Malmö: Key Account Manager

Hitta ansökningsinfo om jobbet Key Account Manager i Malmö. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Malmö inom den kategorin.

Publicerad: 2024-07-30 // Varaktighet: Heltid

Nu sökerÖresundschark en driven Key Account Manager till sitt team
Öresundschark är ett modernt familjeföretag som grundades 1997. Idag är Öresundschark en av Sveriges ledande producenter av köttfärsprodukter och ligger i framkant gällande tillverkning av EMV-färsprodukter, såväl kylda som frysta. Verksamheten präglas av kompetens, arbetsglädje och ambitionen att kunna leverera Sveriges godaste kött/charkprodukter till såväl detaljhandeln som food service-marknaden.
Om tjänsten
Här får du möjligheten att ansvara för hela försäljningsprocessen från idé till fysisk produkt, underhålla starka kundrelationer och bidra till företagets tillväxt. Det finns goda förutsättningar för karriärsutveckling och för att bli en nyckelperson i organisationen. Huvudsakliga arbetsuppgifter:
Upprätthålla och vidareutveckla befintliga kundrelationer
Utveckla och presentera produktidéer för kund
Upprätta månadskalkyler och statistik

För att lyckas i rollen behöver du…
… drivas av utmaningar och ha en god samarbetsförmåga
… vara duktig på att skapa och upprätthålla kundrelationer
… brinna för att lösa problem
… vara en god kommunikatör med förmågan att fånga upp detaljer
… vara analytisk och ha en känsla för statistik

Krav för tjänsten:
Tidigare erfarenhet av arbete inom livsmedelsbranschen – gärna inom kött/chark-branschen
Tidigare arbetslivserfarenhet av försäljning
God kännedom kring livsmedelsbranschens förutsättningar och aktörer
Goda kunskaper i Microsoft Office

Meriterande för tjänsten:
Kunskap kring kvalitetsledningssystem (t.ex. BRC, HACCP, FSSC 22000)
Tidigare arbetslivserfarenhet av inköp, export, tullfrågor
Kännedom kring produktdatabaser som Validoo eller liknande

Om du är redo för en spännande utmaning i ett växande företag med en familjär och framåtsträvande kultur, då är detta en tjänst för dig!
Mer om rekryteringsprocessen
Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Logent och du anställs direkt hos kunden. Tillträde 1 september 2024 eller tidigare enligt överenskommelse. För fler frågor om tjänsten - kontakta rekryteringsansvarig Sarah Knutsson, Konsultchef, 073 597 53 69 eller sarah.knutsson@logent.se.

Alla platsannonser →

Andra jobb i Malmö som Key account manager

Nedan visas andra jobb i Malmö som Key account manager.

