Malmö: Butikssäljare thansen Malmö deltid

Hitta ansökningsinfo om jobbet Butikssäljare thansen Malmö deltid i Malmö. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Malmö inom den kategorin.

Publicerad: 2024-07-10 // Varaktighet: Deltid

thansen växer och vi öppnar snart ytterliggare en butik i Malmö.I samband med detta behöver vi förstärka vår team med 3 deltids butikssäljare.
Var noga att märka din ansökan till DELTID MALMÖ JÄGERSRO


Ansöker gör man via vår hemsida : jobb.thansen.se
Har du erfarenhet från försäljning av reservdelar,cyklar eller montering/balansering av däck och vill vara med på en fantastisk resa med stor utvecklingspotential så ser vi gärna att du hör av dig.
Drömmer du om en utvecklande och intressant arbetsdag där du kan finslipa dina kunskaper och utveckla dina ambitioner? Är du en serviceperson som gör allt för att kunden ska bli nöjd?
Är du intresserad av bilar,cyklar eller andra av våra produktgrupper?
Hos oss på thansen är det viljan som räknas om du vill komma långt i karriären. Vi har en platt struktur där alla kan hjälpa till att sätta sin prägel på thansen-konceptet.
Som säljare i thansen möter vi kunden med ett leende varje dag, brinner för service och är lagspelare.
En del av vårt serviceutbud omfattar bland annat reservdelsförsäljning, däck försäljning och montering i vår verkstad, montering av bilbarnstolar, cykelställ, vindrutetorkare, takboxar och ställ m.m.
Erfarenhet eller relevant certifikat kopplat till detta är meriterande men inget krav. Utbildning kommer att tillhandahållas.
Vi erbjuder:
•Ett spännande jobb i ett starkt växande företag
•Stora möjligheter till personlig utveckling
•Lön enligt kollektivavtal
• Förmånliga personalrabatter
Önskade kvalifikationer:
•Erfarenhet från försäljning av reservdelar, cyklar , däck
•Du behärskar svenska i tal och skrift
•God förståelse för IT är meriterande
Vi rekryterar kontinuerligt och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum.Ansök redan idag om du är intresserad!
Sökande måste vara över 18 år.
Skicka ansökan till jobb@thansen.se och bifoga CV som bilagor i PDF- eller Word-format.


Om oss
På T. Hansen Gruppen A/S arbetar vi varje dag för att kunderna ska få den bästa servicen. thansen är fast förankrat i dansk detaljhandel och betjänar idag kunder i alla åldrar inom ett brett sortiment.
I dagsläget har vi ett medarbetarteam på över 1 200 engagerade medarbetare, varav drygt 850 jobbar i butikerna. Under hela året arbetar vi efter vårt kundprogram ANK – Alltid nöjda kunder. Med programmet vill vi skicka en tydlig signal om att vi finns till för våra kunder.

Alla platsannonser →

Andra jobb i Malmö som Butikssäljare, fackhandel

Nedan visas andra jobb i Malmö som Butikssäljare, fackhandel.

Säljare till Babyworld Svågertorp (vik)

Läs mer Jul 22
Nytt
Företaget, Babyworld AB, är sedan april 2024 en del av BabySam familjen. BabySam grundades redan 1973 i Danmark och har sedan dess drivit fackhandel inom barn och baby. Våra danska kollegor har 32 fysiska butiker, E-handel och B2B försäljning.Babyworld har idag 9 fysiska butiker och en framgångsrik E-handel.Våra butiker hittar du i Stockholm, Uppsala, Västerås, Linköping, Göteborg, Malmö och Linköping. Butikerna tillhör de till ytan största babybutikerna i landet och vi tycker själva att butikernas uttryck representerar BabyWorld på ett bra sätt.Vi vill erbjuda våra kunder något mer än ”bara” en produkt och strävar efter att överträffa varje kunds förväntningar genom gedigen kunskap, stort engagemang, bra kvalitet och intressanta mervärden till bra pris och bra villkor.
Vill du jobba med att ge våra stora och små kunder service i världsklass och sälja produkter för en enklare, snyggare, bättre, säkrare och roligare vardag?
Vi säljer produkter till alla med små barn i sin omgivning, vi har valt ut kända varumärken med hög kvalitet och säkerhet. Hos oss hittar ni barnvagnar, bilstolar och allt annat man kan behöva för att mata, sköta, sova och leka.
Vi söker en engagerad och passionerade säljaretill vår butik i Svågertorp.
Säljare deltid ca 60% - tjänsten är vikariat på inledningsvis 1 år.
Vi tror att du som söker
Vet vad det innebär att ge högklassig service
Längtar efter varje nytt kundmöte
Gillar personlig försäljning
Är en lagspelare som uppskattar att jobba mot uppsatta mål
Tycker att omväxlande arbetsuppgifter är motiverande
Vill ha ett riktigt roligt jobb.

