Malmö: Starta din karriär i Bredband2s kundtjänst

Hitta ansökningsinfo om jobbet Starta din karriär i Bredband2s kundtjänst i Malmö. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Malmö inom den kategorin.

Publicerad: 2024-07-16 // Varaktighet: Heltid

Har du nyligen tagit studenten och söker en spännande start på din karriär? Är du energisk, engagerad och älskar att hjälpa andra? Då har vi den perfekta chansen för dig som kundtjänstmedarbetare hos Bredband2!

Bredband2 är Sveriges tredje största leverantör av fiberbaserade tjänster och ser till att över en halv miljon kunder har internet både hemma och på jobbet. De erbjuder användarvänliga tjänster som internet, telefoni, datacenter och mobilt bredband till både privat- och företagskunder. De är certifierade som en Great Place To Work, vilket betyder att de är en av Sveriges bästa arbetsplatser. De satsar varje dag på utveckling, uppskattning och gemenskap. Feedback är en central del av kulturen och varje månad mäts medarbetarnas nöjdhet för att förbättra arbetsmiljön. Det är en ung, rolig och dynamisk arbetsplats där du får chans att påverka din arbetsplats.

Som kundtjänstmedarbetare får du en fantastisk chans att utveckla både din tekniska kompetens och kundserviceförmåga. Dina främsta arbetsuppgifter kommer vara att svara på inkommande telefonsamtal från privatkunder och ge de den bästa servicen och hjälpa kunderna utifrån deras behov. Du kommer få kontinuerlig utbildning inom bland annat fakturahantering, mejl och chatt. Dessutom får du daglig coaching och stöd från coacher och din teamchef för att säkerställa att du trivs och utvecklas. Här är din arbetsmiljö och personliga utveckling i fokus, och dina idéer och initiativ värderas högt.

Detta är en direktrekrytering vilket innebär att StudentConsulting sköter rekryteringsprocessen men du blir direktanställd av Bredband2. Arbetstiderna är förlagda under kontorstider, måndag - fredag, men även kvällsarbete kan förekomma. Anställningsgraden är 100% och tjänsten startar den 14 augusti.

Din profil
- Någon som har erfarenhet av kundbemötande och gillar att ge support
- En person som är driven, engagerad och målmedveten
- Det är meriterande om du har ett tekniskt intresse
- Erfarenhet av teknisk support är meriterande

Är du redo att kickstarta din karriär och dessutom hitta vänner för livet? Skicka in din ansökan idag! Vi gör löpande urval och intervjuer, så vänta inte!

Om företaget
Mångfaldigt prisbelönta StudentConsulting är ett av Skandinaviens största och ledande rekryterings- och bemanningsföretag med fokus på studenter, akademiker och yrkesutbildade. Tack vare ett stort nätverk och lång erfarenhet har vi tillsatt över 20 000 jobb det senaste året. Vi erbjuder intressanta och utmanande tjänster på både hel- och deltid inom områden som IT, teknik, ekonomi, administration, HR, marknadsföring, kundtjänst, försäljning, industri, produktion, logistik och transport. Hitta din framtid på www.studentconsulting.com

Alla platsannonser →

Andra jobb i Malmö som Kundtjänstmedarbetare

Nedan visas andra jobb i Malmö som Kundtjänstmedarbetare.

Customer Care Advisor – Drive Exceptional Experiences for our Customers ...

Läs mer Apr 14
At Prisjakt, we believe customer experience isn't just a department - it’s how we do business. We're looking for a Customer Care Advisor who’s passionate about helping others and thrives on solving real-world problems. In this role, you’ll be the voice of Prisjakt to our merchants and users - bringing clarity, care, and calm to every interaction.
Join us to make an impact where it matters most: at the heart of the customer journey.
What You'll Be Doing
Be the go-to contact for inquiries, helping resolve everything from onboarding questions to day-to-day support needs.


Identify recurring issues and collaborate across teams to improve how we serve and support.


Troubleshoot technical issues, often related to how we import and manage merchant data, and piece together the full picture for the customer - even when the puzzle is complex.


Deliver a consistently helpful, effortless experience in line with our CX strategy - human when it matters, automated where it helps.


Keep things moving behind the scenes - working with our systems to update info, track cases, and onboard new shops smoothly.


Partner with Customer Success, CRM, and Insights teams to share feedback that shapes smarter decisions and better tools.

What You’ll Bring
Fluency in Swedish and English, both written and spoken - this is essential for the role.