Key Account Manager till Skånemejerier

Läs mer Okt 3
Skånemejerier söker nu en Key Account Manager för Coop & New Business, med ansvar för våra fina varumärken inom kategorierna mejeri och juice.
I den här rollen kommer du att sitta på Skånemejeriers huvudkontor i Malmö, där mejeriproduktionen ligger i direkt anslutning till kontoret.
Vad innebär rollen?
Som ansvarig för Coop & New Business inom kategorierna Mejeri och Juice,får du arbeta med välkända varumärken som Skånemejerier, Bravo, Lindahls och Salakis.
Du kommer att ansvara för väletablerade Coop men också andrakunder som Servicehandeln, Kvartersbutiker och Quick Commerce (ex. Foodora). Du har fullt ansvar för dina kunder och driver sortimentsdiskussioner, nylanseringar, prisförhandlingar ochaktivitetsplaner med deras centrala inköpsorganisationer.
Du håller dig informerad och uppdaterad om kundens behov, för att identifiera utvecklingsområden och skapa ett nära samarbete. Målet är att skapa en stabil och lönsam tillväxt för såväl din kund som för Skånemejerier. Du skapar försäljningsframgångar genom category management, sortimentsutveckling, nyhetspresentationer och ett väl genomarbetat säljprogram av kampanjer och aktiviteter.
Du kommer även att ha många interna kontaktytor på Skånemejerier,där du samarbetar med bland annat våra sälj- och marknadsorganisationer, kategoriorganisationen, supply, demand planning och inköp.
Rollen rapporterar till Head of KAM och ingår i den kommersiella organisationen som leds av Commercial Director Fredrik Karmlid.
Exempel på arbetsuppgifter:
Skapa en långsiktig strategi för Coop och dina övriga kunder baserat på Skånemejeriers vision, mål och strategi
Upprätta en kundplan med syfte att nå lönsam tillväxt
Skapa, förankra och följa upp en gemensamsamarbetsplan med dina kunder
Säkerställa nyckeltal somförsäljning, distribution, resultat och lönsamhetför dina kategorier hos dina kunder samt ta action på ev. avvikelser
Förhandla bästa möjliga förutsättningar (ex. listningar, kampanjer, pris)
Säkerställa att säljkåren har rätt information om kunden för att uppnå sina mål
Erfarenheter och kvalifikationer
För att lyckas i rollen tror vi att du har gedigen branscherfarenhet från DVH eller FMCG. Du har troligtvis en eftergymnasial utbildning - men det allra viktigaste är ditt affärssinne. Du skall vara bekväm med excel, kunna räkna på olika scenarios och vara duktig på att förhandla.Har du arbetat med click-view, AC Nielsen eller CatMan är det meriterande.
Som person tror vi att du har ett stort driv, en analytisk förmåga och är duktig på att bygga och vårda relationer.Du är nyfiken och orädd och gillar tempot i branschen. Du vill framåt!
Du behöver ha en godförmåga att strukturera, planera, prioritera och genomföra dina arbetsuppgifter. Vidare har du en mycket god presentations- och kommunikationsförmåga.Du behöver varaflytande i svenska och engelskai både tal och skrift.
För rätt person finns goda utvecklings- och karriärmöjligheter, både i rollen och på företaget.
Om Skånemejerier
Skånemejerier är det ledande mejeriföretaget i södra Sverige, en utmanare nationellt och en del av världens största mejerikoncern Lactalis. Vi är ett företag som värnar om värdena i det närproducerade och styrkorna i att samarbeta globalt. Vägledda av ambition, engagemang och enkelhet arbetar alla våra medarbetare mot samma mål – att utveckla och producera riktigt bra mat som både smakar och gör gott. I vårt sortiment finns närproducerade mejerivaror, Sveriges mest köpta juice och ostspecialiteter från Sverige och Europa, under ett paraply av älskade och välkända varumärken.
Vår vision är att bli Sveriges mest hållbara mejeri, och då handlar det inte bara om att erbjuda produkter som är bra för både människa, djur och miljö, utan också om att vara en hållbar arbetsplats. Vi värnar om arbetsglädje, gott ledarskap, givande samarbeten och en välkomnande, stabil och inkluderande arbetsmiljö. Redan tidigt i karriären får du möjlighet att utveckla din expertis, ta egna initiativ och påverka vår gemensamma väg framåt.
Vi har fötterna i den skånska myllan men blicken ut mot världen. Här får du tillgång till ett internationellt nätverk med 85 000 kollegor i nästan 100 länder. Beroende på vilken roll du har hos oss kan du ha utbyte med kollegor i såväl Frankrike som övriga länder. Kanske en utlandstjänst lockar någon gång i framtiden? Oavsett vart din framtid bär ser vi fram emot att bli del av din resa och karriär.
Övrig information
På Skånemejerier arbetar vi för en säker, god och drogfri arbetsmiljö. Externa slutkandidater till tjänsten kommer därför att bli ombedda att presentera ett utdrag ur belastningsregistret, genomföra ett drogtest samt i förekommande fall erbjudas hälsoundersökning på vår Företagshälsovård. Som en del i vårt förebyggande arbete så genomför vi kontinuerligt slumpvisa alkohol- och drogtester.
Ansökan
Skicka in din ansökan så snart som möjligt, då vi arbetar med ett löpande urval. Sista ansökningsdagen är fredag 25/10.
Skånemejerier samarbetar i denna rekrytering med EQuality. Har du några frågor är du varmt välkommen att kontakta vårt rekryteringsteam.
Jennifer Friman:jennifer.friman@equality.nu eller 0703-20 12 12.
Gustav Strandberg: gustav.strandberg@equality.nu eller 0760-49 53 31.
Om EQuality Rekrytering & Interim
Med EQuality får du kvalitet i rekryteringen. Vi får verksamheter framgångsrika genom rätt person på rätt plats. EQuality arbetar branschöverskridande och fokuserar på exekutiva befattningar och nyckelfunktioner. Vi arbetar med executive search, rekrytering & interim samt med tester och kandidatutvärdering.
Våra värderingar är professionalism, transparens och engagemang. EQuality står för:
EQ - Emotionell intelligens är lika viktigt som IQ
Equality - Mångfald och jämlikhet är en självklarhet för oss
Quality - Vi säkerställer kvalitet i varje rekrytering, både för kund och kandidat

