Malmö: Vass Marknadskoordinator med barnasinne till Lekia - Malmö

Hitta ansökningsinfo om jobbet Vass Marknadskoordinator med barnasinne till Lekia - Malmö i Malmö. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Malmö inom den kategorin.

Publicerad: 2024-08-01 // Varaktighet: Heltid

Lekia är Sveriges största lekkedja, och vi har över 170 enskilda butiker i Sverige och Norge. Dessutom är vi också en av Skandinaviens största grossister inom Lek och Baby. Vi finns på den lilla orten, i det stora köpcentret, mitt i centrum och online. På Lekia har det varit lek från första stund. Vi tycker nämligen att leksaker är det bästa som finns här i världen. Barn som vuxna, vi alla tycker om att leka och ha roligt. Från nallar, dockor och samlarfigurer, till bilbanor, pussel och ritblock. Allt sådant är mer än bara saker när vi växer upp. Det är saker som får oss att drömma, känna och lära. Det är därför som vi på Lekia tror på att leksaker är en viktig och naturlig del i alla barns utveckling.


Vass Marknadskoordinator med barnasinne till Lekia - Malmö
Har du barnasinnet kvar? Är du en erfaren, kreativ och strukturerad person med passion för marknadsföring? Vill du vara en del av ett dynamiskt och lekfullt team och bidraga till barns kreativa utveckling? Då ska du läsa vidare! Lekia söker en självgående och driven Marknadskoordinator som kan ta marknadsföringen till nästa nivå. I denna roll kommer du att vara ansvarig för att planera, genomföra och följa upp marknadsföringsaktiviteter, både online och offline.
Du får möjligheten att axla en viktig roll i ett bolag som är marknadsledande i Norden inom sitt segment. Du ansluter till ett team som är under uppbyggnad i en organisation där du får möjlighet att utveckla och skapa framgång!
Som Marknadskoordinator produktionsleder du det operativa arbetet på Marknad och E-handelsavdelningen. Du ansvarar för att tidsplaner hålls och samordnar aktivitet i marknadsplanen. Koordinering av arbete både med kollegor och externa samarbetspartners kommer vara en stor del av arbetet, du säkerställer att material är godkänt och att sociala medier är uppdaterade.
Hos Lekia får du chansen att arbeta i en stimulerande och lekfull miljö där ingen dag är den andra lik. En arbetsplats med härliga kollegor och goda utvecklingsmöjligheter. Du rapporterar direkt till Retail Manager och arbetar i tätt samarbete med kompetenta kollegor.

Arbetsuppgifter
Planering och genomförande av marknadsaktiviteter
Aktivt arbeta med tidsplanering
Produktionsledning av material (POS-material, digitalt material, Sociala medier, kundklubb)
Inköp av marknadsförings-, kampanj, POS-material
Koordinera arbetet med våra externa samarbetspartners och mellan olika interna avdelningar (inköp, CRM, försäljning, e-handel, kundklubb)
Skriva och hantera nyhetsutskick
Skapa kreativt innehåll för olika marknadsföringskanaler
Ansvar för att marknadsföringsaktiviteter och mässor är synkroniserat internt
Analysera data från marknadsföringskampanjer och använda insikterna för att förbättra framtida projekt



Din bakgrund
Relevant utbildning inom marknadsföring / projektledning. Minst 3 – 5 års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter. Utmärkt förmåga att driva många projekt samtidigt, både självständigt och i team, samt hantera flera kontaktytor. Du har god systemvana Officepaketet (Excel, Word, Outlook). Du har erfarenhet av digital marknadsbearbetning, annonsering, Google Ads, samt god analytisk förmåga och erfarenhet av att arbeta med Google Analytics och SEO?. Du behärskar svenska och engelska i tal och skrift.
Meriterande om du har erfarenhet av content creation i sociala medier, bildhanteringsprogram -InDesign/Photoshop/Canva. Vi ser gärna att du arbetat på grafisk byrå. God förståelse av Norska i tal och skrift.

Din profil
Du är en lösningsorienterad och driven lagspelare med stark kommunikationsförmåga. Noggrann och självgående och arbetar utefter tesen att skapa ständig förbättring. Du är detaljorienterad och har en förmåga att strukturera, planera och prioritera arbetsuppgifter effektivt, särskilt i en föränderlig miljö. Du är initiativrik och gillar att arbeta både självständigt och i team. Du har en stark kommunikationsförmåga och social kompetens - du tycker det är roligt att samarbeta med andra. Du är en flexibel, positiv och energisk person med barnasinnet i behåll!

Om tjänsten
Tjänsten är placerad på Lekias huvudkontor i Malmö. Tillsättning sker enligt överenskommelse.
I denna rekrytering samarbetar Lekia med Standby Workteam. Vi arbetar med löpande urval och du är välkommen att sända in din ansökan snarast via länken. För mer information om tjänsten kontakta gärna Karin Dahlin, Standby Workteam, tel. 0733 763 988.
?Välkommen med din ansökan!