I arbetsuppgifterna ingår alla i butiken förekommande uppgifter så som varumottagning, påfyllning, prismärkning, exponering, att hålla butiken ren och fräsch och det viktigaste av allt - attge våra besökare service i världsklass.
Om du tidigare jobbat med sällanköpsförsäljning o/e inom retail så är det ett stort plus.
Om våra önskemål passar in på dig och du vill jobba med oss så tveka inte – Sök Nu!
Vi hanterar inkomna ansökningar löpande vilket innebär atttjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag (5/8)
Start:augusti enligt ök
Lön: Enligt Handels

Ansök nu

Butikssäljare - Davida (Marty Group), Hansagallerian Malmö

Läs mer Apr 19
DRIVEN SÄLJARE SÖKES TILL DAVIDA PÅ HANSAGALLERIAN I MALMÖ
Tillsammans med Marty Group öppnade Davida varumärkets första konceptbutik i månadsskiftet februari/mars. Davida är ett skånskt varumärke som jobbar med högkvalitativa kashmirprodukter, och går efter ledorden ”enkelheten är vacker”.
Vi söker nu efter ytterligare en passionerad och driven säljare till butiken på Hansa i centrala Malmö. Tillsammans med övriga teammedlemmar kommer man att ha ansvaret för att maximera försäljningen i butik, samt öka konsumenternas kunskap om Davida, varumärkets stilar och kvaliteter.
För att lyckas i denna roll anser vi att man måste ha en stor passion för mode och trender. Man ska älska kundservice och tycker om sociala interaktioner. Vidare behöver man också trivas med att arbeta i en mycket dynamisk och flexibel miljö, samt vara duktig på att hålla många bollar i luften samtidigt.
Med den här tjänsten erbjuds man möjligheten att arbeta med ett livsstilsvarumärke i en lärande miljö där man får möjlighet att växa. Anställningen sker i bolaget Marty Group, där även koncepten MARTY och OSCAR JACOBSON (Hansagallerian) ingår.
Om tjänsterna:
Titel: Säljare
Anställning: Tillsvidareanställning med provanställning de första 6 månaderna
Rapporterar till: Butikschef
Tjänsteställe: Hansagallerian, Malmö
Anställningstid: 10 h/veckan
Förmåner: Pension och försäkringar enligt avtal med Handelsanställdas förbund
Ansökan med CV och personligt brev mailas till: jobb@martygroup.se
Märk ämnesraden i din ansökan med ”HANSA - DAVIDA”.
Sista ansökningsdag är söndag 12 maj.
Önskat startdatum för tjänsten är omgående, och vi intervjuar löpande.
Välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Kundmottagare, Malmö

Läs mer Jul 1
Till vår filial i Malmö söker vi nu efter en ny kundmottagare som vill vara med på vår tillväxtresa - är du en av dem?
Brinner du för service och är duktig på att skapa och bygga relationer? Har du tidigare erfarenhet från butiksarbete inom byggbranschen och söker efter en ny utmaning? Då har vi rollen för dig!
Bevego är ett av Sveriges ledande grossist- och handelsföretag inom byggplåt, ventilation & teknisk isolering. Vi har 6 produktionsenheter och 33 försäljningsfilialer i landet, från Luleå i norr till Malmö i söder och är totalt cirka 440 anställda. Nu söker vi efter dig som vill vara en del av ett härligt team och inneha en viktig roll i filialens fortsatta framgång.
Arbetsuppgifter
I rollen som kundmottagare kommer du att följande arbetsuppgifter:
Betjäning av hämtkunder i butik
Plocka/kvittera utleveranser
Plocka upp/rapportera in inleveranser
Arbeta med Bevegos rutiner
Hålla ordning och reda och städat i butik