Ansök nu

Platform Onboarding Manager

Läs mer Aug 19
Do you want to be part of a leading Nordic sustainability scaleup whilst contributing to the global corporate sustainability transition? Position Green is in a strong scaleup phase and we are looking for new amazing talents to join our Customer Success team.About Position GreenPosition Green is a leading pure play sustainability partner with a mission to revolutionise how businesses integrate sustainability. Through our SaaS software for data management, strategic advisory and e-learning services, Position Green’s offering makes sustainability actionable and measurable, supporting businesses to fast-track their sustainability transformation whilst also strengthening their competitiveness and long-term survival. We come from the Nordics but we operate across the globe in supporting our customers to navigate and succeed in corporate sustainability.
We are excited to offer the opportunity to be part of our journey in the role of Platform Onboarding Manager, working in a discipline with a crucial impact on Position Green’s business growth.
About the RoleIn the role of Platform Onboarding Manager, you will have the main responsibility for the customers’ onboarding to the Position Green Platform, including project management and ensuring a quality-assured measure structure in the Position Green Platform, corresponding to our customers’ needs. To achieve this, you will work closely with both the product and the customer. Reporting to our Customer Success Team Lead, you will be part of a team full of knowledge, ambition, and fun.
As a Platform Onboarding Manager, you will mainly:
Manage the onboarding of the customer’s measure structure into the Position Green Platform so that it corresponds to their needs in collaboration with a Platform Onboarding Analyst.
Support in sustainability-related matters according to the customers' needs.
Run meetings throughout the onboarding process in an efficient manner.
Be the point of contact for questions from all stakeholders (customer, partners, and others) related to the development of the measure structure.
What Are We Looking For?
To thrive in this role, we believe that you enjoy driving your own projects and see the importance of meeting the customers' needs. You have the ability to manage multiple stakeholders in a fast-moving context, and you are used to working in several work streams at the same time.
Ideally, you have experience in project management or customer success management, preferably from a SaaS environment. You're fluent in English, both written and spoken. If you also speak Swedish or German, that is just a plus! You have a degree (BSc minimum) within a relevant field such as business, economics, environmental studies, or similar, along with knowledge and experience in one or more of these areas:
Project management
Customer service in a B2B environment, preferably SaaS
Calculations of greenhouse gas emissions and emission factors
Sustainability reporting according to common standards such as GRI, GHG Protocol, CDP, or TCFD

As a person, you bring an uplifting attitude, curiosity, and a sense of humor. You thrive in a collaborative environment where teamwork and a shared commitment to positive change drive success. You are a doer who thrives on delving into details as well as truly understanding and delivering according to the customer's needs.
What Do We Offer?
If you want to make a positive impact, Position Green is where to do it. You will work with some of the leading experts within their field. As we grow together, you will have opportunities to develop your competencies and progress into new roles along the way. Our inclusive, diverse, and uplifting culture encourages collaboration and innovation, providing a supportive environment for your professional journey.
Location
This position can be based in either our Malmö or Stockholm office.What’s Next?
If this opportunity excites you, please submit your CV. We value personal suitability highly in our recruitment process and review applications as they come in. Don't wait too long to reach out!
Please note: To ensure a fair and unbiased process, we kindly request that you refrain from attaching a cover letter to your application. We believe in evaluating every candidate based on CV and the responses provided in our application form.
Recruitment ProcessOur recruitment process is designed to be thorough and fair, consisting of:
First interview (People & Culture)
Business case interview (Director +Team Lead)
Third interview (in office)

We look forward to hearing from you and exploring how your skills and passions align with the goals of Position Green. Let’s shape a sustainable future together!

Ansök nu

Business Development Manager/KAM till Santander Leasing i Malmö

Läs mer Aug 29
Under de senaste 5 åren har vi varit ett av Sveriges mest snabbväxande leasingbolag. Sedan den 1 mars 2024 är vi en del av Santander Consumer Finance, Nordens största autofinance leverantör. Santander Leasing kombinerar lokal expertis med Santanders globala styrka för att erbjuda skräddarsydda mobilitetslösningar som främjar våra kunder, samhället och miljön. Med vår position inom den globala finansgruppen Banco Santander drar vi nytta av omfattande resurser för att leverera innovativa lösningar i Norden.
Om tjänsten
Som Business Development Manager/KAM på Santander Leasing kommer du på en senior nivå att fokusera på nykundsbearbetning och tillväxt, främst med inriktning mot medelstora och stora bolag på den svenska marknaden. Du har även ansvar för ett antal befintliga kunder, samtidigt som du fokuserar på att utveckla befintlig portfölj.
Du gillar att skapa nya, långsiktiga affärsrelationer och är van vid att själv driva, underhålla och strategiskt utveckla dina kunder.
Det viktigaste för oss är att vi finner dig som har ett naturligt starkt inre driv och att du med kunden i fokus skapar och utvecklar nya och befintliga affärsrelationer.
Som en del av vårt försäljningsteam kommer du att ha ett nära samarbete med övriga interna avdelningar och relevanta externa intressenter. Du kommer att arbeta i en intressant, expansiv nationell, såväl som internationell kommersiell miljö.
Dina huvudarbetsuppgifter kommer att vara:
Driva bolagets nykundstillväxt och utveckla din egen kundportfölj.
Identifiera nya affärsmöjligheter, boka och genomföra möten med potentiella nya kunder
Budgetansvar
Strategiskt strukturera och driva försäljningsprocessen
Ansvara för befintliga kunder
Som rådgivare vägleda och förstå kundens krav och uppfylla dem