Experience in a customer-facing support or service role (B2B experience is a plus).


Confidence using digital tools and CRM systems to manage communication and track progress.


A genuine interest in how things work - especially when it comes to technical systems, data flows, and digging into complex issues until they’re solved.


Great communication skills - you can explain things clearly and make people feel heard.


Problem-solving mindset - you don’t just follow scripts, you think ahead.


You know when to investigate thoroughly and when to keep things moving - aiming for that perfect mix of insight and efficiency.


A team player who’s proactive, curious, and always looking to improve the experience.

Bonus Points If You...
Understand how online shops work or have worked with e-commerce merchants.


Can juggle efficiency with empathy - you solve problems quickly but never rush the person.


Enjoy figuring out how systems connect behind the scenes - maybe you’ve debugged data issues before, or just love going down a rabbit hole to find the root cause.


Can communicate in French - not a requirement, but definitely a nice-to-have!

Why Join Us?
At Prisjakt, you’ll be part of a team that doesn’t just answer questions - we shape journeys. You’ll work in a collaborative CX/CS environment where your voice matters, your development is supported, and your work directly contributes to customer happiness and business success.
We offer:

Flexible hours and hybrid work.


Two paid working hours weekly for wellness.


Your birthday off, every year.


A chance to shape how we serve customers in the Nordics and beyond.



When: We review applications on a rolling basis, so apply today!
Where: You will be located at our beautiful Malmö or Ängelholm studios.
What we offer: The very core in our employee experience is to care for our employees. With us you have flexible hours and a hybrid way of working where we meet 3 days per week in the studio. You get two paid working hours each week dedicated to working out and you’re always off on your birthday. If you’re curious to know more about life at Prisjakt, our benefits or why we exist you should definitely explore our career site. Want to meet the brilliant people and get a feel for the vibe at our studios? Make sure to follow us on Instagram @Prisjaktlife.

Ansök nu

Onboarding Specialist

Läs mer Mar 31
Imagine the frustration of a customer finding a business closed, despite online information stating otherwise. At PinMeTo, we're solving that very problem. We provide a powerful SaaS platform that empowers businesses to be accurately found and verified across major online platforms.
If you're ready to be part of a forward-thinking team that values excellence, customer satisfaction, and continuous growth, we want to hear from you!
As we enter new markets and see that we also are growing in the MENA region, we would love to have a person joining the team in Malmö that speaks Arabic to give a first class service to our customers. Join us as an Onboarding Specialist and be a part of delivering real value to our customers!
About the roleAs an Onboarding Specialist, you will play a crucial role in the customer journey, ensuring successful onboarding and delivering the first value to our new customers. You will lead and execute the customer onboarding process from initial startup meeting through finalization, ensuring a smooth transition and optimal account setup for maximum ROI. This role involves building strong customer relationships, collaborating with internal teams and advocating for best practices to achieve customer success.
Key Responsibilities Handle and lead the entire onboarding process for new customers, from initial startup meetings through finalization, ensuring a smooth and effective transition
Advocate for and implement the most optimal account setups for each customer, directly impacting their return on investment and fostering strong customer relationships
Collaborate closely with Sales and Customer Success teams to ensure a seamless transition for customers, aligning expectations and goals for long-term success
Conduct educational and reconciliation meetings ensuring customers fully understand and use our platform's capabilities.
To thrive in this role we see that you have A fluent level in Swedish, English and Arabic - both written and verbal
A bachelor’s degree in Business, Marketing, Communications or related field
Experience in managing customer expectations, customer success, marketing or sales (experience within the SaaS Industry is a plus)
Excellent communication skills, with ability to explain complex concepts in a simple and understandable way
Proactive problem-solving and a solutions-oriented mindset
You have a strong attention to detail and ability to stay organize
What we offer
You will join a team where everyone works together towards a shared goal where daily face-to-face collaboration at our office in Malmö (Adelgatan 9, close to the central station of Malmö) is the default way of working. We therefore see that you live in or close to Malmö to enable a good work-life balance. You will work closely with your colleagues that are located in both Gdansk, Helsinki and Malmö.
When entering the doors you are welcomed into our shared open kitchen where you feel the friendly and innovative atmosphere directly.
So do you want to join a leading SaaS company with ambitious goals and create real business value in the evolving landscape of digital local marketing?
Then we'd love to get to know you
PinMeTo was founded in 2013, when location data of most companies was outdated, inconsistent or simply missing on services like Google, Facebook and Apple. The vision was to provide a solution that enables brands with multiple locations to connect with their customers, outperform their competitors and thrive. Since then we have grown to 100+ employees located in 8 countries, helping 1,000+ companies manage 125,000+ locations worldwide. Trusted by enterprise companies like H&M, 7-Eleven, and Hertz, PinMeTo stands as a leading player within the local search and marketing technology industry.

