Malmö: Redovisningsekonom till innovativt företag

Hitta ansökningsinfo om jobbet Redovisningsekonom till innovativt företag i Malmö. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Malmö inom den kategorin.

Publicerad: 2024-07-10 // Varaktighet: Heltid

Vi söker dig som är en erfaren och driven redovisningsekonom för en spännande tjänst med stort fokus på fakturering och kundkontakt. Är du social, extrovert och trivs med att ha många bollar i luften? Då kan du vara den vi letar efter!


Som redovisningsekonom på KassaCentralen är din huvudsakliga uppgift att se till att bolagets redovisningsarbete utförs på ett noggrant och korrekt sätt.


Dina arbetsuppgifter kommer bestå till stor del av;
Löpande bokföring och redovisning av in- och utbetalningar
Redovisning av andra diverse ekonomiska
aktiviteter
Redovisa arbetsgivaravgifter, skatt och moms
Bokslutsarbete
Fakturering
Telefonsupport till kunder och säljare för ekonomi- och fakturafrågor
Ärendehantering i CRM-system

Personen vi söker behöver besitta en god kommunikativ förmåga med en vana att hantera flera intressenter, då du i din roll kommer ha mycket kontakt med både säljare och kunder. Du ska även vara noggrann, strukturerad och ha god förståelse för ekonomiska processer. Vidare krävs att du trivs i en dynamisk miljö där flera uppgifter hanteras samtidigt i parallella processer.


Vi söker någon som,
Har ett par års arbetslivserfarenhet som redovisningsekonom, eller likvärdigt arbete
Har stor erfarenhet av fakturering
Har relevant utbildning inom ekonomi
Goda språkkunskaper i svenska och engelska



Vad kan vi erbjuda dig?
Utöver att få arbeta i ett innovativt och framgångsrikt företag, så kommer du bli en del av ett engagerat team med fantastiska kollegor!
Självklart erbjuder vi konkurrenskraftig lön och förmåner, men även möjlighet till fortbildning inom ditt arbetsområde. Vi tror på personlig utvecklig genom ansvarstagande och driva medarbetare som vill nå längre!


Vi jobbar med löpande rekrytering, vilket innebär att tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum!
Välkommen in med din ansökan redan idag!

Alla platsannonser →

Andra jobb i Malmö som Redovisningsekonom

Nedan visas andra jobb i Malmö som Redovisningsekonom.

Redovisningsekonom

Läs mer Jun 26
Limhamnshus Industri söker en Redovisningsekonom
Limhamnshusgruppen är en privatägd företagsgrupp med rötterna i fastighetsbranschen som idag har bolag inom fastighetsbranschen, industri, IT, reklam, finans och e-handel. Limhamnshus grundades i början av sjuttiotalet och sitter idag i moderna lokaler på Saltimporten i Malmö. Koncernen växer och utvecklas löpande och har över 600 anställda.
Om tjänsten
Limhamnshus Industri söker en Redovisningsekonom till deras kontor i Malmö. Rollen är en nyckelposition inom ekonomiavdelningen där du kommer att spela en avgörande roll i Limhamnshus fortsatta tillväxt och utveckling. Där kommer du att arbeta nära och tillsammans med ett engagerat ekonomiteam.
Dina arbetsuppgifter kommer bland annat att inkludera:
Moms och skatter
Redovisningsfrågor
Utveckling av rutiner och processer
Löpande bokföring
Månad, kvartal och årsbokslut
Fördel om du arbetat i systemet Business Central

Meriterande om du tidigare arbetat med utländsk moms och skatt
I det dagliga arbetet kommer du ingå i ett team med fem härliga kollegor med olika arbetsuppgifter och erfarenheter. Du kommer att rapportera till Ekonomiansvarig.
Vi söker dig som
Har eftergymnasial examen inom ekonomiHar minst 2 år erfarenhet av löpande redovisning, månads-, kvartals och årsbokslut.
I denna roll är det viktigt att du är social och framåt. Att arbeta i grupp är något som du föredrar och det är viktigt att du är en riktig teamplayer. Vi söker en person som gillar att ta eget ansvar, kan prioritera i sitt arbete och har en flexibel inställning till sina arbetsuppgifter. Att vara en god medarbetare och bidra till bra stämning på kontoret är en självklarhet för dig. Det är också viktigt att du är strukturerad, ordningsam och talar och skriver svenska flytande.