Alla platsannonser →

Andra jobb i Malmö som Marknadskommunikatör

Nedan visas andra jobb i Malmö som Marknadskommunikatör.

Communication Specialist till vårt marknadsteam

Läs mer Jan 29
Äntligen! En spännande roll som Communication Specialist på ett ledande IT-bolag. Här är chansen för dig som vill jobba brett inom intern- och externkommunikation i olika digitala kanaler och plattformar. Du kommer att jobba både med långsiktiga initiativ i kombination med ad-hoc uppgifter. Högt och lågt helt enkelt, och det ser vi som en del av charmen med denna roll. Lägg därtill att vi nyligen utsågs till Sveriges bästa arbetsgivare av Universum så förstår du säkert att det här mycket väl kan vara drömjobbet!
Om tjänsten
Som Communications Specialist hos oss på Fellowmind blir du spindeln i nätet för vår kommunikation! Du får möjligheten att skapa, koordinera och förädla högkvalitativt innehåll som engagerar och inspirerar, oavsett om det handlar om text, bild eller video. Ditt arbete kommer att synas och göra skillnad på olika kanaler och plattformar, både internt och externt, alltid med vår kommunikationsplan och kanalstrategi som grund.
Du kommer att vara den som förvandlar idéer till verklighet – från att skapa fängslande artiklar och inlägg, till att producera visuellt innehåll som sticker ut i bruset. Dessutom hanterar du vardagliga utmaningar och förfrågningar med kreativitet och precision, oavsett om det gäller översättningar, publicering eller att sätta den där sista perfekta touchen på ett inlägg i sociala medier. Utöver det kommer du även vara delaktig i det säljdrivande arbetet tillsammans med de andra i marknadsteamet.
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter och ansvarsområden:
Ansvarig för innehåll och publicering på vår Intranät (SharePoint Online)
Ansvarig för drift och tydlighet kring våra informations/kommunikationskanaler utifrån satt kanalstrategi
Sköta företagets sociala medier (innehåll, publicering, statistik och analys)
Skriva och publicera interna och externa nyhetsbrev
Planering, koordinering och genomförande av våra interna bolagsmöten

Utöver det kommer du att jobba nära den svenska verksamheten, som exempelvis vårt People Culture team och våra olika affärsområden, samt uppdrag kopplat till vår Group Marketing.
Vem söker vi? Vi tror att du som är rätt för rollen, har en universitets-/högskole-examen inom kommunikation, digitala medier eller marknad. Erfarenhetsmässigt tror vi att du har ungefär 3 års erfarenhet inom digital kommunikation där en del av arbetet innefattat att driva sociala medier. Du har en hög teknisk förståelse för det digitala landskapet och erfarenhet av att driva publicering som skapar engagemang på både extern webb och intranät. Du har förmågan att skapa visuellt tilltalande och engagerande innehåll och givetvis viljan att driva, följa upp och utveckla våra digitala medier både internt och externt.
Som person är du kommunikativ, drivande i det sociala och en sann relationsskapare. Likaså är du kreativ i ditt problemlösande, orädd för att testa nya saker och besitter en stor portion nyfikenhet. Samtidigt är du strukturerad och van att koordinera flera saker samtidigt. Du är van att driva saker på egen hand och att ta ett stort ansvar för dina uppgifter.
Det praktiska
Start: Omgående, men vi har givetvis förståelse för om du har uppsägningstid
Omfattning: Heltid, kontorstider
Placering: Vårt huvudkontor i centrala Malmö
Sista ansökningsdag: 9/2, men skicka gärna in din ansökan asap, då vi går igenom ansökningarna löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag
Om Fellowmind
Fellowmind är ett europeiskt marknadsledande företag som påskyndar våra kunders digitala transformation. Genom Microsofts molnbaserade lösningar för affärssystem, dataanalys, CRM, intranät och digitala samarbetsverktyg kan vi erbjuda en komplett digitalisering av kundernas kärnverksamhet. Fellowmind lägger även fokus på slutanvändarna och hjälper dem att lära sig och anpassa sig till nya applikationer som förenklar deras arbete. Bolaget grundades 2005 och är nu aktivt i sex länder – Danmark, Finland, Nederländerna, Tyskland, Polen och Sverige. Läs mer påwww.fellowmind.se