Kvalifikationer
Du som söker har minst gymnasieutbildning, gärna med teknisk inriktning eller orienterad till försäljning inom teknisk verksamhet. Du har tidigare erfarenhet av försäljning/butiksarbete; om den är från branschen ser vi det som ett stort plus. Truckkort är meriterande men inget krav.
Du trivs i mötet med andra människor och bra service är något som ligger dig varmt om hjärtat, du försöker hitta lösningar där andra kanske ser problem. Samarbetsförmåga är något som du värderar högt och du har en hög ansvarskänsla. Arbetet kräver att du är duktig på att uttrycka dig på svenska i tal och skrift då våra säkerhetsföreskrifter enbart finns på svenska.
Övrigt
Tjänsten är en tillsvidareanställning som inleds med en provanställning på 6 månader.
Urval och intervjuer kommer att ske löpande så skicka in din ansökan redan idag, tjänsten kan komma att tillsättas innan annonstidens slut.
Upplysningar lämnas av Platschef Rickard Åbrodd, på mail: rickard.abrodd@bevego.se

Ansök nu

Butiksextra hos MQ, Cervera, Lagerhaus, Hemtex, mfl!

Läs mer Jul 1
Nu söker vi fler Polare till vår olika butiker i området runt Malmö, Lund och Helsingborg. Som Polare är du anställd av oss på Retail Staffing och arbetar på uppdrag för någon av våra kunders butikskedjor. Du blir kopplad till en butikskedja och ambulerar mellan kedjans olika butiker vid behov. Du bokar dig själv snabbt och enkelt via vår app på de arbetspass som passar dig och ditt schema. Vi arbetar med butiker så som MQ, Hemtex, Lindex, Cervera mfl i Skåne. Tillträde för tjänsten är efter sommaren vilket också innebär att återkoppling kan dra ut på tiden. 
 
Som säljare är du delaktig i butikens alla ordinarie arbetsuppgifter såsom försäljning i kassan och på golvet, kundservice, lager samt plock. Som säljare ger du alltid en god kundupplevelse. Du är utåtriktad och arbetar aktivt med kundmöten. Du tar personligt ansvar och arbetar i team med dina kollegor i butiken. 
 
Erfarenhet/kvalifikationer:
• Det är ett KRAV att du har en annan huvudsaklig sysselsättning i minst ett år framöver. Detta i form av studier på minst 50%, deltidsjobb på minst 50% (behovs- eller timanställning räknas inte), alternativt är egen företagare med aktiv f-skatt
• Du har en fullgjord gymnasieutbildning
• Du har tidigare arbetat som butikssäljare med personlig försäljning inom detaljhandeln
• Det är ett KRAV att du kan arbeta minst 2 pass på vardagar dagtid per vecka, utöver detta finns även möjlighet att jobba helg- och kväll
• Du kan arbeta oregelbundna tider och kan hoppa in med kort varsel
• Du har goda språkkunskaper i svenska och engelska


Personliga egenskaper
• Du är driven och motiveras av försäljning och kundmöten
• Du tycker det är utvecklande att arbeta i olika butiker
• Du är en lagspelare som trivs bra i nära samarbete med kollegor
• Du är flexibel och trivs med att inte ha ett fast schema
• Du trivs med att arbeta i högt tempo
 

Vi erbjuder:
• Ett utvecklande extrajobb med möjlighet att arbeta i flera olika butiker inom samma butikskedja
• Flexibla arbetstider, då vi arbetar med en app där du själv bokar in dig på pass  


Ansökan:
Vi värdesätter de kvaliteter som en jämn ålders- och könsfördelning samt etnisk och kulturell mångfald tillför verksamheten.
 
Vi vill förtydliga att det enligt vårt kollektivavtal är ett krav för tjänsten att du har en huvudsaklig sysselsättning på minst 50%. Beskriv din sysselsättning tydligt i din ansökan, tack! 
 
Pga GDPR kan vi endast ta emot ansökningar via denna annons eller vår hemsida retailstaffing.se. Ansökningar skickade via mail registreras inte.
 