Vi erbjuderEn roll där du får utvecklas och ges möjlighet till karriär inom vår växande organisationEn arbetsplats med fantastiska kollegor där vi har höga förväntningar på varandra och en riktigt god stämning!
Limhamnshus Industri erbjuder nedan upplägg för sina anställda:
En attraktiv lönesättning
30 dagars semester
Flextid och hybrid upplägg
Friskvårdsbidrag
Pensionsavsättning
Sjukförsäkringar och föräldralön

Tjänsten är en tillsvidareanställning som inleds med 6 månaders provanställning. Tillträdesdatum är flexibelt. Tester och referenstagning kan komma att bli aktuellt på slutkandidater.
I denna rekrytering av Limhamnshus Industri valt att samarbeta med DocuPartner. Samtliga frågor om tjänsten riktas till Rekryterare Linda Ström som nås på linda.strom@docupartner.se alternativt 070-825 08 10

Urval och intervjuer för denna tjänst kommer att startas igång vecka 32.

Ansök nu

Redovisningsekonom till Limhamnshus Industri

Läs mer Jun 4
Limhamnshus Industri söker en Redovisningsekonom
Limhamnshusgruppen är en privatägd företagsgrupp med rötterna i fastighetsbranschen som idag har bolag inom fastighetsbranschen, industri, IT, reklam, finans och e-handel. Limhamnshus grundades i början av sjuttiotalet och sitter idag i moderna lokaler på Saltimporten i Malmö. Koncernen växer och utvecklas löpande och har över 600 anställda.
Om tjänsten
Limhamnshus Industri söker en Redovisningsekonom till deras kontor i Malmö.Rollen är en nyckelposition inom ekonomiavdelningen därdu kommer att spela en avgörande roll i Limhamnshus fortsatta tillväxt och utveckling.Där kommer du att arbeta nära och tillsammans medett engagerat ekonomiteam.
Dina arbetsuppgifter kommer bland annat att inkludera:
Moms och skatter
Redovisningsfrågor
Utveckling av rutiner och processer
Löpande bokföring
Månad, kvartal och årsbokslut
Fördel om du arbetat i systemet Business Central

Meriterande om du tidigare arbetat med utländsk moms och skatt
I det dagliga arbetet kommer du ingå i ett team med fem härliga kollegor med olika arbetsuppgifter och erfarenheter. Du kommer att rapportera till Ekonomiansvarig.
Vi söker dig som
Har eftergymnasial examen inom ekonomiHar minst 2 år erfarenhet av löpande redovisning, månads-, kvartals och årsbokslut.
I denna roll är det viktigt att du är social och framåt. Att arbeta i grupp är något som du föredrar och det är viktigt att du är en riktig teamplayer. Vi söker en person som gillar att ta eget ansvar, kan prioritera i sitt arbete och har en flexibel inställning till sina arbetsuppgifter. Att vara en god medarbetareoch bidra till bra stämning på kontoret är en självklarhet för dig. Det är också viktigt att du är strukturerad, ordningsam och talar och skriver svenska flytande.

Vi erbjuderEn roll där du får utvecklas och ges möjlighet till karriär inom vår växande organisationEn arbetsplats med fantastiska kollegor där vi har höga förväntningar på varandra och en riktigt god stämning!
Limhamnshus Industri erbjuder nedan upplägg för sina anställda:
En attraktiv lönesättning
30 dagars semester
Flextid och hybrid upplägg
Friskvårdsbidrag
Pensionsavsättning
Sjukförsäkringar och föräldralön

Tjänsten är en tillsvidareanställning som inleds med 6 månaders provanställning. Tillträdesdatum är flexibelt. Tester och referenstagning kan komma att bli aktuellt på slutkandidater.

