Malmö: Försäljare

Hitta ansökningsinfo om jobbet Försäljare i Malmö. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Malmö inom den kategorin.

Publicerad: 2024-07-10 // Varaktighet: Deltid

Se hit – din karriär börjar här! Vi på Balder har byggt vår framgång med affärsdriv, engagemang och kompetens. Vår resa, som började 2005 i Göteborg, har lett oss till att bli en betydande aktör inom bostäder, kommersiella lokaler och hotellfastigheter. Med över 100 kommersiella fastigheter i Syd fortsätter vi att växa och skapa långsiktiga relationer med våra kunder.
Vill du vara med på vår fortsatta resa? Att arbeta med att hitta nya affärer är en av grundstenarna på Balder och det naturliga steget in. Vi söker nu försäljare till vårt kontor i Malmö!
Varje affär räknas Som försäljare ansvarar du för att skapa affärsmöjligheter och genom det bidra till vårt mål om nollvakans inom vårt kommersiella fastighetsbestånd. Du välkomnas in i ett mindre team där arbetsuppgifter innefattar bland annat att ta kontakt med potentiella kunder via telefon och mail samt arbeta med registervård. Vidare är det även inom ditt ansvarsområde att kontinuerligt utvärdera och finna nya arbetssätt för att utveckla rollen allt eftersom.
Tjänsten är i nära samarbete med våra uthyrare inom bolagets kommersiella förvaltning och du kommer i viss mån få följa med dem på visningar som du själv genererar. För att spetsa din kompetens inom sälj kommer vi erbjuda dig utbildningar inom området. På sikt finns möjligheter att vidareutvecklas inom bolaget.
Är det dig vi söker? Vi letar efter dig som är affärsdriven, engagerad och prestigelös. Om du studerar och drömmer om en karriär inom fastigheter eller om du har erfarenhet inom service och/eller försäljning och vill utvecklas inom fastighetsbranschen, då är detta en chans för dig.
Dina erfarenheter och kunskaper är viktiga, men det är din vilja att skapa och underhålla goda relationer som kommer att göra dig framgångsrik hos oss.
Tjänsten är timanställning på ca 50% där du själv har möjlighet att fördela dina arbetstimmar i viss mån. Läs gärna mer om vår avdelning inom försäljning HÄR och om vår avdelning inom kommersiell förvaltning HÄR.Låter det som en tjänst för dig? Vi arbetar med löpande urval så skicka in din ansökan redan idag. Om du vill veta mer om rollen är du varmt välkommen att höra av dig till rekryterare Felicia Forsberg via felicia.forsberg@balder.se.
När du har skickat in din ansökan kommer du få ett mejl med en länk till våra rekryteringstester som på ett objektivt sätt hjälper oss att matcha rätt person till tjänsten.
Hjärtligt välkommen att bli en del av oss på Balder – där vi förvaltar möjligheter och där resan är målet!

Alla platsannonser →

Andra jobb i Malmö som Telefonförsäljare

Nedan visas andra jobb i Malmö som Telefonförsäljare.

Säljare inom Telekom i Malmö

Läs mer Jul 1
Är det dags för första jobbet inom försäljningeller du kanske är en erfaren räv?I vilket fall som helst har du nog hittat rätt nu!
Vi på Cabenihjälper våra uppdragsgivare att utmana telekommarknaden med fokus på kvalitet och långsiktighet. Vi har med fokus på varje individ en alldeles unik approach till försäljning där vi tror att varje enskild medarbetare kan nå sin potential mer rätt verktyg.
Just nu söker vi på Cabeni AB nya och drivna säljare till vårt nystartade team i Malmö! Kontoret ligger precis vid Midhem, så även om du tar tåget från annan ort är det enkelt och komma till kontoret!
Störst är inte bäst. Våra kollegor i branschen satsar idag på stora lokaler med opersonliga platser, vi vill annorlunda. Vi bryter mönster, vi satsar på den individuella medarbetaren och därför har vi endast 10 unika säljplatser så vi kan tillsammans behålla ett hållbart arbetssätt inom callcenter branschen och skapar en fantastisk lagkänsla.
Team effektiviteten ökas och ger otroligt stöd för varje enskild medarbetare. Som account manager hos oss arbetar man tillsammans med erfarna medarbetare och coacher som alltid har fokus på att du och ditt team ska utvecklas och nå nya mål.
Har du vad som krävs?
- Energisk
- Drivande
- Mål fokuserad
- Flytande i svenska både i tal och skrift
Har du erfarenhet inom branschen är meriterande, men inget krav då alla kan lyckas med rätt inställning!
God kommunikationsförmåga är viktigt då du använder det för att bygga upp relationer med kunderna, eftersom detta skapar grunden till en långvarig relation mellan kunden och dig.
Passar ovanstående in på dig, ska du verkligen söka detta jobb!
Vad erbjuder vi?
Marknadsmässig lön
Marknadens bästa provisioner
Samarbete med marknadsledande varumärken
Attraktiv arbetsmiljö
Säljtävlingar
Utbildning och daglig coachning
Arbeta tillsammans med motiverande och drivna kollegor
Trygghet i form av tillsvidareanställning

