Malmö: Administratör med chefsstödsuppdrag till VE geriatrik i Malmö

Hitta ansökningsinfo om jobbet Administratör med chefsstödsuppdrag till VE geriatrik i Malmö i Malmö. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Malmö inom den kategorin.

Publicerad: 2024-07-10 // Varaktighet: Heltid

Gör skillnad varje dag.

Är du skicklig på administration och drivs av att leverera en hög service? Vill du vara med och bidra till ett betydelsefullt arbete i en miljö som präglas av ett positiv engagemang och teamförankring? Då tror vi att du har goda förutsättningar för att trivas hos oss.

Vårdenhet (VE) geriatrik vid Skånes universitetssjukhus (Sus) är en del av verksamhetsområde (VO) neurologi, rehabiliteringsmedicin, minnessjukdomar och geriatrik. Vi bedriver vård, forskning och utbildning för äldres hälsa. VE geriatrik omfattar en akutgeriatrisk vårdavdelning i Malmö samt mottagning med inriktning mot sårbehandling, trafikmedicin och allmängeriatrik, kommunens rehabiliteringsavdelning och korttidsboende i samarbete med Malmö stad. Vid enheten bedrivs även geriatrisk forsknings- och utvecklingsverksamhet.

ARBETSUPPGIFTER
Då vårt chefsstöd ska gå på föräldraledighet välkomnar vi nu en engagerad och driven individ till vår personalgrupp! Denna tjänst avser ett vikariat som sträcker sig ett år från tillträde.

I rollen som administratör med chefsstödsuppdrag arbetar du huvudsakligen som sektionschefens högra hand, som du stödjer i olika administrativa och samordnande frågor gällande personal samt andra situationer som sektionschefen ansvarar för. Arbetsuppgifterna innebär bland annat administrativ personalhantering gällande flex-rapportering, sjukskrivning, semester, schemaläggning, HR-frågor och personalplanering. Du arbetar i vårt system HR-fönster samt med schemaadministration. Arbetet innebär direkt och nära kontakt med medarbetarna. För att lyckas i rollen behöver du se kontinuitet i medarbetarnas schema som en viktig del i verksamheten. Därtill ingår planering och schemaläggning av introduktion för nya medarbetare samt journalskrivning och vara protokollförare i ledningsgruppen.

Vi erbjuder dig ett omväxlande arbete där du är med och driver verksamhetsförändringar, utvecklingsarbete och ständiga förbättringar på vår avdelning. Som nyanställd hos oss får du en individanpassad introduktion för att du ska känna dig trygg i din roll på avdelningen. Tjänsten är förlagd till dagtid, måndag till fredag.

KVALIFIKATIONER
Vi söker dig som har en utbildning inom hälso- och sjukvårdsadministration på 80 KY-poäng eller 400 YH-poäng eller administration på eftergymnasial nivå alternativt annan utbildning/yrkeserfarenhet som arbetsgivaren bedömer lämplig för tjänsten. Du har goda kunskaper i svenska i såväl tal som skrift. För tjänsten är det ett krav att du har goda datorkunskaper och känner dig bekväm i att hantera Microsoft Office-paketet. Det ses som meriterande med tidigare arbetslivserfarenhet som chefsstöd eller medicinsk sekreterare. Därtill är det meriterande om du har erfarenhet av arbete i Region Skånes HR-fönster, Medinet, Melior, PASIS, Skånekatalogen och AVIC.

Det krävs att du kan hålla ordning och struktur trots varierande arbetsuppgifter samt kan hantera ett högt tempo. Vi värdesätter att du har ett flexibelt förhållningssätt till att arbeta under föränderliga omständigheter samt medverkar till förbättring och utveckling av verksamheten. Som person arbetar du med en hög känsla för service och trivs med att ha en central och koordinerande roll. Du verkar för en god stämning i teamet och ditt sätt att samarbeta med kollegor och omgivning sker på ett prestigelöst sätt. I din arbetsvardag medverkar du till en lärande atmosfär där fel och misstag ses som en möjlighet till förbättring. Därtill har du lätt för att sätta dig in i en verksamhet samt processer. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet.

Intervjuer sker i augusti. Varmt välkommen med din ansökan!

ÖVRIGT
Region Skåne ansvarar för hälso- och sjukvård, kollektivtrafik och en hållbar utveckling i hela Skåne. Vårt högsta beslutande organ är regionfullmäktige, som väljs direkt av invånarna i Skåne. Region Skåne är en värderingsstyrd organisation som arbetar med värderingarna välkomnande, drivande, omtanke och respekt i allt vi gör.

Skånes universitetssjukhus (Sus) finns i Lund och Malmö och är landets tredje största sjukhus. Sus är ett kunskapsnav för hälso- och sjukvård i livets alla skeden på regional, nationell och internationell nivå. Våra 12 000 medarbetare är med och driver utvecklingen inom universitetssjukhusets tre uppdragsområden: vård, forskning och utbildning. Hos oss får du arbeta i en värderingsstyrd organisation som utvecklar hälso- och sjukvården tillsammans med patienter och deras närstående. Välkommen!

På https://www.skane.se/ledigajobb kan du se i vilket skede Region Skånes rekryteringar befinner sig och hur många som har sökt tjänsterna.

Till bemannings- och rekryteringsföretag och till dig som är försäljare: Vi undanber oss vänligen men bestämt direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av ytterligare jobbannonser.

Alla platsannonser →

Andra jobb i Malmö som Administrativ assistent

Nedan visas andra jobb i Malmö som Administrativ assistent.

Produktionskoordinator sökes till logistikbolag i Malmö

Läs mer Jul 15
OM KUNDEN
Vår kund ärett företag som transporterar och utrustar bilar och levererar logistiklösningar för personbilar och lätta lastbilar för den skandinaviska marknaden.
Företaget finns i de hamnar där de stora nordiska importvolymerna finns. På anläggningarna lagerhålls och förbereds både personbilar, skåpbilar och lätta lastbilar för den marknad som de ska in på och ser till att de uppfyller de krav som respektive marknad ställer på dem.
Företagets historia går tillbaka till 1925 och genom åren har företaget växt både organiskt och genom fusioner.
Generalagenter, importörer och återförsäljare väljer vår kund för en säker och kundanpassad lagerhållning, rikstäckande fordonstransporter samtför deraskunniga mekaniker.
ARBETSBESKRIVNING
Vi söker nu en Produktionskoordinator/Produktionssamordnare som kommer att stötta leveransverksamheten.
I din roll som Produktionskoordinator/Produktionssamordnare kommer du dagligen hantera varierade arbetsuppgifter för att stötta verksamheten. Du blir spindeln i nätet som både hanterar den interna kontakten och den externa, med kunder. Du förväntas hantera all dialog på ett professionellt och trevligt vis för att hjälpa på bästa vis med samtliga frågor. Under dina arbetsdagar kommer du både tillbringa tid på kontoret såväl som operativt nere på golvet för att följa upp med teamledare.
Du sitter med i möten och insamlar så mycket information som möjligt för att skapa dig en förståelse för varje kunds behov och varje produktion. Förväntan är även att du aktivt jobbar för att medverka till en bra arbetsmiljö samt att genomsöka och löpande arbeta med avvikelser som rör verksamheten.
Arbetstiden är förlagd dagtid 07-16 måndag till fredag.
ARBETSUPPGIFTER
- Ta emot och besvara mail och samtal från kunder
- Vara en supportfunktion till produktionen
- Bevaka kundernas leveransprecision
- Orderadministration samt ta emotbeställningar
- Utföra felsökningar knutna till verksamhetsprocesser
- Supportera Sälj/KAM gällande prisförfrågningar vid försäljning
- Framtagning av statistik samt lönsamhetsanalyser knutna till produktion
- Uppdatera priser, kund- och artikelregister
- Delta i processer vad gäller beredning/produktion