Vi kommer att intervjua löpande och välkomnar din ansökan så fort som möjligt.
I denna rekrytering av Limhamnshus Industri valt att samarbeta med DocuPartner. Samtliga frågor om tjänsten riktas till Rekryterare Linda Ström som nås på linda.strom@docupartner.se alternativt 070-825 08 10

Ansök nu

Redovisningsekonom

Läs mer Maj 14
Söker du nya utmaningar inom redovisning?
Limhamnshus Industri söker en Redovisningsekonom till deras kontor i Malmö. Rollen är en nyckelposition inom ekonomiavdelningen där du kommer att spela en avgörande roll i Limhamnshus fortsatta tillväxt och utveckling. Där kommer du att arbeta nära och tillsammans med ett engagerat ekonomiteam.
Dina arbetsuppgifter kommer bland annat att inkludera:
Moms och skatter
Redovisningsfrågor
Utveckling av rutiner och processer
Löpande bokföring
Månad, kvartal och årsbokslut
Fördel om du arbetat i systemet Business Central

Meriterande om du tidigare arbetat med utländsk moms och skatt
I det dagliga arbetet kommer du ingå i ett team med fem härliga kollegor med olika arbetsuppgifter och erfarenheter. Du kommer att rapportera till Ekonomiansvarig.
Vi söker dig som
Har eftergymnasial examen inom ekonomi Har minst 2-3 år erfarenhet av löpande redovisning, månads-, kvartals och årsbokslut.
I denna roll är det viktigt att du är social och framåt. Att arbeta i grupp är något som du föredrar och det är viktigt att du är en riktig teamplayer. Vi söker en person som gillar att ta eget ansvar, kan prioritera i sitt arbete och har en flexibel inställning till sina arbetsuppgifter. Att vara en god medarbetare och bidra till bra stämning på kontoret är en självklarhet för dig. Det är också viktigt att du är strukturerad, ordningsam och talar och skriver svenska flytande.
Vi erbjuder En roll där du får utvecklas och ges möjlighet till karriär inom vår växande organisation En arbetsplats med fantastiska kollegor där vi har höga förväntningar på varandra och en riktigt god stämning!
Limhamnshus Industri erbjuder nedan upplägg för sina anställda:
En attraktiv lönesättning
30 dagars semester
Flextid och hybrid upplägg
Friskvårdsbidrag
Pensionsavsättning
Sjukförsäkringar och föräldralön

Tjänsten är en tillsvidareanställning som inleds med 6 månaders provanställning. Tillträdesdatum är flexibelt.
Limhamnshusgruppen är en privatägd företagsgrupp med rötterna i fastighetsbranschen som idag har bolag inom fastighetsbranschen, industri, IT, reklam, finans och e-handel. Limhamnshus grundades i början av sjuttiotalet och sitter idag i moderna lokaler på Saltimporten i Malmö. Koncernen växer och utvecklas löpande och har över 600 anställda.
Tester och referenstagning kommer att bli aktuellt i processen.
I denna rekrytering av Limhamnshus Industri valt att samarbeta med DocuPartner. Samtliga frågor om tjänsten riktas till Rekryterare Linda Ström som nås på linda.strom@docupartner.se alternativt 070-825 08 10

Vi kommer att intervjua löpande och välkomnar din ansökan så fort som möjligt.

Ansök nu

Redovisningsekonom Assemblin

Läs mer Jul 3
Varje uppdrag är unikt och varje lösning är unik, vi är organiserade så att vi är med hela vägen – från konstruktion till service och underhåll.

Om tjänsten
Du kommer att arbeta i ett entreprenörsdrivet företag som kännetecknas av tillväxt och korta beslutsvägar. Vi tänker stort men agerar snabbt och lokalt, från Malmö i söder till Luleå i norr. Vi är måna om att ha ett öppet och gott arbetsklimat där alla medarbetare bidrar till att utveckla företaget framåt. På Assemblin är vi stolta över det vi gör och inte minst över de personer som ser till att få det gjort.
Som redovisningsekonom på Assemblin är du ansvarig för löpande redovisning och fullständiga månads-/årsbokslut av både moder- och dotterbolag. Du arbetar i nära samarbete med kollegor på ekonomiavdelningen och rapporterar till redovisningschefen.
Grundbulten i verksamheten är de lokala filialerna och som redovisningsekonom förväntas du arbeta för att upprätta och utveckla goda relationer med regionchef, filialchefer och projektledare. Du förväntas också vara resultatorienterad och aktivt upprätthålla egen kompetens avseende redovisnings- och skatteregler samt arbeta för att effektivisera rutiner och processer. Placering är på vårt kontor på Stenyxegatan i Malmö.


