsform: Tillsvidareanställning med inledande VisstidsanställningOmfattning: Heltid, 38h arbetsveckaArbetstid: 2 skiftLön: Enligt kollektivavtal

Om Tranpenad GroupSedan 1999 har vi på Tranpenad arbetat för att få företag och människor att växa. Idag är vi en av Sveriges största aktörer inom vårt segment, med 2 500 medarbetare och kontor i Stockholm, Eskilstuna, Göteborg, Borås, Trollhättan, Jönköping och Helsingborg. Genom att vara personliga, kompetenta och ansvarstagande i allt vi gör – och ha roligt medan vi gör det – blir vi det personliga bemanningsföretaget som alla pratar om. Tranpenad är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag och anslutet till Kompetensföretagen via Almega.Sedan 2022 är matchningsbolaget Eyes4work en del av Tranpenad Group. Eyes4work startades 2018 med målsättningen att tillsammans med lokalt förankrad personal och samarbetspartners skapa effektiva kedjor där utbildning och matchning är delar i den process som leder individen framåt, mot ett nytt jobb eller vidare mot nästa mål. Eyes4work finns idag på ett 60-tal orter i landet och varje dag går 8 deltagare vidare till ett nytt jobb eller en utbildning.
AnsökanSkicka in din ansökan redan idag då intervjuer sker löpande. Vi tar inte emot ansökningar via e-post eller telefon.
Vi använder oss av Verifieras kontrollverktyg för att säkerställa att de aktuella kandidaterna inte har en bakgrund som är oförenlig med Tranpenads värdegrund.
För oss är det viktigt med en trygg arbetsmiljö och därför har vi nolltolerans mot alkohol och droger. För att säkerställa att våra policys efterlevs kan det förekomma alkohol- och drogtester, innan och under anställning.

Ansök nu

Extra medarbetare i Malmö

Läs mer Jan 7
Vi söker dig som vill jobba extra några dagar i veckan eller dig som söker jobb vid sidan av din nuvarande tjänst/studier. Du kommer anställas som timanställd vid behov och arbeta ute hos vår kund som är experter inom lager och produktion.
Vi söker dig:För att vara aktuell för tjänsten krävs att du har en annan sysselsättning på minst 50% (motsvarande 20 timmar/vecka). Vi ser gärna att du studerar eller driver eget företag som du vill kombinera med ett extrajobb. Ange vilken din huvudsakliga sysselsättning är, samt bifoga studieintyg i din ansökan. För att passa in rollen ser vi gärna att du är driven och tar initiativ samtidigt som du är lyhörd inför vår kunds behov. Du ska finnas tillgänglig minst 2-3 vardagar i veckan. Har du också erfarenhet av lager och produktion eller innehar körkort och tillgång till bil är det meriterande. För att lyckas i rollen är det också viktigt att du är:
Flexibel
Arbetsvillig och effektiv
Ansvarstagande
Samt plikttrogen

Du ska kunna arbeta dagtid:Arbetstiderna kan variera mestadels vardagar och tidiga morgnar, men kan även bli eftermiddagar/kvällar.

Lönespann: mellan 150-179 kr/h
Arbetsuppgifter:
Industri/produktion och lager.
Krav:
Kunna svenka och/eller engelska i tal och skrift
B körkort och tillgång till egen bil
Annan huvudsaklig sysselsättning på minst 50%
Lön:Enligt kollektivavtal, kan variera mellan olika arbetsplatser.Placering: Malmö med omnejd (exempelvis Lund)
Är du intresserad av tjänsten?
Skicka din ansökan nedan. Urval och intervjuer sker löpande.
Ansök till ditt nästa jobb redan idag hos oss, vi ser fram emot din ansökan!

Ansök nu

Andra jobb i Malmö från Performiq AB

Nedan visas andra jobb i Malmö från Performiq AB .