Ansök nu

Senior Paid media strategist to Comprend

Läs mer Jan 28
Senior Paid Media Strategist
Location: Malmö / Helsingborg – Hybrid Remote
About Comprend:
Comprend is a partner for tech-enabled marketing and communication driving transformative impact as part of a leading consultancy group Aura. We are 250+ specialists collaborating across Sweden, Finland, Poland and the UK. Comprend boasts extensive expertise and a strong track record in B2B, B2C and corporate communication, bridging the gap between marketing and communication. At Comprend we value a growth mindset to achieve and exceed our clients’ goals regardless of the channel, solution or service. Your voice will be one of many diverse perspectives shaping our ways of working.
The role:
We are looking for an accomplished paid media consultant with extensive experience delivering best-in-class advertising solutions across all digital media channels. The ideal candidate will have at least five years of experience, ideally more, within an agency setting. You will manage and develop a portfolio of large strategic B2B and B2C accounts, driving client relationships, cross-channel digital strategy, and overall project success. As a senior team member, you’ll work collaboratively with talented content creators, measurement specialists, developers, AI enthusiasts, and a large group of performance marketers covering all areas of digital media and SEO. In this role, you’ll play a key part in leading client strategies, optimizing campaigns, and ensuring that your expertise contributes to delivering measurable results.
What we expect from you:
Extensive paid media experience with a proven track record in managing and executing cross-channel digital media strategies.
Experience managing large B2B and B2C accounts with measurable success.
Strong knowledge of the Paid Media landscape and platforms, including Google Ads, Social Media Advertising, Google Analytics (programmatic expertise is a plus).
Demonstrated expertise in client management, digital strategy and project management.
A proven ability to craft innovative digital strategies, deliver successful and profitable projects and grow clients.
Exceptional understanding of tracking, analytics, and client reporting.

Who We’re Looking For:
A team player with extensive experience who thrives in fast-paced environments, embraces responsibility, and is eager to support and challenge those around them. You are proudly yourself, and that's your greatest strength. In addition to technical expertise, you bring a growth mindset and a data-driven approach to solving problems and achieving results. Additional qualities we’re looking for:
A proven ability to work collaboratively across teams, combining data-driven insights with innovative ideas.
Experience in lead generation strategies, ABM and paid commerce.
Effective communication skills with the ability to educate and influence clients.
Proficiency in Swedish and English; additional European languages are a bonus.

Why Comprend?
Become an integral part of a leading digital agency, where collaboration with globally renowned brands is a daily experience. You'll have the opportunity to influence the full customer journey, working alongside experts in a variety of digital disciplines. We offer a competitive salary and excellent perks, all within a supportive work environment that values your wellbeing. Plus, our flexible hybrid work arrangement is complemented by stunning offices in either central Malmö or Helsingborg.
Application:
We look forward to receiving your resume and appreciate your interest in Comprend. Please contact kevin.mullaney@comprend.com or camilla.warholm@comprend.com for more information. We hope to hear from you soon!

Ansök nu

Marknadskommunikatör

Läs mer Jan 17
Om företaget
Systemtext arbetar för säkrare arbetsplatser genom korrekt utformade och placerade arbetsmiljöskyltar. Våra arbetsmiljöskyltar, med internationellt patenterade färgefterlysande Supernova+ skyltar i spetsen, säljs och marknadsförs via ett nätverk av kunniga återförsäljare i Norden. Kika gärna in på deras hemsida: www.systemtext.com
Din roll
I rollen som Marknadskommunikatör ansvarar duför marknadsinriktad kommunikation till Systemtext AB’s existerande och blivande kunder. Arbetet omfattar ett flertal marknadsrelaterade områden, som hemsida, sociala media, nyhetsbrev, broschyrer, annonser, mässmaterial, give-aways etc. Som Marknadskommunikatör har du en central och viktig roll på bolaget där du främst kommer stötta ochsamarbeta med säljarorganisationen men även med andraavdelningar.
Tjänsten är inledningsvis ett konsultuppdrag via Clevry där du blir anställd av Clevry som vår konsult men därambitionenär en överrekrytering till Systemtext efter uppdragstidens slut.

Huvudsakliga arbetsuppgifter
Ta hand om företagetskommunikationsmaterial, både externt ochinternt.
Jobba med den grafiska profilen.
Hantera SOME-kanaler.
Övriga ad-hoc marknadsuppgifter kan uppkomma, beroende på din erfarenhet och kompetens. Dina arbetsuppgifter kan även komma att utvidgas i takt med att du utvecklas i din roll.

Placering: Malmö
Omfattning: Vi söker någon antingen på heltid - 40 tim/veckan, alternativten student som kan arbeta ca 20 tim/vecka.
Start:Så snart som möjligt, men vi ser gärna en start som senast i slutet av februari.

Din profil
Vi söker dig som har en marknadsrelaterad utbildning, antingen genom slutförda studier med relevant arbetslivserfarenhet eller som är på väg att ta examen våren 2025. Du har goda kunskaper i Adobe-program som InDesign, Photoshop och Illustrator. Du behöver ävenkunna kommuniceraflytande på svenska och engelska, både i tal och skrift. Du hargod förståelse för marknadsdynamik och förmåga att samarbeta nära och stötta säljorganisationer.
Personlighetsmässigt söker vien öppen, nyfiken och positiv person som har ett starkt intresse för marknadsföring. Du är självständig och tar initiativ, samtidigt som du uppskattar att arbeta i team. För att trivas i rollen är det viktigt att du brinner för marknadsområdet och har en passion för att driva framgångsrika projekt.

Varför arbeta på Systemtext?