Huvudsakliga arbetsuppgifter
I din roll som redovisningsekonom kommer du att arbeta med bl.a
• Löpande bokföring
• Betalningar och likviditetsrapportering
•Internfakturering
•Anläggningsregister
•Momsdeklarationer
•Månads- och årsbokslut
•Budget och prognoser
•Vara behjälplig med årsredovisningar och inkomstdeklarationer


Lämplig bakgrund
Vi söker dig som har en eftergymnasial utbildning inom redovisning och några års erfarenhet från en roll med liknande arbetsuppgifter, gärna från bygg- eller fastighetsbranschen. Du har god förståelse av redovisning och erfarenhet av att arbeta med bokslut och rapportering. Du kommunicerar obehindrat på svenska och har goda kunskaper i Excel och har intresse av system och digitalisering av arbetsuppgifter.

Personliga egenskaper
Vi söker dig som är självgående, lösningsfokuserad och tycker om att samarbeta med flera olika delar av organisationen. För att lyckas i rollen är du noggrann, nyfiken och analytisk i ditt arbetssätt. Vidare är du bra på att planera, prioritera och kan hantera tillfälliga arbetstoppar. Du utmanar och ifrågasätter och har lätt för att kommunicera med övriga i teamet. Du är trygg, prestigelös och tycker om att jobba nära dina kollegor.
Att du är kommunikativ och hjälpsam ser vi som en självklarhet för att du ska passa in i Assemblins kultur.


Vad erbjuder vi
Assemblin är ett expansivt företag där dina insatser kommer att göra skillnad. Assemblin värnar om sin personal att de ska trivas och utvecklas.
Vår värdegrund är grunden i vår gemensamma kultur, som vägleder oss i vårt dagliga arbete.
Vi kan Med rätt kompetens och erfarenhet utför vi vårt jobb med stolthet.
Vi vill Engagemang och nyfikenhet driver oss framåt. Genom att ständigt utveckla oss själva och vår verksamhet skapar vi smarta och hållbara installationer för våra kunder.
Vi bryr oss Tillsammans utför vi vårt jobb med stor respekt för varandra och våra kunder. Vi tar också ansvar för miljön och samhället omkring oss.


Om företaget
Assemblin Caverion Group är en komplett installations- och servicepartner med verksamhet i norra Europa. Vi utformar, installerar och underhåller tekniska system och lösningar för luft, vatten och energi. Vår vision är att skapa smarta och hållbara installationer som får byggnader att fungera och människor att trivas. Genom nära och lokala samarbeten och en stark organisation i ryggen gör vi det möjligt. Vi har en omsättning på 43 miljarder kronor och cirka 21 500 engagerade medarbetare i Sverige, Finland, Norge, Österrike, Tyskland, Danmark och Baltikum.
Assemblin Ventilation är en svensk division inom Assemblin Caverion Group. Vi har erfarenhet och kunskap att ta riktigt stora komplexa projekt som arenor, sjukhus, infrastruktur, shoppingcenter, industrier med mera. Vår division har även en stor serviceverksamhet där vi täcker in allt från filterbyte till energioptimeringar. Varje uppdrag är unikt och varje lösning är unik, vi är organiserade så att vi är med hela vägen – från konstruktion till service och underhåll. Vi finns på ca 20 orter i Sverige, omsätter 1,6 miljarder kronor och är ungefär 600 anställda. Läs mer på www.assemblin.se.


Ansökan
I denna rekrytering har Assemblin Ventilation valt att samarbeta med SJR. För mer information är du välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult Annie Höjman på annie.hojman@sjr.se eller Malin Hjort på malin.hjort@sjr.se

Skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt men med tanke på stundande semestrar så kommer återkoppling och intervjuer hos kund att ske först i augusti.
Notera att vi inte tar emot ansökningshandlingar via e-post.

Varmt välkommen med din ansökan och vi ser fram emot att välkomna dig som en viktig del av vårt framgångsrika team!