DIN PROFIL
Vi söker dig som har ett genuint intresse för service, administration och fordon.
Vi ser att du tidigare jobbat med administration i en supportfunktion gärna kopplat till fordons- eller logistikbranschen.
Du behöver kunna arbeta självständigt och fatta egna beslut samt ta egna initiativ och komma med förbättringsförslag.
Att ha en god känsla för service är A och O för vår kund så vi ser gärna att du har en god vana av kundkontakt.
Du behöver även kunna tala och skriva engelska obehindrat då man dagligen kommer ha kontakt med människor från olika länder.

MERITERANDE
Erfarenhet i D365 eller liknade affärssystem
Utbildning/erfarenhet inom IT/Affärssystem
Goda erfarenheter inom administration, projektledning och kundvård
Erfarenhet av MicrosoftOffice

OM OSS
Job&Talent; tillhandahåller en digital plattform med målet att förändra arbetsmarknaden och göra den mer effektiv och rättvis. Vi är ett globalt företag som tillhandahåller tio-tusentals medarbetare till kunder som Amazon, Uber, Santander, och H&M från våra kontor i Storbritannien, Frankrike, Spanien, Tyskland, Portugal, Mexiko, Colombia och Sverige. Job&Talent; är en av Sveriges största bemanningsföretag inom vår sektor.
ANSÖKAN
Är du den vi söker? Om du har frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare. Kontaktuppgifter hittar du längre ned.
Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum.
Ansökan sker genom att du registrerar dig nedan, bifoga CV och personligt brev.
Varmt välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Produktionskoordinator sökes till logistikbolag i Malmö

Läs mer Jul 1
OM KUNDEN
Vår kund ärett företag som transporterar och utrustar bilar och levererar logistiklösningar för personbilar och lätta lastbilar för den skandinaviska marknaden.
Företaget finns i de hamnar där de stora nordiska importvolymerna finns. På anläggningarna lagerhålls och förbereds både personbilar, skåpbilar och lätta lastbilar för den marknad som de ska in på och ser till att de uppfyller de krav som respektive marknad ställer på dem.
Företagets historia går tillbaka till 1925 och genom åren har företaget växt både organiskt och genom fusioner.
Generalagenter, importörer och återförsäljare väljer vår kund för en säker och kundanpassad lagerhållning, rikstäckande fordonstransporter samtför deraskunniga mekaniker.
ARBETSBESKRIVNING
Vi söker nu en Produktionskoordinator/Produktionssamordnare som kommer att stötta leveransverksamheten.
I din roll som Produktionskoordinator/Produktionssamordnare kommer du dagligen hantera varierade arbetsuppgifter för att stötta verksamheten. Du blir spindeln i nätet som både hanterar den interna kontakten och den externa, med kunder. Du förväntas hantera all dialog på ett professionellt och trevligt vis för att hjälpa på bästa vis med samtliga frågor. Under dina arbetsdagar kommer du både tillbringa tid på kontoret såväl som operativt nere på golvet för att följa upp med teamledare.
Du sitter med i möten och insamlar så mycket information som möjligt för att skapa dig en förståelse för varje kunds behov och varje produktion. Förväntan är även att du aktivt jobbar för att medverka till en bra arbetsmiljö samt att genomsöka och löpande arbeta med avvikelser som rör verksamheten.
Arbetstiden är förlagd dagtid 07-16 måndag till fredag.
ARBETSUPPGIFTER
- Ta emot och besvara mail och samtal från kunder
- Vara en supportfunktion till produktionen
- Bevaka kundernas leveransprecision
- Orderadministration samt ta emotbeställningar
- Utföra felsökningar knutna till verksamhetsprocesser
- Supportera Sälj/KAM gällande prisförfrågningar vid försäljning
- Framtagning av statistik samt lönsamhetsanalyser knutna till produktion
- Uppdatera priser, kund- och artikelregister
- Delta i processer vad gäller beredning/produktion

DIN PROFIL
Vi söker dig som har ett genuint intresse för service, administration och fordon.
Vi ser att du tidigare jobbat med administration i en supportfunktion gärna kopplat till fordons- eller logistikbranschen.
Du behöver kunna arbeta självständigt och fatta egna beslut samt ta egna initiativ och komma med förbättringsförslag.
Att ha en god känsla för service är A och O för vår kund så vi ser gärna att du har en god vana av kundkontakt.
Du behöver även kunna tala och skriva engelska obehindrat då man dagligen kommer ha kontakt med människor från olika länder.

MERITERANDE
Erfarenhet i D365 eller liknade affärssystem
Utbildning/erfarenhet inom IT/Affärssystem
Goda erfarenheter inom administration, projektledning och kundvård
Erfarenhet av MicrosoftOffice

OM OSS
Job&Talent; tillhandahåller en digital plattform med målet att förändra arbetsmarknaden och göra den mer effektiv och rättvis. Vi är ett globalt företag som tillhandahåller tio-tusentals medarbetare till kunder som Amazon, Uber, Santander, och H&M från våra kontor i Storbritannien, Frankrike, Spanien, Tyskland, Portugal, Mexiko, Colombia och Sverige. Job&Talent; är en av Sveriges största bemanningsföretag inom vår sektor.
ANSÖKAN
Är du den vi söker? Om du har frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare. Kontaktuppgifter hittar du längre ned.
Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum.
Ansökan sker genom att du registrerar dig nedan, bifoga CV och personligt brev.
Varmt välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Produktionskoordinator sökes till logistikbolag i Malmö