Hos Systemtext får du möjlighet att bli en del av en trivsam ochinkluderande arbetsplats där drivna medarbetare arbetar tillsammans för att nå gemensamma mål. Som ett familjärt och nära team präglas företaget av en öppen och inkluderande atmosfär – här känner du dig snabbt som en del av gänget. Företaget satsar mycket på att vårda och utveckla sin kultur och erbjuder en gedigen introduktion för nyanställda.
Systemtext är ett företag som bryr sig om sin personal – här får du tillgång till fina förmåner såsom bland annatfriskvård ochhälsoundersökningar och ären arbetsmiljö där öppenhet och åsiktsutbyte värderas högt. Systemtext är ett företag somverkligen satsar på trivsel och välmående, där även fyrbenta vänner är välkomna på kontoret. Om du vill vara en del av ett engagerat och positivt team som fokuserar på både kund och medarbetarnas bästa – då är Systemtext rätt plats för dig!


Rekryteringsprocessen
I denna rekryteringsprocesssamarbetar Systemtext med konsult- och rekryteringsföretaget Clevry. Vipå Clevry ser att soft skills är minst lika viktiga som hard skills. I denna rekrytering kommer du därför, när du har ansökt, via mail få en länk till ett självskattningstest. Det tar cirka 20 minuter att genomföra testet och viden eventuell intervju med Clevry kommer svaren gås igenom mer ingående.
Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Har du några frågor om tjänsten eller processen, vänligen kontakta Clevrys rekryterare Anna på:anna.almen@clevry.comVarmt välkommen med din ansökan redan idag!
Om Clevry
I över 30 år har Clevry legat i framkant för ett mer soft skills-drivet arbetsliv inom talent acquisition, assessment och advisory. Vi finns globalt med kunder, konsulter och kandidater från Nordamerika till Singapore med huvudkontor i Brighton, Stockholm och Helsingfors. Våra 150 soft skills-certifierade rekryterare, affärspsykologer och experter finns alltid till er tjänst.
Följ oss gärna på LinkedIn Clevry Sweden

Ansök nu

External Communication Specialist

Läs mer Dec 6
At Resurs, we are in the middle of an ambitious transformation journey with a renewed strategy, aimed at strengthening our market position. Our Communication team isnowlooking for an experienced communicator to help strengthen Resurs’ brand and drive our external presence across key channels.This role is an exciting opportunity to shape how we tell our story and connect with our external audiences.
Get an idea of the role

As a part of our communication team, you will play a key role in strengthening Resurs’ external voice and driving our communication efforts. Your responsibilities will include:
Managing PR initiatives to proactively showcase Resurs in the best possible light, building strong relationships with media and other stakeholders.
Planning and delivering impactful external communication activities that showcase our brand, position, messages and story.
Content production for our external channels with a strong focus on producing engaging, on-brand texts.
Collaborating with internal and external stakeholders to align messaging and ensure consistency across all communication channels.
Supporting the Head of Communications in managing crisis and incident communication.
Monitoring and analysing media trends to provide actionable insights to guide our communication strategies.


On a personal level, you are a confident and self-assured communicator who takes initiative and makes thoughtful decisions. Secure in your abilities, you bring a steady presence, working with determination and approachability to drive progress and build trust.
Experiences
We believe you have:
5 years of experience in communications, public relations or related field with proven results in building and executing successful communication initiatives.
Degree in communications, public relations, marketing, or a similar discipline .
Fluency in Swedish and English, with excellent written and spoken skills in both languages.
Experience of having worked in the financial sector or a publicly listed company is an advantage but not a requirement.

Important information
On final candidates, we carry out a detailed background check via an external company
More than a job
Resurs is a leading bank in the Nordics with a simple philosophy: we want to create balance in people’s personal finances. On that foundation, we develop offers and services within loans, savings and payments for retail and e-commerce that are based on people’s everyday lives, and that will create long-term value for our customers. And for society. Today, we have a customer base of slightly more than 6 million customers and around 650 employees in the Nordic region.Apply today!
Don’t wait to send in your application - selection, and interviews take place on an ongoing basis and the position may be filled before the last advertising date. We look forward to hearing from you!
*In this recruitment process, the supplier is solely responsible for the personal data they collect and process. Resurs is solely responsible for the personal data processed by us in the recruitment process.#LI-LN1

Ansök nu

Commercial Content Writer - French

Läs mer Sep 27
Join group.one as Commercial Content Writer - French and shape the future of content excellence
Are you a skilled wordsmith with a passion for creating compelling content? Are you eager to make a significant impact on our content strategies? If so, group.one is seeking a talented Commercial Content Writer to join our one.com team. In this role, you will have the opportunity to be a main driver in our best-in-class approach to content marketing efficiency. Join us in driving success through engaging and persuasive content that captivates audiences and enhances our brand presence in the French market.
As a Commercial Content Writer, you will Create compelling content for the French market, delivering impactful messaging.
Develop content strategies to optimise engagement and conversion rates across platforms
Write and localize new content for various formats, e.g., web, blog, email, paid ads.
Optimise and update existing content
Perform keyword research and competitor analysis to improve SEO and drive organic traffic
Stay informed on industry trends and competitors to enhance content performance
Monitor and analyse content performance for optimization
Stay up-to-date with industry standards and best practices in content marketing
Demonstrate strong organisational and time-management skills
Required You are fluent in spoken and written French
Professional proficiency in English
Ability to adapt writing style and tone to different target audiences and channels
Understanding of local culture & how to communicate to the French audience
An urge to drive sales through optimising and creating content
Proficiency in conducting thorough research on various topics and industries
Experience in optimising content for different platforms and formats
Excellent organisational skills to manage multiple projects and meet deadlines
Great attention to detail
We’d love it if you have/are Understanding and experience in SEO and Keyword analysis
Familiarity with analytics tools and the ability to interpret data for content decision-making
Familiarity with content distribution strategies and tactics
Experience with either SaaS or digital products
A team player with the ability to work independently
A strong will to learn and grow in your role and skills
High energy and a good sense of humour