Vänta inte med din ansökan då vi intervjuar och anställer löpande. Varmt välkommen med din ansökan! 
 
Retail Staffing - "We love retail"


Vi samarbetar med flera butikskedjor inom rekrytering och bemanning av butikssäljare och har idag pooler på olika orter i Sverige.

Vi erbjuder våra kandidater att arbeta i världens bästa bransch som uthyrd via vår butikspool.

Retail Staffing Sverige AB är medlem i kompetensföretagen Almega och följer alla gällande kollektivavtal.
Retail Staffing - "We love retail"

Ansök nu

Säljare till Swedegg

Läs mer Jul 15
Om företaget:
Swedegg har funnits i 24 år och sysslar med unghönsuppfödning, äggproduktion och spannmålsodling. Swedegg är ett familjeföretag som ägs och drivs av syskonen Malin och Alex. De är den andra generationenoch sedan i år så packar vialla våra ägg själva direkt på gården och leveras ut till butiker & grossister under varumärket ”Direkt från bonden”
I Skåne har vi hönshus i Örkelljunga, Landskrona och Eslöv. Vi producerar ägg av alla sorter. Frigående inne, ute samt Eko.
Swedegg är inne i en tillväxtfas och det görs investeringar för att vi ska kunna fortsätta växa i framtiden.Vi ska nu utöka organisationen och nå ut till fler kunder däravsöker vi en säljare till Region Syd inom affärsområdet dagligvaruhandel, grossist, hotell &restaurang; och storhushåll.
Tjänsten och kvalifikationer:
Swedegg ska tillsätta en säljare tillvårt framgångsrika koncept – vi söker nu dig, vår nya säljare i Syd!Du behöver hantera distriktet som om det vore ditt egna företag och ha ett eget driv för att lyckas.
Om du är en öppen, förtroendeingivande och målmedveten personsom dessutom har tidigare erfarenhet som säljare inom dagligvaruhandeln– då kan det vara du som är vår kommande lagspelare!
Vi söker en säljare med ett stort driv att hjälpa oss lyckas att producera, packa och sälja alla ägg själva. Du kommeragera en viktig länk mellan Swedegg och våra kunder, driva marknaden framåt och etablera goda relationer.

Tjänsten innebär nyförsäljning av ägg genom telefon och besök hos butiker, grossister, storkök m flrunt om i Skåne. Den innefattar ävenordermottagning, kundvård och planering av leveranser i samråd med packeriansvarig.
Som person är du genuin, rejäl och ärlig. Du kommer till ett utvecklande och välmående företag.Du talar flytande svenska och engelska och hartidigare datavana.I tjänsten som säljare ingår bil, mobiltelefon, dator och andra nödvändiga arbetsredskap.
Anställning
Tjänsten är heltid.
Fast lön enligt överenskommelse.
Tjänstebil.
Vårt urval sker löpande, skicka gärna in din ansökan snarast!Rekrytering
Tjänsten avser en anställning direkt hos vår kund där Rosénssons Bemanning & Rekrytering AB ansvarar för hela rekryteringsprocessen. Rosénssons är företaget som bemannar och rekryterar utan att tumma på kvaliteten. Vi gör våra kunders vardag lite enklare!EJ ansökningar via mail eller samtal, endast via länken.
Vid frågor kontakta ann-charlott@rosenssons.com

Vi ser framemot din ansökan!

Ansök nu

Andra jobb i Malmö från thansen AB

Nedan visas andra jobb i Malmö från thansen AB .

Butikschef thansen Malmö

Butikschef
Läs mer Jul 4
Vi söker en driven butikschef till vår andra butik i Malmö.
Vi ser gärna att du är driven och har tidigare erfarenhet som butikschef inom detaljhandel.
Sök via vår hemsida jobb.thansen.se
Drömmer du om en utvecklande och intressant arbetsdag där du kan finslipa dina kunskaper och utveckla dina ambitioner? Är du en serviceperson som gör allt för att kunden ska bli nöjd? Är du intresserad av bilar, däck,cyklar eller andra av våra produktgrupper?
Med över 130 butiker i Danmark och Norge har vi stora ambitioner och öppnar nu vår femte butik i Sverige.
Som butikschef är det du som har huvudansvaret för butiken och är den dagliga driften. Du kommer att ansvara för butikens prestation och teamet av medarbetare.
Samtidigt blir du en del av ett ambitiöst företag, där dina möjligheter att skapa sig en karriär inom detaljhandeln är mycket stora.
Vill du bli en del av det "blå laget"?
Ansvarsområden:
Butikens prestation av försäljning och alla andra nyckeltal
Kundnöjdhet
Utbildning och motivering av medarbetare
Planering och optimering av verksamheten