Vi erbjuder dig en livfylld arbetsplats med massor av utvecklingsmöjligheter. Utbildning och daglig coachning är också något du kan räkna med. Vi bryr oss mycket om vår företagskultur och jobbar ständigt för förbättring. Hos oss får du bästa möjliga förutsättningar för att lyckas inom försäljning. Detta, då vi fokuserar på våra unika 10 platser per kontor. Dessa unika platser ger större utrymme för varje enskild individ att utvecklas och förbättras. Hos Cabeniär man inte bara en i mängden, hos oss är varje medarbetare betydelsefull.
Dagarna passerar i högt tempo och vår ambition är att kombinera nöje med prestation.
Arbetstider: Måndag - Fredag 08.45 - 17.30
Vi erbjuder en hög provision utan lönetak!
Denna chans vill du inte missa.

Ansök nu

Säljare inom Telekom i Malmö

Läs mer Jul 19
Är det dags för första jobbet inom försäljningeller du kanske är en erfaren räv?I vilket fall som helst har du nog hittat rätt nu!
Vi på Cabenihjälper våra uppdragsgivare att utmana telekommarknaden med fokus på kvalitet och långsiktighet. Vi har med fokus på varje individ en alldeles unik approach till försäljning där vi tror att varje enskild medarbetare kan nå sin potential mer rätt verktyg.
Just nu söker vi på Cabeni AB nya och drivna säljare till vårt nystartade team i Malmö! Kontoret ligger precis vid Midhem, så även om du tar tåget från annan ort är det enkelt och komma till kontoret!
Störst är inte bäst. Våra kollegor i branschen satsar idag på stora lokaler med opersonliga platser, vi vill annorlunda. Vi bryter mönster, vi satsar på den individuella medarbetaren och därför har vi endast 10 unika säljplatser så vi kan tillsammans behålla ett hållbart arbetssätt inom callcenter branschen och skapar en fantastisk lagkänsla.
Team effektiviteten ökas och ger otroligt stöd för varje enskild medarbetare. Som account manager hos oss arbetar man tillsammans med erfarna medarbetare och coacher som alltid har fokus på att du och ditt team ska utvecklas och nå nya mål.
Har du vad som krävs?
- Energisk
- Drivande
- Mål fokuserad
- Flytande i svenska både i tal och skrift
Har du erfarenhet inom branschen är meriterande, men inget krav då alla kan lyckas med rätt inställning!
God kommunikationsförmåga är viktigt då du använder det för att bygga upp relationer med kunderna, eftersom detta skapar grunden till en långvarig relation mellan kunden och dig.
Passar ovanstående in på dig, ska du verkligen söka detta jobb!
Vad erbjuder vi?
Marknadsmässig lön
Marknadens bästa provisioner
Samarbete med marknadsledande varumärken
Attraktiv arbetsmiljö
Säljtävlingar
Utbildning och daglig coachning
Arbeta tillsammans med motiverande och drivna kollegor
Trygghet i form av tillsvidareanställning

Vi erbjuder dig en livfylld arbetsplats med massor av utvecklingsmöjligheter. Utbildning och daglig coachning är också något du kan räkna med. Vi bryr oss mycket om vår företagskultur och jobbar ständigt för förbättring. Hos oss får du bästa möjliga förutsättningar för att lyckas inom försäljning. Detta, då vi fokuserar på våra unika 10 platser per kontor. Dessa unika platser ger större utrymme för varje enskild individ att utvecklas och förbättras. Hos Cabeniär man inte bara en i mängden, hos oss är varje medarbetare betydelsefull.
Dagarna passerar i högt tempo och vår ambition är att kombinera nöje med prestation.
Arbetstider: Måndag - Fredag 08.45 - 17.30
Vi erbjuder en hög provision utan lönetak!
Denna chans vill du inte missa.