Fastighetstekniker till Sysav

Fastighetstekniker/Drifttekniker, fastighet
Läs mer Apr 16
Tjänstebeskrivning & erbjudande
Vill du ha ett omväxlande och självständigt arbete där du får möjlighet att driva spännande byggtekniska projekt? Vill du dessutom arbeta i en organisation som gör verklig skillnad för miljön och samhället? Då kan det här vara rollen för dig!

Då en medarbetare valt att sluta söker vi en ny kollega. Som fastighetstekniker hos oss erbjuds du ett varierande och självständigt arbete där du får möjlighet att driva spännande byggtekniska projekt. Du blir en del av vår fastighetsenhet, som består av nio medarbetare och tillsammans ansvarar för underhåll, förvaltning och utveckling av våra olika anläggningar samt facility management. I denna roll kommer du främst att arbeta med avfallskraftvärmeverket, men även med kontors- och förrådslokaler.

Sysav bidrar till en hållbar värld där så mycket som möjligt tas tillvara. Vi omhändertar avfall, avgiftar, förädlar och för tillbaka resurser till samhället. Vi skapar också insikt kring hållbar konsumtion och visar vägen för branschen genom innovativa lösningar. Sysav är stolt över att bidra till att skapa världens mest hållbara region - tillsammans med kunder, samarbetspartners och våra 14 ägarkommuner.

Arbetsuppgifter
Dina främsta arbetsuppgifter blir att hantera olika underhållsprojekt inom teknik och bygg. Projekten varierar stort, både när det gäller innehåll och storlek. Som fastighetstekniker samordnar du, planerar och projektleder entreprenader av olika storlek och omfattning. Du kommer också att hantera löpande och akut underhåll för de olika anläggningarna samt vissa administrativa arbetsuppgifter. Det är en självständig roll där du får stor möjlighet att påverka ditt arbete och fatta egna beslut men också tillhöra ett team och samarbeta med andra tekniker. Du är ansiktet utåt mot kund i den dagliga verksamheten och skapar och upprätthåller goda relationer med såväl medarbetare som entreprenörer.

På Sysav bidrar du till en hållbar värld där så mycket som möjligt tas tillvara. Hos oss får du en arbetsplats där ett tillitsfullt och lyhört ledarskap och medarbetarskap premieras. En hybrid arbetsplats, när det är möjligt, samt balans mellan arbete och fritid, är viktigt för många av våra medarbetare och därför även för oss. Förutom friskvårdsbidrag, erbjuder vi en förmånlig sjukvårdsförsäkring och tillgång till vår Förmånsportal samt gratis pensionsrådgivning.



Personprofil
Vi söker en erfaren och kompetent fastighetstekniker med särskild expertis inom fastighetsautomation, projektledning och samordning av komplexa projekt. För att lyckas i rollen behöver du vara en driven, ansvarsfull och strukturerad person med ett proaktivt arbetssätt och en stark problemlösningsförmåga.

För att trivas är det viktigt att du:
• Har god samarbetsförmåga och är serviceinriktad
• Är prestigelös och öppen inför olika arbetsuppgifter
• Lockas av en roll där du får vara ute i verksamheten och träffa olika människor
• Har stort intresse för fastigheter och personlig service
• Är utåtriktad med god kommunikativ förmåga
• Tekniskt intresserad

Krav:
• Flera års erfarenhet av liknande arbete inom fastighetsteknik
• Relevant eftergymnasial utbildning inom ventilation-, automation- eller installationsteknik eller liknande
• Kunskap inom styr- och reglerteknik
• B-körkort (både automat och manuell)


Övrigt
Start: Omgående/enligt överenskommelse
Omfattning: Heltid
Plats: Malmö
Arbetstid: 07-15:45 med flex

För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.
Urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.