Tjänsten passar dig väl om du:
Kan arbeta självständigt och lösa utmaningar på egen hand
Har en hög energinivå och ett positivt förhållningssätt
Är duktig på att ha överblick och är fokuserad i dina insatser
Inte är rädd för att ta dig an och delta i butikens dagliga uppgifter
Du kommer att få en grundlig utbildning så att du är väl beredd för uppgiften. Därefter har du löpande möjlighet att diskutera ideer och lösningar med ansvarig distriktschef.
Din profil
Du har erfarenhet av butiksledning,försäljning och service.
Du förstår kundernas behov
Du är ambitiös och fokuserad
Du är trygg och tydlig i ditt ledarskap
Du är utåtriktad och trivs i kontakten med andra


Vi erbjuder:
Som butikschef i en av de stora kedjorna inom dansk och norsk detaljhandel kommer du att ingå i ett team av engagerade kollegor med en informell ton, där alla arbetar för att nå de gemensamma målen.
Vi arbetar för att ge kunderna den bästa servicen och de vassaste erbjudandena. Vi arbetar utifrån mantrat ANK "Alltid nöjda kunder", och vill skicka en tydlig signal om att vi finns till för våra kunder.
Du blir en kollega med mer än 1 200 engagerade medarbetare i Danmark,Norge och Sverige och kommer in i en organisation som präglas av dynamik, tillväxt och engagemang.
Observera att vi rekryterar löpande, så skicka in din ansökan så snart som möjligt.
Vi ser fram emot att höra ifrån dig.

Ansök nu

Spaceansvarig thansen AB

Logistiker
Läs mer Jul 2
Vi söker en engagerad och strukturerad spaceansvarig till ett spännande företag med högt tempo och stark tillväxt!


Vi söker en energisk och skicklig spaceansvarig till att bli en del av spacegruppen och ansvara för space i Sverige. Du kommer i första hand att ansvara för våra butiker i Sverige, där du kommer att ha ett övergripande ansvar för butikernas ytor i samarbete med butikerna och spacegruppen.


Tillsammans med företagets spacegrupp kommer du att ansvara för vidareutvecklingen av butikerna i Sverige. Till vardags kommer du att arbeta nära spacegruppen som sparrar och stöttar varandra över länderna i thansenkoncernen.


Som spaceansvarig har du det dagliga ansvaret för butikens koncept och planogram. Du kommer även att vägleda, utveckla och motivera butikerna och deras medarbetare att säkerställa en genomgående hög kvalitet, bra butiker, samt att vi alltid levererar bästa möjliga butiker till våra kunder. Du kommer att arbeta tillsammans med flera duktiga kollegor inom spacegruppen, inköp, administration och ledning.


Vi vill att du har erfarenhet från butik samt en väl stoppad ryggsäck med goda personliga egenskaper och talang att arbeta självständigt och strukturerat. Du ska ha en hög grad av professionalism med god affärsförståelse och känsla för att analysera data och utveckla och implementera koncept. Vi söker duktiga och strukturerade personer då vi utvecklas snabbt och vi förväntar oss att du snabbt kommer in i rollen och vi förväntar oss ett högt engagemang för din egen utbildning. Det är viktigt att du trivs med att vara "hands-on" på golvet och är kompetent med data. Arbetet sker både i butik och på kontoret.


Du kommer att möta en omväxlande, utmanande och hektisk vardag, där du ska kunna behålla lugnet och överblicken och ständigt arbeta lösningsorienterat för att söka optimeringar och förbättringar i förhållande till utrymme och koncept i våra butiker, så att vi kan ständigt se till att butikerna presterar på topp.