Motivation
Att bli den bästa versionen av dig själv är centralt på Santander Leasing. Med glädje och humor skapar vi en kultur som genomsyras av eget driv, engagemang, ansvar och en hälsosam dos ambition.
Du har energin att vara resultatorienterad, förmågan att stötta både internt och externt och ta ansvar för förbättringar du tycker är lämpliga. Ditt moderna och positiva tankesätt är avgörande. Du är bekväm med att arbeta i en dynamisk, snabb och föränderlig miljö där du skapar struktur och ordning, samt är bekväm med att leverera oberoende och med korta tidsfrister. Du är fokuserad och uthållig. Dessutom har du:
Dokumenterad nykundsförsäljning
Dokumenterad erfarenhet av komplex försäljning, B2B, med goda resultat från tidigare tjänster inom försäljningsbranschen, samt strategisk och långsiktig försäljning
En dynamisk och proaktiv personlighet med villighet att ta ansvar för och kunna samordna flera aktiviteter samtidigt
En välorganiserad tillgång till dina arbetsuppgifter och du är bra på att prioritera ditt arbete
Ett resultatorienterat tillvägagångssätt och förmågan att balansera strategiska, resultatfokuserade och relationsintressen
Erfarenhet av att arbeta i team från olika branscher och trivs i en miljö där du måste arbeta med olika människor

Du kommunicerar obehindrat på alla nivåer, både externt och internt. God affärsengelska och flytande svenska, både skriftligt och muntligt är en nödvändighet. Kvalificerad affärsförståelse i allmänhet och du förstår ekonomisk komplexitet, har grundläggande bilkunskaper och ett giltigt B-körkort. Om du har relevant erfarenhet av Fleet Management och Leasing ses det som ett plus. Utöver detta har du hög integritet och ett gott omdöme.
Vi lägger stor vikt att skapa de rätta förutsättningarna för våra kollegor att lyckas, både vad gäller coachning, stöd och utbildning.
Vilka är vi
Santander Leasing är ett dedikerat team på 30 specialister och en del av Santander Consumer Finance med över 1,100 medarbetare. Vårt syfte är att hjälpa människor och företag att blomstra, samt möjliggöra kunders och partners förutsättningar att förverkliga sina idéer. Vi lever vårt varumärke genom att ha en kultur som genomsyras av våra värdeord – Simple, Personal and Fair.
Vi ger dig möjligheten att arbeta i en expansiv bransch, med möjlighet att vara en del av en spännande och ambitiös tillväxtresa . Vårt huvudkontor är beläget i Malmö, men vi har även kontor i Stockholm, Solna.
Ansökan:
I denna rekrytering samarbetar vi med Starfinder och frågor om tjänsten och processen besvaras av Susanna Haglund på 076 221 67 07. Intervjuer kan komma att ske löpande så skicka in din ansökan så snart som möjligt.
Vi ser fram emot att höra från dig!

Ansök nu

Business Development Manager/KAM till Santander Leasing i Malmö

Läs mer Jul 4
Under de senaste 5 åren har vi varit ett av Sveriges mest snabbväxande leasingbolag. Sedan den 1 mars 2024 är vi en del av Santander Consumer Finance, Nordens största autofinance leverantör. Santander Leasing kombinerar lokal expertis med Santanders globala styrka för att erbjuda skräddarsydda mobilitetslösningar som främjar våra kunder, samhället och miljön. Med vår position inom den globala finansgruppen Banco Santander drar vi nytta av omfattande resurser för att leverera innovativa lösningar i Norden.
Om tjänsten
Som Business Development Manager/KAM på Santander Leasing kommer du på en senior nivå att fokusera på nykundsbearbetning och tillväxt, främst med inriktning mot medelstora och stora bolag på den svenska marknaden. Du har även ansvar för ett antal befintliga kunder, samtidigt som du fokuserar på att utveckla befintlig portfölj.
Du gillar att skapa nya, långsiktiga affärsrelationer och är van vid att själv driva, underhålla och strategiskt utveckla dina kunder.
Det viktigaste för oss är att vi finner dig som har ett naturligt starkt inre driv och att du med kunden i fokus skapar och utvecklar nya och befintliga affärsrelationer.
Som en del av vårt försäljningsteam kommer du att ha ett nära samarbete med övriga interna avdelningar och relevanta externa intressenter. Du kommer att arbeta i en intressant, expansiv nationell, såväl som internationell kommersiell miljö.
Dina huvudarbetsuppgifter kommer att vara:
Driva bolagets nykundstillväxt och utveckla din egen kundportfölj.
Identifiera nya affärsmöjligheter, boka och genomföra möten med potentiella nya kunder
Budgetansvar
Strategiskt strukturera och driva försäljningsprocessen
Ansvara för befintliga kunder
Som rådgivare vägleda och förstå kundens krav och uppfylla dem