Ansök nu

Customer Support Agent - extra sommaren 2025

Läs mer Mar 28
Är du vår nästa stjärna inom kundtjänst?
Vi söker en engagerad och positiv Customer Support Agent för sommaren under sex veckors heltidsarbete med möjlighet till extra i framtiden. Om du älskar att kommunicera och brinner för att ge förstklassig service, då är detta jobbet för dig!
John Henric - Leading the way of affordable luxury
John Henric är ett svenskt modemärke som erbjuder "affordable luxury" inom manligt mode och accessoarer. Vi säljer våra produkter både online och i våra butiker. Sedan starten 2008 har vi vuxit med lönsamhet och fått utmärkelser som DI:s Gasell och SuperGasell. Vi är ett av Skandinaviens snabbast växande modemärken och expanderar nu internationellt. Läs mer om oss här John Henric | Affordable Luxury för män | Kläder - Accessoarer - Skor
Som Customer Support Agent hos oss är du en viktig del av vårt team och bidrar till att skapa en WOW-upplevelse för våra kunder. Du är noggrann, serviceinriktad och har en naturlig fallenhet för att ge bästa möjliga service. Erfarenhet av e-handelssystem eller liknande är ett plus, och det är meriterande om du behärskar andra nordiska språk. Det viktigaste är dock ditt driv, din positiva attityd och din potential.
Vi söker dig som...
Tycker att kommunikation ska vara enkelt, roligt och relevant - precis som vi gör.
Älskar att ge förstklassig service.
Längtar efter att vara en del av ett ambitiöst team med utvecklingsmöjligheter!
Både talar och skriver obehindrat på svenska och engelska.
Erbjuder bästa möjliga bemötande och affärsmässig service till våra kunder.
Aktivt bidrar till att skapa värde och kundnöjdhet för våra kunder.
Har goda datakunskaper och tycker om att skriva effektivt. Systemvana är ett plus.
Tycker om att utvecklas dagligen mot gemensamma mål.
Har erfarenhet från kundservice.

John Henric erbjuder
Hos oss får du möjligheten att axla en viktig roll i ett företag som befinner sig i en stark tillväxtfas. Du blir en del av ett ungt, modernt och framgångsrikt team som skapar framgång tillsammans.
Kontraktstyp
Heltid/Deltid/Extra/Sommarvikarie
Placering & start
Tjänsten är placerad i Malmö, Hyllie och tillsättning sker enligt överenskommelse.
Låter det som något för dig?
Skicka in din ansökan redan idag, dock senast 27/4 2025. Vi går igenom ansökningarna löpande och kan komma att tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdag.

Ansök nu

Kjell & Company søger nye stjerner til kundeservice!

Läs mer Mar 25
Motiveres du af at rådgive kunder og yde verdensklasse kundeservice? Kan du desuden kommunikere flydende på både dansk og svensk? Så kan du blive vores nye stjerne inden for kundeservice!
Vi söker fler passionerade medarbetare till vårt kundserviceteam i Malmö – och vi är extra intresserade av dig som talar danska! Här får du möjligheten att bli en del av ett engagerat team där service, teknik och kundmöten står i centrum.
Vårt mål är att alltid överträffa kundens förväntningar genom att erbjuda service i världsklass och de senaste tekniska lösningarna, oavsett om kunden besöker oss i butik, online eller via vår kundservice.
Vem söker vi?
Vi söker dig som har en förkärlek till både teknik och service, och även den som omgivningen med trygghet vänder sig till för att tekniska frågor och problem. Vi letar efter dig som är förtroendeingivande, lösningsorienterad och skicklig på att uttrycka dig i både tal och skrift, med särskild styrka på danska. Du är lyhörd och har ett ödmjukt förhållningssätt till både kollegor och kunder. Med ett stort driv och engagemang vill du inte bara möta kundens förväntningar – du vill överträffa dem. Du ges helt enkelt möjligheten att leverera fantastiska kundupplevelser.
Du är:
Engagerad och serviceinriktad.
Problemlösare med ett tekniskt intresse.
Kommunikativ och utåtriktad.
Bra på att bygga relationer och skapa förtroende.
Villig att lära dig om våra produkter och tjänster.
Modig nog att prioritera men skicklig nog att inte ge avkall på servicen.