Ansök nu

Säljare inom Telekom i Malmö

Läs mer Jun 19
Är det dags för första jobbet inom försäljningeller du kanske är en erfaren räv?I vilket fall som helst har du nog hittat rätt nu!
Vi på Cabenihjälper våra uppdragsgivare att utmana telekommarknaden med fokus på kvalitet och långsiktighet. Vi har med fokus på varje individ en alldeles unik approach till försäljning där vi tror att varje enskild medarbetare kan nå sin potential mer rätt verktyg.
Just nu söker vi på Cabeni AB nya och drivna säljare till vårt nystartade team i Malmö! Kontoret ligger precis vid Midhem, så även om du tar tåget från annan ort är det enkelt och komma till kontoret!
Störst är inte bäst. Våra kollegor i branschen satsar idag på stora lokaler med opersonliga platser, vi vill annorlunda. Vi bryter mönster, vi satsar på den individuella medarbetaren och därför har vi endast 10 unika säljplatser så vi kan tillsammans behålla ett hållbart arbetssätt inom callcenter branschen och skapar en fantastisk lagkänsla.
Team effektiviteten ökas och ger otroligt stöd för varje enskild medarbetare. Som account manager hos oss arbetar man tillsammans med erfarna medarbetare och coacher som alltid har fokus på att du och ditt team ska utvecklas och nå nya mål.
Har du vad som krävs?
- Energisk
- Drivande
- Mål fokuserad
- Flytande i svenska både i tal och skrift
Har du erfarenhet inom branschen är meriterande, men inget krav då alla kan lyckas med rätt inställning!
God kommunikationsförmåga är viktigt då du använder det för att bygga upp relationer med kunderna, eftersom detta skapar grunden till en långvarig relation mellan kunden och dig.
Passar ovanstående in på dig, ska du verkligen söka detta jobb!
Vad erbjuder vi?
Marknadsmässig lön
Marknadens bästa provisioner
Samarbete med marknadsledande varumärken
Attraktiv arbetsmiljö
Säljtävlingar
Utbildning och daglig coachning
Arbeta tillsammans med motiverande och drivna kollegor
Trygghet i form av tillsvidareanställning

Vi erbjuder dig en livfylld arbetsplats med massor av utvecklingsmöjligheter. Utbildning och daglig coachning är också något du kan räkna med. Vi bryr oss mycket om vår företagskultur och jobbar ständigt för förbättring. Hos oss får du bästa möjliga förutsättningar för att lyckas inom försäljning. Detta, då vi fokuserar på våra unika 10 platser per kontor. Dessa unika platser ger större utrymme för varje enskild individ att utvecklas och förbättras. Hos Cabeniär man inte bara en i mängden, hos oss är varje medarbetare betydelsefull.
Dagarna passerar i högt tempo och vår ambition är att kombinera nöje med prestation.
Arbetstider: Måndag - Fredag 08.45 - 17.30
Vi erbjuder en hög provision utan lönetak!
Denna chans vill du inte missa.

Ansök nu

Ditt första steg mot att bli en företagsrådgivare!

Läs mer Jun 14
Vad går jobbet ut på?Som möteskoordsinator hos oss kommer du att:
Ta kontakt med företagskunder i hela Sverige
Boka in möten där våra fantastiska företagsrådgivare hjälper kunder med deras avtal hos Telia, Telenor och Tele2
Delta i hela processen från start till slut, vilket innebär att du får en riktigt bra insyn och förståelse för kundens behov och hur vi bäst kan hjälpa dem
Lära dig allt du behöver för att så småningom bli en företagsrådgivare själv
Vad behöver du ha? Nyfikenhet: Du vill veta allt om våra kunder och hur vi kan hjälpa dem på bästa sätt
Relationsbyggande: Du älskar att prata med människor och skapa varaktiga relationer
Tålamod: Du förstår att goda saker tar tid
Målinriktad attityd: Du ger inte upp förrän målen är nådda
Vad vi erbjuder: Provisionsbaserad lönesättning med generös ersättning och utan maxtak – din insats sätter gränserna!
En härlig arbetsplats där vi värdesätter både hårt arbete och skratt. Vi tror att man presterar bäst när man trivs!
Ingen tidigare erfarenhet krävs – vi lär upp dig från grunden och ser till att du har allt du behöver för att lyckas
Varför Cloudo?
Vi på Cloudo strävar alltid efter att ha roligt medan vi jobbar mot våra mål. Här får du chansen att växa i en dynamisk miljö och bli en del av ett team som stöttar och inspirerar varandra.
Är du redo att ta ditt första steg mot en spännande karriär inom företagsrådgivning? Skicka in din ansökan idag och bli en del av Cloudo-familjen!
Vi ser fram emot att höra från dig!