We will review applications and conduct interviews on an ongoing basis, so please submit your application as soon as possible.

Ansök nu

Andra jobb i Malmö från Standby Workteam AB

Nedan visas andra jobb i Malmö från Standby Workteam AB .

Junior Global Sales Executive till världsledande företag utanför Lund

Marknadsförare
Läs mer Feb 7
Med över 30 år i branschen är vi en av Södra Sveriges mest erfarna aktörer inom rekrytering och uthyrning. Vi är en etablerad specialist med gedigen kunskap om regionens arbetsmarknad och näringsliv och vi utmanar de stora med vår erfarenhet och vårt engagemang. Vi arbetar med chefer och specialister på alla nivåer inom Teknik, Logistik, Sälj, Ekonomi och Office. Vi är verksamma i Skåne och Köpenhamnsområdet och har kontor på Gustav Adolfs torg i Malmö.

Junior Global Sales Executive till världsledande företag utanför Lund
Vill du arbeta med en unik, världsledande och lokalt utvecklad produkt? Har du rätt driv och personlighet för att utvecklas till en skarp Säljare samtidigt som du gillar att resa, skapa kontakter med nya kunder och göra framgångsrika affärer? Är du dessutom intresserad av Digital Marknadsföring? Då har du hittat rätt! I denna roll får du möjligheten att arbeta med kunder över hela världen och dessutom på ett bolag som växer så det knakar!
I din roll kommer du också att arbeta med företagets digitala marknadsföring, exempelvis marknadsmaterial och nyhetsbrev. Vidare kommer du att administrera och förbereda mässor och konferenser.
På sikt kommer Du att driva företagets tillväxt och försäljning på delar av den globala marknaden. Det innebär ca 70 resdagar om året där du får chansen att träffa kunder i olika delar av världen. Du arbetar både strategiskt och operativt och bygger relationer och avslutar affärer.
Detta är en roll som du får chansen att växa in i och lära dig på plats. För dig med rätt engagemang och personlighet är möjligheterna näst intill oändliga!


Dina arbetsuppgifter:
På sikt driva försäljning och tillväxt på delar av den globala marknaden
Förhandlingar och offerter
Digital marknadsföring med marknadsmaterial och nyhetsbrev
Administration av mässor och konferenser



Din profil:
Du har relevant utbildning, är teknikintresserad och har förmåga att ta till dig information om tekniska produkter. Du har ett starkt driv och erfarenhet av försäljning. Du är målmedveten och arbetar långsiktigt för att bygga relationer. Du är flytande i svenska och engelska i både tal och skrift.
Som person är du nyfiken, öppen och har lätt för att kommunicera. Du tar dig gärna an utmaningar, samtidigt som du är ansvarsfull, initiativtagande och bekväm med att resa själv. Det är också viktigt att du har lätt för att möta personer i olika roller och sammanhang.


Om tjänsten:
Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid. Start enligt överenskommelse. Placering utanför Lund.
I denna rekrytering arbetar vi med löpande urval och du är välkommen med din ansökan snarast. För mer information om tjänsten kontakta gärna Karin Dahlin, Standby Workteam på 0733-763 988.


Varmt välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Junior Global Sales Executive till världsledande företag utanför Lund

Internationell säljare/Exportsäljare
Läs mer Feb 7
Med över 30 år i branschen är vi en av Södra Sveriges mest erfarna aktörer inom rekrytering och uthyrning. Vi är en etablerad specialist med gedigen kunskap om regionens arbetsmarknad och näringsliv och vi utmanar de stora med vår erfarenhet och vårt engagemang. Vi arbetar med chefer och specialister på alla nivåer inom Teknik, Logistik, Sälj, Ekonomi och Office. Vi är verksamma i Skåne och Köpenhamnsområdet och har kontor på Gustav Adolfs torg i Malmö.