Ansök nu

Interimskonsulter inom redovisning till Malmö

Läs mer Jun 25
För olika kunders räkningsöker vi interims- och underkonsulter inom redovisning.Många av våra kunder i Malmö och runt om i Skåneefterfrågar just nu konsulter för kortare eller längre uppdrag, både på heltid och deltid. Vi söker dig som är intresserad av ett interimsuppdrag inom redovisning, löpande bokföring, lön ellercontrolling. Du kan också ha en bakgrund som ekonomichef eller CFO och tycka att interimsuppdrag låter spännande!
Genom att vara interims- eller underkonsult hos oss på Andara Group får du stor frihet att styra din egen tid, bestämma vilka uppdrag du ska välja och utvecklas inom nya områden.
Våra uppdrag har alltid en fastställd början och slut och du går in som interimskonsult med syfte att till exempel fylla ett kompetensbehov under tiden en rekryteringsprocess pågår eller som vikarie för en chef eller specialist. Vi har även kunder som efterfrågar underkonsulter för att utföra en specifik uppgift under en begränsad period.
Vi på Andara Group hjälper dig att hitta uppdrag och matchar din kompetens och erfarenhet mot rätt kund. Genom att vara underkonsult håller du i taktpinnen och styr helt själv via ditt egna bolag. Har du inte eget bolag går det bra att bli anställd som konsult hos oss på Andara Group.
Registrera gärna ditt CV hos oss så kontaktar vi dig för att matcha dig mot våra uppdrag.
Vid frågor kontakta gärna vår rekryteringsansvariga Linda Gadd på linda.gadd@andaragroup.se.

Mer om Andara Economy
Våra kunder brukar beskriva Andara Economy som ett lite mindre, lite erfarnare bemanningsföretag. Vi har lärt oss att en enkel rekryteringsprocess är den mest effektiva. Som de flesta andra bemanningsföretag har vi specialiserat oss. Vår nisch är potential. Vårt uppdrag är att föra samman kunden med individer med olika talanger med störst chans att lyckas. Målsättningen är att både kunden och kandidaten ska utvecklas under tiden tillsammans. Det kallar vi att uppenbara potentialen.
Andara Economy arbetar både med bemanning och rekrytering. Alltid på både kandidatens ochkundens villkor. Andara Economyär ett lite mindre, lite erfarnare bemanningsföretag med stor förmåga. Personliga, snabba och flexibla.
Andara Economyär ett konsult- och rekryteringsföretag med uppdraget att föra samman individer med olika talanger, kunskaper och erfarenheter och erbjuda dem ett gemensamt mål att sikta in sig på och en plattform att ta sats utifrån.

Varmt välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Andra jobb i Malmö från Kassacentralen i Skåne AB

Nedan visas andra jobb i Malmö från Kassacentralen i Skåne AB .

Redovisningsekonom till innovativt företag!

Redovisningsekonom
Läs mer Jul 10
Vi söker dig som är en erfaren och driven redovisningsekonom för en spännande tjänst med stort fokus på fakturering och kundkontakt. Är du social, extrovert och trivs med att ha många bollar i luften? Då kan du vara den vi letar efter!


Som redovisningsekonom på KassaCentralen är din huvudsakliga uppgift att se till att bolagets redovisningsarbete utförs på ett noggrant och korrekt sätt.


Dina arbetsuppgifter kommer bestå till stor del av;
Löpande bokföring och redovisning av in- och utbetalningar
Redovisning av andra diverse ekonomiska
aktiviteter
Redovisa arbetsgivaravgifter, skatt och moms
Bokslutsarbete
Fakturering
Telefonsupport till kunder och säljare för ekonomi- och fakturafrågor
Ärendehantering i CRM-system

Personen vi söker behöver besitta en god kommunikativ förmåga med en vana att hantera flera intressenter, då du i din roll kommer ha mycket kontakt med både säljare och kunder. Du ska även vara noggrann, strukturerad och ha god förståelse för ekonomiska processer. Vidare krävs att du trivs i en dynamisk miljö där flera uppgifter hanteras samtidigt i parallella processer.


Vi söker någon som,
Har ett par års arbetslivserfarenhet som redovisningsekonom, eller likvärdigt arbete
Har stor erfarenhet av fakturering
Har relevant utbildning inom ekonomi
Goda språkkunskaper i svenska och engelska



Vad kan vi erbjuda dig?
Utöver att få arbeta i ett innovativt och framgångsrikt företag, så kommer du bli en del av ett engagerat team med fantastiska kollegor!
Självklart erbjuder vi konkurrenskraftig lön och förmåner, men även möjlighet till fortbildning inom ditt arbetsområde. Vi tror på personlig utvecklig genom ansvarstagande och driva medarbetare som vill nå längre!


Vi jobbar med löpande rekrytering, vilket innebär att tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum!
Välkommen in med din ansökan redan idag!

Ansök nu

Redovisningsekonom på KassaCentralen – Din nästa utmaning!