Ansök nu

Spontanansökan - Mötesbokare till 1KOMMA5° i Malmö

Läs mer Jun 12
Om oss 1KOMMA5 satsar på energismarta lösningar såsom solceller, laddboxar och ellagring samt energistyrsystemet Heartbeat. Företaget grundades 2021 och har idag över 1200 anställda på över 55 olika platser i Norden, Europa och Australien. 1KOMMA5 siktar på att bli marknadsledande i Europa med en försäljning på över 100 miljarder SEK per år senast 2030.Tillsammans har vi redan installerat över 20 000 anläggningar i Norden.
Om rollen:
Som Mötesbokare hos oss kommer du jobba nära våra säljare, och bli en del av vårt fartfyllda team av Innesäljare. Du ansvarar för att initiera kontakt och boka in möten med privatkunder, för att i sin tur lämna över kunden till våra säljare som tar vid. Det finns även stora möjligheter att utvecklas och växa inom rollen.
Vi tror att du:För att trivas hos oss bör du vara en tävlingsmänniska som älskar sälj och kontakten med nya människor. Rollen kräver väldigt självständigt arbete samt ett stort driv, du bör även ha en god administrativ färdighet.
- Har en stark kommunikationsförmåga, både på svenska och engelska- Tycker om kundkontakt- Har en positiv och lösningsorienterad attityd

START: Enligt överenskommelsePLATS: MalmöOMFATTNING: 100%1KOMMA5 strävar efter att vara en attraktiv arbetsgivare som är fri från diskriminering och ger lika möjligheter för alla. I vår personalsammansättning vill vi spegla samhället i övrigt och välkomnar både kvinnor och män i olika åldrar och med olika bakgrund till att bli vår kollega. För att säkerställa att våra medarbetares värdegrund stämmer överens med 1KOMMA5º tar vi en bakgrundskontroll som en del av rekryteringsprocessen.

Ansök nu

Andra jobb i Malmö från Fastighets AB Balder

Nedan visas andra jobb i Malmö från Fastighets AB Balder .

Brandtekniker

Brandtekniker
Läs mer Maj 23
Vill du vara med och arbeta med brandfrågor på börsens största fastighetsbolag? Har du dessutom erfarenhet av brand sedan tidigare och är både teknikintresserad och driven? Balder är ett spännande företag som fortsätter att växa och utvecklas i snabb takt.
Nu söker vi en erfaren brandtekniker till vårt kontor i Malmö!
Om Balder. Vi har en stark projektportfölj med både bostäder, kommersiella lokaler och hotell. Om du gillar vår bredd och vår fart så kommer du säkert att trivas hos oss. Vi påbörjade vår resa 2005 med ett fastighetsbestånd värt 2,7 miljarder och idag är det få som hinner hålla koll på exakt vad beståndet är värt. För oss är det nämligen resan om är målet. Hänger du med?
Du kommer bland annat att arbeta med:
Säkerställande brandskyddet inom våra fastigheter.
Utförande av kontroller enligt regelverk för brandlarm och sprinkler.
Medverkande på revisionsbesiktningar.
Rådgivning mot förvaltning och fastighetsskötare

Om dig. För att trivas i din roll som brandtekniker tror vi att du har ett stort driv och förstår vikten av ett komplett brandskydd. Hos oss får du mycket frihet och möjlighet att arbeta självständigt vilket också sätter krav på att du har ett strukturerat arbetssätt. Vi tror att du har lätt att anpassa dig efter tekniska problem och försöker hitta den bästa lösningen i varje situation som uppstår. Vi ser gärna att du några års erfarenhet inom branschen. Du behöver uttrycka dig väl i svenska i både tal och skrift samt inneha B-körkort.
Låter detta som en tjänst för dig?Skicka då in din ansökan redan idag eftersom vi arbetar med löpande urval. Placeringsort är Malmö och tjänsten är en tillsvidareanställning med inledande sex månaders provanställning. Om du vill veta mer om rollen kan du kontakta rekryterare Matina Khosravian via matina.khosravian@balder.se.
När du har skickat in din ansökan kommer du få ett mejl med en länk till våra rekryteringstester som på ett objektivt sätt hjälper oss att matcha rätt person till tjänsten. Vi önskar inget personligt brev, men däremot vill vi att du svarar på våra urvalsfrågor.
Varmt välkommen att bli en del av oss!