Motivation
Att bli den bästa versionen av dig själv är centralt på Santander Leasing. Med glädje och humor skapar vi en kultur som genomsyras av eget driv, engagemang, ansvar och en hälsosam dos ambition.
Du har energin att vara resultatorienterad, förmågan att stötta både internt och externt och ta ansvar för förbättringar du tycker är lämpliga. Ditt moderna och positiva tankesätt är avgörande. Du är bekväm med att arbeta i en dynamisk, snabb och föränderlig miljö där du skapar struktur och ordning, samt är bekväm med att leverera oberoende och med korta tidsfrister. Du är fokuserad och uthållig. Dessutom har du:
Dokumenterad nykundsförsäljning
Dokumenterad erfarenhet av komplex försäljning, B2B, med goda resultat från tidigare tjänster inom försäljningsbranschen, samt strategisk och långsiktig försäljning
En dynamisk och proaktiv personlighet med villighet att ta ansvar för och kunna samordna flera aktiviteter samtidigt
En välorganiserad tillgång till dina arbetsuppgifter och du är bra på att prioritera ditt arbete
Ett resultatorienterat tillvägagångssätt och förmågan att balansera strategiska, resultatfokuserade och relationsintressen
Erfarenhet av att arbeta i team från olika branscher och trivs i en miljö där du måste arbeta med olika människor

Du kommunicerar obehindrat på alla nivåer, både externt och internt. God affärsengelska och flytande svenska, både skriftligt och muntligt är en nödvändighet. Kvalificerad affärsförståelse i allmänhet och du förstår ekonomisk komplexitet, har grundläggande bilkunskaper och ett giltigt B-körkort. Om du har relevant erfarenhet av Fleet Management och Leasing ses det som ett plus. Utöver detta har du hög integritet och ett gott omdöme.
Vi lägger stor vikt att skapa de rätta förutsättningarna för våra kollegor att lyckas, både vad gäller coachning, stöd och utbildning.
Vilka är vi
Santander Leasing är ett dedikerat team på 30 specialister och en del av Santander Consumer Finance med över 1,100 medarbetare. Vårt syfte är att hjälpa människor och företag att blomstra, samt möjliggöra kunders och partners förutsättningar att förverkliga sina idéer. Vi lever vårt varumärke genom att ha en kultur som genomsyras av våra värdeord – Simple, Personal and Fair.
Vi ger dig möjligheten att arbeta i en expansiv bransch, med möjlighet att vara en del av en spännande och ambitiös tillväxtresa . Vårt huvudkontor är beläget i Malmö, men vi har även kontor i Stockholm, Solna.
Ansökan:
I denna rekrytering samarbetar vi med Starfinder och frågor om tjänsten och processen besvaras av Susanna Haglund på 076 221 67 07. Intervjuer kan komma att ske löpande så skicka in din ansökan så snart som möjligt.
Vi ser fram emot att höra från dig!

Ansök nu

Regional Manager inom mjukvaruutveckling

Läs mer Jun 12
Har du entreprenörsanda och älskar att hitta innovativa lösningar för kunders behov? Vi letar efter en självgående säljare som kan driva fram nya affärsmöjligheter och bidra till vår tillväxt. Om du är redo att ta din karriär till nästa nivå och vara en del i vårt dynamiska team, vill vi höra från dig!
Din framtid hos ossI 25 år har vi arbetat med produkt- och systemlösningar som verkligen gör skillnad för omvärlden. Innovationsarbetet pågår såklart fortfarande och nu har vi fler tekniska möjligheter än någonsin! Med hjälp av vår innovationsmodell driver vi multidisciplinära projekt med kompetenser från industridesign till mekanik till mjukvaruutveckling för moderna molnplattformar. Vill du vara med oss och göra skillnad?
Som Regional manager har du det övergripande ansvaret för affärsenheten AIS (Avalon Information Systems) för Syd (Malmö/Helsingborg, Karlshamn/Karlskrona). Du kommer bli en viktig pusselbit i vår utveckling och alla de roliga saker som händer på kontoren. Vi vill fortsätta vår resa som en ödmjuk och erfaren teknikpartner åt våra kunder, samtidigt som vi erbjuder en rolig karriärutveckling för alla kollegor på Avalon. För att möjliggöra detta kommer du bland annat ägna dig åt:

Budget- och säljansvar


Rekrytering av nya kollegor


Affärsutveckling, både av konsultaffärer och i projektform


Beläggnings- och resultatansvar


Aktiviteter, utveckling, after work och andra härligheter med teamet


Driva företagets övergripande strategier i regionen och samarbeta med dina affärsutvecklande kollegor som har samma roll men i andra städer


Rollen är bred och vi vill att du äger den!
Du kommer att utgå ifrån kontoret i Malmö och spendera dina dagar tillsammans med andra Regional Managers, Teamleaders, HR, TA, marknad, konsulter och koncern kollegor… Vilket gäng va?! Tillsammans är vi ett härligt taggat gäng som ser fram emot att välkomna ännu en kollega att ha med på livets resa av utmaningar och att fira uppnådda mål med!
Matchar vi varandra?
Vi letar efter mer än erfarenheterna i ditt CV - vi vill träffa vår nästa kollega. På samma sätt tror vi att du söker mer än nya arbetsuppgifter. Du vill till en plats där du kan vara dig själv och få en intressant karriärutveckling. För att ta första steget i samarbetet söker vi dig som