Vi erbjuder dig:
Ett omväxlande arbete i ett företag som är i en spännande utvecklingsfas, i ett team som täcker våra bolag i Danmark, Sverige och Norge där denna roll främst möter våra kunder som handlar hos vårt bolag Av.Cables. Hos oss får du möjlighet att arbeta med det senaste inom teknik samtidigt som du bidrar till att ge kunderna bästa möjliga service. Vi erbjuder bra arbetsvillkor, attraktiva förmåner och stora möjligheter till personlig och professionell utveckling.
Arbetsuppgifter:
Som medarbetare inom kundservice kommer du huvudsakligen att:
Hantera inkommande samtal, e-post, chatt och social media för våra danska kunder
Ge rådgivning och vägleda kunderna.
Bygga och underhålla starka kundrelationer.
Administrera orderhantering, fakturering och recensioner.
Bidra till teamets och företagets övergripande mål.

Övrig information:
Anställningsform: Heltid/Tillsvidare med inledande provanställning om 6 månader
Placering: På vårt kontor i Malmö med närhet till goda kommunikationsmöjligheter.
Tillträde: Enligt överenskommelse.
Urval och rekrytering sker löpande, så skicka in din ansökan redan idag!

Vi vill lära känna dig på riktigt – utan att du behöver skriva ett personligt brev!
När du söker den här tjänsten ser vi gärna att du bifogar ditt CV. Istället för att skriva ett traditionellt personligt brev vill vi att du lägger lite extra tid på att svara på våra urvalsfrågor.
Varför? För att vi tror att dina tankar, erfarenheter och personlighet framträder bäst genom dina svar. Dessutom slipper du lägga tid på att skriva ett långt brev – win-win, eller hur?
Vi ser fram emot att få läsa dina svar och lära känna dig bättre!
Kjell & Company AvCables.dk

Ansök nu

Support Agent

Läs mer Mar 20
Join Telavox as a Support Agent
At Telavox, we’re looking for a Support Agent to be our customers' first point of contact, helping them with technical and financial inquiries while ensuring every issue is handled efficiently and professionally. Our customers range from small companies with 10 employees to our largest Enterprise clients, which means that the cases and questions from customers vary a lot.
If you enjoy troubleshooting, owning customer dialogues, and working in a dynamic environment, this role is for you! This position is based in our Malmö office, where you’ll join a team of dedicated support Agents. We work closely together, share knowledge, and continuously develop our skills to deliver top service!
About the job
As a Support Agent, you will ensure our customers maximize the benefits of Telavox’s services. Your primary responsibility will be to provide first-line technical and financial support via phone and email, solve non-complex issues at first contact, and escalate when needed. Your focus will be on problem-solving, ownership, and customer satisfaction, ensuring all cases are documented and resolved professionally within service levels.
A typical day in this role involves:
Handling incoming customer requests via phone and email, resolving non-complex issues on the first contact


Responding to tickets within 8 working hours and ensuring professional case documentation


Driving escalations together with SOC (Service Operations Center) to secure the best solutions


Collaborate with our Customer Success Managers and Key Account Managers


Actively demonstrating product value, helping customers optimize their usage of Telavox’s services

About you
We’re looking for someone who enjoys helping customers, has a problem-solving mindset, and is comfortable taking responsibility for issues. You like working in a dynamic environment, collaborating with others, and have an interest in IT solutions.
Competencies:
Experience in customer service, technical support, or a similar role


Fluent in Swedish and English, both written and spoken


Enjoys problem-solving with a hands-on and solution-focused approach


Good communication skills and comfortable handling customer interactions


Basic technical understanding and an interest in troubleshooting IT issues


Able to work both independently and as part of a team


Eager to learn and share knowledge to improve processes and customer experience


You enjoy interacting with people and feel motivated when the job involves challenges and problem-solving.
Join us at Telavox
Since Telavox's journey started in 2002, we have strengthened our position as the leading forward-thinking communication platform for businesses. As a digital mobile operator, we develop and own our all-in-one communication platform, which integrates telephony, PBX, messaging, meetings, and contact centers, giving businesses a smarter way to connect. Today, we’re a thriving company with 1.9 billion SEK in revenue and 500+ Telavoxers across nine countries. We embrace AI and automation to push the boundaries of business communication.
How to apply! At Telavox, we don't focus on fitting in; we focus on making room for everyone. We’re always on the lookout for great talent, so applications are reviewed continuously. If you're ready to be part of an innovative, AI-driven telecom company, apply today with your CV and cover letter in English.
For any questions, feel free to reach out to Talent Acquisition Partner Ami Faraguna at ann-marie.faraguna@telavox.com
Learn more about what we do!