Läs mer Jun 20
OM KUNDEN
Vår kund ärett företag som transporterar och utrustar bilar och levererar logistiklösningar för personbilar och lätta lastbilar för den skandinaviska marknaden.
Företaget finns i de hamnar där de stora nordiska importvolymerna finns. På anläggningarna lagerhålls och förbereds både personbilar, skåpbilar och lätta lastbilar för den marknad som de ska in på och ser till att de uppfyller de krav som respektive marknad ställer på dem.
Företagets historia går tillbaka till 1925 och genom åren har företaget växt både organiskt och genom fusioner.
Generalagenter, importörer och återförsäljare väljer vår kund för en säker och kundanpassad lagerhållning, rikstäckande fordonstransporter samtför deraskunniga mekaniker.
ARBETSBESKRIVNING
Vi söker nu en Produktionskoordinator/Produktionssamordnare som kommer att stötta leveransverksamheten.
I din roll som Produktionskoordinator/Produktionssamordnare kommer du dagligen hantera varierade arbetsuppgifter för att stötta verksamheten. Du blir spindeln i nätet som både hanterar den interna kontakten och den externa, med kunder. Du förväntas hantera all dialog på ett professionellt och trevligt vis för att hjälpa på bästa vis med samtliga frågor. Under dina arbetsdagar kommer du både tillbringa tid på kontoret såväl som operativt nere på golvet för att följa upp med teamledare.
Du sitter med i möten och insamlar så mycket information som möjligt för att skapa dig en förståelse för varje kunds behov och varje produktion. Förväntan är även att du aktivt jobbar för att medverka till en bra arbetsmiljö samt att genomsöka och löpande arbeta med avvikelser som rör verksamheten.
Arbetstiden är förlagd dagtid 07-16 måndag till fredag.
ARBETSUPPGIFTER
- Ta emot och besvara mail och samtal från kunder
- Vara en supportfunktion till produktionen
- Bevaka kundernas leveransprecision
- Orderadministration samt ta emotbeställningar
- Utföra felsökningar knutna till verksamhetsprocesser
- Supportera Sälj/KAM gällande prisförfrågningar vid försäljning
- Framtagning av statistik samt lönsamhetsanalyser knutna till produktion
- Uppdatera priser, kund- och artikelregister
- Delta i processer vad gäller beredning/produktion

DIN PROFIL
Vi söker dig som har ett genuint intresse för service, administration och fordon.
Vi ser att du tidigare jobbat med administration i en supportfunktion gärna kopplat till fordons- eller logistikbranschen.
Du behöver kunna arbeta självständigt och fatta egna beslut samt ta egna initiativ och komma med förbättringsförslag.
Att ha en god känsla för service är A och O för vår kund så vi ser gärna att du har en god vana av kundkontakt.
Du behöver även kunna tala och skriva engelska obehindrat då man dagligen kommer ha kontakt med människor från olika länder.

MERITERANDE
Erfarenhet i D365 eller liknade affärssystem
Utbildning/erfarenhet inom IT/Affärssystem
Goda erfarenheter inom administration, projektledning och kundvård
Erfarenhet av MicrosoftOffice

OM OSS
Job&Talent; tillhandahåller en digital plattform med målet att förändra arbetsmarknaden och göra den mer effektiv och rättvis. Vi är ett globalt företag som tillhandahåller tio-tusentals medarbetare till kunder som Amazon, Uber, Santander, och H&M från våra kontor i Storbritannien, Frankrike, Spanien, Tyskland, Portugal, Mexiko, Colombia och Sverige. Job&Talent; är en av Sveriges största bemanningsföretag inom vår sektor.
ANSÖKAN
Är du den vi söker? Om du har frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare. Kontaktuppgifter hittar du längre ned.
Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum.
Ansökan sker genom att du registrerar dig nedan, bifoga CV och personligt brev.
Varmt välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Produktionskoordinator sökes till logistikbolag i Malmö

Läs mer Jun 5
OM KUNDEN
Vår kund ärett företag som transporterar och utrustar bilar och levererar logistiklösningar för personbilar och lätta lastbilar för den skandinaviska marknaden.
Företaget finns i de hamnar där de stora nordiska importvolymerna finns. På anläggningarna lagerhålls och förbereds både personbilar, skåpbilar och lätta lastbilar för den marknad som de ska in på och ser till att de uppfyller de krav som respektive marknad ställer på dem.
Företagets historia går tillbaka till 1925 och genom åren har företaget växt både organiskt och genom fusioner.
Generalagenter, importörer och återförsäljare väljer vår kund för en säker och kundanpassad lagerhållning, rikstäckande fordonstransporter samtför deraskunniga mekaniker.
ARBETSBESKRIVNING
Vi söker nu en Produktionskoordinator/Produktionssamordnare som kommer att stötta leveransverksamheten.
I din roll som Produktionskoordinator/Produktionssamordnare kommer du dagligen hantera varierade arbetsuppgifter för att stötta verksamheten. Du blir spindeln i nätet som både hanterar den interna kontakten och den externa, med kunder. Du förväntas hantera all dialog på ett professionellt och trevligt vis för att hjälpa på bästa vis med samtliga frågor. Under dina arbetsdagar kommer du både tillbringa tid på kontoret såväl som operativt nere på golvet för att följa upp med teamledare.
Du sitter med i möten och insamlar så mycket information som möjligt för att skapa dig en förståelse för varje kunds behov och varje produktion. Förväntan är även att du aktivt jobbar för att medverka till en bra arbetsmiljö samt att genomsöka och löpande arbeta med avvikelser som rör verksamheten.
Arbetstiden är förlagd dagtid 07-16 måndag till fredag.
ARBETSUPPGIFTER
- Ta emot och besvara mail och samtal från kunder
- Vara en supportfunktion till produktionen
- Bevaka kundernas leveransprecision
- Orderadministration samt ta emotbeställningar
- Utföra felsökningar knutna till verksamhetsprocesser
- Supportera Sälj/KAM gällande prisförfrågningar vid försäljning
- Framtagning av statistik samt lönsamhetsanalyser knutna till produktion
- Uppdatera priser, kund- och artikelregister
- Delta i processer vad gäller beredning/produktion

DIN PROFIL
Vi söker dig som har ett genuint intresse för service, administration och fordon.
Vi ser att du tidigare jobbat med administration i en supportfunktion gärna kopplat till fordons- eller logistikbranschen.
Du behöver kunna arbeta självständigt och fatta egna beslut samt ta egna initiativ och komma med förbättringsförslag.
Att ha en god känsla för service är A och O för vår kund så vi ser gärna att du har en god vana av kundkontakt.
Du behöver även kunna tala och skriva engelska obehindrat då man dagligen kommer ha kontakt med människor från olika länder.