I den här rekryteringen samarbetar Sysav med PerformIQ. Vänligen kontakta ansvarig rekryteringskonsult Filip Lundström på filip.lundstrom@performiq.se vid eventuella frågor gällande rekryteringsprocessen.
Välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Fastighetstekniker inom styr- och regler till Sysav

Fastighetstekniker/Drifttekniker, fastighet
Läs mer Apr 22
Nytt
Tjänstebeskrivning & erbjudande
Vill du ha ett omväxlande och självständigt arbete där du får möjlighet att driva spännande byggtekniska projekt? Vill du dessutom arbeta i en organisation som gör verklig skillnad för miljön och samhället? Då kan det här vara rollen för dig!

Då en medarbetare valt att sluta söker vi en ny kollega. Som fastighetstekniker hos oss erbjuds du ett varierande och självständigt arbete där du får möjlighet att driva spännande byggtekniska projekt. Du blir en del av vår fastighetsenhet, som består av nio medarbetare och tillsammans ansvarar för underhåll, förvaltning och utveckling av våra olika anläggningar samt facility management. I denna roll kommer du främst att arbeta med avfallskraftvärmeverket, men även med kontors- och förrådslokaler.

Sysav bidrar till en hållbar värld där så mycket som möjligt tas tillvara. Vi omhändertar avfall, avgiftar, förädlar och för tillbaka resurser till samhället. Vi skapar också insikt kring hållbar konsumtion och visar vägen för branschen genom innovativa lösningar. Sysav är stolt över att bidra till att skapa världens mest hållbara region - tillsammans med kunder, samarbetspartners och våra 14 ägarkommuner.

Arbetsuppgifter
Dina främsta arbetsuppgifter blir att hantera olika underhållsprojekt inom teknik och bygg. Projekten varierar stort, både när det gäller innehåll och storlek. Som fastighetstekniker samordnar du, planerar och projektleder entreprenader av olika storlek och omfattning. Du kommer också att hantera löpande och akut underhåll för de olika anläggningarna samt vissa administrativa arbetsuppgifter. Det är en självständig roll där du får stor möjlighet att påverka ditt arbete och fatta egna beslut men också tillhöra ett team och samarbeta med andra tekniker. Du är ansiktet utåt mot kund i den dagliga verksamheten och skapar och upprätthåller goda relationer med såväl medarbetare som entreprenörer.

På Sysav bidrar du till en hållbar värld där så mycket som möjligt tas tillvara. Hos oss får du en arbetsplats där ett tillitsfullt och lyhört ledarskap och medarbetarskap premieras. En hybrid arbetsplats, när det är möjligt, samt balans mellan arbete och fritid, är viktigt för många av våra medarbetare och därför även för oss. Förutom friskvårdsbidrag, erbjuder vi en förmånlig sjukvårdsförsäkring och tillgång till vår Förmånsportal samt gratis pensionsrådgivning.



Personprofil
Vi söker en erfaren och kompetent fastighetstekniker med särskild expertis inom fastighetsautomation, projektledning och samordning av komplexa projekt. För att lyckas i rollen behöver du vara en driven, ansvarsfull och strukturerad person med ett proaktivt arbetssätt och en stark problemlösningsförmåga.

För att trivas är det viktigt att du:
• Har god samarbetsförmåga och är serviceinriktad
• Är prestigelös och öppen inför olika arbetsuppgifter
• Lockas av en roll där du får vara ute i verksamheten och träffa olika människor
• Har stort intresse för fastigheter och personlig service
• Är utåtriktad med god kommunikativ förmåga
• Tekniskt intresserad

Krav:
• Flera års erfarenhet av liknande arbete inom fastighetsteknik
• Relevant eftergymnasial utbildning inom ventilation-, automation- eller installationsteknik eller liknande
• Kunskap inom styr- och reglerteknik
• B-körkort (både automat och manuell)


Övrigt
Start: Omgående/enligt överenskommelse
Omfattning: Heltid
Plats: Malmö
Arbetstid: 07-15:45 med flex

För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.
Urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.