Ansök nu

Andra jobb i Malmö från Studentconsulting Sweden AB (Publ)

Nedan visas andra jobb i Malmö från Studentconsulting Sweden AB (Publ) .

Är du vår nästa stjärnsäljare i Malmö? Bli en del av StudentConsulting!

Account manager
Läs mer Apr 14
Vill du bygga en karriär där varje dag är full av möjligheter, nya möten och mål att överträffa? Då kan det vara just dig vi letar efter!

Vi söker nu en Account Manager till vårt kontor i Malmö.

I rollen som Account Manager är du mer än en säljare – du är dörröppnaren, möjliggöraren och matchmakern som får företag att växa med rätt människor vid sin sida.

Vi är miljardföretaget som startade i en studentkorridor 1997, varje år hjälper vi över tretton tusen människor att hitta nytt jobb och vi har branschens mest nöjda kunder. I all denna framgång är vi stolta men inte nöjda. Nu söker vi dig som vill vara med på vår fortsatta framgångsresa. Vi söker dig som vill få en flygande säljkarriär och som identifierar dig med det vi värderar - Resultat, Engagemang, Enkelhet och Team.

Hos oss får chansen att lyckas – du får förutsättningarna, stödet och kulturen som krävs för att göra det.
Till exempel kommer vi erbjuda dig:

- Möjlighet till en mötesbokare som bokar möten med företagen du vill träffa(!)
- En motiverande kombination av grundlön och prestationsbaserad rörlig ersättning
- Stora utvecklingsmöjligheter att klättra i bolaget
- Bra försäljningsutbildning
- Säljtävlingar med möjlighet att resa till Europa
- Ersättning, semester, pension enligt kollektivavtal
- En stimulerande miljö med likasinnade och väldigt trevliga kollegor

DETTA SÖKER VI

För oss är personlighet och inställning det allra viktigaste! Vi söker dig som har ett brinnande intresse för försäljning och service. Du har ett starkt driv, mycket energi och är uthållig. Du är lösningsfokuserad och arbetar för att nå dit du vill. Självklart är det bra om du kan försäljning sedan innan och det är även en fördel om du känner till branschen, men för oss ligger fokus på viljan.

Du ansvarar för att skapa försäljning hos potentiella kunder vilket innebär att du hittar dina potentiella kunder och bokar samt genomför möten hos dessa. Väl ute på dina kundmöten analyserar du kundens behov och presenterar våra lösningar inom rekrytering och bemanning. Vi är ledande i vår nisch och har branschens högsta kundnöjdhet, det underlättar självklart dina kommande framgångar. Vi lär dig att förhandla och du får prisförhandla i dina affärer, skapa offerter och har ett tätt samarbete med dina kollegor på leveransavdelningen. Du får bonus på alla affärer du gör, har du viljan och rätt engagemang ökar din bonus månad för månad.

Tjänsten är på heltid och arbetstiderna är måndag-fredag 08.00-17.00. Lönen är uppdelad i en fast del och en provisionsdel och vi har för anställningen kollektivavtal med Unionen. Tjänsten tillsätts så fort vi finner rätt person! B-körkort är ett krav.

Passar ovan på dig? Sök redan idag då urval och intervjuer sker löpande.

Vi ser fram emot att höra från dig!

OM FÖRETAGET

Mångfaldigt prisbelönta StudentConsulting är ett av Skandinaviens största och ledande rekryterings- och bemanningsföretag med fokus på studenter, akademiker och yrkesutbildade. Tack vare ett stort nätverk och lång erfarenhet har tillsatt över 20 000 jobb det senaste året. Vi erbjuder intressanta och utmanande tjänster på både hel- och deltid inom områden som IT, teknik, ekonomi, administration, HR, marknadsföring, kundtjänst, försäljning, industri, produktion, logistik och transport. Hitta din framtid på www.studentconsulting.com

Ansök nu

Studerande truckförare med skjutstativ-vana? Vi söker dig!