MERITERANDE
Erfarenhet i D365 eller liknade affärssystem
Utbildning/erfarenhet inom IT/Affärssystem
Goda erfarenheter inom administration, projektledning och kundvård
Erfarenhet av MicrosoftOffice

OM OSS
Job&Talent; tillhandahåller en digital plattform med målet att förändra arbetsmarknaden och göra den mer effektiv och rättvis. Vi är ett globalt företag som tillhandahåller tio-tusentals medarbetare till kunder som Amazon, Uber, Santander, och H&M från våra kontor i Storbritannien, Frankrike, Spanien, Tyskland, Portugal, Mexiko, Colombia och Sverige. Job&Talent; är en av Sveriges största bemanningsföretag inom vår sektor.
ANSÖKAN
Är du den vi söker? Om du har frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare. Kontaktuppgifter hittar du längre ned.
Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum.
Ansökan sker genom att du registrerar dig nedan, bifoga CV och personligt brev.
Varmt välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Produktionskoordinator sökes till logistikbolag i Malmö

Läs mer Jun 5
OM KUNDEN
Vår kund ärett företag som transporterar och utrustar bilar och levererar logistiklösningar för personbilar och lätta lastbilar för den skandinaviska marknaden.
Företaget finns i de hamnar där de stora nordiska importvolymerna finns. På anläggningarna lagerhålls och förbereds både personbilar, skåpbilar och lätta lastbilar för den marknad som de ska in på och ser till att de uppfyller de krav som respektive marknad ställer på dem.
Företagets historia går tillbaka till 1925 och genom åren har företaget växt både organiskt och genom fusioner.
Generalagenter, importörer och återförsäljare väljer vår kund för en säker och kundanpassad lagerhållning, rikstäckande fordonstransporter samtför deraskunniga mekaniker.
ARBETSBESKRIVNING
Vi söker nu en Produktionskoordinator/Produktionssamordnare som kommer att stötta leveransverksamheten.
I din roll som Produktionskoordinator/Produktionssamordnare kommer du dagligen hantera varierade arbetsuppgifter för att stötta verksamheten. Du blir spindeln i nätet som både hanterar den interna kontakten och den externa, med kunder. Du förväntas hantera all dialog på ett professionellt och trevligt vis för att hjälpa på bästa vis med samtliga frågor. Under dina arbetsdagar kommer du både tillbringa tid på kontoret såväl som operativt nere på golvet för att följa upp med teamledare.
Du sitter med i möten och insamlar så mycket information som möjligt för att skapa dig en förståelse för varje kunds behov och varje produktion. Förväntan är även att du aktivt jobbar för att medverka till en bra arbetsmiljö samt att genomsöka och löpande arbeta med avvikelser som rör verksamheten.
Arbetstiden är förlagd dagtid 07-16 måndag till fredag.
ARBETSUPPGIFTER
- Ta emot och besvara mail och samtal från kunder
- Vara en supportfunktion till produktionen
- Bevaka kundernas leveransprecision
- Orderadministration samt ta emotbeställningar
- Utföra felsökningar knutna till verksamhetsprocesser
- Supportera Sälj/KAM gällande prisförfrågningar vid försäljning
- Framtagning av statistik samt lönsamhetsanalyser knutna till produktion
- Uppdatera priser, kund- och artikelregister
- Delta i processer vad gäller beredning/produktion

DIN PROFIL
Vi söker dig som har ett genuint intresse för service, administration och fordon.
Vi ser att du tidigare jobbat med administration i en supportfunktion gärna kopplat till fordons- eller logistikbranschen.
Du behöver kunna arbeta självständigt och fatta egna beslut samt ta egna initiativ och komma med förbättringsförslag.
Att ha en god känsla för service är A och O för vår kund så vi ser gärna att du har en god vana av kundkontakt.
Du behöver även kunna tala och skriva engelska obehindrat då man dagligen kommer ha kontakt med människor från olika länder.

MERITERANDE
Erfarenhet i D365 eller liknade affärssystem
Utbildning/erfarenhet inom IT/Affärssystem
Goda erfarenheter inom administration, projektledning och kundvård
Erfarenhet av MicrosoftOffice

OM OSS
Job&Talent; tillhandahåller en digital plattform med målet att förändra arbetsmarknaden och göra den mer effektiv och rättvis. Vi är ett globalt företag som tillhandahåller tio-tusentals medarbetare till kunder som Amazon, Uber, Santander, och H&M från våra kontor i Storbritannien, Frankrike, Spanien, Tyskland, Portugal, Mexiko, Colombia och Sverige. Job&Talent; är en av Sveriges största bemanningsföretag inom vår sektor.
ANSÖKAN
Är du den vi söker? Om du har frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare. Kontaktuppgifter hittar du längre ned.
Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum.
Ansökan sker genom att du registrerar dig nedan, bifoga CV och personligt brev.
Varmt välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Andra jobb i Malmö från REGION SKÅNE

Nedan visas andra jobb i Malmö från REGION SKÅNE .

Enhetschef inom fastighetsdigitalisering till Regionfastigheter i Malmö

Enhetschef, offentlig förvaltning
Läs mer Jul 8
Gör skillnad. Varje dag.

Är du intresserad av en ny utmaning och brinner för frågor gällande fastigheter och digitalisering? Drivs du dessutom av att vara först i ledet och fortsätta leda utvecklingen framåt? I så fall kan tjänsten som enhetschef hos oss vara något för dig!

Regionfastigheter utvecklar och förvaltar Region Skånes fastigheter. Just nu gör vi de största investeringarna någonsin på sjukhusområdena i Skåne. Regionfastigheter projektleder, bygger och utvecklar stora komplexa projekt i känslig sjukhusmiljö.

Vi förvaltar fastigheter och avancerade tekniska system och måste kunna garantera hög driftsäkerhet årets alla dagar. Vårt arbete är en förutsättning för säker och trygg vård. Vi bygger också ut infrastrukturen för kollektivtrafiken i Skåne, med nya servicedepåer för buss, spårvagn och tåg.

Verksamhetsområde Fastighetsutveckling består av cirka 20 medarbetare och är indelad i två enheter Fastighetsplanering och Fastighetsdigitalisering.

Digitalisering är viktigt för oss på Regionfastigheter för att kunna bedriva en modern och effektiv fastighetsförvaltning och möjliggöra vår vision av det smarta sjukhuset. Ett sjukhus där vi tydligt kan optimera drift, energianvändning och skapa robusthet. Vi har en tydlig strategi och målbild med våra projekt som ska optimera vår väg framåt.

Här kan läsa mer om hur det är att arbeta som chef i Region Skåne: https://bit.ly/3S2t482

ARBETSUPPGIFTER
Inom Fastighetsdigitalisering arbetar vi med utveckling, upphandling, implementation och förvaltning av digitala system och verktyg kopplade till förvaltningens behov att genomföra sitt uppdrag.