Redovisningsekonom
Läs mer Jun 5
Vi söker dig som är en erfaren och driven redovisningsekonom för en spännande tjänst med stort fokus på fakturering och kundkontakt. Är du social, extrovert och trivs med att ha många bollar i luften? Då kan du vara den vi letar efter!


Som redovisningsekonom på KassaCentralen är din huvudsakliga uppgift att se till att bolagets redovisningsarbete utförs på ett noggrant och korrekt sätt.
Dina arbetsuppgifter kommer bestå till stor del av;
Löpande bokföring och redovisning av in- och utbetalningar
Redovisning av andra diverse ekonomiska aktiviteter
Redovisa arbetsgivaravgifter, skatt och moms
Bokslutsarbete
Fakturering
Telefonsupport till kunder och säljare för ekonomi- och fakturafrågor
Ärendehantering i CRM-system



Personen vi söker behöver besitta en god kommunikativ förmåga med en vana att hantera flera intressenter, då du i din roll kommer ha mycket kontakt med både säljare och kunder. Du ska även vara noggrann, strukturerad och ha god förståelse för ekonomiska processer. Vidare krävs att du trivs i en dynamisk miljö där flera uppgifter hanteras samtidigt i parallella processer.
Vi söker någon som,
Har ett par års arbetslivserfarenhet som redovisningsekonom, eller likvärdigt arbete
Har stor erfarenhet av fakturering
Har relevant utbildning inom ekonomi
Goda språkkunskaper i svenska och engelska



Vad kan vi erbjuda dig?
Utöver att få arbeta i ett innovativt och framgångsrikt företag, så kommer du bli en del av ett engagerat team med fantastiska kollegor!
Självklart erbjuder vi konkurrenskraftig lön och förmåner, men även möjlighet till fortbildning inom ditt arbetsområde. Vi tror på personlig utvecklig genom ansvarstagande och driva medarbetare som vill nå längre!

Ansök nu

Junior redovisningsekonom för omgående start!

Redovisningsekonom
Läs mer Nov 2
Är du en driven redovisningsekonom i början av din karriär och vill vara med och utvecklas i ett expansivt företag? Vi på KassaCentralen söker nu efter en ny stjärna till vår ekonomiavdelning!


Om tjänsten
En stor del av arbetet består av löpande bokföring och redovisning av in- och utbetalningar samt andra diverse ekonomiuppgifter. Det löpande arbetet kommer att varvas mycket med kundreskontra och fakturering tillsammans med extern support till våra kunder.
Dina arbetsuppgifter består bland annat av;
Löpande bokföring
Kundreskontra
Fakturering
In- & utbetalningar
Extern telefonsupport
Registrera ärenden i CRM-system



Vem är du?
Vi tror att du är i början av din karriär med ett par år arbetslivserfarenhet, en ambitiös person som vill framåt och drivs av utmaningar och utveckling. Vi letar efter en person som vill vara med och växa tillsammans med oss och som söker möjligheter till arbetsmässig och personlig utveckling. Tjänsten kommer stundvis innebära en del kundkontakt så det krävs att du är en utåtriktad och social person som levererar god service.
Relevant utbildning inom ekonomi och redovisning
Minst 1-2 års erfarenhet av likvärdigt arbete
Erfarenhet av fakturering
Kunskaper inom Fotnox, Agoy, MS Office och Excel
Goda kunskaper inom IT och digitalt arbetssätt
Flytande i svenska och engelska



För att trivas i rollen krävs att du är noggrann och strukturerad i ditt arbetssätt. Vi ser gärna att du är flexibel och klarar av att hantera många bollar i luften då arbetet stundvis kan innebära ett högt tempo med varierande arbetsuppgifter.


Tjänsten är på heltid i Malmö med start enligt överenskommelse. Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Välkommen in med din ansökan redan idag!
Du ansöker om tjänsten genom att maila CV och personligt brev till jobb@kassacentralen.se

Ansök nu

Jobba inom teknisk support!