Teleskoptruckförare
Läs mer Apr 22
Nytt
Är du student och vill dryga ut kassan samtidigt som du kör skjutstativ som ett proffs? Då har vi jobbet för dig!

Som konsult hos oss blir du en viktig del av vårt team och får chansen att samla värdefull arbetslivserfarenhet samtidigt som du studerar. Du blir uthyrd till olika kundföretag, vilket innebär att du får möjlighet att prova på varierande arbetsmiljöer, utveckla dina färdigheter och träffa nya härliga kollegor.

DETTA SÖKER VI

Du behöver:

Vara student på minst 50 % och ha minst 1,5 år kvar av dina studier

Ha erfarenhet av att köra skjutstativstruck (B3)

Kunna jobba minst 2 dagar/vecka och mer under sommaren

Du gillar fart, struktur och att göra ett riktigt bra jobb – då kommer du trivas här!

Ansök redan idag och växla mellan plugg och truck på bästa sätt! Vi arbetar löpande med urval och intervjuer

OM FÖRETAGET

Mångfaldigt prisbelönta StudentConsulting är ett av Skandinaviens största och ledande rekryterings- och bemanningsföretag med fokus på studenter, akademiker och yrkesutbildade. Tack vare ett stort nätverk och lång erfarenhet har vi tillsatt över 20 000 jobb det senaste året. Vi erbjuder intressanta och utmanande tjänster på både hel- och deltid inom områden som IT, teknik, ekonomi, administration, HR, marknadsföring, kundtjänst, försäljning, industri, produktion, logistik och transport. Hitta din framtid på www.studentconsulting.com

Ansök nu

Studerande produktionsmedarbetare sökes för extra- och sommarjobb!

Livsmedelsarbetare, mejeri
Läs mer Apr 22
Nytt
Nu söker vi truckförare/produktionsmedarbetare till vår kund i Malmö! Är du noggrann, ansvarstagande och en lagspelare som är på jakt efter ett långsiktigt extrajobb vid sidan av dina studier? Läs då vidare!

Vår kund är ledande inom livsmedestillverkning i Europa och producerar kryddor som levereras till deras kunder. Företaget är en kundfokuserad organisation som är under ständig utveckling och är verksamma i 75 länder.

I rollen som produktionsmedarbetare är du tillsammans med dina kollegor ansvarig för tillverkningen av företagets produkter. Detta sker genom arbete på olika stationer, där man till exempel arbetar med att hälla i och blanda kryddor i en beredare eller förbereder etiketter. Vidare finns möjlighet att jobba ute på lagret med truckkörning. Där ansvarar du för inlastning samt utlastning. Tjänsten inleds med en gedigen introduktionsutbildning för att skapa de bästa möjliga förutsättningarna att lyckas i din roll.

Arbetstiderna kan variera, men är oftast förlagda måndag-fredagar 07.00-16.00 alternativt måndag-torsdag 15.50-02.00. Detta är ett konsultuppdrag vilket innebär att du blir anställd av StudentConsulting men utför arbetet hos vår kund i Toftanäs i Malmö. Tjänsten planeras att starta under april månad för introduktion på deltid och möjlighet till att jobba heltid under sommaren 2025. Vi ser långsiktigt på detta uppdrag och ser gärna att du som söker har minst två år kvar av dina studier.

DETTA SÖKER VI

För att trivas i rollen som produktionsmedarbetare ser vi gärna att du har erfarenhet av att arbeta inom produktion eller en bakgrund inom livsmedel. Du som söker tjänsten är ansvarstagande, engagerad och noggrann i ditt arbete. Vidare söker vi dig som trivs att arbeta i ett team där vi hjälps åt och har roligt på jobbet.

Krav för tjänsten:
• Att du studerar eller har en annan huvudsaklig sysselsättning på minst 50%
• Tillgänglig att arbeta minst 2-3 vardagar i veckan
• Möjlighet att arbeta heltid under sommaren 2025
• Grundläggande datakunskap
• Flytande svenska i tal och skrift

Meriterande:
• Truckkort, med ledstaplarbehörighet, samt skjutstativ.

Låter detta som något för dig? Skicka då in din ansökan redan idag! Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum.