Identifierar dig med våra ledarskapsvärderingar: entreprenörskap, ödmjukhet, transparens, personligt


Vi ser att du har tidigare erfarenhet av försäljning b2b inom Software and cloud


Har ett stort etablerat nätverk inom mjukvara


Har en it- teknisk bakgrund i form av antingen utbildning, arbetslivserfarenhet eller starka intressen/hobbys


Har goda kunskaper i både svenska och engelska


Har B-körkort

Vår kultur
Vår företagskultur är bland det viktigaste vi har. Vi är alla med och aktivt bidrar till våra gemensamma framgångar och vi motiveras av att samarbeta och driva vår affär framåt. Vår ambition är inte att bli störst, däremot kommer vi alltid sträva mot att vara bäst på det vi gör. Vi är glada över att arbeta på Avalon Innovation och kan stolt säga – jag är en avalon!
Vad händer nu?
Vad kul att du har läst såhär långt! Har du frågor om oss eller tjänsten? Tveka inte att höra av dig. På grund av GDPR tar vi inte emot några ansökningar via mail. Rekryteringen pågår löpande så vänta inte med att skicka in dina kontaktuppgifter och bilagor.
Vi som MED GLÄDJE ser fram emot din ansökan heter:
Pernilla Ingemansson, Talent Acquisition Specialist Syd pernilla.ingemansson@avaloninnovation.com Patrik Enarsson, Business Director Syd patrik.enarsson@avaloninnovation.com
Vi har gjort vårt medieval för rekrytering och undanber oss därför kontakt med säljare av annonser eller andra rekryteringstjänster.

Ansök nu

Andra jobb i Malmö från Logent AB

Nedan visas andra jobb i Malmö från Logent AB .

Produktionsmedarbetare i Malmö

Plastmaskinoperatör
Läs mer Okt 8
Är du intresserad av att arbeta i en dynamisk produktionsmiljö? Då har du hittat rätt!
Vår kund är en internationell aktör inom hållbar plasttillverkning. Arbetet innebär att räkna, väga och blanda recept utifrån vilka egenskaper den slutgiltiga plastprodukten ska ha. Råvarorna smälts ner till strängar som sedan klipps till plastpellets. Detta innebär att du behöver vara noggrann och känna dig bekväm med att hantera och ställa in maskiner. Du behöver också ha god fysik då arbetet innebär viss fysisk belastning.
För att lyckas i rollen behöver du vara flexibel, ansvarstagande och ha ett öga för detaljer. Vidare ser vi även att du har en känsla för kvalitet och har en god arbetsmoral. Det är viktigt att du har en god samarbetsförmåga, är prestigelös och inte är rädd för att ta i.

Krav:
-Tidigare arbetslivserfarenhet av plasttillverkning och/eller formsprutning
- Körkort B
- Behärskar svenska i tal och skrift
- Truckkort A+B enligt TLP10


Meriterande för tjänsten:
- Tillgång till bil
- Tidigare arbetslivserfarenhet som maskinoperatör eller produktionsmedarbetare
- Tidigare erfarenhet av truckkörning
- Utbildning som CNC-operatör eller liknande utbildning som rekryteraren finner relevant

Om ansökan
Vi jobbar löpande med rekryteringen och tjänsterna kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen. Tjänsten omfattar heltid med tillträde omgående. Arbetstiderna är fördelade på två skift, måndag till fredag, mellan 06:00-23:00. Tjänsten är en anställning hos Logent som ambulerande bemanningskonsult.
Välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Packningsoperatör till Öresundschark, Malmö

Lagerarbetare
Läs mer Sep 27
I denna roll får du möjlighet att arbeta med paketering, hantering och kvalitetskontroll av livsmedelsprodukter. I denna tjänst finns goda utvecklingsmöjligheter. Du kommer få chans att ta del av produktionens olika avdelningar; testa olika arbetsuppgifter och därmed öka din kompetens inom lagerarbete och ledarskap. Med andra ordfinns det goda utvecklingsmöjligheter!
Om kunden
Öresundschark är ett modernt familjeföretag som grundades 1997. Idag är Öresundschark en av Sveriges ledande producenter av köttfärsprodukter och ligger i framkant gällande tillverkning av EMV-färsprodukter, såväl kylda som frysta. Verksamheten präglas av kompetens, arbetsglädje och ambitionen att kunna leverera Sveriges godaste kött/charkprodukter till såväl detaljhandeln som food service-marknaden.
Dina personliga egenskaper
Du är nyfiken och initiativrik - du vågar fråga om du undrar något och komma med förbättringsförslag gällande nuvarande processer
Du drivs av att arbeta i den dynamiska miljö som producerande verksamhet innebär
Du är kommunikativ, positiv och gör ditt bästa för att förbättra arbetsmiljön
Det är viktigt att du är noggrann, då Öresundschark har tydliga mål gällande att leverera hög kvalitét till sina kunder
Du behöver vara bekväm med att arbeta i ett kallt klimat där tyngre lyft kan förekomma