I den här rekryteringen samarbetar Sysav med PerformIQ. Vänligen kontakta ansvarig rekryteringskonsult Filip Lundström på filip.lundstrom@performiq.se vid eventuella frågor gällande rekryteringsprocessen.
Välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Sommarjobb – Dansktalande kundsupport på medicintekniskt företag i Malmö

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Apr 15
Tjänstebeskrivning & erbjudande
Vi söker dig som har erfarenhet eller vill arbeta med kundsupport på danska i sommar under veckorna 27-32. Är du dessutom strukturerad, engagerad och positiv kan vi erbjuda ett uppdrag hos ett medicintekniskt företag i Malmö. Du får utbildning på plats och en möjlighet att arbeta i ett fantastiskt team.

Tjänsten passar dig som trivs i en mångsidig roll där arbetet främst består i att ta emot och hantera beställningar samt administrera reklamationer av medicintekniska produkter.

Dina huvudsakliga arbetsuppgifter som kundsupportmedarbetare är:
• Orderhantering
• Registrera inkomna reklamationer mot leverantör
• Svara på frågor gällande leveranser och beställningar

Personprofil
Vi söker efter dig som är en social lagspelare med en stor vilja att utvecklas. Du kommer att ha daglig kontakt med kunder via mail, webshop och telefon så din känsla för att göra det lilla extra är mycket viktig. Du är kommunikativ och mån om ett gott samarbete. Vidare är du lösningsorienterad och ser positivt på utmaningar du stöter på. Har du vana av att arbeta i CRM-system ses det som meriterande.

Vi värderar dina egenskaper högt och ser gärna att du har en bakgrund inom idrotts- eller föreningslivet. Berätta vilken aktivitet du utövat, på vilket sätt det har format dig som person samt hur du tror att detta påverkar dig i en roll som kundtjänstmedarbetare. Vidare söker vi dig som ställer dig bakom PerformIQ:s värdegrund och värdesätter en jämn ålders- och könsfördelning såväl som etnisk samt kulturell mångfald.

Övrigt
Start: Vecka 27
Omfattning: Heltid, till och med vecka 32
Arbetstider: 8-16:30
Plats: Medeon Science Park, Malmö

Uppdraget ingår i vår konsultverksamhet vilket innebär att du kommer att vara anställd av PerformIQ. Skicka in din ansökan genom att trycka på ”ansök”. Vänligen notera att vi ej tar emot ansökningar via e-post. Ansök redan idag då intervjuer sker löpande. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen.

Om du har några frågor är du varmt välkommen att kontakta rekryteringsansvarig Ninni Henrysson på ninni.henrysson@performiq.se.

Välkommen med din ansökan!

Om PerformIQ
PerformIQ är ett auktoriserat bemannings- och rekryteringsföretag med en unik profil. Vi erbjuder personal med bakgrund inom idrotts- och föreningslivet kombinerat med utbildning och arbetslivserfarenhet. Genom idrotten har våra konsulter utvecklat prestationshöjande egenskaper och därmed skapat rätt verktyg för att lyckas bättre i arbetslivet.

Som konsult hos PerformIQ omfattas du av kollektivavtal, vilket innebär att du kan känna dig trygg med dina anställningsvillkor hos oss. På PerformIQ ser vi oss själva som ett lag där alla medarbetare är lika viktiga och vi behandlar våra konsulter som lagkamrater. När du blir en del av vårt lag får du en tränare som finns tillgänglig för dig under hela din anställning. För mer information, besök www.performiq.se

Ansök nu

Serviceinriktad kassamedarbetare på deltid till företag i Malmö och Lund!

Butikssäljare, fackhandel
Läs mer Apr 7
Tjänstebeskrivning & erbjudande
Har du tidigare erfarenhet av kassystem och arbete inom service? Är du själv serviceinriktad och vill arbeta i en social roll? Läs då vidare om rollen som butiksmedarbetare till vår väletablerade kund i Malmö och Lund!