Du får en gedigen utbildning och insikt i företagets arbetsflöde och kultur och i uppstartsfasen kommer det mesta arbetet att ske i någon av våra butiker. Detta ser vi som viktigt för att medarbetaren ska kunna lära sig mer om företaget, produkterna och inte minst de arbetsrutiner och rutiner som du senare kommer att följa upp i tjänsten. Därför måste du räkna med minst 1 månads butiksarbete vid start. Vidareutveckling kommer att ske tillsammans med vår Space- och kategorichef.


Vi erbjuder:
• Lön efter avtal
• Goda personalrabatter
• Möjlighet att vara med på en spännande resa inom svensk handel


Arbetsort är som utgångspunkt Malmö,men för rätt kandidat så kan vi kolla även på andra lösningar.


När du blir en del av thansen-teamet blir du också en del av ett ambitiöst och framåtsyftande företag med ambitioner långt utanför landets gränser. Vi finns redan i Danmark, Norge och Sverige och fler länder finns på ritbordet. Eftersom vi förväntar oss en stark expansion i framtiden öppnar tjänsten upp möjligheten att bygga en karriär inom detaljhandeln. Vi förväntar oss därför att du snabbt anpassar dig till företagets identitet, kultur, strategi och mål. Anpassningsförmåga är nyckeln.


Du blir en kollega med mer än 2000 engagerade medarbetare i Danmark, Norge och Sverige och kommer in i en organisation som präglas av dynamik, tillväxt och engagemang.
Ansökan till tjänsten skickas via det elektroniska ansökningsformuläret – använd knappen “Komplett ansökan“.
Bifoga din ansökan + CV i PDF- eller Word-format. Vi rekryterar löpande, så skicka in din ansökan så snart som möjligt.
Vi ser fram emot att höra från dig
Om oss?På T. Hansen Gruppen A/S arbetar vi varje dag för att kunderna ska få den bästa servicen.?thansen är fast förankrat i dansk detaljhandel och betjänar idag kunder i alla åldrar inom ett brett sortiment.
I dagsläget har vi 147 butiker i Norden samt ett medarbetarteam på över 2000 engagerade medarbetare, varav drygt 1600 jobbar i butikerna. Under hela året arbetar vi efter vårt kundprogram ANK – Alltid nöjda kunder. Med programmet vill vi skicka en tydlig signal om att vi finns till för våra kunder..

Ansök nu

Butikschef thansen Malmö

Butikschef
Läs mer Jun 4
Vi söker en driven butikschef till vår andra butik i Malmö.
Vi ser gärna att du är driven och har tidigare erfarenhet som butikschef inom detaljhandel.
Sök via vår hemsida jobb.thansen.se
Drömmer du om en utvecklande och intressant arbetsdag där du kan finslipa dina kunskaper och utveckla dina ambitioner? Är du en serviceperson som gör allt för att kunden ska bli nöjd? Är du intresserad av bilar, däck,cyklar eller andra av våra produktgrupper?
Med över 130 butiker i Danmark och Norge har vi stora ambitioner och öppnar nu vår femte butik i Sverige.
Som butikschef är det du som har huvudansvaret för butiken och är den dagliga driften. Du kommer att ansvara för butikens prestation och teamet av medarbetare.
Samtidigt blir du en del av ett ambitiöst företag, där dina möjligheter att skapa sig en karriär inom detaljhandeln är mycket stora.
Vill du bli en del av det "blå laget"?
Ansvarsområden:
Butikens prestation av försäljning och alla andra nyckeltal
Kundnöjdhet
Utbildning och motivering av medarbetare
Planering och optimering av verksamheten


Tjänsten passar dig väl om du:
Kan arbeta självständigt och lösa utmaningar på egen hand
Har en hög energinivå och ett positivt förhållningssätt
Är duktig på att ha överblick och är fokuserad i dina insatser
Inte är rädd för att ta dig an och delta i butikens dagliga uppgifter
Du kommer att få en grundlig utbildning så att du är väl beredd för uppgiften. Därefter har du löpande möjlighet att diskutera ideer och lösningar med ansvarig distriktschef.
Din profil
Du har erfarenhet av butiksledning,försäljning och service.
Du förstår kundernas behov
Du är ambitiös och fokuserad
Du är trygg och tydlig i ditt ledarskap
Du är utåtriktad och trivs i kontakten med andra