I din roll som enhetschef för Fastighetsdigitalisering ansvarar du för att utveckla, implementera digitaliseringsbehov för Regions Skånes fastigheter. Allt från nya idéer till uppdatering av befintliga system efter den kravställning och regelverk som finns i Region Skåne. Du leder det löpande arbetet med ansvar för såväl strategiska vägval som dagliga prioriteringar tillsammans med enhetens i nuläget 5 medarbetare.

Du sätter upp, tydliggör och förankrar mål samt säkerställer att enheten bedrivs med en ekonomi i balans där medarbetarnas kompetens på bästa sätt tillvaratas och utvecklas.

Arbetet sker i nära samverkan internt inom Regionfastigheter och andra förvaltningar inom Region Skåne men även externt med andra Regioner och nationella nätverk.

Vi ser att du har en förståelse samt ett stort intresse för tekniska lösningar, säkerhet och kan ha dialog med både utvecklare och personer med olika erfarenheter inom IT/OT/Fastighetsdrift.

Din huvudsakliga placeringsort är Malmö men det förekommer resor i tjänsten inom stora delar av Skåne.

KVALIFIKATIONER
Vi välkomnar dig som har en eftergymnasial utbildning med inriktning mot digitalisering och it, alternativt likvärdig kompetens förvärvad genom fortbildning eller arbetslivserfarenhet. För att bli aktuell för tjänsten har du flerårig dokumenterad arbetslivserfarenhet som chef med personalansvar, gärna inom fastighetsbranschen. Därtill har du mycket goda kunskaper i svenska språket i såväl tal som skrift. Vidare har du god förståelse för hur digitala system är uppbyggda samt hur informationsflöden och andra system kan integreras med varandra. Då resor förekommer i tjänsten är B-körkort ett krav.

Det anses fördelaktigt om du besitter tidigare erfarenheter kopplade till fastighetssektor både administrativa- och tekniska system. Det är även meriterande om du har tidigare erfarenhet av att arbeta i offentligverksamhet och har god förståelse för upphandling inom LOU.

Som person är du trygg och stabil och har förmågan att prioritera bland uppdragen samt gärna hittar nya angreppssätt. För att bli framgångsrik i rollen behöver du ha en god och målinriktad kommunikation inför både stora och mindre grupper. Vidare är du även en god lyssnare och värdesätter goda samarbetskontakter, såväl internt som externt. Givetvis arbetar du efter Region Skånes värderingar. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet, förmåga att strukturera och dokumentera.

Region Skåne kan komma att genomföra säkerhetsprövning och i vissa fall registerkontroll i enlighet med bestämmelser i Säkerhetsskyddslagen, före beslut om anställning. Du kan även bli krigsplacerad i din befattning.

I denna rekrytering tillämpas löpande urval. Varmt välkommen med din ansökan redan idag!

ÖVRIGT
Region Skåne finns till för att alla som bor i Skåne ska må bra och känna framtidstro. Genom gränslösa samarbeten och omtanke skapas de bästa förutsättningar för ett hälsosamt liv inom näringsliv, kollektivtrafik, kultur och hälso- och sjukvård i Skåne. Tillsammans gör vi livet mera möjligt.

Regionfastigheter utvecklar Region Skånes fastigheter. Vi förvaltar drygt 1 miljon m2 i egna fastigheter och ansvarar för fastighetsdrift och fastighetsunderhåll. Dessutom hyr vi cirka 500 000 m2 runt om i Skåne av andra fastighetsägare. Regionfastigheter ansvarar också för all om- och nybyggnation av Region Skånes lokaler. Vi har precis genomfört de största investeringarna någonsin på sjukhusområdena i Skåne, och bygger ut infrastrukturen med en servicedepå för Öresundstågen, spårvagnsdepå i Lund och planerar för flera nya bussdepåer. Vi är cirka 450 anställda med bred och stark kompetens inom byggprojektledning, teknik och fastighetsförvaltning. Vårt arbete bidrar till ständigt bättre förutsättningar för vård, trafik och utveckling i Region Skåne. skane.se/vibygger

På https://www.skane.se/ledigajobb kan du se i vilket skede Region Skånes rekryteringar befinner sig och hur många som har sökt tjänsterna.

Till bemannings- och rekryteringsföretag och till dig som är försäljare: Vi undanber oss vänligen men bestämt direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av ytterligare jobbannonser.

Ansök nu

Specialistläkare till Vårdcentralen Arlöv

Specialistläkare
Läs mer Jun 24
Gör skillnad. Varje dag.

Vårdcentralen Arlöv ligger i en grönskande omgivning mellan Lund och Malmö med lättillgänglig parkering och goda buss- och tågförbindelser. Vi har cirka 9600 listade patienter som representerar ett tvärsnitt av det moderna svenska samhället. Vi har specialistmottagningar för bland annat diabetes, astma/KOL, hypertoni, äldrevård och hjärtsvikt.

Vår verksamhet består av läkare, sjuksköterskor, dietist, psykologer, kurator, arbetsterapeut, fysioterapeut samt medicinsk sekreterare. Barnavårdscentralen (BVC) är en del av familjecentralen Samovaren som har nära samarbete med förskolor och andra specialister inom barns utveckling och hälsa. Förutom BVC finns öppen förskola, social rådgivare och mödrahälsovård. Därtill har vi även en BVC-filial i Åkarp. Vi värnar om den nära vårdens utveckling i kommunen och har det medicinska ansvaret för cirka 220 vårdplatser på särskilt boende, fördelat på fyra boende, ett i Åkarp och tre i Arlöv.

Genom ett ständigt pågående utvecklings- och förbättringsarbete finns möjlighet att vara delaktig och driva verksamheten framåt. Vi arbetar utifrån ett teamperspektiv och att våra patienter ska ha en god tillgänglighet med hög medicinsk säkerhet.

ARBETSUPPGIFTER
Vi välkomnar nu en specialistläkare som önskar arbeta på vårdcentralen kombinerat med BVC.

Som specialistläkare hos oss erbjuds du ett varierande och utvecklande arbete. Tjänsten omfattar mottagningsarbete på vårdcentralen kombinerat BVC. Du har även möjlighet att vara med och påverka arbetet kring framtidens hälsosystem, tillsammans med dina kollegor.

Här på vårdcentralen i Arlöv har vi patientens behov i fokus. Vi värdesätter även våra medarbetares personliga utveckling och möjliggör interna karriärvägar hos oss. Vi har påbörjat vårt arbete med att arbeta mer teambaserat runt våra patienter, ett arbete som är viktigt både för oss som medarbetare och för våra patienter.

KVALIFIKATIONER
Vi söker dig som är legitimerad läkare med behörighet att verka inom svensk sjukvård. Vidare har du specialistkompetens i allmänmedicin eller annan likvärdig specialitet. För tjänsten är även språkkunskap i svenska motsvarande lägst nivå C1 enligt Europarådets nivåskala ett krav. Arbetslivserfarenhet från primärvården och/eller BVC är meriterande.