PerformIQ söker för kunds räkning en arbetsam person för arbete som kassamedarbetare på deltid för ett längre uppdrag. Vår kund är en välkänd aktör inom byggprodukter. I rollen som kassaarbetare kommer du att stå i kassan och ta emot och serva fakturakunder, men även vara behjälplig i butiken. För detta uppdrag kan arbete komma att ske i kunds butiker både i Malmö och Lund.

Personprofil
Vi söker dig som är snabblärd, positiv och har en vilja att lära dig. Vidare har du en god initiativförmåga och räds inte för att hjälpa till där det behövs. Det är viktigt att du är flexibel och utåtriktad i ditt kundbemötande och att du värdesätter att ge varje kund service i världsklass. I övrigt ser vi att du:

• Gärna har arbetat i butik tidigare
• Gärna har körkort och tillgång till bil (ej ett krav)
• Har tidigare erfarenhet från serviceyrke och kassasystem
• Har en annan sysselsättning (studier, annat arbete, idrottssatsning)

Vi värderar dina egenskaper högt och ser gärna att du har en bakgrund inom idrotts- eller föreningslivet. Berätta vilken aktivitet du utövat, på vilket sätt det har format dig som person samt hur du tror att detta påverkar dig. Du kommer att tillhöra vår kunds pool och bli utbokad på arbete enligt överenskommelse och efter önskemål.

Övrigt
Start: Omgående
Omfattning: Deltid, måndag-fredag
Arbetstider: Dagtid
Plats: Lund och Malmö (Bulltofta & Fosie)

Uppdraget ingår i vår konsultverksamhet vilket innebär att du kommer att vara anställd av PerformIQ.

Skicka in din ansökan genom att trycka på ”ansök”. Vänligen notera att vi ej tar emot ansökningar via e-post. Ansök redan idag då intervjuer sker löpande. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen.

Om du har några frågor är du varmt välkommen att kontakta rekryteringsansvarig Ninni Henrysson på ninni.henrysson@performiq.se.

Välkommen med din ansökan!

Om PerformIQ
PerformIQ är ett auktoriserat bemannings- och rekryteringsföretag med en unik profil. Vi erbjuder personal med bakgrund inom idrotts- och föreningslivet kombinerat med utbildning och arbetslivserfarenhet. Genom idrotten har våra konsulter utvecklat prestationshöjande egenskaper och därmed skapat rätt verktyg för att lyckas bättre i arbetslivet.

Som konsult hos PerformIQ omfattas du av kollektivavtal, vilket innebär att du kan känna dig trygg med dina anställningsvillkor hos oss. På PerformIQ ser vi oss själva som ett lag där alla medarbetare är lika viktiga och vi behandlar våra konsulter som lagkamrater. När du blir en del av vårt lag får du en tränare som finns tillgänglig för dig under hela din anställning. För mer information, besök www.performiq.se

Ansök nu

Regionsäljare som räddar liv!

Account manager
Läs mer Mar 28
Tjänstebeskrivning & erbjudande
Har du en passion för att bygga starka kundrelationer och vill du sälja produkter som bokstavligt talat räddar liv? Drivs du av tanken att faktiskt kunna påverka din egen lön? Om svaret är ett rungande JA, då kan vi ha drömjobbet för dig! Vi på Plusab Medical Solutions AB söker nu en regionsäljare som kan ta vårt team till nästa nivå!