Helpdesktekniker/Supporttekniker
Läs mer Okt 31
Är du en teknisk och lösningsorienterad person som letar efter ett jobb där du kan kombinera arbetet med dina privata intressen? Då är detta tjänsten för dig.
Vi letar efter vår nästa support-stjärna!
Om tjänsten
Som supporttekniker hos KassaCentralen arbetar du till största del med teknisk support och löser de problem som uppstår ute hos våra kunder på distans. Arbetet bedrivs med datorn och telefonen som närmsta verktyg, och vid behov åker vi ut till kunder.
Dina arbetsuppgifter består bland annat av;
Programmering av produkter
Felsökning
Underhålla och reparerar hårdvara
Intern och extern support
Installation av applikationer, system och servrar
Arbeta i CRM-system



Det är en tjänst som innebär beredskap efter att man är trygg i arbetet.


Vem är du?
Då tjänsten innebär en stor del kundkontakt letar vi efter dig som är utåtriktad och trivs med att hantera kunder. Det är en viktig roll eftersom det innebär att du är med och formar KassaCentralens varumärke. Så att vara serviceminded är A och O.
För att trivas i rollen krävs att du är noggrann och strukturerad i ditt arbetssätt, då arbetet stundvis kan innebära ett högt tempo med varierande arbetsuppgifter. Vidare är du lyhörd och driver ett självständigt och lösningsorienterat arbete med ett positivt förhållningssätt.
Vi söker dig som har,
Ett IT-intresse och vill kombinera detta med mötet med människor
Liknande eller likvärdig erfarenhet
Teknisk utbildning



Tjänsten är på heltid i Malmö med omgående start. Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Välkommen in med din ansökan redan idag!
Du ansöker om tjänsten genom att maila CV och personligt brev till jobb@kassacentralen.se
Märk ansökan med ’supporttekniker’ i rubrikraden.

Ansök nu

Teknisk Administratör!

Systemadministratör
Läs mer Maj 15
Vi på KassaCentralen söker nu en ny administrativ stjärna till vår avdelning TrueAPP. En tjänst där den ena dagen inte är den andra lik, och där du får det bästa av båda världar - en del kundkontakt och service och en del tekniskt administrativa arbetsuppgifter.
TrueAPP är vår avdelning som arbetar med betallösningar online via internet eller app, du kan läsa mer om avdelningen och vad vi gör här: https://www.kassacentralen.se/produkter/trueapp/


Du kommer att ha en nära relation med våra kunder och säljare under hela processen, och arbeta med att följa upp produkt och göra ändringar efter kunders önskemål. Arbetsuppgifter kan vara allt ifrån att skriva ordningen i en meny i excel som sedan importeras in i kassasystemet eller att installera en nätverksskrivare.


Vem letar vi efter?
Vi letar efter någon som är utåtriktad och brinner för god service! Det är viktigt att du har god servicevana och gillar kundkontakt.
Vi letar efter någon som känner sig bekväm att arbeta i Windowsmiljö och Office365 - framförallt Excel.
Eftersom våra kunder främst verkar inom restaurangbranschen, ser vi gärna att du har erfarenhet från branschen. Kanske har du tidigare arbetat som servitör eller hovmästare och vill komma ifrån sena kvällar och nätter?
Får vi drömma så ser vi gärna att du har förståelse för hur hemsidor fungerar, t.ex. att du känner till wordpress, men även om du har kunskaper inom nätverk är det meriterande.


Vi tillämpar löpande rekryteringer och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Tjänsten är en heltidstjänst och vi arbetar Måndag - Fredag, 08.00-17.00.


Låter det som en spännande tjänst? Ansök redan idag!

Ansök nu

Lagermedarbetare på heltid!

Lagerarbetare
Läs mer Apr 27
Har du erfarenhet av att arbeta på lager och är redo att ta nästa steg? Då letar vi efter dig!


Tjänsten
Vi på KassaCentralen ska nu anställa en ny lagermedarbetare, som kommer att ansvara för lagerhållningen och logistiken på företaget.
Arbetet är ett klassiskt lagerjobb som innebär bland annat,
Hantera in- & utleveranser
Boka transporter
Inventering
Plocka och packa varor för upphämtning



Vi letar efter dig som har en hög arbetsmoral och förmåga att själv strukturera och organisera ditt arbete. Övriga kvalifikationer är,
B-körtkort för manuell bil
Erfarenhet av fraktsedlar/retursedlar
Vana att arbeta i affärssystem



Stämmer detta in på dig? Då vill vi gärna träffa dig!
Ansökan redan idag!


Vi arbetar med löpande rekrytering, vilket innebär att vi kallar till intervjuer löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum.
Ansök genom att mejla CV till jobb@kassacentralen.se

Ansök nu