För att lyckas i rollen är det viktigt att du alltid har patientens behov i fokus. Som person är du lösningsfokuserad och har en god förmåga att fatta egna beslut. Du har ett flexibelt arbetssätt samtidigt som du är ansvarstagande och trygg i ditt yrkesutövande. Vidare har du en god kommunikationsförmåga och tillsammans med dina kollegor bidrar du till vårt goda arbetsklimat. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet.

I denna rekrytering tillämpas löpande urval. Varmt välkommen med din ansökan redan idag, vi ser fram emot att lära känna dig!


ÖVRIGT
Region Skåne finns till för att alla som bor i Skåne ska må bra och känna framtidstro. Genom gränslösa samarbeten och omtanke skapas de bästa förutsättningar för ett hälsosamt liv inom näringsliv, kollektivtrafik, kultur och hälso- och sjukvård i Skåne. Tillsammans gör vi livet mera möjligt.

Primärvården Skånes syfte är att skapa god hälsa och bästa möjliga patientupplevelse för alla i Skåne. För hela människan. Genom hela livet. Vi erbjuder hälso- och sjukvård till alla som bor i eller besöker Skåne. Vi ansvarar för de offentligt drivna vårdcentralerna, barnmorskemottagningarna, barnavårdscentralerna samt kvälls- och helgmottagningarna i hela Skåne. I primärvården finns även dietistverksamhet, palliativ vård och avancerad sjukvård i hemmet (ASIH), familjecentraler, barnhälsovårdspsykologer, Palliativt utvecklingscentrum och Centrum för primärvårdsforskning (CPF). Vi är cirka 4 300 medarbetare i förvaltningen. Välkommen!

På https://www.skane.se/ledigajobb kan du se i vilket skede Region Skånes rekryteringar befinner sig och hur många som har sökt tjänsterna.

Till bemannings- och rekryteringsföretag och till dig som är försäljare: Vi undanber oss vänligen men bestämt direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av ytterligare jobbannonser.

Ansök nu

Sjuksköterskor och Barnmorskor till Region Skåne

Sjuksköterska, grundutbildad
Läs mer Mar 13
Region Skåne är en värderingsstyrd organisation som arbetar med värderingarna välkomnande, drivande, omtanke och respekt i allt vi gör. Det är viktigt för oss i Region Skåne att våra medarbetare ska trivas, få möjlighet att växa i sin yrkesroll och kunna påverka sin arbetsvardag!

ARBETSUPPGIFTER
Som barnmorska eller sjuksköterska hos oss får du förutom kompetenta och engagerade kollegor ett omväxlande arbete. Med den här intresseanmälan söker vi medarbetare till många olika områden inom vår organisation och du kan därför ange inom vilken verksamhet eller resursteam och på vilken ort du skulle vilja arbeta. I denna annons använder vi ett centralt intresseformulär för hela Region Skåne.

KVALIFIKATIONER
Vi söker dig som är legitimerad barnmorska eller sjuksköterska med behörighet att verka inom svensk sjukvård. Du har språkkunskap i svenska lägst nivå C1 enligt Europarådets nivåskala.

För oss är det viktigt att du sätter patientens bästa i fokus och att du trivs med varierade arbetsuppgifter. Vi förutsätter att du kan arbeta självständigt och ta egna initiativ samt att du har en god samarbetsförmåga.

Vi ser fram emot att höra få kontakt med dig!

ÖVRIGT
Region Skåne finns till för att alla som bor i Skåne ska må bra och känna framtidstro. Genom gränslösa samarbeten och omtanke skapas de bästa förutsättningar för ett hälsosamt liv inom näringsliv, kollektivtrafik, kultur och hälso- och sjukvård i Skåne. Tillsammans gör vi livet mera möjligt.

Till bemannings- och rekryteringsföretag och till dig som är försäljare: Vi undanber oss vänligen men bestämt direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av ytterligare jobbannonser.

Ansök nu

Sektionschef/specialistläkare till Geriatrik på Skånes universitetssjukhus

Sektionschef, sjukhus
Läs mer Maj 24
Vill du vara med och leda den nya geriatriken på Sus?

Att ge våra sköra äldre en god och nära vård är en av sjukvårdens viktigaste utmaningar. Vi befinner oss nu i ett skede där den utvecklingen prioriteras på vårt universitetssjukhus och där du som chef verkligen kommer att kunna påverka. Genom ett nytt uppdrag från förvaltningsledningen har geriatriken fått en nyckelroll i att skapa sammanhållna vårdkedjor där mobila närsjukvårdsteam, direktinläggning på vår nystartade ortogeriatriska avdelning och kommunala sviktplatser är viktiga delar och där samarbete blir den viktigaste framgångsfaktorn för att nå våra mål.

Geriatrikverksamheten på Skånes universitetssjukhus är en del av verksamhetsområde neurologi, rehabiliteringsmedicin, minnessjukdomar och geriatrik (NRMG). Vi bedriver akutgeriatrisk vårdavdelning, rehabilitering i samarbete med Malmö Stad samt mottagning. Vi är en universitetssjukvårdsenhet med omfattande utbildning och forskning.

Anna Rosqvist arbetar som specialistläkare inom geriatriken på Skånes universitetssjukhus.
- Här arbetar jag med ökad livskvalitet i fokus. Varje patient är unik, ofta multisjuk, och jag som läkare behöver göra en samlad bedömning kring patientens förutsättningar medicinskt, socialt, men också utifrån individuella önskningar om livet. Vi ställs ofta inför etiska bedömningar där det inte är svart och vitt och där vi i tvärprofessionella team hittar lösningar för individen.

I maj 2024 flyttar vi in i nya lokaler i Nya sjukhuset Malmö - Sveriges modernaste vårdbyggnad!

ARBETSUPPGIFTER
Vi välkomnar nu en driven och samarbetsorienterad sektionschef!

Som sektionschef har du ansvar för verksamhet, ekonomi och medarbetare och du blir närmaste chef för sektionens läkare. Du tydliggör och kommunicerar verksamhetens mål och strategier och bidrar genom ditt ledarskap till motiverade och engagerade medarbetare.

Du blir en representant för geriatriken både internt och externt. Detta är en verksamhet med många samarbetsytor inom exempelvis intermedicin, akutmedicin, ortopedi, primärvård och kommunal verksamhet där du som sektionschef har en betydande roll. Vidare bedrivs en stor utbildningsverksamhet med ST-läkare där du som sektionschef tillsammans med ST-studierektorn har ett ansvar för att tillsammans arbeta för återväxten av geriatriska specialister.

Du rapporterar till verksamhetschefen för verksamhetsområde NRMG och leder geriatrikens ledningsgrupp tillsammans med områdeschefen. Du ingår även i ledningsgruppen för hela verksamhetsområdet.