Tjänstebeskrivning och erbjudande
Som vår nya utesäljare kommer du att vara hjärtat i vår kundrelation - bokstavligt talat! Du kommer att:
• Skapa magi: Bygg långsiktiga och lönsamma relationer med både nya och befintliga kunder. Din arbetsdag kommer att fyllas med spännande kundmöten där du skapar värde på riktigt.
• Ta rodret: Du arbetar självständigt med att fastställa en strategi för din kundbearbetning, med fokus på att identifiera nya affärsmöjligheter och konsultera befintliga kunder.
• Vara på tårna: Hög kundnärvaro är A och O. Du förstår den tydliga kopplingen mellan att hög frekvens i kundbesök genererar mer försäljning och bättre relationer.
• Sälja livräddare: Marknadsföra och sälja vårt fulla sortiment av produkter som verkligen gör skillnad.
• Växa och utvecklas: Hålla vårt CRM-system uppdaterad, lär dig nya produkter och digitala verktyg, och bidra till en positiv och framåtblickande företagskultur.

Det här erbjuder vi dig
• Frihet under ansvar: Du styr din egen tid och jobbar där du trivs bäst – kanske hemifrån eller på språng?
• En produktportfölj som imponerar: Vi ger dig de bästa verktygen för att lyckas, backade av en stark och stöttande organisation.
• Utvecklingsmöjligheter på toppnivå: Internutbildningar och chansen att växa inom en av branschens mest respekterade koncerner med global närvaro.
• En lönemodell att skryta om: Marknadsmässig grundlön och en provisionsmodell utan tak – himlen är bokstavligt talat gränsen!

Personprofil
Du är en social kameleont som älskar att nätverka, en självgående doer som drivs av utmaningar och alltid strävar efter att överträffa målen. Att ta initiativ och göra det där lilla extra för att nå resultat är din grej. Du är också en prestigelös lagspelare som trivs med att resa och möta kunder ansikte mot ansikte. Och ja, ett B-körkort är förstås ett måste!

Vill du vara med på vår resa och verkligen göra skillnad? Skicka in din ansökan idag och bli en del av ett team som räddar liv varje dag!

Övrigt
Start: Omgående eller enligt överenskommelse.
Arbetstider: Dagtid, kontorstider.
Omfattning: Heltid.
Plats: Skåne.

Företagspresentation
Plusab Medical Solutions AB, med huvudkontor i Västerås, erbjuder hjärtstartare och utbildningar kopplade till att rädda liv, samt säkra och användarvänliga Första Hjälpen-produkter med egen design. Bolaget grundades 2007 och har vuxit till att bli rikstäckande, med representanter från Luleå i norr till Malmö i söder. Vi strävar efter att marknadsföra högkvalitativa och praktiska produkter som skapar trygghet på arbetsplatsen. Plusab är en del av Safe Life som är världsledande inom hjärtstartare och första hjälpen.

Om PerformIQ
PerformIQ – rekrytering av personal med egenskaper från idrott/föreningsliv, är vår samarbetspartner och vi hänvisar eventuella frågor om tjänsten till Rekryteringskonsult Oscar Backman, oscar.backman@performiq.se.

Skicka in din ansökan redan idag då intervjuer sker löpande. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.

Välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Senior Kvalitetssamordnare till Sysav

Kvalitetssamordnare/Kvalitetskoordinator
Läs mer Jan 27
Tjänstebeskrivning & erbjudande
Arbetar du med kvalitetsledning idag? Vill du vara en nyckelperson som driver utvecklingen av kvalitetsledningsarbetet på Sysav? Då är det dig vi söker!

Vi på Sysav söker nu en engagerad Kvalitetssamordnare. Här kommer du att vara en central del i att utveckla, samordna och upprätthålla vårt ledningssystem enligt ISO 9001, 140001 och 45001, med fokus på kvalitet. Du säkerställer att våra processer är effektiva, tydliga och ständigt förbättras. Du kommer arbeta på ledningsnivå, strategiskt samt operativt för att skapa en mer effektiv verksamhet genom att utveckla Sysavs sätt att arbeta med att ständigt förbättra ledningssystemen.

Tjänstebeskrivning & erbjudande
Sysav bidrar till en hållbar värld där så mycket som möjligt tas tillvara. Vi omhändertar avfall, avgiftar, förädlar och för tillbaka resurser till samhället. Vi skapar också insikt kring hållbar konsumtion och visar vägen för branschen genom innovativa lösningar. Sysav är stolt över att bidra till att skapa världens mest hållbara region – tillsammans med kunder, samarbetspartners och våra 14 ägarkommuner.