Krav för tjänsten:
»Tidigare arbetslivserfarenhet av producerande verksamhet
»God förmåga att tala, skriva och läsa svenska
»Körkort B
Meriterande för tjänsten:
Tidigare arbetslivserfarenhet inom livsmedelsbranschen
Tidigare erfarenhet av ledarskap, t.ex. teamleader
Tidigare arbetsvana och/eller kännedom kring kvalitetsledningssystem som till exempel LEAN eller 5S
Teknisk kunskap
Truckkort enligt TLP 10
God förmåga att tala, skriva och läsa engelska

Övrigt
Tjänsten omfattar heltid med tillträde omgående. Arbetstiderna är fördelade på två skift, måndag till fredag, mellan 05:00-22:00. Tjänsten är en anställning hos Logent som ambulerande bemanningskonsult.För mer information om tjänsten och rekryteringsprocessen är du välkommen att kontakta Sarah Knutsson, konsultchef, via mail: sarah.knutsson@logent.se

Ansök nu

Underhållstekniker till en av ?Sveriges ledande färsproducenter

Underhållsmekaniker
Läs mer Okt 3
Du kommer utföra underhåll av produktionens maskiner.En stor del av tjänsten innefattarplanering och arbete i förebyggande syfte. Här kommer planeringsförmåga och struktur spela stor roll för att lyckas.
Tjänsten innebär stort eget ansvar - och frihet! Det finns goda förutsättningar för karriärsutveckling och att bli en nyckelperson i organisationen.
Dina huvudsakligaarbetsuppgifter som underhållstekniker:
Dagligt och förebyggande underhåll av produktionens maskiner för att undvika driftsstopp
Planering och uppföljning av underhållsprogram
Ledning avunderhållsteam á 1-2 personer
Upprätta reservdelslager och ansvara för dess saldo
Kontakt med leverantörer

Dina personliga egenskaper:
Du ären problemlösare! Detta innebär att du är tålmodig, analytisk och initiativrik
Duvill utvecklas och drivs av att lära dig nya saker
Du har ett genuint intresse för teknik

Krav för tjänsten:- Minst 3 års arbetslivserfarenhet av operativt underhållsarbete
- Goda kunskaper i både svenska och engelska språket, i tal och skrift
- B-körkort

Meriterande för tjänsten:- Tidigare erfarenhet av arbete inom livsmedelsbranschen – gärna inom kött/chark-branschen
- Tidigare erfarenhet av arbete inom producerande verksamhet
- Tidigare erfarenhet av elektronik, pneumatik och/eller hydraulik
- Erfarenhet av FU-planering
- MIG-svetsning (med certifikat)
- Kunskap om, och/eller erfarenhet utav, arbetsmetoderna 5S, Lean, Sigma
Mer om tjänsten
Tjänsten omfattar heltid med tillträde omgående eller enligt överenskommelse. Arbetstid dagtid måndag-fredag, på plats i Malmö. Tjänsten avser anställning hos kundföretaget.
För mer information om tjänsten och rekryteringsprocessen är du välkommen att kontakta Sarah Knutsson, konsultchef, telefon 073 597 53 69 eller via mail: sarah.knutsson@logent.se

Ansök nu

Truckförare till kund i Eslöv

Truckförare
Läs mer Okt 10
Nu söker vi dig som är intresserad av att arbeta som truckförare hos vår kund i Eslöv.I tjänsten ingår det en del administrativ arbete.Kunden arbetar inom livsmedelsbranschen.
Anställningen är heltid hos oss påLogent Bemanning som ambulerande bemanningskonsult. Start omgående.
Vi tillämpar kollektivavtal.
Huvudsakliga arbetsuppgifter är:
Orderplock med skjutstativstruck
Ompackning
Lastning och lossning
Modulpack
Administration: bokning av transport, in- och utleverans, orderplock.

Arbetstiderna är förlagda måndag till torsdag 07:00-16:15 och fredag 07:00-13:15.
Vad söker vi?
Du är ansvarstagande och självständig
God arbetsmoral och samarbetsförmåga
Värdesätter kvalitet och noggrannhet
Mån om att alltid utföra ett bra arbete
Du är ordningsam och håller tider

Krav för tjänsten:
Goda kunskaper i svenska i tal och skrift
B-körkort och tillgång till bil
Erfarenhet av truckkörning(behörighet A1-A4, B1-B4)
Erfarenhet av administrativ arbete

Meriterande för tjänsten:
Kunskap i nShift och M3

Om ansökan:
Vi jobbar löpande med rekryteringen och tjänsterna kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen.
Välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Prestigelös lageransvarig