Vi erbjuder:
Som butikschef i en av de stora kedjorna inom dansk och norsk detaljhandel kommer du att ingå i ett team av engagerade kollegor med en informell ton, där alla arbetar för att nå de gemensamma målen.
Vi arbetar för att ge kunderna den bästa servicen och de vassaste erbjudandena. Vi arbetar utifrån mantrat ANK "Alltid nöjda kunder", och vill skicka en tydlig signal om att vi finns till för våra kunder.
Du blir en kollega med mer än 1 200 engagerade medarbetare i Danmark,Norge och Sverige och kommer in i en organisation som präglas av dynamik, tillväxt och engagemang.
Observera att vi rekryterar löpande, så skicka in din ansökan så snart som möjligt.
Vi ser fram emot att höra ifrån dig.

Ansök nu

Administrativ chef thansen AB

Administrativ chef
Läs mer Maj 15
Administrativ chef
Vill du vara med på en av svensk detaljhandels mest spännande resor de kommande åren?
Vi förväntar oss en stark tillväxt i Sverige framöver och söker därför en engagerad administrativ chef. Vi tänker oss att du antingen har erfarenhet från kedjeledning eller från att leda en verksamhet.
Arbetsuppgifterna kommer att bestå av ett brett spektrum av arbetsuppgifter inom administration, HSE, marknad, koncept, lagar/regler, myndighetsuppföljning etc. Kortfattat ska du hjälpa till att anpassa vårt danska koncept så att vi följer kraven som medarbetare, kunder och myndigheter har till oss som företag. Det är också viktigt för oss att thansen AB drivs enligt kedjans värderingar och riktlinjer, därför blir det mycket kontakt och sparring med koncernledningen i Danmark.

Arbetsuppgifter:
• Ansvar för HSE, AMU och HR
• Kontaktperson för myndigheter
• Hålla dig uppdaterad om utvecklingen i Sverige inom relevanta och aktuella områden, speciellt inom tariff- och arbetsrätt
• Arbete och rapportering relaterat till priser, sortiment, trender och att hålla dig uppdaterad på detaljhandelsmarknaden i Sverige
• Bidra till implementeringen av bästa praxis i hela gruppen
• Utarbeta rapporter och analyser för ledningen
• Ledningsstöd till distriktschefer och övriga chefer i gruppen
• Översättning och upprättande av dokument
• Personalansvar för backoffice och administration
• Ett stort urval av små och stora ad-hoc uppgifter


Vem är du?
• Du har relevant utbildning inom ekonomi, administration, HSE eller marknadsföring
• Du har erfarenhet från kedjeledning eller företagsledning
• God kommunikationsförmåga och god skriftlig presentationsförmåga
• Du har förmågan att förstå komplexa frågor
• Du har mycket god kontroll och överblick över gällande lagar och regler
• Du har stor arbetskapacitet, hög motivation och är självgående till vardags

Vad krävs av dig?
• Du är strukturerad och analytisk
• Du är utvecklingsorienterad och öppen för förändring
• Du vågar ta plats, men är också anpassningsbar och pragmatisk
• Du kommer att vara en resursperson för resten av organisationen, så du kommer att lyckas bäst om du är en relationsbyggare med god samarbetsförmåga
• Du måste räkna med reseaktivitet på 1-2 dagar pr vecka i genomsnitt.


Vi erbjuder:
• Lön enligt överenskommelse
• Bra personalrabattsystem
• Möjligheten att vara med på en spännande resa i svensk detaljhandel


Arbetsplatsen är Malmö som utgångspunkt, men för rätt kandidat kan vi utvärdera andra lösningar.


Som administrativ chef i en av dem ledande kedjorna inom skandinavisk detaljhandel kommer du att ingå i ett team av engagerade kollegor över länderna, som alla jobbar hårt för att nå de mål vi satt upp för oss själva. Du kommer att ha en unik position för att kunna påverka och sätta din prägel på vår svenska verksamhet. Vi har idag 13 butiker i Sverige och förväntar oss en stark tillväxt de kommande åren. Du kommer nära där besluten fattas och du triggas av våra korta kommandovägar som gör vägen från ord till handling kort. Vi söker en kandidat som kan ta sig an många tvärvetenskapliga uppgifter med många ansvarsområden med fokus på administration och marknad. Företaget befinner sig i en viktig uppbyggnadsfas och vi garanterar att ingen dag är den andra lik.