Som Kvalitetssamordnare på Sysav kommer dina arbetsuppgifter att innebära:
• Kvalitetsledning enligt ISO 9001: Säkerställa att kvalitetsledningssystemet uppfyller kraven för ISO-certifiering och kontinuerligt förbättras.
• Processkartläggning: Utveckla och uppdatera processkartor för att tydliggöra och optimera arbetsflöden inom organisationen.
• Dokumenthantering: Ansvara för styrande dokument, inklusive att skapa, uppdatera och distribuera dem till relevanta intressenter.
• Revisioner: Planera och samordna interna och externa revisioner för att identifiera förbättringsområden och säkerställa efterlevnad.
• Ledningens genomgång: Stötta ledningen med att förbereda och genomföra genomgångar av kvalitetsarbetet för att säkra strategisk riktning.
• Samordning: Du kommer att samordna och leda KMA-gruppen (Kvalitet, Miljö, Arbetsmiljö) för att säkerställa att kvalitetsarbetet integreras med miljö- och arbetsmiljöarbetet på ett effektivt och strukturerat sätt.

På Sysav bidrar du till en hållbar värld där så mycket som möjligt tas tillvara. Hos oss får du en arbetsplats där ett tillitsfullt och lyhört ledarskap och medarbetarskap premieras. Balans mellan arbete och fritid, är viktigt för många av våra medarbetare och därför även för oss. Förutom friskvårdsbidrag, erbjuder vi en förmånlig sjukvårdsförsäkring och tillgång till vår Förmånsportal samt gratis pensionsrådgivning.


Personprofil
Vi söker dig som har minst fem års erfarenhet av att arbeta med ledningssystem, särskilt ISO 9001, där du har utvecklat din förmåga att strukturera, analysera och driva förbättringsarbete. Du har arbetat med processkartläggning, dokumenthantering och ledningssystem samt är van vid att samordna projekt över flera avdelningar. Erfarenhet av att leda en KMA-grupp är meriterande, då vi värdesätter din förmåga att ta ett tydligt ledarskap, skapa engagemang och driva förbättringsarbete tillsammans med andra. En högskoleutbildning och B-körkort är ett krav, liksom god datorvana i Officepaketet och erfarenhet av att arbeta med ISO-standarder.

Som person är du drivande och har en stark förmåga att växla mellan självständigt arbete och teamarbete. Du är nyfiken, lyhörd och strukturerad, med ett stabilt och tryggt sätt som gör att du kan ta dig an både operativa och strategiska utmaningar med självledarskap och ett stödjande förhållningssätt. Du har ett naturligt ledarskap och vågar ta initiativ, fatta beslut och stå fast vid dem när det krävs, samtidigt som du inspirerar och inkluderar andra.

Din goda kommunikativa förmåga och analytiska skärpa gör att du kan samarbeta med kollegor och aktörer på olika nivåer, samtidigt som du bidrar till att utveckla och höja kvalitetsarbetet i organisationen. Du arbetar alltid på ett inkluderande och systematiskt sätt, med ett fokus på att leda och stödja ditt team mot gemensamma mål.


Övrigt
I rollen som Kvalitetssamordnare kommer du tillhöra enheten Arbetsmiljö och rapportera till Arbetsmiljöchefen.
Start: Omgående/enligt överenskommelse
Omfattning: Heltid
Plats: Malmö
För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.
Urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.
I den här rekryteringen samarbetar Sysav med PerformIQ. Vänligen kontakta ansvarig rekryteringskonsult Filip Lundström på filip.lundstrom@performiq.se vid eventuella frågor gällande rekryteringsprocessen.
Välkommen med din ansökan!

Ansök nu