Junior Global Sales Executive till världsledande företag utanför Lund
Vill du arbeta med en unik, världsledande och lokalt utvecklad produkt? Har du rätt driv och personlighet för att utvecklas till en skarp Säljare samtidigt som du gillar att resa, skapa kontakter med nya kunder och göra framgångsrika affärer? Är du dessutom intresserad av Digital Marknadsföring? Då har du hittat rätt! I denna roll får du möjligheten att arbeta med kunder över hela världen och dessutom på ett bolag som växer så det knakar!
I din roll kommer du också att arbeta med företagets digitala marknadsföring, exempelvis marknadsmaterial och nyhetsbrev. Vidare kommer du att administrera och förbereda mässor och konferenser.
På sikt kommer Du att driva företagets tillväxt och försäljning på delar av den globala marknaden. Det innebär ca 70 resdagar om året där du får chansen att träffa kunder i olika delar av världen. Du arbetar både strategiskt och operativt och bygger relationer och avslutar affärer.
Detta är en roll som du får chansen att växa in i och lära dig på plats. För dig med rätt engagemang och personlighet är möjligheterna näst intill oändliga!


Dina arbetsuppgifter:
På sikt driva försäljning och tillväxt på delar av den globala marknaden
Förhandlingar och offerter
Digital marknadsföring med marknadsmaterial och nyhetsbrev
Administration av mässor och konferenser



Din profil:
Du har relevant utbildning, är teknikintresserad och har förmåga att ta till dig information om tekniska produkter. Du har ett starkt driv och erfarenhet av försäljning. Du är målmedveten och arbetar långsiktigt för att bygga relationer. Du är flytande i svenska och engelska i både tal och skrift.
Som person är du nyfiken, öppen och har lätt för att kommunicera. Du tar dig gärna an utmaningar, samtidigt som du är ansvarsfull, initiativtagande och bekväm med att resa själv. Det är också viktigt att du har lätt för att möta personer i olika roller och sammanhang.


Om tjänsten:
Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid. Start enligt överenskommelse. Placering utanför Lund.
I denna rekrytering arbetar vi med löpande urval och du är välkommen med din ansökan snarast. För mer information om tjänsten kontakta gärna Karin Dahlin, Standby Workteam på 0733-763 988.


Varmt välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Vikarierande Lagermedarbetare till mindre exportföretag i Malmö

Lagerarbetare
Läs mer Feb 4
Med över 30 år i branschen är vi en av Södra Sveriges mest erfarna aktörer inom rekrytering och uthyrning. Vi är en etablerad specialist med gedigen kunskap om regionens arbetsmarknad och näringsliv och vi utmanar de stora med vår erfarenhet och vårt engagemang. Vi arbetar med chefer och specialister på alla nivåer inom Teknik, Logistik, Sälj, Ekonomi och Office. Vi är verksamma i Skåne och Köpenhamnsområdet och har kontor på Gustav Adolfs torg i Malmö.

Vikarierande Lagermedarbetare till mindre exportföretag i Malmö
Gillar du varierande arbetsuppgifter och har möjlighet att börja omgående? Är du dessutom noggrann och kvalitetsmedveten? Då kan det här vara något för dig!
Som lagermedarbetare får du jobba med olika arbetsuppgifter i en kvalitetsfokuserad miljö. Arbetet bygger på företagets kvalitetssystem och GMP-reglerna (Good Manufacturing Practice).


Dina arbetsuppgifter är bl.a.:
Plockning och packning
Lossning och lastning av gods
Registrering av in- och utleveranser
Lagerhantering



Din profil:
Eftersom in- och utleveranser registreras i affärssystem och kvalitetsarbetet är digitaliserat behöver du ha god dator- och systemvana. Du behärskar också svenska och engelska i tal och skrift.
Som person är du noggrann och metodisk och arbetar ständigt med kvalitet i fokus. Du trivs också i en servicefunktion och har lätt för att samarbeta. Vi ser det som meriterande om du har erfarenhet inom life science eller livsmedelsbranschen. Även truckkort är en fördel.


Om tjänsten:
Tjänsten är ett vikariat på heltid med start omgående. Placering i Malmö.
Vi arbetar med löpande urval och du är välkommen att sända in din ansökan omedelbart via länken.


Varmt välkommen med din ansökan!

Ansök nu

?Service- / Supporttekniker till en spännande tjänst på AWI Maskin - Arlöv

Serviceingenjör, maskin
Läs mer Jan 24
AWI Maskin AB verkar som representant i Norden för ett stort antal ledande företag inom Polymer och Järnvägsindustrin. Vi säljer enstaka maskiner och kringutrustning såväl som kompletta processlinjer och vi kan genom vårt breda sortiment erbjuda våra kunder lösningar för de flesta ändamål. Vårt kontor finns i Arlöv utanför Malmö. AWI Maskin AB är anslutna till kollektivavtal och arbetar efter de regler samt erbjuder de förmåner som gäller enligt avtal mellan Teknikföretagen och Unionen. Läs gärna mer på https://www.awi.se/hem