Lagerarbetare
Läs mer Sep 16
MK Electronics söker nästa pusselbit i sin framgångsresa: en lageransvarig medarbetare!
Om MK Electronics
Med mer än 30 års erfarenhet och entreprenörsanda, mycket kompetent personal och en bred portfölj av varumärken är MK Electronics det lilla bolaget med de stora ambitionerna. MK Electronics är en auktoriserad B2B-återförsäljare av reservdelar, tillbehör och förbrukningsvaror inom IT-branschen. Kontoret och lagret är beläget i Malmö/Toftanäs, men kunder och kontakter är belägna i hela Norden.MK Electronics mål är att vara den mest pålitliga distributören inom sitt område och att vara en ”one stop shop” för att stödja kunder med rätt del, vid rätt tidpunkt och till rätt pris.
Om rollen som lageransvarig
I rollen som lageransvarig hos MK Electronics får du möjligheten att ansvara för den dagliga lagerdriften. Tjänsten innebär att planera och koordinera det dagliga arbetet på lagret, samtidigt som du själv aktivt deltar i lagerverksamheten. Detta kan till exempel innebära:
Plock och pack av ordrar
Kund- och transportörskontakt
Allmän lagervård: inventering, övervakning av lagersaldo, städning och underhåll

För att lyckas i rollen behöver du:
Vara trygg i dig själv – och samtidigt vara öppen för nya utmaningar
Ha ambitionen att växa tillsammans med bolaget på lång sikt
Ha en genuin vilja att upprätthålla och utveckla lagrets kvalitet, till exempel genom att vara ordningsam och strukturerad i ditt arbetssätt
Ha förståelse för vilka styrkor och utmaningar som arbete i ett mindre företag kan innebära
Vara en god kommunikatör
Krav för tjänsten:
Tidigare arbetslivserfarenhet av lager och logistik
Förståelse för siffror, ekonomi och logistiska flöden
Tala, skriva och förstå svenska och engelska

Meriterande för tjänsten:
Körkort B
Kunskap i datorprogrammet Business Central (Microsoft)
Goda kunskaper i Microsoft Office
Tidigare erfarenhet som exempelvis lagersamordnare eller lageransvarig

Övrig information
Anställningen är initialt som ambulerande tjänsteman hos Logent Bemanning & Rekrytering. Tillträde omgående.
Ansvarig för rekryteringsprocessen:Sarah Knutsson, Konsultchef, sarah.knutsson@logent.se

Ansök nu

Underhållstekniker till Öresundschark

Underhållsmekaniker
Läs mer Sep 20
Öresundscharksökeren målinriktad underhållstekniker som vill driva och vidareutveckla produktionen ur ett underhålls- och teknikperspektiv
Om arbetsgivaren
Öresundschark är ett modernt familjeföretag som grundades 1997. Idag är Öresundschark en av Sveriges ledande producenter av köttfärsprodukter och ligger i framkant gällande tillverkning av EMV-färsprodukter, såväl kylda som frysta. Verksamheten präglas av kompetens, arbetsglädje och ambitionen att kunna leverera Sveriges godaste kött/charkprodukter till såväl detaljhandeln som food service-marknaden.
Dina arbetsuppgifter och ansvarsområden som Ansvarig Underhållstekniker
Dagligt och förebyggande underhåll av produktionens maskiner för att undvika driftsstopp
Planering och uppföljning av underhållsprogram
Ansvar för att leda och stötta ditt underhållsteam
Upprätta reservdelslager och ansvara fördess lagersaldo
Kontakt med leverantörer

En stor del av jobbet innefattar planering och arbete i förebyggande syfte. Här kommer planeringsförmåga och struktur spela stor roll för att lyckas. Tjänsten innebär stort eget ansvar och frihet.Det finns goda förutsättningar för karriärsutveckling och att bli en nyckelperson i organisationen.
Vi söker dig som...
... har erfarenhet av operativt underhållsarbete inom industriprocesser
... har ett genuint intresse för teknik
... har god datorvana och administrativ förmåga
... är en problemlösare! Detta innebär att du är tålmodig, analytisk och initiativrik
... vill utvecklas och drivs av att lära dig nya saker
Krav för tjänsten:- Minst 5 års arbetslivserfarenhet av operativt underhållsarbete
-Goda kunskaper i både svenska och engelska språket, i tal och skrift
- B-körkort
Meriterande för tjänsten:- Tidigare erfarenhet av elektronik, pneumatik och/eller hydraulik
- Erfarenhet av underhållsplanering
- MIG-svetsning (med certifikat)
- Kunskap om, och/eller erfarenhet utav, arbetsmetoderna5S, Lean, Sigma
-Tidigare erfarenhet av arbete inom livsmedelsbranschen – gärna inom kött/chark-branschen
Mer om tjänsten
Tjänsten omfattar heltid med tillträde omgående eller enligt överenskommelse. Arbetstid dagtid måndag-fredag, på plats i Malmö.Tjänsten avser anställning hos kundföretaget.
För mer information om tjänsten och rekryteringsprocessen är du välkommen att kontakta Sarah Knutsson, konsultchef, telefon 073 597 53 69 eller via mail: sarah.knutsson@logent.se

Ansök nu