Ansök nu

Förvaltare

Fastighetsförvaltare
Läs mer Feb 22
Vi är Balder.
Vi vill ju påstå att vi inte är som alla andra fastighetsbolag. Att vi vågar utmana branschens gamla sanningar. Att man visst kan ha en bredd av bostäder, kommersiellt och hotell och såväl bygga nytt som att utveckla det vi redan har. Kanske känner du redan till Lejonet på Lilla Torg? Jägersro Center? Eller Varvsstadens nyproduktion? Du finner även fem nyförvärvade kommersiella fastigheter i Malmö och Helsingborg!

Vi fortsätter att bygga och förvärva och söker nu en förvaltare att ta hand om och utveckla våra kommersiella fastigheter i syd!

Om rollen.
Vi vågar påstå att vi är ganska långt ifrån traditionell förvaltning. Som kollega hos oss förväntas du gilla att göra affärer. För oss handlar det om att känna ett ansvar för hur det går för Balder, våra hyresgäster och våra projekt. Du agerar inte egennyttigt, utan för verksamhetens bästa.

I rollen som kommersiell förvaltare har du både ett ekonomiskt såväl som tekniskt ansvar över dina fastigheter samt ett ansvar för hyresgästrelationen från tecknande av hyresavtal till avflyttning. Du tillhör en arbetsgrupp med stark laganda som består av förvaltningsassistenter, uthyrare, projektledare, fastighetsskötare och drifttekniker bland annat. Hos oss får du verka i en organisation med bred intern kompetens och snabba beslutsvägar!

Om dig.
Vi söker dig, en nyfiken och erfaren fastighetsförvaltare, som kan det här med kommersiella fastigheter. Som gillar att fundera över hur vi kan öka vårt driftnetto men samtidigt ha så nöjda kunder som möjligt. Att älska siffror och kalkyler är i den här tjänsten ett måste. Men lika mycket behövs ett intresse för de människor du möter, då en stor del av jobbet handlar om relationsbyggande. Ekvationen? Ekonomiskt sinne och social smidighet.

Ansökan.
Skicka in din ansökan redan idag eftersom vi arbetar med löpande urval. Tjänsten är en tillsvidareanställning med inledande sex månaders provanställning. Du kommer utgå från vårt kontor i Malmö men tjänsten innefattar resor inom hela region syd. Om du vill veta mer om rollen eller rekryteringsprocessen är du välkommen att kontakta rekryterare Felicia Forsberg via felicia.forsberg@balder.se.

När du har skickat in din ansökan kommer du få ett mejl med en länk till våra rekryteringstester som på ett objektivt sätt hjälper oss att matcha rätt person till tjänsten. Vi önskar inget personligt brev, däremot att du svarar på våra urvalsfrågor.

Hjärtligt välkommen till ett bolag fullt av möjligheter!

LI-MK1

Ansök nu

Förvaltare

Fastighetsförvaltare
Läs mer Dec 11
Vi är Balder.
Vi vill ju påstå att vi inte är som alla andra fastighetsbolag. Att vi vågar utmana branschens gamla sanningar. Att man visst kan ha en bredd av bostäder, kommersiellt och hotell och såväl bygga nytt som att utveckla det vi redan har. Kanske känner du redan till Lejonet på Lilla Torg? Jägersro Center? Eller stadsutvecklingsprojektet Varvsstaden?

Vill du vara en del av vår fortsatta resa? Vi söker nu två förvaltare att ta hand om och utveckla våra kommersiella fastigheter i Syd!

Om rollen.
Vi vågar påstå att vi är ganska långt ifrån traditionell förvaltning. Som kollega hos oss förväntas du gilla att göra affärer. För oss handlar det om att känna ett ansvar för hur det går för Balder, våra hyresgäster och våra projekt. Du agerar inte egennyttigt, utan för verksamhetens bästa.

I rollen som kommersiell förvaltare har du både ett ekonomiskt såväl som tekniskt ansvar över dina fastigheter samt ett ansvar för hyresgästrelationen från tecknande av hyresavtal till avflyttning. Du tillhör en arbetsgrupp med stark laganda som består av förvaltningsassistenter, uthyrare, projektledare, fastighetsskötare och drifttekniker bland annat. Hos oss får du verka i en organisation med bred intern kompetens och snabba beslutsvägar!