Service- / Supporttekniker till en spännande tjänst på AWI Maskin - Arlöv

Är du en teknisk problemlösare som gillar att jobba med varierande uppgifter? Vill du bli del av ett familjärt och prestigelöst gäng? Då ska du se hit! AWI söker nu en service- och supporttekniker med fokus på polymer- och järnvägsindustrin. Hos AWI får du chansen att arbeta med avancerade system, teknisk support och förebyggande underhåll samtidigt som du ständigt får lära dig mer och utvecklas!
Du blir del av ett sammansvetsat och prestigelöst team där ditt tekniska kunnande verkligen gör skillnad. Du kommer att ansvara för service, underhåll och nyinstallationer, samt vara en nyckelspelare som ger teknisk support till både kunder och det interna teamet. Din bas blir kontoret i Arlöv, men du kommer även att resa och leda projekt på byggarbetsplatser, exempelvis vid installation av tåglyftar.
AWI söker dig med erfarenhet inom mekanik, hydraulik och el/elektronik, som är ansvarstagande och flexibel med resor. Hos AWI får du frihet under ansvar och möjlighet att planera och genomföra dina uppdrag självständigt. Låter det som något för dig? Ansök nu och bli en del av AWI!


Arbetsuppgifter:
Genomföra service, underhåll och nyinstallation av polymerbearbetande maskiner.
Genomföra serviceunderhåll av tåglyftar samt medverka vid nyinstallationer.
Projektleda nyinstallationer av enklare tåglyftar.
Ge telefon -och mailsupport till kunder.
Driva merförsäljning av service till befintliga kunder.
Medverka på mässor i och utanför Sverige.
Ge våra säljare support i tekniska frågor.



Din profil:
Vi är ett litet, sammansvetsat gäng där alla hjälper och stöttar varandra. Vi söker en självgående servicetekniker med ett starkt teknikintresse och erfarenhet inom hydraulik, el/elektronik och styrsystem. Erfarenhet av polymerbearbetande maskiner är meriterande men inget krav.
Som person är du positiv, social och har lätt att samarbeta med kunder, leverantörer och kollegor. Du uppskattar utmaningar och är inte rädd för ett arbete som periodvis innebär en hel del resande. God datorvana samt förmåga att hantera de vanligaste kontorsprogrammen är ett måste. Du talar och skriver flytande svenska och engelska, och B-körkort samt tillgång till bil är ett krav.
AWI Maskin AB erbjuder en marknadsanpassad lön och kontinuerlig vidareutbildning i Europa via våra leverantörer. AWI Maskin följer kollektivavtal och de regler som gäller enligt avtal mellan Teknikföretagen och Unionen.

Om tjänsten:
Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid med placering i Arlöv.
I denna rekrytering samarbetar AWI Maskin med Standby Workteam. Vi tillämpar löpande urval och du är välkommen med din ansökan snarast via länken nedan. För mer information om tjänsten kontakta gärna Kristian Berglund på 0709-605 372.
Varmt välkommen med din ansökan!

Ansök nu

?Service- / Supporttekniker till en spännande tjänst på AWI Maskin - Arlöv

Automationstekniker, maskin
Läs mer Jan 24
AWI Maskin AB verkar som representant i Norden för ett stort antal ledande företag inom Polymer och Järnvägsindustrin. Vi säljer enstaka maskiner och kringutrustning såväl som kompletta processlinjer och vi kan genom vårt breda sortiment erbjuda våra kunder lösningar för de flesta ändamål. Vårt kontor finns i Arlöv utanför Malmö. AWI Maskin AB är anslutna till kollektivavtal och arbetar efter de regler samt erbjuder de förmåner som gäller enligt avtal mellan Teknikföretagen och Unionen. Läs gärna mer på https://www.awi.se/hem

Service- / Supporttekniker till en spännande tjänst på AWI Maskin - Arlöv

Är du en teknisk problemlösare som gillar att jobba med varierande uppgifter? Vill du bli del av ett familjärt och prestigelöst gäng? Då ska du se hit! AWI söker nu en service- och supporttekniker med fokus på polymer- och järnvägsindustrin. Hos AWI får du chansen att arbeta med avancerade system, teknisk support och förebyggande underhåll samtidigt som du ständigt får lära dig mer och utvecklas!
Du blir del av ett sammansvetsat och prestigelöst team där ditt tekniska kunnande verkligen gör skillnad. Du kommer att ansvara för service, underhåll och nyinstallationer, samt vara en nyckelspelare som ger teknisk support till både kunder och det interna teamet. Din bas blir kontoret i Arlöv, men du kommer även att resa och leda projekt på byggarbetsplatser, exempelvis vid installation av tåglyftar.
AWI söker dig med erfarenhet inom mekanik, hydraulik och el/elektronik, som är ansvarstagande och flexibel med resor. Hos AWI får du frihet under ansvar och möjlighet att planera och genomföra dina uppdrag självständigt. Låter det som något för dig? Ansök nu och bli en del av AWI!


Arbetsuppgifter:
Genomföra service, underhåll och nyinstallation av polymerbearbetande maskiner.
Genomföra serviceunderhåll av tåglyftar samt medverka vid nyinstallationer.
Projektleda nyinstallationer av enklare tåglyftar.
Ge telefon -och mailsupport till kunder.
Driva merförsäljning av service till befintliga kunder.
Medverka på mässor i och utanför Sverige.
Ge våra säljare support i tekniska frågor.