Tjänsten som sektionschef kombineras med kliniskt arbete som överläkare, biträdande överläkare eller specialistläkare inom vår geriatriska verksamhet. Tjänstgöring förekommer både i Malmö och Lund.

KVALIFIKATIONER
Som person är du utvecklingsorienterad med intresse för ledarskap och förmåga att entusiasmera, motivera och utveckla dina medarbetare. Arbetet kräver flexibilitet samt ett processorienterat arbetssätt. Din kommunikativa förmåga och ditt intresse för människor gör att du har lätt för att skapa goda relationer samt att samverka såväl inom som utom enheten. Vi fäster stor vikt vid samverkansförmåga och personlig lämplighet.

För tjänsten krävs att du är legitimerad läkare med behörighet att verka inom svensk sjukvård med specialistkompetens inom geriatrik, internmedicin, neurologi eller annan relevant specialitet. Språkkunskap i svenska som lägst motsvarar nivå C1 enligt Europarådets nivåskala samt genomgången eller planerad kurs i klinisk handledning är krav.

För att kombinera sektionschefstjänsten med arbete som biträdande överläkare krävs förutom ovanstående även:
- heltidstjänstgöring om minst tre år (dokumenterad effektiv tid)
- klinisk skicklighet samt självständighet inom din specialitet
- genomgången eller planerad klinisk handledarutbildning
- dokumenterade undervisnings- och handledarmeriter.

För anställning som överläkare vill vi även att du har heltidstjänstgöring om minst fem år (dokumenterad effektiv tid) samt disputation.

Vid en universitetssjukvårdsenhet krävs att läkare har pedagogisk erfarenhet och utbildning. Denna kan du ha förvärvat genom handledning av exempelvis sjuksköterske- och läkarstudenter samt läkare under utbildning och som bi- eller huvudhandledare av doktorander. Beskriv tydligt i ansökan genomgångna eller planerade pedagogiska kurser, erfarenhet av handledning och undervisning på olika nivåer.

Vi värdesätter tidigare erfarenhet som chef och ser det även som positivt om du har erfarenhet från andra sjukhus och verksamheter.

Vi kan tillämpa löpande urval. Varmt välkommen med din ansökan!

ÖVRIGT
I samband med att du skickar in din ansökan ska du fylla i frågeformuläret som måste vara fullständigt och korrekt ifyllt.Du behöver även bifoga dina handlingar digitalt, och för att vi ska kunna bedöma din ansökan måste den vara komplett.

Förutom den elektroniska ansökan ska sökande till specialistläkartjänst bifoga läkarlegitimation och specialistkompetensbevis. Gällande tjänst som biträdande överläkare ska även tjänstgöringsintyg bifogas. För överläkartjänst kan även krävas examensbevis gällande disputation, intyg om docentur och publikationslista (uppdelat på originalpublikationer, översiktsartiklar och övriga publikationer). OBS! Dessa digitala handlingar skickas vidare för sakkunnigbedömning, därför ska de medfölja din ansökan. Utomnordiska avhandlingar ska bifogas ansökan och vara bedömda av Universitets- och högskolerådet samt uppfylla kraven för doktorsavhandling vid Medicinska fakulteten, Lunds universitet. I förekommande fall kommer en bedömning göras av Forskarutbildningsnämnden vid Medicinska fakulteten, Lunds universitet, på initiativ av Gemensamma Sakkunniggruppen. Vid eventuella frågor, mejla till: rekryteringsservice.gsf.rs@skane.se

På http://www.skane.se/rekryteringsstatus kan du se i vilket skede Region Skånes rekryteringar befinner sig och hur många som har sökt tjänsterna.

Ansök nu

Projektledare installation med inriktning VVS till VO basprojekt i Malmö

Projektledare, bygg och anläggning
Läs mer Jun 28
Gör skillnad. Varje dag.

Vill du bidra med dina ledaregenskaper, ditt tekniska kunnande och din goda prioriteringsförmåga till att planera och genomföra byggprojekt som påverkar en mängd människor? Har du kunskap från byggprojektens olika faser? Då kan du bli en viktig aktör hos oss på Regionfastigheter när vi nu förstärker vår enhet Projektledning i Malmö i basprojekt med ny projektledare installation med inriktning VVS med placering i Malmö.

VO basprojekt söker nu en driven, strukturerad och kompetent projektledare installation med inriktning VVS för att förstärka vår Projektledningsenhet i Malmö.

Regionfastigheter utvecklar och förvaltar Region Skånes fastigheter. Just nu gör vi de största investeringarna någonsin på sjukhusområdena i Skåne. Regionfastigheter projektleder, bygger och utvecklar stora komplexa projekt i känslig sjukhusmiljö.

Vi förvaltar fastigheter och avancerade tekniska system och måste kunna garantera hög driftsäkerhet årets alla dagar. Vårt arbete är en förutsättning för säker och trygg vård. Vi bygger också ut infrastrukturen för kollektivtrafiken i Skåne, med nya servicedepåer för buss, spårvagn och tåg.

Verksamhetsområde (VO) basprojekt ansvarar för Region Skånes om- och tillbyggnationer och driver cirka 600 projekt årligen med projektbudgetar från cirka en miljon upp till en miljard kronor i hela Skåne.

Se gärna vår film om Regionfastigheter här: https://bit.ly/3S2t482


ARBETSUPPGIFTER
I din roll som projektledare agerar du beställare av installationsprojektet. Som projektledare har du ett helhetsansvar för projektet avseende tid, kvalitet och ekonomi. I dina arbetsuppgifter ingår även att göra kostnadskalkyler, förstudier och utredning. Du upphandlar entreprenaden och ansvarar för att följa upp entreprenaden tills godkänd slutbesiktning och ansvarar för överlämningen till Region Skånes driftsorganisation.

Som projektledare ansvarar och tar ägarskap för installationsprojektets hela framdrift, säkerställer resurser och projektets omfattning så att rätt tid, kvalitet och ekonomi innehålls. Du ansvarar för att samtliga lagar, regler och styrande riktlinjer följs i byggprojektet i enlighet med Region Skånes Byggprocess, och att Region Skånes upphandlingsregler enligt LOU följs.

Du är nyckelperson i kontakten med verksamheten som bedriver vård i de och kringliggande lokaler där ombyggnaden ska ske. Då det oftast pågår sjukvårdsverksamhet stora delar av och/eller dygnet runt är det viktigt att du i nära samarbete med verksamheten planerar för hur ombyggnationen på bästa sätt kan genomföras.
Det förekommer resor i tjänsten inom delar av Skåne.

Tjänsten har placeringsort Malmö.