Du kommer att vara en kollega med mer än 2 000 engagerade medarbetare i Danmark, Norge och Sverige och ingå i en organisation präglad av dynamik, tillväxt och engagemang.


Ansökan om tjänsten skickas via vår hemisda jobb.thansen.se
Bifoga din ansökan + CV i PDF- eller Word-format. Vi rekryterar löpande, så skicka in din ansökan så snart som möjligt.


Vi ser fram emot att höra av dig


Om oss:
På T. Hansen Gruppen A/S arbetar vi varje dag för att kunderna ska få den bästa servicen. thansen är fast förankrat i dansk detaljhandel och betjänar idag kunder i alla åldrar inom ett brett sortiment.


Vi har idag 145 butiker i Norden och ett personalteam på över 2 000 engagerade medarbetare, varav drygt 1 600 arbetar i butikerna. Under hela året arbetar vi efter vårt kundprogram ANK - Alltid nöjda kunder. Med programmet vill vi skicka en tydlig signal om att vi är tillgängliga för våra kunder.

Ansök nu

Butikschef thansen Malmö

Butikschef
Läs mer Apr 23
Vi söker en driven butikschef till vår andra butik i Malmö.
Vi ser gärna att du är driven och har tidigare erfarenhet som butikschef inom detaljhandel.
Sök via vår hemsida jobb.thansen.se
Drömmer du om en utvecklande och intressant arbetsdag där du kan finslipa dina kunskaper och utveckla dina ambitioner? Är du en serviceperson som gör allt för att kunden ska bli nöjd? Är du intresserad av bilar, däck,cyklar eller andra av våra produktgrupper?
Med över 130 butiker i Danmark och Norge har vi stora ambitioner och öppnar nu vår femte butik i Sverige.
Som butikschef är det du som har huvudansvaret för butiken och är den dagliga driften. Du kommer att ansvara för butikens prestation och teamet av medarbetare.
Samtidigt blir du en del av ett ambitiöst företag, där dina möjligheter att skapa sig en karriär inom detaljhandeln är mycket stora.
Vill du bli en del av det "blå laget"?
Ansvarsområden:
Butikens prestation av försäljning och alla andra nyckeltal
Kundnöjdhet
Utbildning och motivering av medarbetare
Planering och optimering av verksamheten


Tjänsten passar dig väl om du:
Kan arbeta självständigt och lösa utmaningar på egen hand
Har en hög energinivå och ett positivt förhållningssätt
Är duktig på att ha överblick och är fokuserad i dina insatser
Inte är rädd för att ta dig an och delta i butikens dagliga uppgifter
Du kommer att få en grundlig utbildning så att du är väl beredd för uppgiften. Därefter har du löpande möjlighet att diskutera ideer och lösningar med ansvarig distriktschef.
Din profil
Du har erfarenhet av butiksledning,försäljning och service.
Du förstår kundernas behov
Du är ambitiös och fokuserad
Du är trygg och tydlig i ditt ledarskap
Du är utåtriktad och trivs i kontakten med andra


Vi erbjuder:
Som butikschef i en av de stora kedjorna inom dansk och norsk detaljhandel kommer du att ingå i ett team av engagerade kollegor med en informell ton, där alla arbetar för att nå de gemensamma målen.
Vi arbetar för att ge kunderna den bästa servicen och de vassaste erbjudandena. Vi arbetar utifrån mantrat ANK "Alltid nöjda kunder", och vill skicka en tydlig signal om att vi finns till för våra kunder.
Du blir en kollega med mer än 1 200 engagerade medarbetare i Danmark,Norge och Sverige och kommer in i en organisation som präglas av dynamik, tillväxt och engagemang.
Observera att vi rekryterar löpande, så skicka in din ansökan så snart som möjligt.
Vi ser fram emot att höra ifrån dig.

Ansök nu