Din profil:
Vi är ett litet, sammansvetsat gäng där alla hjälper och stöttar varandra. Vi söker en självgående servicetekniker med ett starkt teknikintresse och erfarenhet inom hydraulik, el/elektronik och styrsystem. Erfarenhet av polymerbearbetande maskiner är meriterande men inget krav.
Som person är du positiv, social och har lätt att samarbeta med kunder, leverantörer och kollegor. Du uppskattar utmaningar och är inte rädd för ett arbete som periodvis innebär en hel del resande. God datorvana samt förmåga att hantera de vanligaste kontorsprogrammen är ett måste. Du talar och skriver flytande svenska och engelska, och B-körkort samt tillgång till bil är ett krav.
AWI Maskin AB erbjuder en marknadsanpassad lön och kontinuerlig vidareutbildning i Europa via våra leverantörer. AWI Maskin följer kollektivavtal och de regler som gäller enligt avtal mellan Teknikföretagen och Unionen.

Om tjänsten:
Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid med placering i Arlöv.
I denna rekrytering samarbetar AWI Maskin med Standby Workteam. Vi tillämpar löpande urval och du är välkommen med din ansökan snarast via länken nedan. För mer information om tjänsten kontakta gärna Kristian Berglund på 0709-605 372.
Varmt välkommen med din ansökan!

Ansök nu

?Service- / Supporttekniker till en spännande tjänst på AWI Maskin - Arlöv

Servicetekniker, elektronik
Läs mer Jan 24
AWI Maskin AB verkar som representant i Norden för ett stort antal ledande företag inom Polymer och Järnvägsindustrin. Vi säljer enstaka maskiner och kringutrustning såväl som kompletta processlinjer och vi kan genom vårt breda sortiment erbjuda våra kunder lösningar för de flesta ändamål. Vårt kontor finns i Arlöv utanför Malmö. AWI Maskin AB är anslutna till kollektivavtal och arbetar efter de regler samt erbjuder de förmåner som gäller enligt avtal mellan Teknikföretagen och Unionen. Läs gärna mer på https://www.awi.se/hem

Service- / Supporttekniker till en spännande tjänst på AWI Maskin - Arlöv

Är du en teknisk problemlösare som gillar att jobba med varierande uppgifter? Vill du bli del av ett familjärt och prestigelöst gäng? Då ska du se hit! AWI söker nu en service- och supporttekniker med fokus på polymer- och järnvägsindustrin. Hos AWI får du chansen att arbeta med avancerade system, teknisk support och förebyggande underhåll samtidigt som du ständigt får lära dig mer och utvecklas!
Du blir del av ett sammansvetsat och prestigelöst team där ditt tekniska kunnande verkligen gör skillnad. Du kommer att ansvara för service, underhåll och nyinstallationer, samt vara en nyckelspelare som ger teknisk support till både kunder och det interna teamet. Din bas blir kontoret i Arlöv, men du kommer även att resa och leda projekt på byggarbetsplatser, exempelvis vid installation av tåglyftar.
AWI söker dig med erfarenhet inom mekanik, hydraulik och el/elektronik, som är ansvarstagande och flexibel med resor. Hos AWI får du frihet under ansvar och möjlighet att planera och genomföra dina uppdrag självständigt. Låter det som något för dig? Ansök nu och bli en del av AWI!


Arbetsuppgifter:
Genomföra service, underhåll och nyinstallation av polymerbearbetande maskiner.
Genomföra serviceunderhåll av tåglyftar samt medverka vid nyinstallationer.
Projektleda nyinstallationer av enklare tåglyftar.
Ge telefon -och mailsupport till kunder.
Driva merförsäljning av service till befintliga kunder.
Medverka på mässor i och utanför Sverige.
Ge våra säljare support i tekniska frågor.



Din profil:
Vi är ett litet, sammansvetsat gäng där alla hjälper och stöttar varandra. Vi söker en självgående servicetekniker med ett starkt teknikintresse och erfarenhet inom hydraulik, el/elektronik och styrsystem. Erfarenhet av polymerbearbetande maskiner är meriterande men inget krav.
Som person är du positiv, social och har lätt att samarbeta med kunder, leverantörer och kollegor. Du uppskattar utmaningar och är inte rädd för ett arbete som periodvis innebär en hel del resande. God datorvana samt förmåga att hantera de vanligaste kontorsprogrammen är ett måste. Du talar och skriver flytande svenska och engelska, och B-körkort samt tillgång till bil är ett krav.
AWI Maskin AB erbjuder en marknadsanpassad lön och kontinuerlig vidareutbildning i Europa via våra leverantörer. AWI Maskin följer kollektivavtal och de regler som gäller enligt avtal mellan Teknikföretagen och Unionen.

Om tjänsten:
Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid med placering i Arlöv.
I denna rekrytering samarbetar AWI Maskin med Standby Workteam. Vi tillämpar löpande urval och du är välkommen med din ansökan snarast via länken nedan. För mer information om tjänsten kontakta gärna Kristian Berglund på 0709-605 372.
Varmt välkommen med din ansökan!

Ansök nu