OM FÖRETAGET

Mångfaldigt prisbelönta StudentConsulting är ett av Skandinaviens största och ledande rekryterings- och bemanningsföretag med fokus på studenter, akademiker och yrkesutbildade. Tack vare ett stort nätverk och lång erfarenhet har vi tillsatt över 20 000 jobb det senaste året. Vi erbjuder intressanta och utmanande tjänster på både hel- och deltid inom områden som IT, teknik, ekonomi, administration, HR, marknadsföring, kundtjänst, försäljning, industri, produktion, logistik och transport. Hitta din framtid på www.studentconsulting.com

Ansök nu

Engagerad kundservicemedarbetare på heltid till TePe i Malmö!

Ordermottagare
Läs mer Apr 17
Vill du få insikt i arbetet på en exportavdelning på ett expansivt bolag? Är du noggrann, initiativtagande och har tidigare erfarenhet av orderadministration? Då har vi jobbet för dig!

TePe Munhygienprodukter AB, grundat av familjen Eklund 1965, är ett internationellt företag med huvudkontor i Malmö, Sverige. TePe har ca. 450 anställda och en omsättning på 1259 MSEK (2023). Baserat på hållbar innovation och en vision om friska leenden för livet, erbjuder TePe ett komplett sortiment av produkter och lösningar för en god munhälsa, utvecklade i samarbete med tandvårdsexpertis. TePes munhälsoprodukter marknadsförs av dotterbolag och distributörer i 80 länder och säljs via tandläkarmottagningar, apotek, e-handel och detaljhandel. För mer information, besök www.tepe.com.

Just nu söker vi en noggrann, initiativtagande och serviceorienterad medarbetare till TePes International Business Expansion Team (IBET).

Du kommer arbeta som kundtjänstmedarbetare (International Customer Service) med ordermottagning och ansvara för hela processen därefter. Från den inkommande ordern till dess leverans och fakturering. Ditt arbete kommer vara att ge ett enastående kundbemötande gentemot alla utländska kunder samt interna avdelningar som lager, produktion och ekonomiavdelning. Du kommer att vara en del av IBET, som är en del av den globala säljavdelningen.

Dina arbetsuppgifter utöver kundbemötandet kommer vara allt från ordermottagning, orderregistrering, leveranser, uppföljning och fakturering till förfrågningar, utskick, reklamationer och statistik. Däremellan kommer du också agera förstärkning till försäljningsteamet.

Detta är ett uppdrag på sex månader med start omgående. Arbetstiderna är sedvanliga kontorstider måndag till fredag och du kommer utgå från TePes kontor i Fosie.

DETTA SÖKER VI

- Dig med gymnasial utbildning som har tidigare erfarenhet inom administration och service.
- Dig med flytande kunskaper i svenska och engelska: Då TePe är verksamma på både den svenska och engelska marknaden är det viktigt att du kan kommunicerar flytande på både svenska och engelska, både i tal och skrift.
- Dig med god kunskaper inom MS Office och erfarenhet av affärssystem.

För att trivas i rollen som kundservicemedarbetare ser vi att du är flexibel, noggrann och positivt inställd till att ta egna initiativ. Vi ser också att du tycker om att arbeta organiserat och att du är bekväm i servicerelaterade situationer.

Vi välkomnar ansökningar löpande och kommer att tillsätta tjänsten så snart vi hittar rätt kandidat. Så tveka inte att ansöka redan idag!

OM FÖRETAGET

Mångfaldigt prisbelönta StudentConsulting är ett av Skandinaviens största och ledande rekryterings- och bemanningsföretag med fokus på studenter, akademiker och yrkesutbildade. Tack vare ett stort nätverk och lång erfarenhet har vi tillsatt över 20 000 jobb det senaste året. Vi erbjuder intressanta och utmanande tjänster på både hel- och deltid inom områden som IT, teknik, ekonomi, administration, HR, marknadsföring, kundtjänst, försäljning, industri, produktion, logistik och transport. Hitta din framtid på www.studentconsulting.com

Ansök nu

Senior Elektromekanisk Montör – Malmö

Elektromekaniker
Läs mer Apr 10
Är du en erfaren montör med passion för kvalitet och struktur? Vill du vara en del av ett engagerat team där din kompetens verkligen gör skillnad? Då kan detta vara rätt möjlighet för dig!

Om rollen
Vi söker nu en Senior Elektromekanisk Montör till vår kunds produktionsenhet i Malmö. Du kommer att arbeta med tillverkning och montering av ställverk, automationsskåp och centraler för elanläggningar. Rollen innebär både ett tekniskt ansvar och ett mentorskap där du bidrar till att utveckla såväl produktionen som dina kollegor.