KVALIFIKATIONER
Vi söker dig som har ingenjörsexamen inom VVS alternativt annan utbildning som arbetsgivaren bedömer likvärdig eller att du har likvärdig kompetens förvärvad genom flera års arbetslivserfarenhet. B-körkort är ett krav då det förekommer en del resor inom Skåne.

Du har god kunskap och erfarenhet om tekniska installationer inom yrkesområdet VVS, samt även god förståelse för byggnadens samtliga tekniska system och installationer. Du ska ha flerårig vana att projektleda komplexa ombyggnadsprojekt. Goda datorkunskaper är en nödvändighet i rollen och det krävs att du har en god förmåga att uttrycka dig på svenska i både tal och skrift. Goda kunskaper inom AB, ABT, ABK, arbete med framtagande av administrativa föreskrifter och upphandling av konsulter och entreprenader är ett krav.

Har du dessutom arbetat med upphandling enligt LOU är det meriterande. Likaså om du har erfarenhet av arbete med projekteringsledning och produktionsledning.

Du som person är trygg, stabil och har god självinsikt. Du är självgående och strukturerad, vilket innebär att du planerar arbetet i förväg, organiserar och prioriterar aktiviteter på ett effektivt sätt samt sätter upp och håller tidsplaner. Andra viktiga egenskaper är att du är flexibel, kommer med idéer samt är intresserad av att utveckla våra arbetssätt. För att nå framgång i arbetet ser vi att du är kommunikativ och relationskapande både inom och utanför den egna organisationen.

Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet.

I denna rekrytering tillämpar vi löpande urval. Varmt välkommen med din ansökan redan idag!


ÖVRIGT
Region Skåne finns till för att alla som bor i Skåne ska må bra och känna framtidstro. Genom gränslösa samarbeten och omtanke skapas de bästa förutsättningar för ett hälsosamt liv inom näringsliv, kollektivtrafik, kultur och hälso- och sjukvård i Skåne. Tillsammans gör vi livet mera möjligt.

Regionfastigheter utvecklar Region Skånes fastigheter. Vi förvaltar drygt 1 miljon m2 i egna fastigheter och ansvarar för fastighetsdrift och fastighetsunderhåll. Dessutom hyr vi cirka 500 000 m2 runt om i Skåne av andra fastighetsägare. Regionfastigheter ansvarar också för all om- och nybyggnation av Region Skånes lokaler. Just nu gör vi de största investeringarna någonsin på sjukhusområdena i Skåne, och bygger ut infrastrukturen med en servicedepå för Öresundstågen, spårvagnsdepå i Lund och planerar för flera nya bussdepåer. Vi är cirka 450 anställda med bred och stark kompetens inom byggprojektledning, teknik och fastighetsförvaltning. Vårt arbete bidrar till ständigt bättre förutsättningar för vård, trafik och utveckling i Region Skåne. skane.se/vibygger

På https://www.skane.se/ledigajobb kan du se i vilket skede Region Skånes rekryteringar befinner sig och hur många som har sökt tjänsterna.

Till bemannings- och rekryteringsföretag och till dig som är försäljare: Vi undanber oss vänligen men bestämt direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av ytterligare jobbannonser.

Ansök nu

Verksamhetsutvecklare digitala tjänster till Koncernstab kommunikation

Användbarhetsexpert
Läs mer Jun 14
Gör skillnad. Varje dag.

Uppdraget för Koncernstab kommunikation är att med professionella kommunikationsinsatser bidra till att stärka Region Skånes varumärke och till att förverkliga beslutade verksamhetsmål, politiska beslut och verksamhetsvision. Tjänsten som verksamhetsutvecklare finns på Koncernstab kommunikation, enheten digitala tjänster. Enheten tillhör området digital kommunikation som består av ytterligare tre andra enheter och arbetar med att utveckla och förvalta Region Skånes digitala kanaler. Vi är drygt 45 kollegor på området som tycker det är viktigt att ge bästa upplevelsen och servicen till invånare och medarbetare i olika kanaler.

ARBETSUPPGIFTER
Som verksamhetsutvecklare ingår du i ett team som arbetar med att utveckla Regions Skånes digitala tjänster på 1177.se. Du fokuserar på att underlätta och förbättra invånares möjligheter till digitala kontakter med hälso- och sjukvården. Arbetet innebär att du jobbar både strategiskt och operativt. Det kräver nära samarbete med olika intressenter och professioner för att tillsammans skapa den bästa användarupplevelsen.

KVALIFIKATIONER
Du som söker har högskoleutbildning med digital inriktning inom kommunikation eller annan relevant utbildning samt flerårig erfarenhet av att driva utveckling av digitala tjänster med fokus på användbarhet och tillgänglighet. Du är van vid att driva projekt och att arbeta i tvärfunktionella team. Arbetet innebär många interna och externa kontakter så det är viktigt att du kan kommunicera på ett förtroendeingivande och professionellt sätt. Vi ser det som meriterande om du har arbetat som koordinator eller projektledare inom området samt med digitala tjänster som är klassade som medicintekniska produkter. Därtill är det en fördel om du har erfarenhet av arbete i en större organisation. Du har god kunskap i att kommunicera både på svenska och engelska.

För att lyckas i rollen behöver du förstå slutanvändares behov samt hur vi möter organisationens behov. Du tar ansvar för att leverera med resultat, har en god analytisk förmåga och kan se hur delarna hänger ihop för användaren.

Vi använder varandras kompetenser, arbetar och lär oss tillsammans samtidigt som vi har väldigt kul på jobbet. Vi ser fram emot att jobba med dig!

Placeringsort för tjänsten är Malmö eller Kristianstad.

I denna rekrytering tillämpar vi löpande urval, välkommen med din ansökan redan idag!

ÖVRIGT
Region Skåne finns till för att alla som bor i Skåne ska må bra och känna framtidstro. Genom gränslösa samarbeten och omtanke skapas de bästa förutsättningar för ett hälsosamt liv inom näringsliv, kollektivtrafik, kultur och hälso- och sjukvård i Skåne. Tillsammans gör vi livet mera möjligt.

Koncernkontorets uppdrag är att stödja regionstyrelsen, som har ansvaret för den samlade förvaltningsorganisationen i Region Skåne. Koncernkontorets drygt 750 medarbetare arbetar bland annat med frågor som rör regional utveckling, folkhälsa och miljö, hälso- och sjukvårdsplanering, kommunikation, ekonomi och HR. Koncernkontorets arbetsplatser finns främst i Rådhuset i Kristianstad och på Dockplatsen i Västra Hamnen i Malmö.

På https://www.skane.se/ledigajobb kan du se i vilket skede Region Skånes rekryteringar befinner sig och hur många som har sökt tjänsterna.

Till bemannings- och rekryteringsföretag och till dig som är försäljare: Vi undanber oss vänligen men bestämt direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av ytterligare jobbannonser

Ansök nu