Om dig.
Vi söker dig, en nyfiken och erfaren fastighetsförvaltare, som kan det här med kommersiella fastigheter. Som gillar att fundera över hur vi kan öka vårt driftnetto men samtidigt ha så nöjda kunder som möjligt. Att älska siffror och kalkyler är i den här tjänsten ett måste. Men lika mycket behövs ett intresse för de människor du möter, då en stor del av jobbet handlar om relationsbyggande. Ekvationen? Ekonomiskt sinne och social smidighet.

Ansökan.
Skicka in din ansökan redan idag eftersom vi arbetar med löpande urval. Båda tjänster är en tillsvidareanställning med inledande sex månaders provanställning. Du kommer utgå från vårt kontor i Malmö men tjänsten innefattar resor inom hela region Syd. Om du vill veta mer om rollen eller rekryteringsprocessen är du välkommen att kontakta rekryterare Felicia Forsberg via felicia.forsberg@balder.se.

När du har skickat in din ansökan kommer du få ett mejl med en länk till våra rekryteringstester som på ett objektivt sätt hjälper oss att matcha rätt person till tjänsten. Vi önskar inget personligt brev, däremot att du svarar på våra urvalsfrågor.

Hjärtligt välkommen till ett bolag fullt av möjligheter!

LI-MK1

Ansök nu

Försäljare - Din karriär börjar här!

Innesäljare
Läs mer Okt 17
Se hit - din karriär börjar här!
Balders snabba tillväxt är ett resultat av investeringar i kombination med engagerade, nytänkande och affärsmässiga medarbetare. Vi förvärvar, förvaltar, utvecklar samt bygger allt från hyresrätter och bostadsrätter till kommersiella lokaler och hotellfastigheter. Vår ambition är att förstå våra potentiella såväl som befintliga kunders behov i syfte att skapa långsiktiga relationer.

Vill du vara med på vår fortsatta resa? Att arbeta med att hitta nya affärer är en av grundstenarna på Balder och det naturliga steget in. Vi söker nu försäljare till vårt kontor i Malmö!

Varje affär räknas
Som försäljare ansvarar du för att skapa affärsmöjligheter och genom det bidra till vårt mål om nollvakans inom vårt kommersiella fastighetsbestånd. Du välkomnas in i en härlig grupp där arbetsuppgifter innefattar bland annat att ta kontakt med potentiella kunder via telefon och mail samt arbeta med registervård. Vidare är det även inom ditt ansvarsområde att kontinuerligt utvärdera och finna nya arbetssätt för att utveckla rollen allt eftersom.

Tjänsten är i nära samarbete med våra uthyrare inom bolagets kommersiella förvaltning och du kommer i viss mån få följa med dem på visningar som du själv genererar. För att spetsa din kompetens inom sälj kommer vi erbjuda dig utbildningar inom området. På sikt finns möjligheter att vidareutvecklas inom bolaget.

Är det DIG vi söker?
Är du studerande och drömmer om ett jobb i fastighetsbranschen? Eller har du erfarenhet av service- och/eller försäljningsbranschen och vill bredda din kompetens inom sälj?

Erfarenheter och kunskaper i all ära men det viktigaste för det här uppdraget är att du är självgående, affärsdriven och motiverad. Vi vill ha med dig som gillar relationsbyggande, har en stark initiativförmåga och vill leverera ett riktigt bra resultat!

Tjänsten är timanställning på ca 50% där du själv har möjlighet att fördela dina arbetstimmar i viss mån. Läs gärna mer om avdelningen HÄR (https://balder.teamtailor.com/departments/forsaljning).

Låter det som en tjänst för dig?
Vi arbetar med löpande urval så skicka in din ansökan redan idag. Tjänsten är en tillsvidareanställning och vi tillämpar sex månaders provanställning. Om du vill veta mer om rollen är du varmt välkommen att höra av dig till rekryterare Matina Khosravian via matina.khosravian@balder.se (https://balder.teamtailor.com/jobs/matina.khosravian@balder.se)

När du har skickat in din ansökan kommer du få ett mejl med en länk till våra rekryteringstester som på ett objektivt sätt hjälper oss att matcha rätt person till tjänsten.

Hjärtligt välkommen att bli en del av oss!

Ansök nu