Dina huvudsakliga arbetsuppgifter
Som senior montör förväntas du ta ansvar för att:
• Utföra montage enligt ritning och arbetsorder
• Säkerställa och dokumentera eventuella ritningsändringar i samråd med projektledning/konstruktör
• Genomföra och dokumentera egen- och kvalitetskontroller
• Bidra aktivt till förbättringar av processer och arbetsflöden
• Introducera och utbilda nya medarbetare inom montageteamet

Detta är en heltidstjänst med placering hos vår kund i Malmö. Arbetstiderna är måndag till fredag 07.00-16.00. StudentConsulting hanterar rekryteringsprocessen, men du blir anställd direkt av kundföretaget.

DETTA SÖKER VI

Vi söker dig med:
• Flerårig erfarenhet av elektromekaniskt montage, främst ställverk, automatikskåp och styrskåp
• God vana vid ritningsläsning (både elektriskt och mekaniskt)
• Praktisk erfarenhet av kopparbearbetning (bockning, kapning, stansning)
• Meriterande är kännedom om fabrikat som Cubic, Tabula eller motsvarande

Personliga egenskaper vi värdesätter
• Samarbete – Du är en lagspelare som stöttar och lyfter andra
• Förändringsbenägenhet – Du är flexibel och anpassar dig snabbt till nya förutsättningar
• Lärande & utveckling – Du är nyfiken, initiativtagande och vill växa i din yrkesroll
• Struktur & noggrannhet – Du arbetar metodiskt och med hög kvalitet i fokus
• Engagemang – Du är självgående, driven och tar ansvar för ditt arbete

Vår kund erbjuder
En trygg anställning i ett stabilt och framtidsfokuserat företag, där du får möjlighet att påverka och växa. Du blir en nyckelperson i ett kunnigt team med stort engagemang och högt i tak.

OM FÖRETAGET

Mångfaldigt prisbelönta StudentConsulting är ett av Skandinaviens största och ledande rekryterings- och bemanningsföretag med fokus på studenter, akademiker och yrkesutbildade. Tack vare ett stort nätverk och lång erfarenhet har vi tillsatt över 20 000 jobb det senaste året. Vi erbjuder intressanta och utmanande tjänster på både hel- och deltid inom områden som IT, teknik, ekonomi, administration, HR, marknadsföring, kundtjänst, försäljning, industri, produktion, logistik och transport. Hitta din framtid på www.studentconsulting.com

Ansök nu

Skjutstativtruckförare på heltid sökes!

Truckförare
Läs mer Apr 8
Är du en duktig och noggrann truckförare som är redo att anta nya utmaningar till en utav våra stora kunder i Malmö? Då kan vi ha jobbet för just dig!

Till vår kund söker vi nu duktiga truckförare till vår kund som är placerad i Malmö. Du kommer tillsammans med ditt team arbeta på lagret där du både kommer köra skjutstativstruck och plocka större orders samt arbeta med orderplock av mindre orders. Arbetet är förlagt på tvåskift men dina huvudsakliga arbetstider kommer vara måndag-fredag 07:00-16:00. Tjänsten kommer starta omgående och du ska ha möjlighet att arbeta hela sommaren. Under din anställningsperiod kommer du vara anställd av StudentConsulting men uthyrd till vår kund.

DETTA SÖKER VI

För att trivas på arbetsplatsen tror vi att du är en riktig lagspelare som tycker om att ta ansvar. Du är noggrann men samtidigt effektiv, vi tror också att du har lätt för att ta instruktioner. För att vara aktuell för tjänsten är det ett krav att du har truckkort A+B samt vana att köra skjutstativstruck (B3).

Låter detta som en tjänst för dig? Tveka då inte utan sök redan idag, vi arbetar löpande med både urval och intervjuer.

OM FÖRETAGET

Mångfaldigt prisbelönta StudentConsulting är ett av Skandinaviens största och ledande rekryterings- och bemanningsföretag med fokus på studenter, akademiker och yrkesutbildade. Tack vare ett stort nätverk och lång erfarenhet har vi tillsatt över 20 000 jobb det senaste året. Vi erbjuder intressanta och utmanande tjänster på både hel- och deltid inom områden som IT, teknik, ekonomi, administration, HR, marknadsföring, kundtjänst, försäljning, industri, produktion, logistik och transport. Hitta din framtid på www.studentconsulting.com

Ansök nu